Diskusia: Dvadsiatka prehrala s Fínskom 3:5 vo štvrťfinále, skončí na 6. mieste
Slovenskí hokejoví reprezentanti do 20 rokov prehrali vo štvrťfinále juniorských MS s Fínskom 3:5. "Suomi" položili základ svojho triumfu už v prvej tretine, po ktorej mali trojgólový náskok. Slováci neukončili čakanie na postup do semifinále MS "20", naposledy sa dostali medzi najlepšiu štvorku v roku 2015. Na turnaji v Ottawe obsadia 6. miesto. Semifinálový súper Fínov bude známy až po konci všetkých štvrťfinálových zápasov.
Favorit viedol po góloch Jesseho Kiiskinena, Jesseho Nurmiho a Kaspera Halttunena. Po faule na Luku Radivojeviča sa podarilo Slovákom znížiť v päťminútovej presilovke vďaka Jurajovi Pekarčíkovi. V tretej tretine sa mužstvo Ivana Feneša vrátilo späť do hry zásluhou Róberta Fedora a kapitána Dalibora Dvorského. Napriek dvojnásobnej streleckej prevahe (36:18) sa im už vyrovnať nepodarilo. Triumf Fínov poistil 119 sekúnd pred sirénou Nurmi.
Za najlepšieho hráča Slovenska v zápase vyhlásili Romana Kukumberga. Do najlepšej trojice slovenského tímu na MS "20" sa dostali útočníci Kukumberg s Dvorským a obranca Radivojevič.
Slovenská "dvadsiatka" sa na juniorskom šampionáte dostala medzi najlepšiu štvorku trikrát v histórii. Naposledy si v semifinále zahrala pred desiatimi rokmi, na MS 2015 tím s Denisom Godlom, Erikom Černákom, Martinom Réwayom či Petrom Cehlárikom získal bronzové medaily, keď v súboji o 3. miesto zdolal Švédsko 4:2. Zopakoval tak predtým jediný medailový úspech zo šampionátov tejto vekovej kategórie. V roku 1999 sa partia okolo Jána Lašáka, Mariána Gáboríka a Ladislava Nagya tešila rovnako z bronzu.
MS do 20 rokov – štvrťfinále:
Fínsko – SLOVENSKO 5:3 (3:0, 1:1, 1:2)
Góly: 2. Kiiskinen (Nurmi, Ruohonen), 4. Nurmi (Kiiskinen, Nieminen), 14. Halttunen (Kiviharju, Rautiainen), 36. Kumpulainen (Rautiainen, Jokinen), 59. Nurmi (Ruohonen, Miettinen) – 31. Pekarčík (Dvorský, Štrbák), 50. Fedor (Kukumberg), 57. Dvorský (Pekarčík, Královič). Rozhodcovia: Frandsen (Dán.), M. Holm (Švéd.) – Ankerstjerne (Dán.), Briganti (USA), vylúčení: 4:3 na 2 min, navyše Pieniniemi (Fín.) 5 min+DKZ za faul kolenom, presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, 6427 divákov.
Fínsko: Rimpinen – Kiviharju, Pieniniemi, Jokinen, Nieminen, Tuhkala, Väisänen, Kangas – Rautiainen, Helenius, Hynninen – Kiiskinen, Ruohonen, Nurmi – Halttunen, Miettinen, Kumpulainen – Uronen, Alasiurua, Hemming – Saarelainen
SLOVENSKO: Lenďák (14. Urban) – Královič, Radivojevič, Barcík, Štrbák, Chromiak, Baran, Pišoja – Pekarčík, Dvorský, Kukumberg – Císar, Pobežal, Jenčko – Klečka, Dej, Vojtech – Chovan, Fedor, Tomík – Cedzo
Fíni začali aktívnejšie a už po 70 sekundách sa dostali do vedenia. Po chybe Štrbáka v rozohrávke ešte Nurmiho strelu Lenďák zneškodnil, ale z dorážky sa presadil Kiiskinen. V 4. minúte zahrozili aj Slováci, Pekarčíkové zakončenie zlikvidoval Rimpinen a krátko na to Dvorský v dobrej streleckej príležitosti tesne minul. Na druhej strane boli Fíni efektívnejší a Nurmi zvýšil na 2:0. V polovici prvej tretiny hrali zverenci Feneša presilovku, Dvorský trafil konštrukciu bránky. Vzápätí opäť zakončil kapitán Slovenska, Rimpinen však držal čisté konto. "Suomi" svoju početnú výhodu síce tiež nevyužili, no po nej sa presadili. Rautiainen trafil žrď, Kumpulainen však trafil presne a vyhnal Lenďáka z bránky. Favorit bol napriek vedeniu stále nebezpečný, ale Urban držal svoj tím. Pred prestávkou sa pripomenili aj Slováci, po Jenčkovej strele sa dostal k dorážke Dej, ale nedostal puk za fínskeho brankára.
V úvode druhej časti Radivojevič v šanci neprekonal Rimpinena. Hneď z protiútoku sa tešil z gólu Hynninen, ale ten po trénerskej výzve neplatil. Fínsky útočník bránil Urbanovi v bránkovisku. V 24. minúte po dobrom forčekingu získal puk Pekarčík, no stav zostal 0:3. Do samostatného úniku sa na druhej strane dostal Miettinen, slovenský brankár príležitosť zlikvidoval. Urban si krátko na to mohol dať vlastný gól, ale udržal puk pred bránkovou čiarou. V polovici zápasu Pieniniemi po faule kolenom na Radivojeviča dostal trest na 5 minút + DKZ. Do šatne však po zákroku zamieril aj slovenský obranca. Hneď v úvode početnej výhody našiel Dvorský krížnou prihrávkou Pekarčíka, ktorý znížil na 1:3. Viac gólov však Slováci v presilovke nedali a po nej inkasovali. Chybu Královiča využil Kumpulainen. Pekarčík mohol stretiť druhý gól v stretnutí, ale on a aj jeho spoluhráči z formácie neboli dôrazní v zakončení. Po vhadzovaní mal príležitosť aj Kukumberg, no Rimpinena zneškodnil jeho strelu.
Už po niekoľkých sekundách tretieho dejstva mal šancu Hynninen. V 50. minúte Kukumberg našiel pred bránou Fedora, ktorý prekonal Rimpinena a dostal Slovákov späť do hry. V polovici tretiny urobil faul Väisänen, kouč Feneš sa rozhodol zariskovať a odvolal brankára, no stav sa nezmenil. Necelé štyri minúty pred koncom odviedol dobrú prácu pre brankárom Dvorský a slovenský kapitán po viacerých dorážkach prekonal Rimpinena a upravil na rozdiel jedného gólu. Fínov však 119 sekúnd pred sirénou upokojil Nurmi zakončením po vhadzovaní. Slováci ešte v závere odvolali brankára, ale súper si už náskok ustrážil.
hlasy po zápase /zdroj: JOJ Šport/:
Ivan Feneš, tréner SR: "Som hrdý na chalanov, nechali na ľade všetko. Vedeli sme, že to bude náročný zápas a ak im dáme šance, využijú ich. V úvode sme opäť zle vyhodnotili niektoré situácie. Bol to boj našich hráčov s ich brankárom. Dám však ruku do ohňa za každého hráča, ukázali to dnes na ľade. Musíme len tvrdo pracovať, pretože naša základňa je malá a je ťažké konkurovať týmto tímom."
Maxim Štrbák, obranca SR: "Veľmi ťažko sa hľadajú slová. Opäť sme nemali najlepší štart. Neviem, kde bola chyba, pretože stále to bola téma. Je ťažké potom doháňať výsledok proti takému kvalitnému tímu. Mali sme dobrú tretiu tretinu, no nevyšlo to."
Dalibor Dvorský, kapitán a útočník SR: "Prvá tretina nám nepomohla. Napriek tomu sme bojovali, makali a skoro sme sa vrátili späť do zápasu. Som dnes hrdý na chlapcov. Na šampionáte boli lepšie a horšie zápasy. Takto to však v hokeji bude stále. Ja som veľmi rád, že som sem prišiel a v každom stretnutí som sa snažil pomôcť tímu. Pre mňa je veľká česť hrať za Slovensko."
Juraj Pekarčík, útočník SR: "Ťažko hodnotiť tento zápas. Mali sme veľké ambície. Síce to tak nevyzeralo prvé tri zápasy, ukázali sme dnes, že vieme hrať hokej. Som sklamaný, že sa to nepodarilo. Život však ide ďalej. Za týchto chlapcov by som obetoval všetko a držím všetkým palce."
Rubrika: Slovensko → Reprezentácia
- Raccoon
- Takto.. dnes sa nemame za co hanbit, ako tim sme podali velmi dobry vykon. Schvalne nepisem vyborny, lebo iste medzery tam boli, ale urcite to bol nas najlepsi vykon na sampionate. Je na skodu, ze nas pochovali obrovske individualne chyby. Cely turnaj bol najviac hejtovany Strbak, ale dnes by som tuto pozornost obratil na Kralovica, dovolim si povedat, ze dnes rozhodol zapas pre Finov, dvomi nadhernymi asistenciami do vylozenych sanci na velmi dolezite goly. Proste nas zarezal, urcite nechtiac. Ale tato individualna nekvalita je nieco, s cim ani Fenes moc nespravi. Nejdem ho obhajovat, len chcem poukazat na to, ze kazdy ma svoj podiel na uspechoch aj neuspechoch. A to Fenesove vyjadrenie po zapase dava tusit, ze sa nikam nechysta z lavicky dvaciatky.
dufam, ze Luka nebude vazne zraneny, toho Fina si zapamatam a budem sledovat jeho karieru, ze kam to az dotiahne, ked je schopny sa po takom prasackom hite usmievat, urcite to cudo bude mat v hlave vsetko v poriadku.
Musim povedat, ze styl Finov ma v nicom neprekvapil, hrali presne tak ako som ocakaval. Ked mali momentum, tak utocili, ked sa karta otocila, tak zabetonovali stred obranneho pasma a vyhadzovali puky. Ano, bolo to v pomere tak 50:10 minut v zapase, ale to sa odvija od kvality supera, keby hraju s USA, tak je pomer opacny. Pozdravujem Emoxxa, neviem ci si to vsimol..
Na zaver pogratulujem Cechom, zasluzene idete do semi. Skoda, ze proti USA, ti budu mat zlato, hraju top hokej. Ale aj tak krasny uspech, mozno sa fakt podari aj finale, aj ked velke sance tomu nedavam. - 3.1.2025 - 6:44
- +9
- Mato-Mi
- Zapas som nepozeral, tak k nemu sa nevyjadrim. Len opatrne s tym odpisovanim Cechov. Aby nebrali zlato 😀
- 3.1.2025 - 6:59
- +1
- Duklafan123
- Pozeral si asi len 3/3 tretinu….? Strbak je “kral” a Kralovic dnes “princ”!
- 3.1.2025 - 7:10
- +7
- MIZU78
- Prečo nehral Valent?Vzadu odvádzal skvelú prácu celý šampionát.
- 3.1.2025 - 8:42
- +3
- tristan
- No ja ti neviem ale prvé striedanie Strbak nabil na gol a druhe striedanie bol na ľade tak isto pri inkasovanom góle a síce sme sa od druhej polovice zápasu chytili uz sme len dobiehali stratu z prvých minút zápasu, ktorú sme do konca zápasu nedobehli. Čiže pre mňa mali rovnakú váhu zaváhania Strbaka aj Kralovica. Toto sa proste na takejto úrovni nemoze diať a uz vôbec nie v každom zápase.
- 3.1.2025 - 7:32
- +43
- SmrtkaBA
- Strbak hral vela a Kralovic malo: A to ide na vrub RT. Neobhajujem Kralovica, a ano bola to chyba ale celu tretinu sedel kym Strbak hral presilovky. A taktiez je rozdiel ci infaltilne vyhodis puk krizom cez tretinu do slotu a ci ho prenechas za sebou za brankou kde cakas ze ti pomaha spoluhrac. Take veci sa stavaju aj v NHL, ale je to jasna chyba.Tam sme inac este mali 3 hracov pred brankarom co mali ten puk odpratat.
- 3.1.2025 - 9:00
- +2
- M4TO
- Bolo to rovnako hlupe rozhodnutie, ak nie hlupsie od kralovica, ako od strbaka
- 3.1.2025 - 9:09
- +1
- amaskiea
- nebo obojé... raz to hodil za seba, kde čakal, že mu pomáha spoluhráč (i keď nikým neatakovaný mal čas overiť si to a nehrať to naslepo), druhýkrát to hneď po buly (infantilne) hodil krížom medzi kruhy rovno na hokejku súperovi
- 3.1.2025 - 9:09
- +2
- blaznivyir
- Môžeme sa potľapkávať koľko chceme. Fíni mali nahrané, zápas bol už na začiatku rozhodnutý. 4 gól nebol do prázdnej. Takže zápas mali pod kontrolou.
- 3.1.2025 - 9:10
- +2
- blaznivyir
- 5 hups
- 3.1.2025 - 9:44
- 0
- SmrtkaBA
- Wau : Tak podla teba sme odohrali paradny zapas…staci, ze zapas je uz rozhodnuty a super setri sily a kontroluje hru a k tomu nam tradicne daruje 5 minutovu presilovku. Staci tak malo.
- 3.1.2025 - 8:54
- +3
- hawkie
- Je možné, že som pointu nepochopil... no vôbec to nebolo rozhodnuté. Stačí tak málo, no zároveň tak veľa treba k tomu urobiť (ako sa hovorí, too little, too late).
Osobne verím tomu, že v niektorých momentoch Fínom riadne zvieralo riť, lebo tlak v ich pásme bol enormný... len teda, stála v ceste tá fínska "stena" v bránke(Peky aj Fedor strieľali správne pod hornú žrď, tam mal slabinu; lenže väčšina propagačných striel - najnázornejšie od Deja a Kuka - išli všetko po zemi, na betón -.- )
- 3.1.2025 - 10:10
- 0
- SmrtkaBA
- No Fini dost ubrali z plynu a v tretej ak si si nevsimol zmenili system z napadania 2mi hracmi na 1 hraca na modrej a 4 v strednom pasme. Tym padom im nepribudali strely. Potom prisli nase presilovky co samozrejme nas posadilo na kona. Sance mali i Fini. Nemyslim, ze to bolo o stasti. Ten isty tim nam dal 6:0 pred par dnami.
- 3.1.2025 - 10:16
- +2
- pupo
- Fíni určite neubrali z plynu. Strely nemusíme riešiť lebo Hawkie to
presne povedal nám chyba kvalita v zakončení - 3.1.2025 - 10:18
- 0
- marco32
- nam chyba kvalita uplne vsade
- 3.1.2025 - 16:20
- +2
- steevee
- Pekne zhrnute: Mňa prekvapil na záver moment vyhlásenia Top 3 hráčov. Neviem ci ma nejaký iný team výraznejšiu dvojicu ako Pekárcik a Dvorsky. O dve triedy lepší než zvyšok.A Pekárcik nedali do TOP 3.... A to Kukumberg si zaslúži určite pochvalu.
Presne takto mali naši hrať ako cca od 2 časti dnesneho zapasu. BOJOVALI.Inak za výkony z celého turnaja je konečne 6 miesto viac ako lichotí y výsledok. Naša konfrontacia s LAT by bola zaujímavá... Blusmeni si madlili ruky asi najviac. Mat v organizacii Dvorskeho a Pekárcik im robí veľkú radosť. Obaja skvelí NHL materiál. - 3.1.2025 - 12:53
- 0
- strojar
- Ten Pekárcik hral na akej pozícii?
- 3.1.2025 - 13:26
- 0
- emoxx1
- Neviem či som si mal všimnúť. To, že sme ich dokázali prehrať aj keď bez efektu neznamená, že hrali betón a už rozhodne nie systematický.
- 3.1.2025 - 6:51
- +1
- crosbynko
- Zase sme superovi nahrali na 3 goly. To sa takto neda, darmo sme ich prestrielali. Tento rok bolo tych individualnych zlyhani a chyb az prilis vela. Pozitivne bolo ze Pekarcik s Dvorskym si cim dalej tym lepsie rozumeli. Na zaciatku turnaja sa trochu hladali. Negativne ze skoro nik sa k nim nepridal. Vysledok je realny obraz len tych chyb co nas davali dole malo byt menej.
P.S. Cesi budu mat bronz. - 3.1.2025 - 7:01
- +2
- newMHCfan
- Kazdy rok to iste uz v “autobuse” 2:0 pre supera (cize psychika hned od uvodu v prdeli) superi trestaju kazdu chybicku zatial co my makame na gol ako banici. Clovek si povie ok tak pome nato, tesi sa a drb zase je znechuteny uz po 3 strelach supera. Neviem ci my sme naozaj taky hlupi, posrani…. Ale to vecne sklamanie co sa davkuje takymito zapasmi, zase som
Si raz povedal ze skoda ze nie som Chech!! To radost pre dusu fanusika, pre narod, proste Neviem si predstavit aby sme kanadu poslali par sekund pred zapasom “domov” a hned 2 roky za sebou. To je nieco pre dusu fanusika a nie ta nasa hlupost a posranost…Dakujem opet raz sklamanie!!! - 3.1.2025 - 7:02
- +8
- jehro
- Ako môžeš niečo také napísať, že škoda ze nie si Cech. Tak zbal si svoje šestky a pál do... No potom sa nebi do hrude pri Svk úspechu.
- 3.1.2025 - 9:59
- +4
- newMHCfan
- Davno nebijem suhajko, a aj ked nejaky Prijde beriem to racionalne Lebo je to skor na styl ze aj motyka sem tam vystreli. Ano niekedy si poviem ze skoda ze ked uz som sa narodil v Ceskoslovensku tak na tej Mordorsej strane. Skoda…
- 3.1.2025 - 10:11
- +3
- HokejBJ
- No tak potom naco píšeš to co píšeš? Dobre ti napísal, takých fanúšikov slovenský hokej nepotrebuje
- 3.1.2025 - 10:56
- +2
- newMHCfan
- Teba je suhajko hovno do toho aky som ja fanusik, nefanusik. Uz sa preberte prosim stym fanusikovanim. Ked vyhraju potesim sa a nepotrebujem sa buchat do prs ako to napisal suhajko vysie, cize pise chujoviny aj stebou. Ale v pohode, proste zas nepotesili to je vsetko, Cesi zase raz potesili ludi
- 3.1.2025 - 11:05
- +9
- Crash
- Pokiaľ viem, ústava dovoľuje každému slobodne opustiť územie SR ak to uzná za vhodné a nie je vo výkone trestu v čase keď chce odísť. Nechapem potom tie tvoje reči, kľudne aj dnes sa tam môžeš presťahovať a už zajtra fandiť tímu v semifinále a s SR už nemusíš mať nič spoločné ak to tak cítiť extrémne. Nikto ti neprikazuje fandiť SR
- 3.1.2025 - 11:01
- +4
- newMHCfan
- Ja to Nechapem, a uz je to zabavne ja som nepovedal ze chcem byt cech a teda co mam Preto spravit a co mi ustava dovoluje, Ved uz citajte trocha s porozumenim, napisal som skoda ze nie som cech proste som Len znova zasnival Lebo oni zase raz potesili narod a ludi ( ja som zial
Slovak a tym aj ostanem stym uz asi nic nespravim a ani nechcem) len v takychto pripadoch ked mam byt chut aj ja konecne poteseny nasimi hokejistami tak zase to iste sklamanie, hnusne, trpke a kazdym rokom rovnake. Cize uz prestante blbosti vypisovat, Este raz som cechoslovak (tam som sa narodil) Ale skoda a to si vzdy “posnivam” ze nie na ceskej Strane eto vsio!! - 3.1.2025 - 11:26
- +2
- HokejBJ
- Ja ti tvoj pohľad neberiem ale sa vždycky cudujem takýmto pohľadom popravde. A to niesi jediný strašne ťažko beriete takéto veci ako keby mate nejaký komplex. Ja sa viacej sústreďujem na nás a skôr by som vyvíjal energiu na to aby sa pomery v našom hokeji zlepšili, cesko je pre mňa rival vo vzájomnom zápase a tanm to končí a viacej mi je "ukradnute" neriešim ich úspech alebo neúspech, to co si napísal na nich by si mohol aj na hocijaký iný tím. To je môj pohľad
- 3.1.2025 - 11:45
- +2
- Navi01
- Jediný kto ma nejaký komplex z CZ si bohužiaľ ty...
- 3.1.2025 - 13:31
- +4
- jehro
- Fanúšik úspechu. Nech si to myslel ako si chcel. Také niečo z pusinky by si po športovom neuspechu púšťať nemal.
- 3.1.2025 - 12:56
- +2
- amaskiea
- pravdaže, treba len fandiť a veriť - takýmto fanúšikom sa potom ľahko vešajú na nos tie bulíky a frázy, ako kompetentní vešajú nám, z roka na rok so stále menšou sebareflexiou a väčšou bezstarostnosťou - čím to asi bude...
- 3.1.2025 - 13:07
- +2
- strojar
- Ja fandím a dúfam (veriť nedokážem).
Mne bulíky na nos nikto nezavesí.
Ani Miroslav. - 3.1.2025 - 13:22
- 0
- HokejBJ
- Treba kritizovať ale zas neopúšťat sa
- 3.1.2025 - 13:26
- 0
- amaskiea
- Samozrejme, ale to je vec názoru, za mňa je ukážkové opúšťanie sa to, čo robí zakaždým Feneš.
Mňa tiež fascinuje, ako vedia ísť za úspechom Češi. Im to prajem a zároveň ma mrzí, že my vôbec nevieme mať tento ich ťah za vecou. Veľký rozdiel medzi nimi a nami v tomto ja vidím ten, že oni po každom neúspechu hľadajú príčiny, chyby, my výhovorky. - 3.1.2025 - 13:39
- +3
- HokejBJ
- Ja miesto opustenia sa ako kolega vyššie by som to zobral vždy s tej lepšej stránky, napriklad co Česi (Švédi, Fini atd) robia lepsie ako my a skúsiť sa inšpirovať a dotiahnuť sa na nich bez toho podradneho zmyslania. Napriklad mne sa paci ako Rulik ako hlavný tréner muzov spolupracuje s U20 tímom ma slovo pri nominácii a pod. To by som uvítal aj u nas. A celkovo dbať na každý detail pri nominácii, nastaviť ako ja hovorím víťaznú kultúru v time, dbať na správnu súhru formácii a nevymyslat bludy ako tu Fenes celé MS, mentálna príprava brankarov, príprava na superov mat ich prečítaných, toto všetko krajiny ktoré sú lepší ako my majú zmaknute
- 3.1.2025 - 14:40
- 0
- Tino
- Miso: Tp asi myslel tak,ze zmene k lepsiemu moze dojst len ak sa problem identifikuje a nasne pomenuje, co je nasa slabina, najma faza pomenovania, s identifikaciou problem nemame.
- 3.1.2025 - 18:22
- +3
- newMHCfan
- Cech*
- 3.1.2025 - 7:04
- 0
- emoxx1
- Stačí ti jeden souboj, abys poznal, jestli to v soupeřově mužstvu funguje, nebo ne.Jeden jedinej, kdy někomu vrazíš ránu navíc, kdy do něj zajedeš o trochu víc, než je normální, a nikdo za tebou nepřijede, nechá to bejt. To buď víš, žes narazil na vocase, kterýho nikdo nemá rád a nevadí jim, že ho seřežeš, nebo že ho v tom ostatní nechají, protože prostě netáhnou za jeden provaz. Jsou rozpojený.
To je bratrství, jaký v sobě musí každej správnej tým mít.A pak máš mužstvo, kterýmu někdo někoho sestřelí a oni hrajou dál, protože jim přijde, že jsou zrovna v šanci.
Jedno, kdo je zrovna na ledě. Ať je to klidně sedmdesátikilovej kluk, kdo bude zrovna nejblíž, ale musí ukázat, že na nás si nikdo vyskakovat nebude. A ať klidně dostane přes držku, to je jedno, ale musí dát jasně najevo, že na jeho kámoše nikdo nebude nic zkoušet.
Pomohol som si citátom Radka Gudasa. Zákrok na Radivijeviča a reakcia nášho tímu asi ďalej nepotrebuje komentár a asi tá tímovosť bola rozhodujúci faktor vo včerajšom zápase. Napriek prevahe tomto proste niečo chýbalo. - 3.1.2025 - 7:10
- +34
- paulsk26
- SVK: Aj tak 👏,robili čo mohli.
Pre lepší výsledok chýbal "Godla výkon brankárov" a iný manažment repre 20.
- 3.1.2025 - 7:16
- +2
- SmrtkaBA
- Iny manazment suhlas : Ale aj ked Urban nebol Godla, tak dostal 2 goly za 44 minut, za goly nemohol a mal par dobrych zakrokov. Jeho by som nehanila. Ale kto tam dal Lendaka po tom tych istych Finov pred rokom aj nieco Urban vygumoval?
- 3.1.2025 - 10:07
- +2
- Sani
- Po tom, co Urbal uplne freezol a zosypal sa v zavere s KAZ bolo nevyhnutne zvazit nasadenie ineho brankara....
- 3.1.2025 - 10:18
- +8
- red47
- My uhráme nejaký dobrý výsledok na šampionáte vždy iba ak sa podarí zahviezdiť brankárovi.. To sa tento rok nestalo, čiže sme nemali šancu ísť ďalej..
- 3.1.2025 - 10:35
- +2
- miško DUKLA
- Zlé nasadenie brankárov začalo pred zápasom s Čechmi (a mňa to bol včera dobrý ťah - ale nevyšiel) tam mal ísť do bránky rozbehnutý Urban a na Kazachov Lenďák. Obaja by chytili sebavedomie. Takto im ho bohužiaľ obom zobrali po tých zápasoch.
- 3.1.2025 - 11:29
- +1
- FeroMotyka
- Akože po vojne je každý plukovník, ale takto nejak som to očakával že to bude. Ale či by to bolo horšie alebo lepšie ťažko povedať
- 3.1.2025 - 11:38
- 0
- miško DUKLA
- Ale ja som to písal už pred zápasom s CZE
- 4.1.2025 - 10:44
- 0
- ErikHKM
- Je asi jedno či by od začiatku zápasu chytal Urban alebo nie aj tak by sme pravdepodobne prehrali
Lendak dostal z prvej strely gól a už sa to snim viezlo - 3.1.2025 - 11:30
- 0
- doc.koniferum
- nemyslím si,že je za čo chváliť.ani že po zmene trénera to bude lepšie.ak sa u tých chlapcov niečo zanedbáva už v útlom veku tak na prahu dospelosti to nejaký Feneš nedobehne.aj napriek tomu by to zmenu chcelo.obávam sa,že mnohí vo veľkom hokeji neprerazia a som zvedavý keď raz budeme tu čítať kde hrajú chlapci z tohto výberu.ak vôbec.poľsko? Maďarsko? Rumunsko? Francúzsko 2-3 liga?lebo aj to sme sa tu už o jednotlivých výberoch dočítali.niečo sa nerobí dobre,ale už od detí.za turnaj dávam známku 4-.chlapci hokejisti držte sa, mnohých z vás ak sa chcete hokejom živiť čaka veľa práce a sakra
tvrdej.teda nie mnohých,ale väčšinu - 3.1.2025 - 7:17
- +2
- punkreas
- No je to tak česi sa oklepali s tej biedy a mládež im začína robiť radosť pomaly v každom ročníku u nás bieda s mládežou a nový tréner trebárs aj Čech oni vedia zvoliť dobrú taktiku na zápas kdežto fenes bol v Kanade mesiac a žiadny tímový posun k lepšiemu. Zlepšený výkon s fínmi to príliš herný obraz príliš nevylepsi
- 3.1.2025 - 7:19
- +1
- snizo
- Tak ja zostanem kritický, lebo je začo byť kritický a nie, tento zápas môj dojem nenapravil.. a nech nenapadne niekoho po tomto turnaji hodnotiť niečo pozitívne..snáď len Dvorský, Pekarcik a Radivojevič hrali to, čo mali.. zvyšok obrovské sklamanie! 2/3 hráčov si týmto turnajom uzavreli svoje hráčske kariéry, čo je paradox, lebo práve tento turnaj ich mal naštartovať.. tie obrovské hrúbky, priame nahrávky súperom na góly, slabé korčuľovanie, minimum vyhratých osobných súbojov, problém nahrať si na 2-3 metre a o dvoch-troch presných prihrávkach za sebou ani nehovorim, od trénera žiadny impulz v zápasoch, žiadny system, ba priam až chaos na ľade, nedisciplinovanosť až sabotáže v určitých častiach zápasov, kde vrcholom bola blamáž v podobe 5min presilovky proti Kazachom, na čo nezabudnem do konca môjho života a verím, že ani hráči do konca a vlastne nikto.. takže zostávam pri tom, čo som napísal už niekde v livke pri inom zápase.. toto je to najslabšie,čo som v repre do 20r. na MS videl!
- 3.1.2025 - 7:21
- +14
- SIvSI
- 100% súhlas! Trenér bez úspechu sa presunie od 18 k 20. Bez logiky..
- 3.1.2025 - 8:04
- +8
- SmrtkaBA
- Presne, a plno talentovanych trenerov ako Javorcik, Valentin, Tartal bolo zarezanych…
- 3.1.2025 - 10:09
- +7
- pupo
- Javorcika sme po 18kach chceli k seniorskej repre, skončil ako asistent pri tej Rumunskej a určite ho nik nezarezal… Petrovicky ktorého chvália v Cz sme vyštvali…
- 3.1.2025 - 10:15
- +2
- ElwisNR
- Čo čakáš keď jediným kritériom je aby to bol mladý tréner s pokrokovím myslením a potom sa zistí že nevie tréner reagovať na vývoj zápasu.Aj keď dnes ten challenge mu vyšiel ako jedna z mála vecí na turnaji.
- 3.1.2025 - 10:26
- +1
- luciakanky
- Klasika zobudíme sa a začneme hrať 5 minút do konca a za stavu 0:4. Tento tím bol slabý,vlastne toto ani tím nebol, len zopár chlapcov čo vie hrať hokej
- 3.1.2025 - 7:26
- +8
- pifel
- Ako NR fanusika ma netesi ze tento turnaj Pobezala v drafte posunul skor nadol… Nevydarene zapasy…
- 3.1.2025 - 7:29
- +13
- snizo
- Skôr nadol? Po tomto turnaji by som sa čudoval keby ho vôbec ešte niekto draftoval.. absolútne neviditeľný bol.. a az na Radivojeviča si za tieto výkony nezaslúži byť draftovaný nikto z tých, ktorí ešte draftom neprešli.. slabučkí hráči, pri tom pohľade na naše mládežnícke reprezentácie nás teda čakajú ťažké roky..
- 3.1.2025 - 7:34
- +13
- maček
- Ďakujem chalanom za reprezentáciu. Nemôžem sa na nič sťažovať, reprezentovali nás tak, ako v tejto chvíli funguje celé Slovensko. Nie je žiaden dôvod, aby práve hokejová reprezentácia do 20 rokov fungovala lepšie ako zdravotníctvo, školstvo, výstavba dialnic, nastavenie štátneho rozpočtu, nová hymna a pod. Boli skrátka takí, ako my.
- 3.1.2025 - 7:50
- +56
- Cia
- Pozeram ze ty si odbornik nielen v hokeji
- 3.1.2025 - 10:54
- +1
- amaskiea
- u nás je všetko v najlepšom poriadku, odborníci na jednotlivé oblasti sa na nič nesťažujú, preto ak by sa ti náhodou zdalo, že niekde niečo nefunguje, aj tak drž hubu a krok, alebo si najprv sprav náležitú odvetvovú kvalifikáciu, aby si si mohol dovoliť mať svoj názor...
p.s.: Ty si odborník na odbornosť? - 3.1.2025 - 12:15
- +5
- Big Bear
- No sry , ale brat na seba, ze na zvazoch,a vsemozne inde je to prerastene diletantami a korupcnikmi. Tak to zas nie. Aj ked by sa snad dalo voci tomu ostrejszie vyhranit,. Ale je to hlavne ich maslo, nie akasi kolektivna vina
- 3.1.2025 - 12:52
- 0
- Cvikelka
- Dobre Ivan. Máš zasa rok na ďalší príhovor. Verím že zostaneš pri kormidle ešte aspoň 10 rokov.
- 3.1.2025 - 7:50
- +1
- Ivo
- Aspon koncime so ctou. Zas uprimne za jednu podarenu tretinu ist od semi je fakt nefer. Strbak ako zakoncil minulorocny turnaj tak pokracoval cely turnaj. A nejde len chyby ale j prihravky ziadna na palici vsetko bud dlhe alebo na nohy velmi slaby hrac keby nemal meno Strbak uz podla mna ani hokej nehra…skoda ze to co povedal Slafko je cista pravda a moze si Satan hovorit co chce….
- 3.1.2025 - 8:01
- +12
- Mikan
- Ahojte,nejdem písať nič,za mňa to úplne super napísal a vystihol Raccoonn,chvalabohu,že je to už za nami.
- 3.1.2025 - 8:01
- 0
- FP-rivaldo7
- tolko individualnych chyb si nepamatam na ziadnom sampionate. ten mentalny kouc mal pravdu a bolo evidentne citit ze sme zapas prehrali v hlavach uz pred uvodnym buly. jedna vydarena tretina dojem nenapravi. musi prist k zmenam, ak chceme zastavit stagnaciu v mladeznickom hokeji.
- 3.1.2025 - 8:02
- +6
- amaskiea
- Feneš opäť len nešikovne maskovaný alibizmus a porazenectvo. Okolo takéhoto zbabelca sa nikdy nemôže vytvoriť nijaký a už vôbec nie víťazný tím. Mladí sa nemajú o koho oprieť, sú tam každý sám s človekom, čo do nich len hustí staré známe frázy - dôvera, sebadôvera, sebavedomie idú zákonite do nuly a výsledkom sú 20-ročné zmätkujúce motovidlá neschopné ani pobiť sa jeden za druhého. Na Slovensku nič nové, 30 rokov si plus/mínus takouto istou nekompetentnosťou zabíjame jednu generáciu za druhou.
- 3.1.2025 - 8:03
- +20
- tulen - kosice
- fínsko: ako vyrovnaný súper, začína nová súťaž ... dzig, 3:0 v 14.-ej minúte ... choďte už do viete kam s tými veľkými hubami a alibizmom
ps. dúfam, že luka bude ok a toho fínskeho trénera by mal slovenský senát dodatočne potrestať - 3.1.2025 - 8:08
- +1
- belo
- To ako toto muzstvo hralo najlepsie vystihuje vypnutie komentarov (hockeyslovakia na instagrame):
Kritiku nevidime a nepocujeme. Vsetko je v poriadku. - 3.1.2025 - 8:10
- +7
- pupo
- Stačilo si prečítať komentáre po zápase proti Kaz a každému musí byt jasne prečo to spravili, to nebola kritika ale grc
- 3.1.2025 - 8:52
- +5
- belo
- akoze ja som to necital len som si vsimol ze sa neda komentovat..
- 3.1.2025 - 10:26
- 0
- pupo
- Prečítal som si to vyjadrenie a to je poriadne amatérske , tu pripomienku k výkonom mužstva si musel vymyslieť riadny blb
- 3.1.2025 - 10:32
- +1
- ErikHKM
- Maxim Štrbak si sám odpovedal snáď aj na otázku , neviem kde bola chyba ..Maxim presne tam bola u teba hokej je kolektívny šport ale niekedy ho rozhodujú individuality , žiaľ v našom prípade práve Štrbak bol jeden z najhorších na turnaji každý zápas nejaká veľká chyba od neho potom sa presne ťažko doháňa výsledok ..
Čo sa týka trénera verejnosť asi volá po jeho odvolaní len možno zväz to 6miesto bude považovať za úspech a podrží ho uvidíme
Z našich chalanov jednoznačne najlepší Dvorsky a pridal sa k nemu Pekarcik a Radivojevič
Snáď bude chalan v poriadku ten nezmyselny faul kolenom naňho nechápem načo to ten Fín urobil - 3.1.2025 - 8:13
- +8
- fanda89
- Dovolim si tvrdit ze Eurnesto Obálka by s rocnikmi 03,04,05 priviezol aspon jednu medailu…aj za jeho ery tam boli hraci ktori tam nemali co hladat ale aspon im dal take miesto kotre si obhajil ako to bolo aj v 2015. Kdez to teraz Ivan s tromi historickymi rocnikmi ledva vybojoval len stvrtfinale navyse cpal prominentnych frackov do prvych formacii, presiloviek, oslabeni a vrchol je vyjadrenie ze lepsich hracov na SK nemame. Tak Ivan urcite sa najde 7-8 lepsich obranocov ako je Strbak keby si tolko s nimi pracoval a daval prilezistosti ako jemu za 3 roky dnes sa nemusim kukat na jeho kiksy v kazdom zapase. Minuly rok ked som ho kritizoval po vypadnuti ste ma isli ukamenovat ze je este mlady ze na rok nam vytrie zrak. Ano vytrel nam zrak posuva ukrutne ale smerol na dol.
- 3.1.2025 - 8:19
- +7
- SmrtkaBA
- Ledva vybojoval stvrtfinale…: …ale Ernesto tam mal aj Rusov a Bielorusov, cize aj to ledva stvrtfinale by som neprecenovala.
- 3.1.2025 - 9:39
- +1
- Wabbitt
- Naco tu davas take komentare ktore ani nie je mozne overit? Keby pes nesral tak ho roztrhne
- 3.1.2025 - 10:26
- 0
- WTF
- Neni týždňa...
Minulý rok Strbak mazal Fínom tento rok Kralovic🤦♂️ - 3.1.2025 - 8:19
- +2
- ElwisNR
- Štrbák horel ako fakľa v každom zápase aj v tomto s Fínskom to boli už neviem kolké MS a hanbil by som sa za "A" na drese pri tých kiksoch čo robil.
- 3.1.2025 - 10:31
- +5
- rabl
- Chalani beru 6. miesto a to je nadplan.
Stvrtfinale je ciel s ten dali uplne s kludom. Ine vybery nedali ani to a boli radi, ze nevypadli.
Toto muzstvo nebol tim.
Boli tam velmi zle vykony od hracov, krori to mali potiahnut.
Tito chalani na viac nemaju, tento rocnik je slaby. Dvorsky je niekde inde ako zbytok.
- 3.1.2025 - 8:23
- +2
- Mikan
- Belo,👍.
- 3.1.2025 - 8:24
- +1
- BieloModra
- som najivka.....verila som, ze uhrame lepsi vysledok
- 3.1.2025 - 8:34
- +2
- maček
- hmmmmmm
- 3.1.2025 - 8:46
- 0
- BieloModra
- DOMOV!
- 3.1.2025 - 8:58
- 0
- maček
- *káva na monitore
...no.... a móžem ísť pucovať obrazovku - 3.1.2025 - 9:11
- 0
- Orbi
- Fenes von nie je o čom! Samozrejme už poznáme šatanove omáčky po turnaji a určite podrží netrenera fenesa...
- 3.1.2025 - 8:39
- +1
- Tino
- Hrube: Chyby v kazdom zapase, z ktorych pramenili goly superov,symbolom individualneho zlyhania na turnaji v tejto cinnosti je Strbak, odohral tragicky turnaja zle je , ze to nie je jeho prvy tragicky turnaj.Mozno v sebe typek nieco ma, neviem posudit,na turnajoch to vsak vidiet nie je.Ak v nom nieco je RT to vymazal,podobne nalozil RT s dalsimi SVK hracmi.Po tomto turnaji sa Pobwzal prepadol z 1. kola, keby sa hodnotil len tento turnaj,nebol by vobec draftovany.Doebat takto v SVK pomeroch silne rkcniky je masterstyk, ktory sa v nasledujucich tyzdnoch pokusia zakecat , zbagatelizovat vsetci dotknuti a zvaz im pojde po ruke.Na lavicke mame saskov, kamosov, hraju deska saskov, kamosov a tak to na lade a lavicke aj vyzera
- 3.1.2025 - 8:46
- +4
- maček
- Presne! To jediné, čo ma fakt mrzí je, že chalani, ktorí mali pred turnajom šancu byť podčiarknutý v notesíkoch skautov, podľa mňa, ale dúfam, že sa mýlim, prišli o svoju reputáciu.....
- 3.1.2025 - 8:54
- +3
- pupo
- Strbakov turnaj odzkadril prvý gól , výborná práca v obrannom pásme aby to potom súperovi naservíroval …
- 3.1.2025 - 8:56
- +1
- Tino
- urobi : dobru vec a tu dobru vec nasledne zabije tak, ze nabije do golovky superovi a to sa mu nestalo raz, ani dvakrat, v kazdom zapase dorabal katastrofalne hrubky, za ktore by ini hraci skoncili imho na tribune.Je to mlady hrac, asi aj perspektivny, resp. taky bol, ale nieco sa niekde sialene pokazilo v istom momente a typek brutalne pada, vyznamne mu v tom pomahalo prostredie, neviem ci rodina, lavicka,resp ine podnety, ale je to silene co typek dava a za mna to nejde donekonecnao bhajovat , ze v nom urcite nieco je.To jednoducho nestaci, zarezavat pravidelne vlastny team je neakceptovatelne.
- 3.1.2025 - 9:27
- +2
- pupo
- V obrannom pásme bol asi nás naj obranca,vybojoval veľa pukov , vyhrával súboje ale strašne kiksoval pri rozohrávke. Zarezával o tom sa nemusíme baviť , chvalabohu budú na týchto nedostatkoch pracovať v zámorí a nie u nás
- 3.1.2025 - 9:36
- +2
- Sani
- Od vlanajsku na tom pilne pracovali v zamori a vysledok je taky, ze nas zarezaval vydatne viac ako minule MS...
- 3.1.2025 - 9:59
- +2
- pupo
- Pochybujem že podobne hra aj v klube…
- 3.1.2025 - 10:03
- +1
- Jose17
- Pobežal z 1. kola? Nikde v ňom ani nefiguroval ..úplne zbytočne a umelo tlacite tých chlapcov niekde kde nie sú
- 3.1.2025 - 9:08
- +6
- Sani
- Suhlasim, len pre korektnost treba povedat, ze najvacsi optimisti sepkali o 2.kole.... 1.kolo nebolo vobec na stole.....ale tento turnaj je fakt tvrda rana smerom k draftu, nechapem preco posobil cely cas tak zarezano....Chalan, co v lige boduje ako uz davno ziadny teenager nebodoval mal predvadzat nieco ine....
Ak si neprenesie tuto "formu" do ligy, tak tipujem, ze v 4. kole by mohol ist.... - 3.1.2025 - 9:21
- +3
- Tino
- este pochopim: ze sa nepresadil proti vyssej kvalite,islo by to vysvetlit tak, ze nasa liga ho level SWE, FIN, CZ nepripravi, ale , ze si netukol proti KAZ mi nedava zmysel.
- 3.1.2025 - 9:32
- +2
- Cia
- Aby si chapal nasa liga je o nicom tam sa to jasne ukazalo. Teraz pozeram KE LM a je to grc
- 3.1.2025 - 18:53
- +1
- Sani
- Lenze potom napriklad taky Repcik, co bol na MS20 vseobecne chvaleny a pravom....by si tu o nicom ligu mal natierat na chleba...
- 3.1.2025 - 19:24
- +2
- Fandimhokeju
- Každé konanie ma svoj dôvod. Pri avizovaných extrémnych zmenách, ktoré sľuboval Feneš pred zápasom s Fínmi, som pochopil preradenie
Kukumberga do prvého útoku až po
po zápase. Konkrétne po vyhlásení
našich najlepších hráčov. Bolo to strategické rozhodnutie. Len na záver. Na druhej strane, v tomto zápase nehral zle, ale určite by sa našiel lepší hráč, ktorý by si to viac zaslúžil za celý turnaj.
- 3.1.2025 - 8:49
- +1
- hawkie
- To by sa našiel (myslím hráč, ktorý by si to viacej zaslúžil), ale mne osobne sa zdá, že prvej formácii to pomohlo (aj keď, a to poviem úplne na rovinu - Kuka strašne nemusím...). Nie, že by to tam Jenčko kazil - ten podľa mňa odohral skvelý turnaj a makal, čo to išlo (aj ocenenie pre jedného z 3 najlepších by si zaslúžil o dosť viacej, ako Kukumberg), a ide v šľapajách ďalších - nedraftovaných, za to veľmi solídnych hráčov (menovite mi napadnú Kašlík, Libor Nemec a Repčík)
- 3.1.2025 - 10:16
- 0
- Sesto6
- By ma zaujimalo, ci na Slovensku sa nenajdu tipy hracov, ktori aj ked mozno nedokazu tak dobre tvorit hru, ale aspon sa dokazu vyvarovat chyb a dokazu vymazat superovych hracov v case, ked si ti najlepsi hraci maju oddychnut. My sme nemali ziadnu zodpovednu checking line.
- 3.1.2025 - 8:59
- +1
- Jose17
- My sme nemali 2. 3. ani 4. lajnu a aj v prvej nám jeden útočník chýbal..navyse formácie či už klasické alebo presilovka skladané veľmi zvláštne
- 3.1.2025 - 9:10
- +2
- amaskiea
- mňa by zase zaujímalo, či sa na Slovensku nenájdu typy trénerov, ktorí sa za svoju prácu vedia postaviť zodpovedne, bez neustáleho vyhovárania sa
- 3.1.2025 - 9:12
- +4
- rasti_assez
- Mna by zase zaujimalo, ci existuju kluby, ktore by si vedeli vychovat sami aspon stvrtu lajnu.
- 3.1.2025 - 9:18
- +2
- amaskiea
- to neviem, ale vieme ich parádne zarezať, že ich na prahu ich profesionálneho života strčíme človeku, ktorý sa nehanbí verejne na nich sťažovať, že neplnia to, čo im on káže
- 3.1.2025 - 9:23
- +5
- Lukash_ke
- Bojím sa, že Feneš je len tá fasáda ktorú vidíme, ale v podobných kvalitách bude aj zvyšok RT.
- 3.1.2025 - 9:57
- +1
- amaskiea
- hej, už som to tu písal na inom mieste, že to je 30 rokov stále rovnaká neprofesionalita
- 3.1.2025 - 10:52
- +1
- strojar
- Široký či Šatan, prašť jak uhoď.
- 3.1.2025 - 11:03
- 0
- amaskiea
- možno pre teba
- 3.1.2025 - 12:17
- 0
- strojar
- Ty si napísal "30 rokov stále rovnaká neprofesionalita".
- 3.1.2025 - 13:24
- 0
- amaskiea
- správne a ty si mal potrebu opäť to zosobniť len tej tvojej voodoo bábike
- 3.1.2025 - 14:33
- +2
- strojar
- Áno.
Neprofesionálny je vždy niekto konkrétny. - 4.1.2025 - 12:14
- 0
- amaskiea
- samozrejme, tak ako aj za tvojou (abstraktnou) voodoo bábikou je niekto konkrétny, vždy jeden a ten istý
- 5.1.2025 - 8:25
- 0
- MenoPriezvisko
- K Štrbákovi poznamenal: „Štrbák bol dnes večer najlepším obrancom Slovenska, hral vo všetkých situáciách a robil všetko, čo mohol, aby pomohol udržať Slovensko nažive. Štrbák bol kľúčový pri prelomení niekoľkých útočných šancí Fínov a dokonca sa ocitol s asistenciou na streleckej listine pri presilovkovom góle Pekarčíka.“
- 3.1.2025 - 9:06
- 0
- FP-rivaldo7
- toto uz je vela, chlapcovi sa vecne kryt chrbat neda a kazde taketo vyjadrenie mu len viac nici pripadnu karieru. ak pride stary strbak na hokej do presova, spytam sa ho na rovinu o co mu ide. jeho brat je inak fest dezolat obhajujuci zabijanie ukrajincov, myslel som ze aspon jano je v pohode.
- 3.1.2025 - 9:32
- +7
- J4kuubbb
- No mňa tie 20tky bavia vždy viac ako MS. Ale som sklamaný tieto dva ročníky mali na viac. Ale nechápem to na Slovensku nie sú 5ti poriadny obrancovia, Strbak,Chromiak veľké sklamanie som si myslel, že aspoň teraz niečo urobia. Ale to boli najhorší hráči. Presilovku podľa mna precital aj slepý, maxim nič kreatívne nevymyslel. Buffalo si buchalo hlavu co zobralo na drafte. Ale ST.louis urobili najlepšie rozhodnutie že si vybrali Dvorskeho a pekarcika. Na to ze pekarcik je z konca 3.kola tak úžasný pick. Nas najlepší hráč po Daliborovi.
Brankári 0bodov
Obrana 2 bodov Luka to dava hore to hodnotenie
Utok 7 bodov mňa prekvapil jencko, bol vždy aktívny pekne tecovat bojoval, chovan taktiež na rok je on hviezda.
A gratulujem Čechom - 3.1.2025 - 9:08
- +1
- SmrtkaBA
- Ale mame: Napriklad taky Belusko ostal doma a taktiez Straka ako vysity do 2. lajny a na presilovky.
- 3.1.2025 - 9:45
- +1
- hawkie
- Očuj Smrtka, neni ti ten Beluško náhodou do rodiny, že ho stále omieľaš?
(a teraz vážne) Na základe čoho? Máš ho nasledovaného, a vieš, že má také kvality, ktorými by nahradili (už len napr.) takého Pišoju, Valenta, Barana alebo Chromiaka? - 3.1.2025 - 10:21
- +1
- rasti_assez
- Mozeme si zase raz povedat: chceli sme to najlepsie, dopadlo to ako vzdy, plati to dvojnasobne proti Finom.Chlapcom dakujem ze sa snazili, zelam nech im tato prehra pomoze v buducom napredovaní a (nielen) hokejovom raste.
- 3.1.2025 - 9:08
- 0
- FeroMotyka
- "Hrali ako nikdy, prehrali ako vždy" bolo jedno z najlepších/najtrefnejších vyjadrení čo som tu o našich čítal
- 3.1.2025 - 9:45
- +1
- cappycathy
- Ked nemame lepsich preco nevzal viac hracov z 18stky? Mozno by hrali viac srdcom tam mame zopar sikovnych....
- 3.1.2025 - 9:10
- 0
- dusan1980
- V tomto zapase vidiet co mohlo toto muzstvo dokazat keby malo iny realizacny team
Prestrielali sme Finov 18:36 a to sa len tak nevidi
Hrali sme vyborne
Prva obrovska chyba a kto nam prehral zapas je trener brankarov Kosa ktory nominoval Lendaka
3 goly z 5 striel to je ina statistika
Ked prisiel Urban tak to bolo hned badatelne
Druha blbost bolo odvolanie brankara v poslednej presilovke kde sa chalani badatelne potom bali aby nedostali gol do prazdnej pricom sme mali este dost casu odvolavat golmana. Fenes alibizmus ale zapracoval
Tento rocnik ale urcite neni taky zly ako sa hovori
Skoda ze Pobezal neukazal ani 10% z toho na co ma a jeho draft to podla mna silno ovplyvni
Pojde tak z 5,6,7 kola podla mna
Luka Radivojevic dufam ze bude v poriadku lebo rovnako ked bude 3-4 mesiace pauzovat , tak to bude mat vplyv na jeho draft
Kazdopadne dnes sme hrali aktivne ako v obrane tak v utoku a je vidiet ze my Slovaci sme stavani na aktivnu hru a nie domceky Svarneho v obrane a podobne
Keby sme takto hrali cely sampionat odhliadnuc od vysledkov tak by chlapcom nikto nemohol povedat nic
Teraz musime prehltnut horku pilulku ktoru vylepsil len jeden a to posledny zapas
Na vinde je ale realizacny team a to konkretne Kosa Svarny FENES - 3.1.2025 - 9:21
- +4
- pupo
- V tomto zápase si presne videl že nám chyba ,kvalita a len bojovnosťou a nasadením sme to dokázali kompenzovať. Pri RT musí dôjsť k zmene, len na vyber moc nemáme
- 3.1.2025 - 9:28
- +1
- Demon
- Prečo? Šatanovi a spol. dochádzajú kamaráti a známi, ktorí ešte nemajú prácu v SZĽH?
- 3.1.2025 - 9:30
- +3
- Bielomokry
- Pekarcik sa tam namakal ako taký ťažný kôň a oni dajú hodinky Kukumbergovi?
- 3.1.2025 - 9:21
- +8
- Cia
- Ked ide v hokeji lem o to mam jedny volne nech sa zastavi
- 3.1.2025 - 19:58
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Westbeast0
- S tou prvou vetou by som bol velmi opatrný v dnesnej dobe...
- 3.1.2025 - 13:33
- 0
- Vojto83
- Ta prvá veta je chorá, bez ohľadu na politické preferencie prispievatela. Divím sa preto, že ma toľko plusiek a vôbec aj tomu, že admin ešte nezareagoval... A je úplne jedno, komu kto v politike fandí...
- 3.1.2025 - 13:42
- +2
- TvojTatoRamon
- Lebo vďaka nim sme tam kde sme. : V akej dobe ? V dobe slobody slova ? Očividne tu niekomu pravda vôbec nevyhovuje. Áno, uznávam že som to v prvej vete trochu prehnal. A vôbec tu nejde o to komu v politike fandím. Politike nefandim vôbec. A tej slovenskej už vôbec nie. Za 30 rokov nás systematicky okrádajú, vyháňajú a zabíjajú politickí predstavitelia. A je úplne jedno z ktorej strany. Proste každý. Chcel som tým celým povedať, že keď niečo neurobíme, tak vypadne aj z Áčka vo všetkých kategóriách a aj z Bčka. A keď niekto pri moci náhodou číta tieto riadky, tak nech je na pozore!! Lebo mne, došla trpezlivosť . Už minule ste o mne nečítali len vďaka manželke, ktorá má s plačom zastavila. Chcel som za vlasy Dolinkovu dotiahnuť do nemocnice. Prečo ? Lebo tam ležala moja vážne chorá predčasne narodená dcérka, a bolo mi povedané, že jej mám doniesť teplomer. Do NEMOCNICE!!!! Chápeme sa ? A moj plán stále platí a je mi jedno koho za vlasy do tej nemocnice dotiahnem, ak bude moja dcéra v ohrození života a nebude jej poskytnuta starostlivosť, jednoducho budú padať hlavy. A keď bude treba, tak padne aj najvyšši. A ta zelená banda, ktorá to už mala spravit dávno za nás, ani nebude vedieť kde začať. A nezastaví má nikto!!!! Chápeme sa ?
- 3.1.2025 - 18:20
- 0
- Cia
- Chlape neblni uz ta hladaju
- 3.1.2025 - 20:00
- +1
- omen
- napisem par nepopularnych nazorov:
ad1 Kazdy z tychto hracov si bez problemov najde miesto na Slovensku... par v zamori, par v Europe.... ale urcite vsetci budu vitany doma
ad2 najlahsie je zhadzovat vinu na jedneho hraca... ale ani vcera to neboli chyby len jedeneho hraca, od Lendaka cez Strbaka, Kralovica, Barcika a cez impotentnych utocnikov, kazdy ma na to tom svoj podiel viny Jediny kto si zasluzi pochvalu bol podla mna Dvorsky, Pekarcik, Radivojevic a za mna i Jencko
ad3 par ludi tu zabuda, ze niekedy turneje U20 boli len o jednom vitazstve, ano malo na to vplyv i ucast Ruska, ale napriek tomu sme sa strachovali ci vobec nevypadneme... nehovorim, ze to Fenes zvladol, ale zas sme nemali muzstvo na medaily
...ale aby nedoslo k omylu, je co kritizovat, len pri tom netreba stracat hlavu - 3.1.2025 - 9:34
- +3
- dusan1980
- Este som zabudol dat 3 naj hracov za mna
Dvorsky, Radivojevic a Pekarcik
Urban tiez nesklamal - 3.1.2025 - 9:45
- 0
- Lukash_ke
- Tak čo, Guardiola z Wishu to ešte stále nepoložil?
- 3.1.2025 - 9:53
- +2
- SmrtkaBA
- Hahaha, si zabil bratku.
- 3.1.2025 - 10:11
- +1
- Vojto83
- V prvom rade, my keď chceme niečo dokázať, musíme mať oporu v branke. Vždy to tak bolo. Teraz, až na Urbanov výkon v zápase so Švajčiarskom, nás brankári absolútne nepodrzali. Včera dostali päť gólov z osemnástich striel. To vážne? Vo štvrťfinále to musí byť o inom. Aj keď obrana bola taka, aká bola. Ale musia chytiť čosi naviac. Videli sme v brankovisku ten rozdiel oproti Fínom... Ale inak, ako hovorím stále, hokej je spravodlivý. Herne to celý turnaj bolo skrátka zlé. Feneš vyslovene predrbal naše najlepšie ročníky. Uplne v nich zabil kreativitu a ich potenciál. Nikto vlastne nerozumel, co sme chceli hrať. Ďalšia vec, ktorá má sklamala, je úroveň hráčov z extraligy. Tomík bol v niektorých momentoch viditeľný, včera to v tretej tretine rozhýbal Fedor. Inak vôbec nič. Poberal, ktorý mal byť produktívny, vyslovene sklamal. V lige lieta po ľade, na MS bol neviditeľný. Preto sa neutesujme, že naša liga ide kvalitou hore. Videli sme, že nejde. Stojíme na mieste. Hlavne co sa týka rychlosti. Ďalšia vec. Dúfam, že v TV budú na budúci rok iní spolukomentatori, lebo toto sa nedalo počúvať. Vraj sme mali vyššie ciele ako schopnosti. A ze tak isto vlani. To vážne??? Ak by napríklad Česi mali taky káder ako vlani, zobrali by titul. Ale oni majú Augustu a my totalne neschopneho Fenesa, ktorý je majstrom sveta v alibizme. Kedy si už máme veriť, ak sme si nemali vlani? Ta naša malost a posratost, to je niečo neuveriteľné. Každý rok mame byt spokojní so štvrťfinále? To je čo za sprostosť? To potom načo chodíme na MS? Ďalšia vec, je stále opakovaná fráza o hráčskej základni. No tqk si porovnajme základňu Kanady a Česka... Česi ich 2X po sebe vyradili. V tom to nie je. Co ma fascinuje, je ten fakt, že u nás aj keď majú chalani formu vo svojich kluboch, prídu do repre a sú ako vymeneni. Odrazu sú pomali a nevedia si prihrat na meter. Až na výnimky. Ale najhoršie je, že vízia je ešte horšia. O rok budeme možno spomínať na tieto MS ako na tie, kde sme hrali úžasný hokej. Na zväze a u odborníkov bude veľa analýz ako mame co zmeniť. Ale nezmení sa nič. A ďalej to bude len o tom, že bla bla bla... Lebo veď čo keby náhodou prišli ľudia čo chcú, aby sme sa posunuli? Potom by nehrali vo všetkých kategóriách chlapci z Ottawy Synators. No a to predsa nie. To sa nedá.. Lebo potom vy oteckovia nedavali sponzorské.. Atď... Sorry, rozpísal som sa. No skratka je to začarovaný kruh. Len ako z toho von?
- 3.1.2025 - 9:56
- +3
- FeroMotyka
- Znovu dobrý výkon proti Fínom a zas prehra, už je to nudné. Ale som rád, že aspoň Dvorský a Pekarcik nesklamali, aj keď na Dvorskeho boli pindy a po štvrťfinále je s 9 bodmi na prvom mieste v bodovaní.
- 3.1.2025 - 10:01
- +1
- Fandimhokeju
- To každý je prehnané. Pár sa ich presadí v dospelom hokeji,ak sa myslí top liga.
- 3.1.2025 - 10:03
- 0
- Dukla43
- Okrem zápasu so švedmi sme boli v každom jednom lepši, no je neunosné čo vieme ookaziť kolko chyb urobime.
Za stavu 4:3 dvorsky vyhra ale že čiste buly na kralovica a ten to ani nečaka nerozohra a bum 5:3 tak by som asi definival nas turnaj.. - 3.1.2025 - 10:05
- 0
- dusan1980
- S Cechmi sme boli lepsi?
Isto nie
Jediny zapas kde sme boli lepsi bol s Finmi - 3.1.2025 - 10:10
- +1
- jaja11
- Čiže nič nové pod slnkom, rozprávky uja Feneša na pokračovanie .....
- 3.1.2025 - 10:09
- +1
- ElwisNR
- Za mňa tento turnaj ukázal aký hokej hrá naša reprezentácia a aký hokej hrajú všetci ostatní...ešte aj ten Kazachstan zanechal lepší dojem.Neviem čo je zle ale týto chlapci asi na najvyššiu úroveň nemajú pri tejto konkurencii možno až na Dvorského,Pekarčíka, alebo Radivojeviča.
- 3.1.2025 - 10:21
- +1
- Kopcansky Palachar
- Dalsi repre turnaj, ktory nezvladol hlavne RT. Ked ti hrac robi extremne chyby opakovane, tak to musis riesit a da sa to riesit. Individulane aj systemovo. Ak nevidis, ze je hrac mimo formy a prehrava ti zapasy, tak iba ignorant, ci zasneny to neriesi. A nie este to ako spravne babovky hodia na hracov, ze lepsich nemame. Radost hrat pod takymto trenerom. To sa nedivme tomu dojmu co zanechali. Ono to asi odraza dianie vo vnutri teamu. My nemame hlavne lepsich trenerov, vela ludi sa betonuje vo funkciach a niektori, co na to maju, to mozno ani nechcu robit a radsej odidu. Vsetci to vidime aj u Acka. Chce to zmeny. Otazka je kde brat. Alebo aspon poriadnu sebereflexnu analyzu a skusit sa posunut v ramci RT. A to velmi nerad robim zavery dla miniturnaja, nema to taku relevanciu, ale o mnohom to hovori samozrejme. RT je absolutne zodpovedny za to, ako chalanov pripravi. Kanada a my sme to nezvladli. My najma taktickymi zlyhaniami chalanov a slabsim korculovanim, Kanada podobne zlyhavala v systemovych veciach, plus nedisciplina a rozpadnuta obrana po zraneni klucoveho beka. Spravanie a kroky trenera Kanady boli vcera priznacne. Ten tlak nedali ako celok.
- 3.1.2025 - 10:23
- +3
- Zmrzlina
-
Slabina = Štrbák a brankári
Čo potešilo = obetavosť ich spoluhráčov - 3.1.2025 - 10:28
- 0
- hcfan
- Feneš je tréner, ktorý už dávno presluhuje, nemá čo tým chlapcom dať, stojí na striedačke s rovnako plechovým ksichtom pri každej situácii, bez života, emócií, nereaguje na herné situácie a pri hodnotení sú všetci vinní, iba nie on. S materiálom, ktorý mal posledné roky mal toho dosiahnuť podstatne viac. A nie sa alibisticky vyhovárať na chlapcov. V SZĽH by sa mali konečne spamätať a dať tam niekoho, kto je schopný pri kaučovaní aj reagovať a žiť s lavičkou. Lebo ak by tam bola miesto Feneša nejaká maketa alebo vosková figurína, nikto by si nič nevšimol.
- 3.1.2025 - 10:36
- +2
- Big Bear
- Pri pohlade na vysledky a umiestnenie sa moze zdat, ze to nebolo take zle, ale bolo..V tipovacke na konkurencii som daval 6.miesto, papierovo tak vychadzalo, ale okrem Svajciarska (s privretym okom) , cisty masochizmus sledovat tie zapasy.
Obrovska priepast oproti spicke, hlavne co sa tyka hlbky, teda 2-4.utok a najma systému. Cesi, Fini, Svedi hrali zodpovedne, profesionalne, mali to nadrilovane, my sme sa v kazdom jednom zapase, okrem Svajcu, nevyvarovali obrovskym chybam.
Pozitiva : Dvorsky (A+), Pekarcik (B), Luka (B-) (aj ked z utocnych vyletov sa potom nevracal), obetavost, zapas so Svajciarskom.
Negativa : skoda reci,hrach na stenu...myslim ze to pocas celych MS odoznelo xx krat, tak do oci bijuce.. ci fanusikovia na gauci, alebo zahranicni experti, ale v nasich strukturach to aj tak nikto "neuvidi"
- 3.1.2025 - 10:49
- +4
- Bigbrother
- Presne tento turnaj ukazal že rodičia nech posielaju decka do zahraničia naša liga je strašne pomala
- 3.1.2025 - 10:58
- +2
- Endstand
- Nová hymna gde?
- 3.1.2025 - 10:59
- 0
- Sani
- Nepodliehajte panike obcania, situacia sa moze javit ako zla....ale uz mame predsa Ministerstvo sportu, ktore napoziciavane peniaze mudro prerozdeli a sme zachraneni!
- 3.1.2025 - 12:08
- +3
- Jamboree
- ...: McDavid Dvorsky letos k sobe nemel: Svyho prislovecnyho Draisaitla, takze tam bruslil sam bez podpory
A casto nemel s pukem co delat komu ho dat..
Na chemii to krome do nebe volajiciho prenasazovani 1 zaplacenyho obrance stálo
Misto aby Strbaka vyuzili jen tam kde mu to jde a vybrousili ho pro presilovky.. - 3.1.2025 - 13:14
- 0
- theck
- Kralovic = Golian 2 ak ostane v slovane ocakavajme ho v seniorskej repre do 2 rokov
- 3.1.2025 - 13:22
- +3
- PeterLucky
- Budem zvedavy na vysledky na drafte, lebo vysledky zapasov na prvy pohlad taka katastrofa neboli, ale hra ano…
- 3.1.2025 - 14:27
- +1
- Tomo8ZV
- Vyraznejsie si ani jeden z nasich prospektov na draft nepolepsil, alebo nepohorsil.
- 3.1.2025 - 14:37
- 0
- hawkie
- Radivojevič (smerom k lepšiemu)?
- 3.1.2025 - 14:54
- 0
- Tomo8ZV
- Luka urcite ako jeden z mala nasich hracov zaujal a to som viac krat posledne mesiace bol jeho kritik. Je sikovny, ale na nejake vyraznejsie zlepsenie pozicie pre draft to nebolo. NHL Central Scouting ho naposledy zaradilo ako prospekt pre 4. kolo a to bol dost realisticky odhad na pomery tejto organizacie. A dnes aj po WJC to je na nejake 3. az 4. kolo. Ale velka skoda toho zranenia, uz asi nebude mat priestor si zlepsit poziciu, neviem ci si este tuto sezonu vobec zahra a moze mu to skor uskodit a posunut ho to az k 5. kolu. Ak ale uz niekde zaznelo info, ze to nie je nakoniec take vazne a este si zahra, tak sa ospravedlnujem. Dominantne U18-ky mu mozu este velmi pomoct.
- 3.1.2025 - 15:58
- +3
- theck
- ja si myslim, ze este moze poskocit okolo 2-3 kola kludne, ak nebude mat po sezone a vrati sa do mesiaca tak stihne aj 18tky, kde bude urcite dominovat.
- 3.1.2025 - 16:50
- 0
- Cia
- Jeho velky handicap je fyzicka a slabsia obranna cinost inak min. 2. kolo
- 3.1.2025 - 20:04
- 0
- Tomo8ZV
- Plus mu chyba lepsie korculovanie, rozdielovy skill, napriklad strela (vision nestaci) a vyssia produktivita. Ale bude kvalitnym Europskym hracom, o tom ziadna.
- 3.1.2025 - 20:31
- +1
- ElwisNR
- Treba sa na to pozerať nie cez mená ale cez štatistiky a čísla aby to bolo objektívne a nemal niekto pocit že je hodnotení zaujato.Ale čo som pozeral štatistiky tak fanúšik má dosť dobrý prehľad o výkonoch hráčov možno až menej zaujatý ako Feneš čo to videl z lavičky.
- 3.1.2025 - 14:31
- 0
- posramotena_povest
- Velka priepast ku spicke, cele MS. Ti hraci sa oproti minulemu roku na male vynimky nikam neposunuli. Prvu tretinu nas presli ako stihacky, a potom ked sme dohanali 3g manko a zufalo ich tlacili a oni vyckavali, to neznamena, ze sme im boli vyrovnani. Fini, ked chceli a potrebovali, dali gol. Tolko individualnych a systemovych chyb co nasi robili, to je neskutocne. Rychlostne sme 2 galaxie za nimi.
- 3.1.2025 - 22:05
- +1