Diskusia: Košice zvládli šláger, Slovan zdolali po nájazdoch
Hokejisti HC Košice zvíťazili nad HC Slovan Bratislava 3:2 po predĺžení a samostatných nájazdoch v šlágri utorňajšieho 43. kola Tipos extraligy. Rozhodujúci samostatný nájazd premenil Michal Chovan. Košičania zvýšili svoj náskok na čele tabuľky na šesť bodov pred Spišskou Novou Vsou. Slovan prehral štvrtýkrát po sebe.
Kapitán košického tímu Chovan dostal pred zápasom symbolický dres po nedávnom prekonaní míľniku 700 bodov v slovenskej extralige. Lepší štart do zápasu mali hostia, ktorí sa síce v 10. minúte dostali do dvojnásobného oslabenia, no Takáč v ňom potrestal chybu brankára Eliaša v rozohrávke a otvoril skóre. Košičania vyrovnali v úvode druhej časti, keď rýchlu akciu zakončil Archambault a v jej závere Zigo svojím prvým gólom v drese Košíc upravil na 2:1. Puliš však v tretej tretine vyrovnal a nasledovalo predĺženie. V ňom hostia nevyužili presilovku, no napokon sa tešili z triumfu. V samostatných nájazdoch sa presadili Acolatse, Vrábeľ a Chovan.
Tipos extraliga, 43. kolo:
HC Košice - HC Slovan Bratislava 3:2 pp a sn (0:1, 2:0, 0:1 - 0:0, 1:0)
Góly: 23. Archambault (Gildon, Eliaš), 39. Zigo (Vrábeľ, Havrila), rozh. sn Chovan - 11. Takáč, 41. Puliš (Hoelscher). Rozhodcovia: Snášel, Štefik - Bogdaň, Pribula, vylúčení: 3:7 na 2 min., presilovky: 1:0, oslabenia: 0:1, 7035 divákov.
Košice: Eliaš - Rosandič, Parlett, Deyl, Teves, Gildon, Šedivý, Mitro - Repčík, Chovan, Mikúš - Rogoň, Pollock, Archambault - Zigo, Havrila, Vrábeľ - J. Bartoš, Kohút, A. Bartoš
Slovan Bratislava: Godla - Bačik, Acolatse, Ahnelöv, Golian, Maier, Kubka, Královič - Bondra, Hoelscher, Minárik - Takáč, Peterek, Puliš - Štetka, Slovák, Dudáš - Kukumberg, Preisinger, Sokoli
Dan Ceman, tréner HC Košice: "Inkasovali sme smoliarsky gól na 0:1 počas našej presilovky piatich proti trom. Tej sme sa venovali iba dnes, keďže nám z nej vypadli viacerí zranení hráči. Tá situácia nás nefrustrovala a myslím si, že sme boli takmer celú druhú tretinu v útočnom pásme súpera. Máme za sebou ťažké zápasy a aj to mohlo prispieť k únave. Veľmi si cením úsilie našich hráčov, ktoréí ukázali charakter. Filip Vrábeľ vyzeral v zápase výborne, aj preto som ho poslal na nájazd a napokon nám pomohol k víťazstvu."
Michal Chovan, kapitán HC Košice: "Čakali sme, že to nebude jednoduché. Dve tretiny sme boli lepší než súper, mali sme tlak. Musíme viac strieľať a tlačiť sa pred bránku. Sme vďační aj za dva body. Ďakujeme aj fanúšikom za to, že prišli a vytvorili výbornú atmosféru."
Peter Oremus, tréner HC Slovan Bratislava: "Predĺženia ani samostatné nájazdy nám nejdú tak, ako by som si predstavoval, ale to je to druhoradé. Dnes som spokojný iba s tromi vecami. Brankár (Denis) Godla výborne, oslabenia výborne a bod. S ničím iným. Niektorí dnes hrali veľmi slabo. Keby som mal iných hráčov, tak by dnes nastúpili iní hráči."
- len_tak
- Sláva víťazom, česť porazeným: Ale toľko filmárikov a filmušiek som už dlho nevidel.
- 28.1.2025 - 20:20
- +3
- Westbeast0
- Som si najprv myslel ze som si otvoril zlu diskusiu...
- 28.1.2025 - 20:40
- 0
- kurri44
- miestami mi dnes až bolo ľúto Paťa Rogoňa pri Pollockovi a Archambaultovi.. k hokeju nič viac, potešil tretí a štvrtý útok..
- 28.1.2025 - 20:20
- 0
- aaaaaa
- Zranený hráči a Pollock čo by mal práve teraz potiahnuť , tak to najviac flakal 😐
- 28.1.2025 - 20:27
- +4
- fanke27
- Podľa Oremusa je bod z tohto zápasu strašne málo, za mňa si Slovan nezaslúžil ani bod. Bod z tohto zápasu je pre nich obrovské šťastie. Košice boli skoro celý zápas dominantné a Slovan ledva občas vyšiel z obranného pásma.
Naša hra mala chyby, dnes aj veľké chyby, na druhej strane to ako zvládame vyhrávať bez 10tich hráčov, plus sme ešte navýšili náskok o ďalšie dva body, to klobúk dole.
Plus hráme srdcom, tá hra má energiu, fakt klobúk dole pred našimi.
Za mňa dnes najlepší tretí útok, hlavne Vrábeľ priniesol veľa novej energie. V tejto fáza keď slovenských hráčov niet a my máme množstvo zranených, by som jeho bral aj do konca sezóny.
Ale super hral celý tretí útok. Veľmi som rád aj za gól Ziga. Aj Ján Bartoš sa trochu osmelil dnes.
A pred Chovanom klobúk dole, ten hraje perfektne..
Naopak druhý Chovan v roli komentátora to je kus…
extrémne mu musia ležať Košice v žalúdku. - 28.1.2025 - 20:21
- +23
- aaaaaa
- Dominoval , ale to točenie v pásme je niekedy len na krásu . Toľko striel čo prevahaju a potom to skončí stratou puku .
- 28.1.2025 - 20:27
- +3
- Zkubydu
- PoTpisujem v plnom rozsahu: a vyzdvihujem este Havrilu a Mislava
- 29.1.2025 - 11:41
- +1
- Hc-Ke-1
- #97 McDavid do Humenneho už nejdeš
- 28.1.2025 - 20:22
- +3
- Profesor
- už nikdy
- 28.1.2025 - 22:04
- 0
- Cimrman
- Budeš prekvapený.
- 28.1.2025 - 20:30
- 0
- V_S_Z
- Pozitivne?
- 28.1.2025 - 20:33
- 0
- fanke27
- Je už isté, že je out do konca sezóny?
Fakt by naši trochu viac mohli informovať v tomto smere - 28.1.2025 - 20:31
- 0
- G1ndraX
- Neviem ako na tom Martel je, ale včera bol na zápase a nevyzeral, žeby mu niečo bolo. Nemal ani nič fixované
- 29.1.2025 - 16:40
- 0
- tulen - kosice
- fixovaná: kľúčna kosť
- 29.1.2025 - 18:01
- 0
- G1ndraX
- Nevyzeralo to na kľúč ňu kosť. Nemal nič fixované a aj hýbal oboma rukami v pohode. Tak neviem
- 29.1.2025 - 20:39
- 0
- G1ndraX
- Okrem toho, vyzerá to tak, že sa blíži konečne Ričiho návrat, keďže Eliáš potvrdil, že v piatok to bude pre neho posledný zápas za Košice
- 29.1.2025 - 21:19
- 0
- Jimmy Tulipan
- Návrat Eliasa, môže, no nemusí mať nič s navratom Riecickeho. Proste je koniec mesiaca, za pár dni končí prestupové, tak si ho mozno u stiahli späť.
- 29.1.2025 - 22:50
- 0
- tulen - kosice
- chcel by som: mať tvoju istotu
- 29.1.2025 - 23:42
- 0
- radopKE
- Tak a teraz som zvedavý, ako to v skutočnosti je🤔😉
- 30.1.2025 - 0:17
- 0
- KI
- Eliáš tu mal byť dokonca prestupového, čiže buď počítajú s Jurčákom alebo sa už vracia Riči.
- 30.1.2025 - 8:43
- 0
- Urpiner17
- Podľa hockeyslovakia ide od začiatku o hosťovanie do 31.1.2025
- 30.1.2025 - 9:15
- 0
- KI
- Tak sa potom ospravedlňujem ja, lebo som mal potom iné info. Bolo mi povedané, že do konca prestupového obdobia.
- 30.1.2025 - 11:43
- +1
- Urpiner17
- V pohode, len to vlieva viac svetla do toho, prečo bude toto jeho posledný zápas v Košiciach (pre teraz)
- 30.1.2025 - 12:10
- 0
- tulen - kosice
- nemudrujem: ale toto sme vedeli a bol s ním aj rozhovor, kde to jasne povedal
- 30.1.2025 - 12:57
- 0
- HCKEFANS
- Košice dnes dosiahli métu 1.000 výhier v Základnej časti
---
Prehľad jubilejných výhier HC Košice v Základnej časti v Slovenskej Extralige:
1 výhra - sez. 1993/94 1. kolo (12.9.1993) Martimex ZŤS Martin - HC Košice 2:7
50 výhra - sez. 1995/96 - 6. kolo (1.10.1995) HC Košice - Dragon Prešov 9:1
100 výhra - sez. 1996/97 - 3. kolo série A (2.3.1997) HC Košice - HK 32 L. Mikuláš 4:2
200 výhra - sez. 2001/02 - 30. kolo (2.12.2001) HC Košice - MHC Nitra 2:1pp
300 výhra - sez. 2004/05 - 54. kolo (1.3.2005) HK 32 L. Mikuláš - HC Košice 1:2pp
400 výhra - sez. 2007/08 - 52. kolo nadstavbová časť (15.2.2008) HC Košice - HK Orange 20 5:1
500 výhra - sez. 2010/11 - 30. kolo (30.11.2010) MsHK Žilina - HC Košice 2:3
600 výhra - sez. 2013/14 - 6. kolo (29.9.2013) Dukla Trenčín - HC Košice 2:5
700 výhra - sez. 2015/16 - 34. kolo (30.12.2015) HK Poprad - HC Košice 2:3
800 výhra - sez. 2018/19 - 20. kolo (4.11.2018) HC Košice - HK Nitra 6:1
900 výhra - sez. 2021/22 - 48. kolo (4.1.2022) HK Sp. Nová Ves - HC Košice 1:5
1.000 výhra - sez. 2024/25 - 43. kolo (28.1.2025) HC Košice - Slovan 3:2sn
---
Výhry podľa klubov: (1.000)
Poprad - 100
Trenčín - 96
Nitra - 93
L. Mikuláš - 92
Martin - 88
Zvolen - 80
Žilina - 77
Skalica - 62
B. Bystrica - 55
Slovan - 52
SNV - 42
HK Orange - 26
N. Zámky - 26
Prešov - 19
Piešťany - 18
Michalovce - 18
Dubnica - 16
Detva - 13
Miškolc - 11
Kežmarok - 8
MAC Budapešť - 4
Humenné - 4
---
TOP 6 podľa počtu výhier v Základnej časti:
1. Košice - 1.000
2. Trenčín - 866 (este sa hrá LM-TN)
3. Zvolen - 851
4. Poprad - 843
5. Slovan - 769
6. Nitra - 710
- 28.1.2025 - 20:25
- +69
- Proky99
- Krasny prehlad, klobuk dole a nech ti to vydrzi co najdlhsie
Kosice krasne cisla velmi dobre sa na to pozera - 28.1.2025 - 20:29
- +5
- snizo
- Klobúk dole a vďaka
- 28.1.2025 - 20:29
- +1
- HCKEFANS
- Vdaka chalani
- 28.1.2025 - 20:33
- +5
- opeKE
- klobuk dole... dostali sme niekedy v presilovke 5:3 gol?
- 28.1.2025 - 21:05
- 0
- HCKEFANS
- Neviem. Pise sa v diskusii meno Brabenec,nemam to odsledovane,vsetko nestiham
- 28.1.2025 - 21:10
- 0
- opeKE
- Dakujem za odpoved, najprv som pisal az tak cital dalej. Skusim pozriet Brabenca no a citam nizsie, ze aj Skalica v skleniku. Ak by sa ti do buducna podarilo najst tieto udaje bola by to tiez zaujimava info.
- 28.1.2025 - 21:20
- 0
- LenTak93
- Toto bude veľmi ťažko odsledovateľné. Od 2002 asi v pohode, ale 1993 až 2002 nemáš šancu.
Tiež (zatiaľ) chýbajú štatistiky od 1964 po 1978. Od 1978 sa to dá odsledovať, ale veľmi ťažko sa to pozerá.Musíš s gólom zároveň kontrolovať vylúčenia súpera.
- 28.1.2025 - 21:23
- +1
- HCKEFANS
- Presne tak, nemozne to odsledovat.
- 28.1.2025 - 21:38
- 0
- tulen - kosice
- klobúčik: ako vždy ... ale mám otázku, dostali sme už gól pri vlastnej presilovke 5:3 ? ... matne si pamätám doma proti skalici v oslabovke 5:3 dal gól ignác, ešte v skleníku
- 28.1.2025 - 20:36
- 0
- HCKEFANS
- Neviem ti povedat. Toto nemas vobec odsledovane.
- 28.1.2025 - 20:38
- 0
- HCKEFANS
- Nemam oprava
- 28.1.2025 - 20:39
- 0
- tulen - kosice
- nevadí: len smutné podľa tvojich poznámok je aj fakt, že košice vedeli niekedy dávať viac ako 2-3 góly
- 28.1.2025 - 20:40
- 0
- Daewo_KS
- Ja si pamatam aj play off seriu so ZV, ked nasim usiel Kamil Brabenec.. alebo sa mi to pletie?
- 28.1.2025 - 20:41
- +4
- riskohrasko1
- Dobre si pamatas
- 28.1.2025 - 20:42
- 0
- tulen - kosice
- brabenec: je to možné
- 28.1.2025 - 20:43
- 0
- Dracik_18
- A sami zdá ,že to boli dva góly..bolo to finále
- 28.1.2025 - 22:53
- 0
- LenTak93
- druhý dal tiež pred koncom 5. zápasu (rozhodol o titule, tiež 2:1), ale nebol v oslabení
- 29.1.2025 - 7:05
- 0
- Dracik_18
- Aha .. dik za info
- 29.1.2025 - 9:27
- 0
- Proky99
- Ano potvrdzujem Brabenec za Zvolen nas nim pochoval a odsudil na striebro vo finale.
- 28.1.2025 - 20:44
- +1
- Proky99
- Nemohol by si este hodit aktualnu vzajomnu bilanciu Kosice-Slovan? Tam este asi zaostavame
- 28.1.2025 - 20:58
- 0
- HCKEFANS
- Zaostavame tam. Uz som vypol PC lebo rano robim,az zajtra vecer viem poslat info, ak nenapise medzitym niekto iny.
- 28.1.2025 - 21:04
- +6
- LenTak93
- Košice-Slovan (dám to dokopy, ZČ+play-off, tu by sa podrobný prehľad aj tak dával ťažko)
CELKOVO
297 zápasov - 109 výhier Košíc v riadnom hracom čase - 12 výhier Košíc po predĺžení - 21 remíz - 15 prehier Košíc po predĺžení - 140 prehier Košíc v riadnom hracom čase (Košice - 219 bodov)
skóre 896:1019
SLOVENSKÁ EXTRALIGA
197 zápasov - 79 výhier Košíc v riadnom hracom čase - 11 výhier Košíc po predĺžení - 8 remíz - 14 prehier Košíc po predĺžení - 85 prehier Košíc v riadnom hracom čase (Košice - 144 bodov)
skóre 569:601
ČSL. LIGA
100 zápasov - 30 výhier Košíc v riadnom hracom čase - 1 výhra Košíc po predĺžení - 13 remíz - 1 prehra Košíc po predĺžení - 55 prehier Košíc v riadnom hracom čase (Košice - 75 bodov)
skóre 327:418 - 28.1.2025 - 21:28
- +2
- LenTak93
- čiže pre nás dnes celkovo 90. víťazstvo v slovenskej lige, Slovan ich má dokopy 99
- 28.1.2025 - 21:30
- +1
- Pukky
- Dobrá práca aj z tvojej strany.
Vyzerá to, že Slovan môžeme v najbližších rokoch predbehnúť, ak sa im podarí naďalej v tíme angažovať podobne typy, ako Hasčák a spol. a v lige nebude tím, s ktorým budeme mať negatívnu bilanciu. - 28.1.2025 - 21:34
- 0
- 66Lemieux
- Skvele statistiky, diky! Otazka, ma HC Kosice s nejakym timom negativnu bilanciu co sa tyka Vyhry vs Prehry? Ak nie, tak s kym najhorsiu bilanciu? Dakujem
- 28.1.2025 - 22:15
- +1
- HCKEFANS
- Odpoved mas troska vyssie,stale mame negativnu zo Slovanom
- 28.1.2025 - 22:32
- 0
- FP-jakubj
- Neviem prečo mi ešte napadá MAC, v Budapešti mi príde, že sme prehrali skoro stále
- 29.1.2025 - 0:09
- 0
- snizo
- Vrabela nie do konca sezóny, ale na budúcu sezónu tiež.. Slovan sa dnes dve tretiny nedostavil, góly dal z ničoho, ale šťastne vzal bod.. a našich vzhľadom k okolnostiam chválim za bojovný výkon, hrali s nasadením, aj keď boli nepresnosti vyplývajúce z nezohratosti formácií, ale snaha bola veľká a preto sa dajú prepáčiť aj tie nedostatky a hlavne to, že sme nebrali všetky 3body, aj keď sme jednoznačne mali vzhľadom k priebehu zápasu..
- 28.1.2025 - 20:28
- +1
- riskohrasko1
- Veľký kalap dole dnes."Pipo" potešil ,vidieť že si ten zápas užíval a tešil sa na návrat domov.Škoda zranení ,lebo v opačnom prípade by si Polock mal posedieť.Elias sa zapísal do klubu Ke kiksov,ale nezložil sa a paradne vychytal nájazdy.Dnes celemu mužstvu (okrem Polocka)
- 28.1.2025 - 20:30
- +2
- radopKE
- Pollock je play off hráč, to vieme všetci veľmi dobre. Mňa ten jeho štýl salam-parky tiež vytáča, ale toto hral aj minulú sezónu.
- 28.1.2025 - 20:41
- +1
- snizo
- Máš pravdu, aj posledné playoff hral asi aj o dva leveli vyššie ako v základnej časti, ale tie jeho nájazdy to je čistá katastrofa..ten to vie tak odflaknut, bolia z toho oči
- 28.1.2025 - 20:45
- 0
- tulen - kosice
- salámista: ale dnes bez servisu ... nemal s kým
- 28.1.2025 - 20:46
- +1
- radopKE
- Ja sa vôbec divím, že na tie nájazdy chodí
- 28.1.2025 - 21:17
- 0
- BlackCrow
- Cenné 2 body!
- 28.1.2025 - 20:35
- 0
- omen
- zlaty bod
Dnes som taky rozpolteny... Slovan nehral nic, ale siahal na vitazstvo... dve tretiny vyzeral akoby ho to ani nebavilo a napriek tomu v tretej tretine (dokonca v troch formaciach) stihal korculovat... Oremus nevie vymysliet taktitku na toto letisko a protezuje hracov ale stale ma vysledky... velka rivalita s kosicanmi, ale jedna z najkorektejsich liviek
No nic, tak len zhrniem: gratulujem vitazom, gratulujem slovanistom za bod a OREMUS VEN - 28.1.2025 - 20:40
- +4
- GoldenKnight
- oremusovi je malo bod a mne su malo 2
- 28.1.2025 - 20:40
- 0
- lesslie69
- Kvôli tej maródke by sme sa mali premenovať na CHD KOŠICE.To CHD ako chránená dielňa.
- 28.1.2025 - 20:42
- 0
- ori
- Denis Godla
Fakticky muz zapasu na nasej strane.
PS: Ak je pravda co pise Tomas Prokop, ze Denisovi Godlovi Slovan ani len neponukol novu zmluvu, tak nech s Oremus ide do prdele aj cely Havlicek. Maximalny diletantizmus kopnut do zadku kvalitneho skuseneho slovenskeho brankara, ktory by vsade inde bol jednotkou. - 28.1.2025 - 20:42
- +8
- Proky99
- Verim ze to Kosice vyuziju (ak ho fakt nechcete lebo inak asi nie je sanca preplatit vasho majitela) u nas Janus dost vysoky vek a Rici zial zranenia nepustia.
Dnes Godla suverenne najlepsi hrac zapas a tym ze je aj slovak veeelmi cenny hracik. - 28.1.2025 - 20:49
- 0
- NasHokej97
- No toho sa po tomto zápase obávam, že zamieri buď do KE alebo SNV, jedno lepšie ako druhé.
- 28.1.2025 - 20:57
- 0
- OUTBLAST
- Vraj ho v sezone chceli v BB ale slovan ho nepustil..
- 28.1.2025 - 21:00
- 0
- Proky99
- Jemu bude treba velmi dobre zaplatit aby ostal v tejto lige, toto hocikto neutiahne. Ale paradoxne ak ho nechcete a budete ho nechavat aj sediet na lavicke mozno to nejak utiahneme. Ale mat takeho brankara a slovaka v takom veku tak si ho strazim ako poklad.
- 28.1.2025 - 21:02
- 0
- NasHokej97
- No to zas neviem. V CZ mal povedzme si úprimne celkom priemerné čísla. Tam by ma prekvapilo keby niekto siahol po čoskoro 30 ročnom brankárovi so zmiešanou sezónou v slovenskej extralige. Vo FIN mal síce dávno, ale podpriemerné čísla... tam tiež pochybujem že bude mať niekto záujem. Možno v Delke nejaké mužstvo zo spodku tabuľky by malo záujem, ale nemyslím si že sa o neho budú trhať.
Ale to možno to nejak utiahneme ma bavíSa pozri na ten váš káder, znieš jak Rapáčovci jak keby ste podpisovali hráčov za stravné
- 28.1.2025 - 21:29
- +1
- snizo
- Áno a cenu pre naj hráča zápasu dostal Takáč.. to určuje tréner muzstva, či? Lebo celý štadión a aj všetci pri telke videli, že vám Godla získal bod, len Oremus asi nie.. čistá paródia nedať Godlovi po tomto výkone cenu pre naj hráča zápasu na strane Slovana
- 28.1.2025 - 20:51
- +4
- neKEcam
- no to by zaujimalo aj mna aky je sposob urcovania naj hraca za zapas 🤔
- 28.1.2025 - 21:48
- 0
- LenTak93
- A nemá Godla podpísané už niečo v zahraničí a preto mu novú zmluvu neponúkli?
- 28.1.2025 - 21:41
- 0
- Peter19
- Zas uprimne, dnes ho velmi nemal kto preverit, v zapase ho vacsina striel potriafala, a ak nie skoncili na zrdke. Denis nie je zly brankar, akurat na dnesny styl hokeja je trochu maly, ale ako dvojka super. A to pisem v tom najlepsom zmysle slova
- 28.1.2025 - 21:50
- +1
- omen
- problem je v tom, ze on dvojku robit nechce
- 28.1.2025 - 22:05
- 0
- Fandimhokeju
- A preto sme drvivú väčšinu mierili po ľade, jedine Vrábeľ to v trestnom strieľaní úspešne mieril hore.
- 28.1.2025 - 22:18
- 0
- PerX
- Dneska za nas len Godla,inak strasna slabota. Kosice bez najlepsich hracov lepsie cely zapas takze nie je o com. Aj ten bod sme nemali ziskat. Gratulka do Kosic a my sa spamatat cim skor tym lepsie lebo to nedopadne dobre.
- 28.1.2025 - 20:45
- +3
- tulen - kosice
- brabenec: je to možné
- 28.1.2025 - 20:46
- 0
- NasHokej97
- Diamantový bod. Godla klobúk dole, po tom tragickom začiatku sezóny posledné zápasy chytá skvelo. Nebudem sa tváriť že som sa Godlu zastával to skôr naopak, ale ani ja nechápem čo to stvárajú s tými brankármi. Ak nebude ďalšie zápasy chytať Godla tak fakt nechápem. Som zvedavý kam zamierí po sezóne.
Výkon Slovana asi zodpovedal tomu čo sa očakávalo. V obranne bojovnosť ale okorenená indivdualnými chybami. Acolatse krásna asistencia no a Kubka radšej no comment. V útoku aboslutné ale že absolutné hovno, čo sme samozrejme čakali. Môžeme ďakovať že nám Eliáš nahral na gól a že KE ešte spali na začiatku 3. tretiny, lebo inak by sme gol nedali. Už 4. zápas v rade sme nedali viac ako 2 goly. Vraj má prísť nejaký Slovák (Jednek?) a import do útoku.
Trenčín 11 bodov strata na nás. V Piatok klúčový zápas proti NZ. Tam si nemôžme dovoliť a snaď nie sme ani schopní stratiť body... či ?
- 28.1.2025 - 20:50
- +1
- NasHokej97
- O tom útoku to pekne ukázali aj nájazdy. Jediný gól obranca a keď som videl ako išiel nájazd Dudáš tak chlapec musel byť rád že sa nezdrbal.
- 28.1.2025 - 20:55
- 0
- DruKEr182
- Slabucky zápas...
- 28.1.2025 - 20:57
- 0
- OUTBLAST
- Ak sa v tomto zápase chcelo pomýšlať na nejaký úspech v tejto mizérii tak by museli fungovať dve veci..
Poctivá obrana a disciplína...ani jedno sa nedostavilo...tvl 4 oslabenia v prvej tretine 🤦
Prihrávky na palicu súpera mňamky mňam...
Godlovym výborným výkonom a nemohúcnosťou domácich ktorým chýbajú klúčoví hráči sme sa zázrakom udržali v hre a dokonca ukoristili aj 24 karatový bod...
Paradoxne v predlžku do ktorého sa domáci moc nedostavili sa dal zobrať aj druhý ale nie s takýmto profesorskym výkonom...
Presilovky tragické aj bez Pekáča aj keď ich mávame minimum...
Orel v každom rozhovore mumle ako si musia niektorí hráči vstúpiť do svedomia a bla bla čo je síce pravda ale čo z toho keď posadiť vie tak maximálne U20 chalana a to je tak všetko...
Posledné zápasy sa pekne ukázalo že Helšer je iba nímand a celé jeho body boli len príživka na tom keď išla karta Pekáčovi..Prestalo sa dariť Pekáčovi a zranil sa a definitívne zhasol aj celý Helšer a aby toho nebolo málo tak k tej extrement hre pridáva aj dementné vylúčenia 👌
No som zvedavý ako sa to pozdáva vedeniu 💩 - 28.1.2025 - 20:58
- +2
- NasHokej97
- Zaujímalo by ma ale prečos Oremus fakt niečo nespraví. Ono pre fanúšika to môže byť fajn že ich vie hráčov zdrbať aj verejne, ale čo z toho keď potom v zostave a zápase je to stále o tom istom. To mi potom vyznieva ako klaun.
Hoelscher je hadám ešte väčší šit ako bol Findlay. - 28.1.2025 - 21:38
- +3
- OUTBLAST
- Center 1.lajny ktorý v presilovke zaváža puk nahodením do rohu to chceš 💩
Prehráva buly (inak v tomto sme neuveriteľne tragickí kompletne) prehráva osobné súboje ,prihrávky na päty,netrafí poloprázdnu bránu nič...
Najviac ma na tom fascinuje že nech hrá akékolvek lajno tak tuším ani v jednom zápase ,ani úseku neopustil 1.lajnu...
Pri hocijakom prehadzovaní zostavy on stále na svojom...ako pripečenka pripečená 🤦 - 29.1.2025 - 5:43
- 0
- ElMarkoElKlingac
- Jas a len nahlas zamyslim. Ktory center ak nie on do prveho utoku? Peterek? Preiso? Slovak? Slovan proste nema, opakujem NEMA !!! kvalitneho centra.
- 29.1.2025 - 8:44
- 0
- Sheva7
- Tak Ceman spomenul mame mimo 10 .Pred prestavkou sa vrati Petraš a ponej možno 3-4 .Takže budeme musieť dosniesť obrancu a aj utočnika ale niečo poriadne ak je pravda ,že Martel jeho sezona sa skončila
- 28.1.2025 - 21:03
- 0
- V_S_Z
- Doniest centra a nechat Vrabela, to by malo stacit aj ked my mame kazdy zapas 2 zranenych
- 28.1.2025 - 22:49
- +1
- maček
- tak z dnešného zápasu nasledovné pozitíva pre Slovan:
- gól v oslabení o dvoch hráčov
- výkon Godlu
- urvali sme jeden bod
- slovanistický hokejisti sú krajší ako košický
viac tam toho nevidím - 28.1.2025 - 21:06
- +1
- Zkubydu
- Mozem s tebou suhlasit: v druhom bode a ciastocne aj v tretom, inym slovom prvy gol ste dostali do daru a druhy tam prosto len padol. Pridavam krasny SN od EKO-laciho
viac je to len otazka vkusu - 29.1.2025 - 12:12
- 0
- radopKE
- Uznanie chalanom za to, ako dreli. Dnes to bol súboj s Godlom. Slovan ani nevie, ako dal tie 2 góly. Nechápem Oremusa, že toho chalana necháva sedieť. Tie kolotoče v 2hej tretine, nebyť Denisa, je po zápase. Vrábeľ dúfam ostáva aj na MI a BB. Výborný výkon a trestné dal ako starý mazák. Chovanov nájazd už bola čerešnička na torte. Osobne som myslel, že nás Godla na SN vychytá. Pri tejto našej absencii hráčov som s výsledkom spokojný, ale hlavne s herným prejavom.
- 28.1.2025 - 21:06
- +1
- robo333
- Dobre vrabel do KE ale Janus do He miesto Kozela plus jeden utocnik, preco nedate šancu niekomu z juniorky ale uz okliestene Humenne este viac okliestite HE nema juniorku a hraju uz 7-8 zapasov na tri 5tky a este aj vrabela si dohodnu ja zvadavy ci aj KE da niekoho
- 28.1.2025 - 21:24
- +2
- Sheva7
- Jasne Košice pustia Janusa preč pred play off neverim tomu
- 28.1.2025 - 21:37
- 0
- LenTak93
- Ja som veľký zástanca nasadzovania juniorov, ale koho tam teraz povoláš? Chalani majú túto sezónu problém sami so sebou, sú dlhodobo najhorším tímom v súťaži (teraz neriešim dôvody, to je na inú debatu).
Vrábeľ nastúpil dnes, keď Humenné nehralo. Je odchovanec, pozná prostredie, takže ako dočasná náhrada v pohode.
Aj keď si myslím, že v SHL je viacero našich hráčov, ktorí by si tiež tú šancu zaslúžili (hlavne, keď stále robíme z Antonína útočníka). Tak isto sme počas sezóny urýchlili odchod Jokeľa, aj keď úplne súhlasím s tým, aby v Prešove radšej hrával, ako u nás sedel. - 28.1.2025 - 21:47
- +1
- riskohrasko1
- 😛
- 28.1.2025 - 21:55
- 0
- PerX
- Ale u vas ide u tuto sezonu len? Teraz nemate tim v juniorke ale brali ste Mitra a nehra. Bartos tiez nehrava aj ked nie je junior. Podla mna u vas nie je problem tento rok ale celkovo co pozeram ste sancu nedavali. Mozno vynimka Dravecky ale tak... Ten si tu prisiel len pre obcianstvo a vieme ako to dopadlo. Videl som hrat Plokothnika a sa cudujem ze nedostal u vas priestor,taky sikovny hrac. On ma slovenske obcianstvo ci nie?
- 28.1.2025 - 21:57
- 0
- jakub25
- Nemá
- 28.1.2025 - 22:53
- 0
- PerX
- Aha tak to potom chapem,ale skoda no. Ale chapem obe strany.
- 29.1.2025 - 10:07
- 0
- radopKE
- Pokiaľ viem, tak Plokhotnik to občianstvo nechce. Ponuka bola.
- 29.1.2025 - 10:44
- 0
- Podarcis
- 178 cast poularneho serialu ...
- 29.1.2025 - 13:02
- 0
- FP-jakubj
- Vzhladom na to, ze mas nejake limity v lige a pocita sa kazdy Slovak je tento serial vcelku racionalne pochopitelny. Nie kazdy musi ale obcianstvo prijat.
- 29.1.2025 - 13:41
- 0
- Podarcis
- presne tak ...
... reagoval som len na temu Plokhotnik vseobecne , kede sa to tu uz "177" krat riesilo ...
- 29.1.2025 - 15:53
- 0
- radopKE
- Je nejaká dohoda medzi klubmi, takže sa s tým počítalo, že tieto presuny nastanú. Je jasné, že primárne ide pomoc Košiciam a Humenné je akási nepísaná farma Košíc. Myslíš snáď, že je to naopak?
- 29.1.2025 - 3:02
- 0
- Pukky
- Videl som v tejto sezóne Slovan naživo po prvýkrát a musím skonštatovať, že to bol z jeho strany jeden z herne najsterilnejších výkonov Slovana, aké som v KE videl. Ak tak hrajú často (telka trochu skresľuje a pridáva na aktivite), tak ľutujem fanúšikov Slovana. Paradoxne sme im laxným prístupom darovali bod, ale dnes im to doprajem.
Potešil Eliáš a Vrábeľ. Prvý tým, že po lacnom prvom góle zachytil a najmä v predĺžení a nájazdoch mu môžeme ďakovať, že máme 2 body.
Druhý menovaný výkonom v celom zápase presvedčil, že môže zastúpiť aj väčšie mená. - 28.1.2025 - 21:26
- 0
- BEBE22
- HC KE: Vrábeľ DNU !!!
- 28.1.2025 - 21:36
- 0
- Sheva7
- Vrabel dnes fakt super hral.Ale ludia neblaznite je to hrač tak do 4 utoku .Naviac nema aj keď dnes hral skvele
- 28.1.2025 - 21:38
- +3
- Pietro10
- Cize radsej obranca Bartos v utoku? Nieze by som mal nieco proti jeho vykonom, ale co ak niekto dalsi vypadne v obrane
- 28.1.2025 - 21:55
- +4
- DobryHokej
- Neverim ze tam bolo len 7035 divakov. Ved okrem sektoru hosti, kde bolo tak 25 divakov z cca 240, bolo vsetko celkom zaplnene..
- 28.1.2025 - 21:41
- +2
- Magellan
- Oremus už niekoľkýkrát hodnotí zápas štýlom, že iných hráčov nemá, musí robiť s týmito. Neviem, či to smeruje Havlíčkovi, alebo komu, ale v každom prípade si myslím, že oni dvaja si nemôžu vôbec rozumieť. Oremus by možno tú sezónu chcel zvládnuť čo najlepšie, ale pre Havlíčka je len prechodná, tak aj vyzerá to šachovanie v kádri ako pokus - omyl. U Oremusa by som čakal ale lepšiu taktickú prípravu, za ten čas, čo je v Slovane, by už mohol vedieť, čo má s tým kádrom hrať, aby to bolo efektívne. Ale tak chápem, že s Maierom a Kubkom a žiaľ aj Golianom (ten už mal byť dávno vyhratý a etablovaný) vzadu - to je asi hádzanie hrachu na stenu. V útoku potom hádžeme puk na mantinel a úporne oňho bojujeme...
Dnes sme uhrali zlatý bodík. Dve tretiny z našej strany nehodné takéhoto derby. Ako tak sme sa dostali do zápasu až v tretej časti. Dokonca sme mohli urvať aj druhý bod, ale to by sme museli stihnúť v predĺžení a nie v nájazdoch. Godlovi môžeme ruky, nohy bozkávať. Prečo oňho ale nemáme záujem do ďalšej sezóny? Tu by ma fakt zaujímalo, ako to plánuje Havlíček skladať. Ja som v tomto dosť skeptický a nečakám do novej sezóny žiadny extra dobrý mančaft.
Košice vyhrali zaslúžene. Aj keď majú maródku, nebolo to veľmi cítiť. Keby mali lepšiu efektivitu, odídeme s nádielkou. - 28.1.2025 - 22:10
- +2
- GeraltZoZvolena
- Neviem prečo si niektorí stále myslia, že Oremus je nejaký veľký stratég. Stále mám v živej pamäti jeho posledné 2 sezóny vo ZV, kde hral dookola to isté a po niektorých zápasoch dokonca vyplakával, že sa ťažko hrá proti súperom, ktorí prispôsobia svoju taktiku hre Zvolena a Zvolen potom nemôže hrať svoju hru. Byť rozčarovaný z toho, že druhí tréneri si robia domácu úlohu a študujú svojich súperov. To akože fakt? A áno, aj Zvolen nahadzoval puky na mantinel a neefektívne sa bojovalo po rohoch. To vedeli už aj rolbári u súperov.
Je to tréner na jednu sezónu a potom už mužstvu nemá čo dať. Kubku si do mužstva vyžiadal on, takže za to nemôže viniť nikoho iného a o nasadzovaní brankárov rozhoduje tiež len on. Má v obľube žmýkať jednotku a zhadzovať dvojku ak nastúpi po dlhej dobe a nepodá 100-percentný výkon. To, akým spôsobom sa baví s hráčmi keď sa mužstvu nedarí, je tiež kapitola sama o sebe. Škoda tých regionálnych kôl proti slabším súperom, kde ste nazbierali body a vyšplhali sa vysoko v tabuľke. Ak by ste ho kopli tam kde je najširší už niekedy cez sviatky a priniesli dobrého trénera, tak by ste s touto sezónou mohli ešte niečo urobiť. Možno nie titul, ale rozhodne by ste mohli položiť základy kvalitného kádra na budúcu sezónu. Držať tam Oremusa do konca sezóny je strata času. - 28.1.2025 - 22:50
- +1
- OUTBLAST
- Oremus je presne to isté čo Fauvé vo futbalovom slovane...dinosaurus so zastaralými metódami ktorý už nemá mužstvu čo dať a u oboch majú dobré výsledky základy hlavne v aktuálnej forme jednotlivcov...postup do LM mal základy v tom že mal formu Tolič a Tigran ( a Takáč samozrejme)
+ faktory ako životná strela Maka proti priemernemu APOELu (ktorého btw nechal takmer celý zápas na lavičke)
To isté mal aj Oremus,priemerná hra aj výsledky,potom prišlo namazanie lekváru okolo huby v regionálnych kolách kde bola väčšina súperov v lese a v kríze..potom prišli mužstvá s kvalitne urganizovanou hrou a ukázalo sa na čo má...
A keď zápas nevychádza podla predstáv tak jediná reakcia vie byť stiahnutie na 3 lajny ale štýl hry sa absolútne nemení...
Inak sa mi lúbi ako čmárajú do tých táciek aj so Surovým a aj tak je to na lade stále to isté 💩 škoda fixiek 🤭 - 29.1.2025 - 5:55
- +5
- bigi
- len stym rozdielom ze ti hraci ktorych spominas doviedol VW, a pozrime sa co doztiahol oremus ak svoje kone. a to je ten rozdiel preco sa hra na tehelku LM a na nepelovi sa bojuje o prvu 6
- 29.1.2025 - 7:02
- 0
- OUTBLAST
- Tak išlo mi hlavne o herný štýl a taktiku...to čo naordinoval v slabučkej Girone bol absolut hnoj a odvtedy som od nich už nečakal vôbec nič (nieže by som predtým mal nejaké velké oči na body a podobne) neskoré striedania atď...v tom som videl tú ich spoločnú paralelu zastaralých štýlov
- 29.1.2025 - 8:04
- 0
- omen
- nie, ze by ma zaujimal nejak futbalovy Slovan, zvlast pod vedenim Kmotrika ml., ale pozri sa na tie experimenty, ked tam Weiss nebol... vsetci ti progresivny treneri z modernymi metodami neurobili nic
A tu je moj "kamen urazu" i v hokejovom muzstve... Oremusa moze nahradit i novy Pardavy... i preto dufam v zahranicneho skuseneho trenera - 29.1.2025 - 8:56
- +1
- tulen - kosice
- osobne: sa čudujem, že to ešte nemá v rukách kúdelka
- 29.1.2025 - 9:20
- 0
- Sheva7
- Ako sorry ale aj ta slabučka Girona je uplne inde ako Slovan
- 29.1.2025 - 9:34
- 0
- OUTBLAST
- Je ale v čase vzájomného zápasu mala velkú marodku a hneď v prvých minútach ukázali že čo by na nich platilo...nehovorim že na body ale aspoň na pozerateľnejší futbal
- 29.1.2025 - 9:43
- 0
- FP-jakubj
- Ked to povies takto, pripominas mi trenera Trnavy, ktory bol po kazdom prehratom zapase spokojny a vzdy pred daslim povedal, ako si ho treba uzit. Som bol v tom, ze LM hrate kvoli tomu, aby ste nejake zapasy aj vyhrali. Jednak za to dostanes viac penazi a este pomozes zvysit narodny koeficient. Lenze to je utopia, ked Zilina este pred sutazou preda lepsich hracov, DS totalne v lese a nevie prejst ani cez slabsich superov a stvrty si to ide uzit.
- 29.1.2025 - 10:52
- +1
- OUTBLAST
- Keďže pred skupinou kmotrik odignoroval posilnenie kádra tak nemali prečo byť velké oči...ale som o
Predsvedčený že aj s týmto kádrom sa bod alebo dva dali nahrabať...
Keby bola lepšia taktika...dokonca aj s ácečkom...kde bol úplný fail že išiel po polčase Fauvé betónovať 1:1 keď celý 1.polčas nemalo ácečko žiadny súvislý tlak a bolo hrateľné... - 29.1.2025 - 11:05
- 0
- FP-jakubj
- Suhlasim, ze ste dnes mohli uhrat viac, kolega mal listok navyse, tak dnes uvidim, ako ste sa pripravili na Bayern. Mozno podate heroicky vykon a vyhrate, ale snad to zase nedate na Dinamo Zahreb, ti tu nakupili 9:2
- 29.1.2025 - 11:20
- 0
- OUTBLAST
- Opäť som hlboký realista...🤷 Bayern to posral a postrebuje vysoký win čo mu ani nezaručuje 8ku tak pôjdu cez mrtvoly...
Bude to Fauvého klasika,autobus grande ,behanie bez lopty a dúfanie ... - 29.1.2025 - 11:35
- 0
- FP-jakubj
- 8ku nedaju, ved tam hra Leve so Spartou, AC so Zahrebom a Atalanta s Barcelonou, ktora podla mna bude rotovat zostavu, pretoze ich caka dost zapasov a poziciu uz nestratia. Benfice a PSg dali po gole, ale zase v bundeslige im to sype viac, tak uvidime, co dnes. Aj autobus bude stacit, ved to A to hra stale, niektore tie ich zapasy trochu pripominaju slovensku repre s Kanadou.
- 29.1.2025 - 11:46
- 0
- OUTBLAST
- S kanadou sme aspoň vedeli hrať hokej a nejedenkrát sme ich donútili k ich typickým špinavostiam keď sa obávali o výsledok...
Fauvé postaví autobus s osamoteným Strelcom na hrote ktorý nedostane poriadne loptu a bude milion prihravok dozadu a malých domov 🙄
Popravde radšej by som uvítal otvorenejší futbal a 9:2 ako nejaký grc autobus a 5:0 🤷
Jasné že nedajú,majú teoretickú šancu a tí čo to majú vo vlastných rukách si to postrážia...
Ale aj v tej druhej sade je treba dobré skóre ak chcú "lahšieho" súpera vo vyraďovačke tak pôjdu plné bomby - 29.1.2025 - 13:03
- 0
- bigi
- No a to vw povedal minuly tyzden ze da do brany trna. Nehovorim ze mu neverim ale takac ide bomby a chyti aj jasne goly
- 29.1.2025 - 13:35
- 0
- OUTBLAST
- to by bolo podla mňa pre Domina normálne zrada ( nehovorím že by to tak bral ) ale isto si po svojich výkonoch ktoré zahrali klúčovú úlohu aj pri postupe chcel zachytať aj proti Bayernu....nehovoriac o tom že keĎ chytí zopár tutoviek Kejnovi a spol tak mu stúpne hodnota a 5+ inkasovaných gólov proti Bayernu ho nezdeptá...
mňa by skôr zaujímalo že aké majú s ním úmysly alebo s Trnomi že zobrali ďalšieho brankára... - 29.1.2025 - 14:43
- 0
- bigi
- Tak problem je ze vw uz pred skupinou povedal ze da lm ochutnat kazdemu co sa o nu zasluzil. A dnes je poskednyvzapas avtrno este nechytal.
Kedzebodisiel hrdina, Tak macika zobrali aby sa pobil o dvojku a keby nahodou odisiel takac aby malu dvoch brankarov kedze trno je nachylny na zranenia - 29.1.2025 - 15:33
- 0
- OUTBLAST
- Hej táto jeho taľafatka o zásluhach ma pobavila najviac,hlavne keď všade pchal do základu Drevenenka ktorý na kvalde ani nebol 🤣🤣🤣
- 29.1.2025 - 16:29
- 0
- FP-jakubj
- Teraz maju myslim +6, to je 7.najlepsie skore, dnes snad daju dalsie 3-4 kusky, to by im malo stacit na dobru poziciu. Ak chcu preskocit Atalantu, tak musia vyhrat o 8 a dufat, ze neprehraju Taliani s Barcelonou.
Suhlas, ze Kanadu mozes bud tlacit alebo vyckavat v kolotoci, na to sme neraz doplatili. Ale na ten lepsi utocnejsi futbal nam chyba odvaha a snad aj hraci, je to aj v tej futbalovej repre vidiet. - 29.1.2025 - 13:40
- 0
- bigi
- s tym suhlasim, preto ma slovan na supiske 20 sestiek
ale tam je hlavny problem junior, kedze VW je asi jediny ktory ho akoze tak dokaze upratat amat este aj vysledky
- 29.1.2025 - 9:50
- 0
- OUTBLAST
- Fauvé je bratinger iba zo starým,mladého dodnes neznáša...a robia si naprieky 🤦
- 29.1.2025 - 10:50
- 0
- bigi
- A stale na konci dna rozhiduje stary a preto si vw dokaze upratat mladeho. Koniec koncov uz bol svojho casu na pol ceste do dunajserdy, a stary zasiahol
- 29.1.2025 - 13:38
- 0
- OUTBLAST
- starý aj zavrel kohútik takže mladý a spol majú minimálny dosah na klubové financie
- 29.1.2025 - 14:47
- 0
- matus93
- Z dnešného zápasu
- dôležité víťazstvo pre team a pre Eliáša , chyba pri prvom góle , prvý nájazd gól a napriek tomu ukázal že z neho raz bude kvalitný golman …
- Mišo Chovan -… duša teamu darmo
- vystúpenie kolacka - údajne je plán rozšírenia kapacity realizovateľný a dokonca to bude 10 010 divákov tak to už som zvedavý na vizualizácie
- nemôžem si pomôcť ale komentátori na JOJke sú .. mne nie po chuti .. - 28.1.2025 - 23:30
- +3
- FP-jakubj
- Iba 10010, to je dosť málo,veď to je len nejakých 1700 plus
- 29.1.2025 - 0:11
- 0
- radopKE
- A čo by si chcel? Maracanu?
- 29.1.2025 - 0:23
- +4
- Urpiner17
- Keď v Pardubiciach vedia postaviť najväčší zimný štadión na svete čo sa týka kapacity, tak nechápem ako je možné že v tak progresívnej krajine ako je Slovensko, nie je možné postaviť zimak o kapacite ako futbalové štadióny v anglicku…boha tam
- 29.1.2025 - 3:53
- 0
- Urpiner17
- *sarcasm* myslel som že pri poznámke o “progresívnom Slovensku” alebo kapacita ako futbalový štadión v anglickú to je jasne…asi som sa mýlil no
- 29.1.2025 - 6:45
- +3
- tulen - kosice
- progresívne: treba udeliť nobelovú cenu za "ujovinu storočia" zrekonštruovať starú halu na mieste bývalého smetiska a v hustej bytovej zástavbe ... logistika a parkovanie bol jeden z hlavných problémov a nie kapacita ... a to v roku 2019 ešte len dokončovali BCK II a oproti 2011 postavili bytový komplex žižkova ... takže, pokiaľ to nebude na papieri a hlavne schválené, považujte to za ďaľší koláčekov aquapark a bohužiaľ aj kampaň na ďaľšie voľby ... minimálne obyvatelia žižkovej, jánošíkovej a okolia ho voliť nebudú
- 29.1.2025 - 9:17
- +1
- Fandimhokeju
- Tak, to že hala je na nevhodnom mieste sa poďakuje niekomu inému. Snaha dotiahnuť do KE športovú udalosť so svetovým významom je chvályhodná bez ohľadu, kto je v úrade.
- 29.1.2025 - 9:22
- +1
- Sheva7
- To nebola rekonštrukcia ta hala bola postavena od nova.Ale maš pravdu je na hlupom mieste to uznaju všetci
- 29.1.2025 - 9:36
- +1
- Tyna85
- Hej ale ja to aspoň nemam daleko na štadión 😀
- 29.1.2025 - 9:39
- 0
- FP-jakubj
- TD Garden, Staples center alebo Capital one arena su tiez v meste a taky problem to nie.
- 29.1.2025 - 11:12
- 0
- Proky99
- tam mas “malinko lepsie”
poriesenu dopravnu infrastrukturu v meste, to je “trosku” neporovnatelne.
- 29.1.2025 - 11:21
- 0
- FP-jakubj
- To mozno v Bostone, ale v DC alebo LA to vobec nie je nejak dobre vyriesene. Ked domaci prehravaju, tak vela ludi odide este pred koncom, pretoze dostat sa z haly je nadlho, obzvlast autom. V DC je okolo aspon par dobrych hotelov, no LA je zabite.
- 29.1.2025 - 11:25
- 0
- tulen - kosice
- pevne verím: že toto bol len nejaký pokus o vtip ... porovnávať ameriku s košicami ?
parkovacie miesta s infraštruktúrou len na papieri ...
mentalita, a v tomto prípade nielen košičanov pri parkovaní a dodržiavaní napr. dopravného značenia ...
a hneď máme problém, kde nasrac na 8347 alebo 10000+ - 29.1.2025 - 15:36
- 0
- OUTBLAST
- Keď boli MS 2019 tak sme boli na zápase s fínmi a zaparkovali sme v nejakej uličke medzi domami a tuším zadara ...bolo to tak 5min peši od steelky...ale zas je to už 6 rokov ,nebol som odvtedy v Košicoch ani služobne tak nemám prehľad čo sa tam všetko pomenilo 😬
- 29.1.2025 - 16:33
- 0
- FP-jakubj
- Nič, najskôr ste parkovali hore v hustaku, kúsok od Galérie, potom len rovno dole kopcom ku štadiónu.
- 29.1.2025 - 16:46
- 0
- tulen - kosice
- alebo: pri base, kukučínka, rázusova ... malomter
- 29.1.2025 - 18:00
- 0
- tulen - kosice
- počas ms: boli iné opatrenia ... narážam skôr na parkovanie počas atraktívnych zápasov a akcii v steelke
- 29.1.2025 - 17:59
- 0
- FP-jakubj
- Jednak v Amerike stojí dosť veľa parkovné a občas stojí viac ako lístok na zápas, no a ani tam nemajú jednu garáž. Hneď vedľa v business centre je ďalšia garáž alebo môžeš nechať auto aj v Galérii, to tiež nie je tak ďaleko. Možnosti sú z samozrejme využiť by sa možno dala aj stará sladovna. Len to niekto musí zaplatiť a tu je kameň úrazu, že platiť parkovanie nikto nechce.
- 29.1.2025 - 16:48
- 0
- FP-jakubj
- Vyznam by to malo, mohol by si sa uchadzat aj o dalsie vacsie sportove udalosti a hala by sa zaplnila, pricom by to do mesta pritiahlo dalsich turistov. Ak chces mat este hokejove MS, tak hala musi mat aspon 12, kedze cast kapacity zaberu sponzori a TV, k tomu chce mat IIHF priestor aspon pre 10000 divakov. Ale samozrejme, ak to konstrukcia dovoli, da sa to urobit aj docasne.
- 29.1.2025 - 11:09
- 0
- Fandimhokeju
- Tak na 12000 sa určite nedá navýšiť, to by lacnejšie vyšlo postaviť novú halu. Aj v minulosti najmenej 1000 miest zabrali komentatorské a novinárske miesta. Aj pri kapacite 10k tam bude reálne max 8500.Ale to je tak všade.
- 29.1.2025 - 11:45
- 0
- Fandimhokeju
- Podľa tvojej logiky, že kapacita aspoň 12k, ani štadión v BA nespĺňa kritériá. Iba snáď ako druhé mesto.
- 29.1.2025 - 18:25
- 0
- BlackCrow
- Chovan v pozápasovom štúdiu / nie ten náš / sa vyjadril že podľa jeho informácií Košice už od budúcej sezóny pôjdu na rozmery 61x26
Takže.. Ak sa tak stane, som zvedavý či predĺžia s Cemanom.
Ja by som bol určite za! - 29.1.2025 - 6:37
- +3
- tulen - kosice
- tipujem: že to nebude 61 kvôli rekonštrukcii ... ale uvidíme
- 29.1.2025 - 9:18
- 0
- LenTak93
- dĺžku kvôli IIHF nemôžeme meniť
- 29.1.2025 - 10:41
- +1
- radopKE
- Gabi vravel, že tento rok idú na maximálnom rozmere kvôli otestovaniu kompletného chladenia a budúca sezóna už bude na užšom klzisku.
- 29.1.2025 - 10:03
- +4
- LenTak93
- Hlavne uvidíme v máji. Počas MS rozhodnú o tom, či v 2029 tú takáto akcia bude.
Do rekonštrukcie síce chcú ísť aj bez toho, ale tak neviem načo by sa navyšovala kapacita. Podľa mňa sa táto rekonštrukcia aj tak nestihne toto leto, ale času je stále dosť.
Ja by som však to navýšenie aj tak najradšej mal ako dočasné. Neviem načo by to bolo dobré na ligu.
Aj keď je pravda, že ak zúžime ihrisko, tak tá medzera medzi spodnými radami po bočných stranách a ľadovou plochou by bola asi veľmi veľká.
Najviac ma prekvapilo, že vedia pridať ďalšie stoličky hore. Len by ma zaujímalo kam. Lebo v horných rohoch sú tie plošinky, ale tam by to vošlo? Možno by sa čosi dalo aj na tie chodbičky k réžií, či na opačnej strane k tej stredovej búdke nad A11. Ale fakt si neviem predstaviť kde inde.
- 29.1.2025 - 10:45
- +1
- Proky99
- Ono je este moznost zrusit sky boxy za branami, neviem aky vynos ma z nich steel arena to musia oni posudit a tiez ako maju nastavene zmluvy so sucasnymi najomnikmi. Za mna by ta vyssia kapacita davala zmysel pre ligu, ak by marketing v klube zacal fungovat aspon na urovni priemerneho muzstva v Ceskej extralige.
Mesto ma ale daleko vacsi potencial naplnat tu halu castejsie a nielen na hokej.
Ale len samotna rekonstrukcia haly bez navysenia teda kocka, mantinely, vzduchotechnika a podobne podla mna zhltne ten rozpocet ktory tu nastrelili.
Ale tak mozno casom to bude “Volvo” arena a mozno to bude jednoduchsie - 29.1.2025 - 11:03
- 0
- FP-jakubj
- Moznosti su rozne, ale zalezi od nosnosti celej stavby a tiez od toho, co povoluju normy. V Madride pod stadionom Atletica vedie alebo viedla dialnica pod tribunou.
- 29.1.2025 - 11:14
- 0
- SpeedyGonzales
- hej, Vicente Calderón, ale už je zbúraný https://www.youtube.com/watch?v=LVHt1IRQ7iw
- 29.1.2025 - 13:55
- 0
- bigi
- To aj v amsterdame
- 29.1.2025 - 15:34
- 0
- strojar
- Takže výber usporiadateľa MS 2029 sa pre IIHF sa zjednodušil.
Takže v Košiciach nič prerábať netreba.
IIHF buď pridelí tieto MS Slovensku alebo MS v roku 2029 nebudú. - 30.1.2025 - 9:32
- 0
- Proky99
- Alebo je moznost este, ze tvoj nazor je nepodstatny a stane sa to ze MS bude pridelene Slovensku a zaroven bude Steel arena zrekonstruovana
A taktiez aj Nepelov stadion
- 30.1.2025 - 11:23
- +1
- ElwisNR
- Mišo Chovan podľa mňa adept na gól mesiaca parádna forsbergovka👍
- 29.1.2025 - 8:11
- 0
- Fandimhokeju
- Na informačnom baneri ranného spravodajstva TV Joj je text "okejisti Košíc...".Takže je všetko OK.
- 29.1.2025 - 8:31
- +3
- Zkubydu
- Za mna Slovan hral velmi hlboko pod svoje moznosti: Kosice naopak v okliestenej zostave motali hlavu belasym, az tak ze 2 body su velmi malo. Kazdopadne Presilovky Otras, zrejme kvoli chybajucim plejmejkrom. Polly a Arči sa len hladali. Vyhralo sa vdaka Havrovi a pacil sa mi aj Vrabel. Dufam v skore uzdravenie nasho lazaretu.
- 29.1.2025 - 12:22
- 0