Diskusia: Michalovce uspeli v Trenčíne, rozhodne sa v utorok na Zemplíne
Hokejisti HK Dukla INGEMA Michalovce zvíťazili v štvrtom zápase predkola play off Tipos extraligy na ľade Dukly Trenčín 3:2. O postupujúcom do štvrťfinále rozhodne piaty zápas v utorok 14. marca v Michalovciach.
Hostia sa ujali v prvej tretine dvojgólového vedenia, ktoré však v prostrednej časti stratili. V 51. minúte však rozhodol o ich triumfe Matúš Paločko.
štvrtý zápas predkola play off Tipos extraligy:
HK Dukla Trenčín - HK Dukla INGEMA Michalovce 2:3 (0:2, 2:0, 0:1)
Góly: 25. Dalecký (Čacho, Valach), 31. Šťastný (Pietroniro, Sojčík) - 9. Žitný (Osburn, Puliš), 12. Pereskokov (Glazkov, Suja), 51. Paločko (Buc, Puliš). Rozhodovali: Snášel, Goga - Synek, Stanzel, vylúčení: 5:6, presilovky: 2:2, oslabenia: 0:0, 5122 divákov.
Trenčín: LaCouvee – Tourigny, Starosta, Nemčík, Pietroniro, Ozols, Ulrych, Kupec, Stahoň – M. Valach, Čacho, Š. Petráš – Krajčovič, Dalecký, Thelin – D. Hudec, Sojčík, Šťastný – Jakubec, J. Jurík, M. Sloboda
Michalovce: Škorvánek – Michalčin, Mihalik, Bazevičs, Osburn, Glazkov, Macejko – Paločko, Galamboš, Puliš – Zabusovs, Suja, Pereskokov – Garreffa, Buc, Žitný – Okoličány, Chalupa, Vašaš
/stav série 2:2/
- gabby
- paradny hokej 👏🏒 z oboch stran! tak hor sa na Zemplin to ukoncit ! 🥁👊
- 12.3.2023 - 20:42
- +15
- DraciaTlama
- To mas pravdu. Slak ich trafi.
Cvikelkaaaaa na mňa sa divaj!! - 12.3.2023 - 20:44
- +3
- Cvikelka
- Nemrkoc.😃😃
Kede sa necháme provokovať tak si zaslúžime pipkinu baču a nie bod.
Hauk dohovorené. - 12.3.2023 - 20:47
- +15
- DraciaTlama
- Nasrany je. Chapem ho.
- 12.3.2023 - 20:53
- +1
- Igor123
- ako šak kto z TN nie je, ale zrovna som pil vodu pri PC a no musím utierať
- 12.3.2023 - 20:55
- +1
- Cvikelka
- DraciaTlama: Není. Je to ich vec ako hrajú. Ja to neovplyvním.
Len sa nemajú nechať provokovať. To bol ich úmysel a aj sa im to podarilo. Inak hokej bol super. - 12.3.2023 - 20:57
- 0
- DraciaTlama
- Bol vynikajúci.
- 12.3.2023 - 21:01
- +2
- Cvikelka
- Ďakujem. Ale inak to neviem povedať. Vlastná hlúposť nás stála bod.
Starosta tiež nevyzeral dobre. - 12.3.2023 - 20:55
- +2
- DraciaTlama
- Ako he na tom Starosta?
- 12.3.2023 - 20:56
- +1
- M.Dukla
- Myslím si že niečo podobné ako hammond zablokovaná strela presne nad korčulu.
- 12.3.2023 - 20:57
- 0
- Cvikelka
- Hamond sa nasral prišiel o jurský park. 😃
- 12.3.2023 - 20:59
- +8
- RaDoVaN
- Čože tam bolo predtým?
- 12.3.2023 - 22:28
- +1
- Myšo
- Dukla vyhrala v Trenčíne alebo tak
- 12.3.2023 - 23:29
- +8
- RaDoVaN
-
vďaka
- 13.3.2023 - 6:55
- 0
- axxel
- Jeden z najlepsich zapasov tejto sezony ... nepovedal by som to na tieto dve muzstva
- 12.3.2023 - 20:43
- +39
- Zubo27
- Áno, súhlasím. Podľa toho, čo som videl, tak som chvíľu civel na to, reku to je ako z nejakej zahraničnej kvalitnej ligy. Neviem, či to spôsobil zrekonštruovaný zimák, ktorý určite prispieva k celkovému dojmu z hokeja, ale inak, pre nestranného diváka naozaj výborný hokej, z oboch strán!
- 12.3.2023 - 21:39
- +15
- Mato-Mi
- Pekne chlapci, ubojovali ste to.
V utorok sa rozhodne, TN bude mat vyhodu, ze tohto roku doma hrat nevieme. Ale statistiky su predsa od toho, aby niekedy nevysli
Stastlivo domov chlapci - 12.3.2023 - 20:44
- +16
- Urpiner16
- Michalovce neboli lepšie ale efektívnejšie a o tom som včera hovoril že to musia zlepšiť.
Neskutočné ako to Döme prežíva a teší sa z gólu domácich a emočne súzvukom s hráčmi.Klobúk dole pred nim.Úplný opak Pardavého. - 12.3.2023 - 20:52
- +23
- sumobb
- Urpi ako sa ti páči Tomáš Surový ako spolu komentátor? Podľa mňa je pohotový vidno že hokeju rozumie.
- 13.3.2023 - 7:13
- +1
- Tatry7
- Za mňa jeden z top zápasov našej ligy, takto sa o niečo bojuje! To sa s tým obojstranným hnojom našich s NR ani len nedá porovnať, super hokej, nasadenie, všetko!
- 13.3.2023 - 6:19
- +6
- Milos1977
- Pekný hokej,bodaj by takých bolo viac,klobúk dole pred oboma muzstvami
- 12.3.2023 - 20:45
- +5
- DraciaTlama
- Vynikajuci hokej!
Ten Tourigny je ozdoba tychto zapasov.
"Čukáčiky" to vybojovali a na tejto víťaznej vlne asi Vojakov dorazia. - 12.3.2023 - 20:46
- +7
- frantapriklep
- Ešte že nie cikáčiky
- 12.3.2023 - 20:54
- +7
- DraciaTlama
- "Hello havarju" dal tomu novy názov
- 12.3.2023 - 20:56
- +2
- ZtrykoSlazoU
- kalap hore: kudelka
- 12.3.2023 - 20:46
- +15
- Marchand63
- K(o)udelka dnes takto: https://youtu.be/cJ4H1Unu-WM
- 12.3.2023 - 20:56
- 0
- frantapriklep
- Dnes boli Michalovce lepšie a zaslúžene si vybojovali domáci rozhodujúci zápas.
Trenčiansky tím hral najlepšie v druhej tretine, ale dokázal len vyrovnať, nie otočiť. Dnes slabší zápas Pietronira a Dalecky po skvelej strele v presilovke potom spôsobil zbytočnú stratu puku pred rozhodujúcou presilovkou. Starosta zo zápasu odstúpil, dúfajme že sa dá do utorka do poriadku.
Bude to v utorok boj. Rozhodne kto bude mať viac síl a lepšiu disciplínu, lebo presilovky v tejto sérii rozhodujú .. - 12.3.2023 - 20:46
- +12
- Byron
- Gratulácia Dukle! Dúfam že TN doma dorazíte...
- 12.3.2023 - 20:47
- +21
- ferdo3
- dufam, ze sa mylis...
- 12.3.2023 - 20:59
- +6
- mannheim
- To je oxymoron.
- 12.3.2023 - 22:22
- +5
- miško DUKLA
- Gratulácia Michalovciam! Dúfam, že ich DUKLA na Zemplíne porazí.
- 12.3.2023 - 22:38
- +6
- FP-rivaldo7
- drzim palce dukla mi
- 13.3.2023 - 9:01
- +3
- Pharaoh111
- buce, suje, palocke
- 12.3.2023 - 20:47
- +20
- Dzunkes
- Pulise
- 12.3.2023 - 20:49
- +17
- batman
- Paradny zapas. Malo to gulky. V utorok sa vystavi stvrtfinalovy super Slovana ako pomaranc.
- 12.3.2023 - 20:48
- +5
- Dzunkes
- Cumaciky to urvali 😁
- 12.3.2023 - 20:49
- +3
- Cvikelka
- Na východe nič. Takže musíme to nič zdolať.😃
- 12.3.2023 - 20:50
- +4
- Milos1977
- Nech vyhrá kto chce,lebo štvrťfinále bude koniec pre toho kto postúpi,hlavne Nech je parádny hokej
- 12.3.2023 - 20:51
- +2
- len_tak
- Pekný hokej: Ani neviem prečo som včera pozeral na Nitru s Popradom. Toto malo emóciu z oboch strán a ako nezainteresovanému som nemal stres z výsledku.
- 12.3.2023 - 20:52
- +9
- fanda55
- Rozhodla zrejme druhá tretina. Dukla tam mala ísť do vedenia, nestalo sa. Smolna prehra, ale na východe to podľa mňa Trenčín dá
- 12.3.2023 - 20:55
- +9
- VSŽ!
- Dukla to pred poloprázdnych publikom MI urve a postúpi
- 13.3.2023 - 5:51
- 0
- radopKE
- Zrejme si jasnovidec...
- 13.3.2023 - 7:46
- +1
- DocentMladsi
- dobre to nasi predkovia vymysleli ze sa hra na tri tretiny, dve je malo, prehajdakali to nasi a uz to nedobehli
- 12.3.2023 - 20:56
- 0
- 88Backo
- To je snáď už neuveriteľne aby každý zápas Dukla vyhrala 🙉🙉🙉!?
- 12.3.2023 - 20:56
- +24
- VSS Košice
- Ale ano, ibaze ta michalovska ...
- 12.3.2023 - 21:00
- +19
- batman
- Ale to sme tu uz stokrat preberali..
- 12.3.2023 - 21:02
- +14
- carli
- hej: nie tá pôvodom prešovská
- 13.3.2023 - 9:30
- +1
- 88Backo
- V stávkovej furt tvrdili,že si jednu treba vybrať,keď chceš vyhrať a ja ze tutovka 😉😒
- 12.3.2023 - 21:03
- +1
- Captain
- Lets go Islanders Michigan
- 12.3.2023 - 20:57
- +4
- AzraeI
- Skvelý hokej v skvelej kulise. Špekulujem pozrieť rozuzlenie v Michalovciach, ale streda skoro ráno pracovne vonku, to asi nedám...
- 12.3.2023 - 20:59
- +9
- kelnička
- Toto Döme pretaktizoval do tretej tretiny nastúpil Trenčín ustráchane.mali ich na lopate a sami sa cukli.nuz časy kedy trhali ako besny iným sny sú už preč.skoda ale myslím že Michalovce si to doma nepustia
- 12.3.2023 - 21:00
- +8
- ferdo3
- ked tu niekto pise o peknom hokeji, tak asi ozaj nevie co je hokej...povedzme si uprimne, kvalita chyba na oboch stranach...Michalovce isli dneska na Oskara, tolko hereckych (ale slabych) som uz davno nevidel...isli po Tourignym ako po udenom a nasi to nechali len tak...Nemcik velke sklamanie ked uz nevie hrat hokej a prihrat na 5m, aspon by mal najlepsich hracov chranit
- 12.3.2023 - 21:03
- +8
- Siny29
- Predýchaj, odosobni sa a prečítaj po sebe si čo si napísal.
- 12.3.2023 - 21:17
- +24
- mili28
- ked je na lade Tourigny, Nemcik je na striedacke...
- 13.3.2023 - 10:42
- +1
- Big brother
- Gratulácia Michalovciach, zaslužili si vyhrať. Naši tiež dobre, ako som už písal, táto séria si zasluži piaty zápas. Akurát postupujúci tím bude už dobre vyšťavený, keďže bude mať len dva dni voľna a hneď na Slovan. Ale tak aspoň si predĺžiť sezóny, skúsiť prekvapiť a zarobiť na vstupnom, to bude dobrá motivácia. Ja som od tejto sezóny veľké očakavania nemal, som rád, že sme prežili vklude tu prvú polovicu..tento záver sezóny je taká čerešnička. Bodaj by to utorok vyšlo.
- 12.3.2023 - 21:06
- +8
- Medvedjevegetarian
- Tak uvidíme v utorok kto postúpi. Štvrťfinále bude veľmi zaujímavé.
- 12.3.2023 - 21:07
- +1
- Medvedjevegetarian
- Nevie niekto kedy má začať štvrťfinále?
- 12.3.2023 - 21:08
- +2
- Marek_tky
- 15, 16 Zvolen - Nové Zamky; Banska Bystrica - Spisska Nova Ves
17, 18 Kosice - Nitra, Slovan - Dukla - 12.3.2023 - 21:09
- +23
- Medvedjevegetarian
- Dik 😉
- 12.3.2023 - 21:11
- +1
- Marek_tky
- Veľmi kvalitný zápas. ⭐️
- 12.3.2023 - 21:08
- +4
- frantapriklep
- V samotnom pekle …
- 12.3.2023 - 21:20
- +2
- charless
- Tiež ma to zaujalo. Asi nová aréna pod Šíravou 🤷🤔
- 12.3.2023 - 21:27
- +1
- templar
- "Winter classic" pod zvyškami hradu Zemplín? To by šlo...
- 12.3.2023 - 21:27
- +2
- AzraeI
- Ospravedlnenie Vranovčanom
Strana moderného Slovenska a spolu s ňou aj jej kandidát na europoslanca, Jozef Golonka, sa ospravedlňujú obyvateľom mesta Vranov nad Topľou, že v jednej z tlačoviek pán Golonka zle vyslovil názov tohto mesta (Vranov pod Topľou). Veríme však, že tento malý omyl dotyčných obyvateľov nijako nepobúril. V návale myšlienok a slov sa niekedy takéto veci stanú. Vranov bude vždy nad Topľou a my to dobre vieme.
S úctou, Jozef Golonka, kandidát na poslanca EP a Strana moderného Slovenska.
- 12.3.2023 - 22:42
- +4
- Ottawa Senators
-
- 12.3.2023 - 23:14
- 0
- Cia
- No par krat bol aj pod Toplov ved niekedy boli aj zaplavy
- 12.3.2023 - 23:24
- 0
- lanti
- Zaslúžená prehra. Musím si prehrať zápas ešte v telke. Zdalo sa mi, že Tourigny mal terč na chrbte , ale niesom si istý..
- 12.3.2023 - 21:12
- +4
- frantapriklep
- Na chrbáte, na hlave, .. ale najhoršie mohol dopadnúť keď sa sám pošmykol a praskol o mantinel, srdce mi vtedy na pár sekúnd vynechalo .. ale je to nezmar, v tretej tam on pleskol Paločka elegantne.
- 12.3.2023 - 21:16
- +10
- zasi
- celkom tak že sám to nebolo
Osborn mu pri tom pošmiknutí "slušne" asistoval - 12.3.2023 - 21:21
- +9
- frantapriklep
- Aha, to som priamo nevidel. Dik
- 12.3.2023 - 21:24
- 0
- DraciaTlama
- Stuchol do neho. A on v tej rýchlosti...mne az tazko prislo, zle to vyzeralo.
- 12.3.2023 - 21:26
- +4
- enforcer92TN
- Podobne ako nas hrac v MI dopomohol tomu kosikarovi k narazu na mantinel.
- 12.3.2023 - 21:35
- +2
- mamih
- Akurát ten košikárn má meno, môže byť prínosom v repre v budúcnosti a je zranený a Tourigny v poho hrá daĺej…
- 12.3.2023 - 22:30
- +7
- mamih
- Košikár malo byť..
- 12.3.2023 - 22:33
- 0
- enforcer92TN
- Netusim ako sa vola, ale pevne verim, ze svoj potencial naplni a jeho meno este niekedy uvidim a uz nezabudnem.
- 12.3.2023 - 23:33
- +2
- batman
- Nastastie. Ale nemusel. Zakroky vo svojej podstate porovnatelne.
- 13.3.2023 - 6:07
- +2
- mili28
- a preto hraci filmuju, aby pre svoje muzstvo ziskali co najdlhsiu presilovku a potom hraju dalej. aj pri nevinnom kontakte sa moze hrac zranit, hokej je v tomto specificky.
a mozno je to aj sikovnostou hraca.
nesuhlasim s tvojim hodnotenim, ze faul na Tourignyho nebol, lebo sa nezranil. normalny rozhodca sleduje priebeh hry a vidi, ze sa zacala polovacka a ake veci z toho vyplyvaju. - 13.3.2023 - 10:49
- +1
- Great!
- Pod Zemplínom pobavilo
Je fajn vidieť zaplnené tribúny, to sa z princípu hrá úplne inak. Séria Dome vs. Pardavý na opačných stranách barikády by mala svoje čaro, až by som to nazval win/win situáciou. Domeho by som za manžela svojej dcéry nechcel, ale veľký výsledok by som mu prial. - 12.3.2023 - 21:18
- +15
- frantapriklep
- Vydedíš ju keď s nim príde?
- 12.3.2023 - 21:22
- +5
- enforcer92TN
- Tourignymu da tento zapas do kariery omnoho viac nez by sa mohlo zdat. Ked na teba poluju, musis to ustat najma psychicky a neoplacat. Stan Mikita vo svojej knihe pisal o Gordiem Howeovi, ze ked ste voci nemu spravili nieco neuctive, mohli ste si byt isty, ze vam to skor ci neskor oplati. Ten moment prisiel v tretej tretine, ked zostrelil cisto a tvrdo Palocka. Presne takto sa to robi. Netreba zbytocne reagovat na provokacie v danom momente, pretoze tak ziska super vyhodu. Vtipne bolo ako trener Ingemy Islanders vyplakaval po tom hite u rozhodcu, hoci on nariadil tuto polovacku.
Za mna vyborne zvladnuty zapas a chalanom patri absolutorium. Od sezony 17/18 som takuto Duklu nevidel. A to oproti tomu kadru je tento max polovicny.
Najlepsi zapas sezony bez debat. Oproti tomuto je aj sterilna NHL suvix.
Darmo, ked to ma gule, tak to ma gule. Pozdravujem domov do Trencina.
Dukla, dakujem. - 12.3.2023 - 21:21
- +16
- Mato-Mi
- Prosim(e)
- 12.3.2023 - 21:26
- +4
- mili28
- ahoj moralista, gratulacia do MI!
Motto vcerajsieho zapasu: Rozkaz zněl jasně: “Tourigny nesmí projít !”
Bolo to okaté od prvého striedania. Vašaš, Paločko, Buc išli jak lačné psy. Ešteže je Miguel šikovný a dokázal tieto ataky eliminovať, lebo by uz v druhej tretine zle dopadol!
vies, ono je v poriadku, ked si chlapi daju do držky za nejake provokacie, slovne ataky a pod.... ale ist po hracovi z dovodu, ze je dobry... to bol suteren!!! este raz mi niekto bude nieco rozpravat.
na rozhodcov sa nejdem stazovat, ale slusne povedane, bolo to slabucke.
- 13.3.2023 - 7:18
- +7
- Mato-Mi
- Ahoj inteligent, dakujeme!
- 13.3.2023 - 7:48
- +3
- mili28
- cakal som nieco viac...
- 13.3.2023 - 9:36
- +1
- Mato-Mi
- K comu? Napisal si svoj nazor, ja ho akceptujem. A do siahodlhych debat sa pustat nejdem, teda aspon nie tu.
Zajtra sa rozhodne, pogratulujeme si a zivot ide dalej. - 13.3.2023 - 9:44
- +2
- mili28
- nuz, stvrtok vecer a v piatok ti to inac recnilo...
na oplatku otazka, kto zajtra prizabije Tourignyho? z videného to tipujem na Paločka... - 13.3.2023 - 10:58
- +1
- Mato-Mi
- Kolko hracov nedohralo nase vzajomne zapasy na vasej strane? A nikto neprizabije Tourignyho. Viac by som sa obaval niecoho zo strany Nemcika, alebo Stastneho. Ktory sli v nasom domacom zapase po hlave Palocka.
Ale viem, ze ty, ako objektivny fanusik o tom vies a nevadi ti to.
A takto mozeme pisat az do zajtrajsieho zapasu.
Ale kedze akosi ma prechadza chut, tak ti prajem pekny den. - 13.3.2023 - 11:12
- +4
- Mato-Mi
- *ktori
- 13.3.2023 - 11:28
- +1
- mili28
- myslim, ze kazdy vie, co je Palocko zac. kazda akcia vyvola reakciu. pripomina mi hajzlika Slovaka. nakoniec si ho Miguel v 3. tretine pockal, cisto a hokejovo mu to osolil.
- 13.3.2023 - 12:11
- +2
- Mato-Mi
- Ja sa nebavim o vcerajsom zapase, ale o druhom u nas, ked po nom sli Stastny a Nemcik.
A ano, najlepsia odplata na to, je cisty hit, alebo gol a vitazstvo. - 13.3.2023 - 12:16
- 0
- Radovan123
- že mi nikdy nenapadla výhovorka na obhajobu faulu a zákernej hry, že akcia vyvolá reakciu
Ďakujem, budem pamätať Sir Mili Newton.
- 13.3.2023 - 12:17
- 0
- 17BB
- Mám také silné tušenie, že Dukla postúpi.Ale nie som si úplne istý. 🤔
- 12.3.2023 - 21:21
- +4
- Big brother
- Určite Dukla postúpi. Otázka je len, že ktorá.
- 12.3.2023 - 21:23
- +7
- kurtsteiner
- Dukla je len jedna.91101.
- 13.3.2023 - 7:55
- +5
- carli
- hej: pôvodom prešovská
- 13.3.2023 - 9:36
- +1
- batman
- To je asi takto: ked sa povie futbalovy Real, koho napadne San Sebastian, Oviedo, ci Mallorca?
Ked sa povie hokejova Dukla, koho napadne Presov alebo Michalovce?
Spravna odpoved je, ze gro ludi na prvu signalnu povie Madrid resp. Trencin. Preto je Dukla iba jedna. A tak to aj ostane. - 13.3.2023 - 13:31
- +4
- gabi98
- ... gro ludi na prvu signalnu povie Madrid resp. Jihlava. Preto je Dukla iba jedna. A tak to aj ostane.
- 13.3.2023 - 13:46
- +5
- Big brother
- Že vás to ešte baví. Ked sa ja teraz rozhodnem, že si založím hokejový klub Dukla Dolná Súča, tak bude ďalšia Dukla, či sa to niekomu páči alebo nie
- 13.3.2023 - 13:48
- +7
- batman
- Je to tazka misia ale som trpezlivy
- 13.3.2023 - 14:03
- 0
- gabby
- a kde v Suci postavis 🎪 sapito? na hornom ci dolnom konci? 😂 len aby fanusik supera vedel ako rychlo sa ma naucit behat 😂
- 13.3.2023 - 20:45
- +1
- mannheim
- Jihlava ? Pokus o sarkazmus ? Ak je Dukla Trenčín jediným klubom hrajúcim na Slovensku v najvyššej súťaži, ktorý NIKDY nezmenil názov, tak je viac Duklou, než všetky ostatné kluby, ktoré sa v záujme sponzorov, či odrátania dlhov premenovali ix krát.
- 13.3.2023 - 19:09
- +4
- Tkey
- Je pravda, že som onoho času maturoval z geografie na 2, ale Jihlava je dokedy na Slovensku? 😮
- 13.3.2023 - 19:14
- 0
- Marchand63
- Odkedy aj prikladovany Real.
- 13.3.2023 - 19:38
- +1
- batman
- Tak to skusme so Slovanom...
- 14.3.2023 - 6:20
- 0
- VSS Košice
- Slovan Gelnica
Jednoducho musite prijat fakt ,ze je tu aj druha DUKLA . Mimochodom od kedy su MI v lige tak vzdy skoncili leosie ako ta trencianska . - 14.3.2023 - 6:31
- +1
- Mato-Mi
-
Ja si myslim, ze oni vedia, ze je aj ina Dukla, len chcu z toho dotahovania spravit nejaky folklor. - 14.3.2023 - 6:54
- 0
- DraciaTlama
- Mato Mi a divis sa im?
- 14.3.2023 - 7:09
- +1
- Mato-Mi
- Ano
ale bavim sa na tom. A radsej taketo usmevne dotahovacky, nez nejake osobne urazania.
- 14.3.2023 - 7:12
- +1
- batman
- Tak tak veru. S laznikmi alebo slepicami to bolo ostrejsie
peace
- 14.3.2023 - 11:07
- 0
- gabby
- Jihlava? : 🤦♂️🤣 vsak na tu si uz v Pehlřimove nespomenie nieto este v Hodoníne 🙃
- 13.3.2023 - 20:48
- +2
- HA RA Bin Ladin
- hej len nejakých trápnych 12x majter československa
- 13.3.2023 - 22:39
- +3
- mannheim
- Dal som ti plus ty majter, keď už fandíš takému fanúšikovsky úspešnému projektu ✌️
- 13.3.2023 - 23:13
- 0
- HA RA Bin Ladin
- Jihlava
- 13.3.2023 - 18:59
- +2
- sspp
- Dobre Mihaľovce treba to dokončic👍👍
- 12.3.2023 - 21:26
- +6
- mefistoJACK
- Na Tourignyho polovali uz vcera.... tazko povedat ci toto je cesta k uspechu...
- 12.3.2023 - 21:26
- +4
- azzurri
- Dobrý zápas
Nie ako ten odvar medzi Popradom a Nitrou - 12.3.2023 - 21:28
- +11
- mefistoJACK
- Ale inak uplne v klude hovorim bez emocii ze to baletne predstavenie niektorych hracov Michaloviec mi zacina vadit coraz viac..niekedy ked je aj normalny faul tak prohravaju k tomu sialenym sposobom...
- 12.3.2023 - 21:31
- +2
- micu79
- Dnes dalsi super zapas serie pekna navsteva super atmosfera.Chalani makali mozno chceli az moc ale Mi boli viac nez vyrovnanim superom.Utorok bude veselo.
- 12.3.2023 - 21:34
- +3
- napalmdeath
- V porovnaní s predoslou sériou iný level pre oko hokejového príkaznivca. Z dôvodu obetavosti účastníkov zápasu mohla pôsobiť miestami hra rozharane - poniektorí to tu zvu hurá hokej, ale mne sa zápas páčil. Výhodou MI bola vyššia istota v brankovisku, mňa ten Lakovnik v trenčianskej bráne moc neohuruje, nevýhodou viac hry v oslabení. Jedine negatíva prenosu široké klzisko, ja by som to aspoň kapecku zúžil, a pohľad na prázdne kreslá v hľadisku, ale atmosféra aj tak fajn. Teším sa na budúci zápas. Ďakujem obom mužstvám
- 12.3.2023 - 21:38
- +4
- kabelko55
- Klzisko na 28m, KE 30m,PP 29m, nie je siroke
- 12.3.2023 - 21:59
- +2
- lanti
- A ja mám z toho lakovníka najväčšiu radosť v tejto sezóne. Connor je základom nášho mužstva túto sezónu , dodáva istotu , pokoj a hlavne radosť nám fanúšikom a samotnému klubu. Svedčí to o tom, že sa tu cíti dobre a tú energiu ktorú dáva aj mimo diania na ľade je neuveriteľné to som u nás nevidel roky rokúce aby zahraničný hráč takto žil s mužstvom. Neviem možno to iba ja tak vnímam
.
- 12.3.2023 - 22:51
- +6
- Big brother
- Tak prázdnych sedadiel zas veľa nebolo. Klzisko ako už bolo písané je skôr uzšie, to sa ti len optický zdá tým, že je kamera trochu vysšie ako na niektorých iných štadiónoch.
- 12.3.2023 - 23:02
- 0
- mili28
- klzisko je male...
- 13.3.2023 - 7:20
- 0
- richardd6
- Včerajší hokej o ligu slabší ako dnes
- 12.3.2023 - 21:44
- +3
- DENISO6
- Táto séria je tak vyrovnaná že rozhodujú detaily a chybičky. Včera ju spravili Michalovce, dnes my. Ľudia hokej v TN milujú ale už by si zaslúžili aby sa do neho začalo dávať viac peňazí...
- 12.3.2023 - 22:01
- +16
- lanti
- Potencionálni sponzori by sa mohli chytiť. Tie návštevy sú parádne..
- 12.3.2023 - 22:48
- +10
- Vojto83
- Gratulacia do Michaloviec. Rozhodne sa teda u vás. Dnes ste boli o ten gol lepší. Nasi chalani mali ťažké nohy, nestíhali sme napádať tak vysoko ako včera. Uvidíme, čo prinesie posledný zápas série. Ja len, že aj keby to mal byť pre nás posledný zápas v sezóne, za túto sériu som na chalanov veľmi hrdý. Toto je presne to, o čom tak často pisem. Dnes sa na zimaku tlieskalo aj napriek prehre. Lebo toto je presne to, co chceme vidieť. Emócie a bojovnosť. A zvlášť ma teší, že aj nezainteresovani diváci chvália túto sériu. Musím dať kredit aj michalovcanom, hrajú veľmi dobre. Mrzí ma, ze tato séria je len na tri víťazné. K atmosfére tiež nie je absolútne co dodať. Veľmi si prajem, aby sa preniesla aj do ďalšej sezóny. Lebo potom ten hokej aj tak vyzerá.
- 12.3.2023 - 22:06
- +16
- len_tak
- Keď do pekla: tak na parádnom koni.
- 12.3.2023 - 22:11
- +4
- dusan1980
- Dnes super zapas
Neni co vycitat nasim chlapcom
Kulisa tiez super
Mali sme o kusok castejsie strielat a dorazar ale inak vyborne.
To co tu viaceri pisu tak ano bolo vidiet ze isli po Miguelovi cely zapas… bohuzial odhalili jeho kvality
mozme to ale vyuzit a Miguel moze naviazat superovych hracov a nasledne puky posielat do druhej prazdnej polovice ihriska
Je 2:2 takze posledny zapas sa rozhodne
Verim nasim ze sa pripravia poctivo a dame to
Tesim sa a drzim palce - 12.3.2023 - 22:15
- +2
- RaDoVaN
- Za mňa príjemný hokej dnes. Polovačka na Tourignyho pochopitelná, nepochopitené však, že to nikto neriešil - doteraz som si myslel, že na to máme práve Nemčíka, ale čo už. Dnes všetky góly v presilovkách, rozhodli viac menej individuálne chyby a vypichnem ten druhý, čo sme dostali: krásne sme ten puk pristavili pred bránkoviskom…asi revanš za ten včerajší darovaný od MI
Atmosféra bola opäť skvelá a dúfam, že sa ešte na náš zimák túto sezónu vrátime. GG
- 12.3.2023 - 22:27
- +5
- Tkey
- Dnes to bol zápas, ktorý mal opäť všetky atribúty kvalitného play off zápasu vrátane fantastickej kulisy
Michalovce boli o ten kustik dnes lepšie, išli po Miguelovi, ktorý to ale zvládal a svojou mrštnosťou sa veľakrát dokáže elegantne súbojom vyhnúť ale aj uštedriť tvrdý hit, tak ako v 3.tretine 💪🏼💪🏼 možno je škoda, že táto séria nie je aspoň štvrťfinálová, ale čo narobime, či už vyhrá jeden alebo druhý nebude to mať s oddýchnutým Slovanom ľahké…ešte jednu vec mi nedá nepovedať: bude mi veľmi ľúto, ak po prípadnom nepostúpení našej Dukly budú ľudia nadávať na Roba Domeho alebo na klub, ako to poskladali…lebo pozrime sa na rozpočtovo silný Poprad - - veľké mená ale čo z toho…naopak toto mužstvo možno nemá najväčšiu kvalitu jednotlivcov ale Robo z nich dokáže dostať maximum a dokázal z tohto mužstva urobiť jedného muža, ktorý maká srdcom! Aj preto sa tlieska po prehrách, lebo toto je naša
Verím, že chalani úkažu aj v utorok v Michalovciach naše žltočervené 💛❤️ Chalani bojujte a trhajte lad! My sme s Vami v dobrom aj zlom a vždy budeme
- 12.3.2023 - 22:34
- +14
- MasacreStN
- Chlapi paradna robota, konecne hokej, emocia
uz sa tesim na utorok
- 12.3.2023 - 22:38
- +2
- mannheim
- Nevadí chlapci, hlavy hore a v Michalovciach treba nechať všetko. Dnes tam bolo veľa individuálnych chýb, ale chápem, že v tomto tempe je rozhodovanie sa o najlepšom riešení v danom momente ťažšie. Michalovce to zvládli lepšie, boli pokojnejší, hrali s väčším prehľadom, my sme zbytočne niektoré situácie uponáhľali a chýbalo nám včerajšie šťastie, to stálo pri súperovi, ktorý si tomu ale išiel naproti. A takisto ich brankár mal dnes lepší deň ako Connor, chytil o ten malý kúsok viac.
Musíme sa dať dokopy a na východe sa sústrediť od prvej sekundy.
Inak bolo celkom zaujímavé vidieť v bufete pod schodami ľudí so šálmi Michaloviec, ako sa v úplnej pohodke bez akýchkoľvek problémov pohybujú medzi domácimi, toto sa veľmi zmenilo, ešte pred pár rokmi by to bolo nemysliteľné, asi sa to fakt trošku posúva inde.
Chvalabohu, že sa tento víkend končí, včera LFC, dnes Dukla, najvyšší čas zase to obrátiť na pozitívnu vlnu...
- 12.3.2023 - 22:48
- +9
- Irenka123
- Podľa môjho názoru a mojej osobnej skúsenosti by mali byť Michalovsky fanúšikovia posledný kto by sa mal báť na cudzích štadiónoch. Raz sme si tam spravili výlet a čakalo nás milé prekvapenie. S nejakými domácimi sme hodili pokec,cigaretku bolo to fajn. Dokonca sa našli aj taký ktorý boli radi že si s nami môžu spraviť fotku. Určite sa tam ešte niekedy chcem ukázať keď to čas dovolí.
- 12.3.2023 - 23:16
- +19
- M.Dukla
- Minule sme fanúšikov z Trenčína odviezli na aute na vlak. A tiež sme si pokecali. Je hlúposť robiť bordel preto že niekto je z iného mesta ako ten druhý. Myslím si že toto je najlepšia séria akú som za posledné roky videl. V utorok nech výhra lepší no myslim že či jedna alebo druha Dukla skonči nemá sa za čo hanbiť. 🧡🖤🤝❤🤎
- 12.3.2023 - 23:59
- +11
- Vojto83
- Presne toto tvrdím ak ja. Rivalita je super vec. Ale nie je to nenávisť. Žiaľ, veľa ľudí si v dnešnej dobe tieto pojmy zamieňa. Je skvelé, že stále sú tu aj takí, ktorí ich vedia odlíšiť. Rivalita neznamená, že nemôžem pomôcť niekomu len preto, ze ma na sebe iný dres. Rivalita, to sú zdravé podpichovacky počas zapasu, také to správne nasranie sa po prehrách so súperom, s ktorým prehrať sa skratka nehodí.
Rivalita poháňa kluby aj fanúšikov vpred, nenávisť ničí sport. Ja osobne som ten typ, ktorý si nemá problém kedykoľvek sadnúť na pivo s rozumným fanúšikom supera. Lebo viem, ze tak ako ja fandím Dukle Trenčín, on fandí svojmu klubu. A ze na skvelý hokej treba dve skvelé mužstvá. Nie jedno. Na to, aby bol zápas pútavý a kde nudný, treba oboch. Myslím, ze to s Michalovcami presne dokazujeme. Nech v utorok vyhra lepší. Každý verí svojim, takže ja dúfam, že to predsalen urveme a Slovan príde k nám.😉
- 13.3.2023 - 0:10
- +11
- Cia
- Aj Slovan dufa nechce sa im trepat na druhy koniec Slovenska
- 13.3.2023 - 0:17
- +2
- pupo
- Takto budú mat viac času na rozmýšľanie aký výkon podajú
.
- 13.3.2023 - 7:00
- 0
- M.Dukla
- Up/Down: Milos Kelemen (F) | Tucson Roadrunners -> Arizona Coyotes 🫡
- 13.3.2023 - 0:06
- +1
- Big brother
- Michalovce s Kudelkom asi moc nerátajú, keď už sa zaujímajú o jedného trénera z TN...
- 13.3.2023 - 2:40
- +1
- DocentMladsi
- tiez som videl ernesta vo vipke
- 13.3.2023 - 7:55
- +4
- bigi
- v sobotu sa rozhodlo ze superom slovana bude dukla v utorok sa rozhodne ze ktora. ani sam neviem koho by som bral radsej. vsetko ma svoje plusy a minusy. ale vacsinou to hovori pre TN, ale jedna podstatna vec co hovori pre MI je duo bananas. tak som zvedavy kto to bude nakoniec
- 13.3.2023 - 7:28
- 0
- BieloModra
- Trencania, zajtra to rozbalte ako treba a strhnite na svoju stranu
- 13.3.2023 - 7:31
- +5
- lanti
- Náš prezident klubu asi po včerajšku dosť nasratý..no som zvedavý ako zajtra..keby nezaspali včera prvú tretinu, tak to mohli mať v suchu .
- 13.3.2023 - 7:54
- +1
- Vojto83
- Prečo? Co povedal? Nečítal som žiadny rozhovor. Ale keď pred sezónou vravel ze tento káder ma s prehľadom na prvú šestku, tak asi musel byť vytoceny už po základnej časti. My realisti si užívame toto predkolo. Ja mam radosť, že chlapi idú na hranu možností.
- 13.3.2023 - 8:12
- +4
- lanti
- Pozri si Twitter .
- 13.3.2023 - 8:16
- +1
- DENISO6
- Pán Radosa by mal trochu vážiť slová a premyslieť si to. Vadia mu vyjadrenia redaktora ktorý nás pred sezónou tipoval s Prešovom na dve najhoršie mužstvá a on tvrdil že toto mužstvo je na TOP 6. Realita sa po pár kolách ukázala kde sme boli posledný a nastali výrazne zmeny v kádri tak že pravdu mal redaktor. Napriek tomu že sme spravili dobre zmeny v kádri tak ak v utorok prehráme skončíme na 10 mieste. Čo je o jednu priečku nad tip redaktora a 4 pod tip Radosu pred posilnením kádra! Toto na ňom nemám rád lebo tento klub nedrží na úrovni vedenie ale fanúšikovia ktorý by po takýchto sezónach chodili v inom množstve ako v Trenčíne.
- 13.3.2023 - 8:50
- +6
- lanti
- Môže byť a teraz opačne.
Koľko bodov nám chýbalo na tú TOP 6 ? Napriek tomu, že sme pol sezóny hrali nonstop vonku..treba sa na to pozerať aj tak, že tu boli aj iné okolnosti než športové. Zachránili sme sa to je dôležité , my môžme iba prekvapiť. - 13.3.2023 - 8:56
- +3
- DENISO6
- 9 bodov nám chýbalo na 6ku. Na 11 Liptovský Mikuláš sme mali náskok 7 bodov. Ja riešim športovú stránku,roky hľadáme iba to prečo to nevyšlo.
- 13.3.2023 - 9:01
- 0
- lanti
- Už bolo povedané .. budúcu sezónu majú možnosť ukázať. Bol tu covid , prerabka štadióna , nemajú sa na čo už vyhovoriť tak hádam to dobre dopadne . My potrebujeme priniesť produktívne importy do útoku ..
- 13.3.2023 - 9:10
- +1
- Vojto83
- Presne tak. Sebavedomie je skvelá vec, pokiaľ sa to s nim neprehana. Lebo v tom prípade to môže vyznieť skôr tak, ako keby nepoznal kvalitu kádra. Navyše v sezóne, keď sme hrali doma veľmi málo zápasov. Ak si vážne myslel to, co povedal pred sezónou, tak dúfam, že sa poučil. Lebo keď prezident klubu nevie odhadnúť silu vlastného kádra, nie je to nič dobré. A pred sezónou by mal byť väčší diplomat. Pozor. To neznamená, že by sme nemali mať ambície. Ale dávať do médií silné vyhlásenia je vzdy hlúposť. Lepšie je prekvapiť. Boli sme poslední dosť dlho na to aby sme sa naučili pokore a vážili si to, ze sme sa z toho dostali. Poďme zajtra vyhrať. A ak nie, poskladať káder, ktorý udrží tú fanusikovsku latku na skvelých číslach aj v budúcej sezóne. Lebo potom budeme hrať výborne. To sú spojené nádoby.
- 13.3.2023 - 9:05
- 0
- mannheim
- Si úplne mimo a bohužiaľ toto je obrázok dnešných dní, kedy sa k rôznym konkrétnym témam vyjadrujú ľuďia bez triviálnych znalostí veci. Skrývajú sa za slobodu slova, právo na názor atď. Ani ja nemám názor na ix vecí, o ktorých nemám dostatok informácií, napríklad BDSM porno nemám napozerané, tak sa k nemu zbytočne nevyjadrujem. Nehanbi sa nemať názor. Bolo by to v niektorých veciach na prospech veci.
- 13.3.2023 - 9:30
- +4
- ekaver
- tak!
- 13.3.2023 - 9:32
- +2
- Vojto83
- Od teba som tu čakal podobnú odpoveď na môj príspevok. Nebolo to prvýkrát. Neprekvapil si.
Stojím si za každým jedným slovom, co som napísal. Je O.k. že máš iný názor. O tom je diskusia. Ale to neznamená, že ty automaticky vidis do všetkého a ja ničomu nerozumiem.
- 13.3.2023 - 9:37
- +2
- mamina
- Many nereagoval na Teba...
- 13.3.2023 - 9:45
- +3
- mannheim
- Zase Katka na druhú stranu si chlapec sám so sebou pekne pokecal
Aj ideš na východ kuknúť ?
- 13.3.2023 - 10:25
- 0
- Vojto83
- Tak potom prepáč.
- 13.3.2023 - 10:29
- 0
- mamina
- Áno Maťko, v horizonte šiestich dní už druhýkrát
Moja telesná schránka zaplače... - 13.3.2023 - 11:27
- +1
- -BBB-
- Telesna schranka?? .. to su vyhovorky ,,
- 13.3.2023 - 12:37
- +1
- mannheim
- Morálny problém nie, len neviem keď sú takí zabalení v tej koži, ktoré dierky sú pre koho
- 13.3.2023 - 10:23
- 0
- -BBB-
- este si vyberajme,, v nasom veku
- 13.3.2023 - 10:24
- +1
- zasi
- práveže teraz v našom veku si už treba vyberať.
volakedy čo nevyliezlo na strom ,alebo neskočilo do vody..... - 13.3.2023 - 10:54
- 0
- -BBB-
- Ano, to uz je to stadium ,, mas s kym, mas s cim, mas kde, pripadne aj za co, ale na čo???
- 13.3.2023 - 11:25
- +4
- mili28
- nerozumiem, o com tocis. je spravne, ked sef veri svojim a nebyt nejakych drobnych 3-4 zavahani pocas sezony (ktora bola pre nas specificka), kludne sme mohli byt v sestke. bolo to tam mimoriadne huste! uz riesit, ci skoncis 7,8,9 alebo 10 je bezpredmetne a je to uplne jedno.
podla teba mal Radosa povedat, ze budeme radi, ked skoncime na 11. mieste a nevypadneme? v nasom pripade si dovolim povedat, ze faktor štadión nam zahatal cestu do prvej 6 ! - 13.3.2023 - 9:44
- +6
- bigi
- je v poriadku ked veri svojim, ale v poriadku nie je ked kritizuje niekoho za iny nazor ktory tym jeho neveri, a chce ho vetovat ako kometatora. cize vetovat komentatora za nazor to bolo v minulom razime
- 13.3.2023 - 9:53
- +2
- omen
- Ten s vetovaním bol cez čiaru... Ja som pôvodne myslel, že je tu reč o yom predošlom twite, kde kritizoval, že hráči Michalovciach poľujú na najlepších hráčov Trenčína Ten sa mi zdal ešte v rámci normy
- 13.3.2023 - 10:14
- +3
- frantapriklep
- Nie je to prvý, a obávam sa, že ani posledný príspevok, ktorý je cez čiaru a na verejnosť by ho šéf nejakého klubu nemal dávať. Riešiť či niektorý komentátor verí, alebo neverí jeho tímu, to je detské. Zvlášť keď si to ešte v samotnom príspevku zneguje, lebo ak Ondrej po druhej tretine predpovedal to, čo sa naozaj stalo, je to práve dôkaz, že sa tomu rozumie. A že na začiatku pasoval Duklu medzi najslabšie tímy? Nebol sám, pred príchodom Tourignyho, Flicka, neskôr ďaľších hráčov, bola Dukla naozaj zrelá na boj o 10.-12. miesto.
- 13.3.2023 - 10:25
- +7
- mili28
- myslim, ze Rapáč ma podstatne horšie prispevky na Twitteri... nedramatizoval by som to.
- 13.3.2023 - 11:02
- +2
- pupo
- Mne tam vadilo že ho nazval RuZnakom,to je naozaj úroveň keď s niekým nesúhlasím.Zo svojim názorom mal viac menej pravdu,po Prešove a LM mala Dukla na začiatku asi najslabšie mužstvo.
- 13.3.2023 - 12:12
- +2
- mili28
- ano, hovoris o tejto jednej situacii. ale... ci tam uz nie je nejaka averzia z minulosti nahodou. nemam rad, ked sa s komentatorov a novinarov robia chranene zvierata. oni mozu vsetko, pisu co chcu, ako chcu a ty nemozes skritizovat ani ich robotu. mas pravdu, to tu bolo v minulom rezime! mne z toho vychadza, ze demokraciu maju len novinari a druha strana musi drzat hubu !
- 13.3.2023 - 12:18
- +2
- pupo
- To naozaj idem 2h po zápase riešiť na sociálnych sieťach takéto blbosti a potom ešte niečo kde mal Rusnak pravdu… Nemusí držať hubu,ale práve pán Radosa rad upozorňuje ľudí na štandardy a potom riesi kritiku takýmto spôsobom, to je úplne mimo.
- 13.3.2023 - 12:32
- +2
- bigi
- vsak nech kritizuje za nieco ale on kritizuje za nazor a chce ho za ten nazor vetovat. nedochadza ti to? a este mu pri tom skomoli meno s urcitym zamerom. a kritituje ho za nazor kde okrem ineho povedal pravdu. koniec koncov aj Radosa ponukol svoju funkciu a potom prisli posily. vetovat za nazor mimochodom pravdivy, je ako z komunistickej prirucky.
ked tam ma nejaky problem s nim nech sa neschovava a povie to narovinu, ked chce kritizovat moze ale aj kritika by mala byt konstruktivna a mala by byt na realnych zakladoch - 13.3.2023 - 12:33
- +2
- mili28
- vies ako to bolo s tou funkciou, ktoru ponukli aj s Brankom? nevies, neries! ja ti to pisat tu urcite nebudem... nakoniec to skoncilo ako sa ocakavalo, zostali.
on neni z tych, ktory bude drzat hubu a krok. na to tu mame panov v SZLH, ktori hraju mrtvych chrobakov.
a rozumiem aj tomu, ked komentator po 40 minutach rozprava o piatom zapase, ako o hotovej veci a 20 minut este pred nami... to by nasralo aj mna, keby sa to tykalo mojho muzstva. to uz zaváňa slušne povedané tendenčnosťou...
a ked to berieš tak, ze komentator si moze povedat svoj nazor, akceptuj aj druhu stranu, ze takisto aj on si moze povedat, co si o tom vsetkom mysli ! - 13.3.2023 - 14:45
- 0
- mili28
- mimochodom, pises, ako keby ho isiel pomaly zabit. citi sa ukrivdeny, chce ho vetovat. a? je to niekto nedotknutelny?
aj mna by nasralo, keby ma po tom, co vsetko on spravil pre Duklu za ten kratky cas, porovnaval s Presovom a vynasal kategoricke vyhlasenia po 40 min zapasu. - 13.3.2023 - 14:52
- 0
- Mato-Mi
- Ja chcem vetovat Stanu, vadi mi jeho komentovanie.
- 13.3.2023 - 14:56
- +1
- mili28
- kludne mozes, nech sa paci
ale dovod si dal moc obšírny... nieco konkretne by to chcelo.
- 13.3.2023 - 15:05
- 0
- Mato-Mi
- Malo nam fandi. Mam pocit, ze vzdy fandi muzstvu, ktore hra proti nam.
- 13.3.2023 - 15:32
- +3
- bigi
- Mal rusnak pravdu ale nie? Sam si odpovedz. Ked sa.mu niekoho nazor nepaci ok moze to vykomunikovat argumetami. Ale nie mu prakticky za jeho nazor nadavat a trestat. Ponukli svoje funkcie? Ponukli bol to dosledok postavenia v tabulke. To ze dokazali zareagovat a relativne dobre je len dobre ale je to len potvrdenie toho ze na zaciatku sezony to muzstvo bolo slabe.
A to ze ste boli posledny je zase len fakt, a urazizat sa za to takym sposobom je uplne mimo. - 13.3.2023 - 17:34
- +1
- mili28
- on je trosku emotivnejsi. pozname sa osobne. on je fanusik telom a dusou. vykaslal sa na pracu spickoveho managera a dal sa na tuto funkciu. urcite z toho nema take financie, ako v predchadzajucom zamestnani. navyse, vyrastal tu na zimaku, hraval za mladeznicke muzsta Dukly... nikomu viac nezalezi na Dukle, ako jemu. on je taky fanusikovsky typ... nic zle by som za tym nehladal.
- 13.3.2023 - 12:23
- +3
- pupo
- Ja ho tiež trocha poznám a máš pravdu on je naozaj férový chlap,strašne veľa mu záleží na Dukle a preto som práve od neho takúto reakciu neočakával
- 13.3.2023 - 12:36
- 0
- mili28
- aha, takze za nazor sa nekritizuje... treba napisat do vsetkych televizii, nech zrusia akekolvek debaty, zvlast tie politicke.
takze s akymkolvek nazorom musim suhlasiť... coho sme sa to dožili! - 13.3.2023 - 14:58
- 0
- bigi
- Ale on chce za nazor trestat to je dost velky rozdiel.
- 13.3.2023 - 17:34
- 0
- Tkey
- Lebo Miloš nariadil 40 rán bičom Ondrovi nie? 🙈🙈🙈 omg…
- 13.3.2023 - 19:20
- 0
- BieloModra
- tie prve dva rychle goly to bol fakt pruser, tam vas riadne zatlacili dole... pre mna ako nezaujateho dobry, bojovny hokej, tribuny na paradu.
- 13.3.2023 - 8:27
- 0
- Vojto83
- Nemali čo stratiť. Od začiatku do toho slapali a vyšlo im to. Škoda Thelinovej veľkej šance v druhej tretine. Ak by mu to tam padlo a dokonali by sme obrat, podľa mňa by sme to už doklepli tam, kde sme to chceli vidieť.
Na druhej strane, táto séria si zaslúži piaty zápas. A presvedčili sme sa, že môžeme vyhrať aj v Michalovciach.
- 13.3.2023 - 8:37
- +1
- BieloModra
- vies aky som ja fanusik Vojtik
u mna spojenie " táto séria si zaslúži piaty zápas" = s.m.r.t
ale rozumiem tomu.
- 13.3.2023 - 8:43
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- ekaver
- nereveme, my sme potichu
- 13.3.2023 - 9:31
- +3
- Cvikelka
- Carli: Tebe to tiež puká
- 13.3.2023 - 9:46
- 0
- Flak108
- Vďaka chalani. Po včerajšku som odchádzal zo zimaku s pozitívnymi emóciami aj keď sme prehrali a to si cením viac ako niektoré nemastne-neslane výhry. Rozmýšľam ci zajtra to voľno zobrať alebo áno, lebo by ste si zaslúžili podporiť.
- 13.3.2023 - 9:44
- 0
- Prima
- Ak porovnám všetky štyri zápasy, tak to bolo rozdielne. V prvom a štvrtom lepšie Michalovce v druhom a treťom Trenčín. Zápasy sa mi páčili a mali dobrú úroveň. Kto vyhrá piaty zápas si netrúfnem tipovať, lebo domáce prostredie až tak nehrá významnú úlohu v zápase týchto dvoch mužstiev.
- 13.3.2023 - 10:22
- +1
- -BBB-
- Fuu,, komu som stupol na otlak??
premietam si, co tam bolo, ze sa to zmazalo
Ale nemusim vsetkemu rozumiet..
- 13.3.2023 - 10:25
- +1
- ekaver
- že niektorí snívali dopredu o TN
- 13.3.2023 - 10:54
- 0
- -BBB-
- Som nevedel, ze to je porusenie pravidel
Vsak snivanie je zdrave ..
- 13.3.2023 - 10:57
- +1
- ekaver
- nová doba, haha
- 13.3.2023 - 10:59
- +1
- frantapriklep
- musíš lepšie čítať
V diskusii sú tiež neprijateľné: provokácie, urážky a zosmiešňovanie iných užívateľov, ale aj ľudí mimo diskusie.. Neradi vidíme: konšpiračné teórie, nepodložené obvinenia, zavádzajúce informácie a ohováranie. - 13.3.2023 - 11:01
- +2
- -BBB-
- Ok,, nikam by to neviedlo
- 13.3.2023 - 11:03
- 0
- strojar
- Ale "naši ľudia" občas môžu.
- 13.3.2023 - 11:57
- +3
- amaskiea
- jednému z nich tu dokonca po čase odpustili aj ban
- 14.3.2023 - 7:54
- +3
- VSS Košice
- Tak ta teraz sadla ...
- 14.3.2023 - 7:55
- +1
- BlackCrow
- jeden tu nadáva viacerím užívateľom do zmrdov a div sa svete nič..
- 14.3.2023 - 7:58
- 0
- Marchand63
- Potom aj tipovacky tu na HP su svojim sposobom konspiracne teorie. Snad zacnu vsetci tipovat 1x2 aby to bolo koser s pravidlami.
- 13.3.2023 - 14:43
- +3
- -BBB-
- Mna by aj celkom zaujimalo , kto je taky precitliveny jak kozka na ude,, kedze som podla mna nic zle nenapisal
To ze sa tu par ludi pred zapasom videlo uz v serii zo Slovanom, je pravda,, to ze teraz sa klepu strachom ze vypadnu, rovnako .. to nie je ani urazka, ani konspiracia a uz vobec nie zosmiesnovanie
Len ako pisem, niekto je precitliveny,, ale aj tak chcem v QF TN
- 13.3.2023 - 15:15
- +3
- Tkey
- Ja neviem či mám moc žltočervenú optiku ale nevidel som tu nejaké silácke reči z našej strany, jasne že sa musí nájsť 1-2 výnimky…ale gro našich fandov má v sebe pokoru ale aj odhodlanie čo sa nám už niekoľkokrát oplatilo aj pri otockach z 0:3 na 4:3…takže nie, neboj my sa strachom určite neklepeme, že vypadneme…ak sa to aj náhodou stane, nič sa nedeje, tato sezóna mohla dopadnúť aj oveľa horšie…z môjho pohladu hráme či už my alebo Michalovce momentálne oveľa atraktívnejší hokej ako predvádzal tuto sezónu Slovan…a náš hokej ma to čo Slovanu chyba najviac - hokejové srdce…takze by som sa opýtal, či tu náhodou nebude lepiť niekomu inému?
- 13.3.2023 - 19:31
- +3
- Marchand63
- Lenze zajtra pred zapasom budete mat to srdce v gatoch.
- 13.3.2023 - 19:42
- +1
- Tkey
- Ja osobne sa teším na ten hokej, ale jasne že také to brnenie v kostiach tam bude…keby mi to bolo jedno nie som správny fanda 👍🏻
- 13.3.2023 - 20:28
- +2
- -BBB-
- Pytaj sa, lepit mi nebude, ja ocakavam, ze Slovan v OF vyleti,, bude pre mna prekvapenim, ak postupia .. este mas nejaku otazku?
A k tym reciam,, ano mas moc zltocervenu optiku, staci si otvorit livku k poslednemu zapasu .. - 14.3.2023 - 7:19
- 0
- Tkey
- Tak toto si trafil vedľa - v našej terminológii až na ochranné sito, ja som totiž do livky neprispel od 2015 odhadom
(môžem sa mýliť) radšej si užívam hokej (väčšinou naživo) ako čítať veľakrát hovadiny pod návalom emócii
takze keď sme spomínali tú optiku, možno by nebolo zlé tú belasú prečistiť
- 14.3.2023 - 9:16
- 0
- -BBB-
- neviem preco personifikujes na seba nieco , co som ja ani nahodou nepersonifikoval ad hoc na celu fanusikovsku zakladnu TN .. keby si si presital to, co niekto neviem preco zmazal, tak som tam napisal, ze tych jedincov bolo par a urcite sa to nevztahuje na vsetkych .. takze sa tu "hadame a dotahujeme" v zasade o hovne ..
- 14.3.2023 - 9:23
- 0
- Tkey
- Sorry, tak toto som si naozaj inak vysvetlil…ale čiastočne prispelo aj “čaro zmazaného”
- 14.3.2023 - 10:26
- 0
- micu79
- Zajtra ak nevyhrame tak sezona bude jednoznacne neuspesna nemozeme sa tu utesovat na 10 mieste.
- 13.3.2023 - 12:31
- +2
- hello, havarju
- Tak jeden zápas od úspechu alebo neúspechu. My sme na tom boli len jeden gól od úspechu alebo neúspechu..
Aj u vás môže možno rozhodnúť jediný gól..
- 13.3.2023 - 12:50
- +2
- DocentMladsi
- pozeram ze zas sa tu riesia .ujoviny, na zaciatku sezony sme mali muzstvo slabe velmi, ak si vedenie myslelo ze je lepsie tak sa mylilo co sa potvrdilo tym ze zareagovali a zohnali novych hracov a zopar hracov poslali, ak sa tu niekto hra na keby (sme dali v tom zapase o gol viac a v inom o dva) tak sa zaraduje medzi totalne naivnych ludi lebo take KEBY moze napisat hocikto z kazdeho muzstva, ale ak skoncime na 10 mieste v tabulke tak to bude urcite nevydarena sezona pretoze sme mali na viac o com svedci ze to bolo tesne aj v po zakladnej casti aj v playoff
- 13.3.2023 - 14:05
- +2
- vanes je dukla
- Hokej, je nádhérný šport.
Táto séria, je toho dôkazom.
Klobúk dolu pred oboma Duklami.
Jedna z najlepších sérii o postup do QF.
Michalovce, to nemajú v žiadnom prípade v suchu.
Veril som Robovi, celú sezónu a budem mu veriť, aj v piatom zápase.
Duklu pripraví, tak,že v Michalovciach sa odohrá jedno skvelé hokejové predstavenie.
Robo, by si, ako tréner zaslúžil sériu so Slovanom v pekle, ktoré zažil, len ako hráč.
Teším sa na rozhodujúci duel v ktorom sa prvýkrát, bude rozhodovať v nadstavenom čase.
To bude, pre nás všetkých bonus.
Dukla....!
- 13.3.2023 - 16:25
- +6
- Radovan123
- Tomuto pánovi čo je posledné dni?
https://twitter.com/milosradosa/status/1635180391064801280?s=46&t=MFASSqPe_RdoTMG0JErYNw - 14.3.2023 - 9:47
- 0
- BlackCrow
- je v delíriu. zablokoval ma lebo som sa ho opýtal či to mysll vážne ten tweet s RuZnakom.......
- 14.3.2023 - 9:59
- 0
- Mato-Mi
- Vadi mu dalsia Dukla v sutazi. Ale co tam po nom, dostali sme sa do ligy, drzime sa v nej.
Ano, bolo smutne, ze na prve dva zapasy vyradovacky prislo malo ludi, ale uz nenapise, ze mame stvrty najvyssi priemer navstevnosti v celej lige. Z hladiska percentualneho vypredania kapacity stadiona sme tusim na druhom, ci tretom mieste.
Chytil sa slabeho divackeho zaujmu vo vyradovacke. Ale treba si uvedomit, hralo sa cez tyzden, na nase pomery o hodinu neskor nez zvycajne, boli prazdniny, MDZ. Tieto vsetky faktory urcite mali dopad na navstevu, ktora bola uboha, aj mne bolo trapne na stadione. Ale To boli dva zapasy z celej cezony. Mam pocit, ze uz len raz okrem toho klesla u nas navsteva pod 2.000 ludi.
Cize reci o tradicnych kluboch su uplne odveci. Na MT chodi malo ludi, v prvej lige sme mali vyssie navstevy nez MT.
Ale okrem tohto vnimam Radosu celkom pozitivne, aj skrz jeho vyjadreni ohladom vojny a tak. - 14.3.2023 - 10:09
- +2
- Yxcvbnm
- Ja si ho tiez vazim, ze verejne vystupil proti Russakom, aj ked vie, ako je hokejova komunita proruska. Ale pri tomto tweete som sa ako Trencan chytal za hlavu, to si veru mal kusnut do jazyka ako zo seba urobit dotknuteho pajaca
- 14.3.2023 - 13:14
- 0
- Mato-Mi
- V navale emocii clovek obcas dokaze napisat aj uletene veci
- 14.3.2023 - 13:16
- 0