Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Košice odchádzajú z Miškovca naprázdno

zdroj: Hokejportal.net/Maroš Burik
17.11.2019 20:00 TASR

Hokejisti DVTK Jegesmedvék Miškovec zvíťazili v nedeľňajšom stretnutí 22. kola Tipsport Ligy na domácom ľade na Košicami 3:1 a ukončili štvorzápasovú víťaznú sériu "oceliarov".


DVTK Jegesmedvék Miškovec - HC Košice 3:1 (1:1, 0:0, 2:0)

Góly: 8. Beach (Dudás, Ross), 45. Harrison (Galanisz), 60. Beach - 3. Jokeľ (Koch, Michalčin). Rozhodovali: Korba, Kalina - Beniač, Stanzel, vylúčení: 7:6 na 2 min, navyše: Belluš (Košice) 10 min, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 1411 divákov

DVTK Jegesmedvék Miškovec: Rajna – Vandane, Láda, Dudás, Ross, Szirányi, D. Kiss, Vojtkó – Részegh, Vas, Beauvillier - Rodman, St. Pierre, Beach - Harrison, Galanisz, Miskolczi - P. Kiss

HC Košice: Škorvánek - Repe, T. Slovák, Ružička, Čížek, Koch, Michalčin, Bučko - Haščák, M. Chovan, Belluš - Klhůfek, Skokan, Květoň - Jokeľ, Suja, Rapáč - Vrábeľ, Bortňák, Milý

 

Košičania mali dobrý vstup do zápasu, keď sa už v 3. minúte ujali vedenia 1:0. Rajna iba vyrazil Kochovu strelu pred seba a tam bol prichystaný Jokeľ, ktorý otvoril skóre. Vedenie hostí však netrvalo dlho. V 8. minúte sa dostal do šance Beach a trafil presne do horného rohu Škorvánkovej bránky - 1:1. Domáci si následne zahrali dve presilovky za sebou, v dobrej šanci bol Láda, ale v rozhodujúcej chvíli zaváhal. V závere tretiny mal ešte veľkú šancu Vandane, no minul.

V druhom dejstve si Košičania zahrali až štyri presilovky, no ani jednu nedokázali premeniť na gól. Veľké príležitosti mali Haščák, Rapáč, Suja i Chovan, ale Rajna za svoj chrbát puk nepustil. Na druhej strane mohol poslať domácich do vedenia v 35. minúte Harrison, ktorý išiel v oslabení sám na brankára, ani on však neuspel.

Domáci sa dočkali v 45. minúte, Košičania stratili puk v strednom pásme, Galanisz ho potiahol, prihral Harrisonovi a ten zvýšil na 2:1. Hráči Miškovca mohli v ďalších minútach definitívne rozhodnúť, mali dve presilovky, ale väčšie šance si nevypracovali. Košičania mali v závere viacero šancí na vyrovnanie, no Skokan ani Klhůfek svoje možnosti nepremenili. V 59. minúte hrali už bez brankára, no risk im nevyšiel, keď Beach pol minúty pred koncom upravil na 3:1.

 

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


tulen - kosice

 

naprázdno ?: 3 kusy nesú ... musíme sa poučiť
17.11.2019 - 20:16
+15

matus93

 

Predtým sme mali aspoň dobrý prejav aj keď sme šance nedávali .. teraz .. nemáme ani prejav.. mám pocit, že tej roboty s mužstvom skôr pribúda ako ubúda ..
17.11.2019 - 20:17
+2

DobryHokej

 

RTVS na sporte uviedli, ze HC kosice zvitazilo 0:1
17.11.2019 - 20:17
+2

BlackCrow

 

hnojári hnojárski akože najlepší slovenskí..
17.11.2019 - 20:18
+10

FanusikKosic

 

Ked sme prvykrat prehrali s madarmi, vsetci sme boli z toho hotovi a nadavali sme, ze co sa deje s KE hokejom.. No a priatelia, o par rockov neskor prehravame s madarmi pravidelne a to nielen vonku... Ps: tesim sa, ako sem pridu onanovat diskuteri, ktori tu ani nemaju co robit. Papa
17.11.2019 - 20:18
+9

Rolba

 

G-R-C
17.11.2019 - 20:19
+4

UssKe

 

Naša stavba sa začína rúcať .
17.11.2019 - 20:21
+5

Shinody33

 

Osobne si myslim, ze ani zaklady sme nepolozili. Maximalne jamu sme vykopali.
17.11.2019 - 20:25
+8

Urpiner16

 

Gratulácia do Miškolca.Takto je to správné tak to má být.
17.11.2019 - 20:22
+11

Pukky

 

Kosický hokej dlhoročné systémovo zlyháva. Nesedí nám česko slovenska cesta, ale ani kanadsko rusko ukrajinská, o čom svedčí minula sezóna. Kupuje sa bez myšlienky a koncepcie. Tréneri nevedia pracovať s mužstvom a hráči dlhodobo zaostávajú za očakávaním, aj ked v mnohých prípadoch ani od nich nemožno očakávať nič. Buď su po zenite, alebo nemajú potrebnú kvalitu.
17.11.2019 - 20:23
+24

cappycathy BLOG

 

a vobec nemaju nejaku motivaciu hrat za svoj klub...chtíč je dnes drahá...
17.11.2019 - 20:24
+2

LenTak93

 

Vám už ozaj švitorí?
Ja viem, že sme tri roky hrali hovno. Tri roky sme nemali žiadny systém a hráči si na ľade a v kabíne robili, čo sa im chcelo. Nehovorím, že to, čo teraz hráme je skvelé. Nie, nie je. Vymenilo sa nám 3/4 mužstva a hrať systém sa nenaučia za 20 kôl. Ak to niekto dokáže, tak ho poprosím, aby sa ráno hlásil na tréningu a vymenil Draistaitla.
Máme systém, malme hráčov na to, musíme to už iba pilovať. Nič iné nám neostáva. Žiadne hlavy dole. Do playoff musíme ísť ako jeden fungujúci celok. A hoc by sme sa mali ešte v ZČ vytrápiť.

Jeden útočník a jeden skúsený obranca však káder doplniť musia. A to pripúšťa aj ŠM. Verím, že potom to bude lepšie.
17.11.2019 - 20:31
+7

ŠIMIKE

 

ale zas preco sa musime tak nastavovat a pilovat atd.. taky slovan si posklada kadejakych hracov a uz vedu ligu s peknym naskokom? aj tu to chcem tak jednoduche
17.11.2019 - 20:39
+26

Shinody33

 

A to ked si napriklad odmyslime ten zapas proti Nitre, kde sme zazracne explodovali, tak Slovan strelil o 20 golov viac.
17.11.2019 - 20:52
+7

emcoRKE

 

takže to má byť 13 teamov na prvom mieste hej ?
18.11.2019 - 8:15
0

zasi

 

Ja ti mám stále väčší a väčší pocit že hlavné nestíhame kondičné.a to sa v sezóne poľuje dosť ťažko
17.11.2019 - 20:40
+1

Pukky

 

A aký systém to vlastne hráme?
17.11.2019 - 20:43
+8

marko4

 

priateľu : táto stranícka obhajoba z tvojej strany vyznieva minimálne čudne...
17.11.2019 - 20:50
+5

jakubj

 

Tri roky? Ty si sa zobudil po dlhom spánku, ked tvrdíš,ze houby hráme posledné tri roky, minimálne 6 sezón už hráme kulove
17.11.2019 - 21:11
+1

LenTak93

 

20
17.11.2019 - 21:15
+1

weefoe

 

Treba si priznať, že tu máme pár hráčov, ktorí neboli posilami od začiatku a sa len vezú. A systém sa vyparil už v náznakoch aj s laxným prístupom zahojených na túto sezónu. Pár legionárov už tu nemalo byť, lebo sú len vata a tú môžeme mať aj z okolia Košíc. Posila typu Květoň je tiež len vata.
Pán Draisaitl ich potrebuje preriediť, aby mal v mužstve hokejistov, ktorí sú ochotní hrať nejaký systém. Musí ich zobudiť. Stále verím, že s tým niečo mieni robiť. Som zvedavý na komentár po tomto zápase, lebo tam sa dá vycítiť ktorým smerom to chce ťahať.
Dnes top tragéd: Belluš.
17.11.2019 - 21:40
+2

moke19

 

Ty budeš ten Šatano-Ramseyovec?
18.11.2019 - 17:32
0

erik19

 

Posledný krok vedenia angažovať ďalšieho českého legionára z 1. českej ligy iba podčiarkol tvoje tvrdenie !!!
ŠIMIKE presne tak! 20 kôl nestačí? Vymenili sme 3/4 mužstva? Slovan poskladal mužstvo od nuly a kraľuje!
Dnes som pozeral BB - ZV a keď to porovnám so zápasom KE - MI tak ako keby som sledoval rozdielne ligy. Dúfam, že sa to otočí a začneme už hrať poriadny hokej aj my!
17.11.2019 - 20:49
+18

LenTak93

 

Slovan v playoff vyhorí. Stavíme sa?
17.11.2019 - 20:55
+1

Pukky

 

Ty fakt hokeju nerozumieš. Slovan bude s najväčšou pravdepodobnosťou majster. Ma peniaze, zázemie, diplomaciu a hlavne najlepší káder, ktorý bude ešte vylepšovať.
17.11.2019 - 20:58
+17

LenTak93

 

Nesúhlasím. Takže ideš do stávky ty?
17.11.2019 - 21:02
0

erik19

 

Nikde som nenapísal, že Slovan bude majster a po 20 tich kolách písať o majstrovi je dosť z cesty!! Ale ak už chceš písať o majstrovi tak podľa doterajšieho priebehu (nie len podľa tabuľky) to bohužiaľ vyzerá na BB alebo Slovan. Naši sa takýmto prejavom môžu dostať maximálne do semifinále! maximálne!
17.11.2019 - 21:07
+2

Pukky

 

Erik nezabúdaj, že sme na Slovensku. Zo všetkým, čo k tomu patrí.
17.11.2019 - 21:08
+1

LenTak93

 

Ja som nič o majstrovi nepísal, to smeruj na Pukkyho. A ak si pozrieš moje príspevky od letnej prípravy, tvrdil som, že pre tento tím bude maximom semifinále. Takže nemyslím si, že reaguješ na správneho.
17.11.2019 - 21:15
0

moke19

 

BB? ,to teda ťažko
18.11.2019 - 17:37
0

VSS Košice

 

hlavne ma prestarnuty kader ktoremu dojde dych v PO
18.11.2019 - 6:12
+1

NasHokej97

 

Prestarnuty káder ?

Priemerny vek kádra Slovana 25.96 roka.

Priemerny vek kádra Košic 25.45
18.11.2019 - 9:07
+1

DobryHokej

 

Cize nas je uplne jasne evidentne jednoznacne mladsi
18.11.2019 - 9:09
0

NasHokej97

 

Tie skúsenosti budú v PO na nezaplatenie
18.11.2019 - 9:46
0

VSS Košice

 

na ktorych hracoch je postavena hra sba hlavne obrana
18.11.2019 - 20:05
+1

VSS Košice

 

a co tak porovnat to za zapasom BB-KE alebo SBA -KE ?
18.11.2019 - 6:14
0

noano

 

money talks
17.11.2019 - 21:07
0

hoKEjka

 

Neviem ci mame na com stavat
17.11.2019 - 20:23
+1

MaToooo

 

A pritom to nevyzera nijak tazko....dodrziavat a hrat nastaveny system... v priprave a na zaciatku sezony to islo....jednoducha hra, dobre korrculovanie vysoke napadanie, hrat stale v pohybe....aj muzsvo vyzeralo byt na daný system celkom dobre poskladane...Momentalne vsak ziadny system nehrame, mame jednu formaciu ktora z Belusom nefunguje a tri stvrte lajny, ktore neboduju...Neviem kde je problem
17.11.2019 - 20:28
+4

Jokila39

 

Gratulujem DVTK zaslúžene, Květón a Skorvanek na hrad !!
17.11.2019 - 20:29
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Caezar

 

HC KE to nejak na tie maďarské mužstvá nevie ... Celkovo čím ďalej tým viac sa mi výkon košických hokejistov nepáčia... Slabá bojovnosť, slabá rýchlosť, takmer žiaden hokejový kumšt...
17.11.2019 - 20:30
+5

NR

 

Ved nam ste dali 9
17.11.2019 - 21:09
+1

marko4

 

výsledky KE: v poslednej dobe nie sú hodné tohto klubu...
17.11.2019 - 20:30
+5

Crosby087

 

Slovnym spojenim:: “ v poslednej dobe” mas na mysli 3 a pol sezony?
Lebo ak ano,tak to sedi a je to smutne.....
17.11.2019 - 20:32
+5

DobryHokej

 

3sajtl by asi mal trosku pritvrdit. Nie je mozne, zemuzstvo s najvyssou najvstevnostou hra takeho howno..
17.11.2019 - 20:33
+8

Urpiner16

 

Výborne Škorvánek vychytal koho?ha,ha,ha.DVTK hajra krása.
17.11.2019 - 20:35
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ŠIMIKE

 

a banskej to jak slo? tsss jaj ahá...
17.11.2019 - 20:39
+7

stojkovic

 

veril som v remizku .. slabota kosicani ..
17.11.2019 - 20:37
+1

Cia

 

Neviem presne suvislosti ale nie je to odvtedy ako ste vyhnali Bakosa?
17.11.2019 - 20:37
+1

Jokila39

 

Gratulujem DVTK zaslúžená výhra
17.11.2019 - 20:38
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Urpiner16

 

Hajdemo DVTK asta kuťa fája parádička.Výhra zlatými písmenami.
17.11.2019 - 20:51
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Gargamel123

 

Nič v zlom : kolega ak by to malo úroveň, ale toto nemá. Býval si lepší.
17.11.2019 - 20:55
+1

Ricardinho13

 

Už si volal tomu psychiatrovi, aby ti dal nejaký termín?
17.11.2019 - 23:05
+6

ErikHKM

 

Chlapci košický prečo ste mi nedopriali

https://m.nike.sk/tiket/z-HJoxdb2Z3HVqWqeMppcw/
17.11.2019 - 20:39
0

8sweet8

 

Zvolen čistá 2 si mal hrať vyše 3 kurz
17.11.2019 - 20:41
0

ErikHKM

 

Najprv som ho aj, mal tak ale potom som to poistil
A Košice som mal čistú 2 a vreku dám tam poistku a takto to dopadlo co uz
17.11.2019 - 20:49
0

HCKEFANS

 

Dobra rada nikdy uz nepodavaj ked hraju Kosice
17.11.2019 - 20:44
+3

Gargamel123

 

Ja som dal za 1: a fandím ďalej. KE neboli favorit.
17.11.2019 - 20:52
+1

JulovOco

 

Hajra DVTK super zápas
17.11.2019 - 20:39
+2

Lubos7771

 

Robia si z nás srandu?????: Zápasy ktoré by mali jednoznačne zvládať, prehrávajú....Veril som na začiatku sezony v zmenu, no sklamal som sa. Dávame málo golov, naša hra je taká nijaká ako na hojdačke....fakt už ma to ako fanúšika nebaví, toto nie sú Košice na ktoré sme boli zvyknutý...Už štvrtu sezonu za sebou, hráme veľké H....O!!! Som sklamaný a znechutený.
17.11.2019 - 20:41
+5

kocsma

 

Veď Pittsburgh v 90 rokoch bol silný, potom zoslabol a potom sa zas zdvihol. Tým chcem povedať, že není možné aby jeden klub vyhrával neustále. Po týchto časoch prídu lepšie. Reale, Barcelona tiež boli niekedy extra silný, teraz už to není ono. Sparta Praha v hokeji tiež mala 3/4 slabšie sezóny, teraz sú prvý. Prostee je také obdobie keď hráte profesionálnu ligu (či sa to niekomu páči alebo nie ale naša liga je profesionálna liga) tak to je bežné. Možno v Lotyšskej ne
17.11.2019 - 21:25
+4

bobbyfan

 

Neporovnavaj s nhl. Tam je draft, tie kluby funguju inak... Ked si si slabší mas lepsich juniorov, cize nie si zavisly od vychovy odchovancov od detskeho veku atd atd... Okrem toho v ke je problém hlbsi ako len ze sme sem tam hore a potom dole
17.11.2019 - 21:39
0

kocsma

 

Dal som príklad aj HC Spartu napr
17.11.2019 - 21:58
+1

julo

 

To sa stava,treba sa poucit.ideme dalej
17.11.2019 - 20:45
+2

paljuka

 

neviem co sa deje a cim to ale hrame coraz horsie v utoku absolutne neskodne Kosice uz vyse mesiaca...
17.11.2019 - 20:53
+1

MartinDT

 

v nedelu dalsia prehra u nas
17.11.2019 - 20:54
0

bobbyfan

 

Je to mizerne, mame neskutocne impotentny utok, proste team nemôžem vysiet na jednom útoku, to funguje tak 10 zápasov.. Trener je ok.. Toho beriem. Brankar je ok. Obranu ja osobne nechapem, teda jej skladanie. Je tam par ok hracov, ale nejak nechapem plan kam to smeruje. A utok je tragicky... Ja proste nie som za to sem tahat drahych hracov...stavim ze polka utoku berie nadpriemerne platy na nasu ligu, a vyslovene sa chodia len vyprdkat... Vedia ze uz sa nikam neposunu v kariere, su na nasu ligu nadpriemer., ale uz si len nasli teply flek a nechcu si uz nic dokazovat, len si svoje odohrat. Chyba hlad, chyba ochota urobit krok naviac
.. Vela umelcov za zenitom a malo dricov. Team zlozeny z cs hracov dnes u nas nic nevyhra... Za tym si stojim dlhodobo. Chyba ten faktor x co prinasa dobry zamorsky hrac.. Bojovnost, nezdolnost, tvrdost. Slovak a cech ked to nejde taj chyti krc a proste uz do toho nejde, kym kanadan hodi zápas za hlavu a v dalsom ide zase az na krv... Zase sa to podoba na predosle roky, zase sem vezieme cechov z vrchlabi a podobnych bast hokeja, zbytocnr preplacame hracov... Kym cela liga ide uplne inym smerom
17.11.2019 - 20:55
+9

TomsKE

 

Ved inym smerom sme isli aj my a aky to malo efekt?
18.11.2019 - 17:42
0

MaToooo

 

No vies ale my sme nakupili zahranicnych hracov odbuka dobuka...uplne bez koncepcie a dokonca zopar kuskov aj bez kvality...A myslim ze ked uz ides do zahranicnych tak ked beres severoamericana treba minimalne dvoch troch...vsade kde to funguje maju zamorske lajny..ci uz Bb alebo Zv...ti chlapci si zvyknu rozumiet viac ako ked tam mas jedneho Pacana ci Brophey
18.11.2019 - 18:53
0

bobbyfan

 

No brophey mal po zenite.. Pacana zabilo ze bol jediny v teame a prvy rok v europe. Kessel nemal kvalitu.... Brali sme odpad a sme prekvapeny ze to nefungovalo
18.11.2019 - 19:48
0

mitoO

 

A pritom Kessel sa v priprave ukazoval celkom dobre. Co som sa dopocul k Pacanovi, tak mali zaujem o jeho pokracovanie, ale kladol si uz nezmyselne poziadavky (nie az tak financne).
18.11.2019 - 19:54
0

Daewo_KS

 

Kessel hral zo zaciatku s neskutocnym prehladom, prislo mi az neuveritelne, ze sa nam podarilo ziskat takeho obrancu. Ale dlho mu to nevydrzalo.

Pacana je mozno aj skoda, nebol uplne marny a ak by mal vhodnych spoluhracov, mohol byt nadalej platny.
18.11.2019 - 22:04
0

ZOOMER

 

Pacanovi nesadol Europsky hokej,u nás by sa trápil s našim "trénerom",možno keby išiel do BB ku preferovanému kanadskému štýlu hokeja,bolo by to iné... Kessel neviem čo si vtedy zlomil,nohu ruku neviem,a neviem či ešte potom hral ale už to nebolo ako na začiatku...
19.11.2019 - 10:31
0

Kurolišek

 

2 body z Michaloviec Vám boli málo... tak teraz komentujte. Slovan má už náskok 13 bodov.
17.11.2019 - 21:04
+1

Lukash_ke

 

Vždy nám je málo, lebo vždy prídu zápasy kde zakopneme znova a znova... a špička tabuľky uteká
17.11.2019 - 22:20
+2

radopKE

 

A Ďuri Bakoš sa môže len usmievať...
17.11.2019 - 21:04
+8

Jimmy Tulipan

 

Poznáš to: kto sa smeje naposledy,...
Je 20 kolo, súhlasím s kolegom vyššie, že Slovan v PO zhorí...
Ale to aj my ak niečo zásadné nezmeníme...
17.11.2019 - 22:19
+2

marko4

 

prečo : by mal Slovan v PO vyhorieť? Už teraz majú na našu EXL výborne vyskladaný mančaft a určite na PO posilnia. Je to síce len môj osobný názor, no BB a Slovan zatiaľ najväčší ašpiranti na titul...
17.11.2019 - 22:24
0

Jimmy Tulipan

 

Som presvedceny, ze ich obrana to kondicne nezvladne pocas dlheho a tazkeho PO.
Maju to postavene na 3 hracoch, z toho dvaja nestihaju a pocas PO sa to prejavi este viac. Zvysok su prave mladici bez skusenosti s PO.

Podla mojho nazoru pojde daleko Zvolen a cierny kon je pre mna Miskolc.

Uvidime...
18.11.2019 - 20:43
+1

Gargamel123

 

Zvolen: majster
18.11.2019 - 22:09
0

lucano22

 

Boze môj. Čomu sa Čudujete? Belluš v 1. Útoku ? Vedenie si mysli, že pred play off doplní káder o dvoch priemerných hráčov a razom to pôjde.....
a či sa to niekomu páči alebo nie, od odchodu Bakosa to ide dole vodou.
17.11.2019 - 21:18
+6

Pukky

 

Hlavne naša obrana pôsobí skôr prvoligovo, než majstrovsky.
17.11.2019 - 21:27
+1

Gargamel123

 

Z mínusu do plusu: dole vodou...?
17.11.2019 - 21:37
0

Lukash_ke

 

Minimálne 2 sezóny pod Bakošom to už stálo za hounou... To len tituly zatvárali niektorým oči.
17.11.2019 - 22:22
+2

weefoe

 

Už sa zabúda, že Bakoš začal s tým úpadkom
18.11.2019 - 9:25
+5

lesslie69

 

Na kieho šľaka do toho Maďarska chodia,keď tam stále lignú kefu?Malo by to byť tak,že keď máme hrať proti maďarskému klubu,tak sa Pešti,alebo Miškolcu automaticky pripíšu tri body a hotovo.Za ten čas,kým by naši cestovali do Maďarska môžu kľudne trénovať a ešte by sa ušetril nejaký ten grajciar za výdavky spojené s cestovaním
17.11.2019 - 21:41
+8

BlackCrow

 

Já určuju, jak se má hrát, a když to hráči nejsou schopni zrealizovat, tak bude lepší, aby to vedl někdo jiný a Kometa nespadla tam, kam nepatří,“ dodal.

Hlavním problémem mužstva byla podle něj nevyrovnanost výkonů. „V některých fázích jsme sice podali vynikající výkony, ale jindy zase velmi špatné,“ poznamenal Fiala.

„Pořád jsem měl v hlavě, že nehrajeme to, na co tým má. Ale nesmí tam být takové výkyvy,“ zdůraznil.

Tvrdí, že za ním nešli ani hráči. „Kdyby za mnou šli, asi bych to nepokládal,“ řekl.

„Nepřesvědčovali mě v posledních zápasech, že všichni kopeme za stejný cíl. Snad se někteří chytnou za nos a budou předvádět lepší výkony než dosud. Ale to už nebude moje starost,“ prohlásil.
17.11.2019 - 21:48
+1

paljuka

 

Kolko treba casu v dnesnej dobe internetu aby pribudla k clanku aj tlacovka s trenermi?
V 90 tych rokoch som sa dostal skor k vyjadreniam hracov a trenerov ked som si kupil na druhy den noviny ako teraz...
17.11.2019 - 21:51
+4

julo

 

Marcel Rodman: A pénteki meccs után azt vártam a csapattól, hogy jó reakciót mutasson és keményen álljon bele ebbe a meccsbe. Ma az első perctől kezdve szívvel játszottunk, jól korcsolyáztunk és sok párharcot megnyertünk. Az egész csapat nagyot küzdött és jó karaktert mutatott. Ez volt számomra a legfontosabb. Az, hogy legyőztük a liga egyik élcsapatát, csak plusz jutalom.

Peter Draisaitl: Jó atmoszférájú meccs volt, igazi playoff hangulatú meccs volt a mai. Jól kezdtünk, de az ellenfelünk a folytatásban jobb volt a játék apró elemeiben. Több párharcot nyertek meg, ha egyszerűen játszol és az apró dolgokat jól kivitelezed, akkor van esélyed megnyerni a meccset. A hazai csapat ma ezekben jobb volt, így megérdemelten nyertek.
17.11.2019 - 22:02
+6

paljuka

 

aha takze vysoky amaterizmus a neschopnost je teda len na nasej strane...
17.11.2019 - 22:15
+1

mitoO

 

Volny preklad: Marcel Rodman: Po piatkovom zápase som od muzstva ocakaval dobru reakciu a tvrdy vstup do zapasu. Dnes od prvej minúty sme hrali srdcom, dobre korčuľovali a vyhrávali veľa subojov. Cele muzstvo bojovalo a ukázalo správny charakter. To bolo pre mňa najdôležitejšie. Prekonanie jedneho z poprednych timov ligy je len bonus navyše.

Peter Draisaitl: zapas mal dobru atmosféru, mal skutocne atmosferu playoff-oveho zapasu. Začali sme dobre, ale náš súper bol lepsi v detailoch Vyhrali viac subojov. Ak hrate jednoducho a viac zápasov dobre zvladnete detaily, mate sancu to vyhrat. Domace muzstvo bolo v tomto lepsie, preto si zasluzilo vyhrat.
17.11.2019 - 22:25
+8

paljuka

 

dakujem obom
17.11.2019 - 22:42
+1

squad

 

...: Nasim najvacsim problemom je, ze nemame ani jedneho kreativneho obrancu, resp. obrancu s aspon lahko nadpriemernou rozohravkou... ak taky druh obrancov v time absentuje, trpi kvoli tomu cely utok, aj keby bol poskladany z hviezd svetoveho formatu.

A samozrejme Bellus v prvom utoku nema co hladat!
17.11.2019 - 22:11
+2

Big Bear

 

Sak ste mali Pulliho a ste nanho frflali. Posledne sezonu som ho sice nejak extra nesledoval, ale je to priblizne typ obrancu, ktory vam chyba.
17.11.2019 - 22:29
0

mitoO

 

Ten isto
17.11.2019 - 22:43
+8

mitoO

 

A co je vlastne s Majdanom? Lebo ja ked som PN, sedim doma, zato on si vyletuje kade-tade.
17.11.2019 - 22:26
+2

Daewo_KS

 

Podla jeho vlastneho instagramu mal nejake svalove zranenie. Ale inak dobry postreh, tiez som uz nad tym uvazoval.
17.11.2019 - 22:29
+4

Ricardinho13

 

Nie je to dobré a pomaly sa to rúca ako domček z karát, ale ani sa nemožno veľmi čudovať, keď prvému útoku vôbec nejde, a 3. a 4. útok je v lese. Snáď niekto nečaká, že s Jokeľom, Vrabeľom, Sujom, Milým a totálne neviditeľným a zbytočným hráčom Bortňákom budeme hrať o špicu. S takto úzkym kádrom, len ťažko budú hrať na plné bomby, keď majú každý do jedného ísté miesto v zostave.
17.11.2019 - 23:03
+4

RebeccaBlack

 

Po 4 víťazstvách v rade prišla prehra a tu sa to nedá čítať opäť. Klasický Košický fanúšik
18.11.2019 - 7:05
+5

MaToooo

 

Tak vies...z tych 4 vyhier boli tri maximalne stastne...v dvoch pripadoch sme dostali v poslednych minutach vyrovnavajuci gol..co sa stava az privelmi casto....herny prejav je coraz horsi, system sa vytraca...nuz len co dodat? Klasicky kosicky fanusik....
18.11.2019 - 7:23
+5

weefoe

 

Zjavne riešiš iba výsledky a zrkadlo je doma rozbité....
18.11.2019 - 9:30
+1

emcoRKE

 

Monžo by pomohla menšia čistka (bavíme sa o 2 hráčoch) ale samozrejme len keby bolo možné ich nahradiť
18.11.2019 - 8:18
0

Tino

 

nie je : to dobre, hra sa pomaly , skoro nenapadne/asi aby sme si priebezne zvykali/ meni na rybnik, kde rozhodujuci faktor je nahoda, v priprave a na zaciatku sezony bolo vidiet jednoduchost, ucelnost, kratke narhavky rychle dostupovanie a samozrejme aj volu hracov, toto vsetko sa uz vytratilo...hrame hokej kde vacsina nema zaujem dosiahnut uspech prisli do prace, nejako sa pregrcat a ked padla dovidenia zdrhacka domov ako to robil fantozzi.....ocakavam ze realizacny team, resp. vedenie HC s tymto urobi poriadok...je mi jedno ako to urobia, problemy treba riesit ihned,v zarodku idealne im predchadzat samozrejme.
18.11.2019 - 8:41
+2

hoKEjka

 

Preco ale mame rok co rok problemy s absolutnym nezaujmom hracov? Mna uz fakt nebavi sa pozerat 4 roky na uplne rovnaku nemohucnost
18.11.2019 - 8:49
+5

Tino

 

toto je IMHO: typicke v nasich koncinach udrzat si urovne cohokovlek je proste problem...preto nemoze byt trenerom, managerom ? lidrom ktokolvek...hnevat sa na hracov ze v sebe nemaju hanbu a otvorene to vacina flaka je stratena vec, ja ak sa hnevam tak na ludi ktori hracov organizuju , ze im toto dovolili...osobne som presvedceny ze vraitt sa tam kde sme boli na zaciatku nie je problem ak to ma na "povel" kompetentny clovek a nepochybujem ze dozrel cas aby sa tento clovek ak v strukturach HC taky je prejavil...zacina sa to zvrhavat, nie je to este vyslovene tragedia, ale trend od 10 k 5 je evidentny treba s tym seknut....otazne je ci teda mame takeho cloveka a ci ten ma take paky....lebo kolem a kolem vsetko je to o systeme pak.
18.11.2019 - 9:35
0

hoKEjka

 

Myslela som, ze Stastny a hlavne Draisaitl budu ti ludia. Preto vo mne tak narasta frustracia. Ja uz neviem co chceme robit.
18.11.2019 - 9:40
0

Tino

 

este: nechcem tvrdit ze draisaitl a stastny nie su tymi ludmi....moju doveru zatial maju, osobne som presvedceny ze vidia kam to speje, ze rozdiel zaciatok sezony a dnes je nebe a dudy....a ze to nie je sposobene slabsou sportovou formou ale pristupom, volou resp moralno volovymi vlastnostami...ze hrame rybnik je iMHO dosledok prave absencie zakladnej discipliny, resp typicky SVK crta, ked zametsnancovi nedycha non stop na chrbat nejaka autorita zamestnanec sa na to vyserie
18.11.2019 - 9:50
0

Urpiner16

 

Bakoš nebol dobrý?Pokazili ste si hračku?Ukazuje sa že zas KE urobili capa záhrádníkom ha,ha,ha.Teší ma to.
18.11.2019 - 9:55
+1

Tino

 

bakos: ma nezaujima ..nikto nie je nenahraditelny.
18.11.2019 - 9:58
+5

Lukash_ke

 

Chcel by som veriť, že takáto škodoradosť je ojedinelá u pár jedincov a nereprezentuješ väčšiu vzorku Slovákov.
18.11.2019 - 11:51
+3

Urpiner16

 

Škodoradosť začali včera ako prví v livke BB-ZV tvoji súkmeňovci takže len vraciame požičané.
18.11.2019 - 12:16
0

Gargamel123

 

Ludia zabudaju: ze je to len sport.
Ty tiez,z nejakeho dovodu,hejtujes vsetko kosicke.
18.11.2019 - 12:41
+4

julo

 

Preco asi tam boli Kosicania,ze Urpi a Jokila
18.11.2019 - 13:07
+4

Urpiner16

 

Prví ste začali včers vy.
18.11.2019 - 17:04
0

ZOOMER

 

prví začal Joki,ja som pokračoval,vy ste sa pridali
18.11.2019 - 17:15
+2

ZOOMER

 

prvý*
18.11.2019 - 17:15
+1

mitoO

 

Tu nejde o dnesok, vcerajsok urpi. Nehovorim, ty si uz s prudenim na ke celkom aj prestal, ale skus si precitat hocijaku diskusiu, ktora sa tyka nasho klubu a najdes tam nasackovaneho svojho kolegu. Keby aj k veci nieco napisal, tak ok. Ale len provokuje a pise hluposti.
18.11.2019 - 17:30
+5

ZOOMER

 

Bortňak je v lese,v iných mužstvách trhá ľad,ale akonáhle príde do KE má to na saláme. Beluš v PP,BB pri jemnom dotyku hneď dole rukavice,tu ešte nič poriadne nepreviedol,tiež má viac peňazí tak načo robiť robotu naviac že? Chýba tomu iskra tak,ako to robil Dudáš,a toto sa čakalo od Beluša ale ten.... ach Slováka by som vymenil v tej chvíli,toho pokazili v Miškolci,Ružička som myslel že bude trošku v inej kondícií,ale včera také chyby,neviem no,od Rapáča som čakal tiež okrem čiernej roboty aj nejaký ten golik naviac,ale dobre no .... Skokan tiež moc tie goly nedáva.... Jediný z tých legionárov čo máme hraje Repe a páči sa mi Klhufek aj keď nedáva goly,zanesie puk do pásma,rýchly hráčik typu Spilar. Dúfam že sa Kveton dostane do zápasovej praxe.... Ćížek priemer no .... Ak sa nepresadí prvý útok,potom zase ťažko nachádzame strelca...... Chýba mi k tomu kanadský strelec/ci...... Uvidíme či sa niečo stane v tomto ohľade,tie zápasy sú bez vyraznejších emocií,a tak sa nedá hrať bohužiaľ.... málo sa dohravajú súboje,není tam tá potrebná iskra,tak ako minulý rok keď si nezastali Laciho,tak tento rok zas nič ....
18.11.2019 - 9:26
0

squad

 

...: V utoku problem nie je... nebolo by odveci vymenit bortnaka za nejakeho obrancu... nasim problemom je obrana, ktora je az na jednu vynimku prvoligova... nemame obrancu, ktory vie vystrelit z prvej mozno s prizmurenim oka repe a potom mame kvalitneho defenzivneho obrancu kocha... nemame vsak ani jedneho obrancu s nadpriemernou rozohravkou a so schopnostou dotiahnut puk do pasma... nasa obrana je s vynimkou defenzivneho kocha na prvoligovej urovni, co som tvrdil uz pred zaciatkom sezona a na to trpi cele muzstvo
18.11.2019 - 10:00
+2

Nerkio

 

Počkaj počkaj ....vNitre ti vieme ponúknuť Raisa ,Slobodu čo Korima čo má vraj pekne oci ....za Bortniaka a kludne aj Rapaca
18.11.2019 - 17:10
+1

LenTak93

 

„Presilovky sme nezvládli. To by však ešte bolo okej. Najväčším problémom bolo posledných dvanásť minút prvej tretiny. Začneme výborne a potom prídu hrozivé straty puku. To sa opakuje počas celej sezóny a niečo také nemôžeme robiť. Skončil sa čas hádzania žabiek a hry na krásu,“ vyslal apel do vlastných radov nemecký kormidelník.

„Bol to dobrý hokej s nádychom play-off atmosféry. Domáci to zvládli lepšie ako my a pred nami je ešte dlhá cesta k tomu, aby sme sa naučili vyhrávať takéto zápasy,“ zamyslel sa Peter Draisaitl. „Je to o detailoch a tie nie sú na našej strane. Malá facka však niekedy pomôže a hráči sa musia spamätať. Uvedomiť si, že na krásu sa umiera.“

„Presilovky musíme hrať jednoduchšie a efektívnejšie. V príprave nám fungovali, teraz to v nich trochu škrípe. Dôležitá fáza je však iba pred nami a tento tím pracuje v tréningoch veľmi poctivo. Tréner je na nás prísny a robíme všetko pre zlepšenie. Som teda presvedčený o tom, že výkony pôjdu nahor,“ zamyslel sa Branislav Rapáč.
18.11.2019 - 10:22
+1

BlackCrow

 

Parádne zhodnotenie. Ako vždy.

V následujúcom zápase žiadna zmena. Ako vždy
18.11.2019 - 11:29
+3

Tino

 

pozitivom: je ze sa nepokusa vyhovarat, resp rovno tvrdit nieco ine nez co je zrejme...zatial sa motame v kruhu robime zle veci vieme o tom ze ich robime co je imho fajn ked mame zadefinovane v com spociva problem este to odstranit...tu sa dostavame do situacie ktora je klucova sposob akym sa to obkecava navodzuje dojem ze makame usilovne odstranujeme problemy ale kedze su to systemove chyby trva to...ja vidim problem v pristupe ktory sa odrkadluje na neschopnosti plnit poziadavky trenera...
18.11.2019 - 13:07
0

BlackCrow

 

Absentuje náprava. Hrajú spolu 30 zápasov a tu už musí byť vidieť progres. Čakám že sa zobudí mužstvo ale aj tréner ktorý je zodpovedný za hru a výsledky.

Ale ktoho vie... Skúšame nastoliť systém so slovenskými hokejistami na večné časy a nikdy inak a tak hra a výsledky asi nebudú smerodajné. Dôležitá bude nastolená cesta a naspäť ani krok.

Som nasratý. Za Šimíčka to bolo normálne a tak som si myslel že už neuvidím taký rybník alias 3 strely na bránu v tretej tretine
18.11.2019 - 13:19
+3

Tino

 

suhlasim: to co hrame posledny mesiac cca je rybnik a serie ma to rpetoze na zaciatku a v priprave sme toto nehrali...my sme sa k rybniku vratili lebo toto je jednoduchsie nez hrat cosi konstruktivne zmysluplne, ale komplikovane....chciet od hracov ktori cely zivot hrali rybnik aby preklopili na nieco ine je vec trpezlivosti neustaleho buzerovania, dozorovania oni maju v krvi rybnik 99% z nich sa kedykovlek spusti a bude si hrat to co sa cely zivot hrat ucili, co vedia perfektne ...ja sa zmierim s tym ze z casu na cas nejaky jednotlivec strati schopnost sa kontrolovat, koncetrovat sa, zacne si hrat to svoje nezmyselne rohove, necakam od nich zazraky , ocakavam ze s takymto jednotlivocm bude rychlo seknute ze sa to nebude tolerovat, pretoze toto je ako mor, dovolis jendemu chyti sa druhy, nasledne treti, , stvrty a uz sa to vezie nabaluje a za chvilu je to cele v pecku.
18.11.2019 - 14:19
+1

strojar

 

Liek je jednoduchý a osvedčený (ako píše tulen-kosice hneď v prvom príspevku):
1. Treba sa z toho poučiť.
2. Hodiť to za hlavu.
3. Ísť od zápasu k zápasu.
18.11.2019 - 12:58
+2

Daewo_KS

 

Dnes uz kazdy vie korculovat a kazdy zapas zacina od stavu 0:0. Ak do toho zacneme davat srdiecko, viac sa tlacit do brany a hrat jednoduchsie, tak sa na nas moze usmiat povestne hokejove stastie. Ak by to neslo, cez prestavku si v kabine povieme svoje a v tretej tretine do toho dame vsetko.
18.11.2019 - 13:09
+5

BlackCrow

 

Tak určite
18.11.2019 - 13:11
+2

strojar

 

Nemáš to správne.
Správne je:
"Tak určitééé."
18.11.2019 - 13:31
+2

ZOOMER

 

Rozmýšľam,že zajtra dám 100 na LM,ja im neverím nejako,a keď tak,stále o takom čase pred Vianocami prehrávali,teraz to bez tak nebude nápadne
18.11.2019 - 17:51
0

mitoO

 

Nedas
18.11.2019 - 18:08
+4

ZOOMER

 

100 nie,ale z 20 nezbohatnem
18.11.2019 - 18:29
0

Daewo_KS

 

Zo stavkovania este nikto nikdy nezbohatol.
18.11.2019 - 18:55
+4

ZOOMER

 

No ja podávam dosť často a nie za vysoké sumy,takže skôr to beriem ako zábavku,ale pri KE v tomto stave sa fakt vyžaduje využiť vyšší vklad
18.11.2019 - 19:17
0

Merkúr

 

až na majiteľov stávkových k.
18.11.2019 - 20:20
0

Tino

 

neverim: zajtra LM dame a vyhrame aj dalsi zapas.
18.11.2019 - 20:45
0

MHC80

 

tvrdim to uz druhu sezonu, Kosice to na madarov nevedia
18.11.2019 - 20:41
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.Slovan29100:5563
2.B. Bystrica2880:5157
3.Košice2782:5356
4.Trenčín2782:6248
5.Poprad2879:6447
6.Zvolen2783:7246
7.Miškovec2882:6843
8.Michalovce2871:7840
9.Nitra2867:7637
10.Budapešť2879:10629
11.Detva2866:9529
12.N. Zámky2869:10223
13.L. Mikuláš2642:10022
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2920144146:6866
2.Topoľčany2917714102:6666
3.Martin2817326115:7659
4.Dubnica2813311193:9446
5.Skalica2812221299:8242
6.Sp.Nová Ves2811231295:9840
7.Žilina2811121476:8837
8.Levice2810131494:11135
9.P.Bystrica287221776:11427
10.Trnava285022181:14317
11.SR 1810100916:533
Aktualizované: 13.12.2019 21:01
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra10711145:2224
2.Dukla8500338:2915
3.Poprad10411436:3415
4.Košice8410336:3314
5.B. Bystrica8211422:339
6.Zvolen8001714:401
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina8510226:1517
2.Martin8501221:1616
3.Slovan8410325:2014
4.Trnava8402218:2314
5.Skalica8300519:249
6.P. Bystrica8010716:272
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice3021324117:6271
2.Nitra3220327123:6368
3.Dukla3019227120:6063
4.Poprad3018255104:6463
5.Slovan32165110112:7459
6.B. Bystrica30173010100:5957
7.Púchov3017256107:6757
8.Trnava3014311295:7949
9.Martin3012241290:9544
10.Michalovce3010111868:10933
11.Spišská307141866:10527
12.Skalica305212255:13020
13.Žilina305122251:12919
14.L. Mikuláš300112846:1580
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 16.12.2019 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 16.12.2019 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 16.12.2019 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 16.12.2019 03:13
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 16.12.2019 03:13

Bleskovky

Bremerhaven - Iserlohn 3:2, Tomáš Sýkora strelil gól (2)

Berlín 15. decembra (TASR) – Slovenský hokejový útočník Tomáš Sýkora strelil gól v nedeľňajšom zápase 27. kola nemeckej hokejovej DEL a svojmu Bremerhavenu pomohol k triumfu nad Iserlohnom 3:2. Výsledky: EHC Red Bull Mníchov - Adler Mannheim 2:4, Fischtown Pinguins Bremerhaven – Iserlohn Roosters 3:2 /za domácich Sýkora 1+0/, Kolín Haie - ERC Ingolstadt 2:3 po sn, Schwenninger Wild Wings - ...
včera o 21:31 - TASR

SR 17 prehralo so Švajčiarskom 1:4 na Turnaji 4 krajín v Kazani

Slovenskí hokejoví reprezentanti do 17 rokov prehrali v treťom zápase na Turnaji štyroch krajín v Kazani so Švajčiarskom 1:4 a po troch prehrách obsadili posledné miesto. Turnaj štyroch krajín – Kazaň, Rusko: SR – Švajčiarsko 1:4 (0:0, 1:1, 0:3) Gól SR: 35. Nemec Zostava SR: Marinov – Bečár, Kapičák, Rajzík, Kliment, Kocúr, Gregor, Chovaniak, Miklovič – Kupčo, ...
včera o 20:26 - TASR

HK Spišská Nová Ves - HK VITAR Martin 5:2 v predohrávke 31. kola SHL

V predohrávke 31. kola hokejovej SHL zvíťazil HK Spišská Nová Ves nad HK VITAR Martin 5:2. HK Spišská Nová Ves - HK VITAR Martin 5:2 (1:1, 2:1, 2:0) Góly: 14. Bdžoch, 25. Havrila, 27. Chovan, 57. Havrila, 60. Vartovník - 18. Murček, 27. Videlka. Rozhodovali: Smerek - Pribula, Vall, vylúčení: 8:11, presilovky: 3:1, oslabenia: 0:0. 583 divákov.
včera o 20:18 - TASR

Bremerhaven - Iserlohn 3:2, Tomáš Sýkora strelil gól

Berlín 15. decembra (TASR) – Slovenský hokejový útočník Tomáš Sýkora strelil gól v nedeľňajšom zápase 27. kola nemeckej hokejovej DEL a svojmu Bremerhavenu pomohol k triumfu nad Iserlohnom 3:2. Výsledky: EHC Red Bull Mníchov - Adler Mannheim 2:4, Fischtown Pinguins Bremerhaven – Iserlohn Roosters 3:2 /za domácich Sýkora 1+0/, Kolín Haie - ERC Ingolstadt 2:3 po sn, Schwenninger Wild Wings - ...
včera o 20:16 - TASR

Švédi vyhrali Channel One Cup, Rusi zdolali na záver Fínsko

Hokejisti Švédska vyhrali turnaj Channel One Cup v Moskve, druhé podujatie Euro Hockey Tour. V nedeľňajšom zápase vyhrali nad Českom 3:1. Dvomi gólmi k tomu prispel útočník Dennis Rasmussen. Česi prvýkrát v sezóne nebodovali a obsadili posledné miesto.
včera o 16:32 - TASR

Ženský výber SR do 16 rokov prehral s Maďarskom 18 po predĺžení 1:2

Slovenské hokejistky do 16 rokov prehrali v sobotňajšom stretnutí turnaja ženských reprezentácii do 18 rokov s domácim Maďarskom 1:2 po predĺžení. Slovenská reprezentácia skončila na turnaji na poslednom mieste so ziskom jedného bodu.
14.12.2019 20:30 - TASR

Slovenky do 18 rokov prehrali so Švédkami 2:7

Slovenská hokejová reprezentácia žien do 18 rokov neuspela ani v druhom zápase Turnaja 4 krajín vo Švédsku. S favorizovaným domácim výberom prehrali zverenky trénera Petra Kúdelku 2:7. Slovenky sa po prehrách s Ruskom a Švédskom predstavia v poslednom stretnutí turnaja v Tyringe proti Japonsku. Informoval portál hockeyslovakia.
14.12.2019 09:16 - TASR

Matthew Peca z Montrealu utrpel zranenie kolena a čaká ho pauza

Spoluhráč slovenského hokejistu Tomáša Tatara v Montreale Canadiens Matthew Peca si nezahrá šesť týždňov pre zranenie kolena. Utrpel ho v tretej tretine štvrtkového zápase NHL proti Pittsburghu Penguins. Dvadsaťšesťročný útočník odohral v tejto sezóne iba štyri dueli bez bodového zisku.
13.12.2019 07:52 - TASR

Člen Siene slávy Guy Lapointe bojuje s rakovinou ústnej dutiny

Bývalý kanadský hokejový obranca a člen Siene slávy Guy Lapointe bojuje s rakovinou ústnej dutiny. Jeho niekdajší klub Montreal Canadiens z NHL oznámil diagnózu na žiadosť Lapointea a jeho rodiny. Sedemdesiatjedenročný bývalý hráč začne s liečbou v najbližších týždňoch.
12.12.2019 08:25 - TASR

Hviezdami týždňa Carlson, Jarry a Eichel

Obranca Washingtonu John Carlson, brankár Pittsburghu Tristan Jarry a center Buffala Jack Eichel sú najlepší hráčmi uplynulého týždňa hokejovej NHL. Prvou hviezdou sa stal obranca Carlson, ktorý si v troch víťazných zápasoch Capitals pripísal šesť bodov za tri góly a tri asistencie. Jeho presné zásahy rozhodli o triumfe v dvoch dueloch.
9.12.2019 19:39 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 12. 2019
Poprad - Michalovce o 18:00
Košice - B. Bystrica o 18:00
Nitra - L. Mikuláš o 18:00
Slovan - Miškovec o 18:30
N. Zámky - Trenčín o 18:30
Budapešť - Zvolen o 19:00

Odohrané zápasy

08. 12. 2019
TrenčínNitra
2:0REPORT
MiškovecN. Zámky
5:4 SNREPORT
MichalovceSlovan
2:5REPORT
L. MikulášBudapešť
1:2REPORT
B. BystricaPoprad
1:2REPORT
KošiceDetva
3:2REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA35 bodov
2.Mikyska J.TRE34
3.Haščák M.KOS33
4.Southorn J.BBY33
5.Zigo T.SBA31

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS21 gólov
2.Bonis K.ZVO17
3.Abdul J.SBA17
4.Langkow C.MAC16
5.Alderson B.TRE16

Najlepší brankár

Patrik NechvátalPOP95.58 perc
2.Tomek M.TRE94.78 %
3.Košarišťan A.KOS94.15 %
4.Brust B.SBA93.91 %
5.Beskorowany T.BBY93.63 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov