Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Trenčín prehral piaty piaty z uplynulých šiestich duelov

zdroj: facebook/Dukla Trenčín/Vladimír Koláček
21.2.2021 19:40 TASR

Hokejisti HC 07 Detva zvíťazili doma v nedeľnom zápase 41. kola Tipos extraligy nad Duklou Trenčín 5:2 "Vojaci" tak prehrali piaty z uplynulých šiestich duelov.


HC 07 Detva - HK Dukla Trenčín 5:2 (1:0, 1:1, 3:1)
Góly:
9. Valent (King, Downing), 26. Downing (Valent, Rymsha), 51. Cox (Charbonneau), 57. Ščurko, 59. V. Fekiač (Ščurko, F. Fekiač) - 30. Berisha (Okuliar, Ackered), 58. Kettunen (E. Švec, Okuliar). Rozhodovali: Kalina, Hronský - D. Konc ml., Valo, vylúčení: 11:12 na 2 min., navyše Krajč a Devine (obaja Trenčín) obaja 10 min za nešportové správanie sa, presilovky: 1:1, oslabenia: 0:0, bez divákov.

HC 07 Detva: Lazušin - F. Fekiač, Jendroľ, Gachulinec, Rymsha, King, Lalík, Magdolen, Bača - Ľupták, V. Fekiač, Ščurko - Valent, Downing, J. Sýkora - Charbonneau, Čacho, Cox - Ferguson, Klíma, Halama

HK Dukla Trenčín: Karjalainen - Lemcke, Ackered, E. Švec, Starosta, Bokroš, Jalasvaara, Rajnoha, Devine – Sojčík, Kettunen, Hecl - Berisha, J. Švec, Okuliar - Chromiak, Rehuš, Sádecký - Kukuča, Ferenyi, Krajč

V súboji tímov zo stredu tabuľky otvorili skóre domáci. Peter Valent dostal ideálnu prihrávku pred bránku od Jeffreyho Kinga a sám zoči-voči Karjalainenovi nezaváhal. Viliam Čacho však v 16. minúte vo vyloženej pozícii áno a Detva tak vyhrala prvú tretinu o gól.

Bezpečnejší dvojgólový náskok zariadil Podpoľancom v 26. minúte Grayson Downing. Ten dostal puk v presilovej hre do siete, hoci bol v čase zakončovania na kolenách a chrbtom k bránke. Početnú výhodu však zásluhou Aarona Berishu využili v 30. minúte aj Trenčania a znížili na rozdiel jedného gólu.

Detva si však víťazstvo v záverečnej tretine postrážila, v 51. minúte zvýšil opäť na rozdiel dvoch gólov Trevor Cox. Dukla potom vyskúšala hrať dlhú power play, no inkasovala štvrtý gól od Ladislava Ščurka do prázdnej bránky v 57. minúte. Bodka za zápasom to však nebola, v záverečných troch minútach dali ešte oba tímy po góle.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Miso26

 

Detva dnes hrala čo potrebovala. Na to, že hrala doma, to bola dosť defenzívna hra viac-menej založená na brejkoch, ale to je Ernest. Dukla sa porazila sama. Pred zápasom s Miškolcom som napísal, že z trojzápasu Detva, Košice, Zvolen treba povinne jednoznačných 9 bodov, ak boj o šestku nie sú len medové reči pre fanúšikov. Lebo inak to vyzerá len ako prázdne frázy na vyplnenie obsahu na klubovom webe. Prišla realita a Dukla hrá hovno. Hra je na nič, efektivita je na nič, len disciplína je na niečo - na facku. Ackered zbytočné dva tresty, Sádecký s Krajčom ani nehovorím, ale to, čo predviedol Starosta, to si zaslúži samostatnú kapitolu. Poslať svoj tím do troch je moc samo o sebe, ale urobiť to 2x za zápas, to je neuveriteľné. Devine pri treťom góle Detvy predviedol ukážkovú piruetu pri snahe o korčuľovanie dozadu. Ten chlap vôbec nemá byť nasadzovaný do hry a ak, tak na atakovanie vpredu, keď treba impulz ako keď mal Ulrych cez tri pásma naložené pod kotlom aby ušiel atakujúcemu Sládkovi. Nič z toho čo fungovalo nezostalo pokope. Formácie sú rozbité a skúsení navrátilci do obrany úplne vymazali z hry ten vírivý celoplošný pohyb, ktorý Duklu zdobil počas bodovej série. Tréneri musia jednoznačne urobiť zmenu k lepšiemu a v nasledujúcich dvoch zápasoch bude čokoľvek iné ako 6 bodov prehra. Blížia sa posledné zápasy a teraz už na remízy alebo chudobné výhry po predĺžení nie je nikto zvedavý.
21.2.2021 - 19:43
+19

HA RA Bin Ladin

 

"So sk****nou Detvou? S Detvou? https://tivi.cas.sk/video/2508768/?jwsource=cl
21.2.2021 - 19:59
+1

gabby

 

ani ma tak nesere ten vysledok ale to nasadenie a pristup ! zle dnes cele zle!
21.2.2021 - 20:00
+1

frantapriklep

 

No prvá šestka sa poriadne vzdialila. Opäť raz bolo aj kus smoly, keď sa zranili Paukovček či Valach, ale napriek tomu sa dal tento zápas zvládnuť lepšie.

V januári mužstvo hralo skvele, ale odvtedy sa zostava tak pomenila, že neostal kameň na kameni. Každý zápas nové lajny, nečudo že hra nemá hlavu ani pätu. Len sa nahadzuje a bojuje o puky.

Dnes nepochopiteľná zostava, plus boli hráči premotivovaní. Dôležitý zápas, zrejme nabudenie bolo ale príliš veľké, Starosta tam búchal okolo seba ako keby mal 14 rokov a nie skúsenosti aké má. Dve absolútne zbytočné vylúčenia.

Napriek množstvu oslabení mužstvo stále bolo v hre, ale za stavu 2-1 pre domácich stále držať v hre Devinea, to bola absolútne nepochopiteľná chyba trénerov Dukly, ten chlapec nevie korčuľovať, čo sa ukázalo pri góle na 3-1, ktorý definitívne rozhodol zápas.

Takisto je nepochopiteľné, prečo stále hrá Chromiak, s týmto nasadením nemá ani na Dubnicu, prečo mu toto tréneri tolerujú? Absolútne neviditeľný už viac zápasov, podobne Kukuča, Krajč, to sú absolútne mizerné výkony. Kettunen neexistuje.

Vyčistiť hlavy, zložiť útoky tak, aby to malo nejakú nadväznosť na to, čo sa hralo v januári, lebo toto nie je dobrý smer. O šestku sa ešte stále dá zabojovať, hoci po tomto zápase to už naozaj bude ťažké.
21.2.2021 - 20:01
+7

ekaver

 

snívajte s nami.....
21.2.2021 - 20:08
0

Izo

 

Krajč hrá určite momentálne lepšie ako Kukuča , Chromiak alebo Kettunen.
21.2.2021 - 20:18
+4

zubo

 

Aj Košice skoncia pred vami
21.2.2021 - 21:05
0

Big brother

 

Košice nás moc nezaujímajú. To či skončíme 7 alebo 8 je v princípe jedno.
22.2.2021 - 7:26
0

fanpp

 

no nejdem sa Vám do toho starať, ale Bystrici by som sa chcel v predkole vyhnut
22.2.2021 - 9:03
0

Big brother

 

Ale zas ani nevieme kolkata skončí Bystrica.
22.2.2021 - 9:05
+1

AndrejTN

 


hráme holý...
ale stále verím v lepšie zajtrajšky.
21.2.2021 - 20:07
0

Machtan

 

Krása Detva. Trocha som sa obával ako sa ukáže Lazushin proti lepšiemu útoku, ale zvládol to výborne. Znova treba pochváliť našu #98, Lukáš hrá túto sezónu výborne.
21.2.2021 - 20:07
+6

micu79

 

Skoda 6 miesto je off posledne zapasy ako keby sa nam nechcelo strasne sme pamali teraz budeme aspon trenovat v nadstavbe hadam play off uhrame.Neviem kde je chyba ale neverim ze toto muzstvo nema v pohode na 5-6 miesto.
21.2.2021 - 20:08
0

fanpp

 

toto mužstvo možno má, len toto čo tu bolo na začiatku sezóny nemalo a zas otazka na úkor koho? S detvou a nitrou ste pre mna uplna rovina, čo sa týka kvality kádra a k váš neprespech sú ešte zranenia.
22.2.2021 - 9:11
0

Big brother

 

My môžme zdolať každého.
22.2.2021 - 9:18
0

fanpp

 

to áno, to môže každý, len či 4x?
22.2.2021 - 9:22
+1

Big brother

 

Veď o tom vravím, že v play off môžme vyradiť každého. V obrane už máme potrebné skúsenosti. Akurát nám teraz nastal trochu problém, že musíme odohrať predkolo, ktoré nám zoberie sily, prípadne môžu prísť zranenia (a samozrejme ani to nebude povinná jazda). Na druhej strane zas máme asi kondične najlepsie pripravené mužstvo v lige - ale zas v útoku nemáme toľko skúseností.
22.2.2021 - 9:43
+1

batman

 

Ako merias kondicnu pripravenost ligovych muzstiev a ako to porovnavas?
23.2.2021 - 18:00
+2

mitoO

 

Dukla naj, a potom vsetci ostatni
23.2.2021 - 18:57
+1

Big brother

 

Podľa toho čo vidím
23.2.2021 - 20:52
0

Big brother

 

Ono celkovo otázka nestojí na tom, či môžme...my môžme, to je dané. Otázka je, či to aj reálne zvládneme. Mňa sere to priblble nezmyselne predkolo.
22.2.2021 - 9:45
0

jakub1212

 

Nerad kritizujem ba naopak kritikov poopravujem. Ale dnes musim.. to že Dukla ma top 3 tim zlozeny z domacich hracov je sice fajn. To, ze uz pred vianocami som poukazoval ze mame najslabsi import v lige tiez berem (vynimka Acered). Ale to ze Branko spolu so spickovymi scoutami z rybnika sem privedu najvacsiu frasku tejto sezony sa mi rozdychava tazko. Co ako cakalo vedenie Trencina od hraca co hral primarne ligy co hrac musi sam zaplatit aby hral? A aby nebolo malo este ho aj daju hrat? Klobuk dole pred Brankom co spravil pre Duklu ale bohuzial vsade druzstva tahaju cudzinci, v trencine su to domaci hraci stym ze cudzinci skoduju a to dost vyrazne..
21.2.2021 - 20:10
+7

fanpp

 

v PP nas tahajú odchovanci HSS
22.2.2021 - 9:13
+4

dusan1980

 

Tuto sezonu sme zacali hrou ako z 90 tych rokov
Nasledne sme hrali moderny super hokej
A teraz zas hrame hokej z minuleho storocia

Bohuzial stari hraci sa uz modernu nenaucia
Preto mame okrem Ackereda obrancov prikovanych na modrej, prestali sme rotovat a mohawk je v ich hlave stary indian.
Vyzera to ako keby to ani neni to iste muzstvo co hralo proti Detve naposledy.
Uplne ale uplne iny styl.
A za toto mozu trenersky team bohuzial.
Tak ako som ich pochvalil ked hrali dobre teraz katastrofa.Uplne sme odisli od nasho hokeja k okolomantinelovke statickej.
Za dva zapasy dostat tri goly do prazdnej branky to je umenie.Alibisticke odvolanie brankara len aby som ukazal ze nieco robim...
Za mna dnes dobre Okuliar. J Svec E Svec Ackered Rehus Sadecky
Vobec nechapem preco neposklada utok Sadecky Svec Krajc ked pred krizou hrali spolu super.
Finsky brankar tiez istotou neoplyva a radsej by som tam videl Valenta dnes.
No nic ... treba verit a dufat ze nabuduce to bude lepsie
Som presvedceny ze najprv musi byt hra a potom pridu vysledky pravidelne nie opacne
21.2.2021 - 20:13
+7

gabby

 

to v poslednej dobe oblubene ,,rotovanie,, hracov medzi utokmi nechapem veru ani ja
21.2.2021 - 20:18
+2

frantapriklep

 

Celkom ti to išlo, väčšinu možno podpísať, nesúhlasím s Karjalainenom. Čo tam dnes mal chytiť podľa Teba?
21.2.2021 - 20:33
+2

dusan1980

 

Dost sa od neho odrazalo
Ale nehovorim ze vyslovene zle
Posledne sezony ked sme prehravali to nebolo o brankarovi a tak je tomu aj teraz
21.2.2021 - 21:22
0

Big brother

 

Mne sa napr. Karjalainen dnes ľúbil. Z troch gólov čo dostal ani za jeden nemohol a pôsobil celkom isto.
22.2.2021 - 7:37
+1

Big brother

 

Sadecky dnes dobre? Chalan bol mimo.
22.2.2021 - 7:20
+1

FP-DENISO6

 

Dnes som z hokeja nasratý. To hokej ani nebol..je mi jasné že na tom úzkom klzisku sa nič prekrásne nedá hrať no my sme neukázali dnes nič. Detva si to umne uhrala. Neveril by som že sa zraní Bezúch a my sa rozpadne. Ani jeden útok si nerozumel.
21.2.2021 - 20:18
0

charless

 

Po jeho zranení Hecko absolútna nula....
21.2.2021 - 22:58
+1

Dracik_18

 

21.2.2021 - 20:18
+6

MartinDT

 

s prstom v nose dnes...
21.2.2021 - 23:08
+2

Big brother

 

S prstom v nose, s kusom šťastia..asi tak, že ?
22.2.2021 - 7:19
0

MartinDT

 

rad pouzivam trenciansku frazu
22.2.2021 - 11:38
+3

Izo

 

mne prekáža na našej presilovke Starosta. Často stratí puk. Ako v obrane hrá ok , ale na tej presilovke mne osobne nesedí.
Prečo tam nedajú radšej Lemckeho ?
21.2.2021 - 20:21
+2

batman

 

Dukla, Dukla, takto sa to nerobi, do psej matere.
21.2.2021 - 20:50
+5

Chamois13c

 

Trencania ako hrala nova posila Devine?
21.2.2021 - 20:57
0

gabby

 

aj ,,Jumping Joe,, keby dorazil z Vegas by zahral rovnako a myslim ze by ho svojim saltom vzad by ho aj tromfol
21.2.2021 - 21:02
+5

Miso26

 

Problém bol, že hral.
21.2.2021 - 21:03
+10

33800

 

V tejto zostave nemame na prvu sestku bohuzial. A najhorsie na tom ze zranenia valacha s bezuchom su na dlho...
21.2.2021 - 21:09
0

frantapriklep

 

Bezúch nie je na dlho.
21.2.2021 - 21:20
0

33800

 

No uvidime...
22.2.2021 - 8:49
0

Kapitán Očivid

 

tak to sme uz dopadli: ked nas maju polozit zranenia valacha s bezuchom

nehovorim ze chybali ale tahat to musia (aj) ini
21.2.2021 - 21:36
+1

Flak108

 

Fuha už dlho som nebol nasraný jak dnes na hokej.

16 trestov za zápas to je viac ako polovica hracej doby..k tomu ani nieje co napísať.

Divine nech ide hrať namiesto kukucu aspoň rozdá nejaké hity ale nie do obrany..

Na gól sa natrapime..my okrem prvého útoku ktorý bol produktívny momentálne nehrame nič.. A aj ten prvý sa rozpadol..ako inak koli zraneniam.. No som zvedavý čo Pardak vymysli, lebo takto to ďalej nepude. S touto hrou môžme skončiť veľmi rýchlo ak Nitra chytí formu a Detva si ju udrží..

Gratulácia Detva, dnes ste to zahrali veľmi dobre.

21.2.2021 - 21:09
+4

Kapitán Očivid

 

branko von: tento rok hrozny skauting

ine kluby tahaju legionari u nas nie

a henten devine to je na co dobre takeho komika rychlo rozhodcovia upracu

nabuduce radsej hokejistu

reddicka tu drzia len aby mal ackered kamarata
21.2.2021 - 21:42
+5

Big brother

 

Vystup z lode!
22.2.2021 - 7:18
+3

Kapitán Očivid

 

smiech: tebe to tu uz prerasta cez hlavu

uz nech je po sezone a nacerpas novu silu do septembra
22.2.2021 - 8:24
+1

Big brother

 

Tebe to tu práveže prerastá cez hlavu. Ja som ťa len požiadal, aby si vystúpil z lode. A potom po sezóne zas nastúpil. Teraz takýchto nepotrebujeme a to nič v zlom. Po sezóne si rád prečítam tvoj názor, ale toto už fakt neni pre teba.
22.2.2021 - 8:34
+1

Vojto83

 

Gratulacia do Detvy. Ospravedlňujem sa za livku, dnes som tento zápas tazko predchádzal a napísal par blbosti. Sam sa čudujem, lebo sa mi to často nestáva. Ale za jedným si stojím. Dnes prehral lepsi. Dovidena dopocuta prvá šestka. Ale neprehrali sme si ju dnes. Prehreli sme si ju tým, že vieme zahrať tri vyborne zápasy a potom hrame v ďalších štyroch rybnikovy hokej. Detva aj Nitra záberu vzdy, ked to potrebujú. My nie. Samostatnou kapitolou sú naši legionári. V tejto sezóne nám vyšli len Ackered a Lemcke. Zvyšok je len doplnenie kádra. Devine bol tiež asi brany len na čistenie, lebo to, co predviedol pri treťom góle, to je ťažké aj komentovat. Legionari mali byť rozdeľovaní hráčmi. Ale na druhej strane, berieme tých, na ktorých máme. Dnes to nebol hokej, ale bannicke farári puku. Z oboch strán. A my sme si to prehrali aj v hlave. V kľúčových momentoch sa nechali vylúčiť chalani, ktorí nás mali naopak podržať. Hlavne Tosove vylúčenie bola totálna hlúposť. V takýchto zápasoch je to hlavne o hlavách. Asi dosť veľkú úlohu zohralo aj to, ze Detva bola v oveľa lepšej pozícii. Mali pred nami štyri body,my sme dnes museli vyhrať. Áno, ešte je do konca v hre dosť bodov, ale úprimne.... Kto neverí, že si to Nitra Detvou postrazia? Ak hej, budu tam zaslúžene. Ako som pisal. Dnes sme podľa mňa nezvládli prvý kľúčový zápas sezóny. Škoda.
21.2.2021 - 21:47
+2

matt-opd

 

Gratulacia do DT. My sme herne tam, kde na zaciatku sezony. Ale nevadi. Verim, ze na play-off budeme herne tam, kde sme boli pred mesiacom a pol kedy nam tento tim ukazal, ze na to ma.
21.2.2021 - 22:33
+1

HPfan

 

Toto mužstvo Dukly je až príliš priemerné na to, aby mohlo pomýšľať na nejaký úspech. Počnúc trénermi, cez brankárov, obrancov až po náš často neefektivny útok. Náš dvanásty najproduktívnejší hráč je Alderson, ktorý tu odohral 9 zápasov a náš druhý najlepší strelec je obranca Ackered.
21.2.2021 - 22:57
+3

Big brother

 

No čo sa týka samotnej produktivity, tak mieriš dost mimo, lebo sme po Poprade nastrieľali najviac gólov v lige. Len problém je ten, že nezvládame tie vyrovnané zápasy. To, že je Alderson 12ty najproduktívnejší je úplne normálne, hral presilovky a okrem toho máloktorý útočník odohral fullku...
22.2.2021 - 7:07
0

HPfan

 

Mierim celkom presne na to, že nemáme stabilného strelca, ktorý by dokázal aspoň každý druhý zápas skórovať. To že sme mali v krátkom slede (v januári) 4 zápasy, keď sme dali 7 a viac gólov dosť túto štatistiku skresľuje.
Asi najpresnejšie to vystihuje postavenie Dukly (7.) a ZV (2.) v tabuľke, kde má ZV pri rovnakom počte strelených gólov o 20 bodov viac (63b vs 83b, čo je rozdiel takmer 7 víťazných 3bodových zápasov), pričom dostal len o šesť gólov menej ako my.
Áno, s tým súhlasím, že nezvládame vyrovnané zápasy, a podľa mňa je dôvod presne to, čo píšem vyššie. Nemáme strelca, na ktorého by sa dalo spoľahnúť, že v kľúčových momentoch zoberie zodpovednosť na seba a zlomí ten zápas v náš prospech. Vyhráme jeden zápas 8-0 a potom prehráme 4-5 zápasov po sebe o gól - to sa ťažko potom posúva v tabuľke na vyššie pozície.
Pri všetkej úcte k Aldersonovi, to že som ho spomenul, že je stále pomerne vysoko v produktivite teamu je skôr kritika voči ostatným útočníkom, ktorí sa presadzujú sporadicky.
Je tam dosť útočníkov s viac ako 20 zápasmi s (podľa mňa) nedostatočnou produktivitou a ja viem, že Aldy chodil na presilovky a zopár gólov "z prvej" mu tam padlo. To že tu nie som etablovaný prispievateľ do diskusie nemusí byť hneď diskvalifikujúce. Za uplynulých zopár sezón by sa našlo veľmi málo zápasov, na ktorých som nebol na ZŠ PD, a nechodil som tam kvôli návšteve bufetov, ale hlavne na ten hokej. Takže názor si spraviť viem a samozrejme rešpektujem, že nie každý s ním musí súhlasiť. To len na vysvetlenie toho, že viem kam som mieril tým čo píšem vyššie o chýbajúcom strelcovi, priemernosti atď.
Aby som to uzavrel, Dukle fandím a vždy fandiť budem, ale treba sa na tie výkony a výsledky pozerať realisticky. Do veľkej miery je to výsledok veľkého počtu zranení, nemali sme šťastnú ruku v lete na posily a tak sa počas sezóny zostava plátala krížom-krážom. Bohužiaľ ani tréneri zatiaľ nepresvedčili (možno aj tam bol včera veľký rozdiel medzi Duklou a Detvou).
Držím palce Dukle, aby ešte išla čo najvyššie v tabuľke a potom sa podarilo aj v prípadnom playoff ísť čo najďalej. Na to ale bude treba veľa vecí zlepšiť a nie som presvedčený o tom, že sa to v tak krátkom čase a s týmto zložením teamu podarí.
Aby zasa platilo Dukla je najlepšia u nás!
Pekný deň a úspešný týždeň prajem!
Howgh!
22.2.2021 - 12:51
+3

Big brother

 

Ja si stále stojím za tým, že konkretne v tomto mieriš mimo. Máš pravdu, že Ackered je náš druhý najlepší strelec, ale to je jeho šikovnosť. Ackered je predsa jedenásty najlepší strelec celej ligy. Píšeš, že Aldreson je stále 12-stý najproduktívnejší hráč...ale s tými bodmi čo tu mal by bol napr....
- v Nových Zamkoch 6-ty
- v Slovane 11-ty
- v Košiciach 11-ty
- vo Zvolene 12-ty
- v Michalovciach 13-ty

Jednoducho treba si pozriet aj tabulku produktivity inych tímov, lebo to čo píšeš je podla mna uplne naopak. S produktivtou problem nemáme...to že sme včera nedokazali strelit gol ked bolo treba, to je pravda, ale ako sa hovorí nie každý den je nedela. Jednoducho to nepadlo. Pokial by som mal vypichnut tu slabinu, tak možno skor by som mieril k tomu, že nemáme v utoku viac skusených hráčov, ktorý by to vedeli dat na seba ako sme mali v minulosti napr. Radivojeviča, Olveckeho, či Marcela Hossu.

Ale nemyslím si, že náš problem je to, že nemame strelca. Ako ano, strelca ako je Haščák v tíme nemame, ale máme tam viacero hráčov, ktorý goly strielat vedia - Hecl, Okuliar, Bezúch, Valach, Kettunen. Prave tá vyrovnanost formácii može byt našou silou (ak budeme mat plný zostavu). Ja chalanom verím, aj ked to včera podelali a celkovo v poslednych zapasoch nehraju dobre.
22.2.2021 - 14:36
0

HPfan

 

Nechcel som reagovať, ale predsa zareagujem ešte, keďže si myslím, že sčasti máme názorový prienik a niektoré veci len inak pomenuvávame.

To kde by bol Aldy v tabuľke produktivity iných teamov je síce pravda a fakt, ale presne tu treba zohľadniť ten faktor, že tie ostatné teamy predsa nedali celkovo toľko gólov ako Dukla. Je teda logické že u mužstiev, ktoré dali o 36 (NZ), 19 (Slovan, Kosice), 12 (MI) gólov menej, tak by bol v produktivite tiež vysoko.
Možno by bolo presnejšie, keby poviem, že náš problém nie je celkom produktivita, ale skôr efektivita alebo produktivita v dôležitých chvíľach zápasov.
Ale stále trvám na fakte, že tá naša kvázi produktivita je dosť skreslená tým, že sme mali 5 zápasov v ktorých sme golovo explodovali a dali dokopy 38 golov, čo je viac ako 1/4 našich všetkých golov. Ten nepomer je dosť jasný, v 5 zo 41 odohratych zapasov sme dali 27% našich všetkých gólov. Ešte na lepšiu ilustráciu - v posledných 5 zápasoch (305 minút) sme dali dokopy 8 gólov, v tých vyššie spomínaných rovnako 5 zápasoch (cca 300 minút) sme dali 38 gólov. Proste treba si tie strelené góly premietnuť do získaných bodov a postavenia v tabuľke a tam vidíme ako sme produktívni. Takmer identické skóre a ZV je 2. a Dukla 7. - a rozdiel 20 bodov.
Bohužiaľ keď niekomu naflákame aj 8 kusov a vyhráme 8-0, stále na konci dňa za tú výhru dostaneme len 3 body. A hypoteticky keď ďalšie 4 zápasy prehráme 2-1, tak budeme mať fantastické skóre 12-8 a v tabuľke stále len tie 3 body. A tento príklad bohužial aktuálne charakterizuje tú úmernosť medzi našou produktivitou, bodovým ziskom a postavením v tabuľke.

Ja tým chalanom fandím, ale od legionárov som čakal viac. Hecko a Valach nie sú strelci, sú to tvorivý útočníci, ale strelec je spomínaný Alderson, alebo Tebou menovaný Marcel Hossa. Netvrdím, že ten aktuálny útok nemá kvalitu, individuálne sú to väčšinou zruční hráči a dobrí korčuliari, ale strelci to nie sú. Možno ten Oko by ako tak spĺňal moju predstavu o strelcovi. Ale ten tiež po výbornom začiatku v drese Dukly (aj vdaka kvalitnym partakom v utoku) potom začal pomaličky strácať to strelecké čaro. Bezúch zasa naopak, po prvých 15 kolách neviem či nemal náhodou 0+1, potom sa chytil a nanešťastie prišlo zranenie, ale ani on podľa mňa nie je vyslovene strelec.

Nech to nejak uzavriem - vo vyrovnaných zápasoch nie sme efektívni - dostatok šancí ale málo gólov. Chýba strelecký leader na ktorého by bolo spoľahnutie (ak nerátam Ackereda ) v kľúčových fázach zápasov. Keď sa zápas nerozbehne dobre, tak panikarime a chybaju skusenosti. V obrane to tiež nie je ideálne, ale tam bohužiaľ často doplácame na hrubé individuálne chyby a nedostatok individuálnej kvality (včera názorná ukážka a stačí si pozrieť kto bol pri tých prvých troch goloch na lade - #55 a #44).

Verím, že súčasné vedenie klubu má do budúcna potenciál priviesť Duklu aj k titulu, ale zrejme to bude chcieť výrazné zmeny v kádri a podľa mňa aj na trénerskom poste.

Tak nech sa darí, nechcel som byť veľmi kritický, ale fandenie nie je len o tom chlácholiť sa, že sme dali po PP najviac gólov a vlastne všetko funguje tak ako má.

Držím palce našej Dukle, aby bola zasa na najvyšších priečkach kde nepochybne patri!!
22.2.2021 - 16:09
+1

Big brother

 

Uzavriem to: máme vo veľa veciach na vec úplne iný názor
22.2.2021 - 16:40
0

HPfan

 

Rešpektujem, nehnevám sa, rátal som s podobným výsledkom diskusie. Klubové farby aspoň hájime tie isté.
Prajem ešte pekný zvyšok dňa.
22.2.2021 - 17:14
+2

frantapriklep

 

Ja súhlasím. Nie je umenie dávať góly v zápasoch, keď to sype a je rozhodnuté. Ale práve v tých "šesťbodových", ktoré sú tesné. V takých bohužiaľ súčasný tím hrá v panike a nedokáže kombinovať.

Siedme miesto je reálnym odzrkadlením kvality tohto tímu a letného skladania tímu. Neznamená to, že treba nad tímom lámať palicu, len si treba naliať čistého vína.
23.2.2021 - 7:53
+1

Big brother

 

No ved o tom píšem predsa, že našou slabinou može byt to, že nemáme v utoku vyslovene skuseneho lídra, ktorý to dokaže na seba zobrat v doležitých momentoch. Samo o seba naši chalani sa strelecky presadzovat vedia, len ako keby boli v doležitých zapasoch bloknutí. Ja zas s tebou s tym siedmym miesto nesuhlasím, podla mna máme kvalitnejší tím ako Detva, či Nitra...presrali sme síce začiatok, ale už 3 mesiace sa k nim stale približujeme...minule sme Detva deklasovali, teraz sme vo vyrovnanom zapase prehrali. Ale povedat, že je Detva lepšia...no neviem. Neviem kde by boli keby sa počas sezony boria so zraneniami ako my...ale asi niekde kde je Bystrica.
23.2.2021 - 10:38
+1

strojar

 

Poprosím dve deci vlašského rizlingu.
23.2.2021 - 11:15
+2

HkmDetva

 

Bal som sa tohto zapasu ale este aj tak neni koniec zc
22.2.2021 - 0:03
+1

Big brother

 

Dnes sme proste zlyhali. Toto bol zápas, ktorý sme mali zvládnuť a my sme ho nezvládli. A to asi v hlavách...nie, že by sme si mne vypracovali šance, mali sme ich viac ako super, aj strelecký sme boli aktívnejší, ale akoby si chalani v tej finálnej fáze neverili. My buď súpera prevalcujeme alebo odohráme vyrovnaný zápas, ktorý nezvládneme a na tom nám uchádza dosť bodov. Potrebujeme návrat Bezucha, Paukovceka a ešte to môže byť zaujímavé, len asi sa predkolu nevyhneme. Ale Brno sa svojho času dostalo do finále z predkola...
22.2.2021 - 7:14
+2

strojar

 

Koľko Detvancov zbil Devine?
22.2.2021 - 7:37
+1

fanpp

 

pravy kruh na vhadzovanie dostal jeden takedown
22.2.2021 - 9:18
+3

Big brother

 

Lavy
22.2.2021 - 9:19
0

brontosaurus

 

Totalny prepadak bol výkon Trenčína -/pod novým vedením Radosa /a starým trenerom-Pardavy-/porovnajte ho z Bokrošom-tá aktivita pri vedení zápasu/retrohokej z minuleho storočia-Zostava totalne rozbitá. Obrana- najlepší Lemcke. Ackered dobrý do ofenzivy- defenziva slaba.Starosta už len dohráva a ostatní- tí si nezahrajú ani v Považskej Bystrici.Nová posila Devine
dobrý akurat do MMA-a do cirkusu-Cudzinci v utoku /reddick,berisha/-dobrí akurat do anglickej premier league
Utoky nezohrate rozbité prechodom hráčov do vyšších formacii J.Svec,Krajč Rehuš -títo sa nepresadia ani v Dubnici-
Minimalny priestor pre mladých talentovaných hráčov/Chromjak,Kukuca,Ferenyi
Kto to rozhoduje o zostave- vari nie sponzorske príspevky
Co bude o rok-po mne potopa?


22.2.2021 - 8:10
+3

lanti

 

Mladí talentovaní hráči - Kukuča . Zgrcal som sa, keď som sa musel dostať až sem a prečítať si tento odpad čo si zo seba vypustil. Kukuča,Rajnoha absolútne nemajú na našu extraligu tí by mali ísť hrať juniorku alebo sa nato vysrať absolútne sa im nechce hrať a evidentne Kukučovi to išlo lepšie v tej Dubnici, lebo tu sa nepresadí je nevýrazný a to dostával priestor na začiatku sezóny vo vyššej lajne, v presilovkách proste ten chlapec na to nemá.

Rajnoha je ukážkový typ chlapca, ktorému sa nechce to včera čo bolo pri gole na to sa nedá ani reagovať už a tunajší fans dukly už začínajú chápať že fakt je mínus pre celú našu hru.

Starý tréner Pardavý , Bokroš nieje starý ? Ty si fakt mimo nevyjadruj sa k ničomu . Jano robí dobrú robotu ale varí z toho čo má, že chlapci sú premotivovaní často a niektorí v lese zato on predsa nemôže.

Je jasne, že túto sezónu nebudeme hrať vysoko avšak dúfam, že keď cez leto zoženú ešte nejakého sponzora tak budeme mať ďalšiu sezónu aj lepších hráčov tu.

Btw Ferenyi je po zranení čo nastúpil tuším na prvý zápas, takže ako on mohol hrať príklad v druhej lajne? Šak rozmýšľaj, že sa potrebuje rozohrať, chytiť zápasové tempo a nie ty tu píšeš pičoviny.
22.2.2021 - 8:18
+4

Miso26

 

Tento príspevok zo začiatku vyzeral seriózne, ale to v akých kontextoch sú spomenutí Reddick, Krajč, Rehuš a Kukuča, nakoniec prezradilo že si chalan len robí srandu. Alebo aj nie, ale v takom prípade zas dátum registrácie povie veľa.
22.2.2021 - 8:23
+6

Big brother

 

Teraz vážne, vylož karty. Ktorý z "odvrhnutych" mladíkov je tvoj syn? Viem, že nejaký je, tak buď úprimný
22.2.2021 - 8:37
+4

lanti

 

Big z haluze som si otvoril tvoj profil lebo ma zaujímalo celkový počet príspevkov a keď vidím kolonku "čo povedali o mne" máš tam celkom zaujímavé názory
22.2.2021 - 8:40
+3

Big brother

 

Vďaka len henten týpek je úplne mimo, keď Pardaveho hokej názve retro, čo on tam dáva práveže naopak moderné prvky. Kukuču názve mladým talentom, čo ani v Dubnici nevynikal. A Chromiak? Na to čo hrá dostáva priestoru až moc. Ja tusim, že je to nejaký tatko vyhasnutého mladíka, ktory aj v Dubnici patrí medzi najslabších. A zaregistroval sa kvôli tomu, aby došiel po prehratých zápasoch písať múdrosti...ktoré sú úplne mimo
22.2.2021 - 8:46
+2

lanti

 

No veď vieme, že Jano robí čo môže ... za to, že hráči sú v lese nemôže on.

Túto sezónu prajem aby sme dohrali v pokoji a v radosti a do ďalšej sa prichystali na tie najvyššie priečky. Udržať hráčov ako Ackered,Sládok,Jožko Švec,Rehuš,Pauky,Bezúch prípadne aj Hecl a postaviť okolo nich fakt dobrý team.

Ale to sú vyhliadky do letných mesiacov teraz sa sústreďme na hru
22.2.2021 - 8:59
+2

Big brother

 

Budeme silnejší, ja si pri súčasnom vedení o budúcnosť nebojím, ba naopak, verím tomu, že v najbližších rokoch sa ten titul podarí. Akurát Ackereda bude asi problém udržať.
22.2.2021 - 9:04
+3

lanti

 

Za zmienku stojí aj to, aby sa nám zranenia vyhýbali :/.

No dúfam, že ostane..perfektný kauf to bol.
22.2.2021 - 9:11
0

33800

 

Rehus sa nepresadi ani v dc? Co ty si uz nacisto nahlavu?
22.2.2021 - 8:52
+3

miško DUKLA

 

Keď vyhráme všetkých 9 zápasov v prvej 6 budeme aj keď je to asi utopia, že tento tím niečo také dokáže.
22.2.2021 - 9:19
0

Big brother

 

Ani nemusíme všetkých 9.
22.2.2021 - 9:21
0

yaro.s

 

Stačí, keď vyhráte o tri zápasy viac ako Detva a Nitra.
Pri Ke vám stačí uhrať toľko bodov ako oni.
Napr. keď DT, NR vyhrá trebars tri, vy šesť a KE tiež len toľko, ste tam. Samozrejme, výhry za tri body, alebo vo vašom prípade aj jedna za dva.
Lebo už sa nedá predpokladať, žeby niekto zozadu to mohol ovplyvniť.
22.2.2021 - 9:32
0

miško DUKLA

 

Ak nevyhrame v piatok s Košicami už nemáme žiadnu šancu.
22.2.2021 - 9:49
0

yaro.s

 

Práve v piatok hrajú mužstvá, ktorých sa to ešte reálne týka.
Keď prehráte, jeden z dvojice NR, DT sa vám ešte viac vzdiali.
Pre KE je to posledná možnosť ešte niečo skúsiť tiež.
Lebo potom síce ešte platí, čo som písal, ale už to bude len vo veľmi teoretickej rovine.
22.2.2021 - 9:53
0

Big brother

 

A zas keď vyhráme, tak k jednému sa priblížime. Je to asi posledná možnosť aj pre nás, aj pre vás.
22.2.2021 - 10:12
0

yaro.s

 

tak.
22.2.2021 - 10:14
0

dusan1980

 

Vykaslat sa na to ci vyhrame alebo prehrame ale naladme hru tam kde bola predtym.
Posadme starcov ktori sa nezapoja a ked zas zacneme hrat nasu hru tak mozme ist aj do predkola kludne.
Led nie , aj tak vypadneme v prvom kole
22.2.2021 - 11:15
0

yaro.s

 

Poviem úprimne, asi vy, aj my by sme sa mali radšej chystať na predkolo
A nestrácať čas, ani energiu kalkuláciami..., aj keď skúsiť každopádne ešte treba.
22.2.2021 - 11:56
0

Urpiner16

 

Musím sa ospravedlniť detvancom že som im neveril nielen že tento dôležitý 6 bodový zápas o prvú šestku zvládnu ale už dávno predtým.Ernesto veľmi dobre pripravil mužstvo na tento mimoriadne dôležitý zápas pre nich.Detva bude pre každého v play off ťažký oriešok.
22.2.2021 - 10:19
+2

strojar

 

Zase typická "odborná" HP diskusia.
Po pár vyhratých zápasoch boli Pardavý s Radivojevičom a celé mužstvo vynášané do nebies a miestni odborníci pomaly (ale isto) chystali útok na titul.
Teraz prišli nejaké prehry a od trénera po rolbára sú všetci neschopní babráci.
22.2.2021 - 10:49
+7

frantapriklep

 

To je klasika, že po prehrách sa mnohí fanúšikovia ventilujú takto. To nie je len v prípade Dukly, je to rovnaké v diskusiách nitrianskych, košických, či bratislavských fanúšikoch.

Tvoj príspevok je teda bezpredmetný, navyše klamlivý, pretože ja si nie som vedomý, že by niekto z trenčianskych miestnych odborníkov spomínal titul.
22.2.2021 - 10:58
+7

dusan1980

 

Majsterko a ako to treba robit?
Po dobrych zapasoch hanit a po zlych chvalit?
Tak ako hraju taky feedback maju. Takto to funguje vsade vo svete v kazdom jednom povolani. Na to ze hraju houby a prehrali 5 zapasov zo 6 tich je diskusia si myslim uplne v pohode.
Ale ved ty si svoj , to tu vsetci vieme
22.2.2021 - 11:18
+9

MackoPu

 

Pozri sa do svojho kosiara dlhy, tam funguju prave takto z extremu do extremu. A nepodsuvaj nam tu svoje nezmysly.
23.2.2021 - 19:05
+1

mitoO

 

toto je pekne : https://youtu.be/kbEuoG4AQUU?t=206
22.2.2021 - 11:32
+2

michaelfrolík

 

Ak ma Dukla Trencin curlingove muzstvo, toto bude riadna posila. Takto zametat som nevidel uz davno nikoho
22.2.2021 - 11:37
+3

Dracik_18

 

Fakt je zlý ten ľad 😂...aj krtince sú tam 😃😃😃
22.2.2021 - 11:39
+3

lanti

 

Kto sa smeje naposledy , ten sa smeje najlepšie kamarát pamätaj.
22.2.2021 - 11:46
+2

Dracik_18

 

Užívam si , u nás to nebude donekonečna 🙂
22.2.2021 - 12:12
+5

Big brother

 

Ale neboj, je tu ešte Slovan keby čosi...
22.2.2021 - 12:16
0

Dracik_18

 

Ty sa neboj o mňa 🤗🤗🤗...ty sa radšej staraj o svoj klub , lebo je to bieda ...
22.2.2021 - 13:19
+2

lanti

 

Povie fanúšik klubu, ktorý doteraz bol v lige iba fackovací panák a jeho šéf klubu je notorik ok čau.
22.2.2021 - 13:30
+7

Dracik_18

 

Áno ,a nie len poviem , ale aj napíšem ...klub s takou históriu a prehrať v DT , by som sa hanbil ako pes 😉😃...a vyhovárať sa na ľad a na Rajnohu ....aj tebe čau
22.2.2021 - 14:00
+4

Big brother

 

Ja sa nevyhovaram na Rajnohu, ja sa uprimne za tu prehru hanbím, lebo je to fakt hanba prehrat v tej drevenici s takým paklubom ako je Detva.
22.2.2021 - 14:21
+6

Dracik_18

 

nuž už máš len jednu možnosť ...zahrabať sa ako zlyhaná petarda pod zem
22.2.2021 - 17:58
+2

HkmDetva

 

Dracik trosku ucty k dukle ale aj k detve by nezaskodilo
23.2.2021 - 7:57
+2

MartinDT

 

ved ked ten big brother z Drietomej nerozozna zelezobeton a nazyva to drevom, tak co mu povies no ... dracik do neho
23.2.2021 - 12:47
0

Big brother

 

Že z Drietomej
23.2.2021 - 13:25
0

HkmDetva

 

Podla mna su teraz obaja proti nam
23.2.2021 - 14:33
0

MackoPu

 

Ved DT, nie ?
23.2.2021 - 14:38
0

Big brother

 

Bieda? Ja som nadmieru spokojný s tym čo momentálne mame v klube. Ani prípadný neuspech v tejto sezone na tom nič nezmení. Pre mňa je doležité to, že klub prevzal človek, ktorý má ambície, je srdcom Duklák a zároveň skusený manažér. Čiže to, či v tejto sezone uspejeme nie je z pohladu buducnosti až tak doležité, podstaté je to, že tá buducnost Dukly vyzerá dobre.
22.2.2021 - 14:20
+6

Big brother

 

Ked spraví chybu obranca, hned sa to vidí, ked spraví chybu utočník (nevráti sa, nepremení šancu), tak to nikto nerieši. Chyba Devine nebola rozhodujuca, rozhodujuca bola naša efektivita a zbytočné fauly (aj niekedy vymyslené - ale to na obe strany).
22.2.2021 - 11:51
+1

fanpp

 

len keby toto urobil Rajnoha, tak ho posielate, že nemá na Dubnicu, ale keď toto dokáže urobiť import z Amerkiky, tak neviem neviem..hlavne, že tam za stavu 4:2 maval na kazdeho ako zmyslov zbaveny
22.2.2021 - 12:01
0

Big brother

 

Ale Rajnoha robí chyby dlhodobo. Zbytočne drží puk a tým ho často v obrannom pásme stráca, má problém v defenzíve, súperovi utočníci okolo neho prechádzajú pravidelne. Koniec koncov aj prvy gol padol cez neho. Rajnoha to neni o jednom nevydarenom zapase, on dlhodobo hrá pod očakavania. Ale to je uplne iná téma ako Devine. Devine je hokejovo slabý a to všetci predsa vieme. Budeme sa tu teraz tvarit ako že sme brali kvoli tomu, že je dobrý hokejista? No to asi nie...
22.2.2021 - 12:08
+3

lanti

 

Že máš za potrebu reagovať na tieto popradské reči...evidentne ich to baví si kopať do niekoho. Rajnoha ako som písal je v lese už niekoľko mesiacov , Devine nastúpil na prvý zápas v ktorom zakiksoval a teraz čo ako ho mám ďalej zhodnotiť ? Daj mi 5 - 10 zápasov nech odohrá a potom si vieme povedať aký je.

22.2.2021 - 12:42
+1

patkof

 

Dobrá posila na play off takzvaný rozdielový hráč
22.2.2021 - 14:04
+2

Hanzal61

 

Klud klud klud naš čas pride este..... Hlavne s kludom a nehejtujme hračov.....
22.2.2021 - 13:19
+2

frantapriklep

 

A koho? Ľadárov?
22.2.2021 - 13:58
0

Flak108

 

Jj však to oni zato môžu.
22.2.2021 - 14:00
0

Hanzal61

 

22.2.2021 - 23:40
0

dusan1980

 

Ja si myslim ze v tomto pripade treneri
Podla mna vedia co chcu hrat pretoze uz to muzstvo tak hralo ako by malo
Ale za co si zasluzia hejt je ze nemaju gule posadit borcov ktori sa nechytaju na novy styl
a zaroven... uz maju pokope aspon dva utoky ktore spolu hrali pocas tej serie a neposkladaju ich tak spolu napriek tomu ze sa to osvedcilo
To su dve veci za ktore su zodpovedni treneri
23.2.2021 - 18:55
0

Big brother

 

Koho čo posadiť?? Veď sa nám zranili ďalší hráči...čo máme odohrať zápas na 3 päťky?
23.2.2021 - 20:56
0

MackoPu

 

Akonahle nam vypadli dvaja rychlonohi, Bezuch a Valach, tak sa celkovo stratila nasa lahkost a pohyblivost.
23.2.2021 - 19:02
+1

Big brother

 

No títo dvaja nám dosť chýbajú, sú to veľmi šikovni hraci, ktori svojim pohybom robili súperovej obrane veľké problémy.
23.2.2021 - 20:57
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Poprad44165:11087
2.Michalovce44139:10187
3.Zvolen44149:11186
4.Slovan44133:10385
5.Nitra44142:14376
6.Detva44140:12573
7.Trenčín44153:11572
8.Košice44129:11465
9.N. Zámky44110:12250
10.B. Bystrica44118:15450
11.Miškovec44101:15840
12.L. Mikuláš4495:21818
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3629214175:6292
2.Martin36212111127:10368
3.Sp.Nová Ves36194211115:9867
4.Topoľčany36183411120:9664
5.Dubnica35180413120:10558
6.Levice36123516101:11647
7.Humenné3612251792:12145
8.P.Bystrica3510602096:13342
9.Skalica34101519100:11840
10.Trnava3610102597:13932
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 1.3.2021 19:18
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3629214175:6292
2.Martin36212111127:10368
3.Sp.Nová Ves36194211115:9867
4.Topoľčany36183411120:9664
5.Dubnica35180413120:10558
6.Levice36123516101:11647
7.Humenné3612251792:12145
8.P.Bystrica3510602096:13342
9.Skalica34101519100:11840
10.Trnava3610102597:13932
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 1.3.2021 19:18
A SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano6410124:1718
2.Klagenfurt5201216:169
3.Salzburg6210317:208
4.Viedeň5112120:187
5.Fehérvár6200423:297
 
B SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
6.Bratislava7311219:1818
7.Dornbirn7212219:2018
8.Villach7500226:1816
9.Graz7300414:2013
10.Linz7310421:1911
11.Innsbruck7111420:248
Aktualizované: 1.3.2021 08:14
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

HK Nitra - HKM Zvolen 3:2 v zápase 44. kola

Hokejisti HK Nitra vyhrali v utorkovom zápase 44. kola Tipos extraligy nad HKM Zvolen 3:2. HK Nitra - HKM Zvolen 3:2 (3:1, 0:0, 0:1) Góly: 17. Finlay (Holešinský), 19. Hrnka (Nemec, Tvrdoň), 20. Holešinský (Šiška, Švarný) - 5. Puliš (Nuutinen, McPherson), 49. Bondra (Kubka, Mikúš). Rozhodovali: Baluška, Adamec - Frimmel, Valo, vylúčení: 6:6 na 2 min, navyše: Holešinský ...
pred 5 min. - TASR

HC 05 Banská Bystrica – HC 07 Detva 2:6 v zápase 44. kola

Hokejisti HC 07 Detva vyhrali v utorkovom zápase 44. kola Tipos extraligy vo Zvolene nad HC 05 Banská Bystrica 6:2. Pred začiatkom druhej tretiny prezident Banskej Bystrice Juraj Koval a jeho syn, športový manažér Július Koval vyčítali rozhodcom neodpískaný zákrok Jendroľa na Tamášiho, takže arbitri sa ich rozhodli vykázať zo štadióna a prestávka sa natiahla na 40 ...
pred 10 min. - TASR

Malmö - Frölunda 4:0 v utorkovom dueli švédskej ligy

Hokejisti Malmö vyhrali v utorkovom dueli švédskej ligy nad Frölundou 4:0. SHL - utorok: Malmö - Frölunda 4:0.
pred 30 min. - TASR

Eisbären Berlín - Wolfsburg 2:3 pp v pondelňajšom dueli nemeckej ligy

Hokejisti Mannheimu vyhrali v pondelňajšom dueli nemeckej ligy nad Norimbergom 4:2. DEL - pondelok: Mannheim - Norimberg 4:2, Eisbären Berlín - Wolfsburg 2:3 pp.
včera o 22:56 - TASR

Na covidovej listine evidujú iba štyroch hráčov, pribudol Nemeth z Detroitu

Detroit Red Wings zaradili švédskeho hokejistu Patrika Nemetha na covidovú listinu. Na nej sa na konci februára nachádzali iba štyria hráč, najmenej od začiatku sezóny. Povinnú izoláciu ukončili Travis Konecny z Philadelphie a Ryan Dzingel z Ottawy. Celkovo sa vo februári ocitlo na listine 59 hokejistov, ale od 22. februára už evidovali iba jednociferné počty. V tejto sezóne zasiahol protokol aspoň na deň 129 hráčov, najviac z New Jersey Devils - až 21. Naopak, Montreal a Calgary zatiaľ koronavírus obchádza, keď nemali mimo ani jedného člena tímu. Informovala o tom agentúra AP.
včera o 21:19 - TASR

IIHF zvažuje posun termínu MS žien v Kanade z apríla na máj

Medzinárodná hokejová federácia (IIHF) po konzultácii s kanadskými organizátormi zvažuje posunutie termínu MS žien z apríla na máj. Pre agentúru AP to potvrdil prezident IIHF Rene Fasel. Žiadne rozhodnutie zatiaľ nepadlo, podľa Fasela by však zmena termínu mohla v prípade zlepšenia situácie s pandémiou koronavírusu umožniť účasť divákov na štadiónoch.
včera o 21:13 - TASR

Matthews opäť trénuje, Toronto nevylúčilo jeho štart proti Edmontonu

Americký hokejový útočník Auston Matthews sa opäť zapojil do tréningu Toronta Maple Leafs a v NHL by mohol nastúpiť už v noci na utorok na ľade Edmontonu Oilers. Najlepší strelec súťaže (18 gólov) nehral v nedeľňajšom zápase s "olejármi" pre zranenie zápästia. Toronto aj bez neho vyhralo 4:0.
včera o 11:02 - TASR

Najlepším útočníkom mesiaca február Jaškin, nováčikom Kostin

Český hokejový reprezentant Dmitrij Jaškin z Dinama Moskva sa stal najlepším útočníkom KHL za mesiac február. Dvadsaťsedemročný najlepší strelec súťaže zopakoval podobný kúsok z novembra minulého roka. Jaškin dal v deviatich februárových zápasoch 7 gólov a pridal šesť asistencií.
včera o 10:33 - TASR

Malmö Redhawks – Lulea HF 5:3 vo švédskej lige

Výsledok nedeľného zápasu švédskej hokejovej ligy: Malmö Redhawks – Lulea HF 5:3.
28.2.2021 19:59 - TASR

Mníchov – Straubing Tigers 6:3 v 22. kole DEL

Výsledky nedeľných zápasov 22. kola nemeckej hokejovej DEL: HC Red Bull Mníchov – Straubing Tigers 6:3, Iserlohn Roosters – Düsseldorfer EG 3:0.
28.2.2021 19:54 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

05. 03. 2021
L. Mikuláš - Nitra o 17:00
Trenčín - N. Zámky o 18:00
Zvolen - Slovan o 18:00
Košice - B. Bystrica o 18:00
Detva - Michalovce o 18:00
Miškovec - Poprad o 18:00

Odohrané zápasy

28. 02. 2021
ZvolenTrenčín
2:3REPORT
MiškovecB. Bystrica
3:2 SNREPORT
L. MikulášN. Zámky
1:3REPORT
PopradMichalovce
2:3REPORT
DetvaSlovan
3:4REPORT
KošiceNitra
3:1REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP59 bodov
2.Svitana P.POP49
3.Chovan M.KOS49
4.Tvrdoň M.NIT46
5.Ackered C.TRE45

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP34 gólov
2.Klhůfek P.KOS28
3.Tvrdoň M.NIT22
4.Bondra R.ZVO21
5.O´Donnell B.SBA20

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA93.76 perc
2.Sholl T.DEV92.85 %
3.Karjalainen A.TRE92.83 %
4.Tomek T.MIC92.78 %
5.Riečický D.KOS92.62 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov