Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan otočil zápas v Košiciach z 0:3 na 6:3

zdroj: TASR
26.9.2021 18:32 TASR

Hokejisti HC Slovan Bratislava zvíťazili v 2. kole Tipos extraligy na ľade HC Košice 6:3. V stretnutí predviedli dokonalý obrat, keď v 16. minúte prehrávali 0:3, no šiestimi gólmi otočili skóre vo svoj prospech. Slovanisti majú po dvoch kolách plný počet 6 bodov, Košičania sú po dvoch prehrách bez bodu.


 

HC Košice - HC Slovan Bratislava 3:6 (3:1, 0:4, 0:1)

 

Góly: 4. McPherson, 10. Tansey (Chovan, Pereskokov), 16. Klhůfek (Lapšanský, Belluš) - 18. Jääskeläinen (Yogan, Rapuzzi), 28. Matoušek (Golian, Kytnár), 30. Valach (Maier, Rapuzzi), 33. MacKenzie (Kytnár), 35. Harris (Takáč, Valach), 60. Takáč (Kytnár, Valach). Rozhodovali: T. Orolin, Žák - Durmis, Jurčiak, vylúčení: 9:5 na 2 min, presilovky: 0:0, oslabenia: 1:1.

Košice: Košarišťan (35. Riečický) - Tansey, Saucerman, Romančík, Cibák, Novota, Deyl, Jacko - McPherson, Slovák, Bartánus - Jokeľ, Chovan, Pereskokov - Belluš, Klhůfek, Lapšanský - Frič, Havrila, Milý

Slovan: Gudlevskis (16. Hlavaj) - MacKenzie, Golian, Gachulinec, Sersen, Valach, Maier, Štajnoch - Gašpar, Harris, Takáč - Jääskeläinen, Rapuzzi, Yogan - Zigo, Preisinger, Matoušek - Ožvald, Kytnár, J. Sukeľ

Domáci nastúpili na prvý zápas v dresoch s novým logom, ktoré odkazuje na storočnicu hokeja v meste. Úvod zápasu priniesol viacero vylúčení a skóre sa prvýkrát zmenilo počas presilovky Slovana. Neskórovali v nej však hostia, ale domáci, keď McPherson využil chybu brankára Gudlevskisa v rozohrávke - 1:0. Krátko nato hrali tímy so štyrmi korčuliarmi a viac priestoru na ľade využil obranca Tansey, ktorý po Chovanovej prihrávke pohotovo upravil na 2:0. Domáci boli v eufórii a slovanistom dali v prvej tretine lekciu z efektivity. Napriek nižšiemu počtu striel viedli od 16. minúty už 3:0, keď akciu Lapšanského zakončil Klhůfek - 3:0. Hostia reagovali výmenou brankára a výsledkom impulzu bol gól Jääskeläinena v 18. minúte - 3:1.

Hostia v druhej tretine zlepšili výkon na oboch stranách klziska, nedostávali sa pod tlak a snažili sa o vyrovnanie. Ich aktivita priniesla želaný efekt. Presilovku z úvodu druhej časti ešte nevyužili, ale Matoušek v 28. minúte dorazil puk za ležiaceho brankára Košarišťana - 3:2. O necelé dve minúty už bolo vyrovnané, keď sa do listiny strelcov zapísal obranca Valach - 3:3. Slovanisti boli pri chuti, dominovali v dôležitých herných činnostiach a od 33. minúty už viedli, keď MacKenzieho strela prekvapila Košarišťana - 3:4. V 35. minúte spravili domáci jednu z mnohých chýb v defenzíve, keď v strednom pásme nepostrážili Harrisa, ktorého v oslabení ideálne vysunul Takáč a po úniku Kanaďana bolo 5:3 pre Slovan. Po tomto góle došlo k brankárskej zmene aj v košickom tíme.

Košičania v úvode tretej časti zvýšili aktivitu, ale obrana hostí ich nepúšťala do nebezpečných pozícií. Domácim v ofenzívnom snažení nepomohlo ani kúskovanie hry v prvej polovici tretej tretiny. Tempo hry postupne mierne opadlo, hostia si bez väčších problémov strážili dvojgólový náskok. Domáci sa v závere dostali k hre so šiestimi hráčmi, ale do prázdnej bránky Takáč uzavrel skóre.

Kalle Kaskinen, tréner Košíc: "Vedeli sme o sile Slovana, ktorého hráčov sme chceli držať čo najďalej od našej bránky. V prvej tretine sa nám to darilo, ale potom sme inkasovali góly po prehraných buly a dorážkach. Je to aj moja chyba, mal som byť na hráčov tvrdší. Sezóna bude ešte dlhá, čaká nás dlhý maratón zápasov. Musíme sa zlepšovať a poučiť sa aj z dnešného zápasu, v ktorom sme prehrali napriek sľubnému náskoku."
Róbert Döme, tréner Slovana: "Počas celého zápasu sme hrali pekný a moderný hokej, na ktorý sa dalo pozerať. Diváci si prišli na svoje, aj keď košickí asi neboli nadšení. Od druhej tretiny sme v zápase dominovali."

 

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


BlackCrow

 


K predvedenej hre radšej nič, nestojí to za námahu. Zatiaľ veľké sklamanie z Košarišťana.

Logo..ehm, v jednoduchosti je krása. Je také na štýl Filka Flajersová. Za mňa môže byť len neviem či je to len na túto sezónu či na ako dlho..

Dresy som nejak nepochopil. Boli to retro len na tento zápas ? A keď retro tak z akej sezóny ? A prečo iný odtieň oranžovej na číslach ?

Každopádne treba urgentne vykynožiť burinu ktorá obrástla Stell Arénu, pretože keď nie tak na jar už nezasadíme..

Navždy verní oranžovo-čierny ©
26.9.2021 - 18:36
+15

Marchand63

 

K tomu Kosovi som pisal uz davnejsie, ze s jeho psychikou moze byt HOP alebo TROP.
26.9.2021 - 18:58
+6

Robert NZ

 

Keď hral u nás bol super možno máte slabého brankárskeho trénera
27.9.2021 - 6:59
0

RoboKE

 

Všetci hráči: sú super,pokiaľ neprídu hrať do KE
27.9.2021 - 13:18
0

fanke27

 

Najlepší hráč Cibák.

Zbytok nehodnotím radšej lebo by som veľmi naložil každému. Tento tím typologicky nemá šancu na úspech.
26.9.2021 - 18:42
+8

racmaster

 

neostava len sa ospravedlnit slovanu, ze sme mu neboli dostojnym superom. Bravoo pan LANG!!! z roka na rok horsie. nikto nemoze povedat, ze by ste stagnovali...
26.9.2021 - 19:27
+31

doc.koniferum

 

tak vy ste na tom oproti nám ešte parádne.
26.9.2021 - 22:03
+1

Masalskis

 

Košice nevedia dlhodobo vychovat mládež, ktorú by vedeli v 16,17,18 rokoch plnohodnotne zaradiť do mužstva. Tam je najväčší problém košického hokeja. Nečudo,že všetko šikovné uteká odtiaľ preč.
26.9.2021 - 18:45
+8

fanke27

 

To je celoslovenský problém dlhodobo. Nie len problém Košíc.

Plus aj za éry úspechov sme nemali mladých odchovancov.

Tu je problém to, že ryba smrdí od hlavy a momentálne nie sú v Košiciach ľudia, ktorí by tomu hokeju rozumeli.

Túto sezónu sa to jasne prejavuje.
Máme zjavne dosť peňazí, nakúpili sme veľké mená ale zjavne bez hlavy a päty.

Obrana je tragikomédia.
Ešte fakt najlepšie hrá momentálne Cibák a dovolím si tvrdiť, že ešte aj Deyl dnes bol istejší ako zámorské duo.
A útok je zložený ako z čias 15 rokov dozadu, keď hrali hokej subtilní hráči a technicky točili protihráčov v útoku. Tento zhluk individualít nebude hrať moderný hokej.
Dnes Slovan nehral absolútne silovo a pritom nás úplne predčil fyzicky.

Naša jediná šanca na zmenu bol Šťastný. Ten tu doniesol nejakú myšlienku, zmenu hry.
Ešte aj minulý rok so slabým kádrom hral krásny hokej prvú polku sezóny.

Teraz máme fínske duo, plno peňazí, individualít a hráme jedno veľké...
26.9.2021 - 19:04
+28

Tokyyyy

 

Súhlasím, len keď si to zoberieme, tak ročník 2003-2004 sme teraz vychovali pomerne slušne, piaty (z celkovo 10 Slovákov) boli draftovaný do juniorských súťaží v zámorí, plus tam je Slafkovský, 1.kolo takmer isté a Demek, ktorý bol draftovaný v minulom drafte. Aj štvorica Marinčin, Jurčo, Čerňák, Jaroš si zahrala/hraje v NHL. Takže my buď vychováme hráča do zámoria, alebo ich nevychováme vôbec a skončia niekde vo Francúzsku, Poľsku, Maďarsku alebo v najnižšiej súťaží. Naopak taký Poprad má v tíme viacero odchovancov.
26.9.2021 - 19:16
+1

mno

 

odchovancov zme vždy mali: dosť aj dobrých. len podmienky na to neboli, aby sa aj vždy zaradili do áčka. Ak mohli za lepšími tak vždy mnohí poodchádzali.
26.9.2021 - 19:51
+1

fanke27

 

Tak. Problém je prechod talentov do Á-čka.
26.9.2021 - 20:02
+1

WinnipegJets

 

Presne preto je veľmi dobré čo spravil slovan s vlastným tímom v 1. lige
26.9.2021 - 23:13
+3

fanke27

 

Súhlasím.
26.9.2021 - 23:18
0

Jimmy Tulipan

 

Aj naši malí také plány. Nakoľko to boli len reči a papier neviem.
26.9.2021 - 23:24
+1

fandaxxx

 

odchovanci: mali sme ,aj velmi uspesne rocniky ale ked tu sa davali radsej sance cezpolnym,ktori sa nevedeli potom zmestit do koze.....
26.9.2021 - 20:19
0

azzurri

 

Za chvíľu bude Orszagh voľný.tak potom ho rýchlo berte.asi lepšie ako ten fínsky experiment a mozno to este ako tak poskladá.sezóna len zacala a playoff je este ďaleko
26.9.2021 - 19:45
+2

fanke27

 

To by inak vôbec nebol zlý nápad.
26.9.2021 - 19:51
+2

BlackCrow

 

To mi tiež napadlo ale na druhú stranu ten kto pozná prostredie a atmosféru v Košiciach sem proste dobrovoľne nepríde. A už vôbec nie ešte stále mladý a ambiciózny tréner..

