Diskusia: Michalovce zdolali Slovan, rozhodol Pereskokov
Hokejisti HK Dukla Ingema Michalovce triumfovali v utorkovom treťom stretnutí štvrťfinále play off Tipos extraligy nad Slovanom Bratislava 3:2 po predĺžení. V sérii hranej na štyri víťazstvá sa dostali do vedenia 2:1. Štvrtý duel je na programe v stredu 22. marca opäť v Michalovciach.
Domáci otvorili skóre duelu v 17. minúte, Matúš Paločko po samostatnom úniku prekonal bekhendom brankára Jareda Coreaua. Po polovicu zápasu prišlo k súboju práve medzi Paločkom a obrancom hostí Mattom Mackenziem. Domáci hráč opustil ľad na nosidlách, keď utrpel vykĺbenie oboch ramien a zamieril na vyšetrenie do nemocnice. V 34. minúte zvýšil obranca Ivan Glazkov na 2:0, úradujúci majster však v tretej tretine po góloch Michala Beňa a Liam Pecarara vyrovnal na 2:2. Duel tak dospel až do predĺženia, v ňom rozhodol o triumfe Michaloviec Vadim Pereskokov, ktorý v 64. minúte premenil trestné strieľanie.
štvrťfinále play off Tipos extraligy - tretí zápas /na 4 víťazstvá/:
HK Dukla Ingema Michalovce - HC Slovan Bratislava 3:2 pp (1:0, 1:0, 0:2 - 1:0)
Góly: 17. Paločko, 34. Glazkov (Pereskokov, Suja), 64. Pereskokov (z tr. strieľania) - 49. Beňo (Pecararo), 55. Pecararo (Harris, Sersen). Rozhodovali: Orolin, Žák - Bogdaň, Stanzel, vylúčení: 1:1 na 2 min., presilovky a oslabenia: 0:0, 3800 divákov.
Michalovce: Škorvánek – Hammond, Osburn, Mihálik, Michalčin, Macejko, Glazkov – Vašaš, Pavlovs, Buc – Puliš, Galamboš, Paločko – Pereskokov, Suja, Zabusovs – Garreffa, Chalupa, Okoličány
Slovan: Coreau – MacKenzie, Golian, Kallen, Beňo, Gachulinec, Sersen, Maier – Pecararo, Harris, Ščerbak – Fominych, Zigo, Haščák – Kukumberg, Kytnár, Takáč – Török, Minárik, Matoušek
/stav série 2:1/
- OUTBLAST
- Človek by si myslel že ten padačik v sobotu nič neprekoná ale toto bolo fakt štýl za toto nariadiť tresné 💩bránu vykýblil lebo stratil stabilitu a nie úmyselne a puk bol už dávno v prdeli..toto keby sa prisúdilo slovanu tak by bolo plačlivé údolie minimalne do augusta 🤣 ale faktom zostáva že ten závar by nevznikol keby Maier nekiksoval 🤦ale môžu si za to sami,zasa hrali iba posledných 10min ...
- 21.3.2023 - 21:41
- +39
- Colion
-
- 22.3.2023 - 9:33
- +1
- cartman
- pohodicka
- 21.3.2023 - 21:41
- +4
- penepi
- Prosím vás, hoďte tam niekto bicykel. Rozhodcovia v našej lige sú fakt na zaplakanie, na to už nie je slov. Už po druhom zápase som si hovoril, že MI si vyplytvali šťastie tak na dve série, ale ono nie, neuveritelné... Nič, toto nemôžeme prehrať ani náhodou, 4:2.
- 21.3.2023 - 21:41
- +16
- OUTBLAST
- Najvyšší čas začať hrať 60min a nie len Harrisovci
- 21.3.2023 - 21:44
- +10
- Westbeast0
- Ono to s tymi rozhodcami nebude problem len v hokeji, rozhodca Dohal dostal vcera trest na 6 zapasov a bol preradeny do tretej ligy za hrube ovplyvnenie zapasu BB-DAC Dunajska Streda. Mozno aj v hokeji by pomohli podobne tresty a niektorym rozhodcom by mozno spadol hrebienok...
- 21.3.2023 - 21:53
- +6
- penepi
- Vo futbale je to skôr záležitosť občasného zlyhania jednotlivcov, ale nie nejaký štandard. V hokeji mám pocit, že poslednú sezónu-dve plošne pomaly väčšina rozhodcov je totálne nekompetentných.
- 21.3.2023 - 21:57
- +11
- FP-rivaldo7
- vo futbale to je prve velke zlyhanie od roku 2020, kedy exceloval kruzliak. hokejovi sudcovia len za posledny mesiac narobili tolko balamuty, ze ak by sa im davali taketo tresty, piskaju si tu kluby same.
- 22.3.2023 - 7:57
- +1
- Mato-Mi
- Futbal nesledujem, ale je mi sympaticke, ze vedia potrestat rozhodcu, ak spravi chybu.
V hokeji robia xy chyb a ziadny trest.
Zrejme to bude tym, ze vo futbale mame 127000 rozhodcov(nadnesene) a v hokeji ich mozeme spocitat na prstoch jednej ruky(opat len vycucany udaj z prsta). Ci to nebude presne ako pises, ze ak by sme trestali rozhodcov, tak by ozaj nemal kto pisat.
A najviac ma serie, ze za ostatne roky sa s tym nic nerobi. - 22.3.2023 - 8:54
- +2
- Westbeast0
- No ja ako Bystričan viem, že DK nám už asi 3 krát uznala naše podané sťažnosti (už predtým nám 2 krát neodpískali penaltu + raz nesprávne neodpísakanie faulu na nášho hráča, z následnej štandartky sme dostali gól a podobne...) ale doteraz tam boli smiešne tresty, 2-3 zápasy max. Tu by asi tiež pomohlo niečo podobné, aj keď je otázne či by mal po pár kolách kto pískať.
- 22.3.2023 - 10:12
- 0
- FP-rivaldo7
- hovorim, exemplarny trest aky dostal teraz dohal bol udeleny naposledy kruzliakovi, tusim jeho preradili do druhej ligy. paradoxne ale na medzinarodne stretnutie cestovat mohol, a tak v uefe EL urobil dalsiu chobotinu a tak si oddychol od futbalu na celu jar.
- 22.3.2023 - 14:25
- 0
- 88Backo
- Toto keď Slovan neotoči,tak Pardakovi zakážu vstup aj do Bratislavy nie len na Slovan
- 21.3.2023 - 21:42
- +31
- antinamor
- Plus si bude musieť odinštalovať ESET zo všetkých PC.
- 21.3.2023 - 23:04
- +14
- kolombo
- Skôr za trest bude musieť kúpiť 1000 licencií aby splatil ušlí zisk.
- 22.3.2023 - 8:06
- +1
- Cvikelka
- Mato-Mi: 1+1 si rád že má čo? Alebo si chcel račej prehu ako bod od rusa?
- 21.3.2023 - 21:43
- +3
- Mato-Mi
- Bavili sme sa o finale, ci?
Tesim sa, ze sme vyhrali, ale ked siel Pereskokov na najazd, tak bud rad, ze si nepocul tie nadavky - 21.3.2023 - 21:50
- +1
- Mato-Mi
- Ked som videl ludi okolo seba, tak nevadil.
- 21.3.2023 - 21:54
- +4
- Cvikelka
- No vidíš a tak isto nebude vadiť keď ho dá slovak na MS. Áno je pravda ze pred zápasom v khl musia stať v tvare Z a vo vojenskom. Áno hmeva to aj mňa. Ten váš chalan nezačal vojnu a ani nič zlé nespravil. Skrátka asi nemá na khl tak hrá tu za nejaké peniaze. Tak isto naši majú na khl a hrajú tam. Tiež nebojujú ale chcú hrať hokej za peniaze.
Pre pár debilov v politike na každej strane, trpíme všetci. Či už v cenách v obchodoch, smrti nevinných, alebo v športe. Tak isto fanúšikovia v khl nemôžu za to čo sa deje. - 21.3.2023 - 22:02
- +45
- bigi
- Bullshit
- 21.3.2023 - 22:06
- +33
- Cvikelka
- Bigi: Dohollé
- 21.3.2023 - 22:09
- +2
- VSS Košice
- Slovak hrajuci v khl sa realne podiela na financovani vojny na ukraine .
- 22.3.2023 - 5:12
- +21
- VSŽ!
- Áno, priamo posiela na účet ruského ministra obrany a pridáva aj kartičku s podpisom. Mesačne!
- 22.3.2023 - 5:50
- +9
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- MackoPu
- Pokial z toho mrzkeho
a krvaveho zoldu posiela pravidelne nieco na UA, vedel by som prizmurit oko. Ale iba jedno. - 22.3.2023 - 6:46
- +6
- VSS Košice
- A preto som hned povedal nech ide do riti ...
- 22.3.2023 - 8:52
- +3
- jofo11
- Ty by si hral aj za Hitlerov, Kocnerov, Bodorov, Cernakov,... tim, ze? Vsak si nic neukradol a nikoho nezabil!
- 22.3.2023 - 7:01
- +6
- Cvikelka
- Jofo11: Teraz zase pletieš niečo iné. Napríklad Haščák má alebo teda bol v pente. Tiež bol u policajtov a tak isto pôjdu ludia do novej pentáckej nemocnice v BA. Tak isto je aj Bodor na slobode. Samozrejme sa ich nezastávam, ale reagujem na tvoj príspevok.
- 22.3.2023 - 7:11
- +4
- Partizan51
- Tak ty si úplne mimo.. kým budú na Slovensku ľudia ako ty nikam sa neposunieme..
- 22.3.2023 - 9:29
- +1
- mannheim
- To nie je “pre pár debilov na obidvoch stranách”, to je pre ruských debilov. Alebo keď ťa niekto vonku napadne a ty sa rozhodneš nenechať si rozbiť hubu a brániť sa, budeš rovnaký debil ako útočník ? Chvalabohu za to, že Dukla má k veci taký postoj aký má.
- 22.3.2023 - 11:01
- +5
- ekaver
- ty si mimo až hrôza
- 23.3.2023 - 8:00
- 0
- Cvikelka
- Slovák čo hrá khl nie na MS, ale rusov bod v našej lige je super. Asi mám málo rokov.
- 21.3.2023 - 21:52
- +7
- Mato-Mi
- Je rus a russ. Ano, Slovak v krvavej lige mi vadi a Glazkov, Safaraleyev, Panarin…mi nevadia.
Dalsie otazky zodpoviem az zajtra. - 21.3.2023 - 21:56
- +30
- Pukky
- Maťo ja rusov veľmi nemusím a to nie len od 2022 ho roku. Celá ich história je o podlosti, násilí, primitivnosti a neúcte k pravidlám a iným ľuďom. Ale tiež viem, že národ nie je tvorený rovnakými jednotlivcami a aj medzi rusmi je veľa Panarinov. Navyše títo hráči v našej lige hrajú u nepriateľa a teda skôr by som im fandil, než ich zatracoval. A prišli tu už po začatí vojny, čiže je celkom možné, že ich doma zatracujú. Jednoducho, mal by som problém u nás nadávať Parshinovi, ak by dal víťazný gól. Aj keď jemu sa to stat nemôže 😀
- 21.3.2023 - 22:21
- +5
- Mato-Mi
- Tiez ich nemusim, ale rozlisujem. Ale ak si hrac buchne v den zacatia vojny na profilovku russku vlajku, tak s tym mam problem.
A ja si nemyslim, ze ich doma zatracuju, lebo sice oni radi nadavaju na prehnity zapad, ale radi vyuzivaju jeho vydobytky. - 21.3.2023 - 22:29
- +18
- Pukky
- To bez debaty, ale ľudia sú rôzni. Aj v rusku. Pereskokov to tak urobil s tou vlajkou?
- 21.3.2023 - 22:33
- 0
- Mato-Mi
- Vsade su ludia dobri, aj zli, to bez debaty. Ani, urobil.
- 21.3.2023 - 22:36
- +1
- Pukky
- Tak to som nevedel. Nemali ste ho angažovať sviňu.
- 21.3.2023 - 22:39
- +12
- FP-rivaldo7
- u nas kabina kvoli "nazoru na vojnu" vystvala z timu ukrajinca lyalku. a neboli to rusi ktorym vadil, ale slovaci...
- 22.3.2023 - 8:01
- +2
- Mato-Mi
- To vazne?
- 22.3.2023 - 8:51
- +2
- HA RA Bin Ladin
- V tom pripade ste dostali co ste si zasluzili..
- 22.3.2023 - 12:27
- +1
- Cvikelka
- Ako vieš že zrovna podporuje vojnu keď si dá vlajku? Možno ju dal pre iné. Možno pre suverenitu svojho štátu. Nezostáva si ho, Možno tiež vie že ak sa niečo stane, tak bude veľká vojna. Dúfajme že to není za vojnu. Tak isto veľa chalanov odtiaľ ušlo preč len nech nejdu na vojnu. Sú tam ľudia tak ako my. Tak isto vedia že ak vstúpi nato do vojny tak asi bude koniec sveta ako ho poznáme. Ak bude Rusko prehrávať tak budú to riešiť atómom, lebo Putin račej obetuje aj Rusko len nech nepadnú do niekoho rúk. Ak padne.vdaka.atomu Rusko tak aj my všetci. Tak isto to nechcú ľudia čo žijú tam. Je pravda že nemôžu nič povedať tak skončia v gulagoch. Takže im nemôžeme mať za zlé že neprotestujú a nič nerobia. Pozrite si Kimov štát, ľudia.umieraju od hladu ale trpaslík všetky peniaze dáva do vojska. Nikto tam nemôže nič povedať a pritom tiež chcú žiť v slobodnej krajine.
- 21.3.2023 - 22:41
- +4
- Radovan123
- Nemyslíš vážne, že toto takýmto spôsobom ospravedlňuješ...To Ukrajina sa má vzdať, lebo Putin sa rozhodol a nemôžme lebo sú chorý národ s atomovkami(aj to je otázne). Ich treba oplotiť 5 metrovým múrom a nikdy im už nedovoliť útočiť na susedné štáty lebo to je primitívna prepitá imperiálna horda, ktorá vie len škodiť. Nič hodnotné za posledných 80 rokov nepriniesli tomuto svetu.
- 21.3.2023 - 22:50
- +21
- Cvikelka
- Určite som nikde nenapísal že sa má vzdať. A dúfam že sa ani nevzdá. Ja píšem o ľuďoch. O ľuďoch čo sa chcú zabávať hokejom, tak ako v Rusku a tak isto aj tu. Píšem že ľudia za vojnu nemôžu.
Tiež sú tam ľudia čo si robia svoju robotu a majú radi hokej. Myslíš že všetci sa tam tešia že je vojna? Omyl. Si zober nás že sme na ich mieste! Čo spravíme? Nič budeme čušat tiež lebo ak pôjdeme do ulíc skončíme na fronte alebo v gulagu. Je to skur.ená politika kde trpia nevinný na každej strane. - 21.3.2023 - 23:00
- +3
- Radovan123
- Omyl je myslieť, že oni neprotestujú preto lebo ich dajú do väzenia. Tiež som bol v tom, že strach je dobrá obhajoba, ale po roku vojny a priameho sledovania občanov RuSSka a ich myšlienkových pochodov, im to vyhovuje, im sa to páči to čo robia a podporujú to. Samozrejme nie všetci, ale tých ktorí su proti je neskutočne málo. Len keby každy desiaty vyšiel v Moskve na ulicu, tak ich je 1,2 mil.. Oni sú zvyknutý žiť nahovno, preto ich sankcie nezaujímajú len podporujú nenávisť. Tu by ľudia neboli schopní znášať to čo v Rusku, lebo základný životný štandard tu je úplne na inej úrovni a štát by bol reálne v rozklade.
- 21.3.2023 - 23:16
- +6
- Radovan123
- Dodám, že obyvateľstvo, ktoré je proti režimu, je už dávno odcestované preč. Inteligencia z tej krajiny odchádza roky a posledný rok to dokonal. Tá krajina je stratená a treba ju nadobro odstaviť od vyspelého sveta.
- 21.3.2023 - 23:19
- +4
- Cvikelka
- Ono propaganda je aj tam a ukazuje sa len to čo niekomu pasuje. Tak isto ľudia nevedia kde je pravda. Ani my tu nevieme všetko. Len je smutné že niekto na tom zarába. Napríklad v Čechách ČEZ rok 2021 zisk 10 miliárd a rok 2022 80 miliárd. A prečo? Lebo sa začalo strašiť že ničoho nebude a elektrika a plyn zrazu idú cenovo do nebies a zase doplácajú na všetko len ľudia. Tak isto aj v Rusku. Odišlo veľa značiek a keď chcú nejaké napríklad oblečenie tak to dovezú cez inakšie štáty a je to drahšie.
Niekomu to vo svete aj pasuje a to je najhoršie. - 21.3.2023 - 23:29
- +4
- VSŽ!
- Teba treba odstaviť, od zrelého rozumu si už odstavený nadobro.
- 22.3.2023 - 5:53
- +3
- MackoPu
- Nie vsetci sa mozu zbalit a odist. Zly predpoklad.
- 22.3.2023 - 6:48
- +1
- Sunkafit
- Nemecko zamrzlo a v anglicku jedia vevericky...kde by toto davali v tv inde ako v Rusku?
- 22.3.2023 - 13:39
- 0
- Sarus
- Keď dostaneš o rok povolavací rozkaz budeš sa každú minútu modliť aby sa vzdali radšej.
- 22.3.2023 - 5:35
- +2
- Sunkafit
- O rok... ved v septembri ich mali rozdavat
do prvej linie idu neposlusny neockovany
- 22.3.2023 - 13:41
- +1
- Mato-Mi
- Ako vies, ze ak nieco kvaka ako zaba, skace ako zaba, ze je to zaba?
Dal si vlajku pre suverenitu svojho statu, presne v den, ked vojnou narusili suverenitu ineho statu.
Hej, to dava zmysel. - 22.3.2023 - 7:28
- +3
- VSŽ!
- Každý hrdý príslušník krajiny si dá vlastnú vlajku. Čo na tom je? Divne by bolo, keby si ju dal príslušník iného štátu.
- 22.3.2023 - 5:52
- +3
- Mato-Mi
- Bravo, ziskavas klucenku.
- 22.3.2023 - 8:59
- +9
- ErikHKM
- Nadávky na vlastného hraca a este ked ide na TS to nevymyslis keby bol aj Mongol a ide tak ho majú podporiť ale z TV bolo počuť skor podporu ked išiel na nájazd a po jeho góle určite aj ti čo nadavali skákali o dušu
Paradny hokejista mozte byt radi ze hra za MI a nie riešiť stale sprostosť či je alebo nie je Rus jeho robota je dávať góly a dnes dal jeden dôležitý v klude ak ho nebudete chciet budúcu sezónu my ho v ZV berieme - 21.3.2023 - 21:58
- +33
- pucoo
- Mohol by požiadať o azyl, aj to je možnosť...
- 21.3.2023 - 22:02
- +1
- ErikHKM
- To si myslim ze nespravi
- 21.3.2023 - 22:12
- +1
- Radovan123
- Mne vadí, že má ruskú vlajku na profilovke, ktorú tam dal po vypuknutí vojny. To, že je Rus, je sekundárny problém.
- 21.3.2023 - 22:10
- +31
- kolombo
- Váž slová. To že je niekto rus, nie je žiadny problém ani sekundárny. Je to len fakt. Tak ako máme každý svoju národnosť, nie sme preto horší ani lepší.
- 22.3.2023 - 8:12
- +7
- MatoZV
- Ak sa nahlas distancuje od invazie a ospravedlni ukrajinskym obetiam, nemam problem, v opacnom pripade Erik hovor za seba, ja si ziadneho invaziu podporujuceho, alebo tu novu variantu "som za mier" rusa u nas momentalne neprajem. Z ucty k ukrajine. A nech by to bol aj Oveckin
- 21.3.2023 - 22:15
- +44
- ErikHKM
- Ja vždy hovorím za seba Maťo ked ma niekto iný názor rešpektujem to a tým to premna konci a nebudem nikomu nadávať za to
- 22.3.2023 - 0:11
- +5
- MatoZV
- O to ide Erik, ze si sa vyjadril za Zvolen, pouzil si slovicko "my". Vo Zvolene su vsak aj ludia ktori s tym aby u nas korculoval rus propagujuci vrazdenie ludi inej narodnosti ako je ta jeho, nesuhlasia.
- 22.3.2023 - 23:17
- 0
- enco21
- Možno počul nadávanie Maťo, ale ja som nezachytil absolútne žiadnu... Plus atmosféra keď nastupoval na nájazd super
- 21.3.2023 - 22:15
- +2
- defender
- Toto nebol úmysel ani keby sa na to pozeral zo severného pólu. Amatersky rozhodcovia že nevedia rozoznať úmysel od obraného zákroku. Škoda sa tu snažiť hrať hokej. 
- 21.3.2023 - 21:43
- +14
- opeKE
- Klaunijada... aj ked super mojho potencionalneho supera je moj priatel
.. Aj ked mozno na 0,001s mohlo byt ze odrazeny puk trafi michalovcan naspat do brany, ktora tam uz nebola.
- 21.3.2023 - 21:44
- +1
- Cia
- Sanca by bola keby ho mal hrac MI na hokejke a puk smeroval k branke
- 21.3.2023 - 22:09
- +1
- DocentMladsi
- nasa pycha janko pardavy
- 21.3.2023 - 21:44
- +5
- Dukla43
- Pome duklaaaa
- 21.3.2023 - 21:44
- +1
- siegl10
- Hokejový omyl ty Michalovce
- 21.3.2023 - 21:45
- +8
- enco21
- No pozri na Slovan ten omyl zatiaľ stačí 😂
- 21.3.2023 - 22:16
- +9
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- ori
- Boris má úplnú pravdu, títo rozhodcovia sú vrchol neschopnosti. Nevedia rozlišovať medzi čistými hitmi a zákernými zákrokmi, nevedia čo to znamená tretí v súboji a rozdávajú 5+DKZ ako zmrzlinu. Ak by v Česku aplikovali slovenský rozhodcovský meter, tak kluby nemajú s kým hrať, lebo v prvom zápase by sa všetko vyfaulovali a dostali trest v hre. Dnešné posúdenie straty stability ako "úmyslu", pri úspešnom obrannom zákroku pri ktorom hráč viditelne hral puk zblokoval ho a dostal ho do bezpečia, je už len čerešnička na torte. Babráci.
- 21.3.2023 - 21:47
- +28
- fanda55
- Presne tak, tu sa dá len súhlasiť. Z roka na rok sú ti rozhodci neschopnejsi a mám pocit že aj arogantnejsi ako kedysi. Žiadny cit pre hru, nič. Nesledujú hru, odpiskaju co chcú a hotovo. Raz poškodim toho, potom toho. Výsmech a najväčšia hanba ligy. A ešte väčšia hanba je, že okolo nich musíš chodiť po špičkách a pomaly ti budú aj prikazovať čo máš
nich hovorit. - 21.3.2023 - 21:53
- +10
- Sunkafit
- Podpis
- 22.3.2023 - 13:44
- 0
- Sunkafit
- Makka liga vychova len makkych hracov...o parto rokov sa budeme pozerat na filmujucich baletakov...ale vacsina hp bude spokojna
- 22.3.2023 - 13:46
- +2
- -BBB-
- Nikdy by som neveril, ze tim, co hra velke houby uz treti zapas v rade, moze viest v serii 2:1 .. ale moze, v tom je hokej zaujimavy ,, to ale neznizuje kvalitu Skorvanka a neschopnost Slovana dat gol aj z vylozenych sanci .. 60 minut hokej na jednu branku, Mi od uvodneho vhadzovania nevedeli kde je sever a aj tak vyhrali .. tak uvidime, kam tie haluze minule a dneska ten zapas dovedu .. snad mi raz niekto vysvetli, za co bolo nariadene trestne stretielanie, lebo pravidla vravi laicky povedane, ze ak hrac timu v obrane umyselne posunie branku, kedy utociaci tim ma puk na hokejke v golovej sanci, tak sa nariadi TS ... by ma zaujimalo, kde toto ten rozhodca videl .. Ale tak uvidime, ako to bude pokracovat,, tie MI stale nevladzu, ale vyhrali druhy zapas v rade,, takze, ide sa dalej ,, zajtra rovnaky vykon, ale uz konecne premienat sance, bolo ich vcelku dost ... ale vo Maier vymyslal v tom rohu tiez nepochopim. Dal to na "chovana" ..
- 21.3.2023 - 21:47
- +16
- AzraeI
- Pisal dakto v live-ke to pravidlo, ze ked v poslednych 2 minutach posunies branu, je to automat TS. Musi vsak byt umyselne. A tu uz je to jablko svaru, ohen na streche, gordicky uzol a tantalove muky.
- 21.3.2023 - 22:26
- +4
- omen
- nik normalny nechape za co bolo odpisakane trestne (tych par zakomplexovanych neriesim)... nic to vsak nemeni na tom, ze Slovan si dnes nezasluzil vyhrat a Michalovce to mali zasluzene Co je vsak vtipne je, ze ziaden y fanusikov Slovana nechcel vyhrat po zlom verdikte rozhodcu v druhom zapase, dnes to ocividne Michalovcanom nevadi
- 21.3.2023 - 21:48
- +7
- Dellal
- Pravidlo 173 – NARIADENIE TRESTNÉHO STRIEĽANIA/POSLEDNÉ DVE
MINÚTY RIADNEHO HRACIEHO ČASU ALEBO PREDĹŽENIE
I. Ak hráč úmyselne posunie bránkovú konštrukciu z jej základnej polohy počas
posledných dvoch minút riadneho hracieho času alebo kedykoľvek počas
predĺženia, hlavný rozhodca nariadi proti tímu, ktorý sa previnil, trestné
strieľanie. - 21.3.2023 - 21:54
- +10
- -BBB-
- Cize uspesny obranny zakrok a nasledna strata stability je umysel .. oki, ,ako povies ..
- 21.3.2023 - 21:56
- +14
- Dellal
- Pravou nohou sa do nej oprel. Pozi si to este raz.
- 21.3.2023 - 22:22
- +4
- Westbeast0
- Tiez si myslim ze ta snaha odrazenia sa nohou od branky bola posudena ako umyselna... Kazdopadne dost necitlive posudenie.
- 21.3.2023 - 22:38
- +2
- matis444
- Ten hráč zabránil gólu len za cenu posunutia brány. Pocitovo to rozhodca zvládol.
- 21.3.2023 - 22:43
- +8
- bigi
- A vies o tom za zabranil golu este pred tym nez posunul branu takze tboja teoria nesedi
- 22.3.2023 - 7:22
- 0
- FP-rivaldo7
- pozri si pravidlo vyssie este raz. je prisne ale jasne dane. nikde sa v nom nepise ci doslo k posunutiu kvoli zabraneniu golu. jedna sa len o to ci bola branka posunuta - v akejkolvek hernej situacii...
umysel by to nebol len vtedy, ak by ho do nej niekto natlacil. - 22.3.2023 - 8:09
- +3
- omen
- Tak sa potom toto pravidlo nedodržuje... X-krát som videl posunúť brankárov bránu bez natlacenia a neboli vylúčení
- 22.3.2023 - 8:17
- +1
- omen
- posudit Takacov zakrok ako umyselne posunutie konstrukcie, ked bol stastny, ze vykopol puk a nekoordinovane padal... to chce gule
- 21.3.2023 - 21:58
- +12
- ajwen77
- Za mňa nemám ísť do brány tak keď viem že ju môžem vyhodiť .. mal zabrániť gólu tak aby neposunul bránu. Za mňa regulérne trestné.
- 21.3.2023 - 22:04
- +36
- OUTBLAST
- 🤣🤣🤣
- 21.3.2023 - 22:06
- +23
- Magellan
- 🤦
- 21.3.2023 - 22:08
- +6
- -BBB-
- ty vole.. tak toto je dobra diagnoza
idem ja spat,, dneska sa tu zbieha IQ elita, ktora uz dooredu vie co bude a ako a co sa stane ..
- 21.3.2023 - 22:08
- +12
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Myšo
- my sme chlapci od zvoľená
s papagájom po koľená - 21.3.2023 - 22:46
- +7
- HA RA Bin Ladin
-
- 22.3.2023 - 0:29
- +1
- Cia
- Mysko pekny prispevok pre servisaka Mercedesov VW a Octavii az som si pomyslel ze mas na viac min. na Rolls
- 22.3.2023 - 1:33
- +1
- OUTBLAST
- Prosím vysvetli nám ako sa dá v zápale vykopnúť puk z brány a nezavadiť o bránku prosím 🤣🤣🤣
- 21.3.2023 - 22:14
- +5
- ajwen77
- Obhajuje s neobhájiteľné. To je to isté ako keď zahras vysokou hokejkou v zápale a urobíš krvavé zranenie. Tiež nechceš ale urobis.. proste jasné že nechcel ale nemal čo iné pretože keby sa nehodil ako tuleň a nezabránil gólu tak by podľa mňa bol..
- 21.3.2023 - 22:16
- +16
- dusanTN
- Tymto tvojim pravidlom by dostavali brankari pomaly kazdy zapas 2 minuty za posunutie branky. Kedze podla teba je kazde posunutie branky umyselne.
- 21.3.2023 - 22:25
- +5
- omen
- ak nechcel, tak nebol umysel
pravidlo hovori jasne: Ak hráč úmyselne posunie bránkovú konštrukciu... to slovo sa napr. pri vysokej hokejke nespomina
- 21.3.2023 - 22:25
- +3
- Cia
- Mozes mi prosim vysvetlit kde v pravidle o nebezpecnej hre vysokou hokejkou je slovo umyselne to je ten rozdiel medzi tymito dvomi pravidlami najdi si prosim iny priklad
- 21.3.2023 - 22:25
- 0
- hefky
- "jasné že nechcel"práve si napísal že nemal úmysel posunúť bránu.V žiadnom prípade tam nebol úmysel
- 22.3.2023 - 6:19
- 0
- bigi
- Takze si potvrdil sam ze to nebol umysel.
- 22.3.2023 - 7:23
- 0
- Mato-Mi
- Normalne. Stojis v brane a vykopnes puk a nie si v pohybe smerom do brany.
- 22.3.2023 - 7:19
- 0
- HA RA Bin Ladin
- že krásny pohľad
jak sa čertia, nakladajú na rozhodcov, celú ligu, celé SVK, hovoria posmešne o IQ elite na diskusii, žobrú o vysvetlenie lebo zjavne si pravidlá nevedia ani len pozrieť
inak sú celkom vpoho len zrovna majú slabšiu chvíľku
enjoy
- 21.3.2023 - 22:18
- +11
- ajwen77
- To je ako keď si dáš vlastný gól.... Jaaaj ja som nechcel...tak neplatí. 🤣🤣🤣🤣
- 21.3.2023 - 22:20
- +7
- Cia
- Hladaj dalej zatial primitivne priklady
- 21.3.2023 - 22:30
- +1
- omen
- 100% dobrych hracov by sa snazilo zabranit golu a prave to, ze zabranil golu bez posunutia brany... ze potom neoordinovane spadol nebol podla mna umysel... kolko krat spadnes umyslene?
- 21.3.2023 - 22:11
- +5
- axxel
- Mozes nam to ukazat, ako sa to da?
- 21.3.2023 - 22:13
- 0
- Kelthuzad123456
- Za mna si regularne zaujaty proti Slovanu alebo mas len slabsie chapanie reality.. Si regularne pomalsi.
- 21.3.2023 - 22:22
- +5
- HA RA Bin Ladin
- postrčil ho braniaci hrač? ... stratil rovnováhu len tak z ničoho? vyplynulo to z hry.. posunul bránku bez pričinenia súpera.. bohužiaľ. rozhodnutie bolo správne aj keď tu vyplačete more.
- 21.3.2023 - 22:11
- +20
- ajwen77
- Nevysvetlis. Ale nech pekne zajtra vyhrajú. Kks
- 21.3.2023 - 22:13
- +5
- omen
- kazde posunutie brany bez pricinenia supera sa povazuje za umyselne? to je i novinka... a to len pre toto PO, alebo len pre tento zapas? podla mna stratil rovnovahu, lebo chcel zabranit aby puk presiel ciarov
- 21.3.2023 - 22:15
- +8
- HA RA Bin Ladin
- logicky nemusí byť každé - úmysel sa ťažko posudzuje, zavážilo aj že to bolo v pokračujúcej šanci súpera (a v predĺžení) ... ak by nenariadil minimálne trestné, poškodené by boli Michalovce.
- 21.3.2023 - 22:26
- +5
- omen
- mne sa paci chlapci, ze sami uznavate, ze to bolo min. sporne... ale hlavne, ze sme plackovia... som zvedavy ako by ste reagovali vy, ak by islo o rovnaky gol v sieti Zvolena
- 21.3.2023 - 22:30
- +5
- HA RA Bin Ladin
- sorry ... už 2x som ti zdĺhavo odpovedal ale je možné že ani admini to nezvládajú.. tak neskôr.
- 21.3.2023 - 22:44
- +2
- HA RA Bin Ladin
- Normálne, ako pri Csanyiho vyúčení ktoré nás prakticky stálo zápas .. žiadne veľké opúšťačky .. ste lepší, nepotrebujete prikláňať sporné situácie nasilu na svoju stranu, vyplynulo to z aktivity a tlaku michaloviec, viac by boli neodpískaním trestného poškodení oni ako naopak vy.. hlava vychladne a pochopí
- 22.3.2023 - 0:59
- +3
- FP-lacerta21
- Roky ste toto zneuzivali, kde si/ste vtedy boli? Aj vtedy ste sa ohanali vyplakavanim, komplexom atd. Dnes sa vam to vratilo a ajhla, zrazu plac a zasa su vsetci proti vam ... Serie to, ze ?!?... ale asi kazdy klub to uz v minulosti v konfrontacii s sba zazil ... vtedy ste ale tieto dnesne principy mali asi vyoperovane ...
- 21.3.2023 - 21:58
- +37
- pucoo
- Roky sme zneužívali čo?
- 21.3.2023 - 22:00
- +10
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- KrebsKandidat
- Nazorna ukazka vyspelosti fanusika (pre)vychovaneho KHL!
- 22.3.2023 - 10:22
- +1
- penepi
- Toto je krásne. Podľa mňa presne takíto zakomplexovaní jedinci ako ty sa aj o 60 rokov budú vytešovať, keď bude Slovan poškodený a budú si to obhajovať tým, že niekedy na prelome storočí bol Slovan pretlačovaný. Úchvatné. Rozdiel medzi nami a takými ako ty je v tom, že my sme férovo uznali, že v druhom zápase gól MI mal jednoznačne platiť a absolútne nikoho by netešilo, keby neplatil a my by sme ešte boli vyhrali.
- 21.3.2023 - 22:04
- +12
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- HA RA Bin Ladin
- podľa mňa: 63.2.. If a Player deliberately displaces a Goal Post from its normal position when an opponent has an imminent scoring
opportunity on an open net, a goal may be awarded by the Referee ... Nájazd lebo Slovan... (ale nie, úmysel je ťažko dokázateľný - takže za mňa správne riešenie)
- 21.3.2023 - 21:48
- +12
- dusanTN
- Toto pravidlo sa aplikuje vtedy, ked super ma puk v moci a je v sanci. Toto je iny pripad, pretoze sanca bola, Takac zabranil golu aj bez posunutej branky.
- 21.3.2023 - 22:28
- +8
- Mato80
- Bude sa mať zas čo preberať po dnešnom zápase, možno tam nejaké pravidlo na trestne v takomto prípade je ale skôr sa prikláňam že nie a rozhodca to neposúdil citlivo….
- 21.3.2023 - 21:49
- +6
- Byron
- Inak by som chcel vidieť ak by tento zápas skončil presne takto ale v opačnom garde. To by bolo cez 1000 príspevkov v tomto prípade je to pohodička. A potom že tu není komplex Slovan. Pekný večer.
- 21.3.2023 - 21:51
- +8
- palacinka
- Tieto michalovske dloubáky 😂
- 21.3.2023 - 21:51
- +4
- tristan
- Palocko out do konca sezóny žiaľ 😪
- 21.3.2023 - 21:52
- +3
- BieloModra
- Co sa mu stalo?
- 21.3.2023 - 21:59
- 0
- pucoo
- Po súboji vrazil na mantinel nohami dopredu.
- 21.3.2023 - 22:04
- 0
- tristan
- Vyklbene obe ramena podľa prvej prognozy
- 21.3.2023 - 22:04
- +1
- Dukla43
- A aj koleno…
- 21.3.2023 - 22:05
- 0
- Radovan123
- ježiši
Inak aké zranenie má Žitný?
- 21.3.2023 - 22:06
- 0
- Mato-Mi
- Nieco s clenkom.
- 21.3.2023 - 22:08
- +1
- Dukla43
- Bjalo je ako na tom nevies?
- 21.3.2023 - 22:11
- 0
- Mato-Mi
- U neho si nie som 100% isty, ale tusim otras mozgu.
- 21.3.2023 - 22:14
- 0
- BieloModra
- Uuuuuf
tto je strasny problem...treba dufat ze ziadna zlomenina k tomu...fuj...to ma mrzi je to odporne zranenie...inak ale to musela byt riadna šupa...no nic skore uzdravenie a potom rehabky ...
Vdaka pani - 21.3.2023 - 22:16
- +2
- tristan
- Aj tak mu verím ze to rozchodi😀
- 21.3.2023 - 22:48
- 0
- OUTBLAST
- Zajtra bude hrať 😬
- 21.3.2023 - 23:03
- +5
- Magellan
- Dnes bez komentára, lebo by ma aj tak zmazali. Zajtra v bránke dúfam Hlavaj a sebec Fominykh na tribúne.
- 21.3.2023 - 21:53
- 0
- Sunkafit
- Ako mohol hlavaj chytat za farmu?
- 22.3.2023 - 13:58
- 0
- OUTBLAST
- ak odchytal nejaké množstvo zápasov za áčko tak môže aj z farmu tuším...už sa to tu preberalo ....a neviem či brankára sa netýka to čo sa vlani týkalo Gašpara
- 22.3.2023 - 14:20
- 0
- Mato-Mi
- Normalne zacinam uvazovat, ze ako ateista, zacnem verit na zazraky.
Ano, Slovan bol lepsi. My sme dokazali korculovat iba prvu tretinu, potom sme len stali a pozerali.
Ano, vyhrali sme so stastim. Ale na to sa uz nikdy nikto pytat nebude.
Outsider potrebuje na uspech tri veci. Efektivitu, vynikajuceho brankara a kus stastia.
Nas lazaret sa rozrasta, hadam zajtra budeme vladat aspon prvu tretinu, kym sa ludia neopiju - 21.3.2023 - 21:53
- +5
- kimi2028
- Kebyže sme mali šťastie tak vyhráme už v riadnom hracom čase. Tie góly boli veľmi lacné a išli na vrub brankára... Aj keď brankár podržal nás, ale taký gól, ako ten prvý nesmie sa stávať...
- 21.3.2023 - 22:01
- +1
- Mato-Mi
- Ved nas tlacili cele dve tretiny, obcas sme vysli z pasma. Strely 27:54. Skorvanek dnes caroval a statsie musis mat, ak sme vyhrali tymto sposobom.
- 21.3.2023 - 22:05
- +4
- kimi2028
- V obrane sme hrali však celkom dobre. Aspoň čo som videl v TV dve tretiny a predĺženie. Slovan bol aktívnejší, ale vyložených gólových šancí mal asi 3-4 a dal z toho 2 góly. Za pravdu mi dávajú aj onlajny, čo som pozeral teraz, aby som nekecal...
- 21.3.2023 - 22:28
- 0
- Mato-Mi
- Podla informacii, ktore som dostal, tak ano.
- 21.3.2023 - 22:04
- +2
- pucoo
- Načo o tom diskutovať, kto pravidelne sleduje zápasy Slovana, tak vidí, že cca od druhej polovice novembra hráme stále to isté. Áno, mame dobrých hráčov, šikovných, dokonca až nadpriemerných, ale ako celok to nefunguje. Ak sa vyhrali zápasy, zariadili to to individuality. Slovan ako tím už niekoľko mesiacov nedominoval, nevideli sme natlakovy hokej, väčšinou išlo o hru na náhodu, až na pár akcii. Takže nie je sa čo čudovať. Popravde mrzí ma to, ale čo už s tým narobím. Akoby tam dlhodobo absentoval radosť z hokeja. Vlastne to akoby škrtám..
- 21.3.2023 - 21:53
- +16
- Magellan
- Tam ani pohoda v mužstve nemôže byť. Ako sa dnes tešili na striedačke po góle, to bolo úplne bez emócie. Je to celé rozbité, tréner dá výpoveď, ostane pri mužstve. Vymieňame Hakyho, ten nehrá odvtedy vôbec nič. Pochybné odchody obráncov a ešte pochybnejšie príchody nových hráčov. Toto nie je tím, ktorý môže ísť v play-off ďaleko. Nech je radšej v piatok hotovo...
- 21.3.2023 - 22:03
- +10
- azzurri
- Neviem ci to bolo na trestne
Hádam to niekto kompetentný vysvetlí
Puk odkopol nohou ptred čiarou a následne posunul bránu
Myslel som si že to budú 2 minuty za posunutie brány a nie trestné - 21.3.2023 - 21:56
- +4
- Radovan123
- V predlžení sa už nedavajú 2min ale rovno trestné. T.j. bud trestné alebo nič
- 21.3.2023 - 22:04
- +5
- azzurri
- Ahaa diky 😉
- 21.3.2023 - 23:04
- 0
- FP-lacerta21
- 2 min to nemohli byt, lebo predlzenie...
Mohli to posudit ako neumyselne posunutie a nic ... alebo umysel a TS ... rozhodli sa pre druhu moznost ... to je cele 😉 - 21.3.2023 - 22:04
- +6
- azzurri
- Ok diky …
- 21.3.2023 - 23:04
- 0
- FP-rivaldo7
- posunul bránku bez pričinenia súpera, teda sa to podľa sprísnených pravidiel berie ako úmysel. nakoľko to bolo v predlžení, píska sa rovno TS.
- 22.3.2023 - 8:14
- +3
- Mato-Mi
- Dnes ste ale dominovali, len ste boli neefektivni.
- 21.3.2023 - 21:57
- 0
- Pukky
- Gratulujem do Michaloviec, ale nepochybujem, že zajtra zvíťazí Slovan.
- 21.3.2023 - 21:58
- +1
- Dukla43
- Ved šak to su pravidla, ak by bol takač v suboji s hračom domácich a posunula by sa brana tak by z toho nic nebolo. Teraz ju posunul sam pri zakroku, cize za mna trestne strielanie… a je somarina sa tu vyhovarat na takyto gol slovan ma uzemnu prevahu treti zapas, hracov xy krat drahsich lepsich ako michalovce a najvacsim problemom je rozhodca..
- 21.3.2023 - 21:59
- +7
- maxiM
- Pre brankara platia rovnake pravidla? Lebo vacsinou posuvaju brankary branu pri presune k tycke a nemaju kontakt s nikym inym.
- 22.3.2023 - 6:46
- +1
- Kyto5
- Poďme Michalovce, pošlite ich pod kytky. Zajtra nedovoliť ďalší šťastný návrat do zápasu v samotnom závere. Držím palce.
- 21.3.2023 - 22:01
- +2
- Wana
- Kua Michalovce aký nadplán
- 21.3.2023 - 22:03
- +3
- Radovan123
- nene
#StanoveneCiele
- 21.3.2023 - 22:07
- +1
- lišiak1
- to je len plan, k nadplanu je este daleko
- 21.3.2023 - 22:40
- +1
- -BBB-
- dneska na moje prekvapenie, uplne bez chyby ..
- 21.3.2023 - 22:10
- +6
- OUTBLAST
- Nepokazil sedačku na tribúne ? 🤣
- 21.3.2023 - 22:15
- +2
- Tokino
- Tak tým pádom je platný 🙈
- 21.3.2023 - 22:42
- +1
- Corgi77
- Neuveriteľné, že Slovan nám zaňho ešte poslal peniaze
- 22.3.2023 - 7:06
- +1
- Tokino
- Len si ho uzite 😃
- 21.3.2023 - 22:42
- +3
- Wana
- Nesol rany...
- 21.3.2023 - 22:12
- 0
- ErikHKM
- Ten nehral ma stopku od disciplinarky
- 21.3.2023 - 22:14
- +1
- bigi
- Ux v sobotu rozhodcovia predvadzali gulas a myslel som si ze to nic neprekona a hla.... Oni dokazu prekonat aj to
- 21.3.2023 - 22:14
- +5
- KrebsKandidat
- A to sa hra "len" stvrtfinale. Tolko moznosti sa prekonat...
- 22.3.2023 - 10:25
- +1
- mahojakotyc
- Čo sa týka toho trestného strieľania- z môjho pohľadu a pri výklade pravidiel to TS byť nemalo...Na druhú stranu sú tie pravidlá zase nedokonalé. Lebo pri tejto situácií, hoci je ojedinelá, sa tam pri takejto situácií môže hráč drbnúť do brány, vyvaliť ju a ono to môže byť posudzované ako obranný zákrok a nie ako úmyselné posunutie bránky. A nemusí sa ten hráč báť, že vyvalí bránu, pokojne tam môže hodiť aj rybyčku, odhodiť bránu až k bočnému mantinelu...Pritiahnuté za vlasy- hráč bude ďalej, puk bude smerovať do brány, ten hráč sa tam vrhne ako väzeň, čo 10 rokov nevidel ženu, odrazí puk, bránu, lebo podľa pravidiel to môže- čo to sakra je? Podľa pravidiel súdi pochybil, ale to pravidlo je na hovno, to pri obrannom zákroku fakt môže urobiť čokoľvek a ak sa to posúdi ako obranný zákrok, tak TS nebude . Pravidlá sú nedokonalé, rozhodcovia ich vyhodnocujú zle, tu pochybili, ale mali by sa zamslieť kompetentní, čo sú toto za pravidlá...keď hráč zastúpi brankára v bránkovisku a odrazí sa od neho puk, okej. Akonáhle vyblokuje sám sebou, hokejkou , korčuľou strelu, tak okej...ale ak to urobí spôsobom, že poruší bránu ako takú, tak by to malo byť TS....Brána má byť tam, kde je, puk nesmie prejsť za bránkovú čiaru, ak teda hráč vyrazí puk ,ktorý jasne smeruje do brány a na základe toho žiaľ vyhodí bránu, lebo inak nevie, nemá na výber, tak TS za mňa....nič viac, nič menej..
- 21.3.2023 - 22:20
- +2
- Cia
- Nie pravidla ale rozhodcovia ktori posudzuju umysel su nedokonali
- 21.3.2023 - 22:34
- +1
- tristan
- Ale on najprv vyrazil puk až potom sa porušila brána
- 21.3.2023 - 23:03
- +4
- Medvedjevegetarian
- Michalovce fantázia dúfam že vyradite ten Slovan. Redaktor sa pri prenose asi pozabudol. Fandil ako zblazneny svojmu Slovanu a to ma byt nestranný. Čerešničkou na záver bol krásny využitý nájazd Pereskokova. 😎
- 21.3.2023 - 22:22
- +3
- lišiak1
- my sme uz zvyknuti ze redaktori fandia proti nam, ale na druhu stranu je zaujimave, ze skoro cele slovensko od nitry po bardejov fandi v tejto serii dukle
- 21.3.2023 - 22:44
- +2
- lišiak1
- pekne dukla, zajtra repete!🦊🦊🦊
- 21.3.2023 - 22:30
- +3
- Dukla43
- Ty este stale fandia dukle? Ved si nepisal pocas sezony ze koncis?
ked sa vyhrava vtedy je uz dobre
- 21.3.2023 - 22:52
- +6
- lišiak1
- nesir o mne bludy hoaxerik pretoze ja som nikde nepisal, ze tu koncim.
ja dukle fandim odvtedy kedy ty si nebol este ani v plane
to ze som nebol spokojny s byvalym trenerom este neznamena ze som na duklu zanevrel.
stale som este nespokojny s nasim gm, ale tato vec sa dufam po sezone vyriesi.
novy trener uz je nastastie ok.
ja som tu praveze, ako stale, najvacsi optimista z michalovskych fanusikov.
pod striebro nejdem, to je plan, zlato bude nadplan.
a vsetko ostatne budem brat ako neuspech.
jedine - 21.3.2023 - 23:46
- +1
- Radovan123
- Ku odbornosti rozhodcov. Predstavte si, že toto sa stane u nás. Ved tu by sa to riešilo na 700 príspevkov, Valabik by mal 15min priestor v správach aký odpad tu rozhoduje, atd.
https://twitter.com/Sportsnet/status/1638012511667535872
A nie, nebol to faul podľa NHL rozhodcov. - 21.3.2023 - 22:37
- +5
- Medvedjevegetarian
- Niekedy mám pocit že Valabik je odborník aj na celý priľahlý vesmír.
- 21.3.2023 - 23:05
- +5
- Radovan123
- Ako ja ho vnímam pozitívne, avšak tie jeho zadubené názory na posudzovanie trestov, kde bude presviedčať o svojom presvedčení a poézie o chybách rozhodcov su už vážne mimo rozumenej hranice.
- 21.3.2023 - 23:23
- +5
- mirak2
- Ty si myslis, ze rozhodcovia v NHL nerobia chyby? Lebo toto bola chyba, to je faul.
- 21.3.2023 - 23:50
- +4
- Radovan123
- Nie, to som nechcel povedať. Avšak tu sa rieši subjektívne pomaly každý jeden hit. Tuto bol jasne zreteľný, neodpiskaný faul v súťaži, kde podľa niektorých by mali byť takí profesionáli, že sa to nemohlo stať. A takýchto apodobných neodpískaní je v NHL veľa, ked pozerá človek pravidelne. Len rozhodcovia nie su verejne lynčovaní ako tu...
- 22.3.2023 - 0:01
- +4
- Cia
- Ten zaber je vytrhnuty z konceptu netvrdim ze to nebol faul ani netrvdim ze vo ZV v predlzeni hrac NZ nezovrel puk len su fazy stretnutia ked by to rozhodcovia mali nechat na hracov nech to rozhodnu na lade a piskat len hrube fauly pozeram teraz PO ceskej a svajciarskej ligy a sami komentatori kvituju ze taketo male fauly nechavaju rozhodcovia byt v zapase Ol s Pa v zavertie male haciky a drzania si absolutne nevsimali
- 22.3.2023 - 1:47
- +1
- ajwen77
- Volá sa to cit pre hru... A keď rozhodca nikdy nehral hokej či futbal nikdy to nepochopí. To ale neznamená že nemôže byť dobrý rozhodca. No u nás o takom neviem....zatiaľ.
- 22.3.2023 - 7:09
- 0
- NasHokej97
- Prehrali sme lebo druhý zápas po sebe nevieme dať viac ako 2 goly. Síce sme mali 50 striel, ale čo z toho 30 z nich boli pľúvance bez pohybu. Ten spolukomentátor to vystihol presne, keď musíme hrať proti tomu grcu, musí tam byť pohyb aj od obrancov, rotovať to tam, skúsiť rozhodiť ten beton. Inak je to proste strašne čitatelné, všetko je pokryté, nejde dať žiadnu krížnu prihrávku a brankár vo forme s tými strelami z modrej nemôže mať problem. Síce v 4na4, ale hneď potvrdil jeho slová Beňo. Inak na ten slabý pohyb ukazuje fakt, že aj napriek takej dominancií sme v 2 z 3 zápasov nehrali ani jednu presilovku.
Už je asi na čase to konečne prehodiť. Scherbakov PO mod trval jeden zápas, skúsiť znova nasadiť formáciu Pecararo-Harris-Takáč. Aj tak Peca a Harris už ani neschádzajú z ľadu. Druhá formácia zahrala slušne prvých 10 minút zápasu, potom znova prešla do svojho tradičného hovna. Na Ziga a Haščáka som už zanevrel, to sú stratené prípady. Ale ten Fominych ma už začína neskutočne srať s tým jeho solovaním. Dnes to nepriamo viedlo ku golu Michaloviec.
Pri všetkej úcte ku Kukovi, ale keď je 18 ročný chlapec ktorý odohral za Ačko dokopy 5-6 zápasov (myslím naozaj odohral, nie 2 minúty na zápas čo dostával) po Pecararovi spolu s Minárikom náš najlepší útočník, tak je niekde chyba.
K tomu rozhodnutie škoda slov. Keď už aj Radosa a Rapáč sú na "našej strane", tak už neviemVidieť tám úmysel potrebovalo od rozhodcu riadnu dávku fantázie. Po šaškárni v minulom zápase (aj keď nakoniec dospeli k správnemu rozhodnutiu) dneska ďalšia, akurát dneska rozhodli nesprávne. Nič no, mám pocit že toto PO rozhodcovia hviezdia viac než zvyčajne.
No nič podľa výkonov to aj napriek nášmu slabému pohybu malo byť 3:0 pre Slovan na zápasy. Zajtra to podľa všetkého vidím na ďalší lob v predľžení. - 21.3.2023 - 22:38
- +5
- OUTBLAST
- Presne to isté ma napadlo ,ščerbák v prvej lajne aj tak len zavadzia...
Fominovi nafackať lebo tiež mu slušne práši na plešinu posledné mače 🤦
Zvážil by som oddych aj Correauovi a zajtra tam šupol Halaja...
To pernamentné rotovanie harrisa s pekáčom smrdí zranením 🙄
No nič ,chlapci hádam dneska pochopili že Michalovce sa samy porážať nebudú a začnu konečne makať,korčulovať,strielať,cloniť a forčekovať...a nie tieto sráčky na náhodu ktoré im s prstom v riti pokryjú ...a hlavne nie len 10min 🙄
Zajtra očakávam od Michaloviec ťažký autobus s brejkami... - 21.3.2023 - 23:13
- +2
- lišiak1
- uz len to ze radosa a rapac su na vasej strane znamena ze pravda je na nasej strane.
uz mi tie ich reci lezu poriadne na nervy, dufam ze o rok vypadne trencin a o dva spisska a hned bude po radosovi aj rapacovi - 22.3.2023 - 0:15
- +4
- mannheim
- A možno vypadneš ty a bude po sračkách v diskusiách.
- 22.3.2023 - 12:24
- +3
- wilkinson22
- Už som to tu písal skôr, v inej diskusii, či Braňo, či Rišo aj Radosa dávajú svoje komentáre, názory (tweety), pod svojím skutočným menom, aby potom taký ak ty, anonýmny internetový hrdinovia ich urážali, vysmievali sa im za ich názor, o koľko idiotských príspevkov, prispievatelov by tu bolo menej, keby každý písal pod svojím skutočným menom, a nie pod nickom, pod na trh zo svojou kožou a daj sem svoje skutočné meno a potom píš tie bullshity, ktoré píšeš
- 22.3.2023 - 13:49
- 0
- maxiM
- Problem vymeny Scherbaka je, ze mozno vylepsis 1. fromaciu, ale urcite uplne zrusis tu kde ho presunies.
- 22.3.2023 - 6:51
- +1
- nigol
- No ešteže som to nemal možnosť pozerať
. V Michalovciach sa ťažko vyhráva. A Slovanu obzvlášť
- 21.3.2023 - 22:38
- +1
- Peto_Slovan
- Pravidlo 173 – NARIADENIE TRESTNÉHO STRIEĽANIA/POSLEDNÉ DVE MINÚTY RIADNEHO HRACIEHO ČASU ALEBO PREDĹŽENIE
I. Ak hráč úmyselne posunie bránkovú konštrukciu z jej základnej polohy počas posledných dvoch minút riadneho hracieho času alebo kedykoľvek počas predĺženia, hlavný rozhodca nariadi proti tímu, ktorý sa previnil, trestné
strieľanie.
Bolo toto úmyselne posunutie brány? Takáč predsa išiel po puku, úspešne sa mu ho podarilo vytlačiť od bránkovej čiary, následne v páde posunul bránku. Tak ako sa to občas stáva aj brankárovi. Za mňa by to bolo úmyselné vtedy, keby Takáč vôbec nejavil záujem hrať puk a aktívne by sa v gólovej šanci snažil čo najskôr vysadiť bránku. - 21.3.2023 - 22:51
- +8
- tristan
- Ďalšia vec keď išiel pereskokov na nájazd skovranek bol v bráne... odkedy môže byt brankar v bráne keď sa ide nájazd v zápase?
- 21.3.2023 - 22:54
- +1
- NouNick
- "Rozkaz znel jasne!"
Dve davky...
Michalovce
- 21.3.2023 - 22:59
- 0
- mato_ke
- Zápas som nevidel, keďže som bol v Nitre na zimáku.
Som ten posledný kto by fandil Slovanu, verte mi, ale za toto nariadiť trestné strieľanie...
Predýchávam to.
Keď toto naozaj rozhodcovia vysvetlia ako úmyselné posunutie brány a teda tým aj uplatnené pravidlo o posledných 2 minútach v zápase, asi sa nemáme o čom baviť.
Všetko by som pochopil, keby najprv posunie Takáč bránu a tak odprace puk, ale puk bol preč a tak ako píše veľa ľudí nado mnou, následne zotrvačnosťou sa brána posunula po náraze od Takáča - ale puk odpratal skôr, nie?
Čo sa mal už len dívať ako ide puk do brány a vlastne to vzdať? ...
Toto nie je hodená hokejka pri streleckom pokuse do prázdnej brány, toto nie je úmyselné posunutie brány brankárom ani nič podobné.
Toto bol zákrok hráča, ktorý zblokoval puk a odpratal ho preč mimo brány a následne došlo k posunutiu brány a nariadené trestné strieľanie rozhodlo zápas.
Som fakt zvedavý ako toto rozhodcovia po zápase vysvetlia, ale keď to prejde, že neurobili chybu, tak to je za mňa krok späť, vlastný gól proti zdravému rozumu a nemám slov.
A to nič v zlom voči Michalovciam, to isté by som napísal keby taký gól rozhodne zápas pre Košice či Nitru.
Hnus - 21.3.2023 - 23:00
- +18
- mato_ke
- +
A v predošlom zápase na Slovane rozhodol duel tiež kontroverzný okamih ktorý riešili videorozhodcovia síce na 2x, ale predsa to dopadlo tak ako malo a v rámci pravidiel.
Chcem len veriť, že dnes si boli tým verdiktom istí a nedočkáme sa žiadneho vyhlásenia, že to nebolo správne vyhodnotené atď...lebo pre mňa stratia rozhodcovia a ich šéfovia ešte aj tú nízku mienku akú o nich mám a klesnú niekam na úroveň mongolskej ligy prisám veru..
- 21.3.2023 - 23:08
- +4
- Dellal
- Nevidel si to a diskutujes. Puk vyrazil k Zabunovsovi a ten uz nemohol dorazat, lebo brana bola vyhodena, brankar bol v lese a Takac v brane.
- 21.3.2023 - 23:24
- +3
- mato_ke
- Videl som tak zábery z telky pochopiteľne..inak by som netušil o čom je celá situácia. Ale to verím, že aj veľa iných diskutujúcich, ktorí dnes v Michalovciach na zápase naživo neboli
- 21.3.2023 - 23:29
- +1
- Dellal
- Situacia to bola podobna ako ked brankar vyrazi puk a pri zakroku posunie branku. Puk vsak smeruje k superovi, ktory uz nedokaze dat regulerny gol z dorazky lebo brana je posunuta.
Das brankarovi 2 min za posunutie brany. V tomro pripade to akurat nebol brankar ale Takac a kedze bolo predlzenie nedavaju sa 2 min ale najazd.
Slovanisti su zaujati a ostatni uz nadavaju na rozhodcov zo zvyku. To plati aj o Rapacovi, krori sa stazuje na rozhodcov po kazdom ale po kazdom prehratom zapase SNV. - 21.3.2023 - 23:51
- +6
- omen
- chapem co pises, ale mnoho krat brankar nedostane tie 2 minuty... ked u vas chytal Durny, tak si to musel zazit viackrat
- 21.3.2023 - 23:57
- 0
- mato_ke
- S prvou polovicou príspevku nemám dôvod nesúhlasiť, s druhou už nie..
Nemám problém priznať a uznať, keď pískajú rozhodcovia aj dobre (viď dnešný zápas Nitra Košice), keď to pískali na ich pomery ozaj vcelku fajn.
Ale tu ide o fakticky rozhodujúce rozhodnutie v zápase (samozrejme, Pereskokov nemusel premeniť a zápas by šiel ďalej) ale áno, ak ide o to, že sa nariadilo trestné kvôli tomu, že nemohol hráč Michaloviec doraziť do polo alebo viac prázdnej brány tak to chápem ..
Ale žeby bola brána posunutá dokázateľne ÚMYSELNE Takáčom, to nie. - 21.3.2023 - 23:59
- 0
- Dellal
- Ale to je jedno ci umyselne alebo neumyselne. Nie je dovolene pri obrannych zakrokoch vyhadzovat branku z miesta ani pre brankarov, ani pre hracov. Chapem, ze ak pri tom brankar chyti puk a prerusi hru tak to toleruju ale toto nebola ani len tato situacia.
- 22.3.2023 - 0:15
- +4
- Dellal
- A navyse tam vletel sam. Bez pomoci niekoho ineho.
- 22.3.2023 - 0:34
- +6
- bigi
- To pravidlo tu mas citovane x krat a je tam jasne spomenute slovo umyselne
- 22.3.2023 - 7:37
- +2
- HA RA Bin Ladin
- +Situácia v hre 7: Hlavný rozhodca avizuje trest tímu A. Tím B má puk a nahradil
brankára korčuliarom. Korčuliar tímu B, ktorý má puk vo svojom obrannom
pásme, sa pokúsil prihrať puk svojmu spoluhráčovi, ale puk smeroval do
prázdnej bránky. Tento spoluhráč sa vrhol za prihratým pukom, aby zabránil
jeho vniknutiu do prázdnej bránky. Puk zasiahol, ale zotrvačnosťou svojho pádu
narazil do bránkovej konštrukcie tak, že sa posunula zo svojej základnej polohy
a ostala úplne mimo svojich upevňovacích kolíkov. Ak hlavný rozhodca posúdi
situáciu tak že korčuliar posunul bránku neúmyselne (veľmi nepravdepodobné),
po tom, keď zabránil vniknutiu puku do prázdnej bránky, v takom prípade sa
trest tímu B neuloží. Ak však hlavný rozhodca rozhodne, že korčuliar úmyselne
posunul bránku, aby puk neprešiel do bránky, hlavný rozhodca tímu A prizná
gól a uloží mu trest. - 22.3.2023 - 0:22
- +2
- HA RA Bin Ladin
- "veľmi nepravdepodobné"- smeruje k tomu že rozhodca nemá dokazovať úmysel, ale neúmysel - ktorý je nepravdepodobný.. navyše je možné, že keby takáč nespravil dodatočný pohyb pravou nohou (akože vstáva) - tak by bránka ostala.
- 22.3.2023 - 0:24
- +3
- mato_ke
- Dik moc, dáva to väčší zmysel aj pri tomto výklade.
+ Vážim si vecnú debatu - 22.3.2023 - 0:50
- +2
- Radovan123
- Tuto by som sa pristavil a opýtal niekoho kto vie, že či máme také pravidlo, že gol platí aj po vyhodení branky z miesta. Lebo viem, že v NHL by ešte mohli dohrať pokiaľ by náš hráč mal možnosť streliť na bránu a keby skončil puk v bránke alebo v oblasti teoreticky neporušenej branky, tak by to bol regulerny gol.
- 21.3.2023 - 23:31
- +1
- HA RA Bin Ladin
- áno-.. a k tomuto incidentu pravidlo 25.2.
- 21.3.2023 - 23:36
- +1
- HA RA Bin Ladin
- +vrámci (neaktuálnych) SVK pravidiel str 78- situáciu 7 ("veľmi nepravdepodobné")
- 21.3.2023 - 23:50
- 0
- Kurolišek
- V čom bol kontroverzný? V ničom. Kontroverzné bolo len to že po uznaní gólu to išli preverovať a skoro to doje...li. Gól bol regulárny.
- 21.3.2023 - 23:37
- +2
- mato_ke
- Zle som sa vyjadril - moja vina
Nie kontroverzný, otázny a taký že sa to dodatočne riešilo čo a ako .. kontroverzný nebol, máš pravdu. - 21.3.2023 - 23:51
- 0
- lišiak1
- co to tu trepes, nevies pravidla a vypisujes tu romany a svojej bludnej konspiracii.
tam sa sustred radsej na svoje play off, lebo nitra zavelila k obratu - 22.3.2023 - 0:08
- +4
- mato_ke
- Ja sa snažím s ľuďmi baviť slušne, nie každý to dokáže - to už nie je moja vina.
Ty si si snáď užil včerajšiu výhru, lebo dnes je nový deň a slnko vyjde zas.
- 22.3.2023 - 0:18
- +6
- Kelthuzad123456
- Slovan si za prehru moze sam svojim platonickym hokejom plnom striel o nicom, bez vaznejsieho pohybu, bojovnosti a co hlavne chyba tomuto muzstvu je teamovy duch. To ze rozhodcovia dlhodobo prznia tuto sutaz svojimi vykonmi a tym znizuju regularnost sutaze ako takej, nie je vec nova. Otazka znie do kedy to bude musiet fanusik trpiet?..Este k tomu najazdu len tolko, davno som sa tak dobre nezasmial, ako na captavosti Slovanistov pred vlastnou brankou v situacii, ktora viedla k samotnemu, i ked zle nariadenemu najazdu..ten holub co im tam letel do brany bol fakt sila. Moj nazor sa nemeni, a podla mna tento Slovan v play off skonci hned na 1.prekazke.
- 21.3.2023 - 23:02
- +1
- HA RA Bin Ladin
- ktorý admin ma vypol? a prečo? že pozerám pravidlá a diskutujem?
- 21.3.2023 - 23:08
- 0
- Cia
- Preto ze pozeras na pravidla zle ked uzna gol neudeli trest
- 22.3.2023 - 1:54
- 0
- lukiasko
- Keby to tam tuším Vašaš dzigol v 1. zápase na 1:3 už by bolo 3:0 na zápasy pre Michalovce. Tak je to stále otvorené…
Btw. každý chcel Slovan do PO, ja som si dokonca myslel, že aj ten náš tohtoročne úbohý Poprad by mal šancu. Vôbec by ma neprekvapilo keby Michalovce išli do semi…
Skúste mi prosím niekto vysvetliť ako mohli po titule zobrať na lavičku Pardavého? - 21.3.2023 - 23:09
- +3
- Medvedjevegetarian
- Tiež tomu nerozumiem to kľudne mohli predĺžiť s Podkonickymako hlavným trénerom. To je vizitka Hrubého.
- 21.3.2023 - 23:12
- +1
- Kelthuzad123456
- Pardavy po titule na striedacke HC Slovan sa da vysvetlit vselijako.. Pokus o sabotaz muzstva.. Dame sancu inym na titul, len sebe nie.. Vyhrame sutaz o najneschopnejsieho trenera roku.. Trenersku malinu..velmi cenena trofej.
- 21.3.2023 - 23:17
- +4
- kimi2028
- Navyše ten tréner len plače a jeho mužstvo nič nebaví...
- 22.3.2023 - 7:14
- +1
- DraciaTlama
- Lebo Oto Hascak.
Pardavy, lebo Trencin.
Preci, lebo Hruby je biznisnan a nerozumie hokeju.
Prečo sa drzia? Lebo Hruby nerobi mikromanazment.
Dokedy? Po vyhodnoteni sezony.
Tato trencianska enklava je vred a nepatri do belaseho srdca.
Jediny Kapus tam 🔥 za Slovan. - 22.3.2023 - 7:21
- +4
- lukiasko
- Na druhej strane radšej nech je v Slovane, ako by mal byť v národnom mužstve
- 22.3.2023 - 9:42
- +2
- mannheim
- Nasadili sme najúčinnejšiu zbraň - trójskeho koňa
- 22.3.2023 - 12:27
- +2
- amaskiea
- tomu ver, 2 v 1
- 22.3.2023 - 14:41
- +1
- Dukla43
- Čo ten boris valabik? Na instagram prida video a nalozi na rozhodnutie rozhodcov a do 5minut to hned aj vymazal…. Tento aky je uplakany to je strasne..
- 21.3.2023 - 23:26
- +5
- Kyto5
- Asi pochopil, aký bullshit tam pridal.
- 21.3.2023 - 23:33
- +4
- lišiak1
- co tam za hodil?
ten valabik to musi byt ine rozhodcovske zviera, takeho odbornika na fauly sme tu asi este nikdy nemali - 21.3.2023 - 23:50
- +2
- Kurolišek
- Faul so zranením na Paľočka nič... vykopnutie puku a až následne posunutie bránky (úmyselné? asi nie za mňa). 2 ixy -2 kiksy. Výhru sme si zaslúžili a na tejto výhre nebolo nič kontroverzné. Dalo sa pískať 5+DKZ - nepískalo sa... tak sa pískal aspoň nájazd. Ináč by tu bola diskusia ako on nechcel zraniť Paločka - tu hokejku do neho dzi**l len tak náhodou a pritom ho skoro prizabil o mantinel. 2:1 na zápasy a prišli sme asi o najlepšieho hráča.
- 21.3.2023 - 23:35
- +2
- mirak2
- Faul so zranenim na Palocka? To bol normalny suboj, pri ktorom bol Palocko pretlaceny a stratil rovnovahu, to nie je faul. To potom kazdy Charov suboj by bol faul. Nefet plesen.
- 21.3.2023 - 23:37
- +11
- Kurolišek
- Najprv tam bolo sekanie a potom ho nadrbal na mantinel. Ale ináč to bolo čisté.
- 21.3.2023 - 23:40
- +1
- mirak2
- Sekanie by som s prizmurenymi ocami videl, ale skor nie ako ano a nadrbanie na mantinel - urcite sme videli rovnaky moment?
- 21.3.2023 - 23:52
- +6
- Kurolišek
- Najprv 2 minúty buď za sekanie alebo narazenie na mantinel (nehral ani puk a ani nehral telom)... a keďže došlo k zraneniu vždy je potom na zváženie vyšší trest.
- 21.3.2023 - 23:44
- 0
- NasHokej97
- Narazenie na mantinel pri súboji 3 metre od mantinelu ?
Paločko tam išiel jak odtrhnutý vagon a skúšal obkorčuľovať MacKenzieho. MacKenzie ho správne nepustil a mierne ho postrčil. Súboj ktorý sa udeje v zápase 100 krát a ani ho fanúšik poriadne nezaregistruje. Nanešťastie ale tento krát pri tej rýchlosti Paločko stratil stabilitu a dopadlo to tak ako to dopadlo.
- 22.3.2023 - 0:02
- +6
- OUTBLAST
- Tvl že 5+dkz 🤦
Normálny súboj bez faulu ...to že ho Paločko neustál je spôsobené tým že on neustojí žiadny súboj🤦
A to že si tým nevinným pádom spôsobil také zranenia je ťažká záhada 🙄 - 22.3.2023 - 7:20
- +4
- Siny29
- Faul to rozhodne nebol, to ti pisem ako michalovcan, ten dopad bol velmi nestastny.
- 22.3.2023 - 9:28
- 0
- HA RA Bin Ladin
- prašivá hokejportálovská cenzúra - pozrite si pravidlo 25.2.- zabusovs išiel k dorážke.
- 21.3.2023 - 23:38
- +2
- mato_ke
- Ak to bolo kvôli dorážke a nie úmyselnému posunutiu brány, tak by som to skôr pochopil a nehádal sa ale minimálne držal hubu a krok, lebo je fakt, že tam dorážajúci hráč bol a v dosť dobrej pozícii.
- 21.3.2023 - 23:55
- 0
- HA RA Bin Ladin
- jj to je ono .. ale to by bol zasa technický gól. píšu že aj neúmyselne.. každopádne trestné mi nepríde zrovna nefér.
- 21.3.2023 - 23:58
- +1
- omen
- dakujem, ze si to uznal
- 22.3.2023 - 0:01
- 0
- HA RA Bin Ladin
- čo teraz myslíš ?
- 22.3.2023 - 0:02
- 0
- omen
- Prepáč, zle som to prečítal, zmiatol ma ten dvojitý zápor
- 22.3.2023 - 7:40
- 0
- HA RA Bin Ladin
- aj by som sem skopčil to pravidlo, keby ma nezabanovali na viecriadkové príspevky, hlavne že sa tu každý pýta na pravidlá.. cenzúra.
- 21.3.2023 - 23:56
- +1
- Kelthuzad123456
- Palocko sa neudrzal na korculiach..obranca mu velmi pomahat nemusel a ani nijal zvlast nepomohol. Prajem mu samozrejme rychle uzdravenie.
- 21.3.2023 - 23:39
- +4
- Kurolišek
- a prečo že sa neudržal na korčuliach? Najprv mu po nich sekol a potom do neho drbol až odletel. Kľudne sa to mohlo pískať. Ak by mu dali 5+DKZ čím by sa to akože obhajoval? Hral puk, išiel telom do hráča? ANi jedno ani druhé.
- 21.3.2023 - 23:43
- 0
- Kelthuzad123456
- Niekedy staci sa pozerat na situaciu objektivne a nie za kazdu cenu tam hladat to co tam nebolo.. Neustal svoju rychlost.. Hold to nie je Macdavid
- 21.3.2023 - 23:52
- +7
- Kurolišek
- Neustál svoju rýchlosť
Snažím sa byť objektívny a rozhodne tu nebudem hľadať to čo tam nebolo ale ak niekoho nehráš telom a zapríčiníš hokejkou jeho narazenie na mantinel nevychádza ti z toho vrazenie na mantinel (2+10)? Alebo čo mi chceš povedať že ho tam odstavil čisto telom? A nie neprepadol cez jeho hokejku ani to nebolo nejaké "obtretie". Sekol do neho - čím ho rozhodil a potom ho nasledne nadrbal. Tým že bol trochu ďalej tak to nebolo evidentné narazenie ale dopadli tam len nohy. Čo však malo možno ešte horší dopad pre neho. Kľudne si pozri záznam. Videl som ho asi 10x a v reále si to človek ani nevšimne.
- 22.3.2023 - 0:00
- 0
- Kelthuzad123456
- Obycajny suboj nezvladnuty v rychlosti zo strany Palocka.. Videl som to niekolko krat v tv.. A ten obranca ho len klasicky odsotil.. Nerobme z komara somara a z normalneho suboja trestny cin.
- 22.3.2023 - 0:07
- +6
- Kurolišek
- Trestný čin z toho nerobím... ak by tam nebolo zranenie tak sa nebavíme o vyššom treste ako 2 minúty. Otázka je čím akože Paločka čisto odstavil od puku? Telom? Hokejkou a spôsobil jeho pád s narazením na mantinel. Ešte aj sekanie tam máš. Paločko by svoju rýchlosť zvládol ak by mu niekto nepomohol nielen že ho rozhodil tým sekaním, ešte ho tam aj prudko narazil. Úmysel zraniť tam samozrejme nebol ale zas sa netvárme že Paločko sa hodil o mantinel sám.
- 22.3.2023 - 0:16
- +4
- Kelthuzad123456
- A fakt, ze ten mantinel bol daleko tvoju teoriu o narazeni dost skresluje.. Ale nie som tu na to aby som sa hadal.. Dolezitejsie je asi aby ten hrac bol co najskor v poriadku a to mu i zelam.
- 22.3.2023 - 0:21
- +2
- Kurolišek
- V pravidlách sa nepíše ako ďaleko má byť hráč od mantinelu aby to už nebolo vrazenie na mantinel. Ak ťa hráč hokejkou alebo lakťom nadrbe na mantinel tak je to vrazenie na mantinel. To máš za 2+10. Tak sa bavíme o tom, aké hádanie. To že máme iný pohľad na vec je normálne. Napríklad to aj dole píšem vôbec si nemyslím že tam bol úmysel vykopnúť bránu. Holt nevideli faul videli úmyslel. Rozhodne sme si vyhrať zaslúžili ale Paločko bude chýbať.
- 22.3.2023 - 0:25
- +1
- maxiM
- Obranca neurobil ziaden pohyb hraca proti mantinelu, tak to nemoze byt narazenie na mantinel.
- 22.3.2023 - 6:58
- +2
- Mato-Mi
- Hrac pohyb spravil, najprv male seknutie(takych byva 100 v zapase) a potom rukami spravil pohyb, ktorym zapricinil pad Palocka.
Jeden rozhodca by mozno odpiskal nedovolene branenie, iny nie.
Likvidacny faul to nebol, bol to normalny suboj s nestastnym nasledkom. - 22.3.2023 - 7:17
- +4
- mili28
- v Palockovom pripade by som to nazval slovom KARMA.ten chlapec je mrtvy dvakrat za jedno striedanie! taketo situacie vyhladava a potom simuluje... tolko sa chodi s dzbanom po vodu, kym sa...... kto neveri na nahody,moze tvrdit, ze si to privolal sam.
- 22.3.2023 - 8:53
- +4
- OUTBLAST
- Len aby neboli všetci prekvapkaní keď bude dneska alebo najneskôr v piatok hrať 🤪
- 22.3.2023 - 9:05
- +2
- mili28
- ajto ma napadlo... navyse lekar muzstva je šaman a dokaze neuveritelne veci. uz sa mu podarilo vyliecit cele muzstvo za dva dni
- 22.3.2023 - 9:14
- +2
- Mato-Mi
- Predpokladam, ze ty, aj OUTBLAST sa velmi tesite, ze ho vcera odnasali na nosidlach, co?
- 22.3.2023 - 9:18
- 0
- mili28
- tesit sa netesim, ale nelutujem ho... pytal si to sam, karma si ho nasla.
- 22.3.2023 - 9:52
- +2
- Mato-Mi
- Kolkych hracov vyradil z hry Palocko, ze si ho ta karma nasla?
Flicka si kedy karma najde za vyradenie Pulisa na 3 mesiace?
Ak Flick utrpi otras mozgu, ktory ho vyradi z hry na 3 mesiace, tiez budes sirit, ze mu to karma vratila? - 22.3.2023 - 10:01
- +2
- mili28
- vzdy sa nejaky zakrok za hranou najde... a kolko hracov vyradil z hry Palocko? na 2min vela a zopar aj na 5+DKZ, hral mrtveho a hral dalej. ved on je tym v extralige znamy! Palocka nikto z hry nevyradil, neustal standartny suboj a odnieslo si to jedno rameno! na jeho akrobaticke pady si pomaly zvykame, vid Pietroniro
- 22.3.2023 - 10:45
- +1
- Mato-Mi
- Som rad, ze si mi zodpovedal moju otazku, ci budes o karme pisat aj vtedy, ked Flick skonci s otrasom mozgu a bude pauzovat 3 mesiace.
Lebo pravidla karmy hovoria o tom, ze clovek zozne, co zasial.
Rovnako ste tak zelali aj Regendovi, nadavali ste mu do simulantov s vratkymi nohami.
Ale ze vyradi hraca na 2 minuty je pre mne zaujimava myslienka
Vyradit hraca znamena, ze uz do bojov na lade nezasiahne, ci uz v tom zapase, alebo na dlhsie obdobie. - 22.3.2023 - 10:56
- +2
- mili28
- tu sa karma spomina s jeho simulovanim a filmovanim, az ho to dobehlo. on tieto situacie vyhladaval umyselne ! hladal, hladal, az dohladal.
stale tu nieco spominas a nariekas... u nas sa tomu hovori "nebud ako NR"kasli na to, lebo zacnem ja spominat a to by som sa nedopisal...
- 22.3.2023 - 11:19
- +1
- Mato-Mi
- Ja som nenariekal, ty tu dookola pises o tom ako si to Palocko zasluzil. Kludne pospominaj.
- 22.3.2023 - 11:21
- 0
- mili28
- poviem ti, ze slovo karma v suvislosti s Palockom som prvykrat pocul v nedelu na juniorke... a moc by si sa divil, kto ho povedal... cize Palocko je znama firma uz davno pred tymto play-off !
- 22.3.2023 - 11:26
- +1
- Mato-Mi
- Vsetky tieto reci su podla mna len nasledkom vasho vypadnutia v playout.
Howgh - 22.3.2023 - 11:41
- +2
- mili28
- Blackwater vyradil Holendu na vyse roka a znicil mu karieru, ktoru mal slubne rozbehnutu... to je nestastie a nie, ze Palocko sa 100 krat hodi o mantinel, no a teraz mu to nevyslo. rozumies, ved on si to pytal uz dlho. a dlho mu to vychadzalo, až...
- 22.3.2023 - 10:50
- 0
- KrebsKandidat
- ...
- 22.3.2023 - 10:54
- 0
- Mato-Mi
- Si zaujaty, rovnako aj ja, ale v tejto sezone som nevidel situaciu, kde by sa Palocko sam hodil o mantinel.
S tebou napisaneho mi vychadza, ze vcera sa umyselne hodil o mantinel, bez zavinenia a tym si privodil zranenie.
To vyradenie v playout este neprebolelo, mozno o tyzden, ked nas vyradi Slovan, tak uz budes spokojny. - 22.3.2023 - 10:58
- +2
- mili28
- ja som zaujaty
ty vlastne tvrdis, ze ja fandim Slovanu
coho sa tu clovek na stare kolena nedozije
neprekrucaj moje slova, ja tvrdim, ze neustal suboj. ked sa hrac zrani, to neznamena, ze bol faul! aj take nieco som tu uz cital - 22.3.2023 - 11:21
- +1
- Mato-Mi
- Tak este raz, naposledy. Netvrdim, ze fandis Slovanu, tvrdim, ze si zaujaty, lebo sme vas vyradili v playout a uz vtedy ste pindali na Palocka.
- 22.3.2023 - 12:06
- +2
- mili28
- s Pietronirom tiez neustal suboj, simuloval, dosiahol svoje a nakoniec to dopadlo tak, ze mu nebolo vobec nic.
- 22.3.2023 - 11:23
- +1
- MackoPu
- Ved sa vtedy pisalo, ze klucna kost. Takze to boli len sumy od Siravy ?
- 22.3.2023 - 12:01
- +1
- OUTBLAST
- Také pokrivené hodnoty nemám aby som sa z takého dačoho tešil...ale bolo to včera prinajmenšom zvláštne ako sa mu padarilo tak sa dokaličiť 🤷
- 22.3.2023 - 12:38
- +1
- Mato-Mi
- Smajliky vo vasich prispevkoch vo mne evokuju to, ze vas to potesilo.
- 22.3.2023 - 12:41
- +2
- OUTBLAST
- Potešenie môžeš mať ak dačo získaš,neviem čo by sa dalo získať z tohto...
A že sú tam na jeho osobu aj nejaké sarkazmy ,nuž to bude asi tým že tých "zranení" mal už za vagón a vždy sa potom zázračne objavil v ďalšiom zápase 🤷 - 22.3.2023 - 13:35
- 0
- Mato-Mi
- A ak sa neobjavi dnes, tak sarkazmus ustane?
- 22.3.2023 - 13:39
- +1
- OUTBLAST
- asi hej aj keď ja osobne by som počkal do piatku či ho neuvidím na nepeláku....a hlavne to nič nemení na tom že ak z hentakeho pádu čo na verejnom klzisku v teplákoch máš väčšie riziko si urobil také zranenia tak je to mazec....
- 22.3.2023 - 14:38
- 0
- Siny29
- S dvoma vyklbenymi ramenami asi tazko, aj trener na tlacovke povedal ze ma po sezone
- 22.3.2023 - 9:30
- 0
- OUTBLAST
- Okolo 34.min 🙈
- 22.3.2023 - 12:41
- 0
- omen
- "Hlavný rozhodca v predĺžení v Michalovciach išiel telefonovať, či puk neprešiel za čiaru.
Na ľade nariadil trestné strieľanie a toto rozhodnutie už dodatočne zmeniť nemohol. Aj keby na videu videl, že TS byť nemalo." novinar Martin Toth-Vaňo
Ok, tomuto chapem... ak sa musel rozhodca rozhodnut v tej sekunde, tak chapem, ze to radsej zapiskal... ak je to vsak pravda, potom je cudne, ze moze odvolat ak sa upiskne pri faule, ale toto nie - 21.3.2023 - 23:43
- +3
- omen
- cisto hypoteticke otazka: mohol to trestne strielanie nariadit po vzhliadnuti videa, keby ho predtym nepiskol? uz je to jedno, len ma to zaujima
- 21.3.2023 - 23:49
- 0
- totik
- Podla mna nie. Zajtra by som mal k tomu vediet viac.
- 21.3.2023 - 23:52
- +1
- omen
- vdaka
- 21.3.2023 - 23:54
- 0
- dusanTN
- To je inak tiež dobrá blbosť. Predstavujem si situáciu, keď hráč na prvý pohľad narazí súpera na mantinel, rozhodca signalizuje faul a ide na video, či udelí aj vyšší trest. Na videu je vidno, že faulovaný hráč v skutočnosti nabehol na nerovnosť v ľade a v podstate žiaden faul nebol. Ale tým, že rozhodca nesmie odvolať faul, tak udelí aspoň 2 minúty.
- 22.3.2023 - 9:39
- +1
- frantapriklep
- Bohužiaľ štandard. Viď napríklad zákrok Flicka na popradského hráča v jednom z domácich zápasov. Čistý hit, išli pozrieť video a keď zbadali že sa upískli, dali alibisticky napadnutie.
- 22.3.2023 - 9:44
- +2
- dusanTN
- Alibisticky ani nie, keďže podľa pravidiel to nemôžu ani urobiť. Ale inak súhlas.
- 22.3.2023 - 10:21
- 0
- Kurolišek
- Problém nieje to žeby rozhodol špatne... problém je v tom, že v predĺžení ak niekto posunie bránku a zabráni gólu tak je ťažké sa tu hrať či to urobil vedome, podvedome alebo vôbec nemal taký úmysel. Urobil to sám v čistej šanci a nikto ho tam nenatlačil. Za mňa ale rovno poviem on chcel čisto len vykopnúť puk ale v tej rýchlosti vyvalil aj bránku.
- 21.3.2023 - 23:51
- +1
- HA RA Bin Ladin
- ak by sa posúdilo že zabusovs bol v priamej šanci skórovať z dorážky- je jedno či úmyselne alebo neúmyselne posunul - bol by technický gól.
- 21.3.2023 - 23:53
- 0
- omen
- takze nemal byt ani najazd, mal byt hned odpiskany technicky gol? tak ci tak rozhodli podla mna (a ocividne i podla teba) chybne
- 21.3.2023 - 23:59
- 0
- Kurolišek
- Zabusovs by cez Kytnara nevystrelil.
- 22.3.2023 - 0:07
- +2
- Radovan123
- Také sa nerieši, že BY. To možme povedať napríklad, že pri najázde na prázdnu branú by hráčovi sklzol puk a netrafil. Tiež sa píska technický gól hoci ani nemusí mať puk na čepeli, len bol faulovaný pri úniku.
- 22.3.2023 - 0:14
- 0
- Radovan123
- Alebo ešte lepšie. Vedomé posunutie spadnutej hokejky do prihrávky hoci len na modrej medzi obrancami. =Technický gol.
- 22.3.2023 - 0:16
- 0
- Kurolišek
- Ja sa nehrám na BY... pri puku bol skôr Kytnar a odpálil puk pred Zabusovsom. Čiže ak nebol pri puku Zabusovsom nemohol streliť technický gól. JA neviem čo riešite.
- 22.3.2023 - 0:20
- 0
- HA RA Bin Ladin
- hej pravdu máš, to odpálenie som si nevšimol
- 22.3.2023 - 0:43
- 0
- HA RA Bin Ladin
- aj taká možnosť by bola teoreticky obháhiteľná, práveže trestné bolo podľa mňa najspravodlivejšie riešenie-veď nemusel skórovať.(+ťažko posudzovateľný úmysel, - príklad situácia 7 - nejde len o pravidlá, ale aj usmernenia k nim)
- 22.3.2023 - 0:08
- 0
- Radovan123
- Presne toto som očakával, že sa stane a rozhodnutie o trestnom je veľmi nešťastné pre rozhodcu. Nerozumiem prečo sa neporadili, lebo neverím, že ani jedného to nenapadlo, že dorážka tam bola možná a na zábere to aj vidno, že Pavlovs bol prvý pri puku a pred ním prázdna brána, po čom nasledovalo prerušenie hry
- 22.3.2023 - 0:09
- 0
- Cia
- Ty si bud nebol na stadione alebo si pisal prave do livky mas tam nejake prispevky lebo Nabusovs bol dalej od puku ako Slovanisti a ked tym myslis ze "tam bol " ze bol na lade a o bol na lade
- 22.3.2023 - 2:03
- 0
- HA RA Bin Ladin
- navyše keď si teraz pozerá človek spomalene zabery, takač keby dodatočne nevystrel pravu nohu, je možne že by brana ani nevyletela z kolikov, nespravil nič proti tomu aby tu branku neposunul..
- 22.3.2023 - 0:17
- 0
- Radovan123
- Tú nohu celkom smelo vystrel. Vpodstate bezdôvodne, pokiaľ by nechcel pomôcť branke von. Kto je proti nech si to pozrie a dá logický argument čo robil Takáč.
Takže beriem späť tvrdenie o technickom góle(ktoré taktiež mohlo platiť) a usudzujem, že rozhodca správne rozhodol. - 22.3.2023 - 0:32
- +1
- kimi2028
- Ono úmysel sa dokazuje ťažko v každom športe, ale ide o to, že mohla by byť zmarená čistá gólová šanca. Stačilo, aby sa správne odrazil puk a Michalovčan mohol vešať už v pohode to opäť... Myslím si, že na to pravidlá musia myslieť. Pardavý inak je poriadny plačko. Len plače a ten Slovan nič nebaví na naše šťastie... Osobne som čakal pred sériou oveľa ťažšie zápasy a nie, že budeme bojovať doma o mečbal už po 3 zápasoch... Tak príjemné prekvapenie...
- 22.3.2023 - 7:01
- +2
- Cia
- Akoze nie a v BA urobil co "Odvolavam co som odvolal a prikazuji co jsem prikazal"
- 22.3.2023 - 2:07
- 0
- Cia
- Martin Toth ale zabudol napisat ze ked nie rozhodca tak moze zasiahnut videorozhodca tak ako v BA a mozno by takisto bolo ucinene pravde zadost
- 22.3.2023 - 2:47
- 0
- OPTIMUS
- trestne bolo nariadené spravne Zabusovs mal možnosť dať gól , či tam bol Kytná r alebo nie proste mal tú možnosť dať go l ( Zabusovs) možno by ho nedal ale tu možnosť mal a to sa berie do úvahy
- 22.3.2023 - 0:16
- 0
- Cia
- Kazdy mal moznost dat gol len podmienkou by bolo aby bol pri puku
- 22.3.2023 - 2:09
- +1
- Dellal
- https://twitter.com/PatoMitas/status/1638288139453079552
- 22.3.2023 - 0:51
- +2
- Cia
- Kto je Pato Mitas?
- 22.3.2023 - 2:10
- 0
- Cia
- Lebo hore pod videom Takac pre tv sport povedal ze branku neposunul umyselne len Patovi Mitaso i sa priznal ze to bolo umyselne aby nepadol gol z zaujimave ze po vykopnuti sa nepozera smerom za pukom ale podla Pata Mitasa uz videl strelca
- 22.3.2023 - 2:16
- 0
- DraciaTlama
- Hovorila som ze to Cumaky urvu pre seba.
- 22.3.2023 - 5:54
- +2
- Urpiner16
- To je tak keď niekto nehrá koniec základnej časti súťaže tak aby sa gólovo či herne naladil na play off.Treba púšťať doma Mikulášu,vonku Prešovu a doma Zámkov.Len tak 3 v jednom.Potom sa Slovanisti s neschopným Pardákom nečudujte že vám to teraz drhne a nejdete sa dostať do hernej pohody keď ste pred koncom základnej časti robili všetko preto aby ste z toho poctivého rytmu vyšli.Darmo,stále si niekto myslí že aj tak to dáme keď to budeme flákať a tu je následok.
- 22.3.2023 - 7:22
- +5
- bigi
- Mnohybobjacovia neobhajitelneho ktori tvrdia ze ts bolo lebo by hrac mi strielal do prazdnej. Tak som si pozrel to video este raz a sustredil som sa na tento moment.
A opat je to loz z vasej strany. Ano je tam hrac mi a blizi sa puk k nemu ale este pred tym ho odpaluje hrac slovanu prec. Cize ani tento argument neobstoji - 22.3.2023 - 8:12
- +1
- HA RA Bin Ladin
- a vnímaš aj iné argumenty? .. či tebe stačí nazvať rozhodcov “primitívna chamraď” a vybavenko? Počkaj si, ak Valábik nebude zbytočne hádzať hovnomety, dajú rozhovor pre RTVS k tomu..
- 22.3.2023 - 8:36
- +1
- bigi
- Ine? Ake ine fakty su dane. Nazvat to umyslom chce silny zaludok alebo komplex.
A ano vnimal som aj tvoj pseudoargument preto som si to zvlast vsimal a preto je to len pseudoargument - 22.3.2023 - 10:48
- 0
- HA RA Bin Ladin
- Nech sa páči, máš možnosť dať pravidlo podľa ktorého to nemalo byť TS.. lebo zatiaľ je to z tvojej strany len o urážkach a prázdnom oportunizme..
- 22.3.2023 - 11:20
- +2
- Objektivnost
- 200+ prispevkov o TS v predlzeni, ale o Maierovi, ktory nezmyselne stratil puk ako ziacik su 2, slovom dva. Jednoduchsie je zvalit vinu na rozhodcu, rolbara, upratovacku, pocasie atd atd. Taka klasicka fanusikovska emocia
- 22.3.2023 - 8:18
- +7
- frantapriklep
- Čakám, že konečne v štvrtom zápase bude hrať Slovan naplno od začiatku a že to nebude len o prvom útoku. Ten tam už chodil ob-striedanie, ešte aj tie striedania si naťahoval. Haščák je neskutočne neviditeľný, Takáč sa tam dole trápi.
Ten moment s trestným z môjho pohľadu veľmi prísny. Hráč zachytil puk korčulou, posunutie brány už bolo len následkom. - 22.3.2023 - 8:32
- +2
- OUTBLAST
- Inak ak Marcel plánuje celú playoff hrať túto salámistickú srágoru tak by som po sezóne navrhoval zriadiť transparentný účet a verejnú zbierku po 10 evri a myslím že velmi rýchlo by sa nazbieralo kilečko čo by mohlo pokryť odstupné za ten rok čo má ešte zmluvu a hajde lebo toto fakt nemá zmysel ani hodnotu 🤦
- 22.3.2023 - 8:51
- +1
- frantapriklep
- A to akože by sa celé Slovensko malo skladať, aby ste sa vy zbavili lenivca?
- 22.3.2023 - 9:17
- +3
- strojar
- Sme v EU? Sme.
Nech sa skladá celá únia. - 22.3.2023 - 9:40
- +3
- OUTBLAST
- Však iba v Prešporku bude zbierka 🤪
- 22.3.2023 - 11:10
- 0
- amaskiea
- ešte 2
- 22.3.2023 - 10:04
- +1
- rastislavke
- Tak pridávam svoje "odborné" stanovisko: Hráč Slovana šiel do bránkoviska, kde ako hráč nemá čo robiť. Mal úmysel zabrániť gólu za každú cenu. Hráč nie je brankár, aby sa opieral o konštrukciu bránky pri zákrokoch.
Čisté by to bolo, ak by sa postavil na bránkovú čiaru a nechal sa len trafiť. Jednoducho sa nemal čo zapierať o konštrukciu bránky.
Úmysel je ťažko dokázateľný. Z môjho pohľadu tam ten úmysel bol, lebo keď šiel do bránkoviska musel počítať s tým, že sa môže posunúť bránka. Hlavne keď ju sám svojim úmyselným pohybom vykopol. Nebol tam súperov hráč a bránka sa pohla len a len vďaka hráčovi slovana.
V niektorých podobných športoch (florbal) hráč domácich nesmie ísť ani do vlastného bránkoviska, lebo za to je nájazd. - 22.3.2023 - 10:20
- +4
- dusanTN
- "V niektorých podobných športoch (florbal) hráč domácich nesmie ísť ani do vlastného bránkoviska, lebo za to je nájazd." Hráč hostí môže ísť do vlastného bránkoviska?
- 22.3.2023 - 10:23
- +1
- rastislavke
- Vďaka za opravu
písal som to narýchlo: domáci = brániaci hráč.
- 22.3.2023 - 10:34
- +2
- rastislavke
- tak vletieť do bránkoviska: potom urobiť úmyslený pohyb smerom ku zadnej konštrukcii brány a očakávať, že sa bránka nemôže posunúť je naivné. Navyše z videa je vidieť, že bránku len neposunul, ale doslova "vykopol".
- 22.3.2023 - 10:37
- +2
- frantapriklep
- Lenže potom, ako vykopol puk. Akcia teda bola na vykopnutie puku, nie na vykopnutie bránky, takže z môjho pohľadu je úmysel veľmi otázny.
- 22.3.2023 - 10:40
- 0
- rastislavke
- si pozri na videu rýchlosť 0,25x: https://youtu.be/rF9UO9Ey8RQ?t=480
pri hráčovi slovana je nula hráčov súpera. bránka je meter od bránkovej čiary.
V takomto prípade by sa skôr mal dokazovať, že to bolo neúmyselné. A neúmyselné by to bolo vtedy, ak by do bránky bol vtlačený súperovým hráčom a najmä ak by to bolo v inej fáze hry. Tu keďže to bolo v predĺžení sú pravidlá prísnejšie. Hráči tieto pravidlá veľmi nepoznajú, ale mali by. Neznalosť pravidiel neospravedlňuje. A teda musí vedieť, že ak ide do bránkoviska v predĺžení pri posune bránky mu hrozí trestné strieľanie. - 22.3.2023 - 10:47
- +4
- -BBB-
- Prepac, nic v zlom, ale ohybas to pravidlo ako sa ti hodi a vyhovuje, hoc to pravidlo je napisane jasne a ohybat sa neda,, .... ak hrac umyselne posunie branku ... bodka, ziadne AK tam nie je ..
povedal som si ze uz tu v tomto po vcerajsku pokracovat nebudem, ale rad sem este skopnem jedno vyjadrenie byvaleho SVK rozhodcu a tym je to pre mna uzavrete a nech si kazdy mysli co chce a vyhodnocuje to ako chce .. novy den, novy zapas.
"Ak raz idem do brankoviska s umyslom vykopnut puk z brankoviska, ktory pada do branky, nemozem ist v tom istom momente s umyslom posunut branku.. to je umyslovo nemozne.. Slovan bol jednoznacne poskodeny nespravnym vyhodnotenim danej situacie rozhodcom v danom okamihu"
- 22.3.2023 - 11:16
- 0
- rastislavke
- https://youtu.be/rF9UO9Ey8RQ?t=480
Si pozri ten pohyb pravou nohou. Najprv sa jemne zaprel a potom v druhej fáze ju vykopol.
Výrok toho rozhodcu je falošná dilema.
Prečo by nemohol jeden výrok byť v súlade s druhým?
A ako vie, že šiel vykopnúť ten puk?
Na to, aby vykopol ten puk potreboval podľa fyzikálnych zákonov silu potreboval extra energiu a musel sa odraziť od brány.
Na základe tejto logiky teraz môžu hráči skákať do brány a opierať sa o konštrukcie. Veď každý sa vyhovorí, že on nechcel posunúť bránu, on chcel vykopnúť puk.
Naopak jediný, kto ohýba pravidlá je ten, kto hlása toto. Pravidlá sú nastavené jasne. Tá logika toho trestného strieľania je, aby sa v závere zápasu a v predĺžení neposúvala bránka v jednom kuse. Keby to urobil v 38. minúte zápasu nič by sa nestalo. - 22.3.2023 - 11:32
- +3
- rastislavke
- + doplním, že keď ju vykopol puk už smeroval k hráčovi michaloviec 97 (Zabusovs) a Takáč sledoval ďalej hru a vtedy robil ten druhý pohyb tou nohou.
To, že puk predtým stihol odpáliť hráč SBA 19 (Kytnár) na tom už nič nemení, lebo celé sa to odohralo v rozmedzí 1-2 sekúnd. - 22.3.2023 - 11:41
- +1
- kimi2028
- Zase úmysel sa dokazuje veľmi ťažko. To sa ma pýtať rozhodca za každým hráča chcel si to urobiť? Odpoveď by bola vždy nie, lebo málokto chce poškodiť mužstvo a ešte v takýchto chvíľach. Ja si myslím, že daný obranný zákrok bol určite úmyselný a vedomý. Do danej situácie išiel s jediným cieľom. Chcel zmariť gól, čo sa mu aj podarilo. Gólu zabránil a to, že zobral to aj napokon s celou bránou preč tak je o niečom inom... Tak o čom sa tu bavíme? Takto videl to asi aj rozhodca, že obranný zákrok bol určite úmyselný a vedomý... Niekde som čítal, kde jeden športový reportér zo Slovenska našiel vraj dvoch rozhodcov z inej krajiny ako Slovensko, ktorý by posúdili danú situáciu rovnako ako u nás...
- 22.3.2023 - 12:15
- +2
- strojar
- Je od teba milé, že si tú jeho hlúposť nazval zvláštnym pohľadom na situáciu.
- 22.3.2023 - 14:07
- 0
- amaskiea
- ješšiš, neviem čo furt riešite, podľa toho, čo som si tu prečítal, brániaci hráč nebol pri svojom zákroku útočiaciam súperom nijako tiesnený/obmedzovaný..., takže zákrok je jednoznačne úmyselný a to úplne bez ohľadu na to, či to on sám v tej chvíli skutočne presne tak chcel alebo nie
- 22.3.2023 - 10:47
- +7
- rastislavke
- Amen
- 22.3.2023 - 10:48
- +4
- frantapriklep
- Úmyselný bez toho, či to chcel?
Ak obranca dokorčuľuje útočníka, hodí rybičku a vyrazí mu puk, berie sa to ako čistý zákrok, hoci ho následne zrazí k ľadu. Tu tiež hral najprv puk a posunutie brány už bol len sekundárny efekt. - 22.3.2023 - 10:52
- +1
- rastislavke
- úmysel: tu nie sme na súde, že sa dokazuje úmysel roky. V hokeji musia robiť rozhodcovia rozhodnutia hneď. Navyše tu si to šli pozrieť. Pozri si video a uvidíš, aký pekný pohyb pravou nohou tam Takáč urobil. Tie bránky tam nie sú zabetónované, ale nie sú tam ani voľne.
Rozhodcovia na toto nepotrebujú forenzných technikov, ktorý vypočítajú, akú veľkú silu treba na to, aby to bolo úmyselné a že ako ďaleko musí bránka dôjsť.
Toto určite nie je prvý takýto zákrok v histórií a pravidlá sú v tejto fáze hry a v tejto oblasti (bránkovisko) prísnejšie. - 22.3.2023 - 11:00
- +1
- frantapriklep
- Jasné je, že už to nezmeníme. Rozhodca sa rozhodol, Takáč v podstate zasiahol úspešne a dal šancu svojmu brankárovi ešte to celé zachrániť. Už len debatujeme, ako by sme to riešili my v tej chvíli
- 22.3.2023 - 11:03
- +2
- rastislavke
- Presne tak, som rád, že sa na tomto zhodneme.
: Brankár Slovana mal šancu to chytiť a Michalovčan dostal šancu to premeniť ako náhradu za to posunutie. Vždy sa takéto veci posudzujú kriticky, ak hráč premení nájazd. Hráči si to budú aspoň pamätať do budúcna... Hore to kolega zdieľal. Pravidlo 173
Tam nejde o to, či šiel po puku alebo nie. Ide skôr o to, že to posunutie brány zamedzilo ďalším možným dorážkam, ktoré mohli vzniknúť.
V klasickej situácií, by to bolo za 2 minúty. Takto, keď je to predĺženie alebo tie ostatné 2 minúty je to dané schválne tak, aby to hráči nezneužívali.
Navyše bolo to len trestné strieľanie, nie technický gól. Takže hráči (nie rozhodcovia) rozhodli o zápase. - 22.3.2023 - 11:13
- +3
- kimi2028
- Tu nie som si istý, či sa to berie takto. Pravidlá pamätajú aj na takú situáciu, že keď vo vyloženej šanci napr. v brejku pôjde obranca do brány a posunie bránu tak berie sa to ako automaticky úmyselné, lebo daný zákrok nemožno považovať vtedy za neúmyselný, aj keď môže byť nešikovný napr. šmykne sa nechtiac. Toto bola podobná situácia... Veď keby nebol v bráne Takáč, tak je gól a danú situáciu neriešime už ani...
- 22.3.2023 - 12:30
- 0
- Mato-Mi
- Ale inak krasna tema umyslu, neumyslu. Na ktorej sa opat tabory nezhodnu.
Ako pisal BBB, novy den, novy zapas. - 22.3.2023 - 11:23
- 0
- Magellan
- Predĺženie: Dnes už s chladnou hlavou poviem, že som s tým verdiktom v predĺžení OK. Len by som bol rád, aby sa takéto (alebo podobné) situácie v budúcnosti riešili rovnako, lebo sa často stáva, že rovnaká situácia = iné rozhodnutie.
Slovan si tento zápas (a zatiaľ aj sériu) prešustroval sám svojím prístupom v duchu zápasov zo záveru ZČ. Ešte je čas s tým niečo spraviť, najlepšie hneď dnes, lebo pri vývoji série 3:1 pre MI už neverím tomu, že by sme boli schopní dať tri víťazstvá po sebe. Ale nemám pocit, že patríme do boja titul, tento rok určite nie... - 22.3.2023 - 11:52
- +5
- kimi2028
- Tá séria je zaujímavá. Osobne som nečakal, že naše Michalovce budú takto hrýzť. Osobne pred touto sériou aj hoci 4:2 pre Slovan by som bral. Bál som sa, že bude to o 4-5 zápasoch... Teraz sa mi bude to možno máliť ak Dukla nepostúpi. Hoci je jasné, že s každým sa dá hrať v našej lige... Nerátal som s tým...
- 22.3.2023 - 12:38
- 0
- Magellan
- Stať sa môže ešte všeličo, ale my musíme teda poriadne pridať. Vy máte veľkú maródku, my máme prejav "na saláme", tak uvidíme...
- 22.3.2023 - 12:49
- 0
- Radovan123
- Patrik Mitas: Nedalo mi to. Zo všetkých TOP súťaží vrátane NHL prišla odpoveď, že trestné strieľanie v predĺžení bolo pre Michalovce vyhodnotené správne.
Trend je, že si hráč mus byť vedomý, do akého risku v bránkovisku ide, aby sa zachovala kontinuita rozhodovania.
https://twitter.com/PatoMitas/status/1638513234268364801
Dúfam, že už bude po tomto pre každého táto téma uzavretá. - 22.3.2023 - 13:33
- +3
- Mato-Mi
- Mohol dat aj svoje zdroje, aby to bolo vierohodne.
- 22.3.2023 - 13:42
- +2
- Radovan123
- Súhlasím. No nevidím dôvod prečo by mal potrebu klamať/zavádzať.
- 22.3.2023 - 13:48
- 0
- strojar
- Diskutovať možno, ale ako hovoria starí latiníci:
Roma locuta, causa finita. - 22.3.2023 - 14:12
- +1