Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: HC Košice dlhuje 330-tisíc eur, vyhlásil verejnú zbierku

zdroj: TASR
1.7.2020 20:22 TASR

Tipsportligový klub HC Košice eviduje dlhy vo výške 330-tisíc eur. Zároveň reálne hrozí, že košické A-mužstvo nebude hrať domáce zápasy v Steel aréne, ale vo výrazne menšej Crow aréne na Kavečianskej ceste. Informoval o tom prezident klubu Július Lang počas komunitného fóra košickéoh klubu.


Podľa Langa je téma domáceho stánku košických hokejistov jedna z najhorúcejších. "Ak mám byť úprimný, tak dnes to reálne vyzerá, že budeme musieť ísť do Crow arény. Ešte stále však hľadáme riešenie, ako ostať v Steel aréne. Tá je pre nás prijateľnejšia z viacerých dôvodov," povedal Lang. Nielen košický klub, ale aj samotná Steel aréna je vo finančných problémoch. HC Košice má celkové dlhy vo výške 330-tisíc, pričom Steel aréne dlhuje 200-tisíc. "K týmto záväzkom sa hlásime a chceme ich uhradiť," netajil Lang. Finančné problémy košického klubu sa prehĺbili aj pre problémy generálneho sponzora. Ten podľa Langa poskytol počas uplynulých 20-tich rokov celkovo 40 miliónov eur, no nielen pre koronakrízu, ale aj pre krízu v oceliarskom priemyslu je jeho finančná podpora na nule.

V záujme vyriešenia neľahkej situácie sa vedenie klubu rozhodlo vyhlásiť verejnú zbierku. Jej cieľ je vo výške 700-tisíc eur. "Keď sa nám to nepodarí vyzbierať, nebudeme schopní prihlásiť mužstvo do najvyššej súťaže," priznal Lang.

Predstavitelia košického klubu už viackrát vyslovili obavy z opätovného zatvorenia štadiónov pre možnú druhú vlnu pandémia koronavírusu. Aj preto sú opatrní vo viacerých smeroch a podobné správanie vnímajú aj zo strany Slovana Bratislava. Pritom práve ligová budúcnosť týchto dvoch tímov je otázna. "Pre Košice je problém hrať ligu bez Slovana Bratislava. Na zápasoch sme v podstate stratoví a v tomto nám vie Slovan pomôcť. Nie je tajomstvom, že Slovan zarábal na Košiciach a Košice na Slovane. Mám tým, samozrejme, na mysli vzájomné zápasy, ktoré sú pre fanúšikov oboch klubov mimoriadne zaujímavé," poznamenal Lang.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


bwpow

 

Aby sa nepovedalo, prispejem aj ja tree fiddy, nech ma lochnesska co zrat.
1.7.2020 - 20:50
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Pukky

 

Problém je deadline a spôsob, akým sa vedenie na poslednú chvíľu snaží získať peniaze. 700 000 eur sa za 2 týždne v Kosiciach nevyzbiera. Možno v Toronte áno, ale tu je to skutočne naivná až detská predstava. Som veľmi nepríjemné prekvapený, ako dokážu náši manažéri rozmýšľať a riešiť nedostatok peňazí. Najvyšší čas páni zložiť funkcie a nechať to niekomu inému. Táto verejná výzva nie je iba prejavom zúfalstva, ale najmä neschopnosti manažmentu HC Košice. Takto získať peniaze dokáže každý. Vrcholný manažér v hokejovom klube je vo svojej pozícii preto, že má schopnosti získať sponzorov a zabezpečiť tak prostriedky na financovanie. Predstava, že na sezónu sa tak vysoká suma pozbiera od fanúsikov, je prejavom vlastnej manažérskej neschopnosti.
1.7.2020 - 20:59
+75

Crosby087

 

Chalani,co Vy na nasledujuci scenar?
6.000 permanentiek.
My fanusikovia si ich kupime hoc aj za 250€ Jednu
To je 1.500.000miliona euro do klubovej kasy....my dame signal ako nam zalezi na HC Kosice a HC kosice ziska mesiace na pracu aby nam to vratilo....hmm?
1.7.2020 - 21:36
+2

kolombo

 

Sorry ale kde ste boli doteraz? Preco ste nekupili 6000 permanentiek napr minulu sezonu? Ved ste hrali dobry a poctivy hokej, hraci boli na urovni, cele to malo hlavu a patu. Ci teraz ked bude muzstvo a vykony slabsie tak ludia kupia viac permanentiek a nebodaj aj za drahsie? To sa mi nejako nezda ... To akoby ludom ani neslo o hokej ale mali len potrebu chranit nieco / niekoho lebo sa verejne postazoval a je chudacik. Cela ta tlacovka vyzera skor akoby vedenie chcelo povedat ze naozaj sa nic v tejto situacii neda robit a aby sa nepovedalo ze sa nesnazia nieco spravit, pozaduju od fanusikov absurdnu sumu v kratkom case.
1.7.2020 - 21:50
+28

caput rerum

 

Čo to trepeš na nezmysly? Komu peniaze? Langovi a spol? Im už ani cent... Tebe treba signál do hlavy, osprostievaš.
1.7.2020 - 21:51
+5

topska

 

6 000 permanentiek ani do predaja dat nemozete momentalne...
1.7.2020 - 22:01
+2

Pukky

 

Ale predať sa môžu. Sme na slovensku.
1.7.2020 - 22:02
+5

mno

 

Ja na to: len to, že každý by mal písať len za seba. Nie za iných.
2.7.2020 - 0:08
+1

Sunkafit

 

6000permanentiek to mate ked je akcia 1+1 zadarmo
2.7.2020 - 7:06
0

doc.koniferum

 

Práve som prišiel z nočnej riadne rozbitý,keď toto čítam.Popravde,riadne ma prebralo.
2.7.2020 - 7:12
+1

Crosby087

 

Ako vravim,topiaci sa slamky chyta...ja netvrdim, ze som zastancom toho s cim prisiel klub...avsak skor mi pride realne vyzberat 500-700-900.000€ na zaklade toho,ze dam do predaja permanentky ako to,ze chcem 700.000€ “len tak”,ze zachrana klubu...
okej,vzhladom na pandemicke opatrenia nie je realny predaj 6.000 permanentiek,tak aspon 3.500...
Popredavat po 200€ a cash vyzberany....
Ja netvrdim ze je to spravne..som rovnako nasraty ako vsetci kritici,ze je kosicky hokej tam kde je.....
2.7.2020 - 10:39
0

Urban Horn

 

Tak to je čiré zoufalství..Klub s takovou historií,fanouškovskou základnou,jeden z hlavních symbolů hokejového Slovenska a vedení bude žebrat peníze na sezonu od fanoušků.Za co jsou tam ti lidé ve vedení štědře placeni?Hlavní sponzor nemůže poskytnout dosavadní finanční podporu a nastane klasický model,klub před krachem,pláč do médií.Sakra ti lidé tam jsou proto,aby sháněli sponzory,uměli pokrývat ztráty,měli obchodní myšlení.Prostě klasika,privatizace zisků,socializace ztrát..Hezký večer
1.7.2020 - 22:20
+34

BlackCrow

 

budujeme komunitný klub. či čo to je za sr@čku..
2.7.2020 - 20:08
0

azzurri

 

A čo keby tak celé vedenie košického hokeja zverejnilo svoje platy a povedali kolko prispejú oni na tuto zbierku.ved mali by ísť príkladom,no nie?
1.7.2020 - 21:10
+36

Dr.Zincica

 

Vo vsetkom s Tebou suhlasim.Manazeri vacsiny klubov boli doteraz zvyknuti "zobrat" zo statneho a nesrarali sa o svoj business model.Poviem priklad:Michalovce maju 100 sponzorov,aj ked 10%odpadne,stale je tam zaklad isty. V KE sa dlhe roky spoliehali na US Steel a nikto neriesil dalsi rozvoj klubu.Nech idu...do psej matere,cely manazment.
Kluby vznikaju a zanikaju,smutne je to,ze v KE padol basket,futbal a ked zanikne aj hokej,tak neviem,co budu na vychode hrat.Mozno gulky na chodniku.
1.7.2020 - 21:12
+7

bwpow

 

Zacneme hrat e-sporty. Na jedno PS4 a NHL21 snad v nejakej zbierke peniaze naskrabeme
1.7.2020 - 21:17
+2

noano

 

Radšej FIFA 20 na xboxe a to som vyrastal na playstation a NHL..
2.7.2020 - 0:06
0

bwpow

 

Ved nikto nepovedal, ze Kosice nemozu mat hokej aj futbal
2.7.2020 - 0:24
+1

bigi BLOG

 

len ci sa vyzbieraju na PS-ko aj X-box
2.7.2020 - 10:46
+1

Kikira

 

Vo vačku je reálnejšie. Potrebujeme vás Košice. Bez vás to ani pre nás nebude ono. Už ste nás raz rozbili bez prachov. Nech tam u vás v Košicoch niekto schopný zodvihne vlajku....
1.7.2020 - 22:14
+5

Ricardinho13

 

Jedna veľká fraška!!
Hanba celému vedeniu.
1.7.2020 - 21:18
+6

bwpow

 

Mna inak strasne vytaca jedna vec. Ked som chodil za investormi ziadat o peniaze, tak som mal v ruke biznis plan, cisla, grafy, predikcie, prieskumy a dalsie materialy a az ked som vsetko odprezentoval, tak som si dovolil ziadat o nejake tie peniaze.

Co z toho ponukol Lang vo svojom vystupeni? Nic. On si doslova na tom podiu rozopol nohavice, vystal sa vsetkym sledujucim do ksichtu a potom natiahol ruku a dajte mi sem 700k eur, inak vam prisaham, ze tento klub zabijem.

Ako sa moze takyto clovek pozriet vobec do zrkadla na seba a nezgrcat sa?
1.7.2020 - 21:25
+52

bwpow

 

Lang vlastne drzi nieco, co milujeme (HC Kosice) ako rukojemnika a ked mu nezaplatime 700k eur vykupne do 15 dni, tak ho vlastnorucne zavrazdi.
1.7.2020 - 21:35
+8

consigliere

 

Nech sa páči spravna rada klubu, slováci :

Július Lang - viceprezident USS Košice,
Juraj Bolf, obchodný riaditeľ pre SK a CZ USS Košice, Vladimír Molčák - gen.riaditeľ pre oblasť daní USS Košice, TomአKuriatnik - globálny riaditeľ PMO USS Košice, Miroslav Maďar - obchodný riaditeľ pre South Europe USS Košice,
Rastislav Eliáš, Peter Jakub, Martin Petruš - všetko podnikatelia.
Tak sa ich pýtajme košickí fans, koľko peňazí zabezpečili pre klub okrem peňazi USS ? Alebo len sedeli ako kvočky celé 3 roky v skyboxe a kŕmili sa rezňami a šalátom?

To sú hrobári košického hokeja. Ich berte na zodpovednosť?
1.7.2020 - 21:27
+37

caput rerum

 

Mesačný príjem týchto pánov spolu sa blíži k 100 000 eurám. Však nech každý svoj 7mesačný príjem venuje klubu a vybavené. Od hladu neumrú. Sezóna bude v pohode.
1.7.2020 - 21:56
+8

topska

 

To akoze fakt beru 10 000 mesacne za to ze su v spravnej rade?
1.7.2020 - 22:02
+2

caput rerum

 

Nie, z klubu by nemali brať nič. Príjmy majú z USS a zvyšní z podnikateľskej činnosti.
1.7.2020 - 22:15
+4

topska

 

Uz rozumiem
1.7.2020 - 22:29
0

Luke

 

caput rerum: No... už sa do toho štyria z nich vážne obuli. Sezóna bude v pohode.
Lang 200,00 €
Bolf 150,00 €
Kuriatnik 100,00 €
Eliáš 250,00 €
Trikrát som pozeral, či vidím dobre, kde je desatinná čiarka..
Aj na tomto je vidno, aký vážny záujem majú títo páni na záchrane HC KE a aký silný signál vyslali fanúšikom klubu, aby podporili zbierku.
4.7.2020 - 3:03
0

weefoe

 

To s tými rezňami platí...
2.7.2020 - 8:29
0

MatoZV

 

to su ini neschopaci. michalovce v 40ths meste vedia mat 100 sponzorov a vykupit cenu bystricu. a tito gaucovi pseudomanazeri co mozu v stvrtmilionovom meste (= michalovce +zvolen +poprad +trencin +nitra +detva) na pol plynu sunky valat a stale mat top muzstvo su aj po 100 rokoch zavisli od 1 fabriky. som zvedavy kto tuto ich neschopnost a ich hole zadky v kosiciach ide podporovat. drzim palce kosicanom nech toto nechaju padnut a chytia sa toho sikovni ludia. disclaimer: o pozadi hokeja v KE nic neviem, to co pisem je zhodnotenie zvonka bez akejkolvek analyzy a znalosti pomerov, co by ostatne kluby dali za to keby boli na stvrtmilionovom trhu.
1.7.2020 - 21:42
+34

Pukky

 

S okolitými dedinami a mestečkami, ktoré nehrajú najvyssiu hokejovú súťaž, je to ešte oveľa vyšší potenciál.
1.7.2020 - 21:46
+3

MatoZV

 

to je inac pravda. nase okolite dediny (bb, dt) bohuzial hraju najvyssiu sutaz. v tom maju ke vyhodu.
1.7.2020 - 21:49
+2

Pukky

 

A niektoré z nich dokonca s väčšími úspechmi.
1.7.2020 - 21:55
+18

MatoZV

 

Neviem o tom ze by nemenovany klub mal co len jediny titul z plnohodnotnej ligy (z ligy kde je aj Slovan), z okyptenej ligy nejake ma to ano, ale kde boli predtym ked sme my hrdo bojovali dlhe roky v trochu silnejsej lige to ani srnky netusia.
1.7.2020 - 22:03
+10

kolombo

 

A v "slabsej" lige sa vam preco nedarilo lepsie ako v tej "silnejsej"?
1.7.2020 - 22:17
+31

MatoZV

 

motivacia, kamo. ale vazne: bezne sme davali semifinale, neviem ci to moze vela klubov povedat a neviem preco by sa to malo nazyvat neuspechom byt velmi pravidelne 25 rokov v top4 SK.
2.7.2020 - 10:44
0

kolombo

 

Chybajuca motivacia? Ved mate len posledne roky hadam najvyssie rozpocty, peniaze vobec nie su problem, stale klub deklaruje utok na titul uz v lete a motivacia vam akoze chyba? A navyse tuto sezonu, ked uz ste mali mat navratom Slovana brutalnu motivaciu, ste s nimi uhrali ledva nejake body, zato BB Slovan nemala problem porazat. Toto su podla mna len take kecy o motivacii, naco by to kluby robili a financovali velkymi peniazmi to keby nechceli vyhrat. Keby ste to latali ako LM ci na urovni prvej ligy nepoviem, ale hovorit kazdy rok o titule nie je velmi "bez motivacie".
2.7.2020 - 11:36
+3

bigi BLOG

 

no kolkokrat ste tuto sezonu ten slovan porazili v riadnom hracom case? kedze ste nemali problem ten slovan porazit?
2.7.2020 - 12:50
+2

kolombo

 

Zdolat znamena vyhrat, neviem ci tomu dostatocne rozumies. Nehovorim o sposobe ukoncenia, poctoch golov ci poctoch divakov na zapase. Tak isto netvrdim ze BB davala nejake naklady Slovanu. Neviem co riesis. Ved ked niekoho dokazes viac krat porazit ako on teba tak asi to nie je pre teba nezdolatelny super. Ci ty to vnimas opacne?
2.7.2020 - 13:31
0

bigi BLOG

 

Napisal si BB nemala probl porazit. Tak predstav si ja so pod tym nepredstavujem vyhru pp respektive po najazdoch. To je podla mna vitaztvo s dost velkymi problemami
2.7.2020 - 16:43
0

lukasbb

 

Ale keď naši hráči hrávali za vás to sa ti páčilo Handzuš Országh Obydvaja Majeský Plavucha Handlovský a mnohy ďalší
2.7.2020 - 9:59
+1

MatoZV

 

ale ved ty si ako maly. to je ako ked si doberas brata. ja mam bb rad ale nejaka rivalita musi byt, tak to ber tie moje komenty. pred hokejom a po hokeji (ak vyhra hkm) sme kamosi
2.7.2020 - 10:54
0

lukasbb

 

Ak je BB dedina tak ZV je už čo potom
2.7.2020 - 9:57
+2

Gargamel123

 

zo zv do bb: to je ako z ocovej do barcelony
2.7.2020 - 15:22
0

andrado-zv

 

Kde by si Ty nebo strceny
2.7.2020 - 15:24
0

Gargamel123

 

sak ja nie v zlom: styri domy o dva rady
ale hrad je pekny
2.7.2020 - 16:10
0

andrado-zv

 

STARY dobry ZVOLEN a BB bude pre nas z hladiska historickeho navzdy Novy Zvolen
2.7.2020 - 15:23
+2

mno

 

od fabriky : Sú závislí myslím od 67 roku
2.7.2020 - 0:15
0

Jurigagarin

 

Z duse neznasam tento typ podnikatelov co ked sa zaraba habu pre seba a ked treba nieco platit tak skladajte sa ostatny. Takisto ked su peniaze tak vedia machrovat a rozpravat ako sa robi hokej ale akonahle maju urobit nieco z nuly niesu absolutne schopny. V autickach sa vyvazat a machrovat, ohrnat nosom nad ludmi a pritom by ich hocijaky Ferko strcil do vačku mat moznost byt v strukturach. Sport je preto krasny lebo ked sa mu venuje usilie a pride uspech clovek si to vychutnava sportovec ani nehovorim. Ale ked je vsetko len cez peniaze tak aj ten pocit z toho vsetkeho je ovela ovela slabsi.
1.7.2020 - 22:00
+18

noano

 

ty podla mna zduse neznasas vsetkych podnikatelov ako takych.
2.7.2020 - 14:14
+2

gta98

 

Kam mozem poslat jeden cent? pekne sa to vratilo tym blbeckom niektorym..
1.7.2020 - 22:05
+20

Pukky

 

Do národnej banky. Budú ich spolu s 2 centovkami zbierať a vyraďovať z obehu.
1.7.2020 - 22:07
+17

Markos

 

posli ho jurinyimu
1.7.2020 - 22:07
+4

patkof

 

Čo môj je ti to nepríjemné? Na to ste mali myslieť na začiatku karantény keď ste sa smiali že pp robí zbierku
2.7.2020 - 1:06
+13

Markos

 

Koľko máš rokov 10 lebo toto sa robí v škôlke
2.7.2020 - 1:24
0

topska

 

No ale na druhej strane ty tu tiez nepatris medzi najempatickejsich diskuterov..

Aj bez uss budeme na tom lepšie ako tvoj provincni klub kde dlzite hráčom

Napísal: Markos / 29.4.2020 : 22:23
2.7.2020 - 2:54
+41

Gargamel123

 

ba dum: tsssss
2.7.2020 - 3:03
+3

FanNR

 

Nechcel som to hľadať a jatrit rany určitým Košičanom, ale Topska to uviedol na správnu mieru, to bolo smiechu a pohŕdanie na nás dedinčanov, keď sme na toto upozorňovali pred par mesiacmi.
Takze karma zdarma pre Markosa,USSKE, LENTAK93, Kyblika všeznaleho a pod.dementov.
2.7.2020 - 10:48
+7

UssKe

 

Další trápny karmista. Karmu a boha používajú ako odpoveď slaboši ako ty . Nič take ako ta údajná mystická sila neexistuje .
3.7.2020 - 7:26
+2

Sunkafit

 

2.7.2020 - 15:10
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BlooD

 

Top
2.7.2020 - 17:25
+1

TomsKE

 

A v com budes iny ty od tych blbeckov ty?
2.7.2020 - 20:10
+1

TomsKE

 

Pisem jak hotentot ale verim ze sa pochopime:
2.7.2020 - 20:11
0

gta98

 

V tom, ze nebudem posielat ani cent. otazka nebola myslena vazne z mojej strany ale ironicky.
2.7.2020 - 21:08
0

popi

 

Chcel by som vidieť koľko firiem napríklad z blizskeho Kechneca oslovil či by neprispeli
1.7.2020 - 22:06
+3

UssKe

 

Tie novodobé koncentračné tábory majú nejaký šport hlboko v zadku .
1.7.2020 - 22:08
+15

fifofrogy

 

Nechcem ti brať ilúzie ale čo je napríklad v Michalovciach okrem tých koncentračných táborov ? Áno jedná mliekareň a ? Vinné závody ? Či akože Sladovňa ?Čiže áno tak ako v Michalovskom hokeji vie byť 150 partnerov prečo v takých Košiciach by nemohlo byť aj 500? Nech kľudne má reklamu aj vedenie na čele ak to bude treba len ono áno ako píše kolega vyššie a vlastne všetci čo urobili a kde boli a koľkokrát boli u niekoho ? Poznám viacnásobného majstra sveta ktorý doslova žobral na to aby mal na sústredenie či súťaže a trvalo to dlhé roky kým si získal dôveru meno atď a dali mu aj keď je to šport kde toho oblečenia na sebe športovec nemá veľa a ani šport to není masového charakteru ale šiel za tým ponižoval sa ale získal ich ...tu je problém že tu panstvo stratilo akýkoľvek kontakt s realitou a ako nemenovaný hokejista sa vyjadril s iróniou v hlase že má ísť s kartónom pred úrad vlády ? Áno každý jeden čo si neváži nič čo má a nič nerobí pre to aby aj na zajtrajšok myslel si nezaslúži nieže ísť na úrad práce nie nie to by bolo pre nich vykúpenie ale rovno presne do tých koncentračných novodobých táborov aby vedeli čo je to ťahať za 600€ týždeň nočné a po mesiaci by páni hokejisti drali 12 hodín ľad za tie ich platy a páni z vedenia ako USS tak aj manažmentu hokeja by ich už nikdy ani nenapadlo takto úboho zobrať od štátu či od ľudí !!! Už roky volám po druhom hokejovom klube v Košiciach pre nechcených hráčov či pre budúcich hráčov z Čane či z arény sršňov či z Trebišova či Prešova a kľudne aj v druhej lige a verím že tento klub by si získal ako fanúšikov tak aj sponzorov a skôr či neskôr by vytrel kocúra týmto milionárskym rozmaznaným chlapcom ...a čudujem sa kto na toto pánske huncútstvo dá čo i len svoj jeden deravý groš určite stokrát by som čo i len eurom prispel niekomu kto to skutočne potrebuje a nie tu na túto frašku . Zhasnúť poriadne dotiahnuť kohútiky zhasnúť a poriadne zavrieť dvere .
2.7.2020 - 10:25
+9

popi

 

Ako vyhovárať sa ten nedá peniaze ten nedá...Ako píše kolega...proste manager na sk chodí, otravuje, skúša.
Poviem ti takto pracujem v malej firme ktora ma 15 zamestnancov ale manažér dedinského futbalového klubu je u nás pred každou sezónou a skúša, skúša. A je rád aj za to málo čo dáme ak dáme. Preto ako spoliehať sa na to že my sme Košice peniaze prídu automatický od železiarov. Pritom to že nebudú prachy od nich už museli vedieť dávno veď tuším od októbra majú skrátený pracovný týždeň každý druhý mesiac. Tak na čo čakali? Covid ich len dorazil skôr.
2.7.2020 - 21:50
+2

ctibor

 

Presne tak. V KE zije sice 250 tis ludi, ale v KE okoli zije dalsich 150 tis. ludi a xy firiem. Take Michalovce predavaju svoj klub ako znacku celeho Zemplina...a aj tu je rozdiel.
1.7.2020 - 22:10
+4

ctibor

 

Tak mimo toho vsetkeho je tu este jedna dolezita vec a to su vysledky za posledne roky, ktore v Kosiciach jednoducho nie su. Cize vedenie malo, mimo poslednej sezony, velkeho partnera, ktory pokryval velku cast rozpoctu a napriek tomu koncievali v PO vo stvrtfinale alebo semifinale.

Mi to pripada ako keby si svoju hru dali na najlahsiu obtiaznost, ale aj tak sa im ju nedarilo prejst. A teraz sa im zmenila obtiaznost, obtiaznost s ktorou tu hru hraju aj ostatne kluby a sa uchylia k takymto fantasmagoriam...
1.7.2020 - 22:07
+3

Kikira

 

Veľa z diskutujúcich tu porovnáva Košice a Slovan s Michalovcami. Ľudia otvorte si oči... Michalovce nič svetoborné nedokázali. Oni nepostúpili vyššie. Celý hokej padol o úroveň nižšie. Toto je realita... Amatérska najvyššia hokejová súťaž na Slovensku. Daj Boh aby nás niekto bohatý reálne kúpil a potom čím skôr preč...
1.7.2020 - 22:21
+8

UssKe

 

Utiahol by váš nový majiteľ KHL ?
1.7.2020 - 22:24
0

Duri_L

 

bez problemov by to ESET dal, za minuly rok mal ESET podla Finstatu zisk 77 milionov euro https://finstat.sk/31333532
1.7.2020 - 22:27
+1

sob3k

 

Hlavne si neviem predstavit jediny dovod preco by ESET financoval sutaz ruskych oligarchov, ked tu hlasne truby vychodu na nich vykrikuju.
1.7.2020 - 23:08
+8

Duri_L

 

To je jasne, ze platit to nebudu, koment vyssie je len potvrdenie toho, ze peniaze by na KHL mali. Ale ist so Slovanom do Ruska pre nich nema ziaden vyznam. Slovan v KHL bol aj vdaka politke, smeraci boli k Rusku ustretovejsi, sak nakoniec aj Fico za Slovan orodoval u kagebaka.
1.7.2020 - 23:14
+8

RhimeSBA

 

Slovan nekupuje ESET...
2.7.2020 - 23:02
+2

Duri_L

 

Viem, ze nie, no kupuje ho clovek s podielom v ESETe, takze ten finstat link vyssie je na predstavu o tom, z akeho kolaca si Rudolf Hruby ukrajuje. Inak samotny Hrubeho majetok sa odhaduje na viac ako 600 milionov euro.
3.7.2020 - 8:17
0

ctibor

 

Ale blbost...akurat tie znacky jednoducho padli na hubu, lebo ich riadili nekompetentni ludia. To vy ste sa dostali o uroven nizsie. Slovan neplatil od decembra a Kosice zobru svojich o 700 litrov.
1.7.2020 - 22:32
+8

Myšo

 

Presne pre toto nemá bratislavčanov nikto na slovensku rad..amaterska hokejova liga možno ale ty by si mal byť rad že vaš klub v minulej sezone pustili aspoň sem v každej neamaterskej lige s pričetnym riadením hokeja by ste museli hrať najnižšiu suťaž a vstupenku hore si vybojovať...ešte včera ste plakali že čo bude dalej a že ste v koncoch dnes sa napisalo o esete a už sekáte ramená "podme čím skor preč" však chodte naspať do khl dostavať min 5 golov od každeho supera nikto vas tu nedrží....žiadny komplex z bratislavy to skôr váš malomestský štýl tváriť sa stále že ste niečo viac. Ale s tými Mi súhlasím
1.7.2020 - 22:33
+17

Byron

 

Dostávať min 5 gólov od každého potom sa nečuduj že vás máme za sedlákov
2.7.2020 - 15:40
+2

Gargamel123

 

vas malomestsky styl: ale s tymi Mi suhlasi
2.7.2020 - 16:12
0

gortman123

 

Ale hovno, tu nenavist do vas vkladaju rodicia od narodenia. Takisto ako nenavist k podnikatelom, atd. Staci si precitat tuto diskusiu.

Jeho prispevok nie je o nic arogantnejsi ako ***iny co pridavate do kazdej diskusie o Slovane.
2.7.2020 - 16:32
+1

lišiak1

 

my sme podla teba nepostupili vyssie?
asi preto mame v tejto sezone o 50% vacsie vydavky na platy hracov.
1.7.2020 - 23:28
+2

fifofrogy

 

Ani šajnu nemáš o čom píšeš k tým Michalovciam...
2.7.2020 - 10:27
+2

Myšo

 

Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale toto bola normalne hodina deťom alebo ina charitativna show ešte ich tam aj ukazali tych juniorov v novych dresoch ako keby to nestačilo dať na dve figuriny..už chybal na konci len hudakov hlas ktorý zahlási smskove čislo, na ktore možu dojaté babičky poslať peniažky...VLOZIT DOVERU DO RUK ZAHRANICNEJ FIRMY, KTORA MA CELY KOSICKY HOKEJ NA ****** (LEBO JEJ IDE V PRVOM RADE O ZISKY A KED NIE SU TIE TAK HOKEJ HODIA CEZ PALUBU AKO PRVY) A NEMAT ZIADNE ZADNE VRATKA JE NAOZAJ ZLE MANAZERSKE ROZHODNUTIE, ALE POTOM NAMIESTO UZNANIA CHYBY A VYVODENIA OSOBNEJ ZODPOVEDNOSTI ESTE AJ ZOBRAT OD VEREJNOSTI PENIAZE JE UZ NAOZAJ ULET. Košičania držte sa, snáď prídu lepšie časy (normálne ma to dnes nasralo a to ani tomu klubu nefandím).
1.7.2020 - 22:24
+23

mitoO

 

ak je pravda, ze ta firma dala 40mil € na hokej, tak ako maju ine firmy v *** hokej, hoc aj slovenske?
1.7.2020 - 23:41
+7

Myšo

 

Všako áno dali, v dobrých časoch, keď sa mohli prezentovať ako sponzori hokeja s velkym logom v strede ľadu a teda reklamou v každych večernych spravach...no vidíš kohútik prestáva tiecť a zrazu hokej odstavili aj s dlhom, myslím si, že by to nejaká lokálna firma takto neodpískala.
2.7.2020 - 1:22
0

Duri_L

 

Ze sa snazia vyzbiera peniaze je okej, sam planujem prispiet....ale to sa fakt uplne vsetci sponzori na HC KE vyprdli? Nikto uz nic neprispieva?
1.7.2020 - 22:24
+3

kolombo

 

Este by ma zaujimalo co v pripade ak sa poskladate povedzme iba na 100 tisic €. Potom vam to vratia alebo to pojde na mladez ci na cast dlhu? Toto by ma asi tiez zaujimalo keby som sa rozhodoval ci prispejem.
1.7.2020 - 22:36
+3

bwpow

 

Povedalo sa pocas streamu, ze sa to nevrati. Pouzije sa to na prevadzku klubu.
1.7.2020 - 22:45
0

Markos

 

pojde to bud na mladez alebo na dalsiu sezonu A teamu
1.7.2020 - 22:49
0

kolombo

 

Diky chalani, otazne by vsak potom bolo ci us steel dalsi rok bude schopny dat peniaze alebo nie. A hrozba korony tu bude asi aj o rok ... neviem no, mne by sa asi nezdalo rozumne prispiet za takychto podmienok. Navyse ani Lang nespominal nejaku viziu, riesenia ci svetle zajtrajsky skor naopak tak neviem ci tomu on veri.
1.7.2020 - 22:57
+1

mno

 

tiež som prispel.: Kúpou knihy 90 rokov KE hokeja. Preto, lebo som tú knihu chcel. Tak isto 2% z dane. Aj ked ani nie 10 eurami, ale aspoň niečo.
Napokon tie 2% z dane ma nič nestoja.
Prečo ale už skôr radšej takto neavizovali a nepoprosili ľudí, aby im aj další tie 2% poslali. Uspokojili sa s tým, že to hodili na stránku.
Ked takýmto spôsobom zháňajú aj sponzorov, tak nie div ako stoja.
2.7.2020 - 0:26
+3

bwpow

 

Myslis, ze oni by mali aktivne nieco propagovat a oslovovat? To je pod ich uroven. Oni to vyvesili na stranku a spodina si to ma vyhladat a pekne posielat peniazky. Oni tu nie su pre fanusikov, ale fanusikovia pre nich.
2.7.2020 - 0:55
+1

Tino

 

pozri: aka je struktura...ak sa USS stahuje bez akychkovlek podmienok , resp nejakej rozumnej ustupovej strategie znamena to psolu s USS odchadzaju dalsi vyznamni prispievatelia....ktori hokeju davali len preto lebo chceli spolupracovat s USS.....KE su kazdopadne dostatocne silne aby postavili na inom penazovode, nepojde to samozrejme na pockanie, toto chce systematicke budovanie , diverzifikaciu prijmov, otvaranie sa peniazom ktore nesuvisia s oceliarenskym priemyslom....toto sa uz malo diat,preklapanie kludne vezme 5 rokov.... preco sa nie bohvie.
2.7.2020 - 8:45
+1

Big brother

 

Uff...toto je vyslovene prosba o záchranu. Až sa mi nechce verit tomu, že je to také zlé...
1.7.2020 - 22:38
0

GZA

 

Ajajáj...: Nuž, kto by bol vtedy povedal, že to bude už takto skoro...
https://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/93594/diskusia&#bprc24
1.7.2020 - 23:11
+5

Gargamel123

 

pekne: respekt
cinania ci pridu neviem,
ak tak to potrva este mesiace
a nie dva tyzdne
uss teraz tlaci brutalne na znizenie stavu
takze to podla mna vyzera na odchod
a na podporu hokeja by som pri cinanoch zabudol
2.7.2020 - 2:47
0

sob3k

 

Mna inak fascinuje najviac, ze pankovia to posrali a teraz zobru o prachy ludi, bez akehokolvek vyvodenia zodpovednosti. Preco uz prezident klubu nie je odvolany spravnou radou? A co robila spravna rada, ked to nechali zajst takto daleko? A preco ma mat USS nadpolovicnu vacsinu (4 + prezident) v spravnej rade, ak evidentne nedavaju tolko penazi ako niekedy a predpokladam, ze aj % to dost padlo.

Mam rad tento klub, na stadion som chodil skor ako som nastupil na zakladnu skolu a donedavna som este vahal kritizovat vedenie, no po tomto fiasku by sa mali zdvihnut a vypadnut, vsetci, bezpodmienecne.
1.7.2020 - 23:12
+8

Nemehlo

 

Kedze sme a.s tak asi rolu zohrava pocet akcii
1.7.2020 - 23:56
+1

Matej8199

 

Sme všetkým na smiech
Čo je najhoršie, my fanúšikovia za to nemôžeme a teraz prosia o našu pomoc ..
1.7.2020 - 23:19
+4

kolombo

 

Nie ste, fanusik za to nemoze. Je v tom ako rukojemnik. To mozno len v ussteel robia vsetko preto aby sa zbavili pritaze menom hokej. A nic lepsie ako kriza sa im nemohla udiat .
1.7.2020 - 23:33
+3

topska

 

A moze im to mat niekto za zle? Ved ako zahranicna firma naliali do slovenskeho sportu take prachy ake nedokazala takmer (ak vobec) ziadna
2.7.2020 - 0:11
+3

zomi BLOG

 

Ale ako takmer(ak vobec) ziadna zahranicna firma nevybuchala na Slovensku napriklad danovymi prazdninamy take zisky.
2.7.2020 - 8:17
+3

braniiislav

 

Ale to ich nijako neukoluje sponzorovať práve košický hokej.
Výmenou za zníženie daní dlhé roky zamestnávajú tisíce ľudí. To podľa mňa stačí.
2.7.2020 - 9:01
+1

zomi BLOG

 

Samozrejme, ze neukoluje, ale ked bolo tu povedane A , tak ja som len tak na okraj povedal B ... Apropo, inde tiez zamestnavaju tisice ludi a take zlavy nemaju, ako si nie len oni vymohli niekde vo vychodnom bloku...
2.7.2020 - 11:14
+2

kolombo

 

Aj ano aj nie, ved ak to chcu mat stale v sprave tak nech to aj financuju ked su majoritny vlastnik. Iny im kto da vacsie peniaze ked by nemal kontrolu. Ked je to pre nich nevyhodne nech to predaju. Takto je to skor riadene utlmenie.
2.7.2020 - 9:06
0

bwpow

 

Ved to je ok. Ak by sa ho chceli naozaj zbavit, teda svoj podiel predat a zbavit sa kompletne vplyvu, to by bolo fajn. Problem je, ze Lang prakticky hned na zaciatku povedal, ze klub musi ostat u USS, takze je to v perrrdeli.
2.7.2020 - 0:29
0

matus93

 

A to je zle ? Add1. USS sponzoruje hokej 20 rokov preboha .. úkaž mi jeden klub na Slovensku, ktorý má takého stabilného sponzora .. ďalšia vec v časoch najväčšej slávy USS mali podmienku, že všetky firmy, ktoré chcú s nimi obchodovať musia sponzorovať KE hokej .. a tak aj bolo, keď si sa pozrel pred pár rokmi na stránku videl si medzi sponzormi kopu subdodávateľov pre USS ..teraz však nastala kríza na oceliarskom trhu .. a USS škrtá nielen na hokeji .. cize okrem korony tu máš aj krízu v biznise generálneho sponzora .. a teraz ty píšeš, že KE hokej chcú prebrať ľudia, ktorí organizovali cassovia cup a majú pod palcom crow ..ak by chcel košický hokej kúpiť taký koncern ako sa hovorilo že red bull aj vtedy by som bol na vážkach pretože rozhoduje nejaká dlhodobá koncepcia pri predaji nie že nedarí sa predajme to a o pár rokov budeme riešiť opäť to iste .. pretože pri tých nákladoch ktoré košický klub má .. potrebuješ silného sponzora .. niečo na štýl ako bude mat Slovan eset .. alebo ako mame teraz USS .. osobne pochybujem, že po 20 rokoch len tak šmahom ruky prestanú oceliarne sponzorovať KE hokej .. podľa mna tam sú nejaké prísľuby smerom do budúcna keďže Američan to u nás nebali nadobro - myslím ako fabriku ... cize ja osobne sa prikláňam k tomu, že áno predajme klub nejakému silnému partnerovi nevidim v tom problém .. ale nech to je niekto kto má víziu cieľ a hlavne stabilitu .. pretože tie náklady na chod sú vysoké .. a keď chceš bojovať o titul tak ešte násobne vyššie ako v iných kluboch .. add2. Osobne som nikde nezachytil správy, že by chcel niekto odkúpiť košický klub .. prečo s tým dana skupina nevyšla na svetlo ? Myslím,že by to bol tlak na súčasne vedenie, že evidentne niekto to dokáže robiť lepšie ci ? Takisto ako som nezachytil správy, že USS už nikdy v živote neplánuje sponzorovať košický hokej .. ja mám výhrady voči súčasnému vedeniu .. a možno ak teda táto zbierka nedajbože dopadne fiaskom .. nech sa páči správna rada plus Lang nech vyvodia osobnú zodpovednosť .. ale dokym je aspoň mala šanca tak ja som za to, aby sme sa spojili a bojovali .. pretože ver mi , že ak mužský hokej padne na dno .. bude sa len veľmi ťažko zviechať .. krásnym príkladom je futbal .. ďalšia čisto hypoteticka otázka .. chcú to prebrať ľudia, ktorí stali onehdy za cassovia cupom .. evidentne ak vedia na stôl hodiť 700 tisíc plus zabezpečiť financovanie a fungovanie klubu na celu sezónu, tak núdzu o peniaze nemajú či ? Teraz majú príležitosť .. nech pošlú na účet 20 tisíc ? 30 ? 100? pomôžu tým k záchrane + vytvoria ešte väčší tlak na vedenie s možno .. sa tá kúpa nakoniec podarí ci ?
2.7.2020 - 2:08
+1

bwpow

 

Ad1) Ak je cielom prezitie klubu, tak je lepsi predaj ako zivorenie. Napriklad Siroky a Slovan. Problem je, ze HC Kosice na predaj nie je, takze nema ani zmysel sa o to usilovat. Su firmy a podnikatelia, ktori su vyslovene znechuteni komunikaciou s terajsim vedenim z ostatnych rokov, takze teraz uz to nema vyznam. Bez vymeny vedenia ti ludia ani nezdvihnu telefon, nie to, aby este davali nejake vyhlasenia alebo sa o nieco snazili. Je to strateny cas.

Akoze, ja USS nic nezazlievam ani nic proti nim nemam. Som rad, ze tu tych 20 rokov boli. Dali pracu vela ludom, priniesli nam tituly v hokeji. Urcite nie je dovod ich nenavidiet. Kazdopadne, vsetko sa zacina a tak isto sa musi vsetko aj raz skoncit. Niekedy treba posunut zezlo dalej. Nikto nenaleje do ziadnej firmy hromady penazi bez toho, aby mal aj plnu kontrolu nad sposobom ich utracania. Cize prichod akehokolvek klucoveho partnera je absolutne vyluceny bez ziskania majoritneho podielu. A to proste nie je na stole.

Je zbyocne o tychto veciach uvazovat, lebo pre vsetkych zucastnenych je to asi davno uzavreta vec uz niekolko rokov. Takze uvidime, ako to dopadne. Ja dufam, ze sa bude hrat v Crowke v uspornom rezime a modlit sa, aby sa USS (alebo ich kupcovi) v buducnosti darilo a dalej hokej podporoval.
2.7.2020 - 3:22
+3

bwpow

 

Alebo este to napisem inak, o co mi vlastne cely cas ide, nech uz ukoncim tuto diskusiu.

Vezmime si hypoteticku situaciu. Ak by prislo niekolko subjektov, ktori by sa spolocne zaviazali preinvestovat kapital 4M eur v priebehu nasledujucich 4 rokov + by mali este dobre vztahy s dalsimi potencialnymi sponzormi a bolo by prakticky iste, ze danu sumu zdvojnasobia (cize predpoklad 8M za 4 roky), ale ich podmienka by bola, ze chcu byt 100% vlastnikom klubu a chcu ho ziskat za 1 euro bez dlhov a zavazkov. Myslis, ze by na to sucasni akcionari pristupili?

Pokial sa na to pozrieme z hladiska nas fanusikov, tak je to skvela situacia, lebo na 4 roky je zabezpecene velmi slusne financovanie, boj o priedne priecky a mozno aj finale.

Ale viete si predstavit, ze sucasni akcionari by pristupili na taketo podmienky?
2.7.2020 - 4:30
+1

Stano55

 

Neschopní žobráci...chce se mi zvracet.
2.7.2020 - 0:04
+5

Gargamel123

 

Plan zachrany klubu: Akcia na záchranu klubu MySmeHCKošice
Cieľ: 700 000 Eur
Aktuálny stav: 7,50 Eur
Termín uzávierky: 15. júl 2020
Možnosti podpory:
1. Finančný dar na transparentný účet:
IBAN: SK74 0900 0000 0051 6964 1025 (výpis)

2. Nákup vo fanshope: eshop.hckosice.sk

A teraz sa drzte...
3. Záujem o sponzoring - kontaktujte klub zaslaním e-mailu na asmelkova@hckosice.sk

No a na dobru noc :Kto sa date oebkat,zdieľajte svoju fotku vo fanúšikovskom oblečení s hashtagom #mysmehckosice.
2.7.2020 - 2:54
+4

ten čo nevie

 

Prisaham bohu toto mi pripomina turanov plač
2.7.2020 - 3:00
+4

braniiislav

 

Neda sa nesúhlasiť!
2.7.2020 - 8:59
0

Sunkafit

 

6000permanentiek to mate ked je akcia 1+1 zadarmo
2.7.2020 - 8:52
+1

UssKe

 

Písal si to už vo vedľajšej diskusii . Vymysli dačo nové . Si trápny .
2.7.2020 - 10:43
+5

FanNR

 

On je trápny teraz, ty si trápny od februára, keď si sa nám smial o páde USS.
2.7.2020 - 10:55
+4

UssKe

 

Už vo februári si vedel o korone na Slovensku ? Hm tak to si dobrý .
2.7.2020 - 11:09
+1

FanNR

 

Kto tu hovorí o korone mudrosrac?
2.7.2020 - 11:15
+5

Ottawa Senators

 

Teraz nevyťahuj koronu. Skôr vytiahni staré známe, pýcha predchádza pád.
Nafukovať sa, cítiť sa nedotknuteľný, posielať rivalovi na podobnú zbierku 1 cent a potom takto padnúť na hubu, haMbil by som sa ako pes.
2.7.2020 - 11:16
+8

ZOOMER

 

A ty vieš že práve on poslal? Ked to urobili 5 ..... tak automaticky cele KE si za to mozu?
2.7.2020 - 11:17
0

Ottawa Senators

 

Nehovorím, že to on poslal a už vôbec nehovorím, že za to automaticky môžu cele KE. Napríklad tu je ešte stále viac korektných diskutujúcich z KE ako tých druhých. Horšie je to samozrejme s porozumením čítaného textu ale to je celoplošný problém.
2.7.2020 - 11:22
+1

ZOOMER

 

"Nafukovať sa, cítiť sa nedotknuteľný, posielať rivalovi na podobnú zbierku 1 cent a potom takto padnúť na hubu, haMbil by som sa ako pes."

A načo toto spomínaš? Ked vies ze tie centy poslaliini kosicania ktori neboli a ani niesu v poriadku tak naco prave pises toto jemu?
2.7.2020 - 12:17
0

Ottawa Senators

 

Okay, tak polopate. Môj prvý príspevok bol hlavne o tom "pýcha predchádza pád" vehementne ho brániš, že prečo práve jemu. Pretože aj on patril k tým, ktorí arogantne vypisovali, ako sa im nemôže nič stať lebo USS. Je to tak isto hlúpe a arogantné ako posielať 1 cent rivalovi na zbierku a tým ho zosmiešňovať.
Potom samozrejme vytiahnuť argument korona. Lenže týchto ľudí nedobehla korona ale vlastná hlúposť a arogancia.
2.7.2020 - 13:48
+4

ZOOMER

 

Každý to bránil lebo aj keď bolo s USS zle,tak stále boli náš najväčší sponzor,ak by neprišiel vírus tak toto tu sa nedeje. To není priamy problém USS,ale značný covod-19. Ale samozrejme na druhej strane Langa neobhahujem,kedže do tejto situácie nás položil on a spol.
2.7.2020 - 15:05
0

ZOOMER

 

covid-19*
2.7.2020 - 15:07
0

Westbeast0

 

Ja si zase myslím, že ten problém covid bola istým spôsobom pre USS dobrá zámienka sa stiahnuť...
2.7.2020 - 16:21
+4

Mato-Mi

 

Ak by som bol Kosican, neviem, ci by som prispel. Vazne neviem. S vedomim, ze vo vedeni ostanu ludia, ktori dlhorocne na malych sponzorov doslova s.ali a teraz im je dobra aj almuzna od kazdeho jedneho fanusika. Nevidim v ich vyjadreniach ani stipku pokory, ani naznak ospravedlnenia, ze nieco robia zle, ak nevedia zabezpecit chod klubu v druhom najvacsom meste. Po uhrade 700.000€ sa stane co? A nechcem nikomu brat iluzie, ale zatial je na ucte cca 1400€. Kazdy den treba nazbierat 50.000€, co je privelke susto. Ale budem drzat palce.
2.7.2020 - 10:54
+10

UssKe

 

Takze kvôli Langovi nemáme prispieť, ale radšej nechať klub skrachovať ? Zaujímavá myšlienka.
2.7.2020 - 11:09
+1

Mato-Mi

 

Ja som napisal svoj nazor, ako to vnimam ja. A tiez som napisal, ze vobec neviem, ako by som reagoval ja v danej situacii, ak by to bol moj klub.
2.7.2020 - 11:38
0

corthez

 

Aha takže teraz sa bude zbierať 700k každý rok?
2.7.2020 - 12:05
+5

Duri_L

 

To tazko, navyse ak sa uvolnia opatrenia a stadion sa bude moct zaplnit, tak klub uz celkom slusne zarobi na vstupnom.
2.7.2020 - 15:25
0

cipulis

 

Klub by mohol slušne zarábať na vstupnom keby nemusel platiť steelku
3.7.2020 - 9:46
0

Stano55

 

Navždy verný oranžovo čierny!
2.7.2020 - 11:17
0

apa

 

Pán Lang to čo ste vymysleli zo zbierkou v prospech klubu je úplý diletantizmus nemáte čo hľadať v klube len ukazujete aký ste neschopný manažér.Ukážte mi vo svete kde sa ľudia skladajú pre vrcholový klub.Sedíte na riti a nerobíte nič.Roky ste sa priživovali na USS Nezháňali ste sponzorov a čakali na peniaze od USS a teraz sa Vám to vypomstilo.
2.7.2020 - 12:19
+6

XXL

 

Akože nic v zlom, to nie ale ....
Taky klub s takou historiou a TOTO ??
Pred 2 rokmi som vravel ze žit z historie sa neda. Ale nie ...vsetci s KE tu boli mudry ako encyklopedia . No...dufam ze najdete 700k.
Mozno v tej historii
2.7.2020 - 13:46
+2

Urpiner16

 

Keď som im to hovoril tak boli tu na hp majstri svetla že oni majú kopu sponzorov iných.Tak.A teraz sa tu neukážu.Ukazujú sa tu len ich greenhornovia.Taký slabý odvar.
2.7.2020 - 13:49
+2

Stano55

 

Patok16 ešte ťa to baví chodiť sem onanovať?
2.7.2020 - 14:04
+5

Tehelnepole

 

Fanusikom HC KE: Decká, je mi vás fakt ľúto, toto ste si nezaslúžili, mám tu niekolko diskuterov ktorych velmi rada citam ako Tino a podobne, a fakt je to nieco, co je asi fakt hardcore. Este ze sa toho najkrajsi nedozil.
Drzim vam palce aby to ten vas klub ustal a aby ste nemali taketo strasti a starosti s vasim milovanym klubom.
Zrejme by to chcelo vymenu mgmt ale to uz je vasa kuchyna.
No, SLovan to tiez nema celkom vyhrate, moc si prajem, aby sme v nasledovnej sezone hrali proti sebe. Drzte sa.
2.7.2020 - 14:02
+5

weefoe

 

Fedor Ondrej, 0,01 EUR
Karma je zdarma ! Pozdravujem s PP

A to naozaj pozdravuješ iba s PP?
2.7.2020 - 15:58
0

topska

 

smutne
2.7.2020 - 16:00
+4

gta98

 

To je strasne co si niektori uz dovolia. Normalne sa priblizuju tymto konanim k spodine z kosickeho kinderfansu. Mali by sa haMbit.
2.7.2020 - 16:05
+1

mitoO

 

A to este ked si pozries to dievca, co dalo 0.01€.
Vysokoskolacka, Kristína Mušinská zo Svitu.
2.7.2020 - 16:51
+4

Gargamel123

 

Ono to do PP nie je daleko: zo Zehry
2.7.2020 - 16:16
0

julo

 

S pp
2.7.2020 - 16:51
+3

UssKe

 

Mozgova kapacita
2.7.2020 - 17:45
0

mitoO

 

mozno to bude gta98
2.7.2020 - 17:52
0

gta98

 

Ja vam nedam ani cent. Az tak velmi vas nemam rad ako Vas kinderfans PP.
2.7.2020 - 18:11
0

weefoe

 

z toho mi vyšlo, že on nie je z PP
2.7.2020 - 18:17
0

spartacus

 

Je mi smutno ako sa trapi ligovy hokej na slovensku velkoklub Kosice je na mizine! Vidite karma je zdarma ras si hore raz dole . pamatam si ma vase vysmesne komenty poniektorych na Zamky Detvu v akej maštali hraju. Vysmievali ste za zamkom este za staru rolbu .samozrejme nie kazdy fanusik kosic ale nasli sa .cest vynimkam ! A vidite kde stecdnes . Ale ja sa vam nebudem vysmievat je mi to skor luto.
2.7.2020 - 17:58
+2

ZOOMER

 

A co to s tym ma? Kosice sa do problemov nedostali na zaklade safarenia s peniazmi,ale kvoli korone a neschopnosti vedenia zohnat sponzora. Je rozdiel slubovat a potom neplatit a je rozdiel mat pi a nepodpisovat nic,to si zapamataj.
2.7.2020 - 18:02
+1

Markos

 

Pockaj a nehrajú v maštali ?
2.7.2020 - 18:05
+3

len_tak

 

Pýcha predchádza pád.
2.7.2020 - 20:14
0

Stano55

 

Banda neschopákov...
2.7.2020 - 20:32
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Stano55

 

Pán Lang ste neschopný, vykašlite sa na to...a prenechajte vedenie klubu ľuďom, ktorí to vedia...
2.7.2020 - 21:01
+3

fifofrogy

 

Po dlhšom čase som zašiel na stránky HC a klik na zbierku a bum na mňa vyskočilo toto ...
Akcia na záchranu klubu MySmeHCKošice
Cieľ: 700 000 Eur
Aktuálny stav: 7,50 Eur
Termín uzávierky: 15. júl 2020
Akože akcia žobranie začala ak sa nemýlim 1 dnes je 3 prevod v rámci SR trvá do 24 hodín neriešim "fanúšikov" ale panstvo z vedenia prispelo na záchranu takouto závratnou sumou z kešenky ? No to ak áno tak to sa fakt hecli len čo je pravda ...a ak to je len že chyba aktualizácie tak to je tiež výborná reklama na ako nalákať ľudí keď ešte aj na aktualizáciu stavu účtu sa takto kašle ale že ma to vôbec neprekvapuje
3.7.2020 - 11:30
0

UssKe

 

Ráno to bolo aktualizovAne
3.7.2020 - 11:35
0

UssKe

 

50€ prihodil Juraj Bakoš
3.7.2020 - 11:36
0

gta98

 

Aj Haky vam prispel. Esteze nenosi na drese jednotku
3.7.2020 - 12:02
+3

fifofrogy

 

Tak ak aktualizované na 7,50€ tak to dajú do toho 14 či kedy to chcú možno na 20€ a ak prispel dotyčný pán 50€ tak na 70€ to bude aspoň na zaplatenie odvozu odpadu za mesiac júl .
3.7.2020 - 12:09
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Poprad1352:2631
2.Nitra1350:3831
3.N. Zámky1653:4228
4.Slovan1347:3225
5.Zvolen1140:2622
6.Michalovce1549:4922
7.Košice1339:3618
8.Miškovec1435:4318
9.Detva1337:4217
10.B. Bystrica1337:5313
11.Trenčín1233:4211
12.L. Mikuláš1227:701
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4400027:112
2.Martin6400219:2112
3.Sp.Nová Ves4300119:129
4.Dubnica5300217:199
5.Levice5300214:189
6.Topoľčany4210218:98
7.Trnava5200319:186
8.P.Bystrica6200415:306
9.Skalica6101414:194
10.Humenné4100310:143
Aktualizované: 27.11.2020 22:24
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4400027:112
2.Martin6400219:2112
3.Sp.Nová Ves4300119:129
4.Dubnica5300217:199
5.Levice5300214:189
6.Topoľčany4210218:98
7.Trnava5200319:186
8.P.Bystrica6200415:306
9.Skalica6101414:194
10.Humenné4100310:143
Aktualizované: 27.11.2020 22:24
TÍMZVVPPPPGB
1.Graz14820451:4128
2.Fehérvár15722451:5127
3.Klagenfurt14801537:2825
4.Viedeň12711343:2724
5.Bolzano9701134:1922
6.Dornbirn15431742:4719
7.Salzburg10502331:2617
8.Innsbruck13412640:4516
9.Bratislava14321835:5014
10.Villach13223633:4613
11.Linz153101133:5011
Aktualizované: 28.11.2020 10:53
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Fínsky útočník Erkinjuntti posilnil Duklu Michalovce

Fínsky útočník Antti Erkinjuntti sa stal novou posilou hokejového klubu Dukla Ingema Michalovce. Účastník Tipos extraligy o tom informoval na svojej webovej stránke. Erkinjuntti odohral 652 duelov v najvyššej fínskej súťaži, v ktorých zaznamenal 108 gólov a 258 asistencií.
pred 20 min. - TASR

Janus nezabránil prehre Székesfehérváru v Bolzane

Hokejisti Bolzana vyhrali v sobotňajšom dohrávanom zápase 17. kola IHL doma nad Székesfehérvárom 4:1. Za hostí odchytal celý duel slovenský brankár Jaroslav Janus.
včera o 22:22 - TASR

Lugano - Zürich 1:5 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zürichu zvíťazili v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy na ľade Lugana 5:1. výsledky: Fribourg - Lausanne 1:2, Lugano - Zürich 1:5, Rapperswil - Davos 5:7
včera o 22:05 - TASR

Brynäs - Färjestad 4:6 v sobotňajšomšom zápase švédskej ligy

Hokejisti Leksandu zvíťazili v sobotňajšom stretnutí švédskej najvyššej súťaže nad Malmö 4:3. V prvom útoku víťazného tímu sa predstavilo aj slovenské duo Marek Hrivík, Peter Cehlárik, no do štatistík sa nezapísalo. Leksand si pripísal tretie víťazstvo z uplynulých štyroch duelov a posunul sa na deviatu priečku tabuľky.
včera o 20:29 - TASR

Plzeň si poradila s Vítkovicami a je na čele, Čerešňák skóroval

Hokejisti HC Škoda Plzeň sa prepracovali na vedúcu pozíciu v českej extralige. V jedinom sobotňajšom zápase súťaže zdolali v rámci 22. kola doma Vítkovice 6:3. Záverečný gól zápasu strelil do prázdnej bránky slovenský obranca Peter Čerešňák. Jednu asistenciu si za neúspešné Vítkovice pripísal útočník Rastislav Dej.
včera o 17:51 - TASR

Servette Ženeva - Rapperswil 1:0 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Servette Ženeva zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Rapperswilom 1:0. výsledky: Biel - Lugano 6:4, Servette Ženeva - Rapperswil 1:0.
27.11.2020 22:06 - TASR

Växjö - Malmö 3:0 vo štvrtkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti Växjö zvíťazili vo štvrtkovom zápase švédskej ligy nad Malmö 3:0. výsledky: HV 71 - Linköping 2:3 pp a sn, Växjö - Malmö 3:0.
26.11.2020 21:36 - TASR

Vaasan Sport - JYP Jyväskylä 3:2 vo fínskej lige

Hokejisti Vaasanu Sport vyhrali vo štvrtkovom zápase fínskej ligy nad JYP Jyväskylä 3:2. Liiga - štvrtok: Vaasan Sport - JYP Jyväskylä 3:2.
26.11.2020 19:53 - TASR

Tampa Bay predĺžila zmluvu so Sergačovom o tri roky

Vedenie úradujúceho držiteľa Stanleyho pohára Tampa Bay Lightning uzavrelo novú trojročnú zmluvu s Michailom Sergačovom. Dvadsaťdvaročný ruský obranca si počas tohto obdobia príde v hokejovej NHL na 14,4 milióna dolárov.
25.11.2020 22:09 - TASR

Obranca Islanders Boychuk ukončil kariéru pre zranenie oka

Obranca hokejového klubu NHL New York Islanders Johnny Boychuk sa rozhodol ukončiť kariéru. Dôvodom je zranenie oka, ktoré utrpel počas minulej sezóny. V profilige odohral 13 sezón.
25.11.2020 21:32 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

29. 11. 2020
Nitra - Trenčín o 16:00
Detva - Poprad o 17:00
B. Bystrica - Zvolen o 17:00
Slovan - L. Mikuláš o 17:00
Miškovec - N. Zámky o 17:30
Michalovce - Košice o 18:00

Odohrané zápasy

27. 11. 2020
TrenčínN. Zámky
5:4 PPREPORT
NitraL. Mikuláš
7:5REPORT
ZvolenSlovan
2:3 SNREPORT
KošiceB. Bystrica
7:3REPORT
DetvaMichalovce
2:4REPORT
MiškovecPoprad
2:3 PPREPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP21 bodov
2.Ranford B.SBA20
3.Gašpar R.SBA19
4.Tvrdoň M.NIT17
5.O´Donnell B.SBA15

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP13 gólov
2.O´Donnell B.SBA10
3.Hrnka T.NIT9
4.Klhůfek P.KOS9
5.Gašpar R.SBA9

Najlepší brankár

Andrej MakarovSBA94.44 perc
2.Vošvrda T.POP93.46 %
3.Sholl T.DEV92.47 %
4.Cowley E.NIT92.34 %
5.Kiviaho H.NZA92.03 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov