Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Košice sú naďalej bez bodu, s AIK Skelleftea prehrali 1:2

zdroj: TASR
10.10.2023 19:38 TASR

Hokejisti HC Košice nebodovali ani vo svojom piatom zápase v Lige majstrov. V utorňajšom domácom zápase prehrali so švédskym tímom AIK Skelleftea 1:2 a prišli aj o teoretickú šancu postúpiť do vyraďovacej fázy. So súťažou sa rozlúčia domácim duelom s Adlerom Mannheim v stredu 18. októbra.


Švédsky tím sa od úvodu prezentoval aktívnym korčuľovaním, vďaka ktorému sa viackrát usadil pred brankárom Janusom. Košičania mali problém vyvinúť súvislejší tlak a hrozili najmä z brejkov. Hostia išli do vedenia v 6. minúte, keď po strele obrancu Grangberga vyťažili zo zakrytého výhľadu Janusa - 0:1. Košičania sa následne ubránili oslabeniu a na začiatku druhej časti vyrovnali. Prečíslenie troch proti dvom zakončil Lunter - 1:1. Domáci si dávali väčší pozor na defenzívu, no v 33. minúte prepadli v útočnom pásme a únik dvoch na jedného zakončil Pär Lindholm - 1:2. "Oceliari" sa do vyložených šancí príliš nedostávali, v závere druhej časti však mohol vyrovnať Pollock, no po brejku neprekonal brankára Rautia. Domácim nevyšla snaha o vyrovnanie ani počas dvoch presiloviek v úvode tretej časti. V nej predviedli väčšiu streleckú aktivitu, ale bez želaného efektu.

 

HC Košice - AIK Skelleftea 1:2 (0:1, 1:1, 0:0)

Góly: 23. Lunter (Chovan, Rogoň) - 6. Grangberg (Dzierkals, Stenman), 33. P. Lindholm (Sikura, Lindberg). Rozhodovali: Bača (Poľ.), Stano - Durmis, Synek (všetci SR), vylúčení: 2:3 na 2 min, presilovky a oslabenia: 0:0, 2633 divákov.

Košice: Janus - Olsson, Breton, Ferenc, Zech, Šedivý, Deyl, A. Bartoš, Hudec - Krivošík, Pollock, Fejes - Rogoň, Chovan, Lunter - Lamper, Berger, Jääskeläinen - Bačo, Šimun, Havrila

Skelleftea: Rautio - Pudas, Forsfjäll, Sandin-Pellika, Nilsson, Grangberg, Olsson, Lundberg - Sikura, P. Lindholm, Lindberg - Vuollet, Johnson, Hugg - Heikkinen, Lindström, M. Lindholm - Dzierkals, Z. Forsfjäll, Stenman

hlasy:
Dan Ceman, tréner HC Košice:
"Páčila sa mi naša prvá tretina. Mali sme dobrý štart, začali sme dôsledným forčekingom. Veľkú časť druhej tretiny sme strávili v obrannom pásme. To sa mi vôbec nepáčilo. Boli sme z toho frustrovaní a vybíjali sme si to sami na sebe. To je to jediné, čo sa mi nepáčilo na našej hre, pretože sme potom dovolili našim emóciám, aby nám diktovali, ako máme hrať. V tretej tretine sme emócie pozitívne využili. Páčilo sa mi, ako sme bojovali až do konca. Som hrdý na náš výkon a myslím si, že aj hráči. Musíme sa poučiť z našich chýb."
Mário Lunter, útočník HC Košice: "Do každého zápasu ideme s cieľom zvíťaziť a tak to bolo aj dnes. Myslím si, že tento zápas mohol ísť aspoň do predĺženia. Veľmi nás mrzí, že to nevyšlo. V presilovkách musíme vyvinúť väčší tlak. Prišlo nás povzbudiť veľa fanúšikov, tlačili nás a mrzí nás to aj kvôli nim."
Patrik Rogoň, útočník HC Košice, ktorého vyhlásili za najlepšieho hráča tímu: "Hostia mali po väčšiu časť zápasu optický tlak, viackrát nás zatvorili v pásme. Snažili sme sa hrať jednoducho, vyhadzovať puky z pásma a hrať na protiútoky. Vedeli sme, že budú silní s pukom a často nás budú forčekovať. Z toho sme aj strelili náš gól, oni, žiaľ, dali dva a preto zaslúžene zvíťazili."
Robert Ohlsson, tréner AIK Skelleftea: "Bol to kvalitný zápas. Páčila sa mi atmosféra a energia, ktorú mali fanúšikovia. Museli sme hrať veľmi dobre na to, aby sme zvíťazili. Z nášho pohľadu boli prvá a druhá tretina určite lepšie než tretia."

zostávajúci program HC Košice v LM:

streda, 10. októbra: Košice - Adler Mannheim /18.30/

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Turnaje Liga majstrov


BlackCrow

 

Vynikajúca tretia tretina!

Potrebovali by sme obrancu ktorý dokáže vystreliť od modrej a puk v nejakej kvalite a rýchlosti aj trafí bránu.

Mohol by mi niekto vysvetliť prečo nehráme v týchto dresoch v lige ?

:kosice:
10.10.2023 - 20:04
+13

RebeccaBlack

 

uz len kvoli dresom sa dnes oplatilo prist na stadion. nadhera!
10.10.2023 - 23:15
+7

ZtrykoSlazoU

 

snad daju vsetko do drazby, od dresov az po ponozky
11.10.2023 - 1:19
0

FeroMotyka

 

Vynikajúcich 0 bodov.
11.10.2023 - 8:20
+8

BlackCrow

 

A teraz čo?

Že hranol vyhral voľby tak teraz ani z domu nevyjdem? Ta hmla ti nerobí dobre.
11.10.2023 - 8:59
+16

FeroMotyka

 

Rob si čo chceš, ale 0 bodov tam je stále.
11.10.2023 - 20:33
0

wedro

 

Ďakujeme za vás názor : Len toľko HCKE nehrajú poprvýkrát majú najviac účasti v LM a získali najviac bodov zo všetkých SR tímov ktoré hrali LM ☝️


Ak sa nepodarí bodovať poslednom zápase nič sa nedeje hokejový život pôjde ďalej 😉

Ale chápem hejteri budú mať aspoň o čom písať slušne povedané 🤤


Takzetak®
11.10.2023 - 15:18
+1

FeroMotyka

 

Som zvedavý na vaše komentáre keď tam bude napr. Slovan a nebude sa mu dariť či pôjde takto hokejový živoť ďalej x)))
11.10.2023 - 20:32
+1

granlund84

 

Treba si naliať čistého vína, európsky hokej nám utiekol. Keď Rouan z francúzskej ligy dokáže vyhrať v Skelleftea... keď rátam aj Slovan SEDEMNÁSTA prehra v rade!!! Keď sa chceme hrať na vlastnom piesočku ok, ale niečo tu není v poriadku
10.10.2023 - 20:06
+89

AndrejTN

 

+
10.10.2023 - 20:14
+2

doc.koniferum

 

ak si dobre pamätám minulý rok tam pochytali nejaké body aj poliaci,írsky belfast,francúzi a pod
10.10.2023 - 20:19
+9

radopKE

 

Európsky hokej nám neutiekol. My sme sa k nemu nestihli ani priblížiť.
10.10.2023 - 21:32
+5

moke19

 

čuduješ sa? veď piataci hrávajú zápasy organizované zväzom na polovičky plochy (rozdelené naprieč)! Sme na smiech, áno aj inde hrávajú prípravky na polovičky plochy, ale rozdelené po dĺžke, kde sa napr. návyky na ofsajdy pestujú od útleho veku, ako píšeš, niečo tu nie je v poriadku
11.10.2023 - 7:56
+4

strojar

 

Vidím, že zjavne nepoznáš vyjadrenia prezidenta SZĽH o skvelom napredovaní slovenského hokeja.
11.10.2023 - 13:23
+2

Marchand63

 

Tretia tretina aj vdaka presilovkam dobre, ale inak bol markantny rozdiel v kvalite. Vysledok je dost zhovievavy, Janus na hrad.
10.10.2023 - 20:08
+8

fanke27

 

Žiaľ tie popredné európske tímy sú inde, škoda ale že aspoň nejaký bodík šťastne sa nám nedarí uhrať, lebo výsledkovo to skoro stále tesne držíme, hlavne keď nás Janus podrží ako dnes.

Nebudem tu ale haniť našich, vlak so svetovým hokejom nám proste utiekol, ale skôr by som poukázal na dve aspekty hry smerom do ligy.
Od Švédskeho vicemajstra by sme sa mali priučiť jednej veci. Veľký rozdiel bol v pohybe, Švédi v útoku nonstop korčuľovali aj bez puku ale hlavne rozdiel bol v obrannom pásme. My hráme aj v lige túto sezónu taký pasív box, kedy len stojíme s 5timi hráčmi, nenapadáme, nejdeme hokejkou do prihrávok, neznepríjemňujeme súperom život a nechávame ich nás točiť. Švédi dnes v obrane boli jak kliešte, neexistovalo že by nám dali kúsok priestoru, veľmi aktívne pracovali hokejkami.
Pointa.. trochu tu nadávame menovite na našich bekov, no mám skôr pocit, že systémovo veľmi vlažne hráme v obrane, len takú tieňovú obranu s prizeraním sa na súpera.
Aj v posledných domácich zápasoch, či Zvolen ale aj Michalovce sme točili v útoku, oni sa poväčšine sústredili na protiútoky, kde sme v obrane im pomaly červený koberec rozprestreli a hrali úplne ľahkovážne, bez dôrazu…

Druhý postreh. Na presilovke sa ponúkame, nemá kto strieľať, pritom Lunter, ktorý má fakt super strelu švihom, čo neraz predviedol, tak sedí na striedačke.. chýba nám v presilovke variabilita. Lunter by tam mal hrať a takisto by bolo fajn získať obrancu s dobrou strelou, čo sa asi už nepodarí, lebo taký slovenský hráč na trhu nie je
10.10.2023 - 20:09
+9

LenTak93

 

veď Lunter chodí na presilovky
10.10.2023 - 21:09
+1

fanke27

 

Nie stále, len občas tam bol
10.10.2023 - 22:52
0

Matej8199

 

Za 3. tretinu klobúk dole.
Dneska hral super Lamper, to je makač jak hovado. Chovan výborny dnes takisto, Fídžs, z obrany asi najlepší Breton.

Škoda, stále sme bez bodu pričom tie výsledky nie sú ani na hanbu, ani tá hra nie je úplne že zlá. Ale rozdiel tam je a týmto TOP európskym tímom sa nemôžeme rovnať. A ani nikdy nebudeme, taká je realita a netreba sa za ňou schovávať
10.10.2023 - 20:11
+1

RebeccaBlack

 

Fejes podla mna dnes ako jediny hral vyrovnanu partiu cely zapas so superovymi hracmi. velmi mu to dnes chutilo. skoda tej tycky
10.10.2023 - 23:16
+1

HokejBJ

 

Neviem niekedy tam fakt chýba aj kus šťastia. Ako hej Janus chytal pekne ale napríklad škoda že sa ten puk pri tej šanci v prvej presilovke odrazil od vnútornej tyčky ne do vnútra alé von. A celkovo tam v tej tretej tretine vysel ten vyrovnávajúci gól vo vzduchu. Škoda že fakt ten zreb našim klubom ani nedovolí uhrať nejaký zaujímavý výsledok lebo jednoducho naše kluby nemajú na to aby konkurovali top tímom z NLA a SHL. Tam by nám trebalo chytnut niekoho z rakuskej britskej francúzskej a podobných lig lenže sme v 4 koši
10.10.2023 - 20:23
+5

BaW

 

Jeden z mála normálnych názorov tu.
10.10.2023 - 23:49
+1

lucano22

 

Fanke27
Úplný súhlas 👍
10.10.2023 - 20:27
0

Zkubydu

 

Mne sa nas vykon pacil: Neocakaval som ze vyhrame... Superi s ktorymi sme hrali su jednoznacne inde. Mne je definitivne jedno kolkokrat kto prehral a dokonca aj keby Belfast zabodoval, pre mna to neocierni nasu snahu. Mne je jasne, ze sme slabsi, ale paci sa mi co sme predviedli... Mnesa okrem Misa Lunterapacil aj Kricvosik a Fejes ci Polock a najma Janus. Ak by takto chytal v lige nestracali by sme body. Za mna spokojnost s predvedenou hrou. Netvrdim ze to bolo bez chyb...
10.10.2023 - 20:27
+1

Marchand63

 

Lunterapacil a Kricvosik 😂.
10.10.2023 - 20:35
+16

Zkubydu

 

Lunter & Krivosik: malo byt... ale tesi ma ze som ta pobavil...
10.10.2023 - 20:47
+1

vanes je dukla

 

Nevidel som ešte ani jeden zápas CHL.
A keďže v hokeji sa body za umelecký dojem nedávajú,tak čisto výsledkovo je to hanba,či sú tam Košice,alebo Slovan.
10.10.2023 - 20:28
+8

MitoBB

 

To som chcel napísať. Tak ako fandím každému Slovanu ak nás zastupuje vo svete tak fandím aj Košiciam.
Na jednu stranu je pekne tu čítať samé pozitivne komentáre po každom prehratom zápase ale ked to porovnám s minulým rokom a Slovanom tak rozdiel nie je žiadny. A oni dostávali tu na HP iné nakladačky od komentujucich a pritom su KE na tom rovnako. ani bod. Skóre 8:18 hovorí za vsetko a nemáme sa z čoho tešiť. A chváliť, ze dvaja hráči lietali po ľade… nechám to na vas ak to stačí
10.10.2023 - 20:54
+27

Mato-Mi

 

Suhlasim s tebou. Ludia si vylievali zlost, lebo Slovan.
10.10.2023 - 21:07
+18

FeroMotyka

 

To síce hej, ale keď prehral Slovan s juniorkou Trinca tak to bolo ešte málo zlosti
11.10.2023 - 8:25
+1

DraciaTlama

 

Som rada ze si ten shitstorm teraz Košice a jeho fanúšikovia nemusia prechádzať.
Je tak ľahké kopať...tiež fandim Košiciam a podporíme ich a nevysiela sa im.

Niekedy mám pocit že Slovan je proste vždy na rane lebo Slovan.
10.10.2023 - 22:01
+6

HC

 

Neveril som tomu, ale blizi sa ten cas, ked asi prehram stavku. Idem ti uz kupit cokoladu 🙂
10.10.2023 - 22:15
+1

DraciaTlama

 

HC

Ešte vydrz.
Ale mam návrh.

Tu bonbonieru MonCheri kúp ale venuj ju svojej pani, aldcere, kamoške, sestre, partnerke...a urob hej radosť. A týmto budeme kvit
10.10.2023 - 22:19
+5

HC

 

Nene, stavka je stavka, trvam natom 🙂
10.10.2023 - 22:41
+1

DraciaTlama

 

Tak dobre
11.10.2023 - 9:51
+2

Proky99

 

Slovan by mozno ten shitstorm nedostaval, keby sa v jednom kuse nepokusal niekde utiect z tejto ligy, ak by v minulosti ked sa mu podarilo utiect do KHL sa nevysmievali jeho fanusikovia ze konecne uz nemusia hrat tuto “smiesnu” ligu. Mozno keby sa zachoval a snazil sa zachovat tu narodnu hrdost, nieco budovat domace a nie vzdy niekde uniknut hladat u susedov nejake spasenie tak by sa mu dostalo aj viac ucty.
Nie je vsetko tak jednostranne ako sa zda.
11.10.2023 - 15:15
+6

DraciaTlama

 

Ked sa sused chova ako hulvat, musim aj ja?
11.10.2023 - 15:41
+2

Proky99

 

Ked ma sused vypestovanu krajsiu tekvicu pojdem sa prizivovat na jeho, alebo buduci rok sa pokusim vypestovat podobnu?
11.10.2023 - 17:03
0

DraciaTlama

 

pozri, chovaj sa ako hulvat

ja do KE kopat nebudem
11.10.2023 - 17:44
+2

Proky99

 

Ja si nepotrebujem do nikoho kopat, mna zaujimaju len Kosice, na medzinarodnej scene fandim vsetkemu slovenskemu. Len od vas je tu velke pocudovanie preco tu ide tolko hatu tak som ti dal vysvetlenie.
11.10.2023 - 22:47
+1

omen

 

pozri i pred odchodom do KHL tu Slovan bol tercom nenavisti... za majitela, za rozhodcov, za to, ze je to hlavne mesto a ja neviem zaco este... vzdy sa nieco najde Je to o mentalnom nastaveni... ked nechcem hejtovat, tak nebudem Mna (a i dalsich) skor udivije to, ze vela ludi chce
11.10.2023 - 23:52
+3

Fandimhokeju

 

Opravte prosím termín posledného zápasu na 18.október.
10.10.2023 - 20:31
+2

Fandimhokeju

 

Taký malý postreh, ale inšpiroval ma dnešný zápas. Pri hraní švédskej hymny som si uvedomil, že ju hrajú aj nášmu Olssonovi. Samozrejme nechcem, aby sa hrali pred zápasom hymny všetkých zúčastnených, ale nemyslím si, že by bol problém vyvesiť malé vlajky štátov zahraničných hráčov košického klubu vedľa slovenskej. Pri hraní slovenskej hymny by sa ešte viac mohli stotožniť s klubom. Samozrejme to by mohli mať takto všetky kluby.
10.10.2023 - 20:44
+6

Daewo_KS

 

+
10.10.2023 - 20:50
+1

Mato-Mi

 

Nemyslim si, ze vyvesovat rusku vlajku by bolo vhodne.
10.10.2023 - 20:51
+20

Fandimhokeju

 

Ruská vlajka sa nezverejňuje nikde v relevantných športových podujatiach, viď hlavne tenis. Takže to je ten najmenší problém.
10.10.2023 - 21:02
+1

Mato-Mi

 

A ty ju chces zavesit na nase stadiony.
10.10.2023 - 21:06
0

Fandimhokeju

 

Asi si nepochopil, ako som to myslel. Samozrejme, že nie. V žiadnom prípade.
10.10.2023 - 21:09
+1

AzraeI

 

A jak si to predstavujes teda? Ze budu mat svoju vlajku vsetci hraci v klube len ruski nie? To ma aku pointu z pohladu klubu? Co konkretne tym bude klub komunikovat svojmu hracovi? Urcite to ma potencial v kabine vyrobit skvelu atmosku, hotovy kokteil stastia, o to stoja vsade.
10.10.2023 - 21:35
+8

Fandimhokeju

 

Ja som hlavne hovoril o KE, kde momentálne nie je žiaden Rus. A potom som nedomyslene dopísal za 5sekund vetu o ďalších kluboch. Nič viac, nič menej. Takže sorry.
10.10.2023 - 22:09
+1

AzraeI

 

Takto povedane tomu rozumiem lepsie. Legitimne. Iba som chcel podotknut, ze vseobecne vzate nema logiku, ak uz nejaky klub angazuje Rusa, aby potom hral ententiky s vlajkami.
11.10.2023 - 5:27
0

FeroMotyka

 

Áno, každý normálny Rus tam ani svoju vlajku nechce vidieť.
11.10.2023 - 8:26
+2

AzraeI

 

Normalny Rus chce vsetko mozne, ale tebou popisovane medzi jeho autenticke tuzby rozhodne nepatri. Ak teda vychadzame zo slovnikovej definicie normalny - obvykly, bezny. A ak by sme aj vychadzali z ad hoc definicie, ktoru sa tomu slovu snazis prisudit ty, teda predpokladam, ze nieco ako "moralny, slusny", tak Rus je clovek ako kazdy iny. A u clovekov a cloviecikov je to uz raz tak, ze sa ich spravanie a postoje v case menia, takrečeno aktualizuju. Podla moralnych noriem, ktore sa dokazu velmi dynamicky vyvijat - tiez v case.

Co tym chcem povedat? Ze by som sa na normalnost radsej nespoliehal. Ak mam ako majitel klubu pocit, ze chcem urobit naozaj vsetko pre svetovy mier, nemoze ma predsa uspokojit zvesenie vlajky. A ak mi ie primarne o vysledky a hokej, potom nema vyznam sa zastavovat v polovici a robit sarady s vlajkami, no nie? Pre mna by to posobilo rovnako bizarne, ako keby niekto rusku vlajku na stadion vyvesil, a ziadneho ruskeho hraca nemal. Nieco podobne absurdne mame v Presove, este stale tam visia vlajky USA a Kanady, hoci hracov tychto narodnosti aktualne nemame. Ale na obhajobu poviem, ze je to vysledok nedoslednosti, nie prasvedcenia.
11.10.2023 - 11:32
0

counter

 

Ja si vôbec nemyslím , že vôbec nejakú inú vlaku by tam mali vešať. Max.tak klubovú. Tí hráči hrajú za svoj klub , nie za svoju krajinu.
A teraz opačne,aj ten Rus reprezentuje iba svojho zamestnávateľa a nie krajinu . V Tomto prípade podľa tejto "myšlienky" mala byť vyvesená aj tá Ruská...
11.10.2023 - 18:11
0

Duri_L

 

Inak svedska vlajka dnes v Steel arene visela.
10.10.2023 - 21:18
+1

PeterLucky

 

Este stale tu bude niekto dristat ako ide slovenska liga hore? Ani Slovan, ani Kosice v Lige Majstrov za posledne 3 sezony neuhrali NIC. A to su 2 slovenske kluby s najvacsim potencialom, co sa tyka stadionu, rozpoctu a velkosti trhu. Slovenske kluby este pred 10 rokmi s tymito klubmi dokazali ako-tak hrat. Slovan hostil finale European Trophy, jednu sezonu skoncil 3. na Super Six, Kosice tiez vedeli postupit zo skupiny v Lige Majstrov. Takze evidentne ta liga hore nejde, skor naopak - ide dole. A low cost importy z ECHL to zjavne nevytrhnu.
10.10.2023 - 20:53
+22

DENISO6

 

Liga sa vyrovnáva ale určite nejde hore
10.10.2023 - 21:13
+15

blaznivyir

 

Omyl...ide hore, ale ostatné krajiny vďaka životnej úrovni idú rýchlejšie ako my😔
10.10.2023 - 21:28
+6

HokejBJ

 

Áno ja si stále myslím že ide hore. Sledujem skoro každé kolo a oproti minulej sezóne je rýchlejšia určite. A neviem ja viem že to tak nemyslíš ale z celého toho príspevku mám až pocit že ti to robí radosť
10.10.2023 - 21:28
+4

Riky21

 

Praveze tento rok je asi prvy krat, kedy do nasej ligy prislo tolko hracov priamo z AHL ci DEL - Acolatse, Daugavins, Pearson, Kupsky, Zech, Berger, Hora, Wilkins, Brown...
10.10.2023 - 22:38
+9

KrebsKandidat

 

Len kosice?
10.10.2023 - 22:43
0

BaW

 

Proti komu pre BOHA hrali, tie naše kluby za toto obdobie ?????

Nie náhodou proti tým existujúcim jediným lepším šiestim ligám v Európe... ???

To, že z tých od ôsmeho miesta pod našou ligou ( klubom ) Britskej, IceHL či Francúzskej vyhrala naša predposledná Nitra Kontinentálny pohár, to sa nepíše?

Trošku triezvosť.
10.10.2023 - 23:52
+1

DENISO6

 

Tipická Slovenská mentalita nevadí že sú oni pred nami, na nich nemáme. Hlavne nech nás neobehnú tí za nami....
11.10.2023 - 6:45
+8

Sunkafit

 

Je ovela pravdepodobnejsie ze sa dotiahne niekto z tych za nami ako ze dobehneme niekoho pred nami
11.10.2023 - 14:15
+3

julo

 

11.10.2023 - 11:19
0

weefoe

 

Šport je už raz taký, niet sa za čo hanbiť.
10.10.2023 - 20:58
0

Fandimhokeju

 

A to ešte boli časy, keď KE boli 2x druhé mužstvo v Európe. Prvé bolo vtedy CSKA Moskva,čo bolo vlastne repre ZSSR. Samozrejme je to pritiahnuté za vlasy, ale je to fakt.
10.10.2023 - 21:07
+3

Duri_L

 

Nechybalo vela k vyrovnaniu, skoda tej tycky v presilovke v 3. tretine.
Ako taka zaujimave, takmer presne 8 rokov dozadu, 22. septembra 2015, Kosice doma zdolali Skellefteu 4:3
https://dennikn.sk/248243/kosicania-vyhrali-prvy-zapas-ligy-majstrov-nad-aik-skelleftea-v-zavere-rozhodol-lapsansky/
10.10.2023 - 21:17
+4

Duri_L

 

*zaujimavost
10.10.2023 - 21:19
0

LenTak93

 

ten zápas mám ešte doma nahratý všetky góly poznám naspamäť

inak nič proti tejto Skelleftei, ale vtedy mi ten ich mančaft prišiel viac nadupaný
11.10.2023 - 7:11
+2

AzraeI

 

Videl som poslednych par minut, malo to fakt solidne tempo. Povedal by som, ze tam bolo par momentov, ked chybalo trochu stastia. Skoda, ze to nevyslo, ale nic nove na druhej strane.
10.10.2023 - 21:38
+1

Kurolišek

 

17 zápasov bez bodu... nielen prehra. Turecké kluby by uhrali viac. Seriózne ak to napíšem - Ferencváros alebo Bukurešť si zaslúžia skôr pozvánku ako naše kluby. To čo predvádzame je jedna veľka hanba. Iste dnes to nebola nejaká katastrofa od Košíc. Ale pomer striel po 2. tretine bol až nedôstojný na to že sa hralo doma. Naši hráči a cudzinci tu dostávajú slušné peniaze ale medzinárodná konfrontácia ukazuje že sa treba vážne zamyslieť čože mi tu produkujeme. Kluby dostávajú viac peňazí od televízie a sponzorov. Diváci platia viac za vstupenky, hráči dostávajú viac od klubov. A kde je výsledok? 17 prehier v rade vo futbalovom svete je snáď zrovnateľné len so San Marínom. A už prestaňte kňučať nad losom, s kým by ste chceli hrať keď ukazujeme veľké nič? Opravnené sme v klubovej scéne v poslednom odpadkovom koši. Jedna olympiáda nám zas zalepila oči na chvíľu ale toto nejde nevidieť. Ak tam namiesto tohto staršieho Jánošika na lavičke nastúpi trochu slabší tréner tak aj naša repre bude mať čo robiť. Kluby tu idú robiť revolúciu pomaly, skoro rozdelili ligu a potom vidíme že sme za fackovacieho panáka Európy. Kto zo silnejších líg nás môže brať vážne, že tu máme "produkt"? V NHL budeme mať na tento rok na štarte ročníka 5 hráčov... 5! Strašne ma to hnevá... dúfam že už pozvánku nedostaneme a budeme hrať ako rovný s rovným - v Kontinentalnej lige. S veľmocami ako Poľsko, Litva, Maďarsko a Srbsko. Tam nám to ide... najelpšie vo finále poraziť nejaký klub z Alpen ligy po nájazdoch a sme svetový.
10.10.2023 - 22:07
+12

HokejBJ

 

Ako čakať že uhráme dačo to je ako keby si čakal ze Viktoria Plzeň postúpi zo skupiny kde mala Bayern Barcelonu a Inter. Proste proti takým gigantom to vždy bude takto. A hoc Košice prehrali 1:2, Budapešť by dostala v každom zápase snad okolo 10.
10.10.2023 - 22:37
+6

Kurolišek

 

Hej... to sa hovorilo aj o Krakovu a ajhľa chlapci z Krakova alebo Katovíc body uhrať vedia... minulý rok Krakov uhral bodov 6 a Katovice 2 predtým Jastrzebie 7 bodov a ešte predtým Tychy 4 body. Sme horši ako Poľská liga? Tento rok nepozvali ani jeden tím ale dali šancu nám. Ako sme sa jej chytili sa ukázalo. A to ešte nás pomaly treba prehovárať aby sme tu ligu hrali.
10.10.2023 - 22:49
+6

HokejBJ

 

V prvom rade sa ukludni. O nič vážne nejde. Keby Košice alebo hocikto z našej ligy tu ligu majstrov vyhrali body na MS nám to nepridá. Poľská liga určite nie je lepšia ako naša liga to povie každý kto sa aspoň trocha do hokeja rozumie. Keď dostanú Košice Villach do skupiny (alebo celkovo majster) a uhra 0 bodov potom sa bavme
10.10.2023 - 23:06
+3

Kurolišek

 

Krakov porazil minulý rok Färjestad a Katovice dali Zürich. O nič vážne nejde veď je to len hokej. A ten hráme na houby. Pravda je že v európskom merítku je to za nás na uterák.
10.10.2023 - 23:15
+13

HokejBJ

 

Vážne už má sere že naše kluby nevedia tak isto dajak uhaluzit jak sa to nejakým zázrakom podarilo tym poliakom.
10.10.2023 - 23:38
+1

doc.koniferum

 

poraziť ich síce porazil.no to nič nemení na fakte,že ich liga lepšia od našej neni.a to ani náhodou.
11.10.2023 - 12:20
0

Marchand63

 

Ty tu uz pleties gordicky uzol.
10.10.2023 - 23:16
+4

Jimmy Tulipan

 

Má pravdu. Byť vo vedení CHL slovenský zástupca by tam nehral. Nie je to dôstojné čo tam tri roky predvádzame.
10.10.2023 - 23:31
+5

BaW

 

Ale prosím ťa netrép/te tu....
10.10.2023 - 23:47
+2

BaW

 

Vole, „turecké kluby by získali viac”.

Jdu blejt.
10.10.2023 - 23:54
+3

BaW

 

Ale to nejde o to, že sa UTEŠUJEME, keď vyhráme Kontinentálny pohár, že sme svetoví.
Na nájazdy z Alpen ligou....
Tu predposledná Nitra točila bez problémov klub z IcEHL, nie Alpen ligy.
Tu ide len o to, po takýchto výsledkoch, keď náš klub prehrá s klubmi zo SHL a NL o gól, nerozbíjať rečami celý náš produkt.
A šport je o výzvach a naša výzva a drina musí byť to dobehnúť DEL a ČR Extraligu, tak to má byť a robiť k tomu kroky.
A hlavne nie take, že Slovan „chce” ísť do tej konkurenčnej ligy.
Nemusím sa preto utešovať, ale ani tĺcť hlava nehlava a dehonestovať. Ťažko pochopiteľné asi.
11.10.2023 - 0:12
+5

Kurolišek

 

17 zápasov sme neuhrali ani bod. Kto má takú štatistiku? Schválne vyber jeden národ ktorý sa toho zúčastnil. Za mňa, byť vedením CHL tak tam už SK klub nevolám.
11.10.2023 - 10:10
+3

HokejBJ

 

No ale ty o tom naštastie nerozhodujes takže nás tam asi budú aj naďalej volať. Zápas Košíc proti Ženeve bol tuším zápas s 4 najväčšou návštevou v CHL v tejto sezóne. Možno aj preto nás tam volajú lebo im robíme priemer návštevnosti. Aj toto je dôležitý faktor aby liga rástla
11.10.2023 - 10:15
+3

BaW

 

Ale 17 zápasov sme neuhrali ani bod s kým ??? Chápeš ?
Ženeva, Tappara, Rapperswil, Skelleftea ( A VEĽAKRÁT PREHRY O GÓL ) alebo z o tých dvoch najbližších ligách NAD nami DEL a ČR v TOP forme hrajúci Třinec a Mníchov, čo sú tam TOP kluby ?

To, že v Kontinentálnom pohári tu predposledná Nitra ho jednak vyhrá a jednak točí klub z tej najbližšie POD NAŠOU IceHL to nenapíšeš.
Že naše kluby s klubmi z IceHL na 85% v príprave všetko vyhrali, to tiež nespomenieš.
Že v nedávnej dobe boli na MS a OH opory z ligy - Takáč, Zuzin, Gajdoš, Škorvánek, Sýkora, Regenda, Nemec ( títo dvaj vyšli na rozhranie NHL ), či Svitana, Buc, D.Bondra atď to tiež nenapíšeš, ty a tebe podobní.

To, že máme na Slovensku dnes skvelých legionárov Daugavinš, Pearson, Acolaste, D.Rymsha, Mitchell Miller, Krasikov, Coreau, Lalonde, Ranford atď.

Že tu máme našu európsku triedu ako Takáč, Zuzin, Krivošík, Škorvánek, počnúc trénermi ako Ružička, Stavjaňa, Oremus...

A ešte a to sa nerád vyhováram máme v tej Lige majstrov vždy nejakou náhodou klub, ktorý v tej danej sezóne nemá TOP formu ani v lige, tak to vždy výjde.

Ja nerátam to, že si kedysi vytvorili CHL Nemci a Rakúšania a že mali začiatok ( a dodnes z toho ťažia ) ľahší, respektíve viac klub, stretávali sa ( AJ ) s ľahšími súpermi.

Ak narážaš na nejakých Poliakov, či Britov, kde hokej aj v ligách funguje na spôsobe s nadsázkou brať - centralistickom móde, kde 1 klub má káder s ktorým by mohol hrávať českú, nemeckú alebo našu ligu a porazí raz za čas AJ klub dajme tomu zo Švajčiarska či Švédska, no pritom kluby tam z 3-8 miesta by to už prehrávali aj v našej 1.lige, tak sa nedaj/te vysmiať o rečnení, čo sa týka kvality/nekvality líg.

My sme sa za posledné roky nikdy nestretli s Linzom, Bolzanom, Krakowom, ale ani z klubom dajme tomu z ČR mimo tých TOP.

Z tohto vykľučkovať sa bude dať len domácimi výhrami s klubmi z Nemecka a Česka ( ak ich budeme mať ) a postupne sa dostať do iného koša a mať aj viac klubov.
Respektíve vytvoriť tím tak, aby bol totálne nadupaný a vyhrávať aj v takýchto EXTRÉMNE ťažkých skupinách.

Nemusím ale na 7.najlepšiu európsku ligu kydať, dehonestovať produkt, tým nehovorím, že sa utešujem. Aj keď asi nikdy nechytíme ligy ako NHL. , KHL, NL, SHL či Liigu je šanca sa priblížiť tej 5 a 6 európskej a verím, že jednu z nich dobehnúť, predbehnúť po drine.

Len na to potrebuješ mať aj štipku rešpektu, niečo v športe na Slovensku odrobené a reagovať triezvo a nie emočne slovne všetko rozbíjať ( zbytočne ).
11.10.2023 - 14:40
+6

Moravak

 

Máš pravdu, ale zrovna příprava není úplně vypovídající. To že jste poráželi v přípravě IceHL neznamená vše... Třeba jak jste dostávali od naši týmů z Chance ligy...
Ale pár zapasů ve vaší extralize jsem viděl a byly dobré, ale to také není vypovídající. Mě třeba na vaší lize vadí slabé návstěvnosti a stadiony. Toto když se zvedne, může to zvednout i ligu.
11.10.2023 - 15:54
+2

BaW

 

O štadiónoch a podpore do športu sa nemusíme baviť, máš pravdu. Ľudia tu sú čarodejníci, že v takýchto podmienkach budujú šport.
Tam treba totálne tlaky na to, aby bol šport podporovaný minimálne raz toľko....
11.10.2023 - 18:55
+2

Kurolišek

 

Nemyslím si že infraštruktúra je všetko. Vo futbale po rokoch rozpadlých štadiónov má každý moderný stánok. Slovan, DAC, Trnava, Žilina, Košice... toto všetko má moderný štadión kde sa môže hrať medzinárodný futbal. Ono to aj vidno počas zápasov v skupinovej fázy konferenčnej ligy že ľudia prídu ale... na ligu každý kašle a tu už nepomôže výhovorka že - štadión. Slabá návštevnosť a nezáujem to celé zabíja. Lenže nebude to tým, že ta kvalita tam proste nieje? Hlavne našich hráčov. BaW píše o rešpekte. Rešpekt si liga musí získať nie žiadať. A určite si ju nezíska tým, že kluby z nej budú neustále prehrávať v medzinárodnej konfrontácii. Možno podobne ako vo futbale Slovan.
12.10.2023 - 8:54
+1

aRt

 

V tomto suhlasim. Ono netreba chodit nejak daleko do historie a clovek videl plny dom jak na futbale, tak na hokeji. Kto vie co sa pocas rokoch “kulturne” stalo, ze ludia prestali chodit.. aj na hokeji je v KE na A13ke zhruba polovica ak nie viac ludi ktorych som tam registroval aj pred zlatym hattrickom..
12.10.2023 - 17:02
0

aRt

 

Trinecky stadion do kazdeho mesta! Ono pekne vidiet, ze az na par medzinarodnych stadionov na ktorych sa hraju MS tie stadiony ucastnikov CHL tiez nie su kapacitne obrovske. Toto napriklad na 80% casu “ublizuje” steelke.. 3/4k z kapacity 8k je rozdiel oproti tomu keby bola kapacita 5/6k, znizeny strop by tiez pomohol akustike.

Neviem ako to je na inych stadionoch na slovensku, ale v Steelke nerozumiem co hlasa usporiadatel, nerozumiem ked hovori Chovan na kocke k CHL lebo ta akustika je tam tak strasne riesena, ze jak sa ten zvuk rozplyva, tak netusim co kto rozprava. V telke to pocut celkom okej, ale na A13ke pri bufetoch vobec..
12.10.2023 - 17:00
0

HcKosiceeeeee

 

Nepovedal by som, že zahraničiu nemôžeme konkurovať kvalitou slovenských hráčov, skôr ide o to že nie sú peniaze na šport. Bez peňazí, aj keď sa to zle počúva, sa šport už dnes robiť nedá.
10.10.2023 - 22:11
+3

V_S_Z

 

Ešte zápas a môžme sa sústrediť už len na ligu. Momentálne sme dosť z formy najmä dozadu, vieme dať gól keď zatlačíme súpera ale dostávame veľa gólov. To keď zlepšíme pôjdeme hore
10.10.2023 - 22:11
0

ZtrykoSlazoU

 


tento stat musia zobrat do ruk
nase schopne zeny
aby sa konecne veci pohli
tym spravnym (a nebojim sa to napisat) smerom!
10.10.2023 - 22:19
+6

DraciaTlama

 

Ja ta fakt rada citam
10.10.2023 - 22:24
+3

doc.koniferum

 

ľady sa už aj v tomto pohli.denisa saková zrejme bude viesť nejaký rezort
11.10.2023 - 12:22
0

ZtrykoSlazoU

 

pisem zeny, a schopne nemyslim vsetkeho
11.10.2023 - 13:08
+3

amaskiea

 

jáj, tým pádom si škrtám aj Pelleho
12.10.2023 - 9:32
+1

BaW

 

Prosím vás niektorí...
Čo to máte za náturu, že sa niečo nevydarí, tak rozbijem všetko okolo. Myslím vyjadrenia o lige.
Liga hore ide, to by tu neboli Daugavinš, Pearson, Ranford, Lalonde.
To by na MS/OH neboli oporami Škorvánek, Takáč, Sýkora, Gajdoš, Zuzin z nedávnej minulosti.

V krátkosti a veľakrát spomínané, hráme ako 7 najlepšia európska liga 3 roky vďaka ignorovaniu niektorých našich klubov z minulosti všetko proti klubom z tých 6 na svete lepších!
Zas prehrať o chlp so Ženevou a Skellefteou asi nejaký vizitka, že AKO SME POZADU nie je.
Treba jednoducho vyhrávať doma s Nemcami v budúcnosti s ČR klubmi a vyhrabať sa z toho a posunúť sa do koša vyššieho.
Dosť týchto nepodarí sa o GÓL zápas proti TOP klubom a teraz rozbijem doma stôl, vyhodím stoličky, pôjdem pozrieť truhlu a ešte vám všetkým napíšem na hokejportal, na tomto uplakanom fóre, že čo je realita, pričom si neuvedomujem, že to škodí najviac.

Nedá sa to už čítať.
Treba bojovať a získať body doma už teraz s Nemcami. Celé.
10.10.2023 - 23:46
+5

Moravak

 

Měli jste těžké soupeře, Pardubice taky prohráli s Ženevou. Těžký soupeř.
Píšeš to dobře, postupně porážet Němce. Ale chce to trochu víc peněz v celé vaší extralize, ne jen v pár klubech.
11.10.2023 - 0:07
+12

BaW

 

To je jasné. Díky za normálny názor, dá sa to aj normálne, nie ako emoční chudáci tu.
Ako píšeš je to aj ruka v ruke s financiami, ale tie prídu práve cez reklamu a výsledky.

Držím palce na Moravu.
11.10.2023 - 0:13
+1

Martincze

 

Ženeva X Pardubice...to radši nezmiňuj, už se mi zase vaří krev. Neviděl jsem sice úplně celý zápas, ale co jsem viděl mi stačilo. Některý rozhodčí je přísnější, jiný ne, to je ok, ale jen když je to pro obě strany stejné. Pokud se na jedné straně fauly normálně pískají a na druhé ne, je něco špatně 🤮
11.10.2023 - 6:49
+4

Moravak

 

Tak je pravda, že se dlouhodobě tlačí týmy ze Švýcarska, na druhou stranu - Švýcaři berou LM opravdu vážně, nic nepodceňují. Dávají tam spoustu peněz, velká reklama a chtějí i výsledky. A jejich liga, za mě, je nejlepší v Evropě.
11.10.2023 - 7:58
+2

BlackCrow

 

Som rád že sa tu chlapi objavíte a niekedy aj niečo napíšete.

Mohli by ste ale častejšie. Pre mňa ste veľmi vítané oživenie HP.
11.10.2023 - 8:57
+7

tulen - kosice

 

keď som to: viac ako pred mesiacom napísal sem, bol som takmer ukameňovaný ... a znova to zopakujem, celá liga je stavaná pre švajčiarov a nemcov práve z dôvodov, ktoré tu napísal moravák
11.10.2023 - 9:45
+2

Ol!ver

 

tak tak
11.10.2023 - 12:38
+1

Martincze

 

Já mám švýcarskou ligu rád, ostatně jako celé Švýcarsko. Sice hodně draho, i pro Němce, ale krásně. Nejen kvuli penězům, ale i prave pro ty dalsi podminky je Svycarsko tak oblibena destinace pro hokejisty, jen maloktery na ni dosahne Ale právě proto podle mého tým jako je zrovna Ženeva nepotřebuje takhle okatě tlačit. Sem tam rozhodčímu něco ujede, to se stává, ale včera to nebyla náhoda, to neni možné. A přesilovky v dnešní době ovlivňují zápas přímo, tím spíše v podobě pravidel, jaká je letos v LM.
11.10.2023 - 12:40
0

Moravak

 

Já včera ten zápas neviděl, ale viděl jsem jiné zápasy. Jo, připískává se a přesilovky v současné době mohou a asi jsou velkou pomocí týmům v převaze. Ale.... často je fanoušek týmu ovlivněn fanděním svému týmu. Já to vidím u nás. Na stadionu každý kontakt soupeře je faul a každý tvrdší zakrok našeho hráče je čistý 😀, znáš to. Někdy dokáže fandovství ovlivnit úsudek😉...
11.10.2023 - 15:47
0

Martincze

 

Tak věř tomu, že tady to není ten případ a bylo to až komický😉
11.10.2023 - 18:33
0

DraciaTlama

 

Dávam kredit BaWovi, má recht sakra už.
11.10.2023 - 9:49
+3

amaskiea

 

ja Moravákovi, BaW rieši tunajších užívateľov (zas a znova), nie hokej
12.10.2023 - 9:35
+3

evgeni71

 

doplním že len takých čo si dovolia kritizovať ligu
12.10.2023 - 9:45
+5

Dominios

 

Problem je system a zreb na ktory doplacame. Ci je spravodlivy alebo nie, to sem tahat nechcem. Ale system ked sa ani nehra kazdy s kazdym doma/vonku v skupine, ale random sa vyberie par teamov a mas 1 sancu, ked vieme ze sme v horsom kosi a teda ze dostaneme len a len lepsie muzstva, co sme cakali? Je otazne, ci patrime vyssie (to zrejme fakt nie), ale bez moznosti realne sa pomerat s niekym trochu pre nas relevantnejsim ako majster/vicemajster SUI ci SWE samozrejme body nebudu. A vsetci co sme videli tie zapasy, snad az na 1 sme v kazdom jednom z nich bodovat realne mohli. Vraj sa nadavalo na Slovan? Ten to odsabotoval a body mal na mile vzdialene.

Chalani makali, ale ten rozdiel proste je velky. Aj tak sme mali sancu. Tieto teamy my porazat uz zrejme tak skoro (ak vobec) nebudeme, svetovy hokej ide vpred rychlejsie, ako my. Ale nebolo to vobec take zle. Vcerajsok vyzeral presne ako minulurocne PO kde praveze nas team trochu vycnieval a hoc nehral vzdy najkrajsie/najlepsie/najdominantnejsie, tak cestu k vitazstvu si vzdy nasiel. Teraz hrame opacnu rolu kde super si tu cestu k 1 golu navyse vzdy najde a bezpecne nas potom ubrani (tycka netycka, rataju sa gole).

Ak je nieco co ma mrzi, tak je to neexistujuci marketing. Fajn ze dostavam newsletter, ale nan sa najprv musi clovek prihlasit. Som zanieteny fanusik tak o celej CHL viem, ale inac? V celom meste ani jedna zmienka, FB profil klubu da maximalne 1 post v den zapasu, ziadne promo nic. Pritom cela CHL mala byt sviatok hokeja pre nase Kosice. Ako niekto pise vyssie, su to sice uz cele desatrocia a doba a hokej sa velmi, velmi zmenili, ale Kosice svojho casu boli 2. najlepsi team v europe hned po CSKA Moskva (alias ruska repre). A dnes, po dlhej dobe sa dostaneme do CHL (nech je to akokolvek zatial rozpacita sutaz, je to stale prestiz) a klub a mesto z toho nevytazia nic. Vidiet poloprazdny stadion je totiz naozaj smutne, teraz sa uz neda vyhovarat na dovolenky, slniecko vonku ci prazdniny. Toto je to, co ma hneva najviac. Navyse, ked chalani prikladne bojovali do poslednej sekundy.
11.10.2023 - 8:12
+5

Fandimhokeju

 

Stotožňujem sa s každou vetou, až na tú časť o marketingu. Samozrejme nič proti nemu. Ale keď sa nedostavia ani všetci permanentkári, alebo aspoň nenájdu náhradníkov, tak ten ťažko pomôže na náraste návštevnosti. Pár dní predtým tu bol Slovan. Návšteva 6000 a tí všetci sa dozvedeli o tomto zápase. A 2/3 aj napriek tomu z nich zostali doma.
11.10.2023 - 9:22
0

Dominios

 

s tymi permanentkarmi/nahradnikmi suhlasim, ale opat: to je chyba klubu ze toto vobec neriesi... nedavno sa pisalo o tom, ze horne sektory su prazdne, lebo vraj nie je zaujem, pritom spodne sektory sa nedaju kupit lebo su vybookovane permanentkarmi (ktori nepridu)

cele zle

ale teraz naozaj narazam na neexistujuci marketing, chod sa spytat po meste ci ludia vedia ze sa tu hra nejaka liga majstrov a nikto nikde nic... propagacia absolutne ziadna

naozaj, jeden newlsetter "vsetci na hokej" den pred zapasom ci sba co chl je malo; nehovorim ze tu teraz maju bit billboardy po celom meste, milion letacikov zapchavat kanale, ale toto co tu (nie)je je proste velmi, velmi, velmi malo
11.10.2023 - 9:27
+1

Fandimhokeju

 

Je to na polemiku, ale ako som písal vyššie, prečo neprišli tie tisíce, čo o tomto zápase vedeli? Kvalitný marketing by dotiahol možno stovku naviac. Nemyslím si, že na Slovan prišlo toľko snobov. Jednoducho to pre mnohých nemá náboj. Iba asi, ak by sme týmto zápasom vedeli potvrdiť postup.
11.10.2023 - 9:50
0

aRt

 

Tak ako uz ked Vinco dosiel na hokej, tak to je co povedat Je pravda ze "nikde" ziadne promo nebolo.. nesledovat HCKE instagram a nebyt na hokeji kde ukazali najblizsie domace zapasy o tom zapase fakt asi neviem.. Ten marketing a propagacia ligy majstrov je slaba.

Ked si porovnam kolko ludi tu zvykne chodit na hokej a kolko ludi roky chodilo na futbal s tym kolko ludi chodi na CHL domace zapasy svojho klubu proti tomu, kolko ludi prislo na cesku Slaviu proti ukrajinskemu Dnipru je az smiesne..

11.10.2023 - 12:27
0

Daewo_KS

 

Presne tak, ja napriklad intenzivne sledujem Oktagon a ked si porovnam marketing HC KE s Oktagonom... tak radsej rovno prestanem porovnavat

11.10.2023 - 12:48
+1

tulen - kosice

 

odťál - poťál: vémola na mňa vyskakuje aj z pali konzervy ... pri predstave, že na mňa vyskočí z tresky deyl a šedivý ma desí
11.10.2023 - 14:36
+1

Daewo_KS

 

ale aspon priblizit by sa im HC KE mohlo. Ved vybudovali z okrajoveho sportu spolocensky fenomen. Neskutocny vykon.
11.10.2023 - 19:59
0

ZtrykoSlazoU

 

tak kfa a fc vysne opatske maju na nase pomery super promo
11.10.2023 - 13:12
0

aRt

 

Nejde tak ani o kosicky, ci slovensky futbal, na ten som napriklad este ani ja nebol, za to na Slaviu som pozeral ci dali do predaja listky od momentu zrebu..

K “umelemu” kosickemu klubu nemam osobne ziadny vztah a slovensky futbal som odpisal davno pradavno, este v casoch ked sa dala “normalne” sledovat Premier League / La Liga / Serie A, nakolko som mal pocit te v troch spominanych ligach su centre presnejsie a rychlejsie ako tu strely na branu..
(a to som ako maly chodil na Kozakove MFK este ked boli druholigisti..)
12.10.2023 - 17:07
0

HokejBJ

 

Tak drbnut 18e na zápas ktorý sa hrá v utorok je riadny idiotizmus. Ako keď sa chcú oháňať že ide o CHL a že prišiel ku nám kvalitný švédsky tím (čo toto všetko nepopieram) a to bol dôvod vysokej ceny vstupného tak diváci dali jasne najavo či sa im oplati dať toľko na hokej.
11.10.2023 - 10:06
+2

Dominios

 

s tymto suhlasim
navyse, nie je to prvy krat, co mame prestrelene ceny

akoby si klub vazne myslel, ze tych par skalnych proste pride za kazdu cenu a "zaplatia" chybajuce miesta

pritom by mali urobit presny opak: znizit cenu a robit vacsie promo

pamatam si, ked pred par rokmi po serii neuspechov bolo vstupne zadarmo proti BB; zrazu ludia prisli, zrazu bol plny dom, takze faktor ceny tu evidentne zohrava obrovsku rolu (pozor: nehovorim ze teraz mame mat vsetupenky a la charita!)

suma sumarum aktualny stav:
- prakticky neexistujuci marketing
- permanentkari ignoruju kopec zapasov a ich miesta hoc "zaplatene" su prazdne
- ani spodok sa nevypreda, pretoze nie je dost dobrych miest z toho "co ostalo"
- casto bez moznosti zakupit si lepsie listky v hornych sektoroch
- pre nizsie ucasti vysoka cena "aby klub aspon daco zarobil"

ak to tu v klube niekto nahodou cita, nech sa nad tym fakt zamysli, ci musime robit uplne vsetko zle, alebo vieme aspon na par z tychto veci trochu zareagovat a skusit zlepsit skor, ako zase klub vypise nejaku verejnu zbierku
11.10.2023 - 11:57
+4

Tyna85

 

Minulú sezónu bolo vstupné 7 eur na zápasy a ľudia aj tak nechodili. To, že dáš menšie vstupné nie vždy garantuje aj návštevnosť.
11.10.2023 - 13:31
+2

Dominios

 

a vyssie tu navstevnost este navysi, ze?
11.10.2023 - 13:34
0

Urpiner17

 

to síce nie, ale keď sa ti návštevnosť zmení o 200 divákov, pri rozdielnych cenách, tak radšej dáš tú cenu vyššiu....
11.10.2023 - 14:53
0

Tyna85

 

Nechápem tvojej otázke. Ja som niekde napísala, že vyššie vstupné navýši návštevnosť? Nie.
On tvrdil, že nižšie vstupné navýši návštevnosť. No minula sezóna ukázala, že menšie vstupné návštevnosť nezvýši.
11.10.2023 - 15:22
+3

LenTak93

 

Presne tak.
A zase, oni už predali permanentky, nemôžu ísť s cenou veľmi dole, resp. to v sezóne meniť hala-bala. To by sa mohlo stať, že by permanentkári ešte preplatili a ak by aj tých nakoniec stratili, tak...

Balíčky na ligu+CHL ale mohli byť. Resp. pokojne aj nejaké na ligu.
11.10.2023 - 18:03
0

Profesor

 

nemôžete písať ze naša liga je úplne beznádejne mimo.
ved tieto tímy s ktorými sa KE stretli boli top tímy z top európskych líg.
Keby hodíme KE do švédskej ligy skončia možno na 7,8 alebo 9 mieste... (v tejto zostave)
takže to je jak
11.10.2023 - 9:06
+3

Prima

 

Škoda nepremenenych šancí. Veril som že domáci vyhrajú. Nič to treba sa pripraviť na ďalšieho súpera.
11.10.2023 - 9:06
0

Profesor

 

je to proste tak ako napísať ze LM nemá na Slovensku extraligu
11.10.2023 - 9:07
0

BieloModra

 

ja stale verim ze KE dake body uhraju.... uz treba do toho len trosku viac "drzosti" a stasia v zakonceni....
11.10.2023 - 9:17
+1

Rolba

 

Už o nič nešlo, šetríme sa na SNV
11.10.2023 - 12:18
+1

Zkubydu

 

Mne je to putna ci uhraju Kosice body v CHL: mna skor desi ten pocet kuroliskov a jemu podobnych, co sem pridu namliet ten hnoj, co nosia v sebe a na nich naskacu dalsi, co pridu zakryt svoje komplexy tym, ze kydaju na druhych. Sami sa tak mozu citit ako jadnooki krali medzi slepymi... Mne je u riti s kym a ako prehral kedy slovan, koho KEDY porazil Krakov. Zaujima ma len fakt, ze Kosice hraju v CHL, lebo boli najlepsi tim spomedzi vsetkych slovakov a to ze nas reprezentuju dobre. Mna by zaujimalo, keby porazili v poslednom zapase Manheim, ci by Kuroliskovia a spol. zmizli na 48 hodin z HP, alebo by prisli s novou konspiraciou...
11.10.2023 - 12:36
+1

aRt

 

Nemusel by som, ale budem znova reagovat, podobne ako vcera, pretoze si tiez vsimam co za vyplody tu pises poslednu dobu od pripravy..

Hlavna vec, ze ty si ten ktory tu tomu hokeju rozumie. Miesas tu k hokeju a k faktom nejake svoje pocity a dojmy a k tomu celemu mas nejaku svoju verziu ruzovych okuliarov, ale sak okej, ked teba tento pocit diplomu o ucasti naplna, nemusi vsetkych.

Nehovoriac o tom ze momentalne tymto prispevkom si tu nejakym hnojom prispel sam az to posobi ze sam mas nejaky komplex voci "kuroliskom a jemu podobnych" Napisal veci mozno trochu tvrdo, ale nenapisal tam nic odveci, tak si prosim ta skus dat dole tie okuliare, nadych, vydych a nalej si cisteho vina a zhrn si fakty. Urobis tak sluzbu hlavne sebe, a my potom nebudeme musiet citat tieto dristy
11.10.2023 - 13:14
+2

Zkubydu

 

Nikoho nenutim citat moje prispevky: teba uz vonkoncom nie. Tvoje tvrdenie beriem na vedomie a respektujem, ze je tvoje. Pravda je len to ze si nemusel
11.10.2023 - 13:44
0

DraciaTlama

 

a to sa ti ako podarilo ARTa vytocit z jeho stavu ZENu?
11.10.2023 - 13:47
+1

Zkubydu

 

Priznam sa ze neviem... Reagoval som na Rolbu: a nejak sa priplietol... Bud plati to s tou husou, alebo projektuje svoje skryte motivy
11.10.2023 - 14:39
0

granlund84

 

Ako som písal vyššie utiekla nám kvalita ale problém vidím aj inde. V hlave. Aj na našu futbalovú ligu sa kyda ale Slovan ukázal posledné roky ako hrať v Európe. A tento rok aj Trnava. Na výsledky. Nie na hru. Keď je niekto odomna lepší tak zvolím antihokej, nejaké zákerne veci proste znechutim súpera. Tak to robí Rouen, Krakow, Belfast atď atď. Alebo Trnava proti Lechu. Vonku antifutbal lebo doma s divákmi cítili šancu. Košice i Slovan išli do hokejovej ligy majstrov stým že majú kvalitné kádre, na súperov vyrukujeme svojou hrou.... vidíme. Naivita 99. To sú detaily ale zlé výsledky odrádzajú ľudí od pozornosti ligy. Mrzí ma to... lebo víťazstvo nad Slovanom resp Košicami čo maju výsledky v Európe sa cení viac ako keď sú fackovaci panaci. Nemôžme sa hrať iba na domácom piesočku
11.10.2023 - 17:40
+4

Aladár Miazga

 

Som rád, že za rok slovenské hokejové publikum dospelo a nikto sa košičanom nevysmieva, že sú lúzri, lebo nezískali ani bod !

11.10.2023 - 18:20
+2

omen

 

bol by som rad, keby si mal pravdu, ale obavam sa, ze je to len preto, ze tam teraz nehra Slovan
11.10.2023 - 19:59
+1

BieloModra

 

Omen ja si myslim, ze aj vam fandilo dost ludi...
11.10.2023 - 20:16
0

omen

 

viem, ze ano... ale to nic nemeni na tom, ze si niektori radi kopli len kvoli tomu, ze Slovan... no aby bolo jasne, bola to hanba a dufam, ze Kosiciam sa podari lepsi vysledok
11.10.2023 - 20:26
0

BieloModra

 

Mas pravdu, bola to hanba aj v tom mas pravdu lebo Slovan... snad sa v poslednom zapase KE podari...ked nie bude to rovnaka hanba
11.10.2023 - 20:41
0

DENISO6

 

z 24 mužstiev ktoré hrajú tento rok ligu majstrov zatiaľ má 0 bodov iba jedno a to náš majster
11.10.2023 - 21:54
0

Aladár Miazga

 

ten vánok jemnej irónie si tam necítil ?
11.10.2023 - 20:22
+2

FeroMotyka

 

Veď oproti minulému roku skoro ako keby ani nebolo. Aspoň vidieť odkiaľ najviac fúkal vietor x)))
11.10.2023 - 22:19
+1

strojar

 

Tak už ste sa tu vygrcali kvôli zvýšeniu vstupného.
Pritom skutočnosť je taká, že to podžubala spoločnosť, ktorá cez net predáva lístky.
11.10.2023 - 19:40
+1

FeroMotyka

 

Bolzano bod dámy a páni! Proti Fínom, ale tak hlavne že Košice mali dobrú 3. tretinu.
11.10.2023 - 22:18
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
WOLF 27

 

Nas tej lm vyhodia šak teraz sme tam tuším za bielorusov
11.10.2023 - 23:42
0

Tino

 

so ziadnym superom: to nebol prepadak, vacsina tesne vysledky, herne slabsi proti vsetkym, ktorym sme doteraz hrali,skoda , ze sme neurvali nejaky ten bod prave tma kde to bolo tesne hoci sme boli slabsi.
12.10.2023 - 10:29
+2

nerorome

 

Odraz našej ligy. Vyrovnanosť ligy a kvalita ligy sú dve rôzne veci, čo si aj tu mnohí na HP zamieňajú a vytešujú sa, ako naša liga kvalitatívne napreduje. Trt makový.
12.10.2023 - 15:07
+2

yaro.s

 

Vyrovnáva sa, teda je svojím spôsobom zaujímavejšia.
Z nášho pohľadu, zvnútra krajiny teda pôsobí kvalitnejšie.
Len k tej vyrovnanosti môže prispieť aj to, že tí najlepší idú úrovňou tým horším naproti
Aj keď nie som presvedčený, že to u nás tak je, skôr si myslím, že nám tie lepšie ligy utekajú
Ja hráčom nič nevyčítam, hrajú na či majú, neboli od bodov až tak ďaleko.
Lenže, tváriť sa, že nezískať v piatich zápasoch ani bod, je vlastne ok, sa mi zdá hlúpe
Naša liga fakt už za tými lepšími nestíha...
Samozrejme, pri mojej povahe z toho tragédiu nerobím, len rád vidím veci reálne.
12.10.2023 - 17:41
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
1. Spiš. N. V 54 173:152 104
2. Košice 54 172:130 101
3. Nitra 54 197:163 97
4. Žilina 54 174:146 94
5. B. Bystrica 54 161:145 88
6. Poprad 54 178:144 86
7. Slovan 54 164:159 81
8. Trenčín 54 150:155 80
9. Michalovce 54 157:153 80
10. Zvolen 54 174:174 73
11. L. Mikuláš 54 140:173 59
12. N. Zámky 54 114:260 29
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Studenič skóroval aj v druhom dueli so Skellefteou, Färjestad prehral 1:4

Slovenský hokejista Marián Studenič skóroval v nedeľu vo švédskej SHL, ale jeho Färjestad prehral v druhom súboji štvrťfinále play off so Skellefteou 1:4. Hostia tak vyrovnali stav série na 1:1. Studenič sa gólovo presadil v tretej tretine v presilovke za stavu 0:4. Bol to jeho štvrtý presný zásah vo štvrťfinálovej sérii, v prvom dueli so Skellefteou sa blysol hetrikom. včera o 17:54 - TASR


Popradské Líšky získali titul, v 4. finále zdolali Prešovčanky 4:0

Popradské Líšky získali titul v Kaufland Slovenskej ženskej hokejovej lige (SŽHL). V nedeľnom štvrtom súboji finále play off zdolali doma hráčky ŽHK 2000-Šarišanka Prešov jednoznačne 4:0 a v celej sérii triumfovali 3:1 na zápasy. včera o 14:53 - TASR


Sherwood prekonal rekord súťaže v počte bodyčekov v jednej sezóne

Útočník Kiefer Sherwood prekonal rekord v počte bodyčekov v jednej sezóne hokejovej NHL. Hráč Vancouveru Canucks zaznamenal 395 hitov a v tejto štatistike je jasne na prvom mieste. V popredí je aj slovenský útočník Martin Pospíšil, ktorý je na piatom mieste v NHL. včera o 11:02 - TASR


Demek, Okuliar a Chromiak skórovali, bodovali aj Mešár a Regenda

V sobotňajších zápasoch nižšej zámorskej súťaže AHL bodovali piati slovenskí hokejisti. Skórovali Jakub Demek, Oliver Okuliar a Martin Chromiak, po dve asistencie zaznamenali Filip Mešár a Pavol Regenda. Brankár Samuel Hlavaj vychytal víťazstvo. včera o 10:29 - TASR


Maroon končí po štrnástich sezónach

Americký hokejový útočník Patrick Maroon po štrnástich sezónach opustí zámorskú NHL. Oznámil to v rozhovore pred sobotňajším zápasom na ľade St. Louis Blues. 22.3.2025 22:36 - TASR


Popradčanky zvíťazili v treťom finále nad Prešovčankami 4:3, séria 2:1

Hokejistky Popradu uspeli v treťom finále play off Kaufland SŽHL nad Prešovčankami 4:3. V sérii hranej na tri víťazstvá sa dostali do vedenia 2:1. Už v nedeľu sa môžu opäť na domácom ľade v prípade triumfu tešiť zo zisku titulu. 22.3.2025 15:45 - TASR


Lotyšský útočník Tralmaks podpísal ročný kontrakt s Detroitom

Lotyšský hokejista Eduards Tralmaks by mohol v budúcej sezóne pôsobiť v zámorskej NHL. Líder produktivity základnej časti českej extraligy mal pôvodne zamieriť z Kladna do konkurenčných Karlových Varov, ale napokon sa dohodol na ročnej dvojcestnej zmluve s klubom Detroit Red Wings. Kontrakt platí na sezónu 2025/2026. 22.3.2025 12:14 - TASR


Honzek pri návrate s asistenciou, bodovali aj Dvorský a Mešár

Traja slovenskí hokejisti sa bodovo presadili v noci na sobotu v nižšej zámorskej súťaži AHL. Samuel Honzek sa po zranení vrátil do zostavy Calgary Wranglers a asistenciou sa podieľal na víťazstve 3:1 nad Coachella Valley Firebirds. 22.3.2025 08:59 - TASR


Zranení McDavid a Draisaitl budú chýbať Edmontonu minimálne týždeň

Hokejisti Edmontonu sa budú musieť minimálne týždeň zaobísť v NHL bez svojich dvoch najväčších opôr. Kapitán Connor McDavid i ďalší hviezdny center Leon Draisaitl budú chýbať Oilers pre zranenie v dolnej časti tela. 22.3.2025 08:49 - TASR


Mišiak strelil 23. gól a vyrovnal svoj zápis z minulého ročníka

Slovenský hokejista Martin Mišiak v noci na piatok skóroval v kanadskej juniorskej súťaži OHL. Dvadsaťročný útočník poslal svoj tím do vedenia 1:0, no Erie Otters prehralo na ľade Guelph Storm 4:6. Mišiak získal bod v deviatom z uplynulých desiatich duelov a 23. gólom vyrovnal svoje osobné maximum z predošlej sezóny. Dovedna má na konte 56 bodov v 58 stretnutiach. V tímovej produktivite to stačí na štvrtú pozíciu. 21.3.2025 09:49 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

24. 03. 2025
Zvolen - Spiš. N. V o 18:00
Trenčín - Košice o 18:00
25. 03. 2025
Žilina - B. Bystrica o 17:30
Nitra - Poprad o 18:00
26. 03. 2025
Spiš. N. V - Zvolen o 17:30
Košice - Trenčín o 18:00

Odohrané zápasy

23. 03. 2025
ZvolenSpiš. N. V
5:1REPORT
TrenčínKošice
5:2REPORT
22. 03. 2025
PopradNitra
3:4 PPREPORT
B. BystricaŽilina
3:4 PPREPORT
21. 03. 2025
PopradNitra
6:5 PPREPORT
B. BystricaŽilina
2:5REPORT

Najviac bodov

Andrew CalofPOP67 bodov
2.Cracknell A.POP59
3.Boucher M.BBY56
4.Josling S.TRE56
5.Olson K.ZVO54

Najlepší strelec

Adam CracknellPOP35 gólov
2.Olson K.ZVO32
3.Krastenbergs R.MIC31
4.Boucher M.BBY29
5.Josling S.TRE28

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS94.09 perc
2.Grigals G.TRE93.03 %
3.Rabčan E.BBY92.75 %
4.Vay Á.POP92.7 %
5.Rychlík R.ZIL91.7 %