Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Dvadsiatka prehrala v druhom prípravnom dueli s Českom 3:4 po nájazdoch (VIDEO)

zdroj: hockeyslovakia
17.4.2021 18:51 TASR

Slovenská hokejová reprezentácia do 20 rokov prehrala v sobotňajšom druhom prípravnom dueli v Piešťanoch s rovesníkmi z Česka 3:4 po predĺžení a nájazdoch. Gólom a asistenciou sa v domácom drese prezentoval Juraj Slafkovský, rozhodujúci nájazd v drese Česka premenil Jakub Konečný. V piatok mladí Slováci rovnakého súpera zdolali 5:2.


Prípravný zápas hráčov so 20 rokov v Piešťanoch - sobota:

Slovensko – Česko 3:4 pp a sn (1:1, 0:1, 2:1 - 0:0, 0:1)
Góly:
19. Chromiak, 45. Krajč (Slafkovský), 52. Slafkovský (Nemec) – 10. Háva (Stehlík), 32. Binias (Chlubna), 47. Koláček (Konečný), rozh. nájazd Konečný. Rozhodovali: Stano, Lokšík - Jurčiak, Jedlička, vylúčenia: 3:4 na 2 min, presilovky a oslabenia: 0:0.

Zostava SR: Noskovič (32. Opatovský) – Bečár, Kňažko, Š. Nemec, Petrovický, Šeliga, Bakala, Jombík, Groch – Slafkovský, Dvorský, Chromiak – Michalík, Krajč, Lašák – Žlnka, Petrovský, L. Nemec – Hajnik, Demek, Bačo.

Hlasy po zápase /zdroj: hockeyslovakia.sk/:

Ivan Feneš, tréner SR 20: "V druhej polovici spĺňal zápas prísne kritériá juniorského hokeja. Hoci sme ťahali za kratší koniec povrazu v nájazdoch, myslím si, že sme videli solídny duel. V zápase sa vyskytli pasáže, ktoré sme vnímali veľmi pozitívne. Išlo o veci, na ktorých pracujeme dlhodobo, čo ma teší. V oboch konfrontáciách sme však mohli vidieť, že máme kvalitných a šikovných juniorov. Ak budú na sebe pracovať, môžu byť v budúcnosti solídny základ reprezentačného A-tímu. Výsledky aj výkony v konečnom dôsledku splnili naše očakávania."

Šimon Nemec, obranca SR 20: "Som veľmi spokojný. Málokto čakal, že dokážeme uhrať takéto výsledky. Do oboch duelov sme mali zlý vstup. V prvom sme ho vykompenzovali výbornou treťou tretinou, v druhom sa nám podobný kúsok nepodaril. Česi nás ničím neprekvapili. Vieme, čo hrajú, boli sme na nich pripravení. Myslím, že na ľade to bolo vidno. Akciu môžeme hodnotiť pozitívne."

Martin Chromiak, útočník SR 20: "Každý z nás môže byť spokojný. Ja osobne som veľmi, pretože v prvom dueli sa mi premiérovo na medzinárodnej scéne podarilo zdolať Čechov. A hoci sme druhý nedotiahli do víťazného konca, aj tak môžeme byť spokojní. Čo sa týka môjho gólu v prvej tretine, jeho realizáciu ma naučil jeden tréner v Trenčíne. Odvtedy to neustále skúšam, avšak iba v tréningoch. V zápase som si niečo podobné dovolil prvýkrát a vyšlo to. Teraz bola ideálna situácia. Takéto góly nepadajú každý deň, chutia o čosi krajšie."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


pokemon33

 

Aj napriek prehre u mna prevladaju pozitivne momenty...prva patka rovnako ako vcera o parnik pred zbytkom nasho timu.... okrem kridelnikov prvej patky by som vyzdvihol aj Dvorskeho,na svoj vek hra velmi umne a momentalne nevidim styroch centrov,ktori by ho mohli vytlacit zo zostavy na MSJ...to pisem aj napriek tomu, ze dovtedy je viac ako polroka,proste neverim, ze styria centri budu za ten cas lepsi,medzi stvorku sa musi zmestit
17.4.2021 - 19:21
+16

Rusty7550

 

