Diskusia: HC Košice - Adler Mannheim 1:4 v 6. kole, "oceliari" skončili bez bodu
Hokejisti HC Košice nebodovali ani vo svojom poslednom zápase v Lige majstrov. V domácej Steel aréne podľahli nemeckému tímu Adler Mannheim 1:4 a ako jediní z 24 tímov súťaže nezískali ani bod. Zároveň predĺžili sériu prehier slovenských tímov v LM na 21 duelov. Slovenský majster prehral všetkých šesť zápasov a dosiahol v nich skóre 9:22. Mannheim mal už pred zápasov istú účasť v play off, do ktorej postúpilo 16 najlepších tímov súťaže.
Košičania nastúpili bez Jensa Olssona a útočníkov Michala Chovana, Huntera Fejesa a Eduarda Šimuna, no s cieľom vymazať nulu zo svojho bodového konta. V závere herne vyrovnanej prvej tretiny začal ich zámery napĺňať Jääskeläinen, keď pohotovou strelou po buly prekvapil brankára Brückmanna - 1:0. Hostia postupne pridali v ofenzíve a v ofenzívnych snahách ťažili aj z chýb Košičanov. V 28. minúte vyrovnal Wolf, keď Riečického prekonal po úniku - 1:1. O štyri minúty Gilmour fauloval Zecha, dostal trest na 5 minút a do konca zápasu, no Košičania nezužitkovali dlhú presilovku. V jej závere naopak inkasovali, keď Bennett vzal puk Jääskeläinenovi v strednom pásme a po nájazde poslal hostí do vedenia - 1:2. Hostia mali hru pod kontrolou a z gólu v oslabení sa tešili aj v 45. minúte, keď sa po ďalšom úniku presadil Gaudet a gólom na 3:1 ukončil košickú presilovku.
Liga majstrov - 6. kolo:
HC Košice - Adler Mannheim 1:4 (1:0, 0:2, 0:2)
Góly: 19. Jääskeläinen (Pollock) - 28. Wolf (Murray, Gildon), 37. Bennett, 45. Gaudet (Hännikäinen), 57. Fischbuch (Gaudet). Rozhodovali: Buss (Rak.), Hronský - Durmus, D. Konc ml., vylúčení: 2:5 na 2 min., navyše Gilmour (Mannh.) 5 min.+ DKZ za narazenie na mantinel, presilovky: 0:0, oslabenia: 0:2, 2582 divákov.
Košice: Riečický - Ferenc, Zech, Šedivý, Breton, A. Bartoš, Deyl, J. Hudec - Bartánus, Berger, Lunter - Bačo, Pollock, Jääskeläinen - Lamper, Krivošík, Rogoň - Jokeľ, Havrila, Plochotnik
Mannheim: Brückmann - Reul, Jokipakka, Gildon, Murray, Holzer, Mayer - Proske, Loibl, Wolf - Gilmour, Vey, Bennett - Fischbuch, Gaudet, Hännikäinen - Saffran, Eisenmenger, Thiel
Výsledky HC Košice v Lige majstrov:
EHC Biel-Bienne - Košice 3:1
Košice - Servette Ženeva 2:3
EC Red Bull Mníchov - Košice 5:2
Rapperswill-Jona Lakers - Košice 5:2
Košice - AIK Skelleftea 1:2
Košice - Adler Mannheim 1:4
hlasy:
Dan Ceman, tréner HC Košice: "Dnes sme odohrali veľmi dobrý zápas, páčil sa mi náš prístup k nemu. Bolo pre nás jednoduché motivovať sa na zápasy v Lige majstrov. Odohrali sme dobrú prvú tretinu, páčil sa mi aj náš výkon v hre piatich proti piatim. Mannheim má kvalitný tím a sme radi, že sme sa proti nemu prezentovali v dobrom svetle. Dnes nás položili vlastné presilovky. Keď v nich inkasujete góly, tak vás to vždy zabolí. Nepodarilo sa nám presadiť si určité veci, ktoré sme si natrénovali. Som šťastný z nášho prístupu, no teraz sa už musíme sústrediť na našu ligu."
Johan Lundskog, tréner Adleru Mannheim: "V prvom rade ďakujem Danovi (Cemanovi) aj košickému klubu za dnešný zápas. Dnes sme hrali proti výbornému tímu. Skóre zápasu príliš neodzrkadľuje to, ako dnes Košice hrali a ako dopadli v tabuľke. My sme nemali dobrý štart do zápasu, no potom sa naši hráči správne naštartovali a dokázali sme odpovedať na tlak. Mali sme veľmi dobré oslabenia. Viete, že ak v sa ubránite oslabeniu a ešte v ňom skórujete, tak získate psychickú výhodu. Celkovo to bol náročný zápas. Som šťastný z výsledku, ktorý sme dosiahli."
Rubrika: Turnaje → Liga majstrov
- BlackCrow
- Pán tréner, ako zhodnotíte vaše účinkovanie v CHL?
Sme radi že máme túto nepríjemnú povinnosť za sebou a už sa môžeme sústrediť len na zápasy s Humenným či Mikulášom. /tak by som odpovedal ja/
Zaplať pán boh za koniec bolehlava v podobe CHL. Tak ako sme sa tešili, tak nám s pribúdajúcimi zápasmi mizol optimizmus. A pachuť v podobe spomienok zostane ešte pekne dlho..
Trochu čísiel z ohromujúcej 5 minútovej presilovky
0:1 góly
3:2 zásahy brankárov
7x súper dokázal vyhodiť puk z obranného pásma
4x strela vedľa brány
3x zblokovaná strela
Zvyšok vata.
2 presilovky v tretej tretine
0:1 góly
0:0 zásahy brankárov
Seniori chovan s olssonom mali náhradné voľno tak to snáď rozbalia v Humennom na plné pecky. Ani jeden bodík v lige majstrov je jedna veľká machuľa v kronike HC.
Majster nemajster, hanba jak Brno!! - 18.10.2023 - 21:07
- +53
- Riky21
- Cela ta LM je onicom. Videl som par zapasov a mal som pocit, ze hraci maju tak 70% nasadenie. Cakal som, ze v KE bude okolo toho vacsi humbuk, lepsi marketing. Castokrat som sa dozvedel, ze sa hra zapas az v den zapasu resp. par minut po zaciatku zapasu. Dufal som, ze prilakaju viac ludi. Vrcholom je 4000 navsteva. Na ligu majstrov. Smiesne cisla. Podobne na tom bol aj Slovan pred rokom. A vraj LM je vhodna len pre Slovan a Kosice lebo maju velke stadiony. Skoda, ze ich nezaplnia ani z polovice. Nieco robia zle a nielen na Slovensku. Pozeral som si aj ine kluby a niekde su navstevy 1600, 2100 divakov...cista hanba.
- 18.10.2023 - 21:39
- +3
- aRt
- Umela sutaz, co k tomu viac povedat. Tvrdil som to uz ked sme tam boli krat a nazor som nezmenil. Smutna parodia na futbalovu ligu majstrov. Kde vyhrat tuto sutaz je pojem vo svete..
- 18.10.2023 - 21:41
- +1
- LenTak93
- Prečo umelá súťaž?
Všetko raz museli začať. Ani snaha sa im nedal uprieť. Len veľmi často tam šaškujú s formátom a snažia sa držať myšlienky o zakladajúcich krajinách. Plus, finančne to nie je nijako zaujímavé. - 18.10.2023 - 21:50
- +10
- aRt
- A kde su tie plne domy fanusikov? Alebo fanusikov ktori sa pridu pozriet na superove muzstvo, lebo je jedno z top europskych.. keby hral Slovan futbalovu ligu majstrov tak maju plny dom. Respektive staci ist par rokov dozadu ked Kosice hrali proti AS Rimu a bol takmer plny Cermel..
Cely ten europsky hokej nie je tak popularny pre fanusika ako futbal, pritom je to atraktivnejsi sport. Oni ani tie cisla v zahranici neboli nic moc, ked to tu niekto pridaval.. - 18.10.2023 - 21:57
- 0
- radopKE
- Na Juventus a Manchester bolo plno, ak sa nemýlim...
- 18.10.2023 - 22:36
- +2
- KrebsKandidat
- Ruen? VB? Tam to bolo dost plne. Napriklad.
Ludia si musia zvyknut, ze sa oplati podporit svoj klub aj v zapase s finskym klubom, ci rakuskym. Akurat to chvilu potrva.
Nuz a skalni fanusikovia, ti si cestu na stadion nasli aj na Slovensku. - 18.10.2023 - 22:45
- 0
- LenTak93
- No zjavne ten hokej nie je taký atraktívny, ako popisuješ.
Ako, ja futbal nesledujem a pre mňa je to strata času, ale uvedomujem si, že to je môj názor a pohľad. Pretože čísla hovoria niečo iné. Taktiež sa sledovanosť MS v hokeji a vo futbale nedá porovnávať. Aj keď áno, systém vo futbale je trocha iný.
Ale proste vo futbale sa točí oveľa viac peňazí, je to celosvetovo populárny šport. Futbalová Liga majstrov má dlhú a bohatú históriu, kdežto v hokeji takáto nadnárodná liga nikdy nefungovala dlho. Veď tu v 80. rokoch boli rôzne súťaže, neskôr Kontinentálny pohár, či pokus o Ligu majstrov v rokoch 2009-2010. CHL je tu stále pomerne krátko.
Určite ju treba "nechať pri živote" a pracovať s ňou. Európske kluby potrebujú konfrontáciu. Možno to nebude také jednoduché, ale jej zrušenie by bolo chybou. - 19.10.2023 - 8:07
- 0
- evgeni71
- v čom je fodbal viac strata času oproti hokeju/tenisu/F1/dosaď si čo chceš?
- 19.10.2023 - 12:29
- 0
- Kurolišek
- Znevažovať súťaž kde 3 roky nevieme získať ani bod je také... Slovenské.
- 18.10.2023 - 21:50
- +53
- Riky21
- Znevazuju ju samotne kluby, ktore zapasy LM beru ako pripravu na domacu ligu.
- 18.10.2023 - 22:00
- +4
- Martincze
- Když se hraje převážná část soutěže v přípravném období před sezónou, tak jí logicky kluby berou především jako dobrou přípravu s kvalitními soupeři. Kvůli formatu play off domácích soutezi ani nejde mít to jinak, je to zkratka jiné než ve fotbale a moc jinak to udělat ani nejde
- 19.10.2023 - 7:26
- +4
- FeroMotyka
- O to smutnejšie, že aj tak nie sme schopní uhrať ani remízu.
- 19.10.2023 - 8:49
- +3
- DENISO6
- Za mňa to je sklamanie. Ak tvrdíte že liga ide hore musí sa to odzrkadliť aj v medzinárodnej konkurencí. A keci že ideme hore ale iné súťaže ešte viac si strčte. Košice ako náše najlepšie mužstvo mali 6 šancí s rôznymi súpermi zabodovať (nie vyhrať, v to už ani nedúfame) a pri pohľade na tabuľku zase svieti: https://garageslovakia.sk/wp-content/uploads/2021/08/BLOG.jpg
- 18.10.2023 - 21:08
- +9
- DENISO6
- *ešte ste ma nasrali lebo ste si požičali s Topoľčian (áno na ligu majstrov z 1.ligy) Plokhotnikova a tak ste im rozbili formáciu
- 18.10.2023 - 21:11
- +4
- DENISO6
- * z Topolčian
- 18.10.2023 - 21:11
- +1
- Tizo
- * plochotnika
- 18.10.2023 - 23:17
- +4
- Wana
- Škoda že KE neprekročili tieň predošlých slovenských účastníkov v CHL... Ich pôsobenie je sklamaním, skladali to aj na CHL len škoda že začiatok sezóny ich zachytil mimo formy. Slovenské pôsobenie v CHL je jedna veľká trápenka, ale nieje riešením že sa tam nebudeme hlásiť, aspoň nám to nastavuje zrkadlo a musíme ďalej makať.
KE dík aspoň za snahu, hanbu ste nespravili... - 18.10.2023 - 21:10
- +8
- TommY_D
- Ale spravili
- 18.10.2023 - 21:16
- +20
- Wana
- Hanba je dostať pozvánku, dosrať sa a odmietnuť. Postavili sa k tomu čelom, manažment sa snažil zložiť káder aj na CHL. To že im to nevyšlo je škoda, aj pohľad na tabuľku našej ligy ukazuje že sú úplne mimo formy... Ale výkony nebola hanba, veľa krát to bolo tesné a to pre mňa hanba nieje.
- 18.10.2023 - 21:30
- +20
- Marchand63
- Vysledky jednotlivych zapasov hanbou nie su, hanba je 0,0,0 dpc v konecnom zuctovani treti rok po sebe pre nasu ligu.
- 18.10.2023 - 21:34
- +12
- BaW
- Chlapci, chlapci, chlapci....
Pŕŕ
Kto ma pozná vie, že som sa za ligu tu bol schopný biť aj hodiny.
Ale nebuďme alibisti!
To, že je CHL súťaž aká je, áno pravda.
Od zrodu, keď si ju vymysleli 2-3 krajiny, od počtu klubov aké si na začiatku napríklad nasadili rakúšania, ok je to tak.
Ale to, že ju klub jedného z vás tu jednoducho odmietne a tým urobí oveľa horšiu pozíciu VŠETKÝM klubom na Slovensku, čo bola Banská Bystrica, alebo to, že ju Slovan odflákne HANEBNE ešte aj s třineckým béčkom, respektíve, že sa dnes Košice vyhovárajú na silu skupiny ( sám som to do dnes hovoril, avšak nezískali ani bod a dnešný „výkon” bol vrchol ) je ak beriem do úvahy kluby z o dosť slabších líg ako Rouen, Bolzano či Belfast, spoločná BLAMÁŽ všetkých týchto troch klubov, ktorých ľudia sa to vadíte.
Žiadne obhajovanie tentokrát - toto sa stávať nemôže.
Hanba. - 18.10.2023 - 22:42
- +9
- HC
- Babraci! Hanbim sa za tento tim v LM.
Cestne priznavam,ze som prehral stavku s DraciaTLama. V stavkach a tipovani mi to dlhodobo nejde.
Pisem ti spravu - 18.10.2023 - 21:11
- +3
- DraciaTlama
- Hc, vôbec ma to neteší.
A oceňujem že si čestný muž. - 18.10.2023 - 21:12
- +10
- Kyto55
- Škoda, že práve zástupca našej ligy je jediným tímom, ktorému sa nepodarilo bodovať. Keď to dokázali aj tímy z francúzskej, anglickej či nórskej súťaže. Nevadí, kefy to zrovna neboli a už sa môžu sústrediť len na extraligu.
- 18.10.2023 - 21:11
- +5
- MaToooo
- Takže hanba dokonaná.velmi ponižujúce pre našu ligu a zároveň nastavené zrkadlo jej kvality. Tešil som sa ako malý chlapec na LM, ale už radšej nech tam slovenský tím nehrá. Hrajme sa tu radšej na svojom malom piesočku aspoň si tu hanbu neurobíme.
- 18.10.2023 - 21:12
- +7
- Fandimnasim
- Ale zase to až tak nemôžeme vzdávať a hovoriť aby tam žiadny tím slovenský nehral. Ak sa chceme raz priblížiť alebo konkurovať zahraničným tímom musíme proti nim aj hrať a takto vychytávať chyby. Ako sa hovorí ...každý šampión bol raz začiatočník, ktorý to nevzdal... Takže ani naša liga a ani my fanúšikovia to nemôžeme vzdávať. Nevyšlo to iné roky, nevyšlo to minulý rok a ani tento ale raz to možno vyjde a nejaký náš tím dôjde možno aj do finále.
A nemožno hovoriť ani o hanbe. Áno Košice nepozbierali body ale za predvedený výkon sa hanbiť podľa mňa netreba. Tak už naplno sa venovať len extralige nech to má grády. Držím palce. - 18.10.2023 - 21:20
- +13
- Wana
- Súhlasím!
- 18.10.2023 - 21:22
- +2
- yaro.s
- My tu na SK môžeme robiť ramená akurát tak jeden na druhého( v rámci miest a mužstiev)...akonáhle vystrčíme nos na medzinárodnú scénu, skonči to takto
Bieda, čo si budeme nahovárať... - 18.10.2023 - 21:16
- +20
- doc.koniferum
- vieš čo?výkon našej repre vo futbale v Luxembursku aj napriek výhre bol pre mňa omnoho väčším sklamaním ako hra Košíc bez bodov v tohtoročnej edícii ligy majstrov.po tom zápase našich som bol úplne znechutený.ale beriem,nejaký ten body mohli (mali) KE chytiť.
- 18.10.2023 - 21:52
- +5
- Fandimnasim
- No ten futbalový zápas to bolo niečo hrozné. Výhra potešila ale bola tam tá pachuť za predvedený výkon, ktorý bol hrozný. Mne niekedy príde, že sa prvýkrát stretli a prvýkrát hrajú futbal niektorí. Takisto RT nechápem s tým sú akože spokojní? Veď si určite púšťajú videá a sledujú aj inde futbal. Veď keď sem tam pozriem klubový zápas zahraničných tímov alebo zápas nejakej zahraničnej repre veď tam hráči behajú a snažia sa. To presne robili aj Luxemburci lebo chceli vyhrať. A naši častokrát chodia, prihrávajú dozadu a mám pocit, že v repre sú niektorí pre meno a nie výkony. Veď každý z nich má nejaký svoj idol, ktorý ho inšpiruje a chce sa mu priblížiť. Ale ak ich sledujú tak musia vedieť, že treba makať. Dúfam, že takýto výkon už nepodajú.
- 18.10.2023 - 22:00
- +3
- yaro.s
- Vidíš a pre mňa nie.
Vzhľadom na to v akom stave je náš futbal, vedia má potešiť aj výsledky.
Tento nás takmer posunul na ME.
Vnímam ten futbal realisticky, potrvá kým sa trochu postaví na nohy.
Ale zase treba priznať, že futbal sledujem z väčšej diaľky, takže možno som k nemu zhovievavejší - 18.10.2023 - 22:24
- +2
- MitoBB
- Co ja viem. Vďaka tym 3 bodom uz asi postúpime na ME. Ak budú hrať takto každý zápas ale budú zbierať vyhry tak za mna pohoda.
Ono ideálne je dobrý výkon a vyhra ale ked uz nie tak radsej body ako dobrá hra nie? Okrem par stoviek ludi ktorí si povedia ze Košice majú nulu ale hra nebola az tak zlá tí ostatní vidia len tú nulu. - 19.10.2023 - 14:05
- +1
- mato_ke
- Tak ako bolo spočiatku nadšenie a očakávanie, zaujímaví súperi pred nami, tak to išlo po prvých prehrách dole z kopca a skončilo dnes tam, kde skončilo.
Len to vyzlieklo náš tím donaha ešte viac ako v našej lige, kde zaváhania nevedia potrestať všetky tímy podobne efektívne ako títo svajciari, nemci či švédi..a myslím, že je najvyšší čas sa zamyslieť nad obrannou hrou, lebo nielen v lige majstrov, ale aj v ligových dueloch je to veľakrát trápenie a tie chyby sú až banálne, vzhľadom na to, ako skúsení hráči tam poväčšine hrajú.
Dnes ma paradoxne viac potešilo výkony mladého Plochotnika či Hudeca ako niektorých skúsených hráčov.
Nehovorím, že to bol brutálne zlý výkon - lebo nebol, ale disciplína a naša herná taktika, to je niekde na úrovni 6.timu v slovenskej lige a nehodná rovnania sa s top tímami z Európy.
Nie je dôvod ani priestor sa na nič vyhovárať, pár zápasov bolo ozaj tesných, mali sme dosť šancí a dostali nešťastné góly, ale 6 zápasov je dostatočná porcia na to, aby sme aspoň niekde smolu zlomili a prevážili misky váh na svoju stranu.
S takou úspešnosťou streľby a vhadzovaní ako v lige majstrov, by sme ťažko hľadali úspech aj v domácej lige a tak si myslím, že paradoxne nám táto liga v ničom poriadne nepomohla - v domácej lige nemáme formu, žiadny náskok vpredu, tápame, herný koncept často pokulháva..nie je to ono a aj keď je len október, je čas s tým niečo robiť.
S tým, čo sa hralo v apríli, máji, sa to nedá rovnať a to je tu skoro ten istý mančaft..a je ešte silnejší, minimálne na papieri, no výkony akosi neladia.
Treba si vziať z tejto skúsenosti čo najviac ponaučenia a aj keby sme mali byť opäť majstri, dúfam, že sa tam klub hlásiť nebude, lebo to za mňa osobne nemá zmysel, nelákalo to ani divákov a tím len tápal a nevidím v tom celom pridanú hodnotu.
Chce to makať a vrátiť sa nohami na zem.
:kosice: - 18.10.2023 - 21:17
- +1
- Smith
- Divakov by to aj lakalo ale bez kampane tazko. Nikto koho poznam ani len netusil o nejakej lige majstrov
- 18.10.2023 - 22:27
- +1
- KrebsKandidat
- Sak sa trapite aj v lige. No nedari sa doma nezadarilo sa ani v CHL. Ked si tim s formou este nepotykal...
- 18.10.2023 - 22:48
- 0
- mato_ke
- Trápime..a tak to bolo aj myslené. Ak to tak nevyznelo, moja vina. Skrátka v minulej sezóne mal Slovan aspoň super úvod aj keď vieme ako napokon dopadla jeho sezóna, no mali nejakú fazonu z ligy majstrov a tú my nemáme ani náhodou
- 19.10.2023 - 1:01
- +1
- Dzunkes
- To je velka skoda...
- 18.10.2023 - 21:18
- +1
- doc.koniferum
- škoda.ja by som účinkovanie KE hanbou nenazval.vyslovene kefy neschytali,niekedy možno chýbal kúsok šťastia.chcelo by to dostať sa do ľahšej skupiny.našu ligu haniť nejdem.vyslovene zlá určite neni no ja ju neviem zaradiť.v play off je množstvo výborných zápasov kde si človek ozaj povie,že liga šla veľmi nahor.vlastne aj v základnej časti.a potom príde liga majstrov kde nie a nie chytiť nejaký ten bod.
- 18.10.2023 - 21:20
- +1
- Westbeast0
- "Lahsia skupina" v najbližších rokoch urcite nebude, uz sa to tu viackrat spomínalo, je to zacarovany kruh. A uspokojovat sa tym, ze hanba to nebola lebo neboli debakle... Treba brat do uvahy aj to, ze takto kvalitne timy sa na superovych klziskach pretrhnut nejdu, to bolo vidiet kazdy rok co sa hrala LM v BB... Vela krat prisli bez opor, s omladenym timom, bez vacsej motivacie a prave to bolo treba vyuzit... Lenze tu som tu volu bodovat v kazdom domacom zapase Kosic nevidel, proste nejako to odohrame a bude... Skoda, lebo tento super bol dnes urcite hratelny.
- 18.10.2023 - 21:31
- +2
- monsieurBendt
- Tento Košický výsledok sa zapíše do análov. Škoda toho. Zároveň treba pogratulovať aj prezidentovi nášho zväzu, pod jeho vedením ide liga naozaj hore, 3 krát po sebe v lige majstrov bez bodu to je snáď guinessov rekord.
Pred touto sezónou sa už konečne mohlo niečo zmeniť, no ale nič, máme čo sme chceli - 18.10.2023 - 21:22
- +2
- tulen - kosice
- oranžové dresy: okamžite do ligy ... liga majstrov bez komentu, lebo sa mi nechce ospravedlňovať a prosím si späť košice a nie týchto salámistov
- 18.10.2023 - 21:22
- +6
- dominator97
- ach, takze sa nam predsa len podaril v LM dalsi nulovy trapas
- 18.10.2023 - 21:24
- +1
- V_S_Z
- Mali sme 13 minút čistého času presilovky a dostali sme 2 góly. Adler je fakt veľmi kvalitný ale tento zápas mal skončiť inak. Momentálne sme úplne bez formy a ešte aj z každého nájazdu dostaneme gól. Defenzíva je úplne mimo
- 18.10.2023 - 21:25
- +4
- len_tak
- Tlieskam za snahu: zatiaľ sú stále Košice lepšie ako Slovan v tejto súťaži, dokonca aj raz postúpili.
- 18.10.2023 - 21:25
- 0
- -BBB-
- Super, gratulujem .. inak ja LEN TAK, ty budes inak velmi jednoduchy chlapcek .. ale to LEN TAK medzi recou ..
- 18.10.2023 - 21:34
- +12
- Marchand63
- Nevadi, ze mi zdochla koza, hlavne je, ze susedovi dve.
- 18.10.2023 - 21:35
- +12
- DraciaTlama
- Viem ako sa cítia fanúšikovia Košíc.
Pozrite, dali ste do toho všetko. Vzhľadom na vytlak nasej 7-mej ligy to je nase maximum.
Je to ako to je. - 18.10.2023 - 21:27
- +2
- Daewo_KS
- Skoncit na 24. mieste v konkurencii 24 timov je obrovska hanba. Neziskat ani jediny bod v 6 zapasoch Ligy majstrov je rovnako obrovska hanba. Podotykam - ako uradujuci majstri - sme v tabulke skoncili za takymi masivnymi muzstvami, ako Rouen, Belfast ci Aalborg.
Vsetky poznamky na styl “lebo zreb, lebo rozpocty, lebo zalezi najma na lige”, su len doplnkove info, ktore nic nemenia na veci.
Ale okej. Nadisiel cas naplno to rozbalit v lige bez rozptylovania tymito prehrami - 18.10.2023 - 21:28
- +16
- axxel
- Zase treba povedat, ze taky Belfast mal za superov Salzburg, Bolzano, Pardubice ci Insbruck ... ziadna Skeleftea, Mannheim, Biel ci Raperswill
- 18.10.2023 - 21:35
- +2
- aRt
- To je uplne jedno akych mal superov. Belfast by mal mat problem aj proti nam, keby sa na to ideme pozerat nejako papierovo..
- 18.10.2023 - 21:38
- +3
- -BBB-
- Myslene to bolo v zmysle tom, ze skor uhra Belfast body proti Bolzanu, ako KE proti Mannheimu ..
Pretoze keby mali KE v CHL za superov Bolzano, Innsbruck a Salzburg, tak su v play off .. - 18.10.2023 - 21:39
- +1
- aRt
- S touto formou si o tom dovolim mierne pochybovat, ale je fajn si to mysliet
- 18.10.2023 - 21:42
- +2
- -BBB-
- lenze koeficient nepusti,, cize aby sme boli losovany k superom ako spomenuty, musime proste nejaky rok uhrat body prave proti superom ako vlani Slovan, ci tento rok KE .. matika nepusti.
- 18.10.2023 - 21:44
- +4
- aRt
- Ci nas tu nebrzdi aj zvaz tymi pravidlami na pocet legionarov. Nebyt toho, tak tu aspon Ke ci Ba vedia doniest aj viac zahranicnych.. lenze na 6 zapasov CHL sa to neoplati nikomu
- 18.10.2023 - 21:46
- +1
- -BBB-
- Takto to nemoze spominat,, SVK liga ma byt v prvom rade liahen SVK hokejistov a nemozes pravidla nastavovat kvoli 6tim zapasom v CHL,, to nebude cesta ..
- 18.10.2023 - 21:49
- +7
- KrebsKandidat
- Fakt toto povie fanusik SBA?
- 18.10.2023 - 22:50
- +1
- evgeni71
- fakt to nie je jedno kto to povie?
- 19.10.2023 - 7:23
- +3
- -BBB-
- To je to co ti na tom vadilo? Ci nekoresponduje ti moj nazor s miestom mojho narodenia, ci trvaleho bydliska? No mrzi ma to, ospravedlnujem sa ti, ze ako fanusik Slovana mam takyto nazor a ze sa to nestotoznuje s tvojim pohladom na svet....
- 19.10.2023 - 9:19
- +1
- KrebsKandidat
- Takze, ohybat pravidla slovenskej by bola chyba. Este, ze v KHL ste boli zaklad reprezantacie - toto som tym myslel.
Inak, ano, ohybat pravidla kvoli CHL by bola hlupost. - 19.10.2023 - 10:45
- +1
- -BBB-
- A teda co ma v tvojej hlave suvis /len aby som pochopil tie pochody, mozno sa len nerozumieme/, co ma suvis, ucinkovanie SLovana v KHL a jej prezentacia ako zaklad repre s tym, ze SVK liga by mala byt prioritne miestom na vychovu SVK hokejsitov z pohladu buducnosti SVK hokeja?
- 19.10.2023 - 11:05
- 0
- KrebsKandidat
- Hm, takze sice Slovan sa chvalil, ze bude v KHL zaklad reprezentacie, co nikdy nebol ani nahodou a nejako to fanusikom nevadilo. Ked niekto nadhodi v diskusii k CHL, ze mozno je neuspech dani aj tym, ze mame malo povolenych legionarov, prva reakcia je o tom, ze nie, liga ma vychovavat hracov.
"Tvoj" klub v tom isiel prikladom dlhe, dlhe roky. - 19.10.2023 - 11:46
- +1
- DraciaTlama
- Krebso, nie ze by si v niečom nemal pravdu, len mam pocit, že strašne rád sido nás kopnes keď môžeš. Ale že strašne rád.
- 19.10.2023 - 11:50
- +1
- KrebsKandidat
- Tak ta pocit klame - obcas sa vyjadrim k SBA, no zdaleka nie vzdy a pri kazdej prilezitosti.
Preco v tomto pripade - ja sa tiez len tazko mozem vyjadrit k tomu, ako sa riesili dlhy klubov v minulosti... - 19.10.2023 - 12:26
- 0
- -BBB-
- Moja chyba ... nevedel som ze nechapes citanemu textu. Uz tu chybu nespravim.
Ale treba uznat, ze si od CHL a SVK hracov a vyberu ligy a vacsiemu poctu legionarov, nasiel krasnu odbocku na SLOVAN a KHL .. to treba uznat, ze "si zabil" .. - 19.10.2023 - 12:18
- 0
- KrebsKandidat
- Skoda, ze tiez nechces pochopit co vravim. Dlhe roky Slovan kaslal na vychovu hracov a teraz nam tu ide ukazovat, ako sa to ma robit?
- 19.10.2023 - 12:23
- 0
- -BBB-
- Kde si sa docital, ze Slovan ide ukazovat ako sa to ma robit? kde z mojho prispevku, na ktory si reagoval reakciou - "Fakt toto povie fanusik SBA?" - ja toto tvrdim prosim ta?
- 19.10.2023 - 14:04
- 0
- DraciaTlama
- Bbb, nechaj tak.
- 19.10.2023 - 14:09
- +1
- KrebsKandidat
- DraciaTlama ma recht, nechajme to tak
- 19.10.2023 - 14:26
- +1
- doc.koniferum
- noooo tak Bolzano podľa mňa nejaký čajový súper nebude
- 18.10.2023 - 21:49
- +1
- FeroMotyka
- Keby, a keby Slovan hral proti Trineckej juniorke tak vyhrá.
- 19.10.2023 - 9:07
- +1
- FeroMotyka
- Akože Pardubice sú nejaký slabý tím? Ešte po Tom čo tam nedávno nasypali za peniaze. Lebo tých napr. Belfast porazil. Rouen porazil Skellefteu a Ilves rozbili 6:1! Aalborg jediný bod myslím, že uhral s Tapparou. Ale my sa tu budeme vyhovárať, že sme v skupine nemali Bolzano.
- 19.10.2023 - 9:15
- +2
- -BBB-
- Niekto sa vyhovaral? Len boli pomenovane fakty... nic ine za tym nehladaj,, ked KE odohraju 10 zapasov s Bolzanom tak 7 vyhraju ,, ked ich 10 odohraju s Adlerom Mannheim, tak snad v jednom bude predlzenie..
- 19.10.2023 - 9:20
- +3
- BaW
- Na Ligu sa bez normálnej prezentácie vonku vieš čo....
Toto je správny prístup, no vidím, že na Slovensku to majú asi ešte naopak.
Neznášam vlastné piesočky. - 18.10.2023 - 22:45
- +1
- gigi
- Je to hanba. Už sa teším na vyjadrenie Vinca Lukáča ako to naloží týmto hráčom. Práve som čítal, že naši slovenskí fanúšikovia sa aj pobili.
- 18.10.2023 - 21:31
- 0
- Tizo
- vcera som si na vinca spomenul. lebo dva goly sme dostali na vincov styl ked on stal na cervenej a ostatni mu to hadzali do brejku. katastrofa pri dnesnej akoze zonovej obrane dostat goly zo 70 tych rokov.
- 19.10.2023 - 9:29
- +2
- -BBB-
- Skoda, pozeral som to cele tak nejak jednym okom, ale aj to jedno oko videlo, ze ta vykonnost ich je niekde inde proste .. tak nic, snad zase o rok to niekto skusi, uz zabodovat.
- 18.10.2023 - 21:36
- +2
- aRt
- Nic ma nedokaze tak rozhodit ako ked dovolime superovi ist “najazd” pocas hry. Ved to je uz priam tragikomedia co nasi robia posledne kola smerom dozadu a je uplne jedno ci je to obranca, alebo utocnik..
A tie presilovky radsej nekomentujem.. - 18.10.2023 - 21:36
- +1
- LenTak93
- a tuším tie nájazdy boli až štyri
- 18.10.2023 - 21:48
- 0
- NasHokej97
- Skóre Košíc tento rok v CHL 9:22. Skóre Slovana minulý rok 9:26. Rozdiel 4 golov. Zahrali pekné 2 zápasy doma, ale bohužiaľ v bodoch a moc ani na tom skóre to není vidno. Bohužiaľ toto je maximum slovenského majstra čo je škoda keď taký Rounen dokáže vyhaluziť 1:0 víťazstvo proti Skellefte či dať 4ku Ilves (síce Bčko ale predsa).
Skôr ma ale prekvapuje že vám tá CHL absolutne nepomohla v lige. Ako som čakaľ že budete dominovať, tak naopak prišlo mi že tá CHL vám bola vyslovene na príťaž, hlavne keď začala liga. - 18.10.2023 - 21:40
- +9
- axxel
- Pred zaciatkom LM som cakal nejaky ten bodik, ale nevyslo ... doplatili sme na chyby v obrane, nie len v dnesnom zapase, ale vo vsetkych ... v utoku to bolo take kostrbate, ale tak mali sme suoerov, ktori boli ovela rychlejsi vo vsetkom ... v korculovani, praci s pukom, rozmyslanim, proste vo vsetkom ... vyslovene laty sme nedostali, na nasu ligu ma muzstvo velku kvalitu, tak podme ju ukazat ... uz by mohli aj v nej zapnut aj na viac ako 70% co doteraz predvadzali
- 18.10.2023 - 21:42
- +1
- HcKosiceeeeee
- Mali sme dosť striel, ale nevedeli sme dať gól a potom tie presilovky, no katastrofa. A k tomu sa pridala ešte tá bitka tých futbalových, radšej nepoviem čo, s Nemcami v útrobách štadióna...
- 18.10.2023 - 21:43
- 0
- aRt
- Nemyslis vazne..
- 18.10.2023 - 21:45
- 0
- Wana
- Vidíš a toto je hanba, nie hokej čo KE predvádzali...
- 18.10.2023 - 21:45
- +1
- Dracik_18
- ako myslíš , že domlatili ?
- 18.10.2023 - 21:55
- 0
- HcKosiceeeeee
- Jednému z tých Nemcov ešte aj ruku zlomili ako darček od Slovákov.
- 18.10.2023 - 21:57
- +3
- DENISO6
- Asi chceli to bodové prekliatie Slovenských mužstiev v Lige majstrov zlomiť...
- 18.10.2023 - 21:59
- +2
- Westbeast0
- Na ich FB pisal par minut dozadu jeden z fanuskov co bol v Kosiciach, zatial o ziadnej bitke nepisal...
- 18.10.2023 - 22:05
- +1
- HcKosiceeeeee
- Tak neviem ako je to možné, možno pri tej bitke nebol, lebo aj vedľa mňa sedeli nejakí Nemci, ale tí, ktorí boli zbití sedeli v sektore hostí.
- 18.10.2023 - 22:10
- +1
- HcKosiceeeeee
- To asi sú len takí "fanúšikovia", čo nemajú nič iné na práci len chodiť na štadióny a provokovať a lámať ruky.
- 19.10.2023 - 12:31
- +1
- HcKosiceeeeee
- Áno,budem si fotiť zabitých ľudí, aby si ty mal dôkaz, veriť mi nemusíš, ale neviem , prečo by som klamal.
- 22.10.2023 - 16:47
- 0
- HcKosiceeeeee
- *zbitých nie zabitých, pardon autocorrect
- 22.10.2023 - 16:54
- 0
- zasi
- A bitku si videl,či len otlčených nemcov?
- 22.10.2023 - 17:04
- 0
- HcKosiceeeeee
- Najskôr, keď som vychádzal zo záchodu, tak som iba počul ako po sebe vykrikujú a potom som videl koniec bitky, a to už prišla SBS. Potom som si išiel sadnúť a videl som ako záchranári obväzujú ruku nejakému Nemcovi v ich fanklube. A keď som odchádzal zo štadióna, tak pri bufetoch už bol asi štyria policajti, takže to asi išli riešiť.
- 22.10.2023 - 17:27
- 0
- Kurolišek
- Dosť bolo hanby... ja myslím že Slovensko po toľkých prehrách pozvánku nedostane a tak sa nemusíme stresovať či a kedy vôbec pretrhne túto "smolu" (v skutočnosti prehrať 18 zápasov po sebe nieje o smole alebo šťastí či zlom lose). Košičania a priznávam aj ja si mysleli že to len ten zlý zlý Slovan nedáva tej súťaži čo by si zaslúžila - pravda je taká, že proste kvalita našej lige je katastrofálna a proste mi v LM nemáme šancu ani pri domácom zápase s polomotivovanm súperom z Nemecka hrať o nejaké body. Všetko podčiarkujú 2 góly v oslabení a totálne bezzubá 5 minútovka.
- 18.10.2023 - 21:49
- +3
- NR
- Nevieme do buducej sezony postavit nejaky najlepsi mix hracov z nasej ligy cisto na Ligu majstrov?len sa proste napisu na supisku daneho muzstva,cca 10 hracov?
- 18.10.2023 - 21:56
- +4
- Scorpi
- Hanba
- 18.10.2023 - 21:58
- +2
- Proky99
- Zial sme v takom stave ze mame problem vyhrat minimalne so 70-80% muzstiev nasej ligy, tak ako sme perfektne nacasovali formu na posledne play off tak nam to teraz nevyslo. Je to sport, je to hanba pre nas hokej ze nase 2 elitne kluby za 2 roky odohrali v tej sutazi 0,0nic.
Je to sport, teraz nam akutne treba repre pauzu aspon 10 dni, pocas tych 10 dni nech ich niekto zavrie v steel arene a nech makaju a dru, lebo bez driny ta forma len tak nepride, mena vysledky este nikdy neurobili.
Nech ma buducorocny majster viac stastia - 18.10.2023 - 22:01
- +1
- BaW
- Tak keď to musí byť, tak to jednoducho byť musí.
Obrovská kritika!
Zastávam tu roky slovenskú Extraligu, dokáže vytiahnuť do MS hráčov ako Takáč, Sýkora, Škorvánek, Gajdoš a nebudem to tu vždy ako papagáj opakovať ( všetkých )...
Nebudem tu opakovať stále draft, Kontinentálny pohár, atď.
Príde Liga Majstrov a náš klub nezíska roky bod!
To je vlastne do čerta čo?
Tak ideme do toho hrať ju naplno, alebo robiť hanbu?
Ideme v plných zostavách, alebo sa tam bude dokonca skúšať?
To je potom o čom, toto celé?
A neobstoja ani alibistické reči niektorých, či médií, že Manheim obrovský favorit.
Pane Bože, to už tu neostal rozum ? Ak je Manheim obrovský favorit, ako chcem potom brať zápasy napríklad so švédmi, rusmi, fínmi ?
Vyhrať dokáže Rouen, Bolzano, angláni....a o koľko sú tie ligy slabšie?
My si ideme svoje, raz to nebudeme hrať, raz skúšame, raz ti je príprava.....
To čo predvádzali v tej presilovke 5 minút???
Minulý rok Slovan čo predvádzal a béčkovým Třincom ??
Takto skúšať môžete na prípravnom letnom turnaji niekde v na úrovni domáceho dvojdňového pohára, nie na medzinárodnom fóre!
Obrovské mínus našim klubom v posledných rokoch a hlavne hanbite sa.
- 18.10.2023 - 22:26
- +4
- Kelthuzad123456
- Zial ziadne prekvapenie..nase muzstva tam robia fackovacich panakov..a tak skoro to lepsie nebude
- 18.10.2023 - 22:43
- +1
- KrebsKandidat
- Nevyslo.
Vadi?
Ano vadi - ako fanusik hokeja som sklamany, ale. "VSZ" nemaju najlepsiu formu ani v domacej sutazi, takze by bol zazrak, keby.
Keby co? Vyhrali skupinu? Su veci, ktore ani Boh nema v komptencii.
Postup zo skupiny? Nuz, mozno by sa nasiel nejaky jin gin, ktory by to v komptencii mal.
Par bodov - to mali hraci vo vlastnych rukach. Nevyslo, nemali formu, nemaju ju ani v lige - to sa stava.
Len, vazne som veril v lepsie vysledky. - 18.10.2023 - 22:58
- +1
- radopKE
- Ak je to s tou bitkou a napadnutím od poniektorých bezmozgov z fans VSS pravda, tak už verím a chápem, že komentáre na FB FC Košice sú vypnuté preto, lebo tam padali nadávky, urážanie a vyhrážanie, hráčom a vedeniu.
- 18.10.2023 - 23:00
- +2
- Zkubydu
- Ja som zial zapas nevidel, dufal som ze niekto zhodnoti priebeh lebo zostava sa mi zda byt minimalne: pozliepana. Nevadi pozriem si so zaznamu, lebo hejty na fakt ze sa nebodovalo ma nezaujimaju. Ja som body necakal. Mna zaujima skor vykon jednotlivych hracov a formacii. Ja CHL berem ako moznost sa zlepsovat. Ak niekto cakal ze by Kosice mali porazat tieto kluby, tak ja nie. Pacil sa mi lenBBB aj preto to plusko.
- 18.10.2023 - 23:09
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- julo
- Brutal hanba
- 18.10.2023 - 23:10
- +3
- ZtrykoSlazoU
- tiez hovorim, ze tento "stat" nikdy nemal vzniknut
- 18.10.2023 - 23:17
- +2
- FeroMotyka
- Je to tak, ostať ako CeskoSlovensko strašne by sme rozbíjali svet v športe.
- 19.10.2023 - 9:18
- 0
- PeterLucky
- Pozdravujem vsetkych ludi, co sa 2 roky odbavovali na Slovane v LM, ze ine kluby by tam zahrali lepsie a s viac bodmi. Asi by ti ludia mali viac sledovat hokej mimo Slovenska, aj Ceska, aby si uz konecne vsimli aky prales je slovenska liga.
- 18.10.2023 - 23:34
- +10
- fanke27
- Nejdem hodnotiť naše vystúpenie v CHL lebo sa tu spustilo už dosť hnoju do vlastných radov. Žiaľ, každý z tímov s ktorým sme hrali mal hráčov z úplne inej kategórie, medzinárodný hokej nám dávno utiekol. 2x Slovan a teraz my sme neuhrali ani bod, takže nie je o čom, ten vlak nám proste výrazne ušiel.
Čo ma ale trochu mrzí je to, že tu takmer nikto nespomenul vynikajúceho Plokhotnika ! Ten chlapec doslova vynikal. Korčuľuje ako Parshin, priestoré videnie a techniku má pomaly jak Réway, ja absolútne nechápem prečo ešte stále nemá občianstvo a nehrá stabilne v A-tíme. Doslova nechápem..
Pritom nič v zlom, ale Ceman ma v jednej veci strašne štve, a to v tom že niektorí hráči na to totálne prdia, od prípravy máme obrovské medzery v obrane, aj dnes Breton so Šedivým mali deň otvorených dverí, Olsson s Bretonom v lige pravidelne, Chovan je totálne mimo, pritom mladí chlapci v obrane Hudec ale aj Dravecký dostanú priestor sporadicky.
V NHL keby zahrali hráči tak jak dnes Šedivý s Bretonom, tak hrajú ďalší zápas na farme alebo sedia na tribúne. Nechápem prečo to nemôžeme robiť rovnako, nechápem.. pritom mame v zálohe veľmi šikovných chlapcov ako Draveckého, Hudeca, Bartoša..
V útoku detto.. Plokhotnik ukázal už v minulej sezóne v tých 2 zápasoch obrovský potenciál, dnes zase, no stavím sa že šancu ďalej nedostane… choré.. a toto je aj Cemanova chyba..
Mali by sme okamžite zmeniť ten salámistický prístup v obrane. Dať okamžite šancu Plokhotnikovi a vybaviť mu občianstvo. A spraviť aj pár výmen. Zigo je tu úplne zbytočný. Šedivý za mňa ďalší kandidát. - 19.10.2023 - 1:02
- +5
- LenTak93
- Zigo je (asi) znova zranený, nakoľko včera dostali priestor aj tí, čo v lige sedeli. Ale tiež by mi tu nechýbal.
Zbytočne niektorí sedia počas ligy na tribúne. Nechápem, prečo im nevybavia aspoň prvú ligu, keď už sa znova vysrali na farmu. - 19.10.2023 - 8:13
- +1
- fanke27
- Ja tomu tiež nerozumiem. Máme široký káder a vôbec to nevyužívame..
- 19.10.2023 - 9:45
- 0
- roa
- S Plokhotnikom to trochu preháňaš, aj keď je to bezpochyby talent.
A čo sa týka občianstva tak to vraj aj s Krasnozhonom odmietli, neviem čo je na tom pravdy. - 19.10.2023 - 8:30
- +3
- fanke27
- Vôbec to nepreháňam. Chlapec naskočil do rozbehnutého vlaku, priamo proti kvalitnému súperovi v CHL a bolo ho vidno v každom striedaní.. na to, že je malý, tak je dosť silný na puku, výborne korčuľuje, dával krásne prihrávky.. a bavíme sa o chlapcovi, ktorý opakujem naskočil do rozbehnutého vlaku a má koľko 20 či 21 rokov? A bol lepší jak polovica tímu.
No chlapec nehrá v Áčku..
A s tým odmietnutím, to také krčmové reči. Spilar už dávnejšie tuším hovoril, že im budú riešiť občianstvo, tak sa mi nechce veriť, že by to hovoril, keď by to samotný Plokhotnik nechcel - 19.10.2023 - 9:52
- +1
- LenTak93
- Plochotnikov príklad však ukazuje, že z pohľadu posunu do A-tímu je veľkou prekážkou status cudzinca. Košičania majú podpísaných sedem legionárov a ak by mali dať príležitosť mladému Ukrajincovi, museli by poslať na tribúnu niektorú zo zvučnejších posíl. Neuvažoval preto Krasnozhon o zmene občianstva? „Je to ťažká otázka. Nevylučujem to, ale som hrdý Ukrajinec a nechcem sa zbaviť ukrajinského občianstva.“
- 19.10.2023 - 10:28
- +1
- fanke27
- Tak to je blbé.. ak to je tak aj u Plokhotnika, tak potom to je veľká škoda.
Navyše opäť funguje dvojité občianstvo, čiže.. trošku nelogický krok z ich strany.
Lebo minimálne Plokhotnik na A-tím má určite - 19.10.2023 - 10:44
- 0
- somrak
- ???: ak by dostal slovenské občianstvo tak potom by automaticky stratil ukrajinské?? to je čo zas za stredovek??? 😳
- 19.10.2023 - 11:42
- 0
- somrak
- to mi príde ako pekná blbosť pre ukrajinca odmietnuť ak ti niekto ponúka občianstvo krajiny EÚ vďaka čomu získaš silný pas do celého shengenskeho priestoru a drvivej väčšiny sveta.. what the??! nechce sa mi tomu veriť ☺️
- 19.10.2023 - 10:12
- 0
- aRt
- Ina narodnostna mentalita.
- 19.10.2023 - 10:50
- 0
- somrak
- presne aj ja som sa chcel spýtať na Plokhotnika a jeho občianstvo..
taký Ferenc má tuším jedného rodiča Slováka čiže tam absolútne nič nestálo v ceste a vybaviť občianstvo mu trvalo skoro celú sezónu, až tesne pred playoff ho dostal.. ale Plokhotnik je čistý Ukrajinec čiže on musí ostať žiť na Slovensku neviem koľko rokov aby mal vôbec nárok, nie? uvažovalo sa o výnimke kvôli vojne žeby Ukrajinci neboli braní v lige za legionárov, ale keď vidím ako veľmi dementná je slovenská spoločnosť, čo za ľudský odpad si zvolila do vlády, ako drvivá väčšina SZLH je proruská a Šatan keď už konečne raz otvorí ústa ako napr. v podcaste u Valabika tak je z toho škandál roka a nakoniec je vlastne najlepšie keď je ticho, tak silno pochybujem že Plokhotnik si seriózne zahrá za KE v najbližšej dobe ak vôbec niekedy.. čo je obrovská škoda lebo vždy keď som ho videl hrať, VŽDY som mal pozitívne dojmy a včera vyslovene že exceloval - z prvej ligy z večera na ráno nabehnúť do CHL proti Mannheimu, v útoku s Jokelom a Havrilom a taký výkon podať?? klobúčisko hore!! ☺️ - 19.10.2023 - 9:46
- +3
- fanke27
- No je tu už 4 roky, neviem aké sú podmienky ohľadom toho momentálne
- 19.10.2023 - 10:47
- 0
- somrak
- hej? už 4 roky?? to som nevedel.. ja som myslel že prišiel k nám až po začatí vojny..
nuž v západnej Európe to býva okolo 5 rokov nutnosti byť registrovaný v danej krajine kým získaš nárok požiadať o jej občianstvo..
ale ak je pravda že stratí ukrajinské ak získa slovenské, potom je to jedno tak či tak 😕 dosť smutné zákony... - 19.10.2023 - 12:05
- 0
- fanke27
- Podľa mňa nestratí ukrajinské, normálne funguje dvojité občianstvo. Mal by ukrajinské aj slovenské, preto tomu nerozumiem prečo im to až tak vadí.. by si veľmi obaja chlapci polepšili
- 19.10.2023 - 13:58
- +1
- BieloModra
- preco nehral Hunter?
Dan Ceman, tréner HC Košice: "Dnes sme odohrali veľmi dobrý zápas, páčil sa mi náš prístup k nemu. Bolo pre nás jednoduché motivovať sa na zápasy v Lige majstrov. Odohrali sme dobrú prvú tretinu, páčil sa mi aj náš výkon v hre piatich proti piatim. Mannheim má kvalitný tím a sme radi, že sme sa proti nemu prezentovali v dobrom svetle."
a tak vlastne kaslat na bodyskoda oceliari
- 19.10.2023 - 7:31
- +1
- BlackCrow
- Bolo pre nás jednoduché motivovať sa na zápasy v Lige majstrov.
Tak určite.. - 19.10.2023 - 7:48
- +3
- Smith
- Ked tomu hovoria motivacia nechcem vediet aku maju motivaciu na bezne zapasy
- 19.10.2023 - 7:51
- +3
- BieloModra
- ...ale dresy ste na LM mali naozaj velmi pekne....
- 19.10.2023 - 8:02
- +2
- BlackCrow
- To hej. Snáď sa podarí nejaká výnimka aj pre ligu lebo to nejednému znás vadí vidieť len bielu a čiernu verziu.
- 19.10.2023 - 8:26
- +1
- BieloModra
- a nebudete ich drazit?
- 19.10.2023 - 8:28
- 0
- BlackCrow
- fasa suvenír. na pamiatku 0,00
- 19.10.2023 - 8:37
- +1
- BieloModra
- a gabriel sa uz vyjadril ?
- 19.10.2023 - 8:49
- 0
- BieloModra
- G... Gabriel
- 19.10.2023 - 8:49
- 0
- BlackCrow
- keď dostane povel. až potom
- 19.10.2023 - 11:27
- 0
- MaToooo
- V preklade:
Slovenská liga stojí za h...o. Tímy ktoré hrajú LM sú úplne iná galaxia. Sme radi ze sme pri našich presilovkách dostali iba dva góly. - 19.10.2023 - 7:52
- +2
- BieloModra
- normalne uvazujem ci to viac ne...rie mna ako ich
ok ok
- 19.10.2023 - 8:01
- 0
- granlund84
- Liga majstrov sa zlepšuje. Naberá na prestíži, na sledovanosti, na vážnosti. Otázka času kedy bude podobná v hádzanej alebo v basketbale. Keď budem mať čas porovnám aj stúpajúcu návštevnosť. To čo predviedli naše vlajkové kluby za posledné tri roky nie je nič iné ako hanba. Ak niektorý funkcionár si myslí ako je dobrý tak nech sa pozrie do zrkadla. Ja kvalitu ligy vnímam cez medzinárodné zápasy. Kritizovať niečo a radiť to nám ide ale zaťať zuby a urobiť kvalitnú robotu to už nie. A keď tréner po prehre 1:4 povie odohrali sme dobrý zápas...Rouen včera odohral dobrý zápas!!
- 19.10.2023 - 10:19
- +2
- 97
- Rouen....Ilves postavil dorostence.
- 19.10.2023 - 10:29
- +1