Diskusia: Košice zdolali Trenčín po predĺžení a vyrovnali sériu
Hokejisti HC Košice zvíťazili nad HK Dukla Trenčín 2:1 po predĺžení v druhom štvrťfinálovom zápase play off Tipos extraligy. Stav série hranej na štyri víťazné zápasy vyrovnali na 1:1. Víťazný gól strelil útočník Michal Chovan. Tretí zápas série je na programe v nedeľu na trenčianskom ľade.
Domáci nastúpili s cieľom vyrovnať stav série, no v prvej tretine hostí príliš neprevýšili. Viac nebezpečných príležitostí si vytvorili hostia, ale bezgólové skóre nezmenili. Diváci sa prvého gólu dočkali 17 sekúnd pred druhou sirénou, keď obranca Jakub Ferenc poslal domácich do vedenia - 1:0. Hostia boli naďalej nebezpeční v ofenzíve a 18-ročný útočník Ondrej Maruna vyrovnal svojím prvým extraligovým gólom po prihrávke Bruna Mráza - 1:1. Košičania mali v predĺžení presilovku, v ktorej Michal Chovan rozhodol o triumfe domácich.
štvrťfinále play off Tipos extraligy - prvý zápas /na 4 víťazstvá/:
HC Košice - HK Dukla Trenčín 2:1 pp (0:0, 1:0, 0:1 - 1:0)
Góly: 40. Ferenc (Mikúš, Martel), 66. Chovan (Gildon, Pollock) - 50. Maruna (Mráz). Rozhodcovia: J. Konc ml., Kocúr - Junek, Vyšný, vylúčení: 3:6 na 2 min., presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 3884 divákov.
/stav série: 1:1/
Košice: Riečický - Teves, Rosandič, Šedivý, Gildon, Ferenc, Deyl - Jääskeläinen, Pollock, Lunter - Mikúš, Martel, Archambault - Lamper, Havrila, Chovan - Bartánus, Kohút, Rogoň
Trenčín: Grigals - MacDougall, Starosta, Macejko, Hlaváč, Hatala, Laurenčík, Bečár - Josling, Green, Záborský - Maruna, Mráz, Ahl - Krajčovič, Lapšanský, Bezúch - Krajč, Kalis, Hudec
Dan Ceman, tréner HC Košice: "Cítili sme tlak, keďže sme po prvom zápase prehrávali. Hostia hrali uvoľnenejšie, jeho hráči mali sebavedomie. V tretej tretine sme bránili tesný náskok, ale po chybe sme inkasovali gól. Presilovky nám začali fungovať a dúfam, že v ďalších zápasoch budeme efektívnejší a viac uvoľnení. Ideme na ľad súpera, na ktorom nebudeme pod takým tlakom."
Michal Chovan, útočník HC Košice, strelec víťazného gólu: "Bol to ďalší ťažký zápas. Vedeli sme, že play off bude taká. Pripustili sme si tlak a nehrali sme s ľahkosťou. Verím, že po tomto zápase to z nás opadne. Teraz musíme dobre zregenerovať a pripraviť sa na ďalšie zápasy."
Tommi Hämäläinen, tréner HK Dukla Trenčín: "Mali sme pod kontrolou celý zápas, žiaľ, neboli sme takí efektívni ako v prvom stretnutí. Súperovi sme nedovolili veľa presiloviek. Zatiaľ to pre nás vyzerá celkom dobre."
Tomáš Záborský, útočník HK Dukla Trenčín: "Opäť to bol vyrovnaný zápas. Bolo to o jednom góle. Vypracovali sme si veľa šancí, žiaľ, dnes sme ich nepremenili a na konci sme pykali. Šancí sme mali naozaj veľa, domácim výborne zachytal brankár. Keby mám niekto pred sériou povedal, že z Košíc odídeme za stavu 1:1, tak by sme to brali všetkými desiatimi. Vidíme, že sú "hrateľní" a ak budeme dodržiavať systém a hrať našu hru, tak máme šancu."
- monaco
- ❤️
- 20.3.2025 - 20:56
- 0
- Sheva7
- Včera ako snehuliak dnes top fakt dnes podržal
- 20.3.2025 - 21:02
- +3
- monaco
- Snehuliak? Ja neviem ale ved si treba pozriet aj napriklad odbornika ktory komentoval tie toly vcerajsie😃 prvy z presilovky trafil to na milimetre, druhy gol medzi nohy od skuseneho rozdieloveho hraca ktory vie co robi, treti nic nevidel od modrej a v predlzeni nestastny gol ktory sa mu odrazil od betonu 😂 sa zobudte
- 20.3.2025 - 21:21
- +2
- Podarcis
- Takto to vyzera, ked brankar podrzi... napriek horsej hre ako vcera je tu vyhra ... vdaka Riecickemu ... chytil par cistych sanci ... dnes ma moj plny respekt, dufam ze si tuto formu uz udrzi
- 20.3.2025 - 21:24
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman
- Huh?
- 20.3.2025 - 22:18
- 0
- zasi
- že si ty nakoniec ten prenos zapol?
- 20.3.2025 - 22:24
- 0
- roman
- Nie.
- 20.3.2025 - 22:27
- 0
- zasi
- tak sme to prelomili bez tvojej pomoci?
- 20.3.2025 - 22:30
- 0
- roman
- Nie že by som vám v tom nefandil, ale Trenčín bol považovaný za outsidera, tak mal samozrejme moje sympatie
- 20.3.2025 - 23:17
- +5
- BlackCrow
- To je neskutočný bizár toto....
- 20.3.2025 - 21:30
- 0
- fanke27
- Ja nechápem čo sa s ním stalo. Vždy mal občas obdobia nejaký jeden zápas, dva, kedy mal na saláme ale teraz je dva mesiace totálne v lese stratený. Netuším dôvod ale za mňa si nezaslúži byť momentálne v zostave. Radšej nech hrá Repčík ako Pollock
- 20.3.2025 - 23:00
- 0
- BlackCrow
- To vie len Ceman čo mu je a len tréner vie prečo ho stavia zas a zas.
- 21.3.2025 - 5:10
- 0
- nyytymaki
- čo sa stalo Pollockovi?
No nepustili ste ho pred deadlineom do Mnichova ,tak je urazeno-nasratý na Košice.
Na druhej strane,Pollock je pán hokejista a toto ste v KE nedomysleli.
Dalo sa to vyriešiť podla mna aj rozumnou cestou,nie natruc - 21.3.2025 - 7:23
- +2
- fanke27
- Ja si aj osobne myslím, že v tom bolo niečo také. Lebo je jedna vec, že hráč nemá formu, druhá je keď to jednoznačne fláka.
Každopádne nechápem prečo hrá ďalej - 21.3.2025 - 7:57
- 0
- Peter19
- Ja nerozumiem preco sa nikto z tych 20 novinarov na tlacovke po zapase neopyta Cemana ze co je s pomaly najlepsim hracom ligy minulej sezony a najdrahsim hracom kosic a ako to chce reisit, kedze jeho pristup a produktivita za posledne tri mesiace je pod urovnou tretej lajny...
- 21.3.2025 - 8:10
- +4
- Lukash_ke
- Dobrá otázka. Asi preto, že na Slovensku je kvalita novinárov niekde na úrovni kvality rozhodcov, ciest, nemocníc, politikov.
- 21.3.2025 - 9:17
- +4
- Pietro10
- aka je rozumna cesta? ze hrac pod zmluvou sa rozhodne vytrucovat si odchod a ako sme si my mali najst adektvatnu nahradu za tak kratky cas ? Ked bol taky nazhaveny posunut sa pocas sezony dalej, tak mal jednat o otvorenej zmluve. a ak by bol pan hokejista ako spominas, tak sezonu dohra s nasadenim a sam by si zvysoval svoju hodnotu. Pokial je to pravda a nie je za tym iny, napr. zdravotny dovod, tak je to pre mna velke sklamanie, kedze to bol moj top3 najblubenejsi hrac u nas.
- 21.3.2025 - 10:14
- +4
- fanke27
- Súhlasím
- 21.3.2025 - 12:37
- 0
- aRt
- Mnichov za Pollocka nechcel dat odstupne, ktore si mal vraj Pollock zaplatit sam, co povedzme si uprimne, pri jeho platovych podmienkach nemoze byt az taky problem ze ano
Navyse sa pan hokejista vraj urazil lebo Rosandic berie viac ako on a ze neexistuje aby obranca dostaval viac penazi ako **najlepsi hrac ligy**. O tom ze rozbija kabinu a vraj bol dovod preco odisiel Fejes je vec sama o sebe a najvacsia ceresnicka je uz len to, ze vraj v klube zacali presakovat tieto informacie a hraci sa dozvedeli o platoch tychto hracov a nie je to moc prijemne ked tam su aj hraci co hraju za desatinu. Vraj ze jedini co burcuju kabinu aby sa zomkli su Havrila, Rogon, Lamper, zraneny Krivosik a este tusim ktosi.
Zdroj uvadzat nebudem, nakolko to mam z druhej ruky. Verit tomu mozete, nemusite - cas ukaze (: - 21.3.2025 - 17:02
- +2
- Peter19
- Ak by toto bola pravda len naznakom tak uz davno nehra, resp. hra 4 lajnu. Toto by si v profesionalnej organizacii nedivolil ziadny trener ani manazer. Toto neverim ze by takyto truc a kazenie z tebou popisaneho dovodu toleroval Ceman ani Gabi
- 21.3.2025 - 18:34
- +2
- Cimrman
- Vraj vraj vraj ...
- 21.3.2025 - 21:16
- +2
- PerX
- A čo čakáš že príde hráč a ti to povie? Máš tu aj iných diskutérov ktorí ti to potvrdili napríklad Nytymaki alebo nejaky podobný nick ktorý čo si všímám ma velmi blizku k tomu a zatial sa vo vela veciach nemýlil.
Ty máš len ilúziuy v hlave že sa v KE nič nedeje ale neboj,v každom tíme máš podobné veci a patrí to k športu a vždy aj bude. - 21.3.2025 - 22:12
- 0
- Tyna85
- A on je z KE, že vie čo sa v KE deje? Tie "zaručene" informácie tu dáva hoc kto a nie vždy je to pravda. Veď minulú sezónu tu chodili "zaručene" info o tom ako Riecicky ide do SNV a hľa bolo to klamstvo.
Inak by ma zaujímalo keď tak Pollock rozbíja kabínu ako je možné, že získal titul. Vtedy kabínu nerozbijal?
Zároveň Fejes sa potom tak či tak chcel vrátiť do KE. Asi mu tam nebolo až tak zle. - 22.3.2025 - 15:23
- +2
- aRt
- Ano som z Ke a pisal som ze mam informacie z druhej ruky, nie je zas tak tazke citat s porozumenim, ci?
A este mi povedz co ma spolocne 2rocny titul so spravanim "dnes"? Prisiel do KE pocas sezony vs je tu pomaly 2 a pol roka, pozna lepsie pomery, vie co si teoreticky moze dovolit, pripadne skusa? Neviem, rozhodne by som ale nepolemizoval nad tym co robil vtedy a co pripadne robi teraz.. - 22.3.2025 - 16:22
- 0
- Urpiner17
- Tento rok nejakí ľudia šírili zaručene info, že riecicky je onkologicky pacient…len toľko k tým zaručeným info…
- 23.3.2025 - 16:20
- 0
- roa
- Ani Archambault nezaostával.
- 20.3.2025 - 22:15
- 0
- BlackCrow
- Posledné 3-4 zápasy bol "v kľude" tak sa už musel pripomenúť presne tak ako to len on vie. Vyrovnanie ide za ním.
- 21.3.2025 - 5:08
- +2
- DocentMladsi
- toto si zaborsky nemusel taky skuseny hrac a toto urobi
- 20.3.2025 - 20:56
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- majkelthe
- Ta Košice to čo robíte, malo byť už 2:0 pre vás, držím palce verím že to dáte
- 20.3.2025 - 20:58
- +8
- Pukky
- Snáď si ešte v tejto sezóne spolu zahráme. Aj keď Trenčín asi bude silno protestovať.
- 20.3.2025 - 21:02
- +2
- majkelthe
- verím tomu, neboj aj Spišská bude proti xd ale nejak to vybojujeme
- 20.3.2025 - 21:21
- +1
- matus93
- Fín je dobrý stratég bodaj by nie .. myslím že mu to naše letisko celkom vyhovuje .. mena tituly nevyhravaju takze odvolávať sa na to že by sme mali Trenčín zjesť je blbosť … čistý gól si pozerať na videu a evidetny úmyselný lakeť do tvare nie chce tiež kumšt .. dneškom by to mohlo z nás spadnúť .. teda zo všetkých okrem pollocka ten je v inej dimenzii .. a ak má toto predvádzať tak radšej nech tam korčuľuje mladý Bartoš alebo niekto .. bude to boj o tom je play off .. ale keďže vonku hráme lepšie ako doma .. všetko je otvorené ..
- 20.3.2025 - 20:58
- +6
- dejvidBB
- 2 minutovy trest si nema co pozerat na tablete a niekto by to mohol uz aj konecne vysvetlit tomu mudrlantovi v studiu.
- 20.3.2025 - 21:17
- +8
- M4TO
- Kludne mohla byt 5ka. Staci si pozriet prvy zapas praha vs trinec kde za rovnaky faul dostal hrac 5ku
- 20.3.2025 - 21:53
- +1
- tulen - kosice
- ale teraz: si netrafil ... zebra signalizuje trest a ide k tabletu preveriť možnosť udelenia vyššieho trestu ... mohla ostať 2-ka, mohla byť 5-ka ... v sezóne viackrát aplikované bez problémov ...
ps. majú zakázané čokoľvek pre košice, pre cemana ... nabudúce sa budú zebry prezliekať vonku pri sanitkách, bez wc a sprchy, občerstvenie nech si tiež donesú zo sebou - 21.3.2025 - 6:38
- 0
- Peter19
- vsetko sedi, akurat, ze tu trest ani jeden z rozhodcov nesignalizoval, takze nemali co pozerat
- 21.3.2025 - 8:12
- +1
- tulen - kosice
- všetko sedí: to, že vyrobili zase hlúposť, sme rozobrali inde ...
- 21.3.2025 - 8:26
- 0
- Urpiner17
- Ten nesignalizovali ani v základnej časti (tuším tiež proti Trenčínu) išli pozrieť video, našli tam vysokú Rosandica a udelili 2+2….hovoril som to vtedy hovorím to aj teraz…nemám s tým problém, ale nech to aplikujú stále…zrazu to včera nešlo…
- 21.3.2025 - 8:26
- 0
- Peter19
- áno ono to bolo viac krát, akurát s tým, že po prerušení sa štyria idú poradiť kto čo videl, a ak niekto videl faul tak jeden z hlavných signalizuje faul dvihnutím ruky a idú pozerať video. včera po prerušení sa poradili a ukázal na bod na vhadzovanie. Takto nejako to čítam ja.
- 21.3.2025 - 8:39
- +3
- Koziekiahne
- Zial hokej..: Nie vzdy vyhra hokejovejsi...
Ale radost pozerat na Duklu zase..
Za mna budete cierny kon PO...a zasluzene..
Kosice hraju strasne biedne najslabsie z celej osmicky. - 20.3.2025 - 20:59
- +3
- maček
- zmeriaš, kto je hokejový, dostaneš etalón a potom už len porovnávaš kto je hokejovejší.... až po toho najhokejovejšieho
jednoduché... - 20.3.2025 - 21:51
- +11
- Peter19
-
presne takto nejako som si to predstavoval, len obdivujem kolegu vyssie ze to stihol takto rychlo zanalyzovat... to by sa nepodarilo ani doktorovy Kotlarovi
- 20.3.2025 - 22:00
- 0
- cristos
- Asi tak: Že ak sleduješ hokej a snažíš sa mu rozumieť,sám nadobudnes dojem kto sa snaží viac dosiahnuť to,čo je pre väčšinu kolektívnych športov zmyslom hry ak chces vyhrať.ziskavat góly/body.V tejto sérii je to s výnimkou prvých 5 minút a tretej tretiny prvého zápasu Trenčín.Za mna je to zrozumiteľne vysvetlenie pojmu byť hokejovejsi. Príkladom tohto je herný prejav Nitry a aj Žiliny. Kedysi aj Košíc,to ale zatiaľ v playoff neplatí.
- 21.3.2025 - 6:01
- +1
- Pukky
- Dôležité víťazstvo. Ísť do Trenčína, kde budú oba zápasy vypredané za stavu 0:2, pri forme ich brankára a rozdielne kvalite trénerov, by bolo veľmi zložité. Kapitán, ktorý hrá túto sezónu skvelé, opäť zachránil tím. Mali by sa však zobudiť aj ostatní.
A gratulácia aj do Trenčína. Táto séria je napínavá a veľmi dramatická najmä tým, ako ste Košice dokázali prečítať a ako skvelo bojujete. - 20.3.2025 - 20:59
- +6
- batman
- Chciet dva z Kosic by bolo pred seriou trufale. Po dohrati prvych zapasov k tomu nebolo daleko a hlavne by to bolo dobrou umnou hrou s nasadenim. To tesi. Uvidime, ako budu vyzerat domace zapasy.
- 20.3.2025 - 21:00
- +2
- Vojto83
- Keď vidím ako hráme a koľko blbych rečí bolo okolo nás a stále je, tak je radosť sa pozerať na naše zapasy. Jedna vec je povedať, že sú Košice favoritom, co určite sú. Ale druhou je ten " objektivny" pokec komentátorov, alebo " expertov." Je super, že môžeme len získať, ale nepamätám si, že by boli komentáre pri akejkoľvek sérii také, aké sú. Aj kvôli tomu by bolo super, keby sme Košiciam podkurili doma ešte viac. Aj keď pre mnohých ro bude stále len o tom, že oni nehrajú nič. Nie o tom, že my hrame dobre.
- 20.3.2025 - 21:01
- +17
- radopKE
- Prosím ťa. Neopúšťaj sa toľko…
- 20.3.2025 - 21:23
- +11
- Vojto83
- Kto sa tu opúšťa? Maximálne niektorí z vás co tvrdíte, že nehrate vôbec nič. Počúvaš tie komentáre " expertov" výskume štúdiu. Ako keby sledovali iný zápas. Máš na to aj iný argument, ako si napísal? Ci len takto odveci?
- 20.3.2025 - 21:26
- +4
- radopKE
- Radšej nič, lebo sa opustíš ešte viac…
- 20.3.2025 - 21:41
- +9
- Proky99
- Videli sme co to muzstvo dokaze hrat ked chceli hrat a vidime co to muzstvo hra momentalne, hrali sme aj proti dovolim si povedat silnejsim muzstvam, ale momentalne zial akurat hrame najhorsi hokej v celej sezone to je holy fakt.
- 20.3.2025 - 21:53
- +3
- Peter19
- Takze ked chceli hrat tak hrali dobre a teraz uz hrat nechcu? Chcu ukoncit sezonu? Aku maju motivaciu "nechciet hrat"? Zaujmava uvaha niektorych "tiezfanusikov"
- 20.3.2025 - 22:11
- +1
- Proky99
- Staci ze v satni nie je nieco v poriadku, je to kolektivny sport a kde ti nefunguje timova chemia alebo maju trenera na salame a nefunguje ti ani hra. Ani jeden legionar sa nepriblizuje ani k svojmu priemeru, taky Polock ten nastavil mod pripravneho zapasu v auguste. Vobec nejde o to zeby nechceli, ale nedavaju do toho nic naviac a to uplne staci aby vo vysledku to bol ten hnoj co hrali v tom dvojzapase.
- 20.3.2025 - 22:32
- 0
- Peter19
- Tomu rozumiem, ale pisal si ze ked chceli hrat tak hrali, teraz pises ze vlastne chcu aj teraz ale je nejaky problem a to je rozdiel ako nechciet. Ziadny sportovec neide do zapasu prehrat a uz vobec nie na takejto urovni.
- 21.3.2025 - 6:34
- 0
- Smith
- Namiesto tesenia a ziskavania pozitivity si urazenych na vsetkych naokolo. Trochu skromnosti. Krocik po krociku dobre?
- 20.3.2025 - 22:18
- 0
- Profesor
- uprimne si myslíš ze to je vašou hrou ?
hráte dobre ale naši hrajú salámu
dúfam ze sa to zmení
ale finale nie je reálne - 21.3.2025 - 9:46
- 0
- Lukash_ke
- Vojto, lamentatovať nad komentátormi na Jojke je strata času. Tiež sa mi to nedobre počúva. Pred sériou sa skôr skloňovalo, že Dukla nedá nič zadarmo a nič nie je isté. Ale, že Košice hrajú pod svoje možnosti je tiež fakt. Ja som za TN rád, že ste to skomplikovali, teraz sa tlak presúva trochu viac na Duklu, doteraz ste mohli, teraz už sa to reálne môže aj podariť, takže doma už musíte. V KE ste začali hrozne a nebyť profesorskych Košíc mohlo byť po 1. vymaľované. Ak sa tomu doma vyvarujete pôjdete do Košíc za stavu 2:2 IMHO.
- 21.3.2025 - 9:33
- 0
- Profesor
- + keby moje mužstvo vyhráva a herné dominuje proti takému favoritovi taj by som bol rad a neriešil také blbosti ... prial by som si aby ten tlak roztriasol favorita ešte viac
- 21.3.2025 - 9:48
- 0
- riskohrasko1
- Verím že táto ubojovaná výhra nás nakopne ,tá kvalita sa musí ukázať.Po dvojzápase v TN verím v stav série 3:1 pre Košice.Vonku nebudú pod takým tlakom.
- 20.3.2025 - 21:02
- +3
- Sheva7
- Vonku hrame odosť lepšie ako doma
- 20.3.2025 - 21:03
- 0
- Sheva7
- Toto čo hra Pollock je na facku, najlepšie je natom že ma 2 B .K zapasu vyrovnane Trenčin možno o niečo viac šanci,ale to čo rozhodca nevidel je na zamyslenie čisto 5 + DKZ a nato Trenčin vyrovna načo maju blbci video
- 20.3.2025 - 21:02
- +4
- kubinho
- Prosim posadit Pollocka, to nie je mozne aby niekto v PO mohol hrat takyto salamhokej.Trapit sa mozme aj s nejakym mladasom s potencialom.
- 20.3.2025 - 21:03
- +8
- radopKE
- Na toto nikto nemá gule. Bohužiaľ
- 20.3.2025 - 21:42
- +1
- kubinho
- Jedine striedanie som ho dnes videl trochu nasadenia. To vozenie sa okolo spoluhracov, nedoslednost a styl akoze som si prisiel zahrat s kamaratmi a aj to len aby sa nepovedalo ma neskutocne vytaca u neho odkedy k nam prisiel. A podla toho komentovania dnes si to vsimli uz aj nezainteresovani
- 20.3.2025 - 22:27
- +3
- radopKE
- …a pomenovali to celkom presne. Buď je mimo formy,alebo je za tým niečo iné…
- 20.3.2025 - 23:48
- 0
- BlackCrow
- A ja dodám že konečne sa ozvali aj naši experti!
- 21.3.2025 - 5:43
- 0
- Tino
- druhy adept : na tribunu je Martel, kader je dostatocne siroky, mozeme si dovolit posadit hracov, ktori nie su ochotni prisposobit sa potrebam play off, doelzity bude tiez signal pre ostatnych hracov, viaceri vyzeraju, ze sa este nemaju jasno v tom aka bude ich pracovna moralka, prospeje ked im RT pomoze spravne sa rozhodnut .
- 21.3.2025 - 10:35
- 0
- DENISO6
- Včera si všetci mysleli ze výkon Košíc je spôsobený dlhou pauzou. Ale nie, my s nimi vieme hrať vyrovnanú partiu. Dnes to bolo podobné ako včera. Ja zase musím našich pochváliť. Uvidíme ako to bude v Trenčíne lebo paradoxne nám to letisko celkom sedelo. 1:1 za mňa spravodlivé a ďakujem našim že mi vrátili chuť na hokej a že sa môžem už teraz tešiť na nedeľu (nie na pivko u čarodeja,nie na klobásu) lebo ten pocit som už dlho nemal. ;flagdukla:
- 20.3.2025 - 21:03
- +5
- martin gal
- No,škoda,Tn...neboli ste ďaleko od prekvapka.Príkladný bojovný výkon.
- 20.3.2025 - 21:04
- +2
- mamina
- No škoda... ísť z KE za stavu 0:2 by bolo úžasné a nemali sme k tomu ďaleko... ale ja som aj tak spokojná, lebo máme bod a dokážeme s nimi hrať úplne vyrovnanú partiu, čo je prísľubom do ďalších zápasov. Už nech je nedeľa, neskutočne sa teším...
Dukla forever!! - 20.3.2025 - 21:04
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- gabby
- zase sa hras na mudreho?: ty si sa obaval? ale ved to malo byt za 4 zapasy vybavene a teraz ich bude minimalne 5
- 21.3.2025 - 6:12
- +2
- Kyto55
- Škoda Trenčania, 0:2 z Košíc by bolo skvelé, ale aj toto je dobrý začiatok. Držím palce, doma treba zamakať.
- 20.3.2025 - 21:06
- +2
- Janci24
- Nevadí chalani, som na vás hrdý! 1:1 je super..
- 20.3.2025 - 21:07
- +1
- Dinko
- Vyhrať oba najbližšie zápasy v Trenčíne
- 20.3.2025 - 21:09
- +1
- axxel
- Trápenka... ale zachranil nas podľa niektorých včera ten snehuliak v bránke... musime sa zlepšiť vo všetkom, tam není o com ... tie lajdacke prihrávky v obrannom pásme to je o drzku .. Trenčín táto
séria neboli, netrpí, žiadne bitky nič a to je zle... taka valentinska seria z našej strany ... za 2 dní toho veľa nezmeníme, bude to zaujímavé - 20.3.2025 - 21:09
- +6
- Sheva7
- Tak dnes bol top ale včera bol snehuliak ako sorry
- 20.3.2025 - 21:13
- +2
- Podarcis
- Ide o to, ze niekto posudzuje brankara podla mena a iny podla vykonu... vcera vykon slaby, dnes prva hviezda zapasu ...
- 20.3.2025 - 21:29
- +2
- evgeni71
- jak si sa v tom pekne už druhý krát našiel
- 21.3.2025 - 8:00
- +1
- Cvikelka
- Doma to bude zaujímavé. Hlavne bude vypredané.
- 20.3.2025 - 21:10
- 0
- arturko
- Dnes rozhodlo že Zabor a Lapšo nedokazali dat ani jednu zo svojich 3 tutoviek.A Zabor to ukažkovo zabil faulom v predlžení.Chceme vyhrat či nie?
- 20.3.2025 - 21:10
- +7
- DENISO6
- Obaja mávajú a sú rozdielovi hráči. Proste sa to stane. Ideme ďalej. Nebyť jeho dnes sme nemuseli hrať, a Lapšanského čas ešte príde ide si za tým.
- 20.3.2025 - 21:14
- +3
- jurssik
- Súhlas Maťo, Záborský drzý faul ako junior (či už to bolo naschvál alebo nie).
Spraví hlúposť a ešte sa čuduje vylúčeniu. - 20.3.2025 - 21:28
- +3
- AaaaaaA
- No Záborský taký skúsený hráč a urobí taký hlúpy faul ...škoda mohol byť druhý bod v serii
- 20.3.2025 - 21:10
- +3
- Bentley
- Kde je ten pán zo včera,čo kritizoval všetko-myslím 33.
Za 2 dni koľko tutoviek pochytal.
- 20.3.2025 - 21:11
- 0
- BieloModra
- Viem ze sa hra na goly a vitazstva ale...Pekne Trencin!
- 20.3.2025 - 21:12
- +6
- DobryHokej
- Takeho odovzdaneho Cemana aky bol dnes v rozhovore, som este nevidel.. TN zatial urcite lepsi.
- 20.3.2025 - 21:17
- +2
- radopKE
- Čakám, že či sa tu objaví…
- 20.3.2025 - 21:18
- 0
- RaDoVaN
- Začnem tým "úmyselným lakťom" a "jasným 5+DKZ" ....umýsel tam hladať, keď sa otáčal v hre je nezmysel. Prečo to rozhodcovia nešli aspoň preskúmať, netuším. Rovnako tak keď sa vraví A, treba aj B povedať. Tiež vám bola odpustená vysoká hokejka v tvári za 2 min s možnými +2 za zranenie a tiež to nešli skúmať. Či nevideli, alebo kompenzovali je už teraz jedno.
Niektorí Košickí FANs v livke celý zápas vraveli, že ich tím nič nehrá...asi každý čakal, že dostaneme kefu 8:0 v každom zápase. Pred sériou som si vravel, že 1 bod by bol krásny a dnes bol na spadnutie aj ten druhý.Diskusia ale bola kludná a slušná. Ďakujem.
Mne sa hokej páčil. Celkovo bol zápas pekný. Šance mali obe strany, hralo sa aktívne, žiaden betón, ani zákernosti.
Séria je pekná, vyrovnaná a poďme sa ďalej pobiť o postup domov.
- 20.3.2025 - 21:18
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- mannheim
- Škoda, ale nevadí. Naši ma prekvapili v dobrom, vôbec sme nebetónovali, hrali sme skvele takticky bojovne a kolektívne. Záborov skrat bol síce chyba, ale než ho začnete kritizovať, treba si všimnúť ako odmakal dnešný zápas a určite to v ďaľších zápasoch bude chcieť napraviť to som si 100% istý. A dúfam, že sa tu zase nebude kopec ľudí opúšťať nárekmi na rozhodcov, nemá to absolútne význam. Doma to bude dúfam brutal kolektívny výkon, toto je Dukla akú máme radi a chceme vidieť
- 20.3.2025 - 21:25
- +11
- neKEcam
- TN klobuk dolu ako bojuje, maká a zároveň má taktiku ktorá funguje. A havne funguje na Ke ktoré aktuálne hrajú tak ako hrajú možno aj vďaka TN hre. Zbytocne Chyby, nepresne prihrávky nervozita na hokejkach atd...
Nám z Košíc ostáva iba dúfať že sa to zlepší a fandiť, lebo moj tip bol pred koncom zakl. časti že vypadneme až v semi... tak uvidime ci som sa trafil - 20.3.2025 - 21:27
- +1
- Bentley
- Ja len toľko-Trenčín v 2 zápasoch lepší-veľa tutoviek.
Hráme zle,
Vonku hráme lepšie ako doma.Ale 2 zápasy doma kolaps.
Osobne by som mazal toho pána menom Podarcis. - 20.3.2025 - 21:30
- +3
- jurssik
- Doma si chalani zaslúžia 2x vypredaný zimák (áno, ešte je zima) a pravú hokejovú atmosféru. Tak nech je to play off, so všetkým čo k tomu patrí. Teším sa
Let's go Dukla, let's go!
Dovidenia v nedeľu priatelia - 20.3.2025 - 21:33
- +4
- neKEcam
- nieje zima, dnes prvy jarny den 🤷♂️
- 20.3.2025 - 22:35
- 0
- jurssik
- Mne teda večer riadne bola.
Ale vám bude v nedeľu horúco - 20.3.2025 - 22:57
- 0
- Proky99
- Kosice si predlzili seriu, este jeden zapas - rozlucka so sezonou bude doma a seriu neprehrame na 0. A to je koniec vsetkeho pozitivneho po tom dvojzapase. Otrasny az tragicky vykon, hra 70% muzstva daleko od normalu zial tym negativnym smerom. Hokej najhorsi zo vsetkych serii ale nie vinou Trencina ale iba vinou Kosic. Trencin dnes v suchych dresoch uhral predlzenie a keby trosku viac chceli dnes v pohode si uhraju 2. bod. Dovolim si povedat ze hociktore muzstvo z ostatnych serii by nas rozobralo na srot. Ocividne nieco v satni nie je v poriadku, hracom sa totalne nechce urobit krok navyse (okrem Havrilu, Rogona, Chovana a Lampera). Ak v Trencine uhrame co i len jeden zapas bud to bude zazrak alebo to Trencin vypusti a tomu druhemu neverim kedze ocakavam vypredany zimak.
Suma sumarum Trencania mate nas na lopate ako sa hovori uz len hodit do pece a pri tom rozpolozeni muzstva nas aspon uchranite pred debaklom v semifinale a hanbou 4-0 - 20.3.2025 - 21:35
- +6
- Sheva7
- Pišeš blbosť minimalne 1 tam vyhrame ,vonku hrame oveľa lepšie
- 20.3.2025 - 21:40
- +4
- Peter19
- Hociktore muzstvo by ich rozobralo? Podla mna by snv s nimi prehravala 0:2.. tento tvoj prispevok si odlozim a pripomeniem ti to vo finale... ty predlzenie sezony, ach...
- 20.3.2025 - 21:44
- +1
- radopKE
- …a keby trochu viac chceli… 🤣 No dobre, choď radšej spať, alebo na pivo a nesplietaj tu drísty.
- 20.3.2025 - 21:49
- +2
- roman
- Rado vsetky prispevky mas v tejto diskusii take nejake utocnea a neuctive. Obsah nulovy. Nelubi sa mi to.
- 20.3.2025 - 22:25
- +6
- radopKE
- Ja viem. Ale keď napíše takú blbosť,že keby Trenčín viac chcel…To ma naštvalo. Už budem dobrý
- 20.3.2025 - 23:38
- +1
- roman
- Díky
- 21.3.2025 - 0:54
- 0
- dusanTN
- Mozno by nebolo zle na jeden zapas posadit Joslinga a skusit Leskinena. Inak Tomik moze nastupit?
- 20.3.2025 - 21:38
- 0
- Strnco1
- Leskinen ma otras mozgu
- 20.3.2025 - 22:06
- 0
- Big brother
- Ja by som do takého experimentu, že posadiť Joslinga moc v tejto fázy sezóny nešiel.
- 20.3.2025 - 22:10
- +2
- RaDoVaN
- ...nemyslím, že play-off je dobrý čas na skúšky a experimenty. Obzvlášť pri vyrovnanej partii. Keby prehrávame 0:3 na zápasy a chytáme kefy, tak vtedy by bol posledný čas skúšať zázraky a robiť hokusy-pokusy. Nechajme to na trénera. Vyzerá tá hra, že vie čo robí.
- 21.3.2025 - 9:05
- +2
- radopKE
- Havrila…ty beťár jeden
Pekne si rozhodil Záborského
Domino dnes výborný výkon. Je dobre, že včerajšok dokázal hodiť za hlavu.
Berty to pred tou bránkou vie furt rovnako dobre…chvalabohu.
Nie nadarmo sa hovorí, že 3tí útok dokáže rozhodnúť zápas
Brett s Olivier na tribúnu. Niekto by už mal s nimi urobiť poriadky.
Paradoxne hráme vonku lepšie ako doma, tak som sám zvedavý, ako zvládneme hlavne úvod v nedeľu. Tlak tribún na domácich bude a bude zaujímavé, ako sa s tým vyrovnajú. Som rád za Trenčín. Konečne mnou lomcujú emócie a séria nie je sterilná,ako by bola s Michalovcami. - 20.3.2025 - 21:39
- +3
- roman
- No hura.
- 20.3.2025 - 22:26
- +1
- Janci24
- Roman, v chate si mi pripomenul Bruna Mráza alias Bruno Mars. Pred niekoľkými rokmi bol v denníku Šport rozhovor so športovcami s najčastejším priezviskom, čo je Mráz. A práve Bruno vtedy hovoril, že mu roky hovorili Bruno Mars. Takže nielen tebe to pripomína. To len tak na odľahčenie..
- 20.3.2025 - 23:05
- 0
- roman
- Keby som Trenčiansky hokejový fanúšik tak už ho možno nosím na tričku ktoré by nejak parodovalo merch Bruno Marsa
Je to vtipné.
- 20.3.2025 - 23:19
- 0
- evgeni71
- ešte lepšie by bolo keby si vo vedení a toto by tam niekoho napadlo
- 21.3.2025 - 8:02
- 0
- roa
- Trenčín bol lepším súperom ako sme si mnohí mysleli a myslím, že aj Cemanovi už nebolo všetko jedno a že tieto dva zápasy mu poskytli dosť informácií, aby vedel mančaft pripraviť na iný Trenčín než bol v základnej časti. Vonku hrajú Košice lepšie ako doma a verím, že to potvrdia v Trenčíne.
- 20.3.2025 - 21:41
- +5
- cappycathy
- Pollock robi vsetko naopak, ked by mohol strielat nahrava alebo ujde do rohu, ked ma nahravat tak urobi totalnu fotrovinu a strati puk, sem tam sa pokusi o nieco ako strela.Sbalit do pytle a.... poslat peso domov, nech si to odkraca na trajekt do zamoria. Kludne pribalit Arciho, ten na co siahne do pos*re
Rici to dnes vychytal!!! - 20.3.2025 - 22:03
- 0
- Peter19
- Inac mne pollock velmi pripomina fejesa z konca minulej sezony.. po zraneni odisiel fyzicky aj psychicky, nevedel poriadne ustat ziadny stret, dtto co pollock teraz po zraneni... tak asi sa chce prebojovat do ziliny za kamosom
- 20.3.2025 - 22:06
- +1
- cappycathy
- Nemat formu po zraneni je normalne, ale Pollock hral prd makovy aj pred zranenim, hra ho aj po zraneni....staci otvorit oci a clovek si vsimne. Fejesovi odisla muška, ale tam bola aspon snaha....tu neni snaha, Pollock vsetko kazi
- 20.3.2025 - 22:51
- +3
- FP-jakubj
- No a kde je tréner?
- 20.3.2025 - 22:52
- 0
- Jimmy Tulipan
- Ak by takto flakal slovák, uz sedí...zamoraka neposadi...
- 20.3.2025 - 23:35
- +1
- FP-jakubj
- Posadil by som trénera
- 20.3.2025 - 23:54
- +2
- thovthKe
- Ale ak vezmete iné sezóny ako je tu P., stále bolo že liga v paži a PO drel, hral, tak verím že prepne ešte
- 20.3.2025 - 22:56
- 0
- radopKE
- Zbalíme ho do pytle a hodíme do řeky
- 20.3.2025 - 23:31
- +1
- RaDoVaN
-
- 21.3.2025 - 9:09
- 0
- Big brother
- Podľa mňa dnešná prehra je fajn, mám lepší pocit keď je stav 1:1. Pri stave 2:0 by sme si mohli trochu uletieť a to by nebolo dobre.
- 20.3.2025 - 22:16
- +1
- Ricardinho13
- Práve naopak, keby bolo už 2:0 doma by ste nás dorazili pred plným hľadiskom.
- 21.3.2025 - 9:16
- +1
- cuchorko
-
- 21.3.2025 - 20:14
- 0
- Flak108
- Ad1.) Niektorí by sa tu už mohli trosku zobudit do realty. Dukla v posledných 30 zápasoch skončila 4tá, Košice 5te. Možno preto sa to zdá byť vyorvnane, lebo to tak aj bolo. Menoslov-nemenoslov. Koniec hlasenia. Minimálne tieto 2 zápasy.
Ad2.) Ďakujem chalani, teším sa na nedeľu. Konečne bude v Trenčíne hokej s riadnou kulisou. A verím, že Tomáš si tu blbost ešte odcini. - 20.3.2025 - 22:17
- +7
- FP-jakubj
- No a berieš do úvahy aj tu maródku, ktorú sme dlho mali? Nehovorím, že v Košiciach všetko funguje, určite by sme mohli hrať lepšie.
- 20.3.2025 - 22:47
- 0
- Flak108
- Však aj ta marodka sa odzrkadluje na tých posledných 30 kolach. Len už druhý deň čítam a mam pocit, že kosice hrajú s new castlom.
- 21.3.2025 - 7:24
- +1
- FP-jakubj
- Naroky su v Kosiciach vysoke
- 21.3.2025 - 15:10
- 0
- Pukky
- OT - Gól, ktorý uznali českí rozhodcovia v dueli Mladá Boleslav Hradec Králové,by naši nikdy neuznali. Aj keď si dovolia veľa. Pár sekúnd po odpískaní, keď už hra neplynula, vytiahol hráč Hradca puk spomedzi betónov brankára a dal gól.
- 20.3.2025 - 22:18
- 0
- RaDoVaN
- To je celé divné. Ako mohli uznať gól, ktorý padol po odpískaní? Odhliadnuc od toho, že hráč vytiahol puk brankárovi z betónu...nejaký odkaz na video by nebol?
- 21.3.2025 - 9:11
- 0
- Nerkio
- Mas ho v diskusii Trinec
- 21.3.2025 - 9:14
- 0
- RaDoVaN
- Ďakujem. Nemám ďalšie otázky
- 21.3.2025 - 9:23
- +1
- Pukky
- Podstatne je, ako píše Antoš vo svojom komentári, že gól po odpiskani môže platiť, ale v danom zápase na to neboli splnené podmienky.
- 21.3.2025 - 10:10
- 0
- RaDoVaN
- V tomto videu je vysvetlené pravidlo, kedy gól po odpískaní može platiť a kedy už nie.
Puk musí byť v pohybe proste. Zase raz som sa niečo nové naučil.
https://www.youtube.com/watch?v=3IcWw2a7Kuk - 21.3.2025 - 13:21
- 0
- micu79
- Pekne Košice dnes ste malému chalanovi 11 ročnému ukradli vlajku dres a šál dnes musím ostať v Košiciach vlak je fuč musíme tu spať lebo jeho otec je na policajnej stanici.Ak tu vlajku a všetko niekto nájde tak mi to pošlite ďakujem veľmi pekne.
- 20.3.2025 - 22:31
- +7
- Fauzi
- To ma mrzí, všade sa nájdu blbci
- 20.3.2025 - 22:33
- +2
- FP-jakubj
- Ktorý sektor a kde? Bol si za SBS v SA?
- 20.3.2025 - 22:44
- +1
- Profesor
- tak toto je neprípustné
dúfam ze sa vinníci nájdu a - 20.3.2025 - 22:45
- +2
- mato_ke
- Daj vedieť kde sa to stalo, čo v priestoroch arény, ak áno, snáď to zachytili kamery a doriešite to. Nepripustne aby sa toto dialo, a zavesiť takých ľudí do prievanu za gule.
Zvlášť ak ide o dieťa.
Daj vedieť, ako dopadne ten príbeh, držte sa - 20.3.2025 - 23:11
- +9
- radopKE
- Trochu som sa na to pýtal. Je to tak. Urobili to dvaja zasrani,približne jeho rovesníci. Jedného mali dokonca policajti chytiť. Čo je najsmutnejšie na tom je to, že mali na sebe klubové súpravy a malo by ísť o hráčov dorastu. Nie sú členmi fanklubu, len sa tam chodia”realizovať”. Hrať sa na hrdinov… Veci sa určite nenájdu. Údajne mali skončiť v rukách niektorých členov futbalového fanklubu a tam je ich osud zrátaný. Ja byť trénerom týchto dvoch zasranov, vylúčil by som ich z tímu, pretože je neprípustné, aby takto reprezentovali klub 🤔
- 21.3.2025 - 6:20
- +21
- mamina
- tak to je veľmi smutné..
- 21.3.2025 - 7:10
- +2
- micu79
- To si ma nepotešil strašne rád by som keby sa vrátil aspoň dres ten mám ešte od titulu vlajku som kúpil deťom ale tá sa dá kúpiť znova aj keď nebola lacná.
- 21.3.2025 - 11:33
- +3
- FP-rivaldo7
- velmi dobre vykony trencina v dvojzapase, doma zopakovat a moze byt veselo.
- 20.3.2025 - 22:46
- +2
- dusan1980
- Vyborny vykon nasich
Kazdy jeden zapojeny hrac dal do toho vsetko
Som fakt rad ked toto vidim
1:1 je dobry stav pred domacimi zapasmi - 20.3.2025 - 23:46
- +3
- gabby
- 1:1 je vyborne a rovnako tak nase vykony !
chlapi drzim palce a vsetkym fanusikom na stadione Pavla Demitru v nedelu a pondelok prijemny zazitok z plneho stadiona a atmosfery 🤗💯
- 21.3.2025 - 6:18
- +2
- Big brother
- V nedeľu ukážeme prečo liga potrebuje silnú Duklu.
- 21.3.2025 - 6:22
- +2
- Adrumko
- pokusat sa branit celu tretinu naskok 1:0 to je take Cemanovske
- 21.3.2025 - 6:23
- +1
- tulen - kosice
- typický škaredý: playoff zápas ... nič viac, nič menej ... tento vyšiel pre nás, ten prvý je tiež história ... a vôbec by som sa nedivil, keby prišli košice zo zákruty s dvoma výhrami ... bez smajla
- 21.3.2025 - 6:44
- 0
- mamina
- všetko je možné Lubenko...
- 21.3.2025 - 7:14
- +2
- gabby
- a teraz ti Lubko budem trochu odporovat... este pred seriou som som si myslel ze to vzhladom na silu kadra zvladnete a nasim som veril ze vam to zneprijemnia, tesil som sa ze sme konecne v PO a rovnako tak ze prave proti vam 👊🫡 historicky sme predsalen zazili spolocne toho najviac ale po dvoch zapasoch je 1:1 a kvalita sa zatial neprejavila zato snaha timovy duch a timove srdce ano... my sme stale v serii outsider a az do jej konca budeme ale ste hratelni a pokial sa nieco nezmeni tato seria sa moze rozhodovat az v 7 zapase... vasi legionari tahuni na ktorych sa aj trener spolieha hraju pod svoje moznosti a to nam vyhovuje... v branke su dve velke opory timov a fakt si myslim ze bude nadalej zaujimave sledovat ktory z nich ,,netrafi,, den ... tvoj scenar moze prist ale ja sa skor priklanam k nazoru ze do Steelky sa pojde za stavu 2:2
- 21.3.2025 - 7:27
- +5
- tulen - kosice
- ďuri: beriem to ... skôr sa vysmievam resp. reagujem na tých kvázi košických fans, ktorí v tom majú jasno ... do obrany sa vráti ešte parlett, do útoku šimon petráš ... neviem ako bude vyzerať krivo ... možno sa urazená treska zobudí, možno ho konečne posadia ... stále verím viac košiciam ako dukle, ale ...
- 21.3.2025 - 8:33
- 0
- martin_aston
- Celkom dobre, z KE jedno víťazstvo. 2x predĺženie. Rozhodne je to zaujímavá séria, tak nech to tak vydrží. Ideálne so šťastným koncom pre Duklu 🙂.
- 21.3.2025 - 7:54
- +3
- MaToooo
- Nepáči sa mi čo hráme a je na zamyslenie, že nezvládajú tlak domaceho prostredia. Taktiež je na zamyslenie že už druhú sezónu máme katastrofálny záver ZC. Tieto veci idú jednoznačne na vrub trenera. Dnes šťastný bod, lebo Dukla bola nebezpečnejšia.Som veľmi zvedavý na náš herný prejav v Trenčíne. Ukáže sa v akej miere sa na nás prejavil ten domáci tlak(stale tomu nechapem lebo tím ako aj trener su dostatocne skúsení), alebo sme len totálne v lese bez formy.
- 21.3.2025 - 8:04
- +1
- dusan1980
- Opatovne pozdravujem "experta" ktory tvrdil ze najvacsi rozdiel bude medzi Duklou a VSŽ
Aky bol hrac take ma reči - 21.3.2025 - 8:09
- +4
- Smith
- Pri vsetkej ucte to predpovedal kazdy jeden expert, hocijaky fanusik a ani vy ste tomu absolutne neverili. Tak sa tu teraz nehrajte na hrdinov ake to malo byt kazdemu jasne, ze to bude dlha a vyrovnana seria. Mimochodom stale moze skoncit 4:1 na zapasy pre ke tak klud. Pokora
- 21.3.2025 - 9:51
- +1
- mato_ke
- Rovnako tak aj 4:1 pre Duklu.
Takže kľud a pokoru z oboch strán si to pýta. - 21.3.2025 - 19:49
- +2
- Dominios
- Z videneho asi naj play-off seria a zaroven najmenej. Emocii pomenej, ale take nemastne/neslane len neurobit chybu asi najviac. Akurat, tych chyb hlavne u nas v KE je nejako vela. Hrame zle, velmi zle, v trocha lepsom nasadeni by sme ich rozobrali. TN nehra skoro nic, ale hra viac, viac nez dost na to, aby nas porazili. Kludne mohlo byt 0:2 a nemohli by sme nic povedat. Ich hokej nie je ziadna krasa, ale je velmi ucelny, malo chyb. Este keby vyuzili co i len 30% tutoviek co im ponukneme, boli by to asi 2 debakle... MI hrali a vedeli sa zakusnut do TN viac ako teraz my, fakt je zazrak, ze mame aspon bod.
Proste tam chyba energia. Ja nepotrebujem zrazanie, bitky ani nic podobne, ale energiu, rychlost, chcenie. To tam az na par vinimiek v 3. a 4. utoku nie je. Co sa Cemana tyka, takticky my na tom nie sme zle. Len ono akukolvek mas taktiku, bez nasadenia a s tolkymi individualynmi chybami stale budeme za amaterov. Nieco sa cez Vianoce zaseklo a uz to proste nejde. A nie je to len zraneniami. Pollock je zrely na to, aby do TN dostal nanajvys vstupenku do hladiska. Ci nie je este fit po zraneni, uplne mimo formu alebo len ma na salame, proste momentalne nie je ziadnym prinosom. Bartanusa mam velmi rad ako hraca, ale na jeho vykony sa proste zle pozera, uz na nom ten vek/zranenia proste zanechali velku stopu. Je vsak pravda, ze kym nemusi byt vo velkom pohybe ale zaparkovany pred brankou, stale je to velky hrac, co ukazal aj v predlzeni. Chovan ako spravny kapitan sa mi paci, ako chce a bojuje, len sa zial ostatni nepridavaju. Zvysok, hlavne legionarov, proste poprdkava a caka, ze sa to vyhra samo. Cely team si zvykol na pomalsie tempo a teraz uz to nevedia nastartovat.
Doma sa trapime, vonku hrame lepsie. Je to prave pre tu nasu pomalost, ktora s velkostou ihryska je zretelnejsia a je pre nas vacsia a vacsia nevyhoda. V TN teda ocakavam diametralne iny pohlad na nasu hru, ze sa skor dostaneme do tempa a vobec by ma neprekvapili aj 2 vyhry. Ale TN sa sam neporazi a musime hlavne chciet a nieco pridat sami. Inac budeme v steelke sledovat dalsiu dramu a v predlzeni postup jedneho z nasich najvacsich rivalov.
BTW Trencania, s tymto poctivym hokejom vam vlastne aj drzim palce. Stale verim, ze my sa preberieme a kvalitu ukazeme, ale ak nie, zoberte si ten trapny pokrik nasho fanklubu k srdcu, otocte ho na seba a proste vyhrajte tu ligu! - 21.3.2025 - 8:28
- +1
- Tino
- viaceri: KE hraci /a to je gro problemu/ maju stale problem urobit krok navyse, specialne teda, pretoze to sa nedalo nevidiet c 12.V klidku, ako keby sa nehralo playoff , nasadenie/emocie priprava pred sezonou.Nas problem nie je sportova forma, ale pracovna moralka, neviem ako to funguje v HC pocas play off, ale ak to GS nerozseka teraz hned, kludne sa moze stat, ze 1/4 bude pre KE konecna.
- 21.3.2025 - 10:20
- 0
- Flak108
- Neviete niekto, čo je s mr.Stapley?
- 21.3.2025 - 10:28
- 0
- mamina
- to sa nezverejňuje
- 21.3.2025 - 11:23
- 0
- Flak108
- Pravda
tak sa spýtam inak. Bude v nedeľu hrať?
- 21.3.2025 - 13:14
- 0
- RaDoVaN
- Myslím, že aj to sa dozvieme v pravý čas
- 21.3.2025 - 13:25
- +1
- xhrubecrevox
- Ceman VON: dalsia sezona v rade
ten isty prejav
tie iste zufale a protivne vykony
je zjavne ze im nevonia
dovi dopo.
- 21.3.2025 - 18:42
- +1
- BlackCrow
- čau
- 21.3.2025 - 18:48
- 0