Prvy utok super, Slafkovsky dominantný v oboch zápasoch, páčil sa mi aj Šimon Nemec. Aj napriek tej chybe pri 2 CZ gole hral velmi dobre. Treba pracovať na defenzíve (vid. 1 český gol) + spolahlivý brankar a možme odohrať na buduce MS juniorov dobrý turnaj aj ked stale nejako neverim Petrovickemu a Čachovi. Nemože to odtrenovať Feneš?
17.4.2021 - 19:35
+14

HokejBJ

 

Od druhej tretiny sme boli lepší, Slafkovsky ukázal že bol suverénne najlepší hráč na ľade, taky hráč na dlhodobo chýbal ktorý proste zoberie puk v obranom pásme a prejde celé ihrisko zavezie puk do pásma alebo zakončí, no a potom sú tu ešte jeho fantastické prihrávky inak to bolo také typické České víťazstvo v prvej tretine boli síce lepší ale potom už nie a typicky to dali na nájazdy jak skoro vždy a všade.
17.4.2021 - 20:20
+9

Travolta11

 

Dneska Slafkovsky veľmi priemerný výkon naopak Bačo dneska výborne
17.4.2021 - 20:21
+1

AgentCooper

 

Tak to sa tesim, ked to Slafkovsky naplno rozbali.
17.4.2021 - 20:25
+37

houyhnhnm

 

Slafkovský mal 22-ku...
17.4.2021 - 20:34
+29

Breadman

 

😂
17.4.2021 - 21:26
+6

poseidon

 

Taky. A máš svoj prvý komentár za sebou
17.4.2021 - 21:38
+6

miško DUKLA

 

Výborné zápasy naši potrebujú hrať čo najviac takýchto. Menšia škoda je, že ročník 2002 nemá okrem Latkoczyho kvalitnejších brankárov. V obrane mierne slabšie Groch (mrzí ma že túto sezónu uňho nieje vidieť v zápasoch jeho progres), Bakala, Šeliga. Ostatných by som pochválil mne sa svojím nasadením páčil aj Krajč ale na centra by som ho už nedával. Naopak Dvorský na buly výborne to môže byť parádny center. Teraz už si len počkáme koho zoberie Ramsey do pripravy (Nemec to má ,,isté,, a podľa mňa sa k nemu pridal týmto dvojzapasom aj Slafkovský, ja by som skúsil aj Chromiaka, Kňažko bol taký nemastny-neslany na môj vkus).
17.4.2021 - 20:21
+2

pongy16

 

Trenčania ďaleko, ďaleko najlepší!
18.4.2021 - 10:32
0

Adriano23

 

Laxnejsi pristup najma v obrannej tretine nas stal lepsi vysledok. Ceske vysoke napadanie a zatvaranie utocneho pasma obrancami ma na ich hre asi najviac zaujali. V ich time ma sice par hracov sikovne ruky, ale nasi mi prisli proste sikovnejsi a to nie len Slafkovsky, Chromiak ci Dvorsky. Osobne ma po hernej stranke zaujali aj zvysne 04ky s Krajcom a L Nemcom. Kezde cechom chybal do ofenzivy asi uz len Mysak, aj ked je to obrovska strata, tak klobuk dolu pred nasimi.

Kazdopadne by som dodal, ze hraca kalibru Slafkovkseho sme v nasim koncinach uz hodne dlho nemali, to ako sa hral s o dva roky starsimi cehmi bolo naozaj ohromujuce. Do toho ked si vezmeme, ze chybal mlady Mesar ktory za Slafkovskym co sa tyka skillu, korculovania atd nijak vyrazne nezaostava, tak rysuje sa nam jeden "top" utok kvality nevidanej na nase pomery. A este do toho im sekunduju hraci ako Petrovsky, Zlkna, Gabriel, Sykora, Ciernik ... co su hraci taktiez s obrovskym potencialom a v niektorych inych rocnikoch by sme marne hladali co i len jedneho hraca podobnej kvality.

Ale podme spat k rocniku 02, ktory ma sam o sebe slusnu kvalitu, co podciarkli aj v tomto zapase ci uz Chromiak, Krajc, ale aj Lasak s Michalikom hrali velmi slusne. Dalsi ci uz Myklukha, Kaslik, Kolenic, Jedlicka, Faith urcite patria do timu.

Po videnom ci uz v tomto dvojzapase, alebo minule U18, musim dodat na zaver, ze hra ma aj pri celkom viditelnych nedostatkoch velmi bavi a uz sa nesmierne tesim na HGC a MSJ. Radost pozerat sa na podaktore utocne akcie a skill nasich hracov, uz len verit, ze to budu ukazovat co najcastejsie ...
17.4.2021 - 20:29
+14

AgentCooper

 

Suhlas. Akurat musis pocitat s tym, ze o chvilu ti zopar ludi vysvetli, ze Lasak je tlacenka.

Mas slusny prehlad, vies mi napisat nieco aj o Alexovi Gecim? Trenuje niekde, preco nesiel aspon do projektu, atd..?
17.4.2021 - 20:38
+1

Adriano23

 

Vdaka Agent...

Popravde vobec netusim ako je na tom Geci aktualnu sezonu. Je velka skoda ze zrejme nehrava, pretoze vo finsku ukazal, ze patri medzi to najlepsie co mame v rocniku 03. Aj ked zrejme talentu ako Slafkovsky, Mesar, ci starsi Chromiak s Cajkovicom nema, ale aj tak z necho moze vyrast kvalitny "europsky" hokejista. Co pri nasom marazme potesi kazde jedno zeliezho v ohni ...
18.4.2021 - 9:20
+2

Ol!ver

 

Nemec je 03 a Krajč 02.

Inak zamiešať karty môžu aj Molnár, Mišiak a Ridzoň a ďalší.
17.4.2021 - 20:45
+5

poseidon

 

Nemyslím si že na WJC v decembri môže zamiešať karty nejaká ďalšia 05ka okrem Dvorského. Ešte na to nemajú.
17.4.2021 - 23:55
+12

AgentCooper

 

Skor nez nam lokalni odbornici vysvetlia, ze za Cesko hralo becko a ze nasi sa este vela musia ucit a tieto vykony este vobec nic v porovnani s top svetoymi hracmi neznamenaju...

Cakal som ovela viac od ceskeho timu. Pri tych poctoch juniorskych hracov, nespocetnych Lenerovych akademiach s Pesanovym odbornym dohladom by mali produkovat desiatky hracov medzinarodnej urovne v kazdom rocniku. Ja som teda nevidel ziaden rozdiel medzi nasimi juniormi (ktorych aj madari medzicasom predbehli) a ceskymi akademikmi. Dokonca niektori nasi dorastenci odchovani cisto slovenskymi klubmi ako Simon Nemec ich schovali do vacku.
17.4.2021 - 20:35
+10

miško DUKLA

 

Binias, Chlubna sa mne páčili napr. Novák pre mňa absolútne sklamanie a ani iní hráči nemali taký skill ako naši mladí tam vidím rozdiel.
17.4.2021 - 21:12
+1

Pistolero

 

Chromiak paradny gol dnes
17.4.2021 - 23:25
+5

Caezar

 

Tak a do A tímu boli povolaní:
Šimon Nemec, Samo Kňažko a Juraj Slafkovsky.

Super, čakal som, že práve tých troch povolajú, no chýba mi tam ešte Martin Chromiak, ktorý bol spoločne so Slafkovskym top v tom dvojzápase s Českom.
18.4.2021 - 9:27
+6

Adriano23

 

Ceska supiska na MS U18 je na svete. V zapasoch vo february co hrali s nasou omladenou zostavou, mali na supiske 5 obrancov a 8 utocnikov, ktori sa predstavia aj na MS. V marci mali taktiez 5 obrancov a dokonca 11 utocnikov ktori su aj na supiske k MS. Vsetci traja ceski brankari chytali proti nasim.

Za cechov v tych 5 zapasach nenastupili z obrany Svozil a Hamara co su samozrejme bezpochyby velke straty a z utoku len Kos, co zas nie je novy Necas, ci Chytil.

O to viac sa ceni nie len vysledok, ale aj herny prejav nasich v tychto zapasoch. Ked zoberieme do uvahy ze nasi boli pomerne vyrazne mladsi a chybali nam taktiez nejaki hraci na cele so Slafkovskym a videli sme vcera co predvadzal ...

Naskyta sa otazka, ci cesi maju vazne tak slaby rocnik, alebo nasi tak silny. Len u cechov mam obavu kedze nejadna sa len o jeden rocnik 03, ale aj 04, ci po tomto dvojzapase aj rocnik 02 a to uz je hodne "velka" medzera. Kazdopadne kludne sa moze este niekto vysvihnut, videli sme to minimalne pri rocniku 99, kde sme spociatku mali vacsie "prospekty" ako cesi a napokon nas "slusne" nechali za sebou (Chytil, Zadina, Necas ...) detto svajciari (Hischier s Kurashevom). Vsetko je to ale hodne relativne, kedze posudzovat jednotlive rocniky v case ked maju 20 rokov je hodne trufale. Kedze niektori hraci vyskocia aj kapanek neskor. Vid Lantosi, Kristof, Skalicky ...

Skusim odpoved na svoju otazku aj sam Myslim si ze je to taky mix ceskych slabsich rocnikov a nasich silnejsich, s tym ze situacia o rok dva moze byt uplne opacna ....
18.4.2021 - 10:38
+1

HokejBJ

 

My sme v 99 nemali nejakých slušných prospectov. Ružička a Studenic bolo ale okrem nich nikto a my sme z iných zbytočne robili pomaly hráčov z NHL. Slafkovský, Mesar a Nemec sú ozajstné talenty a prospecty, myslím že nie len mne otvorili oči
18.4.2021 - 11:39
0

HokejBJ

 

* boli
**hráčov do NHL

18.4.2021 - 11:40
+1

Adriano23

 

No v 16 rokoch ked hrali Krivosik, Ruzicka, Roman cesku juniorku boli na tom minimalne podobne ako Necas, Zadina ci Safin, resp ak nie lepsie. Po sezone ked mali vyssie spominani hraci vyse bod na zapas v ceskej juniorke, tak Ruzicka isiel za more, Krivosik do finskej juniorky kde sa bodovo trapil a Roman zvacsa hral cesku prvu ligu, kde bodovo neohuroval. Na medzinarodnom fore do U18 taktiez drzali ako tak krok s najlepsimi. Potom to uz zacalo byt horsie. Kazdopadne tebou spomenute 04ky su urcite uz teraz trosku niekde inde ako 99ky.

Len mi nepride korektne hovorit o podaktorych 99kach, ze sme my z nich urobili "hviezdy". Ked Roman s Ruzickom a Fehervarym rok pred draftom boli v skautskych rebrickoch umiestnovani do 50 miesta, zvacsa okolo 20-40 miesta (Roman s Fehervarym samozrejme az o rok neskor isli na draft). A ako som uz spomenul v kategoriach U17 a U18 mavali nie len skvele vysledky, ale aj herny prejav na nase pomery bol skvely. Kde tie rozdiely medzi nasimi a napriklad rusmi ci finmi boli velmi male ... Preto mi az hlava neberie ako podaktori cakali ze nasa omladina s ceskou U20 bude dominovat, pritom za cechov hralo skoro to najlepsie co mali ...
18.4.2021 - 12:17
0

Zidan

 

V jednom bode sa určite robila hviezda z Romana napr. ked hral ako 15 rocny na MIH. Tiez mu bolo niekedy predpovedane aspon druhe kolo (ako snad kazdemu slovakovi ktory ukaze draftovy potencial) a nakoniec bol ledva draftovany a bude z neho hrac do europy. Myslim ale ze jeho draftova pozicia hovori o tom ze prehnane ocakavania mali zas len slovaci. Nie je nahoda ked je hrac potiahnuty v 4,5 kole a na NHL mat nebude, kluby vedia co robia. Uvidime ako to pojde Ruzickovi, podla mna z neho moze byt NHL material. O Fehym nepochybujem vobec
18.4.2021 - 12:22
0

Zidan

 

Na druhú stranu treba povedať že všetky tie 99 majú naozaj slušné kariéry, aj napriek tomu že sa niekomu možno nepodarilo preraziť v NHL.
18.4.2021 - 12:28
0

Jakub_Thrashers

 

99ky boli dobrý ročník a mali sme tam kvalitných hráčov. Úplne nesúhlasím s tým, čo napísal Adriano, že to vyzeralo väčšinu času, že máme perspektívnejších hráčov ako Česi. O tom, že české 99ky sú kvalitné sa vedelo dlhšie. Zadina, Nečas a Kaut potvrdzovali svoju kvalitu aj predtým, Nečasa jedine pribrzdila sezóna 15/16, keď mal mononukleózu a veľa toho nenahral (inak by už v tej sezóne hral v juniorke). V zásade neskoršie vyskočil zrejme len Chytil, resp. aspoň ja som ho v U16 a U17 moc neregistroval (ale už na Hlinkovi zahral slušne).

Na druhej strane tvrdiť, že v 99kach sme nemali „nejaké slušné prospekty“ je strašne neférové. Tí hráči boli na slovenské pomery nadpriemerní a myslím si, že to potvrdzujú aj v profihokeji (hoci netajím sa, že aj ja som dúfal, že niektorí z nich už v tomto čase budú trochu ďalej).

Už aj z iných príspevkov mi u teba (HokejBJ) prídr, že nevieš nájsť balans, resp. vyvážiť hráčsku kvalitu v juniorskom hokeji a v seniorskom hokeji. To, že tam nehrajú Liška, Roman, Krivošík, Hrehorčák a neviemkto ešte, neznamená, že to neholi „skutočné prospekty“. Boli. Prospektom u nás nemôže byť len hráč, ktorý má reálnu šancu na NHL. Na Slovensku sme v situácii, že do NHL sa dostane tak jeden hráč z ročníka v priemere. Podľa tohto kritéria by sme tu teda tých „prospektov“ veľa nemali. Navyše, som aj teraz na pochybách, či toto nie je z tvojej strany len také kapitánočividstvo, kde prizmou súčasnej situácie hodnotíš juniorskú kariéru niektorých hráčov. To mi príde nefér.

Inak, aby bolo jasné, nechem týmto príspevkom porovnávať naše najlepšie 99ky s 04kami. Najlepšie 04ky vyzerajú fakt sľubne, veľmi si želám, aby ich progres pokračoval aj naďalej rovnako ako doposiaľ.
18.4.2021 - 12:20
+1

Adriano23

 

Jakub narazal som na sezonu ked v ceskej juniorke mali lepsie cisla, ako mal Safin s Necasom. Kedze ale boli domaci tak ich timy vytiahli do extraligy (co im samozrjeme ani nahodou nezazlievam, ba prave naopak kvitujem) a akurat tam nastal zlom v "napredovani" ...

Suhlasim Safin, Necas a Zadina boli povazovani za velke talenty, ale na podobnej urovni ako Roman s Ruzickom a Fehervarym... Zlom nastal po tej sezone 15/16 ktoru som uz spominal ... Mimochodom v tej sezone Kaut hraval len cesky starsi dorast (kde nemal o nic lepsie cisla ako nasa trojica v juniorke), Roman s Krivosikom a Ruzickom boli jasne najlepsi 16 rocni hraci v juniorke, dokonca sa ani Zadina na nich minimlane bodovo nechytal. Detto Necas hraval iba dorast. To uz aj Hrehorcak hraval juniorku s pomerne solidnymi cislami ...
18.4.2021 - 12:35
+1

Jakub_Thrashers

 

Písal si, že sme "spociatku mali vacsie 'prospekty'," čo si nemyslím. S tým, že boli na rovnakej úrovni, sa stotožňujem (podľa mňa mali Česi stále trošku mierne navrch). Inak súhlasím, Hrehorčák dokonca po tom, čo v priebehu sezóny naskočil do juniorky, tak bol na záverečnom final four turnaji v Litoměřiciach snáď jeden z najlepších hráčov Třinca.

Kaut v 15/16 mal tuším tiež nejaké zdravotné problémy, aj keď je možné, že si to už zle pamätám. Aj tá zdravotná stránka trochu ovplyvnila to vzájomné porovnávanie Čechov a Slovákov.

A taktiež súhlasím s tebou, že Čechom dosť pomohlo to, že tých hráčov vytiahli do áčka. Nečas išiel do áčka prakticky s tým, že preskočil juniorku (teda hneď z vtedajšieho staršieho dorastu do áčka). Keby mu Brno v tej sezóne nedalo šancu, tak by mal cestu do NHL bezpochyby zložitejšiu.
18.4.2021 - 12:54
+2

Adriano23

 

S tymto sto percentne suhlasim.

Jakub ty si v podstate s rocnikom 99 "vyrastal", ja som ich "poznal" len so streamovanych zapasoch a s rozhovoroch ktore si robil s nimi ty, plus statistiky z netu. Takze z mojej strany by bolo hodne pokrytecke ta presviedcat o niecom o com vies najlepsie ty sam ...

Kazdopadne si to dovysvetlil a s tym sa uplne stotoznujem, lepsie by som to nenapisal (az no to ze stale mali cesi mierne navrch ).
18.4.2021 - 13:04
+1

Ol!ver

 

Súhlas. Práve preto doslova musia hráči ako Demek, Molnár, Ridzoň, Zold, Bartakovics, Sokoli, Mišiak, Petrovský, Sýkora, Repčík, Suchý a spol. dostať šancu v našej lige, samozrejme, pokiaľ zostanú na Slovensku. Štrbák, Čiernik a spol. asi zostanú v zahraničí.
18.4.2021 - 13:33
+3

Tomo8ZV

 

Petrovsky ide do CHL junioriek. Ibaze by si ho stiahol Presov?
18.4.2021 - 13:37
0

Ol!ver

 

"samozrejme, pokiaľ zostanú na Slovensku."
18.4.2021 - 15:08
0

Nerkio

 

Sýkoru a Molnara spomínal Kovacik ako o dalších hráčoch ktorým chcú dať budúce sezónu viac priestoru v áčku
18.4.2021 - 15:20
+3

Ol!ver

 

To som rád, ešte Ridzoň, Zold a Bartakovics by ma zaujímali.
18.4.2021 - 22:07
+3

Zidan

 

Majú proste slabé ročníky, mne sa zdá že naše 02, 03, 04 sú asi tak na rovnakej úrovni s čechmi čo tu ešte dlho nebolo. To sa ale môže zmeniť samozrejme. Som naozaj zvedavý kolko hráčov budú mať na drafte tento rok.. Jeden český odborník (Hromada) povedal že 7 alebo 8. Ja tam ale okrem Svozila, Jiricka, Rysaveho a mozno Brabenca fakt nikoho nevidim
18.4.2021 - 12:11
0

97

 

A to si škrtni Jiříčka, protože ten je Listopadový. 7-8 je nesmysl.
18.4.2021 - 12:19
0

Zidan

 

Aha, pravda
18.4.2021 - 12:23
0

Adriano23

 

A to Jiricek ide az o rok neskor. Taktiez nechapem kde mozu nabrat v neskorkych 02 a 03kach tolko hracov. To uz bude trosku na zvazenie ak taky Myklukha ci L. Nemec, Becar ostanu na drafte nepovsimnuti a vyberu nejake ceske 02 resp 03ky co som videl hrat ci uz vcera resp za U18 ... tam bolo minimum hracov lepsich ako trojica vyssie spominanych slovakov. No ale tak skaut nie som, tak jednotlive timy v NHL asi veda co je pre nich najlepsie
18.4.2021 - 12:24
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
A SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano8410327:2318
2.Klagenfurt8411228:2417
3.Salzburg8410327:2214
4.Viedeň8213229:2711
5.Fehérvár8200625:407
 
B SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
6.Bratislava10412326:2622
7.Dornbirn10313332:3422
8.Villach10520338:3020
9.Linz10610336:2820
10.Innsbruck10311530:3414
11.Graz10300722:3213
Aktualizované: 27.3.2021 08:03
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Rögle vyhralo tretí duel finále SHL nad Växjö 5:1, v sérii stráca 1:2

Hokejisti Rögle zvíťazili vo štvrtkovom treťom finále play off najvyššej švédskej súťaže doma nad Växjö 5:1. V sérii znížili stav na 1:2 na zápasy, štvrté finále je na programe o dva dni opäť na ľade Rögle.
včera o 22:27 - TASR

Nóri prehrali v prípravnom zápase v Dánsku 0:4

Hokejisti Nórska prehrali vo štvrtkovom prípravnom stretnutí pred MS v Dánsku 0:4. výsledok: Dánsko - Nórsko 4:0 (0:0, 0:0, 4:0) Góly: 43. a 47. Olesen, 56. Lauridsen, 60. Storm
včera o 21:24 - TASR

Rangers dostali za vyjadrenia na adresu Parrosa pokutu 250.000 dolárov

Klub hokejovej NHL New York Rangers dostal pokutu 250. 000 dolárov. Musí ju zaplatiť za vyjadrenia na adresu šéfa oddelenia hráčskej bezpečnosti Georgea Parrosa. Newyorčania vyjadrili nespokojnosť, že Wilson obišiel bez dištancu, rozhodnutie považujú za zanedbanie povinnosti a Parrosa označili za nespôsobilého vykonávať svoj post. Vyslúžili si 50-krát vyššiu pokutu než Wilson a podľa agentúry AP ide o najvyšší peňažný trest, aký klub dostal za verejné vyhlásenie, v histórii ligy.
včera o 19:27 - TASR

Bertuzzi z Detroitu absolvoval operáciu chrbta

Kanadský hokejista Tyler Bertuzzi z tímu Detroit Red Wings podstúpil operáciu chrbta. Zotaviť by sa mal do začiatku novej sezóny NHL. Dvadsaťšesťročný útočník sa naposledy objavil na ľade 30. januára.
včera o 12:36 - TASR

Gostisbehere dostal za zákrok na Friedmana dvojzápasový trest

Obranca Philadelphie Flyers Shayne Gostisbehere dostal od vedenia hokejovej NHL trest na dva zápasy a prišiel o 77.586 dolárov z platu. Gostisbehere nešetrne narazil v noci na stredu v domácom dueli s Pittsburghom (3:7) na mantinel obrancu Penguins Marka Friedmana. V zápase si odsedel len menší trest za krosček.
včera o 10:08 - TASR

Vo vedení Rangers nastalo zemetrasenie, prvým mužom sa stal Drury

Klub zámorskej hokejovej NHL New York Rangers ukončil v stredu spoluprácu s prezidentom Johnom Davidsonom a generálnym manažérom Jeffom Gortonom. Obe pozície po nich preberie bývalý kapitán tímu Chris Drury. Informoval o tom oficiálny web profiligy.
včera o 10:05 - TASR

Wolfsburg – Eisbären Berlín 1:4 vo finále play off nemeckej ligy

V druhom zápase finále play off nemeckej hokejovej DEL zvíťazili hráči Eisbären Berlín na ľade Wolfsburgu 4:1 a vyrovnali stav série na 1:1.
5.5.2021 21:48 - TASR

Servette Ženeva – Zug 1:2 vo finále play off švajčiarskej ligy

V druhom zápase finále play off švajčiarskej ligy zvíťazili hokejisti Zugu v Ženeve 2:1 a v sérii vedú už 2:0.
5.5.2021 21:24 - TASR

IFK Helsinki – Tappara Tampere 7:1 vo fínskej lige

V súboji o 3.miesto v play off fínskej hokejovej ligy zvíťazili hráči IFK Helsinki nad Tapparou Tampere 7:1.
5.5.2021 19:53 - TASR

Kapitán Ruska Šipačov nebude štartovať na šampionáte pre zranenie

Vadim Šipačov neposilní ruskú hokejovú reprezentáciu na MS v Rige (21. mája - 6. júna). Podľa informácií Ruskej hokejovej federácie opustil kapitán Ruska prípravný kemp v Novgorsku pre zranenie v hornej časti tela. Tridsaťštyriročný útočník sa podľa informácií nestihne vyliečiť do začiatku šampionátu, preto na ňom bude Rusov viesť v pozícii kapitána Jegor Jakovlev.
5.5.2021 18:25 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

06. 05. 2021
ZvolenPoprad
3:2REPORT
04. 05. 2021
PopradZvolen
7:4REPORT
03. 05. 2021
PopradZvolen
1:2 PPREPORT
30. 04. 2021
ZvolenPoprad
4:3 PPREPORT
29. 04. 2021
ZvolenPoprad
5:3REPORT
24. 04. 2021
PopradMichalovce
3:1REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP69 bodov
2.Svitana P.POP56
3.Chovan M.KOS56
4.Tvrdoň M.NIT54
5.Skokan D.POP52

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP38 gólov
2.Klhůfek P.KOS31
3.Bondra R.ZVO26
4.Tvrdoň M.NIT23
5.O´Donnell B.SBA22

Najlepší brankár

Matt O´ConnorNIT94.89 perc
2.Parks T.SBA94.05 %
3.Sholl T.DEV92.85 %
4.Tomek T.MIC92.82 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov