Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
ROZBALIŤ

Diskusia: Trenčín si poradili s Nitrou 5:2

zdroj: TASR
5.1.2025 19:34 TASR

Hokejisti Dukly Trenčín zvíťazili v nedeľnom zápase 34. kola Tipos extraligy nad HK Nitra 5:2. Pripísali si tak druhé domáce víťazstvo po sebe.


Zápas okorenila hromadná bitka v druhej tretine, keď Bajtek tvrdo narazil na mantinel Bečára. Arbitri rozdali dokopy 235 trestných minút.

 

34. kolo Tipos extraligy

HK Dukla Trenčín - HK Nitra 5:2 (1:0, 2:1, 2:1)

Góly: 1. Josling (Stapley, Leskinen), 32. Mráz (Starosta, Krajč), 38. Ahl (Krajč, Laurenčík), 43. Krajčovič (Bezúch, Hudec), 57. Green (Ahl, Hlaváč) – 22. Bubela (Lacka, Jackson), 46. Bubela (Auk). Rozhodcovia: Goga, Kocúr – Hajnik, Jurčiak, vylúčení: 3:2 na 2 min., navyše Bajtek 5+DKZ za napadnutie hlavy a krku, Stapley, Leskinen, Schmiemann, Josling - Mezei, Bajtek, Cotton a Nemec 5+DKZ za bitku, presilovky: 1:0, oslabenia: 1:0, 2411 divákov.

Trenčín: Grigals – Schmiemann, Starosta – Hatala, Hlaváč – Macejko, Laurenčík – Bečár; – Josling, Stapley, Leskinen – G. Green, Mráz, Ahl – Hudec, Krajč, Krajčovič – Bezúch, Kalis, Ďurčo

Nitra: Kašík – Cotton, Mezei – L. Green, Auk – Vitaloš, Lisý; – Ritchie, Gill, Buček – Hrnka, Bubela, Jackson – Lacka, Čederle, Okoličány – Bajtek, Chrenko, Nemec

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


gabby

 

konecne sme dokazali porazit aj Corgona 👍💥 a to sa pocita! za tri body s dobrym vykonom , jednoducho takto to fanusika bavi, tak sa chlapci snazte a bojujte dalej!
5.1.2025 - 19:50
+16

gabby

 

a hlavne malo to konecne aj: GULE 🥊🥊🥊
5.1.2025 - 19:52
+7

BieloModra

 

To malo😀
5.1.2025 - 19:59
+1

Dzunkes

 

Vsetko najlepsie k meninam
5.1.2025 - 20:09
+1

BieloModra

 

Vdaka😀
5.1.2025 - 20:10
0

Wana

 

Inak neviem či ti už niekto gratuloval ale prajem ti všetko najlepšie k meninám!
5.1.2025 - 20:11
0

BieloModra

 

Dakujem clovece👍
5.1.2025 - 20:14
0

sloniik

 

Na teba zas vsetci zabudli, tak vsetko najlepsie Andrejka 💙
5.1.2025 - 20:22
0

BieloModra

 

Nerob ...Ď🤍💙
5.1.2025 - 20:25
+1

Sedko NR

 

Ale veď poblažela ti už niekto konečne? Všetko najlepšie 😊😊
5.1.2025 - 21:28
0

zasi

 

aj ja sa pripájam ku gratulantom
5.1.2025 - 21:53
0

BieloModra

 

Dakujem pani! Aj Tebe pan🫣
5.1.2025 - 22:29
0

hawkie

 

A pridávam sa aj ja, všetko dobré Aďka! Buď dlho zdravá
5.1.2025 - 22:58
0

gabby

 

tak samozrejme aj ja sa pripajam 🥂🌷 a hlavne vela zdravicka
5.1.2025 - 20:22
0

BieloModra

 

Vdaka chalan👊
5.1.2025 - 20:26
0

mamina

 

Všetko najlepšie Aďka, hlavne veľa zdravia.
5.1.2025 - 20:56
0

BieloModra

 

Katka...pekne dakujem...tak mi ty este napis co to reparujete?...to bude to zateplenie?
5.1.2025 - 22:30
0

mamina

 

nové vonkajšie opláštenie... záverečná fáza
5.1.2025 - 22:59
0

Majko25

 

Plus napojenie na vzduchotechnitku
5.1.2025 - 23:42
+1

BieloModra

 

Bude to potom fajn. Je citit ze je to teraz otvorene, riadny prievan bol
6.1.2025 - 8:10
0

Filbert

 

Kamarát, gule to malo akurát tak v komnatách kde nám v rozpore so zákonom nalievali gumiďžúsy voltáže 4,1 a viac….😉
6.1.2025 - 2:23
+2

gabby

 

🫣 ouuu... ale 4,1 to ani na Richterovej stupnici nenarobi velke skody 🤪🤔
6.1.2025 - 9:09
0

steevee

 

Patrí sa gratulovať víťazovi: Ale jedným dychom musím povedať že podľa mňa to bol najhorší výkon sezóny tímu ktorý hral proti Nitre. O to horšie vyznieva nitrianska prehra. Dnes opäť žalostná efektivita Nitry. Neviem aký bol pomer striel ale minimálne dvojnásobok si myslím v prospech Nitry. Minimálne 20 skrumáži pred trenčianskou bránkov a ani jeden odrazený puk na nitriansko hokejku. Zlatý klinec bol v tretej tretine kde bola Dukla štyrikrát v nitrianskom pásme a dala góly. Lepšie takto teraz ako play off.
5.1.2025 - 23:46
0

martin_aston

 

Počet striel bol 30:39. Ja viem, že všetci fandíme svojim. Ale trošku nadhľadu by prospelo.
7.1.2025 - 8:39
+3

Tokino

 

Naša hra nesplňa žiadne parametre kvality, posledných 10 zápasov nezáujem hráčov. Za mňa legionári môžu ísť
5.1.2025 - 19:51
+4

lolo

 

To je o Kmečovi,Milovi a Ivanovi….nemáme systém, presilovka, oslabovka prechod cez pásmo, obrana, útok….. nič.Môže byť kamarát s hráčmi, funkcionármi…nič.V konečnom stave ubližuje všetkým.Hráme jazierkový hokej, hráme ale nič nehráme-hanba.Celý Feneš.Bodaj by som sa mýlil, ale nemá na 1.trénera.
5.1.2025 - 20:38
+5

simon22

 

Ale no...: Pred zápasom v trenčíne minulú sezonu keď dme viefli 2:1 ste pídsli o vašich hráčoch ako o najslabšom tíme za posledné roky.. bez bojovnosti a charakteru... a zrazu bol každý najlrpší fans ked ste postúpili, končilo to titulom... veď sa ukáže aké jazierko bude tento rok vaše...tretiu tretinu ste nás gniavili.. 17 minut sa hralo pred bránou dukly... naši to vydreli...
5.1.2025 - 21:56
+6

Filbert

 

Sme hrali bez 1.prvej lajny… To nespomenieš keď už sa oháňáme objektivitou ?
6.1.2025 - 2:26
+7

yogi

 

Muco, to si si este nezvykol, ze ked nitra prehra tak hral super hovno ??
6.1.2025 - 13:20
+6

sloniik

 

Ale viete vy dvaja o tom, ze Simon22 je fanusik Dukly, ze?
6.1.2025 - 14:06
+8

yogi

 

Ja reagujem na Steevee..
6.1.2025 - 17:49
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
simon22

 

ano bez prvej: ale tak vyšlo z hry.. teda z bitky.. aj to bolo súčasťou zápasu...
6.1.2025 - 17:10
+2

KrebsKandidat

 

Gratulujem domacim.
Rozhodcovia klasicky, prestava ma to bavit sledovat, ako to kazia.
5.1.2025 - 19:51
0

ufák

 

Ak chceme ešte zachrániť sezónu, tak musíme s takýmito súpermi vyhrávať...som rád , že to vyšlo
5.1.2025 - 19:52
+5

tik

 

Otazka: Do kedy bude vedenie tolerovat tuto hru…. Bez koncepcie bez naznaku kombinacie… bez zaujmu…. Ziadne chcenie vsetko na nahodu ….. trener tam je na co??? Aby krutil hlavou nad rozhodcami??? Naco nam je nova hala …. Na tuto hru bude stacit aj vedlajsia treningova …. Je to hamba naozaj
Trencin bez 1. Utoku to v pohode uhral este nam aj nalozil … rovnako ako Zamky ….
5.1.2025 - 19:53
+3

TurnerSVK

 

Nitra bude hrat predkolo, otazka je z akeho miesta.
5.1.2025 - 19:54
0

tik

 

Jasne: A hlavne bez fanusikov
5.1.2025 - 19:55
0

BieloModra

 

Garantujem ti, ze x nas tam bude
5.1.2025 - 20:08
0

sloniik

 

To su taki, ked je zrazu uspech, sa ukazu a co potom na mna hucia, ked stojim vedla mojho syna, ukazaju co mi spravia, ked nezidem dole a idu plackat za sbs, ze on nevidi meter stvorcovy na lade.
5.1.2025 - 20:24
0

BieloModra

 

Pozname😀
5.1.2025 - 20:34
0

FeroMotyka

 

Asi dobré klobásky
5.1.2025 - 21:03
+1

BieloModra

 

Coze?...
5.1.2025 - 22:32
0

BieloModra

 

Ste vyhrali trencania coooo? Urcite dobry pocit 😀 Uzivajte, blahozelam!

Neviem presne co sme chceli zahrat my, ale evidentne nam to nevyslo. Neviem ako a s kym v zostave chceme hrat so ZV, aaaale bude to zaujimave.
Inak v TN ako vzdy fajn, tooolko zlozziek ma strazilo ze som sa citila mimoriadne bezpecne, transparentik bol tiez milunky az ma napadlo, ze mozete lutovat, ze vam nikto taky nevyhotovil 🤣
Stastnu cestu vsetkym domov!
5.1.2025 - 19:57
+8

aMigos2

 

Vsetko najlepsie k meninam bolo na transparente?😀
5.1.2025 - 20:01
0

BieloModra

 

Nie, ale vycmukana som aj od domacich
5.1.2025 - 20:02
+2

Flak108

 

Vďaka Adka. Veru aj vonku bola na každom rohu hliadka. Asi tie rozbite hajzle majú dohru.

Šťastnú cestu domov v tomto počasí.
5.1.2025 - 20:01
+2

BieloModra

 

Ale boli zlati ...poriesili tam vasich co z tribuny vykrikovali cosi, nam uvolnili zatarasy aby sme nemuseli na cestu SBS tiez fajn...proste u vas sa da.
5.1.2025 - 20:04
+3

CORGI

 

V TN je vždy veľa policajtov, neviem či to je tým, že tam hrá Nitra alebo je to tak stále... 😄
5.1.2025 - 22:40
0

Majko25

 

Ale no....inak všetko najlepšie sa praje
5.1.2025 - 20:42
0

BieloModra

 

Ale heej...uzivaj a dakujem
5.1.2025 - 20:44
0

Filbert

 

Transparent trápny, bez vtipu a pointy. Najmä keď 2 sezóny naspät boli naši fans obvinení z “brutality” v podobe poškodenia batérii a spôsobenia potopy. V NZ som bol v sektore hostí niekoľkokrát a fakt neviem čo sa dalo v rozbitom, rozvrátenom, neudržiavanom a zanedbanom stave tamojších toaliet bez svetla poškodiť…
6.1.2025 - 2:33
+5

BieloModra

 

Ej, ci si ostry😀😀😀 ano stav WC v NZ v sektore hosti je zalostny...co sa dalo rozbit sa treba opytat plytkosov od vas a od nas co to urobili
6.1.2025 - 7:58
+6

DENISO6

 

5 sezón čas rýchlo letí...
6.1.2025 - 8:31
+4

DENISO6

 

Ďalšie body s ktorými som nepočítal ale sú. Ale tie tresty za tú šarvátku sú choré. Šťastnú cestu hosťom domov, dávajte pozor.
5.1.2025 - 19:57
+5

Flak108

 

Dnes snáď všetko na opak: 1.)Z prvej strely sme dali gól.
2.)Váš brankár chytal ako väčšinou náš.
3.) Dali sme gól v oslabení.
4.) dali sme góly z brejku.

To je presný klasický scenár s Nitrou. Ale naopak.
5.1.2025 - 19:59
+14

HK88

 

Vacsinou uz pred zapasom “prehravame” 0:2 ale dnes nam rychli gol velmi pomohol. Nitrancania nic proti ale taku slabucka Nitru som tu dlho nevidel. Uplne bez nasadenia.
Tri body zasluzene!
5.1.2025 - 20:01
+6

WTF

 

3.tretinu ste nevyšli z pásma,keby tam príde skorý gol na 4-3,tak by ste to ešte prehrali,tak sa teš z výhry🫡
5.1.2025 - 20:03
+4

ekaver

 

Nuž keby ,keby, boli by sme v nebi
5.1.2025 - 20:25
+5

WTF

 

Kasik-Nitra 5:2: Toto mužstvo je úplne hotové...Po dnešku by som Kasika poslal rovno do Zlína z TN to ma náskok,miesto tragického Auka priniesť kvalitu,prestaň tlačiť deti do zostavy,taky Chrenko je šikovný,ale prehra každý jeden súboj a jeho strely sú také tvrdé asi ako hnačka,preto by mal hrať ešte len 1.ligu🤷‍♂️
Za 10 kôl bude toto mužstvo niekde okolo 8.miesta pokiaľ sa vedenie nezobudi...
5.1.2025 - 20:02
+4

dusanTN

 

Necakane tri body chutia najlepsie. Dukla sa velmi moze podakovat Kasikovi. Rozhodcovia katastrofa. Mam pocit ze si hadzali kockou co maju vylucit.
5.1.2025 - 20:03
+6

miko 75

 

Po Nových Zámkoch som sa rozhodol neísť na domáci zápas,no a chlapci zariadili, že zase nepôjdem,na tento grc ja peniaze a nervy míňať nebudem.
5.1.2025 - 20:04
+7

tik

 

Spravne: Inak ako bojkotom zapasu sa im neda naznacit ze sa nam to nepaci…. Chodime tam povbudzujeme platime vstupne a hraci??? Verejne korculovanie
5.1.2025 - 20:07
+4

jaja11

 

Miko 75: 👍
Podobne to mám aj ja
5.1.2025 - 21:43
+1

SlovakRanger

 

Ešte viac než výhra Trenčína ma asi prekvapil verdikt vylúčiť všetkých na ľade len tak pretože sa tam strhla jedna bitka.
To je tak keď najväčší amatéri v lige sú rozhodcovia, čo už
5.1.2025 - 20:05
+40

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Render 77 Nr

 

Gratulácia do TN.
5.1.2025 - 20:07
+8

Wana

 

V prvom rade gratulka do TN, zaslúžené víťazstvo...

Z môjho pohľadu musí prísť v Nitre k zmene... Akej to nechám na vedenie či v kádri alebo na lavičke. Isté len je že takto to už ďalej nejde, za dva mesiace je tu playoff a mužstvo nemá svoju tvár práve naopak, s pribúdajúcimi zápasmi naše výkony idú dole a hráme horšie a horšie... Legionári či už starý alebo nový nie sú absolútne žiadnym prínosom (nechal by som Aita a Cottona + Greena ten ešte nedostal dosť priestoru), je mi to ľúto lebo je to môj obľúbenec ale na výstrahu by som asi trejdol Jacksona - o neho bude v lige záujem. V Nitre zjavne stratil motiváciu... Ten majstrovský káder sa mal trošku viac prevetrať - ideme cestou KE z minulej sezóny - nechali majstrovský káder pokope a v minulej sezóne aj keď boli na tom papierovo najlepšie im chýbala motivácia. Taký istý pocit mám z našej hry...
5.1.2025 - 20:08
+14

Tokino

 

Auk na legionára veľmi slabučké, Ritchie nemá záujem tu ani hrať a ten nevyhrá súboj ani náhodou...Jackson večne usmiaty so žuvačkou či vyhráš alebo prehráš.Ale nezlepšiť presilovky, oslabenia od začiatku sezóny je alarmujúce a hra 5/5 je len bezhlavé nahadzovanie pukov na mantinel 😞
5.1.2025 - 20:14
0

Wana

 

Mňa hlavne takáto Nitra nebaví... Baví ma pozerať sa na mladých, baví ma pozerať sa na Mezeia ktorý má vek aky má ale vidieť že ho to serie, baví ma pozerať na Sama lebo je náš a je to pohladenie oka keď ma puk, baví ma pozerať na Bajta ako sa tam zráža a dúfam že ma bude baviť aj pozerat sa na našu tretiu lajnu (ak im dá konečne Kmeč priestor - to chce fakt kumšt rozbiť tých troch chlapcov a vymýšľať teplú vodu s nimi)...
5.1.2025 - 20:18
+5

AVEMNE

 

súhlas
5.1.2025 - 20:23
+1

sloniik

 

Mna nejak prestava bavit aj Samo. Zacina byt v lese a je sice pekne, ze pomiesa puk a podrzi ho, nakoniec ho bud strati, zle nahra, alebo neda gol 🤷‍♂️
5.1.2025 - 20:27
+6

69roman

 

Samovi by mal už konečne niekto vysvetliť že hokej je kolektívna hra
5.1.2025 - 20:50
+4

69roman

 

Už prestaňte s tým Cederlovym útokom čo ste boli akože v Tom že príde Okolicani a budú rozhodovať zápas ! Cederle po zranení je polovičný Lávka má dobre veci raz za 5 zápasov a Okolicani je tam skôr na špinavú robotu bohužiaľ ale zranenie Ceddrlehovspravilo z tohoto útoku polovičný ako bol
5.1.2025 - 20:50
+3

MV

 

Naposledy hrali spolu v septembri. Daj im chvíľu času a znova budú rozdielovy.
5.1.2025 - 22:51
+1

majco

 

Súhlas Auk Jackson Ritchie úplne mimo posledné zápasy.
5.1.2025 - 20:18
+1

miko 75

 

Šak k zmene už došlo, zakázali komentáre na FB a IG,to bol asi najväčší problém.😄
5.1.2025 - 20:18
+9

WTF

 

Možno by stacil poriadny tréner čoby vedel spraviť poradek
5.1.2025 - 20:19
+1

GeraltZoZvolena

 

ak sa na to pozriem ako nefanúšik Nitry, nahradiť Stavjaňu Kmečom bolo veľmi hlúpe rozhodnutie. Stavjaňu som nikdy nejako extra nemusel, ale uznávam, že dokázal z hráčov vyžmýkať aj to, o čom nevedeli že v sebe majú. Kmeč na to nikdy nemal, nemá ani teraz a pochybujem, že niekedy v budúcnosti na to bude mať.
5.1.2025 - 20:19
+5

AVEMNE

 

pod Stavjanom hralo toto mužstvo rovnake ak nie este vacsie h...o...potom prislo play off
5.1.2025 - 20:29
+7

miro-nr

 

Peter,ved uz ani sam neveríš ,že to iste by mohli dosiahnut pod Kmečom !
5.1.2025 - 21:27
0

fabbeN

 

Mikulu by som sem priniesol nech grcajú krv. Potom by si možno uvedomili, čo to znamená korčuľovať 60min.
5.1.2025 - 21:23
0

jaja11

 

Wana: Žneme plody práce asistenta trénera, žial na viac nemá,
i keď je Andrej fajn chlap.
5.1.2025 - 21:46
+1

maček

 

Cottona by som určite nechal...bo ak by Nitra obhájila titul, bez neho by vám nemal kto tak na oslavách od srdca zaujúkať po amerikánsky
6.1.2025 - 15:06
+2

micu79

 

Ja som spokojný ešte proti Nitre za 3 body to zas dlho nebude.Aj keď chýb bolo požehnane ale body sú doma a to sa počíta.
5.1.2025 - 20:12
0

bazzy88

 

Misia splnena Erik v Bianke
5.1.2025 - 20:17
+2

sloniik

 

Pozeras nejaky "zalubeny" film?
5.1.2025 - 21:15
+7

bazzy88

 

Dobrý vecer
5.1.2025 - 20:15
+2

AndrejTN

 

Dobrý večer nápodobne prajem
5.1.2025 - 22:41
0

ElwisNR

 

No neviem.Z posledných 5 zápasov je horšia od nás iba Bystrica.Herne a výsledkovo to nieje dobré od majstrovského mužstva by som čakal vyrovnanejšie výkony určite nám chýbajú aj zranení hráči.Chlapci sa z toho nejak musia oklepať.Som zvedavý v akom stave sa vráti Pobežal lebo on by mohol naštartovať toto mužstvo.
5.1.2025 - 20:18
+1

gabby

 

no ak sa vrati vo ,,forme,, aku mal v Kanade tak nenastartuje ☺️🙋‍♂️
5.1.2025 - 20:25
+4

Wana

 

A to máme za sebou regionálne kolá... Sa vobec nedivím že Slovan má 7vyhier v rade... BB v sračkach, my jak by smet, NZ škoda reči a TN tiež nemôžu vyskakovať. A my SO VSETKYM REŠPEKTOM po zápasoch s týmito mužstvami ideme bodovo a herné nula celá nula nula nič...
5.1.2025 - 20:28
+1

69roman

 

A čo akože Pobezal je kto ? To nie je Stumpel alebo Palfy v jeho veku !!!
5.1.2025 - 20:52
+3

FeroMotyka

 

člen 2. formácie štvrťfinalistu MS U20, vyradený po tuhom boji s finalistom MS, Tomáš Pobežal.
5.1.2025 - 21:07
0

gabby

 

ale nooo... mali sme aj clenov druhych utokov z medailovych MS a dnes su mozno ITckari alebo financni poradcovia 🙋‍♂️😉
5.1.2025 - 21:15
+7

ElwisNR

 

Ak sa nemýlim tak je to 2.najlepší strelec mužstva.Tá rýchlosť mu na našu ligu stačí a ak majú hrať hráči rýchlejšie asi by sa hodil skills coaching.
5.1.2025 - 21:27
+1

sloniik

 

Hrozny vykon z nasej strany a nesustredeny brankar. Tak sa body ziskat nedaju. Jedine, co ma dnes potesilo bolo, ze so Mezo nenechat brnkat do tvare a dal najavo chlapcovi, ze spravil velku chybu.
5.1.2025 - 20:21
+7

Wana

 

Legenda hovorí že ladári v TN topia ľad lebo nevedia toho Trenčana vytiahnuť keďze ho Braňo po krk zabil do ľadu jak klinec 😂
5.1.2025 - 20:23
+13

sloniik

 

Strasne mu nalozil
5.1.2025 - 20:27
+2

Wana

 

Ako BAM BAM BIGELOW za starých dobrých čias 🙃
5.1.2025 - 20:30
+3

sloniik

 

Ja som lubil Undertakera 😁 ale keby Mezo pouzije jeho ukoncovaci hmat, tak do smrti zakaz 🤪
5.1.2025 - 20:32
0

Wana

 

Mne sa ľúbil ten strapatý, škuľavý s latou v ruke... Kua ale už si nespomeniem na meno 😂
5.1.2025 - 20:34
0

sloniik

 

Bushwackers boli taki skulavi. Kukol som rocenku z roku 1992, ale nenasiel som ho tam.
5.1.2025 - 20:38
0

Wana

 

"Hacksaw" Jim Duggan

Už som vygooglil
5.1.2025 - 20:43
0

AVEMNE

 

Stone Cold Steve Austin
5.1.2025 - 20:39
0

martin gal

 

ja som fandeu Tatankovi
5.1.2025 - 21:53
+2

BieloModra

 

Nemec siel za co von? Vieme?
5.1.2025 - 20:35
0

sloniik

 

Podla mna sa tam pobil aj on.
5.1.2025 - 20:38
+1

BieloModra

 

To mi uslo veru...uz som videla len gucku
5.1.2025 - 20:42
0

ekaver

 

Aj vedieť kedy prestať je umenie
5.1.2025 - 20:30
+11

miko 75

 

Ale zrazu akí mäkkí trencania,keby tak bil váš nášho,tak mu aplaudujete.
5.1.2025 - 20:40
+6

ekaver

 

Však vedľa bil
5.1.2025 - 20:43
+4

sloniik

 

A vedel, kedy prestat?
5.1.2025 - 20:47
+5

simon22

 

Veď mezei: Dostal 5+20... neprestal včas a bilbho aj na ľade... ako hrdina..
5.1.2025 - 22:04
+4

miro-nr

 

no ked ho bil Brano tak si to isto-iste zaslužil.
5.1.2025 - 23:08
+1

Majko25

 

Ze tam doletel ako posledny pomstivec?
5.1.2025 - 23:44
+3

miko 75

 

Jasné vedľa, skús sa opýtať vášho, chvíľu mu trvalo, kým sa pozviechal .
5.1.2025 - 20:50
+2

sloniik

 

Ano Schmiemann mal vediet kedy skoncit a nie ist este boxovat Mezeiovi do hlavy
5.1.2025 - 20:44
+4

69roman

 

Tak ale zas chlapec zistil že nabudúce sa môže Branovi uklonit poďakovať a ísť preč 😂
5.1.2025 - 20:56
+7

jurrko

 

Aj vedieť s kým si začať je umenie
5.1.2025 - 20:47
+6

dusanTN

 

To su take skolkarske reci toto. Ak si niekto zacne do Brana tak je to chuj. Ak si do neho nezacne a odmietne bitku tak je chuj. A miesto Brana tak vieme dosadit akekolvek meno. Chalani sa do seba pustili, Brano mu nalozil a hotovo. Sam Brano s Quinnom na to uz aj hadam zabudli ale tu si tym niektori ziju ako take deti.
5.1.2025 - 21:00
+17

sloniik

 

Ano je blbec, pretoze musis vediet, na koho ma alebo nema. A presne pre toto nie je uplne jedno, ake meno si doplnis🤷‍♂️
5.1.2025 - 21:07
+4

MackoPu

 

Alebo sa naopak pochvali, ze zastal nejakeho hraca bez ohladu na protivnika.
5.1.2025 - 22:18
+14

gabby

 

a co ked doplnis: Maier? 🤔
6.1.2025 - 9:16
+1

sloniik

 

Tak ten toho z dostal velakrat veru
6.1.2025 - 10:46
0

69roman

 

Ten trencan pozeral jak tela na nové vráta pustiť sa do Braňa to musí mať človek veľké gule 😂
5.1.2025 - 20:54
0

Tokino

 

alebo odvahu alebo sprostosť
5.1.2025 - 20:55
+1

Big brother

 

Ale aspoň sa nedokakal ako Cotton.
5.1.2025 - 20:55
+22

miko 75

 

Na začiatku nie, ale potom sa dokakal,sklonil sa a prosil o odpustenie.🤣
5.1.2025 - 21:00
0

Big brother

 

Nedokakal, len keď si dobre trafeny, tak už sa z toho ťažko pozviechaš.
5.1.2025 - 21:12
+8

WTF

 

Cottona uprace aj silný vietor pri jeho 25tich kilach 🤣🤣🤣
5.1.2025 - 22:47
+2

Sedko NR

 

Kde nájdem video sakriš ? Keď už Braňo takto tak ho musel chalan riadne vytočiť, veď kedy sa naposledy bil ?
5.1.2025 - 21:33
+1

69roman

 

No dobre k zápasu dnes sme nemali nárok 3 z 5 gólov idu na vrub Kasika nechápem čo v tomto mužstve ešte robí Ritchie a Jackson jeden si žuje žuvačku s pokojom angličanka či sa vyhráva či prehráva druhý je vysmiaty od ucha k uchu či sa vyhráva či sa prehrava legionár by mal byť rozdielovym hráčom takže z môjho pohľadu sa túto dvaja môžu zbalí a ísť kade tade
5.1.2025 - 21:00
0

Tokino

 

a k nim Auk.To je parodia na obrancu
5.1.2025 - 21:09
0

Bielomodry

 

Gratulujem Dukle..Treba Andreja,udržat...Je núdza,o takychto odbornikov..
5.1.2025 - 21:00
+2

dusan1980

 

Dolezite vitazstvo
Neda mi ale nedodad ze nasi legionari makaju ako o dusu, ci je to Ahl, Josling, Green bruslia , napadaju
ale niektori nasi ktori by si mali miesto vazit sa vozia. Menovite Bezuch a Denis
Toto je nezvykle. Po minule roky to bolo opacne
5.1.2025 - 21:01
+1

kabelko55

 

AHL je veľký bojovník a dokazuje to už druhú sezónu tak ma vyzerať kapitán, ten by u nás ešte mohol potiahnuť aj ďalšiu sezonu
5.1.2025 - 21:15
+3

mamina

 

trojročná zmluva, teraz beží druhý rok..
5.1.2025 - 21:21
+2

dzuro61

 

Tak Denis sa tam určite nevozí ,ale maká práveže. Má úlohy aké má ,a ja od neho nečakam 15 golov za sezónu ,on je na inú robotu v tíme. To je môj názor...
5.1.2025 - 22:28
+3

MarekTn

 

Tak Ahl bojuje stále je to srdciar už
6.1.2025 - 10:17
+4

FeroMotyka

 

Chýba Pobežal, bez neho je to ťažké.
5.1.2025 - 21:02
0

Quantanamera

 

Bože môj : len aby sa tie Zámky (1:8) s Nitričkou netiahli až do konca základnej časti. Osobne sa bojím karmy. Poďme Nitra! Otriasť sa a poď ho smerom k cieľu! Držím palce.
5.1.2025 - 21:02
+1

MackoPu

 

Sakra, to muselo byt výživné, kvoli praci som na to uplne zabudol. Idem dat zaznam.
5.1.2025 - 21:23
0

miro-nr

 

dobre to je . Vyborný prepracovaný systém sice dnes nepriniesol body ,ale ved sa o nič nehrá tak načo sa snažiť ?!
Jediný -na moje prekvapenie- hral celkom dobre Bubela.
Brano
Ešte stale su tu takí čo si myslia,že do PO pojdeme aspon zo šiesteho miesta ? Ak sa niečo zmení tak možno ,ak nie tak predkolo !

A ten uRíčista nech sa zbalí a može isť !
Gratulujem Trenčínu ,uplne zaslužene vyhral.
5.1.2025 - 21:25
+2

lolo

 

Prvý musí ísť Kmeč-pamätaj.Nemá žiadne riešenia.On je zodpovedný za hráčov,herný prejav, oni majú realizovať jeho myšlienky na ihrisku-on hrá šachovú partiu s trénerom súpera.Nevyhral podľa mňa žiadnu partiu….Je len tréningový dobrý druhý tréner…. nemá na hlavného trénera.
5.1.2025 - 21:43
+1

miro-nr

 

Mne to pisať nemusíš,ja to viem už nejaký ten čas.
Lenže kámoši ho nevyhodia
5.1.2025 - 21:50
0

lolo

 

Budú musieť ….do biznisu takéto riešenia nepatria a oni robia biznis.Pozri na Feneša….mladého Šatana…..nominácia niektorých hráčov-to si nemôžu dovoliť.Áno , kamarát má prednosť ale len vtedy keď má na to..
5.1.2025 - 22:02
+2

martin_aston

 

Kliatba zlomená, paráda!
5.1.2025 - 21:38
+1

martin gal

 

Gratulácia k výhre,TN...Já síce som tipuvau slabulinkú 2,ale hned po 1.inkasovanom gole som to zabaleu a čas som stráveu hodnotnejší,jak jeduvat sa tu s našími baletkami...aspom sme trocha vyprovokuvali BTV a bola aj mastenica.
V našej hre treba volačo zmenit,lebo...
5.1.2025 - 21:48
+1

leomessi

 

Za mna dobry zapas: Az na verdikt sudcov , kedx vylučili uplne vsetkych co sa zucastnili bitky …
V suvislosti s bitkou jedno ponaucenie pre našich … videli ste Mezeia ako zmlatil svojho supera napriek tomu ze od sameho zaciatku bolo jasne , ze ma totalnu prevahu ?
Mezei ho bil bil a bil … bez ohladu na to , ci na to jeho super mal alebo nie , skratka ho zmlatil skoro do bezvedomia …Kanaďanovi este teraz hučí v hlave.
Naproti tomu druhy naš Trencan ktory sa bil hned vedla , zacal mlatit Nitrancana a ked spadol a videl ze na to nema , resp ze sa dosral , tak ho nechal tak - chyba chlspci .
Žiadne zlutovanie , presne ako Mezei , aj ked vidite , ze super je o triedu-dve slabší nevadí - treba ho rozšalovať .
Mezei sa s tym nes…l , za to naš hrač
Dukly vo faze ked videl , ze Nitrancan sa doslova bojí biť , ho nechal tak …
5.1.2025 - 22:11
+19

MackoPu

 

Je to tak, tam bol jasnym vitazom aj bez tych poslednych par uderov, co boli naviac. Tma pred ocami.
5.1.2025 - 22:21
+5

Flak108

 

Tak keď dostal od nášho zo tri do hlavy od zadu ak si dobre pamätám, tak sa mu ani nedivím, že ho tak zmaľuval.
5.1.2025 - 22:22
+12

leomessi

 

To je uplne: jedno za skych okolností sa ta bitka Mezeia udiala … fakt je ten , co som pisal vyššie …
Hrač Dukly mal zmlatit Nitrancana do krvi , presne tak ako to urobil Mezei , nie ze ked videl ako sa boji a chyta za hlavu - ho nechal tak …
5.1.2025 - 22:41
+4

Flak108

 

Ja som sa smial na rozhodcovi, ten sa ho aj bal odtrhnúť od nášho. Ten tam pochybil skôr by som povedal.
5.1.2025 - 22:53
+2

mamina

 

ale prosím Ťa, veď sa tam plazil po ľade so strachom v očiach a s hnedými trenclami... to ho mal mlátiť na zemi? Leski ho vyzval na férovku a Cotton sa zosral, to je celé... hentí dvaja stáli na nohách...
Mezei vyhral bitku, my sme vyhrali vojnu... A preto sa veľmi teším z víťazstva, konečne to malo gule..
5.1.2025 - 23:23
+14

scissorbill

 

Este si kludne mohli dat aj frcky do nosu.
Ach jaj, ved je to hokej pre pana Jana!
Tak jeden druheho zbil, lebo si to asi zasluzil, a ten prvy toho ineho nezbil, lebo sa asi zlakol. A co teraz ako?
Fakt je iba jeden, Mezei tomu chalanovi dal na budku a ten hrac Dukly tomu Nitrancanovi ani po nose nebrnkol.
Mozno ho nechal tak, ja neviem, ani to vlastne nechcem vediet, ale tak to bolo a na kiu onu je treba sparat sa v tom ako to bolo, resp. mohlo byt?
Vyhrala Dukla, zasluzene vyhrala a tym by som to uzavrel.
5.1.2025 - 23:46
0

Render 77 Nr

 

Počuj netrep dostal lebo sa došiel akože zastať sa spoluhráča a to tak ze dal ranu z boku Branovi to bude ponaucenie že nemá chodiť do súboja keď sa dvaja mlatia
5.1.2025 - 22:42
+2

Norik

 

Vidi chlapec,: co chce vidiet...
6.1.2025 - 9:11
0

omen

 

to snad nemyslis vazne chvalit hraca, ze niekoho mlatil na zemi (alebo to bola ironia?) Ja chapem, ze hraci maju vtedy plnu hlavu adrenalinu a si to nejak neuvedomia, ale clovek za pocitacom by to mal vnimat triezvo...
A Leskinen prestal s bitkou ked sa po nom Cotton ohnal korculou (asi nie umyselne), tam uz podla mna islo o vaznejsie veci ako je hokej
5.1.2025 - 23:39
+2

Big brother

 

Leskinen s bitkou neprestal, veď on Cottona silou mocou prehováral, aby zhodil rukavice a išiel sa biť, keď okolo nich nikto nebol.
6.1.2025 - 8:45
0

mannheim

 

Budem predpokladať, že si to myslel ironicky. Inak to vyznieva ako názor žiaka základky, ktorý so spolužiakmi preberá bitku na školskom dvore. Ešte aj na grilovačke, ak ste sa nestretli úplne vytretí, si po strete pomôžete zo zeme, a to nehovorím o tom, že toto je na ľade a hokej...
7.1.2025 - 13:53
+1

Partizan51

 

Prosím vás, neviete či mali dnes Nitrania k dispozícii prístup na toalety, alebo im pred zimak priviezli ToiToiku?
5.1.2025 - 22:46
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BieloModra

 

Ty kokos🫣🫣 ano mali sme pristup vsade ako obvykle nik nikomu nezjedol klobasu v mixe nasudoch a WC prezili....
5.1.2025 - 23:13
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
s.i.p.o

 

Cakame, kym nas preskoci ZA aj ZV? Je januar, a toto muzstvo nema ziadnu tvar ani charakter, budicek NR!
5.1.2025 - 22:47
+1

leomessi

 

Mas pravdu: Mezei ho zrubal lebo sa do toho Kanadan montoval …
Nas urobil chybu kedvtoho vašho Nitrancana po par uderoch nechal tak, a je mi uplne jedno ci ten vas hrac prisiel do tej bitky spredu , z boku , zo zadu , fetovo alebo neferovo … vznikla tam hromadna bitka lebo Bajtek špinavo fauloval nasho hrača … to je cele
5.1.2025 - 22:48
+4

miro-nr

 

Prebudil sa v tebe charakter trenčana ako to tak po tebe čítam !
5.1.2025 - 23:17
0

batman

 

To je aky ten charakter, prosim ta?
5.1.2025 - 23:44
+6

Flak108

 

To by aj mňa zaujímalo.
5.1.2025 - 23:46
+4

maček

 

vezmeš si špachtlu, jemný štetec, motyčku jednoručku a ideš robiť archeologický výskum bohatej histórie úspechov klubu Dukla Trenčín (prepáčte mi trenčania, nevedel som si pomôcť )
6.1.2025 - 15:26
+8

Big brother

 

V pohode, len od veci
6.1.2025 - 16:02
+4

maček

 

ste sa pýtali
6.1.2025 - 16:06
+2

rijko

 

Nahodou, tato tvoja poznamka je velmi vtipna. Nie ako trapne mirkove rypanie.
6.1.2025 - 16:30
+4

templar

 

Čo ako? Veď je to pravda...zmienku o našom poslednom titule tuším Rimania vytesali do súčasnej hradnej skaly...nejaké ligové bronzové a strieborné medaJle neriešim...
6.1.2025 - 19:21
+3

scissorbill

 

🤦‍♂️
5.1.2025 - 23:47
+1

sloniik

 

Spinavo? Nemyslim si, ze isiel do toho s ocami ako Dracula. Pozriem si to znovu, ale podla mna mu netrafil hlavu. Bohuzial pri tychto narazeniach na mantinel hrozi, ze hrac sa otrieska velmi neprijemne o plexi. Jasne vylucenie, ale spinavost by som v tom nevidel.
6.1.2025 - 0:38
0

sloniik

 

Dikes, no na konci tam tie ruky hore boli, ale urcite nesiel do toho spinavo, alebo zakerne, ze by chcel hraca zranit
6.1.2025 - 10:50
0

Render 77 Nr

 

Nemal ho rukami natlačiť
6.1.2025 - 10:56
0

sloniik

 

To je uplne jasne, skor som riesil tu spinavost.
6.1.2025 - 11:11
0

Norik

 

Verklik..: Este to daj 5x.
Cotton je technicky nizsi hrac. U nas sa v zivote nepobil.
Preco by sa bil. Apropo.. Leskinen ho stiahol zo zadu a hodil na lad na kolena. Kdezte Mezei stal proti vasmu na nohach zoci- voci... to bola feova bitka. A trencan ju prijal...
6.1.2025 - 9:19
0

Big brother

 

Ale neklam, veď Leskinen stal zoči voči Cottonovi, keď boli mimo tej mely, vec ho tam prehováral, aby sa išiel bit.
6.1.2025 - 9:21
+3

Nerkio

 

Stal zoci voci???a ze kto nam tu klame … https://x.com/patomitas/status/1875994488520454422?s=46
6.1.2025 - 9:29
+4

Big brother

 

Ja som bol na tom hokeji, mala si pustiť to video trochu ďalej, Leskinen, ešte cúvol a nechal Cottona, aby sa postavil a mohli si to férovo rozdať. Cotton sa postavil, ale sa zľakol a nešiel do toho. Nikto okolo nich nebol, stali zoči voči sebe, ideálne podmienky na férovú bitku a Cotton z toho cúvol.
6.1.2025 - 9:34
+8

Nerkio

 

Ja som tam bola tiez …a Miso26 ti moze povedat ze hned cez prestavke sme sa o tomto bavili a Moja veta bola “Cotton sa nebije,je legionar ale on proste vzdy cuvne”
A teraz naspat …Ty si napisal ze klame Norik a ze ho vyzval zoci voci.Co pravda nieje .Vyzval ho az po tonto kde Cotton lezal na lade.Takze prestan pouzivat slova ako klame a podobne.Pretoze tak ako on napisal spravne,tak ty si az teraz dopisal spravne .
6.1.2025 - 9:40
+3

Big brother

 

Áno klame. Tam bola mela, kde bolo viac hráčov. Leskinen bol potom úplne mimo toho s Citrónom, Cotton sa postavil (na to mu dal Leskinen priestor a čas) a stali zoči voči sebe a to bol ideálny priestor na férovú bitku. Nikto okolo nich nebol, nikto im v tom už nemohol zabrániť. Leskinen ho vyzýval niekolko sekúnd, keď bol Cotton už na nohách. Stali zoči voči sebe. Tak mi tu nevypravaj.
6.1.2025 - 9:46
+6

Big brother

 

Pusti to video ešte ďalej, keď neveríš. Ja som to mal pred očami. Veď Leskinen ho tam mohol na zemi doraziť, ale on naopak ho vyzval na férovú bitku, preto cuvol, aby s Cotton mohol vklude postaviť, čo aj spravil. Ale potom sa zľakol.
6.1.2025 - 9:48
+5

omen

 

mohol ho dorazit, ale "videl pred ocami korculu" preto cuvol a potom ho vyzival na bitku
6.1.2025 - 10:39
0

Big brother

 

Keby ho chcel doraziť na ľade, tak ho dorazí. Dal mu dostatok času, aby sa zodvihol.
6.1.2025 - 12:13
+2

Norik

 

Klames asi len ty...: Napisal som.
Mezeiov sok vyzvu prijal.. levo sa snazil bit.
Cotton bol na kolech. Dalej video nebolo a nebol som tam. Ak ho dalej vyzival na suboj,tak cooton to neprijal.
Rozdiel tlct hraca,ktory prijal bitku (aktivne sa zapajal), ako hrac,ktory sa posral a ostal na lade a proste neprijal bitku.
Dalsie reci okolo su len kecy.
6.1.2025 - 10:40
+1

Big brother

 

Cotton sa postavil normálne na nohy.
6.1.2025 - 12:12
0

leomessi

 

Naco to vysvetlujes : ved to je uplne jasna situacia …
6.1.2025 - 14:44
+1

dzuro61

 

Vyzval ho...odtiahol ho z klbka ,zvalil na lad a keď boli zočivoči vyzval ho...tiez som bol na hokeji.
6.1.2025 - 10:17
+5

Big brother

 

Veď už aj z toho zostrihaného videá jasné vidieť, že Leskinen ho tam na zemi nešiel bit a nechal ho postaviť sa a škoda, že si to ešte nenechal ďalej
6.1.2025 - 9:36
+6

WTF

 

Na sportstene z toho urobili nadpis pokus o kopnutie do hlavy 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Neviem ako môže ešte klesnúť novinársky hnoj,ja byt klubom,tak ich za ten nadpis normálne pozeniem k súdu
6.1.2025 - 11:17
+7

leomessi

 

Samozrejme ze ano : ukazoval mu aby sa postavil a aby sa bil , ked uz doňho vyskakoval …
Žial nas hrac sa žlutoval a nevhal ho tak … mal ho zrúbať ako Mezei , uz to hoborim 4x , bola to chyba
6.1.2025 - 14:43
0

Render 77 Nr

 

Ešte raz sa spýtam Coton prišiel ako tretí do súboja a dal stri či štyri rany Leskinenovi zatiaľ čo Leskinenen sa tam držal Bajtekom nie ? Tak to není to isté a to tie vaše hlavičky nepochopia pozri video co spravil Branovi vás hráčik a za to tak kruto doplatil lebo toto sa nerobí.
6.1.2025 - 16:00
+1

Big brother

 

My o voze, ty o koze.
6.1.2025 - 16:04
+2

Render 77 Nr

 

Keby spravil Coton takú spinavost tiež ho vyberajú z ľadu to len vy chcete taký istý prístup za rôzne veci.
6.1.2025 - 16:38
+1

Gerlach2655

 

Cotton je technicky nizsi hrac. Hmmmm waw to co ma znamenat akoze technicky nizsi ? Tu sa clovek take ccccccocotiny docita az sa za brucho chytam 🙄😅
Btw ten technicky nizsi coton ma 188cm a ten asi technicky vyssi leskinen 184 cm 😂😂😂 mrem ako sa niekto spolieha na nevedomost partaka v diskusii
6.1.2025 - 9:26
+5

Big brother

 

Leskinen má viac, ale tak aj Mezei má viac od Schmiemanna.
6.1.2025 - 9:29
+2

Gerlach2655

 

Hej ? Tak potom su v appke nespravne udaje ale chapes zaujalo ma to slovo technicky nizsi este som sa s tym nestretol v tomto spojeni 😺
6.1.2025 - 10:01
+3

Big brother

 

Ani ja som sa s tým nestretol veru
6.1.2025 - 10:06
+2

NR

 

Neviem ci nam to aj tuto sezonu vyjde ,ze budeme hrat mrtveho chrobaka do predkola PO
Kazdopadne,opat ma to nebavi.Celkovo,posledne sezony nehrame dobry hokej vacsiu cast sezony,co ma dost mrzi.
5.1.2025 - 22:59
+1

dukla15

 

Nečakal by som jednu vec a to ma doslova šokovala a to je charakter imporotov lebo ked super atakuje a to doslova juniora mladika alebo to je jedno mladého Bečára ze ho pomstia to som dlho nevidel i ked prvotne prsty v tom mal Stapley tak klobuk dole a este väčší klobúk dole pre Schmiemanom ze isiel do Mezeia aj led dostal na budku …. Kazopadne velky klobuk dole to mužstvo ukazalo velky charakter a ja osobne si to cenim….
5.1.2025 - 23:26
+15

dukla15

 

Ešte dodam že mi je ľúto Leskinena ten sa chcel tak strašne biť v tom amoku že nenašiel supera 😀
5.1.2025 - 23:28
+6

scissorbill

 

Nebal by som sa. Kto hlada najde.
Skor ci neskor 👍
6.1.2025 - 0:09
0

HokejovyAkademik

 

a o par zapasov tu bude ze legionari sa nevydarili lebo im je vsetko jedno a len tak sa vozia

jaaj vlastne to tu uz bolo pred par zapasmi

a takto to ide stale dookola
6.1.2025 - 9:15
0

dukla15

 

pozor záleži od koho ....
6.1.2025 - 10:59
0

HokejovyAkademik

 

no ved ano

ale to ze raz sa dari a raz nie sa tyka kazdeho aj legionarov, v piatok uz mozu vyzerat ze im je zas vsetko jedno
6.1.2025 - 12:18
0

AaaaaaA

 

Záborský ako je natom ? Kedy ma cca plánovaný návrat ?
5.1.2025 - 23:39
0

DuklaFan4ever

 

V druhej polovici februára.
5.1.2025 - 23:56
0

Filbert

 

Nečítal som ten prievan nadomnou, chcem len prezentovať ako ma teší ten pseudonárodný bordel. Naposledy, v decembri som mal tú česť ako fanúšik hostí zaparkovať za štadiónom pri hosťovskom sektore a kedže sme mali čas, vybrali sme sa spoznať vianočné trhy vo Vašom krajskom meste. Mladý manželský pár mi po krátkej diskusii v maďarčine odporučil vziať si taxíka do centra. Tam po krátkej dobe som oslovil miestnych s chtíčom vymočiť sa v danej lokalite bez zurvalých pohnútkov v centre. Opäť ugrofíni 😀 Tým nechcem nič vyhodnocovať, ale … neskutočne ma baví Vaša podráždenosť a averzia hraničiaca s psycho averziou na pokrik RIA-RIA - HUNGARIA. Ano, nezmysel, ale fakt ? Trenčanov bavia už len tie Vaše navreté žily…. K hokeju, dnes sme vyhrali play-off záps, kedy môžme s týmto spôsobom vyhrať zápas ale nie sériu…. Kvalita je na Vašej strane a ak s ňou budete vedieť pracovať, v tejto sezóne nemôžme byť Vaše ohrozenie… My sme v lese na 10. mieste už pár sezón.. bez ohľadu na to či vyhráme, alebo vytečieme
6.1.2025 - 2:21
+13

Wana

 

Ja len jednu vec k tomu že obyvateľ Nitry by ťa nikdy neposlal od zimáku na vianočné trhy na taxík keďže je to nejakých 800m čo by asi aj taxikár na teba pozeral jak na blba, ale na to si asi zvyknutý podľa kvality tvojho príspevku...
6.1.2025 - 7:59
+15

Filbert

 

A ver že poslal. Dokonca nám to odobrili aj miestni sbs-kári hliadkujúci pred hlavným vchodom. Mali sme v partii chalana s telesným obmedzením, preto taxi. Prišiel Bolt, odviezol nás, poprial nám nech sa zabavíme. všetci spoko. Ale chápem, nepáčil sa Ti môj príspevok tak bolo potrebné reagovať invektívom...
6.1.2025 - 11:44
+18

gabby

 

Wana : ale to mohol byt aj obyvatel z Klasova alebo Tekovskych Luzian a kludne aj zo Sale 🤔😉... tak sa nezavzdusnuj zbytocne ved aj za 800m sa taxikar potesi hlavne pred vianocami 🤦‍♂️🤣
6.1.2025 - 14:16
+2

Wana

 

Ja som raz v Ríme po koncerte U2 išiel 300m za 20e. Nevedeli sme nájsť ubytko motali sme sa 45min v kruhu, pán taxikár sa potešil 🙃
6.1.2025 - 17:04
+1

maček

 

ja mám zase na taxíky fóbiu z mladosti, z časov, kedy sa taxíky považovali za panské huncútstvo a mám to tak v podvedomí zafixované dotera... môže byť Bolt, môže byť Uber s cenami len o trochu vyššími ako lístok na MHD, ale túto sociálnu intoleranciu zo mňa už nikto nevytlčie....
....i keď bola chvíľka, keď som zapochyboval.... idúc s kolegami na firemnú večeru, na ktorú nás pozval v Hannoveri náš dodávateľ, dreskód bizniskažual a náš šéf nám chcel dokázať, aké je to správať sa ekonomicky, tak sme šli z Hannovrskej emhádé niekam peši, nikto nevedel kam, nakoniec sme to spotení po 3/4 hoďke našli, samozrejme sme prišli neskoro, trapas....vtedy som i ja už uvažoval, že ten taxík by bolo hádam aj dobré riešenie (najmä keď som si uvedomoval cenu leteniek a ubytovania, takže jedno taxi by bolo rádovo asi promile z nákladov firmy)
6.1.2025 - 17:28
+4

BieloModra

 

Bud rad ze si pocul len madarcinu, bezne u nas pocut este slovencinu, anglictinu, fancuzstinu, nemcinu, korejcinu, syrstinu, cestinu...to by sa tu jeden aj stratil a o zily prisiel🤣🤣🤣
6.1.2025 - 8:03
+14

Wana

 

Tá Nitra čistý Babylon 😂😂😂
6.1.2025 - 10:23
+2

BieloModra

 

Este som zabudla na Ukrajincov....veru, nas tu len tak nieco neprekvapi
6.1.2025 - 10:43
+2

Wana

 

Tak neviem či v TN nemajú vysoké školy alebo čo ale už pred 20r keď ja som končil FEMku sme mali v ročníku študentov z krajín ako Poľsko, Rumunsko, Grécko, Maďarsko, Ukrajina, Srbsko. A to boli normálny študenti, Erasmus nerátam... To potom rozumiem že vystrčíš nos z Trenčína a prekvapí ťa keď o 100km ďalej nevieš reagovať na inokrajca... 🤦
6.1.2025 - 10:52
+15

Filbert

 

S reakciou som problém nemal. Asi je tá prítomnosť húnov u Vás fakt náhoda
6.1.2025 - 11:47
+3

BieloModra

 

Napisme si ako je. Faktom je, ze v okoli NR je dost obci kde sa hovori madarsky, to je proste geogaficky fakt, pravda je aj to, ze vela ludi z okolia chodi za pracou, kuturou aj hokeju do NR ...to proste tak je. Len fakt je aj ten, ze vela ludi sa na hokeji uz tomu pokriku smeje. Bud im to je uz smiesne, alebo poznaju vyznam toho pokriku. Pomaly sa to uz mina ucinku no. Ak by si s tym nezacal, tato tema by tu uz nerezonovala. Sama som sa zabavala na tom ked mi cestou k autu spievali suhajkovia vo veku asi 14r o ustrici to bolo naozaj vtipne lebo ked sme sa otocili zacali sa smiat a zdrhli😀 proste v diskusie su jedna vec, realita druha. Rivalita je strasne precenovana, lebo realita je ina.
6.1.2025 - 12:04
+9

CORGI

 

Mňa už fanúšik Trenčína nedokáže naštvať po tých vzájomných zápasoch, prípadne playoff 18/19 alebo aj vlaňajšie predkolo. Ale gratulujem im k včerajšku, zaslúžene vyhrali.
6.1.2025 - 12:36
+3

BieloModra

 

Jednoznacne ano, boli lepsi, my sme si tocili puky ...co z toho ze pred ich branou ked sme nedali gol
6.1.2025 - 13:02
+1

CORGI

 

Akože, popravde keď som videl, že im vylúčili kľúčových hráčov, tak som mal nádej že v 3. tretine s tým ešte niečo môžeme urobiť. Ale gól na 4:1 nás zrazil dolu. Aj keď sme dali na 4:2 tak náš tlak potom TN otupili a už si to postrážili.
6.1.2025 - 13:33
0

BieloModra

 

To aj ja len keby som sa ja mala dat dolu pri kazdej prekazke uz krmim srnky v Kremnici chapes?
6.1.2025 - 13:43
0

BieloModra

 

Cederle na modrej ako obranca to bolo...chudak chlap
6.1.2025 - 14:04
0

sloniik

 

Nuz niekto tam musel ist, ale bolo vidiet, ako mu tato uloha nesedi, ale snazil sa riadne.
6.1.2025 - 14:36
0

BieloModra

 

Ano...jasne ved to tak byt muselo kedze nasa obrana sla pod sprchy...v kazdom pripade vcera to bolo naozaj nie dobre
6.1.2025 - 14:49
0

mannheim

 

Tak to si teda "trafil" Zrovna Muca, s jeho excelentnou angličtinou
7.1.2025 - 14:12
0

martin gal

 

Som ťa steu na ních upozornit,ale včas ťa napalli aj ukrajinci
6.1.2025 - 13:28
+1

BieloModra

 

A to stale zabudam na pocetnu Vietnamsku komunitu🤣
6.1.2025 - 13:39
+1

BieloModra

 

A ajtaci z Indie
6.1.2025 - 13:40
+1

hello, havarju

 

Je tu aj veľa Srbov. A Gruzincov ani nehovorím... ľudia si ich často mýlia s Ukrajincami. Automobilka robí svoje
6.1.2025 - 14:12
+1

axxel

 

Ako tak čítam, tak vlastne Slováci sú v Nitre menšina
6.1.2025 - 14:24
+4

strojar

 

V Nitre, ktorá má necelých 76 tisíc obyvateľov, je okrem toho asi 15 400 cudzincov, z toho viac ako 5 tisíc Ukrajincov.
6.1.2025 - 14:31
+4

miko 75

 

V Košiciach nemáte inak hovoriacich obyvateľov?
6.1.2025 - 14:34
+5

Pukky

 

Máme. Po šarišsky 😃
6.1.2025 - 15:00
+9

Wana

 

6.1.2025 - 17:07
+1

BieloModra

 

A tak aby sme to uzavreli vlastne sa mu dobre stalo..si predstav ze by oslovil aziatku a ta ho miesto do mestecka prekvapila otazkou ci chce maso s rezancami, alebo sa mu ponukla nechty urobit ...dobre sa tu my v matke miest mame
6.1.2025 - 14:00
+4

sloniik

 

Palicami?
6.1.2025 - 14:35
+1

miko 75

 

Ty si tak mimo, že by si netrafil ani z brehu do vody, že taxík zo štadióna na vianočné.😄 Toto si si buď vymyslel, alebo si sa pýtal ľudí, ktorí nie sú z Nitry, nikto z Nitry by ti neporadil taxík zo štadióna do centra a ak nemáš vedomosti na úrovni mierne postihnutého,tak pri štadióne by si v mobile cez internet za dve minúty zistil, že kde sa konajú v Nitre vianočné trhy a sám by si sa rozhodol ísť pešo,toto ťa proste demaskovalo čo si zač a aj celý tvoj príspevok.
6.1.2025 - 9:46
+7

Big brother

 

Ale je pravda, že na toto nie sme v Trenčíne zvyknutí, že sa niekoho niečo na ulici spýtaš a odpovie ti po maďarsky.
6.1.2025 - 9:50
+4

BieloModra

 

Tak by ste si mali tak pomaly zacat v tomto globalnom svete zvykat
6.1.2025 - 9:52
+5

miko 75

 

Bodaj by ste aj boli, už si videl mapu kde sa nachádza Trenčín a kde Nitra, priamo v meste máš maďarsky hovoriacich minimum,to je ozaj problém počuť maďarčinu,ale už druhá obec na Nové Zámky je to pomiešané,ale nechápem, že sa vy v Trenčíne tomu čudujete v 21 storočí, že počujete inú reč.
6.1.2025 - 10:13
+3

Filbert

 

Nikto sa tomu nečuduje, len Vás to irituje A vysvetlil som už v príspevku hore že to taxi sme volali kvôli telesnému handicapu jedného z partie a nikto s tým nemal problém
6.1.2025 - 11:50
+10

miko 75

 

Takže si sa v Nitre dva krát niečo ľudí opýtal a každý ti odpovedal maďarsky? Neverím ti ani slovo, podľa mňa si obyčajný klamár a svoj príspevok si si prikrášlil.
6.1.2025 - 12:19
+11

Filbert

 

To či mi Ty veríš mi je u prdele… Nejdem Ťa o ničom presviedčať, ale aj Ty si mi svojou reakciou potvrdil, že Vás tie hlúpe popevky a narážky na maďarov serú…
6.1.2025 - 14:48
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miko 75

 

Včera a dnes tu nikto Ria,Ria a maďarskú tému neriešil,ty si s tým prišiel a to o tebe mnohé vypovedá,ty budeš zrejme jeden z tých, ktorí to kričia,mne to neprekáža,v Nitre sa s maďarčinou moc nestretávam,aké aj keby, radšej sa budem baviť s normálnym človekom hoci aj maďarskej národnosti,ako s takým,ako ty, keďže si sa tu vyfarbil.
6.1.2025 - 15:13
+13

Wana

 

Amen
6.1.2025 - 17:08
+1

Filbert

 

Čo sa vyfarbenia týka, ja som tu proti nikomu nepoužil jediný vulgarizmus, či invektívum, zato Ty si tu odkryl svoj intelekt v nejednom príspevku naplno.
6.1.2025 - 18:26
+2

miko 75

 

Pre mňa si obyčajný klamár, prídi do Nitry a v centre urobíme anketu, náhodne sa spýtame ľudí niečo, že koľkí odpovedia maďarsky,lebo hento si si určite vymyslel,aby si bol zaujímavý.
6.1.2025 - 19:08
+6

AVEMNE

 

madarsky a ani nevedeli slovensky a ani nevedeli kde je námestie takto to určite bolo asi ludia z velkeho kýru neboli este v meste....
6.1.2025 - 19:27
+3

Render 77 Nr

 

Keby napísal že chcel papriku na tržnici ale ani to mu neuverím od mala chodím kade tade po Nitre sa mi toto nestalo neviem prečo aké takému s TN sa to hneď dvakrát odpadnem .
6.1.2025 - 19:35
+5

Big brother

 

No inú reč, to je v pohode, ale maďarčinu vôbec. Aké chápem, že nedalo Nitry je viacero dedín, kde hovoria po madarsky a navštevujú ju. Ja nevravím, že sú Nitrania.
6.1.2025 - 12:15
+1

KrebsKandidat

 

Pre Trencin skoda, turizmus ekonomike prospieva.
6.1.2025 - 11:46
+1

Big brother

 

No keď počuť v Nitre maďarčinu, tak to by som zrovna turizmom nenazval. Proste tam v okolí máte dosť maďarov.
6.1.2025 - 12:16
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
AVEMNE

 

jedine ked si na hrade nie?
6.1.2025 - 19:25
0

AVEMNE

 

vás nikto ako ohrozenie ani neberie...
6.1.2025 - 9:56
+7

Wana

 

Au 😂😂😂
6.1.2025 - 10:32
+4

Filbert

 

takých sebavedomých tu už bolo...
6.1.2025 - 11:56
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
azzurri

 

Prečo si vymýšlaš a klameš?
6.1.2025 - 10:53
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
scissorbill

 

Takze teba bavi nasa podrazdenost a averzia hraniciaca s psycho averziou na pokrik RIA-RIA - HUNGARIA? A Trencanov bavia nase navrete zily?
A nie je to tak trochu detinske? Neviem, iba sa pytam. Mimochodom, miesto toho, aby si bol vdacny, ze tebe a tvojmu kamaratovi ten mlady manzelsky par pomohol, tak si to tu obratil na totalnu grotesku. Ale OK, bol si chvilu zaujimavy, mas bod.
Dve veci mam este k tejto teme, a sice, ze v okoli NR zije vela ludi, ktori hovoria madarsky, dokonca maju madarsku narodnost. A co teraz ako? Mnohi z nich ovladaju dokonca aj ine jazyky, napr. anglictinu na plynulej urovni, a teraz sa mozno budes divit, ale vela z nich pozna slovensku gramatiku a dejiny lepsie ako kadejaky “hejslovak”. Druha vec - v Europe je jedna krajina, vola sa Svajciarsko. V tejto krajine su 4 uradne jazyky a kazde dieta v skole sa uci minimalne dva z nich. Mimochodom, tieto 4 jazyky su pozostatkom historie Svajciarska. Myslis, ze si tam robia posmesky medzi sebou?
No a to je jeden z dovodov preco je Svajciarsko tam kde je a Slovensko tiez. Krajiny, ktore pochopili diverzitu ako vyhodu su omnoho vyspelejsie ako tie, ktore si z multi-kulturnosti robia srandu a odbavuju sa na tom.
Prajem ti nabuduce, nech budes hocikde na Slovensku alebo vo svete a budes ziadat o pomoc, aby ti ju dali bez ohladu na to v akom jazyku. A zaroven naivne dufam, ze potom o tom napises do diskusie s vdakou a nie ako to bolo tentokrat.
Aufwiedersehen, ci ako sa to pise 😎
6.1.2025 - 17:06
+12

Filbert

 

Vidím že téma sa dotkla aj Teba Fabulovať vieš perfektne, neskúsiš politiku ?
6.1.2025 - 18:30
+4

scissorbill

 

Ad 1. ty si vobec nepochopil o com bol moj post, skusim teda jednoduchsie - nie, aby si bol vdacny, ze ti niekto pomohol. A je jedno, ci Slovak alebo Madar, a je jedno ci v Nitre alebo v Trencine, ti ludia chceli pomoct tebe a tvojmu kamaratovi a miesto vdaky si z toho urobil vysmech…pravdepodobne, ak by to boli Anglicania, Nemci alebo Svedi, tvoj post by sa tu neobjavil. A ano, touto poslednou vetou fabulujem, resp. si vysoko pravdepodobne domyslam.
Ad 2. pouzivat mudre slova, neznamena, ze im clovek, ktory ich vyslovil aj rozumie. Synonymom slova fabulovat je vymyslat si. Prva cast mojho predosleho prispevku je citacia tvojho prispevku, druha je o ludoch z okolia NR a ich urovni edukacie, tretia je o Svajciarsku, mimochodom tie info su verejne dostupne, kludne googli. V tej poslednej som ti poprial, aby si mal vzdy pri sebe ludi, ktori ti radi a ochotne pomozu, ked to budes potrebovat. Kde som si vymyslal?
Ad 3. Nie, politiku nemam v plane skusit. Aj ked tebe to na nos zrovna vesat nemusim, ale tak spytal si sa, slusnost kaze odpovedat.

Pekny zvysok vecera a vsetko dobre v Novom roku, hlavne vela zdravia, ci uz tebe, tvojej rodine a tak isto aj tvojmu kamaratovi. 👍
6.1.2025 - 18:52
+7

maček

 

skvelá odpoveď
6.1.2025 - 19:01
+4

gabby

 

no nechcem sa tudo toho miesat ale s tym 🇨🇭 by som bol opatrny a nedaval ho zrovna az tak moc za priklad 😉🙋‍♂️
6.1.2025 - 20:40
+1

paulsk26

 

Disciplinárka : Už by mala zasadnúť bo sa nejak kopia tresty 5+DKZ v celej lige.
Však keď to nasúkajú naraz nebude mať kto hrať 🤦😱.
6.1.2025 - 8:12
0

Big brother

 

A inak,to zas ktorá chorá hlava vymyslela to, že hráč ktorý dostal trest, sa môže odvolať a hrať ďalej? To ma aký zmysel?
6.1.2025 - 8:53
+3

paulsk26

 

Prezumpcia neviny znamená, že každý občan, ktorý je obvinený zo spáchania priestupku alebo trestného činu, je považovaný za nevinného dovtedy, kým sudca nevznesie právoplatné rozhodnutie o jeho vine (pričom nezáleží na tom, či ho naozaj spáchal, alebo nespáchal).
Asi tak, akurát na SVK to vyzerá veľmi divné.(Lenivci,Mášvpi..sti a pod.)
V Česku p.Ujčik funguje okamžite respektívne na druhý deň.🤷
6.1.2025 - 9:02
+2

Big brother

 

Aké nemôžeš porovnávať trestné právo s hokejom. Veď je tam nejaká komisia, ktorá ten zákrok vyhodnocuje, tam pri takej jednoduchej veci ani nemôže byť žiadny opravný prostriedok, to je absolútne zbytočné.
6.1.2025 - 9:19
+3

paulsk26

 

Tak to je .ja nič neporovnávam.
Kľud
6.1.2025 - 9:41
0

Big brother

 

Ale ja viem čo ako je, viem čo je prezumpcia neviny. Ja poukazujem na to, že tu pri takej jednoduchej veci by nemal byť pripustny žiadny opravný prostriedok.
6.1.2025 - 9:52
+3

BieloModra

 

Skus sa obratit na zvaz a nie tu riesit s fanusikom co za to nemoze
6.1.2025 - 9:53
+2

Big brother

 

Ale aj o tom diskusia. Čiže nabudúce keď tu budes hodnotiť výkon svojho tímu, tak ti mám prísť napísať, aby si to riešila s hráčmi a trénerom a nie s fanúšikmi, ktorí za to nemôžu?
6.1.2025 - 10:02
+3

BieloModra

 

Pozri, ty ako znaly pomerov na HP uz dobre vies co ano a co nie, necham to na teba 😀
6.1.2025 - 10:04
+2

Big brother

 

To je diskusia, to čom som načrtol,.súvisí s hokejom, takže myslím, že to je v poriadku.
6.1.2025 - 12:17
+1

strojar

 

Prezumpcia neviny?
O.K., tak dotiahnime tvoj nápad (a toto blbé pravidlo) do dôsledkov.
Rozhodca v zápase potrestá hráča a posiela ho na trestnú lavicu. Tu ale nastúpi tvoja prezumpcia neviny. Hráč sa cíti nevinný, odvolá sa a hrá ďalej.
Až keď mu o tri zápasy neskôr trest potvrdí disciplinárka, pôjde si niekedy uprostred nasledujúceho zápasu s úplne iným mužstvom sadnúť na trestnú lavicu.
6.1.2025 - 11:38
+2

ElwisNR

 

Aké pravidlá taká liga.Dobre zrobil.Takisto Zdeno zaútočil na rozhodcu, dal mu a dostal tri zápasy. Martin takisto udrel rozhodcu do hlavy, nech dostane tri zápasy. Takto to nastavili, že za úder rozhodcu budú tri zápasy, tak to môže celá liga biť rozhodcov do hlavy. Za tri zápasy sa to oplatí,“
6.1.2025 - 9:09
+1

AVEMNE

 

stačí sa vedieť korčulovať a neprifilmovávať pády a 5+DKZ bude menej...
6.1.2025 - 9:57
0

Big brother

 

Ty by si mal byť prezident super riešenie, treba začať od trénerov v prípraviek to je krása
6.1.2025 - 10:04
0

axxel

 

U nás je to spomalené... v Česku v piatok v zápase Sparta - Pardubice dostal Hajek trest na 5 min v zápase, následne hneď na ďalší deň v sobotu dostal stopku na 2 zápasy a včera už nehral, ziadne odvolanie nic neexistuje... u nás by sa tým zaoberali až v pondelok, lebo sak víkend.. Česi si ďaleko pred n
6.1.2025 - 10:02
+4

Big brother

 

Tu sa bude jeden zákrok vyhodnocovať 2 týždne...
6.1.2025 - 10:05
+2

paulsk26

 

P.Ujčik: V CZ lige ešte aj zdôvodnenie na parádu.
A to sú tam iný oligarchovia majitelia (ješitný)klubov ako u nás.
6.1.2025 - 10:14
0

strojar

 

Ujčíka sa boja ako čert kríža.
On rozhodne a šmitec.
6.1.2025 - 11:39
+1

Malina2019

 

SPH od tejto sezóny rozhoduje do 24 hodín, ale zase si len potreboval skritizovať?
6.1.2025 - 21:33
+1

strojar

 

Zjavne nerozhoduje.
Daugavinš, Acolatse, Bubela.
7.1.2025 - 9:02
+1

ekaver

 

Mňa celkom pobavilo, ako Bubela zrámoval hlavného rozhodcu pri mantineli
6.1.2025 - 9:16
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
kabelko55

 

Celkom riadna diskusia 😀 k bitke ai takto..Bajtek je hajzlik mal dostať riadne na budku ale zase sa vyvliekol, Mezei bol silnejší tak mu naložil to bolo úplne OK ale Cotton korculou na Leskinena? ,Tam treba vyšší trest to mohlo skončiť zle
6.1.2025 - 17:41
+5

dusanTN

 

No veľmi by ma zaujímalo aký film išiel v Cottonovej hlave pri tom "kopanci".
6.1.2025 - 18:00
0

martin gal

 

Zapracuvali nervy,Cotton bol vo férovke s jenným trenčanom,jasne mau navrch a v tom sa mu druhý trenčan zaveseu na krk,zvaleu ho na lad,čím už bou bezmocný.
6.1.2025 - 18:47
0

DENISO6

 

v akej férovke bol?? Veď tam tiež vletel do Trenčana od chrbta ktorý bol v inej potyčke. Pi 2 sekundách tam prišiel Leskinen a vytiahol ho jak mačka mačence, ty mal jasne navrch
6.1.2025 - 18:58
+2

martin gal

 

a v jakej inej potýčke?...v potýčke dvoch trenčanov na jenného Mezeia.A čo sa mu mau Cotton uklonit a poprosit ho o venovanie jenného tančeka po lade?Keby Leskinen neprišou ako 3.do bitky,tak by trenčan dopadou presne jak ten,čo ho Mezei zmláteu
6.1.2025 - 19:14
+1

DENISO6

 

Ale veď ty tu píšeš totálne blbosti ,,Cotton bol vo férovke s jenným trenčanom,jasne mau navrch a v tom sa mu druhý trenčan zaveseu na krk,, čo sa mu mal tiež ukloniť a požiadať ho o tanček?... ale Leskinen prišiel a po tretine nemusela ísť ani rolba lebo sa ľad zotrel Cottonom
6.1.2025 - 19:34
+1

martin gal

 

Píšem to čo je pravda,a ked je to u Teba blbosť,neni moj problém...daj si dole žltočervené okuláre a budeš videt lepší,čo sa odohralo na lade
6.1.2025 - 20:42
+1

DENISO6

 

Dobre, priložil som ti teda video o môžeš mi napísať interval kedy bol Cotton vo férovke a s kým a kedy mal jasne návrh??...lebo ako pozerám tak pozerám za tie 2 sekundy to asi nestihol
6.1.2025 - 22:26
+2

Nerkio

 

Max je tri zapasy stopka
6.1.2025 - 18:13
0

kabelko55

 

A Nemec, Stapley,Josling max 2 min tam nechápem prečo išli pod sprchy
6.1.2025 - 17:47
0

dusanTN

 

No rozhodcom sa očividne nechcelo rozdeľovať tresty tak jednoducho poslali pod sprchy všetkých.
6.1.2025 - 18:00
0

Mato-Mi

 

Este aj na tom, ze niekto hovori madarskym jazykom su ludia schopni sa povadit.
Na nasom malom Slovensku ludia na seba utocia, lebo ten pochadza odtial a ten zase odtial. Ten ma taky prizvuk, ten zas onaky. Ach jaj. Rivalita je dobra, prinasa emocie do hokeja, ale ludia, da sa to aj inteligentne.
6.1.2025 - 18:56
+4

SlovakRanger

 

A to si vezmi, že Nitra má podľa oficiálnych a ľahko dostupných dát Maďarov len okolo 1%, ale aj tak to je asi niekomu dostatok na takéto príjemné prívlastky
6.1.2025 - 20:27
+6

Mato-Mi

 

Aj keby mali 99%, to nebola pointa mojho prispevku. Ale ze sa tu ludia medzi sebou zeru kvoli uplnym hovadinam 😀
6.1.2025 - 22:05
+3

SlovakRanger

 

Ja som ťa pochopil a len som chcel trošku upriamiť pozornosť na fakt, že okrem toho že je to hovadina tak je postavená ešte k tomu aj na totálne nereálnom a nelogickom základe
6.1.2025 - 22:35
+2

Norik

 

Tn - nr: Vzdy najviac prispevkov.
Kto vie preco...
6.1.2025 - 19:05
+2

Flak108

 

Ja by som to tu nejako moc neprezival. Myslím, že toto je slabý odvar toho co sme zažili v minulosti.
6.1.2025 - 19:12
+5

Fandimhokeju

 

Úžasná ponovoročná diskusia.
6.1.2025 - 20:02
+1

mamina

 

Do 2,20 bola v úplnej pohode...
7.1.2025 - 8:06
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Fandimhokeju

 

Ešte na záver navrhujem, aby na Žilinčanov sa skandovalo KIA, KIA, Slovakia.
6.1.2025 - 22:36
+4

mamina

 

Cotton 3 zápasy STOP, Bajtek 2 zápasy STOP
7.1.2025 - 8:41
+1

strojar

 

Bajtekovmu trestu rozumiem.
Ale trest pre Cottona je totálna hlúposť.
7.1.2025 - 9:04
+3

fagaf

 

Keby ho trafil , tak sa stane čo ?
7.1.2025 - 9:42
0

nyytymaki

 

totálna hlúposť
7.1.2025 - 10:05
+2

DENISO6

 

Som rád že pokus o kopnutie korčuľou do hlavy sa neberie ako normálne ale udeľuje sa za to tres
7.1.2025 - 10:34
+7

strojar

 

"bezohľadne ohrozil protihráča tým, že vykonal prudký pohyb korčuľou smerom do hornej časti tela protihráča"
Ako je možné, že hráč Nitry č.65 dostal v zápase iba vyšší trest + trest do konca zápasu za bitku a nie trest v hre ak sa (údajne) bezohľadne pokúsil KORČUĽOU ohroziť protihráča?
Rozhodovanie Senátu na základe rozhorčených fejsbúkových statusov je trápne a poľutovaniahodné.
7.1.2025 - 11:30
+1

DENISO6

 

Aj tvoje komentáre sú trápne a poľutovaniahodné a napriek tomu ich tu musíme znášať
7.1.2025 - 12:42
+15

Flak108

 

Ci chcel alebo nie. Na toto si treba dávať pozor bez výnimky. A obhajovať to tu týmito žvástami je velmi ubohe. Vôbec nejde o nejaké fb diskusie. Obzvlášť po minulom roku.
7.1.2025 - 13:08
+9

Tyna85

 

Veď práve, myslieť si, že takéto rozhodnutie bolo na základe nejakých FB komentárov je dosť hlúpe.
7.1.2025 - 14:27
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
maček

 

14:55 VSS Košice : Nedokazes pochopit ,ze rozhodcom to mohlo v tom momente uniknut ?
15:01 Nerkio: Len oni potom boli pozerat zaznam a dost dlho …
7.1.2025 - 15:07
+1

DENISO6

 

Záznam pozerali ten náraz o mantinel a nie sarvátku
7.1.2025 - 15:10
0

strojar

 

Ďakujem za informáciu.
Iste si stál tým rozhodcom za chrbtom.
7.1.2025 - 17:18
+1

Render 77 Nr

 

Tak asi ten kop nohou vyhodnotili ako úmysel.
7.1.2025 - 9:24
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
TímZSkóreB
1.Košice40132:9480
2.Spiš. N. V39129:10873
3.Slovan40133:12170
4.Žilina39126:11167
5.Nitra40141:13167
6.B. Bystrica40117:10766
7.Michalovce40113:12057
8.Trenčín39107:12255
9.Poprad40112:11554
10.Zvolen40127:13052
11.L. Mikuláš40114:12745
12.N. Zámky3998:16328
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov3226105122:5280
2.Žiar n. Hronom3223126134:8673
3.Skalica3419528131:8169
4.Dubnica33211110101:9066
5.Humenné3217429109:7361
6.Topoľčany32144212121:10552
7.P. Bystrica3212351294:9447
8.Levice328351692:11635
9.Bratislava328431779:10835
10.Detva328421885:11434
11.Trebišov334352182:12623
12.Trnava294042145:11016
SR 18153001236:769
Aktualizované: 22.1.2025 20:52
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov3226105122:5280
2.Žiar n. Hronom3223126134:8673
3.Skalica3419528131:8169
4.Dubnica33211110101:9066
5.Humenné3217429109:7361
6.Topoľčany32144212121:10552
7.P. Bystrica3212351294:9447
8.Levice328351692:11635
9.Bratislava328431779:10835
10.Detva328421885:11434
11.Trebišov334352182:12623
12.Trnava294042145:11016
SR 18153001236:769
Aktualizované: 22.1.2025 20:52
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Útočník Vegas Karlsson bude niekoľko týždňov chýbať pre zranenie

Švédsky hokejový útočník William Karlsson bude niekoľko týždňov chýbať svojmu tímu Vegas Golden Knights v NHL. Dôvodom je zranenie v dolnej časti tela, pre ktoré pravdepodobne vynechá aj Turnaj štyroch krajín (12.- 20. februára). včera o 20:13 - TASR


Radivojevič bude od ďalšej sezóny v NCAA, dohodol sa s Boston College

Slovenský hokejový obranca Luka Radivojevič bude od nasledujúcej sezóny 2025/2026 pôsobiť v zámorskej univerzitnej súťaži NCAA, v ktorej bude obliekať dres Boston College. Bostonská univerzita o tom informovala na sociálnych sieťach. včera o 18:40 - TASR


Nemec a Kňažko bodovali v nočných zápasoch

Slovenský hokejista Šimon Nemec si pripísal ďalší bod v zámorskej AHL. V nočnom zápase pomohol asistenciou k vysokému triumfu Uticy Comets nad Bridgeportom Islanders 7:1. V prebiehajúcom ročníku je s 19 bodmi (5+14) najproduktívnejší obranca tímu. včera o 08:32 - TASR


Columbus vyhral v Toronte 5:1, Fantilli s prvým hetrikom

Hokejisti New Jersey Devils zvíťazili v nočnom zápase zámorskej NHL nad Bostonom Bruins 5:1 a ukončili štvorzápasovú sériu prehier. Slovenský útočník Tomáš Tatar odohral 10:27 minút a do štatistík si pripísal jednu strelu na bránku. včera o 06:52 - TASR


Plzeň zdolala Karlovy Vary 5:2 v dohrávke 36. kola českej ligy

Hokejisti Plzne zvíťazili v stredajšej dohrávke 36. kola českej ligy na ľade Karlových Varov 5:2. V tabuľke zostali na 9. priečke, domáci figurujú o dve pozície vyššie. V drese hostí odchytal celý duel slovenský brankár Dávid Hrenák, ktorý si pripísal 19 zákrokov. 22.1.2025 20:27 - TASR


Jágr predá Kladno Drastilovi, nechá si 20 percent akcií

Legendárny český hokejista Jaromír Jágr sa vzdá väčšinového podielu v klube Rytíři Kladno. Osemdesiat percent podielu preberie podľa českých médií podnikateľ Tomáš Drastil. Päťdesiatdvaročný útočník si nechá už len 20 percent akcií. 22.1.2025 14:19 - TASR


Hráči Žiaru v tomto týždni pre maródku neodohrajú ani jeden duel

Hokejisti HK Žiar nad Hronom v tomto týždni neodohrajú ani jeden z troch plánovaných zápasov. Ligová rada Tipos SHL vyhovela ich žiadosti o odloženie duelov pre vysokú chorobnosť v kádri tímu. 22.1.2025 08:50 - TASR


Beluško pomohol asistenciou k víťazstvu Brandonu

Slovenský hokejista Adam Beluško prispel jednou asistenciou k víťazstvu Brandonu Wheat Kings na ľade Kelowny Rockets 7:3 v nočnom zápase kanadskej juniorskej súťaže WHL. V stretnutí si pripísal aj dve plusky. Osemnásťročný obranca bodoval po štvorzápasovej odmlke, po 33 dueloch sezóny má na konte sedem bodov (1+6). 22.1.2025 08:17 - TASR


Studenič prispel gólom k postupu Färjestadu do finále

Slovenský hokejista Marián Studenič prispel gólom k postupu Färjestadu do finále Ligy majstrov 2024/25. Švédsky tím zvíťazil v utorkovej odvete semifinále nad Spartou Praha 4:2. V úvodnom zápase triumfoval 6:2, slovenský krídelník k tomu prispel gólom a troma asistenciami. 21.1.2025 21:24 - TASR


Thomas odišiel z Nových Zámkov do nemeckého Iserlohnu

Kanadský hokejista Christian Thomas už nebude obliekať dres Nových Zámkov v Tipos extralige. Tridsaťdvaročný útočník sa presťahuje do Iserlohnu Roosters v nemeckej DEL. 21.1.2025 20:23 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

24. 01. 2025
Žilina - N. Zámky o 17:30
Spiš. N. V - Košice o 17:30
Poprad - Trenčín o 18:00
Zvolen - B. Bystrica o 18:00
L. Mikuláš - Michalovce o 18:00
Nitra - Slovan o 18:00

Odohrané zápasy

22. 01. 2025
PopradL. Mikuláš
4:1REPORT
MichalovceŽilina
2:3 PPREPORT
21. 01. 2025
SlovanZvolen
2:3 PPREPORT
KošiceNitra
3:2REPORT
19. 01. 2025
NitraSpiš. N. V
1:4REPORT
TrenčínŽilina
3:2 PPREPORT

Najviac bodov

Adam CracknellPOP40 bodov
2.Boucher M.BBY40
3.Jones N.ZIL40
4.Ford C.SNV40
5.Josling S.TRE39

Najlepší strelec

Renars KrastenbergsMIC25 gólov
2.Cracknell A.POP25
3.Olson K.ZVO23
4.Boucher M.BBY23
5.Jones N.ZIL22

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS95.14 perc
2.Rabčan E.BBY93.67 %
3.Grigals G.TRE92.54 %
4.Eliaš R.KOS92.13 %
5.Vay Á.POP91.85 %