Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
MIX
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Druhý rok bez Európy. Hokejová liga majstrov zváži návrat slovenských klubov

zdroj: CHL
21.5.2025 20:40 Ján Karašinský / HokejPortal.sk

V Štokholme prebehol žreb novej sezóny Hokejovej ligy majstrov. Druhý rok po sebe bude európska klubová súťaž bez slovenského zástupcu.


Jedenásty ročník CHL, ktorý sa začne už v auguste, bude aj s tímami z Poľska, Dánska, Nórska, Francúzska a Veľkej Británie, ale bez slovenského tímu. „Slovensko bolo súčasťou v minulosti, ale kluby nemali dobré výsledky a pokračovalo sa bez nich. Pravidelne prebiehajú rozhovory s rôznymi krajinami a súťažami, takže v hre je aj to, že budeme zvažovať návrat slovenských klubov,“ povedala nám krátko po žrebe Monika Reinhardová, výkonná riaditeľka CHL.

Stabilnými účastníkmi Hokejovej ligy majstrov sú kluby zo Švédska, Fínska, Česka, Švajčiarska, Nemecka a ICEHL. Každá súťaž má po tri miestenky, isté miesto má aj minuloročný víťaz, ktorým je teraz Zürich. Na konečný počet 24 tímov ich dopĺňa päť klubov z piatich ďalších európskych krajín. O tom, kto dostane voľnú kartu, rozhoduje päťčlenná rada súťaže. „Slovenský klub sa súčasťou CHL môže stať opäť od sezóny 2026/2027. Samozrejme, hovoríme zatiaľ o možnosti, nie o istote. Menoslov účastníkov sa určuje každý rok nanovo. Pre sezónu 2026/2027 toto rozhodnutie ešte nepadlo. Berú sa pritom do úvahy viaceré faktory ako športové výkony v minulosti, infraštruktúra, vzťah danej krajiny k súťaži či samotný záujem klubov zúčastniť sa CHL,“ uviedla Reinhardová s tým, že diskusie sa začnú v decembri a rozhodnutie je možné očakávať vo februári alebo v marci. Komunikácia neprebieha priamo s klubmi, ale s národnými zväzmi, respektíve s riadiacim orgánom ligy.

Od novej sezóny CHL dochádza k zvýšeniu základnej odmeny z 65 000 € na 80 000 € pre každého účastníka, pričom narástli aj prize money za postup do ďalšej fázy súťaže. Celkovo sa medzi kluby rozdelí 2 540 000 €. „S formátom 24 tímov sme veľmi spokojní. Ukazuje sa, že sa pri ňom stretávajú najlepší s najlepšími a hrajú sa vyrovnané zápasy. Kontrakt so spoločnosťou Infront týkajúci sa Hokejovej ligy majstrov platí do sezóny 2027/2028. Čoskoro sa začnú rokovania o ďalšej budúcnosti, aby sme zabezpečili, že súťaž bude pokračovať. A potom sa budeme rozprávať aj o formáte. Ale nepredpokladám, že sa na počte 24 účastníkov niečo zmení,“ vyjadrila sa Reinhardová.

Posledným slovenským zástupcom boli v sezóne 2023/2024 Košice. Prehrali všetkých šesť zápasov a ich celková bilancia v CHL je 6 výhier, 1 remíza, 17 prehier. Slovan prehral všetkých dvanásť stretnutí, na ktoré proti európskym súperom nastúpil. Okrem nich reprezentovali Slovensko ešte Banská Bystrica (4 výhry, 14 prehier) a Nitra (3 výhry, 7 prehier).

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Turnaje Liga majstrov


Marchand63

 

Co z tohoto splnaname v pozizivnom slova zmysle?: Berú sa pritom do úvahy viaceré faktory ako športové výkony v minulosti, infraštruktúra, vzťah danej krajiny k súťaži či samotný záujem klubov zúčastniť sa CHL
21.5.2025 - 20:44
+2

sspp

 

Nesplname nic
21.5.2025 - 20:46
+18

Marchand63

 

*pozitivnom
21.5.2025 - 20:45
+1

Janciar17

 

To je dan za tie lety do Moskvy...
21.5.2025 - 20:49
+12

AndrejTN

 

Najatraktívnejšie bude, keď sa celá táto liga zruší.
21.5.2025 - 20:58
+4

Marchand63

 

Extraliga?
21.5.2025 - 21:05
+9

Jamboree

 

Liga mistrů je super!: Když to před 10 lety poprvý losoval Hašek, byl jsem nadšen, že máme to co fotbal.

Pmatuju jak Reway v CHL válel za Spartu. První ročníky jsem si dost užil.

Bohužel mi přijde, že to nemá tu prestiž jako fotbal, proto ty výkony v CHL nejsou extra, týmy se šetří na své ligy. Je to smutný, přitom peníze pro kluby v tom jsou. Pořád ale doufám, že se to zlomí, a pořád si to užívám když do Česka míří kluby Finsa Švédska a člověk se může na ten hokej podívat.

Každopádně pořád nemáme Českého vítěze, takže pro fanouška a ČR kluby je o co bojovat.

Sen = Možná kdyby to s Evropou hráli zároveň kluby AHL, byť to mají daleko, bylo by to právě to co by zvedlo atraktivitu.
21.5.2025 - 21:44
+6

miško DUKLA

 

Samozrejme ze to nemá taký cveng keď tu dokopy rozdajú 2 500 000€ a vo futbale najhorší tím zinkasuje 20mil €...
21.5.2025 - 21:52
+4

fanke27

 

Presne tak.. podľa mňa je hanba, že organizátori nevedia dať dokopy viac ako 2,5 milióna €.
Ako nič v zlom ale keď v slovenských biednych podmienkach dokážu malé mestá dať dokopy cca také peniaze na chod klubu, tak je fakt hanba že medzinárodná organizácia s účasťou ekonomík ako Švajčiarsko, Nemecko a Rakúsko dajú dokopy 2,5 milióna €.

Pokiaľ tam kluby nebudú schopné reálne zarobiť peniaze, tak to nikdy nebude mať úspech.
22.5.2025 - 9:11
+3

Marchand63

 

Nebude mat uspech na Slovensku si zabudol dodat. Nie vsetky staty-kluby sa pozeraju na vsetko cez peniaze, niekde aa jedna o prestiz, ked wi doakzes pomerat sily zo silnejsim a nebodaj ho porazit. My sme malomestiacky narod a este dlho nim aj budeme.
22.5.2025 - 10:44
+4

cy2kz

 

Jaké jsou prize money : ... na Tatranském poháru?
22.5.2025 - 14:17
+2

Lubino14

 

to vazne idete porovnavat LM s Tatranskym poharom kde hra tak max osem klubov raz za cas?
22.5.2025 - 15:53
0

Marchand63

 

To vazne niekto ide porovnavat zbohatlicku futbalovu ligu majstrov s hokejovou?
22.5.2025 - 16:36
+2

cy2kz

 

Ja jen že na připojení právě ten TP a ne CHL.
22.5.2025 - 17:25
0

AndrejTN

 

Nesúhlasím, sám tréner spätý to paradoxne extrémne zhejtil, vraj to je zbytočná súťaž ktorá nikoho nezaujíma a stým suhlasim, finále sledovalo menej jak prípravný zápas Dukly so Vsetínom
21.5.2025 - 21:54
+9

AndrejTN

 

Sparty*
21.5.2025 - 21:54
0

Marchand63

 

Na finale v Zurichu bolo 12000 divakov tak netrep.
21.5.2025 - 22:13
+9

aaaaaa

 

Finále áno ...ale stačí pozrieť už napríklad Stvrfinale čo by malo byť atraktívne Berlín - Zurich a prišlo 5 tisíc ľudí a na ligu v Berlíne 14 tisíc . Takže keď neláka ani stvrfinale kde hraje Nemecký a Švajčiarsky majster , tak je to dosť slabé
21.5.2025 - 23:05
+7

Jamboree

 

Tak to zas neni tak hrozny: Na to o kolik je fotbal vetsi sport + na to o kolik Nemci a Svycari sou vi. Fotbalovejsi narod
22.5.2025 - 8:24
0

LuukyBB

 

Nemci sú futbalovejší, to je jasné.

Napriek tomu, návštevy v DEL a v DEL2 im môžeme len a len závidieť. Začali milovať aj hokej.

O NLA ani nehovorím, tam je ešte aj atmosféra spoločne so SHL najlepšia v celej Európe + tie špecifiká tejto ligy, ako brutálne návštevy na hneď niekoľko klubov - ktoré sú z mini mestečka / obce, alebo dokonca zo spojenia dvoch malých obcí, ktorý chodí podporovať prakticky celý región.

Príde atraktívny zápas v CHL, a zrazu je tam napríklad tretinová návšteva, presne ako napísal Aaaaaa..
22.5.2025 - 9:27
+3

Cvikelka

 

Zbytočne tam budeme prehrávať.

Na druhej strane je to zbytočný dajme tomu turnaj.

Futbalovej lige majstrov sa to nevyrovná ani vo sne.
21.5.2025 - 21:15
+3

Marchand63

 

Myslis ze ceske, finske, svedske, svajciarske kluby by mali zaujem o "zbytocny" turnaj? Oni to beru ako pretiz ho vyhrat, nemaju problem vypredat stadiony ani na CHL. To je len take slovenske malomestiacke zmyslanie, ze co mi nejde, to je zbytocne.
21.5.2025 - 21:26
+9

ElMarkoElKlingac

 

vid ten saso z TN o par sprav vyssie .. treba to zrusit jak urevana zenska pocas PMS Presne ako pises, CZE, SUI,SWE ci FIN a aj GER muzstva to beru ako kvalitnu prirpavu a prestiznu vec .
21.5.2025 - 21:29
+4

Marchand63

 

Ako pripravu sa to snazili brat nase muzstva, tak aj dopadli. Muzstva z elitnych lig sa to snazia vyhrat.
21.5.2025 - 21:31
+5

AndrejTN

 


Kvalitnú prípravu 😂😂
Chcel som ti aj argumentovať, ale ty si sa sám položil.
21.5.2025 - 21:47
+4

Cvikelka

 

Veď na tom naše mužstvá nezarobia.
21.5.2025 - 22:20
+3

granlund84

 

10 zápasov v lete pred sezónou není zbytočných? Načo potom naše kluby hrajú prípravu keď je to tiež zbytočné a stojí to peniaze. Načo sa robia v lete zbytočne turnaje ktoré tiež niečo stoja a prídu tam kluby z Maďarska a Poľska? Načo sa vychovávajú mladé talenty keď príde NHL a vezme si ich za almužnu, alebo iné európske ligy zadarmo? Načo sa vlastne na Slovensku hraje hokej keď je vysoko stratový?
Za mňa je Liga majstrov dobrý projekt, medzinárodná konfrontácia výborný benefit ktorý naše kluby nechcú vidieť. Akú hodnotu má potom titul? Napr moje Košice radšej odmietnu Koln, Bern, Karpat, Skelleftea a budú hrať s michalovcami 15 krát do roka 🤦 a porovnávať futbal s hokejom. Hokej pozná možno 10% populácie kdežto futbal sa hraje od islandu až po posledný ostrov v tichom oceáne.
22.5.2025 - 7:43
+9

Kopcansky Palachar

 

Dobre si to zhrnul.

Tady to niektori beru ako by bol hokej vsade nejaky extra popularny sport a este to nezmyselne porovnavaju s najsledovanejsim sportom a ich vystavnou damou - LM. Aj ked teda suhlasim, ze ta odmena v hokejovej LM je trochu smiesna, predsa len sme v Europe a volame to liga majstrov...
22.5.2025 - 10:13
+1

napalmdeath

 

Chl ma nezaujala, museli qj preto, že tam neboli aspoň 3 sk celky. Sk účastník v chl nedokázal postúpiť zo skupiny ale sk fanúšik očakáva, že Naši budú čo rok postupovať na MS do bojov o medaile s prstom v nose.
21.5.2025 - 21:16
+2

Jamboree

 

SK celek samozřejmě v soutěži chybí: Chtělo by to tak 2 každoročně.

21.5.2025 - 21:45
+1

AndrejTN

 

Nikomu tam nechýba tím ktorý bude mať na konci po odohratí všetkých zápasov skóre 5:60 jak naposledy 😅
21.5.2025 - 21:58
0

SmrtkaBA

 

Skoro: ako reprezentacia
22.5.2025 - 8:22
+1

FeroMotyka

 

SNáď Slovan alebo Trenčín
21.5.2025 - 21:59
0

Lubino14

 

Slovan ? tak hadam aj stacilo hanby pre svk hokej.
22.5.2025 - 15:58
+2

PerX

 

Bohuzial na Slovensku nemáme kvalitu na tuto sutaz. Ci Slovan ci Kosice alebo Nitra nemaju hracov na tuto ligu. A este ak si vezmeme ze bude 6 legionarov tak....

Tým nechcem povedat ze ine kluby ktore tam su na to maju ale z tohto hladiska na to objektivne nemame,ci uz financne alebo s hracmi.
21.5.2025 - 22:17
+1

Fandimhokeju

 

Ja som si užil všetky domáce zápasy KE. Bilancia do toho posledného neúspešného účinkovania bola v rámci normy. Raz sme dokonca postúpili do ďalšej fázy. Videl som skvelé zápasy, skvelých hráčov zo zahraničia.
21.5.2025 - 23:05
+5

BieloModra

 

A pokial viem, tak v NR zaujem hrat LM je. Doteraz spominame ako sme si to fanusikovsky uzili
21.5.2025 - 22:19
+2

PeterLucky

 

Aspon vy uz konencne postavte nejaky polo-normalny stadion, lebo Slovensko je vazne hokejovy skanzen. Napr. taky ako v Szekesfehervari byy vam svedcal.
21.5.2025 - 22:40
+2

BieloModra

 

Noo tak pomaly potichu idu reci, vraj na ministerstve sportu nie je objednavka ani spolocensko narodny zaujem ci priorita 🙈 a aaano madari su daleko dalekooo pred nami, tak ja stracam nadej...treba narazit ropnu vezu, potom mozno ( ked sa najde pozemok)
21.5.2025 - 22:46
0

PeterLucky

 

Co s tym ma ministerstvo? To nevie zorganizovat mesto, pripadne kraj? Naco mate primatora a zupana?
21.5.2025 - 22:48
+2

BieloModra

 

...jasne ze mame😄 vela stretnuti uz bolo len ide o to, ze taka investicia musi mat podporu aj inych ako primator ci zupan, napr prebehli rokovania aj na zvaze, venuju sa tomu
21.5.2025 - 22:54
0

PeterLucky

 

Tak dakujem za objasnenie, ze aspon nieco sa niekde deje. Takych stadionov ako v Nitre by sa u nas zislo viacero...
21.5.2025 - 22:57
0

BieloModra

 

fak ale len nieco, zatial je skor v rovine priani
22.5.2025 - 7:13
+2

strojar

 

Aké rokovania máš na mysli?
22.5.2025 - 8:10
0

BieloModra

 

na urovni mesta ( ano poslanci o tom navrhu este nehlasovali...asi)na urovni samospravneho kraja prebehli prve debaty a take iste prebehli aj s predstavitelmi zvazu
22.5.2025 - 11:22
0

braniiislav

 

To by ste museli hrať domáce zápasy v Bratislave kvôli štadiónu.
22.5.2025 - 7:53
0

aaaaaa

 

Celá Liga majstrov je bohužiaľ dosť neatraktívna . V takom Nemecku , Švédsku cez základnú časť tie návštevy sú polovičné oproti návštevám v lige . Divakov to neláka , hokej v slabšom tempe.
21.5.2025 - 23:02
+2

HKVLCINCE

 

Osobne dúfam, že sa náš majster vráti do CHL, mám veľmi rád tú súťaž. Dnes pri žrebe som si už vyhliadol pár zápasov v ČR a v Poľsku, na ktoré sa pôjdem pozrieť. Dúfam však, že o rok mi to dopraje aj slovenský majster. Vidieť naživo veľkokluby ako Brynas, Frolunda alebo Ilves za pár korun, co chcete viac ľudia
21.5.2025 - 23:03
+7

emoxx1

 

Zhrnutie diskusie. Liga majstrov je neatraktívna, lebo tam nie sme a keby sme aj boli, tak dostávame kade chodíme, tak zas je neatraktívna. 😁
21.5.2025 - 23:40
+7

Old School

 

No veď samozrejme. Typicky slovenské. Nič iné sa od bežného slovenského fanúšika nedá ani čakať.
22.5.2025 - 7:05
+4

BieloModra

 

ale nie vsetci to tak maju
22.5.2025 - 7:11
0

FeroMotyka

 

Tak v tom prípade by ma zaujímalo koľko ľudí ju napr. zo Slovákov pozerá resp. celkovo koľko ľudí si pozrie zápas kde nehrá jeho obľúbený tím. To musí byť fakt malé percento.

V tom prípade ak by to bolo tak Slovenské, tak by taky názor prevládal aj pri futbalovej LM, či?
22.5.2025 - 9:37
+1

emoxx1

 

Ja som nikde také slovenské nepísal. Asi si chcel reagovať na niekoho iného.
22.5.2025 - 17:58
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MackoPu

 

Da to nieco nasmu hokeju? Ani nie. Stve ma to? Vobec.
22.5.2025 - 7:35
0

omen

 

preco by to nemalo dat nieco nasmu hokeju?
22.5.2025 - 8:29
+2

LuukyBB

 

Zatiaľ je to stále len škoda a nevyužitá možnosť.

Určite má táto súťaž potenciál, len ho stále nevie naplniť.

Zo začiatku tam bolo hneď niekoľko zle zapnutých gombíkov, a akosi sa to vlečie. Stačí si spomenúť na chaotické prideľovanie miesteniek. Divákov to neláka, a to dokonca ani na štadiónoch, ktoré bývajú počas domácich ligových zápasov natrieskané.

Price money - veľmi nízke aj po rokoch fungovania súťaže. A to budú spojené nádoby s návštevnosťou, a celkovou s poznateľnosťou značky.

Ešte by som dodal, v čom to má CHL ťažké. Poznateľnosť klubov. Jasné my vieme čo je to Eisbaren, Frolunda, Zug, ale bežnému divákovi, ktorý chodí na svoj klub, a nie je až taký zanietenec to nemusí veľa povedať. To je ďalší rozdiel oproti futbalu. Na poznateľnosť treba históriu, čas, tradíciu a tú zatiaľ ešte CHL nemá.

A ako veľký nefanúšik ligovej základnej časti vo futbale, ma neteší ani prechod na tento model v CHL.

Staré dobré skupiny - 4 kluby, doma - vonku, 6 zápasov v skupine.. :/
22.5.2025 - 9:07
+2

FeroMotyka

 

Kdeže, len Slovákov to neláka inak to je bomba v iných krajinách.
22.5.2025 - 9:38
0

LuukyBB

 

Nuž mne sa to tak nezdá.

Sparta - Tappara 5500 divákov.
Lausanne (kde je na ligu bitka o lístky) - Třinec 4000 divákov.
Zurich (Na ligu skoro stále 12 000) - Sheffield 2600 divákov, na atraktívnejší Straubing 3600 divákov.
Farjestad - Tappara, osemfinále 2700 divákov, a neviem či si niekedy videl zostrih ich domácich zápasov, ale to je jeden z najlepších kotlov v celej Európe. Opäť domáce ligové zápasy + - vypredané.

22.5.2025 - 9:50
+3

PeterLucky

 

@Luky, teraz sa odosobnim od Slovenska a slovenskeho myslenia. Mna to prize money v europskych sutaziach vzdy zarazalo, ze ake to je cele chudobne oproti napr. Severnej Amerike. Dokonca ked Slovan hral KHL, tak v tej dobe bol pre ne-postupujucich do play-off Pohar Nadeje a tam bola prize money vyssia ako za vitazstvo v Hokejovej Lige Majstrov. A pritom to bol taky pohar, ze niektore kluby tam dali juniorov a nahradnikov, alebo ine odtial chceli vypadnut a ist na dovolenky. Teraz pozeram, ze celkovy vitaz CHL dostane 240 tisic Euro ako klub. No to mi pride dost smiesne, ked do poctov zaratam aj realizacny team a zdanenie, tak to je pre nich mozno tak jedna mesacna vyplata na prilepsie - ak to klub vobec rozda kolektivu a neminie to na cestovanie. Vo futbale v zapadnej Europe nadnarodne korporacie so zahranicnymi diktatormi, arabskymi sejkami a neviem kym este rozhadzuju peniaze lopatami a do hokeja davaju zobracenky. Dokonca aj Euroliga v basketbale je uplne niekde inde od hokeja, hraju spolocne zakladnu cast, becka hraju domace sutaze, navstevy paradne, kluby atraktivne a posobi to ako mala europska NBA. O tom hokej moze snivat...malost myslenia je problem podla mna.
22.5.2025 - 16:04
+2

granlund84

 

Keby víťaz Ligy majstrov zarobil 10mil mala by súťaž väčšiu návštevnosť a prihlásil by sa tam aj slovenský klub? Spomínaš basketbal, Euroligu. Ok to je ziskový projekt ale existujú v Európe ďalšie projekty ( Eurocup, Liga Majstrov, Pohár Fiba) ktoré už také ziskové nie sú. Neraz to sledujem a v 5000-6000 arénach je 500 ľudí. To nemôže byť ziskové a napr aj naše kluby to posledné roky hrajú. Ale je to basketbal, populárny šport. Hokej čo sa týka popularity nepatrí do Top10 ( niektoré slovenské médiá ho uvádzajú ale to si ho mýlia s pozemným hokejom)
22.5.2025 - 17:24
0

matus93

 

Prideľovanie miesteniek od zeleného stola nie je šťastné riešenie … prečo sa napr nehrá nejaká kvalifikácia ? Takisto súhlasím že táto súťaž má svoj zmysel aj potenciál .. ale peniaze dnes hýbu svetom a jednoducho tá odmena je nízka ..
22.5.2025 - 9:22
+1

LuukyBB

 

Ako som napísal, zle zapnutý prvý gombík. Nemal to kto akokeby vytvoriť, tak prišli "zakladateľské" kluby, a už sa to viezlo. Tie logicky chceli v tom byť, keď to založili..

Na prípadný úspech tejto súťaže, bude potrebné jasne stanoviť pravidlá, ako sa tam dá dostať. Mierne sa to zlepšilo a už to nie je taký chaos, že kto vlastne z danej ligy ide hrať.

Voľná karta možno znie ako celkom zaujímavý kolorit, ale tá by mohla byť použitá napríklad iba jedna jediná. Za niečo zaujímavé, čo teda tá komisia zvolí.

Na spravodlivé (alebo aspoň spravodlivejšie, však nič nie je dokonalé..) prideľovanie, by sme potrebovali koeficienty. A tie nemáme. Opäť niečo ako výkonnostné kvalitatívne tabuľky líg + uhrané výsledky klubov v danej CHL.
22.5.2025 - 9:33
+1

cy2kz

 

Nedostal náhodou divokou kartu Slovan předminulou sezónu?
22.5.2025 - 14:09
0

PeterLucky

 

Dostal
22.5.2025 - 15:54
0

martin_aston

 

Sa mi páčia tie reakcie tu. Neponúkli nás zákuskom? Nevadí, aj tak nie je chutný .

Zakladateľské krajiny v súťaži pokračujú, tak asi to pre nich význam má. Je chybou vedenia slovenského hokeja, že takí Rakúšania tam sú, a my nie. Samozrejme, svojstojní, a na 4 svetové strany orientovaní diskutéri budú vedieť, prečo to vlastne nepotrebujeme...

Nenapadá mi veľa dôvodov, prečo by tam chceli mať nás. Malý a ekonomicky slabý trh je veľké mínus (niečím sa tá súťaž musí živiť), hokejovo naše tímy neoslnili (tuším ani bod nezískali?), tak prečo by nás tam mali chcieť? Čo také máme v ponuke, čím by sme pre súťaž boli zaujímaví?
22.5.2025 - 9:34
+2

LuukyBB

 

A aký mali záujem naše kluby tam byť ?

Posúvali si tu miestenku, viaceré tú účasť dopredu odmietli.

Tak sa nemôžeme čudovať, že nás tam nechcú. Zvolili si zvláštny prístupový kľúč, ktorý ako som napísal, sa mierne zlepšil, ale stále to nie je ideálne.

Podľa vyjadrení viacerých klubov, to bola finančná záťaž, alebo dokonca tu boli tvrdenia, o príjemnom spestrení prípravy. Tak to akú vážnosť tomu celému dávali ? Hrať súťažný zápas proti klubom z najlepších líg, je spestrenie prípravy ?

Nemali sme záujem a ani výsledky, tak tam nebudeme.
22.5.2025 - 9:56
+4

Urpiner16

 

Presne tak.Kto chce kam pomôžme mu tam.A kto nechce nech si vylíže prdel.Prosiť sa nám nebudú.
22.5.2025 - 9:59
+2

martin_aston

 

Nemám lepšiu odpoveď, ako napísal Urpiner.

Reakcia slovenských klubov je jednoducho slovenská.
22.5.2025 - 10:13
+1

Tino

 

Skoda: toho, naposledy sa toto podujatie stretlo v KE len s vlaznym zaujmom divakov, co bolo pre mna a zrejme aj pre klub neprijemne prekvapenie, pritom kvalita zapasov bola taka, aku extraliga neponukna.
22.5.2025 - 10:12
+1

Zkubydu

 

Mne sa paci ako niekto z faktu, ze CHL odmieta 2 roky ucast Slovenska, urobi nadpis, ze Liga Majstrov, zváži návrat slovenských klubov: pricom pravda je, ze budu jednat o ucasti jednotlivych krajin v tejto sutazi. Nikde v texte sa o slovenskych kluboch nehovori, len sa bilancuje ako slabe vysledky boli dosahovane!!! Svet slovensky hokej nepovazuje za nic vynimocne. Napokon v NHL mame 5 apol hraca, priblizne rovnako ich hraje v KHL. Par jedincov, sa pocas 5 rokov presadi v Skandinavii, pre volicov koalicie (SVE, FIN, NOR) ci vo Svajciarsku. Dost ich hraje v Cesku vyskladame uz par rokov hadam aj dva repre vybery. Na MS sme sa dostali na uroven kvality: Slovinsko, Madarsko, Norsko. Predbehli nas Dani, Rakusania, Nemci aj Lotysi... Mr. Satan v tom nevidi zlyhanie ani neuspech. A uz vobec nevidi vlastne zlyhanie. Ja ho tam vidim a povazujem za zbytocne 2 miliony € len na mzdy a celkovo 10 mega rocne pre hokej ako taky! A TO NEHOVORIM O SPONZOROCH!!! Raz rocne ideme na MS, Na Kaufland Cup, si pozveme Norov a Lotysov, (ti uz asi ani nepridu) ideme si zahrat na Deutch Cup s nemeckymi pioniermi, a raz vycestujeme do Svajciarska ich B-vyberom. Pre porovnanie toto dokaze bezny Finsky klub (bez dotacie od statu, z vlastneho rozpoctu), ze v priprave pride na Tatransky pohar, (kde za 6€ pride cca 1500 divakov) a na vianoce pozvu hracov s rodinami na DavosCup, kde si to rozdaju v krasnom prostredi s plnym hladiskom. Preto maju Fini v CHL aj 4 ucastnikov, kym my ziadneho. Toto teda s Mirom nijak nesuvisi, ale to s tou Repre a jeho sebareflexiou ano!
22.5.2025 - 14:10
+4

hujederek

 

Finsko: nepatrí do Škandinávie,ale Nórsko,
inak súhlas
22.5.2025 - 15:41
0

granlund84

 

Ja si myslím že súvisí. Celkovo slovenský hokej má prakticky nulovú diplomaciu. Ale nevyčítam to nikomu. Tak ako je polarizovaná spoločnosť je polarizovany aj hokej. Sami nevieme či chceme hrať LM alebo nechceme. Ako potom môže niekto za to lobovať 😊
22.5.2025 - 17:28
+2

hujederek

 

Pardon,Dánsko
22.5.2025 - 15:42
0

Captain

 

Nevadi: Dame ligu majstrov s Bieloruskom
22.5.2025 - 19:24
+1

Kurolišek

 

Slovan aj Košice tam boli... mal som nádej že skončí obdobie "vegetovanie" ... naopak urobili nám tam hanbu s nulou na konte. Nemáme tam čo robiť. Poliaci možno nemajú takú kvalitu ale berú to prestížne, tešia sa na to. Tak nech to hrajú. Kľudne aj Maďari alebo Chorváti. To nieje len o kvalite ale aj o marketingu a záujem. U nás nemáme záujem o nič. Vysiela to maďarská Sport TV s českým komentárom. Návštevy na hokeji slabšie ako na lige. Naše kluby sa tvária že im to skoro ubližuje ta účasť. Tak načo nás tam budú volať.
22.5.2025 - 20:35
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
1. Spiš. N. V 54 173:152 104
2. Košice 54 172:130 101
3. Nitra 54 197:163 97
4. Žilina 54 174:146 94
5. B. Bystrica 54 161:145 88
6. Poprad 54 178:144 86
7. Slovan 54 164:159 81
8. Trenčín 54 150:155 80
9. Michalovce 54 157:153 80
10. Zvolen 54 174:174 73
11. L. Mikuláš 54 140:173 59
12. N. Zámky 54 114:260 29
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
a

Bleskovky

Okuliar skóroval v 3. finále, jeho Charlotte prehráva 1:2 na zápasy

Slovenský hokejista Oliver Okuliar sa gólovo presadil v treťom zápase finále play off zámorskej AHL, v ktorom jeho tím Charlotte Checkers prehral na ľade Abbotsfordu Canucks 1:6. Dvadsaťpäťročný útočník otvoril v 9. minúte skóre stretnutia, keď pred bránkou úspešne tečoval strelu spoluhráča Matta Kiersteda. Domáci však v druhej tretine vyrovnali a v tretej piatimi gólmi strhli víťazstvo na svoju stranu. Checkers prehrávajú 1:2 na zápasy, séria sa hrá na štyri víťazstvá. pred 3 hod. - TASR


Obranca Thomson sa vracia do Ottawy, podpísal ročný kontrakt

Fínsky hokejový obranca Lassi Thomson sa po roku strávenom vo švédskej SHL vracia do organizácie Ottawy Senators. V nedeľu sa s klubom NHL dohodol na ročnom dvojcestnom kontrakte, ktorý mu na profiligovej úrovni garantuje plat 775.000 dolárov. 16.6.2025 07:47 - TASR


Fínsky útočník Lammikko sa vracia do profiligy, upísal sa Devils

Fínsky útočník Juho Lammikko sa po troch sezónach vo švajčiarskej lige vracia do NHL. Podľa cbcsports.com podpísal ročný kontrakt na 800.000 dolárov s New Jersey Devils. Dvadsaťdeväťročný Lammikko hral v NHL naposledy v sezóne 2021/22, keď nastupoval za Vancouver Canucks. Potom sa vrátil do Európy a v uplynulých troch ročníkoch si obliekal dres Zürich Lions, s ktorým získal dva švajčiarske tituly. V minulom ročníku nazbieral 38 bodov (13+25) v 48 zápasoch základnej časti a pridal ďalších 8 (5+3) v 13 dueloch play off. 15.6.2025 10:48 - TASR


Švédsky obranca Freij uzavrel nováčikovskú zmluvu s Winnipegom

Vedenie kanadského hokejového klubu NHL Winnipeg Jets uzavrelo so švédskym obrancom Alfonsom Freijom trojročnú nováčikovskú zmluvu. V nedeľu o tom informoval klub na svojom webe. 15.6.2025 09:53 - TASR


Kopitar získal tretíkrát v kariére trofej Lady Byngovej

Slovinský hokejista Anže Kopitar z tímu Los Angeles Kings získal v zámorskej NHL prestížnu Trofej Lady Byngovej. Ocenenie v profilige od roku 1925 získava hokejista, ktorý najlepšie skĺbi športové majstrovstvo, slušnosť a zmysel pre fair play. Kapitán „kráľov” získal túto trofej tretíkrát v kariére. 12.6.2025 21:36 - TASR


Kreider po 14 rokoch opúšťa NY Rangers, vymenili ho do Anaheimu

Skúsený americký hokejista Chris Kreider sa v rámci NHL sťahuje z New Yorku Rangers do Anaheimu. „Jazdci“ vymenili 34-ročného útočníka spoločne s voľbou v 4. kole draftu za mladíka Careyho Terrancea a právo výberu v 3. kole draftu. Informoval o tom web televízie TSN. 12.6.2025 17:55 - TASR


Makar získal druhýkrát v kariére Norrisovu trofej pre najlepšieho obrancu

Cale Makar z Colorada Avalanche získal druhýkrát v kariére Norrisovu trofej pre najlepšieho obrancu sezóny v zámorskej hokejovej NHL. Zopakoval si tak prvenstvo v ankete z roku 2022, keď sa tešil aj z triumfu v Stanleyho pohári. 11.6.2025 18:17 - TASR


Brankár Postava sa dohodol na nováčikovskej zmluve s Detroitom

Český hokejový brankár Michal Postava, ktorý v uplynulej sezóne doviedol Kometu Brno k majstrovskému titulu, podpísal kontrakt v zámorí. Dohodol sa na dvojročnej nováčikovskej zmluve s Detroitom Red Wings. Klub NHL to oznámil na svojej webstránke. 11.6.2025 09:38 - TASR


Český útočník Klapka podpísal s Calgary nový dvojročný kontrakt

Český hokejista Adam Klapka sa dohodol s vedením klubu NHL Calgary Flames na predĺžení spolupráce. Dvadsaťštyriročný útočník podpísal nový dvojročný kontrakt, ktorý mu vynesie 1,25 milióna dolárov za sezónu. 11.6.2025 07:53 - TASR


Hutson získal Calderovu trofej pre najlepšieho nováčika

Obranca Montrealu Lane Hutson získal Calderovu trofej pre najlepšieho nováčika sezóny hokejovej NHL 2024-25. Dvadsaťjedenročný Američan sa stal siedmym hráčom Canadiens a prvým od roku 1972 s týmto ocenením. 10.6.2025 21:10 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

25. 05. 2025
ŠvajčiarskoUSA
0:1 PPREPORT
ŠvédskoDánsko
6:2REPORT
24. 05. 2025
ŠvajčiarskoDánsko
7:0REPORT
ŠvédskoUSA
2:6REPORT
22. 05. 2025
ŠvédskoČesko
5:2REPORT
KanadaDánsko
1:2REPORT

Najviac bodov

David PastrňákCZE14 bodov
2.MacKinnon N.CAN13
3.Červenka R.CZE13
4.Konecny T.CAN12
5.Lindholm E.SWE11

Najlepší strelec

Sven AndrighettoSUI7 gólov
2.Tolvanen E.FIN7
3.MacKinnon N.CAN7
4.Lindholm E.SWE7
5.Pastrňák D.CZE6

Najlepší brankár

Juuse SarosFIN95.92 perc
2.Vladař D.CZE95.16 %
3.Binnington J.CAN94.74 %
4.Fleury M.CAN94.44 %
5.Charlin S.SUI93.02 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada734:719
2.Švédsko728:818
3.Fínsko722:1016
4.Rakúsko721:1810
5.Lotyšsko717:259
6.Slovensko79:247
7.Slovinsko79:294
8.Francúzsko78:271
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Švajčiarsko734:919
2.USA734:1417
3.Česko735:1417
4.Nemecko720:2210
5.Dánsko725:2411
6.Nórsko713:244
7.Maďarsko78:393
8.Kazachstan79:323