Diskusia: Duel vo Zvolene poznačili v závere šarvátky, trénerom sa to nepáčilo
Hokejisti Zvolena bodovali aj v druhom kole Tipos extraligy. Kým v prvom zápase v Liptovskom Mikuláši brali iba bod za remízu v riadnom hracom čase, v druhom už v domácom prostredí zdolali silné Michalovce 4:1. Hostia z východu republiky prišli pod Pustý hrad dobre naladení po vysokom piatkovom víťazstve v Bratislave nad Slovanom (8:2), no tieto tri body v druhom kole nepotvrdili.
"Mali sme dobrú polovicu prvej tretiny, no následne nás Zvolen prehral v rovnovážnom stave. V prvej tretine sme mali aj my šance, len škoda, že sme ich nevyužili. Defenzíva dokázala eliminovať dorážky súpera, hrali sme slušne, disciplinovane. V druhej tretine sme si vyriešili rovnovážny stav, domáci nás už neprehrávali, ale začali sme robiť fauly, ktoré neboli vynútené a v zónach, ktoré neboli nebezpečné. Nehrali sme dobre oslabenia, v podstate sme počas nich inkasovali až dva góly, ďalší z trestného strieľania. Bol to obraz našej disciplinovanosti. V tretej tretine sme zmenili formácie, zvýšili sme tlak, hrali sme veľmi dobre. Ak by sme energiu a koncentráciu venovali len hokeju, tak sme to mohli otočiť. Namiesto toho sa začali hráči vybíjať v nezmyselných súbojoch a riešili veci, ktoré nie sú dôležité. Na tom musíme popracovať," opisoval prehru vo Zvolene tréner Michaloviec Peter Kúdelka.
Mrzeli ho nielen zbytočné fauly, ale aj šarvátky. Z dvojzápasu na ľade súperov je s trojbodovým ziskom pred domácou premiérou spokojný: "V Bratislave nás čakal extrémne ťažký súper, vo Zvolene takisto, takže z tohto pohľadu musíme brať tri body všetkými desiatimi. Na druhej strane nám oba zápasy ukázali kde máme medzery a v čom musíme byť lepší. Verím, že tím ukázal aj vo Zvolene počas tretej tretiny svoju tvár, ale podčiarkujem, že najmä z hokejovej stránky.“
Zvolenčania predviedli v nedeľu večer necelým dvom tisíckam divákov dobrý hokej. Boli trpezliví a hlavne disciplinovaní, čo okorenili aj peknými gólmi. "Bol to veľmi dobrý zápas z našej strany. Prvé dve tretiny sa hral kvalitný hokej z oboch strán, prelievalo sa to. My sme trošku viac kontrolovali hru, mali sme viac šancí a dokázali sme sa presadiť. Škoda tretej tretiny, najmä posledných desať minút. Boli tam súboje, ktorým sa rozhodcovia nevenovali a začalo sa to kúskovať, hokej sa vytratil. Bolo to o súbojoch a šarvátkach. Avšak podali sme od brankára až po posledného hráča dobrý výkon. Niektoré detaily treba ešte doladiť, ale naše víťazstvo je zaslúžené,“ zhodnotil výhru asistent trénera Zvolena Andrej Kmeč, ktorého tešilo, že hráči dobre zareagovali na úvodnú prehru po predĺžení v Liptovskom Mikuláši.
- Mato-Mi
- Dobre zhrnutie od oboch laviciek.
Ale je zaujimave, ze Kmec nehovoril nic o najspinavsom hokeji, aky kedy videl na domacom lade
A Kmec sa zrejme hokeju rozumie o trosku viac, nez niektori diskuteri. - 18.9.2023 - 7:47
- +6
- wilkinson22
- Fanúšikovský pohlad je väčšinou iný ako pohľad trénerov a hracov
- 18.9.2023 - 9:17
- 0
- Mato-Mi
- Plne tomu rozumiem. Len som chcel dat na pravu mieru prehnane tvrdenie, ktore mozno vzislo z navalu emocii tesne po zapase.
- 18.9.2023 - 10:53
- +1
- petino12
- Jeden jediný diskutér napísal, že najšpinavejší hokej aký kedy videl na domácom ľade a obraciaš to na všetkých zvolenčanov. Ten diskutér máva často prehnané tvrdenia, ale môžeš si s ním podať ruku, vypichneš to, čo sa ti práve hodí.
- 18.9.2023 - 9:34
- +21
- petino12
- Pardón, nie na všetkých zvolenčanov, ale na niektorých. Ale tým niektorým bol iba jeden.
- 18.9.2023 - 9:36
- 0
- Radovan123
- Hej, ale opluskovali mu to dosť na to, že nesúhlasili s ním.
- 18.9.2023 - 10:10
- +5
- Mato-Mi
- Ano, narazal som aj na tych pluskujucich. A Petino12: nehadzem samozrejme vsetkych do jedneho vreca.
- 18.9.2023 - 10:52
- +1
- majkelthe
- S tým čo som napísal súhlasím stále. Neviem, či sleduješ ako sa vyjadrujú naši tréneri, ale nikdy neriešia oni v rozhovoroch podobné veci. A to neznamená že si to nemyslia. Možno sa treba opýtať aj na vedenie klubu, čo si o tom myslia. Ja nakoľko som bol včera v okoli VIP na zimáku, viem aké boli po zápasy reakcie zamestnancov klubu na tú hru zo strany MI
- 18.9.2023 - 10:55
- +3
- Mato-Mi
- Tvoj nazor na najspinavsiu hru, aku si kedy videl, ti samozrejme neberiem.
- 18.9.2023 - 11:23
- +1
- majkelthe
- ano. Nepamätám si za tie roky čo chodím na hokej v ZV, na takmer každý zápas, aby súper hral na nás takto špinavo. A to fakt ak si videl niekedy derby s BB tak vieš, ako sa tam hrá. Zažil som aj veľmi vyhrotené zápasy s Trenčínom, aj na youtube nájdeš hromadné bitky z tohto zápasu. Ale to čo som videl včera, bolo niečo úplne iné
- 18.9.2023 - 12:02
- +4
- Didier
- Keď boli prestrihy na trénerov v tretej tretine, tak boli v podstate kľudní, obaja (Petrovia)
- 18.9.2023 - 14:02
- +1
- MiroHKM
- Treba čítať trošku viac s porozumením v podstate to Kmeč pomenoval dosť jasne aj keď, to nedal na "sedliaka". Ja som viac nepochopil niektoré časti vyjadrenia trénera hostí : "V tretej tretine sme zmenili formácie, zvýšili sme tlak, hrali sme veľmi dobre."...
Je len škoda, že po prvých dvoch hokejovom kvalitných tretinách na to, že bolo, len druhé kolo prišiel v tretej ten psychicky, labilný výbuch hráčov hostí... - 18.9.2023 - 14:52
- 0
- len_tak
- To nič: naučia sa to. Vraví sa, že treba vedieť vyhrávať a tiež aj prehrávať. Ale niektorí hráči to nevedia, nechcem menovať (Bodák, Acolatse...).
- 18.9.2023 - 8:22
- +4
- OhavLAX
- Otázočka..tipsport už nerobí highlighty zápasov?
- 18.9.2023 - 9:38
- 0
- hawkie
- Také, aké bývali na YouTube posledné 2-3 sezóny už (nanešťastie
) nie. Nejaké highlighty ale nájdeš na huste.tv, ich kvalita (čo do strihu) je skôr diskutabilná (za mňa výrazne neuspokojivá)...
https://huste.joj.sk/hokej - 18.9.2023 - 10:06
- +2
- hawkie
- Ok, beriem asi s5 - teraz som pozeral jedny highlighty, a vyzerá to tak, že sa to vrátilo k pôvodnému "štýlu" (a dúfam, že to tak aj zostane
).
- 18.9.2023 - 10:11
- +3
- apa
- Zo všetkým čo povedal Kúdelka úplne súhlasím až na jednu vetu že keby sa nevenovali šarvátkam že to mohli otočiť .
- 18.9.2023 - 10:15
- +4
- apa
- a má zlomeninu či len bolestivo udreté
- 18.9.2023 - 12:07
- 0
- cmxx
- Mesiac minimalne mimo
- 18.9.2023 - 15:09
- 0
- Siny29
- Nechcem byť netaktný, ale niektorí tu plačete ako keby Rymsha bol jediny zraneny hrac v historii hokeja. Je to tvrdy šport plny emocii. Taketo veci sa stavaju a verte ci nie, nestava sa to len vo Zvolene ale vsade.
- 18.9.2023 - 12:17
- +3
- apa
- Len či by si ty neplakal keby vášmu hráčovi napr.Daugavinšovi dali sekeru a mesiac si nezahral.Ale ty asi nie.
- 18.9.2023 - 15:33
- +7
- Siny29
- Nemam to vo zvyku, ako to tu robi väčšina z vas 😉
- 18.9.2023 - 20:59
- +3
- archie
- Nebudem menovať hráča Michaloviec, ktorý behal v 3. tretine ako zmyslov zbavený po ľade a strkal , ťahal za dres a čo ma najviac pobavilo, furt niečo vykrikoval, bol som blízko pri mantineli a videl som ten nepríčetný výraz v jeho očiach - amok. Aj mi ho bolo ľúto , bol na smiech. Toto na ligový ľad nepatrí. Chodím na Zvolen 50 rokov a videl som veľa, veľmi veľa súbojov a bitiek, ale takéto špinavé správanie ešte nie. Toto v lige ozaj netreba.
- 18.9.2023 - 12:18
- +5
- julo
- Kto to bol?
- 18.9.2023 - 12:24
- 0
- Siny29
- Dobre 😀 ked bude nabuduce vo vasom derby s BB rozdanych 300 trestnych minut, tak ti pripomeniem spinave spravanie ktore si nikdy za 50 rokov v lige nevidel.
- 18.9.2023 - 12:37
- +6
- BaW
- Prečo si ho nemenoval.
Acolaste vypadá riadne psycho....
Ale je pravda, že po prvom náraze mal "čo robiť aj s pokrikmy" na svoju adresu v rámci farby pleti.
Ale je pravda, dosť zákerný hráčik, ruky hore, hokejku ako dáždnik hore pomaly, uvidíme, možno to bol len výbuch. - 18.9.2023 - 17:51
- +3
- apa
- Dúfam že raz narazí.
- 18.9.2023 - 19:07
- 0
- bbiskra
- Ako nestranny mozem povedat ze Acolastemu dobre vysmazalo.
Tam si skoro kazdy prisiel na svoje v jeho poslednych 3-4 striedaniach - 18.9.2023 - 12:26
- +3
- Mato-Mi
- Ja sice chodim na hokej len kratko, cca 32 rokov, ale nazyvat vcerajsi zapas najspinavsim, najzakernejsim, mi nepride ako objektivne hodnotenie.
Spomeniem si len na mladeho Mraza, ktory bil rozhodcu, ci Rusznyaka, ktory hokejkou skoro prizabil Libu.
Nepopieram, ze niektori nasi hraci boli agresivni, ale zrejme mam inu optiku na pomenovanie najspinavsi zapas. - 18.9.2023 - 12:41
- +2
- warn1ng
- Mato, nerozumiem naco to spominas mladeho Mraza. Co ma on spolocne s tym ze vcerajsi zapas niektori vasi hraci psychicky nezvladli a hladali skor supera na bitku ako hrali hokej? Bol to dost spinavy zapas, najmä od niektorych jedincov od vas. Plus to nezvladli rozhodcovia. Akoze Vasas zabije Rymshovi taku sekeru cez ruky ze ho odstavi na niekolko zapasov a rozhodca mu neda ani 2min? To je potom jasne ze sa taky Acolatse zblazni, ked mu to rozhodcovia dovolia. V prvom rade si to mali ustrazit rozhodcovia, a ked vsetky tie zakerne zakroky prechadzali tak ste si dovolovali viac.
- 18.9.2023 - 12:52
- +4
- Mato-Mi
- Ja som pisal na margo toho, ze z mojho pohladu to nebol najspinavsi zapas, aky som ja kedy videl. Neobhajujem nikde nase fauly, ak si si nevsimol. Iba jeden, Newtonov.
- 18.9.2023 - 13:22
- +3
- warn1ng
- Stale nevidim dovod spominat mladeho Mraza. Zbytocne to potom mlzi debatu a hlavne to s tym nema nic spolocne. A uz vcera po zapase som pisal ze je blbost tvrdit ze to bol najspinavsi zapas. Ale boli tam zakerne zakroky z frustracie vasich hracov (niektorych), plus si to nepostrazili rozhodcovia. A ano, boli tam aj zakroky zo strany nasich, ale nie az tak nebezpecne, to zase musis uznat ty.
- 18.9.2023 - 13:56
- 0
- Mato-Mi
- Mraza som spomenul len a len kvoli tomu, ze tu niekto pisal o najspinavsom zapase, ktory sa kedy vo ZV odohral a toto nespomenul. To len na margo kontextu.
A okrem toho s tebou suhlasim, ze niektori nasi hraci sa nevenovali hre a ano, ani rozhodcovia vcere neexcelovaliAle to je uz klasika.
- 18.9.2023 - 14:03
- +1
- warn1ng
- Mato je to zbytocne. Väcsina tych co tvrdi ze to bol najspinavsi zapas ani nevie kto bol mlady Mraz. A bude to aj tak debata o nicom. Drz sa. Idem sa ja venovat niecomu zmysluplnemu
- 18.9.2023 - 14:50
- +1
- apa
- Už je trápne čítať ako všetko uznávaš a blablabla potom napíšeš a l e a zaklincuješ to Mrázom.
- 18.9.2023 - 15:27
- +1
- Tyna85
- Ale veď ma pravdu, to čo vtedy predviedol Mráz nebolo normálne ale niektorí fans ZV sa tvária jak keby sa to nestalo.
- 19.9.2023 - 15:26
- +1
- HA RA Bin Ladin
- ktorý zvolenčan sa kedy tváril že Mráz sa nestal. Ide o to, že sa porovnávajú neporovnateľné veci. Mrázov skrat predsa neznačil "čistotu" zápasu ako takého. Navyše sa jednalo o play off a celá séria bola vybičovaná v mafiánskych časoch Slovana.
- 19.9.2023 - 18:11
- 0
- Tyna85
- Týpek napísal, že chodí na hokej 50 rokov ale takéto špinavé správanie na ľade ešte nevidel (čo predviedol jeden hráč MI).
Mňa v tej chvíli hneď napadlo, že to asi potom nevidel špinavé správanie Mráza keď sa snažil útočiť na rozhodcu s čím mu výdatne pohol aj jeho spoluhráč.
A čo, že sa jednalo o play-off to znamená, že je to ok alebo akoze ospravedlniteľné? - 19.9.2023 - 18:41
- +1
- warn1ng
- Na konspiracie ja nereagujem, prepac.
- 18.9.2023 - 13:56
- +4
- kimi2028
- Chápem to už sa nehodí. Ahoj...
- 18.9.2023 - 14:19
- +1
- warn1ng
- Co sa nehodi? Konspirovat tu o nejakom predani zapasu alebo zmanipulovani? Naco je to dobre? Ked chces, najdi su tu nejakeho ineho partaka do debaty, poslednu dobu sa tu tych jednoduchsich vyrojilo celkom dost. Drzim palce. Ahoj.
- 18.9.2023 - 14:51
- +2
- kimi2028
- Presne tak na to, aby bol to najšpinavší zápas, tak tých trestných minút bolo pomerne málo..
Boli už aj také zápasy, kde bolo tých trestných minút vyše 200.
Z tohto pohľadu utekáme ešte od tohto ďaleko. Veľmi ďaleko...
- 18.9.2023 - 13:36
- +1
- bbiskra
- Michalovce ruzove okuliare dole alebo ak obhajujete spravanie hraca c.14 tak sa nemusime o nicom dalej bavit
- 18.9.2023 - 12:51
- +2
- Mato-Mi
- Najdi mi jedinu obhajobu Acolatseho.
- 18.9.2023 - 13:22
- +2
- VTJ MI
- Nemyslím že niekto dačo obhajuje...skôr pár ľudí zveličuje
- 18.9.2023 - 13:20
- +3
- VTJ MI
- Zranenie Rymshu ma samozrejme mrzí
- 18.9.2023 - 13:22
- +1
- Radovan123
- Vidím to tak, že Zvolen mal asi kua šťastie dlhé roky, že nikdy nemali skusenosť ako včera.
Špinavý hokej bol ked sme minulú sezónu hrali proti Trenčínu a nie toto. Tam naši dostávali hity mimo hry nonstop a rozhodcovia do ignorovali... - 18.9.2023 - 13:53
- +2
- Big brother
- Tak ty si dobre mimo.
- 19.9.2023 - 10:41
- +2
- BieloModra
- Radovan, kolko tak cca sledujes extraligu?
- 19.9.2023 - 10:54
- +1
- BieloModra
- OT: Chcela by som vam odovzdat pozdrav od ErikHKM....je v nemocnici po vaznej dopravnej nehode....ozraty nezodpovedny chrapun ich zmietol z cesty...dovolenka v Tatrach im teda dopadla zle...osadka Erik a jeho rodinka( deti v aute)...
Zivot prinasa rozne veci a tragedie...hokej je len sport, budte na seba dobri a davajte si pozor - 18.9.2023 - 16:54
- +22
- Mato-Mi
- Ak mozes, tak mu odkaz, ze my mu(im?) zelame skore uzdravenie. Su aj dolezitejsie veci, nez je hokej.
- 18.9.2023 - 17:00
- +6
- BieloModra
- Dakujem Mato vybavim, potesi sa...pocit spolupatricnosti pri traumach je na nezaplatenie...
- 18.9.2023 - 17:02
- +5
- DraciaTlama
- Prosím odovzdaj mu odkaz, ze na neho myslíme a ze nech sa čoskoro uzdravi...strašne co sa deje na tých cestách. Myslíme na neho!!!
- 18.9.2023 - 17:19
- +4
- maček
- o to viac je aktuálny môj predchádzajúci príspevok s Ondrejom Rusnákom, čo by anjelom strážnym. Škoda, že ho ten šofér- mongoloid nestretol takisto, možno by bolo všetko inak.
Erik, drž sa, veľa síl Teba aj deťom. Hlavne deťom. - 18.9.2023 - 17:47
- +4
- Suchár
- Adka: aj ja pozdravujem Erika
Odkaz, prosim ta - 19.9.2023 - 10:26
- +1
- BieloModra
- vybavim kamos
ale kludne mu mozes napisat postu, on si to tu najde
- 19.9.2023 - 10:53
- +2
- majkelthe
- Laco Čierny dnes v rozhovore
Michalovce vedia hrať dobrý hokej, neviem prečo skĺzli do tohto zákerného štýlu. Mrzí ma to, lebo sme hrali druhé kolo a dobre, že nás nešli pozabíjať, to bol pre mňa nonsens. Zrejme je to ich nový štýl a takto nejako budú v tejto sezóne hrať, len si odniesol náš šikovný útočník Rymsha.
- 21.9.2023 - 10:34
- 0
- Mato-Mi
- Stale mi tam chybaju tie predpony naj
najzakernejsi, najspinavsi...
- 21.9.2023 - 10:53
- 0