Diskusia: Generálnym manažérom Slovana Havlíček, v manažmente aj Kúdelka
Novým generálnym manažérom hokejového klubu HC Slovan Bratislava sa stal Lukáš Havlíček.
Na post výkonného riaditeľa "belasých" zasadol Peter Kúdelka, tréner mládežníckej reprezentácie SR17. Stalo sa tak po zmene vlastníka klubu, ktorý od pondelkového valného zhromaždenia prevzala spoločnosť JTRE sports & entertainment a.s. patriaca do holdingu realitného developera JTRE. Kúdelka bude zodpovedný aj za mládežnícku organizáciu a výchovu talentov. "V prvom rade potrebujeme zastabilizovať finančnú situáciu a dobre nastaviť jeho základné piliere ako fungovanie mládeže, komunikácia s fanúšikmi, sponzormi, a samozrejme, s našimi hráčmi. Chceme, aby HC Slovan vedel osloviť top hráčov po celom svete a bavil ľudí predvedenou hrou a celkovým zážitkom z návštevy zápasov a klubových podujatí. Budeme sa angažovať v mestskej komunite, reprezentovať Bratislavu a Slovensko tak, aby značku HC Slovan ľudia brali za svoju, aby s klubom žili a fandili mu," uviedol Kúdelka.
Havlíček sa po skončení hráčskej kariéry začal venovať mládežníckemu hokeju a organizácii turnajov, kempov či exhibičných turné po celom svete. V minulosti vo funkcii hráčskeho agenta zastupoval napríklad obrancu Martina Fehérváryho až do jeho nástupu do NHL. V roku 2020 pôsobil ako skaut v klube HC Oceláři Třinec, od roku 2022 sa presunul na rovnakú pozíciu pre európsky región do Pittsburghu Penguins. "Teším sa na to, je to postupný vývoj. Je to 15 rokov skúseností nad rámec hokejovej kariéry. Verím, že mám dostatok skúseností zo všetkých postov, ktorý mi môže pomôcť v tejto pozícii," povedal po oznámení nových zmien v klubových štruktúrach.
Havlíček vníma posun na post generálneho manažéra Slovana ako veľkú výzvu, no na manažérskom poli sa cíti ideálne. "Je to pozícia, ktorú robím 15 rokov. Vo firme, ktorú som vybudoval s partnerom, som robil to isté. Môžete si pripustiť tlak a zosypať sa z toho, alebo robiť poriadne a správne to, čo každý deň. Potom potrebujete kus športového šťastia, správnu ruku a dobré včasné rozhodnutia," skonštatoval Havlíček, ktorý nabehol do rozbehnutého vlaku: "Sen každého manažéra je poskladať si káder sám, potom za neho aj ručíte. Hráči veľakrát idú na základe osobnej známosti alebo skúsenosti. Nemyslím si však, že teraz je to problém, nikdy sa nepozerám na to, čo bolo. Prevzali sme klub, tím je poskladaný a ja sa budem snažiť im dať podporu."
Kúdelka sa vyjadril aj k výberu Havlíčka. "Lukáša poznám od výberového kempu reprezentácie do 15 rokov v Leviciach. Bolo to v roku 2002 v Leviciach a odvtedy sme veľmi blízki priatelia. Prešli sme množstvom projektov a tvrdou prácou sme si vypracovali dobré renomé. Pre mňa bol Lukáš prvá a jediná voľba na funkciu generálneho manažéra. Jeho obratnosť a poznatky na trhu budú pre Slovan kľúčové. Veríme, že spoločne urobíme zo Slovana klub, ktorý bude najlepší na Slovensku," vysvetlil Kúdelka a potvrdil, že zostane aj vo funkcii trénera SR17: "Som dohodnutý s pánmi Lažom a Šatanom, že dokončím aktuálnu sezónu. Pre mňa je z pohľadu trénera štátna reprezentácia veľká výzva a to, čo sme začali, chceme aj dokončiť."
Spoločnosť JTRE sports & entertainment a.s. odkúpila väčšinový podiel v klube od Eleny Hrubej, právoplatnej dedičky po zosnulom hlavnom akcionárovi Rudolfovi Hrubom, aj menšinové podiely od Pavla Hofstädtera a Eduarda Jánošíka. "Všetky akvizície uskutočňuje JTRE so záujmom o dlhodobé pôsobenie. Aj po našom vstupe a personálnych zmenách v manažmente klubu a predstavenstve spoločnosti HC Slovan Bratislava a.s., máme záujem zachovať kontinuitu vo fungovaní hokejového klubu s dlhou a úspešnou tradíciou a vytvoriť adekvátne podmienky. Nielen pre kvalitnú prípravu A-tímu, ale aj mládeže či ženského tímu s ambíciami zodpovedajúcimi menu HC Slovan. Pre nás je podstatné, že sa klub dlhodobo na vysokej úrovni venuje mládežníckym kategóriám a jedným z našich cieľov bude pritiahnuť čo najviac detí k pravidelnému športovaniu," poznamenal Pavel Pelikán, výkonný riaditeľ JTRE a člen predstavenstva JTRE sports & entertainment.
- MackoPu
- Panske zabavky
- 13.9.2024 - 11:26
- +2
- Cvikelka
- Račej na pódiu? Ako možno vieš kto. 😉
- 13.9.2024 - 11:39
- +1
- penepi
- Kúdelka je skvelá správa a veľmi milé prekvapenie. Trochu som nadvihol oči pri mene nového GM. 36-ročný chalan, čo prakticky nikdy nehral profesionálny hokej, a robil akurát rok skauta pre Třinec a potom rok amatérskeho skauta pre Pittsburgh, čo je predpokladám na báze dobrovoľníctva. Ale ok, nie som vopred skeptický, verím, že tento majiteľ by tam nedosadil nejakého nímanda, ale naopak vidí v ňom progresívne zmýšľajúceho manažéra. Častokrát takáto mladá krv aj bez veľkých skúseností dokáže veci robiť zaujímavejšie a lepšie ako "vyžití" harcovníci, tak hádam to bude tento prípad. A hlavne je tam ten Kúdelka, snáď všetky podpisy budú riešiť spolu. Uvidíme, vyzerá to dobre, teším sa.
- 13.9.2024 - 11:39
- +1
- Jakub_Thrashers
- Amatérsky skaut znamená, že skautuje amatérov, to znamená hráčov, ktorí idú na najbližší NHL Entry draft. Nič to nevypovedá o statuse toho samotného skauta. Ten je profesionál.
- 13.9.2024 - 11:48
- +25
- zratca
- Ked to poviem skaredo: meno alebo skusenosti GM su hracovi sum a fuk, zalezi od toho akym mescom zatrasie...
Keby si bol top slovensky hrac a zavola ti napr. Bakos, ze ta chce do slovana za 5 tisic, alebo ti zavola tento mlady neznamy ze ta chce za 10 tisic mesacne, ktoremu odpovies? - 13.9.2024 - 11:57
- +1
- penepi
- Keby to bolo také jednoduché, že ide aj o iné veci ako odborné oko, vzťahy s agentami/hráčmi a podobne. Darmo tu Haščák triasol mešcom, keď sa prd vyznal do skladby tímu. Ale veď v poriadku, ja to určite nehodnotím ako zlé riešenie, nech sa chalan ukáže, možno je to naozaj vychádzajúca manažérska hviezda slovenského hokeja. Bodaj by.
- 13.9.2024 - 12:19
- +3
- omen
- tak je pravda, ako som inde pisal, ze jedneho skauta v Slovane na tejto pozicii sme uz mali a bola to katastrofa... ale co som sa rozpraval s ludmi co ho poznaju, tak vascinou to boli slova chvaly, co robil pre mladeznikov a skor boli pozitivne naladení, ze bude GM Slovana... tak dufam
- 13.9.2024 - 14:02
- 0
- BlackCrow
- A podle litéry Paragraf šavle
Teď dumej o právu Havlíčku Havle..
Veľmi dobrý krok. Naopak Kúdelka ehm. Tá košeľa je pre neho veľká, sťaby nočná..
- 13.9.2024 - 11:42
- +4
- roa
- Super Čierna vrano aj s tou poznámkou, rozosmial si ma.
- 13.9.2024 - 13:34
- +1
- BlackCrow
- Tak to ma teší!
- 13.9.2024 - 13:49
- 0
- defender
- Takze Maier a spol tu budu minimalne do repre pauzi. Ale chapem, ze nechcu byt za chrapunov a vyhodit ich hned.
- 13.9.2024 - 11:51
- 0
- NasHokej97
- Tak prezentovali to tak že uvidia a dajú im šancu, ale verím a dúfam že začnú od budúceho týžndňa pracovať na posilách. Ono ale momentálne okrem Rosandiča není ani moc koho podpísať do tej obrany.
Kým skončia NHL kempy začiatkom októbra, kým budú s hráčmi prebiehať rokovania a kým budú hráči čo najdlhšie čakať na nejakú lepšiu ponuku, tak by ma neprekvapilo ak by sa ten hráč aj podaril, že by sa tu objavil až po repre pauze. - 13.9.2024 - 13:13
- 0
- defender
- Je mi jasne, ze uz to nebude na trhu take ako by potrebovali. Dostali kader a s tym musia robit. Ale maju rok na to, aby sa priravili, lebo v dalsej sezone to bude uz vsetko na nich.
- 13.9.2024 - 13:38
- 0
- nyytymaki
- s tym Rosandicom by som si nebol taky isty.
Nielen že caka na vyvoj v KHL,nielen že ma na stole okrem Slovana ponuky ešte z dvoch-troch tímov extraligy,ale aj DELka sa spomína. - 13.9.2024 - 13:48
- +3
- RhimeSBA
- Tak mne sa ani nezdá, že by hovoril o tom, že si tým je istý..len že na trhu nič nie je
- 13.9.2024 - 13:55
- +1
- amaskiea
- Ako nie je? Veď ešte ráno mali nejakú mrkvu, kaleráby a kel...
- 13.9.2024 - 14:05
- +1
- RhimeSBA
- Neskoro som prišou...
- 13.9.2024 - 14:33
- +1
- OUTBLAST
- Vo fresh markete alebo v kauflande? 🤣
- 13.9.2024 - 18:10
- 0
- amaskiea
- veď na trhu
- 13.9.2024 - 19:36
- 0
- NasHokej97
- Ale ja nikde nepíšem že očakávam že ho podpíšeme, len to že okrem neho na trhu moc není. Samozrejme pri tej našej obrane dúfam že sa podarí, ale je mi jasné že je o neho veľký záujem
- 13.9.2024 - 14:11
- 0
- bigi
- ja osobne by som nebol proti keby rosandic skoncil inde, aj za cenu ze by som sa celu sezonu pozreal ma maiera
- 14.9.2024 - 19:56
- +1
- Kehrmann
- Kudelka pripravený na post trénera ak to tomu prvému Petrovi nepojde, šikovný ťah
- 13.9.2024 - 11:56
- +4
- martin_aston
- Tiež mi to napadlo. Taký Damoklov meč nad Oremusom.
- 13.9.2024 - 12:47
- +2
- Wana
- Pozeral som tlačovku, malo to hlavu aj pätu čo hovorili... Zdá sa že sa blýska na lepšie časy v Slovane, ešte že sme ten titul urvali lebo nielen KE ale zdá sa že aj BA budú silné
- 13.9.2024 - 12:39
- +5
- Steeler16
- to sa len zda
- 13.9.2024 - 13:01
- +1
- DraciaTlama
- Dakujem Wana
- 13.9.2024 - 13:03
- +1
- Dellal
- Drz palce slovanu v boji o zachranu.
- 13.9.2024 - 12:40
- +2
- DraciaTlama
- Myslím, že toto už nehrozí za daného a nastoleného kurzu.
- 13.9.2024 - 13:54
- +2
- DraciaTlama
- Spokojnosť, začína to naberať správny smer z močariska, hmly a bezútešnosti.
Kapitána máme, kormidelníka tiež, námorníkov detto.
Myslím, že táto belasá loď má na to nielen doplávať do prístavu (finále) ale aj získať titul najkrajšej lodi v prístave.
- 13.9.2024 - 13:01
- +5
- Steeler16
- 😁😁😁
- 13.9.2024 - 13:09
- +2
- DraciaTlama
- Ak by sme neboli hrozbou, nevenoval by si nám toľko pozornosti. Tvoje reakcie sú vlastne kompliment.
- 13.9.2024 - 13:45
- +2
- penepi
- Ak sa chytia importi a do obrany dotiahneme 2 kvalitné mená, tak to pokojne môže byť tím na titul.
- 13.9.2024 - 14:10
- +1
- DraciaTlama
- Jop Penepi
- 13.9.2024 - 14:46
- +1
- Steeler16
- ja sa len zabavam ake krasne rozpravky dokazes napisat, neni moznost reagoval smajlikom : tak som si ho napisal
- 13.9.2024 - 14:13
- +1
- DraciaTlama
- Toto si len sem odlozim
- 13.9.2024 - 14:46
- +1
- defender
- S tymi namornikmi v obrane by tato lod nepreplava ani stvrtfinalovymi vodami, ak by tam vobec doplavala. Posilnenie a zmena na obrannych poziciach bude nevyhnutna.
- 13.9.2024 - 13:12
- +1
- DraciaTlama
- Obrana, ale máme čas to riešiť.
- 13.9.2024 - 13:45
- +1
- mikisk
- Pri vsetkych kluboch v extralige okrem Slovana viete zhruba co mate cakat. Pri Slovane donedavna nebol priestor na optimizmus. Z tohto sa opatrne tesim, lebo to zdialky vyzera ako nejaky plan. Dobre fungujuci Slovan, Kosice a pre mna aj Dukla Trencin maju byt referenciou pre ostatne kluby extraligy. Mozno to nesadne hned a ak by sa dalo natipovat, tak sa stavim, ze Oremus do konca sezony nevydrzi, ale z dlhodobeho hladiska by sa snad mohlo blyskat na dobre casy.
- 13.9.2024 - 13:29
- +2
- Captain
- Prečo nemože byť vzor dobre fungujuca Žilina, Zvolen, Spišská, Prešov, to je jedno.. Choďte už s týmito historickými nárokmi do prdelky
- 13.9.2024 - 13:44
- +27
- Mato-Mi
- Suhlas.
- 13.9.2024 - 13:55
- +3
- LenTak93
- tak Trenčín je taký historický, ale bez Slovana a Košíc by naša liga zakapala
- 13.9.2024 - 16:02
- +2
- nitranitricka27
- nezakapala bez Slovana a keď tu nebol Slovan tak ani Košice nehrali prvé husle takže by sa zaobišla aj bez Košíc
- 13.9.2024 - 16:20
- +5
- omen
- samozrejme, ze nezakapala... zaobisla by sa i bez BB, Zvolena, Nitry, Žiliny, LM, NZ, Michaloviec, Popradu, ci SNV... nik nie je nenahraditelny Ale ci by nebola ochudobnena je ina rec, podla mna by Kosice, Slovan ale i Trencin chybali
- 13.9.2024 - 16:26
- +7
- LenTak93
- Bez Slovana zakapala. Ročník 12/13 bol snáď najslabší v histórií. A trvalo možno 5-6 rokov, kým sa liga ako-tak dala dokopy. Aj to musel do toho "postrčiť" Lintner.
To, že pred návratom Slovana už liga bola inde je pravda, ale ja tu žiadne takéto pokusy už nechcem. Zbytočne by sa tu strácal znova čas. - 13.9.2024 - 16:32
- +8
- wedro
- Po odchode SBA do KHL.
Ligu držali na jednej nohe HCKE.
Ak by odišli obaja. Liga by razom mala status amatérska ☝️
Takzetak® - 13.9.2024 - 17:43
- +4
- mikisk
- Mám z detstva fix na silnú Duklu, Slovan, Košice. Pre každého môže byť vzorom a referenciou ktokoľvek, zatiaľ sme slobodná zem a za názor do prdelky ísť neplánujem. Pre mňa sú to hokejové značky a pri všetkej úcte, Piešťany, Detva a dokonca ani Spišská, ktorej fandím v tomto nehrajú tú istú ligu.
- 13.9.2024 - 17:42
- +6
- DraciaTlama
- Mikisk: Slovan, Košice, Dukla trenčín a ešte by som doplnila Zvolen.
Big 4 je big 4.
Este keby sme okopirovlai pracu s mladymi chalanmi ako to majú v Nitre...toto má Kováčik ozaj dobré. - 13.9.2024 - 13:53
- +2
- Slimo
- Hej hej tu sa bude kopírovať akurat tak, ako čo najlepsie preplatiť hráčov na trhu.
- 13.9.2024 - 14:20
- +1
- DraciaTlama
- Áno, je to problem. Platíme ich takmer ako v KHL.
- 13.9.2024 - 14:47
- +1
- fakir
- Nič v zlom,kde si bola posledný rok,vraví sa že v dobrom aj v zlom,rok nič,teraz erupcia,nie že si pomysliš,že mi to vadí,len prečo zrazu teraz
- 13.9.2024 - 15:18
- +3
- RhimeSBA
- Ty si rok nevidel Karin prispievať? Si bol na inom webe?
- 13.9.2024 - 15:51
- +1
- fakir
- Nechytaj má za slovíčka,ja prajem Slovanu len to najlepsie,dobre môj?
- 13.9.2024 - 15:55
- 0
- RhimeSBA
- Si si istý, že to bola odpoveď na môj komentár?
- 13.9.2024 - 16:38
- +1
- DraciaTlama
- Rhime, myslim, ze je to OK.
- 13.9.2024 - 16:39
- +1
- fakir
- Sem tam videl,spokojný?
- 13.9.2024 - 16:46
- 0
- DraciaTlama
- Fakir, prosim. Rhime bol galantny, nic viac.
- 13.9.2024 - 16:51
- +1
- DraciaTlama
- Mas subjektivny pocit.
- 13.9.2024 - 16:15
- +1
- fakir
- Možno mám,len ešte raz,nebolo to myslené v zlom
- 13.9.2024 - 16:17
- 0
- DraciaTlama
- Fakis, ale vieš čo, asi si nebol tak celkom odpravdy. V maji som sa stiahla z osobnych dovodov. Ale citala som a nemala som naladu a ani chut pisat velmi do diskusii inych timov. A ked je konecne Slovan spat...vies co, moze byt.
VSETKO DOBRE ... - 13.9.2024 - 16:33
- +1
- DraciaTlama
- Fakir
prepac za preklep - 13.9.2024 - 16:34
- +1
- fakir
- O.k, všetko dobré Karin😏
- 13.9.2024 - 16:47
- 0
- RhimeSBA
- Musím povedať, že ma tá tlačovka nabila opatrným optimizmom. Najmä z Havlíčka som mal dobrý pocit, Pelikán tiež pôsobil v poho. Kúdelka neoslnil, ale ani neurazil.
Každopádne, vedenie sa zmenilo, takže môj ban na Slovan aktuálne padá, uvidíme do kedy nám to spolu vydrží 😀 hlavne, aby nás to zase trochu bavilo a mali sme z klubu dobrý pocit. - 13.9.2024 - 13:46
- +2
- zvolencan11
- Dajte sa belasi dokopy, nech maju tie zapasy opat grady! Drzim vam palce!
- 13.9.2024 - 14:45
- +2
- DraciaTlama
- ĎAKUJEM!
- 13.9.2024 - 14:48
- +1
- Zmrzlina
- Tak konečne je tu nádej: na návrat silného Slovana so všetkým, čo k nemu patrí!
Pre nás ostaných (súperov Slovana) to opäť znamená hodenú rukavicu, keď bojuješ proti kvalitným hráčom, čudným rozhodcom a i judášom vo vlastnom tíme.
Normálne to už v lige chýbalo! - 13.9.2024 - 15:06
- +2
- pesonen
- Pockat pockat, na post GM nie je dosadeny byvaly hrac klubu? Ta to de sme?!
- 13.9.2024 - 15:08
- 0
- mirec04
- Liga a slovensky hokej potrebuju silny Slovan. Som rad, ze sa situacia vyjasnila a klub ma stabilneho a bohateho majitela.
Personalne obsadenie dava tiez nadej na lepsie zajtrajsky. - 13.9.2024 - 15:28
- +1
- omen
- Tak konecne som si vypocul tlacovku Slovana a oproti tej, kde preberal Slovan Hruby, tak musim povedat, ze sa niesla v dost pokornom duchu Vtedy Krajci so sebavedomim majstra sveta hovoril o tom, ako Slovan bude dominovat, ze mladez pojde v ustrety draftu do NHL, no jednoducho mi to prislo, ze MY SME SLOVAN kto je viac Aj dnes sice tiez hovorili, ze Slovan ma najvyssie ambicie (pretoze musi), ale ani neviem kedy naposledy niekto z manazmentu pochvalil pracu Nitry Taktiez priznali, ze v dohladnej dobe bude draft problem a mladych sa nedari zapajat do A-muzstva Nehovorili o sile penazi, o tom, ze Slovan bude na Spengler cupe ci zahranici Bohuzial nehovorili ani o becku, ale zas chapem, ze dnes vyhlasovat nieco na rok, by bolo prave to silne sebavedomie, co som kritizoval A mozno blbost, ale pacilo sa mi, ze novy GM sa snazil novinarom hovorit menom
Uprimne, som z prirodenosti pesimista, a tak mam otvorene dvierka pochybnosti, ale zaroven mam z tej tlacovky dobry pocit - 13.9.2024 - 15:28
- +2
- Slovanista77
- Presne tak…skromne a s pokorou na titul😉
- 13.9.2024 - 16:12
- +1
- DraciaTlama
- p. Havlíček, rozhovor: Na Denniku N je clanok z tlacovky, zhrniem to, na co sa pytali a co odpovedal p. Havlicek:
- komunikacia s fanusikmi a kotlom - Verni Slovanu. Že si treba vážiť fanúšikovskú základňu, ktorú tu máme a takisto pritiahnuť naspäť ľudí, ktorí na Slovan zanevreli. Komunikovať treba takisto s hráčmi a s ľuďmi, ktorí pre nás pracujú. A dôležitá je tiež komunikácia smerom k extralige.
- chce získať hráčov ako keď napríklad v minulosti zahral v Poprade dobre Martin Kuľha, a potom skončil v Slovane. Verí, že by sme vedeli osloviť aj mladých hráčov ako Petrovský či Repčík. Tých, ktorí sa vracajú po nepodarenej zámorskej kariére. S Petrom Kúdelkom majú úlohu stabilizovať klub. Nastaviť základné procesy, a potom hovoriť o tom, že majú rozpočet aj na šikovného hráča navyše.
- KHL - nesúhlasíme s vojnou, tu nemusíme ani hovoriť. Zo športovej stránky to však budeme zvažovať, ak bude takýto hráč k dispozícii. Komu by sa nepáčilo mať v tíme zo športového hľadiska Michala Čajkovského či Martina Gernáta?
- Angažovanie hráčov s kontroverznou minulosťou vysiela negatívny signál fanúšikom a mládeži. Hoci slovenské kluby získavajú kvalitných hokejistov, ich minulé prehrešky, ako šikanovanie či znásilnenie, vytvárajú dojem, že morálka nie je prioritou. Tréner mládeže zdôrazňuje dôležitosť zváženia každého prípadu individuálne, pričom mladí hráči by mali niesť zodpovednosť za svoje činy. Niektoré prehrešky možno odpustiť, no iné sú neakceptovateľné a takíto hráči by nemali byť angažovaní.
- Nový generálny manažér Slovana chce zlepšiť vzťahy s ostatnými slovenskými klubmi. Otvorená komunikácia je pre neho kľúčová a verí, že sa mu podarí vybudovať férové vzťahy s kolegami v extralige.
- Zatiaľ je priskoro hovoriť o dlhodobom pôsobení trénera, ale súčasnému trénerovi dôverujú a dajú mu čas. Generálny manažér chce, aby Peter Oremus mal priestor na prácu a dostal podporu. Stále si však potrebujú vyjasniť detaily spolupráce. Generálny manažér má jasnú predstavu o rozdelení kompetencií - tréner má na starosti kabínu a on kanceláriu. Vyjadril spokojnosť so súčasným trénerským tímom.
- Prioritou je vybudovať silný a súdržný tím, ktorý bude mať internú komunikáciu ako základ. Cieľom je vytvoriť "uzavretú komunitu", kde sa problémy riešia interne a nie cez médiá. Káder by mal byť postavený na slovenských hráčoch, ktorí budú lídrami a usmernia zahraničných hráčov. Príkladom takého lídra je kapitán Mišo Sersen.
- Účasť v Lige majstrov nie je pre Slovan kľúčová, ale je dôležitá pre propagáciu slovenského hokeja a jeho medzinárodné postavenie.
Je potrebné viac hovoriť o hokeji, aby ľudia pochopili význam súťaží ako Liga majstrov a kvalitu tímov, ktoré v nej hrajú.
Účasť v Lige majstrov by pomohla zvýšiť prestíž slovenského hokeja a zlepšiť jeho medzinárodné vzťahy.
Slovensko momentálne nemá miestenku v tejto súťaži, takže účasť Slovana nie je možná, aj keby klub chcel.
- Slovan Bratislava chce opäť odohrať prípravný zápas proti tímu NHL. Generálny manažér si uvedomuje, že je to náročné a závisí to od financií, infraštruktúry, dobrých vzťahov a trochu šťastia. Klub sa určite pokúsi zorganizovať takýto zápas, keď sa naskytne príležitosť, pravdepodobne o dva roky. - 13.9.2024 - 16:31
- +4
- LenTak93
- Slovan nie je členom a preto napr. nemá sponzorov ligy na dresoch (Kaufland, Škoda a Tipos).
Tak nech konečne to je zjednotené. - 13.9.2024 - 22:07
- +1
- amaskiea
- aby to bolo pekné
- 13.9.2024 - 22:30
- +1
- DraciaTlama
- APHK nema doteray vlastn uwebov stranku, Nenasla som na nee nic y roku 2024. Naposledy som pani Buediovu videla vo VIP Slovana minulu sezonu a ze som tam bola teda takmer vzdy.
Neviem o ziadnej aktivite po tom, co marketing atd. prevzalo SZLH.
Nic. - 14.9.2024 - 11:45
- +1
- topska
- Dobre tak to nazvime inak tu nejde o to ci to je APHK, Pro HOKEJ alebo zdruzenie klubov. Ide len o nazov. Kluby spolocne pracuju, rokuju, musia riesit obrovske mnozstvo veci a aj riesia. A ja dufam ze konecne konecne v tom bude napomocny aj Slovan lebo len toto posunie nas hokej, nasu ligu. Ci maju alebo nemaju web alebo niekde vidime Budiovu.
- 14.9.2024 - 11:52
- 0
- DraciaTlama
- Myslim si, ze v dnesej dobe nemat web ak som taka organizacia ako APHK je minimalne podivne.
Nemame ako fanusikovia vobec prehlad co sa deje, ake su ciele, plany, nic.
No a co sa tyka Slovana, Havliček v rozhovore spominal zaciatok komunikacie s klubmi na novej, profesionalnej a ferovej urovni. Bolo by to plusom pre nas vsetkych. - 14.9.2024 - 11:56
- +2
- topska
- No ved presne o tom pisem, kluby nie su mrtve, liga sa stale hra. Co sa tyka webu tak som samozrejme za. A aj mal byt a nie len to. Avsak to preslo resp. ostalo na strane zvazu. Pozri si ako to vyzera napriklad v Cesku, aspon nieco take by som mozno aj bral ale su to vlastne len odka,y na hokej.cz. Ale maju to tam aspon opisane kto su a co robia. No kompetencie a ich postavenie voci zvazu sa neda porovnat.
- 14.9.2024 - 12:23
- +1
- DraciaTlama
- Ano, vlastne hovorime obaja to iste. Diky Topska.
- 14.9.2024 - 12:25
- +1
- BieloModra
- Hlavne treba dodat, ze APHK ma so zvazom zmluvu a dohodnutu sucinnost na iste prechodne obdobie, takze APHK pracuje a komunikuje so zvazom. Svoje veci riesia priamo s nim. Na tom sa dohodli pred 2 romi ked sa otvarala zmluva...ta sa ma dopracovat
- 14.9.2024 - 12:37
- 0
- strojar
- Ta profesionálna komunikácia (ak bude) bude veľké plus.
Lebo za Hrubého to bola katastrofa. - 14.9.2024 - 14:39
- +3
- bigi
- ono na profesionalnu komunikaciu treba vzdy dvoch
- 14.9.2024 - 19:53
- +1
- strojar
- Veď hovorím, že komunikácia zo strany Slovana a aj nebohého Hrubého bola katastrofálna.
- 14.9.2024 - 21:59
- 0
- bigi
- a myslis ze slovan a hrubovali komunikovali spolu medzi sebou? lebo tato tvoja hlupa odpoved nedava v inom pripade ziaden zmysel, ale vlastne v tvojom podani to dava zmysel, lebo nic ine nevies
- 15.9.2024 - 11:23
- +2
- DraciaTlama
- Bigi,
pridaj sa prosim k nam do dolnej casti diskusie na konci, zacal si vybornu temu o zimaku Slovana.
Nestracaj cas a nekrm trolla. - 15.9.2024 - 11:31
- +4
- strojar
- Pani riaditeľka zemegule opäť v akcii.
- 15.9.2024 - 20:11
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- omen
- ta pani Budi je stale nejako/niekym platena? je fakt zaujimave ako sa vytratila z verejneho pristoru
- 14.9.2024 - 12:49
- +1
- DraciaTlama
- APHK: Topska,
tak si predstav, že pani Buediová už ani nevedie APHK... waw, nech žije APHK.
Šatan hovoril, že Slovensko chce šampionát organizovať samo. IIHF však odporúča, aby väčší z dvoch štadiónov mal kapacitu minimálne 12-tisíc miest, čo u nás nemá ani ten väčší. Minimálne však požaduje 10-tisíc. Bratislava má kapacitu iba tesne nad 10-tisíc, Košice ešte menej.
Štadión v Budapešti má kapacitu 17-tisíc miest, nový brniansky bude mať 13-tisíc.
Maďarom pomáha s prípravou kandidatúry Aneta Büdi, ktorá v minulosti viedla APHK, organizáciu združujúcu extraligové kluby. A práve ona naznačila, že Slovensko sa pripravilo o zvýšenie šance, aby bol šampionát u nás.
https://dennikn.sk/4196149/sportovy-newsfilter-slovenske-halicky-idu-do-boja-o-ms-2029-s-velkymi-arenami-v-budapesti-a-brne/
Ale som rada, že pomáha maďarskému hokeju.
APHK FOREVER. - 16.9.2024 - 12:18
- +2
- RhimeSBA
- Well, ak sme sa vykašlali na spoločnú kandidatúru (za istých okolností to môže byť okej, nepoznám detaily), tak jej nemôžeme mať za zlé, že pomáha Maďarsku.
- 16.9.2024 - 13:02
- 0
- DraciaTlama
- Ved hej... ja len na margo toho ze ani som nevedela, ze APHK uz zrejme nie je pod jej vedenim.
- 16.9.2024 - 13:43
- +1
- topska
- Ani ja
- 16.9.2024 - 13:56
- 0
- amaskiea
- som zvedavý, keď im Češi nebudú chcieť s niečím súhlasiť, tak ktorý "nadriadený orgán" Čechov DONÚTI na KOMPROMIS
- 16.9.2024 - 14:06
- 0
- omen
- preco je ti Repcik na smiech? to tak zle hral zle v pripravakoch? alebo v Kosiciach ani nehral? (promin prilis som nesledoval Kosice v priprave, len viem, ze tam mal prist)
- 13.9.2024 - 16:43
- 0
- axxel
- No ved preto, že je rodený Košičan... hral v príprave, určite by sa mu miesto našlo aj keby tu ostal celú sezónu... nevidím dôvod, prečo by v našej lige mal hrať inde ako v KE
- 13.9.2024 - 17:07
- +3
- omen
- aha, tak som ta zle pochopil... Ale povedzme si rovno, ze by nebol prvy rodak Kosic, ci Bratislavy, ktory hrali v inom meste A hlavne mam pocit (sice som teda necital original, len toto zhrnutie), ze tie dve mena dal ako priklad, ze v buducnosti by takyto typ hracov mohol prist i do Slovana, teda ti "ktorí sa vracajú po nepodarenej zámorskej kariére" a nemuseli by napr. ist do Ciech Nemyslim si, ze by Slovan mal v tejto chvili konkretny zaujem o Repcika
- 13.9.2024 - 17:17
- 0
- axxel
- Tak jasne, ze hráči na trase KE-BA budú prestupovat stále... ale myslím, že Repcik keď teraz chce začať seniorsku kariéru tak keď mu nevyjde to zamorie v kempe, tak na začiatok určite zvolí domov a Košice... to však nevylučuje, že v budúcnosti nemôže hrať za Slovan
- 13.9.2024 - 17:33
- +1
- PeterLucky
- Ja som Repcika videl hrat na konci maja na juniorskom Memorial Cupe (finale kanadskych junioriek) v kazdom zapase Drummondvillu a pacil sa mi. Nebol to talent urovne Savoie, Beck, Parekh, Cowan - ale z toho druheho sledu talentov na turnaji urcite jeden z najlepsich a to nebol ani draftovany.
- 13.9.2024 - 18:29
- 0
- Demon
- Myslim, ze Repcika s Petrovskym pouzil ako priklad hracov, s ktorymi sa ine kluby dohodli, ze ak sa nepresadia v kempoch, tak sa vratia ku nim (HC KE a Liberec).
Mimochodom Repcik vcera s golom, takze mu tymto gratulujem. - 14.9.2024 - 12:15
- 0
- Mato-Mi
- Nadpis - Sme proti vojne, ale...
Nie som homofob, ale...
Nie som rasista, ale... - 13.9.2024 - 16:40
- +6
- DraciaTlama
-
ano, toto ma vyrusilo.. - 13.9.2024 - 16:41
- +2
- Mato-Mi
- Hej, ale zrejme rovnako zmysla 90% klubov u nas.
- 13.9.2024 - 16:43
- +1
- Bacilek
- cize kazdy kto hral v KHL a chcel by sa vratit, dal by si mu dozivotny Ban hrat u nas hokej hej?
pretoze na to a na NIC ine sa to "ale" nevztahovalo
Havlicek to s velkym taktom a podla mna rozumom vysvetlil a Ty do toho pridavas homofobiu a rasizmus...
presne toto zovšeobecnovanie a doplnanie nadalej zbytocne polarizuje a nikdy nebude viest k ziadnym zmierneniam dvoch barikad - 14.9.2024 - 7:45
- 0
- Dracik_18
- Ja by som dal 🫡🫡
- 14.9.2024 - 8:21
- +3
- DraciaTlama
- Mozno tym to je.
Ze tu nikto nic nepovie na plnu hubu ako to je. - 14.9.2024 - 11:57
- +1
- evgeni71
- ty jediný čo to vie zhodnotiť by si to ako vyriešil?
- 14.9.2024 - 22:08
- +2
- amaskiea
- tak vieš, vrátili sa z KHL s holým zadkom, vytrhaným perím a Krajči nemá na to osobnosť, aby takéto niečo zvládol inak než sedláckymi&siláckymi rečami
- 13.9.2024 - 19:40
- +2
- PeterLucky
- Bez ohladu na tlacovku a dojmy z nej, najvacsia vyzva bude dostat ludi spat na stadion na pravidelnej baze. Urcite su si toho vedomi a je to vyzva ovela tazsia ako to, ci vyhodia alebo nevyhodia hraca typu Maier. Snad majitel chape, ze za tie roky "cinnosti" by sa uz patrilo aj nieco mestu a ludom vratit, aspon v podobe hokeja.
- 13.9.2024 - 15:34
- 0
- Tino
- Tie mena: si myslim ludi na stadion prilakaju, da sa im verit, ze to chcu robit poctivo/dobre navyse su to talentovani, uspesni mladi ludia, neviem co viac BA verejnost chciet/ocakavat, ale ak toto ma byt novy zaciatok, resp restart , tak za mna fajn.
- 13.9.2024 - 15:42
- 0
- PeterLucky
- Ludi prilakaju kvalitne vykony domaceho muzstva, kvalitne zapasy so supermi, dobra atmosfera, normalne fungujuce bufety. A ked to mam povedat na rovinu, slovensky "standard" nemoze byt latkou, to fungovat nebude.
- 13.9.2024 - 15:52
- 0
- Tino
- a : riadiaci team, ktory SBA sklada , naznacuje, ze to myslia vazne a chcu to robit dobre, nadchadzajuca sezona bude zrejme tazka,kedze zacinaju az teraz tesne pred zaciatkom sutaze,asi bude dolezite brat toto na zretel a neocakavat len "vysledky".
- 13.9.2024 - 16:47
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- templar
- CHZJD ==> JTRE
- 13.9.2024 - 16:17
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
- a keď tam vymeníš 4 písmená, tak ti vyjde pivo
- 13.9.2024 - 19:53
- +3
- templar
- jj, výroba piva je tiež riadna chémia...ibaže by nie...
- 13.9.2024 - 20:09
- 0
- Deividson.
- Uprimne mi bol Slovan posledne roky totalne u prdele. Nemohucnost, neprofesionalita a kopec inych negativ z klubu srsali. Ale som rad, ze konecne nejaky majitel dal doveru do ruk mladym ludom, ktori su uz dostatocne skuseni a je z nich citit energia nieco vybudovat, lebo masky ako Bakos, Hascak ci Docekal (ci ako sa volal) boli priam komicke. Doba je uz uplne inde a je potrebne klub pevne uchopit a urobit kopec veci pre navrat fanusikov. Budem situaciu pozorne sledovat, panom fandit a ak vsetko bude mat hlavu a patu (ako tlacovka), tak urcite rad pridem po rokoch aj na zimak.
- 13.9.2024 - 17:14
- +3
- Pharaoh111
- myslis,ze ta neprofesionalita mala suvis s vlastnikom...
- 13.9.2024 - 17:45
- 0
- Deividson.
- Ano.
- 13.9.2024 - 18:55
- +2
- Deividson.
- 13.9.2024 - 19:55
- 0
- Aladár Miazga
- neverím, že som a toho dožil, ale Strojár napísal normálny príspevok ...
- 13.9.2024 - 20:21
- +7
- Deividson.
- Bol, v Košiciach. Nie v Slovane.
- 13.9.2024 - 21:15
- +2
- TomisBA
- Samozrejme to nebolo ideálne, ale mne osobne prišla jeho sezóna ako “najorganickejšia” od návratu z KHL. Aspoň čo sa skladby tímu týka. Krajči do toho išiel s obrovskými peniazmi a už vybudovanou kostrou a asi zostavil dva lepšie výbery než Bakoš, no išiel z nich pocit ako z Manchestru City. 😀 Jednoducho kopa kvality ale také bez duše.
Naopak, Bakoš začínal takmer od nuly. Sersen, Meszároš, Bačík boli už v lete super doplnení Štajnochom a Šedivým. Celá obrana šľapala od začiatku sezóny. Do brány po pár zápasoch doniesol Brusta a s Habalom ako dvojkou boli jednou s najlepších dvojíc v lige.
Do útoku v lete zobral typologicky takých bulldogov, Abdul, Zigo, Matoušek, Kytnár, Bondra, Puliš - všetko zároveň kvalitní hráči. Počas sezóny pridal aj kreativitu a góly Viedenským a importami St.Pierreom a Basarabou. Šancu v útoku dostávali, vtedy ešte mladí, Urbánek, Jendek, Žitný.
Ten tím bol celkovo veľmi bojovný a podľa mňa bolo aj z tribún viac cítiť také spojenie s hráčmi, keďže viacero hráčov hrávalo za Slovan aj v minulosti.
Jediné dve veci, v ktorých urobil asi trochu chybu bolo pustenie Vandada do Popradu bez akejkoľvek výmeny a takisto import do obrany, ktorý úplne nevyšiel. Carson sa hneď zranil, Podlipnik bol taký meh a nakoniec pred play off pri prázdnom trhu zobrali Kučného, ktorý aj tak bol len 7. obrancom.
Celkovo spomínam na ma tú sezónu asi najlepšie z post-KHL éry aj keď ani nebola dohraná (a viem že Krajči vyhral titul).😀Finálny výsledok sa samozrejme jeho Košickému úspechu zďaleka nepribližuje, ale nemyslím, že vzhľadom na situáciu v akej bol Slovan, bol ním vyskladaný káder sklamanie.
- 14.9.2024 - 12:04
- +5
- TomisBA
- *Vandasa
- 14.9.2024 - 12:10
- +1
- penepi
- Príklad s Manchestrom City úplne od veci, evidentne ich nesleduješ.
- 14.9.2024 - 12:16
- 0
- strojar
- Skvelé hodnotenie roboty Bakoša v Slovane.
Naozaj dokázal z hovna upliesť bič. - 14.9.2024 - 14:43
- 0
- Deividson.
- Ja nehovorim o skladbe muzstva, ale o nom samotnom ako tam “fungoval”. Ale to neni podstatne, tesme sa z novej generacie, snad pani vybuduju stabilny klub.
- 14.9.2024 - 18:42
- 0
- wedro
- Za lepšie zajtrajšky : Treba si priznať ze ta rivalita medzi nami troška vyprchala. emócie ako na ľade tak aj na tribúnach ochladla.
Verím že sa to zlepší k lepšiemu a opäť to budú poriadne zápasy ktoré budú mať gule.
Silny SBA a Silne HCKE táto liga k..va potrebuje 👍
Takzetak®
- 13.9.2024 - 17:50
- 0
- templar
- Nechcem ti kaziť radosť z napísaného, ale táto k..va liga potrebuje silný každý jeden klub...
- 13.9.2024 - 17:56
- +4
- Tizo
- nechcem ti kazit radost z napisaneho ale kde on napisal ze je to k..va liga?
- 13.9.2024 - 19:19
- +1
- amaskiea
- veď ani on to nikde nenapísal, že to k..va on tak napísal
- 13.9.2024 - 19:34
- +2
- templar
- Tak! A hlavne pointa bola hneď vedľa...niečo mi hovorí, za na silný Mikuláš by v Košiciach prišlo o 25 ľudí menej, ako na silný Slovan...
- 13.9.2024 - 19:50
- 0
- amaskiea
- a možno aj o 26
- 13.9.2024 - 19:51
- 0
- bigi
- mna by zaujimalo ako je na tom ten satdion v petrzalke ktory chcel stavat hruby spolu so zupou, ci si tuto myslienku osvojil aj novy majitel
- 14.9.2024 - 20:02
- 0
- DraciaTlama
- Obávam sa, ze aj ked je Tehelne pole nasa svätozem, pri tom najomnom a nulovej kontrole od bufetov po koncert Tyni konciac, musime mat casom svoj stadion.
Toto je financne neunosne. - 14.9.2024 - 20:27
- +1
- omen
- ono i to ovladnutie basketbaloveho ci volejbaloveho muzstva by tomu trochu napovedalo... bol by som inac potom velmi zvedavy co by robilo mesto s tym stadionom na Tehelnom
Bolo by to vsak smutne, radsej by ho mesto mohlo konecne predat - 14.9.2024 - 20:56
- 0
- -BBB-
- S tymto uplne suhlasim . . stadion od mesta /STARZ/ mal uz zaujem kupit Hruby, vsak neuspel, mesto o tom nechce ani pocut, preto vznikla iniciativa kupovania pozemku na konci Petrzalky a postavenie novej haly.
Teraz v tomto momente by malo mesto sa mat ale ze velmi na pozore, lebo uz tam nieje Hruby, ale Korbacka, ktory ako velky developer, co stavia po BA krizom-krazom vsetko mozne, si tu halu postavi mavnutim prutiku, kde bude chciet a kedy bude chciet a nepotrebuje na to ziadne dotacie od nikoho .. A potom si ten stadion v meste na tehelku moze mesto dat zaramovat, zamknut, zapecatit a nechat padnut .. Pretoze nebyt Slovana, ta hala je cisto v strate.
Ale ano, bolo by to velmi smutne, keby sa SLovan musel stahovat inam, najrozumnejsie riesenie pre vsetkych je to, ze proste JTRE ten stadion kupi a bude si ho spravovat sam ..
A uz len to ze skupuje kluby po BA, aktualne uz kupil aj zenske a muzske VKP Bratislava vo volejbale. A je upl ejasne, ze casom bude tlacit, ze vsetky "jeho" kluby, ci je to basketbalovy Inter, basketbalovy Slovan, volejbalove dva VKP, ci hokejovy Slovan, bude chciet maj v jednej hale, svojej hale .. ja byt mestom, svieti mi velmi vyrazne cervena kontrolka toho, ze kua, tu moze byt velky problem so stadionom na Tehelku, ked sa budem hrat na silneho partnera, ktory nepripusta absolutne predaj a trvam dalej na tom horibilnom najme a este aj robim problemy s bufetmi. - 14.9.2024 - 21:27
- +13
- DraciaTlama
- BBB: krásne zhrnuté.
- 14.9.2024 - 21:55
- +1
- penepi
- Amen. Akurát si dovolím jednu vsuvku - "bolo by to velmi smutne, keby sa Slovan musel stahovat inam" - z nejakého nostalgického hľadiska jednoznačne, ale ako sa hovorí, všetko je vec zvyku. A pokiaľ by postavil nejakú ultramodernú halu hoc aj v Petržalke, tak si myslím, že všetci by si veľmi rýchlo a radi privykli. Nemám s našim terajším zimákom problém, štadión zvonka a tiež samotná hala zvnútra je pekná, útulná, ale na interiéri (chodby a bufety) je vidieť, že to bolo stavané pred 15 rokmi a ani vtedy to nebolo riešené úplne futuristicky. Napríklad taká Hartwall Arena, ktorá nie je kapacitne o moc väčšia a čo bola postavená dokonca 10 rokov pred Nepelom, má toto vybavenie omnoho lepšie, na úrovni NHL arén.
- 15.9.2024 - 11:49
- +1
- -BBB-
- Velmi rychlo a radi privykli? Privykli ,, ale urcite nie radi a urcite nie rychlo .. Tak ako futbalovy Slovan patri na Tehelko a nikto si neprivykol chodit na Pasienky a nebol rad, tak hokejovy patri na ul.Odbojarov.
Takze ano, suhlasim, ludia by si casom privykli, ale urcite nie radi a uz vobec nie rychlo. - 15.9.2024 - 19:09
- +1
- strojar
- A kedy sa začína stavať ten nový štadión?
- 15.9.2024 - 20:10
- 0
- Dracik_18
- Panečku,ale Pasienky bol jeden veľký des ...keby bol na Pasienkoch luxus tak by tam ľudia chodili , teda aspoň myslím 😃
- 15.9.2024 - 21:08
- +1
- omen
- ja si tiez myslim, ze Pasienky sa neprijali, lebo to bol stadion ineho klubu, bez atmosfery a este i skaredy... i ked tam hrala Petrzalka, tak tam prislo malo ludi Po druhe, kazdy to vnimal tak, ze ide o docasne riesenie Rovnako mozeme povedat, ze hokejovi fanusikovia si neprivykli na Ruzinov
Ina otazka by bola, ak by Tehelne pole Kmotrik premenil na byty a na Pasienkoch by postavil moderny stadion (alebo niekto iny) Podla mna by si ludia privykli A tiez by sa zaplnil len vtedy ak by o nieco islo (alebo na Trnavu) - 15.9.2024 - 21:22
- 0
- bigi
- alebo je tu aj druha moznost a ludia na by na moderny stadion na pasienkoch zanevreli na slovan uplne. slovan prosto patri na TP a to je jedna s ikonickosti slovana
- 16.9.2024 - 6:42
- 0
- penepi
- Porovnávať Pasienky s potenciálnou novou, modernou halou, je totálne mimo, veď to je v podstate presný opak. Pasienky okrem toho, že boli domov rivala, boli odporné. Takže ja ti tvoj subjektívny pohľad/pocit samozrejme neberiem, ale ľudia by si určite privykli ak nie radi, tak minimálne rýchlo.
- 15.9.2024 - 22:31
- 0
- penepi
- Podobnú situáciu mám pocit, že aktuálne rieši futbalová Sparta. Tiež sú doma na Letnej, je to tam historicky veľmi silné, ale kvôli pozemkom tam nebudú môcť vybudovať nový, moderný, veľký štadión, takže sa budú musieť skôr či neskôr sťahovať a celkovo to tam vôbec nevnímajú ako nejakú tragédiu.
Takže áno, jednoznačne súhlasím, že HC Slovan patrí na Odbojárov, to je historický fakt, ale viem si predstaviť scenár, že tu budú racionálne dôvody, prečo JTRE bude chcieť postaviť ultramodernú, multifunkčnú halu pre všetky kluby, a proste si zvykneme. - 15.9.2024 - 22:35
- 0
- Deividson.
- Urcite mas pravdu aj ked nechapem naco by stavali stadion pre 12-13 tisic ludi (mensi by asi nebol), ked na tu ligu chodi 3 tisic a viac to moc ako nema byt v ZC. Budu potom ako Slovan vo futbale aj ked ti vedia aspon na poharoch zarobit dobre.
- 15.9.2024 - 22:42
- 0
- penepi
- Minulú sezónu sme mali priemer 5000 a to bola suverénne najhoršia sezóna za dlhé roky, 1 z 2 najhorších v ére samostatnosti. Ak by sa hralo celú sezónu na špici, bol by zaujímavý káder, dobre by lákali ľudí na marketingu, tak ten dlhodobý priemer môže smerovať kludne k 9-10 tisícom, samozrejme na zápasy proti napr. KE vypredané.
Inak ten štadión nemá byť na konci Petržalky, ale na začiatku - medzi Prístavným mostom a Mostom Apollo. - 15.9.2024 - 22:53
- +1
- bigi
- pockat pockat to ze ja som zacal debatu s tymto tak v tej petrzalke mal byt mensi stadion pre mladez ratalo sa zhruba 3000 miest. a ma to byt sportova zona kde sa ostate spoprtoviska pre verejnost chce postavit zupa. keby nahodou korbacka isiel do velkej multifunkcnej haly asi by to bolo inde
- 16.9.2024 - 6:47
- 0
- Slovanista77
- Máš úplnú pravdu. Na to, akú sme mali sezónu boli tie návštevy slušné. Myslím že je potenciál návštevy ešte zlepšiť a to najmä výsledkami. Keď chceme zatraktivnit aj zápasy proti nie príliš zaujímavým súperom, musíme ešte zapracovať na marketingu. Už minulú sezóny sme však mohli pozorovať značné zlepšenie…Ako príklad uvediem zápasy proti Humennému a Liptovskému. Prvý zápas bol prezentovaný ako “Kids game” a tak aj na posledný tím v tabuľke prišlo 5000 ľudí. Na druhý zápas proti LM prišlo dokonca 7500 ľudí…zápas v šťýle retro.
Za mňa máme potenciál na to, dosahovať priemernú návštevnosť niečo okolo 7000-8000…Treba však výsledky a už spomínaný zlepšený marketing. - 16.9.2024 - 13:43
- +3
- DraciaTlama
- Slovanista77: Za mňa máme potenciál na to, dosahovať priemernú návštevnosť niečo okolo 7000-8000…Treba však výsledky a už spomínaný zlepšený marketing.
Toto si myslim aj ja. - 16.9.2024 - 15:11
- +3
- -BBB-
- Beries to moc personifikovane na miesta, ja som to myslel v zmysle takom, ze proste SK Slovan /Pasienky som len psomenul preto, ze tam hrali/ proste nepatril a nepatri inde ako na Tehelne a preto si ludia nezvykli, takisto aj HC Slovan patri tam, kde hra, preto si nezvykli napr, ahi na spomenuty Ruzinov. To je cele ..
- 16.9.2024 - 13:34
- 0
- penepi
- Veď ja ti rozumiem. Ale nezvykli si preto, že Pasienky boli obludné. Nie preto, že boli o pár metrov vedľa. Ako tu už bolo uvedené, keby boli Pasienky na úrovni dnešného Tehelného pola, tak by si síce ľudia pofrflali, zvykali si dlhšie, ale proste by si zvykli. To isté platí aj pre zimák.
- 16.9.2024 - 14:19
- 0
- Aladár Miazga
- súhlasím ! Ja ako fanúšik Engerau, som si na nový štadión nikdy nezvykol. Bol som odchovaný za Starým mostom, prežil som najkrajšie roky za Starým mostom ( ešte Československú ligu ). A Ovsište je pre mňa nutné zlo, ktoré navštevujem sporadicky. Za Starým mostom som počas 30 rokov vynechal hádam 3 zápasy ...
Rovnako je to aj s hokejovým štadiónom na Odbojárov, kde som prakticky vyrastal, keďže som tam aj hrával. Asi som už starý a nostalgia nepustí - 16.9.2024 - 22:19
- +2
- maček
- Miláčikovia, som už dosť starý na to, aby mi bolo úplne u prdele, čo si kto o mne myslí a preto bez sa chcem bez kúska haMbi spýtať tu prítomného publika, aký je rozdiel medzi Generálnym menežérom a Výkonným riaditeľom, bo v tom mám chaozz a navyše Výkonný riaditeľ sa do južnej škótčiny prekladá ako Executive manager, čo ma zneisťuje ešte viac.
Pomôžte potrebnému.
Ďakujem...
- 16.9.2024 - 18:55
- +1
- DraciaTlama
- Maček, ty si drahokam, spolu s Amasom ste moje diamanty.
- 16.9.2024 - 19:04
- +1