Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Dvadsiatka podľahla na Turnaji piatich krajín Švédsku jednoznačne 0:16

zdroj: TASR/ -
17.4.2025 14:24 TASR

Slovenským hokejovým reprezentantom do 20 rokov nevyšiel ani druhý zápas na Turnaji piatich krajín vo fínskom Rovaniemi. Po stredajšej prehre s domácimi hráčmi (2:4) podľahli rovesníkom zo Švédska jednoznačne 0:16. Zverenci trénera Ivana Feneša si ešte na podujatí zmerajú sily so Švajčiarmi a Čechmi.


Turnaj piatich krajín hráčov do 20 rokov:

Slovensko - Švédsko 0:16 (0:6, 0:7, 0:3)

Góly: 8. Zetterberg, 10. Johansson, 15. Crookes, 16. Pettersson, 17. Sterner, 18. Crookes, 24. Zetterberg, 28. Zetterberg, 30. Magnusson, 31. Berglund, 34. Pettersson, 39. Pettersson, 40. Pettersson, 42. Sterner, 49. Freij, 56. Öhrqvist

Hlas po zápase

Ivan Feneš, tréner SR 20: "Je pre nás nepochopiteľná nekonzistetnosť výkonov. Boli sme schopní robiť v dueli s Fínskom dobré veci, o deň neskôr so Švédskom sme totálne vyhoreli v hernej disciplíne, osobných činnostiach. Proti top juniorského tímu náš ročník 2006 okúsil, kde je svetová špičká a kde sa nachádzame my. Bol to, bohužiaľ, obraz reality. Bol tam obrovský rozdiel v korčuľovaní, silovej príprave hráčov, riešiení herných situácií."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


Tino

 

Isty: Cas som dufal,ze toto je nejaky joke len,ze nie naozaj.
17.4.2025 - 14:49
+6

blulajner

 

iba tesne...
17.4.2025 - 14:50
+2

Render 77 Nr

 

Hmm u nás už nad 10 je to nefer tak Ty Švédi sú aký keď neprestanú hrať.
17.4.2025 - 14:54
+4

mikisk

 

Ktovie, či aj neprestali..
17.4.2025 - 15:51
+1

Fandimhokeju

 

Kedysi sme takto vyhrávali nad Bulharskom. Ale nič sa nedeje, veď je to len príprava.
17.4.2025 - 17:28
+2

Crosby087

 

skoda,ze SZLH nema dosah aj na IIHF…mohli by aj tam aplikovat ten nezmysel, co mame v domacich sutaziach, ze kazda tretina sa pocita individualne…aspon by to nebolo tak narocne na psychiku nasich juniorov… toto je dezert….a este si stale budeme nahovarat, ako slovensky hokej napreduje?
17.4.2025 - 20:38
+4

parobok

 

…usli 20tke
17.4.2025 - 15:15
+3

Vojto83

 

Co dodať? Aj keby to bol basketbalový výsledok po prvej štvrtine, alebo hádzanársky po polčase, bola by to katastrofa... Ale samozrejme sa dozvieme, že toto bol len bezvýznamný jarný turnaj. Da sa klesnúť ešte nižšie? Feneš von! Keby odišiel sám teraz z toho turnaja, aj tak by bolo veeeelmi neskoro. Každý normálny človek co ma chrbtovu kosť, by po tomto abdikoval sám... Ale vieme svoje.
17.4.2025 - 14:57
+20

Roman233

 

Ale Feneš chrbtovú kosť dávno nemá je to obyčajnej ….
17.4.2025 - 15:04
+10

Pukky

 

To nie je iba o Fenešovi. Celý hokejový zväz je partička, ktorá hokej ťahá dnu viac a viac každý rok.
17.4.2025 - 16:28
+13

napalmdeath

 

Tu reťaz musíš tahat ďalej, až sa dostaneš k vláde a celkovo ako naša spoločnosť funguje. Ekonomicka situacia,neschopnost, lenivost, nezáujem rodičov posúvať deti k športu a vlastne je to tak zo všetkým navôkol. Preto je zázrak a môžme byt radi, ze sme v hokeji aspoň tam kde sme. A dúfam v nápravu.stale mame dobre položenú štartovaciu,ciaru
17.4.2025 - 17:10
+5

Pukky

 

Iste, nemám námietky. Ale môže to byť aj horšie, ak v tom budeme pokračovať s ľuďmi ako fenes, satan, lazo, huliak, danko atď.
17.4.2025 - 17:46
+5

sedo

 

Pokiaľ bude 18ku a 20ku riadiť nitrianska mafia ako Chrenko, Švarný,Varga a ďalší tak bude svk mládež len upadať.
18.4.2025 - 10:11
+2

Fandimhokeju

 

Zmenou jedného písmena v jeho mene mi aj fyzicky pripomína herca Funesa v mladšom vydaní. Tomu len stačilo hrať a rozprávať, aby ho poznal celý svet. Myslím, že aj Feneš sa k tomu blíži.
17.4.2025 - 17:35
+1

axxel

 

Aj keby boli na striedačke Scotty Bowmann a John Cooper tak s tým mužstvom nespravia nič keď majú slabých hráčov
17.4.2025 - 15:05
+5

Dracik_18

 

ale 16 gólov by nedostali ani za tri zápasy
17.4.2025 - 15:16
+8

roa

 

Aj keby to bola pravda Axxel, tak takáto obhajoba Fenesa nie je namieste, potom čo roky produkuje, lebo mal aj kvalitné výbery a nedosiahol dobré výsledky.
17.4.2025 - 15:22
+12

axxel

 

Ja ho vôbec neobhajujem, tiež by som bol najradšej keby tam nebol ... len poukazujem nato, že keď máš raz slabých hráčov taj nespravíš nič
17.4.2025 - 15:29
+1

Vojto83

 

Ale on mal aj silných hráčov a nespravil nič.
17.4.2025 - 15:30
+21

Demon

 

Aspon vykazuje stabilitu vykonov
17.4.2025 - 15:35
+13

Herbert

 

Tak Dendis ich dotiahol az na 4 mieste na majstrovstach sveta aj ked za pomoci zopar 2007ciek.
17.4.2025 - 15:39
+3

aRt

 

Tak Dendid je tiez taky, ze by sa mohol k Fenesivi pripojit chytit za ruku a obaja ist prec
18.4.2025 - 8:22
+7

TonoS

 

Je to predsa odborník na slovo vzatý! Určite je to ten najlepší nástupca Craiga pri seniorskej repre 😂...no a teraz vážne, každá sekunda, ktorú Feneš strávi na pozícii hlavného trénera 20tky je pre ňu ťažko toxická...
17.4.2025 - 16:27
+4

Nitraaa

 

Ked mal zostavu silnych hracov nedokazal s nimi nic , ked ma slabu zostavu dostane debakel ako keby trenoval neaku krajinu kde sa hokej ani nehra , naco tam je tento clovek? V dnesnej dobe by ho bezproblemov nahradila aj umela inteligencia , horsie by to urcite nebolo. Uz je tam tolko rokov a jeho progres je nulovy , je to presne ten isty pripad ako Padravy pri seniorskej repre , neschopny ale je kamos s tymi ludmi co to tu riadia tak mu to toleruju , keby o nich povedal jednu zlu vec v sekunde by ho kopli do riti a poslali kade lahsie
17.4.2025 - 15:27
+24

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
strojar

 

Možno by mohol vyliezť z úkrytu a vyjadriť sa k tomuto úspechu aj Miroslav.
17.4.2025 - 14:59
+13

doc.koniferum

 

čo by na to povedal?a vôbec,je na to čo povedať?ani nie.dobre,že je ticho.povedzme si tiež,že fakt nemáme kvalitný materiál.dajme tomu iný tréner by chytil latu s o pár gólmi menej.ale stále by to bola len prehra
17.4.2025 - 15:49
+1

Westbeast0

 

Čiže nie je rozdiel prehrať 0:8 a prehrať 0:16? Aj prehrať sa dá, ale malo by to byť s akou-takou cťou. Tí chlapci nemohli byť dobre nastavení na zápas, resp. niekto ich na ten zápas dostatočne nepripravil...
17.4.2025 - 16:01
+7

doc.koniferum

 

ale je,jasné že je.samozrejme dá sa prehrať so cťou.ale prehra je stále len prehra-takto som to myslel.kolega z Bardejova to tu dobre napísal.bolo obdobie keď to vyzeralo,že svet začíname dobiehať.len niekde to skončilo,niekde sa to zaseklo a od určitého momentu nám svet akoby začal znova utekať ako kedysi.lenze ten stav má logiku.naša základňa neni úzka len čo to do kvality,ale hlavne do počtu.a keď raz neni z čoho vyberať tak výsledky budú len ťažko
17.4.2025 - 16:09
+1

Big Bear

 

Z tenisu prechadzame pomaly na ping pong
17.4.2025 - 15:00
+14

roa

 

V pingpongu môže byť max 21:0, v hokeji pod vedením Miroslava to hravo prekoname.
17.4.2025 - 16:34
+1

evgeni71

 

Pingpong sa hra do 11…
17.4.2025 - 19:47
+5

roa

 

Stolný tenis : sa hrá do 11.
18.4.2025 - 6:29
+1

Big Bear

 

Jeden set do 21 alebo 2 sety do 11, vsetkym ku spokojnosti
18.4.2025 - 8:33
+1

Roman233

 

Prosím ťa, ty ne tréner už choď preč niekam..
A ďakujem..
17.4.2025 - 15:03
+2

fabbeN

 

17.4.2025 - 15:07
+1

majkelthe

 

trapas celkom
17.4.2025 - 15:08
+2

Zmrzlina

 

Mali ste šťastie, že Švédi prestali v 3. tretine: hrať.

Strašná hanba pre nás! Toľko sme ani Rumunom nenaložili v B-čku v roku 1995. Toto nesmie ostať bez odozvi.
17.4.2025 - 15:08
+8

LAUDEO

 

Toto je vizitka nášho hokeja
17.4.2025 - 15:10
+2

greendeath

 

Štátu...
17.4.2025 - 15:52
+28

majco

 

Presne.A bude húř.
17.4.2025 - 15:58
+6

HeyYou

 

akí ľudia, taký štát.
18.4.2025 - 6:16
+2

fanda55

 

Presne tak. Toto je vizitka slovenského hokeja. Jedná hanba
17.4.2025 - 16:05
+2

picasso

 

Keď mi prichádzali upozornenia z Flashscore a len tak zbežne som to pozeral cez hodinky som myslel že tam majú nejakú chybu a zaseklo sa ím počítadlo. Žiaľ realiza
17.4.2025 - 15:13
+3

Fandimhokeju

 

Keby sa zaseklo počítadlo , tak by sme prehrali len 3:0.
Našťastie sa zasekli Švédi, inak by sme prehrali aj 20:0.
17.4.2025 - 17:44
+5

DocentMladsi

 

ale my sme tam mali U19 a becko z U18
17.4.2025 - 15:18
0

Rusty7550

 

Ten tím nemá kvalitu, s iným trenerom by to bola tiež prehra aj ked nie až takato hanebna. Každopadne Feneš (netreba zabudat aj na Strbaka) už dlhodobo ukazuje že to nie je vhodny trener a každym rokom je tam stale vacsia a vacsia stagnacia. Popravde, on mal byt odvolany už po tých augustových MS, ktore označil za "letný turnaj, ktorý sa nemal ani konat" alebo nejako tak. Pri 18tke spravil solidnu robotu ale 20tka je už iný level, v podstate seniorský hokej a to je pre neho prisilne susto. Bohužial, odvolaný nebude. Na zvaze ma silnu poziciu. A Satanovi sa ani nechce hladat nahrada.
17.4.2025 - 15:22
+7

tulen - kosice

 

vysvedčenie 📉
17.4.2025 - 15:23
+2

Kaja11

 

Zostavu pre istotu neuverejníme....
Z majstrovskej BB nikto, zo Slovana len Fabuš, z Nitry nikto, ale figurujú tam niektoré zaujímavé hokejové mená....
Z prvých troch mužstiev domácej juniorskej súťaže jeden hráč....
17.4.2025 - 15:27
+1

DocentMladsi

 

poziadaj o vymazanie svojho prispevku

kliment, fabus, licko, hurtaj, bercik, hazala, krchnavy su odkial?
17.4.2025 - 16:19
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sedko NR

 

Ja myslím, že pán Šatan to robí perfektne na všetkých frontoch, od áčka cez deti ktoré idú radšej do Čiech až po politiku. Bravó
17.4.2025 - 15:32
+14

nameless

 

Co na to tichy pštros?
17.4.2025 - 15:38
+11

aRt

 

Ostava verny svojmu menu. Je ticho
18.4.2025 - 8:24
+2

Eagle

 

Chýbali hráči z KHL
18.4.2025 - 16:35
+2

PeterLucky

 

Tak z tohoto by som chcel vidiet opakovane zabery a zostavy
17.4.2025 - 15:44
+4

Kopcansky Palachar

 

Milosrdny nadpis clanku. 0:16 je teda dost velka haMba, debakel, potupa apod. Ale ano je to aj jednozancny vysledok.
17.4.2025 - 15:46
+2

HokejBJ

 

pamätam si velmi dobre to obdobie medzi 2018-februar2022, ja to volam zalte casy slovenskeho hokeja.Bolo to vtedy ked seniorsku repre prisiel trenovat Ramsay, cele to bolo plne optimizmu, repre zacala hrat pekny hokej na ktory som sa vzdy tesil a nikdy nesklamal, zacali sme davat priestor mladym hracom, na ceste boli kvalitne rocniky 04,05, nase mladeznicke repre sice aj vtedy viacej prehravali ako vyhravali ale casto na nich prichadzala dobra odozva, stahovali sme tu stratu na top krajiny a sme si hovorili ze o 5-10 rokov by sme sa takym tempom mali vratit medzi spicku


No ale po tom bronze z olympiady neviem ale odvtedy akoby sme prepli mod a presne od tohto momentu to ide cele dole vodou. Dobre, niektori tu sa vysmievaju z tej medaile, ja ich nebudem presvedcat ale pre mna to bol velky uspech hlavne v tom, ze nam to ukazalo ze smer je dobry a ziskali sme tu prvu lastovicku a ze ked budeme drzat to nastolene tempo a latku este zvysovat ze budeme schopny neskor ked budeme produkovat kvaitnych hracov pre NHL a top europske ligy ze o par rokov takyto uspech zopakujeme aj na kvalitnejsom turnaji kde budu hraci z NHL. Lenze my nie, uz nominacia Sykoru na MS 2022 ktory neabsolvoval ziadnu pripravu bolo na zdvihnute obocie, lenze ten si nastastie miesto obhajil a hral fakt dobre, lenze potom ten nas slavny bezvyznamny letny turnaj, ignoracia hracov v mladeznickych repre z zahranicnych lig, prili vela hracov s znamym prietviskom ktorych vykonnost bola prinajlepsom diskutabilna a navrat k obrovskym debaklo na ktore som bol zvyknuty tak okolo 2012-2017. Netusim, nechapem. Neviem co tym kto sleduje a komu o co tu ide, jak je mozne ze Fenes je stale trener? Ma cenu toto sledovat a podporovat? Nemam problem s prehrami ked je tam nejaka vizia, ale ja toto sledovat podporovat nebudem
17.4.2025 - 15:47
+14

Marchand63

 

Fenes je stale trener lebo je ochotny hrat s hracmi co maju zname mena na dresoch aj ked nemaju vykonnost. Tak ako aj Ramsey, gra s hracmi, ktorych im dodaju a netiesia to.
17.4.2025 - 15:50
+8

PeterLucky

 

Skratene: Slovaci dostali strojcek, ktory na zaciatku v zarucnej dobe fungoval a prinasal vysledky. Zarucna doba uplynula, a lokalni majstri to zacali zase robit po svojom a vysledky majstrovania po svojom sa dostavili. Smutne, predvidatelne. A to este v tom obdobi 2018 mal Satan na lane vyborneho kanadskeho trenera do repre U20, ale dostal ponuku z NHL a je tam dodnes.
17.4.2025 - 15:54
+3

KrebsKandidat

 

Satan mal na lane trenera. To je len jeden vyborny trener na svete?
18.4.2025 - 8:25
+2

Kopcansky Palachar

 

Uspechy nam vzdy viac uskodili ako pomohli zo strednodobeho, ci dlhodobeho hladiska. Mame to v nature. Peniaze z uspesnych usporiadani MS sa "zainvestovali".
Velkym problemom je, ze sa na zvaze zabetonovali ludia, nie su pod tlakom, ale vyzeraju, ze makaju. Podobne ako v politike. Toto je problem asi drtivej vacsiny nasich sportovych asociacii, zvazov... Bud su tam dlho zabetonovani na flekoch, bez zodpovednosti, kde ich nikto z vrchu "nebicuje" ako v sukromnom sektore, alebo sa tam vytvoria skupiny, ktore si zacnu skodit. A potom uz je to len otazka casu, kedy to zacne ist do prcic ako celok a postupne stagnovat, nasledne upadat.
Kazdopadne uz druhu-tretiu sezonu tu mnoho ludi citi, ze to chce nejaku zmenu. Maju pravdu.
17.4.2025 - 16:06
+4

PeterLucky

 

Pre mna je najviac do oci bijuce, ze prestali do repre davat mladych hracov ako svojho casu Slafkovskeho s Nemcom. Dvorsky bol najlepsim prikladom toho.
17.4.2025 - 16:12
+6

Herbert

 

A bude to este horsie kedze momentalne tam neni ziaden koncept.

V U15 - U17 vyradime 5-10 kvalitnych hracov z reprezentacie. Tri roky chodime po turnajoch kde zbierame prehru za prehru a potom sa to snazime v U18 dat dokopy.
17.4.2025 - 16:10
+5

GB11

 

Chyba sa volá: Tichý Zabijak
17.4.2025 - 15:59
+12

DENISO6

 

Miro vylez ako vylezieš vždy keď je úspech
17.4.2025 - 16:02
+5

sulo32

 

Označenie U20 naberá nový význam...
17.4.2025 - 16:03
+20

SpeedyGonzales

 

jop, nový názov bude "reprezentácia do 20 gólov"
17.4.2025 - 18:20
+9

Spišiak

 

Títo hráči asi spĺňajú "kódex" reprezentanta podľa noriem NHL ktoré má nastavené náš zväz
17.4.2025 - 16:06
+3

strojar

 

Koľko rokov je prezidentom SZĽH Miroslav z Jacoviec, kamarát Danka a Huliaka?
Kam sa za ten čas posunul slovenský hokej?
17.4.2025 - 16:19
+9

Kopcansky Palachar

 

Dost dlho. A na zaciatku sa to trochu posuvalo a bola nejaka akoze vizia a nadej a pomerne dobra vyhliadka. Bohuzial to dopadlo ako vzdy a takmer so vsetkym v tejto krajine.
17.4.2025 - 16:42
+2

strojar

 

Žiadna vyhliadka nebola.
Od samého začiatku.
Veľa gólov v NHL a v reprezentácii neznamená ŽIADNE manažérske schopnosti.
Moje predpoklady a tvrdenia od samého začiatku sa plne potvrdili.
Bohužiaľ.
17.4.2025 - 16:48
+1

FeroMotyka

 

Stane sa, proste kvalita chýba. Na MS to tak ľahké mať nebudú
17.4.2025 - 16:21
+1

ridllley

 

Stane sa? To nemyslis vazne...
17.4.2025 - 16:45
+2

FeroMotyka

 

Zajtra na to človek už zabudne.
17.4.2025 - 16:50
+2

ridllley

 

Presne kvoli takym jak ty je nasa krajina tam kde je...
17.4.2025 - 17:02
+15

errko

 

Stane sa? 0:16 ked hra Turecko sa prihodi, toto je neospravedlnitelne a radsej ani nechcem citat, ako to obkecaju
17.4.2025 - 16:46
+4

FeroMotyka

 

Sú to mladí unavení chalani, kvalita chýba. Poučia sa
17.4.2025 - 16:56
+1

Kopcansky Palachar

 

Ty si Fenes ci niekto zo zvazu? Pouzivas frazy ako asistent trenera A teamu. Akoby si presiel frazoavym medialnym skolenim. Ak to je trolling, tak si kral. Ak nie, tak prestan frazovat jak spevak pri natacani alba. Prehra 0:16 je totalnym zahanbenim nasho hokeja a ti chalani nie su ziadne deti uz. Su to reprezentanti a za to co predviedli musi byt vyvodena zodpovednost bez ohladu na pripravu a zlozenie. Toto sa nemoze stat. Absolutna potupa nasho hokeja. Unaveni po jednom zapase? Nech teda nereprezentuju, nehraju hokej a venuju sa niecomu inemu. Trener ked sam neodstupi po tomto, tak je to dalsi na stolicku prilepeny clovek v tejto krajine. Toto je o dostojnosti, hrdosti a cti. Ak ju nema, nema tam co robit o to viac.
17.4.2025 - 17:52
+6

errko

 

Mam dost. Mladi unaveni chalani mozu fasnut 8:1, povieme si standard. Paci sa mi tvoj optimizmus, ale neviem sa naladit na teba
17.4.2025 - 17:54
+2

Pukky

 

Unavení z čoho? Z tréningu? Či boli mesiac v bani na brigadu?
Poučia sa? Toto počúvam už roky. A stále je to horšie a horšie. Treba viac trénovať, potrebujú viac ťažších zapasov a najmä lepších trénerov. To pomôže.
17.4.2025 - 17:57
+6

FeroMotyka

 

Už toľko nedostaneme od nich ani od nikoho.
18.4.2025 - 1:04
0

fabbeN

 

Tak to rozmýšľam ako veľmi museli byť unavení Švédi, kedže skillom nás prevýšili tak, akoby mali 3x viac tréningov denne ako naši.
17.4.2025 - 18:44
+3

FeroMotyka

 

Menej než naši. Na druhú stranu nebol to ani najhorší výsledok dňa. Taká Indonézia dostala 26 od Uzbekistanu
18.4.2025 - 1:03
+1

Navi01

 

Úpadok hokeja, úpadok celej zhnitej republiky.
17.4.2025 - 16:22
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Žilinčan

 

Lepších nemáme? Nemáme.. Lebo v 15 tich dostávajú šancu protekčne deti. Sú posúvaní do vyšších kategórii na úkor šikovnejších chalanov ktorí keď tu šancu nedostanú a už z nich nič nebude
17.4.2025 - 16:30
+2

DocentMladsi

 

vymenuj mi sikovnejsich ako su ti v tomto vybere
17.4.2025 - 18:20
0

Žilinčan

 

Píšem že nemáme koho Ti mam vymenovať? V 15 tich ich posielame preč, nedávame im šance a oni s hokejom končia. Lebo k do dorastu treba pretlačiť deti ktoré majú v kluboch tatkov alebo známych. Tí sú ostaršení a hrávajú aj keď nemajú kvalitu. Väčšina ostatných sa na to vykašle keď to vidí a po 9.tom ročníku končia
18.4.2025 - 0:00
+5

DocentMladsi

 

toto tu bude unpopular opinion

ale ziadny velky talent neskoncil s hokejom kvoli tym ktorych vozia na mercedesoch na treningy
18.4.2025 - 7:24
0

Kopcansky Palachar

 

Si zabil
17.4.2025 - 16:40
0

Lukash_ke

 

Slovo "feneš" by sa mohlo kodifikovať ako opozitum k slovu "sebareflexia".

ChatGPT:
feneš m. než.
[výslovnosť: /feneʃ/]

1. mentálny postoj alebo správanie charakterizované úplnou absenciou sebareflexie, nepripúšťaním vlastnej chyby a prenášaním zodpovednosti na iných; opak sebareflexie.
2. obranný mechanizmus pri konfrontácii s kritikou, založený na odmietaní reality a prekrúcaní faktov vo vlastný prospech.

Príklady:
– Po konflikte reagoval typickým fenešom – obvinil všetkých okrem seba.
– Jeho feneš ho brzdí v osobnostnom raste.
17.4.2025 - 16:40
+5

Fandimhokeju

 

Ja poznám len maďarské slovo "fene".
17.4.2025 - 17:53
+1

Lukash_ke

 

Význam "fene" som si musel preložiť a už je mi všetko jasné 😅.
17.4.2025 - 19:09
+2

ridllley

 

Slizky mirko tam dokedy bude drzat toho neschopneho fenesa? Extremna hanba, za toto by mala byt hodinova vypoved.
17.4.2025 - 16:41
+9

Kocando444

 

Drzali sa nas o 106.... potom sa to pokaslalo a nastupili sme na lad 😂
17.4.2025 - 16:53
+1

Wolfhokejovyexpert

 

Ešteže máme to ministerstvo športu a nového miňistra
17.4.2025 - 16:56
+5

krutilas

 

😀realita co ine
17.4.2025 - 17:02
+1

apa

 

Feneš ak máš charakter tak si zbaľ svoje veci a prataj sa ďaleko,aby sme o tebe nepočuli.
17.4.2025 - 17:11
+4

tristan

 

Výkričník pre všetkých malo byt uz na začiatku keď proti tichemu kandidoval Jurinyi a podporovalo ho dosť klubov. Zjavne vedeli čo náš zvaz bude čakať ak tichý vyhra a dosadi si vsade kamarátov od Laža až po neviem koho. Vtedy bolo hejtu ze co si niekto dovoľuje kandidovať proti Mirkovi. Prešli roky , zvaz stagnuje. Zvoleni kamaráti do funkcií účinkujú v reklame hlavného partnera (čistou náhodou to na nich vyslo) robia sa zastierace manévre ci uz s vyjadreniami Slafka alebo nekomunikacia ohľadne
hráčov khl. A takto môžem pokračovať ďalej. To co sa ale deje v mládeži ze odmietajú nominovat najlepších lebo hraju mimo SR je ale cez všetky čiary. Rovnako zastavanie si trénerský štabov ked to evidentne nejde... teraz pri moci tejto vlády vidim len väčší tunel s horšími výsledkami a neohrozenou skupinou pri vedení zväzu... žiaľ
17.4.2025 - 17:24
+15

Standacik

 

To s Jurinyim nie je dobrý príklad, lebo to práveže dávali na partizána.
A Šatana chcel nechať pri repre.
17.4.2025 - 17:55
+1

Fandimhokeju

 

Už keď sme pri reklamách, kde účinkuje Lažo, nie je to konflikt záujmov?
17.4.2025 - 18:04
+2

tristan

 

Určite áno.
17.4.2025 - 20:20
+1

pokemon33

 

prehrala uz nejaka nasa hokejova repre takto vysoko, ci toto je rekord?
17.4.2025 - 17:30
0

Herbert

 

U16 tento rok
17.4.2025 - 18:00
0

Fandimhokeju

 

Myslím, že ženská repre s niektorou z top krajín.
17.4.2025 - 18:06
0

sloniik

 

Nevadi, musime poucit a ideme dalej...

Ci?
17.4.2025 - 17:32
0

ridllley

 

Treba po turnaji rychlo pana trenera pripojit k A tymu na MS. Taky odbornik nebude sediet v kute
17.4.2025 - 17:33
+8

Kocando444

 

Tak dnes uz kazdy vie korculovat... to je tym
17.4.2025 - 18:05
+1

Lukash_ke

 

Chvíľku to vyzeralo, že už dokonca aj my. A už zas nič.
17.4.2025 - 19:10
+1

MichalLM

 

To čo sme hrali power-play pol zápasu?
17.4.2025 - 17:43
0

krutilas

 

staci sa ist pozriet na nejake turnaje deti..autopark pred stadionom ako v Monaku..3/4 deti zazobancov ktore nemaju sni talent ale davaju peniaze do toho tak potom to aj tak vyzera...a niekto sikovny je ape ten miesto a priestor nema
17.4.2025 - 18:22
+3

krutilas

 

sorry za preklepy..rozzcertil som sa 😀
17.4.2025 - 18:22
+2

Lukash_ke

 

V dnešnej spoločnosti bude hokej vždy výsadou bohatších, ale netreba ich za to haniť. Ak by ani majetnejší nedávali deti na hokej tak už ani nezostavíme ligu. Podstata je v odstavení korupcie, aby sa vedel ďalej predrať talent a nie tlačenky.
17.4.2025 - 19:15
+2

Herbert

 

Odporucam sa ist pozriet do hokejove obchodu kolko dnes stoji vystroj a hokejka.

17.4.2025 - 19:21
0

belo

 

Je vobec niekto rozumny kto by vedel Sharkyho nahradit?
17.4.2025 - 18:34
+2

majco

 

Momentálne si tam viem predstaviť iba dve mená.Handzuš a Hossa ale skôr Handzuš.
17.4.2025 - 18:42
+4

Herbert

 

Kedze mate Nitriansku vlajku tak sa spytam. A co niekto z vedenia Nitry co este je priskoro?

Rozumeju sa seniorskemu ale aj mladeznickemu hokeju.

Preco Hossa? Ved on s hokejom nema uz dlhe roky nic spolocne.
17.4.2025 - 18:45
+3

fabbeN

 

Ježiš len to nie, to by zase polovica hokejportálu nariekala. My si ich radi necháme v NR hokeji, robia to výborne. Len škoda, že ich zväz nepočúva.
17.4.2025 - 18:48
+3

BieloModra

 

Tak veru...a este je zle ze mladi hraci nechcu hrat projekt, oni sa chcu presadit a napredovat...
18.4.2025 - 9:21
+1

majco

 

Súhlasím s kolegom nadomnou.
17.4.2025 - 18:52
0

Peryo

 

Hossa ma skúsenosti s manažmentom či svojej firmy tak robí konzultanta pre hawks /ponukali mu to.

Za mňa top voľba by bol chara. Vzdelaný s rozhľadom ale jeho ťažko ukecat sa vrátiť na Slovensko. Zo sk podmienok súhlasím s Handzušom to by bolo aj reálne
17.4.2025 - 18:59
+2

belo

 

vsetci zneju rozumne, len ci by aj chceli ist do niecoho takeho..
17.4.2025 - 19:55
+2

BieloModra

 

Handzus s jeho nastavenim a moralnymi vyhradami voci zvazu a jeho VV skor nie
18.4.2025 - 9:23
+3

Shaggy9

 

inak kombinacia Chrenko-Handzuš by nemusela byť zlá. ale naštastie tam ani jeden nepojde pokial bude Miroslav Šatan Huliakovič prezidentom.
17.4.2025 - 19:45
+5

ElwisNR

 

Vraví sa že prehra o 3 góly je prehra o jednu triedu.Ak to takto rátam tak o viac ako 5 úrovní boli rovesníkmi zo Švédska lepší.Mimochodom nejaká hodnotiaca správa k výsledkom MS a dôvod prečo tréner pokračuje pri mužstve už bola predložená?Chcel by som sa poďakovať za vzornú reprezentáciu.
17.4.2025 - 19:01
+7

emoxx1

 

Futbal 3 góly trieda
Hokej 5 gólov trieda
17.4.2025 - 19:42
0

strojar

 

Chvalabohu teda iba rozdiel troch tried.
17.4.2025 - 21:26
+2

emoxx1

 

Tie mikrofóny si si už doštudoval?
18.4.2025 - 7:15
0

puk11

 

Zaujímalo by ma ako to bude s ďalším pôsobením Feneša na poste trénera 20tky. Je jedna vec dostať debakel od silného súpera, ale 16:0? To už je tragikomické. Ak má dotyčný aspoň štipku sebareflexie, tak po zápase mal volať na zväz, že po turnaji odstupuje. Ale zase v tejto krajine sa moc sebareflexia nenosí. Každopádne verím, že vďaka novému ministerstvu na čele s tou dutou bravčovou hlavou už bude náš šport len napredovať.
17.4.2025 - 19:14
+3

Lukash_ke

 

On už posral asi 3 turnaje (tento nerátam), len máme krátku pamäť. Keď mal najlepšiu generáciu za posledných 20 rokov ak nie vôbec, tak s nimi neprekročil vlastný tieň. Keď došli talenty, tak je schopný nás doniesť do Béčka. Takže tam pomôže iba hnať vidlami, sebareflexia nehrozí.
17.4.2025 - 19:21
+5

J4kuubbb

 

My si pamätáme, len tam hore si nepamätajú
17.4.2025 - 19:28
+1

Lukash_ke

 

no asi tak
17.4.2025 - 19:39
+1

FeroMotyka

 

Odstúpi a prejde do Áčka namiesto Craiga.
18.4.2025 - 1:07
0

Westbeast0

 

Toto je top trolling pocnuc obrazkom, menom, az po príspevky uzivatela...
18.4.2025 - 9:16
+1

MaToooo

 

Fúú ale tak toto není na len odvolanie trenera ale rovno by sa mali vyvodiť dôsledky vo vedení SZLH. Niekde je proste chyba, veľká chyba. Niečo niekde nefunguje resp asi nefunguje vôbec nič.
17.4.2025 - 19:31
+8

sloniik

 

Vyvodit dosledky vo vedeni? Ved vsetko je super, ci?
17.4.2025 - 19:42
+1

Vojto83

 

Ale páni, co vy chcete vyvodzovat? Ved dnes prehrala Indonézia s Uzbekistanom 1:22. A to boli dokonca MS. A myslíte si, že odstúpi šéf Indonezskeho hokejového zväzu? Podľa mňa nie. Tak neviem, čo tu všetci robíme paniku. Vlastne to bolo stále v norme. 😁
17.4.2025 - 19:48
+3

Shaggy9

 

pozeral som rozhovor so Štanom na TA3. pytal sa ho či komunikoval so Slafkovskym a bez mrknutia odpovedal že nie, pokial si bude riešit svoj biznis a svoje ego tak sa to nezmeni
17.4.2025 - 19:48
+4

KrebsKandidat

 

Nezagratuloval mu k postupu do vyradovacky?
18.4.2025 - 8:32
0

mariovic

 

tak po tomto ked neskonci fenes,tak tu bude jasny priklad ako satan a spol.drzia ich,som zvedavy ci po tomto ci aj nieco povedia,alebo opat vsetko bude akoze ok,ze sa nic nestalo °°len priprava°°a bla bla,to este aj bokrosom by sme nezacili taku hanbu,a to je co povedat...
17.4.2025 - 19:50
+2

GeraltZoZvolena

 

Feneš je neschopný tréner, o tom sa ani nemusíme baviť ale takýto výsledok nie je iba o trénerovi. Tam niekto (Huliakov poradca) nominoval hráčov, ktorí na túto úroveň evidentne nemajú (či už vekovo alebo schopnosťami).
17.4.2025 - 19:56
+1

Fandimhokeju

 

Ten Huliakov poradca asi nominoval medvede. A poplietol si to s castingom k remaku filmu Šesť medveďov s Cibulkou.
17.4.2025 - 20:43
+3

pablob26

 

Co tam po nejakom banalnom vysledku. Hlavne,ze chlapcom bije to prave Slovenske srdiecko.
17.4.2025 - 20:14
+2

Dinko

 

Ty kokos, to čo, spali tie naše mátohy ?
To je ale riadna hanba, fuj
17.4.2025 - 20:28
+1

Nerkio

 

To nieje o matohach .Za toto hraci mozu najmenej .Toto je roky zla praca vedenia a trenerov.A ich skveleho projektu.Ma ten projekt vobec neaky uspech?Hraci na draft …nic,vysledky …nic ….Pracka??ooo,asi ano
17.4.2025 - 21:16
+6

Quantanamera

 

Fu!: DeFENEŠtrácia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17.4.2025 - 21:24
+6

Quanten

 

Fenes: Ja mam pocit, ze ten sa chce silou moc zapisat do dejin ako najnespochnejsi trener v novodobych dejinach Slovenska…
17.4.2025 - 22:49
+1

templar

 

Nepríjemné sledovať ako sa z kedysi slávnej Hokejkovej republiky stal Hokejistan...myslím, že by sme sa mali začať porovnávať so seberovnými, v boxe sa tomu tuším hovorí rovnaká váhová kategória...
17.4.2025 - 22:51
+2

Quanten

 

Satan : A dufam, ze tento pan si uz nechal vyfakturovat jeho “posobenie” na Slovane.

Neskutocne klesol tento clovek…
17.4.2025 - 22:51
+3

Koziekiahne

 

Myslimsi ze keby ich trenuje Laco Molnar a asistent by bola Lacko Borbely ...lepsie by zahrali!
18.4.2025 - 0:30
+1

punkreas

 

Najhoršie že prehrávame v mládežníckych kategóriách od 16 po 20 a stále tá istá pesnička hral sa úplne vyrovnaný hokej držali sme zo silným tímom krok ale víťazstvo hráči nepoznajú a potom príde hráč na 20- tky čo už je v podstate seniorský hokej a dostanú takúto latu že budúcnosť účasti na takýchto prestížnych turnajoch je ohrozená česká mládež ako išla hore a my stojíme na mieste je to des
18.4.2025 - 7:00
+4

Herbert

 

Ako som uz pisal vyssie ked ti chalani vstupuju do prvych medzinarodnych zapasov v kategorii U15/U16 tak ich tam zvaz zamerne posiela bez nasich najvacsich talentov (lebo sa rozhodli hrat mimo slovenska).

Potom kazdy turnaj prehravame pokial nenarazime na supera ako Rakusko. V hracoch budujeme to co sa v nhl nazyva "losers mentality" alebo "losing culture".

Mesiac pred HGC sa to potom zvaz snazi rychlo napravit a skusa hracov ktory nikdy v reprezentacii nehrali.

Zatial co Cesi idu uplne opacnym smerom.


18.4.2025 - 7:25
+4

punkreas

 

Tak pokiaľ to vážne tak je tak tak je to úplne choré ja sa stále každý
rok nádejam že každá nová U 16 vystrelí ale všetko je to šedý priemer
18.4.2025 - 11:50
+1

Kelthuzad123456

 

Napredujeme!!!.. vývoj nezastavíš...my to béčko, no možno aj céčko raz hrat budeme!!!
18.4.2025 - 10:27
+2

Big brother

 

Tak to béčko zas nie je do budúcna nejako nereálne. Ale tak celkovo hádam teraz nastúpi lepšia generácia hokejistov, tak hádam v áčku zažijeme aj pekné šampionáty.
18.4.2025 - 10:56
0

leomessi

 

FENEŠ a ŠTRBAK st. : okamzite odvolať !!!!
18.4.2025 - 11:17
+1

Herbert

 

Hlas po zápase

Ivan Feneš, tréner SR 20: "Je pre nás nepochopiteľná nekonzistetnosť výkonov. Boli sme schopní robiť v dueli s Fínskom dobré veci, o deň neskôr so Švédskom sme totálne vyhoreli v hernej disciplíne, osobných činnostiach. Proti top juniorského tímu náš ročník 2006 okúsil, kde je svetová špičká a kde sa nachádzame my. Bol to, bohužiaľ, obraz reality. Bol tam obrovský rozdiel v korčuľovaní, silovej príprave hráčov, riešiení herných situácií."
18.4.2025 - 13:07
+1

tomino10

 

Rumunska U20 by proti nim uhrala snáď prijateľnejší výsledok totálny hnus!
18.4.2025 - 16:19
+1

Turiec

 

Mali by sme si z toho zobrať ponaučenie... či? ČI?
18.4.2025 - 21:07
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
1. Spiš. N. V 54 173:152 104
2. Košice 54 172:130 101
3. Nitra 54 197:163 97
4. Žilina 54 174:146 94
5. B. Bystrica 54 161:145 88
6. Poprad 54 178:144 86
7. Slovan 54 164:159 81
8. Trenčín 54 150:155 80
9. Michalovce 54 157:153 80
10. Zvolen 54 174:174 73
11. L. Mikuláš 54 140:173 59
12. N. Zámky 54 114:260 29
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
a

Bleskovky

Hrehorčák pred Kanadou: „Musíme podať životný výkon“

S ambíciou zaskočiť jedného z najväčších favoritov MS nastúpia slovenskí hokejisti na svoj piaty duel na šampionáte vo Švédsku. V sobotu o 20.20 h si v štokholmskej Avicii Aréne zmerajú sily s Kanadou, ktorá zatiaľ nestratila v A-skupine ani bod. pred 5 hod. - TASR


Tréner Hiller zostane na striedačke Los Angeles aj v budúcej sezóne

Jim Hiller zotrvá na poste trénera hokejistov Los Angeles Kings. Nový generálny manažér klubu NHL Ken Holland vo štvrtok potvrdil, že kormidelníka meniť nebude. včera o 22:30 - TASR


Reichel pre zranenie ramena už nepomôže Nemecku na turnaji

Nemecká hokejová reprezentácia sa musí v ďalšom priebehu majstrovstiev sveta v Dánsku a Švédsku zaobísť bez služieb Lukasa Reichela. Dvadsaťdvaročný útočník Chicaga Blackhawks nedohral utorkové stretnutie s Nórskom pre zranenie ramena. včera o 11:16 - TASR


Abols posilní lotyšskú reprezentáciu, nastúpi aj proti Slovensku

Hokejový útočník Rodrigo Abols posilní lotyšskú reprezentáciu na MS vo Švédsku a Dánsku. Potvrdil to generálny manažér Rudolfs Kalvitis. Abolsov tím Lehigh Valley Phantoms totiž nepostúpil do ďalšieho kola play off v nižšej zámorskej súťaži AHL. 13.5.2025 16:21 - TASR


Gachulinec sa dohodol na pokračovaní spolupráce so Žilinou

Obranca Daniel Gachulinec bude aj v budúcej sezóne pôsobiť v tíme hokejistov DOXXbet Vlci Žilina. S účastníkom Tipos extraligy sa dohodol na viacročnom kontrakte. 13.5.2025 13:17 - TASR


T. Sýkora zostáva v Drážďanoch, zahrá si opäť DEL

Slovenský hokejista Tomáš Sýkora bude aj v nasledujúcej sezóne pôsobiť v nemeckom tíme Dresdner Eislöwen. Tridsaťštyriročný útočník, ktorý vlastní aj nemecký pas, predĺžil s nováčikom DEL zmluvu o ďalší rok. 9.5.2025 18:12 - TASR


Česi dopísali na súpisku Voženílka, Kondelíka i Lauka

Vedenie českej hokejovej reprezentácie dopísalo pred úvodným duelom na MS 2025 na zápasovú súpisku útočníkov Daniela Voženílka, Jáchyma Kondelíka, Jakuba Fleka a Jakuba Lauka. Voženílek nahradí v zostave Martina Nečasa, ktorý pre problémy s doručením batožiny nenastúpi do zápasu proti Švajčiarsku. 9.5.2025 16:39 - TASR


Hischier bude na šampionáte kapitán Švajčiarska

Nico Hischier bude kapitán švajčiarskej hokejovej reprezentácie na MS vo Švédsku a Dánsku. Útočník klubu NHL New Jersey Devils bol vlani v pozícii asistenta kapitána Romana Josiho. Helvéti to dosiahli až do finále, v ktorom prehrali s domácim Českom. 8.5.2025 20:09 - - / TASR


K domácim Švédom sa pripoja obranca Gustafsson a útočník Heineman

K hokejistom Švédska sa na domácich MS (9.- 25. mája) pripoja aj obranca Erik Gustafsson z Detroitu a útočník Emil Heineman (Montreal). Po ich príchode bude mať tréner Sam Hallam k dispozícii už 19 hráčov, ktorí v sezóne 2024/2025 hrali v NHL. Švédi budú v piatok 9. mája od 20.20 prvý súper slovenského tímu v základnej A-skupine v Štokholmne. Informovala o tom oficiálna stránka zväzu. 7.5.2025 10:33 - / TASR


Švajčiarov by mohol posilniť aj Fiala, z klubu dostal zelenú

Hokejistov Švajčiarska by na nadchádzajúcich MS (9.- 25. mája) mohol posilniť aj produktívny útočník Kevin Fiala. Od svojho klubu Los Angeles Kings dostal zelenú a môže sa pripojiť k reprezentácii. 7.5.2025 09:32 - / TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

16. 05. 2025
Švédsko - Slovinsko o 20:20
Švajčiarsko - Nórsko o 20:20
17. 05. 2025
Fínsko - Lotyšsko o 12:20
USA - Nemecko o 12:20
Francúzsko - Švédsko o 16:20
Česko - Kazachstan o 16:20

Odohrané zápasy

15. 05. 2025
KanadaRakúsko
5:1REPORT
ČeskoMaďarsko
6:1REPORT
FínskoSlovinsko
9:1REPORT
ŠvajčiarskoNemecko
5:1REPORT
14. 05. 2025
LotyšskoŠvédsko
0:6REPORT
KazachstanDánsko
1:5REPORT

Najviac bodov

David PastrňákCZE9 bodov
2.MacKinnon N.CAN8
3.Teräväinen T.FIN8
4.Tolvanen E.FIN7
5.Horvat B.CAN7

Najlepší strelec

Eeli TolvanenFIN6 gólov
2.Andrighetto S.SUI5
3.MacKinnon N.CAN4
4.Horvat B.CAN4
5.Solberg S.NOR4

Najlepší brankár

Samuel HlavajSVK93.22 perc
2.Genoni L.SUI91.89 %
3.Pavlenko M.KAZ88.98 %
4.Gudlevskis K.LAT85.94 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada421:212
2.Švédsko417:312
3.Fínsko416:78
4.Slovensko47:107
5.Lotyšsko410:166
6.Rakúsko512:155
7.Francúzsko57:201
8.Slovinsko44:210
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Česko420:811
2.Švajčiarsko417:810
3.Nemecko416:99
4.USA417:88
5.Dánsko517:206
6.Kazachstan46:143
7.Maďarsko58:283
8.Nórsko49:151