Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Fínom na postup stačil jediný gól

zdroj: TASR/AP
3.6.2021 22:59 TASR

Fínski hokejoví reprezentanti sa prebojovali do semifinále majstrovstiev sveta v Rige. Vo štvrtkovom večernom štvrťfinále zdolali Česko tesne 1:0.


"Suomi" nastúpia v boji o finále proti Nemecku, v druhom semifinále sa stretnú USA a Kanada. Úradujúci majstri ťažili z výbornej defenzívy, vďaka ktorej si udržali tesné vedenie až do konca. O jediný gól sa postaral v 33. minúte Jere Innala. Zo štvrťfinále postúpili len tímy zo základnej B-skupiny.

štvrťfinále:

Fínsko - Česko 1:0 (0:0, 1:0, 0:0)

Gól: 33. Innala (Pakarinen, Kontiola). Rozhodovali: Bruggeman (USA), Gouin - McCrank (obaja Kan.), Oliver (USA), vylúčení: 1:1 na 2 min, navyše: Pakarinen (Fínsko) 10 min za napadnutie zozadu, presilovky: 0:0, oslabenia: 0:0.

Fínsko: Olkinuora - Koivisto, Sund, Kaski, Määttä, Pokka, Ohtamaa, Nousiainen, Lindbohm - Mäenalanen, Björninen, Anttila - Ojamäki, Lundell, Ruotsalainen - Pakarinen, Kontiola, Innala - Sallinen, Ruohomaa, Turunen

Česko: Hrubec – Hronek, D. Musil, Klok, Sklenička, Šustr, Šulák, Hájek – Flek, Hanzl, Zadina - Kubalík, Kovář, Vrána – Lenc, Chytil, Stránský – Radil, T. Zohorna, Smejkal - A. Musil

 

Českí hokejisti mali lepší vstup do zápasu a v úvode si vypracovali niekoľko dobrých šancí. V 3. minúte prihral Zohorna spoza bránky Kubalíkovi, no ten netrafil ideálne. Po veľkej chybe Sunda, ktorý prihral krížom cez vlastné pásmo rovno na hokejku Šuláka, sa vyznamenal dvoma zákrokmi Olkinuora. Postupne však prebrali taktovku Fíni, v 16. minúte sa na vrchole ľavého kruhu oprel do puku Ohtamaa a Hrubec mal plné ruky práce aj s jeho dobiedzajúcimi spoluhráčmi. Najväčšia šanca dovtedajšieho priebehu prišla v 18. minúte, keď Kubalík získal puk, Kovář poslal krížnu prihrávku Klokovi, ktorý si prehodil puk na forhend, ale Olkinuora vyrazil. Fíni sa vzápätí radovali z gólu v presilovke, pri ktorom však bola posunutá bránka a nebolo zrejmé, či puk prešiel celým objemom za čiaru. Rozhodcovia skúmali video vyše štyri minúty a nakoniec gól Pakarinena neuznali.

V 22. minúte Fíni znovu takmer zdvíhali ruky nad hlavy, ale Ohtamaaova delovka len opečiatkovala spojnicu českej bránky. V ďalšom priebehu sa hrala veľmi vyrovnaná partia bez vyložených šancí. Tímy na ľade bojovali o každý puk a najmä v obrannom pásme podávali veľmi disciplinované výkony. Fíni sa predsa len ujali vedenia v 33. minúte. Kontiola získal puk pri mantineli, prihral Pakarinenovi, ktorého strelu Hrubec len vyrazil, a pred bránkou bol na dorážku pripravený Innala - 1:0. Neprešlo ani 30 sekúnd a podobná situácia sa zopakovala na druhej strane, lenže Smejkal svoju možnosť z dorážky nepremenil. Česi si v závere druhého dejstva zahrali presilovku, ale Fíni ich k ničomu nepustili.

V treťom dejstve pokračoval urputný boj, Česi sa snažili prekonať výbornú defenzívu "Suomi", no tí ich počas desiatich minút pustili len k dvom strelám na bránku, pričom sami vyslali na Hrubca jedinú. Česi sa v 51. minúte dostali takmer do prečíslenia, ale Fíni situáciu zvládli, opäť vyviezli puk do útočného pásma a snažili sa ho držať čo najviac za českou bránkou či pri mantineloch. Čechom sa míňali čas, energia i nápady, ako prekonať obranu súpera. Fíni vycítili šancu, v 52. a 53. minúte sa dostali do tlaku a Hrubec musel zasahovať pri šanciach Määttäu a Björninena. Česi odvolali brankára 2:16 min pred koncom, veľké šance mali Zadina a Kubalík, no Fíni sa ubránili a postrážili si postup do semifinále.

 

hlasy po zápase /IIHF/:

Jukka Jalonen, tréner Fínska: "Proti Nemecku sme už hrali, teraz si musíme oddýchnuť a zajtra budeme premýšľať nad nimi a ako ich zdolať. Bude to ťažké, opäť to môže byť zápas o jednom góle."

Iiro Pakarinen, útočník Fínska: "Pred gólom som videl, že Kontiola je pri mantineli s pukom. Ja som videl miesto na strelu a Innala bol na dorážke. Bol to pre neho skvelý gól."

Filip Pešán, tréner ČR: "Vedel sme, že to bude súboj s najlepším defenzívnym tímom, ktorý dodržuje systém. Chceli sme byť aktívnejší, dostávať puky za ich obrancov, čo sa nám darilo na začiatku zápasu. No potom sme spomalili a až na záverečné minúty sme neboli dosť dobrí, aby sme ich prinútili k chybám alebo faulom."

Šimon Hrubec, brankár ČR: "Pred bránkou bol jeden hráč a my sme tam prišli neskoro. Fín vystrelil a ja som rád, že som ten puk vyrazil, pretože to bolo dosť ťažké. Potom prišla tá dorážka. Bol to šťastný gól, ale stačil na víťazstvo."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS MS 2021 Lotyšsko


JR4

 

Nabudúce "bratia" troška pokory...

Tento rok tá zlatá placka nevyšla, jedine ak zemiaková do zlatista vypražená a aj tú vám asi tento rok vyžerú Germáni.

Ja som vám prial. Škoda nevyšlo, ale mať tak veľkohubé vyhlásenia do médií a potom dať v QF 0 gólov, no som zvedavý čo im budete vravieť teraz...
4.6.2021 - 0:39
+7

jack13

 

Ne, ty jsi nam nepral. To na uvod. Jaka pokora? To, ze nekdo pred turnajem rekne, ze ho jede vyhrat, je spatne? Vsak proc by tam jinak jezdil? Ok, ted se asi tetelis blahem, ze aj my jsme vypadli, ale priste prosim bez pretvarky..

Pokud to mam zhodnotit, tak Finove hrali, to co chteli. Dali gol a pak ultra defenziva. Mozna tim aj vyhraji cely turnaj, ale neni to zrovna atraktivni styl. Priznavam, ze je to ucelne..

Verim, ze spoustu lidem zde jsme vlastne udelali ohromnou radost, takze nemate zac
4.6.2021 - 2:04
+17

JR4

 

Ale prial a určite viac ako Fínom. A aká pokora? No tak na toto ti kľudne odpoviem. Ísť na MS s najväčšími ambíciami je jedna vec a prezentovať sa už ako majstri sveta vyhláseniami typu nejdeme si jenom pro placku, jdeme si tam pro zlato" keď sa mi dostali tieto slová do uší, tak som si povedal, že toto je už moc... A preto tá moja reakcia. Vždy hneď po SVK fandím CZE ja som sa narodil v ČSSR a mám aj kopec rodiny a priateľov v Čechách. Takže či som vám fandil, tu máš taký malý návod prečo. Ja len nemám rád takéto veľkohubé vyjadrenia a preto som napísal ,nabudúce "troška" viac pokory. Na to aby ste dali viac gólov ako 0 v QF ste určite kvalitu mali. Aj na to možno, aby ste doniesli domov tú placku, ale vám to nebolo súdené. Najvyššie ciele určite treba mať ako vravíš, ale netreba hneď vykrikovať, že my si jdeme pro zlato a ne jenom pro placku a budem fandiť ešte oveľa viac. Moje sympatie k mužstvám sa menia aj počas MS a výkonu mužstva na nich a aj podľa mediálnych vyhlásení. A vaše mužstvo mi prišlo hneď ako MS vo vyhláseniach, ktoré mi nesedeli. Je toho ešte viac, ale nejdem už ďalej. Moju pointu si verím pochopil. 😉
4.6.2021 - 7:28
+6

erik24

 

toto bolo naozaj zbytocne... ja som cechom prial, na zaciatku som ich tiez tipoval na finale, ale aj moji kamarati z ciech ked sme sa bavili hovorili, ze tie reci su prehnane. ano Pešan aj hraci si uvedomovali papierovu kvalitu svoju, ale vykony na lade tomu nakoniec neodpovedali...mne to radost neurobilo, vcera sme fandili s kamosom z Ciech spolu, tlacili sme to nejako do branky, ale on sam na konci povedal na hube hodne ale skutek utek... a to, ze cechom niektori nepraju, staci si otvorit diskusie pod slovensko - usa na ceskych serveroch, alebo po zapase CZ - SVK...a nie nieje to ze tam niekto prisiel akoze provokovat....toto je vysledok politickeho podsuvania od 90 rokov, ze cesi doplacaju na slovakov a slovaci sluzia cechom, atd. a posuva sa to z generacie na generaciu, ako rusko a 68 rok...sorry, ale aby mi moj cesky kamarat povedaly ze nenavidi rusov za rok 68 a je narodeny v roku 90, tak to je sila...cize podajme si ruky a aj Cesko a Slovensko dobacovalo, kedze vypadlo aj Rusko, uz nemam komu fandit a MS pre mna skoncilo...skoda...
4.6.2021 - 7:30
+5

yaro.s

 

Je rozdiel, či sa bavíš s Čechom, pre ktorého je šport iba okrajovejšou záležitosťou a rozdiel s fanúšikom, ktorý to berie vážne.
Čech je pre mňa najbližší národ, mám príbuzných tam, aj v minulosti keď som ich stretával, vzťahy boli vždy dobré.
V r. 2012 som bol počas majstrovstiev v zahraničí. Býval so mnou jeden Čech, taká skôr ustráchaná povaha, ale navonok priateľský.
Dostalo ma, keď som začul fragmenty rozhovoru s kýmsi doma po ich semifinálovej prehre s nami...ale víš, prohrát se Slováky, víš Slováky...ja snad neusnu celý víkend
A podobné to bolo vždy, keď som natrafil na takého "fanúšika".
Ísť na diskusiu po našej prehre s nimi nemá zmysel, to uvidíš posmechu, ponižovania, vyťahovania predpotopných vecí...
Takže, od určitého času Čechov s dovolením trochu sortujem, na tých normálnych a na "fanúšikov"
Na HP chodia skôr tí normálni, samozrejme, ten mentorský prístup tam občas cítiť, ale dá sa zniesť...
4.6.2021 - 8:33
+3

97

 

K tomu Rusku jen toto. Invaze byla sice 68, ale ještě po 53 letech nás Rusko zahrnuje kupou propagandistických lží ohledně tehdejších událostí. A to je důvod, proč je to stále živé.
4.6.2021 - 9:38
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
JR4

 

Odporúčam: Pelíšky parádny film 👍
4.6.2021 - 11:23
+1

97

 

Nehodnotím nic po 50 letech. Hodnotím současnou lživu propagandu o tehdejších událostech.
4.6.2021 - 10:59
+1

kaviarista

 

My s odstupom 50 rokov samozrejme vieme, že bol socializmus slepá ulička. Lenže prvých 15 rokov po vojne ten budovateľský socialistický elán ešte fungoval. Až neskôr prišla facka v podobe nefungujúcich reálnych vzahov bežného života. Dnes už aj samotní komunisti vedia, kde narobili chyby, ale hold smola. Druhú šancu dúfam nedostanú nikdy. Lživú propagandu predvádzajú médiá oligarchov a keď vidia do akých rozmerov vyrástla alternatíva, tak sú nútení vrátiť sa znovu k pravde. Slobodný trh nám opäť zachraňuje prdel. Ako už niekoľkokrát v historii.
4.6.2021 - 11:38
+1

maček

 

Veru, prvých 15 rokov po vojne budovateľský elán ešte fungoval výborne. Komunistom sa to vešanie svojich vlastných súdruhov natoľko budovateľsky zapáčilo, že rovno obesili aj Horákovú, Kalandru, Buchala a Pecla... a to sa ešte len zahrievali...
Zlo. Čisté zlo bez morálky a bez pravidiel.
Pozri film Čekista (1991) napr.v jútrubke
4.6.2021 - 12:04
+8

kaviarista

 

kámo: A ako by dopadol Assange a Snowden v tých rokoch, keď sa bežne vešalo? Z môjho pohľadu je vyrovnávanie si účtov medzi svojimi oveľa menšie svinstvo ako nezmyselná agresia voči státisícom civilistov, ktorí sa "previnili" tým, že majú na svojom území prírodné bohatstvo . Alebo ty stále veríš tým debilným rozpávkam o exportovaní demokracie?
4.6.2021 - 12:16
+1

maček

 

Medzi svojimi????
Čo mala demokratka Horáková spoločne s komunistami??? Čo mali s nimi spolocne ČS letci, čo bojovali proti fašizmu a po vojne sli do Jachymova uran ťažit.
Relativizujes a obhajujes zlo.
4.6.2021 - 12:41
+2

kaviarista

 

spoločnú mala príslušnosť k národu. Poúčať o dobre ma môže predstaviteľ Bhutánu, ale určite nie americkej alebo britskej ambasády.
Zlo relativizuje ten, kto ho zamlčuje. Ja som nikde komunistov neobhajoval.
4.6.2021 - 13:38
+1

cy2kz

 

Zrovna Horáková je blbej příklad. Horáková byla členkou strany, která spolu komunisty byla v Národní frontě. A NF si nedemokraticky "odsouhlasila", že v ČSR budou povolené jen některé strany. Takže i Horáková byla částečně svou vlastní objetí.
4.6.2021 - 13:59
+1

JR4

 

V hokejových veciach veľa krát súhlasím, no v geopolitických veciach a v pohľade na našu okupáciu v rokoch 68-89 si úplne mimo pravdy...

Polož si otázku kde bolo ČSR pred 68 rokom a napr. Rakúsko náš sused. Boli sme cca na rovnakej pozícii ak nie trošku popredu. Potom na jednu krajinu malo veľký vplyv Rusko 21 rokov a budovalo v nej socializmus a na tú druhú mal 21 rokov vplyv kapitalizmus.

Potom si porovnaj výsledok za 21 rokov, že kde sa majú ľudia lepšie či v Rakúsku, či na Slovensku a ak si dokážeš odpovedať na túto otázku myslím, že sa priblížiš oveľa bližšie k pravde...
4.6.2021 - 13:27
+1

erik24

 

pravda zo zapadu a vychodu je vzdy niekde v strede... a vzdy to tak bolo...
4.6.2021 - 11:26
0

amaskiea BLOG

 

prdlačky, pravda je vždy niekde pred nami, nikdy ju úplne nedobehneme, ale je na nás, nakoľko sa jej dokážeme priblížiť, prípadne či vôbec máme záujem sa jej približovať, a každý za seba, tam nie je nijaká priama vzájomná závislosť, že o koľko ty viac, ja o toľko menej, alebo naopak (dá sa to samozrejme aj zovšeobecniť na "každá zo zúčastnených strán" za seba)
4.6.2021 - 11:39
0

erik24

 

potom nesuhlasim, ze by tu bol nejaky velky vliv Ruska ci uz na Cesko alebo Slovensko, nejake dezinformacie, naopak vidim, ako sme masírovaní v TV ohladom uprchlikov, koranaviru, atd. atd. a casto su to bludy, ktoré vedu ludi do strachu a paniky a rozdeluju nas obcanov na tych co suhlasia a tych co nesuhlasia s tym, co nam je masovo vsugerovovane... obycajní Rusi su uplne normalní ludia, velmi milí, nam velmi podobní, dokonca sa s nimi dorozumies, zatial co Američania su totalne odlisní, mame uplne iné kulturne aj mentalne nastavenie ako oni, ale amerika nam je tu davana za vzor a pritom okupuje daleko viac krajin na svete ako Rusko kedysi a kedysi to mohlo byt Rusko na zaklade dobrej vieri v komunismus, dneska USA okupuje uzemie v dobrej viere v demokraciu....aky je v tom rozdiel? lenze mediami sa nam tu podsuva, ze v Afganistane su teroristi, USA tam tomu pomahaju, ale s kazdym zabitým teroristom pribudnu dalsi traja z jeho rodiny, pretoze v nich vznikne zlost... ale to bolo v mene komunismu a toto je v mene demokracie a preto sa na to "demokrati" pozeraju inak...politika ci uz demokraticka co je na slovensku, v usa, alebo komunismus, to je jedno velke svinstvo...cela politika, vsetci politici, nikdy nemaju a nebudu mat dost...a doplacaju na to obycajní ludia...kebyze svoje hodnoty nepresuvame do asie alebo do ameriky indianom, dnes by na svete bolo dobre, kazdy by si hrabal na svojom, po svojom, podla svojej kultury a bolo by vsetkym dobre...to co je normalne v cine, je u nas nenormalne a naopak.
4.6.2021 - 11:56
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
worth

 

Teraz vyšiel nejaký prieskum, že 50-60% slovákov považuje Rusko za najdôležitejšieho partnera a Putina vníma pozitívne 55% slovákov, tak asi tie ruské dezinformácie trošku vplyv budú mať nie?
4.6.2021 - 13:13
+1

kaviarista

 

a kto tu vypúšťa dezinformácie? Putin je pravicový politik, Jednotné Rusko má politický program najbližší k SDKU, alebo ku klausovej ODS a západné média z neho chcú vkuse robiť červeného Hitlera. Mne je Rusko ukradnuté, ale tá nezmyselná rusofobna mediálna poľovačka zo mňa spraví nakoniec ešte rusofila
4.6.2021 - 13:29
+1

amaskiea BLOG

 

Pravicový? Čiže čo najmenej štátu, slobodný trh, individuálne slobody a pod.? Prosím ťa, nesranduj.
4.6.2021 - 13:36
+4

kaviarista

 

samozrejme: len to musíš porovnávať s ruskou minulosťou a nie so storočnými demokraciami. Upratať ten bordel po Jeľcinovi nešlo to dňa na deň.
4.6.2021 - 13:42
+1

amaskiea BLOG

 

Takže sa bavíme v pojmológii, ktorá je vlastná ruským pomerom - áno, to súhlasím, v tom prípade by sme ale mali úplne vynechať delenie politického spektra na ľavicu a pravicu, lebo to celkom dobre nejde už ani u nás a v Rusku už vôbec nie, tam to ani nikdy nešlo vzhľadom na celkom odlišný vývoj občianskej spoločnosti.
Pre mňa je Putin bývalý KGBák, ktorý neprekročil tieň medzinárodno-politickej doktríny ZSSR.
4.6.2021 - 13:52
+3

kaviarista

 

už je asi príliš veľa politiky na hokejovom portali, takže z mojej stany to utínam len s poslednou poznámkou, že aj Bush viedol 2 roky CIA a nejako sa tým veľmi neargumentuje
4.6.2021 - 14:15
+2

Sani

 

...mozno myslel pravicovy/konzervativny pristup z hladiska ludskopravneho....ale pri ekonomike postavenej na statnych energetickych a zbrojarskych molochoch vyznieva slovo "pravicove" velmi usmevne....hotovy Singapur...
4.6.2021 - 13:48
+1

erik24

 

cize najskor si pozametajte pred svojim prahom v Cesku...
4.6.2021 - 7:33
+1

azzurri

 

Ja som vam veril že aspon semi dáte,aj že vyhraté tieto najslabšie MS v histórii som vsade hovoril pisal,ale slovami Antoša ste hrali jeden veľký HNUS !!!
4.6.2021 - 9:15
+1

azzurri

 

A ta pokora ano.ta vam chyba a už nie ste v tej situácii ako pár rokov dozadu.medajlu ste nezískali 8 alebo už 9 rokov.už nie ste v takej situácii že si pred každými MS mozete dovoliť hovorit že idete vyhrať.už ste sa dostali tam kde sme aj my.môžete si hovorit že idete od zápasu k zápasu a môžete len prekvapiť a tak získať nejakú medajlu.vy to beriete stále automaticky že získate medajlu ale už si to priznajte že to tak nie je.takze z hrušky dole a ružové okuliare si dajte konecne tiež dole.a darmo mate v NHL 30,40 hráčov ked to sú viac-menej len kusy,priemerní hráči ktorí nemajú takú úroveň kvalitu aby dokázali niečo zahrať,byt rozdielový hráči a potiahnuť repre
4.6.2021 - 9:27
+3

97

 

Děkujeme za další geniální rozbor českého hokeje a myšlení. Tohle nikdo z nás nevěděl. Teď jsme prozřeli.
4.6.2021 - 10:02
0

azzurri

 

Ked si to vedel alebo to vieš tak ok ale to si asi jeden zo sto a to je ten problém.stále sa povysujete a myslite si neviem čo ale realita a pravda je taká že ste tam kde aj my.jediný rozdiel je že zatiaľ postupujete do štvrťfinále
4.6.2021 - 10:17
0

97

 

Asi tě zklamu, ale nesmíš se řídit novináři, které má pan Král podchycené a jejich články, jak si jdeme pro zlato. Čím jsme horší, tím více se chlapci ( novináři a svazáci) snaží oblbnout lidi ( Jako ten trenér U18, co " jde překvapit svět a má přečtenou Kanadu ) aby aspoň chvíli vypadali, jak to dělají dobře a věří v zázrak. " Normální" fanoušci moc dobřě vědí, která bije. To jen vy na Slovensku máte tu svoji mantru že " žijeme v Nagánu". V Nagánu žijou děti do 13 let a parta na svazu se svými koupenými novináři.
4.6.2021 - 10:35
+3

erik24

 

tak tu by som sa zastavil... cechov poznam velmi dobre a stale je to pol na pol, nie len 13rocne deti, ale plno normalnych dospelych chlapov sa bije do hrude aki ste majstri sveta v hokeji... nesuhlasim s tym, ze ste tam kde my, my mame od vasho hokeja daleko, co sa tyka extraligy, repre, hracov v NHL, zahranicnych ligach, atd. podla mna je vas hokej daleko pred nasim, toti niektori nasi fanusikovia pochopit nevedia a nechcu, ale darmo je to taky preto kto moze pri zaujme z vasej extraligy z tej nasej uteka hned, pretoze ide za lepsim....aj financne aj kvalitou sutaze... co sa tyka pokory, chyba aj nam slovakom niektorym, v kazdom narode, nabozenstve, farbe pleti co ja viem co sa najdu aj normalni ludia aj ..... ludia..... ale nesuhlasim s tym, ze je to iba u par ludi na zvaze a deti par...
4.6.2021 - 11:24
+1

azzurri

 

Tak s tým úplne suhlasim že majú lepšiu ligu štadióny atd. Majú to všetko na úrovni na to sa nechytame a sú ďaleko pred nami,ale ja som to myslel tak že sú tam kde aj my čo sa týka posledných výsledkov na MS.až na to ako som pisal že pravidelne postupujú so štvrťfinále.inak ked chcú medajlu tak môžu akurát tak raz za čas prekvapiť rovnako ako aj my a nie zu ju budú pravidelne nosiť z MS a získavať.majú aj viac hráčov v NHL ale žiadne extra hviezdy ako v minulosti a ked aj prídu na MS vôbec nevynikajú a nepotiahnu mužstvo k medajle
4.6.2021 - 11:44
0

erik24

 

ano, k tímom USA, CAN, RUS, FIN, ŠVE, CZ, pribudlo este aj ŠVA, NEM posledne roky a je zlozitejsie vyhrat MS alebo ziskat medajlu...naopak nasi sa posunuli trosku nizsie, sme radi za stvrfinale...cize v tomto suhlasim, je tazsie vyhravat medajle, kedze je na nich viacej adeptov...
4.6.2021 - 12:00
0

Urpiner16

 

Ja som tipoval pred MS z trojice CAN,FIN,RUS takže som ešte v hre na správnu trefu.
4.6.2021 - 12:13
0

97

 

Tady máš asi pravdu a já ne. Těch lidí bude více, ale to jsou čtrnáctidenní fanoušci, co "objeví" hokej v Květnu.
4.6.2021 - 13:23
+1

strojar

 

Toto bolo načo dobré?
4.6.2021 - 6:26
0

JR4

 

Konštruktívna kritika. Takto to vidím ja, ale máš pravdu môžem sa mýliť, ale je to môj názor a chcel som ho napísať.

Tak na to.
4.6.2021 - 7:42
0

HeyYou

 

moralizujuce zvasty, v tom su slovaci svetova jednotka.
4.6.2021 - 8:15
+5

Cia

 

Najhorsie ze oni mena na tu placku mali ale nieco tam nefungovalo ze by trener?
4.6.2021 - 1:17
+5

BlackCrow

 

Škoda no.. Bez gólu sa vyhrať nedá..

Chcem sa Vás opýtať kolegovia z čiech na Váš názor na Pešána.
4.6.2021 - 4:52
0

cy2kz

 

Je to jako s Legem. Koupíš Pešánovi Lego Technic ale víš, že má maximálně na Lego Friends. Neumí to složit.
4.6.2021 - 7:07
+11

JR4

 

Podľa mňa skôr nemá iné ľudské vlastnosti, ktoré vadia na osobe P. Pešána takmer každému, a nielen v Čechách podotýkam...

Odborných vedomostí a znalostí hokeja je tam určite mnoho, ale po tej ľudskej stránke sa má ešte veľa čo učiť.
4.6.2021 - 7:46
+2

Urpiner16

 

Tak Zohornu dať do štvrtej lajny tomu som ani ja nerozumel.
4.6.2021 - 12:09
+2

Flak108

 

Vyjadrenie pána Pešána, pri pozápasovom rozhovore v zmysle "chýbajú nám hráči s víťaznou mentalitou ktorú tento tím nemal" mi príde ako zlý vtip.. tam som si spravil názor a to niesom ani nejaký hokejový expert..

Keď sa pozriem čo tam mal za materiál a porovnám to s našim výberom a skončili sme hneď za českom..

Dúfam, že Ramseyho ešte nejakým zázrakom prehovoria a ostane na Slovensku nejaký ten rok..máme sa či učiť a ten smer ktorý nastavil vyzerá rozumne aspoň pre mňa ako fanúšika.
4.6.2021 - 7:00
+5

Dominios

 

Problem u nas je, ze Ramsey nie je systemove riesenie. Ved uz aj teraz ho Miro musel prehovarat. Navyse, jedina vec ktoru nedokazal (ale ani sa mu necudujem) tak je pochopit a pracovat s nasou labilnou mentalitou. Ani jeho to v tomto veku bavit do nekonecna nebude. Ramsey je urcite jeden z naj trenerov akych sme tu mali, ale sme na krizovatke a treba si zvolit smer. Ramseyho si viem predstavit este na kval. OH a nasledne aj samotne OH ak sa tam dostaneme, alebo zmena uz teraz, ale to by trebalo naozaj trenera na dlhe roky a s max podporou zvazu. Nieco ako svajciari mali tusim Simson sa volal (neviem ako sa pise), ktory tam bol asi 10 rokov a aj ked ovocie zbieraju az teraz, tak to ako ich postupne dal do laty sa len tak nevidi. Takze tak... ja sa len velmi bojim ze ak teraz budu kratkodobe experimenty a la Ciger, tak aby sme neodpalili tuto vychadzajucu generaciu okolo Slavkovskeho a Nemca. Menujem len ich dvoch, aj ked je ich viac, ale prave oni mozu byt ti, ktori budu rozdielovi hraci ktori tu medailu raz vybojuju
4.6.2021 - 8:21
+1

hees

 

nedokazal (ale ani sa mu necudujem) tak je pochopit a pracovat s nasou labilnou mentalitou...Wau som rád, že toto niekto vôbec spomenie, alebo vidí . Veľká pravda
4.6.2021 - 9:30
+3

Dominios

 

PS aby to nevyznelo ze Ramseymu krivdim tak nechcem aby moj prispevok tak vyznel. Neopak, ma predo mnou obrovsky respekt a uznanie.
4.6.2021 - 8:22
0

Flak108

 

Čo som sa dočítal,tak za Craiga sme začali meniť systémovo celý výchovný proces mladých od nižších vekových kategórií. Aby do seniorskej repre prišli chalani, ktorí budú vedieť čo sa od nich čaká a západnú do herného systému. Tu "našu hru" sme videli teraz na šampionáte. Trúfam si tvrdiť, že keby máme trošku lepšie zakončenie tak by sme v tých prehratých zápasoch dopadli o dosť lepšie.

Otázka je jeho vek ako si podotkol. Už má za sebou kariéru a zrejme nemá moc veľké ambície ako hlavný tréner ďalej pokračovať.

Verím, že Miro už začal hľadať aktívne už skôr a zároveň je otázka, či dokážeme niekoho podobného prilákať na Slovensko a zaplatiť. Niekoho, kto do toho dá všetko ako Craig a má chuť zmeniť ten náš národny šport k lepšiemu.
4.6.2021 - 9:13
+1

Flak108

 

Tam treba predsa slovenského trénera,ktorý rozumie našej mentalite.
4.6.2021 - 10:20
+1

Flak108

 

Hees: To bolo pre teba
4.6.2021 - 10:20
0

frantapriklep

 

Tento systém, čo hrá Jalonen, je úspešný, viď minulý titul. Ale je nepozerateľný, je to betonársky hnus. Preč sú časy, kedy sa človek na fínske zápasy tešil.
4.6.2021 - 10:41
+6

amaskiea BLOG

 

to je vec vkusu
4.6.2021 - 11:39
+1

Urpiner16

 

Švédi hrali nátlakovo,ofenzívne a bolo im to prd platné.
4.6.2021 - 12:06
+1

kaviarista

 

USA ten beton rozbiju vo finale
4.6.2021 - 12:03
0

Ketchup_Boy#81

 

Cista pravda,normalne som myslel ze maju na striedacke Bokrosa
4.6.2021 - 12:40
+1

pupo

 

Mne sa napríklad poslednú dobu nepáči švédsky hokej a to čo predvádzali Fíni u nás bolo super.
4.6.2021 - 12:42
+1

strojar

 

Hokej nie je iba strieľanie gólov.
To ty, Franto, dobre vieš.
4.6.2021 - 13:18
+3

Ketchup_Boy#81

 

Popravde, Fini hrozny beton. To sa nedalo pozerat. Cesi mozu lutovat tie mega sance v zavere. Fini vkuse MS co MS vytiahnu brankara ktory im vychyta placku. To je az neuveritelne ani sebavedomych brankarov maju Fini 👍 mozu mu aj vcera dakovat za postup
4.6.2021 - 12:38
+1

Ketchup_Boy#81

 

*akych
4.6.2021 - 12:39
0

wedro

 

Nepáči sa vám 🇫🇮betón.
Čo by sme dali za takýto betón ktorý má úspech.


Jalonen dobre vie ze nemôže vyskakovať pretože mužstvo nieje prešpikovane NHL hráčmi.
Keby mal NHL produkt aj hra by mala úplne iné parametre.



Ja osobne fandím 🇫🇮 sú mi sympatický nie len hrou ale aj po ľudskej stránke 🤝


Takže tak®️

4.6.2021 - 12:49
+2

fanda55

 

Je to škoda. Tento český tím na medailu mal. Žiaľ, v rozhodujúcich momentoch chýbali goly Vranu ci Zadinu. Proti Fínom to chcelo viac sa tlačiť do brány a strieľať, bolo tam malo striel. Z hľadiska výsledkov zlý turnaj pre ČR. Iba jedna tretina so Švédmi je malo. Porazit Slovensko a Britániu je v podstate povinnosť, Dáni a Bielorusi veľké trápenie v predĺžení. Tím zaostal za očakávanim. Premarnena šanca určite zamrzí.
4.6.2021 - 13:40
+1

lišiak1

 

tak toto bol beton podla mojho gusta!
dufam ze nieco podobne budeme hrat v dukle, good job 🇫🇮
4.6.2021 - 17:06
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

MS 2021 - Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Rusko728:1017
2.Švajčiarsko727:1715
3.Česko727:1813
4.Slovensko717:2212
5.Švédsko721:1410
6.Dánsko713:159
7.Veľká Británia713:314
8.Bielorusko710:294
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.USA721:818
2.Fínsko719:1017
3.Nemecko722:1412
4.Kanada719:1810
5.Kazachstan722:1810
6.Lotyšsko715:169
7.Nórsko717:218
8.Taliansko711:410

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52

Bleskovky

Spezza podpísal ročný kontrakt s Torontom

Kanadský hokejový útočník Jason Spezza podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Toronto Maple Leafs. Nová zmluva mu vynesie 750-tisíc amerických dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
včera o 22:10 - TASR

New Jersey sa dohodlo na novej zmluve s Bastianom

Klub hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol s útočníkom Nathanom Bastianom na ďalšej spolupráci. Pravý krídelník podpísal zmluvu na dva roky za 1,65 milióna dolárov. Bastian odohral prvú kompletnú sezónu v NHL a zaznamenal v nej 10 kanadských bodov v 41 zápasoch.
15.6.2021 18:01 - TASR

NY Rangers povedie tréner majstrov sveta Gallant

Novým trénerom hokejového tímu NHL New York Rangers sa podľa viacerých zámorských zdrojov stane Gerard Gallant. Na lavičke "jazdcov" nahradí Davida Quinna, ktorého klub odvolal 12. mája po tom, ako jeho tím skončil na piatom mieste Východnej divízie a nepostúpil do bojov o Stanley Cup. Gallant v NHL naposledy viedol Vegas Golden Knights.
15.6.2021 08:55 - TASR

Evans napreduje, Montrealu by mohol byť k dispozícii ešte v sérii s Vegas

Kanadský hokejista Jake Evans by sa mohol vrátiť do zostavy Montrealu ešte v semifinálovej sérii play off NHL s Vegas Golden Knights. Dvadsaťpäťročný útočník utrpel otras mozgu počas prvého zápasu finále Severnej divízie, keď ho nešetrne poslal na ľad Mark Scheifele z Winnipegu.
13.6.2021 08:47 - TASR

Columbus povedie nový tréner Brad Larsen

Brad Larsen sa stal novým trénerom Columbusu Blue Jackets. Účastník NHL to oznámil na svojej webovej stránke. Larsen podpísal s klubom zmluvu na tri roky.
11.6.2021 07:44 - TASR

Edmonton predĺžil o dva roky zmluvu so Shoreom

Kanadský hokejový klub NHL Edmonton Oilers uzavrel novú dvojročnú zmluvu s útočníkom Davidom Shoreom. Ročne si zarobí 850. 000 dolárov, v stredu o tom informovala organizácia "olejárov".
10.6.2021 08:47 - TASR

Norrisovu trofej dostane jeden z tria Hedman, Fox, Makar

Trofej Jamesa Norrisa pre najlepšieho obrancu v NHL v sezóne 2020/2021 získa jeden z trojice Adam Fox, Cale Makar a Victor Hedman. Vednie NHL o tom informovalo na svojom oficiálno webe.
9.6.2021 19:13 - TASR

Najužitočnejším hráčom sa stal Šipačov, ceny získali aj Dacjuk či Hartley

Ruský hokejista Vadim Šipačov sa stal najužitočnejším hráčom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) v sezóne 2020/2021. Útočník Dinama Moskva získal okrem najprestížnejšej individuálnej ceny aj miesto v najlepšej šestke sezóny, v ktorej bol so 74 kanadskými bodmi najproduktívnejší hráč. Ocenenia získali aj útočník Pavel Dacjuk, ktorý bol vyhlásený za najlepšieho veterána sezóny, či Bob Hartley, ktorý triumfoval v trénerskej kategórii.
9.6.2021 13:33 - TASR

Švédsky brankár Fasth ukončil kariéru

Švédsky hokejový brankár Viktor Fasth ukončil vo veku 38 rokov aktívnu kariéru. Jej vrcholmi boli titul majstra sveta z roku 2017 či viacero individuálnych ocenení z MS 2011 na Slovensku.
8.6.2021 21:52 - TASR

Mastertonovu trofej získa Dumba, Lindblom alebo Marleau

Kandidáti na zisk Mastertonovej trofeje v hokejovej NHL sú Matt Dumba, Oskar Lindblom a Patrick Marleau. Cena sa udeľuje za vytrvalosť, športový prístup a oddanosť hokeju. Obranca Minnesoty Dumba získal v minulom ročníku King Clancy Trophy za jeho humanitárne aktivity.
8.6.2021 21:49 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

06. 06. 2021
FínskoKanada
2:3 PPREPORT
USANemecko
6:1REPORT
05. 06. 2021
FínskoNemecko
2:1REPORT
USAKanada
2:4REPORT
03. 06. 2021
RuskoKanada
1:2 PPREPORT
FínskoČesko
1:0REPORT

Najviac bodov

Peter CehlárikSVK10 bodov
2.Brown C.CAN10
3.Kirk L.GBR9
4.Henrique A.CAN9
5.Hofmann G.SUI8

Najlepší strelec

Liam KirkGBR7 gólov
2.Hofmann G.SUI6
3.Jensen N.DEN5
4.Ruotsalainen A.FIN5
5.Mangiapane A.CAN4

Najlepší brankár

Cal PetersenUSA95.96 perc
2.Säteri H.FIN95.52 %
3.Reideborn A.SWE94.57 %
4.Samonov A.RUS94.37 %
5.Niederberger M.GER93.85 %
Korčule Hyperlite Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov