Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Košice s tesným víťazstvom nad Detvou

zdroj: TASR
8.12.2019 18:04 TASR

Hokejisti HC Košice zvíťazili v zápase 30. kola hokejovej Tipsport ligy nad HC WPC Koliba Detva 3:2. Hostia v zápase dvakrát viedli, napokon však odišli bez bodov. Rozhodujúci gól strelil v čase 59:28 min. kapitán "oceliarov" Dávid Skokan.


 

HC Košice - HC WPC Koliba Detva 3:2 (0:0, 2:2, 1:0)

 

Góly: 25. Květoň (Suja, Klhůfek), 19. Skokan (Koch, Haščák), 60. Skokan (Květoň) - 23. Valent (Török), 37. Podešva (Král, Žilka). Rozhodovali: T. Orolin, Tvrdoň - M. Orolin, Rojík, vylúčení: 3:4 na 2 min., presilovky: 0:0, oslabenia: 0:0, 3403 divákov.

HC Košice: Košarišťan — Čížek, Růžička, Slovák, Zeleňák, Michalčin, Koch — Majdan, Skokan, Haščák — Květoň, Suja, Klhůfek — Belluš, Vrábeľ, Cibák — Milý, Rom. Faith, Jok

HC 07 WPC Koliba Detva: Petrík - Mart. Chovan, F. Fekiač, Golian, Kuklev, Gachulinec, Jendroľ, Turan — Čacho, Zuzin, Sýkora — Král, Podešva, Žilka — Gašpar, Valent, Török — Čenka, V. Fekiač, Lalík

Košičania chceli odčiniť predošlé domáce zaváhanie s Detvou a zároveň predĺžiť 5-zápasovú víťaznú sériu. V prvej tretine sa snažili o častú streľbu, v úvode zápasu im k nej pomohli aj dve presilovky, ale brankára hostí Petríka v nich neprekonali. "Oceliari" mali v 12. minúte ideálnu možnosť otvoriť skóre, recept na detviansku defenzívu na čele s rozchytaným Petríkom však nenašli ani v 102-sekundovej presilovke o dvoch hráčov.

V druhej tretine ubudlo vylúčených a pribudli góly. Do vedenia išli hostia, keď Valent prekonal Košarišťana. Náskok hostí však nemal dlhé trvanie, už o dve minúty Květoň prestrelil Petríka zo strednej vzdialenosti - 1:1. Rovnaký útočník Košíc sa do sľubnej šance dostal aj v 30. minúte, jeho pokus zblízka sa však gólom neskončil. V 37. minúte hrali hostia presilovku, krátko po jej skončení išli do opäť do vedenia, keď Podešva pohotovo zakončil po odrazenom puku - 1:2. Aj tentoraz dokázali domáci rýchlo odpovedať, na Skokanovu strelu Petrík nedokázal zareagovať - 2:2.

Hostia v tretej časti vyčkávali na chybu súpera, dávali si pozor na vlastné a Košičanov nepúšťali do výhodných pozícií a dorážok. Klhůfek zakončil obliehanie detvianskej bránky iba strelou do pripravenej lapačky brankára Petríka, na opačnej strane z úniku neuspel Zuzin. V 60. minúte oslabil hostí Kuklev a Košičania stihli presilovku využiť ešte v riadnom hracom čase. Petríka v nej prekonal Skokan, ktorý rozhodol o troch bodoch pre domácich.

Peter Draisaitl, tréner HC Košice: "Zápas bol pre nás dosť nepríjemný. V prvej tretine sme neboli schopní streliť gól a to aj napriek dvom presilovkám 5/3. Pritom dobre vieme, ako sa v takom prípade zvyknú končiť zápasy. Mali sme čo robiť, aby sme si dali šancu vyhrať zápas. V tretej tretine sa hráči dosť strážili, nikto nechcel inkasovať. V závere sa k nám priklonilo aj šťastie."
Josef Turek, tréner HC WPC Koliba Detva: "Prehrali sme, takže nie sme spokojní, no počas zápasu sme hrali veľmi dobre. V prvej tretine sme ustáli dve oslabenia o dvoch hráčov, neskôr sme mali aj úseky, v ktorých sme boli lepším tímom. Mrzí nás, že neberieme žiadne body, ale napriek prehre sme zahrali dobrý zápas."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


BlackCrow

 

Zubami, nechtami... Konečne sme to otočili v posledných sekundách my a nie súper..

a 1 000 x lepšie urvať to takto ako hrať zle a samozrejme prehrať ako to bolo v minulej sezóne..


8.12.2019 - 18:11
+5

werder59

 

hrozny vykon, bolest oci, po dnesku som si musel naliat kyselinu na oci aby ma prestali boliet, dufam ze sa len setrili na dvojzapas lebo s takou hrou nebudeme mat sancu

PS treba stiahnut bezucha, vyzera ze chytil formu aku mal chytit
8.12.2019 - 18:51
+2

Steelerko

 

Stiahnuť Bezucha ? V žiadnom prípade. Už len za tie reči.
9.12.2019 - 9:13
+3

mitoO

 

Utrpene vitazstvo. Dodrbal to Detve Rus.

Dolezitejsia je ale tato hlupost:
Úradná správa zo dňa 06. 12. 2019 (ÚS/16/19-20)
HC Košice – DK SZĽH na základe správy delegáta začína disciplinárne konanie pre podozrenie zo spáchania disciplinárneho previnenia (nešportové správanie sa divákov podľa čl. 1 bodu 1.1 II. oddielu II. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH), ku ktorému malo dôjsť v zápase EXS č. 7 HC Košice vs. HC SLOVAN Bratislava zo dňa 12.09. 2019. Zaslanie stanoviska DK SZĽH určuje do 11. 12. 2019 24.00 hod. DK SZĽH veci prideľuje číslo PL/86/19-20.
HK Nitra – DK SZĽH na základe správy delegáta začína disciplinárne konanie pre podozrenie zo spáchania disciplinárneho previnenia (nešportové správanie sa divákov podľa čl. 1 bodu 1.1 II. oddielu II. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH), ku ktorému malo dôjsť v zápase EXS č. 60 HK Nitra vs. HC SLOVAN Bratislava zo dňa 04.10. 2019. Zaslanie stanoviska DK SZĽH určuje do 11. 12. 2019 24.00 hod. DK SZĽH veci prideľuje číslo PL/87/19-20.

Na tom zapase som bol, nebolo to zborove od celeho osadenstva stadiona, dokonca ani od celeho fanklubu a klub este hned pustil aj hlasnu hudbu, co som hned aj schvaloval. O co komu ide?
Ak sme tam my a Nitra, kde je Trencin, Poprad, ale aj samotny Slovan? Potrebuje sa prekryt bordel, ktory urobili slovanisti v Bystrici?
8.12.2019 - 18:19
+33

topska

 

Nemozes dat disciplinarne konanie na klub za to ze dvaja vytrhnu hajzel...Ale za toto ano. A Poprad - jeden jediny pokrik. Ak fanklub alebo nejaka cast stadiona krici dlhsie dvakrat za zapas hanlive pokriky tak sa podla dohody ma viest disciplninarne konanie. Kluby s tym suhlasili pre zapasy Slovana. Ak by si to bez nich niekto vymyslel na zvaze tak potom sa mozeme bavit o nejakej spinavosti. V zapase Poprad-Slovan bola taka slusna atmosfera ako nikdy za poslednych 25 rokov podla mna v tychto dueloch.
8.12.2019 - 18:41
+5

mitoO

 

Nejaka cast? Nekrical ani cely fanklub a ano kricala nejaka cast, pretoze tam bolo 8k ludi a ak krici polovica, je to 4k ludi, niekde inde by to bolo 500. Cize aka cast ma kricat aby to bolo na pokutu?
Okrem toho to bolo pred tromi mesiacmi, teraz sa niekto zobudil?
U vas sa kricalo, bolo to pocut v prenose a vy tam nie ste, nie je tam ani Trencin a ani Slovan, kde sa tiez z fanklubu kricalo na Kosice.
Okrem toho, pisem este raz, nasi hned pustili hlasnu hudbu a pokriky tym zrusili.
8.12.2019 - 19:05
+5

ten čo nevie

 

stale sa na niekoho kricalo a bolo dobre pride hc dlh slovan a uz je zle chudatka
8.12.2019 - 19:09
+6

topska

 

U nas sa kricalo raz a preto som to spomenul ze toto sa riesit nemohlo. Bolo presne dane kedy sa to riesit bude - teraz na zaciatku decembra za prvu cca polku zakladnej casti. Nepoznam presny vyklad toho "pravidla", skusim to zistit a hodim ti do spravy.
8.12.2019 - 19:15
+1

mitoO

 

A vyklad toho, preco to riesia az teraz poznas? Lebo boli pripady neopravnenych startov v minulych sezonach v prvej lige a vraj to bolo uz premlcane, pretoze sa to stalo davno.
8.12.2019 - 19:25
0

topska

 

Lebo sa dohodlo ze sa to bude riesit prave teraz po cca polke zakladnej casti.
8.12.2019 - 19:29
0

mitoO

 

Aha tak sa rozumne dohodlo. Takze nie hned po zapase, aby sa o tom vedelo a aby to malo odstrasujuci a vychovny vyznam, ale po troch mesiacoch
8.12.2019 - 19:33
+1

topska

 

kkcina hej
8.12.2019 - 19:38
+1

stan-PP

 

Vas bolo vtedy mega ale ze fakt mega pocut v telke to mi ver, to iste v Nitre
8.12.2019 - 21:03
+1

mitoO

 

Ved nas tam bolo 8k. Ked to. Meria sa to cez pocet spievajucich, ci decibely vzhladom na navstevu?
8.12.2019 - 21:26
+1

mitoO

 

*ked to bolo tak pocut
8.12.2019 - 21:28
0

ten čo nevie

 

belasa slachta vo futbale demoluje kde pride a tu sa davaju pokuty za nejaku nadavku ktora sa spieva uz roky
8.12.2019 - 21:33
+3

omen

 

rozumne porovnavat futbal a hokej... som si vzdy myslel, ze su to rozdielne sporty a rozdielne zvazy
8.12.2019 - 22:14
0

ten čo nevie

 

je jedno ci je to hokej alebo futbal urobte si poriadok doma a potom sa tu ohanajte trestmi
8.12.2019 - 22:51
+1

omen

 

ok, tak podla tvojej logiky kritizovat kradnutie na Slovensku mozem az vtedy ak sa nebude kradnut v Bratislave Alebo dozadovat sa slusnosti mozem len vtedy ak v Bratislave uz nebude neslusneho cloveka
8.12.2019 - 23:08
+1

riskohrasko1

 

V BA sa zborovo spievalo Košice do p... ,verim ze aj to budu posudzovat
9.12.2019 - 6:42
+4

topska

 

Tusim v tomto pripade ide o rasisticke pokriky. Uz sa to jednu dobu riesilo na zimakoch a namiesto zida kricali v jednom meste kkt...
9.12.2019 - 12:05
0

Toky

 

To Slovan si ešte nadiktoval takuto podmienku? Mali byť radi, že mohli do ligy. Toto je trápne, naša liga ma ine problémy ako sa starať či niekto kričal pokriky. Nemam slov ... .
8.12.2019 - 19:25
+4

topska

 

To si nenadiktoval Slovan, suhlas dali kluby. Ci to ale oni ako prvy naznacili zvazu tak to uz neviem.
8.12.2019 - 19:30
+2

Toky

 

Tak to sa divim, že si to odsuhlasili. Okrem toho že poučíš fanklib asi veľmi nemajú možnosti ako to ovplyvniť. Som zvedavý ba rozhodnutie komisie.
8.12.2019 - 19:36
0

ten čo nevie

 

nech idu tam kde boli a bude klud
8.12.2019 - 19:37
0

KrebsKandidat

 

na co s tym suhlasili, by ma zaujimalo. Zase nieco extra pre SBA, podla mna. Ako keby boli spasitelia ligy.
S hanlivymi pokrikmi pri tom nesuhlasim.
8.12.2019 - 23:49
0

topska

 

Ale tymto nechcem povedat ze inde sa to nerobilo tiez, neviem presne. To kedy sa bude preverovat spravanie fanusikov voci Slovanu bolo dopredu dane ze teraz
8.12.2019 - 18:45
+1

mitoO

 

Este tu Nitru a belaseho zida chapem, ale tamten zapas v KE? Skus si to pozriet zo zaznamu.
8.12.2019 - 19:07
+2

topska

 

Videl som ho a kricalo sa viac ako sa moze no nedovolim si tvrdit ze to su jedine dva zapasy kedy sa tak dialo a nebol to asi ani ziaden extrem no podla dohodnuteho sa to ma riesit. Ci je to spravne alebo nie na to ma kazdy vlastny nazor. No nikto si nic nevymyslel. Boli stokrat horsie pripady
8.12.2019 - 19:14
+1

mitoO

 

Viac ako sa moze? A ako sa moze?
Od kolko kriciacich ludi sa to meria? Pretoze ako pisem, my mame 8,5k stadion.
8.12.2019 - 19:24
0

topska

 

urcite neexistuje presne cislo ani percento je to podla mna subjektivne rozhodovanie
8.12.2019 - 19:31
0

topska

 

a riesi sa hlavne fanklub kedze sa to s nimi preberalo v kazdom klube cize su o tom pouceni
8.12.2019 - 19:32
+2

mitoO

 

Nespieval to cely fanklub a hlavne u nas do a11 chodi oproti zapasom so Slovanom tretina ludi. Cize urcite kricali fanklubaci, s ktorymi sa to riesilo?
8.12.2019 - 19:34
0

topska

 

To ja neviem, ja sa nechcem hadat s tebou, len pisem co viem priamo od ludi zo zvazu co u nas v klube pred sezonou boli a co sa hovorilo fanklubakom. Ved toto si odkomunikujete hadam pomocou stanoviska.
8.12.2019 - 19:40
+1

topska

 

Moj nazor na DK je dost negativny, netvrdim ze stopercentne verim ze sa vsetko rozhoduje spravne. Ani nahodou.
8.12.2019 - 19:40
0

mitoO

 

Uz aj Jakub odtial odisiel. Ale tam bue suvis asi s niecim inym.
8.12.2019 - 19:46
0

ten čo nevie

 

vsade len slovan posrali sa uz pred sezonou
8.12.2019 - 18:50
+3

matus93

 

Veď to bol najteplejší zápas medzi nami a Slovanom v histórii .. niekomu fajne prepína ...
8.12.2019 - 19:05
+4

Tino

 

zborove: ze cely sektor asi nie, ale velka cast vyspevovala to o bratislavskom zidovi...to nebolo ze jeden 2, ani traja vymetenci....neviem ci ma klub nejake paky na toto ale tupcov ktori s tym zacali a tupcov ktori sa pridali mal, mohol nejako riesit.
8.12.2019 - 19:11
+2

mitoO

 

Toto som ani nepocul, skor sk slovan
8.12.2019 - 19:13
0

Tino

 

ja: ano a pisal som o tom vtedy, to nebolo ze jeden, dvaja to bola masa ludi...silne pochybujem, ze popevok vysiel takto spontanne z hlav x ludi mimo sektor fanclub..som presvedceny ze toto zacali a zivili prave zo sektora a11.
8.12.2019 - 19:24
0

mitoO

 

Tak prepac, ale zborove to byt nemohlo, mozno si sedel vedla skupinky, ktora to spievala, ale ja som nic take nezacul.
8.12.2019 - 19:39
+1

Tino

 

no praveze: som sedel na opacnej strane stadiona....mozno ti to uslo, mozn o si sa venoval neicomu inemu ja som viacmenej presvedceny ze postih riesi prave tekto pokrik, ktory nebol pokrik 1,2,3 psychopatov.....lebo to bolo tobre, ale ze dobre pocutelne aj na opacnej strane .
8.12.2019 - 19:58
0

mitoO

 

No som zvedavy, zdovodnenia dava DK tuto sezonu slusne a podrobne.
8.12.2019 - 20:01
0

Tino

 

tiez: ale ako pisem spomenul som to uz vtedy pretoze to bolo zretelne, netvrdim ze to bol pokrik vsetkych ludi v sektore ale nebolo to tak ze jeden,dvaja a prave preto si to to ti co riesia postih vsimli...skoda toho verim ze ti to klub nejako postrazi resp vymysli ako pozametat s ludmi ktori by toto chceli skusit 26.12. opat...
8.12.2019 - 20:20
0

mitoO

 

To sa neda postrazit
8.12.2019 - 20:34
0

Tino

 

dozivotny: zakaz vstupu a vybavene, nezakazes cloveku hovorit ale nemusi hovorit u teba doma...da sa prevecniou dosiahnut stav ked si nebudu jednoitlivci celkom isti ci nie su snimani takze si daju pozor ako sa spravaju
8.12.2019 - 20:45
0

mitoO

 

Jasne, dozivotny zapas za spievanie
A ked si nahodou horlivo zuval zuvacku a bol v "dave" ta fasa.
8.12.2019 - 21:00
+1

Tino

 

klub: to bude musiet riesit alebo platit pokuty za vymetencov...musi vybavit hlavne jednotlivocv ktori taketo spravanie sa iniciuju ... najlepsie riesenie je ich viac dnu nepustit ako to dosiahnut zase nie je nejako komplikovane
8.12.2019 - 21:06
0

mitoO

 

Jeden pri mne furt nadava, na kazdeho. Je iniciator sam seba. Snad bude mat po tych pravidlach dozivotny zakaz aj on.
8.12.2019 - 21:24
+1

Tino

 

rozumiem: zlahcujes to klubu nepomoze ... ked chces obhajuj si to co sa stalo takto neviem naco je to dobre teda mozno ak ti to pomoze oklamat sameho sea fajn...fakt je taky ze dobytok tam a vtedy spieval nieco co riesi zvaz ja ti pisem co by to mohlo byt ...
8.12.2019 - 21:36
0

mitoO

 

Nerozumies
8.12.2019 - 22:05
0

paljuka

 

Tino to nemyslis vazne s tym zakazom vstupu za nadavky pri spornych situaciach si len okolo mna zanadava na rozhodcu okolo 5 stabilnych permanentkarov...
pri likvidacnom zakroku na nasho hraca si to mozes nasobit pripadne umocnovat... kto bude chodit na hokej? ja nie som za zborove nadavanie ale niekedy to zo situacie vyplynie a proste to ide...
Kosice su klub ktory uz dlhodobo dviha navstevnost ligy aj teraz sme suverenne na prvom mieste, dlhodobo je u nas kultura vyssia ako inde od otvorenia steel areny sa zapracovalo na tom aby bol kazdy vinnik ktory hodi nieco na lad potrestany, sedim 2 sektory od fanklubu a fakt len vynimocne sa tam skanduje nieco vulgarne...
obchodil som si v tejto lige kazdy jeden stadion a viem porovnat...
ked si od zaciatku sezony disciplinarka az teraz nasla len 2 vinnikov tak to povazujem za ucelove polovanie len po urcitom - urcitych kluboch...
Len v Banskej sa zborovo minimalne raz skandovalo tuto sezonu Kosice do pixe...
V anglicku keby davali zakaz za nadavky na futbale tak Liverpol aj Man U maju prazdne stadiony...
nerobme uz fakt z toho hokeja balet
8.12.2019 - 21:46
+9

Tino

 

ja pisem: zakaze vstupu za spravanie vdaka ktoremu bude klub postihovany...mozeme to do aleluje obkecavat tam a vtedy sa ludia hromadne spravali tak ze to vzbudilo pozornost ak pride na sakncie bude to klub musiet riesit...podla mna by sa to ale malo riesit aj keby sankcie neboli to co tam dobytok predviedol bolo ubohe.
8.12.2019 - 22:05
0

paljuka

 

Tino ale realne ty ked zacnes toto takto postihovat budes na 8000 stadione s dalsimi mozno 400-500 ludmi... to nech sa HC Kosice prestahuje na lokomotivu budeme chodit v oblekoch ako do divadla a nech nam daju do ruky rozvrh co kde a kedy si zakricime...
opakujem nie som za zborove a hlavne nie bezdovodne nadavanie ale to ze pri vyhrotenej situacii sa nieco zaspieva este nikomu neublizilo...
pusti si anglicku nemecku spanielsku ligu...
ty si myslis ze ked hra Barcelona s Madridom tak sa navzajom povzbudzuju?
Bayern proti Dortmundu to iste a spievani “vulgarnych” choralov ani nehovorim...
tu treba v prvom rade poslat do riti toho idiota-idiotov co za toto zahlasovali a ked uz to ako je odhlasovane a ma to fungovat tak polozim krk zato ze take nieco sa neudialo len v 2 zapasoch ligy...

Taky Blackwater nam za stavu 9-0 umyselnym faulom kolenom odstavil hraca na 2 mesiace, nas klub nevyplakaval ako taka Nitra alebo Banska zvyknu a zaoberala sa tym disciplinarka? Toto su veci ktorymi by sa mali zaoberat alebo milion filmovani, nespravnymi verdiktami rozhodcov... nieeee nasa disciplinarka bude riesit to ze v Kosiciach sa v jednom zapase zborovo asi 2 krat zakricalo nieco na Slovan...
8.12.2019 - 22:26
+14

mitoO

 

Zaoberala, dostal 1 zapas...
8.12.2019 - 23:33
0

paljuka

 

on jeden zapas nas hrac 2 mesiace mimo... pokial viem ten faul na Zelenaka nebol jediny jeho zakerny v tejto sezone ako to dalej riesi disciplinarka?
9.12.2019 - 0:36
+2

Tino

 

ak bude klub: postihovany bude toto musiet riesit lepsom pripade zacne apelom na divakov aby sa takeho spravani vyvarovali...ak to nezaberie pridu na rad sankcie nejde o to co si ty a ja o tom myslime ci to schvalujeme alebo nie.
9.12.2019 - 7:37
0

mitoO

 

Ano, 3 mesiace po je vyborny vychovny prostriedok.
9.12.2019 - 7:48
+1

Tino

 

co: to meni na podstate?...ze klub ak bude sankcionovany musi riesit dobytok koli ktoremu je sankcionovany?..nerozumiem pripomienke 3 mesiace po skus to nejako rozvinut...kluib dostane sankciu za spravanie sa ludi logicky a spravne musi reagovat, mozno to bude len pokus ludi presviedcat, ale realnejsie a podla mna praktickejsie je ked sa zariadu tak, ze bude problemove individua sankcionovat.....ze sa to bude v tomto konkretnom pripade tykat osob ktore robili bordel predsa nidke netvrdim, ja pisem o nevyhnutnej reakcii klubu.
9.12.2019 - 12:00
0

topska

 

Ale takto to kluby riesia ak sa jedna o fanklub. Lebo tam su registrovani clenovia a boli o tom pouceni (aspon dufam ze aj v KE ). Ved to tak je aj na vyjazdoch napriklad.
9.12.2019 - 12:04
0

Tino

 

potom nevidim: problem...ak a mne to tak vychadza bude klub sankcionovany za popevok o bratislavskom zidovy ktory isiel zo sektora A11 kde je fan club ....musia pokecat s fanklubom aby si medzi svojimi urobil poriadok, ak sa to bdue opakovat bac sankcia....ja v tom problem nevidim , vlastne ani nerozumiem na com sa tu natahujeme
9.12.2019 - 12:18
0

topska

 

No ved to. Mozeme sa bavit o tom ci je to "pravidlo" resp. nariadenie s moznymi trestami spravne a kto si ho vydupal. Kedze vsak boli o tom kluby poucene a mali to oznamit aj fanklubom tak asi je to ok. Druha vec je ci sa to dialo len v tychto dvoch zapasoch v takej forme aby boli mozne udelit sankcie len dvom klubom. Ale ja si myslim ze rasizmus a pod. by sa mal zo stadionov vytratit. Ja viem ze vacsina ludi si to ani neuvedomuje co tam spieva. No ked sa to moze trestat v inych sportoch (taka UEFA je ukazkovy priklad) tak preco nie aj v hokeji. Ale tu by som si daval pozor na to ci to ide z fanklubu alebo inych sektorov hladiska. Tam by som asi vedel prizmurit oko. Ludia nevedia ze sa za to moze sankciovat. Chyba osveta, informovanost.
9.12.2019 - 12:29
0

paljuka

 

podla mna sa v prvom rade klub musi voci tymto hlupostiam ohradit zastat sa svojich fanusikov a hoc aj nezaplatit pokutu pokial sa to bud spravodlivo nenastavi alebo nezrusia tu hlupost... co vylucia Kosice z ligy? odpocitaju nam body? zacat o tom pisat a vyuzit tlak verejnosti hoc aj nechat odbojkotovat zapas pri priemernej navsteve 5100 divakov co vela klubov nema ani kapacitu hadam ma nas nazor nejaku vahu...
9.12.2019 - 12:27
0

topska

 

Neviem co je to za modu na Slovensku nieco rusit, bojkotovat a neniest nasledky za nieco co uz je schvalene polroka neskor. Ak ste proti tomu tak ste to mali riesit ked sa to preberalo v lete. Ak sa baviem o zruseni hluposti
9.12.2019 - 12:37
0

paljuka

 

opakujem nie je problem ale nech mi nikto netvrdi ze zborovo sa skandovalo len v dvoch zapasoch od zaciatku ligy bud bude platit spravodlivost pre vsetkych alebo pre nikoho... a nasi ak daju von clanok s par dobre nastrihanymi videami ze disciplinarka kona len ucelovo tak verim tomu ze fanusikovska obec nielen z Kosic sa za nich postavi... nezaplatil by som ani euro len z principu
9.12.2019 - 12:54
+1

Lukash_ke

 

Ono na papiery môžu veci vyznieť v poriadku, ale keď potom pri zavedení do praxe vyhodnotia z celej ligy iba 2 zápasy kde došlo k porušeniu, tak by sa bolo treba zamyslieť či to určite je nastavené dobre, resp. čo má byť výstupom tohto pravidla. Lebo ja nevidím rozdiel medzi belasým židom a Košice do p...ivnice. Prípadne ak tu ide iba o rasové motívy a nadávať iným skupinám ľudí je v poriadku, nepochybujem, že cigánska banda a iné srandy odzneli na nejednom štadióne voči Košiciam, prečo teda nie sú DK aj v takom prípade?
9.12.2019 - 13:05
0

topska

 

Ano toto treba riesit ak to nie je idealne
9.12.2019 - 13:16
0

mitoO

 

*zakaz
8.12.2019 - 21:23
0

Tino

 

najlepsie: riesenie odskusane uz inde vo svete...nejako sa k tomu dopracovat budu musiet ...zacnu monitoringom.
8.12.2019 - 21:25
0

mitoO

 

Iste, v cze je to odskusane a za transparenty a organizovane skandovanie fanklubom su pokuty.
Tuto nebolo ani jedno z toho.
8.12.2019 - 23:34
0

Cinan

 

Velmi tenky lad taketo posudzovanie, tak ako pise MitoO, co bude meradlom, pocet kriciacich ludi, decibely alebo co? Bude to vytvarat len zlu krv, lebo podobne veci sa deju na vsetkych stadionoch a len tazko to DK vyriesi bez pochybnosti, ci to bolo/je spravodlive voci ostatnym potrestanym. Ja som na zapase bol a uprimne sa uz nepamatam ake pokriky tam boli. No a to je bod dva. Je to po takom case scestne riesit. Nie som sa hanlive pokriky, no len tazko sa to da posudzovat, co este je v norme a co uz nie. Alebo vyda DK alebo klub zoznam pokrykov, ktore sa akceptuju? Alebo co sa od toho caka?
9.12.2019 - 9:48
+1

Tino

 

ale ved : ja predsa nikde nepisem ze HC KE teraz budu mervomoje hladat ludi ktori robili 12.09. bordel ja pisem ze ak bude klub sankcionovany bude musiet riesit ako sankciam predchadzat, idealne ich preniest na ludi ktori sakncie psosobili s dorazom ze nebude dufat ze sa uz nic take nestane....dufat , verit mozu veriaci a dufajuci klub musi byt pragmaticky.
9.12.2019 - 12:03
0

Cinan

 

V podstate chapem a suhlasim s tym, ze preto, aby na hokej mohli chodit aj rodiny s detmi je potrebne budovat kulturne prostredie na stadionoch. Len si neviem predstavit spravodlive fungovanie v praxi, co v konecnom dosledku moze vyvolat este horsie negativne emocie ...
9.12.2019 - 14:33
0

paljuka

 

takze to mam chapat tak ze zborovo od zaciatku sezony sa nadavalo len na tychto 2 stadionoch?

8.12.2019 - 20:11
+1

RebeccaBlack

 

Zborove "skurveny vychod" od fans Slovana zo zápasu z 20.10.2019, 14.kolo HC Košice vs HC Slovan Bratislava sa bude tiež riešiť?
9.12.2019 - 11:33
+6

mitoO

 

Nebude, len tieto dva pripady sa budu riesit.
9.12.2019 - 11:38
0

Lukash_ke

 

Nie je to rasovo motivované
9.12.2019 - 13:06
0

ten čo nevie

 

len nadavky proti lovanu sa budu riešiť
9.12.2019 - 13:46
0

Gargamel123

 

Detroit padol:
8.12.2019 - 18:34
+2

julo

 

Ten zapas LM-KE sa odohra,alebo bude kontumacia?
8.12.2019 - 18:37
+2

Achilles

 

Riadna trapenka ale dobre, že pred prestávkou za 3 body. A trosku ma zlosti T. Slovák poviem to tak diplomaticky
8.12.2019 - 18:38
0

ZOOMER

 

Odkedy nám fandia skalní fanúšikovia BB,tak to ide,ďakujeme chlapci Joki a Urpi na hrad !!!

Zápas som nevidel,nehodnotím,ak ste niekto pozerali,napíšte aké to bolo
8.12.2019 - 18:39
+8

Rado7

 

Gratulácia do ke z dt?ale podľa mňa si dt bod určite zaslúžila začali sme zle a v tretej tretine ste sa kľudne mohli bat o body bolo to od nás lepšie a myslím že kukla nám to neprehral za takú krásne hodenú rybičku by sa ani Michael phelps nehanbil...ale co už my sme Detva vy Košice...
8.12.2019 - 18:46
+3

blazon

 

Na konci ste boli lepsi a my sme boli na uterak. Ani neviem zaco isiel vas hrac 47 sekund dole z ladu a zly tec padne neako do branky. Den blbec. Urcite si DT zasluzila bod.
8.12.2019 - 18:58
+4

Rado7

 

Hráč 22 Kuklev...
8.12.2019 - 19:44
0

blazon

 

Kuklev a Skokan som myslel ze skoncia dneska v sebe. Asi ho nerozumel
8.12.2019 - 19:59
0

blazon

 

Dneska: Sme hrali BB hokej. Skaredy, hnusny, na nahodu. Nahodit nieco, padne.. Padlo a na konci, ako bb mansaftu vela krat. Mohol by som si vymyslat ze sme hrali na 6,66% a zapli sme na 88% ako BB, ale uz aj tak som trapny, naco byt viac..
8.12.2019 - 18:56
+4

ZOOMER

 

ale zas keď si to tak vezmeš,po tých smolných prehrách čo sme dostali poťah goly sme si zaslúžili vyhrať aj takto
8.12.2019 - 18:59
+1

blazon

 

Dneska to bolo na cistu remizu podla mna, to co sme si sami pokaslali na konci bolo zvacsa na vyhru. Trosku mi je luto DT, min bod si zasluzili. Neviem preco, zaciname opat mantinelovy hokej hrat. Ale skor proti papierovo slabsim superom. Asi nam treba mentalneho trenera..
8.12.2019 - 19:05
+1

matus93

 

Tento duel mal pozitívum .. že sa skončil po 60 minútach .. očibôľ ale aspoň že sme rozhodli v presilovke .. mladý faith potrebuje ešte veľa času ale nemusí to byt márne s ním ...
8.12.2019 - 19:06
+1

Tino

 

urvali: sme tie 3 body , toto presne ja ocakavam, nedari sa nemame svoj den, mozn osa nam aj nechce, ale 3 body berieme....
8.12.2019 - 19:13
+1

DeJwOoHC

 

Musím povedať že sa mi páči zapracovanie mladých do zostavy...Michalčin,Faith,
Vrábeľ atď...Hlavne ten Vrábeľ sa mi v posledných zápasoch pozdáva a mohli by sme mať niečo z neho v budúcnosti.

Repe bude ako dlho zranený ešte. Vie niekto? Tá obrana vyzerá hrozne poviem úprimne...chce to skúseného obrancu (aj dvoch) a urýchlene.
8.12.2019 - 19:16
+2

BlackCrow

 

A útok nič? Góly kto bude dávať

Klhůfek aj hrá či je len napísaný v zostave? A tak by sme mohli pokračovať..

Ale 3 body sa počítajú..
8.12.2019 - 19:27
0

blazon

 

Klhufek? Ty chodis na zapasy a si tam? Ci prides na zapas si porozpravat svoje sracky do zachoda, medzi ludi, ci do AJcka, atd? Alebo sedis bez okuliarov niekde mimo daleko, ci fuckbook pozeras? Takychto sracov ako si ty milujem. Uz len BB status ti chyba.
8.12.2019 - 19:47
+3

BlackCrow

 

Kľud. Daj ešte dva poldeci a bude ti veselšie. A ja mám rád takých frajerov ako si ty..
8.12.2019 - 20:05
+3

blazon

 

Nepijem. Skus mi vysvetlit, naco je dobre chodit na hokej, aj ked neverim ze chodis casto a hejtovat dookola. Uz som to raz pisal, BB a teba vobec netesi ze vyhravame, vlastne aj hladimistra, ale to je opat iny pripad.
8.12.2019 - 20:35
0

BlackCrow

 

Si trošku pomýlený. Že ma neteší že vyhrávame?? Žartuješ.. Nehejtujem, len komentujem to čo vidím.. A vidím napríklad zúfalého Klhůfka a tak ďalej..
8.12.2019 - 20:59
+2

Pietro10

 

Pravda je, ze khlufek obcas ukaze nejaku finticku, ale v zasade hra hovno posledne zapasy.. a ja som bol okrem 3 zapasov na kazdom domacom ..a okrem jedneho som videl kazdy tuto sezonu..
8.12.2019 - 20:14
0

blazon

 

Klhufek je teraz pri zraneni Chovana, jediny hrac ktory vie zaviest v klude puk, podrzat ho i nahrat a byt tam kde ho treba. To, ze nema s kym casto hrat a skusa to individualne, je pravda. Ale kolko krat nastrelil tyc, ci stastim to brankar neako chytil..on mi pripomina smolou Hascaka z minulej sezony, ktory tiez dal viac tyciek ako golov. Hascak je pritom tiez v poriadnom pralese teraz bez Misa. A jeho ste uz polovica tu tiez vyhadzovala minulu sezonu. Klhufek sa tu prave nechodi vyprdkavat, to robia iny. On maka a je ho citit na lade. Kvantum pukov vybojuje aj zablokuje. Vsak prvy gol dneska tiez. Ked ho porovnam s Kafkom ci Netikom, tak je to top legionar. Pisat ze nehra a pada a je len na supiske, je prinajmensom trapne.
8.12.2019 - 20:47
+5

Tino

 

ja: tam chodim a nazor na klhufka mam podobny typek pada, urcoite ma na viac viem to lebo to uz ukazal, ale ak mame fungovat normalne musime chciet specialne od leginara daleko viac...aby sme sa neocotili v situacii ze sa k nam chodia hraci vyprdkavat
8.12.2019 - 20:25
0

fany

 

Za chvíľku poletí Bruno Mráz zo Zvolena,tak treba po ňom siahnuť.Spolu si parádne rozumeli.A nechcený prinášajú šťastie


8.12.2019 - 20:35
0

rasťoZv

 

A Ty nám kedy prinesieš šťastie?
9.12.2019 - 14:52
0

fany

 

Keď mi donesieš sľúbený kvet a odprevadíš aspoň troch zámorákov na letisko s tým,že miesto nich už len európska náhrada.Ale titul tohto roku už neprinesiem ,ani keby všetci moji obľúbenci prišli naspäť.
9.12.2019 - 15:05
0

Tino

 

michalcin;nic v zlom : je vsetko mozne len nie mladik kategorie nagy, faith, ani zelenak ci koch, alebo bucko .....ale k vecim tiez ma tesi, ze aj z dovodov marodky dostavaju prilezitost mladasi, ktori sa javia ako schopni, chalani s potencialom...co je uricte fajn.
8.12.2019 - 19:31
0

Urpiner16

 

Počítajce.Jeden,drugy,treci,štvarci a bum.Klhůfka pustite sa rozohrať do Trenčína a hneď mu bude chutiť hokej i tote gole budze davac znaš jak na bežacom paše.
8.12.2019 - 19:31
0

Achilles

 

Chod nasadiť jokilovi masku barana a uvoľni si to napätie. Ináč gratulácia k dnešnému výkonu proti Popradu
8.12.2019 - 19:37
+27

julo

 

8.12.2019 - 19:39
+2

LenTak93

 

Joki bol dnes dokonca na zápase!
https://bit.ly/2LwIJNu

only joke
8.12.2019 - 21:32
+14

ŠimonKE

 

:káva na monitore:
8.12.2019 - 21:40
0

Jakub_ke

 

Keď nevieš písať po vychodniarsky tak to nerob
8.12.2019 - 19:38
+14

14thomas

 

Čo berieš? Alebo je to alkoholom? Aj ja si vypijem, ale nikdy mi tak nedziga na hlavu ako tebe. Toto ti musia spôsobovať drogy
8.12.2019 - 19:39
+4

blazon

 

Takto to vyzera ked fas chce byt za bengora..
8.12.2019 - 19:43
+5

Tizo BLOG

 

8.12.2019 - 20:13
+1

ŠimonKE

 

To je v akom jazyku urpi? drugy štvarci to nie je vychodnarcina
9.12.2019 - 0:43
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fany

 

8.12.2019 - 20:12
+7

Dracik_18

 

Kuklev
8.12.2019 - 21:30
+1

fandaxxx

 

KUKLEV: Nevidel som zapas.co urobil?
8.12.2019 - 21:40
+1

Dracik_18

 

Skoro nič: 40 sekúnd pred koncom nezmyselné vytrčil kolienko ...a z presilovky sme dostali gól
8.12.2019 - 21:53
0

julo

 

Faul pred koncom,nasledne sme v presilovke strelili gol
8.12.2019 - 21:53
0

fandaxxx

 

Kuklev: Diky za info
8.12.2019 - 21:58
0

cappycathy BLOG

 

Klhufek hra vyborne, je tahunom, vie zaviest puk, podrzat puk...mna skor stve Bellus, Rapac a Bortnak, neviem ale ovela lepsie zahra Jokel, Mily a Suja...snazia sa aj mladasi ako Vrabel, dnes Faith, minule Nagy....rpsote srsi z nich viac energie....
V obrane takisto ma stve Slovak...bohuzial vek neoklames a vidno to na nom, na tych reakciach....jednoducho nestiha....
Zelenak sa dufam rozohra, dnes sa mi pacil...lent ak dalej...
8.12.2019 - 22:38
+2

LenTak93

 

Rapáč nazbieral o jeden kanadský bod viac (o gól) ako tebou spomínaný Klhůfek. A to mal Braňo o 20 odohraných minút na svojom konte menej. Keď si zobereme posledných 5 zápasov, tak Klhůfek v nich zaznamenal JEDNU asistenciu.

Táto bilancia je na hráča jeho kalibru strašne málo. Na to, s akou vizitkou tu prichádzal, sú jeho výkony ďaleko za očakávaniami.
9.12.2019 - 1:52
+3

Selvo

 

Posledné 2 sezóny hral v Čechách veľké guľové . Každý zápas mame na neho uprene oči a keď mu raz za 4 zápasy vyjde akcia alebo dobre vystreli, úľava a konštatovanie s úsmevom na tvári- uf ale ten Klhfunek je dobrý ... na legionára malo, do zostavy pasuje, lebo niet hráčov ani jeho priemerného kalibru.
9.12.2019 - 6:15
+2

blazon

 

Rapac? Ten korculuje len na oslabovkach. To ze da do prazdnej brany je sice skvele, ale to nieje vsetko. Porovnavas neporovnotelne premna,kedze moze za vela golov ktore sme dostali, sam sa aj tak vyjadril uz pre nase media a malo golov vybojuje. Statistiky niesu vsetko a nedavaj mi ich tu. Rapaca nevidim na zapase dokym nieje oslabovka, alebo ked si hovorim kto sa tam planta a ide ako lemra. Ked ho porovnam ako hral v Nitre, tak je jasne, kde on chce hrat, ale hraje v ke.
9.12.2019 - 9:22
+1

LenTak93

 

Pokiaľ nezačalo play-off, veľa ľudí hráča s menom Rapáč nevnímalo. V Nitre hral s trocha inými úlohami a bol viac ofenzívny. U nás sme mu dali viac defenzívnych úloh, resp. zo začiatku sezóny bol súčasťou tretej formácie, ktorá tam bola na niečo iné.
A aj napriek tomu má viac bodov ako Pavel.

Ja nikoho nevyhadzujem, len ak ideme porovnávať 22 a 81, tak Braňo až tak nesklamal.
9.12.2019 - 10:32
+5

Fx4085

 

s tym: musim suhlasit, u hracov ako Rapac, Bellus ci Bortnak bolo asi tazko ocakavat 20 golov za sezonu, naopak podla mna oslabovky brania dobre...a pri tomto type hracov podla mna na ich hodnotenie si treba pockat do Play off...toto budu (verim) prave ti hraci v PO, ktorí nam po minule roky chybali...
9.12.2019 - 13:16
+2

fany

 

Ja som určite ovplyvnená ,pretože Klhufek,Bruno Mráz a Juraj Jurík boli najlepší tretí útok za 30 rokov čo ja pamätám vo Zvolene(s vtedajším výkonom by hrali teraz prvý).Teraz som videla Pavla len ,keď ste boli v telke a v piatok naživo a tiež si myslím,že dostáva až príliš veľa kritiky.Ruky mu idú parádne.Na druhej strane hokej je o góloch ,bodoch a tam by na legionára mal zabrať.Držím mu palce a verím,že jeho čas ešte príde.
9.12.2019 - 14:48
0

HkmDetva

 

Sisovsky je traneny či
9.12.2019 - 0:06
0

MartinDT

 

nieco so stehnom, jpp
9.12.2019 - 7:50
+1

Gargamel123

 

Podľa informácií: prezentovaných na komisii aktuálne chýba v rozpočte Steel Arény 200-tisíc eur na doplatenie dlhu za médiá. „Tento stav nastal v dôsledku zníženia dotácie na majstrovstvá sveta v hokeji z milióna eur na polovicu a zníženia sponzoringu hlavného partnera U. S. Steel Košice o 700-tisíc eur na túto sezónu,“ opisuje Knap dôvody, ktoré sa dozvedeli členovia komisie od Havrilu.
9.12.2019 - 2:46
+2

Selvo

 

Prvú polovicu správy z komisie máš správne , druhu upresnim, sponzoring pre klub HC od USS bude nižší na obdobie od 1.1.2020-31.12.2020,čo nie je dôvodom zlej ekonomickej situácie Steel Arény . Tá ešte len nastane.
9.12.2019 - 6:35
0

ŠIMIKE

 

steel arena ma zlu ekonomicku situaciu ?
9.12.2019 - 8:25
+1

ŠIMIKE

 

sice uz vidim prispevok nad tebou....hmm zaujimave
9.12.2019 - 8:25
0

Tino

 

ak ma steel: arena problem koli MS zrejme ten kto robil zmluvy za steel arenu, resp bol zodpovednou stranou zo strany steel arena urobil nieco zle....steel arena ako to sledujem ma rok za rokom vacsie problemy s vytazovanim a teda zarabanim asi by bolo na mieste zacat riesit problem ....
9.12.2019 - 12:10
+4

romantom8

 

Navyše túto sezónu prestali divizne závody usske prenajímať ľadovú plochu na hokej ci korčuľovanie, podľa mňa aj to im uskodilo, teraz nech sa pán Havrila ukáže aký je manager.
9.12.2019 - 12:20
+3

Urpiner17

 

Dá zadarmo halu jehovistom a bude
9.12.2019 - 13:04
0

Lukash_ke

 

Veď SA sa manažuje na autopilota odkedy stojí.
9.12.2019 - 13:12
+4

matus93

 

Kým sa peniažky sypali nebol problém .. keď treba niečo robiť tak už je .. havrila nemá dôvod niečo žiadať od HC .. nehovoriac o tom, že pokial sa nič nezmenilo stále má príjmy z bufetov a z fanshopu keďže onehdy ešte stále to neprevádzkoval klub ale on takze jemu šli aj zisky .. mal by ukázať aký je manažér .. dúfam že to nedá na štýl je jendrichovkseho
9.12.2019 - 14:27
0

UssKe

 

O ťažkostiach s financovaním štadióna vie prezident hokejového klubu HC Košice Július Lang. „Detaily však nepoznám. My si svoje povinnosti a záväzky voči aréne plníme načas a v plnom rozsahu. Ako hokejový klub nemáme finančné problémy.“
9.12.2019 - 7:06
+3

Dracik_18

 

Radšej prehrať 11:0 ako takto ...ustojíme dve oslabovky 3:5 , prežijeme kolotoče a bum a je po zábave ...v podstate KE vyhrali zaslúžené ,ale ten bodík by bodol ....pre mňa muž zápasu Petrik a musím pochváliť obrané duo Jendroľ Gachulinec , včera hrali fakt dobré-obetavo ...

gratulácia na východ
9.12.2019 - 7:22
+5

Urpiner16

 

Nepostrehol som niekedy že by Košice niekedy vyhrali nezaslúžene.
9.12.2019 - 8:17
0

kubinho

 

To nic, citanie s porozumenim nejde viacerym podla statistik, nic si z toho nerob
9.12.2019 - 8:29
+14

MartinDT

 

Miskolc - Detva 5:0 kontumacne, cize nemame 31 bodov ale len 29...
9.12.2019 - 17:34
0

Dracik_18

 

To nás môže najmenej trápiť :/
9.12.2019 - 18:24
0

MartinDT

 

je to fakt, nie emocia
9.12.2019 - 19:26
0

Dracik_18

 

Emócie ,ešte len budú
9.12.2019 - 19:42
0

UssKe

 

So steelkou to nevyzerá dobre

Hrozí odpojenie od energií
V liste sa vedenie KA obracia na poslancov vo veľmi znepokojujúcej záležitosti.

Košická aréna je vlastníkom Steel Arény, tréningovej haly a Hotela Aréna, pričom komplex týchto objektov je funkčne a technicky prepojený. Členom KA s podielom 33,33 % na hlasovacích právach je aj mesto Košice, zastúpené primátorom mesta.

Prostredníctvom svojich zástupcov sú mesto Košice a aj ostatní členovia KA informovaní o pretrvávajúcej nepriaznivej finančnej situácii, ktorej následkom KA od septembra 2019 nie je schopná uhrádzať mesačné platby za odber médií a bola nútená požiadať VSE a TEKO o odklad platieb do konca roka 2019. „Súhlas s odkladom je viazaný na realizáciu nezaplatených úhrad v jednej splátke do 31. januára 2020, čo spolu predstavuje sumu 200-tisíc eur,“ píše sa v liste.
11.12.2019 - 9:24
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.Slovan43147:8589
2.B. Bystrica41121:7985
3.Košice42124:8982
4.Poprad41122:9672
5.Trenčín40125:9370
6.Zvolen40132:10968
7.Michalovce41105:11560
8.Nitra41102:10859
9.Miškovec41110:11656
10.Detva4097:14044
11.N. Zámky41109:14042
12.Budapešť41119:16241
13.L. Mikuláš4068:14930
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4031144202:8499
2.Topoľčany4021928138:10083
3.Martin4024349153:10882
4.Dubnica40185314127:12367
5.Skalica40173416141:11861
6.Sp.Nová Ves40173317137:13560
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina40163318122:12057
8.Levice39142320127:14549
9.P.Bystrica409242599:15335
10.Trnava4090229118:20729
SR 18282102548:1478
Aktualizované: 26.1.2020 22:17
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Dukla161101479:4634
2.Poprad181012578:5534
3.Nitra181011661:4733
4.B. Bystrica16721654:5426
5.Košice16620858:6222
6.Zvolen160011527:931
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina161020450:3634
2.Slovan16921468:4332
3.Martin16901642:4028
4.Skalica16710851:5023
5.Trnava16603735:4721
6.P. Bystrica161111330:606
Aktualizované: 26.1.2020 16:22
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla4430239191:8897
2.Košice4428358172:8895
3.Nitra44283211169:8892
4.Poprad4426279152:9689
5.Slovan44237311157:10586
6.Púchov4425379150:9585
7.B. Bystrica44263114146:9785
8.Trnava44216116141:11876
9.Martin44166418121:13964
10.Michalovce44143126118:16649
11.Spišská44102527105:16139
12.Žilina449223181:19033
13.Skalica445333377:19224
14.L. Mikuláš440233979:2364
Aktualizované: 26.1.2020 17:43
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.1.2020 19:41
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.1.2020 19:41
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.1.2020 19:41
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 27.1.2020 19:41
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 27.1.2020 19:41

Bleskovky

Slovenky na Turnaj štyroch krajín do Nórska s piatimi legionárkami

Slovenská hokejová reprezentácia žien absolvuje začiatkom februára Turnaj 4 krajín v nórskom Haldene. Na podujatí sa zúčastnia aj výbery Francúzska, Maďarska a domáceho Nórska. Tréner Matej Ševčík nominoval 22 hráčok, z toho päť legionárok.
pred hodinou - TASR

Eisbären Berlín - Schwenningen 2:1 v nemeckej lige

Hokejisti Eisbären Berlín zdolali v nedeľnom domácom zápase nemeckej ligy Schwenningen 2:1. výsledky: Düsseldorf - Iserlohn 5:1, Norimberg - Ingolstad 4:1, Augsburg - Straubing 4:2, Bremerhaven - Krefeld 4:1, Mannheim - Kolín nad Rýnom 4:3, Eisbären Berlín - Schwenningen 2:1, Wolfsburg - Mníchov 5:1.
včera o 22:24 - TASR

Davos - Bern 4:3 v nedeľnom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Davosu zdolali v nedeľnom domácom zápase švajčiarskej ligy Bern 4:3. výsledok: Davos - Bern 4:3.
včera o 18:08 - TASR

Lausanne - Fribourg 1:3 v sobotnom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Fribourgu zvíťazili v sobotnom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže v Lausanne 3:1. výsledky: Ambri-Piotta - Langnau 4:2, Bern - Servette Ženeva 3:4 pp, Biel - Zug 0:1 pp, Lausanne - Fribourg 1:3, Zürich - Davos 5:4 pp.
25.1.2020 22:18 - TASR

Frölunda - Malmö Redhawks 4:3 v sobotnom zápase SHL

Hokejisti Frölundy zvíťazili v sobotnom zápase najvyššej švédskej súťaže nad Malmö Redhawks 4:3. SHL - výsledky: Frölunda - Malmö Redhawks 4:3, Linköping - Färjestad 1:0, Rögle - HV 71 1:4, Brynäs - Lulea 1:3, Djurgaarden - Örebro 4:1, Skelleftea - Oskarhamn 3:5, Växjo Lakers - Leksand 5:1.
25.1.2020 20:51 - TASR

Zug - Lugano 1:2 vo švajčiarskej lige

Priebežný líder švajčiarskej najvyššej hokejovej súťaže EV Zug prehral v piatkovom domácom stretnutí s HC Lugano 1:2. výsledky: EV Zug - HC Lugano 1:2, SC Langnau Tigers - HC Lausanne 0:4, SC Rapperswil - EHC Biel 4:6, SC Fribourg - HC Ambri Piotta 3:2 pp a sn.
24.1.2020 22:35 - TASR

Augsburg - Düsseldorf 2:0 v 40. kole nemeckej ligy

Výsledky piatkových zápasov 40. kola nemeckej hokejovej DEL: Augsburg Panther - Düsseldorf EG 2:0, Iserlohn Roosters - Grizzly Wolfsburg 2:3, Krefeld Pinguine - ERC Ingolstadt 4:1, EHC Red Bull Mníchov - Eisbären Berlín 2:3 pp a sn, Schwenning Wild Wings - Fischtown Pinguins Bremerhaven 4:6, Straubing Tigers - Adler Mannheim 5:4 pp a sn.
24.1.2020 22:13 - TASR

KalPa Kuopio - TPS Turku 2:5 vo fínskej lige

Hokejisti TPS Turku zvíťazili v piatkovom zápasov fínskej ligy na ľade KalPa Kuopio 5:2. výsledky: JYP Jyväskylä - IFK Helsinki 1:3, KalPa Kuopio - TPS Turku 2:5, Jukurit Mikkeli - Tappara Tampere 2:3 pp a sn.
24.1.2020 20:06 - TASR

Brankár Neuvirth sa po 7 rokoch vrátil do Sparty Praha

Český hokejový brankár Michal Neuvirth sa po 7 rokoch vrátil do Sparty Praha. Prevažnú časť doterajšej kariéry strávil v zámorí, v NHL odchytal celkovo 273 zápasov. Klub informoval o návrate svojho odchovanca na oficiálnej stránke.
23.1.2020 20:29 - TASR

Matthews bude pre zranenie chýbať v zápase hviezd, nahradí ho B. Tkachuk

Hokejový útočník Auston Matthews z Toronta Maple Leafs sa nezúčastní víkendového Zápasu hviezd zámorskej NHL. Dvadsaťdvaročný hokejista sa ospravedlnil pre problémy so zraneným zápästím. Informovala o tom oficiálna webová stránka profiligy.
23.1.2020 09:46 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

29. 01. 2020
Košice - Michalovce o 17:30
Nitra - Zvolen o 18:00
Miškovec - Trenčín o 18:30
N. Zámky - L. Mikuláš o 18:30
Slovan - Poprad o 18:30
Budapešť - Detva o 19:00

Odohrané zápasy

26. 01. 2020
MichalovcePoprad
2:1REPORT
SlovanMiškovec
2:1REPORT
ZvolenBudapešť
8:6REPORT
L. MikulášNitra
0:2REPORT
TrenčínN. Zámky
2:1 PPREPORT
B. BystricaKošice
2:1 SNREPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA53 bodov
2.Mikyska J.TRE47
3.Haščák M.KOS45
4.Southorn J.BBY45
5.Zigo T.SBA43

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS28 gólov
2.Langkow C.MAC23
3.Alderson B.TRE23
4.Zigo T.SBA23
5.Stupka V.NZA20

Najlepší brankár

Patrik NechvátalNZA94.67 perc
2.Tomek M.TRE94.03 %
3.Gajan M.BBY93.87 %
4.Beskorowany T.BBY93.71 %
5.Brust B.SBA93.46 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov