Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
ELH
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Dvaja hráči HC Košice mali pozitívny test na koronavírus, rovnaký problém hlási aj Miškovec

zdroj: TASR
30.9.2020 22:01 Michal Bruner / HokejPortal.sk

Klub v spolupráci s tímovým lekárom okamžite vykonal všetky opatrenia minimalizujúce rozšírenie ochorenia v tíme a jeho okolí. Hráči a realizačný tím podstúpia opakované testovanie hneď, ako to bude možné.


Košickí hráči mali byť súčasťou stredajšieho vyjadrenia nesúhlasu s nariadenými opatreniami, ktorý sa konal v Bratislave. Na poslednú chvíľu však bola ich cesta zrušená. Dôvodom bol zdravotný stav niektorých hráčov, ktorí vykazovali príznaky ochorenia, a to napriek tomu, že pri poslednom testovaní 23. septembra boli všetky testy negatívne. Klub o tom informoval na svojom webe.

"Dvaja hráči a následne aj hráči, ktorí s nimi boli v úzkom kontakte javili známky nepriaznivého zdravotného stavu. Keďže bolo ťažké určiť, či sa jedná o ochorenie COVID 19 a u ktorých hráčov by sa hypoteticky mohli podobné príznaky objaviť v priebehu dneška sme sa rozhodli cestu do Bratislavy z bezpečnostných dôvodov zrušiť. Bohužiaľ, obavy sa naplnili a dvom hráčom bolo ochorenie COVID 19 potvrdené pozitívnymi testami. Klub v spolupráci s tímovým lekárom okamžite vykonal všetky opatrenia minimalizujúce rozšírenie ochorenia v tíme a jeho okolí,“ uviedol Stanislav Mucha, riaditeľ marketingu a PR. 

Mucha verí, že zdravotný stav hráčov umožní Košiciam nastúpiť na prvý ligový zápas čo najskôr: "Udalosti posledných dní vyústili do rýchlo meniacej sa neprehľadnej situácie. Všetky naše tímy vrátane viac ako 300 hráčov mládeže sa postupne presunú naspäť do Steel arény, kde bude 1. 10. spustený proces výroby ľadu. Ten bude na zápasovú záťaž pripravený najskôr 5. 10. Vzhľadom na všetky okolnosti je isté, že HC Košice nenastúpi v 1. kole Tipos Extraligy. O celej situácii sme informovali APHK, SZĽH i ostatné kluby. Zápas odohráme v náhradnom termíne."

Okrem Košíc mali pozitívne testy aj niektorí hráči Miškovca. DVTK preto nenastúpi na prvé dve kolá v Tipos extralige. "Výsledky predsezónnych testov na koronavírusu boli v niektorých prípadoch bohužiaľ pozitívne, takže piatkové a nedeľňajšie zápasy tímu sa neuskutočnia. Prvý zápas v lige by sme mali odohrať 9. októbra proti Slovanu Bratislava," uviedol klub na sociálnej sieti. Miškovec mal v piatok privítať Duklu Trenčín, o dva dni neskôr sa mal predstaviť na ľade Nitry.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


duhac

 

Najskor som si myslel, ze sa odohraju aspon dve komplet kola, ale covid prisiel skor. Bohuzial si myslim, ze je len otazkov casu, kedy bude covid v kazdom muzstve a bude prerusena sezona.
30.9.2020 - 22:08
+6

MaxSBA

 

alebo to bude ako v česku,že sa budú tie zápasy predohrávať.
30.9.2020 - 22:09
+11

Rolba

 

my by sme aj bez toho prvé dve kola neodohrali lebo ľad bude neskôr. No ale takto rušiť,dohrávať presúvaať sa budú zápasy celú sezónu. Inak aj Miškovec v karanténe,ide to rad radom
30.9.2020 - 22:10
0

kolombo

 

A to KE tam doniesli ci opacne ste od nich nakupili?
30.9.2020 - 22:14
+1

bwpow

 

To uz asi nikto nezisti.
30.9.2020 - 22:30
+1

Rolba

 

netuším,len dnes priniesli info tak ako aj my :/
30.9.2020 - 22:36
0

mitoO

 

od MI, lebo nasi isto nechodia kade tade po baroch
30.9.2020 - 22:46
0

mitoO

 

Dobre, od DVTK, radsej takm
30.9.2020 - 22:49
0

weefoe

 

podľa počtu nakazených Miškolc priebežne vedie 7:2
1.10.2020 - 6:18
+4

HokejBJ

 

Mária tu tie názory. Tak sa pôjde do karantény a potom sa to dohrať tak ako v Česku. Všetko by ste len zrušili nič sa nedá nič
30.9.2020 - 22:43
+7

lišiak1

 

asi tak, kto chce hlada sposoby kto nechce hlada dovody.
30.9.2020 - 23:01
+3

SmrtkaBA

 

Ja s Marikou suhlasim, je dost mozne ze ak vypadne vacsina timov tak sezona sa prerusi az kym nevyjdu z karanteny.
30.9.2020 - 23:29
+1

SmrtkaBA

 

Nerozumies tomu, je to kvoli ladu. HCKE nedostali odklad Tak to dali na koronu. Je to celkom logicke aj prakticke vyuzit takuto moznost ak existuje.
30.9.2020 - 23:20
+3

Urpiner17

 

Sranduješ že?
30.9.2020 - 23:33
+6

Daewo_KS

 

1.10.2020 - 6:56
+1

LenTak93

 

to by sme potom ale museli hlásiť pozitívnych aj v mládeži, nie?
1.10.2020 - 7:31
+4

Big brother

 

A inak si uplne v poriadku?
1.10.2020 - 9:17
+3

Sunkafit

 

Kosice este nemaju lad tak mozu hrat akurat tak hokejbal
1.10.2020 - 8:08
0

Matej8199

 

no pekne už to začína
30.9.2020 - 22:09
+1

MaxSBA

 

ale tak to sa dalo čakať, hráči nie sú v bubline ako v nhl, tu je riziko,že sa nakazia vyššie, to bude to isté ako v Cesku presne, budú hrať proste tí ktorí budú môcť, niečo sa predohrá a zvyšok sa dohrá.
30.9.2020 - 22:14
+6

Matej8199

 

Presne tak
1.10.2020 - 9:23
0

Matsej

 

vymenit zapasy Kosice - Nove Zámky na tieto prve zapasy tak aby ine muzstvo zatial nestalo ...ktovie ako pruzne sa bude na taketo situacie reagovat
30.9.2020 - 22:11
0

trevor

 

No napr. ZV mal hrat prve dve kola prave s KE a NZ. Som zvedavy ako sa to ide cele riesit aj s ohladom na to, ze BB hra svoje domace zapasy vo ZV.
30.9.2020 - 22:14
+2

SmrtkaBA

 

Dat titul Bystrici. Zasluzia si to - skoncili prvy v zakladnej casti.
30.9.2020 - 23:31
+48

rado26

 

Už si trápna
1.10.2020 - 5:29
+13

FP-lacerta21

 

Ale má pravdu....
Na to sa zabudnúť nedá....
1.10.2020 - 6:16
+31

rado26

 

ale to platilo pre sezónu 19/20 a táto je 20/21 A dookola ten istý vtip už nie je vtip
1.10.2020 - 8:33
+8

VSŽ Košice

 

Máš pocit že BB a Lintner s titulom vtipkovali?
1.10.2020 - 8:49
+14

rado26

 

Ďalší co nepochopil, nevadí.
1.10.2020 - 9:26
+1

FP-lacerta21

 

vsetci su nechapavi debilkovia, iba ty si vrrrrr ... lietadielkoooo
1.10.2020 - 15:15
+3

FP-lacerta21

 

jasneee, vsetci su trapni, len bystrica vtipkuje...
Tooolko srandy a vsetci taki nechapavi...
Este ze BB drzi IQ Sk naroda
1.10.2020 - 15:18
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
thovthKe

 

Možno áno: Ak je trápne poukázať na megatrápnosť, potom trápna je, ináč pravdu nemá, lebo vzhľadom na vynaložené úsilie, námaha etc (postačí copy paste od Kovaľa) titul "zaslúžene" patrí Mi.
1.10.2020 - 17:02
+1

Juslan

 

Súhlas, zase sme najlepší, počas nulovej sezóny urobíme rekonštrukciu štadióna

Kto umí ten umí a kto neumí ten čumí!
1.10.2020 - 8:55
+5

LuukyBB

 

Na FlashScore je prvá Dukla Trenčín. Takže gratulácia do Trenčína.
1.10.2020 - 9:29
+13

XXL

 

SmrtkaBA: opakovaný vtip už nieje vtip
1.10.2020 - 10:25
0

bigi BLOG

 

tento vtip opakovali funkcionari BB az to zludovelo
1.10.2020 - 14:06
+3

matus93

 

No nič .. chlapcom prajem priebeh bez komplikácií .. uvidíme aka to bude vlastne sezóna ..
30.9.2020 - 22:13
+2

Shinody33

 

Myslim si, ze nema absolutne cenu tlacit na to aby sa hralo aj bez divakov. Staci taketo "prekvapenie" a hned hraci idu do karanteny a priebeh zapasov/treningov sa narusi/prerusi, zapasy sa budu prekladat a to sa neda do nekonecna.

Skore uzdravenie chlapci.
30.9.2020 - 22:15
+3

MaxSBA

 

zápasy budú hrať tí čo budú môcť, zvyšok si to dobehne. Ono čo z toho,že nebudeme na to tlačiť, ta korona tu bude aj v Decembri... a predpokladám,že aj na nový rok. Budeme čakať dokedy.
30.9.2020 - 22:16
+8

B-MO

 

ano ale treba to co najskor pretrhnut a spomalit ..ak sa to ukludni potom treba pokracovat a kludne aj naspat s 3 kolovym tyzdnom ako kedysi
30.9.2020 - 22:21
+1

Shinody33

 

Ano, korona tu s nami bude dlho, kym nepochytame a nevyliecime vsetkych, co ju maju, alebo kym nebudeme pekne povinne zaockovani.

Ja sa na to pozeram z pohladu nakladov klubu, lebo za prve bude im chybat vstupne od divakov, za druhe ak budu mat nejaky pozitivny test v muzstve, tak vznikaju naklady na pretestovanie vsetkych v muzstve a po tretie naklady spojene s presuvanim zapasov hore dole, hladanim kompromisov a mnoho ineho. To je aj otazka na kluby, ci chcu hrat takuto "komplikovanu" sezonu.
30.9.2020 - 22:50
+8

poseidon

 

Povinne zaočkovať sa daj ty a kľudne do druhej časti zadku si daj aj tú moju dávku. Ja by som z princípu radšej to chytiť nech mám pokoj.
30.9.2020 - 23:14
+12

HkmDetva

 

Nemusis byt tak nadrzany
1.10.2020 - 2:14
+7

Renderers.

 

A moju davku si da kam? Na čelo?
1.10.2020 - 6:08
+2

Ketchup_Boy#81

 

Aj ja mu davam dobrovolne davku
1.10.2020 - 10:45
0

N-R-N-R

 

myslim ze s tymto vsetkym kluby rataju, a asi sa im to oplati odohrat aj tak ..
1.10.2020 - 7:16
0

matus93

 

Chceš snáď čakať kým nebude PO korone ? Lebo to môže trvať pár rokov .. tak ako každý z nás sa musí s tým naučiť žiť pretože je dosť možné, že korona tu bude dlhšie .. a ani vakcína nemusí byt na rôzne mutácie až taká účinná .. tak aj v športe sa musí nájsť systém ako fungovať .. nie sú tu podmienky na vytvorenie nejakých bublín ako v NHL alebo NBA .. tým padom treba postupne vychytávať muchy ..
30.9.2020 - 22:18
+2

lišiak1

 

on caka na sorosov nanocip
30.9.2020 - 23:02
+1

LenTak93

 

a co? preto su tam volne terminy, aby sa to vsetko dohralo

zakladna cast v pohode takto a na playoff vytvorit bubliny, totalne izolacie hracov od verejnosti, aby sa tam uz neprekladalo nic
aj ked si viem predstavit, ze dovtedy niekoho osvieti a bude slektovat iba pozitivnych hracov alebo iba hracov s tazkym priebehom... v BB nemocnici pracovali lekari s pozitivnym testom, takze toto by vobec nemusel byt problem
30.9.2020 - 22:19
+5

B-MO

 

po novom v Cesku M.Boleslav cize to uz je 5 muzstiev, 2 skoncili karantenu, 1 ma podozrenie caka sa na vysledok.. tu to nebude inak :/
30.9.2020 - 22:17
+1

LenTak93

 

ved ale vy si myslite, ze hokejisti su nejaki nadludia? su presne taki isti ako my a rovnako mozu dostat tu chorobu ako bezny clovek
akoze ja nechapem, preco kazdy zasne, ze niekto z hokejistov je pozitivny a ze nejaky klub ide do karanteny

chceli sme hokej, tak bude a v tejto situacii bude taketo nieco uplne bezne, nevidim dovod vobec nejako nad tym sa zastavovat... pozitivny, karantena, hotovo
30.9.2020 - 22:21
+23

SmrtkaBA

 

Pretoze hokejista sa nemusi toporit v MHD a pracovat 8 hodin Vo fabrike. Ak je tu korona tak ten jeden rok by mohol vydrzat na trening a domov. Ved im ide o zivobytie.
30.9.2020 - 23:25
+8

ATakNejak

 

On sa teperit MHD. Ale stále má rodinu. A manželky chodia do roboty, MHD, či obchodu a deti do školy. Čiže aj keď bude chodiť len na štadión a domov, stále to tam môže doniesť aj iný člen domácnosti.
1.10.2020 - 6:38
+8

ATakNejak

 

*nebude
1.10.2020 - 6:42
0

Tizo BLOG

 

uz vidim ako hokejove manzelky chodia mhd.
1.10.2020 - 13:20
+4

Turiec

 

Futbalisti Slavie sú s prestávkami už zhruba mesiac v preventívnej karanténe. Od začiatku septembra poznali iba cestu zo štadióna do vlastného domu. Nič viac.

"Ani ich rodinní príslušníci nesmeli nič osobne nakupovať. Všetko museli objednávať. Nesmeli chodiť do žiadnych vnútorných priestorov, kde sa zdržujú ľudia. Nesmeli jazdiť MHD," opisoval Syrovátka.
1.10.2020 - 13:24
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Daewo_KS

 

“Mudrost hodne IQ zeny”: Tak ona sice napisala blbost, ale to si napisal aj ty a navyse si sa kvalitne strapnil
1.10.2020 - 12:15
0

XXL

 

SmrtkaBA: Prosím ta už nič nepíš, neprispievaj do faor. Co príspevok to hlupost. Dakujem
1.10.2020 - 10:28
+1

lišiak1

 

a co teraz?
hraju?
hraju.
nic sa neprerusuje, maximalne sa prelozia zapasy a ide sa dalej.
30.9.2020 - 23:03
+2

V_S_Z

 

Už to začína, odložené kolá, chaos...
30.9.2020 - 22:23
+1

B-MO

 

ja nezasnem, je to len info
30.9.2020 - 22:25
0

MaxSBA

 

Rátajme, aktuálne smú hrať Nitra, Zvolen, Bystrica, Michalovce, Poprad, Trenčín, Mikuláš, Detva.

V karanténe je Miškolc, Zámky ( tie končia karanténu 4.10 ) ,v Košiciach je ķorona.
30.9.2020 - 22:27
+2

MaxSBA

 

K tým 8 som zabudol Slovan
30.9.2020 - 22:28
+1

julo

 

Aj v Miskolci je covid
30.9.2020 - 22:33
+2

MaxSBA

 

No proste sú v karantene.
30.9.2020 - 22:35
+1

julo

 

Strasne smiesne
30.9.2020 - 22:41
+2

MaxSBA

 

Ach jaj. Človek už ani smajlíka nemôže dať. Neboj nepokazim si to.
30.9.2020 - 22:43
+27

HkmDetva

 

Tak tak
1.10.2020 - 2:14
+1

pifel

 

Zamky sa budu moct zapojit az po negativnych testoch nie?
30.9.2020 - 22:35
0

pifel

 

Mno.. uvidime o 5-14 dni kolko bude pozitivnych po dnesnom stretku v BA...
30.9.2020 - 22:34
+2

MaxSBA

 

Tak sa premoria a budú môcť potom hrať v kľude.
30.9.2020 - 22:37
+4

SmrtkaBA

 

Velmi smiesne. A kolki zomru a kolki budu mat trvale nasledky alebo to posunu dalej detom starym ludom tehotnym zenam?
30.9.2020 - 23:27
+8

bwpow

 

Uz nejaku chvilu rozmyslam o tejto otazke, ale odpoved nepoznam. Co je to teda?
1.10.2020 - 1:16
+2

MaxSBA

 

Neprekvapuje má že smrtka píše o smrti.
1.10.2020 - 1:49
+6

HkmDetva

 

Kto by to povedal.. ale tak ze pise aj o tehotnych zenach je skvele tak smrtka bude odteraz synonymom zivota
1.10.2020 - 2:16
+2

weefoe

 

A koľkí zomreli, lebo im zrušili vyšetrenia a operácie?
Podľa štatistík na Slovensku zomrie cca 53000 ľudí ročne a to aj na o mnoho zákernejšie choroby ako ten Covid na piedestály. Len dojčiat zomrie ročne 300 a napr. na choroby dýchacej sústavy je to cez 2000 ľudí, a žiaden núdzový stav nebol a takmer nikto tomu nevenuje pozornosť.
Takže takéto akože moralizujúce otázky sú smiešne.
1.10.2020 - 6:46
+5

samajamado

 

Ale tých ľudí na covid umrelo tak málo práve kvôli opatreniam. Či to sa ti nehodí do štatistiky?
1.10.2020 - 7:09
+13

N-R-N-R

 

80,9 % ma mierny priebeh, tazky priebeh 5%, úmrtnosť celkovo 2,5%

umrtnost
do 40 rokov: 0,2%
po 50 rokoch: 1,7%
60-80 rokov: 11,6%
nad 80 rokov: 14,8%
1.10.2020 - 7:28
+4

Sunkafit

 

Celosvetova umrtnost je 4percenta...co v dnesnej modernej dobe je slusne cislo..len tak mimochodom
1.10.2020 - 8:18
+9

N-R-N-R

 

Celosvetová, ale tá je ovplyvnená genetickou predispozíciou. Napríklad Taliani, Angličania, Amíci majú vyššiu úmrtnosť ako Slováci alebo Česi, vzhľadom na genofond. A práve preto ma zaujíma úmrtnosť na Slovensku. ... Napríklad celosvetová úmrtnosť na Čierny kašeľ, ovčie kiahne alebo chrípku je niekde inde ako úmrtnosť na Slovensku. S COVIDOM je to rovnaké.
1.10.2020 - 8:45
+2

HeyYou

 

4 percenta je udaj na mile vzdialeny od reality, realne to je okolo pol percenta, ak teda hovorime o pocte umrti k celkovemu poctu nakazenych.
1.10.2020 - 8:59
+4

Sunkafit

 

Ako myslis
1.10.2020 - 10:53
+2

ptr421

 

Úplne postačí ak tých 2,5% ľudí skončí v nemocnici (v CZ momentálne 2,9). Nechať to vyhniť na nejakých 100k aktívnych prípadov a lekári sa nebudú venovať ničomu inému len covidu. Ak teda nechceme ísť švédskou cestou - morfín do žily a čau.
1.10.2020 - 13:01
+2

fany

 

Ten morfin môžu začať pichať tým, co im už aj tretí krát odložia operáciu pri bolestiach ako sviňa.
1.10.2020 - 15:22
+1

weefoe

 

O čom točíš? Ja som reagoval na selektívne moralizovanie a ty už otáčaš kormidlom iným smerom...
Chlope, si si istý, že neumrelo viac ľudí na "bežné smrteľné choroby", len preto, lebo teraz Covid je v kurze?
Ja nič nezľahčujem, a veľmi si prajem, aby sme našli tú správnu cestu. Peace
2.10.2020 - 6:26
0

Sunkafit

 

To vas mudrych co davaju tieto kktiny asi nenapadlo ze napriklad tych tvojich 300dojciat rocne ked sa to dostane vsade na oddelenia a bez opatreni by mohli byt kludne 500 dojciat?
1.10.2020 - 8:16
+10

weefoe

 

Ďalší čo nepochopil reakciu...
2.10.2020 - 6:27
0

N-R-N-R

 

Veeeeelmi mizive percento bude mat tazky priebeh, vacsina ani nezbada ze nejaky covid ma... A co sa tyka prenosu na starych ludi, tak pri strete so starymi ludmi treba pouzivat ruska, a moznost nakazenia sa takmer eliminuje.
1.10.2020 - 7:22
+1

N-R-N-R

 

aj tent azky priebeh velmi zisi od toho, ci mas uz nejaku chorobu, alebo nie.. podla veku, imunity, kolko zeleninky a ovocia papas, ako sa otuzujes a ci sportujes
1.10.2020 - 7:34
+1

Maross NR

 

skúma sa ešte, aj pri tých bezpríznakových, aké dôsledky to zanechá .. práve tie podstatné informácie chýbajú a aj preto je nový vírus nebezpečný..
.. druhá vec je, že nastávajú lepšie podmienky pre šírenie vírusu a zrejme aj tých bezpríznakových bude podstatne menej..
1.10.2020 - 9:27
+1

Sunkafit

 

Nie kludne to mozes dostat opakovane
1.10.2020 - 8:14
+4

Sedko NR

 

Chaos extraliga sezóna 20/21. To o inom nebude, iba o karanténe a predohravani či dohrávaní, ani nebudeme vedieť ktoré kolo sa po správnosti hrá
30.9.2020 - 22:47
+5

MaxSBA

 

Bude sa hrať kolo hraj kto môžeš
30.9.2020 - 22:52
+9

Sedko NR

 

My budeme hrať 10te a vy 2he, pohoda
30.9.2020 - 23:05
+3

HkmDetva

 

Tak jak cesi co narobime... ale ak sa vobec bude lebo ja tam vidim vyse 50 s rolbarmi kustodmi atd
1.10.2020 - 2:17
+1

N-R-N-R

 

uz to zmenili, ze ak bude ucinkujucich, alebo sportovcov spolu s organizatormi viac ako 50, predstavenie, alebo sporove podujatie sa bude moct odohrat, ale bez diviakov
1.10.2020 - 7:29
+2

Ketchup_Boy#81

 

Je tam vynimka moze byt kludne viac ludi ...
1.10.2020 - 10:48
0

Sunkafit

 

Najlepsie bude ked jeden hrac nastupi to iste kolo aspon za 3kluby
1.10.2020 - 8:19
+1

Sesto6

 

A ako mam tipovat, ked neviem co sa vlastne naozaj odohra?
30.9.2020 - 23:00
+3

pifel

 

Budes tipovat co sa odohra .
30.9.2020 - 23:04
+3

hcpozitiv

 

čiže po zapase
1.10.2020 - 9:02
+1

HkmDetva

 

Hodinu pred zapasom
1.10.2020 - 2:18
+1

lišiak1

 

hlavne by sa uz mohli vymysliet nejake normalne testy kde netreba cakat den, dva na vysledok a platit si za sparanie v nose 50 ecok.
30.9.2020 - 23:06
+1

julo

 

Co tu tak citam,je vas tu kopec virologov,vedcov...skuste na tom popracovat
30.9.2020 - 23:15
+50

N-R-N-R

 

ok, nech mi poskytne vlada grant, a nieco vymyslim
1.10.2020 - 7:30
+1

Sunkafit

 

Tak ja sa necudujem ze taka India je na tom velmi zle ked tam maju plno ITčkarov sme v bezpeci
1.10.2020 - 8:22
+3

weefoe

 

No, keď je to tak nákazlivé, nestačí kýchnuť alebo napľuť do vreckovky? Pýtam, sa vážne HP konzília.
2.10.2020 - 6:29
0

bwpow

 

V KE v medirexe vysledok do 4 hodin.
30.9.2020 - 23:26
+2

Aasen36

 

Podobne : Aj v Martine
1.10.2020 - 9:35
0

VSŽ Košice

 

Nechutné akou formou sa košický klub rozhodol podporiť premiéra
30.9.2020 - 23:11
+18

mitoO

 

To snad myslis ako vtip.
30.9.2020 - 23:24
+8

pifel

 

To neni dobre ani ako vtip
30.9.2020 - 23:28
+4

VSŽ Košice

 

Myslel som že sarkazmus venovaný kritikom všetkých opatrení bude jasne zrejmý
30.9.2020 - 23:39
+6

mitoO

 

To som rad, ze je to tak
30.9.2020 - 23:43
+2

Scorpi

 

V dnesnej dobe ked citas komentare vsetkych tych expertov tak uz si nemozes byt nicim isty
1.10.2020 - 10:15
+3

MichalMilan100

 

V Košiciach robia všetko preto, aby hrali v decembri
30.9.2020 - 23:17
+5

SmrtkaBA

 

A ten maraton co tam mate bude?
30.9.2020 - 23:33
+2

bwpow

 

Nakoniec ano
30.9.2020 - 23:34
0

SmrtkaBA

 

A pojdu len 50? Alebo budu mat 12-hodinove testy? Ako to urobia?
30.9.2020 - 23:36
+1

VSŽ Košice

 

2 metre postačia
30.9.2020 - 23:41
0

SmrtkaBA

 

Haha, peleton bude zakazany.
30.9.2020 - 23:42
+1

HkmDetva

 

Pelleton?
1.10.2020 - 2:19
+3

richardd6

 

200 bežcov
1.10.2020 - 6:46
+2

tomashko

 

V súlade s dnešným aktualizovaným znením vyhlášky upravujúcej podmienky pre konanie hromadných podujatí dnes môžeme konštatovať, že maratónska vytrvalosť sa vyplatila a v nedeľu 4. októbra budeme môcť na štarte 97. ročníka Medzinárodného maratónu mieru privítať 200 maratónskych bežcov. Pretekať sa bude na novokoncipovanej trati pozostávajúcej z desiatich okruhov s dĺžkou 4,2 km. Okruh bude vytýčený na uliciach Hlavná a Moyzesova ulica. Priestor štartu a cieľa ostáva bezo zmeny.

Účastníci podujatia budú v súlade s vyhláškou organizátorom otestovaní schválenými antigénovými testami. Všetci bežci zaradení na štartovú listinu budú o tejto skutočnosti informovaní oficiálnou cestou (e-mailom) zajtra t.j. vo štvrtok 1.10.2020. Súčasťou tohto vyrozumenia budú aj záverečné pokyny definujúce všetky dôležité informácie pre pretekárov.

Srdečne ďakujeme každému, kto nám prejavil v posledných dňoch a hodinách podporu, ideme pracovať na tom, aby podujatie bolo dôstojným pokračovaním jeho doterajšej histórie.
30.9.2020 - 23:52
0

MackoPu

 

Tak nasi este potrenuju. Ale toto je len zaciatok.
30.9.2020 - 23:31
+1

Adam138

 

Na čo išli hrať ten prípravný zápas do miskolca ach tešil som sa na prvý ligový zápas :/
1.10.2020 - 1:34
+1

MaxSBA

 

Tak ten prvý by ste aj tak hneď nehrali kvôli ľadu. Akurát sa vám trochu predĺži pauza.
1.10.2020 - 1:50
+2

amentma

 

Dajte nam supera : Ale vazne, ked NZ ani KE nemozu hrat, preto si v piatok nestrihneme derby s bryndziarmi? Neprepadne termin, kedze na zimaku sa mame striedat, dohravky nebudu jednoduche na planovanie.
1.10.2020 - 6:45
0

LenTak93

 

lebo potom by to už nenakombinoval nikto, keby sa to začalo miešať kolo cez kolo
1.10.2020 - 7:34
0

Big brother

 

Vobec by to nebol problem
1.10.2020 - 9:09
+1

BieloModra

 

no... hlavne aby boli po prelieceni v poriadku myslim ze to je podstatne
1.10.2020 - 7:00
+2

spartacus

 

Upne zbytocne sa zacne liga toto bude dookola raz jeden potom druhy a potom uz stratis orientaciu kto ktory zapas dohrava. A je tu fakt ze je vsetko bez divahov co je na hvno
1.10.2020 - 7:33
+2

N-R-N-R

 

pohoda, po prekonani covidu mas imunitu tusim pol roka, cize mesiac, dva vydrzime posuvat zapasy, a ked covid prejde celym hokejovym spektrom, tak sa bude hrat normalne , za tie dva mesiace aj klesnu pocty infikovanych a mozno sa aj na stadion dostaneme ...

K*rva chlapci a dievky, troska optimizmu v tejto nelahkej dobe!
1.10.2020 - 7:37
+1

BieloModra

 

Konecne volaco pozitivne
1.10.2020 - 8:10
+2

tulen - kosice

 

covid je výmysel , rúška dolu ...
orbán zatvára hranice , ale naši super manažéri tam naplánujú prípravný zápas ...
1.10.2020 - 7:41
+6

mitoO

 

Tak neviem teraz. Nebudu tam radsej chodievat nasi ani cez ligu?
Zamky sa nakazili v Skalici. Ta mala otvorene "hranice".
Ale chapem, kopnut si treba.
1.10.2020 - 8:08
+4

Urpiner17

 

Odkiaľ máš info že sa hráči nakazili práve tam? Lebo podľa môjho názoru, väčšina hráčov žije normálny život ako ty alebo ja a chodí normálne vonku po meste....
1.10.2020 - 8:57
0

Westlund32

 

kto prežije ?: mohli by sme súťaž u robiť systéme kto prežije , mužstva ktoré majú coronu automaticky vylúčiť ,vždy keď mužstvo bude mat covid skončí. Postupné mužstva budú odpadávať a posledné sa stane majstrom galaxie .takže nz miskolc Košice sú mimo hry ostáva už len 9
1.10.2020 - 7:57
+2

Renderers.

 

Zamky?
1.10.2020 - 8:09
0

mitoO

 

Slovan?
1.10.2020 - 8:14
+2

Westlund32

 

Ten som.uplne zabudol takže ostáva hre 8 takže máme tu rovno play off
1.10.2020 - 9:12
0

mitoO

 

Uvidime, ako to dalej v PO pojde. Vela moze zmenit aj vcerajsie sustredenie timov v Bratislave.
1.10.2020 - 9:15
0

yaro.s

 

Pri takom tempe tu môže byť o chvíľu hneď finále
1.10.2020 - 9:15
+1

Render 77 Nr

 

Takže kto sa neprizna je majster.
1.10.2020 - 11:37
0

bigi BLOG

 

ziadny hrac hokejoveho slovana nemal covid. to mal len hrac ktory trenoval so slovanom
1.10.2020 - 14:12
0

fany

 

Boli komplet otestovaní po zápase s NZ? A od toho hráča sa nikto nenakazil?
1.10.2020 - 15:23
0

FP-lacerta21

 

v BA napada korona len hracov bez zmluv...
ked si s nimi a nemas zmluvu, skapes... ale ak ju podpises, si voci korone imunny...
2.10.2020 - 9:29
0

mitoO

 

Na to ti nikto neodpovie a ziaden novinar o tom nenapise
2.10.2020 - 9:31
0

fany

 

Super, presne tak to vnímam aj ja ,len som to chcela potvrdiť. Díky.
2.10.2020 - 13:03
0

bigi BLOG

 

Neviem opytaj sa na slivane alebo este lepsie na RUVZ, ktory ked tak by ich malu vytrasovat
2.10.2020 - 9:37
0

FP-lacerta21

 

a???
kolki hraci sk slovan boli pozitivni na FO a hrali???
Max gulicky vo vacku
1.10.2020 - 15:26
0

crosbynko

 

Takzvane corona off
1.10.2020 - 13:38
0

nerorome

 

Takže zajtra by sa mali hrať iba 3 zápasy (MI-BA, PP-NR, DT-LM). Pekne to začína...
1.10.2020 - 8:02
+2

nerorome

 

Zmena. Zajtra budú hrať aj ZV s BB. Oceňujem flexibilitu klubov
1.10.2020 - 12:27
+3

juromt

 

....: A kde je tichy zabijak? Preco mlci?
1.10.2020 - 8:26
0

Sunkafit

 

Lebo je tichy?
1.10.2020 - 8:44
+7

fany

 

On nebúcha do stola, on nerobí teátre.On nerobí proste nič.
1.10.2020 - 10:51
+1

NzSlovak

 

Covid: Nasi hráči sú síce v karanténe, sú pozitívne testovaní, ale podla klubu sú zdraví a nemajú žiadne príznaky. Preto by ma zaujímalo, či sa aj udržiavajú v nejakej kondícii a nasadení.
1.10.2020 - 8:37
0

NzSlovak

 

A je to jedno: Kolko zápasov sa zajtra bude hrať. Každý tím si tým prejde. Nerobte tu z toho zase nejakú eufóriu. Liga začne a s týmto sa proste ráta. Možno bude aj kolo, v ktorom sa odohrá len 1.zápas, ale hlavné že hrať sa aspoň bude. A v priebehu času príde situácia, kedy budú pripravení hrať všetci..
1.10.2020 - 8:39
0

FanusikZamkov

 

Ja nie som si 100% istý že zajtra sa začne. Rozhodcovia ako? Už sa dohodli so zväzom? Pokiaľ viem zatiaľ nie.
1.10.2020 - 9:16
0

N-R-N-R

 

tak sa zoberu zahranicni, kym sa nedohodnu
1.10.2020 - 9:26
0

Aasen36

 

Ide sa pískať : Dohodli sme sa
1.10.2020 - 9:37
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
wedro

 

Covid-19 : Bude zaujímavé ak mužstvo bude infikovane tesne pred alebo počas play off.


Na druhej strane treba brať pozitívne hráči KE to majú hneď na začiatku sezóny.

Týmto si prejde každé mužstvo v lige.

Dovolím si povedať že druhá vlna bude oveľa viac nakazlivejšia

Prvá vlna bola na začiatku jari

Teraz prichádza jeseň-zima.

Zmena klimatizácie. ľudia viac haklivy na teplotné vykyvy počasia.
Budú najrizikovejšia skupina.

Pochmúrne, upršané počasie
ľudia sa už teraz podráždene správaju, nervozita, stres... adt

Odporúčam zaočkovať sa proti chrípke.

PS: doplním ešte papkajte ovocie, zeleninku, majte pohyb(športujte= pozitívne myslenie dobrá nálada)
Dostatok spánku dajte si pauzičku poobede na hodku za búvať ako bábätká.

Človek sa bude mať fajn.



Takže tak


1.10.2020 - 9:18
+2

Big brother

 

Presne tak. Ale u vas su pozitívni len dvaja zrejme.
1.10.2020 - 9:23
+1

mitoO

 

Zatial. Aj v NZ boli len 1-2aja.
1.10.2020 - 9:49
+1

Big brother

 

Ano. Uvidíme kolkí sa nakazili, iba vravím ako to je. Znamy mal tiež covid a ženu s deckom nenakazil.
1.10.2020 - 10:14
0

fany

 

Presne tak to bolo. Aj v tej firme ,kde sa chlap priznal, že bol na svadbe s pozitívnym a dali otestovať vyše 100 zdravých ľudí bez akýchkoľvek príznakov a bum 70 pozitívnych. A na 100% to nebolo od toho 1 človeka.
1.10.2020 - 10:55
0

petrik

 

takze hraci KE vcera neboli pred uradom vlady lebo uz vedeli ze su (resp. ze asi budu) pozitivni? alebo je to nahoda a v blave neboli lebo z nejakeho dovodu nechceli?
1.10.2020 - 9:27
0

Big brother

 

Dám ti dobrú radu. Prečítaj si článok, dozvieš sa.
1.10.2020 - 9:30
+14

Daewo_KS

 

Naco by to robil? Uz teraz takto z voleja predsa odhalil tajny plan HC KE
1.10.2020 - 12:19
+4

LuukyBB

 

Dnes: 797 pozitívnych pri 9170 testoch.

Takže cca 8,70 % z testovaných vzoriek bolo pozitívnych...
1.10.2020 - 9:36
0

N-R-N-R

 

Okej, a čo to pre nás, bežných smrteľníkov znamená? Veď je jasné že zvýšené a tvrdšie opatrenia sa "pretavia" do reálnych čísel až za 2-3 týždne
1.10.2020 - 9:43
0

BieloModra

 

Pre nas beznych smrtelnikov to znamena to zd musime byt pozorni opatrni a chranit zdravotnikov predavacky policajtov a pod....nepodporit zlahcovatelov a pri kazdej prilezitosti ked nebudu respektovat pravidla si nie sepkat aha nema rusko alebo nos von...nekompromisne sa ozvat...tolko mozeme teraz robit
1.10.2020 - 9:49
+24

HeyYou

 

ja by som namiesto udavania radsej pristupil k zodpovednosti voci sebe, napriklad ak viem, ze som rizikovy, tak sa nebudem druzit nadmieru nevyhnutnu, lebo viem, co to pravdepodobne bude znamenat. tato jednoducha vlastnost by dost pomohla, iste viac ako sa volakde v autobuse zavzdusnovat, ze niekto ma rusko na pol žrde.
1.10.2020 - 9:57
+3

BieloModra

 

Rusko na pol zrde je presne to co moze toho sofera nakazit napr...ja nehovorim o udavani a zavdusnovani...ja hovorim o zodpovednosti zo zvyskom s tebou suhlasim aj ked presne ta skupina o ktorej pises casto tuto sebareflexiu nema
1.10.2020 - 10:05
+13

amaskiea BLOG

 

ja sa pripájam k tomuto názoru
1.10.2020 - 10:18
+4

BieloModra

 

Vdaka...prave si si zaplatil "kalerabovisko".... ja som v tomto nekompromisna a neempaticka
1.10.2020 - 10:26
+2

amaskiea BLOG

 

Okrem toho to vôbec nie je o empatii, to je len náš vlastný alibizmus. Aj Ko-otlebu mali vyviesť zo štúdia, ani sa s ním nemali baviť, hasič ho mal zdrapiť a vyniesť von, mongolíka. To bolo zase jeho jedno veľké celokaleráboviskové víťazstvo, dosiahnuté s drevenou šabličkou, ako je už uňho zvykom.
1.10.2020 - 10:39
+5

BieloModra

 

Presne ja vobec nechapem ako to riesili...normalny alibizmus v priamom prenose...
1.10.2020 - 10:45
+4

Tino

 

to je poziadavky: obavam sa zatial nerealne, svk necitia realne potencionalne obavy...byt zodpovedny je fajn, ale musi to byt drviva vacsina obyvatelstva aby si ti ktori to maju na haku pripadali natolko hlupo ze sa apson zbytocne nepretrcaju...co sa zial nedeje, , ludi schopnych a ochotnych ostentativne davat najavo , ze sa teda nebudu nijak obmedzovat, dokonca budu robit prieky je hafo a pribuda ich...podporu nachadzaju v politike, sporte, kulture dokonca medzi lekarmi, dokazu si obhajit vlastny postojnejako sice kostrbato ale im to predsa len staci , niekde v zadnej casti mozgu vacsina citi ze to co robia nie je spravne, ale ich pohodlie a potreba revolty je aktualne silnejsie....mozn osa spamatau ked nam zacne kolabovat zdravotnictvo...hoci pri tejto pakazi ja ocakavam ze budu spochybnovat aj to ze nam kolabuje zdravotnictvo,.
1.10.2020 - 10:24
+6

HeyYou

 

nevidim to tak tragicky, denne chodim v mhd a nevsimol som si nejake ostentativne porusovanie pravidiel ako pises, vo virtualnom svete tych ludi asi pocut viac ako niekde vonku.
inak nic v zlom, ci uz ide o teba alebo bielomodru, zrejme mame na vec dost podobny nazor, ale este raz namiesto rozsiahlych stati na temu ako a kde druhi porusuju pravidla sa treba starat predovsetkym o svoje dodrziavanie pravidiel a zodpovednost voci sebe (blizkym), prilis horlivi bojovnici proti korone-najma pokial ide o druhych mna osobne dost vyrusuju a som v strehu kedy zacnu navrhovat zakazy vychadzania pripadne zriadenie ludovych milicii na potieranie protiruskovych zivlov heh
1.10.2020 - 11:21
+1

BieloModra

 

Ok...kazdy mame nazor aj skusenosti prajem ti aby si v rodine nemusel riesit nic v suvislosti s touto infekciou asi mam stastie ale denne sa stretavam s vlaznym a laxnym pristupom
1.10.2020 - 11:31
+3

amaskiea BLOG

 

to že začať treba od seba, plati samozrejme aj v tomto, ale: na druhej strane, kým mudráci budú môcť svojou infantilnou revoltou neobmedzene ohrozovať svoje okolie, tak ty môžeš aj s celou tvojou osobnou zodpovednosťou byť doma zavretý aj do nevidím a furt to tu bude v podobe ixypsilontej vlny...
1.10.2020 - 11:36
+2

HeyYou

 

ak mas pocit, ze druha vlna a dalsie po nej nasledujuce vlny su (budu) dosledkom nejakej nezodpovednosti a porusovania pravidiel, tak by si si asi mal ujasnit co vsetko bolo po odozneni prvej vlny povolene.
1.10.2020 - 11:43
0

mitoO

 

Clovek by mal mat aj vlastny rozum. Netreba surne robit vsetko, co je povolene.
To bola aj argumentacia isteho mestskeho poslanca. A bola (aspon mne) smiesna.
1.10.2020 - 11:52
+5

amaskiea BLOG

 

Všetko čo nejakým spôsobom neguje ochranné opatrenia, zvyšuje potenciálne riziko nákazy. Na jednej strane hovoríš o osobnej zodpovednosti a na druhej strane sám relativizuješ jednotlivé typy rizík.
A okrem toho načo do toho vôbec pletieš pravidlá? To keď hovoríš o osobnej zodpovednosti, tak snáď nemáš na mysli dodržiavanie toho, čo furt nariaďuje a odvoláva Matovič a navyše mechanicky až od dátumu, ktorý nastaví on?
1.10.2020 - 11:57
+3

HeyYou

 

pravidla: pletiem ich sem preto, lebo je to aky-taky oporny bod, od ktoreho si mozeme odvodit, co je zodpovedne a co nie-a to aj napriek miernemu chaosu, ktory to sprevadza, ak mas ty nejaku osobnu definiciu zodpovednosti, tak to je ciste tvoje rozhodnutie. ja neocakavam, ze kazdy bude taky lumen ako ty a namiesto epidemiologov si bude stanovovat sukromne zoznamy krajin/podujati/institucii, ktore moze navstivit a za akych podmienok.
1.10.2020 - 15:46
0

amaskiea BLOG

 

Zbytočne preháňaš. Na to aby človek pochopil, že oficiálne pravidlá sú len pomocná latka nastavená v nejakom priemere pre všetkých, nemusí byť žiadny lumen. To že ich akokoľvek striktne dodržiavam, nie je ešte vôbec o mojej zodpovednosti. Moja osobná, individuálna zodpovednosť začína podľa mňa práve od momentu, keď si poviem, čo som ja za seba schopný urobiť ešte navyše, nad tie pravidlá.
To nemusí byť len o tých rúškach, sociálnych kontaktoch, pohybe, hygiene..., ale napríklad aj o tom, čo sme tu už preberali vyššie, že sa nestarám len o seba, ale keď nejaký kotrba ohrozuje všetkých, tak ho na to upozorním. Jasné, v pomere ku všetkým nákazám, je to, čo môže spôsobiť on sám, ak je vôbec nakazený, zanedbateľné. Ale to je každá jedna nákaza - zanedbateľná v pomere ku všetkým ostatným, ako aj moja akokoľvek prísna osobná zodpovednosť voči všetkým ostatným potenciálnym nakazeným a šíriteľom. A okrem toho, ak to trdlo aj nie je nakazené, tak ak sa ti podarí ho upratať, možno ho tým uchrániš od nákazy v budúcnosti.
1.10.2020 - 16:36
+1

amaskiea BLOG

 

Aby som nebol pochopený nesprávne - ja nikoho neobviňujem z toho, keď nemôže, alebo nevie/nedokáže urobiť nič navyše. Presne o tom je tá osobná zodpovednosť - to si každý zodpovie sám pred sebou, a určite sú takí, pre ktorých je objektívne nemožné urobiť niečo navyše, a ja som úplne v pohode aj s tým, ak to niekto nedokáže čisto subjektívne. To je všetko v poriadku.
Zľahčovanie je celkom iná vec.
1.10.2020 - 16:42
0

HeyYou

 

ok, myslim, ze v pohode, mas takyto postoj.
pre mna viacmenej je zodpovedne to, co je v tych pravidlach, samozrejme nie su formulovane tak bezchybne, aby za kazdych okolnosti boli platne a nebolo nutne ich nijak (osobne) doplnit v urcitych situaciach, ktore prinasa zivot.
kazdopadne necitim sa pred sebou nezodpovedne ked som bol v lete niekolkokrat v prahe (zije tam polovicka), pripadne som bol v oblubenom klube, na pive, a tak dalej. zivot ide dalej..
1.10.2020 - 17:56
0

Tino

 

co vsetko bolo povolene: suviselo s politikou, kto nemal v palici vyslovene nasrane chapal, ze siroka verejnost, masy malych ludi potrebuju povolit, alebo to nazvime pauzou...ake budu dosledky boli kazdemu sudnemu jasne, ale tak to uz s ludmi proste chodi politik urobi politicke rozhodnute aby prezil a mali ludia mu budu vdacni ...byt zodpovedny sa zdoraznovalo po cely cas, ale co to znamena byt zodpovedny sa relativizovalo, resp to ludia nechceli pocut,nezaujimalo ich to v hlavach uz mali len ak osi to konecne uziju.
1.10.2020 - 12:27
+5

HeyYou

 

neviem teda, ze by sa nejak ta zodpovednost relativizovala, nejake vykriky do tmy na internete nepocitam, ano, prebiehala nejaka diskusia, ale urcite pravidla sme mali. ja odmietam igorovsky obvinovat ludi z nezodpovednosti len preto, ze si isli podla platnych pravidiel a nenadstavovali si nejake osobne normy naviac.
ze je to politicke rozhodnutie je ciastocne pravda, avsak su tam aj ine aspekty, napriklad ekonomicke.. ako si to vlastne predstavujes, ze teraz az do vakciny-ktora bude bohviekedy budu vsetci svorne sediet na prdeli? ved to nie je mozne, to je jasne snad.
tento clanok ma zaujal: https://dennikn.sk/2051717/zrejme-sa-premorime-skor-nez-pride-vakcina-vravi-cesky-imunolog/
1.10.2020 - 16:05
0

Tino

 

nie: nebudem sediet na prdely ale budeme zodpovedni....prave preto aby sme si nepolozili ekonomiku, niektore domace segmenty napr zamerane na turizmus... prikladov doslova hromadneho nezodpovedneho spravania sa ktoreho nasledkom je divoke sirenie covid moze byt orava a ich vylety do PL...mozes odmietat matovicovske reci o nezodpovednostoi ale situacia je taka ze nezodpovednost je za tymto sirenim a plz nepokusaj sa mi podsunut ze ja vynim cely narod.
1.10.2020 - 16:41
+2

HeyYou

 

nebudem sa zaoberat spekulaciami odkial, od koho a za akych podmienok sa to rozsirilo, nesedim na tom urade, kde trasuju nakazenych, cize tuto disciplinu prenecham inym.
1.10.2020 - 18:03
0

Tino

 

jasne rozumiem: ja registrujem v porovnani s jarou dramaticky vyssi pocet ludi neochotnych sa obmedzovat...a suhlasim kazdy sa ma starat v prvom rade o seba a ziadat viac u seba az potom u druhych...
1.10.2020 - 11:45
+2

bigi BLOG

 

ono to je dan za uspesne zvladnutu prvu vlnu. ktora u nas prakticky oproti ostatnym krajinam neexistovala, a teraz si vela ludi mysli ze to nic nie je, a holt sme nepoucitelny z historie. ono to tak bolo aj pri spanielskej chripke, ze druha vlna zasiahla viactie miesta ktore nemali taku silnu prvu vlnu
1.10.2020 - 14:27
+4

Tino

 

to mi je jasne: ja som dostal otazku natvrdo a poctivo myslenu ze ci covid nie je vymysel , typek nepoznal nikoho s covid tak mal pochybnosti
1.10.2020 - 18:42
0

bigi BLOG

 

ja neviem kde chodis ale tie ruska na pol zrde maju dost vela ludi a este lepsie iba na brade
1.10.2020 - 14:24
+2

HeyYou

 

pravidelne karlovka-dubravka-devinska-devin a to vacsinou pocas spicky, na moje prekvapenie osoby skolopovinne ruska takmer bez vynimky ako treba, aj pracujuci normalne, najcastejsie "rebeluju" dochodci.
1.10.2020 - 15:49
+1

bigi BLOG

 

No tak ja mammine skusenosti taka patina nie a je to prierez vekom
1.10.2020 - 17:27
0

bigi BLOG

 

ahatakze ja som zodpovedny a nejaky dementny ignosrt ktory si ani nevie poriadne nasadit rusko je v poriadku, hmm zaujimava uvaha, a teraz si zober ze od takeho curaka si to donesies domov a tam nakazis osobu ktora je rizikova, ona sedi doma ty vsetko dodrziavas ale prosto ignorantsky dement si povie ja som hero
1.10.2020 - 14:19
+1

LuukyBB

 

Presne tak. Ale toto bude ťažký boj. Máme tu tisíce ľudí, ktorí to všetko zľahčujú, šíria nezmyselné články a možno až stovky tisíc ľudí, ktorí to všetko zdieľajú... Dokonca sa na tom ešte aj zabávajú a napríklad chorému Kňažkovi dokonca prajú všeličo zlé. Nemôžem to ani len napísať čo. Lebo mi to nedá...
1.10.2020 - 10:34
+8

BieloModra

 

Viem presne viem co je toto za pruser
1.10.2020 - 10:40
+1

fany

 

Tak si dohľadaj o Kňažkovi ako nosil rúško a čo rozprával predtým ako ochorel. 75 ročný chlap mal sedieť doma a nie šaškovať z divadla do divadla a bez rúška. Teraz tie jeho reči majú váhu 0-0- NIČ.
1.10.2020 - 11:00
+1

amaskiea BLOG

 

Tejto logike ja vážne nerozumiem: čiže teraz keď má osobnú skúsenosť a hovorí, že to nie je žiadna sranda, aby to ľudia nepodceňovali, tak to neplatí, lebo predtým nenosil rúško? Fakt zvláštne.
1.10.2020 - 11:04
+10

LuukyBB

 

Niekedy je naozaj veľmi ťažké hľadať akúkoľvek logiku. Na jednej strane to je podľa niekoho obyčajný soplík, ale keď to už chytí známa osobnosť, a opíše svoj stav, tak zrazu si za niečo také môže tá osoba sama. Čiže logicky: Známa osoba si môže za niečo čo je výmysel sama... Ach.
1.10.2020 - 11:20
+7

fany

 

Inak chlapci toto čo ste teraz napísali, to ste vyčítali z môjho príspevku? Tak to potom ste v škole asi nezachytili ,že čítať treba s porozumením.
1.10.2020 - 11:57
0

amaskiea BLOG

 

"Teraz tie jeho reči majú váhu 0-0- NIČ." - prosím, môžeš nám vysvetliť, ako toto človek schopný čítať s porozumením má správne pochopiť?
1.10.2020 - 12:05
+9

topska

 

Co ho nenosil?
1.10.2020 - 17:01
0

hello, havarju

 

Výborne napísané. Toto by malo byť napísané v každej diskusii, aby to tu ľudia pochopili.
1.10.2020 - 12:19
+3

Render 77 Nr

 

Neskoro na opatrenia.
1.10.2020 - 11:39
0

Mato-Mi

 

Skoro kazdy den je ten percentualny podiel viac menej rovnaky, medzi cca 7-9%. Ale toto nikde nespominaju. Len strasia obrovskymi cislami. Ak by otestovali za jeden den 100.000 ludi, tak budeme mat medzi 7.000-9.000 pozitivnych. A to by niektorych ludi rovno je8lo o zem z takeho cisla.
1.10.2020 - 9:43
+2

hello, havarju

 

To nie je pravda. Do 20. septembra to boli zväčša do 4% a počet testov bol už aj predtým dosť vysoký. To percento zistených prípadov vyskočilo až posledný týždeň. Takže zavádzaš.
1.10.2020 - 11:38
+7

Horizon

 

Ja len že malo by to byť tak okolo 1%.
Česi dlhodobo majú viac ako 10% a Nemci potichu hovoria, že v ČR nezvládajú situáciu...
1.10.2020 - 13:28
0

Corgi77

 

Mohli by uvádzať aj tie %
Lebo ľudia vidia 800 a už si stavajú barikády doma. Pritom je to stále to isté už mesiac.
Presne takto sa vyvoláva hystéria medzi ľuďmi.
1.10.2020 - 9:51
+1

mitoO

 

percenta si snad kazdy vie spocitat
1.10.2020 - 9:59
+3

LuukyBB

 

Na Slovensku ? No to by si bol prekvapený. Žiaľ je tu mnoho ľudí, ktorí nevedia rátať ani na kalkulačke. O percentách ani nehovorím...
1.10.2020 - 10:26
+12

fany

 

Tak toto Ti dávam za pravdu. Je to des. Ale dlho sme sa držali na 3%-5% ,asi 2 týždne sa točíme okolo 10%. Dnes síce vysoké číslo ,ale % nižšie.
1.10.2020 - 11:03
0

FanusikZamkov

 

Tu je ďalší článok potvrdzujúci to že zľahčovanie situácie je najabsurdnejšia vec. Nie Matovič je proti športu ale my občania a fanúškovia- pochybovači lepšie povedané osoby ktoré zneužívajú Covid na politické ciele. Poukazujeme na maďarov že tam môžu byť na športovom podujatí diváci. Ale to už nespomenie nikto že napríklad v maďarsku sú opatrenia tvrdšie . Že rúška musia mať všade,že sú tvrdé finančné postihy za nenosenie rúšok ,dokonca ak sa zachová osoba tak ako v nedeľu p.poslanec v televízii tak môže byť stíhaný súdne . Toto je skutočnosť.
1.10.2020 - 10:03
+4

FanusikZamkov

 

Tu je článok https://sport.sme.sk/c/22500308/lm-slavia-prehrala-potopila-ju-opakovana-penalta.html?ref=trz
1.10.2020 - 10:07
0

FanusikZamkov

 

Tu je dobrý príklad pre pochybovačov COVIDU. Samozrejme tiež pre tých ktorý si myslia že kluby natŕčajú ruky. Toto všetko stojí financie ktoré hradí klub. Kde je zväz so svojou pomocou, kde je vedenie mesta ktoré tvrdí že profi šport netreba podporovať dotáciou,kde sú kritický fanúškovia ktorý tvrdili že kluby ako Nitra,Michalovce,Zvolen,Nové Zámky sú pažravé lebo zdvihli vstupné na 1 zápas. Podotýkam toto nie len kluby kde sa našli prípady s Covidom musia robiť ale musia to robiť aj kluby kde sa ešte Covid neobjavil. Som presvedčený že po Košiciach budú nasledovať ďalšie kluby. Veď Košice hrali ak sa dobre pamätám pred týždňom v Žiline. Takže tu je článok https://www.hcnovezamky.eu/satna-bykov-presla-kompletnou-dezinfekciou/?fbclid=IwAR3FKyg-agG87wMEgB_sp5Kn8uKIRmPA_c_IDg2vA5ZuntOleCtx7-upIPc
1.10.2020 - 9:45
0

yaro.s

 

Skôr to vyzerá, že sa nakazili až potom v Miškolci.
Myslel som, že ten zápas odpadne, vedenie zrejme malo iný názor.
1.10.2020 - 9:56
+2

fany

 

Ale zaujímavé je ,že Slovan sa od vás nenakazil. Alebo len nešli na testy ,tak sú v poriadku? Ako to je?
1.10.2020 - 11:05
+1

VSŽ Košice

 

Ak sa zajtra začne sezóna tak už teraz je jasné že bude “neregulárna” a polemizovať či a ako sa dohrá je ťažké sci-fi. Vidíme čo sa deje v KHL či českej lige a viac-menej už ideme to isté. A prečo neregulárna? Je pravdepodobné že niektorý klub bude mať viac krát nakazených, viac karantén a viac tréningových výpadkov ako druhý. To v konečnom dôsledku prinesie zhustený program keď bude zápasy dohrávať čo pre práve doliečených hráčov nebude ideálne, možno až do chvíle kým prvý hráč nebude mať vážnejšie následky.
1.10.2020 - 9:52
+1

lukiasko

 

Tak túto sezónu to s tipovaním bude o čosi lahšie.

Začíname

1. kolo

Detva - LM 1
Michalovce - Slovan X
Poprad - Nitra 1
1.10.2020 - 10:07
+1

N-R-N-R

 

DT:LM -1
MI:Slo -2
PP: NR -X
1.10.2020 - 11:02
0

marek25

 

..: keď sme pri tipovaní fantazy liga nebude neviete?
1.10.2020 - 12:11
0

fany

 

Ešte pridaj Zvolen : BB
1.10.2020 - 12:15
0

lukiasko

 

idú predohrávať ?
1.10.2020 - 12:36
0

nerorome

 

Áno a to bude odteraz normálka. Aj Česi tak fungujú.
1.10.2020 - 12:38
0

lukiasko

 

Takto keď sa hráči začnú meniť, vyhadzovať, podpisovať... Hrať jeden hráč jedno kolo v 2och teamoch... To bude túto sezónu taký guláš, že sa z toho nikto nevysomári...
1.10.2020 - 12:39
0

nerorome

 

Riziko neregulárnosti súťaže samozrejme v tejto dobe narastá...
1.10.2020 - 12:40
0

lukiasko

 

ale inej možnosti niet... jeden team bude mať odohratých 6 zápasov a druhý ešte ani nezačne sezónu.
1.10.2020 - 12:41
0

nerorome

 

Tak tak. V ČR doteraz napr. Hradec odohral 5 zápasov (ale aj tých už stopol vírus) a Brno s Vítkovicami ani nezačali...
1.10.2020 - 12:44
0

N-R-N-R

 

ZV:BB -X
2.10.2020 - 7:21
0

Tino

 

takze: KE uz zacali s premorenim...postupne pomaly budeme ku koncu sezony komplet s protilatkami a mozno aj jedini , alebo jedni z mala shchopni dohrat ligu....rozumiem snahe klubov a hracov ale to c ochcu je udrzatelne len ak sa vytvori bublina, vsetci hraci sa musia odizolovat a takto fungovat....co je nerealne, ak sa nestane zazrak, budu sa kopit situacie ked si teamy budu odkladat, prekladat zapasy do momentu ked v tom vznikne chaos a sutaz zacne javit znaky neregularnosti.
1.10.2020 - 10:10
0

Mato-Mi

 

Ale ak budete jedini, tak proti komu budete chciet dohravat ligu?
1.10.2020 - 10:22
0

WinnipegJets

 

1.10.2020 - 10:29
0

Big brother

 

Prečo by mali byt jediní?
1.10.2020 - 10:31
0

WinnipegJets

 

podľa mňa myslel jediný
1.10.2020 - 10:34
0

Big brother

 

A prečo
1.10.2020 - 10:41
0

WinnipegJets

 

lebo košičania sa premoria a tým pádom budú nesmrteľní? neviem
1.10.2020 - 11:47
+2

VSŽ Košice

 

Nešír bludy z ktorých vyznie že premorenie = sa zisk protilátok či imunity.
Jednoduchší človek tomu môže uveriť.
1.10.2020 - 10:35
+7

juromt

 

....: Ja netvrdim, ze mame obyvatelstvo premorit, len sa ta chcem spytat: Ak ti nepomoze prekonanie choroby, tak na keru P. vedci vyvijaju vakcinu?
1.10.2020 - 10:58
+1

fany

 

Presne na tú P.
1.10.2020 - 11:13
+6

BieloModra

 

Toto vazne myslis?
1.10.2020 - 11:23
+11

WinnipegJets

 

Počkaj, nechápem. Ak ti nepomôže prekonanie choroby, tak logicky vakcína ti pomôže sa nenakaziť, či?
1.10.2020 - 11:51
0

batifo

 

Vacsinou vakciny posobia prave na tom principe, ze dostanes do tela oslabeny virus, proti ktoremu si tvoje telo vytvori protilatky a teda sa uz nenakazis. Cize akokeby si tu chorobu prekonal. Ako to je ale s Covidom presne neviem, dokonca ani ci uz bol hlaseny pripad opatovneho nakazenia
1.10.2020 - 15:22
0

WinnipegJets

 

hej myslim že v číne boli už dávnejšie

ja chápem, ale pointa je predsa to aby si sa potom nenakazil vírusom, ktorý je pre určitú skupinu ľudí veľmi nebezpečný
1.10.2020 - 20:18
0

mhc23

 

Žiadna vakcína nie je 100% stále sa môžeš nakaziť len máš ľahší priebeh
2.10.2020 - 0:00
+2

N-R-N-R

 

Jasne ze prekonanie choroby pomoze a vytvoria sa v tele nejake protilatky - vid. Svedsko, kde to v prvej vlne premorili, a teraz su v relativnom "suchu", (ale za cenu vyssieho poctu mrtvych v prvej vlne)
1.10.2020 - 11:56
0

Scorpi

 

Viete vobec kolko percent nakazenej populacie je treba na premorenie? Vo Svedsku nic nepremorili len sa na to na zaciatku vysrali a potom oneskorene zaviedli opatrenia ked zistili, ze to takto nepojde
1.10.2020 - 12:18
+5

N-R-N-R

 

Ano viem ake percento, je to konkretne 60-70% populacie sa musi premorit, aby sa dosiahla kolektivna imunita
1.10.2020 - 12:35
+1

hello, havarju

 

Odkiaľ si prišiel na tú kolektívnu imunitu? Ty si myslíš, že keď raz dostaneš Covid, tak už nemôžeš dostať znovu? Tak to nie je pravda.
1.10.2020 - 12:49
+4

nerorome

 

No, tak asi si väčší borec na imunológiu ako napr. tento pán, keď to tvrdíš: https://dennikn.sk/2051717/zrejme-sa-premorime-skor-nez-pride-vakcina-vravi-cesky-imunolog/
1.10.2020 - 12:52
0

hello, havarju

 

Super, môžeš mu veriť, aj nemusíš Aj v čechách robili výskum, pričom zitili, že len 0,4 % nakazených mali po vyliečení v tele protilátky.
Veď si zober chrípku, nádchu, keď ju raz dostaneš, tak už ju nikdy nedostaneš?
1.10.2020 - 13:10
+3

nerorome

 

Ja len, že si tak "definitívne" napísal, že "Tak to nie je pravda"
1.10.2020 - 13:12
+1

mitoO

 

Veru, doteraz sa nikto necudoval, ze proti chripke sa zvykne ockovat kazdu jesen
Teraz sa pytame, naco nam je vakcina na pol roka
1.10.2020 - 13:15
+4

BieloModra

 

Dam pod teba lebo ty chapes no predsa preto lebo aby sme tu nemali do skonania sveta vlny nie kazdy si dokaze vybudovat protilatky a snad sa okrem uz zijucich batoliat este volake nove duse narodia.....jaj...
1.10.2020 - 13:28
+3

fany

 

Ako necudoval? Veď 95% ľudí očkovanie ignoruje rok, čo rok.
1.10.2020 - 15:28
0

mitoO

 

to uz je druha vec
1.10.2020 - 16:27
0

N-R-N-R

 

Pretože nie je len 1 kmen chripky, ale je ich viacero. 1 vakcina ucinna na 1 kmen chripky nefunguje na iny. Aj preto sa preockovava kazdy rok..
2.10.2020 - 7:23
0

mitoO

 

Samozrejme, aj preto. Ale je tu aj tento dovod:
"Hladina protilátok, ktorá sa vytvorí po očkovaní, časom klesá a môže byť príliš nízka na to, aby poskytla ochranu aj na nasledujúci rok."
2.10.2020 - 7:59
+2

MackoPu

 

Podla virologoa a kultivacnych testov v labe je tu od zaciatku u nas prakticky jedina mutacia. A zase bolo ich celosvetovo len velmi malo. Mutacia automaticky ani neznamena, ze na nu vakcina nezaberie. Bolo to dobre vysvtlene v jednej z debat.
2.10.2020 - 8:01
0

Horizon

 

Len pozor na to slovo "zrejme".
Nikto si nie je istý. V USA majú pacientov, ktorý sa nakazili druhý krát. Zatiaľ sa to zľahčuje spôsobom, že takých prípadov bude málo.

Odborníci tvrdia, že to bude ešte dlho trvať. Američania odhadujú jeden rok, Číňania tri roky.
1.10.2020 - 13:12
0

nerorome

 

Ale dotyčný diskutér napísal suverénne, že to nie je pravda (o tej kolektívnej imunite a možnosti, že po prekonaní choroby sa už nenakazíš). Tak som sa prekvapil, aké odborné kapacity sem prispievajú.
1.10.2020 - 13:22
0

hello, havarju

 

Možno som to napísal až moc rázne, ale tomu pánovi držím palce, aby mal pravdu, že potom bude všetko Ok.
V každom prípade všetky vyspelé krajiny, ktoré chceli ísť kolektívnou imunitou od toho ustúpili.
1.10.2020 - 13:31
+2

nerorome

 

Ale ja to nespochybňujem, iba ma prekvapuje, že sa aj ľudia s inak zdravým úsudkom niekedy zbytočne v odborných a stále nevyjasnených veciach, akou je aj covid-19, nechajú strhnúť k tak definitívnym tvrdeniam bez toho, aby mali na to inú ako "mediálnu" kvalifikáciu
1.10.2020 - 13:42
0

nerorome

 

Vidíš, to je tá "mediálna" kvalifikácia. Tú mám aj ja, ale nedovolím si tu niekoho ohľadom "kolektívnej imunity" odpáliť "definitívnym" názorom ako Ty, aj keď sám vieš, že aj v odborných (nie našich laických, diskusných) kruhoch sú značne protichodné názory na mnoho otázok súvisiacich s týmto ochorením.
1.10.2020 - 14:43
0

hello, havarju

 

Ale ja som to "To nie je pravda" napísal k otázke "Ty si myslíš, že keď raz dostaneš Covid, tak ho už nemôžeš dostať znovu?"
V každom prípade je jedno ako som to myslel a ako to vyznelo.
1.10.2020 - 15:28
0

nerorome

 

OK, nechajme to tak. Hlavne, nech sa nám ten vírus vyhýba. Stay safe
1.10.2020 - 15:34
0

blazon

 

Flegr je pan. Jeho je radost citat. Ked si tu dal Nko, tak sa najdu aj tam clanky s nim.

@nerorome: je to zjavne koli tomu, ze ludia trpia dunning-krugerovym effektom. Vtipne je, ze som naivne veril ze je to viac rozsirene v post komunistickych krajinach, ale hlboko som sa mylil.

https://dennikn.sk/785494/potrel-sa-stavou-z-citrona-myslel-si-ze-je-neviditelny-a-siel-vylupit-banky/?ref=pop
1.10.2020 - 14:52
+1

Scorpi

 

a vo Svedsku teda bolo nakazenych 60-70% populacie ked tvrdis, ze to tam premorili?
1.10.2020 - 13:16
+1

fany

 

ŠTOKHOLM - Tisíce ľudí vo Švédsku dostali nesprávne výsledky testu na nový koronavírus. Spôsobili to nekvalitné testy vyrobené v Číne. Na utorňajšej tlačovej konferencii to uviedli švédski zdravotnícki predstavitelia, informovala agentúra DPA.
Až 3700 osôb dostalo pozitívne výsledky testu, napriek tomu, že koronavírusom v skutočnosti infikovaní neboli. Nesprávne výsledky sa týkajú najmä ľudí s miernymi príznakmi, ktorí boli testovaní pomocou domácich PCR testov v období od marca do augusta, uviedol švédsky úrad verejného zdravia.

Chyby odhalili dve miestne laboratóriá, ktoré analyzovali účinnosť PCR testov vyrobených v Číne. Tie zistili, že spomínané testy nedokážu rozlíšiť medzi vzorkami s nízkou koncentráciou koronavírusu a negatívnymi vzorkami.



Tieto testy jednoducho neboli dostatočne efektívne, konštatovali zdravotnícke orgány. Testy, ktoré vyrobila spoločnosť BGI Genomics, boli distribuované z Číny do CELÉHO SVETA, upozorňuje agentúra AFP.
1.10.2020 - 12:41
+1

MackoPu

 

Ale rozumies sa tomu, ze to boli "domace" a nie lab. testy, ze ?
1.10.2020 - 13:12
+4

Sunkafit

 

Len tak mimochodom v tom premorenom svedsku sa nekonaju hromadne podujatia od marca
1.10.2020 - 12:25
+7

N-R-N-R

 

koľko ľudí sa nakazilo na športových, hromadných podujatiach na SK?
1.10.2020 - 12:37
+1

hello, havarju

 

Švedi nie sú v suchu, k žiadnemu premoreniu nedošlo, stále tam majú nových a nových chorých a mŕtvych, napriek opatreniam, ktoré robili.
1.10.2020 - 12:45
+3

strojar

 

Aj vlani, aj predvlani mali (nielen) vo Švédsku každý deň nových a nových chorých a mŕtvych.
Každý človek (nielen Švéd) totiž raz zomrie.
Večne živý je (bol?) iba súdruh Lenin.
1.10.2020 - 13:02
+2

mitoO

 

Zbytocne cokolvek liecit, zachytavat choroby. Tvojou logikou su zbytocne aj vakciny, ktore v podstate vykynozili stare choroby.
Ved:
"Každý človek (nielen Švéd) totiž raz zomrie."
Ak budes raz teda tazsie chory (co ti samozrejme neprajem), kasli na lekarov, ved aj tak raz zomries. Len ti predlzia zivot.
1.10.2020 - 13:10
+9

strojar

 

1. Nikde a nikdy som netvrdil, čo sa mi snažíš pripísať. Ani všetky liečenia chorôb či vakcíny nezabránia smrteľnosti človeka.
2. Ktorá z týchto správ je "pravdivá", resp. podľa ktorej si naklonený posudzovať vhodnosť opatrení na úrovni štátu?
https://www.tvnoviny.sk/koronavirus/2007019_svedska-strategia-boja-proti-koronavirusu-je-uspesna-premorovanie-zabralo-tvrdia-odbornici
https://dennikn.sk/2045374/preco-svedske-cisla-teraz-nerastu-myty-o-fakty-o-korone-vo-svedsku/
https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/560652-koronavirus-zabijal-vo-svedsku-ako-hladomor/
1.10.2020 - 14:34
+1

worth

 

Švédska vláda sa miesto celoplošných drastických opatrení spoliehala na osobnú zodpovednosť každého jednotlivca a vydala sa cestou odporúčaní.

Toto bude podľa mňa vo švédskom úspechu kľúčové. + obmedzili hromadné podujatia na 50 ľudí. Premorovanie skúšali aj v Británii, ale si to rýchlo rozmysleli. V Belgicku to premorenie občas merajú a vždy to vyjde zhruba na nejakých 7% pretože tie protilátky po čase miznú.

Ten vírus sa chová podivne, niekto sa nakazí, niekto nie, niekto zomrie niekto nie, niekto ma protilátky iný nie. Aj preto máš všade kopec protichodných informácií.

Inak v Belgicku po novom tiež skúšajú ísť skôr cestou odporúčaní než zákazov, pretože sa často ukázali kontraproduktívne.
2.10.2020 - 12:41
+2

hello, havarju

 

Som nevedel, že Covid mali vo Švédsku aj vlani a predvlani.
1.10.2020 - 13:12
+3

bigi BLOG

 

takze aj vlani aj predvlani tam mali mrtvych na covid, hmm s tymto zistenim by si mohol vyhrat nobelovku, len ci zase neklames ako mas vo zvyku
1.10.2020 - 14:38
+1

strojar

 

Skús nájsť kde som napísal to, čo tvrdíš.
1.10.2020 - 14:41
0

bigi BLOG

 

Skus porozmyslat a dat si to donkontextu na ktory si reagoval
1.10.2020 - 17:30
+1

yaro.s

 

V Švédsku už niektorých ľudí s vážnym priebehom do nemocnice ani nebrali. Dávali im lieky na uľahčenie a jednoducho nechali napospas osudu. Ľudia masovo zomierali doma, v domovoch dôchodcov a pod.
To by bolo kvikotu, keby to bolo aj u nás.
Ja Škandináviu poznám, aj teraz sú tam stále červené zóny, situácia zďaleka nie je ok, aj napriek tomu, že to "pustili", aj premorili.
Keď skolabuje zdravotníctvo a to je v tejto situácii úplne ľahko zraniteľné, keď budú ľudia na chodbách, alebo po domovoch zomierať bez opatery a od hladu ako v Španielsku, Taliansku tak tu obhajcov neškodnosti tejto "nádchy, či chrípky" ani jedného neuvidíš.
A to kto má pozná, vie, že nie som žiaden strachopud.
Len som už niečo videl a viem si dať dokopy dve a dve...
1.10.2020 - 13:11
+7

ptr421

 

Nuž teraz je Matovič psychopat lebo nás nepustí na hokej. Keď sa budú podľa švédskeho vzoru dôchodcovia miesto liečby utlmovať, tak bude psychopat lebo "riadi cielenú genocýdu národa a mengeleovské praktiky na našych najzranitelnejších. sdyelajte atď."
Pochybujem, že by to bol problém.
1.10.2020 - 13:48
+2

yaro.s

 

Nech tam by bol ktokoľvek, musí sa to snažiť dostať pod kontrolu. Pre určité skupiny obyvateľstva je dostať ten vírus ortieľom smrti.
A mudrlantov, ktorí to zľahčujú, by som sa opýtal, koho máme nechať zomrieť, ich rodičov, mojich, ktorí ťažšie chorí už nemajú žiť?
Kým nebude vakcína, iná možnosť nie je, len toto.
A ako som písal, zdravotníctvo hlavne, ale aj iné odvetvia je pri miernejšom zahltení také zraniteľné, že padne ako domček s karát.
A už som sa pustil do takých debát, o ktoré veľmi záujem nemám
Lebo to často nemá zmysel, pri niektorých.
1.10.2020 - 14:03
+3

Horizon

 

Určite nie sú.
India nemá inú cestu. Aktuálne premorenie je odhadom na základe testov na úrovni 6,6%.
Popritom zdravotníctvo v kýbli s hroziacim nedostatkom kyslíka pre pacientov do pár dní.
1.10.2020 - 13:15
+3

Tino

 

za tou: pasazou kde pisem o premoreni mal ist smajl aby bolo jasne ze je to s nadsazkou, aj som si myslel ze som to tam dal...
1.10.2020 - 12:01
+1

hello, havarju

 

Ešteže si sa opravil Tiež som mal po prvom prečítaní pocit, že čo to píšeš
1.10.2020 - 12:15
+2

Senator BLOG

 

toto by sa za tepelleho nestalo, moze zato matovic
1.10.2020 - 10:22
+1

nerorome

 

Je vysoko pravdepodobné, ba až priam hraničiace s istotou, že v našej lige sa naplní podobný scenár ako v Čechách. Klubmi dominovým efektom prejde koronavírus, kolá budú neúplné, nahromadia sa dohrávky, budú sa hrať rôzne predohrávky (aby sa vôbec niečo hralo) a nakoniec (v decembri, januári, februári ??) možno zazvoní zvonec a sezóny bude nadobro koniec... alebo možno príde medzitým kúzelník a všetko bude mať šťastný koniec
1.10.2020 - 11:07
+1

Big brother

 

Ono sa to podla mna nejakým sposobom tá základna čast dohrá, ale zaujimavé to bude čo bude v play off, ked vypadne nejaký tím pre covid. Preto by podla mna (ak dovtedy nebude vakcina) malo vedenie ligy pripravit nejaký plán, možno by neboli od veci nejaké bubliny.
1.10.2020 - 11:12
0

nerorome

 

Netreba vymýšľať nič nové, stačí odkukať od Čechov, tí to majú už dávno naplánované - ako, kedy, prečo.
1.10.2020 - 11:16
0

nerorome

 

Zabudol som link: https://www.ceskyhokej.cz/data/document/file/01.vseobecna-ustanoveni-2020-2021(2).pdf
1.10.2020 - 11:21
0

nerorome

 

https://www.ceskyhokej.cz/data/document/file/01.vseobecna-ustanoveni-2020-2021(2).pdf
1.10.2020 - 11:22
0

nerorome

 

Po kliknutí ukazuje, že "stránka nebyla nalezena". Tak dávam link na web českého hokeja: https://www.ceskyhokej.cz/hokejove-souteze/dokumenty-k-soutezim a tam je to dokument "Všeobecná ustanovení soutěží řízených Českým hokejem 2020/2021".
1.10.2020 - 11:25
0

Big brother

 

ked to maš naštudované, možeš to nejako v skratke vysvelit?
1.10.2020 - 11:28
0

nerorome

 

V skratke by to asi nešlo, ale skús si toto prečítať:
Pro utkání play-off platí, že nebude-li odehráno:
- utkání z důvodu Karanténního opatření vztahujícího se na celé družstvo jednoho ze zúčastněných klubů, rozhodne STK ČSLH o výsledku utkání dle čl. 410 písm. b) SDŘ kontumací utkání ve prospěch družstva, které bylo připraveno k utkání nastoupit,
- utkání z důvodu Karanténního/Karanténních opatření vztahujícího/vztahujících se na celá družstva obou zúčastněných klubů, rozhodne STK ČSLH o výsledku utkání dle čl. 410 písm. f) SDŘ,přičemž v takovém případě může STK ČSLH rozhodnout o snížení počtu utkání příslušné série play-off tak, aby v případě ukončení Karanténního/Karanténních opatření vztahujícího/vztahujících se na celé družstvo jednoho nebo obou zúčastněných klubů, bylo možné určit družstvo, které má nárok na postup do dalšího kola play-off, resp. do vyšší soutěže, resp. nárok na titul Mistr České republiky v příslušné věkové kategorii,
-z důvodu Karanténního/Karanténních opatření vztahujícího/vztahujících se na celá družstva obou zúčastněných klubů žádné utkání příslušné série play-off, nárok na postup do dalšího kola play-off, resp. do vyšší soutěže, resp. nárok na titul Mistr České republiky v příslušné věkové kategorii nevzniká žádnému z příslušné série play-off účastnících se klubů,a to s výjimkou Chance ligy, v níž nárok na postup do vyšší soutěže v případě předčasného ukončení play-off navzdory využití procesních postupů uvedených shora náleží družstvu, které bude ke dni ukončení play-off ve hře o postup do vyšší soutěže (tj. nebude vyřazeno v žádném z předcházejících kol play-off), a zároveň z družstev, která budou ke dni ukončení play-off ve hře o postup do vyšší soutěže, dosáhlo nejvyššího pořadí v části soutěže bezprostředně předcházející vyřazovací části soutěže (tzv. play-off),
- utkání v řádném termínu z důvodu jiného, nežli zdůvodu Karanténního/Karanténních opatření vztahujícího/vztahujících se na jedno nebo obě družstva zúčastněných klubů, rozhodne STK ČSLH o výsledku utkání dle možností specifikovaných včl. 410 SDŘ spřihlédnutím k veškerým okolnostem souvisejícím s nesehraným utkáním
1.10.2020 - 11:34
0

FanusikZamkov

 

Toto nerorome čo si napísal u nás v tipos lige nebude. U nás sa budú podla Šatana pripočítavať body za neodohrané zápasy matematickým výpočtom. Bude to Slovenský unikát. Tuto si to prečítaj https://sport.sme.sk/c/22501035/tipos-extraliga-a-koronavirus-aka-bude-sezona-2020-2021.html?ref=trz
1.10.2020 - 20:41
0

topska

 

To bol len navrh. Momentalne to neplati.
1.10.2020 - 20:51
0

FanusikZamkov

 

Načo to potom Šatan zverejňuje.
1.10.2020 - 20:57
0

topska

 

Lebo sa ho na to pytaju tak hladaju riesenia. To je zle? Podla mna vyborny napad.
1.10.2020 - 21:10
0

Nemehlo

 

Nezverejni nic prvy kricis, zverejni nieco, prvy kricis. Co ma robit aby si bol spokojny? Vyzera, ze sa ho zbavia hokej sa vrati tam kde bol. toto chces?
3.10.2020 - 0:05
+1

yaro.s

 

Takže viac menej sa nerozhodne len na štadióne, ale aj mimo neho.
Záleží kto bude mať viac šťastia a šikovnosti sa nákaze vyhnúť.
Pri rozhodovaní o neuskutočnených zápasoch kvôli covidu budú spory, lebo rozhodnutia nemusia niekomu pasovať a nebude s nimi súhlasiť a dobre vieme ako to v takých prípadoch na SK je.
Neviem, či je najšťastnejšie to začínať práve teraz, kedy čísla stúpajú a týždeň, dva bude zle. Dúfam, že len týždeň, dva.
Na druhej strane ak sa začne, tak už bude väčšia snaha nájsť riešenie to dohrať.
Toto bude sezóna len na to aby hokej neskapal...
1.10.2020 - 11:59
0

borussia

 

Táto vláda diletantov keď to tak možem nazvať štadiony pre divákov zakázala ale aj dnes v pohode može byť v aquaparku maximálne 1000 ľudí. to je choré citujem::Akvaparky a kúpaliská majú ešte špeciálne povinnosti:

zabezpečiť, aby sa v prevádzke súčasne nezdržiavalo viac ako 1000 návštevníkov,
prevádzkovateľ musí byť v každej chvíli schopný preukázať počet osôb aktuálne sa nachádzajúcich v prevádzke.

1.10.2020 - 12:08
+5

nerorome

 

Akvaparky a kúpaliská "zaľadovať" a môže sa hokej hrať aj s divákmi
1.10.2020 - 12:15
+2

Big brother

 

Ale Igor by za takéto obchádzanie pravidiel nebol rád
1.10.2020 - 12:21
0

mno

 

môže byť: že ho majú zo zápasu s Miškolcom
1.10.2020 - 12:25
0

Ten z Bystrice

 

Zajtra hrajú všetky tímy, ktoré niesu v "COVID režime", okrem Trenčína ktorý už nemá s kým hrať
1.kolo Dukla Michalovce - HC Slovan Bratislava 18:00 (RTVS)
1.kolo HK Poprad - HK Nitra 19:00 (SPORT2)
1.kolo HC 07 Detva - MHK 32 Liptovský Mikuláš 18:00 (stream TV Tipsport)
7.kolo HKM Zvolen - HC 05 Banská Bystrica 18:00 (stream TV Tipsport)
1.10.2020 - 12:45
+1

nerorome

 

Odvrchu dole:
2
1
1
1
1.10.2020 - 12:46
0

sentexx1nr

 

siedmi obranca a trinásty útočník.. Kovidko a Koronko
1.10.2020 - 12:48
0

burnzie

 

https://www.ta3.com/clanok/1193619/na-internatoch-sa-siri-nakaza-odidte-odporucaju-studentom.html tak toto je už totálna fraška... Zrušme neskôr aj maturity znova všetko toto je už nasmiech
1.10.2020 - 13:42
+2

gabi98

 

Matovic ?
1.10.2020 - 13:45
0

burnzie

 

Bude sa ti zdať normálne, že je vysoko pravdepodobné, že ten blázon zavrie znova školy a čochvíľa výrobné podniky? Ale asi budeš tlieskať a štrngať kľúčami pri okne a všetko bude v poriadku ale vieščo ja jednoduchší a na psychiatrii som akúrat chytil signál na eifi som si znova dovolil kritizovať naj premiéra v histórii našej krajiny ktorý nie len, že nevie napísať diplomovku ale neovláda vzhľadom na svoju funkciu ani jeden cudzí jazyk a to je fest hanba
1.10.2020 - 14:00
+2

mitoO

 

A to ako myslis, ze Matovic vyhana studentov z internatov a zatvara vysoke skoly?
1.10.2020 - 14:12
+12

Maross NR

 

Vysoké školy rozhodujú samé o sebe. To len toľko ty volič Matoviča.
Vieš o tom, že tie výrobné podniky v prvej vlne nemali pre koho vyrábať? Aký výrobný podnik zavrel ten pán, ktorého si volil?
1.10.2020 - 14:13
+10

burnzie

 

Bohužiaľ zmýlil som sa keď som to urobil nejeden deň to ľutujem neboj sa
1.10.2020 - 14:20
+1

mitoO

 

Neber si to tak k srdcu. Dalsie volby naletis zas inemu populistovi.
1.10.2020 - 14:27
+19

gabi98

 

1.10.2020 - 15:07
+2

Maross NR

 

Mne skor ide o to, ze robis vela kriku pre nic. To znamena, ze napises nieco, s cim ako premier nema nic.
1.10.2020 - 14:28
+8

amaskiea BLOG

 

a očividne si je toho vedomý aj sám, keďže pre istotu tie svoje hlinené nohy začal podopierať už aj off topic kritikou: nevie napísať diplomovku, neovláda cudzí jazyk...
1.10.2020 - 14:49
+3

gabi98

 

To nie su odpovede na jeho otazky.

A nech ich citam ako citam, nepridu mi ako recnicke.
1.10.2020 - 15:09
0

Horizon

 

Presne tak.
My fungujeme a keď vidím, ako tu dodržiavajú študenti opatrenia, tak za dva týždne tu bude ohnisko...
Oni na intrákoch chľascú z jednej fľaše x ľudí na izbe...
2.10.2020 - 8:54
+1

bigi BLOG

 

ano si jednoduchsi ktori rad zabuda vcera si tu vyplakaval ze matovic nadaval zahranicnym slovakom a ze za fica a pelleho by sa to nikdy nestalo. ztomu sa hovori kratka pamat a spomienkovy optimizmus. ale tak jamkaty len tot nedavno zaciatkom roka nadaval nie len zahranicnym ale aj bratislavcanom aj spolu so sakovou
1.10.2020 - 14:50
+4

burnzie

 

Nikdy som nepísal, že by sa to za Pelleho či Fica nestalo a ani som nikdy nevolil Smer ale to čo stvára tento a ako sa vyjadruje k ľuďom a akým štýlom to podáva verejnosti tak to má od premiéra hodne ďaleko tot všo....
1.10.2020 - 17:01
+4

gabi98

 

Na to, ze Matovic je jeden obycajny saso, ktory ma problem so spravanim sa (okrem ineho), si prisiel az po volbach ???
1.10.2020 - 17:49
+5

Sunkafit

 

Ja ze preco pada orangu a tcomu siet
1.10.2020 - 15:21
0

miko 75

 

Ty si ešte jednoduchejsi,ako som si myslel.
1.10.2020 - 18:14
+2

burnzie

 

To je take hokejportalovske si jednoduchy, mas sestru alebo choj sa liecit este nieco??? Hlavne, ze vcera nejaky exot pisal ze Matovic keby nebola korona tak polka opozicie je vdaka Matovicovi v base ten bol dobry a este ten, ze Matovic nekradne..
1.10.2020 - 19:17
+3

Tehelnepole

 

"Máš sestru" je tu fenomen...to sem.netahaj
1.10.2020 - 19:25
+1

Jimmy Tulipan

 

si debil: g
1.10.2020 - 23:47
+4

burnzie

 

A ešte poniektorí veria, že nejaký milión dá naozaj na šport ale ja som jednoduchší za to, že som napísal pravdu lebo protiargument je Fico 12 rokov kradol ale Matovič bude naša spása veď ten človek nevie ani základy cudzieho jazyka údajne na summite čo vybavil veľké nič sklamal totálne všetkých čo len mohol len šteká naokolo ako pošle NAKU a pod...autorita 0 bodov taktiež dobre sa bavím keď ho to x tý krát rovnakí ľudia velebia
1.10.2020 - 19:23
+2

gabi98

 

Teraz presviedčaš ostatných alebo seba ?

Ved ty si ho volil, clovece.
1.10.2020 - 19:54
+5

topska

 

Ved tie miliony na sport o nich sa uz rozhodlo a riesia sa dalsie
1.10.2020 - 20:00
+1

strojar

 

O akých miliónoch na šport sa rozhodlo?
1.10.2020 - 21:21
+1

topska

 

Vlada sa rozhodla cerpat z balika Fondu rozvoja, do ktoreho nam dala EU do sucasneho programoveho obdobia 780 milionov.
1.10.2020 - 21:29
+1

strojar

 

A kde sú?
1.10.2020 - 22:07
0

topska

 

Boze ty si casom riadne vysumel Slabota Nerob sa, vies dobre ako to je. Vygoogli si to. Su v kase EU.
1.10.2020 - 22:19
+4

strojar

 

Ty naopak nie.
Stále píšeš rovnaké neoverené tlachy.
2.10.2020 - 8:41
+1

topska

 

Ved mi napis co som zle napisal. Ak zavadza Remisova ci Husar tak zavadzam aj ja, to je pravda zase.
2.10.2020 - 14:09
+2

strojar

 

Veď hovorím, že neoverené tlachy.
3.10.2020 - 6:51
0

miko 75

 

Opäť iba trepeš dve na tri.
1.10.2020 - 20:37
+3

hello, havarju

 

Nehovorím, že s burnziem úplne súhlasím, ale toto, čo teraz Matovič predvádza je už dosť. Zrejme asi ani nevie, čo robí:
https://m.facebook.com/matovicovcirkus/videos/3555790517797426/?refsrc=https%3A%2F%2Fm.facebook.com%2F108135149529838%2Fposts%2F1303649766645031%2F&_rdr
1.10.2020 - 20:52
0

bigi BLOG

 

Ano ty si napisal pravdu a este si tam zabudol dodat zdielajte kym nezmazu
A myslis ze ked bufes opakovat ficove slova ze ta bude niekto brat vazne? To je len dokaz ze skutocne si jednoduchsi a nic viac
2.10.2020 - 9:46
0

kaiser

 

Tipos vychitil perfektnú sezónu, to budú výsledky...tešme sa, nabalíme sa.
1.10.2020 - 20:25
+1

Lukash_ke

 

Tipos ma v ponuke sportove stavky?
2.10.2020 - 11:45
0

topska

 

Ano, to bola vlastne s Formulou prva stavkova kde som tipoval
2.10.2020 - 14:07
0

Lukash_ke

 

U mna to bolo Nike, kedze v KE boli na kazdom kroku, neskor priestor obsadila Formula, ale nie pravidelne, vzdy ked koncila zakladna cast a kluby bojovali o Playoff dalo sa lahko vydedukovat kto komu pusti body Vtedy som zvykol posledne kola nieco podavat a pekne vychadzalo.
2.10.2020 - 15:48
0

ptr421

 

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/reditel-motola-nemocnice-omezeni-zakroku-epidemie-koronaviru-covid-19.A201001_154720_domaci_lesa
Tá nemocnica, ktorej šéf si postavil senátnu kampaň na tom, že sa vlastne nič nedeje a posledné tri týždne v médiách presviedča, že miesta je dosť.
1.10.2020 - 22:43
+1

fany

 

Jozef Banáš premiérovi napísal parádne a logicky????????????????????????
Covid trvá od marca, to je sedem mesiacov. Za ten čas u nás umrelo nie naň, ale s ním 44 ľudí. Za ten istý čas umrelo u nás 30.450 ľudí. (Denne u nás umrie 145 ľudí). Chápem Váš vrúcny vzťah ku covidu, len sa obávam, že chorí s inými diagnózami na ktoré umiera neporovnateľne viac ľudí, si Vašu pozornosť rovnako zaslúžia.“
Banáš dodal, že nechápe, že pre premiéra je 44 mŕtvych viac ako 30.450. „Ak nás budete presviedčať, že vo svete umrelo na covid 988.000 ľudí za sedem mesiacov, tak Vám odkazujem, aby ste si ťukli do gúglu kde nájdete informáciu, že za ten istý čas umrelo vo svete 20,580 miliónov ľudí na iné diagnózy.“
1.10.2020 - 23:31
+4

burnzie

 

Kalap dole pred Banášom ale smejem sa tu z tých čo ho idú velebiť bohužiaľ ja som sa nechal opiť rožkom a nadávam na seba preto poslednú dobu každý deň ale či sú tak zaslepení tí ľudia nechápem tak vodu káže víno pije autoritu a rešpekt stratil totálne po tom výstupe k ľuďom, že to posrali pričom sám na svadbe kašlal na prwvidlá týmto si podpílil konár už úplne.....všimnite si keď je pod tlakom trasie sa mu hlas plače s plačom aj priznal, že ako vôbec "spravil" diplomovku a to ako vždy spomenie Fica a Peleho na konci tlačovky tak potom ho následne argumentami tí dvajs tak zotrú ako malého chlapca proste nemá na to ani aby sa obhájil len zopakuje to isté....Banáš presne pomenoval prečo ho prekukli po pár týždňoch drvivá väčšina voličov....
1.10.2020 - 23:57
+2

bigi BLOG

 

Nech je matovic aky je, vsak koniec koncov ja som ho na rozdiel od teba nevilil. Ale napisat ze fico s pellem ho vzdy zotru, tak to chce silny zaludok. Ti sa sami tymi tlacovkami zhovaduju
2.10.2020 - 9:53
+1

burnzie

 

No dobre teda nemá to zmysel.... vidím, že Igor tu má na HP početnú fanúšikovskú základňu
2.10.2020 - 10:53
+3

worth

 

burnzie, ved ale pouzivaj hlavu prosim ta. ak poviem, ze hitler zabil menej ludi ako stalin, tak to neznamena, ze som hitlerov fanusik, znamena to iba, ze mam aspon zakladne znalosti matematiky...
2.10.2020 - 11:03
+3

amaskiea BLOG

 

nie, verklíkuješ si len svoje, takže to naozaj nemá zmysel, je to len zábava, taký smiech cez slzy nad tebou
2.10.2020 - 11:06
+2

ctibor

 

Smiech cez slzy, ze clovek s takym chapanim, moze vobec volit.
2.10.2020 - 11:07
+3

bigi BLOG

 

Smutne na tom je ze vysie neverklikoval svoje ale ficove
2.10.2020 - 15:58
0

bigi BLOG

 

Ides si svoje dokola, a uz ti to tu niekolkokrat bolo vyvratene ale ty stale dokola. Je zaujimave ze matovica sa tu nikto nezastava len ty to tam vidis, lebo si tak nastaveny
2.10.2020 - 16:00
0

Turiec

 

Banáš je hlavne demagóg. Keby mu naozaj išlo o hľadanie pravdy, tak nenapíše to čo napísal a nebude používať škôlkárske argumenty a porovnávať jablká s bandaskami
2.10.2020 - 8:23
+6

MackoPu

 

Paradne a "logicky".
Kedze pokladam Banasa za dostatocne intelignetneho, aby vedel, co napisal za blbost, vychadza mi z toho jedine - ide o slaboduche prizivovanie na teme skolkarskymi demagogickymi argumentami alebo cistu loz.
2.10.2020 - 8:52
+5

bigi BLOG

 

Citovat tu stareho STB- ackeho agenta Lotosa. Chce silny zaludok. Ten demagigicky prekruca aj nis medzi ocami svojej dcery
2.10.2020 - 9:49
+5

ctibor

 

Paradne a logicky pre ludi ako si ty.
2.10.2020 - 11:04
+3

worth

 

Odmyslim si toho banasa a fakt, ze statistiky umrti po aprili 2020 nie su dostupne a budem sa sustredit iba na informaciu o ludoch zomierajucich na ine diagnozy (napriklad na starobu, vsak):

Nebyt covidu, tak tito ludia nezomru? Zvysila sa nejako statistika umrtnosti odkedy sa zacal riesit covid? Mas k tomu nejake data? Ja som nasiel iba v tomto clanku statistiku za april 2020, kde umrtnost klesla oproti predoslym mesiacom. https://www.dalito.sk/mv-sr-neodpoveda-na-otazky-o-umrtnosti-pocas-pandemie-koronavirusu/

Kedze viem, ze tu ma vela ludi problem vyextrahovat informaciu z textu, tak este doplnim, ze urcite nesuhlasim s tym, aby sa odkladali dolezite zivot zachranujuce zakroky kvoli covidu neopodstatnene. Na druhej strane chapem, ze ak v nemocnici nie je dostatok miesta / personalu, treba uprednostnit ludi s akutnejsim stavom, ci uz ide o nakazenych covidom alebo inou chorobou.
2.10.2020 - 11:13
+1

mitoO

 

https://ibb.co/12gfdSM
2.10.2020 - 11:26
0

worth

 

no ved ale ked si odratas ludi ktori zomreli na covid, tak ti +/- rovnaka statistika ako po ine roky. V aprili/maji tam zomieralo cca 100 ludi denne na covid.
https://en.wikipedia.org/api/rest_v1/page/graph/png/COVID-19_pandemic_in_Sweden/0/527234958512d39a7017a96d79c57e21a144003f.png
2.10.2020 - 11:41
0

mitoO

 

Aha sry, ja som si len tak narychlo precital tvoj prispevok.
Cize v podstate patrim k tym, o ktorych si pisal
2.10.2020 - 11:48
0

worth

 

2.10.2020 - 12:25
0

MackoPu

 

Pre Banasa a uctievacov jeho "logiky": https://vedator.space/preco-media-nepisu-aj-o-pocte-umrti-na-rakovinu-ci-pri-autonehodach/
2.10.2020 - 12:50
+2

strojar

 

To je mimoriadne hlúpy článok.
2.10.2020 - 13:21
0

amaskiea BLOG

 

tvoja reakcia je hlúpa - nie mimoriadne, len tak bežne, ako od teba
2.10.2020 - 13:25
+8

Shinody33

 

Este dobre, ze si to takto fantasticky vysvetlil a poskytol argumenty, preco je to hlupy clanok. Dakujem.
2.10.2020 - 14:18
+3

ctibor

 

Ty autorovi clanku nesiahas inteligencne ani len po paty...
2.10.2020 - 18:46
+1

MackoPu

 

Preklikaj si tam aj dalsie, prospeje ti to. Je to pisane popularnym stylom, to das...
2.10.2020 - 22:05
0

ptr421

 

Tak hlavne na Slovensku sa nezomiera s koronavírusom, ale na. Preto máme 44 (dnes už 54) mŕtvych zatiaľ čo susedia v Česku skoro 700. Z infekčných chorôb je covid na krásnom druhom mieste za TBC a je len otázka času kedy ju prekoná (1M/pol roka vs 1,5M/rok). A opakovane preukázaný potenciál rozložiť zdravotníctvo do stavu, že sa iným chorobám nebude môcť venovať, aj keby premiér hneď chcel. Čo tam má ďalej?
2.10.2020 - 15:07
+3

salamandra

 

Banáš bol stbak, mal krycie meno Lotos. To bol vždy vychcalek, čo mení kabáty len pre vlastný osoh.
2.10.2020 - 9:04
+7

BretPit

 

Banáš,,človek ktorý donášal na ľudi,dokurvil im tak život,že možno niektorí to aj neprežili,alebo im to dopomohlo k takým depresiam,že sa z toho nespamätali celý život,by mal držať hubu haMbiť sa ako pes,a nie písať o tom koľko ľudí umrelo na covid..viem o čom píšem,mal som tu "česť"....zažiť si niečo podobné od jeho "kolegov"
2.10.2020 - 10:07
+5

burnzie

 

Keď už ani toto daktorých nepresvedčí a pôjdu si svoje o Matovičovi tak ja už neviem a potom kto je jednoduchší nevideli ste čo predviedol naposledy keď sa ho Puškárová pýtala... Nemá absolutne žiadny plán ani logické odôvodnenie núdzového stavu
2.10.2020 - 9:36
+1

Horizon

 

V Európe nikto nemá poriadny plán...
Plán možno majú Ázijčania, ktorí si tým prechádzajú pravidelnejšie. Ale určite by si nechcel ich plány a opatrenia...
2.10.2020 - 9:54
+2

miko 75

 

Všetci to vidia zle,iba ty si lietadlo.
2.10.2020 - 13:35
+3

warn1ng

 

Nezabudol si ze toto je Hokejportal. Lebo v poslednej dobe tu od teba vidim len Matovic sem Matovic tam.
2.10.2020 - 15:16
+2

cappycathy BLOG

 

..och z tohto sa tu stava Coronaportal

ale podme spat k hokeju

Ak som dobre počula, dnes mali všetci pretestovanie a večer sa vraj má vedieť ako je na tom team. Ale s určitosťou ešte druhé kolo nehráme. Predpokladam, že najneskôr zajtra budeme vedieť a...
2.10.2020 - 16:08
0

LenTak93

 

tak v Steelke "ľad" a reklamy nastavené tak, že kamery budú snímať od trestných lavíc, nie nad striedačkami... trošku nechápem tu zmenu, keď tam v B14 bol na to priestor
3.10.2020 - 11:35
0

cappycathy BLOG

 

:sisi: nedava to zmysel...
3.10.2020 - 11:41
0

OceliarKE

 

tak chcú mať priamy záber na striedačku..
3.10.2020 - 17:25
0

cappycathy BLOG

 

Joj hey, mas pravdu... neodoplo mi, ale od trestnych by bol strasne zle pozeratelny uhol. DUfam ze to spravia nejak technicky, lebo tam je aj dlhe plexi, ak by to dali na prve rady A15/A16 ...SNAD aspon vyssie na schodiky

ale to sa musime dockat nech zacneme hrat...
3.10.2020 - 17:44
0

OceliarKE

 

Myslim si ze to bude na urovni sky boxu inac by to nemalo zmysel
3.10.2020 - 22:09
0

OceliarKE

 

Takže to ostalo len pri dvoch nakazených?
3.10.2020 - 17:26
0

Rolba

 

počul som o piatich, ale neoverená info
3.10.2020 - 17:36
0

OceliarKE

 

Takze napokon nakazena vacsina muzstva spolu s realizacnym
4.10.2020 - 12:03
0

warn1ng

 

Tak co som videl tak nasi chlapci zvolenski sa veselo promenadovali po Kosiciach. Nemyslim ze to bude take vazne.
4.10.2020 - 12:10
0

julo

 

Ptedpokladam,ze by mali byt karantene..
4.10.2020 - 12:16
0

LenTak93

 

ak raz majú negatívny výsledok, tak nevidím dôvod, aby boli niekde doma zalezení
ak v BB môžu pracovať lekári, ktorí mali pozitívne výsledky na covid, tak o čo je toto horšie?
4.10.2020 - 12:24
0

julo

 

Takze ty nevidis dovod
Po kontakte s pozitivom mas sediet v karantene
4.10.2020 - 12:48
0

LenTak93

 

21
4.10.2020 - 12:23
0

OceliarKE

 

No skvele, kolko nakazenych bolo v Zamkov? Nedali sme rekord?
4.10.2020 - 12:24
0

LenTak93

 

možno aj áno ale zas, budeme mať prestávku, väčsina to už bude mať za sebou a môžeme veslo hrať až do konca zájladnej časti... ono by už asi bolo najlepšie v takomto prípade, aby boli všetci pozitívni
4.10.2020 - 12:27
0

julo

 

Neviem ci tak veselo,koronavirusom sa clovek moze nakazit aj viackrat..
4.10.2020 - 12:45
+1

LenTak93

 

to nikde vo svojom príspevku nepopieram, avšak je asi veľmi málo pravdepodobné, že to dostane niekto hneď po tom, čo to prekonal
4.10.2020 - 12:48
+1

FanusikZamkov

 

No v Nových Zámkoch nakazených bolo 20 . Ale je tu jedna informácia. Kluby nemôžu vysielať platené prenosy pre fanúšikov nakoľko vysielacie právo má tipsport. Tipsport nesúhlasil s týmto druhom vysielania. Takže kluby ani týmto spôsobom nemôžu prísť k náhradným financiám za vstupenky . Takže len tý môžu pozerať ktorý chcú podporovať hazardné tipovanie. Čo k tomu dodať vážené vedenie SZĽH vy ste podpísali túto zmluvu.
4.10.2020 - 12:39
+2

LenTak93

 

to je ale blbosť klubov, mali to riešiť, keď sa to ešte dalo
4.10.2020 - 12:42
0

FanusikZamkov

 

Nie je blbosť klubov kluby to riešili len zväz znemožnil zmluvou s tipsportom túto možnosť pre kluby.
4.10.2020 - 12:52
+1

LenTak93

 

kluby nechceli platené prenosy
4.10.2020 - 13:03
0

mitoO

 

Upresnim, vacsina klubov nechcela platene prenosy, radsej zobrali iste prachy z Tipsportu. Boli samozrejme aj take, co chceli. Ale SZLH s tym nic nema.
4.10.2020 - 13:07
+2

bigi BLOG

 

Ale to je suchardov mopslik pre neho moze satan aj za to ze sa den strieda s nocou
4.10.2020 - 14:25
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Michalovce313:88
4.Poprad311:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2 tt ak Švajčiarsko-Hokej-liga-piatok-výsledky
včera o 22:13 - TASR

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
včera o 12:07 - TASR

Čech Simon podpísal ročný kontrakt s Calgary

Český hokejový útočník Dominik Simon podpísal zmluvu s Calgary Flames. Nový kontrakt mu vynesie 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 26-ročného centra na oficiálnej stránke.
včera o 11:33 - TASR

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
včera o 08:46 - TASR

Rus Kulikov sa na rok upísal New Jersey

Ruský hokejový obranca Dmitrij Kulikov bude v kariére pokračovať v New Jersey Devils. S klubom zámorskej NHL sa dohdol na ročnom kontrakte v hodnote 1,15 milióna amerických dolárov. Uplynulé tri sezóny strávil 29-ročný hráč vo Winnipegu Jets, v minulom ročníku odohral v základnej časti 51 zápasov s bilanciou 2+8, v play off pridal štyri duely (0+2).
včera o 07:51 - TASR

Zürich - Zug 3:6 vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy na ľade Zürichu 6:3. výsledok: Zürich - Zug 3:6.
22.10.2020 21:58 - TASR

HV 71 - Brynäs 6:4 vo štvrtkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti HV 71 zvíťazili vo štvrtkovom domácom zápase švédskej ligy nad Brynäsom 6:4. výsledky: Färjestad - Örebro 7:3, HV 71 - Brynäs 6:4, Lulea - Leksand 5:2, Rögle - Frölunda 5:4, Växjö - Malmö 4:3.
22.10.2020 21:34 - TASR

Tappara Tampere - Ässät Pori 5:3 vo fínskej lige

Vo štvrtkovom stretnutí fínskej hokejovej ligy zvíťazila Tappara Tampere nad Ässätom Pori 5:3.
22.10.2020 20:18 - TASR

Brown sa dohodol na zmluve s Ottawou a vyhne sa arbitráži

Kanadský hokejista Connor Brown sa vyhne arbitráži. So svojím klubom NHL Ottawou Senators sa dohodol na trojročnej zmluve, ktorá mu zabezpečí celkový príjem 10,8 milióna dolárov.
22.10.2020 18:31 - TASR

Carolina angažovala brankára Bibeaua a obrancu Shorea

Vedenie Caroliny Hurricanes angažovalo Antoinea Bibeaua a obrancu Drewa Shorea. Obaja podpísali ročné kontrakty. Klub o tom informoval na sociálnych sieťach.
22.10.2020 17:41 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 10. 2020
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Michalovce - N. Zámky o 18:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Bartánus M.MIC4
4.Lalancette C.MIC4
5.Hrnka T.NIT4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov