Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Poprad zostáva na čele, z Miškovca vezie dva body

zdroj: TASR
27.11.2020 20:51 TASR

Hokejisti HK Poprad zvíťazili v piatkovom zápase 17. kola hokejovej Tipsport extraligy na ľade DVTK Jegesmedvék Miškovec 3:2 po predĺžení. Udržali sa tak na čele tabuľky.


 

DVTK Jegesmedvék Miškovec - HK Poprad 2:3 pp (0:1, 1:1, 1:0 - 0:1)

 

Góly: 40. D. Kiss (Wehrs, Vas), 55. Z. Jordan (Wehrs, Osterberg) - 3. Haščák (Skokan, Svitana), 22. Drgoň (Skokan, Haščák), 62. Drgoň (Preisnger, Handlovský). Rozhodovali: Goga, Výleta – Crman, Ordzovenský, vylúčení: 5:6 na 2 min, presilovky 1:1, oslabenia: 0:0.

DVTK Jegesmedvék Miškovec: Rajna – Szirányi, Wehrs, D. Kiss, Wolff, Rauhauser, Láda, Vojtkó – Révész, Vas, Rokaly – Magosi, Galanisz, Lövei - Z. Jordan, Osterberg, Csányi – Mattyasovszki, Miskolczi, Ritó

HK Poprad: Vošvrda – Drgoň, Repe, Brejčák, Dalhuisen, Hudec, Česánek, Kramár – Haščák, Skokan, Svitana – Handlovský, Preisinger, Vandas – Livingston, Zagrapan, Tavi – Matej Paločko, Bjalončík, Matúš Paločko - Mešár

Popradčania sa v Maďarsku rýchlo dostali do vedenia, v 3. min otvoril skóre Marcel Haščák po prihrávke pred bránu od Dávida Skokana. Dvojgólový náskok zaistil Podtatrancom zásahom minútu a 14 sekúnd po začiatku druhej tretiny Adam Drgoň.

Miškovec však v ďalšom priebehu dokázal vyrovnať a posunúť duel do predĺženia. Daniel Kiss znížil na 1:2 21 sekúnd pred koncom druhej dvadsaťminútovky a Zachary Jordan vyrovnal v presilovke v 55. min. Hrdinom Popradu sa napokon stal Adam Drgoň, ktorý svoj druhý gól v zápase zaznamenal v 62. min.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Kamzík18

 

Treba hrať až dokonca chalani.. Vďaka bohu aj za 2b, šlapeme ďalej kamziky!!!
27.11.2020 - 20:59
+3

Bizzaremifo

 

Po dvoch góloch to naši zabalili a mysleli, že to už nejako dohrajú..nevyšlo a zachránili sme dva body až v predĺžení..tréner bude musieť na tréningu zvýšiť hlas...
27.11.2020 - 21:01
+1

MBKamzik

 

Pán Boh zaplať za dva body.
Dnes potešili Drgon, Vosvrda a Tavi, ak sa udomácni, okuka tak môže z neho byť kvalitná posila
Chalani pozor na to lebo nabudúce nám jedna dobrá tretina na body stačiť nebude! O dva góly vedieme nad Detvou, nakoniec prehráme
Dnes tiež vedieme o dva góly a prestaneme úplne korčuľovať, začneme faulovať a trápiť sa.
Stále ma na môj vkus Vosvrda veľa práce, dosť dier a laxnost v obrane zatiaľ to ale stíha hasiť.
Poďme Poprad!!!
Verím že v nedeľu už s medveďmi vyhráme za 3 body.
27.11.2020 - 21:02
+3

poprader

 

No ale aj tak máme najlepšiu obranu v lige zatiaľ, je jasné že Vošvrda má na tom lví podieľ, stane sa sú aj také zápasy hlavne že vyhrali.
27.11.2020 - 21:07
+2

hefky

 

Drgon paráda
27.11.2020 - 21:02
+3

DavePP

 

Myslím, že toto môže byť jeho životná sezóna. Ta forma je fakt skvelá. Bodaj by si ju udržal
27.11.2020 - 21:04
+2

Poprad_eskape

 

Gratulácia k výhre: Tak sme prišli o bod. Zaslúžene. Zbytočný gól do šatne a zbytočný laxný prístup od 2. tretiny.

Vôbec nevadí, treba pekne pokračovať v našom hokeji, ktorý vieme hrať, lebo Zvolen, Slovan si začínajú ísť svoje. A veľa tímov je tu vyrovnaných. Asi trocha pokora dnes chýbala. Aj tak chlapcom treba zagratulovať k výhre!

Čo ma viac mrzí, ako stratené vedenie 2:0, je fakt, že asi sa tento rok nedostaneme na štadióny. Možno vám to bolo jasné skôr, ale ja som sa nádejal,že tam šanca je. Vakcína pre širšiu verejnosť bude možno v marci a apríli. Dovtedy neverím,že to ustúpi tak, aby otvorili športové podujatia pre divákov. Tak si zvykajme na Tipsport prenosy. Zatiaľ sú super. Jedine z NR to bolo kvalitou nižšie (neruším prečo).
27.11.2020 - 21:04
+2

sumobb

 

Ano môžeme byť radi že sa hrá a že to vidime. Už sú ticho tí kuvici že to nemá význam, že to treba zavrieť. A tým čo sa nechcú dať očkovať - ja sa dám aby som to mohol vidieť na živo, lebo to bude asi podmienka vstupu na zimàk. A som zvedavý ako budú k očkovaniu pristupovať hráči tréneri a všetci primárni okolo hokeja keď polovica národa je proti. Ja sa roky dávam očkovať proti chrípke,zapalu pľúc. Od malička mám všetky očkovania, nikdy som nemal z očkovania zlé vedľajšie účinky. Preto-už aby vakcína bola aj u nás čím skôr aby sme sa mohli vytešovať na štadiónoch.
28.11.2020 - 7:48
+5

napolpoliak

 

Kľudne sa daj,ja si počkám.Ludia totižto majú hlavne problém so samotnými narýchlo zbuchanu vakcinami ako s očkovaním,u ktorých sa hlavne v dlhodobom horizonte nevie,aké budú mať vedľajšie účinky,a najmä ak vlády začínajú vytvárať fondy na odškodnenie možných obetí...asi všetko čo sa blisti zlato nebude...
28.11.2020 - 8:28
+7

sumobb

 

Napo-no to som zvedavý ako k tomu čo si napísal budú pristupovať zdravotníci, policajti, politici a ostatní čo majú byť v prvom slede. A čo ak ťa nepustia na zimàk - tiež si počkáš.
28.11.2020 - 8:42
+1

Poprad_eskape

 

Antivaxeri,to je pliaga. Máš pravdu sumobb. Ja sa tiež dám, keď príde na mňa rad.

Nechcem tu odbočiť k tejto téme viac, ako to súvisí s hokejom. Podľa mňa to bude tak, že kým nebude zaočkovaná drvivá väčšina obyvateľstva, tak štadióny neotvoria. A s tým súhlasím.

Samozrejme, hovoríme o bezpečnej vakcíne, ono nebezpečnú do obehu nepustia 🤦‍♂️🤦‍♂️ fond na odškodnenie obetí vakcíny?? To som ešte nepočul. Dal som do Googlu, našlo mi konšpiračné weby...toľko k pánovi polopoľskému.
28.11.2020 - 9:17
+7

NightPP

 

Aha konšpiračné weby...
A že to povedal priamo Pavol Čekan. Ten hnusný konšpirátor čo? 😁
28.11.2020 - 11:17
+1

NightPP

 

https://m.mojevideo.sk/4j5q

Stačí mi veta.
"my nevieme o možných dlhodobejších vedľajších účinkoch"
28.11.2020 - 11:28
+2

mitoO

 

Ale o moznych dlhodobejsich ucinkoch Covidu uz nieco vieme, nie?
28.11.2020 - 11:38
+3

NightPP

 

Výborne... Tak to skombinujme a svet bez Covidu bude úžasný. 👌👏
28.11.2020 - 11:49
+6

mitoO

 

Kludne sa zaockovat nedaj
Len pocitaj s tym, ze budes musiet "sediet" na SVK, pripadne chodievat na PCR testy aj s rodinou pred dovolenkami.
28.11.2020 - 12:32
+3

BlooD

 

V to dufam ze co najviac ludi si to neda pichnut...zial su aj blbci ktori uz rano budu stat v rade
28.11.2020 - 13:58
+8

julo

 

28.11.2020 - 14:04
+2

BlooD

 

Samozrejme fondy sa uz robia takze snad budu ockovany aj odskodneny
28.11.2020 - 14:10
+1

poprader

 

Aha ovce kľudne sa dajte očkovať aj očipovať, ale sa potom necudujte že Vás spoločnosť odstaví
28.11.2020 - 21:18
0

NightPP

 

A "pliaga" ... Fakt ťa tipujem na voliča nášho her Führera.
Lebo tvoje vyjadrovanie tomu dokonale nasvedčuje 😉
28.11.2020 - 11:33
+2

Poprad_eskape

 

Pliagu som si mohol odpustiť. Tiež chcem podotnknúť, že všetko, čo napíšem je môj názor, aby ste vedeli, že vetu "podľa môjho názoru" nebudem všade strkať, lebo je to pre mňa automatické, že keď dačo poviem, je to podľa mňa, nie podľa niekoho iného. Tiež nechcem svoj názor vnucovať tebe ani iným.

Myslím si, že antivaxeri sú hlúpi. "Hlúpi" môže byť? Keď máš opačný názor, neberiem ti ho. Ty si môžeš myslieť, že hlúpy som ja. Nejdem si s tebou porovnávať pipiky, že kto má v tomto smere viac info, linkov, či nedajbože vzdelania.

Nie som volič Matoviča, keď si ním myslel "Fuhrera". Ale rád ti tu poviem, s ktorou stranou sympatizujem. Povieš mi to aj ty? Mne je to jedno, len tak, keď si začal s politikou. Veď sa za svoj názor nemáme hanbiť. Podľa tvojej logiky, ktorá mňa zaradila k Matovičovi, by som teba tipol na Voccu Ale ja netipujem. Ja sa ťa opýtam. Tak povedz, aj ja poviem

Politiku som tu neťahal, povedal som svoj názor na budúci vplyv očkovania na uvoľňovanie opatrení. Mal som pravdu, že niektorí začnú brechať. S tým odmietaním očkovania, je to len paralela s odmietaním rúšok, Covidu samotného, opatrení a vrchol bola účasť na protestoch (keď tam niekto bol, tak tam už nemám síl argumentovať).

Na zimákoch máme také nápisy, že "Hrobári športu". Chcel som len príspevkom povedať, že keď tu bude overená vakcína, tak hrobármi športu nebudú Matovič a spol., či vlády iných krajín (kde sa tiež hrá bez divákov), ale práve ľudia spochybňujúci vakcínu, opatrenia, Covid.
28.11.2020 - 13:52
+6

NightPP

 

Ako ľudia čo majú pochybnosti sú hlúpi?
Ako nedaj sa vysmiať.
Ak si nevolil Matoviča tak očividne s ním veľmi sympatizuješ takže nie je o čom.

Už som to písal dávnejšie že voliť som nemal koho... Nikto ma nepresvedčil.

Dole ti Napolpoliak dal článok o očkovaní a ani si k tomu necekol lebo si presne ako naše politické elity.
Hovoriť presvedčivo no argumenty proti ignorovať lebo "len môj názor je ten pravý".
Iný názor je neprípustný.
A ak to takto schvaľuješ, tak je strašne zaujímavé že nadávate na komunizmus, nacizmus a pri tom rešpektovanie druhého názoru je toho opakom...
28.11.2020 - 19:59
+2

NightPP

 

A ešte napíšem že dlhodobo som mal a mám odpor k politickej debate lebo to bola vždy "vojna" .
Ľudia sa nedokážu kôli ničomu tak pohádať ako pre svoje politické" presvedčenie".
Preto nechápem že vždy sa nájde "exot" čo tu bude túto tému rozoberať.
Hlavne presvedčený o svojej správnej voľbe pri vyhadzovaní obálky do volebnej urny.
Ja vždy tvrdím že politikom sa neverí,politici sa majú kontrolovať.
Bohužiaľ v tomto sme neskutočne leniví národ.
28.11.2020 - 20:09
+3

BlooD

 

nehaj ho nech sa očkuje kludne aj 2x dam mu aj moju davku
ak bude mať malo cela moja rodina mu kludne da do každej polky aj zo tri razi
28.11.2020 - 20:43
0

sumobb

 

BlooD-chcel by som sa ťa opýtať - ty si nebol od malička očkovaný proti žiadnej corobe? Ani tvoja rodina? /ovčie kiahne, záškrt, osýpky/veď do Afriky každý by mal byť zaočkovaný proti malárii. Prečo robiš z ockovania takú tragédiu. Covid je nová choroba, preto sa musí proti nej niečo robiť. A nie je to len chrípka.
29.11.2020 - 8:03
0

Poprad_eskape

 

K politickej debate máš odpor a začal si ju.

Nevyjadril som sa k dajakemu linku,lebo mám x takých, čo tvrdia opak. A nejdem to tu riešiť, lebo viem, že argumentáciou by som mal navrch a nepotrebujem sa s vami hádať. Vadí mi,že už aj roboš spoza pásu hodnotí vakcíny. To jak keď tu internetoví odborníci hodnotia trénerské systémy Od začiatku hovorím o overenej vakcíne. Nie mnou, ani tebou,ani internetami 😂 Ešte taká nie je.

Exot riešiaci politiku sa vždy nájde. Teraz si ním bol ty, keď si začal s tým Fuhrerom. Kde som v mojom prvom príspevku dal politiku? Inak vďaka za odpoveď s voľbami. Ja som vo februári prvýkrát v živote nebol. Keby ale boli voľby teraz, dám SaS (nezačínam, len som sľúbil,že keď ty povieš, poviem aj ja). Podľa mňa sa s tebou dá. Nikde som tiež nepovedal,že kto pochybuje je hlúpy, to si povedal ty. Ale typické prekrúcanie, nevadí. Za názorom o antivaxeroch si stojím.

K BlooD sa neoplatí. To je jednoduchosť sama (viď príspevky s jeho polkami 🤦‍♂️)

Len chcem dopredu povedať, že nemusíme veštiť termíny a nadávať na vládu, keď sa chceme vrátiť na štadióny. Treba sa správať zodpovedne ako spoločnosť. Rok tu prešľapujeme a hľadáme cestu. Nie ja, ale väčšina odborníkov hovorí, že vakcína je jediná cesta k návratu do života BEZ opatrení. Keď ju spoločnosť odmietne (nie ja či ty, ale spoločnosť ako taká), tak si chlapci môžu ťukať hokej pred prázdnymi tribúnami aj ďalší ročník. Tento je asi už asi jasný. Rád by som sa mýlil, no dajak mi to s otvorením štadiónov nevychádza 😉🤷‍♂️
28.11.2020 - 21:07
+1

NightPP

 

Ale no tak...
Svojim vystupovaním si politickú debatu (aj keď nepriamo) začal už skôr ako som sa ja zapojil. 😉
Prezradím ti že veľká časť tých "antiwaxeroch" (asi nový výraz) sú ľudia čo majú pochybnosti a neodmietajú vakcináciu z trucu.
Ale o tých vedľajších účinkoch skutočne nikto nevie.
A mám toho prečítané dosť o imunitnom systéme... Skus si tipnúť čo sa tam písalo o očkovaní 😉.
V podstate žiadne očkovanie nie je bezpečné. Je to zásah do imunitného systému a už je potom na danom človeku ako to jeho organizmus zvládne.
Presne ako je to s Covidom... Niekto má ľahký(bezpríznakový) priebeh a niekto umiera v posteli.



28.11.2020 - 23:13
+1

NightPP

 

Ešte k tomu robošovi spoza pásu.
Chlapče tebe pekne napršalo do nosa.
Si fakt myslíš že tebou spomenutý "roboš" nemôže byť inteligentný človek?
Áno aj ten "roboš" má právo na svoj názor a a ver tomu že vo viacerých témach by ťa skryl do vrecka.
Netreba sa tváriť ako keby si "pojedol" všetku múdrosť sveta.
28.11.2020 - 23:24
+1

Poprad_eskape

 

Chlapče, s imunitou to je všetko pekné, je super si ju posiľňovať, tiež to robím a žijem zdravom, bol chorý naposledy ani neviem kedy. To je síce fajn, že ty alebo ja máme dobrú imunitu, keď chorobu bezpríznakovo prenesieme na niekoho, kto nemá. Tých ľudí je menej, ale mne na nich celkom záleží, aj keď ich všetkých osobne nepoznám. Ja som bol proti tomu, aby nakazení ľudia aj len s chrípkou chodili do roboty. Pri chrípke si to aspoň videl, a mohol si kolegu poslať domov, že čo tu robí, keď má chrípku. Aj tak sa našli takí, že povedali, že "čo ťa do toho, ja si tu budem chodiť koľko chcem, moja chrípka, môj život". Pri Covide je to skomplikované bezpríznakovosťou niektorých prenášačov. Aj preto budem rád za OVERENÚ vakcínu.

Vakcína sama o sebe - začali sme sa o tom baviť so sumobb, ty si sa pripojil s politikou. Keď vidíš už aj vo vakcíne politiku, tak ti nezávidím. Politika a Matelko (s ktorým si TY začal) na Teba číha na každom rohu.

K robošovi, chlapče.. nebuď vzťahovačný. Napísal som roboša, ja som tiež brigádoval za pásom. Mohol som napísať namiesto roboša, že hociaká predavačka, alebo IT-čkar, alebo sekretárka, alebo manager sa vyjadruje ku Covidu. Použil som roboša, a čo? To, že sa ťa to dotklo, neznamená, že mne napršalo do nosa. Zase si sa chytil nepodstatného.

Mám úctu ku všetkým zamestnaniam, tým čo by ma skryli do vrecka, aj k tým čo nie (to bolo tiež dobré ). To tu nejdem riešiť, ako je kto na tom intelektuálne, to mi neprináleží. No 99 % profesií sa očkovaniu nerozumie. Ja v tomto verím lekárom, lekárnikom... Ty si v tomto nejaký samoštudent, ktorý o tom veľa čítal. Tak kto z nás dvoch sa tvári, že pojedol všetku múdrosť sveta??

Peknú nedeľu, chlapče. (Strašne smiešne mi je z toho "chlapče", sorry )
Večer bavíme v Detve, tak hádam vyhrajeme. Lebo potom doma derby s Košicami a plyšáky a balóniky už ladia hlasivky. Dúfajme, že sa bude fandiť slušne
29.11.2020 - 9:21
0

Poprad_eskape

 

oprava: *s imunitou to je všetko pekné, je super si ju posilňovať, tiež to robím a žijem zdravo, bol som chorý naposledy ani neviem kedy.

Dajak mi to preskákalo, sorry
29.11.2020 - 9:30
0

NightPP

 

Takto... Ty si myslíš že táto vakcína ktorá má prísť v decembri je bezpečná?Ano?Nie?
Ok s politikou som začal ja ale len na základe tvojho tvrdenia o pliage čo mi ťa automaticky spojilo s Matovičom.
Nič to nemení na tom že odsudzovať skupinu ľudí na základe toho že odmietajú očkovanie je neskutočne primitívne.

A čo?Sa teraz vykrúcaš ale ty si tam konkretizoval určitú skupinu ľudí 😉
A áno aj ja som len úbohý "roboš" ale to neznamená že budem teraz iných ľudí označovať za lúzu...
Dotklo sa ma to fakt lebo na rozdiel od teba vidím že medzi "robošmi" sú fakt vysoko inteligentní ľudia ktorí vo svojom odbore sú niekde úplne inde ako ich kolegovia s ING. pred menom.
Možes sa z toho smiať koľko chceš, no je to bohužiaľ tak.
A áno schválne som si o tom čítal veľa keďže som mal s imunitou problémy a hádam mám právo si z toho čo čítam vytvoriť vlastný názor.
S tým pomenovaním "chlapče" len dokazuješ svoju primitívnosť keďže je dosť možné že medzi nami nie je veľký vekový rozdiel. 😉
29.11.2020 - 10:09
+1

Poprad_eskape

 

Takto.

Neviem. Ani ty nevieš. Ale už ju spochybňuješ a vieš, že nepôjdeš. Viackrát som napísal, že overená vakcína. Táto nebude? Ok, tým som začal, že neviem, či sa na štadióny dostaneme. Ale asi nie, keď sa verejnosť k možnej vakcíne dostane najskôr v marci/apríli. Nevkladaj mi veci do úst, nedomýšľaj si, nebuď vzťahovačný a život bude pekný.

Vieš čítať? Áno? Nie? Dotklo sa ťa to? Tak si prečítaj, že mám úctu ku všetkým povolaniam. Ešte raz a pomalšie. Mal som vybrať managera ako príklad alebo predavačku a bolo by ti lepšie. Išlo o to, že nie odborník na tému!

Nikoho som neoznačil za lúzu. To je presne tvoja vzťahovačnosť.

Nezačal si s chlapče ty? A ja tým dokazujem svoju primitívnosť? Skôr ty a ostatní, ktorí sa pridali (Chlapče, krásavec, atď, no už len mojko a zlatko mi tu chýba). Ja by som ťa chlapče nenazval. Robil som si srandu z tvojho oslovenia pre mňa, že chlapče. Typické. To je ako keď Kotlebovci dakoho idú nazývať fašistami. Ale sorry, neviem, či už toto nie je priveľa na teba. Fakt si to tým posledným príspevkom zabil.

Vekový rozdiel asi bude. Budem asi starší, chcel by som byť v tvojom veku.

Budem rád, keď niekto príde s riešením, ako sa dostaneme na štadióny a nebude to očkovanie. Kľudne s ním príď aj ty. Budem sa tešiť. A rád na ten štadión prídem, ako už 30 rokov chodím a potrasiem ti rukou a poďakujem. Zatiaľ len kritizuješ bez alternatívneho riešenia.

Kritika bez alternatívneho riešenia = trepanie do vetra.
29.11.2020 - 14:23
0

NightPP

 

Oukej... ospravedlňujem sa ti za to "chlapče".
Pri tom všetko mi to bohužiaľ vypadlo 🙂.
Hádam je dovolené sa pomýliť.
Hovoríš vždy o tej overenej vakcíne. Ale ktorá bude podla teba overená?
Keď na začiatku si spochybnil existenciu toho že štát chce odškodňovať ľudí s vedľajšími účinkami vakcíny a sám Čekan to navrhuje.
Riešenie?Hádam sa nebudeš pýtať na riešenie mňa.
No teraz keď nie je iné riešenie si mám nechať vpichnúť vakcínu kolo ktorej je momentálne viac dezinformácii ako reálnych faktov?
Ako v pohode ... ak mám byť obmedzený na slobode preto že nebudem zaočkovaný,strpím to no je to nebezpečné takto selektovať ľudí.
Neviem či nie aj viac ako samotná epidémia.
30.11.2020 - 10:03
+1

Poprad_eskape

 

V pohode. Ja by som to inak nepoužil tak ironicky x-krát ako v mojom príspevku. To len preto som zdôraznil. Nechal som sa tiež vyprovokovať. Sorry.

Tiež vidíš, že som sa ospravedlnil za tú pliagu aj toho roboša som vysvetlil.

Ja si tiež nedám pichnúť nejaký ruský shit, ktorý vraj už dlho existuje ani nič, čo mi lekári nepotvrdia. A áno verím lekárom. Len tento rok som pobehal dosť veľa vyšetrení po celom Slovensku a keby nebol Covid, bolo by ich viac. Bohužiaľ. Takisto tebe držím palce, aby sa ti to s tou imunitou zlepšilo a bol si zdravý.

Nikomu neprajem nič zlé. Ale štve ma, keď niekto ohrozuje druhých. Lebo rakovinou ani srdcovými ťažkosťami nikoho nenakazíš a vírusovými ochoreniami ľahko môžeš. Preto ma od začiatku štvali ľudia, čo spochybňujú Covid, testovanie, vakcíny ako také (to sú Antivaxeri, to som myslel, len už zrazu sa tú vyrojilo, že si chcem dať pichnúť dačo, čo dakto namiešal v garáži). Predbiehal som udalosti. Opakujem, ten prvý príspevok bol o tom, že ma mrzí, že nemôžeme chodiť na hokej a že dúfam, že raz keď bude overená vakcína, tak si ju dáme pichnúť. Dovtedy zdieľam presne tvoj názor - budem radšej obmedzený na slobode. Ale nebudem obviňovať Matelka, Soroša, internety, Ameriku, Rusko, Boha, Budhu, utečencov, ani vedcov. Vírus tu je, musíme dajak žiť. Lebo ako vravím, pochodil som nemocnice vo viacerých krajoch a nie je to tam pekné. A nechcel by som byť doktor, ktorý nebudem môcť byť na Vianoce doma, lebo niekto protestoval bez rúška a vo veľkom dave. To je vrchol drzosti a kktizmu.

A u teba ma štvali osobné útoky, ale teraz chápem, že dačo ti len vypadlo a dačo bolo možno kus cez nervy (s tým robošom).

Už nechcem sa o tom baviť z vlastnej iniciatívy, ale hocikedy napíš, keby si chcel poznať ešte na dačo môj názor, alebo by si mal pocit, že som dačo prehnal.

Politika polarizuje spoločnosť. Pandémia by nemala. Bývalá vláda by robila to isté a teraz kričí, že ne, že súčasná všetko robí na hovno. A ceckatý vocca je úplne zlo, ktorý len kritizuje a nikdy nerieši. Títo politici začali rozdeľovať spoločnosť a selektovať ľudí a zneužili pandémiu. To si musíme uvedomiť.
30.11.2020 - 10:58
0

napolpoliak

 

Takže krásavec,príkazu ti skočiť hlavičku na betón,tak to spravíš,že...ja som nenapísal,že nepôjdem,ale že sa nebudem hrnúť prvý ako ty...a mimochodom ja som negativne účinky istej vakcíny zažil na vlastnej koži a neprajem to nikomu,ťahalo sa to dosť dlho,takže ver mám dôvod byť dosť opatrny
28.11.2020 - 11:43
+3

mitoO

 

Prvy sa ani nebudes moct hrnut, ak nie si zo skupiny ohrozenych, ci zdravotnikov...
A ak si mal problem s inou vakcinou, tak ta mozno ani nepreockuju, co bude prave pre takychto problem, ak sa nepreockuje dostatocne mnozstvo populacie.
28.11.2020 - 12:43
+7

Westlund32

 

Bo.. zase tahate politiku na športovú stranku ,ked chcete preberať mozte na fb tam je toho kopu
28.11.2020 - 13:28
+5

tommy909

 

prestante tu už konečne v diskusiach po zapase riešiť politiku. ja si tu chcem prečítať komentáre o hokeji a o zápase a nie to ako sa tu v 80% dva tabory hadaju o očkovani a pandemii. Toto je hokejportal.
29.11.2020 - 12:43
+2

Chamois13c

 

Suhlasim s tommym je tu v diskusii 80 komentov z toho 60 o ockovani som zato aby sa mazali to sem nepatri aj ked chapem zacalo to nevinne a vecne ci na hokej s vakcinou alebo bez treba vedet ale kedy prestat...
29.11.2020 - 12:48
+3

Poprad_eskape

 

Chcel som povedať, že nevidím cestu, ako sa dostaneme na zimáky tento rok, keďže to vyzerá biedne s vakcínou. A zrazu tu máme diskusiu, že vakcína áno/nie. No dobre. Ale uvedomme si, že aj ďalší rok budeme chodiť len do potravín a do lesa. Ok. Ako som písal hore NightPP, budem rád, keď niekto príde s iným s riešením. Lebo keď bude hotová spoľahlivá vakcína a dá si ju len dajme-tomu tretina ľudí, tak na hokej nepôjdeme. A o tom bol môj postoj k téme. Mrzí ma, že práve minulú sezónu ku koncu a túto nám Covid berie možnosť chodiť na hokej a podporiť našich. Mrzí ma to, že niekto z toho viní politiku. Mrzí ma, že nik nemá riešenie. Náznakom riešenia je vakcína. Keď ju ale spoločnosť zavrhne, tak mi prosím dakto tu napíšte, čo iné by vrátilo divákov na štadión? Veď tá vakcína nie je môj výmysel
29.11.2020 - 14:29
0

braniiislav

 

Narýchlo zbuchana vakcina, - ti si na základe čoho zhodnotil?
Zaujíma ma akým spôsobom si to tvoj mozog vyhodnotil takto.
28.11.2020 - 9:09
+3

mitoO

 

pisali na fb
28.11.2020 - 9:19
+3

warn1ng

 

Badatel.net alebo Zem A Vek?
28.11.2020 - 9:25
+5

mitoO

 

asi take nieco
28.11.2020 - 9:31
+4

Poprad_eskape

 

Presne, chlapi, presne, také linky vám nájde, keď chcete ísť po jeho stope..linky radšej neroznklikavat, lebo tak zas číha vírus iný.. počítačový

Ale 5g témy som tu nechcel rozpútať.

Treba im to slušne a hlavne pomaly a trpezlivo vysvetľovať.
28.11.2020 - 9:36
+2

sumobb

 

A čo vy ostatní prispievatelia na HP, dáte sa zaočkovať aby ste mohli ísť na zimàk?
28.11.2020 - 10:00
+3

Poprad_eskape

 

To som práve nechcel sa pýtať, lebo niektorí tu začnú brechať.

Ale správna otázka. V každej skupine sa nájdu ľudia, ktorí budú očkovanie spochybňovať. Otázka je koľko ich bude. Ja dúfam, že menej ako 10 %. Som optimista.
28.11.2020 - 10:08
+2

Ketchup_Boy#81

 

Ja sa nedam, hadam do toho nebudu nutit.. ako nic proti ockovaniu, tie hoaxy a konspiracie uz mi lezu na nervy. Ale radsej si podrzim imunitny system v takom stave ako mam, cize v dobrom, nebudem riskovat zbytocne. Covid som prekonal tiez aj ja, malo to priebeh ako chripka, cize toho sa nebojim. Ak to bude podmienka cestovania napr do zahranicia, alebo moct chodit do nasho bohostanku alias na zimak, v tom pripade este porozmyslam
28.11.2020 - 10:18
0

Chamois13c

 

Ja sa obavam aby to nebolo,,dobrovolne"ako testovanie... T. J nemusis ale potom sed doma ziadne cestovanie, ziadne kulturno spolocenske ci sportove podujatia
28.11.2020 - 10:29
0

julo

 

Aspon budu urcite skupiny ludi sediet doma,este ich odpojit od netu a bude dobre..
28.11.2020 - 13:58
+7

Poprad_eskape

 

Keby sedeli. Pôjdu do ulíc. Akože sa poprechádzať. To máš márne. Nevysvetlíš..
28.11.2020 - 14:08
+2

julo

 

Samozrejme zakaz vychadzania to nebude,ale kludne sa moze stat,ze ich nepustia na stadion,do baru,cez hranice...
28.11.2020 - 14:21
0

Poprad_eskape

 

Na to som chcel celkom jasne poukázať: že si za to budú môcť sami. Ale nie, oni budú kričať, že ako si ich môže niekto dovoliť obmedziť..
No tak ako sme každý obmedzený tým, že keď si dám dve pivá, nemôžem sadnúť za volant. (Správne "obmedzený" - pre tých úplne najmenej chápavých )
28.11.2020 - 14:47
+1

julo

 

Obmedzuje ich jedine covid a s nim spojene opatrenia(+ich vlastny mozog )
Ostatne veci su ok.
To ,ze si niektore krajiny vyzaduju ockovanie proti zltej zimnici,difterii,menigokoku,tetanu atd. je tiez v pohode,ale v pripade covidu to uz bude tzv. protiustavne
28.11.2020 - 15:11
+3

Poprad_eskape

 

Tiež sa na tom smejem.

A tým "prechádzaním sa" trochu vyššie som narážal presne na ich protesty - že pôjdu do ulíc hromadne. Nemyslel som, že bude zákaz vychádzania. Oni ešte drzo v tejto situácii boli protestovať (ich slovami: len sa poprechádzať). A možno pôjdu zas, keď sa im znepáči, že neočkovaní nemôžu ísť na hokej, či do krčmy...
28.11.2020 - 15:32
+1

julo

 

Tomu ver,ze este budu "prechadzky" na cele s panmi ako Kotleba,Mazurek,Fico,Blaha...
Sak co im bude niekto nieco prikazovat,zakazovat
28.11.2020 - 16:12
+1

napolpoliak

 

Problém nieje vakcinacia ako taká,ale najmä vedľajšie účinky... Astra Ženeva padla pri skúškach na úspešnosť na cca 70%,ostatný (zatiaľ) deklarujú cez 90%,no otázne sú hlavne dlhodobé účinky vakcín...A keď sa urbavime o vakcínu čo g na maláriu atď,sú to vakcíny,ktoré majú už určitú dobu používania,poriadne testy na ucinky,určite sa nevivynuli za polroka a následne vo veľkom distribuovali,aplikovali,ale absolútne nik netuší ako telo na ne zareaguje.Ale firmy si už do zmlúv šikovné vyrábali nodno nemožnosti právneho postihu.Vid Astra Zeneca
28.11.2020 - 16:13
+2

julo

 

Cize si myslia,ze pojde do obehu vakcina ,ktora bude mat vedlajsie ucinky,hmm inak tie percenta ,ktore si tu hodil ,to je ucinnost nie uspesnost...to ze ma nieco 70 % ci 90 % ucinnost neznamena,ze bude mat vedlajsie ucinky

Vacsina ludi nema ani sajnu o vyvoji ,testovani vakciny ale precitali si ludove mudrosti na fb tak urcite to tak bude..ved niektori uz odmietaju aj testovanie,tiez ma vedlajsie ucinky alebo sa pri nom nebodaj cipuje? cista pakaren
28.11.2020 - 16:56
+1

napolpoliak

 

Jasné vsevedko,každý študuje múdrosti na FB,bádateli alebo zem a veku...
28.11.2020 - 18:06
+1

julo

 

Vies mi nieco napisat o vakcinach,ktorymi si zaockovany predpokladam aj ty?tych ste sa preco nebali?
29.11.2020 - 13:54
+1

Poprad_eskape

 

Lebo vtedy nebolo také jednoduché študovať. To by bolo treba ísť aj na školu, či do knižnice. Dnes google nájde to, čo mu zadáš, aby našiel, a tak vyzerá "kritické myslenie" národa
29.11.2020 - 14:31
+1

napolpoliak

 

Som prečítal viac kníh ako ty si v živote videl,tak tudy cesta nevedie...
30.11.2020 - 10:09
0

Poprad_eskape

 

Keď si to tak vypočítal, tak dobre.
30.11.2020 - 10:59
0

napolpoliak

 

Trochu rozdiel porovnat zabehnuté vakcíny s touto...
30.11.2020 - 10:09
0

Poprad_eskape

 

Povinné to asi nebude.

Ale môže to byť podmienka na vstup na niektoré podujatia.

Ďalšia možnosť je, že kým nebude zaočkovaná určitá väčšinová časť populácie, tak budeme chodiť len do práce. Žiadny hokej, žiadne reštiky, žiadne posilky či plavárne. Preto by ľudia mohli pouvažovať, že či je čas si "trénovať" imunitu práve teraz..
28.11.2020 - 10:30
+1

Ketchup_Boy#81

 

Tak napr rizikove skupiny by to mali dostat bez vynimky. V prvom rade ide o ich ochranu. Najma starsi ludia a samozrejme taki, ktori uz maju zdravotne problemy a Covid by ich polozil, kedze pre nich to je velmi nebezpecne, viem ako ledva prezili nasi rodinni znami.. Ale pre zdravych a mladych ludi to je v pohode zvladnutelne, cize tu by to malo byt cisto dobrovolne ci si dakto da vakcinu alebo nie, ako ma chripku.. a nemali by za to robit ziadne zakazy..
28.11.2020 - 12:28
+2

sumobb

 

Keď sa začne očkovať bude tlak na politikov aby pustili ľudí na štadióny. Mne to vychádza tak že už nebudú mať inú možnosť ako to udržať a povedia-dobre, ale pustíme len zaočkovaných. Mladí nemladí aj mladí sa môžu medzi sebou nakaziť.Nemôže sa to miešať, sám som zvedavý ako to politici vyriesa. Aj medzi hráčmi a ostatnymi čo budú na štadióne by to malo byť rovnako. Alebo nie?
28.11.2020 - 14:58
0

noano

 

bez zaockovania si ani neprdnes. Tipujem zase to bude dobrovolne nedobrovolne. Oficialne dobrovolne, ale ked chces ist na hokej , koncert, k moru, mozno do prace- tak len so zaockovanim.
29.11.2020 - 14:43
0

Poprad_eskape

 

Súhlas. Neteším sa z toho, ale ako inak?

Bez toho do potravín, lesa, možno do roboty (pri veľa zamestnávateľoch ani tam). Ale opakujem. Rád si prečítam iné riešenie
29.11.2020 - 14:47
0

Marek3516

 

Samozrejme, že sa dám očkovať...ja osobne si konšpirácie veľmi nejdem
28.11.2020 - 10:32
+2

patkof

 

Kultúrblog😂
28.11.2020 - 19:25
+2

napolpoliak

 

Niečo o vakcinach ako takých tu .... http://www.edukafarm.cz/data/soubory/casopisy/22/vakcinace.pdf

A preto som napísal že narýchlo zbuchane vakciny,pretože príklad poklesu účinnosti napríklad takej oxffordskej vakcíny to krásne ukazuje,vývoj takýchto veci chce čas,za pol roka kvalitu nespravis

28.11.2020 - 11:59
+3

Westlund32

 

Nestaci hrat jednu tretinu,dnes nas zas zachránil Vosvec.Máme presilovku môžme rozhodnúť zápas a my postavime súpera na kona dame mu presilovku 5na 3.
27.11.2020 - 21:10
+1

Chamois13c

 

Nerád to píšem ale dneska sme si nezaslúžili za predvedenu hru ani bod, vyborna 1 tretina a potom sme sa len 40 minut pozerali ako madari hraju hokej a nebolo to prvy x neviem či je v tom madarsku iny vzduch alebo prečo tam vždy hrame takto odovzdane, Tavi šikovny, dneska sa mi pačil viac aj livingstone už aspon strielal na branu a najlepši naš hrač určite vošvrda ešte že ho mame ... zlaté 2b gratulujem borci
27.11.2020 - 21:13
+6

Prostars

 

na to vsetko ze Miskolc bral body zapasy predtym na lade supera,tak zas neobstali sme tak zle,pocitaju sa aj tieto dva body,vobec sme vyhrat nemuseli.Dva vody su dolezite a zo zapasom by som bol spokojny,muzstvo z madarska predviedlo kvalitny vykon a to nie len dnes ale aj v zapasoch predtym.Nebol to urcite lahky zapas,ale potvrdili sme svoju kvalitu,ci v brane tak aj v obrane ale aj v utoku.Nemozeme vsetko vyhravat,brat 2 body z ladu supera,co by za to ine muzstva dali.my sme znova neprehrali,dokonca sme vyhrali,aj ked v predlzeni,ano mozu nas mrziet urcite chyby,ale o tom je hokej.Tavi hral dobre,mal aj sance,mal aj kusok smolu ale na prvy zapas som mal pocit ze chce.V konecnom dosledku Jedine
27.11.2020 - 21:26
+5

fany

 

Čakala som za 3 body. ADAM
27.11.2020 - 21:37
+3

Ketchup_Boy#81

 

Ja som cakal naopak tak 1 bod, v kutiku duse 2.. co sa splnilo.. Miskolc hra velmi dobry hokej, tuto sezonu to este zrychlili dopredu aj dozadu, ale nam oni robia problem vzdy..
27.11.2020 - 23:28
+2

RebelMemoryPP

 

3 body z Miskolca bude asi problém pre každého brat..v konečnom dôsledku pre nás dobrý výsledok na to ako sa čakalo pred zápasom, mame pred Maďarmi všeobecne vždy veľký rešpekt, preto nastúpim naplno dáme pár gólov a potom polavime..ale vcelku fajn zápas s dobrým koncom pre nás..
27.11.2020 - 23:37
+4

fany

 

Tak ešte prednedávnom nemali čo robiť v extralige a zrazu sa ich všetci boja. Keď Adam obranca im dá 2 góly ,útočníci z hrušky dole.
27.11.2020 - 23:50
+1

RebelMemoryPP

 

Tie názory boli aj budú, ale kádrom určite nepatria niekde dolu..Drgon dostal skvelé prihrávky oba góly dal keď súperov bolo na ľade 3,cize vie prečítať hru, čo je fajn..
27.11.2020 - 23:54
+1

Chamois13c

 

A aby sa nezabudlo hlaska zapasu,, Poprad hori od 2 tretiny ako Australia v januari,, to komentator zabil riadne
27.11.2020 - 23:07
+11

Ketchup_Boy#81

 

To vazne zabil?
27.11.2020 - 23:29
+4

Chamois13c

 

Hej neviem to presne odcitovat ale daco v tom style
27.11.2020 - 23:37
0

Endstand

 

Prečo má Mikuláš - 2b?
28.11.2020 - 7:27
0

Endstand

 

Nie tu ale napr. na fashscore?
28.11.2020 - 7:28
+1

matell157

 

Pretože zatiaľ získal len jeden bod vo ZV a má dve kontumácie, pričom za druhú mu boli odratane tri body
28.11.2020 - 7:45
+2

napolpoliak

 

Raz sa im toto vypínanie pohonu škaredo vypomsti,dneska to bolo s odretými usami
28.11.2020 - 8:31
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
noano

 

v Anglicku na futbale mozno povolia 50 % kapacity. Myslim , ze to uz len ma schvalit parlament , ci co to tam maju .
29.11.2020 - 14:45
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Poprad34127:8770
2.Zvolen33116:8370
3.Slovan33103:7366
4.Nitra33115:10461
5.Michalovce34104:8560
6.Detva3399:9158
7.Trenčín33115:8653
8.Košice3393:8348
9.N. Zámky3383:9736
10.B. Bystrica3279:11931
11.Miškovec3476:12029
12.L. Mikuláš3375:15712
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2422011134:3367
2.Martin241320985:7543
3.Topoľčany231123778:6040
4.Sp.Nová Ves231131880:6940
5.Dubnica221102982:6835
6.Levice249231068:7734
7.Trnava249001570:9227
8.Humenné218101252:7326
9.Skalica226041255:7822
10.P.Bystrica205301247:8321
SR 18131101132:755
Aktualizované: 24.1.2021 20:32
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2422011134:3367
2.Martin241320985:7543
3.Topoľčany231123778:6040
4.Sp.Nová Ves231131880:6940
5.Dubnica221102982:6835
6.Levice249231068:7734
7.Trnava249001570:9227
8.Humenné218101252:7326
9.Skalica226041255:7822
10.P.Bystrica205301247:8321
SR 18131101132:755
Aktualizované: 24.1.2021 20:32
TÍMZVVPPPPGB
1.Bolzano3521455111:6276
2.Klagenfurt3520249107:6968
3.Fehérvár36185310120:10367
4.Viedeň35166310113:9163
5.Salzburg3316251098:8757
6.Dornbirn36144315103:9953
7.Graz3512421799:11746
8.Innsbruck35103517112:12741
9.Villach359541783:10941
10.Bratislava3511321987:12041
11.Linz357122569:11725
Aktualizované: 24.1.2021 21:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Vedenie zámorskej profiligy odložilo ďalší zápas Caroliny

Vedenie NHL odložilo už štvrtý zápas hokejistov Caroliny Hurricanes v rámci opatrení proti šíreniu koronavírusu. V noci z utorka na stredu sa neuskutoční ich plánovaný domáci duel proti Tampe Bay Lightning. Minulý týždeň Carolina neodohrala tri zápasy, ktoré pôvodne figurovali v rozpise sezóny - jeden proti Nashvillu a dva proti Floride.
pred 30 min. - TASR

Krefeld Pinguine – Kölner Haie 0:7 v 12. kole DEL

Hokejisti Grizzly Wolfsburg prehrali v nedeľňajšom zápase 12. kola nemeckej ligy s Bremerhavenom 1:2. Výsledky nedeľných zápasov 12. kola nemeckej hokejovej DEL: Krefeld Pinguine – Kölner Haie 0:7, Adler Mannheim - ERC Ingolstadt 2:1 pp, Grizzly Wolfsburg – Fischtown Pinguins Bremerhaven 1:2.
včera o 21:47 - TASR

Zomrel legendárny kapitán Toronta George

Vo veku 90 rokov zomrel dlhoročný kapitán Toronta Maple Leafs George "Chief" Armstrong. Tím doviedol v zámorskej hokejovej NHL k štyrom titulom.
včera o 19:37 - TASR

Innsbruck Haie - Viedeň Capitals 5:4 pp v sobotňajšom zápase

Hokejisti Innsbrucku zvíťazili v sobotňajšom zápase 39. kola IHL nad Viedeň Capitals 5:4 po predĺžení.
23.1.2021 20:09 - TASR

SaiPa Lappeenranta - JYP Jyväskylä 2:4 vo fínskej lige

Hokejisti SaiPa Lappeenranta prehrali v sobotu na domácom ľade s JYP Jyväskylä 2:4 vo fínskej lige. Domácim k úspechu nestačil ani gól slovenského útočníka Tomáša Záborského.
23.1.2021 19:06 - TASR

Iserlohn - Krefeld 3:6 v 11. kole nemeckej ligy

Hokejisti Krefeldu zvíťazili v piatkovom zápase 11. kola nemeckej ligy na ľade Iserlohnu 6:3. výsledky: Straubing Tigers – Adler Mannheim 2:1, Iserlohn Roosters – Krefeld Pinguine 3:6.
22.1.2021 22:58 - TASR

HC Davos - SCL Tigers 9:2 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Davosu triumfovali v piatkovom domácom zápase švajčiarskej ligy nad SCL Tigers 9:2. výsledky: HC Ambri-Piotta – Lausanne HC 0:6, EHC Biel-Bienne – SC Rapperswil-Jona Lakers 3:1, HC Davos – SCL Tigers 9:2, Fribourg-Gotteron – HC Servette Ženeva 3:2, ZSC Lions – EV Zug 1:2 pp a sn.
22.1.2021 22:23 - TASR

KooKoo Kouvola - Jukurit Mikkeli 6:1 vo fínskej lige

Hokejisti KooKoo Kouvola zdolali v piatkovom domácom zápase fínskej ligy Jukurit Mikkeli 6:1. výsledky: JYP Jyväskylä - KalPa Kuopio 1:2 pp a sn, Kärpät Oulu – TPS Turku 1:2, KooKoo Kouvola – Jukurit Mikkeli 6:1, Pelicans Lahti - SaiPa Lappeenranta 2:1.
22.1.2021 20:58 - TASR

Joe Thornton má zlomené rebro

Útočník Joe Thornton bude Torontu Maple Leafs v hokejovej NHL pre zranené rebro chýbať štyri týždne. Zranil sa v stretnutí s Edmontonom (1:3) pri strete s Joshom Archibaldom. Televízne kamery po súboji zachytili Thorntona zhrbeného s bolestivým výrazom v tvári.
22.1.2021 19:53 - TASR

Vancouveru bude dlhšie chýbať obranca Hamonic

Hokejistom Vancouveru Canucks bude dlhšie chýbať obranca Travis Hamonic. Tridsaťročný Kanaďan, ktorý sa upísal Canucks ako voľný hráč tesne pred štartom ročníka NHL, nedohral stredajší duel s Montrealom (6:5 pp). Jeho klub ho vo štvrtok zaradil na listinu zranených hráčov.
22.1.2021 11:50 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

26. 01. 2021
B. Bystrica - L. Mikuláš o 13:00
Zvolen - Detva o 18:00
Trenčín - Košice o 18:00
29. 01. 2021
L. Mikuláš - Slovan o 17:00
Miškovec - N. Zámky o 18:00
Detva - Poprad o 18:00

Odohrané zápasy

24. 01. 2021
L. MikulášNitra
0:7REPORT
B. BystricaKošice
4:1REPORT
PopradMiškovec
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
0:8REPORT
SlovanZvolen
2:3 SNREPORT
MichalovceDetva
4:0REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP47 bodov
2.Tvrdoň M.NIT38
3.Svitana P.POP37
4.Slovák M.NIT37
5.Skokan D.POP36

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP28 gólov
2.O´Donnell B.SBA19
3.Klhůfek P.KOS17
4.Tvrdoň M.NIT16
5.Bondra R.ZVO16

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA94.63 perc
2.Riečický D.KOS93.55 %
3.Sholl T.DEV92.85 %
4.LaCouvee C.TRE92.56 %
5.Petrík R.DEV92.53 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov