Diskusia: Dovolím si povedať, že máme tím
Slovensko zobralo favoritovi dva body, ktoré by pred zápasom bralo. Avšak po zápase sa diskutovalo aj o možnom lepšom výsledku.
Prvá tretina určite najlepšia v Ostrave. Na konci dva body za výhru proti Američanom. Tí v závere ukázali nevídaný level kvality, na ktorý slovenská defenzíva trikrát nereagovala. Nakoniec však Slováci našli cestu k dvom bodom. „Emočná krivka celý zápas. Boli sme dlho hore, asi až veľmi dlho. Ale hrali sme proti tímu NHL a vedeli sme, že pre nich je trojgólový rozdiel stále dostihnuteľný. Nakoniec sa to aj ukázalo. Ale musím dať poklonu tímu. Vyzerali sme ako jednoliaty tím, ktorý stále veril, i keď v závere bol súper už lepší. ´Úplne na konci už za stavu 4:4 sme mali po vyrovnaní Ameriky jedno veľmi dôležité striedanie Cingelovej päťky, ktorá preniesla ťažisko hry znova na americkú stranu. V tom momente som veril, že tento zápas jednoducho zoberieme,“ komentoval zápas asistent trénera Ramsayho Peter Frühauf. Američania to v druhej tretine skúšali aj cez šarvátky, Slováci sa však aj za podpory fanúšikov nenechali vyprovokovať. „Ustáli sme šarvátky, nikto neurobil úder navyše, nedali sme im z toho žiadnu presilovku. V tomto sme hrali veľmi chytro. Mali sme iba dve oslabenia, to bol dôležitý faktor. Vedeli sme, že nás budú chcieť zastrašiť hneď na úvod, na to tam majú Tkachucka. Tak sme tam postavili Pospíšilov útok na prvé striedanie, rovnako sme chceli reagovať, aby sme im zobrali vietor z plachiet. Američania vedeli, že máme zápas v nohách, preto sme chceli tento úvod mať podchytený. Teraz musíme zapracovať na tom, aby sme túto výhru neznegovali s Poliakmi. Lebo tí hrajú zatiaľ veľmi sympatické MS,“ konštatoval jeden z troch asistentov kanadského trénera Slovákov. Dôležitým faktorom výsledku bola aj slušná efektivita tímu, Slováci sa pripravili na brankára Nedeljkovica, ktorý prvý raz chytal zápas na európskom rozmere plochy. „Je to Janova Lašákova robota. Tak ako zápasy predtým, aj teraz odviedol dobrú prácu. Chceli sme sa sústrediť na to, aby sme vždy mali clonu pri streľbe. Gól Kocha na 4:1, či Kelemenov víťazný teč boli presne o tom, čo sme chalanom prízvukovali. Atmosféra neskutočná, aj keď som si ju užil až pri hymne. Snažil som sa dovtedy vytesniť veci. Najviac som však bol hrdý na to, ako sme hrali pohromade, sledovať ten tím zo striedačky bol skvelý zážitok. Lebo tím dokáže veľa a oddnes si dovolím povedať, že ho máme,“ dodal Frühauf.
Rubrika: MS → Hokejportal priamo z MS 2024
- Marchand63
- Mat respekt z Poliakov? Toto mysli vazne?
- 13.5.2024 - 22:18
- +1
- Kurolišek
- a čo má povedať že sú to kuželky? Proste rešpekt musíš mať aj keby si hral proti Austrálii. Jasné že si ideme po 3 body a nejaký vyšší výsledok (ale to nieje až tak podstatné). Navyše Poliaci už majú bod a je to rozhodne viac ako sa čakalo.
- 13.5.2024 - 22:26
- +48
- jozosvk
- Myslel to dobre, nepochopil si…
Chce, aby sme na tychto MS hrali aj proti Poliakom na 110%; v opačnom prípade môže prísť trápenie alebo aj prekvapenie!!! A my vieme k týmto zápasom mať vlažný prístup… - 13.5.2024 - 22:27
- +9
- Marchand63
- Cize miesto motivacie predposratost. Verim, ze vyhrame, ale bojim sa, ze prehrame. Mentalneho kouca potrebuje aj RT.
- 13.5.2024 - 22:40
- +5
- FP-jakubj
- Zase Poliaci to majú tiež blízko. Budú cítiť podporu. Ale bohužiaľ s tvorbou hry máme problémy dlhodobo
- 13.5.2024 - 22:43
- +3
- errko
- A co chces aby povedal? V stredu nechame chlapcov bavit sa, malo by to byt 9:0 ale zoberieme aj 6:1. Ja s Janom si zatial dame na striedacke particku sachu
- 13.5.2024 - 23:27
- +14
- M4K3R
- Hlavne fanusikovia
- včera - 0:02
- +1
- FeroMotyka
- Prečo má byť rešpekt predposranost? Z Kazachstanu sme tiež spravili Kanadu a ako pekne to dopadlo.
Fakt toto ma vytáča, že nepodceniť súpera = predposranost - včera - 8:40
- +9
- jozosvk
- Presne tak; rešpekt voči aj slabému súperovi je športové gesto a zároveň známka inteligencie; v minulosti som čítal knihu s názvom Psycholigia športu kde presne opisovali podceňovanie súpera, jeho fázy, vplyv na zápas a konštatovanie bolo, že ide o znak nízkej inteligencie
- včera - 9:20
- +7
- jozosvk
- Asi sa nechápeme; aká predposratost; jednoducho nechce, aby sme k zápasu pristúpili ako v Žiline 2. a 3. tretinu; alebo ako Švédi
- včera - 9:14
- +1
- Fandimhokeju
- Presne tak, aj s hviezdnou generáciou sme mali problém po dni voľna hrať proti papierovo slabším súperom.
- včera - 17:12
- +3
- amaskiea
- ojojoj, ani nehovor...
- včera - 17:21
- +1
- aaaaaa
- To naše clonenie pre brankárom sa mi veľmi páči ...ide tam jeden niekedy až dvaja hráči . Hlavne v treťom útoku hneď tam je zaparkovaný Regenda a Kelemen . Pospišil vie krásne podržať puk a dať to na modrú a oni za ten čas sú hneď pred bránou a už len z modrej to dobre nahodiť .
- 13.5.2024 - 23:54
- +9
- dede64
- Trocha na inu temu...: Trocha mimo temu..: Normalne mi bolo smutno,ked som vcera videl zavery na Jagra vo VIP v O2 arene..ked som videl predvcerom zabery do nasej VIP,tak tam bol Danko s blondynou a Hossa medzi divakmi...troska bizardne,nie??
- včera - 7:18
- +10
- KBST
- ja dufam, ze to je zo strany MŠ nejaky druh lobingu..
ak nie, tak to bude naozaj dost bizar - včera - 8:04
- +2
- Zmrzlina
- Pamätám si, ako Hossovci darovali dres Ficovi.
Koho sme si zvolili, toho máme! Miro Šatan má ťažkú úlohu, ak chce udržať podporu pre SZĽH. Ľudí ako A. Danko tam zvolil tento národ. - včera - 8:16
- +4
- Obväz sterilný
-
" ak chce udržať podporu pre SZĽH. " Akoze keby Satan neudrziaval styky s takymito ludmi, tak by SZLH stratil peniaze od statu? Ved tie peniaze dostava nie z roztopase a rozhodnutia Danka, ale podla zakona. Navyse SNS s ich volicskou zakladnou by si nedovolila siahnut na peniaze hokeju, ved to je utok na tie najnizsie pudy ich elektoratu
Ked po brozne v Pekingu sa hokejisti odmietli stretnut s vtedajsou vladou, tak zrazu nebolo riziko, ze vlada zastavi a vtedajsia koalicia zastavi peniaze hokeju?
Nebudte naivni a zlozte si ruzove okuliare. Toto viac nez snaha o lobing je skor proste nazorova zhoda Satana s touto politickou garniturou - včera - 8:57
- +4
- amaskiea
- nehovorím, že "názorová zhoda Šatana s touto politickou garnitúrou" by mi nebola nepríjemná, ale v demokracii by mal mať v tejto veci právo na svoj názor, súkromný(!), pre mňa je podstatne horšie to arogantné gadžovstvo, takto sa ako Prezident SZĽH (lebo z toho titulu tam teraz je) predvádzať v spoločnosti Dankovej momentálnej konečnej uživateľky výhod bozkávania všade... Mimochodom, v čase keď Danka prepierali za tú exotickú dovolenku, nezapieral Dr.Semafor vtedy túto osobu náhodou? Už si to tak nepamätám, ale mám pocit, že vtedy popieral spojitosť s ňou.
- včera - 9:34
- +4
- miko 75
- Šatan nie je súkromná osoba, ale prezident szlh,toto, čo robí je politická reklama a vyjadrenie podpory pre slovenskú národnú srandu na čele so semaform a jeho zlatokopkou.
- včera - 9:49
- +1
- amaskiea
- toto si čítal až do konca?: "...by mal mať v tejto veci právo na svoj názor, súkromný(!)"
a toto?: "...ako Prezident SZĽH (lebo z toho titulu tam teraz je)..." - včera - 10:01
- 0
- amaskiea
- už som pochopil, ty nečítaš, ty si ideš furt len svoje
- včera - 10:49
- +1
- miko 75
- 🤣🤣🤣
- včera - 10:49
- 0
- FeroMotyka
- Možno ani Danko není ten Danko ako ho poznáme ako politika. A preto s ním Miro kamaráti lebo je Danko super týpek, a spolu sa ešte pobavia na tom ako hokejisti čo išli do KHL sú zradci národa.
- včera - 10:50
- 0
- amaskiea
- Danko je v súkromí určite super týpek, mysliteľ a rozvážny rétor...
- včera - 10:56
- +4
- miko 75
- Nie,to iba tebe to nevadí,z názorov,aj na khl a ďalšie skutočnosti, čo sa udiali za posledné tri- štyri roky asi viem,koho stranu držíš, takže ja nie som zaslepeny, skôr to tebe nevadí.
- včera - 12:32
- +2
- Ol!ver
- Nie, ty si len vymýšľaš vlastné vzdušné zámky nielen o spiknuti Šatana s SNS a kampani pre nich, ale už aj o mne 😂🥲
- včera - 12:44
- +7
- Adriano23
- Oliver úplný súhlas. To akože nitko nemože mať na niečo (politiku/svet/spoločnosť/šport/náboženstvo/ a pod) iný pohľad/názor, ináč sklamal, je to grázel, mafián a pod.
Akože sorry, ale Miro mi príde stále rovnaký, diplomatom bol vždy, nerozduchával vášne a anó snažil sa byť za dobré so všetkými čo o to stáli... a to ho zrejme stálo "popularitu"...
Netvrdím, že sa zo všetkým stotožňujem, ale ten hejt od podaktorých na neho snáď aj za to, že Danko má nové ministererstvo je už kapánek za čiarou... Nonstop mať nejakú čiernu ovcu na ktorú možem hodiť všetko čo sa mi nepáči na okolitom svete, už by to chcelo kus viac zdravého úsudku a urobiť si poriadok pod vlastným prahom. - včera - 13:09
- +8
- Ol!ver
- Pekne a triezvo napísané, súhlasím.
- včera - 13:11
- +5
- frantapriklep
- Tiež tu s týmto názorom bojujem už nejaký čas. Príliš sa rozdeľujeme. Na všetkom, len čierna a biela.
Ale môže za to aj súčasná politická garnitúra, ktorá k tomu ľudí priam nabáda. - včera - 13:26
- +4
- Ol!ver
- "Ale môže za to aj súčasná politická garnitúra, ktorá k tomu ľudí priam nabáda."
+ médiá všetkých prúdov - včera - 13:29
- +2
- frantapriklep
- Áno. Aj médiá. Oslavovať svoj pohľad na všetko a hejtovať ten druhý.
- včera - 13:33
- +2
- Ol!ver
- Presne tak a označovať "nás" a "tých druhých" (nesprávnych), manipulatívnosť médií je podľa mňa najvyššia od pádu komunizmu.
- včera - 13:36
- +4
- roman
- Je to pomerne jednoduché zanalyzovať. Stačí ich čítať. Lenže väčšina ľudí nečíta nič okrem facebooku a keď im tam niekto nazdieľa manipulatívny článok, s ktorým súhlasua, je im úplne jedno, či ich manipulujú, pre nich je to pravda, pretože si to myslia aj oni.
- včera - 14:58
- +6
- Adriano23
- Roman, "Stačí ich len čítať." tak to preto tu vidím nenávisť medzi priateľmi/rodinami/kolegami a pod. Toľko manipulatívnch článkov z brehu "nezávislej, demokratickej, či protikorupčnej žurnalistiky" čo denno denne vyprodukujú, tak to si možu s tým facebookom ruky podať. Musím povedať, že už sa celkom vyhraňujek ku škatulkovaniu ako to podaktorí politici/novinári a pod predvádzajú. Pretože to hlavne podnecuje k nenávisti a neraz je to iba floskul(k)a, keď už neviem ako zaujať. (fašistický, mafiánsky, proruský, probruselský, americký, ruský, "demokratický" atd)
Treba si v prvom rade uvedomiť, že ľudská bytosť nemusí mať na všetko názor a nedajbože ten "správny". Nemusí automaticky znamenať dobré pre mňa, tak dobré aj pre druhého, resp naopak čo mňe škodí bude škodiť a jdruhéhu. Ľudská bytosť nemusí vyhovieť každému, veď to sa ani nedá. Nemusí mať jednotný názor na "skutočnosť" ako zbytok osadenstva. Každopádne za svoje činy si každý musí niesť zodpovednosť. Len tú neraz strádam u značnej časti ľudí. - včera - 17:16
- +2
- roman
- A prečo to takto vôbec v prvom odstavci škatuľkuješ, že je to len problém "nezávislej, demokratickej, či protikorupčnej žurnalistiky". Prečo vlastne ľudia nenávidia Dennik N? Nikde som nevidel, že by nadávali na Extra Plus alebo Hlavnesprávy, ale dosť pochybujem, že ich milujú alebo berú ako etalón pravdy. Prečo si furt vyberajú len Tódovú, ktorú si vyberá za terč aj Fico a ďaľší? Alebo Šnídla. A už úplne nechápem čo môžu ľudia mať proti Jančkárovej v bezzubej verejnoprávnej televízii kde prakticky žiadny redaktor ešte nikdy neukázal že má gule, jedine na to aby hučal na kolegov, ožral sa a vyhodili ho a tak podobne.
Druhý odstavec. Áno, máš pravdu, ale prečo teda ľudia, čo nemajú prehľad, nesledujú politiku , v podstate netušia kto je kto, tak často hovoria.. ja ju nepoznám, odkiaľ prišla. Trebárs o Prezidentke som to počul veľakrát. Príde mi to dosť smiešne ako človeku, kto s ňou videl rozhovory v čase keď ešte ani nekandidovala na prezidentsku a všeobecne poznal jej príbeh. Proste. V poriadku, absolútne súhlasím, nemôžeme mať názor a vedomosti o všetkom, ale prečo máme túto dobu, že každý má potrebu sa vyjadrovať ku všetkému úplnými banálnymi skratkami. Dnešná doba je najdemokratickejšia aká kedy bola. Všetci majú možnosť písať na internet a hocikto si to prečíta. V reálnom živote toto nemá ekvivalent. Je to len na internete. Preto vlastne v reálnom živote máme častokrát oveľa lepšie vzťahy a to aj s ľudmi, s ktorými nezdieľame všetky názory. - včera - 18:06
- +3
- Adriano23
- K prvému odstavci, máš pravdu "škatulkoval som" pri ktorom som využil ich heslá ako sa ony sami nazývajú. Nesnažil som sa škatulkovať konkrétne osoby, ale celok ako média, ktoré sa samé označujú názvami aké som spomenul. V prvom rade ani netuším poriadne čo je extra plus, ale na hlavné správy nonstop počúvám aký je to prokremeľský plátok a píšu samé hoaxy. S Tódovou máš to isté ako keď ľudia píšu o politológoch ktorí drukovali HZDS resp ktorí "prešli na druhú stranu", pritom to prejdenie na druhú stranu je celkom blud (napr. Hrabko, Daniš a pod). Pozri, keď "poriadky" robil bývalí moderátor na telo/sita/de facto... tak ľudia žiaden rozpad kultúry nevideli. Mne príde až zarážajúce ako veľké lapsusy a neraz veľmi pofidérne ťahy "našich" ľudí prehliadame, lebo "fičák". Toto ani náhodou nie je správna cesta a proste keď raz chceme byť v rámci možností spavodliví a demokratickí, tak to nekrivme ešte viac, ako to napríklad robila bývala ministerka ... Ale aj tak nevidím dovod ju tu osočovať a neviem čo, a aj keby si ju ľudia zvolili znovu a bola by na ministerstve znovu tak čo svet sa zrúti? No nie a ak sa stále budeme hrať na demokraciu, tak hocikomu neostáva nič iné iba to akceptovať. Proste volili sme vo viere v lepšie zajtrajšky. Ale proste spoločnosť je len odrazom nás samých, nech sa tvárime akokoľvek, že nie...
Ľady sa pohnú keď ľudia prestanú bojovať proti "zlu" mimo nich, pretože práce so sebou samým máme habadej. Som rád, že už časť ľudí to začína chápať.
Na záver iba dodám, že skonštatovať čo sa mi nepáči a kde by som mal/mali zapracovať (konštruktívna kritika) je určite niekedy potrebné, ale ľudia si to zmýlili s hnevom/furstráciou či nenávisťou a to je veľký rodziel. - včera - 18:40
- +3
- roman
- "nekrivme ešte viac, ako to napríklad robila bývala ministerka " Ja som veľmi citlivý na takéto veci ale nie preto, že by ma to urážalo ale je to silné len tak mimochodom vyjadrenie a očakávam, že keď to s takou ľahkosťou a istotou len tak napíšeš do vety, tak vieš aj vymenovať čo presne máš na mysli. Je veľmi pravdepodobné, že nakoniec to bude, tak, že si tento názor pohodlne prebral od politikov, ktorým fandíš a ktorých sleduješ, ale ani si možno neuvedomuješ, že to vlastne nie je tvoj názor vytvorený na základe objektívneho sledovania činnosti danej ministerky. A to som presne spomínal vyššie.
^ Toto dám ako samostatný komentár. - včera - 19:09
- +1
- Adriano23
- Roman, necháp ma zle ale teraz mi dávaš "do klávesnice" tvoje dojmy odkiaľ som na niečo prišiel a snažiš sa ma nejak obhájiť, že som v podstate "dobrý" človek. Ja sa apriori nesnažím "fandiť" žiadnemu spasiteľovi, či hladačovi "pravdy" a už tobož nie politikovi, či kadejakej celebrite. Viem, teda aspoň sa domnievam, že to nemysliš zle podľa tvojich predošlých príspevkov...
Veľmi skrátene ti odpoviem. Sledujem pomerne pravidelne súdnu radu, vyjdrenia sudcov a nie len tých správnejších (áno zaškatulkoval som, aby sme pochopili čo myslím, ale neodsudzujem ani nespochybnujem). Taktiež vyjadrenia advokátskej komory či progurátorov. Preto si dovolím tvrdiť to čo tvrdím. Ja sa taktiež možem pýtať rovnakou mincou, prečo ľudia ostávajú "chladnými" pri tej "správnej" strane, keď jasne menila "pravidlá" a ich aj ohýbala, to sú fakty ktoré minimálne SR predložila. Presne toto mám z "objektávneho" sledovania činnosti danej ministerky, podložené nespokojnosťou sudcov (samozrejme nie všetkými, to sa ani nedá) a tých vecí je mnoho. Keď niekto vodu káže a víno pije, tak proste za to nech si preberá zodpovednosť. Ako som to už v predošlom príspevku písal o zodpovednosti...
Ale mojim cieľom nie je rozduchávať vášne. Len som sa ti snažil podľa mojich schopností slušne odpovedať na tvoj koment, ktorý ma k tomu vyzýval. Máš svoj názor a asi tuším aký (domienka), ale mojim cielom nie je ťa presviedčať, aby si si myslel niečo iné. Mňa fakty a sledovanie kroky danej osoby priviedli k stanisku takému aké mám. Ale to ma nenúti ju nenávidieť či hádzať moje (ne)šťastie na ňu a že zmenou garnitúry bude všetko ako v raji. - včera - 20:05
- +2
- roman
- S tým záverečným konštatovaním sa v podstate dokážem stotožniť. Čo sa týka jedného z pilierov demokracie, súdnej moci a jej schopnosti sebakontroly a samoregulácie, to by bolo na samostatnú polemiku, pri pive, keďže vlastne, som našťastie mimo toho celého.
- 15.5.2024 - 23:17
- 0
- Adriano23
- No jasne, pri pive by sme rozobhrali mnoho tém a hlavne ten náš hokej pri ktorom sa veru máme o čo baviť
- 17.5.2024 - 7:49
- +1
- roman
- Určite súhlasím, že ľady sa pohnú, keď začneme chápať, že sme všetci v zásade dobrí ľudia a že niektoré témy nie sú v skutočnosti pre nás až tak zásadne rozdeľujúce ako to vyzerá z intenzity akou sa o nich emotívne bavíme. Že nás často viac štve forma a bohorovnosť akou to tí druhí hovoria. Mimochodom, plánujem upraviť pravidlá diskusie o upozornenie, že aj nálepkovanie nepatrí do slušnej diskusie.
Posledný odstavec. Súhlas. - včera - 19:13
- 0
- Adriano23
- Presne tak prejav bohorovnosť u druhých, ale aj naše vlastné domienky nás "nútia" neraz k záverom nenávisti, odporu, či hnevu. Veď koniec koncov v tomto som preborník aj ja a dobre to poznám
Na druhú stranu nie je najšťastnejšie keď robíme veci nasilu (ani to hľadanie dobra v druhých, resp "šírenie" dobra). Lepšia varianta je dať svoje pocity najavo (aj ten hnev), čo je naopak neraz jediná "správna" cesta. Len mám pocit, že my si sami neraz našou nadprácou vytvárame situácie kde možme prejaavovať svoje najma negatívne emócie a zameriavame sa skor na to čo čo nás skor rozdeluje ako spája... znovu vidím to aj na sebe.
Tak Roman, nech sa ti darí a uži si hokej, robíte skvelú prácu na HP. Vďaka
- včera - 20:17
- +1
- roman
- Dík.
- 15.5.2024 - 23:17
- +1
- KrebsKandidat
- Ludia nie su dobri. Ludia, napriek svojej prirodzenosti, velmi casto prekvapia a spravaju sa "dobre" - priatelsky.
- 16.5.2024 - 0:02
- 0
- Tyna85
- Ja osobne by som mala problém s tým čo Danko rozpráva a ako sa správa. Jedna vec je musieť ho počúvať lebo je môj šéf a iná vec je byť s ním kamarát.
Príde mi zároveň úsmevné, že píšeš o tom, že ľudia si hľadajú čiernu ovcu a hádžu na ne svoje problémy. Pritom keď sa pozrieš na výroky Danka a výroky členov jeho strany tak ich celá kampaň a celé fungovanie stojí na hľadaní nepriateľov. Ak to Satanovi nevadí tak je to dosť smutné. A ukazuje to aj jeho hodnoty ktoré má, respektíve nemá. - včera - 13:39
- +6
- amaskiea
- z tohto som dosť na pochybách teraz, tak čo teda vlastne, hejtiť alebo nehejtiť?...
- včera - 13:44
- 0
- Tyna85
- Rob čo uznáš za vhodné 🙂
- včera - 14:10
- 0
- amaskiea
- to iste, ale občas som celkom úprimne zvídavý, keď ide aj o názory iných, ja som už raz taký
- včera - 14:13
- 0
- Tyna85
- Rozumiem 🙂
Ja osobne som sklamaná ak má Šatan názorovo blízko ku Dankovi a jeho strane, keďže pre mňa je tá strana stelesnením toho ako politika nemá vyzerať a ako sa ľudia k sebe nemajú správať. Pre mňa ale bolo sklamaním aj to, že tá strana vôbec skončila v parlamente. Že SNS vôbec niekto volil.
Ale súhlasím s tebou, že jeho osobný názor je jeho osobný názor a tak ako ja a ty ma na neho právo. Či by sa to malo prenášať aj do SZLH ktorého je prezidentom je diskutabilné a skôr si myslím, že nie. - včera - 14:37
- +4
- amaskiea
- ...a rovnako my máme právo mať názor na jeho názor/y, ale programovo hejtiť je skôr známkou momentálneho zlyhania samotného hejtera než čímkoľvek iným - mne išlo skôr o toto, a myslím že sa v tom zhodneme, akurát tvoj príspevok bol taký v tomto akoby rozhúpaný, raz skôr za, potom zas skôr proti... nebol som celkom istý
- včera - 14:54
- 0
- Tyna85
- Presne ako píšeš, mať názor a hejtovat sú dve rozdielne veci. Veľa ľudí ale nevidí rozdiel, bohužiaľ.
- včera - 15:07
- +1
- amaskiea
- Danko je zase vždy neprofesionál, čiže oni spolu sú dokonalý jin jang, záhada ich vzťahu vyriešená
- včera - 15:15
- 0
- roman
- Podľa mňa nemajú žiadny vzťah. Takže žiadna záhada.
- včera - 15:32
- 0
- amaskiea
- neviem sa rozhodnúť, čo sa mi páči menej, či to, že Danko s jeho mentalitou a Šatan sú úprimní kamaráti, alebo to, že nechá, aby si Danko pre seba a svoju momentálnu Zsuzsovú urobil z neho reklamný predmet, a len si o tom v duchu myslí svoje
- včera - 15:41
- 0
- Urpiner16
- Čo keby ste riešili hokej namiesto týchto blbostí?
- včera - 16:10
- +2
- amaskiea
- riešime:
v hokeji sa stávajú aj blbosti a teraz sa, bohužiaľ, na hokeji stala táto blbosť - včera - 16:16
- 0
- roman
- Podľa mňa sa v tom moc rochníš teraz.
- včera - 16:25
- +1
- amaskiea
- to si ma teraz podkopol trochu
- včera - 16:28
- 0
- roman
- Šag sa ufedom!!!
- včera - 17:00
- +1
- amaskiea
- nesce sa mi robit, ale mosím
- včera - 17:08
- +1
- miko 75
- Nevymyslam si, samozrejme, že to nepriznas,z tvojich názorov je jasné, že tejto vládnej koalícii drukujes,ale v podstate to je tvoje právo,inak by ti stretnutia Šatana so semaforom vadili,aké samozrejme budeš sa vykrúcať,lebo inak by si sa demaskoval,ale je to tvoja vec a už končím,mne to vadí a tebe nie a bodka.
- včera - 13:47
- +3
- Ol!ver
- Ty sa uvedom, prosím ťa a verím, že raz tento fanatizmus prehodnotíš. Práve kvôli takej mentalite akú predvádzaš sa v minulosti ľudia prenasledovali (a aj vraždili) za názory: "samozrejme, že to nepriznas,z tvojich názorov je jasné, že tejto vládnej koalícii drukujes" choré.
- včera - 14:01
- +4
- amaskiea
- ty si nevymýšľaš, len on to neprizná, a ďalej si ideš a rozvíjaš tie svoje dohady, ty si iný kaliber
- včera - 14:05
- +1
- Ol!ver
- Hej, ty si tiež majiteľ pravdy a svedomie hokejportálu, si môžete podať ruku s inkvizítormi. Lebo len v inkviznočnom procese treba dokázať "svoju nevinu", namiesto akuzačného procesu, ktorý poznáme v práve dnes, vinu musí dokázať obžaloba.
Že sa tomuto prihlúplemu fanatizmu akurát od vás nečudujem, pekný deň, odborníci na všetko - včera - 14:20
- +3
- amaskiea
- uff, čo ste všetci takí rýchli v úsudku, nože si to prečítaj ešte raz, pomalšie - ja som sa ťa tým zastal pred neférovým konšpirovaním voči tebe od Mika
pekný deň aj tebe - včera - 14:27
- +1
- Ol!ver
- Prepáč, máš pravdu, toto som bral ak tvoju konštatáciu: "len on to neprizná"
Vyletel som ako čertík z krabičky, lebo som sa s týmto už veľakrát stretol. - včera - 14:33
- +2
- ctibor
- Nedostal si nahodou ban z Eurofotbalu cz pre svoje rusofilne nazory?
Bol si tam na smiech, dostaval z kazdej strany a pomaly chcel revoluciu proti vsetkemu zapadnemu... - včera - 16:49
- +4
- roman
- Názor, že Danko so priateľkou tam nemal čo hľadať je zaslepený v čom? Si predstav že by tam bol Boris Kolár s prateľko, alebo Matovič s detmi? Páčilo by sa ti takétonpapalášske správanie.
- včera - 15:02
- +4
- KrebsKandidat
- Co naozaj ma navsteva vo VIP-ke spolocna s dianim na lade?
- 16.5.2024 - 0:04
- 0
- KrebsKandidat
- Danko je pripad a nie ze nie. Ale nezapieral a ani sa nechvalil. Neriesil ju verejne a to je, prekvapivo, celkom dospele konanie.
- 15.5.2024 - 23:58
- 0
- BieloModra
- a prave preto, ma u mna Hossa este vacsi kredit ... paci sa mu skladba kadra, chce vidiet chalanov hrat, na nic sa nehra a ide pekne s rodinou medzi fanusikov
- včera - 8:20
- +4
- Fandimhokeju
- No ešte tam môže byť aj animozita medzi Šatanom a Hossom. Šatan sa už ako funkcionár zúčastňoval old boys akcií. Teraz naposledy nebol ani v KE na poslednej Citrónovej akcií. Samozrejme všetko môže byť inak. Viď Škrtel videný často medzi fanklubom.
- včera - 17:26
- 0
- nerorome
- Ten tím sa postupne, zápas po zápase, vylaďuje a dúfajme, že posledný zápas v skupine so Švédmi už bude generálkou "dobre namazaného stroja" na štvrťfinálový zápas. Tam si súpera nevyberieme, Ramsay počas svojho pôsobenia na našej lavičke totiž nezvíťazil na MS/ZOH ani raz či už s Kanadou, Českom, Švajčiarskom aj Fínskom. Osobne, keby som si mal vybrať, tak volím Kanadu, ktorú sme práve v QF zdolali aj pri našich medailových jazdách v rokoch 2002 aj 2012
- včera - 8:22
- 0
- jozosvk
- Ja by som bral Fínov; verím, že by sme ich porazili; Kanadu určite nie
- včera - 9:16
- +2
- ctibor
- Stale treba byt nohami na zemi...vcera vykon nad ocakavania, ale vieme, ze treti a stvrty gol ide skor na vrub US brankara a tretiu tretinu Americania drtili.
Cize super, mame 2 body, ale teraz hrat poctivo proti Poliakom, aby z toho nebola zbytocna drama a s pokojom sa sustredit na vikend. - včera - 9:09
- 0
- amaskiea
- strelu z prvej a clonu môžeš len ťažko vyčítať brankárovi
- včera - 9:35
- +1
- Urpiner16
- Dúfam že sa nebude opať situácia s poliakmi v príprave kedy naši v prvej tretine na nich vybehli a potom zahrali dve tretiny to čomu sa hovorí prešustrovaná príprava.Nech rov´bia všetko preto aby sa strelecky chytil prvý útok a aby sa im tá pohoda preniesla do ďalších zápasov.
- včera - 9:25
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- theck
- Ja by som mozno skusil tie prve dva utoky takto premiesat: 1ú Slaf- Hrivik - Tatar... 2ú Cehlo - Hudacek - Daňo... ano Marko nehral dobre ale s Liborom hrali v Trinci a dobre vidime na Sukelovi a Kudrnovi ze sa im dobre hra ked prisli s Litvinova a co sa tyka Cingela toho asi na tribunu nevidim pre neho miesto v prvych 2 utokoch a 3,4 funguje ale ti je cisto len moje zamyslanie
- včera - 9:46
- +2
- frantapriklep
- Plus/mínus po 3 zápasoch:
Štatistika plus/mínus (aj podľa nej vidieť, že prvý útok potrebuje zmenu)
+4 Pospíšil
+2 Gajdoš, Ivan, Golian, Hudáček, Regenda, Sukeľ
+1 Nemec, Kudrna, Slafkovský, Kelemen, Feherváry, Faško-Rudáš, Tatar
0 Cingel
-1 Grman, Čerešňák, Daňo
-2 Koch
-3 Hrivík, Cehlárik - včera - 10:11
- +3
- M4K3R
- Cingel lepší jak Hrivo
- včera - 10:20
- +2
- Hamburger
- Na Hrivíkovi a Cehlárikovi je vidieť absencia zápasovej praxe. Chýba im ešte ten správny timing pri nahrávkach, pohyb hlavne smerom dozadu nie je ideálny. Tie štatistiky ukazujú to, čo bolo vidieť v prvých dvoch zápasoch, súperi majú pri prvej lajne množstvo šancí. Ale zlepšuje sa to každým zápasom a ich chvíle ešte prídu. Hrivík bol do poslednej chvíle zranený, ale Cehlárik tú prípravu možno podcenil. Chýbalo tam nasadenie, každý to bral tak, že on sám to vie najlepšie odhadnúť, ale zatiaľ sa do toho nevie dostať. Ja verím, že počas ďalších zápasov proti POL a FRA to už bude vyzerať inak.
- včera - 11:02
- +1
- martin gal
- Dík...neská som to hľadal v štatist.a nevedel som to nájsť.Bol som v tomto smere zvedavý najmä na Gajdoša,a vcelku celkom dobre si počína.
Ešte bych poproseu ajs tajmi - včera - 16:31
- +1
- frantapriklep
- https://www.iihf.com/pdf/902/ihm9020svk_83_3_0
- 15.5.2024 - 9:05
- 0
- Oranzovocierny
- Ten Frühauf má myšlienky ako Aristoteles.
- včera - 10:33
- +5
- Ol!ver
- Nechcem mútiť vodu, ale ako hokejový fajnšmeker musím konštatovať, že tento tím by s Ružičkom a Černákom mal len veľmi málo slabín a dovolím si tvrdiť, že by sme s nimi išli ďaleko, ale aj tak ma teší aktuálna súpiska a RT ju vyskladal typolgogicky podľa mňa najlepšie ako mohol.
- včera - 11:58
- +1
- KlobúčnikHKM
- Chcem len jedno: Opäť sa ukazuje to, že tie predšampionátové náreky sú úplne nanič, asi len aby sme sa niečim zabavili do ms. Lebo Gajdoš, Golian hrajú úplne super, ano niesú to naši naj obrancovia, ale svoju úlohu si zastavajú lepšie, ako sa aj možno čakalo. Dokonca podľa prispevku vyššie maju aj lepšie plus/minus, ako taký Koch, samozrejme tam hrá úlohu aj icetime, ale nevidel som ich moc zakúriť.
Ďalej Cingel, ano, nie je to ani Slafko ani Pospec, ale svoje si zastane na jednotky. Však on má úplne bravúrne buly, aj včera proti hviezdam NHL mal tušim kladnu úspesnosť buly a to chodili na buly s nim Zegras, Pinto, Tkachuk…
Kudrna tiež fajne, hrá to čo presne potrebujeme a to isté aj Faško - včera - 13:33
- +4
- Ol!ver
- "Dokonca podľa príspevku vyššie majú aj lepšie plus/mínus, ako taký Koch, samozrejme tam hrá úlohu aj icetime, ale nevidel som ich moc zakúriť."
Súhlasím, ale toto je skreslené (aj) tým, že hrajú málo minút - každý okolo iba 7 na zápas a prvý zápas hral Golian len 3 a pol min a Gajdoš 5 min. - včera - 13:38
- +3
- Ol!ver
- *V priemere obaha odohrali zrhuba len 5 a pol minúty na zápas, včera Gajdoš 4:08 a Golian 3:38.
- včera - 14:31
- +2
- dominator97
- navyse treba brat do uvahy, kedy nastupuju na lad a proti komu...
- včera - 15:23
- +1
- Tino
- myslim ze: Golian a Gajdos su v konencej nominacke pretoze Crait a Miro vidia/vedia, ze su schopni hrat aj na najvyssej urovni, samozrejme, tym ze liga ani pripravne zapasy ich na takuto urovne pripravit nedokazu , potrebuju cas zvyknut si, ale du schopni to uhrat, co inac vobec nie je samozrejmost v nasej este stale nie dokonalej hokejovej realite.
- včera - 13:43
- +4