Leda že by... zmluva na 4 roky a voľná ruka pri výbere hráčov..
26.9.2021 - 19:57
+1

Tokyyyy

 

Ale Vlado Országh do KE nikdy nepríde, ku takému amatérskemu vedeniu taký moderný tréner nepasuje
26.9.2021 - 20:41
0

BlackCrow

 

Veď píšem že sem nikto normálny nepríde pokiaľ tu bude lang
26.9.2021 - 20:49
0

Tokyyyy

 

Prepac to malo byt na fankeho
26.9.2021 - 21:12
0

WinnipegJets

 

Súhlas, útok je zbytočne pretechnizovaný. Chýba tam viac hráčov, ktorí súpera trochu poštípu. A v obrane to platí dvojnásobne.
26.9.2021 - 19:49
0

mno

 

je to celoslovenský problém: Ale preto, lebo kluby nemajú také financie aké im inde môžu dať. tak v prvom rade preto utekajú tam, kde viac zarobia. Tak isto ako aj naši repre k Čechom do klubov. Lebo tam im viac zaplatia.
Treba im dať čas a nie sústavne kritizovať a odpisovať. ˇUtoky sa chytia. Obrana nič extra. pokiaľ nie je obrana, nie sú výsledky. Draisaitl ak by sa to celé coronou nedobabralo, tak by z toho urobil o dosť lepšie mužstvo aj ako Honza. Aj za neho to bolo ok a koľkí na neho nadávali.
26.9.2021 - 19:49
0

Masalskis

 

Dovoľ mi oponovať pozri sa ako ako sa to posledné roky v Trenčíne, Nitre, Poprade, pridali teraz Nové zámky, Zvolen. Veľkokluby ako Slovan, KE absolútne v tomto zaostávajú. Mám na mysli integrovanie mládežníkov do A mužstva.
26.9.2021 - 20:07
+5

paljuka

 

No a teraz mi menuj hracov z tych muzstiev co sa aspon pozreli do NHL za poslednych 5-6 rokov… z nasich odchovancov mi len tak na rychlo napadnu Jurco, Marincin, Jaros a Cernaka ktory je tam momentalne topka medzi obrancami asi ani netreba spominat…
My produkovat mladych hracov vieme vid aj teraz draftovanych z 10 je kolko 3-4-5? z Kosic… nas problem je prechod do Acka…
Taky Cernak isiel viacmenej z Ke do NHL tu sa vymakal so Strbakom pockajme si ci sa nieco podonne podari aj u takeho Nemca a Mesara… ak ano budem rad za nasu repre ale prosim nespievajme tu chvalospev na vsetky muzstva okolo a nekydajme zaroven na Kosice, lebo ak by si kazdy mohol vyskladat muzstvo len zo svojich odchovancov tak patrili by sme ku elite v lige…

Zaroven neobhajujem toto vedenie aj v mladezi kopia chybu na chybe vlastne v kazdej oblasti a vyzera to ako po mne potopa…
26.9.2021 - 20:35
+3

fanke27

 

Súhlasím.

Plus sa tu menuje ako príklad Poprad. Koľko hráčov ako Mešár zapracoval do tímu Poprad za posledné dva tri roky?

Naopak Demekovi Košice dávali miesto v 3. formácii. Nezobral to. Išiel do zámoria.

Ak by ostal v Košiciach a taký Mešár by odišiel do zahraničia, tak potom čo?
Košice by boli vzorom výchovy a Poprad nie?

Somariny. Toto je celoslovenský problém prechodu mladých hráčov do Á-čka.

Žiaden klub na Slovensku nemá dobre poriešený prechod mladých do Á-čka.
Len občas sú tu ojedinelé výnimky.
Možno max tak Nitra a Trenčín sú na tom trochu lepšie z dlhodobejšieho hľadiska

To reagujem na Masalskisa. Hoci som to začal písať pod teba paljuka, sory

26.9.2021 - 20:54
+2

Masalskis

 

Okrem mesara, sa tam objavuje sotek, valigura, možno túto sezónu naskočí aj Sokoli. Som zvedavý koľko kosikarov budú mať Košice za celú sezónu.
Prosím Ťa, porovnaj si základňu Košíc a Popradu. PS: niesom Popradcan ani mu nefandim, ale každé 1-2roky, ak klub vyprodukuje 1 hráča pre repre, či draft nemáme sa čoho báť.
Košice vzhľadom na infraštruktúru, zázemie základňu by mali robiť viac.
26.9.2021 - 21:27
+1

fanke27

 

Objavuje sa sotek, valigura.

Aj v KE sa objavil Demek, Vaculik a iní..

Ak Poprad alebo iný klub bude každoročne vedieť zapracovať 2-3 mladých hráčov STABILNE (nie že sa objavili), tak potom sa môžme baviť.

Ale to nerobí ani jeden klub. Preto nehovor, že inde je to iné. Nie je
26.9.2021 - 21:39
+1

Patomato

 

tak zase prr tyczinksky,romanak či česanek su hrači ktorých PP zapracoval žial v snv,predtým vašaš kundrík či vaclav v BB a SBA.v PP nieje nudza o talenty len neviem v čom to je že mi radšej budeme do novembra trpieť čechov francuzov rusov kým vlastne pochopíme že si tu vlastne prišli pre prachy a ak sa bude dať tak aj zahviezdiť
26.9.2021 - 21:53
+2

fanke27

 

Stále hovoríš o pár talentoch, ktoré občas dostanú šancu.

Ja ti píšem, či sme na Slovensku na úrovni, že väčšina klubov zapracuje každú jednú sezónu povedzme 2-3 mladých talentovaných hráčov do extraligy, ktorí potom stabilne hrajú?
Nemyslím si.
26.9.2021 - 22:00
+1

Masalskis

 

Trenčín začal kukuca, okuliar, pokračoval chromiak,stacha....teraz honzek, Natny. Nitra detto začalo to Krištofom, bucekom, teraz nemec, socha, Molnár, Sýkora.
Poprad stále podľa mňa lepšia práca s mládežou ako KE. Košický hokej poznám až príliš dobre. Faith odišiel preto lebo nedostával priestor.Co je šikovne uteká, podobne aj Slavkovský 4roky pôsobí mimo Košíc. Demek sa mihol na 10 zápasov. To je priestor ? Ice time minimálny. Mesar v hre dostáva oveľa väčší priestor v PP.
Buď si zaslepeny alebo nechápeš, že KE hokej je oveľa viac v srackach nech zvyšok Slovenska 😉😉
26.9.2021 - 22:09
+1

fanke27

 

Áno si zopakoval ako Nitra a Trenčín dávajú šancu. Som to písal sám.

A zaslepený nie som.
Ja nehovorím, že Košice pracujú dobre s mládežou.

Ale ani nebudem kydať na Košice, keď toto je problém väčšiny klubov.
A ty zase účelovo prekrúcaš..

Faith v Košiciach priestor dostal. Vedenie ho chcelo v Košiciach naďalej. Mal mať dostatok priestoru.
Ale jeho skvelý ujo a dedo mu poradili ísť do BA, kde sedel pol roka na lavičke.

Slafkovský je už od 14tich rokov v zahraničí?
To myslíš, že už vtedy mu povedali vo vedení, že nedostane šancu v Á-čku, tak odišiel??

Demek mal dostať túto sezónu miesto ako 3. center. Povedal to Spilar, že s ním počítal na túto pozíciu.
Chlapec išiel radšej do zámoria.

Tak zase neprekrucaj a hovor veci tak ako boli.

A k tomu Popradu koľko hráčov vyprodukoval napr Poprad za posledné roky? Teraz majú Mešára. Lebo to je supertalent.

My sme mali Černáka. Je v NHL aj vďaka tomu, že sezónu a pol dostal šancu tak ako Mešár alebo Nemec.

Tak tu prosím nedristaj ako keby ostatné kluby produkovali do ligy také talenty každoročne.

Neschopnosť zapracovať dosť hráčov do Á-čka je problém 90% klubov
26.9.2021 - 22:25
+6

ZOOMER

 

Demek mal viac priestoru dostať v covidovej sezóne
26.9.2021 - 22:29
+4

fanke27

 

Áno mal, súhlasím.
26.9.2021 - 22:49
0

Masalskis

 

Dobre zopakoval som sa prepáč. Pozri si teda Liptovský Mikuláš (Batory,Kozel,Dropa, michalik), slušne minulý rok dávala priestor mladým Detva ( netvrdím,že odchovancom ) každý mladý hráč do 20 rokov v lige je pre mňa prínosom. Pozitívom je Misiak v Nových Zámkoch. Postupne ma takmer každý klub kosikara, čo sa mne ako fanúšikovi slovenského hokeja veľmi páči.
26.9.2021 - 22:40
+1

fanke27

 

Veď to, že majú mať košíkara je dané pravidlami.

Bože tu píšeš ako keby každý klub tu mal super talenty zapracované v tíme, len Košice nie.
Nemajú ani ostatné tímy zapracovanych hráčov.
Aj Košice dávali, dávajú priestor mladým počas sezóny.
26.9.2021 - 22:48
0

Patomato

 

masalskis ale mešar a nemec su talenty-nadpriemer,fanke ja s tebou suhlasím len poukazujem nato že PP vychova hrača potom ho vytiahne na par zapasov do ačka a hrač ide hrať do uplne cudzieho klubu lebo doma je navyše a zohrieval by lavičku.čiže hračov vychovať vieme aj ich zapracujeme len potom ked maju už byť stabilný hrači tak idu do preč
26.9.2021 - 22:28
0

mno

 

tak že: nevedia vychovať mládež. Ale všetko čšikovné uteká preč? teda nevychovávajú ale sú šikovní a utekajú preč. Jedno druhému odporuje.
26.9.2021 - 19:44
0

Masalskis

 

Mno

Možno to znie ako odpor no objasniť ....
čo má aký taký talent ide preč z KE. Talentovaní hráči sa nájdu v každom klube, veľa však závisí od toho koľko dostanú priestoru pre svoj ďalší rozvoj.
Títo chlapci nemajú možnosť hrať na vyššom stupni. U 16-18 ročných je to postupné otukavanie medzi mužmi. Čo sa žiaľ v Košiciach nedeje.
Málo príležitostí v rámci klubu, ktorý by mal na odchovancoch stavať kostru klubu.

26.9.2021 - 22:23
+2

Sheva7

 

Trener nikdy som si nemyslel, že budem v Košiciach vidieť horšieho ako Šimiček. Tento Fin si ide svoje hra absolute tragicka obrana chaos
26.9.2021 - 18:46
+3

Pukky

 

Ešte stále si myslíš, že nad Slovanom môžme vyhrať?
26.9.2021 - 18:49
+4

Sheva7

 

Ano Slovan nema lepši tim
26.9.2021 - 18:52
+3

fanke27

 

Má lepší tím.

26.9.2021 - 18:54
+9

Sheva7

 

Brankara nie obranu ano a utok mame lepši to že hrame hovno je pravda
26.9.2021 - 18:58
+3

fanke27

 

Brankára nie?
Ako sory, mám rád Košarišťana aj Riečického ale Hlavaj je väčší talent jak oni dvaja.
Gudlevskis ukázal svoju silu už min rok.

Obrana jednoznačne. Slovan má najširšiu a najkvalitnejšiu obranu podľa mňa.

A útok majú tiež lepší.
My máme mená ale mená úspechy nerobia. Máme plno technických subtilnych hráčov. To je hokej z rokov minulých odsúdený na neúspech.
Slovan má omnoho modernejšie zložený útok a tak aj tá hra vyzerala.
26.9.2021 - 19:10
+6

BEBE22

 

HC KE: Bohužiaľ to tiež tak vidím...
26.9.2021 - 19:16
0

Pukky

 

Ok, rešpektujem tvoj názor, aj keď ja ho mám iný.
26.9.2021 - 19:11
+3

mno

 

hej: môžme
26.9.2021 - 19:52
0

Jimmy Tulipan

 

Povedal by som, že skôr naši hráči nevedia pochopiť čo od nich ten Fín chce.
Trošku iný životopis má a kariéru za sebou ako Šimíček.
Trénerovi verím...
26.9.2021 - 22:31
+1

Crosby087

 

Trend slovenskeho hokeja:
brat trenerov, ktorych nikto v ich rodnej krajine nechce… preco asi?!🤔
26.9.2021 - 18:50
+6

V_S_Z

 

Ešte tak 5-6 zápasov a bude výmena
26.9.2021 - 18:50
+7

Janciar17

 

Myslim ze obrana je jadro problemu. Tam to gabi posral a koli tomu vyzeraju ako debili teraz, muzstvo aj treneri. Zamoraci boli evidentne omyl a nikto iny tam v podstate nie je. Hadam ze celkovy prejav by bol diametralne odlisny ak by sme mali inak poskladanu obranu. Snad sa coskoro spamataju a prekopu obranu do zakladov,inak neviem ako hlboko padneme...
26.9.2021 - 18:51
0

fany

 

Hoci fandím Košiciam, hráč zápasu HLAVAJ
26.9.2021 - 18:54
0

Sheva7

 

Obranca č 14 on je super traged horši ako naša 18 a to je už čo povedať
26.9.2021 - 18:54
+1

opeKE

 

Btw kolko bol kurz v live na otocku z 3:0? Ze som nedal aspon za povinnych 1,30e... zapas skoda hodnotit.
26.9.2021 - 18:54
+1

ZOOMER

 

35
26.9.2021 - 18:56
+2

Flak108

 

Stihol som pri 3:1 za 9
26.9.2021 - 20:51
+2

hoKEjka

 

Spilar kinder manazer...
26.9.2021 - 18:56
+28

hoKEjka

 

Dodavam, ze za vsetko moze len a len Lang. Spilar sa len chopil prilezitosti. Ryba smrdi od hlavy, uz si to tam uvedomte v tom klube konecne
26.9.2021 - 19:16
+22

racmaster

 

spilar je chudak len fackovaci panak, na ktoreho lang hodi neuspech, v pripade...

dobre to ma vymyslene. najprv nemal tuto funkciu a sam bol zodpovedny za nakupy a skladbu muzstva spolu s trenerom. lenze potom zistil, ze pri jeho antitalente je to riskantny biznis, kedze skoro isto sa jeho posily nepresadia... tak vytvoril funkciu sportoveho manazera. teraz uz on nemoze za to, akych hracov ten neschopny sportovy manazer doniesol. ak donesie dobrych, ok, ak zlych, vina nepadne na langa... hodi sa to na sportoveho manazera. a chudak spilka si mysli, ze je tam, lebo lang v nom vidi talent...

26.9.2021 - 21:47
+8

Marchand63

 

Slovan
26.9.2021 - 18:57
+4

Tokyyyy

 

Ako som spomínal v live, nejde o obranu, ide o systém hry, taktiku, herný prejav tímu. Nevieme si prihrať, kreativita v útočnej tretine akoby neexistovala (veľmi malé záblesky tam mal Pereskokov), veľa strát, nepresné prihrávky, zakladanie útoku.

Košarisťan tiež sklamanie. Timeout sa mal zobrať po druhom/treťom góle Slovana, vtedy aj Košo mal byť vymenený. Logo škaredé, nemoderné, nevkusné. Dresy rovnako.

Tu je vidno medzi nami a Slovanom, ako skladal tím SBA, akých hráčov vyberá, skautuje, založenie rezervného tímu. Tu? Tu si príde do pozície športového manažéra v storočnicovej sezóne neskúsenec. Aspoň že sme vychovali zopár talentov, ktorí išli hrať juniorské súťaže v zámorí.

Jediným pozitívom je návrat hlásateľa do Steelky.
26.9.2021 - 18:58
+9

LenTak93

 

Logo je naopak jednoduché, vcelku moderné, ale určite sa nehodí pre hokejový klub. A to píšem ako človek, ktorému sa to logo nepáči.
Dresy sú super, konečne sa vrátila biela farba a tá chrbtová časť... veľmi to pripomína dresy zo sezóny 1998/1999, ktoré sú u mňa určite tie najkrajšie, aké sme mali.
26.9.2021 - 19:01
+1

Tokyyyy

 

Aspoň u mňa v TV to vyzeralo že sú tam viacero odtieňov 🟠, zadná strana sa mi páčila, ale predok vôbec, reklamy tiež tomu veľmi nepomohli.
26.9.2021 - 19:03
+3

omen

 

Slovan zasluzene, v prvej tretine sa porazal sam, nastastie s tym potom prestal Velmi sa paci Takac, najlepsia predsezonna posila zatial Neviem ci Slovan Michalovce preplatil, alebo uz ho nechceli, ale som rad, ze je v Bratislave Najvacsie prekvapenie je vsak zatial pre mna Golian, hra vyborne dopredu i dozadu Gaspar sa ocividne zatial trapi, resp. muzstva si ho uz specialne vsimaju, som zvedavy ako sa s tym vysporiada Z Kosic v tej mizerii zahral fajn Chovan a McPherson, takyto hraci zvysuju uroven ligy
Ak by Slovanu odobrali body za prvy zapas, mrzelo by to, ale padni komu padni, tie body dobehne Teda ak sa bude vyvarovat dvoch veci: laxny pristup hraniciaci az s podcenim supera a zlepsenie presiloviek
Inac sa mi paci to logo Kosic, take jednoduche a pekny navrat k historii Na druhej strane si neviem predstavit, ze by Slovan sa vratil napr. k logu CHZJD (no tiez by mohli nieco vymysliet)
26.9.2021 - 18:59
+5

len_tak

 

Gašpar sa mi zdá hlavne pomalý: Trápi sa hlavne Zigo ale už asi rok.
26.9.2021 - 21:10
0

thovthKe

 

Len kľud: Ešte len druhý zápas
(a už máme našliapnuté k úspechom z minulých sezón)
26.9.2021 - 18:59
+1

azzurri

 

To čo bolo Košice?ani 3:0 nestačilo?
26.9.2021 - 19:03
+3

Demon

 

Lepsie je byt bohaty a zdravy, ako chudobny a chory...

A teraz vazne. Myslim, ze na takyto zapas by sa zle pozeralo hociktoremu fanusikovi, keby ich muzstvo bolo na mieste KE.

V prvej tretine nas dostal brankar Slovana a nevidana efektivita na kona a Kosaristan drzal v hre, ale kazdy sudny clovek videl, ze po hernej stranke sme na lade ti druhi najlepsi. A tak im stacilo hrat dalej to iste a len cakat, kym sa to konecne zlomi a ked sa tak stalo, prisla golova smrst a bolo po zapase.

Hanbu dokonal fakt, ze v 3. tretine sa s nami belasi prakticky uz len hrali a nikdy to nevyzeralo tak, ze by mali na male. Naopak - nasa ofenzivna snaha bola zufala.

Ako som pisal v liveke, celkom rad by som videl takticku pripravu na tento zapas a ci bol zamer hrat prve 2 tretiny, ako keby sme boli mi hostami a proti nam super z NHL.

Lebo sa mozme bavit o tom, ze Dome nie je prave trenerska extratrieda, ale on urcite nekazal Gudlevskisovi vykorculovat co najdalej z brany a potom to hodit na hokejku superovi do cistej sance. Ale u nas sa zda, ze nefunguju zaklady - system a individualne vykony su az druhorade.
26.9.2021 - 19:03
+2

paljuka

 

Dnes budme radi ze nam Slovan nedal 10, nas najlepsi hrac bol brankar Slovana… nechcem byt pesimista rad dam tym chlapcom sancu ale vyzera ze tohtosezonne skolne Gabiho na jeho pozicii bude pre nas drahsie sko keby sme poslali 10 ludi na skolenie niekde do sveta za cely rok…
Mam rad Gabiho, ale plati jedna vec ze experimentovat sa v takom klube ako Kosice da na kazdej pozicii vratane prezidenta trenera a hracov ale urcite nie na pozicii sportoveho manazera, cloveka ktory cele leto sklada kader ktory ked zle vysklada tak to uz neda pocas sezony do kopy nikto…
budem sa rad mylit ale toto ma zatial velmi zle smerovanie, dnes Slovan bez sprchy kludne mozu sadnut do busu a povedat si ze tento pripravak nam nic nedal…
Nechcem ani len tipovat kolko eur je v tomto muzstve polozenych…

hovori sa ale ze vsetko zle je na nieco dobre tak nam ostava uz len cakat na to dobre…


Dnes pochvala za logo, dresy a grafika na kocke za tie 3 veci super a tlieskam…negativa radsej menovat nebudem ten zoznam by bol podstatne dlhsi
26.9.2021 - 19:05
+3

Jimmy Tulipan

 

Logo fajn, grafiku som nevidel a dresy aj by neboli preplácané tými reklamami tak tiez OK.

Už to tu niekto zodpovie? To logo je len na sezónu? Na viacero rokov?
Tie dresy boli na celú sezónu alebo nejaké reto abo co to bolo?
26.9.2021 - 22:35
0

VranaKE

 

V predzápasovom programe si Košičania zaspomínajú na staré časy a otvoria novú kapitolu histórie predstavením nového klubového loga.

Je to nove klubove logo takze nie len na tuto sezonu.

myslim si ze celkom dobry napad, ako spojili to historicke logo vsz s hokejom.
26.9.2021 - 22:41
0

Jimmy Tulipan

 

Áno aj mne sa to páči. Škoda, že marketing okolo toho 0, ako písal LenTak93.

Mucha sa nevyznamenal
26.9.2021 - 23:11
0

LenTak93

 

a ďalším "klincom" je to, že hráči mali na štucniach ešte "staré" logo
strašná amatérčina toto
27.9.2021 - 6:48
+1

Rolba

 

Nikdy nie je tak zlé, aby nemohlo byť horšie. To sme si minulú sezónu mali asi častejšie opakovať
26.9.2021 - 19:06
+2

DobryHokej

 

Aspon ze to dnes Max #33 vytiahol z 20teho na 2. miesto. Hokej zo strany HC Kosice nema zmysel rozoberat. Gratulujem Slovanu.
26.9.2021 - 19:16
+2

LenTak93

 

tak dnešné preteky F1 boli najlepšie za posledných niekoľko rokov, to fakt nemôžeš ani porovnávať ale celkovo je táto sezóna super, už len aby sa Ferrari vrátilo definitívne do čela 🏎
26.9.2021 - 20:15
+1

Tokyyyy

 

Škoda neskúsenosti Landa, mohlo to byť ešte lepšie.
26.9.2021 - 20:33
0

matus93

 

Od druhej tretiny som mal pocit akoby som ten zápas už videl - potom, čo dal Harris gól na 3:5 som si spomenul .. posunul som sa do januára 2010 a domáceho zápasu so slovanom .. keď si človek pozrie gól valacha tak zisti , ktorá kľúčová vec nám nefunguje .. ak mame nejaký systém založenia útoku a taký tansey alebo deyl alebo novota sa na poslednú chvíľu rozhodnú vo vlastnom pásme kľúčkovat alebo sami ťahať puk potom je to celé v ťahu a vyzerá to tak sko vyzerá .. nehovoriac o tom, že v drvivej väčšine to konci stratou puku a šancou súpera .. ďalšia vec, ktorá nás dnes položila bola psychika … to že nám “sviatočne” zápasy nesli nikdy je jedna vec .. ale v druhej tretine sme pôsobili nie o výkonnostnú ale o vekovú kategóriu nižšie hlavne obrana a to už je celkom dobrý varovný prst ..výrazne podliezame laťku našich ambícii hlavne výkonnostne .. a ak neposilnime obranu tak extra zlepšenie čakať nemožno … každý má svoje úlohy v time a od obrancov to jednoducho začína ..
26.9.2021 - 19:25
+1

kurri44

 

jeden rozdiel tu dnes oproti januáru 2010 však bol, a to ten, že dnes sa po zápase tlieskalo a vtedy sa polhodinu vyhadzovalo pokrikmi vtedajšie vedenie.. pričom si dovolím tvrdiť, že pri súčasnom vedení by sa to vyhadzovanie hodilo viac..
26.9.2021 - 19:51
+3

elsik

 

Karma sprevádza Košický hokej ...: v časoch "vtedajšieho" vedenia bola strieborná medaila neúspechom a bronz tragédiou ! Vtedy ste kydali na vedenie a tak vás KARMA dostihla ! Od čias čo ste vyhodili GM ste nedosiahli takmer žiadny výrazný úspech ! Takmer NIČ !!!! Boli ste príliš hrdí a nezdravo sebavedomí. Dodnes si nikto z košického hokeja nepriznal ten tragický omyl !!! Nazval by som to asi len takto - " keď koze dobre tak ide tancovať na ľad... No a preto vám Košičania želáme aby ten váš tanec netrval dlho...
26.9.2021 - 20:48
+5

Lubos7771

 

Kosice zobuďte sa už!!!: Vyhrávať 3:0 a prehrať 3:6 ako da sa to,lenže po takomto bezduchom výkone môže v KE šatni posledný zhasnúť...Slovan bol lepší ale výkon Košíc bol tragicky.
26.9.2021 - 19:28
+2

andyd

 

Bieda... niet co riesit, tazko v priebehu sezony zmenit káder, ale zacat by mali spilar s finmi, jednoducho dat si odchod. Spilar spackal zlozenie teamu, fini mali dost casu aby aspon nieco bolo vidiet.
26.9.2021 - 19:28
+1

ZOOMER

 

Tak,ako to tu nejaki ludia propagovali spolu so mnou par mesiacov,rok mozno dozadu ze Lang je amater spolu s par ludmi v dozornej rade.

Co sa tu chce hodnotit? Angazovanie Stastneho bola chyba a dopadla tak ako dopadla.

Gabiho lutujem,lebo mozte nadavat na nho,ale toto neni jeho chyba.

Dokedy toto tu bude este,nemame mladez zapojenu poriadne,jediny Cibak sa vidi ze to moze potiahnut ale inak nic,Novota je za mna slaby jak caj,ale nemal cast sa este ukazat tak dajme tomu. V utoku čo? Tam neni prespktivny hrac poriadne,Havrila dajme tomu ze ok,Fric nula bodov. Kde je Vaculik?

Utok nekomentujem,viac preplatenych hracov so na kope od roku 2008 odkedy sledujem kosicky hokej nevidel.

S tymto vypadnemea a je to realne
26.9.2021 - 19:30
+3

fanke27

 

Angažovanie Šťastného bola chyba? A Spilar naopak je dobrý a za nič nemôže? Ale prosím ťa..

Šťastný tu doniesol novú modernú filozofiu. Za tie dva roky sme hrali pozerateľný hokej. Prvú sezónu, nebyť covidu, tak sme minimálne semifinále hrať mohli, možno aj o titul.
Ten tím bol zložený slušne, moderne a taký hokej sme aj hrali.

Druhú sezónu sa snažil Šťastný zobrať na seba všetky funkcie v dobrom duchu, látal plátal, lebo neboli financie, mal podpriemerný káder, no do Vianoc sme napriek tomu hrali dobrý hokej a často sme trápili favoritov.
No s tým tímom nemohol dosiahnuť výsledkovo nič viac.
A ho vyhodili odtiaľ jak prašivého psa.

To bol jediný človek, ktorý za posledných 10 rokov tu niečo reálne robil a dal Košiciam nový moderný smer.

Spilara mám rád ale ako môžeš povedať, že za nič nemôže?
Zobral funkciu manažéra, je za aktuálny káder zodpovedný. To že nie je skúsený nie je ospravedlnenie.
Ty ak by si mal firmu a príjmeš nového manažéra, ktorý spôsobí krach, tak mu povieš, že nevadí lebo chápeš, že je neskúsený?

Spilar bohužiaľ zložil tento tím amatérsky.
26.9.2021 - 20:01
+28

ZOOMER

 

Ano bol,preto aj skoncil. Ved uz som to tu vysvetloval tak naco sa pytas

Si naivny aj vsetci co si myslite ze tu skoncil pred playoff lebo nepostupili

Pri Stastnom mladi dostali sancu? Elias by bol pretlacany tak ci tak ci by tu bol hocikto,Faith bol vtedy aj je medzi talenty a ten musel hrat[aj kvoli menu" a ostatni 2-3 zapasy zahrali a icetime mali minutu dve?

Pred playoff nehrali nic+toto co sa stalo v Slamennom dome ide aj na jeho triko kedze to chcel aj on pred takou dolezitou castou sezony.

Vies kolko hracov by nehralo po tomto? Koch bol odstaveny na cele playoff kvoli zlomenine

26.9.2021 - 20:26
+3

Demon

 

Viem, ze Zoomer tu velakrat pisal negativne o Stastnom, odvolavajuc sa na interne info. A uprimne by ma, ako fanusika KE hokeja, zaujimalo, coho sa ten Stastny vlastne dopustil.

Je mozne, ze tam fakt nieco bolo, o com sa verejne nevie, ale kazdy sa vyjadruje len v inotajoch a my co nevieme, nevieme nadalej.

Lebo ako fanusik, ktory do diania v klube priamo nevidi a zavery si moze odvodit len z medializovanych informacii, kadra a vykonov na lade, to vidim podobne, ako ty.

Stastneho robota, aj ked s nejakymi muchami, sa javila celkovo dobre a vyzeralo to, ze sa klub niekam posuva a ma aj dlhodobejsiu koncepciu, nie len "rutim balik penazi na stol na zaciatku sezony a uvidim, co z toho bude". Teraz to vyzera, ze sme sa vraili o krok, ci niekolko s5.
26.9.2021 - 20:31
+2

ZOOMER

 

Verejne to nechcem este dat von,ja verim ze pride ten den kedy Lang skonci a potom to tu napisem.

Ja len tolko k tomu,Lang v tom case bol na dovolenke so synom v Afrike,klub bol na pokraji historickeho nepostupu do playoff. V jednom rozhovore jendom Lang povedal tesne predtym,mozno 2-3 tyzdne predtym nez ho vyhodili ze Honza ma plnu doveru od neho aj od klubu,vie co robi.

Si myslite tu vsetci ze ho vyhodili kvoli tomu,ze nepostupili do playoff? Ze nedotiahli hracov akych chcel? Ved mal na vyber z 100000000000 hracov ktori kvoli covidu nehrali,dotiahli tu Poiriera prvo koloveho hraca v drafte.... Potom nakonci Jacobsa. Toto bol problem? Tomu ked dakto uveri tak je hlupy a velmi.
26.9.2021 - 20:36
+1

fanke27

 

Toto tak mám rád ako tu niekto vypisuje aké má info, ako všetko vie a tým argumentuje, že my všetci nemáme pravdu ale on má, lebo vie interné info.
A povie ho až keď Lang odíde.
Ty vole z toho robíš drámu ako keby ťa KGB sledovala.
Čo dá na teba Lang trestné oznámenie?

Takisto to vieš len sprostredkovane čo sa šíri medzi fans v klube a zopár ľuďmi, ktorí niečo v klube robia.
Ale okey rob zo seba dôležitého


Ajtak si nepochopil pointu.
Aj keby bola pravda, že Šťastný niečo v klube vyviedol na základe čoho ho vyhodili.. Uznávam, že teoreticky môžeš mať pravdu.

No je pravda aj to, že prvú sezónu siahal minimálne na semifinále, možno aj na titul a hrali sme dobrý a moderný hokej, čo tu roky rokúce nebolo.
Takisto v ďalšej sezóne za 400tisic vyskladal lacný tím, ktorý do Vianoc dokázal potrápiť aj vyhrať nad neskoršími finalistami Popradom, či Zvolenom.
To sú fakty.

A Spilar má momentálne asi najviac peňazí za posledné roky na hráčsky káder, poskladal ho úplne zle a amatérsky, hráme totálne nič bez hernej tváre a ty Spilar obhajuješ?

Ja sa tu bavím o hernom prejave pod Šťastným vs Spilar.

Mňa nezaujíma čo interné posral Šťastný.
Ak by sme vyhrali titul, tak nech interne po série vzťahy ako chce.
Ale pod Šťastným sme v prvej sezóne na ten titul mali!!!

Poď Spilarom, aj keď máme viac peňazí, tak ten titul nezískame!!
Lebo nemáme obranu a v útoku máme 8 preplatených baletiek.

O tom to je!
26.9.2021 - 21:10
+8

ZOOMER

 

Tu nejde o hranie doleziteho,ked sme nadavali pred par mesiacmi na nich alebo rokom tak ste ich obhajovali,treba tomu cas.

To sme uz vtedy nadavali na Langa a Stastneho a vy ze dajte im casu,netrepte a podobne veci ste tu pisali.

Teraz to robite vy len s delayom par mesacnym a uz par ludi mi pisalo ze som/sme mali pravdu ohladom toho.

Teraz pisem zase nieco ine a uz zo seba robim doleziteho,ja neviem,neviem vam vsetkym vyjst v ustrety.

Ked napisem info o Rewayovi preco skoncil,tak mam spravy v PM aj tu ze naco take veci vytahujem,ked to nedam von aj ked viem aj ine veci tak sa robim za doleziteho,ako wtf

V tej sezone,ano bolo to dobre celkom poskladane,ale s bliziacim playoff prisiel len Parsin ktory sa nerozbiehal velmi rychlo a Hascak so Skokanom mali hluche obdobie. Ostatne utoky nefungovali,obrana tiez velmi nie. Uz vtedy sa tu objavili komenatre ze QF bude tazke,ale dobre,berme ze by postupili do semi,ale to by vtedy bol strop lebo ta forma pred playoff klesala rapidne.

Spilar tu prisiel to rozbehnuteho vlaku a pod Langom by nikto nemal na ruziach ustlaene,tolko k tomu
26.9.2021 - 21:20
+2

fanke27

 

Dobre nebudem sa tu s tebou hádať na tom či vieš interné veci a do akej miery sú pravdivé, lebo nemám na toto ja trpezlivosť. A úprimne mi to je jedno.

Ja reagujem na to, že Spilara obhajuješ a Šťastného haníš.

Vynechajme interné veci a vzťahy v klube.

Pozerajme na herný prejav.

Šťastný s Draisaitlom hrali od začiatku moderný hokej. Ta hra mala jasný rukopis. Tím bol rôznorodý.
Predtým roky sme dostávali výprask od Bystrice. Zrazu sme vedeli Bystricu prehrať fyzicky aj kvalitatívne.
Doteraz pamätám jak sme nastúpili na prvý zápas v BB vonku, všetci sme sa triasli čo bude. Zrazu sme nastúpili v BB sebamedomo, nenechali sme sa otĺkať, hrali sme moderne, rýchlo, vyhrali si.
A takto sme hrali celú sezónu.

A teraz? Obrana je katastrofa.
V útoku máme 8 veľkých mien, individualit, subtilnych starších hráčov. Jeden rovnaký ako druhý.
Stačí proti ním zahrať tvrdo a sme mimo hru. Ani kvalitu nemusí mať súper. Toto je odsúdené na neúspech.

A ty napíšeš, že Spilar za toto nemôže?
A kto? Lang mu vyberal hráčov?

Netvrdím, že Šťastný bol najlepší GM na svete ale pod ním sa hral dobrý hokej!

Spilar má plno peňazí a to totálne pokašľal.
O to tu ide..
26.9.2021 - 21:36
+7

len_tak

 

Pravda o Šťastnom: Je taká, že Vás celú dobu ťahal za nos. A hanba vedenia je, že na to prišli relatívne neskoro.
26.9.2021 - 21:20
+9

ZOOMER

 

Tak vysvetli im to ked si nedaju povedat
26.9.2021 - 21:21
+2

racmaster

 

jak mohol stastny tahat klub za nos. to co je za blud??? pre mna za mna nech ho taha aj za vtaka, ked hra ma hlavu aj patu.

toto tu co je?? 5 zufalcov na lade, z ktorych nikto nevie, co ma robit a len sa zufalo pozeraju jeden po druhom. nemaju sa ani koho spytat, lebo trenerom nerozumeju. tak len cakaju, kto sa kam poberie a reaktivne myslia.

vysledok??? 5 hracov stoji a pozera ako priemerny slovan hra hokej a su skameneny, nevedia co maju robit, ci stat, ci ist. ked sa pohnu, zle je, ked sa nepohnu, este horsie... na ich mieste si zlomim ruku, nech sa netrapim...

keby tych trenerov zajtra vyhodili, muzstvo poslali do slameneho domu, tak z neho po falske vodky musia vyjst lepsie takticky pripraveny, jak je toto zufalstvo, co bolo v priprave, nitre a teraz doma so slovanom...
26.9.2021 - 21:57
+2

fany

 

Ťahal-neťahal, ale za Šťastného bol hokej pozerateľnejší. To je čistý fakt.
26.9.2021 - 21:45
+4

LenTak93

 

Frič nula bodov? A Havrilu chváliš? Vieš čím to je?

Tým, že sú to typologicky odlišní hráči. Havrila je silový hráč, hráč, ktorý sa vie dostať súperovi pod kožu a v 4. formácií ho vidno, svoje úlohy zvláda. Ale Patrik ani zďaleka nie je hráčom do checking line. Ten už dávno mal mať iné úlohy. A toto je presne to, čo košický klub robí dlhodobo zle. Mladým dáva šancu v spodných formáciach a s minimálnym ice-timeom. A keďže každý sleduje v mládežníckych kategóriach iba tých najlepších, tak vytiahnu si práve nich a buchnú ich do 4. formácie s úplne inými úlohami namiesto toho, aby im dali priestor pri skúsených spoluhráčoch.
26.9.2021 - 20:25
+2

ZOOMER

 

Havrilu chvalim,lebo ten aj vyhra buly,ten sa vie aj pobit v 4 formacii,vie dohrat suboj.

Fric okrem rychlosti nula bodov,strely do stredu,lahke straty pukov,nic viac. To radsej Vaculik moze hrat miesto neho
26.9.2021 - 20:27
+2

racmaster

 

nemozes zasit troch mladych do jedneho aj to stvrteho utoku... tam sa ukaze akurat to, ze su dreveni, lebo sa dostanu na lad 10 sekund v kazdej druhej tretine...

ked mas dat sancu mladym, musia ju dostat v elitnych formaciach, presilovky oslabovky. nemusi to byt na celu sezonu, staci 5-10 zapasov. sikovny trener hned vidi, ci z toho daco bude alebo je to strata casu.

nemec hra elitne formacie, mesar elitne formacie. nasi mladi su furt utopeny zaziva v stvrtej lajne. takto by sa nepresadil ani slafko!
26.9.2021 - 22:01
+2

kareka

 

Gratulujem Slovan .
26.9.2021 - 19:30
+3

ElwisNR

 

No ja som po 1.tretine už Dömeho videl na odstrel a veril že KE to už prehrať nemôžu ale stalo sa.Čo sa týka Košarišťana myslel som že bude opora mužstva ale psychicky sa mi tiež zdá že je toho veľa na neho a tlak a očakávania zatiaľ nezvláda.
26.9.2021 - 19:30
0

Enzo

 

Kosaristan by bol dobrý keby sa venuje CHYTANIU, ale ten chlapec je totálne rozhádzaný v tej bráne, ten chce robiť všetko hádam aj útočiť už pomaly.. non stop dake výlety z brány, veľa rozohraviek, rozčuľovanie sa atd ..
26.9.2021 - 19:36
0

ElwisNR

 

V Kladne v baráži chytal výborne ale zatiaľ mu to veľmi v KE nejde ale je to len 2.zápas
26.9.2021 - 19:45
0

LenTak93

 

výborne? ja som tie zápasy pozeral a taktiež som počúval podcast s trénerom brankárov jedného českého prvoligového klubu a ten veru kritikou na jeho adresu nešetril
26.9.2021 - 20:19
+1

LenTak93

 

a ešte treba povedať, že asi si myslel finále, lebo Kladno nehralo baráž
26.9.2021 - 20:19
+1

Blackorange

 

Hmm ElwisNR: Kamarát nepomýlil si si tak trochu dvere náhodou ? Neviem o tom, že by KE alebo SBA hrali proti NT... ale KE a SBA hrali medzi sebou
26.9.2021 - 19:42
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ElwisNR

 

Pomýlil neviem s kým hrá NT?Ja som diskutoval s niekým iným ohľadne Košarišťana a zápasu čo som videl dnes v TV a jeho výkonu proti BA v Nitre pre teba "NR" takže klud.
26.9.2021 - 19:57
+1

strojar

 

Nowy Targ v slovenskej lige nehrá.
26.9.2021 - 20:04
+3

LenTak93

 

NT je oficiálne označenie okresu Nitra.
26.9.2021 - 20:18
+3

NRfan

 

Mas pocit, ze HK Nitra reperezentuje Hostovu, ci Zitavce?
26.9.2021 - 21:14
+1

LenTak93

 

26.9.2021 - 21:28
0

NRfan

 

26.9.2021 - 21:39
0

radopKE

 

A čo je na tom, že tu pridal svoj postreh? Keď si na, daj si tabletku a ukľudni sa.
26.9.2021 - 20:37
+4

prezident

 

Klubovou osobnosťou mesiaca je Döme. Páči sa, nepáči sa.. OMG, inak sa nedá. Maká na sebe ako nikto z nich. Skrotil negatívne emócie. Nakoľko je to trvalé preverí až prípadná séria prehier, keď sa dostane pod väčší tlak. Myslím si, že spolupracuje s psychológom, alebo s mentálnym koučom. Na tlačovkách vie oceniť súpera, sem-tam zavtipkuje (wow), a na kritiku odpovedá konštruktívne.. a pokojne. Na lavičke počas zápasov necháva skôr na asitentoch, aby hráčov upozorňovali na chyby. On chváli a burcuje. Tréningy sú krátke, majú ťah ako dragster, a minimum prestojov. Bublina o SWE systéme síce vyšumieva do stratena, no sem-tam vidieť (konečne!) niečo, čo nazvime.. "autentický Döme". Bez záruky čohokoľvek, bez ružových okuliarov (dnešný zápas), za mesiac môže byť na dne, .. ak niekto vedľa neho škrtne zápalkou po prehre v LM (peace).. uvidí sa. Žiadne chválospevy po 6-3, bol to kolotočársky zápas, dole, hore, show okolo KE bránky, potom lážo plážo cukrová vata a skoro resuscitácia súpera. KE veľmi zle, čo mi je ľúto, a prajem Vám, aby ste sa rozbehli. Vďaka všetkým na nete i v hale za TOP korektné správanie. Niekoľko pokusov (jednotlivci) skúsilo "Skurvenú Bratislavu", no KE fanklub ich umlčal s "KE do toho", báááng! V SK lige máme akože "rivaltu" s TN, ktorá stojí na nenávisti voči nám. A, potom skutočnú rivalitu s VSŽ KE, ktorá vychádza zo vzájomného rešpektu.

Dömemu za nezlomnosť a vieru v seba samého.. +++

..za schopnosti (+), na to je ešte čas.

Navždy za Slovan, navždy za Bratislavu!
26.9.2021 - 19:32
+28

racmaster

 

netes sa, kosice vam neboli v momentalnom stadiu rozkladu dostojnym superom. mikulas vas potrapi viac. potom chval domeho, tak jak pises. len netreba precenovat dnesnu vyhru, kvoli tomu nazvu, ze kosice. ten uz davno nic neznamena. presnejsie 4 dlhe roky, po anglicky 4 LANG years.
26.9.2021 - 22:04
+8

Dzunkes

 

To co mate za dresy Slovanisti?pekne!
26.9.2021 - 19:37
+7

Aladár Miazga

 

Videl len prvú tretinu, potom prišla návšteva. Keď som pozrel konečný výsledok, skoro mi zabehlo. Na parádu
26.9.2021 - 19:42
+1

yaro.s

 

Tu zbytočne niečo komentovať, ono sa to skôr, či neskôr rozpustí samo Herne sme možno najhoršie na tom momentálne z celej ligy.
Môžeme prehrať, v tom problém nie je...a prehrať so Slovanom nie je hanba, ale ten výkon bol tragický.
To ešte aj v tej finančnej mizérii minulú sezónu, sme v tejto fáze ( nie čase ), hrali už hokej...
26.9.2021 - 19:43
+1

Daewo_KS

 

Taku hernu dominanciu, aku predviedol SBA v druhej tretine, som tu naposledy videl mozno v zapase proti Oulu.

Klobuk dole, v tretej tretine sice Slovanisti polavili, ale aj tak vo vysledku je vidiet, ze toto muzstvo podla mna po zakladnej casti nemoze skoncit horsie ako na 3. priecke.

Co sa tyka nas.. skutocne potrebujeme minimalne dvoch kvalitnych obrancov a hlavne koncentrovane vykony Kosaristana, pretoze sa z CR vratil ako vymeneny.

26.9.2021 - 19:48
+3

Eduardo

 

To tie Kosice co stvrte budu ???
26.9.2021 - 19:50
+1

hoKEjka

 

"Je to aj moja chyba, mal som byť na hráčov tvrdší." No dobre rano. To si uvedomil az teraz? Ved to nie je druhy zapas
26.9.2021 - 19:50
+5

MaToooo

 

Gratulujen slovanu. K nasim uz nejdem verklikovat stale to iste, lebo to nema vyznam. K logu...pevne verim ze je to logo na tretiu sadu dresov, tam to berem. Je to jednoduche ma to historiu ale ako hlavne logo urcite nie.To proste musi mat stavu. Aj ked toto je nas uplne najmensi problem. Naopak velmi sa mi paci farebna kombinacia dresov SBA... to sa fakt ze vydarilo
26.9.2021 - 19:56
+3

mno

 

Slovan bol lepší: My ak budeme mať obranu na tejto hernej úrovni ako doteraz, bude to ešte veselé. Ale pre súperov.
26.9.2021 - 20:02
+1

mitoO

 

Bieda bied. Aj tie 3 goly sme dali bud nahodne alebo po chybe brankara.
26.9.2021 - 20:04
+3

marcel

 

Hmmm..: ..nechcem nejak znevažovať našu prípravu, no, podľa toho čo som dnes videl…hmmm..sklamanie..ak už sa neviete hecnúť proti Slovanu tak ja už fakt neviem proti komu🤷‍♂️ Smutne..na každom poste, žiaden zápal, chuť za výsledkom…ach jaj..hráčo ktorí hrali za naše farby pred 100 rokmi v našej prvej sezóne sa musia v hrobe obracať…
26.9.2021 - 20:08
+3

LenTak93

 

pred 100 rokmi za "naše farby" teda veľa hráčov nehralo
26.9.2021 - 20:17
+1

riskohrasko1

 

Ta on nezna co oslavujeme 😂
26.9.2021 - 20:18
+1

RhimeSBA

 

Tá sadla
26.9.2021 - 20:54
0

riskohrasko1

 

Dnes ma kamarát pozval na hokej ,po zápase mi povedal ,prepáč že som ťa zavolal na hokej.🤷‍♂️ Asi toľko k dnešnému zápasu...Jedno pozitívum tam predsa bolo ,že po dlhom čase sme sa stretli.
26.9.2021 - 20:14
+21

NRfan

 

Pekny obrat Slovan. Gratulujem.
26.9.2021 - 20:22
+1

Shinody33

 

"Musíme sa zlepšovať a poučiť sa aj z dnešného zápasu..." ,,, A sme doma.
26.9.2021 - 20:22
+5

mitoO

 

aj ja som sa poucil, tak mesiac nepojdem
26.9.2021 - 20:33
+12

Jimmy Tulipan

 

Tak to už keď ty rezignuješ, to už musí byť veľmi zlé...
26.9.2021 - 22:45
+2

Dracik_18

 

Pekný obrat 🙂
26.9.2021 - 20:39
+1

riskohrasko1

 

😝
26.9.2021 - 21:01
0

Dracik_18

 

🙂
26.9.2021 - 21:09
0

radopKE

 

Tam, kde sme skončili minulú sezónu, tam pokračujeme ďalej. Kým Lang a ostatní hrobári nášho klubu, ktorí su okolo neho, neopustia svoje posty, zabudnime na úspech. Toť vsjo.
26.9.2021 - 20:40
+9

MaToooo

 

Po tych vyjadreniach trenera po prvych dvoch zapasoch sa citim ako fanusik Liptovskeho Mikulasa. Ziadne ambicie...musime sa zlepsit, poucit...z takym rozpoctom by som ocakaval trochu sebavedomia. Mam vsak pocit ze nas nasi treneri beru ako nejakeho outsaidera. Na druhej strane to mame vyskladane totalne na pikachu tak asi preto
26.9.2021 - 20:45
+1

PeterLucky

 

Tie nase dresy su priserne!
26.9.2021 - 20:50
+5

mitoO

 

hlavne mena necitatelne. Fakt naprd toto
26.9.2021 - 21:08
+1

BEBE22

 

To teda su...ani farby som nejak nepochopil...celkovo sa to nepodarilo...ale aspon muzstvo mate dobre...
26.9.2021 - 21:57
0

gabi98

 

1. Som príjemne prekvapený, že tu nevidím komentáre na výkon rozhodcov.

2. Celkom by ma zaujímalo, že kto skladal tento káder a s akou koncepciou, ak vôbec nejaká bola
26.9.2021 - 20:52
+1

Shinody33

 

Vsetci hraci zapadaju do koncepcie:

"Kevin je dobre brániaci korčuliar prezentujúci sa tvrdou hrou do tela a dobrou strelou, ktorú by sme mohli využiť v presilovkách. Má za sebou dobrú sezónu v Innsbrucku a typologicky zapadá do koncepcií fínskej trénerskej dvojice," povedal športový manažér HC Košice Gabriel Spilar.

„Prichádzajú k nám kvalitní hráči, ktorí zapadajú do našej koncepcie a sú pripravení pre Košice urobiť maximum. Všetci traja sú rýchli korčuliari a neboja sa hrať kombinačný a rýchly hokej,” povedal športový manažér HC Košice Gabriel Spilar. (Rogon, Romancik, Sedivy).

McPherson je piaty legionár v tíme fínskeho kouča Kalleho Kaskinena. "Zapadá do našej koncepcie, je silný na puku, skvelý korčuliar a dokáže streliť i prihrať na rozhodujúce góly. Veľmi platný bude aj v presilovkách. Jeho príchodom výrazne stúpa kvalita a konkurencieschopnosť našich útočných radov," poznamenal športový manažér HC Košice Gabriel Spilar.
26.9.2021 - 21:01
+7

BlackCrow

 

😁
26.9.2021 - 21:05
+6

gabi98

 

Takže rýchlosť a dobre korčuľovanie sú spoločnými menovateľmi v tých vyjadreniach, ak som to správne zachytil.

No, z toho čo som zatiaľ videl to, na ľade,s rýchlosťou a dobrým korčuľovaním veľa spoločného nemalo
26.9.2021 - 21:07
+3

BlackCrow

 

Si příčetný ? Keď raz zapadá, tak zapadá 😁
26.9.2021 - 21:10
+3

yaro.s

 

Až nakoniec úplne západne
Toto nemôže mať dlhé trvanie, celé zle.
Za také peniaze, na naše slovenské pomery, toto hrať ...
26.9.2021 - 21:22
0

cappycathy

 

Ach nemam chuť sa rozpisovať, ale zaujalo ma aj to, že napriek tomu že sme viedli, neboli sme vôbec "na koni". Chýbala nam energia a chuť hrať. Obrana je brutalne v lese, v pralese alebo kdesi v Ulanbatare. Jedine svetielko je CIbák, ktory sa neboji hrat, prihrat...chybicka sa najde aj u neho ale nie kardinalna a castokrat som ani nepostrehla jeho striedanie, Romancik pri nom strieda dobre a zle stridania ale snad najlepsia dvojicka. Deyl s Novotom su vsade inde len nie kde maju byt, Saucerman smerom dozadu hori jak fakla a vie len z modrej vystrelit. Tansey sa mi zdalo ze kus po gole ozil ale dost sa narobi pri Saucermanovi aby zabrnil jeho kiksom.

V utoku je to nechemicke...ja neviem co trener myslel, ze mal byt na nich tvrdsi...lebo hrame to iste co v priprave...dns som progres nevidela, uvidime co prinesu dalsie zapasy. Ale tymto stylom tu bude este veselo...
26.9.2021 - 21:21
+1

LenTak93

 

inak predstavenie loga
nejdem komentovať to, že sa to udialo "až" v druhom kole, ale čakal som oveľa väčší boom
odprezentovalo sa to veľmi stroho, na klubovej stránke poriadne ani zmienka, čakal som, že klubový eshop bude hneď nabúchaný novými produktami, nech to naláka ľudí
okrem pár záberov zo zápasu nič naviac a nehovorím o tom, že tmavá sada ani nebola zverejnená

hm, už taká klasika...
26.9.2021 - 21:48
+3

VranaKE

 

Seriozne za Podolaka bola lepsia komunikacia von z klubu (futbaloveho) ako teraz co sa deje. Nedokazali to ani drbnut na socialnu siet. To je to uplne minimum co dnes cez hodinky dokazes.
26.9.2021 - 22:15
+1

BlackCrow

 

Čo už no.. Proste smola. Bol vykúpený mediálny priestor.
27.9.2021 - 6:54
+1

wedro

 

Prvá tretina výborná ešte treba dotiahnuť k dokonalosti 2 a 3 tretinu a bude fajn👍

Sezóna je na úplnom začiatku. Momentálne ešte je cíti dozvuky prípravných zápasov.
Je to ešte všetko surové.
Mužstvo sa potrebuje vžiť na tom ľade.

Po dvoch zápasoch vyhadzovať športového manažéra G.Spilara.
Ako vážne ❔🤔

Ide sa ďalej.


🆃︎🅰︎🅺︎🆉︎🅴︎ 🆃︎🅰︎🅺︎®️

26.9.2021 - 21:50
+1

len_tak

 

Nalejme si čistého vína: Také šťastie ako mali Košice v 1.tretine sa stane raz za sezónu.

Ale páči sa ni tvoj pozitívny prístup, len tak ďalej.
26.9.2021 - 22:02
+2

cappycathy

 

Sorry, nedá mi to...ake dozvuky pripravakov? Videla som ich dosť na to aby som porovnala našu hru ale zatial nevidim progres ani nejaky naznak systemu. My nevieme prejst stredne pasmo bez toho aby sme len nahodili puk a nahodne ho skusili dokorculovat, kombinačky sme ešte neobjavili. Obrana je v hnoji....no ja neviem...ja tradicne davam 10 kol muzstvu ale tutok po dvoch kolach to moc necitim na to ze by som videla nejaky razantnejsi progres...
27.9.2021 - 21:03
+1

Lukkas

 

Hrali sme fakt výborne. Škoda blbých gólov na začiatku a trošku ľahkovážnej tretej tretiny, ale inak to bola fakt paráda. Páči sa mi náš pohyb. Košičania miestami nevedeli ani rozohrať, všade sme boli prví.

Z jednotlivcov by som vyzdvihol Takáča a milé prekvapenie je aj Golian. To, ako potiahol puk pri druhom góle, bolo fakt super a teší ma, že mu dávajú toľko príležitostí.

Ak budeme hrať tak, ako v druhej tretine, tak sa ľudia budú očkovať len aby sa dostali na štadión.
26.9.2021 - 21:55
+4

gabi98

 

Vyhrali ste úplne zaslúžene dnes.

Avšak byť vami, tak z dnešného zápasu by som nejaké unáhlené závery nerobil.
26.9.2021 - 22:00
+3

Lukkas

 

Takýto dominantný výkon som nevidel za celú minulú sezónu. Chápem, že nie ste v optimálnej forme, ale aj tak tam z môjho pohľadu je dôvod na optimizmus.
26.9.2021 - 22:21
+1

pucoo

 

Dnešný zápas som si pozrel s dvomi kamošmi v telke. Pivá sa otvárali ešte pred úvodným buly... Prvú tretinu sme nadávali ako pohania, ale bol tam náznak optimizmu.cez prvú prestávku sme vyluchali ďalšie pivá, po góle na 3:3 zavládla všeobecná spokojnosť a potom sa už riešili bycikle a otvorenie nového mosta cez dunaj... Ale ako z pohľadu Slovana ok, aj v prvej tretine bola hra dobrá, len výsledok na riť.
26.9.2021 - 22:33
+1

axxel

 

Takto... Nemam problem pochvalit a zatlieskat aj po prehre, kdd vidim bojovnost, nasadenie a chcenie pobit sa o vysledok... Ale toto co dnes sme predviedli tak je totalna hanba... Az by som sa isiel pozriet na trening co oni tam nacvicuju, lebo nema to absolutne hlavu ani patu... Chyba je niekde niekde uprostred medzi hracmi a trenermi... Trener urcuje system ako sa ma hrat, taktiku, reaguje na vyvoj zapasu ale ked mas v obrane dvojicku Novota - Deyl co je najhorsia za poslednych 10 rokov tak on to za nich neodkorculuje... Dnes sme vyzerali ako partia chlapcov co sa zidu 20 min pred zapasom ze si idu zahrat hokej... Ja budem fandit stale ci sa prehra alebo vyhra, ale chcem vidiet aspon tu chut pobit sa o vitazstvo co by malo byt automaticke u vrcholoveho sportovca... A to som dnes nevidel ani u jedneho hraca
26.9.2021 - 22:56
+2

Jimmy Tulipan

 

celá ta tragikomédia: je zaklincovaná "A" pre našu #18
26.9.2021 - 23:13
0

Tokyyyy

 

Tam ale jedno prečíslenie 2-1 dobrým zákrokom zastavil
26.9.2021 - 23:39
0

Brasidas

 

Písmenka A a C sa dávaju za niečo iné ako pomyselný power ranking hráča, navyše v tomto zápase hral relatívne spoľahlivo a na hanenie sú tam iné čísla, čo je vzhľadom na okolnosti celkom mizerné konštatovanie
26.9.2021 - 23:47
+1

TomsKE

 

To nove logo bude aj nejak blizsie predstavene ci si to ma clovek nejak zoomovat z fotiek zo zapasu?
27.9.2021 - 7:43
+1

LenTak93

 

ani na webovej stránke, či sociálnych sieťach nebolo zmenené, nechápem

tak buď robím niečo poriadne, alebo...
27.9.2021 - 7:55
0

Selvo

 

Áno súhlasím , nove logo na dresoch , staré logo na štucniach. Nechutná amaterčina.

Ale včera šláger kola , dva velkokluby oslavujúce 100 rocnicu a TELEVÍZNÝ ZÁPAS

Slovan - ako z luxusného výkladu .Treneri v pekných oblekoch, cela striedačka ladila, proste prišiel velkoklub.

My - tréneri v modro bielych fleecovych bundučkach, další v modrej vetrovke , doktor v civile,proste gadžovina, amatérsky klub .Toto tu predtým nikdy nebolo!

Pozrel som si v telke další televízny zápas Trenčín - Michalovce. Všetci tréneri pekne v oblekoch.

Opäť sa niekomu zodpovednému podarilo pred televíznymi kamerami demonštrovať akí sme sedliaci , ako nemáme v klube nič pod kontrolou, proste chaos, anarchia a nezáujem doťahovať veci do detailu.
O marketingu ani nehovorím , ten zdochol .
27.9.2021 - 9:48
+16

LenTak93

 

asi tak
pritom tu bol náznak zmeny pred 2 rokmi, keď aj hráči začali chodiť na zápasy v oblekoch

ale tak "gadžovina" nám tu nejako prekvitla
27.9.2021 - 9:50
+4

strojar

 

Ak je hlavným problémom Košíc logo a oblečenie trénerov, potom je to v poriadku.
27.9.2021 - 9:54
+1

Selvo

 

Áno našim problémom je logo a oblečenie trénerov .

O hru sa budeme zaujímať až o 100 dni, pretože odborný hokejový redaktor HP pán František Szabo dňa 19.9. v článku “ Pred štartom Extraligy… nám fanúšikom oznámil že trener Kaskinen si vzal povestných 100 dni na vštepenie svojho rukopisu do hry oceliarov.

Tak si medzitým kratime čas s logom, oblekmi a tak …

O hru a výsledky , sa budeme zaujímať po uplynutí 100 dni čo je zhruba okolo 31.12.2021
27.9.2021 - 10:13
+14

mitoO

 

100 dni je od pripravy alebo az od zaciatku ligy?
27.9.2021 - 11:09
0

mitoO

 

Aha, takze az od zaciatku. Ok, tak cakame
27.9.2021 - 11:10
0

riskohrasko1

 

Podla mňa to bude 100 hracích dní ,čiže 2 roky
27.9.2021 - 11:23
+1

Selvo

 

Výborne
Takže termín posúvame na 31.12.2023
To sa už budeme na tribúnach Crowky vytešovat z tesných ( ale predsa) víťazstiev s Gelnicou, Prakovcami či Breznom a bez OTP keďže už bude po Corone.
27.9.2021 - 11:37
+5

TomsKE

 

Sudruh strojar, podnety kolegov vyssie vznikli k vlaknu o predstaveni loga a na zaklade toho sa diskusia rozsirila celkovo aj o marketing(povedal by som ze to spolu celkom suvisi), oblecenie trenerov a pod.

Nemusis do vsetkeho rypat, fakt nemusis. Ostatne veci sa riesili v inych vlaknach.
27.9.2021 - 10:14
+8

renem

 

ano jez. bohuzial slovaci su totalne zabrzdeni narod a az na par vynimiek tu nikomu nedochadza, ze hokej ako taky naozaj zaujma tak 1000 ludi v meste. to su ti, ktori budu chodit stale. zbytok zaujma show a to su ti ludia, ktorych tam treba dostat a ponuknut im nieco ine ako hokej. a od timu, ktory nevie obliect ani svojich trenerov sa neda ocakavat, ze vie pripravit show a zazitok (kde je hokej az druhorady) pre 8tisic ludi

ale fascinuju ma tito presvedceni komunisti, ktori si myslia, ze vsetko je jedno a zalezi len hokej ako taky
27.9.2021 - 13:42
0

RhimeSBA

 

By si neveril, ale niektorí ľudia dokážu udržať 2 myšlienky hneď po sebe..dokonca tí bystrejší aj zároveň...
28.9.2021 - 2:06
0

Carloshc

 

Suhlasim. Naozaj oproti BA posobime ako jeden gadzovsky klub. Toto tu uz davno nebolo
- Lavicka nejednotna
- nove logo vobec nie je zladene - dresy, stucne.. na stranke, fb, etc.. stale stare logo…
- pri novom chyba napis, ze sa jedna o HC Kosice

Na pripravu na storocnicu mali cely minuly rok a cele leto… toto mi pride ako zbuchane narychlo za par dni na poslednu chvilu bez hlbsej koncepcie..

Ja neviem no, takto sa marketing nerobi.. nic v zlom, snahu menit veci naozaj vidiet, ale cele mi to pride strasne amaterske..
27.9.2021 - 10:30
+6

Carloshc

 

Slovan - nadherne dresy, naozaj klobuk dole. Graficky velmi pekne spracovane, doraz na 100nicu…

Kosice- neviem, cakal som naozaj viac. Ku novemu logu ziaden popis, je to take nijake… poukazuje asi na symboly vszky, ale neviem.. mne sa to nepaci. Ani logo, sni dresy…
27.9.2021 - 9:30
+7

Carloshc

 

Na official stranke je uz videjko, takze cast prispevku beriem samozrejme spat. Video je spracovane velmi pekne.
27.9.2021 - 14:09
0

ZOOMER

 

kevin wehrs ke?????????
27.9.2021 - 9:56
+2

paljuka

 

Ako uz bolo spomenute ak nas bude trapit logo, oblecenie, pripadne farba dresov, tak budem stastny clovek… Nas klub nazvem to velmi jednoducho nie je na tom dobre vo viac veciach a tieto malichernosti aj ked uznavam su to gadzoviny su posledne co ma trapi…
Zaujima ma hlavne ci Gabi s trenermi vnimaju aky je problem herneho prejavu, kde je ten problem, preco vznikol, ako dlho bude trvat a to najdolezitejsie ako ho budeme riesit…
Ked budeme mat vyladeny kader, hra na lade bude zodpovedat peniazom ake tam tecu potom sa mozu riesit dalsie “detaily” lebo momentalne mam pocit ze budeme mat problem uhrat body s hocikym v lige…
27.9.2021 - 10:28
+1

BlackCrow

 

Rád by som sa dozvedel za akých podmienok sa iclinik stane strategickým partnerom..

Pretože nikto normálny okrem zotrvačnosti uss steel nedá peniaze do hokeja pokiaľ tam bude lang.

A tak si s chuťou zašpekulujem že jedna z podmienok bola že deštruktor už nikdy neprekročí prah steel arény..

Uvidíme ako sa to celé bude..
27.9.2021 - 10:48
+5

MaToooo

 

Co vlastne znamena to logo resp co to je? Viem je to historicky znak zeleziarni..len ze co to ma zobrazovat. Ako logo pre jeden z naj klubov na SK sa mi to nehodi.Za komunizmu nejake prepracovane loga neboli cize tymto smerom by som sa ozaj neuberal. Takmer kazdy klub sa ubera modernejsou sucastnejsou formou loga len my sa vraciame spat..vsetci idu dopredu len my bezime vsetkym oproti
27.9.2021 - 15:01
+1

yaro.s

 

Myslím, že kokila, odlieva sa surové železo do toho..., logo je v poriadku, je to súčasť tradície, na tom vyrástol a stále stojí vrcholový hokej v Košiciach.
27.9.2021 - 15:07
+1

Selvo

 

Nie je to kokila, stary znak znázorňuje valcovacie trate v grafickom prevedeni ako nádoba na kokily resp ingoty , nádoby na tuhnutie ocele.
27.9.2021 - 15:18
+1

yaro.s

 

Môže byť, ja som sa kedysi na strednej škole trochu o niečo také obtrel, tak som myslel, že to je toto...v nejakom prevedení.
27.9.2021 - 15:19
0

yaro.s

 

Vlastné tu to popisujú, nie je to môj obor
https://www.hckosice.sk/novinky/historia-vtavena-v-oceli
27.9.2021 - 15:22
0

Selvo

 

Text na stránke HC

“Jej pôvodný námet - zlievanie železa a ocele do zvitkov …” je podľa mna chybný .

Nemá tam byť slovo “ zlievanie”

Správne má byť “ valcovanie železa a ocele do zvitkov”

Preto píšem o tom že v znaku sú valcovacie trate, pretože zvitky sa valcujú nie zlievajú . Pred tým je ešte bráma ale nebudem tu zaťažovať technologickými postupmi ako sa dostaneme ku samotnému valcovaniu zvitkov.Roky robím práve na valcovacich tratiach.
27.9.2021 - 15:35
+3

yaro.s

 

To ti verím, ani nemám v úmysle sa skúšať o tom hádať
Ja len si pamätám z priemyslovky nejaký náčrt kokily a vyzeralo to podobne...potom som sa však vybral úplne iným smerom, ani nie som veľmi technický typ
27.9.2021 - 15:42
0

yaro.s

 

Každopádne si myslím, že to logo je dobré...
27.9.2021 - 15:48
0

HA RA Bin Ladin

 

napíšem to aj sem: v smernici z dňa 22.9.2021 sa jasne píše v článku VII ods. 7.3. Klub v záujme podpory štátnej športovej reprezentácie v ľadovom hokeji berie na vedomie, že na súpiske družstva Klubu
pre každý zápas Extraligy sú garantované dve miesta pre Hokejistov U20.
Na tieto dve garantované miesta na súpiske, Klub nemôže zapísať iného Hokejistu. Porušenie tejto povinnosti je považované za
neoprávnený štart Hokejistu a je disciplinárnym previnením Klubu. ... pričom 1.7. Hokejistom U – 20 je hokejista družstva Klubu narodený v roku 2002 a mladší, a má slovenskú štátnu príslušnosť. (Golian je 3/2001) ... pričom 7.2. Súpiska družstva Klubu pre každý zápas Extraligy môže obsahovať najviac 20 korčuliarov a 2 brankárov (20+2). .... v zápase s trenčínom je v zápise o stretnutí 19 korčuliarov + 1 brankár (asi ok 2 miesta voľné - žiaden u20) ... avšak v zápase s Košicami je v zápise 19 korčuliarov a 2 brankári (Hlavaj je 5/2021 - takže nieje u20) - čo znamená že na garantované miesto pre u20 klub zapísal iného hokejistu... podľa mňa JEDNOZNAČNÉ porušenie smernice min. v zápase s Košicami.
27.9.2021 - 16:02
0

HA RA Bin Ladin

 

aha ... Antonio OŽVALD mi "ušiel" v zápase s Košicami, takže takto to je
27.9.2021 - 16:09
+2

-BBB-

 

No, nie nadarmo mas taky nick ..
27.9.2021 - 17:05
+3

HA RA Bin Ladin

 

No, nie nadarmo mas taku foto
27.9.2021 - 18:07
+1

omen

 

ty zas kde vsade si to popisal inac rozhodnutie Ligovej rady sa presuva, este asi nerozhodli...
27.9.2021 - 16:46
0

HA RA Bin Ladin

 

V diskusii za kolko na extraligu kde sa to rozoberalo.. ale doplo mi ze tu je to relevantnejšie... rád by som v tom mal jasno, pretoze sú tu zasa zbytocne cary mary.. ale myslim si ze tym ze tam nechali slovanisti tie volne miesta + ozvalda tak nic neporusili. Otazkou je potom aky ma to pravidlo vyznam ked vlastne tim nemusi nechat hrat hraca u20 vobec, staci ze nominuje iba 20 hracov (miesto moznych 22)..
27.9.2021 - 18:05
+1

yaro.s

 

Ja nepodceňujem tie pravidlá, oni svoj význam asi majú, ale také víťazstvo ani náhodou...
27.9.2021 - 17:46
0

Kelthuzad123456

 

no ale Slovan snad v nejakom desiatom kole bude mat zostavu dla pravidiel...ci?
27.9.2021 - 18:00
0

omen

 

proti Kosiciam to bolo vsetko v poriadku
27.9.2021 - 18:09
+1

RhimeSBA

 

Hlavne, že ty v tom máš poriadok...
28.9.2021 - 2:00
0

Zkubydu

 

Trestat sa teda nebude: Na cele kraluje nadalej Slovan a Nitra.
27.9.2021 - 18:22
0

lanti

 

Ďakujeme za informovanie pan tréner Döme .
28.9.2021 - 5:18
+1

cappycathy

 

To logo je podla mna velmi pekne, je modernejsie jak za davnej ery, ale je jednoduche a nic precackane, som zvedava na tmavu sadu dresov.
27.9.2021 - 21:05
0

riskohrasko1

 

Ano ,logo je určite pekne ,ale vadí mi v strede dresu ,viem si predstaviť to logo niekde na ľavo hore a cez stred dresu Košice
27.9.2021 - 22:18
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Nitra944:2621
2.Michalovce926:2420
3.Slovan935:2719
4.Poprad1039:3116
5.Zvolen933:2716
6.Košice927:2613
7.B. Bystrica925:2713
8.Trenčín1024:3112
9.Spiš. N. V921:2310
10.L. Mikuláš922:2710
11.N. Zámky925:329
12.Prešov920:406
TímZVVPPPPGB
1.Žilina11802146:2026
2.Humenné11720243:2425
3.Topoľčany9610234:1620
4.Žiar11601431:2719
5.Skalica9420340:2816
6.Dubnica11420537:3516
7.Brezno11501525:3916
8.Trnava11411546:4715
9.P. Bystrica9402321:2614
10.Martin11312533:3913
11.MK Slovan10311530:4412
12.Levice10100921:393
SR 187011514:313
Aktualizované: 20.10.2021 20:53
TímZVVPPPPGB
1.Poprad9700243:1721
2.Banská Bystrica8422033:2418
3.Nitra8511132:2618
4.Skalica8420231:2116
5.Trenčín8411235:2815
6.Slovan8401332:2513
7.Košice9302426:2611
8.SR 184210115:88
9.Žilina8022421:356
10.Zvolen9111621:416
11.Martin9000915:530
Aktualizované: 7.10.2021 13:45
TímZVVPPPPGB
1.B. Bystrica10611241:2821
2.Slovan8610130:1820
3.Púchov10610327:2120
4.Skalica8601137:1419
5.Nitra10520334:2619
6.Zvolen10511342:2818
7.Poprad10502336:2317
8.Košice10411432:3515
9.Trnava10500530:4015
10.Trenčín10311532:2712
11.Martin10301628:4810
12.Michalovce8120511:217
13.Žilina8101619:384
14.Sp.Nová Ves10001919:511
Aktualizované: 7.10.2021 13:59
TímZVVPPPPGB
1.Žilina11802146:2026
2.Humenné11720243:2425
3.Topoľčany9610234:1620
4.Žiar11601431:2719
5.Skalica9420340:2816
6.Dubnica11420537:3516
7.Brezno11501525:3916
8.Trnava11411546:4715
9.P. Bystrica9402321:2614
10.Martin11312533:3913
11.MK Slovan10311530:4412
12.Levice10100921:393
SR 187011514:313
Aktualizované: 20.10.2021 20:53
Tím ZVVPPPPGB
1.Fehérvár10700334:2321
2.Ľubľana9602133:2220
3.Salzburg10430331:2218
4.Dornbirn9421228:2417
5.Znojmo9500435:3015
6.Klagenfurt9403229:2515
7.Bolzano9411330:3315
8.Bratislava9321329:2514
9.Innsbruck10320525:3513
10.Villach8310427:2311
11.Val Pusteria10212525:3610
12.Graz9203425:359
13.Linz10122522:349
14.Viedeň9210618:248
Aktualizované: 20.10.2021 08:47
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

Augsburg Panther - Eisbären Berlín 2:4 v 14. kole nemeckej ligy

Hokejisti Berlína zdolali v stredajšom zápase 14. kola nemeckej ligy Augsburg 4:2. DEL - 14. kolo: Augsburg Panther - Eisbären Berlín 2:4, Bietigheim Steelers - Pinguins Bremerhaven 3:10 jpNemecko-Hokej-DEL-14.kolo-výsledky
včera o 21:59 - TASR

Torpedo Nižnij Novgorod - Avangard Omsk 0:1 v stredajšom zápase

Hokejisti Avangardu Omsk zvíťazili v stredajšom zápase KHL na ľade Torpeda Nižnij Novgorod tesne 1:0. sumáre: Torpedo Nižnij Novgorod – Avangard Omsk 0:1 (0:0, 0:1, 0:0) Gól: 31. Gricjuk HK Soči – Avtomobilist Jekaterinburg 6:7 pp (3:2, 2:3, 1:1 - 0:1) Góly: 4. Alijev, 6. Miščenko, 15. Garajev, 31. Garajev, 36. Glotov, 55. Glotov – 10. Ovčinnikov, 12. Blacker, 21. ...
včera o 21:22 - TASR

Thornton dostal pokutu za pichnutie Katchouka

Kanadský hokejový útočník Joe Thornton dostal pokutu vo výške 1875 dolárov za pichnutie do genitálií útočníka Tampy Bay Borisa Katchouka v utorňajšom zápase. Incident sa odohral v 16. minúte 1. tretiny zápasu, ktorý Panthers napokon vyhrali 4:1. Thornton dostal za faul dvojminútový trest. Druhý najstarší hráč prebiehajúceho ročníka NHL po Zdenovi Chárovi podpísal ...
včera o 21:17 - TASR

Spartak Dubnica - HK´95 P. Bystrica 4:3 pp a sn v 10. kole

Hokejisti Spartaka Dubnica vyhrali v stredajšom zápase 10. kola SHL nad HK´95 Považská Bystrica 4:3 po predĺžení a samostatných nájazdoch. TSS Group Spartak Dubnica - HK´95 Považská Bystrica 4:3 p a sn (1:1, 0:1, 2:1 - 0:0, 1:0) Góly: 19. Beták (Haščák, Ďuriš), 47. Tábi (Andrisík), 49. Beták, rozhodujúci nájazd Sojčík – 8. Jakubec (J. Ďurkech, Šefčík), ...
včera o 20:45 - TASR

SaiPa Lappeenranta - Lukko Rauma 2:5 vo fínskej lige

Hokejisti Lukka Rauma zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na ľade SaiPy Lappeenranta 5:2. Slovenskí útočníci Pavol Skalický a Kristián Pospíšil nebodovali. Liiga - streda: SaiPa Lappeenranta - Lukko Rauma 2:5, KalPa Kuopio - Ässät Pori 4:3, Pelicans Lahti - Jukurit Mikkeli 4:7, JYP Jyväskylä - KooKoo Kouvola 2:3, Ilves Tampere - IFK Helsinki 3:2 pp a sn
včera o 20:35 - TASR

Anisimov sa po 13 rokoch v NHL vrátil do Lokomotivu Jaroslavľ

Ruský hokejový útočník Arťom Anisimov podpísal kontrakt do konca sezóny 2021/2022 s klubom Lokomotiv Jaroslavľ. Klub KHL o tom informoval na oficiálnom webe. Anisimov má za sebou 13-ročnú kariéru v NHL, v rámci ktorej odohral celkovo 814 zápasov, v ktorých dosiahol bilanciu 188 gólov, 205 asistencií (393 bodov).
včera o 19:06 - TASR

Bučnevič dostal za hlavičku na Crousea dvojzápasový dištanc

Ruský hokejista Pavel Bučnevič nebude môcť nastúpiť v najbližších dvoch zápasoch St. Louis v zámorskej NHL. Oddelenie pre hráčsku bezpečnosť ho potrestalo za úder hlavou do Lawsona Crousea v pondelkovom dueli s Arizonou Coyotes, v ktorom Blues zvíťazili 7:4. Bučnevič sa dostal do potýčky s Crouseom v závere prvej tretiny. Súpera pritom zasiahol "hlavičkou".
včera o 10:40 - TASR

Legendárny útočník Bossy má rakovinu pľúc

Legendárny kanadský hokejista Mike Bossy má rakovinu. Oznámil to v otvorenom liste po tom, čo odstúpil z pozície hokejového analytika v televízii TVA. Informoval o tom web nypost.
včera o 08:16 - TASR

Čerešňák prispel dvoma asistenciami k víťazstvu Plzne nad Spartou 5:4

Slovenský hokejový obranca Peter Čerešňák prispel dvoma asistenciami k víťazstvu domácej Plzne nad Spartou Praha 5:4 v utorkovej predohrávke vianočného 35. kola českej extraligy. Domáci po dvoch tretinách prehrávali 1:3, no v treťom dejstve dali štyri góly a tešili sa z triumfu.
19.10.2021 20:05 - TASR

V Mníchove je už 16 hráčov nakazených koronavírusom

Už šestnásť hokejistov nemeckého klubu Red Bull Mníchov sa nakazilo koronavírusom. Pozitívne testy vyšli aj šiestim členom realizačného tímu a vedenie najvyššej súťaže DEL odložilo Mníchovčanom už tri zápasy. Prvé prípady koronavírusu sa v mníchovskej kabíne vyskytli v sobotu a neuskutočnilo sa ani nedeľné stretnutie s Norimbergom.
19.10.2021 17:51 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 10. 2021
Slovan - Poprad o 18:00
22. 10. 2021
L. Mikuláš - B. Bystrica o 17:00
Spiš. N. V - Košice o 17:30
Michalovce - Prešov o 17:30
Zvolen - Trenčín o 18:00
Nitra - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

19. 10. 2021
PopradTrenčín
2:3REPORT
17. 10. 2021
PopradNitra
3:4 PPREPORT
L. MikulášSpiš. N. V
3:1REPORT
PrešovSlovan
2:4REPORT
MichalovceB. Bystrica
1:0 PPREPORT
N. ZámkyZvolen
1:4REPORT

Najviac bodov

Patrik SvitanaPOP17 bodov
2.Tvrdoň M.NIT15
3.Skokan D.POP14
4.Takáč S.SBA14
5.Buček S.NIT13

Najlepší strelec

Samuel BučekNIT8 gólov
2.Šiška J.NZA7
3.Klhůfek P.KOS7
4.Zuzin P.ZVO7
5.Skokan D.POP7

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS93.97 perc
2.Melicherčík M.SNV93.85 %
3.Honzík D.NIT92.53 %
4.Lackovič J.NZA92.11 %
5.Tomek T.POP91.89 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov