Diskusia: Žilina nestačila na Nitru
Hokejisti HK Nitra zvíťazili na ľade Žiliny 5:1 v nedeľňajšom zápase 45. kola Tipos extraligy. Upevnili si tým priebežné 3. miesto v tabuľke, na ktorom strávia nadchádzajúcu reprezentačnú prestávku. Žilinčania nebodovali v treťom zápase za sebou, čo sa im stalo prvýkrát od začiatku októbra a v tabuľke figurujú na 5. priečke.
Tipos extraliga, 45. kolo:
DOXXbet Vlci Žilina - HK Nitra 1:5 (0:1, 1:1, 0:2)
Góly: 32. Juščák (Holenda, Fejes) - 15. Lacka (Green, Jackson), 35. Pobežal (Jackson), 47. Gill (Hain, Buček), 56. Descheneau (Gill), 59. Lacka (Čederle, Okoličány) Rozhodcovia: Novák, Kocúr - Gegáň, Hercog, vylúčení: 4:6 na 2 min., presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, 4900 divákov.
Žilina: LaCouvee - Miller, Tourigny, Gachulinec, Djakov, Holenda, Korenčík - Mucha, Walega, Fejes - Kolenič, Baláž, Avcin - Vaga, Galamboš, Juščák - Beták, Šmida, Belluš
Nitra: Aittokallio - Cotton, Mezei, Green, Kalman, Vitaloš, Bača, Hain - Descheneau, Gill, Buček - Pobežal, Bubela, Jackson - Lacka, Čederle, Okoličány - Csányi, Hrnka, Nemec
Andrej Kmeč (Nitra):
"Ťažký zápas. Žilina hrá výborný hokej v dobrom pohybe. Piati útočia a piati bránia. Podali sme však tímový výkon. Zodpovedný vzadu, využili sme nejaké naše šance, podržala nás hra v oslabení, udreli sme v presilovke. Celkovo pre nás zaslúžená výhra."
Milan Bartovič (Žilina)
"Nemyslím si, že výsledok 1:5 je úplne spravodlivý. S jedným gólom sa však nedá vyhrať. Bol to pekný hokej. Tvrdý, agresívny. V našom výkone mi chýbali play-off atribúty. V prestávke sa na to musíme zamerať. Prichádza doba, keď to bude o vyhratých súbojoch, o tom, aby sme hrali viac do tela a chodili do bránky. Hokej, ktorý sme hrali celú sezónu, musíme posunúť na vyšší level. Tam som dnes videl nedostatky. Nitra bola silnejšia v súbojoch."
- 69roman
- S prstom v nose dnes Žilina nemala nárok !!!
- 2.2.2025 - 20:40
- +6
- tik
- Super: Ale vysvetlite mi jedno …. Zilina hrala o triedu lepsie akoTrencin ….
Je to tym , ze nehrali tak fyzicky do tela a chceli dat goly a Trencin betonoval??? - 2.2.2025 - 20:41
- +1
- 69roman
- Proti Trenčín sme hrali katastrofálne
- 2.2.2025 - 20:42
- +3
- 69roman
- Trenčínu
- 2.2.2025 - 20:43
- 0
- BieloModra
- Ako som pisala, kto s nami korculuje....😀
- 2.2.2025 - 21:20
- +1
- Ottawa Senators
- V tom zápase s Trenčínom nevychádzalo chalanom nič, nedali by sme gól asi ani Zámkom pri všetkej úcte. Také zápasy jednoducho sú, som rád, že to potvrdili dnes, jednoducho zápas blbec.
- 2.2.2025 - 21:12
- +1
- Hasan13
- Playoff výkon. Dovolím si povedať, že jeden z najlepších výkonov Nitry v sezóne. Od brankára cez obrancu až po útok.
- 2.2.2025 - 20:42
- +15
- cango
- Áno súhlas , dnes to bolo super, makali,len si musia dávať pozor na zbytočné útočné fauly
- 2.2.2025 - 20:47
- +2
- WTF
- Pekný zápas : Nikdy by som nepovedal,že v Žiline človek uvidí plný zimak a takú dobrú atmosféru,klobúk dole🫡
Konečne Nitra ukázala,že vie zahrať dobre aj defenzívne s podporou výborného Samého v bráne
Jedine čo sa dá dnes vytknúť sú tie precislenia,kde si prehrávali ako chlapci z pivnej ligy🙉
Ale veľmi dôležité víťazstvo smerom k play off,začať sériu doma😉 - 2.2.2025 - 20:43
- +3
- Julo5
- Neviem či by nebolo lepšie keby začíname vonku😀
- 2.2.2025 - 20:44
- 0
- AVEMNE
- Keď o niečo ide vieme zahrať..ak sa mužstvo doplní ešte dvoma hráčmi na finále by to mohlo stačiť
- 2.2.2025 - 20:44
- +1
- jh12
- Velmi dobre zahrane z pohladu NR
- 2.2.2025 - 20:44
- +2
- rasti_assez
- Myslel som si, ze totalna nemohucnost v presilovkach nemoze byt horsia.Bol to omyl, odchodom Jonesa sme sa dostali na novy level v tejto nasej (ne)činnosti.
- 2.2.2025 - 20:46
- +1
- fanda55
- Jones chýbal, bolo to vidieť, ťažká strata a škoda pre Žilinu.
- 2.2.2025 - 20:46
- +1
- BieloModra
- Na dobry svizny hokej treba dvoch. Takze Vlci dobry zapas!
Blahozelam Corgoni dakujeme za bodydnes sme si to uhrali naozaj dobre Sami dnes velmi dobre...
Kto vie ci aj dnes budeme niekoho vyhadzovat od vedenia cez lavicku az po rolbara😀 ....
Snad nie...podali sme timovy vykon u kvalitneho supera - 2.2.2025 - 20:46
- +5
- rasti_assez
- No neviem: Nasa neschopnost nieco vymysliet, len bezhlavo strieľať, bola v porovnaní s ľahkosťou a nápaditosťou Nitranov strašne vidieť.Navyse ta naivita skuseneho Holendu pri víťaznom gole Pobezala.Riesenie situácie na jednej ci druhej strane absolutne nezodpovedalo veku a skusenostiam.
- 2.2.2025 - 20:56
- +1
- BieloModra
- To, ze ste chybovali nema s tym nic ze to bol dobry a svizny zapas.
- 2.2.2025 - 21:05
- 0
- AFINOGENOV
- Velka Nitra dostala bitku na tribune od Žilinčanov..
Sparťania aj Košicania v krvi.. - 2.2.2025 - 20:47
- +3
- Polmetrovybrmbalko
- ničím iným sa očividne nedá
- 2.2.2025 - 20:50
- +1
- Polmetrovybrmbalko
- naplnia štadión a od roztopaše neveďá čo zo sebou
- 2.2.2025 - 20:53
- +4
- BieloModra
- Boli tam aj zeny a deti
- 2.2.2025 - 21:08
- +1
- Polmetrovybrmbalko
- šak z toho mám zlý pocit aj ja
- 2.2.2025 - 21:15
- 0
- fabregas001
- Bohužiaľ, začali ste to vy, napadli ste fanusikov v sektore I .... čo nasledovalo potom neospravedlňujem, ale keby tam nenabehli žilinskí ultras, tak tam vybijete rodiny s deťmi .... zlyhal organizator, mali ste byť zavretý v klietke a nie voľne si pobehovať po štadióne ....
- 3.2.2025 - 3:08
- +18
- Podarcis
- Nuz z videa je to veru tak, nitriansky fans napadli divakov Ziliny, potom tam nabehli zilinski ultras a dali na prdel nitrianskym, teda tomu torzu, co "hrdinsky" nezdrhlo...
https://sportky.zoznam.sk/c/402131/video-nechutna-bodka-za-skvelym-hokejom-hromadna-bitka-medzi-fanusikmi-ziliny-a-nitry - 3.2.2025 - 13:54
- 0
- OUTBLAST
- by ma zaujímalo ako dopadol ten žilinčan čo tam sypal do toho v tých šedých teplákoch ( predtým obaja prepadli cez zábradlie) ...korytnačky prvé šlehy teleskopom šlahali na hlavu...
- 3.2.2025 - 15:26
- +1
- miso1389
- Prežil a dostal len blokovú pokutu za neuposlúchnutie výzvy.
- 3.2.2025 - 16:01
- +1
- OUTBLAST
- To vcelku dobre obišiel resp dobre sa vykryl lebo prvých 5 šleh mierilo na hlavu 🤦
Až zbytok dostal po nohách (preto krivkal)
Som zvedavý ako sa budú pandúri vyhovárať keď sa raz dakto pominie na vnútrolebečné krvácianie 🤢 - 3.2.2025 - 16:34
- 0
- mikisk
- Úplne jednoduchý recept ako sa niečomu takému vyhnúť, ale kto chce kam..
- 3.2.2025 - 17:10
- 0
- OUTBLAST
- Pri uplatňovaní kolektívnej viny čo je obluba PPÚ ti stačí byť na výjazde aby sa ťa to týkalo...
- 3.2.2025 - 17:43
- 0
- tulen - kosice
- sorry: si vedľa resp. nerozumieš tomu
- 3.2.2025 - 18:19
- 0
- OUTBLAST
- Obávam sa že nie...na to som bol na velmi vela výjazdoch ...na 90% sme vedeli za čo nabehli korytnačky ale detaily pozná len ten kto to zažil na vlastnej koži..😉
Odkedy prešla pépeučky z pendrekov a tómf na teleskopy tak majú zakázané šlahať po hlavách...tvl však niesme v tel avive alebo neviem kde že sa ten zásah vykonáva na po zuby ozbrojených teroristov 🤦
Na to aby si rozohnal bijúci sa dav ti úplne postačí šlahať po hnátoch 🙄 - 3.2.2025 - 18:39
- 0
- tulen - kosice
- hovorí: sa tomu nastoliť verejný poriadok všetkými silami a prostriedkami ... v taký čas ide každý normálny človek bokom resp. bez zbytočných gest a pohybov uposlúchne pokyny ... jednoduché
- 3.2.2025 - 19:03
- 0
- OUTBLAST
- Opakujem,na to úplne stačí šleha po svale ...neni treba toho človeka zmrzačiť...🤦
Inak to s tou výzvou je vcelku vtip,keby som robil štatistiku nábehov a výziev tak výzvy pred nábehom by som napočítal na prstoch na rukách 😬 - 3.2.2025 - 19:13
- 0
- tulen - kosice
- ale: aj na to zákon pamätá ... nie vždy a tuto väčšinou nepoužiješ výzvu
- 3.2.2025 - 19:15
- +1
- OUTBLAST
- Aby sme sa rozumeli ,ja nijak nedehonestujem tomu zásahu korytnačiek...v tomto prílade bol nevyhnutný,sbs by to proste neustála...
Tu ide o ten spôsob...aj ten chalan čo tam bomboval toho šedotepláka by skončil po prvej rane po chrbte.Potom je to klasika,tí čo nestihnú utiecť lapia a zbytok ide na ústup.To neni Polsko že musia po nich strielať aby ich zahnali.
Na to urobenie poriadku neni nutné aby mal dakto rozťatú lepku a rozštiepené kosti... - 3.2.2025 - 19:26
- 0
- tulen - kosice
- pochopili sme sa: len sa to ťažko vysvetľuje laikovi cez klávesnicu ... a na základných veciach sa zhodneme ... ale som presvedčený podľa videa, že po hlave nedostal, ale mohol
- 3.2.2025 - 19:29
- 0
- OUTBLAST
- Kryl sa tak úplne asi nie ale mierené tam boli...ver mi nechcel by si dostať tým železom po hlave...to neni obušok z ktorého je iba hrča,prípadne trocha otras mozgu 🤷
Ako som vravel,na ukončenie toho bombovania stačila jedna po chrbte.Netreba zasa mrzačiť 🤷 - 3.2.2025 - 19:49
- 0
- tulen - kosice
- ešte raz: bola to obyčajná umelá tonfa, nie teleskop ... so starým federálom by mu tú hlavu otvoril, s klasickým obuškom pošteklil
- 3.2.2025 - 20:30
- 0
- OUTBLAST
- Som si to prizúmoval a vyzeralo to nejaké plastovejšie a hrubšie...🤔
Tak iba na futbale asi mlátia teleskopmi😬
Ak za federálu používali tie biele čím onehda mlátili fradi na tehelku tak tie neboli až také hrozné,iba štípali 😬 - 3.2.2025 - 21:23
- 0
- FP-jakubj
- Teleskopy sa nosia iba na rizikové zápasy, tu mali tie gumené.
- 3.2.2025 - 22:56
- 0
- topska
- Ty vole tak ked toto nevyhodnotili ako rizikovy zapas tak potom mam pochybnosti ze ti ktori o tom rozhoduju si o zapase zistili aspon nieco podstatne
lebo sak o tom ze sa chysta pruser sa vedelo dlho
- 3.2.2025 - 23:48
- +2
- Render 77 Nr
- A prečo ten chalan co bomboval toho v teplákoch neskončil bombovat po jednej rané dobre mu naložili hneď sa spamätal
- 4.2.2025 - 9:54
- 0
- tulen - kosice
- teraz: som si to pozrel ... tonfa, nie teleskop ... pružný plast ... kto bol vo väčšom nebezpečí - bitý na zemi alebo bitý policajtom ? ... podľa mňa dostal viac po krku a pleciach ako po hlave
- 3.2.2025 - 19:09
- 0
- tulen - kosice
- nemusela si ho: mazať ... trošku by sme si ho vychutnali
... a v konečnom dôsledku začínajú a budú padať oni aj bez krvi
- 2.2.2025 - 21:03
- 0
- BieloModra
- No...akurat ze ja som nic nemazala🤣
- 2.2.2025 - 21:06
- 0
- Polmetrovybrmbalko
- POME NITRA: Pekný hokej, bojovný výkon, užev som si to.
- 2.2.2025 - 20:48
- +1
- sloniik
- Velmi dobry vykon nasich, plny pocet bodov zo Ziliny tesi riadne.
- 2.2.2025 - 20:52
- 0
- Samco321
- Tak dnes to bol super Výkon nerozumiem tomu jak sme mohli padnut z trencinom uz sme mohi hrat o 1 miesto.. ale sanca stale je co sa to tam porobilo zas to nezvladli organizacne? Najskor nepustili nasich a potom bitka na tribune? Ma niekto nejake info . Pome nitra ps dufam ze udrzime lacku z cedom... a4sa prebera✌️
- 2.2.2025 - 20:58
- +2
- Polmetrovybrmbalko
- ňégdo si tú prehru musev odskákať, dúfam, že šecci majú zuby
- 2.2.2025 - 21:00
- +1
- AVEMNE
- Dva vypatlane futbalové fanskluby si to mohli rozdať..hádam sa ty naši velky frajeri nepomocili
- 2.2.2025 - 21:08
- +7
- Handlo
- Na Nitru chodi tiez futbalovy fanklub ako na Zilinu?
- 2.2.2025 - 21:10
- +1
- AVEMNE
- A čo myslíš ze ty sparta praha traposi sú odkiaľ...mame najslabší fans za posledných 20rokov ale po štadióne chodia jak keby mali 10 titulov ale otvárať ústa nevedia keď treba povzbudzovať
- 2.2.2025 - 21:15
- +17
- miro-nr
- Za mňa je povzbudzovanie to čo bolo dnes v Žiline ,nie tie spevy u nás . OK,občas si treba zaspievať,ale také riadne "Nitra do toho" ,alebo
""Pome Nitra,pome Nitra ,pome Nitra do toho ! ""
Čo by strhlo celý štadión veru už dávno nebolo.
- 2.2.2025 - 21:24
- +13
- Handlo
- Ja som myslel ze Nitra ma cisto hokejovy fanklub, Zilina mala naposledy 2006/7 po majstrovskej hokejovy, teraz cisto futbalovy
- 2.2.2025 - 21:34
- +2
- martin182
- odkedy je fc polomrtve, tak chodia futbalovi "fans" robit hanbu na hokej..
- 2.2.2025 - 21:49
- +18
- miso1389
- hostia vybehli az do polovice stadiona a ked ich domaci zacali mastit a zatlacat prisli pelendreky a dostali obe strany.
- 2.2.2025 - 21:22
- +5
- miko 75
- Dnes super výkon, celý zápas sme boli lepší,od začiatku sme išli za víťazstvom.
- 2.2.2025 - 20:59
- +3
- ElwisNR
- Výborný zápas z oboch strán.
- 2.2.2025 - 21:01
- 0
- Fidel72
- Jakub Lacka: Celkom by ma zaujímalo kedy si konečne v repre všimnú výkony Jakuba Lacku?! 🤔 Za ďaleko slabšie výkony tam už boli a poniektorí aj sú.
- 2.2.2025 - 21:07
- +14
- jh12
- nehra za slovan
- 2.2.2025 - 22:05
- +12
- Žilinčan
- Strelecká nemohucnosť, neschopnosť natlačiť sa pred súperovu bránku kde to síce bolí ale odtiaľ sa dávajú škaredé a tečovane góly, to nám chýba už tretí zápas. Snáď sme si nemysleli že proti Nitre to budeme hrať na krásu. Nieje to odchodom Jonesa, takto sme hrali posledné zápasy aj s ním.Dnes bez nároku na čo i len na bod. Golman síce za prehru nemohol ako v iných zápasoch ale ani nepodržal. Jednotka v bráne nám chýba. A o presilovkách škoda písať. Máme na čom pracovať pred playof alebo pred baražou
- 2.2.2025 - 21:10
- 0
- miro-nr
- Na dobrý hokej musia byť"dvaja" a Žilina dnes naozaj hrala útočne a taketo tímy nám vyhovujú.
Mňa táto výhra potesila-hlavne po tom nemastnom /neslanom výkone s TN .
Nebolo to bez chýb ,ale po výhre vonku 5:1 nebudem nikoho kritizovať.
Konečne zabral prvý útok,to potešilo a aj dve Ačka vyškereneho. Bodaj by ich to nakoplo. - 2.2.2025 - 21:14
- +4
- Žilinčan
- Lenže Trenčín to hral s rozumom a nie naivne na krásu ako my, v tom je ten rozdiel
- 2.2.2025 - 21:17
- +1
- FP-Tommynko
- V playoff hra Nitra iny level hokeja ako pocas sezony...Nic proti TN ale po prvom kole budu topit lad
- 2.2.2025 - 21:20
- +1
- scissorbill
- Bodaj by to pravda bola…zatial sa pod novym trenerom iba ucime…
- 2.2.2025 - 21:49
- 0
- Render 77 Nr
- Dostaneme BB a môžeme topiť aj my.
- 3.2.2025 - 7:10
- +5
- martin gal
- Akurát...treba to nejak ustát,aby sme sa im vyhli už vo štvrťfinále.
- 3.2.2025 - 13:00
- 0
- Polmetrovybrmbalko
- moc tej krásy som obojstranne nevidel, bol to viac boj hore dole
- 2.2.2025 - 21:20
- 0
- miso1389
- uz viete preco ste nedostali viac listkov?aspon ze ta bitka na tribune stala za to aspon tam sme vyhrali ked uz nie na lade.na dlhy cas nitra do zilina a opacne sa nedostaneme na stadion.
- 2.2.2025 - 21:19
- +4
- SlovakRanger
- Sorry ale toto snáď ani nemyslíš vážne... že stála za to tyvole
- 2.2.2025 - 21:21
- +32
- Polmetrovybrmbalko
- vybrnkav si si z toho že ste sa ukojili? Lepšie sa ti bude spinkať teraz?
- 2.2.2025 - 21:22
- +9
- BieloModra
- Sa mas cim chvalit... ubohe
- 2.2.2025 - 21:22
- +24
- Polmetrovybrmbalko
- človek by aj pochválil že naplníte štadion a potom si na sereš do huby takýmito rečami
- 2.2.2025 - 21:25
- +12
- 6911
- To je tak primitívna úvaha ..... Je mi ťa ľúto .
- 2.2.2025 - 21:25
- +17
- Sedko NR
- Stretnu sa futbalovi fans na oboch stranách, čo ste čakali, že sa stane ? Ubohosť.
- 2.2.2025 - 21:28
- +10
- Kopcansky Palachar
- No napr. to, ze o tom vie policia aj organizator a urobia sa opatrenia aby sa tomu dalo predist. Ale to by sme asi chceli vela.
- 3.2.2025 - 10:24
- +3
- FP-jakubj
- Policia moze zasiahnut, az ked to nezvlada organizator. Ale prevencia je sproste slovo, hlavne ked sa musia promenadovat na hraniciach a zastavit tie masy migrantov
- 3.2.2025 - 10:55
- +4
- OUTBLAST
- korytnačky tam môžu byť od prvej do poslednej minúty...ale treba ich zaplatiť.Irónia je to že pobyt korytnačiek by na 99,9% zabezpečil to že by sa nič nestalo.Nikto neni taký mentál že by sa snažil preraziť kukláčov.A to potom usporiadateľom urobí myšlienku že tam tí fízli boli zbytočne,však nič sa nestalo a nabudúce ich už nebude treba a ušetrí sa
- 4.2.2025 - 15:50
- 0
- strojar
- Nemôžu.
Prečítaj si ZÁKON. - 4.2.2025 - 17:06
- 0
- NR
- Velmi dobre sa nato pozeralo,ked je ten stadion zaplneny...snad odohrame aj doma uz niekedy takyto zodpovedny zapas a podobnym vysledkom.
- 2.2.2025 - 21:19
- 0
- NR
- Co pozeram videa zo stadionu tak fans domacich a nas detto sa mozu rozlucit zamna aj do konca sezony so sektorom.chore,nechutne.
- 2.2.2025 - 21:21
- +9
- FacSKA
- Kde je video?
- 2.2.2025 - 21:23
- 0
- NR
- Bude toho plny internet neboj
- 2.2.2025 - 21:32
- +2
- vlckovia
- K tej bitke nitrancania v ciernych mikinach nabehli na tribúny medzi rodiny s deťmi a nás ultras ich len zahnal do klietky ako stádo oviec
- 2.2.2025 - 21:23
- +7
- BieloModra
- Ako vzdy...a to ste sa tu vozili po fanusicke z KE ked opisala ako to u vas chodi...aj vasi aj nasi jedna bieda, dufam ze sa nic nestalo bezciernobundickovym
- 2.2.2025 - 21:26
- +20
- Žilinčan
- Bielo modrá čo trepeš?? Však vašu si začali, čo akože od tohto čakali? Dostali presne to s čím so toho šli. A to niesom z tých ktorý obhajuje výtržnosti na štadióne
- 2.2.2025 - 21:35
- +4
- BieloModra
- Tak si to zrhnme...ja trepem ano?...na jednej strane nepredate listky lebo rizikovy zapas...potom SBS umozni po vzajomnych provokaciach ( neuzatvoreny sektor) aby sa tupe hlavy predviedli ano?...toto je maslo aj vasej SBS aj tych tupych hlav s dorazom na spojenie tupe hlavy
- 2.2.2025 - 22:58
- +25
- Oveckin8
- Poviem ti to takto....bez vetra sa ani lístok nepohne....a ako poznám vašu sbs,tak tá na 100% provokovala už od začiatku zápasu ...zažil som to a nie raz,a to nemusím ani Žilinu ani Nitru...z oboch strán jedna veľká úbohosť....ale v Žiline nič nové,vždy to bolo a kým vám tam budú chodiť vymlety poliaci a iná chamrad,iné to nebude
- 3.2.2025 - 5:13
- +18
- emoxx1
- Pokiaľ treba na slovenských štadiónoch klietky pre fanúšika hostí. Tak sa to dá zhrnúť jedine tak, že kultúra na Slovenských štadiónoch je Slovenská a žiadna iná.
Verím, že raz sa dožijem toho, že si človek v akomkoľvek drese sadne tam, kde si zrovna kúpil lístok a v kultúrnom prostredí si vychutná výkon hráčov oboch tímov na ľade. - 2.2.2025 - 21:40
- +38
- antinamor
- Už aj vrabce na strechách čvirikajú, že ministerstvo športu preberie medveďobijec, skvelý to športovec. Mysľou aj telom.
- 2.2.2025 - 21:50
- +9
- Standacik
- Športová streľba bude národným športom
- 3.2.2025 - 10:42
- +1
- sloniik
- Tak to mozeme snivat. Staci sa pozriet ako prebiehaju diskusie pod politickymi clankami. Je to hrozne.
- 2.2.2025 - 22:08
- +3
- P24
- Klietky by nebolo treba: Keby si tu niekto robil svoju prácu. Lebo všetci vedeli kto na ten zápas ide, a že tam budú aj posili zo zahraničia. Pokojne sa tomu celému dalo zabrániť, len to by vedenie PZ a MV nemohlo robiť šaškarne a kvôli p.....nám.
- 2.2.2025 - 22:22
- +10
- Render 77 Nr
- Toto nemá nič spoločné z kultúrou keď budu chodiť takéto hoväda nech sa stretávajú mimo štadióna a ostatným normálnym ľuďom dajú pokoj
- 3.2.2025 - 7:15
- +7
- Tyna85
- V piatok v KE sedeli fans MI normálne medzi ostatnými. A máš to tak s väčšinou fanúšikov iných klubov ktorý zavítajú do KE a nemajú ohlásený výjazd.
Jediné kedy sa čokoľvek rieši je keď prídu fans Slovanu ale to sa cez ZC nedeje skoro vôbec a v play-off sú vo svojom sektore a netreba žiadnu klietku. - 3.2.2025 - 8:31
- +2
- radopKE
- Pamätám ešte minulú sezónu dvoch ožratých Nitrančanov na opačnej strane štadiónu ako mali vyhradený sektor. Normálne v dresoch. Usporiadateľ prišiel - chlapci, tu nemáte čo robiť a odviedol ich cez celú Steelku do sektoru pre hostí. Všetko prebehlo v kľude a bez problémov. Len ja som v strese jedného už chytal za ruku. Reku chlape, ty keď drisneš dole schodmi, už ťa nikto nedá dokopy. Jednalo sa o horné sektory. Popradčania v boxe od Vedosu večne provokujú, v rámci slušných medzí a ukazujú si prostredníky s našim fanclubom. Po zápase sa podávajú ruky, zasmejú sa spolu a ide sa domov. Hokej je o emócii, ale toto,čo bolo v Žiline bol humus. Z oboch strán a Nitrančania majú v tomto smere väčšie maslo na hlave.
- 3.2.2025 - 12:37
- +7
- AVEMNE
- Tieto dristy sú neuveriteľne hovna...maslo na hlave ma usporiadateľ...najlepšia bola SBS kde meter od nich bijú človeka v bezvedomí do hlavy a všetci tam stoja a pozerajú....toto by sa u nás nikdy nestalo ani nestane...prečo asi
- 3.2.2025 - 13:36
- +5
- Liri
- Lebo hosťujúci fanušikovia nenabehnu medzi domácich ako to robia Nitrančania. Veď kvôli ním musia byť klietky.
- 3.2.2025 - 14:32
- +1
- Nerkio
- Avemne,jemnejsie ….nooo
- 3.2.2025 - 14:37
- +1
- BieloModra
- nemoze, tato martinska fanusicka zije v Nemecku, ale aj tak priklanam sa k Nerkio, klud
- 3.2.2025 - 14:39
- +4
- radopKE
- Ty budeš asi krčmový typ, podľa vyjadrovania..,
- 3.2.2025 - 14:41
- +3
- AVEMNE
- ja som uplne kludný mám pobehane vela...mna serie že sem prídu zakomplexovanci kopať a zovšeobecnovať..pritom každý čo niečo na našich štadionoch niečo zažil vie kde sa má pohybovať a ako chovať lebo takéto opice ako boli na žilina-nitra sú na každom jednom štadione--možno okrem košíc lebo tam je riadna SBS...a ked sa dejú takéto veci treba na ne poukazovať a odsúdiť ludí čo za to môžu
- 3.2.2025 - 16:12
- +2
- radopKE
- No vidíš, že sa to dá aj slušne. Tým maslom na hlave som myslel to, že prvotný signál vzišiel od fans NR. Čo sa dialo potom, to je nezvládnutý zápas zo strany organizátorov a neverím tomu, že nemali avízo, že sa niečo chystá, len teraz v Žiline vedenie baví chrumkavých. Rozhodne som si neprišiel kopnúť. Ja to nepotrebujem. 😉
- 3.2.2025 - 16:55
- +4
- Liri
- Ja sa nemusím zobudiť. Ja oen viem, že kvôli ním sú klietky keď ako hostia nabehli ku domácim a pichli nožom fanúšika.
- 3.2.2025 - 14:43
- +1
- BieloModra
- a tebe ako zabanovanej uzivatelke (pre porusanie pravidiel diskusie) tiez odporucam krotit vasne
- 3.2.2025 - 14:41
- +3
- Liri
- To piš aj svojím keď tu nadavajú druhým. Ja tu nikomu nenadávam.
- 3.2.2025 - 14:49
- +2
- BieloModra
- uz som napisala a moje odporucanie stale plati
- 3.2.2025 - 14:52
- +2
- KrebsKandidat
- Nie, ty len urazas zovseobecnovanim.
- 4.2.2025 - 10:50
- +2
- FP-jakubj
- Klietky su somarina, ked sa v nej nahodou strhne mela a niekoho tam na stnu pritlacia, tak moze zomriet. Ked tak nech tam daju siete, aby sa nemohlo nic hadzat a hlavne vsetkych identifikovat a v casoch zapasu sa chodit povinne hlasit na stanicu Policie.
- 3.2.2025 - 10:58
- 0
- pablas
- Bol som hneď v prvej línii. Bitku vyvolali tí šašovia z Nitry. Neviem ktorý tupec to tam ma na starosť ten fanklub, ale vyvolať bitku keď má súper plný kotol a vy ste tam v hojnom počte je extrémne. Keby tam prídu pani policajti o minutu neskôr už by sa to mlelo v hostovskom sektore a tvrdím si povedať, že bez vážnych zranení by sa to neobišlo. Milý "Trogari" či jak sa tá vaša banda volá, niekedy treba zapojiť hlavu a porozmýšľať či sa idem biť keď tam sú deti. Teraz z toho budú mať nočné mory.
- 2.2.2025 - 21:30
- +32
- 69roman
- Som fanúšik Nitry nič iné sa ani nedalo čakať voľakedy boli ľudia vo fanse oblečený do klubových farieb teraz sú tam naši šašovia v čiernom ako by išli na pohreb a po našom štadióne sa pohybujú ako by nad nich nebolo ak to vyprovokovali naši a dostali na búdku dobre im tak !
- 3.2.2025 - 5:13
- +17
- Oveckin8
- Zažil som aj Žilinu aj Nitru...veľké výjazdy aj menšie...v Nitre nás delilo od domácich malé zábradlie a bol kľud ..v Žiline? Peklo od začiatku,a hlavne všetko vždy vyprovokovala sbs Žiliny....nejdem a ani nebudem obhajovať to čo sa dialo včera v Žiline,ale môj názor je že Žilina 100% není bez viny a provokácie tam boli určite ..... A to nemusím ani NR ani ZA
- 3.2.2025 - 5:39
- 0
- fabregas001
- nebol si tam, ale ideš niekoho viniť .... v prvom rade ako som písal vyššie zlyhal organizátor a to sme my ... potom zaútočili hostia na sektor I, kde boli rodiny s deťmi a na túto akciu sa dala očakávať reakcia ... nechcem nikoho obhajovať ani ospravedlňovať ale keby tam nenabehli žilinskí ultras, tak bohvie akoby to skončilo .... veď sa pozri, kde sa začala bitka, v strede štadióna, ďaleko od hosťovskej klietky, to akože zaútočili žilinčania na Nitranov a vytiahli ich z klietky do stredu štadióna aby ich tam mohli mlátiť? veď už aj keď si tam nebol tak, je video od Valábika a pozri sa, kde prebieha bitka ... ale nechápem, prečo hostia boli aj v sektore K, ktorý mal byť z bezpečnostných dôvodov uzavretý a nemal tam nikto sedieť .... mali byť v klietke čiže organizátor to nezvládol a zbytočne teraz budeme my platiť pokutu ....
- 3.2.2025 - 9:43
- +1
- Nerkio
- Teda ja sa spytam,ako je sakra mozne ze klietka bola otvorena??za dalsie ,oba kotle sa stretli v strede,sakra kde bola sbs a policia??od fans Nr sa zbieralo cislo Op ,ak teda vidim x ceskych op tak naco im bol umozneny vstup na zapas??a tieto dve skupiny sa uz mesiac mobilizovali preco to policia nezvladla??A uz by konecne mal ist do platnosti zakaz mat prekrytu tvar (hlavne nie v kotloch)
- 3.2.2025 - 9:54
- +12
- FP-jakubj
- Policia moze prist, az ked to nezvlada organizator. Prevencia je sproste slovo, hlavne ked je tam taka fluktuacia, tak nemas sancu nieco riesit. Kazdy z policie uteka hned, ako ziska vysluhovy.
- 3.2.2025 - 11:01
- 0
- fabregas001
- presne ako hovoríš ... tieto otázky čo si dala mali byť vyriešené pred zápasom a nič by sa nestalo .... ako píšem vyššie, zlyhal hlavne organizátor, to čo sa dialo potom sa vôbec nemuselo diať ... mali byť zavretý v klietke a umožniť im ísť na WC a do bufetu len cez prestávky a umožniť im uličku cez policajný koridor, tak aby sa nemohlo nič stať .... bohužiaľ aj sektor K, ktorý mal byť pre bezpečnosť úplne uzavretý (tak sa to deklarovalo pred zápasom) bol otvorený a sedeli tam Nitrania ...
- 3.2.2025 - 13:06
- 0
- smenarade
- Pozri si ig storky valabika, tam ma videa a aj to zanalyzoval.
- 3.2.2025 - 10:56
- 0
- Flak108
- Presne, on to tam dava v podstate minútu po minúte. Ako to cele prebehlo. A sám nadáva na "svojich".
- 3.2.2025 - 11:10
- 0
- Podarcis
- https://sportky.zoznam.sk/c/402131/video-nechutna-bodka-za-skvelym-hokejom-hromadna-bitka-medzi-fanusikmi-ziliny-a-nitry
- 3.2.2025 - 14:57
- 0
- anze19
- Ja sa len cudujem kovacikovi s chrenkom ze týchto tzv najlepsich fans na slovensku este tolerujú. Sparta Praha je ozaj sposob akym treba fandit hk nitra
- 2.2.2025 - 21:34
- +15
- BieloModra
- Oni ich netoleruju...toleruje ich asi nas fanklub ked si ich medzi seba pusta
- 2.2.2025 - 21:38
- +18
- anze19
- Myslis tento nas momentálny fanklub? Za nasich cias ked sme boli vo fanklube sme ziskali tuto povest na slovensku ako o najlepšom fans v lige. Chodili sme na vyjszdy po slovensku po europe na ligu majstrov a pod.. ale generácie sa vymenili .mame rodiny a fandit chodime uz inym štýlom s nasimi detmi a rodinami. Tento nas fans co nosi nalepku ktoru by nikdy nedostali sa tvari ako keby vyhrali majstrovstva sveta, choraly ktorým 90perc ludi na stadione ani nerozumie vymenili pokriky ktore elekrizovali atmosferu. A tento fans tu tyzdne zbroji do ziliny a za akym cielom... presne tymto
- 2.2.2025 - 21:50
- +54
- BieloModra
- Presne ako pises, aleze uplne...a je to strasna skoda
- 2.2.2025 - 21:54
- +7
- Sedko NR
- Ale stále vedia dohovoriť fansu koho trpieť budú a koho nie. Chlapci sa kedy spamätaju ? Keď pôjdu sedieť za ťažké ublíženie alebo ešte horšie ? Choré fakt...
- 2.2.2025 - 21:51
- +5
- BieloModra
- Uz dohovarali...evidentne nestacilo...
- 2.2.2025 - 21:59
- +1
- Sedko NR
- Treba rázne a tieto individua vyradiť z fansu. A oduje sa celý fans ? Za mňa nech, aj tak si spievajú len to svoje a zas príde niekto, kto to uchopi správne ako predtým Rudinko alebo Majo a spol...
- 2.2.2025 - 22:06
- +6
- BieloModra
- Ved aj za mna, len co ja s tym vsak?
- 2.2.2025 - 22:08
- 0
- Sedko NR
- Veď jasné.
- 2.2.2025 - 22:14
- +1
- antinamor
- A pritom na výjazd je potrebné zadať aj osobné údaje, vrátane čísla OP. nechápem, ako sa môže stať, že fanklub nezabanuje tie tupelá, ktorým o hokej (šport) vôbec nejde. Proste sa na ten výjazd ani nemali dostať. Bodka.
- 2.2.2025 - 21:53
- +6
- BieloModra
- Ved prave...potom kam von idem mam problem a SBS sa po mne vozi
- 2.2.2025 - 21:57
- +9
- anze19
- No a sam si napisal odpoved na otazku aký mame momentalne fanklub
- 2.2.2025 - 21:57
- +2
- P24
- Samotný fans ťa v zásade nemá prečo odmietnuť. Tie občianske si majú vypýtať policajti a skontrolovať to. Plus fajt netreba ťažkú analytiku na to, aby si na nete zachytil, že sa niečo stane.
- 2.2.2025 - 22:25
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- antinamor
- Určite, že by ťa mohol a mal organizátor výjazdu (nemysli si, že je to niekto z futbalových chuligánov) odmietnuť na výjazd zobrať, keď vedia čo si zač. Najmä po udalostiach z NZ.
- 3.2.2025 - 5:44
- 0
- P24
- Nie celkom: V zásade je to organizovaný zájazd. Napr, keď ideš s cestovkou niekam na dovolenku, tak tá cestovka tiež nerieši, či náhodou nemáš do danej krajiny zákaz vstupu. Postráži si to tá krajina, a pokiaľ ťa niekam nepustia, tak ťa tam cestovka nechá a na vlastné náklady musíš riešiť, čo ďaľej. Ak to extrémne pritiahnem za vlasy, viem si predstaviť situáciu, že ak by si dotyčného na výjazd nezobral, mohol by ťa žalovať. Čiže tu fakt mali sparťanov a Poliakov policajti vybaviť hneď na hraniciach a smerom k Slovákom tiež spraviť niečo, čo by tejto situácii predchádzalo. Lebo, keď už sa začne niečo diať na štadióne, sú len zlé riešenia, keďže je to uzavretý priestor s pomerne vysokou koncentráciou ľudí.
- 3.2.2025 - 6:24
- +1
- antinamor
- Ale toto nie je bežný zájazd s cestovkou. Jedná sa o organizovaný výjazd na hokejový zápas, kde organizátor výjazdu (konkrétna osoba-y z fanklubu) zbiera dáta o účastníkoch výjazdu a zoznam odovzdáva protistrane (bezpečnostnému technikovi) a zároveň zodpovedá za týchto účastníkov a za to, že sa na výjazd nedostanú osoby závadné, ktoré nejdú na výjazd kvôli hokeju, ale pre niečo celkom iné. Niekto si proste nesplnil domácu úlohu. Takéto osoby sa na výjazd ani nemali dostať.
- 3.2.2025 - 8:41
- 0
- pista022
- si normálny? všetci tam snáď boli dospelí nemôže predsa jeden človek zodpovedať za všetkých
Ked už má niekto preverovať ľudí na zozname tak snáď bezpečnostný technik, ktory by si mohol dané osoby preveriť u polície či sú problémoví, ale to by musela existovať nejaká databáza takýchto fanúšikov.
Nehovoriac že sa tam zjavne mohli dostať aj ľudia mimo zoznamu - 3.2.2025 - 9:06
- +1
- antinamor
- Nie, nie som.
- 3.2.2025 - 9:52
- +1
- P24
- Všetko, čo píšeš sedí, len tam chýba ešte posledný krok. Bezpečnostný manažér tiež nevidí do policajnej databázy, čiže vidí max to, či sa daný človek niečoho nedopustil priamo v Žiline na štadióne. Práve preto (predpokladám) posiela alebo aspoň konzultujte ten zoznam s príslušným policajným oddelením. V tomto prípade zilinským. A tí následne kontaktujú jednak organizátora zápasu, pripadne výjazdu. Čiže priamo fans sám od seba s tým fakt nemá čo robiť. Viď, keď mal prísť do Nitry výjazd zo Zvolena aj s Poliakmi. Nitrianski policajti to skontrolovali a otočili autobus, ktorý už bol na ceste.
- 3.2.2025 - 9:50
- +1
- Fandimhokeju
- A to tí "akože ultras" chodia aj do Česka a Poľska k súperom navzájom vyvádzať, ako ku nám do pre nich nezainteresovanej krajiny?
- 3.2.2025 - 11:07
- 0
- emoxx1
- Fanúšikovia sparty sa nechali počuť, že super akcia a skvelý zážitok. Vraj sa takéto niečo v O2 aréne už nedá a vďaka Bohu za Slovenské staré zimáky. Tak nech si urobí názor každý sám.
- 3.2.2025 - 11:14
- +9
- FP-jakubj
- No viem, v O2 robia prehliadky stredoskolaci a ta SBS je taka, ze zoberu kzdeho za par kaciek. Ak by sa toto stalo v O2, tak je to obrovsky pruser. Ale verim tomu, ze to ma policia lepsie podchytene nez u nas, bit sa chodia skor na futbal, ale ani tam uz to nie je ako kedysi, pretoze tazkoodenci su v celom meste, ked hra Banik a Sparta alebo Slavia. Navyse na Banik chodi vela Ostravakov, takze tupelam ani neostanu miesta.
- 3.2.2025 - 11:41
- 0
- emoxx1
- Nemal som v pláne porovnávať. V O2 aréne som bol len raz. Len som tlmočil názor z ich tábora.
Na druhej strane v Avici aréne v Štokholme som prešiel bezpečnostnou prehliadkou a pár krokov ďalej má odchytila policajná hliadka s odôvodnením, že pracovník bezpečnostnej prehliadky pri mne zanedbal nejaké povinnosti a nemôžem pokračovať ďalej kým ma nedoriešia oni. A na to mám svedka tu z HP, ktorý tam bol so mnou. Všetko nakoniec prebehlo ok a pre mňa to bola len vedomosť, že na niektorých štadiónoch má aj bezpečnostná kontrola ešte svoju kontrolu. - 3.2.2025 - 11:59
- +2
- meero
- Neviem, co by robili fanusikovia futbalovej Sparty v O2 arene. Mozno boli na koncerte Ortela. Na futbale maju hostia zavretu klietku a zvlastny vchod. Na hokeji luxusny sektor a nepamatam sa, zeby sa nieco taketo zomlelo.
- 4.2.2025 - 13:46
- +1
- FP-jakubj
- Ano, pretoze presne vedia, ze u nas to organizatori spackaju, ako sa ukazalo teraz.
- 3.2.2025 - 11:38
- +1
- pablas
- Ono je celkovo extrém vyvolať bitku keď si vyhral zápas. Asi chceli dokázať, že to vyhrajú aj na tribúnach no ukázali pravý opak..
- 2.2.2025 - 21:36
- +3
- NR
- Ale ich hokej nezaujima.Zachody v NZ,teraz toto,nuz je cas v Nitre vyhrnut rukavy a zacat s fansom v Nitre od znova.Doma ich je v sektore 20-30,nema kto fandit,atmosferou sa mozme uz len chvalit ze co bolo to bolo,lebo u nas je to az na par zapasov v sezone uplne priemerne a potom pridu taketo vonkajsie zapasy a tam si nastavujeme zrkadlo.
- 2.2.2025 - 21:42
- +25
- Polmetrovybrmbalko
- tiež mám poslednú dobu pocit, že dobre už bolo...
- 2.2.2025 - 21:44
- 0
- AVEMNE
- presne tak...už nech idú do zabudnuťia ako ich slávna FC Nitra
- 2.2.2025 - 21:48
- +1
- paloMSHK
- Gratulujem Nitra dnes zaslúžene. To čo predviedli oba tábory vypatlaných hláv asi nepotrebuje komentár. Stotožniť, doživotný zákaz vstupu na štadión a počas zápasov sa hlásiť na príslušnom útvare. Jeden veľký grc
- 2.2.2025 - 21:44
- +34
- Handlo
- Kvoli takymto momentom chodia futbalovi na hokej , podla mna su obaja nad mieru spokojni.
- 2.2.2025 - 21:49
- +5
- vlckovia
- V tom sektore kde nabehli nitrancania sú väčšinou rodinný príslušníci hokejistov a bol napadnutý aj otec dôchodca jedného nášho hráča bolo to zo strany Nitry úplne zbytočné vyvolať bitku po vyhratom zápase
- 2.2.2025 - 21:48
- 0
- Samco321
- Cele zle dovi kde je pravda kazdy pise ine ale ked uz to nezvladli sbs ci toto sa nemoze diat mali tam dat koritnacky ne sbs co trhaju vstupenky
- 2.2.2025 - 21:51
- +1
- SlovakRanger
- Nemohli, pretože ťažkoodenci nemajú povolené vstúpiť do interiéru pred tým, ako si to vyslovene vyžaduje situácia, rozumej k niečomu už došlo alebo je bezprostredné ohrozenie, že dôjde ku konfliktu.
Tento konflikt nikto vopred nečakal, preto museli byť vonku a dostali sa tam až keď sa to už dialo - 2.2.2025 - 21:58
- +4
- Samco321
- Chapem
- 2.2.2025 - 22:00
- 0
- Tomino
- Hej presne , u nás sú celý čas za mantinelom a kukaju hokej a keď je prestávka idú von
- 2.2.2025 - 22:10
- +7
- Sedko NR
- A ja ako pravidelne stojaci na B blízko sektoru hostí, viem, že veľa krát už boli aj medzi nami hneď pri sektore.
- 2.2.2025 - 22:15
- +2
- Oveckin8
- Záleží od organizátorov ako využijú tieto sluzby
- 3.2.2025 - 5:46
- 0
- SlovakRanger
- Netuším prečo je to u vás inak, len som reprodukoval slová, ktoré mi povedal usporiadateľ u nás, keď som sa ho to spýtal.
Tak som to bral, že je to všeobecne brané všade rovnako. Možno len nemôžu ísť medzi divákov na tribúny priamo a u nás teda stoja vonku - 2.2.2025 - 22:16
- 0
- Sedko NR
- Je možné, že tam nemáte priestor hej. Lebo u nás doslova delia sektory keďže sektor hostí a domáci delia jedny vráta, ale bufet a wc je spoločné...
- 2.2.2025 - 22:19
- +1
- frotto
- Ak si dobre pamatam tak podla zakona ma na bezpecnost dohliadat usporiadatel a je na nom ci a kedy zavola policiu, ktora by bez jeho ziadosti nemala vstupovat na stadion. Hlavny dovod su myslim financie, kedze takto ten zakrok potom plati ten kto policiu zavolal a nie stat.
- 2.2.2025 - 22:26
- +3
- Westbeast0
- Presne tak, pri zasahu sa posudzuje miera zavinenia zo strany organizátora a na zaklade toho sa rozhoduje, ci sa preplacaju naklady policajneho zasahu...
- 2.2.2025 - 22:42
- +1
- Westbeast0
- Malo by to byt tak ze by nemali byt v priestoroch športoviska, ale cakat pred štadiónom (hokejovým, futbalovým) na pokyn od organizátora zapasu...
- 2.2.2025 - 22:38
- +2
- OUTBLAST
- Ak sú celý čas na štadióne tak ich musíš zaplatiť...nechať ich vonku je lacnejšie 🤷
- 3.2.2025 - 6:54
- 0
- starosta
- Nemali tie zvieratá z NR púšťať ani na štadión a bolo by po probléme. Nebolo to prvý krát a isto ani posledný krát.
- 3.2.2025 - 6:59
- 0
- patkof
- Že čo ?
Ved v poprade pekne čakajú dnu na zimaku v uličke pod sektorom hostí. Slávna JRA Trenčín či ako sa volajú si na to pamätajú dobre 🙂 - 2.2.2025 - 23:27
- +2
- SlovakRanger
- Máš to vysvetlené trošku vyššie, je to prípad od prípadu a záleží od organizátora kvôli financiám. Sami od seba dnu vojsť nemôžu
- 2.2.2025 - 23:48
- 0
- patkof
- Oka jasne, ale co si všímam tak u nas vzdy ak je nejaky väčší výjazd tak počas celého zápasu stoja tazkoodenci na zimaku pri sektore
- 3.2.2025 - 0:38
- 0
- Oveckin8
- Opravim tá,korytnačky môžu zasiahnuť až na vyslovenu žiadosť organizátora zápasu....čiže ak by vedenie Žiliny nedalo echo PZ a oni korytnačkam tak by nezasiahli
- 3.2.2025 - 5:45
- 0
- paloMSHK
- Ja som celkom v úžase z príbehov Borisa Valábika na IG. Ten to pekne všetko hodil na Žilinčanov ( neviem ci kvôli tomu ze nemá dosť info alebo preto ze je z NR ) ale toto mi nepríde úplne fér. Samozrejme absolútne sa nezastávam tých opíc z našej strany
- 2.2.2025 - 22:07
- +4
- Nerkio
- Co hodil na Vas??ved tam dal len video
- 2.2.2025 - 22:14
- +2
- paloMSHK
- Nerkio: Áno, v ktorom označil náš klub. A prvotnú story vymazal...
- 2.2.2025 - 22:22
- +2
- miso1389
- Valabik je nejaký dôležitý keď ťa to trápny čo napísal?
- 2.2.2025 - 22:48
- +1
- omen
- ako nevidel sm to, ale obavam sa, ze pokutu, resp postihy ak nejake budu padnu na hlavu Ziliny... jednoducho si to mali usporiadatelia postrazit... rovnako ako ked niktory blbec rozbil tie zachody v NZ, co viem nebol potrestany ziadny vinnik, mali si to postrazit NZ
- 2.2.2025 - 23:56
- +5
- frotto
- Teoreticky to potom Zilina moze vymahat od konkretnych ludi ktori boli zainteresovani ale pokial policajti nikoho nezaistili priamo na mieste tak to moc sanci na uspech mat nebude.
- 3.2.2025 - 0:03
- +1
- sloniik
- Tak verim, ze sa Gill uz dostal do pohody a formy
- 2.2.2025 - 22:13
- +3
- miko 75
- Veru,potrebujeme takéhoto prvého centra,ako bol v dnešnom zápase.
- 2.2.2025 - 22:17
- +2
- TomasEska
- Divné, že Nitrančania vôbec mohli opustiť klietku, my sme tam boli z LM na prvom zápase sezóny a boli sme zavretí v klietke a odísť sme mohli len tým zadným vchodom priamo zo sektoru. Pri takomto problémovom zápase tomu teda nerozumiem, že sa odtiaľ mohli vôbec dostať.
- 2.2.2025 - 22:08
- +8
- miso1389
- Klietka bola celý zápas otvorená a "strážená" 3-4 sbs.
- 2.2.2025 - 22:49
- 0
- TomasEska
- takže sa tomu dalo úplne ľahko predísť... keď sa vie že idú opice na hokej, nech ich je aj len tých 10-20 z tých 150, tak ich tam majú zavrieť
- 2.2.2025 - 22:57
- +3
- BieloModra
- Kolektivne vsetkych rad radom ano?
- 2.2.2025 - 22:12
- +16
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
- Neviem komu fandis ty, ale hadam ti je jasne ze presne pre tieto prusery sa mozes ako fanusik distancovat kolko chces bol si niekedy na hokeji napr v SNV?...tusim ze po dnesku tam nebudem moc mat modre ani len spodare ...chapeme sa?
- 2.2.2025 - 22:23
- +8
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
- Dobre, tak ma uz prosim ta neposielaj do klietky a do autobusu aby som sa vracala niekde spat 20km ked chodim zasadne individualne autom...dakujem😀. ...zo zvyskom suhlasim, teda doma si to musi osetrit klub, von SBS a policajti a kludne nech ich zosobia a zmangluju kolko treba
- 2.2.2025 - 22:38
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Mato-Mi
- U nas boli a nebol ziadny problem. Cez prestavku chodili fajcit pred hlavny vchod spolu s nami a k ziadnej bitke neprislo. Cize tvrdenie, ze vzdy ked niekde pridu Nitrania…nie je pravdive.
- 2.2.2025 - 22:14
- +17
- rasti_assez
- U nas bol tiez pan biskup z Nitry na birmovke, spolu so svojim ekonómom, bohoslovcami a dalsimi skvelými Nitranmi, nebol ziaden problem.
- 2.2.2025 - 22:23
- +11
- Corgi77
- Lenže to neboli títo vymetenci z futbalu, ale normálni fans ktorí cestujú na každý zápas.
- 2.2.2025 - 22:25
- +13
- Mato-Mi
- Ved o tom pisem.
- 2.2.2025 - 22:29
- +4
- VSS Košice
- Krot svoje slova !
- 2.2.2025 - 23:33
- +1
- Corgi77
- Čo mám krotiť?
Ti náckovia nepatria na žiadne športové podujatie.
Nech sa tlčü niekde na poli. - 3.2.2025 - 8:14
- +28
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- 69roman
- Keď hral v Nitre Zvolen tak dvaja od nich vyšli medzi nás von jeden náš šašo začal na nich trvať tomu som to slovne vysvetlil a radšej išiel preč ak by pokračoval tak ten náš šašo by zle dopadol z mojej strany
- 3.2.2025 - 5:20
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- ŠKP
- Zrejme ti tu asi slušne nikto neodpovedal tak skúsim ja. Máš ty nejaký dlhodobý problém sám so sebou alebo už zo zvyku si potrebuješ kopnúť pri téme Poprad a diváci?
Priemerná návštevnosť v minulej sezónu 2600, priemerná návštevnosť v tejto sezónu aj pri tej väčšinou slabej hre je 2300. Riešiš aj Zvolen, Mikuláš, Zámky, Trenčín?
Pretože pri tvojich príspevkoch vyzerá normálne Nitra oproti ostatným jak Montreal Canadiens.
- 3.2.2025 - 8:30
- +9
- cipulis
- od stekajucej čivavy nečakaj odpoveď a vecnú diskusiu
- 3.2.2025 - 20:14
- 0
- Sedko NR
- Ty vole odpusti si tieto chujoviny, ale je mi jasné, že vás svetielok zas príde viac.
- 2.2.2025 - 22:17
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Ottawa Senators
- Fuuu pekne pekne tlacis na tu pilu. Velmi chces vsetkych presvedcit, ze sme klub plny primitivov, s ktorymi su vsade problemy. Takto sa chrlí nenavist. K tej jednej tvojej poznamke o distancovani sa…Stalo sa mi uz aj to, ze ma do ineho sektoru ako hostovskeho ani nepustili, aj ked som mal listok inde. Neuveritelne co tu predvadzas a nemas ani paru. Vyssie ti vyvratili aj to, ze s NR su vsade problemy, a ajtak sa tak velmi snazis. Lutujem aj cas straveny nad tymto prispevkom, je to jednoducho pod uroven, urcite nie len moju, s niekym takym vobec komunikovat.
Dobru noc vsetkym. - 2.2.2025 - 23:22
- +12
- Tokino
- Ja odsudzujem taketo spravanie a policia nech to rieši, ale ty chod pekne pod svoj článok Popradu dávať duchaplné príspevky, lebo stále nevieš prekúsnuť komplex menom Nitra...
- 2.2.2025 - 23:21
- +5
- Ottawa Senators
- A ako vieme kto vyhral tu bitku? Ved sa bili cernokabatnici s cernokabatnikmi.
- 2.2.2025 - 23:24
- +3
- Sedko NR
- Tiež som pozeral, že ako vedia kto je kto, zvlášť keď tam nabehli ešte aj ťažkoodenci v čiernom 😅 ale je vidno, že nechodia do roboty, na takéto blbosti by tí ľudia nemali energiu 😀
- 2.2.2025 - 23:36
- +2
- Wolfhokejovyexpert
- Ja to vravím stále zlaté okresné ligy vo futbale tam má človek pokoj vidí aj pekne zápasy aj fanúšikovia s iných dedín pokecaju a hra sa tam pre radosť.
- 2.2.2025 - 23:25
- 0
- Norik
- Aby som len nekomunikoval len s "nimandom" z pod Tatier..: Odcudzujem taketo vycinanie. Tychto chuliganov treba uz navzdy vyradit z hokejovych stadionov. Su tam.urcite individua,ktore kazdy pozna. Ak sa tieto dostanu na stadion,treba k nim kameru a natacat a pptom zavriet a odsudit.
Je to neprijatelne a treba uz zaujat patricny postoj... - 2.2.2025 - 23:29
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Cassovar1952
- Ja sa naopak cudujem ze vas to toľkých este stale prekvapuje a vytáča.
Treba si uvedomiť ze taketo chuliganske šarvátky na športových podujatiach vzdy boli a vzdy budu. Fanklub, ultras, hooligans ide vsetko ruka v ruke a dedí sa to z generácie na generaciu. Pokial sa v daných mestach bude hrat futbal, hokej ci dokonca aj iny sport a bude sa aktivne povzbudzovat, budu existovat fanúšikovské kotly, tak si v tom mlady chlapci najdu záľubu.
- 2.2.2025 - 23:48
- +2
- Siny29
- Moj skromny nazor na toto cele je taky, ze pokial na zimaku tolerujes individua s kapucnami a satkami na tvarach tak je len otazka casu kedy sa pocas sezony nieco taketo udeje. Zakazte im to a zrazu budu vsetci slusni chlapci lebo ich vies stotoznit. Hrdinovia su len kym maju skryte tvare. Obycajny odpad a nie majstri sveta, ako si to casto sami o sebe myslia.
- 2.2.2025 - 23:52
- +7
- Zmrzlina
- Nie tak dávno: som tvrdil, že Vlkom dojde para... ešte nejaké zápasy vyhrali, ale už sú na vlne prehier.
- 2.2.2025 - 23:53
- +5
- Norik
- Hej..: Este nedavno som tu cital,ze okrem KE ich nema kto zastavit na ceste do finale.
Vyhrat moze 6 timov. Vyhra ten,co bude mat najlepsiu formu v play off. Teraz je to tazke urcit. - 2.2.2025 - 23:57
- +1
- MackoPu
- Nie nahodou stale 11 a od predkola 10 ?
- 3.2.2025 - 7:34
- +2
- MV
- Sorry, možno o rok
- 3.2.2025 - 8:48
- +2
- JanyRS3
- Keď som mal ešte priateľku zo Španielska a chodili sme do ku nám do Popradu na hokej musel som jej vysvetliť, že na hokej chodí nemalé percento úplných primitovov.. tým, že sa naučila trošku slovensky tak rozumela nadávky plus videla tie 🐷 hlavy som jej to musel do vysvetliť a za týmto názorom si stojím.. každé mesto, každý šport má takúto bandu navonok hustých chlapcov..v skutočnosti je to banda looserov a bezmozgov bez peňazí, bez žien, ktorý nemajú čo stratiť..aj tu na HP sa takých veľa nájde..za mňa grcka,vzorka populácie vhodná na zametanie ciest resp.niekam za pás robiť..tento názor mi nikto nezoberie.. kultúrny človek v emóciách zakričí možno aj nadávku, ale žeby sa Slováci bili so Slovákmi hovorím úplná spodina a tragedi sú to čo okrem hokeja a fandenia toho v živote veľa nevymysleli.
- 3.2.2025 - 1:17
- +22
- kelnička
- My sme s kolegami boli 2 roky do zadu u dalsich kolegov na navsteve v Bilbau a isli sme na futbal pozriet zapas proti Atletiku Madrid.clovek nemusel vediet ani po spanielsky aby pochopil ze si fanusikovia zrovna neposielaju komplimenty.a ak to este rozvediem dalej na San Mames bolo vtedy okolo 50k ludi a podla Tvojej optiky vacsina z nich tiez okrem fandenia nic nevymyslela.zhruba 2000 policajtov vtedy tam bolo pre paradu asi a tích par roztrziek pred a po zapase to bol taky klasicky spanielsky temperament.
- 3.2.2025 - 9:23
- +3
- hawkie
- Ja som mal to šťastie byť (cca) v marci 2015 na Pasienkoch na zápase Slovan Bratislava - Spartak Trnava... Fanúšikovia si posielali odkazy (krásne sa dopĺňali v nadávkach
), jeden kotol hádzal toaleťáky na ihrisko. Ale oba sektory boli fajnovúčko oddelené, čiže k potyčkám nemohlo dojsť.
- 3.2.2025 - 9:26
- +2
- kelnička
- Moja reakcia bola skor o tom ze taketo veci sa deju vikend co vikend vo vsetkych kutoch sveta.nepisem to pre obhajobu ale preto ze mi pride smiesne ako musi Slovak nieco "vysvetlovat" spanielke a pri tom to tam je overall divokejisie.
- 3.2.2025 - 9:32
- +2
- hawkie
- Jasné, rozumiem (som to dal asi moc off-topic
).
Ja som chcel poukázať na to, že ak to usporiadatelia vhodne nastavia, môžu tým predísť potenciálnym výtržnostiam => prevencia je dôležitá... Tým samozrejme nechcem relativizovať tú bitku - normálni ľudia to nerobia a nebudú robiť. Takí, čo do toho išli a začali provokovať, tam nemajú čo hľadať. - 3.2.2025 - 10:31
- 0
- Kopcansky Palachar
- Porovnavat velky futbal, vyhrotene derby zapasy s desatticami ludmi s nasou hokejovou extraligou je obhajoba a zlahcovanie veci. To si treba uvedomit. To, ze napises, ze to neches obhajovat, je mimo. Nemusis tu nikomu nic vysvetlovat. Bavime sa tu o bitke na tribune zimaku pri hokeji, takze by bol vhodny argument s podobnymi incidentami na hokeji. A tady sa zhodneme asi, ze tie su vynimocne a takato velka bitka na hokejovej tribune je neobvykla a tie zabery obletia svet. Tak to nezlahcuj argumentom, ze si bola v Bibau na futbale a tam je to horsie. Diky. Pekny den.
- 3.2.2025 - 11:11
- 0
- KrebsKandidat
- Pamat mas evidentne v poriadku. Miskovec, 2018? Tiez obletelo svet, ze?
A to v ziadnom pripade neobhajujem magorov. - 3.2.2025 - 11:49
- +4
- kelnička
- Ja nic neporovnavam.len reagujem na chlapca hore ktory " musel nieco vysvetlovat" svojej spanielskej frajerke sposobom ze tu na Slovensku je vacsie percento vymetencov.nie.nie je.vsade sa najdu takí
- 3.2.2025 - 14:35
- +1
- JanyRS3
- Gratulujem, že si bola v Bilbaou a mala si možnosť spoznať a dávať za príklad Baskov, ľudí ktorí odpaľovali bomby,robili atentáty a zabijali aby dosiahli nezávislosť.. tiež vzorka obyvateľstva...a ono väčšinou musíš človeku ktorý pochádza z krajíny kde sa hokej nehrá čo to o tom športe povedať/vysvetliť, to dá rozum.
- 3.2.2025 - 18:56
- +1
- GB11
- Vo svete to funguje inak. Chuligáni sa pobijú venku alebo tam robia bordel no na štadióne je klid. Nepočítam Srbsko, Turecko no niekedy sa to stane aj v Rakúsku, Taliansku, Česku, Slovensku že sa niečo stane na štadióne. Nie všetci sú chuligáni tým ide len spraviť čo najvačší bordel a pobiť sa. Potom máš Ultras to sú ľudia čo kričia a pobijú sa až vtedy keď im ide o zdravie. Potom sú fanúšikovia ktorý sedia a ľúpu jádierka.
- 3.2.2025 - 10:40
- +4
- kelnička
- No a kludne pridaj Anglicko,Holandsko,Francuzsko,Grecko,Chorvatsko,Portugalsko...atd.este raz a naposledy.ja neobhajujem nikoho ale zase sa netvarme ze sa to deje len u nas a ze sme v tom uplne ze extra.
- 3.2.2025 - 14:33
- 0
- JanyRS3
- A kde si ma videla napísať, že sa to deje len u nás na SR? Do konca som napísal, že každé mesto toto ma.. takže nabudúce než ma tu budeš školiť si najprv poriadne prečítaj príspevok ale daj niekomu nech ti ho prečíta a pomôže ti s výkladom textu a všetko bude ok.pekny večer
- 3.2.2025 - 19:01
- 0
- FP-jakubj
- Tak nie je to tak davno, kedy v Spanielsku vybuchovali aj bomby, urcite ti nieco hovori skupina ETA. Ano, Baskovia vs Spanieli predstavuje napatie a policia tam preventivne je, ale takto sa uz na stadione alebo v okoli nestrepu.
- 3.2.2025 - 11:26
- 0
- GoldenKnight
- Mesiac je ohlaseny organizovany vyjazd Nitry, a za mesiac nedokaze Zilina zabezpecit ochranu fanusikom, dufam ze bude za to klub potrestany financne aj zavretim stadiona
chcete aby sa deti vratili na stadion a neviete sa mesiac na nieco pripravit. Len pripominam ked naposledy prislo 15 Ke fanusikov do Ziliny, museli si pred stadionom vyzliect dresy a saly a odovzdat “chlapcom” zo Ziliny. Takze tento problem tam evidentne je davno…
- 3.2.2025 - 7:26
- +10
- Cvikelka
- Iba hlupák sa chce tĺcť a pár pokrížencov v osadách.
Takto šport prichádza o fanúšikov na tribúnach a je to jedno kde a v akom športe. - 3.2.2025 - 8:56
- +2
- FP-jakubj
- Kedze Zilina nie je tak daleko od Sliezska, tak sa da ocakavat, ze sa moze stat aj toto. Poliaci alebo Cesi chodia na rozne zapasy v oblasti. No a blizko su aj Kysuce, kde to tiez nie je najvacsi mozgovy trust.
- 3.2.2025 - 11:29
- +4
- Cvikelka
- Nemyslím len konkrétne Žilinu. Ak chceme divákov na štadiónoch, treba sa slušne chovať. Bol som v TN na hokeji stretol som tam fanúšika súpera v drese a ja v našom a normálne sme fungovali. Odvtedy sme kamoši. Dokonca je aj tu na HP.
Idem na štadión a keď má auto ŠPZ odkiaľ je súper tak mu ho doškrabe kľúčom. - 3.2.2025 - 14:45
- +2
- Marchand63
- Za toto nezvladnutoe situacie by mala hrat Zilina 5 domacich zapasov bez divakov, primitivna SBS sa len zospodu prizerala. Totalne nezvladnutie bezpecnosti pri organizacii kde hrozilo vazne poskodenie zdravia osob ako i majetku.
- 3.2.2025 - 8:57
- +11
- fagaf
- Článok 2 Výtržnosti a fyzické napádanie 2.1 Ak diváci, hokejisti, usporiadatelia alebo funkcionári pred zápasom, v jeho priebehu alebo po : jeho skončení fyzicky napadnú rozhodcov, hokejistov, funkcionárov alebo divákov, alebo sa dopustia svojvoľného ničenia majetku v priestoroch zimného štadióna a v jeho bezprostrednej blízkosti (parkovisko a pod.) alebo ak diváci vniknú na ľadovú plochu, športová organizácia sa potrestá:
2.1.1 v ľahkých prípadoch, ak usporiadateľská služba zasiahla, resp. poskytla ochranu a pomoc, potrestá sa športová organizácia:
2.1.1.1 prvý prípad pokuta do 2.500.- EUR
2.1.1.2 ďalší prípad uzatvorenie zimného štadióna pre verejnosť až na 1 zápas a pokuta do 5.000,- EUR
2.1.2 v ťažších prípadoch, ak usporiadateľská služba zlyhala a výtržnosť mala masový charakter, potrestá sa klub:
2.1.2.1 prvý prípad uzatvorenie zimného štadióna pre verejnosť až na 3 zápasy a pokuta do 5.000,- EUR
2.1.2.2 ďalší prípad zastavenie činnosti družstvu až na 5 zápasov a pokuta až do 10 000,- EUR
2.1.3 pri hromadnej bitke družstva, resp. družstiev okrem trestov uložených fyzickým osobám zapojeným do hromadnej bitky, potrestá sa klub (kluby):
2.1.3.1 prvý prípad pokuta do 5.000,- EUR
2.1.3.2 ďalší prípad pokuta do 10.000,- EUR
2.2 Ak sa konania uvedeného v bode 2.1 dopustia fanúšikovia hosťujúceho družstva, nachádzajúci sa v priebehu zápasu v sektore zimného štadióna vyhradenom usporiadateľom pre hosťujúcich fanúšikov potrestá sa pokutou hosťujúca športová organizácia:
2.2.1 prvý prípad pokuta do 2.500,- EUR
2.2.2 ďalší prípad pokuta do 5.000,- EUR - 3.2.2025 - 9:56
- +2
- fagaf
- 2.1.2 platí pre ZA.
2.2. Platí pre NR. - 3.2.2025 - 9:58
- +1
- fagaf
- O čo sa ti jedna ?
Môj tip je do 5000€ pre ZA a zakaz fanúšikov, keďže tam pochybil usporiadateľ.
Pre NR do 2500€ , pripadne to môže byť aj do 5000€ , ak sa do toho rátajú aj výtržnosti v NZ. - 3.2.2025 - 13:27
- 0
- Urpiner17
- Ale o čo sa jej jedna?
- 3.2.2025 - 15:32
- +1
- obyvatelNZ
- O toto sa jedná, ahá
- 3.2.2025 - 17:53
- +2
- ElMarkoElKlingac
- Ani ja, zo vsetkych dostupnych videi je vidiet, ze to zacali NR fans. Takze ani ja nerozumiem rovnakej pokute pre oba timy,, NR by mala mat niekolko nasobne vacsiu pokutu.
To ze si zasluzi pokutu aj ZA, o tom sa bavit nemusime. Ale uprimne si povedzme, ked sa skupina vymletch ludi rozhodne pobit, neda sa tomu nijako zabranit, proste neda. - 3.2.2025 - 16:10
- 0
- AVEMNE
- tu je jeden príklad
- 3.2.2025 - 16:13
- 0
- emoxx1
- Prvoradú zodpovednosť za konflikt nesie vždy domáci. To, že sa vôbec k sebe na štadióne dostali je zlyhanie usporiadateľa. To je prvá pokuta pre domácich. To, že konflikt začali fanúšikovia hostí je zas pokuta pre nich. Ako hovorí Polreich. Je to jednoduchý jako žebřík...
- 3.2.2025 - 16:36
- +7
- juza
- Neviem prečo sa tu neustále celú diskusiu rieši niekoľko primitívnych hlupákov, ktorí nezvládajú svoje zvieracie emócie. Čo sa týka zápasu, vraj obojstranne dobrý hokej. Nie, dobrý bol iba zo strany Nitry. O žilinskom štandarde sa dá hovoriť čiastočne iba v prvej tretine. Potom, hlavne druhá tretina bola plná nepresnosti a akejsi odovzdanosti súperovi. Nitra, to bol parádny výkon, ktorý pripomínal minuloročné finále. Zaslúžené víťazstvo a veľká škoda, že Žilina sa dostala do útlmu, mohol to byť dobrý zápas obojstranne.
- 3.2.2025 - 9:46
- +3
- rasti_assez
- SBS davala pozor, aby ludia nehadzali siltovky na lad. Esteze u nas podla priebehu zapasu toto nehrozilo vcera ani nahodou.
- 3.2.2025 - 10:26
- +6
- emoxx1
- Najhoršie na tom je, že tu pomalí horí diskusia kto za čo môže a v Ultras komunite si tlapkaju po ramenách akú dobrú robotu obe strany urobili. Ako sa ich teraz boji celý svet a konečne urobili niečo vďaka čomu majú pred sebou vzájomný rešpekt, ktorý im potvrdzuje mediálna sláva tohoto aktu. Ultras komunita je spoločenstvo deviantov a po takýchto situáciách by ich mali zozbierať a mali by mať súdom nariadenú terapiu. Ideálne by sa časy sedenia mali zhodovať s časom zápasov.
Jasné, rozumiem, že takéto niečo v našich zákonoch asi oporu nemá. Je to len môj subjektívny pohľad na vec. - 3.2.2025 - 10:37
- +17
- majster ligy
- František Skladaný. „Celý zápas prebiehal v skvelej športovej atmosfére, prišlo nás podporiť veľa ľudí, náš fanklub oslavoval výročie svojho založenia. Takýto záver si však nezaslúži žiadne športové podujatie. Nepatrí to na štadióny, zo športu sa treba tešiť, treba fandiť a v žiadnom prípade nesmie dôjsť k ohrozeniu bežných fanúšikov, ktorí nás chodia podporovať nielen v tejto sezóne, ale pravidelne už niekoľko rokov.
Môžem ubezpečiť všetkých, že s našou bezpečnostnou službou celý incident preberieme, pozrieť si detailne všetky dostupné zábery. Musíme vyhodnotiť, ako k tomu došlo a kto incidenty zapríčinil a nesmie sa to viac opakovať. Prvoradé je bezpečie fanúšikov na tribúnach a dúfam, že nik neutrpel zranenia. - 3.2.2025 - 11:38
- +1
- axxel
- Fuuurt dačo... fuuurt ta Nitra ... furt
- 3.2.2025 - 12:10
- +8
- ElMarkoElKlingac
- Oba timy preradit do siedmej mongolskej ligy, NR prifarat k madarom, Zilinu k poliakom a bude pokoj
Kto nepochopil ironii, tak podte do mna.
- 3.2.2025 - 12:22
- +1
- 6911
- Možno to mohli mať včas pod kontrolou operatívci. Už cez týždeň som čítal provakatívny transparent na moste v Žiline. Viac menej sa to dalo čakať...
Škoda, takýto človek nemá nárok prísť na štadión. - 3.2.2025 - 12:59
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- martin gal
- Celkom fajn zápas,atmoška,výhra mojho klubu...ale prečo to zas poškvrnilo pár ...?To sa tu už neodohrá žánny zápas,gde by sa nemosela riešit Nitra?
- 3.2.2025 - 13:13
- +2
- axxel
- Vylúčiť vás z ligy a bude pokoj
- 3.2.2025 - 14:00
- +2
- martin gal
- :káva na monitore: to by sa Ti lúbilo,čírna vrana od východu
velmi skoro by ste zistili,že vám chýbame
- 3.2.2025 - 18:57
- +1
- strojar
- Nádor treba odstrániť.
- 3.2.2025 - 13:22
- +5
- raza1
- som sklamaný že Nitre prišli pomáhať spartania nech sa opýtaj svojich starších ozajstných fandov Sparty Praha skym mali druzbu na Slovensku keď to títo tuposi nevedia ...Sparta Žilina to je jedna rodina
- 3.2.2025 - 13:34
- 0
- Fandimhokeju
- Svojho času futbalisti Žiliny vyliali Spartu vo futbale z európskeho pohára. To odvtedy sú kamoši? Skôr si myslím, že u nás im nič nehrozí, tak si prídu trochu zabúchať.
- 3.2.2025 - 16:21
- 0
- Render 77 Nr
- Hmm teba trápi kto komu pomáha namiesto toho ze sa vôbec také niečo stalo.
- 3.2.2025 - 13:40
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Zmrzlina
- STOP: všetkým psychopatom!
- 3.2.2025 - 14:12
- +2
- Handlo
- Pre Ultras Zilina konecne zapas a udalost kvoli ktoremu zacali chodiet na hokej
, ich nezaujima nejaky Jones alebo Tourigny.
- 3.2.2025 - 14:13
- +5
- GB11
- Tak keď prestali chodiť na futbal musia aspoň na hokej doma. Von (futbal) sem tam zájdu sa mi zdá a je to ich náplň “práce” 😀
- 3.2.2025 - 14:33
- +2
- apa
- Zas sme ukázali svetu že aké hovädá sa chodia odbavovať na hokej.A vyhovárať sa na SBS je smiešne keby sa tí ľudia chovali normálne tak k ničomu nemuselo prísť.
- 3.2.2025 - 14:57
- +8
- BieloModra
- suhlasim.... a som si spomenula co vsetko a aky bol nas bezpecnostny manazer, ked otocil "zvolencanov" s polskymi pasmi je cas tuto bandu posladt do p...rec.... razne a jednoznacne
- 3.2.2025 - 15:13
- +10
- ElMarkoElKlingac
- tak ten vas "bezpecnostny manazer" je tiez inak "delo" .. par krat sme zazili jeho "mentalne vycinanie", ked nutil ludi dat si dole veci hostujuceho klubu aby nedrazdili, kedze vie aka sebranka mu v casti DOMACI chodia na stadion, miesto toho aby upratal tich, co tam aj vcera vyvadzali a chodia aj doma ,,,
- 3.2.2025 - 15:32
- +2
- AVEMNE
- o tomto hovorím--totalne mimo reality komplex
- 3.2.2025 - 16:31
- +3
- ElMarkoElKlingac
- Komplex? Z Vasej dedinky? Nesranduj
Prosim ta, z coho, co ste zac vidime kazde kolo, videli sme to aj vcera, a uvidime to zase a dokola, Nie nahodou mate najcastejsie pokuty. Al ej em jasne, ze pripeceny fanusik NR, co vidi len jedno, nedokaze mysliet inak ako tak, ze mu kazdy ublizuje, si toho mindraku ukazkovy priklad.
- 3.2.2025 - 17:12
- +5
- sloniik
- A bol nakoniec u nas poriadok? Bol. A to je zakladna vec, ktoru musi ten bezpecnostny manazer zabezpecit. Tieto taraniny o nejakom drzani kadecoho su absolutne zbytocne.
- 3.2.2025 - 17:32
- 0
- BieloModra
- Takze nas bezpecak je vlastne magor lebo zabranil prasacine co mohla byt, tym ze robil co mal. Toto je sila uz...
- 3.2.2025 - 17:35
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
- Aj fanusik z Bratislavy si musi zvyknut, ze si ma nahlasit vyjazd, ze ho posadia tam kde si moze v klubovych farbach slobodne fandit. Pekny vecer
- 3.2.2025 - 17:46
- +3
- BieloModra
- A predsa len, nemam absolutnu podiel na vcerajsej udalosti, rovnako tak neschvalujem a ziadnym sposobom nepodporujem podobne prejavy a vobec netusim preco by som mala drzat hubu a krok len preto, ze som fanusik Nitry...ano treba si dokazat a kopnut
- 3.2.2025 - 17:48
- +3
- Dzunkes
- Prave som videl video
co to bola za sarvatka tamto
- 3.2.2025 - 15:24
- 0
- HkPopRaD71
- Niekedy je lepšie nemať fanklub vôbec ako napríklad u nás , ako potom riešiť týchto “najlepších fanúšikov na Slovensku” ktorí častokrát ani nevedia aký je stav 🤮
- 3.2.2025 - 15:42
- +11
- Mato-Mi
- Fanklub a ultras je rozdiel.
- 3.2.2025 - 16:52
- +8
- miso1389
- Poďme do večera musíme dať aspoň 350 príspevkov takáto diskusia tu už dlho nebola po zápase Žiliny.
- 3.2.2025 - 16:08
- +1
- M.Dukla
- Jakub Pobezal v Repre názor?
- 3.2.2025 - 16:22
- 0
- miso1389
- rebricek najslabsich hracov v zilina:
1 pobezal
2 kosaristan
3 lacouve
este chces nieco viac napisat?
- 3.2.2025 - 18:02
- 0
- micu79
- Chcem ist do Ziliny 23.2. aj s detmi ale ked to citam neviem co mam spravit.
Niekto si mysli ze ked si da ciernu mikinu moze bit ludi hlava nehlava ale takyto akoze fans su na kazdom stadione co maju prazdnu hlavu. - 3.2.2025 - 16:48
- +3
- Urpiner16
- V tej Žiline keď to nezvládate tak vám treba zatvoriť štadión to je celé.Usporiadateľ má v hlave nasrané či čo?
- 3.2.2025 - 16:53
- +1
- HKVLCINCE
- nie je dôvod sa obávať prísť aj s deťmi. To čo sa stalo včera je výnimka. Spomeň si na zápasy Žiliny v Trenčíne z tejto sezóny, žiaden problém nebol, dokonca nezaznel jediný vulgarizmus či urážky na jeden či druhý tábor.
- 3.2.2025 - 17:19
- +1
- micu79
- Musim uznat ze V Tn to bolo v pohode a to Vas tam bolo okolo 700 pocitam aj do Ziliny nas pride min. 150 ak nas pustia ale ze vraj majtel je trencan tak by nemal byt problem.
- 3.2.2025 - 20:39
- 0
- miso1389
- zilina-trencin nieje ziadna rivalita medzi fans ani po sportovej stranke len si myslim, ze sektor hosti bude na par zapasov zavrety.
- 3.2.2025 - 18:03
- +1
- pablas
- Milé dámy a páni, dievky a šuhaji. Poďme si objasniť ako to bolo lebo všetko čo tu čítam je extrémny hoax alebo je len 20% z toho pravda. Všetko to začalo hneď na začiatku zápasu. Samozrejme, že nenávistné komentáre boli z oboch dvoch strán. Presuňme sa na koniec zápasu. Po ďakovačke sa vyzliekli 4 fanúšikovia hosťov a rozbehli sa do vedľajšieho sektora s rukami nad hlavou a mávali nimi jak opice. V tej chvíli sa Žilinský Sektor rozbehol a išiel za nimi. To znamená, že tuto bitku vyvolali HOSTIA. Videl som všetky možné kamerové záznamy a aj záznamy od verejnosti. Niekde som tu čítal, že niekoho dobodali. Neviem odkiaľ si to zobral/a ale je to totálny nezmysel. Najväčšia chyba bola vôbec provokať túto "skrimáž" keďže to mohlo skončiť ešte viac horšie už len z toho dôvodu, že domáci kotol bol plný, že sa v ňom nedalo ani hýbať a v tom hosťovskom tých ľudí bolo tak, že by si ich vedel aj napočítať prstami. Netreba sa tu zbytočne hádať a šíriť nezmyselné veci. Jednoducho, počkajme na oficiálne oznámenie. Neviem ani či to bude Extraliga riešiť, veď to bolo po zápase a rozhodcovia neboli na ľade. Každopádne, takéto blbosti typu: Nitriansky fanúšik niekoho dobodal alebo, že celá chyba je na Žilinu je totálny nezmysel. Každý tábor k tomu nejako dopomohol ale vyprokoval to hlavne hosťovský tábor. Preto prosím, zbytočne to tu riešiť a dohadzovať sa keď 80% ľudí čo sú v tejto diskuzii videli NECELÉ záznamy z celej události.
- 3.2.2025 - 17:05
- +3
- emoxx1
- Extraliga to rozhodne riešiť musí. Neprítomnosť rozhodcov na tom nič nemení. Zodpovednosť usporiadateľa je to do momentu, kým posledná duša neopustí bránu štadiónu. To čo sa zomelie vonku je zas zodpovednosť polície. No na štadióne to nefunguje, že po odpískaní sa to už nepočíta.
Naviac si myslím, že práve tu to bolo rozobraté celkom konštruktívne a vecne. Zlyhal usporiadateľ a NR fans to spustili. Nemal som dojem, že by sa tu zrovna hoaxovalo. - 3.2.2025 - 17:13
- +7
- pablas
- Už vyšlo oficiálne stanovisko. Zistilo sa, že Nitrančania prenikli do sektoru, záznamy už boli podané policii.
- 3.2.2025 - 17:21
- +1
- emoxx1
- Ale aj to, že prenikli je zlyhanie usporiadateľa. O čom sa akože bavíme?
- 3.2.2025 - 17:22
- +10
- pablas
- No veď samozrejme, to nepopieram.
- 3.2.2025 - 17:23
- 0
- Urpiner16
- Nechápam ani ja o čom točí?Jednoznačne si nesplnili domácu úlohu.
- 3.2.2025 - 17:24
- +2
- apa
- Je pravda že zlyhala SBS ale položme si otázku čo môže urobiť cca 10 ľudí z SBS keď sa na nich vyrúti dav cca 30-40 ľudí z krvavými očami.
- 3.2.2025 - 20:01
- 0
- fagaf
- To ze ich tam malo byt viac , asi toľko.
- 3.2.2025 - 22:35
- +1
- Tomino
- Jasné a tie otvorené dvere na sektore hostí ?, ako bola posilnená sbs ?, tých pár ks?
- 3.2.2025 - 17:33
- +3
- Fidel©
- To sa zistovat nemuselo. To vsetci vedeli uz vcera 😀 otazka je preco branka na sektore hosti bola otvorena? Taka banalita. Stacilo ju zavriet a ziaden konflikt na zimaku by s najvacsou pravdepodobnostou nevznikol
- 3.2.2025 - 18:32
- +6
- sloniik
- Tak veru. Pamatam si, ze u nas niekto zapalil svetlicu, ci co po zapase. Tiez to bolo riesene, ak ked uz zaznela sirena.
- 3.2.2025 - 17:44
- 0
- frotto
- Ked uz chceme byt presny, takto zacalo pred skoro 11 rokmi.
- 3.2.2025 - 18:10
- 0
- frotto
- 15 rokmi
- 3.2.2025 - 18:10
- +1
- sloniik
- S tym dobodanim si myslim, ze bol popisany incident z Martina viac rokov dozadu.
To, ze niekto vybehne nahaty mimo svoj sektor neznamena, ze rovnaki holopajtasi maju vybehnut nahacom naproti. Kazdopadne je uplne jedno kto ako zacal, k tomuto celemu nemalo ani dojst. - 3.2.2025 - 17:41
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Urpiner16
- Ako u debilov.Čo sa tu má riešiť kto začal?
Blbec menom zodpovednosti za všetko sa volá Usporiadateľ. - 3.2.2025 - 18:40
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