Diskusia: Michalovce zvíťazili nad Trenčínom po nájazdoch
Hokejisti Michaloviec zvíťazili v 48. kole Tipos extraligy pred svojimi fanúšikmi nad Trenčínom 2:1 po samostatných nájazdoch. O rozhodujúci presný zásah sa postaral Aron Artur Chmielewski.
48. kolo Tipos extraligy:
HK Dukla Ingema Michalovce - HK Dukla Trenčín 2:1 pp a sn (0:0, 1:0, 0:1 - 0:0, 1:0)
Góly: 29. Meliško (Buc, Kabáč), rozh. nájazd: Chmielewski - 54. Josling (Leskinen, Ahl). Rozhodcovia: Kocúr, Snášel ml. - Bogdaň, Pribula, vylúčení 3:7 na 2 min., presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, 1724 divákov.
HK Dukla Ingema Michalovce: Glosár – Slováček, Drgoň, Brejčák, Meliško, Kulda, Bodák – Krastenbergs, Rönni, Michnáč – Varga, Solenský, Svitana – Lukosevicius, Mahbod, Chmielewski – Kabáč, Buc, Vašaš
HK Dukla Trenčín: Grigals – Laurenčík, Hatala, Hlaváč, Macejko, Hrenák, Starosta, Bečár – Ahl, Stapley, Josling – Bezúch, Mráz, Krajč – Leskinen, Lapšanský, Tomík – Krajčovič, Kalis, Hudec
- Big brother
- Úprimne, tie dva vymyslené fauly na konci a v predĺžení zo strany toho rozhodcu ma fakt nahnevali. Nerozumiem tomu, či sa nepozeral a len videl v prvom prípade už iba pád michalovčana a v druhom padnutú hokejku a na základe toho si tipol, že čo tomu asi predchádzalo alebo reálne videl celú situáciu a aj napriek tomu to odpískal, ale či to bolo jedno alebo druhé, tak je to veľmi smutné a nebezpečné do budúcna, keď takýto človek píska extraligu.
Každopádne, gratulujem Michalovciam, my sme mali ísť za tým víťazstvom viac.
- 16.2.2025 - 19:25
- +5
- Big brother
- To nebola vyhodená hokejka, on mu to len zlahka zospodu nadvihol, si to pozri ešte raz. To bola bežná situácia, akých je v zápasoch 100. Len Drgoň sa rozhodol tú hokejku pustiť.
- 16.2.2025 - 19:33
- 0
- Mato-Mi
- Zlahka, ztazka, jednoducho hokejka vyletela a to sa bezne piska. Rozumel by som, ak sme viedli debatu o inom zakroku, ale o tomto nie.
- 16.2.2025 - 19:34
- +4
- Big brother
- Nemáš pravdu. Rozhodca musí posudzovať aj podľa intenzity. Si predstav keby sa nejaký tím rozhodol, že pri každom nadvihnutí hokejky súperom ju budú púšťať z rúk? Veď to by mal ten tím v zápase 30 presiloviek. Toto sa pískať nemalo a už vôbec nie v predĺžení.
- 16.2.2025 - 19:38
- 0
- Mato-Mi
- Nadvihnutie a vyhodenie je rozdiel.
- 16.2.2025 - 19:42
- +1
- Big brother
- Ale veď to sa ti snažím vysvetliť, že on mu ju len nadvihol a tým, že ju Drgoň ochotne pustil z rúk, tak z toho spravil "vyhodenie". Ty musíš pozerať na tú intenzitu, takýchto nadvihnutí aké spravil náš hráč je v zápasoch velmi vela. Neviem, či to zo strany Drgoňa bolo únavou alebo vychcanosťou, ale pri takom nadvihnutí sa hokejka určite bežne nepúšťa.
- 16.2.2025 - 19:45
- 0
- Mato-Mi
- Nemusis pozeraz na intenzitu. Vyhodena hokejka, je vyhodena hokejka. Ak vyleti z ruk, je intenzita dostatocna, nie?
Budeme tu riesit zbytocnosti. Pri podrazeni je tiez jedno, ci silou seknes hraca po nohach, alebo sa ti len na hokejke posmykne. - 16.2.2025 - 19:50
- 0
- Big brother
- Ale áno, samozrejme, že musíš riešiť intenzitu
Podrazenie je niečo úplne iné, to už pletieš hrušky s jabkami, veď pri podrazení stačí líznuť hokejku s korčulov na to, aby si zapríčinil pád hráča. To nemôžeš porovnávať. Pokial si za to, aby rozhodcovia hento pískali, čo odpískali nášmu hráčovi, tak ideš proti hokeju...to by fakt náš šport mal problém.
- 16.2.2025 - 19:54
- 0
- Mato-Mi
- Nam za toto xy krat vylucili hracov. Jednoducho je to jedno akou intenzitou mu ju hrac vyhodil z ruk. Za mna toto nie je na debatu. Ani v pravidlach sa urcite nic nepise o intenzite.
- 16.2.2025 - 20:15
- 0
- Big brother
- Tak potom nech všetci púšťajú pri každom nadvihnutí hokejku z rúk a to bude paráda
Nie kamo, to máš to isté ako krošček...nie každý krošček je faul, jednoducho tam musí byť určitá intenzita.
- 16.2.2025 - 20:57
- 0
- Big brother
- Rovnako ako nie každé seknutie je faul.
- 16.2.2025 - 21:00
- 0
- Norik
- Faul je vtedy: Ked to piskne sudi.
Vyhodenq hokejka z ruk je vyhodena hokejka..
O intenzite sa tu neda nerozpravat... - 16.2.2025 - 21:22
- +1
- Big brother
- Tak toto je veľký nezmysel keď niekto napíše, že intenzita nehrá rolu
- 16.2.2025 - 21:30
- 0
- Mato-Mi
- Pises ako keby si dnes hokej videl prvykrat.
- 16.2.2025 - 21:49
- +2
- Big brother
- Mne to skôr pripadá, že ty tak píšeš.
- 17.2.2025 - 7:50
- 0
- Big brother
- Ale vo všeobecnosti sa nejako necitím ukrivdený, viem ako to v našej lige chodí. Niekedy rozhodcovia uškodia jednému, inokedy druhému. Ale jednoducho nesúhlasím, aby rozhodcovia pískali nadvihnutie hokejky, lebo preto, že hráč od únavy pustí hokejku alebo čo.
- 16.2.2025 - 19:58
- 0
- Dukla43
- Je to blby faul ale piska sa to vsade, tiez sa mi tento faul nepozdava lebo tam ked drzis jemne hokejku a ti po nej tukne tak leti….nemam rad tie fauly
- 16.2.2025 - 22:36
- +1
- mannheim
- Nezvyknem písať k rozhodcom, ale v tomto to vidím ako BB...možno pri bežnej hre hej, ale v predĺžení by sa mali pískať len zjavné, alebo nebezpečné zákroky, toto bolo mimo. Každopádne ak nevieme dať gól z toľkých šancí aj na konci zápasu, neni o čom. A Grigals wau, aký výkon, tento chalan je fakt šikovný, brutal vie podržať tím keď je treba.
- 17.2.2025 - 13:52
- 0
- Mato-Mi
- Nasim rozhodcom chyba cit pre hru. Odpiskat centimetrovy icing a potom neodpiskat metrovy je jeden z prikladov. O fauloch nehovoriac, dvojaky meter a pod.
- 17.2.2025 - 19:44
- 0
- Slapshot12
- Ja si napríklad tiež myslím, že nakoľko Drgoň sledoval hru a váš hráč mu zo spodu zbytočne zdvíhal hokejku bez puku tak sa to pískať normálne mohlo a asi aj malo ale tak dobre beriem, vec názoru... Ale povedz mi teraz úprimne, Bucove zdržiavanie hry bolo podľa teba pískané správne? Lebo ja si myslím, že to tiež bolo trochu vymyslené
- 16.2.2025 - 19:34
- +1
- Big brother
- Musel by som si to pozrieť ešte raz, ale viem, že aj u nás raz Bokroša za presne to isté vylučil. Také je asi pravidlo.
- 16.2.2025 - 19:35
- 0
- Slapshot12
- Pravidlo také existuje, ale Buc tam puk nijako veľmi nezdržiaval a mne sa zdalo, že ani neprišliapol.. Ale to už je jedno, možno to bola kompenzácia za to, že nepískali držanie na Lapšanského
- 16.2.2025 - 19:37
- 0
- mili28
- a prave to... ked sa sklzne do kompenzacii, uz je zle.
- 17.2.2025 - 7:14
- 0
- Big brother
- Ale každopádne hento v predĺžení sa pískať nemalo, to faul určite nebol.
- 16.2.2025 - 19:36
- 0
- Slapshot12
- Ja si myslím opak ale nehádam sa, možno máš pravdu ty.. Mňa skôr zaujíma načo to od Vášho hráča bolo dobré? Podľa mňa úplne zbytočná hlúposť
- 16.2.2025 - 19:39
- +1
- Big brother
- Práveže ja mu to vôbec nezazlievam, lebo tú hokejku mu len zlahka nadvihol, tak ako sa to robí 100 krát v zápase. Úplne bežná situácia. Toto nebolo žiadne odpálenie hokejky.
- 16.2.2025 - 19:40
- 0
- Slapshot12
- Veď jasné, ale ja si napríklad myslím, že Drgoň to neurobil zámerne, že ju pustil aby vybojoval presilovku.. Podľa mňa sledoval hru a nečakal ten kontakt, ja si myslím že keďže to nebol súboj o puk tak to bolo od Vášho hráča zbytočné.. Ale tak asi vec názoru
- 16.2.2025 - 19:43
- 0
- Big brother
- Podľa mňa to zbytočné určite nebolo, lebo toto robia hráči bežne v herných situácach, je to ich návyk.
- 16.2.2025 - 19:47
- 0
- Mato-Mi
- Ak je v pravidlach zasliapnutie puku na dve minuty a Buc puk zasliapol, tak opravnene vylucenie. Len tych zasliapnuti je v zapase v subojoch pri mantineli dost a dnes sa to rozhodli odpiskat.
Trencin vyuzil presilovku, zasluzena delba bodov. My sme tych presiloviek mali pozehnane, ale ten Rockwood tam velmi chyba. My na presilovku posleme Vasasa, Buca a Svitanu 😀 a to mam Vasasa rad, ale jednoducho na presilovky ozaj nie. - 16.2.2025 - 19:37
- +1
- Big brother
- Je iné zašliapnutie, kde sú tam dvaja a iné keď zašliapne puk hráč sám vtedy, keď ho môže hrať.
- 16.2.2025 - 19:39
- 0
- Mato-Mi
- Bolo tam 5 hracov asi.
- 16.2.2025 - 19:43
- 0
- Big brother
- V súboji...
- 16.2.2025 - 19:47
- 0
- errko
- Chlapi, pokial som spravne zachytil uz inde, ak sa postavil korculou na puk, to nemoze, to sa povazuje za zasliapnutie. Nie klasicke bojovanie o puk uvazneny medzi 4 korculami
- 16.2.2025 - 19:45
- +3
- Mato-Mi
- Je to tak.
- 16.2.2025 - 19:50
- 0
- Cvikelka
- Rozhodca a to je tak všetko
- 16.2.2025 - 19:28
- +1
- Janci24
- Zlatý bod! Keby mali Michalovce lepšie presilovky, tak nemáme ani ten.. Pred Košicami som chcel v troj-zápase 4 body, máme ich!
- 16.2.2025 - 19:31
- +3
- Mato-Mi
- Dnes to bol playoff hokej, ktory vela krasy nepriniesol, bolo to ubojovane.
Dva body su lepsie ako jeden.
Dnes Glosar zakrok sezony 😀
Najazdy z nasej strany tragicke, presilovky ani nehovorim. To bolo otrasne, co sme v nich dokazovali.
Fanusikom z TN prajem stastnu cestu domov.
Niet vlastne co hodnotit. Neodpustim si, Svitanu by som som uz na lad nedaval. - 16.2.2025 - 19:33
- +3
- Irenka123
- Mimo zápas. Máte niekto nejaké info ohľadom nových hráčoch v TN ?? Táto situácia sa mi nepáči.
- 16.2.2025 - 19:38
- 0
- AndrejTN
- Zajtra/Pozajtra by sa mal predstaviť obranca
- 16.2.2025 - 19:40
- +1
- SamuelElcik
- Ullman LM uz bali a myslim ze schmiemanov odchod vol takticky nastaveny tak ze s gordiem sa rata ze sa vrati v Play off tak aby nezaberal legio a ullman ako sved do kabiny k Ahlovy s tym ze ma viac skusenosti takze za mna schmimanov odchod bola pre gn super vec lebo aj dostali dajake financie
- 16.2.2025 - 21:57
- 0
- Izo
- To dostali aj za Cardwella peniažky pred 1,5 mesiacom.
A náhrada za neho stále neprišla… - 16.2.2025 - 22:02
- +8
- mamina
- Vydrž do zajtra do polnoci... ďalšie ráno sa to dozvieme... Máriovi asi horí telefón teraz..
- 16.2.2025 - 20:00
- +2
- Fanusik23
- Btw čo je z greenom? A kedy by sa konečne mohol vrátiť Záborský vie niekto?
- 16.2.2025 - 20:25
- +1
- DuklaFan4ever
- Green chodí s ortezou na ruke
- 16.2.2025 - 21:41
- 0
- mamina
- Green ruka a Zábor mal predpokladaný návrat na ľad vo februári, ale v akom je to stave teraz, to netuším...
- 17.2.2025 - 0:17
- 0
- mili28
- teraz mu vyberali štychy.
- 17.2.2025 - 7:15
- 0
- Jajovic
- Myslím že na stránke Dukly dávnejšie bolo písané, že zabor koniec februára je predpoklad
- 17.2.2025 - 9:26
- 0
- Bazo
- Klasicky zapas o jednom gole navyse pre vitaza.
Trpime na presilovku, je to naozaj bieda, aby sme to tak hrali resp. aspon jednu nevyuzili. Najazdy detto, stale ti isty hraci, tam by som polovicu vymenil resp. aspon skusit niekoho, kto by aspon to stasticko mal
Necakaju nas lahky superi teraz, kazdy bod bude dobry, vlaste uz do konca ZC bude kazdy bodi fajn 🤞🏼 - 16.2.2025 - 19:48
- 0
- WTF
- Tie najazdy horšie jak na partičke po dvoch pivach a domácej 🤣🤷♂️
- 16.2.2025 - 19:50
- +1
- DocentMladsi
- pozor big brother ma nocnu takze diskusia tu nebdue mozna
v dobrom varujem michalovcanom aby ho nekrmili - 16.2.2025 - 19:59
- +5
- Big brother
- Si zlatý
- 16.2.2025 - 20:05
- 0
- micu79
- Bod je dobrý pri toľkých vylúčeniach teraz treba doma zvíťaziť za 3 body aby sme aspoň predkolo začínali doma.
- 16.2.2025 - 20:10
- 0
- Cvikelka
- Micu79: Kabel si už zalepil? Už netečie elektrina po stene?
- 16.2.2025 - 20:19
- +2
- micu79
- Veru mal som nervy zrovna cez hokej nejde elektrina ale nebojsa nezijem v osade ale to nesla v celej dedine a potom ked isla tak zrova na najazdy to znova vypli ale o nic som neprisiel ako Vy ked aj tak sme gol nedali.
- 16.2.2025 - 23:23
- 0
- Cvikelka
- Ja si idem spraviť prečerpávaciu stanicu. Elektrika bude 😃
- 17.2.2025 - 7:03
- +2
- TinoH
- Naše domáce zápasy sa podobajú ako vajce vajcu a vôbec sa mi nepáčia. Polovica ako tak dobrá, druhá klasika, obava o výsledok pri našom vedení. A to je jedno aký tréner tu bol a teraz je. Bojovnosť a nasadenie sa hráčom uprieť nedá, iba tomu niečo chýba. Naproti tomu Trenčín nebol ľahký súper, bolo vidieť, že majú systém hry, vedie čo majú hrať.
V livku a aj tu sa riešia prevažne rozhodcovia, je to podľa mňa zbytočná téma a strata energie, lebo každá zo strán to vidí po svojom. Raz sú ukrivdení jední, v ďalších zápasoch iní. - 16.2.2025 - 20:14
- +1
- Izo
- Dúfam že obránca nebude iba jeden čo príde do TN. Aspoň dvoch nám treba…
- 16.2.2025 - 20:42
- +5
- Big brother
- Veru. Ale v tomto som trochu skeptik.
- 16.2.2025 - 21:12
- +1
- doc.koniferum
- tak ja teda ďakujem aktérom tohto zápasu ktorý mi ako jediný na tikete ušiel.mal som na ňom: Spišská-Zvolen 1 (1,74),Košice-Poprad 2 (3,85),Kladno-Třinec 2 (2,16), Michalovce-Trenčín 2 (3,75).Vklad 5,30 eur a výhra 270 eur.aj to sa stáva
- 16.2.2025 - 21:15
- 0
- Gerlach2655
- Adam Drgoň všetko najlepsie k 40 ke 🍺 aby sa nezabudlo dalsi v lige
- 16.2.2025 - 21:43
- +4
- empe89
- Na matrike SZLH pribudol pre Duklu Trenčín nový brankár z FIN:
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/players/detail/250341/kohonen-paavo-onni-petteri
- 17.2.2025 - 10:26
- 0
- cuchorko
- Deviaty tím extraligovej tabuľky z Trenčína hlásil posily. Sú nimi kanadský obranca Ross MacDougall a fínsky brankár Paavo Kohonen. Obaja hráči prichádzajú z európskych tímov.
Kanadský bek pôsobil v aktuálnej sezóne v ICEHL v rakúskom tíme Pioneers Vorarlberg. Pre 27-ročného obrancu ide o prvú sezónu v Európe. V drese rakúskeho tímu zaznamenal v 47 stretnutiach päť gólov, ku ktorým pridal 20 asistencií. - 17.2.2025 - 13:52
- 0
- Korimaro
- Škoda,že v Michalovciach zanevreli diváci na hokej 1700 divákov smutne na nedeľu ...teraz by ich chalani potrebovali vo väčšom pocte
- 17.2.2025 - 19:31
- 0
- Mato-Mi
- Vcera sme to rozoberali s partiou. Ze ta euforia opadla, pritom sme sa da sa povedat zastabilizovali v lige, mame dva bronzy a ludia prestali chodit. Rozumiem tym, ktorym sa zda 12€ za listok vela, aj tym, ktori na playoff nedaju za listok 20€ - 25€.
Mozno ze cena je rozhodujuci faktor, urcite aj herny prejav, alebo vysledky. Nerobia sa ziadne akcie pre ludi, marketing je slaby, klub nekomunikuje s divakmi. Zo strany klubu velmi slaba propagacia hokeja, oficialna stranka je podpriemerna.
Ludia vo vedeni spia a nerobia nic pre zvysenie navstev.
Strielat na branu o dres je velmi malo. - 17.2.2025 - 19:42
- 0
- Korimaro
- No viem že pre niekoho 12 € je veľa ale neverím že 3800 divákov je problém naplniť ...zle sa na to pozerá keď je tak málinko ľudí ...je to pravda ten marketing chýba ale trošku sa ten herný prejav zlepšil diváci by mohli pomôcť ...Michalovce sú hokejové mesto len skoda,že to nepotvrdzujeme 😕
- 17.2.2025 - 19:49
- 0
- Mato-Mi
- Vcera koniec zapasu a na dakovacku ostali prazdne tribuny. Nie sme hokejove mesto, uz nevieme prist na stadion, aj ked sa dari, tribuny su mrtve, chyba tam emocia. Minuly rok semifinale a nevypredame stadion. Na nudnu exhibiciu pride plny stadion za 14€ a na playoff nie. Neviem, nerozumiem tomu.
- 17.2.2025 - 20:03
- 0
- Korimaro
- No tiež tomu nerozumiem... veľmi ma to mrzí keď vidím prázdne tribúny
- 17.2.2025 - 21:09
- 0