Diskusia: Košice zdolali Trenčín, v piatok môžu ukončiť sériu
Hokejisti HC Košice zvíťazili nad HK Dukla Trenčín 2:1 v stredajšom piatom zápase štvrťfinálovej série play off Tipos extraligy. Ujali sa v nej vedenia 3:2 na zápasy. Šiesty zápas je na programe v piatok v Trenčíne.
Košičania vykročili za dôležitým víťazstvom dvoma gólmi v prvej tretine, keď sa presadili Marek Bartánus a Tomáš Zigo. V druhej časti pribudlo vylúčených na oboch stranách, hra sa často kúskovala. V 35. minúte sa hostia dostali k početnej výhode o dvoch hráčov, v ktorej Sean Josling prekonal domáceho brankára. Košičania napokon držali tesný náskok až do konca zápasu. Hosťom k vyrovnaniu nepomohla ani hra bez brankára v závere zápasu.
štvrťfinále play off Tipos extraligy - piaty zápas /na 4 víťazstvá/:
HC Košice - HK Dukla Trenčín 2:1 (2:0, 0:1, 0:0)
Góly: 15. Bartánus (Gildon, Rogoň), 17. Zigo (Archambault, Mikúš) - 36. Josling (MacDougall, Leskinen). Rozhodcovia: T. Orolin, Snášel - Šoltés, Stanzel, vylúčení: 9:8 na 2 min., presilovky: 1:1, oslabenia: 0:0, 4972 divákov.
/stav série: 3:2/
Košice: Janus - Teves, Rosandič, Šedivý, Gildon, Ferenc, Deyl - Jääskeläinen, Pollock, Mikúš - Lunter, Chovan, Repčík - Archambault, Havrila, Rogoň - Bartánus, Zigo, Šimun
Trenčín: Grigals - Hatala, Laurenčík, Hlaváč, Bečár, MacDougall, Macejko, Goljer - Josling, Lapšanský, Leskinen - Krajčovič, Mráz, Ahl - Krajč, Stapley, Záborský - Green, Kalis, Hudec - Maruna
Dan Ceman, tréner HC Košice: „V tomto období sa deje veľa vecí v zápasoch a aj medzi nimi. Budeme sa pozerať na každú sekundu zápasu a rozmýšľať, či by sme mohli niečo poslať na posúdenie. Pre nás je veľmi dobré, že sa obaja hráči (Patrik Lamper, Šimon Petráš, pozn.) v ďalšom zápase vrátia do našej zostavy. Po treťom zápase série som hráčom povedal, že budú hrať iba tí, ktorí bojujú za tím. V zápase sme mali dobrý začiatok a boli sme trpezliví. Náš brankár chytal výborne.“
Marek Bartánus, útočník HC Košice: „Veľmi nám pomohli dva góly v prvej tretine. V druhej nás Trenčín zatlačil, dostali sme sa pod tlak, no našťastie sme neinkasovali. V tretej časti sme sa vrátili do hry a na konci sme to ubránili.“
Tommi Hämäläinen, tréner HK Dukla Trenčín: „V prvej tretine sme dostali dva lacné góly. Inak sme podali kvalitný výkon a som hrdý na náš tím. Momentálne zápasíme so strieľaním gólov. Ak to zlepšíme v ďalšom zápase, tak sa môžeme vrátiť do Košíc. To je náš cieľ.“
Denis Hudec, útočník HK Dukla Trenčín: „V prvej tretine sme dostali dva smoliarske góly. V druhej a tretej tretine sme sa už do toho dostali a vytvorili sme si šance. Bol to vyrovnaný zápas až do konca. Je to tesná séria. Vraciame sa domov, nevzdávame sa.“
- BlackCrow
- 🧡🖤
- 26.3.2025 - 20:38
- +2
- HC
- Trenčania sa tu oháňajú tým, že túto sériu by mali vyhrať Košičania 4:0, a sú radi, že je vyrovnaná. Košičania sa tu oháňajú tým že tiež sme to jednoznačne mali vyhrať, ale ja som rád, že je to takáto vyrovná séria, že je vyrovnaná liga konečne, však potom túžime celý čas, aby prvý mohol prehrať s hocikým,o tom to je nech je vyrovnaná liga. Samozrejme že chcem aby Košice postúpili ale je dobre, že aj Trenčín je vyrovnaným súperom
- 26.3.2025 - 21:11
- +6
- AndrejTN
-
aký si zrazu zlatučký
napísal HC: Fuj! z duše sa mi zhnusil Trenčín. Dúfam, že najbližšie budete chýbať v play off opäť niekoľko rokov. Nikomu nebudete chýbať. - 26.3.2025 - 21:13
- +20
- HC
- Hej, stale to plati, za tie vase vyplakavania
- 26.3.2025 - 21:24
- +5
- dusan1980
- vyplakava alurat tak Ceman 😀
A to vylucenie MacDougalla to uz je ina komedia... zaplatene? - 27.3.2025 - 8:57
- +3
- Fandimhokeju
- Nebol si na zápase, lebo by si videl ako Hämäläinen hučal do rozhodcov cez prestávku po prvej tretine. Nie počas prenosu, ale v zákulisí.
- 27.3.2025 - 11:27
- +1
- martin_aston
- Jasné, neznámy fínsky tréner, na svojom prvom pôsobisku, v cudzej krajine, diktuje rozhodcom, ako majú pískať
.
Veď ľudia, už sa uvedomte trochu!
- 27.3.2025 - 14:48
- +7
- rogalista2
- lebo Ceman nie však ten by sa mal ist liecit
- 27.3.2025 - 17:42
- +2
- Fandimhokeju
- K dnešnému zápasu.
Atmosféra oveľa lepšia na živo ako v TV. Asi stiahnuté ruchové mikrofóny na minimum.
Môže akýkoľvek tréner cez prestávku privolať a komunikovať s hlavnými rozhodcami? Lebo Fín to po prvej tretine v trvaní asi 2m urobil.
Bude podnet? Ak by sme boli prvý, nepáčilo by sa mi to. Ale po minulých udalostiach
v tom nevidím, žiaden problém. - 26.3.2025 - 22:26
- 0
- Fandimhokeju
- Ešte som zabudol k zápasu. Dnes sme nehrali dobre.
- 26.3.2025 - 22:27
- 0
- Fandimhokeju
- Ešte jeden postreh. Opticky bolo viac divákov ako na dvojzápasoch, ale oficiálny údaj hovorí pravý opak.
- 26.3.2025 - 23:00
- 0
- Fauzi
- Jednaky meter nie je nikde, buď porazis súpera na ľade alebo choď domov plakať do vankúša, náš tím má na to poraziť každého aj keď bude potrebná obmena. V histórii nás stále sekali zebry najmä proti skyblus...
- 27.3.2025 - 0:29
- 0
- evgeni71
- ako vieš porovnať atmošku naživo a z TV z tohto konkrétneho zápasu?
- 27.3.2025 - 9:06
- 0
- aRt
- Ja neviem ty kokos, pridem domov a pozriem si hokej este raz?
Co to je za stupidnu otazku
- 27.3.2025 - 9:40
- +2
- zasi
- to je iné,keď už vieš výsledok
- 27.3.2025 - 10:03
- 0
- aRt
- a aky vplyv ma vysledok na schopnost porovnania atmosfery ktoru si zazil nazivo s tou ako to pocujes v tv?
- 27.3.2025 - 10:20
- +4
- zasi
- adrenalín je sviňa a tobôž v zápase ktorý skončí 2:1
je neporovnate+né vnímanie takého zápasu priamo na štadione a keď si ho potom pustíš v klídku doma - 27.3.2025 - 13:48
- +1
- kubinho
- clovek si chce pozriet v klude reklamy a oni do toho furt podsuvaju nejaky hokej
vynikajuci Janus
rozhodovanie nejde ani popisat
Pollockov IT tak 3 minuty dnes?
ocakavam, ze Josling uvidi 6.zapas iba s klobaskou v ruke - 26.3.2025 - 20:38
- +31
- fanke27
- Rozhodovanie ide popísať.
To je neskutočná hanba a amaterizmus !
Vrcholom je za mňa vylúčiť Mikúša za údery do tváre, keď korčuľoval pol metra od protihráča a ani sa len nedotkol hráča Trenčína.
Nemám na ten ich dnešný výkon ani slova, to je totálny hnoj !
- 26.3.2025 - 23:35
- +4
- yogi
- Netrep
- 27.3.2025 - 11:19
- +2
- gabby
- v piatok to doma vyrovname a v Kosiciach rozhodeme 💛❤️👊🏻🏒
- 26.3.2025 - 20:40
- +16
- AndrejTN
- súhlas
- 26.3.2025 - 20:41
- +3
- strojar
- 9:0
- 27.3.2025 - 6:45
- +1
- kopec83
- Atmosfera 0 bodov
Rozhodcovia su v minuse
Takisto trencianske buly, ktore im mozno prehrali zapas aj postup. Kosice vyhrali snad 80% vhadzovani v utocnom a obranom pasme. - 26.3.2025 - 20:40
- +8
- thovthKe
- Je rozdiel 6 litrov divákov u vás, a ten istý počet u nás. Zatiaľ čo u vás to v tv prenose hučí, u nás ani plný dom takto tv neozvučí
- 26.3.2025 - 20:49
- +3
- DENISO6
- Ako komentar je to strašne alibistické. Ale ako časť rapového songu celkom dobre
- 26.3.2025 - 20:55
- +11
- thovthKe
- ja som nemyslel alibistický, ale akustický
- 26.3.2025 - 21:18
- +1
- Fauzi
- Najprv si takýto štadión postavte, nenechajte tam ľudí stať ako v nejakej v nejakej stajni. Pre porovnanie, štát tento štadión nefinancoval, možno potom si budete vážiť ako košičania milujú hokej bez ohľadu na to ako ta hra dnes vyzera
- 27.3.2025 - 0:34
- +4
- DENISO6
- A možno by sa zato čo odpustili na daniach US Steel dali postaviť takéto haly v každom meste že?
... vy nemáte fanklub tak že vám sedačky vyhovujú, na zjedenie pukancov a sen tam zatlieskanie je to ideálne. Potom tu sú mužstvá ako aj napr. Nitra kde sa aj fandí a sedačky sa odstraňujú lebo státie vytvára kotol. Ale to treba zažiť o tom je rozprávať zbytočné.
- 27.3.2025 - 6:51
- +6
- LenTak93
- ty si bol niekedy v Košiciach? lebo toto, čo si teraz napísal, nemá s realitou nič spoločné
- 27.3.2025 - 7:11
- +10
- DENISO6
- Áno 2x na ligu, raz na SVK-Can ten zápas sekundu do konca. Stále si stojím za tým že atmosféra v KE patrí k tým horším v extralige.
- 27.3.2025 - 7:38
- +4
- LenTak93
- Tak by si mal vedieť, že sedačky tam síce sú, ale nikto na nich nesedí. A odstraňovať sa určite nebudú, určite nie kvôli tebe. Je to multifunkčná
hala, kde sa konajú niekoľkokrát do roka aj úplne iné akcie. Takže odstrániť sedačky a znova ich montovať... môžeš im prísť pomôcť. - 27.3.2025 - 15:58
- +1
- lesslie69
- Postavte si normálny slušný zimák,kde prídu ľudia, normálne si sadnú,nestoja tam ako kone v stajni a keď porovnáš ten rozdiel, daj vedieť.
- 27.3.2025 - 7:18
- +13
- DENISO6
- Možno raz aj ty zažijete čo je dobra atmosféra a potom to státie/sedenie prehodnotíš. Kľudne skús aj iný šport. Keby si napríklad predstavím kotol Spartaka alebo Slovana ako sedia na futbale tak mi ta predstava príde úsmevna
- 27.3.2025 - 7:44
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- lesslie69
- Kamoško, ja chodím na hokej štyri dekády a zažil som starú košickú stodolu, kde bolo gro miest iba na státie,takže viem porovnať.Keď sedíš,stále sa môžeš postaviť, ale opačne sa nedá.S atmosférou to štátne nemá nič spoločné.
- 27.3.2025 - 8:08
- +5
- lesslie69
- To státie som myslel
- 27.3.2025 - 8:09
- 0
- DENISO6
- Tak jasné v určitom veku hľadáš voľáky komfort. Ja to chápem. Ale tak na tom státí si všímam hlavne mladé ročníky. Pre nich je aj tá cena lístkov prijateľnejšie na statie. Minule bolo akási anketa a viem že za to zachovanie státia sa tam postavila obrovská väčšina. Má to svoje čaro a určite by sme nechceli zmenu. Stále je u nás možnosť 3500 miest na sedenie.
- 27.3.2025 - 8:28
- +5
- lesslie69
- Aj auto som si kúpil s vyšším posedom, nechce sa mi plaziť von zo športiaka
- 27.3.2025 - 8:35
- +1
- LuukyBB
- Absolútna hlúposť. Samozrejme, že to má vplyv na atmosféru.
Jedna vec je komfort, alebo medzinárodné kritéria, ale napísať že státie, aspoň v časti štadióna, nemá vplyv na atmosféru mi príde ako naozaj neskúsený príspevok do diskusie.
O to viacej ma to prekvapuje, keď čítam koľko si si toho už na zimáku zažil. - 27.3.2025 - 10:03
- +8
- FP-jakubj
- Statie si fakticky zachovavaju iba vo Svajciarsku, v Berne maju myslim este stale dolne poschodie iba na sedenie a horne na statie. Kazdopadne, ludia vedia byt hlucni aj v halach, kde je iba sedenie.
- 27.3.2025 - 10:55
- 0
- LuukyBB
- Samozrejme, že vedia. Napríklad v takom Švédsku.
Špeciálne taký Farjestad...
V takom pekle sa asi nedá hrať zlý hokej, proste náboj tomu dodá už len tá atmosféra, z ktorej potom pramení poriadna mastenica na ľade.
Tak ako si napísal, vo Švajci je státie stále bežné, a napríklad Ambri z toho veľmi ťaží, keďže to je kotol, aký im môžu závidieť aj mnohé futbalové kluby
Všeobecne panuje taká vetička, že nová aréna vie celkom slušne zabiť dovtedy inak skvelú atmosféru. Preto kombinácia novej arény + zachovanie státia aspoň jednej tribúny na státie za bránou, vie toto kúzlo zachovať. Tam bude kotol, a aj nie jeho oficiálny člen sa následne pridá, následne je oveľa väčšia šanca, že sa chytia aj ostatné "sediace" tribúny.. - 27.3.2025 - 11:41
- 0
- FP-jakubj
- Musis si uvedomit, ze viacere hokejove stadiony dnes uz su viacucelove haly, kde sa jeden den hra hokej, druhy basketbal a treti den je tam koncert. Preto sa uz dnes vacsina stadionov robi na sedenie.
- 27.3.2025 - 12:29
- 0
- martin_aston
- Nemusí mať. Na Slovane dokáže byť sakra dobrá atmosféra, skrz celý štadión.
A napriek nej, nikdy som sa v drese Dukly v belasom mori necítil nepríjemne (od rekonštrukcie, pred ňou som raz zažil slovný konflikt). Najviac čo som na novom zažil, je zľahka zdvihnuté obočie.
- 27.3.2025 - 17:16
- +3
- DENISO6
- Ruku na srdce, myslíš že patrí medzi TOP v lige ??
- 27.3.2025 - 8:29
- +3
- zasi
- otázka znela inak
- 27.3.2025 - 8:39
- +1
- Proky99
- atmosfera je pocitova zalezitost, nevies to nijak podlozit a vzdy zalezi od momentalneho vykonu muzstva, marketingu klubu a podobne.
Co definuje klub je to co ma zavesene pod stropom (teda u nas to tak je) a mozno nejaka fanusikovska zakladna vychadzajuca z nejakej priemernej navstevnosti dlhodobej.
Co z toho vyplyva, my v Ke sme s atmosferou ok, potrpime si na komfort, chceme dobry hokej a boli by sme radi aby pribudali vlajky pod stropom.
Vy napriklad alebo ty konkretne ides sutazit v atmosfere (pocitovej zalezitosti) ok my tuto vasu “sutaz” nepotrebujeme vyhrat kludnes nas zarad aj na posledne miesto - 27.3.2025 - 9:10
- +6
- lesslie69
- Nebuď vzťahovačná
- 27.3.2025 - 8:26
- 0
- BieloModra
- ale kdezee
ja som sa zabavila
- 27.3.2025 - 8:48
- 0
- thovthKe
- Nič v zlom, ale koon? A ja podľa nicku, že to nie je možné
- 27.3.2025 - 21:52
- 0
- thovthKe
- To čo je za degeš***nu?
V tej dobe EU usúdila, že USS dostal neoprávnene od štátu pomoc, a tak bolo že tie prachy musia vrátiť. USS siahol zamestnancom na osobné ohodnotenie, a tú sumu vybral.Následne ich mala vláda, keď EU, už netrvala na vrátení. Z tej sumy, štát dal na stílku cca cez 300 mega, ale na tréningovú halu už nevyšlo, zvyšok šiel niekde na západ, na iný štadión.
Teda áno, štát "prispel" na stílku ale len a len z tých peňazí ktoré USS zamestnancom vzali.
Deniso6, bolo to zrozumiteľné?
- 27.3.2025 - 21:49
- 0
- evgeni71
- jakooooooooooooooooooo?
- 27.3.2025 - 9:09
- +1
- FP-jakubj
- To uz je taky evergreen ako oznacenie nasho klziska za letisko... Za chvilu to zapisu aj do zlatej knihy rozpravok
- 26.3.2025 - 21:33
- +5
- tulen - kosice
- atmosféra: 0 bodov ? ... si pozeral ten istý zápas ? ... alebo máš vybité baterky v strojčeku ?
- 26.3.2025 - 21:21
- +2
- Jimmy Tulipan
- Niektoré nicky z TN sú úžasné. Príde ich tam raz za 10 rokov na zápas viac ako 1500 a hneď robia ramená...😆
- 26.3.2025 - 23:24
- +17
- MackoPu
- Isto ?
- 27.3.2025 - 0:10
- +4
- pesonen
- Zapas urovnou a atmosferou pripominajuci zakladnu cast. Na tom letisku by aj Mackinnon pripominal Sersena. Cakal som, kedy to pride a zacneme tahat nohy za sebou po tom predkole. Zatial co postupujuci do PO je rozbehnuty a rozohraty, tak cakajucemu trva kym sa rozohra a potom ma obrovsku vyhodu, ale za to si mozeme sami. Uplne sa ukazuje neschopnost zlozit kader nielen na ZC ale aj na plejaf.
My nehrame priamo na branu, dorazky a clonenie, pretoze jednoducho na to nemame hracov. Kosiciam staci zachytit uvod, ubetonovat stred pola a mlatit nas pri mantineloch hlava nehlava. Na to nasi trojkilovi hraci nemaju ako odpovedat.
Ale aby som len nefrflal, este nedavno sme boli na vypadnutie a teraz si mozeme uzit vyradovacku a trosku naliat penazi do klubovej kasy. Prichod Grigalsa a Hamalainena nam zachranil sezonu, ale len z toho bic neupletieme. Vela ludi sa tu tesilo z postupu do 1/4, ja veru nie. To ma byt kazdorocna samozrejmost. Ked budu klesat naroky, na vedenie nebude vyvijany dostatocny tlak.
V piatok asi rozlucka so sezonou, ale aspon sa bude hrat na normalnej ploche, tak snad to bude mat ako taky naboj. - 26.3.2025 - 20:40
- +6
- LenTak93
- samozrejme, iba Trenčíne je normálna plocha
inak ozaj by ma zaujímalo, aký rozmer je v Trenčíne
škoda, že sa tu na HP nikdy neurobil nejaký sumárny článok o tých rozmeroch
ale neboj sa, od novej sezóny si už neužiješ to letisko ani v KE
- 26.3.2025 - 20:54
- +7
- fanke27
- Aj atmosféra len v Trenčíne je najlepšia
Donedávna ste sa triasli o vypadnutie a atmosféru ste mali jak na pohrebe.
Skôr by som sa venoval tomu, že neviete poraziť Košice, ktoré sú totálne v lese a v kríze.
Miesto toho sa tu navážate do atmosféry a ďalších vecí, po novom už aj do ľadovej plochy v Ke.. nabudúce to čo bude ? Bufety ?
Myslím, že vás trošku štve, že neviete poraziť nie nie 20% Košice a si frustráciu vylievate na hodnotení už všetkého v spojitosti s KE - 26.3.2025 - 23:43
- +16
- IGORLIBA
- Ja len tolko ze v krize sme od decembra a je pomaly april🤣🙈
- 27.3.2025 - 6:33
- +8
- Tkey
- Tak to prrr, kámo všeličo bolo zlé od začiatku sezóny, ale fanklub fičal stále! Niekedy sa spraví paradoxne lepšia atmoška pri menšom počte ľudí, keď sú skalní pokope. Neviem z čoho si vychádzal, ale napísať, že u nás bola atmoška ako na pohrebe je pekná kravina 🙏
- 27.3.2025 - 7:36
- +11
- pesonen
- Tema sirok ladovych ploch je tu na stole uz dlhodobo, to, ze si to ty spajas s nejakou frustraciou, pricom ideme totalny nadplan vzhladom na to ako bol postaveny kader na tuto sezonu a v akej slamastike sme sa nachadzali, z teba robi len precitliveleho psychologa amatera. Netyka sa to len Kosic, ale aj Michaloviec. Tie zapasy su skratka nepozeratelne. Pamatam si este niekolko rokov dozadu, neviem ci to tak este je, ale Poprad mal najuzsiu plochu v celej lige a ja som im to strasne zavidel. Tu nejde o fanusikov cudzich klubov, my si to sledovanie pretrpime par krat za sezonu, ale vy to mate na tacke kazdy domaci match, preto som rad, ze sa u vas s tymto lady pohli, pretoze je to fakt priserne. O atmosfere sa bavit nemusime, tu tahate za kratsi koniec, a momentalne ano, Nitra a Trencin su bezkonkurencne vo fandeni, tam nestaci zatlieskat ked je gol a zaspievat si Mandarinku Darinku.
Dobre, ze si nenapisal, ze Kosice hraju na 5%Mne osobne toto skupovanie uspesnych klubov nie je po chuti. Zacal s tym Mraz, ked skupil majstrovske skrachovane Kosice. Nie nadarmo momentalne pripominate Bystricu B. Mali ste aj sympatickejsie kadre a najma herny prejav. Ale zas ako vravim, je to vase jedlo.
- 27.3.2025 - 9:10
- +7
- Lukash_ke
- Plocha je široká kvôli skúške chladenia, po prerábke z dôvodu možných reklamácii, neviem čo tu riešiš. Na pôvodnej šírke, ktorú sme mali doposiaľ pred prerábkou chladenia, nazývanej aj "košické letisko", sme mali šírku totožnú s väčšinou extraligových klzísk, toľko ku "košickému letisku". Mimochodom, teraz sa na to možno pozerá ťažko, lebo Košice začali pod Cemanom hrať iný hokej, ale keď sme hrali klasický košický kombinačný hokej s technickými hráčmi, tak to boli iné predstavenia.
Inak tá atmosféra, ja ti neviem, po 2 zápasoch v postupovej eufórii vás pasuješ k najlepším fans v lige? Skúste to chvíľu dlhšie. Ja si myslím, že aktuálne naj to majú v Žiline, nie žeby na tom záležalo. Ale nech vám to drží čo najdlhšie. - 27.3.2025 - 9:38
- +3
- Fandimhokeju
- Problém vidím aj v postavení kamier, ktoré to skreslujú. Áno,máme zatiaľ max rozmery,
ale nie sme jediný v lige. Ešte si pamätám vyjadrenia niekoľkých Kanaďanov počas MS, že je super taká veľká plocha, kde si zakombinujú.
Ale to už je iná téma. V budúcej sezóne to bude minulosť a uvidíme ako sa to prejaví na našej hre. - 27.3.2025 - 11:39
- 0
- Lukash_ke
- Dúfam, že to nebude doslova NHL rozmer, ale radšej nejaký konsenzus medzi NHL a súčasnými mierami. Či už sa to vie?
- 27.3.2025 - 14:30
- 0
- Fandimhokeju
- Niekde v lokálnych médiách som zachytil zo 60x30 na 60x28.NHL je 60x26.Čiže konsenz.
- 27.3.2025 - 17:51
- +1
- Proky99
- Urobte si uz vlastnu sutaz s Nitrou o najlepsiu atmosferu a kludne si za kazdu sezonu s najlepsou atmosferou aj vyveste vlajku pod strop
Nas prosim z tejto blbosti vynechajte
Kazdy ma inde nastavene ciele a v Ke ich mame nastavene trosku inak, ak teda dovolis
- 27.3.2025 - 9:55
- +8
- thovthKe
- prečo s atmosférou?
Oni s Nt môžu hrať o titul na DK - 27.3.2025 - 21:55
- 0
- mannheim
- Niekedy sa prídi pozrieť, neni to zlé.
- 27.3.2025 - 18:11
- +6
- VSS Košice
- v zakladnej casti slabota tak ako v KE
s obdobím big4 sa to porovnat neda ...
- 27.3.2025 - 18:17
- 0
- mannheim
- S obdobím Big4, alebo federálu sa to už asi nebude dať porovnať nikdy, keďže vtedy nebolo okrem športu a chlastu dokopy čo robiť
- 27.3.2025 - 19:55
- +6
- roa
- Dnes teší len víťazstvo a výkon Janusa.
- 26.3.2025 - 20:40
- +3
- Hc-Ke-1
- Tak Dukla Trenčín s podporou trenčianskeho senátu dnešný zápas nezvládla. Košice s podporou skvelého Jara Janusa to zvládli a v piatok ukončia sériu.
- 26.3.2025 - 20:41
- +21
- Fandimhokeju
- To jsou ale paradoxy, povedal by Havel. Dnes skórovali hráči, ktorí by pri plnom kádri asi nehrali a aj Archambault bol o triedu lepší ako v doterajších zápasoch.
- 26.3.2025 - 22:50
- 0
- RaDoVaN
- Takže ten senát vlastne pomohol Košiciam
- 26.3.2025 - 23:26
- +5
- axxel
- No vlastne hej
... keďže inak by hrala zostava z pondelka a v nej Bartanus a Archambault neboli .. takto dal jeden gól a druhy na víťazný gól prihral
- 27.3.2025 - 7:13
- +1
- rogalista2
- Trencin s podporou svojho publika Vas zdola a v nedelu sa uvidi kto z koho .
- 27.3.2025 - 17:52
- +3
- kopec83
- Myslim ze aj kosicky hraci sa tesia na tu atmosferu co bude v piatok na Sihoti 🔥
- 26.3.2025 - 20:41
- +6
- M4TO
- Konecne tam nejaka bude
- 26.3.2025 - 21:40
- +6
- snizo
- Ako som písal v livke, dnes pochvala Janusovi, zvyšok nie je čo hodnotiť..
- 26.3.2025 - 20:41
- +1
- axxel
- Dnes to bolo o drzku... nerozumiem kde je problém, že nedokážu zopakovať rovnaký výkon ako v pondelok ... toto bolo tak 50% z neho ... začneme dobre, Trenčín sa nedostaví na prvú tretinu a potom od druhej tretiny zbytočnými vylúčeniami ich dostaneme do hry ... a ešte pritom uplne hlúpe fauly niektoré... my nemôžeme brániť výsledok, lebo to proste nevieme, ja už keď vidím 5 našich hráčov v strednom pásme brániť tak to normálne viem ze spravíme chybu... dnes z našich najlepší Janus a Deyl a to myslím bez srandy ... hral tvrdo, bez chyb dokonca 4 minúty pred koncom dostal von Joslinga na 2 min ... v piatok vypustiť čerstvých Lampera a Petrasa nech domácich ponahanaju a snáď zopakujú výkon z pondelka .. pre Janusa očakávam stopku na 2 zápasy za podkopnutie a vedúci z Trenčína určite ešte niečo nájde minimálne na 3 hráčov
- 26.3.2025 - 20:41
- +10
- kubinho
- fuuu, Radek tam zo 2 hrubky mal, ktore mohli lahko skoncit golom (hned na zaciatku tam spoza brany namazal rovno medzi kruhy a potom prihravka po modrej v utocnom, kde nebol nikto okrem Trencanov). Ale tretia tretina pripominala jeho hru pred tym zranenim
- 26.3.2025 - 20:44
- +3
- axxel
- Možno som niečo prehliadol ale od polky zápasu sa mi páčil, pekne tam bural hráčov Trencina
- 26.3.2025 - 20:47
- 0
- thovthKe
- Sorry, ale Radek D., dnes si svoju prácu odmakal (a to nie som z tých, čo pred sezónou jupíkajú že Radek, zas zmluvu má)
- 26.3.2025 - 21:20
- +3
- kubinho
- Nemusis sa mi ospravedlnovat, vravim, ze tretiu tretinu hral dobre. Na tom, ze ale v prvej urobil 2 fest hrubky to stale nic nemeni
- 26.3.2025 - 21:55
- 0
- weefoe
- škoda, že to dá ako-tak len sem-tam z celej sezóny ...
- 28.3.2025 - 7:20
- 0
- Daewo_KS
- Veru veru.. skoda toho zranenia, stale to mam pred ocami. Podla mna mal potencial na slubnu karieru v zahranici.
- 26.3.2025 - 21:48
- +1
- kubinho
- Krasne pri Durim Kledrowtzovi rastol vtedy
- 26.3.2025 - 22:00
- 0
- Fauzi
- Sorry som mladší asi, duriho kledrowtza z Liptova si pamätám, nespomínam si však na to čo sa stalo deylovi.
- 27.3.2025 - 0:40
- 0
- aRt
- Nepamatam si uz, ci to bolo play off alebo zakladna cast, ale mari sa mi, ze to bol zapas proti Martinu. Vrazili ho na mantinel tak, ze podla mojho nazoru moze byt chalan rad ze este hra hokej vobec. Nebolo to vobec pekne a ak ma pamat neklame tak tam lezal jak po porazke a brali ho prec na nosidlach. Pravdou ale je co pise kolega hore. Vtedy odvadzal vyborne vykony a ten zakrok mu ukoncil slubnejsiu karieru
- 27.3.2025 - 1:05
- 0
- FP-jakubj
- Bolo to semifinále s Nitrou 2013
- 27.3.2025 - 1:14
- 0
- LenTak93
- To bolo už druhé zranenie a
Podľa mňa ho však zabrzdilo to prvé zranenie oveľa viac, vtedy premarodil skoro celú sezónu (11/12) kvôli kolenu. Po tebou spomínanom zákroku mal "len" slabý otras mozgu a v lete bol späť.
https://www.hokejportal.net/?q=clanok/kosicky-obranca-radek-deyl-hlasi-navrat-po-dlhom-zraneni/40882 - 27.3.2025 - 7:16
- 0
- riskohrasko1
- Nič mu neni ,len otras mozgu ma😂
- 27.3.2025 - 8:04
- 0
- aRt
- Tak ma pamat sklamala rovno na niekolkych frontoch
- 27.3.2025 - 9:46
- 0
- kubinho
- ja si ale paradoxne tiez pamatam skor to druhe ako to, po ktorom uz sa nikdy nevratil do povodnej formy
- 27.3.2025 - 10:46
- 0
- LenTak93
- tak sezónu 13/14 (po otrase mozgu) mal relatívne fajn, čo ho zároveň posunulo do Česka
- 27.3.2025 - 11:07
- +1
- riskohrasko1
- Radek mal nasliapnute aj do repre ,toto zranenie mu v podstate zavrelo dvere
- 27.3.2025 - 5:02
- +2
- MaToooo
- Asi nemyslíš toho Deyla čo v prevej tretina dva krát nahral čistý puk trenčanovi a z toho raz pred Janusovu bránu. Potom to už bolo z jeho strany lepšie
- 26.3.2025 - 20:46
- +1
- riskohrasko1
- Na to ze sa zase skladala zostava na novo to bolo celkom slušné.V piatok to ukončiť a pripraviť sa na semi.
- 26.3.2025 - 20:41
- +1
- DENISO6
- Prvá tretina bola naša najhoršia v sérii. Od druhej Dukla zase lepšia. Košice oproti prvým dvom zápasom zlepšili vhadzovania,lepšie strážia naše zakladanie útokov a majú Janusa. V piatok bude zas plný štadión tak im pomôžme zaplniť v nedeľu aj ten Košický.
- 26.3.2025 - 20:42
- +5
- Sheva7
- V nedeľu načo chceš zaplnať zimak v Košiciach. Predlokladam že v nedeľu budu mať voľno po serii .
- 26.3.2025 - 20:54
- +3
- FP-jakubj
- Mozno chysta nejaky revival Play off 199x
- 26.3.2025 - 21:34
- 0
- Fandimhokeju
- Braňo Jánoš asi chce prísť
do KE. - 26.3.2025 - 22:34
- 0
- MaToooo
- Vyhrali sme a to je asi tak všetko...nechápem prečo hráme to čo hráme..najmä keď zápas v TN ukázal že sa to dá aj inak...s nasadením, pohybom a strelbou na bránu. S takýmto hokejom nás vĺčkovia spapajú.
- 26.3.2025 - 20:43
- +4
- kabelko55
- Možno Zvolen ci?
- 26.3.2025 - 20:54
- 0
- Sheva7
- Žilinu mať nebudeme v semifinale neboj sa
- 26.3.2025 - 20:55
- 0
- mato_ke
- Homo fasingerus, inak nenazvem tých 4 s píšťalkami. Škodná hokeja.
FUJ.
Som rád za dnešné víťazstvo, v Trenčíne sa nám bude hrať lepšie, nebolo to dnes vôbec to najlepšie čo môžme a vieme hrať, ale uhrali sme to. Neviem kto a prečo tlačí práve Trenčín, ale je to okaté a veľmi odveci.
Som rád, že to zvládame, aj keď s problémami, lebo čo sa dialo posledné 2 zápasy na ľade, je silné sústo.
Zastavte nám strelcov, rozhodnú dvaja čavargoši, jeden doslova z bufetuako tu niekto podotkol, že si už pozrie hokej asi len z bufetu, tak dnes ho aj vďaka reklamáciám videl lajf z ľadu a ešte aj udrel gola
- 26.3.2025 - 20:44
- +5
- DocentMladsi
- pozeral som len poslednych pat minut ale skore iba 2:1 mi dava nadej na piatok ze to nemusi byt posledny zapas
aj ked kosice su stale favorit, boli nim aj v septembri, aj v pred playoff, aj po tretom zapase serie - 26.3.2025 - 20:46
- 0
- djoker
- Strašný hokej, bohužiaľ obojstranne. 🫣
- 26.3.2025 - 20:46
- +1
- Cvikelka
- Škoda škoda.
No v piatok bude rachot a bude 3:3 - 26.3.2025 - 20:46
- +2
- Analytix
- Tak ako, kolko este chyba do 100-ky 🤪?
- 26.3.2025 - 21:18
- 0
- Pukky
- Nevieme, ako by dopadol zápas, ak by hrali Petráš a Lamper, ale pravdepodobne by dnes nehrali Bartänus, ktorý dal prvý gól a Archie, ktorý pripravil rozhodujúci gól. Obaja totiž nastúpili namiesto potrestaných. DS má teda tiež podiel na našom víťazstve.
Ďakujeme. - 26.3.2025 - 20:47
- +8
- Fandimhokeju
- Karma je zdarma.
- 26.3.2025 - 22:35
- +4
- Profesor
- hokejova spravodlivosť existuje
- 26.3.2025 - 23:57
- +1
- axxel
- Inak som zvedavý ako sa naši zachovajú v prípade faulu Joslinga, lebo kebyže podajú protest tak tam je to jasne ...ale snáď nepodaju, mne sa takéto veci nepáčia, nech sa rozhoduje na lade
- 26.3.2025 - 20:49
- +2
- Proky99
- Silne verim ze nepodaju ziadny protest. Taketo vyplakavacky v nasom klube nikdy neboli mame svoju hrdost, musime to uhrat na lade.
- 26.3.2025 - 21:21
- 0
- axxel
- Neriešim hrdosť.. ako píšem mne sa nepáčia takéto veci, to je ako keď sa malé deti sťažujú... ked to uzná DK sama od seba, ze si hrac zasluzi trest beriem ... ale také, ze klub pôda podnet to sa mi nepáči
- 26.3.2025 - 21:33
- +2
- Proky99
- suhlas, tiez to tak vidim a chcem verit ze vacsina klubov bude chciet takto fungovat do buducna
- 26.3.2025 - 21:41
- 0
- fabbeN
- Neviem či sú Košice až taký mäkký tím ale aby po takmer každom súboji skončili na ľade.
- 26.3.2025 - 20:50
- +2
- pesonen
- Ej ale im nozicky lietali. Nezmislav Kolaborovic je v tom prebornik.
- 26.3.2025 - 20:51
- +7
- DocentMladsi
- ak disciplinarka povie ze joslig fauloval tak nech nehra
fauly nepatria do hokeja
jednoduche pravidlo - 26.3.2025 - 20:51
- 0
- axxel
- Oni to sami od seba riešiť nebudú... to by museli Košice dat podnet
- 26.3.2025 - 20:53
- 0
- DocentMladsi
- jasne, ved nech daju
faulovat sa nema - 26.3.2025 - 20:56
- 0
- LenTak93
- toto odkiaľ máte?
Disciplinárny poriadok SZĽH uvádza, že disciplinárne konanie sa môže začať na základe podnetu od oprávnených subjektov (napr. klubov, SZĽH), ale aj z vlastnej iniciatívy disciplinárnych orgánov, ak sa dozvedia o možnom disciplinárnom previnení. - 26.3.2025 - 21:25
- 0
- axxel
- No už vidím, ako oni zajtra sami od seba riešia Joslinga ... to ani náhodou nebudu
- 26.3.2025 - 21:30
- +6
- thovthKe
- to ako vážne, že trio čo dalo P. stopku za nič, z ničoho nič sadne a trestá?
- 26.3.2025 - 21:36
- 0
- fanke27
- Jasné, že nebudú.. Rapáč po dvoch vyšších trestov za sebou veselo hraje a strieľa góly, kde oni niečo budú riešiť normálne a jedným metrom…
To je fakt totálny bordel celá tá komisia rozhodcov a naši rozhodcovia. Hnoj totálny - 26.3.2025 - 23:50
- +2
- wilkinson22
- Rapac mal stopku po prvom treste po druhom skončili rozhodcovia
- 27.3.2025 - 7:18
- 0
- WERTYU
- Ale za ten zakrok mal skoncit aj Rapac…
- 27.3.2025 - 7:26
- 0
- Fandimhokeju
- Ale skončili po úplne inej udalosti, nie o potrestaní, alebo nepotrestaní Rapáča.
- 27.3.2025 - 8:06
- 0
- wilkinson22
- Oficiálna
- 27.3.2025 - 8:29
- 0
- laugo29
- Dnes boli Kosice opat velmi porazitelne a obrovska skoda ze sme to nevyuzili! Dnes sa mozno rozhodlo o celkovej serii! Dochadzaju sily. 10ty zapas za 15 je obrovska davka.
A to zase len ukazuje ze sezonu sme uz po niekolkykrat nezacali dobre a potom chytame zajaca za chvost o prvu 6ku a nakoniec hrame predkolo kde si vycerpame hned vela sil v 5ich zapasoch. Grigals uz asi tiez ma toho viac a viac na ramenach. Mcdougall bol najvacsi omyl.
Ja som presvedceny ze keby sme s tou formou z poslednych par kol isli hned do svrtfinale tak postupime. Teraz uz neviem neviem. Samozrejme verim stale ale nie som az taky optimista ako po prvych dvoch zapasoch tejto serie.
Kosice trochu zapli a hrali lepsie ale dnes znovu vypli a mali sme sancu to strhnut na nasu stranu! Skoda.
A este aby nam neodstavili Joslinga na dalsi zapas. - 26.3.2025 - 20:51
- +6
- micu79
- Josling dostane samozrejme stopku Košice by boli sprosté aby to nedali na podnet sa nam to vrátilo.
- 26.3.2025 - 21:14
- +4
- Pukky
- Josling mal byť za pichnúť vylúčený do konca zápasu. Hrubá chyba rozhodcov. Kolká už?
- 26.3.2025 - 21:19
- +3
- LuukyBB
- Súhlas, preto sa čoraz viacej divím, ako dokáže čoraz viacej ľudí na tomto fóre písať, že predkolo je výhoda...
A to nehovorím ako sa môže prípadných 5 zápasov navyše natiahnuť o predĺženia, nejaké šarvátky alebo zranenie.
Klub z predkola je v tempe, ale na druhej strane je tím, ktorý môže oddýchnuť, doliečiť a je úlohou profesionálov z realizačného tímu, aby udržal tím v prevádzkovej teplote, a správne nastavil tréningový režim.
Zaujímalo by ma, koľko trénerov z extraligy by odpovedalo na otázku, či je výhodou, že ste v predkole, kladne. Tuším, že ani jeden... - 27.3.2025 - 10:11
- +3
- Pukky
- Malo by to pozitivny vplyv, ak by bol začiatok sezóny. Predkolo by dalo výhodu zapasovej praxe a zohratia sa. Ale teraz na konci sezóny, po absolvovaní vyše 50 zápasov, je to záťaž navyše, ktorá zvyšuje únavu a riziko zranenia.
- 27.3.2025 - 10:33
- 0
- Flak108
- Plus keď chyti team zo zapadu dva krát východ. Je rozdiel hrat v rámci regionu a cesty cez celú republiku. Tam je to asi dosť masaker.
- 27.3.2025 - 10:53
- 0
- Fandimhokeju
- Alebo opačne.
- 27.3.2025 - 11:42
- +1
- Flak108
- Jasne to som teraz myslel z pohľadu tn ale platí to pre všetkých.
- 27.3.2025 - 12:29
- 0
- FP-jakubj
- No a teraz si zober take Finsko Svedsko alebo Nemecko, kde sa nacestuju omnoho viac nez na SK.
- 27.3.2025 - 12:32
- 0
- Flak108
- A oni asi nelietaju, že?
- 27.3.2025 - 13:20
- 0
- FP-jakubj
- Neviem ako vo Finsku/Svedsku, ale v Nemecku jazdia normalne autobusom. Po dialniciach to zase tak komplikovane nie je, najhorsie to maju asi z Berlina, odkial je to vsade daleko.
- 27.3.2025 - 14:06
- 0
- martin_aston
- Gratulujem k víťazstvu, Košice. My sme tento zápas prehrali v čase do druhého gólu, potom už sme len naháňali zajaca za chvost.
Napriek tomu, že ste narobili kopu faulov a chýb, nedokázali sme to využiť, preto ste zaslúžene vyhrali.
Cemanove vyplakávanie v pozápasovom rozhovore bolo nedôstojné. - 26.3.2025 - 20:53
- +4
- thovthKe
- Ceman zvyčajne uzná aj kvalitu súpere. Čo je nedôstojné? To je postup TN,plakať na DK ... ok aj keď uznám Lamper a pichnutie, ale kua začo, prečo Petráš? Koho likvidoval?
Jaaj, Trenčín (nič v zlom, to sa vám vráti) - 26.3.2025 - 21:26
- +9
- martin_aston
- Jeho vyplakávanie je nedôstojné.
Naši funkcionári využili možný prostriedok. Netvrdim, že sa mi to páči (ani nepáči, nemám vlastne na to zatiaľ celkom názor), ale toe reči, Aj tu v diskusiách o tom, ako rozhodcovia tlačia Duklu, sú úsmevné. Slabo pískajú, v jednom zápase rozhodne vo váš neprospech. Ale to je všetko, a je to trápne sa vyplakávať pred kamerami. - 26.3.2025 - 22:15
- +3
- Pietro10
- nerozumiem co nedostojne povedal ? ze si pozrieme kazdu minutu zapasu a ked nieco najdeme, podame podnet na DK. Ved povedal, ze bude robit to iste co vy, cize Vase skumanie zapasov a vyhrabavanie faulov je nedostojne, dobre som pochopil?
- 27.3.2025 - 9:07
- +4
- martin_aston
- Neviem, či sa to dá nájsť. Ak áno, pusti si. V originále, tie preklady sú veľmi veľmi "voľné". Hneď asi prvé tri vety, s tým začal (a teda vlastne odpovedal niečo úplne iné ako sa ho komentátor pýtal).
A je to vidieť aj na záberoch zo striedačky, keď sa rozčuľuje aj pri úplne ocividných fauloch. - 27.3.2025 - 9:26
- +1
- thovthKe
- Ceman počas zápasu je emotívny, hočí na zebry... ale kua daj raz kedy po zápase v rozhovore znevažoval súpera?
- 27.3.2025 - 22:03
- 0
- martin_aston
- Kde som napísal, že znevažuje súpera?
- 27.3.2025 - 22:34
- 0
- martin_aston
- A k DK, vyjadroval som sa už inde. Je to nástroj, využili sme my, využite ho rovnako. Padni komu padni. Nemám potrebu za každú cenu hájiť svojich, ak pochybili. Ani nevidím všade sudcovské sprisahanie.
- 27.3.2025 - 22:42
- +2
- Fandimhokeju
- Ceman bol väčšinou pozápasových rozhovoroch nad vecou. Ale udalosti minulých dní už sa boli za čiarou.
A čo tak Fín po prvej tretine, keď asi 2min debatoval s rozhodcami. Asi ich dôstojne
chválil. - 26.3.2025 - 22:41
- 0
- Jimmy Tulipan
- Ono Ceman bol nasratý riadne na tú pasikavú bandu. Ja chápem, že na nich huláka a nechcú k nemu chodiť, ale toto čo dnes predviedli, ako arogantne sa k nemu správali, žiadne rozhodnutie mu neboli ozrejmiť to bolo okaté.
Jeden z hlavných mal na prilbe mikrofón. Bolo to konečne v prenose? - 26.3.2025 - 23:31
- +2
- Profesor
- myslím ze len kameru
- 27.3.2025 - 0:00
- 0
- martin_aston
- Presne pretože stále iba pindá, tak za ním potom nepôjdu. Niet sa čomu čudovať.
- 27.3.2025 - 9:27
- +1
- martin_aston
- Ak Hämmäläinen porušil nejaké pravidlá, nech je potrestaný. Ak nie, tak nerozumiem tomu ublíženému plakaniu.
Či to je preto, že za hulvátsky sa správajúcim Cemanom, ktorý rozhadzuje rukami aj pri úplne jasných fauloch už sudcovia ani nechcú chodiť? - 27.3.2025 - 9:33
- +4
- radopKE
- Ja som ešte Cemana vyplakávať nevidel. A to je u nás už nejaký ten týzdeň. Ale má tiež len jedny nervy a vidí, čo sa deje a všetko má svoje hranice, takže sa mu ani nedivím..,
- 27.3.2025 - 6:43
- 0
- martin_aston
- Ja som videl, včera. A rozhodcovia pískajú zle na obe strany.
Ja chápem, že čakáte útok na titul a zatiaľ máte zásadný problém poradiť si s tímom z predkola (asi sme viacerí trochu prekvapení), ale vyhováranie sa na rozhodcov Vás do SF nedostane. - 27.3.2025 - 9:30
- +4
- riskohrasko1
- Z čoho prekvapení? Stav serie 3:2 pre Košice,aké to je prekvapenie? Či malo byť 4:0? XY štvrtfinale sme odohrali s vysledkom 4:2 pre Košice.Pamatám si keď nám stupka po prehre povedal ,že Košice sú asi už unavené a náslesne (myslim že Piešťany) prehrali 3 zápasy v rade a vypadli.Chápem eufóriu v TN ,ale zatial žiadne prekvapenie nevidím.
- 27.3.2025 - 10:05
- +2
- martin_aston
-
Tak jednak, nemyslím si, že veľa ľudí čakalo, že vyhráme 2 zápasy (jasné, ako fanúšik držím palce, ale reálne som to aj ja videl tak na 1), jednak tie zápasy sú veľmi vyrovnané.
A mne to tak pripadá z diskusii, akoby si frustráciu z nie úplne očakávaného vývoja veľa fanúšikov KE ventilovalo cez rozhodcov (ktorí robia chyby, ale povedať, že iba v prospech TN nezodpovedá realite).
Ja osobne sa, ako pamätník sérii 90. rokov veľmi teším z tejto série, a som prekvapený z tých frustrácií. - 27.3.2025 - 10:29
- +8
- Flak108
- Presne si to vystihol. Aj mne to tak pripadá. Som to akurát písal dole.
- 27.3.2025 - 10:54
- +3
- riskohrasko1
- Sú fanúšikovia ktorí nezvládajú a sú aj na jednej aj druhej strane.Ja som nečakal žiadnu jednoduchú sériu ,ani výsledok 4:0.Takže preto tento stav ako som pisal nieje pre mňa žiadne prekvapenie.
- 27.3.2025 - 10:56
- +1
- Flak108
- Presne tak, však o tom je hokej, zvlášť playoff. Tam sa tie emócie prejavuju ešte viac. Pekne a otravne zároveň.
- 27.3.2025 - 12:30
- 0
- radopKE
- Ani ja. Ja som tipoval 4:2 pre nás veľmi som sa tešil na Trenčín. Zatiaľ má táto séria všetko čo treba 🤭
- 27.3.2025 - 12:44
- +2
- mamina
- pravda...
- 27.3.2025 - 13:48
- 0
- martin_aston
- Súhlas!
- 27.3.2025 - 14:50
- 0
- Kekot
- typicky cemanovsky vykon - upotene a ubetonovane vitazstvo o gol s mizernym hernym prejavom , hviezdy Chovan a Mikus absolutne neviditelny
- 26.3.2025 - 20:53
- +3
- rastislavke
- Utrpeli sme víťazstvo : Trenčín si však nezaslúžil vyhrať. Dnes chyba brankára Trenčína a skvely Janus. Rozhodcovia zachovali standard. Letisko treba zúžiť, prežitok doby.
- 26.3.2025 - 20:53
- +1
- V_S_Z
- Bude to lepšie, ja si uz aj myslim, ze teraz nam to široke klzisko nevyhovuje, ak ma súper rýchlych hráčov sme v nevýhode, na 60x26 padne aj viac gólov, divákov to bude viac baviť
- 26.3.2025 - 21:10
- +2
- rastislavke
- hokej sa posunul: už sa hrá iný hokej ako 10-15 rokov späť. Malo to svoje miesto v dobe. Ale treba viac kontaktu, menej času na premýšľanie, rozohrávku a ťahanie. Tiež súhlasím, že nám a tomu, čo chce Ceman hrať s KE, to nesedí.
- 26.3.2025 - 21:23
- +2
- roa
- V Senáte nie je jasné nič viď Rapač.
- 26.3.2025 - 20:55
- 0
- micu79
- Zas len jeden gol ako naposledy v Košiciach to je bieda takto sa nedá zvíťaziť hlavne ma dnes hnevali fauly v Košickom pásme tam by som im vyčistil žalúdky.
Ja viem že už majú chalani toho dosť ale musia bojovať. Ale Košice tiež nič moc a to hrali doma.Piatok dúfam že bude 3:3 séria a rozhodne sa v Košiciach. - 26.3.2025 - 20:59
- +2
- Profesor
- bez presiloviek je trencin neškodný
poriadne ho v druhej tretine rozhodcovia postavili na nohy...
ten súboj pri mantineli kde nám 2 krát skroscekovali havrilu ...
dúfam ze oplatime rovnakou mincou - 26.3.2025 - 21:02
- 0
- kabelko55
- Zase sme dostali lacný prvý gól potom Ke zvýšili a už len čakali co budeme hrať, a keďže sme nevedeli dat gol stačilo to hrať takto. Toto vôbec bebol zápas hodný PO. No ale to je možno tým ze hráči nevedia co sa bude pískať tak k tomu aj tak pristupujú.Josling odohral všetky zápasy v sezóne dnes sa ale asi posadil sam na tribunu
- 26.3.2025 - 21:03
- 0
- AryaStark
- Dnes asi najslabší zápas v sérii.
Škoda,že sme viac nezamakali a nešli tomu viac naproti.
Tých síl už ale asi nemáme na rozdávanie.
Ak doma uspejeme,tak ten KE ľad nám celkom svedčí a stať by sa mohlo kadečo.
Doma dúfam v plný dom.
Veď to môže byť posledný zäpas sezóny.
Dnes fakt škoda tretí bod nebol ďaleko.
- 26.3.2025 - 21:04
- +2
- Profesor
- po dvoch odpiskanych presilovkách pre kosice muselo prísť okate kompenzovanie, myslite ze je náhoda ze na tresty 4:5 pre Duklu
robili veľmi dobre dnes ale trencin dostal presilovky v rozhodujúcich chvíľach zápasu
Naši parada defenzívny hokej... pripomina mi to ten "škaredý hokej" v titulovej sezóne 22/23 - 26.3.2025 - 21:05
- +1
- kabelko55
- A v poslednej našej presilovke to akože od McDougalla bol faul?..o rozhodcoch na obe strany treba pomlcat.
- 26.3.2025 - 21:11
- +1
- M4TO
- Tolko neodpiskanych faulov zo strany tn a alibistickych obojstrannych vyluceni ze mozte im velmi dakovat
- 26.3.2025 - 22:22
- +4
- DocentMladsi
- dva momenty dukly ktore robia celu seriu
1. nevedia ze treba prejst za cervenu a az potom nahodit na mantinel(zbytocne icingy)
2. zbytocne utocne fauly
- 26.3.2025 - 21:07
- +2
- lesslie69
- Neďaleko nás sedeli fanúšikovia Dukly.Medzi nimi sivovlasý pán,ktorý mal značné problémy s chodením a pohybom celkovo, postaviť sa zo sedadla mu museli pomáhať kamaráti,napriek tomu,že mal francúzsku barlu.Takýto človek precestoval polovicu Slovenska, aby povzbudzoval svoj klub. Pane,neviem kto ste,ale snímam pred vami klobúk.
- 26.3.2025 - 21:17
- +45
- mamina
- Jeden z najväčších fanúšikov Dukly, volá sa Tonko... hovoril mi, že pôjde, má môj obdiv..
- 26.3.2025 - 21:49
- +12
- lesslie69
- Aj môj.Pozdrav ho.
- 26.3.2025 - 21:51
- +9
- mamina
- Samozrejme, vybavím... a rada.
- 26.3.2025 - 22:00
- +5
- patuso
- Pamätam si ked sme hrali v Martine a z domaceho sektoru lietali sklenene flase medzi nas a zasiahla ujca Tona do hlavy...
- 27.3.2025 - 13:03
- 0
- kabelko55
- V piatok by som nasadil Tomíka namiesto Kalisa, ten sa už stratil. Potrebujeme nejakú aj keď drobnú zmenu a vieme ze nemame kde inde, lebo do brány nemá kto a do obrany tiez
- 26.3.2025 - 21:17
- 0
- dusanTN
- Zmena bude ked Josling dostane stopku.
- 26.3.2025 - 22:48
- 0
- dzuro61
- No ja neviem...podla mna ho nepichol ,taký háčik-seknutie. Nič vážne ,pohodka😉
- 27.3.2025 - 7:18
- +1
- M4TO
- Nieco ako lamperov hacik to bolo.
- 27.3.2025 - 9:10
- +2
- dzuro61
- To vobec...Lamper evidentne pichol na hruď/telo ,Josling to spravil na zapästie/predlaktie.
- 27.3.2025 - 9:41
- 0
- axxel
- Vážne?... pozri si to ešte raz
- 27.3.2025 - 9:45
- +1
- kubinho
- ale uplne, ze dva totozne zakroky to boli, jak cez kopirak
- 27.3.2025 - 10:47
- +3
- jurssik
- Ako cez kopirak
Vieš čo je pichnutie hokejkou?
Samozrejme, oboje sú hlúpe fauly, len pichnutie sa posudzuje inak.
Ale srandovné, ako sa hneď snažíš postaviť zákroky do tej istej roviny a keď nepríde trest tak tu budeš písať o pomáhaní. - 27.3.2025 - 11:05
- 0
- axxel
- Keď Košice nepodaju podnet tak trest nepríde... a chcem veriť, že nepodaju ... ale zákrok rovnaký ako Lamperov
- 27.3.2025 - 11:15
- 0
- kubinho
- tu ziadna dalsia diskusa nema vyznam, tuto facebookovu uroven si nechaj inam
- 27.3.2025 - 12:41
- +4
- Lukash_ke
- Vidíš to máš tak, keď budete dávať podnety na takéto mini prdoviny, tak sa tu potom budeme naťahovať na tom, či to bol háčik alebo sekerka.
- 27.3.2025 - 14:36
- 0
- dzuro61
- Pozrel som si to. Deyl za branenie v hre(Josling hitovany bez puku) ,Josling sekol háčikom ,Deyl sa chytil za ruku.
- 27.3.2025 - 12:01
- 0
- axxel
- Sekol hacikom... tak bud sekanie alebo hakovanie... načo sa ti to viac podobalo?
- 27.3.2025 - 12:18
- 0
- dzuro61
- Sekanie
- 27.3.2025 - 14:37
- 0
- Urpiner17
- Vieš…máš takú vec na hokeji…sa to volá vesta…a ver alebo nie, vesta ti konci približne pod rebrami….a drží sa nie za ruku…
- 27.3.2025 - 12:18
- 0
- MackoPu
- Sakra to je skoda. Zase tesne a po blbom utocnom faule.
- 26.3.2025 - 21:18
- +2
- Analytix
- Gratulacia do Kosic.
- 26.3.2025 - 21:19
- 0
- Gerlach2655
- Pre mna ako nazaujateho v tejto serii strasne nudny hokej dneska na tom letisku,minimum sanci minimum vzruchu ale kosice sa pomaly dvihaju zda sa
- 26.3.2025 - 21:23
- 0
- Tino
- Herna : Disciplina a doslednost isla oproti predoslemu zapasu opat dramaticky dole, vyrabane hafo chyb aj ked nie sme pod tlakom supera,rozmyslam ci je to nesustredenost,alebo lahostajnost.
- 26.3.2025 - 21:24
- +2
- Proky99
- Nehrame dobre stale zial
,vysiel nam herne jedine 4. zapas inak stale obrovska trapenka. V piatok verim ze vypustime cerstvych a odpocinutych Lampera s Petrasom a to nakopne muzstvo.
Plus vetrat kabinu pravidelne, stale v nej nie je cisto, aj ked lepsie ako po prvych 3 zapasoch.
Zo vsetkych dnesnych podnetov co Trencin nazbiera na disciplinarnu komisiu, sa hadam najde nejaky na Ferenca ten by potreboval na par zapasov odpocinut a vytiahnut Bartosa. - 26.3.2025 - 21:27
- +2
- lesslie69
- Ferenc je tragéd,spolu so Šedivým.Keď sa tam motali kolo našej bránky s pukom,stále sa mi zvýšila tepová frekvencia. Radek napriek dvom kiksom dnes podstatne lepší ako tí dvaja dreváci.
- 26.3.2025 - 21:33
- +2
- Proky99
- Navrat Parleta a zaradenie Bartosa by sialene pomohlo, ale tak Ferenc tam mal par drgnuti sa mi zda ze aj jeden nasraty rozhovor, mozno nieco komisia zosmoli na par zapasov.
- 26.3.2025 - 21:44
- 0
- tulen - kosice
- odovzdávanie pukov v celej 3. tretine, hrubé chyby košičanov vo vlastnom pásme, ale dnes veľká vďaka za janusa a za krivé ruky trenčanov ... k zebrám škoda reči, duo orolín so štefíkom hovorí za všetko ... v piatok prosím ukončiť 🖤🧡
- 26.3.2025 - 21:34
- 0
- Podarcis
- Dnes to bolo duo Orolin a Snasel...
- 26.3.2025 - 22:04
- 0
- tulen - kosice
- jasné: error ... sorry
- 27.3.2025 - 6:51
- 0
- evgeni71
- inak tuším pred koncom druhej tretiny keď orolín vylučoval tak strašne šaškoval s rukami ako keby robil nejaký breakdance
- 27.3.2025 - 9:14
- 0
- Podarcis
- carovne kruhy
- 27.3.2025 - 12:55
- 0
- Podarcis
- Takto dopadnu aj slabsie zapasy Kosic, ak maju v brane brankara 😉
Som rad, ze si to konecne uvedomila aj vacsina tunajsich diskuterov z KE tabora - 26.3.2025 - 21:36
- 0
- LenTak93
- Si si istý? Ale Ceman hovoril pred štartom série aj o chorých hráčoch.
- 26.3.2025 - 21:58
- 0
- axxel
- Neviem je mi to divne, ze je tak dlho chory ... preto sa pýtam
- 26.3.2025 - 22:02
- 0
- Tnkovac
- Krivosik by mal byt najskôr na začiatku semifinale
- 26.3.2025 - 22:09
- 0
- Tnkovac
- *ak to v nedeľu doma vyhráte 😉
- 26.3.2025 - 22:10
- 0
- axxel
- Vďaka za info ... do nedele ďaleko, ešte je tam piatok
... uvidíme
- 26.3.2025 - 22:18
- 0
- Tnkovac
- Jasne
ale je to info čo som dostal v nedeľu tak uvidíme
- 26.3.2025 - 22:31
- 0
- Profesor
- mame istotu ze sa minimálne raz vrátime do steel areny
- 26.3.2025 - 21:54
- +1
- mamina
- Ten prvý gól Gusta asi hodne mrzí.. tento zápas sa mi páčil asi najmenej zo všetkých.. bojujeme ďalej, ešte nie je koniec..
- 26.3.2025 - 21:59
- +3
- mannheim
- Od druhej tretiny sa to už dalo Katka, len to naháňanie sa po tej väčšej ploche je také neprajúce dobrému hokeju. Za mňa stále hráme zbytočne nedisciplinovane keď sa rozbehneme, znova nás stopne oslabovka. Inak nezdá sa ti Kati, že táto nová vlna fans zbytočne rieši viac veci čo nesúvisia priamo s hokejom než hokej samotný ? Takí opúšťací sa mi zdajú trochen viac…
- 26.3.2025 - 23:13
- +7
- mamina
- Ad1: Ano, tá nedisciplinovanosť nás zráža na kolená...Aj šance si dokážeme vypracovať, len máme slabú efektivitu..
Ad2: Svätá pravda Maťko... my sme holt stará škola, neboli sme takí umrkotaní na všetko... a hokej ako taký bol vždy na prvom mieste, od toho sa všetko odvíjalo... - 27.3.2025 - 10:18
- +6
- Baco11111
- Tak dnes bol ten kopanec od kobyly oveľa slabší ako v pondelok, ale ešte to vydalo. Tak som veľmi zvedavý čo jej veterinár naordinuje v piatok.
- 26.3.2025 - 22:20
- 0
- Kessi
- Super chlapci, víťazstvo teší, v piatok sme v TN a fandime!!!!
- 26.3.2025 - 22:21
- 0
- Ketchup_Boy#81
- To ako vážne Košice nedali v 3 tretine strelu na bránu? V oficiálnom zápise 0:13 strely v 3 tretine. Doma nedať strelu na bránu za celú tretinu? 😀 to som už veľmi dávno nevidel.
- 26.3.2025 - 22:50
- +2
- Jimmy Tulipan
- Po zapase v ZC s BB a po tom nevýkone ktorý predviedli som si povedal, že kým ich neuvidím hrať hokej na aký majú tak moje miesto zostane prázdne.
Po tretom zápase si ma opäť získali nasadením a hrou.
No dnes sme hrali len jednu tretinu. Prvú. V druhej to bolo fiasko a tretiu sme len bránili. Napodiv sme náskok ubránili úspešne, čo som nečakal.
Dnes hviezda zápasu za HCKE určite Janus. Zaujímalo by ma len, zaco bol vylúčený
No páčil sa mi aj Rogon.
Keďže sa Trenčín vydal touto cestou, očakávam podnet od našich na jednoznačné Joslingove pichnutie.
Či pôjdem na ďalší zápas je otázne. Dnes ma to bavilo jednu a pol tretinu, aj atmosféra urobila svoje.
Uvidím čo ukážu v TN a potom sa uvidí.
- 26.3.2025 - 23:45
- 0
- axxel
- Janus za podrazenie ... ešte aby z toho nebola stopka
- 27.3.2025 - 7:18
- +1
- Janciar17
- Janus dostal nesportove spravanie, myslim
- 27.3.2025 - 9:26
- 0
- MackoPu
- Na to, ake boli predpoklady pred seriou, su to z pohladu KE velmi slabe vysledky, resp. z nasej strany opat napriek prehre dobre plejafovo odohrane. Bohuzial v takychto tesnych zapasoch treba trochu stastia a to dnes nebolo. Najma pri prvom inkasovanom gole.
A pri nasich zakonceniach chybal klud. Vpredu efektivnejsie muzstvo by to dnes uhralo.
Dnes mi na letisku chybal rozhraty Bezuch. - 27.3.2025 - 0:07
- +3
- Profesor
- takže už nehráte na 300%?
už sú slabé kosicke výsledky... - 27.3.2025 - 0:09
- +8
- riskohrasko1
- Že nenapišeš kolko šťastia ste mali predtým,aj včera.Košice hrali na výsledok a účelovo.😉
- 27.3.2025 - 5:26
- 0
- radopKE
- Sranda čítať, ako si si poplakal a hneď sa aj utešil. Na predpoklady sa nehrá a tie výsledkovo slabé Košice ste mali rozbiť a rozdupať. Nevydalo. A tie rečičky o šťastí. Pohľadaj ešte niečo🤔 Ale vieš ako sa vraví -“šťastie praje pripraveným”.🫡
- 27.3.2025 - 7:03
- +1
- weefoe
- Však aj vy máte letisko
- 28.3.2025 - 7:47
- 0
- riskohrasko1
- Nechapem čo tu píšete.Toto hra Ceman v každom play off.Či to bola majstrovska sezona ,alebo tá kde sne vypadli v semi.Ak vyhravame v 3 tretine ,tak už hráme len v obrane a kazime hru.Valábik sa z toho isiel po... že ako to máme vymakane.Je aj pravda že nám to vychádzalo.Aj v tejto zkl.č.sme mali najlepšiu obranu.Takže u mňa spokojnosť.
- 27.3.2025 - 5:09
- +1
- axxel
- Podstatný rozdiel je v tom, že v tej majstrovskej sezóne keď sme vyhrávali po 2 tretinách, tak už som vedel ze je dobre, že to uhrame... teraz to tak nie je vôbec, robíme hlúpe fauly a o zbytočných chybách a prihravkach v obrannom pásme ani nehovorím
- 27.3.2025 - 7:21
- +7
- riskohrasko1
- Áno ,teraz to nieje také jednoznačné len narážam na to ,ako sa všetci čudujú čo hráme v 3 tretine.Napríklad v 4 zápase v TN sme to zahrali na konci na vlas rovnako ako v tom čase o ktorom píšeme.
- 27.3.2025 - 8:06
- 0
- ZACHI.m
- to tu naozaj nikto nenapísal, že 3/12 ?
- 27.3.2025 - 8:16
- +2
- Peryo
- J.M do Trenčína ďalší rok? Ak hej tak to bude ostrejšie privítanie ako Čibino v slovane
- 27.3.2025 - 8:53
- 0
- patuso
- Peryo: Tak ze by predsa pravda ? Uz sa to tu mihlo tato tema tak v januari..
- 27.3.2025 - 9:23
- +1
- Peryo
- Viem ale teraz som to počul dosť konkrétne
- 27.3.2025 - 9:30
- 0
- patuso
- Peryo: Ak by to vyslo tak chalanisko by musel makat v kazdom zapase aj treningu na 200%...
- 27.3.2025 - 10:22
- +1
- Flak108
- Tak to nech sa klub pripraví na vrucne privitanie. 😄
- 27.3.2025 - 12:28
- +2
- Peryo
- To bude zrejme prekonanie Čibina v Slovane
- 27.3.2025 - 16:20
- +1
- Mikulášan
- hnoj: Ja dúfam, že KE vypadnú, lebo to čo hrajú oni za hokej, to je jeden veľký h-n-o-j. Na to sa nedalo kukať. To ten TN bol o míľový krok kreatívnejší a pozeratelnejší. Ako, ak toto má hrať možno najväčší ašpirant na titul, tak to radšej dajme ten pohár víťazovi zápasu Horná Dolná - Dolná Dolná. A opäť sa dostanem k tej našej "kvalitnej" lige, ktorá sa tu spomína v pomali v každej diskusii. iNatíska sa mi otázka, kde sú tie štvrť, či semi finálové súboje ZV-BA, KE-BA, TN-KE atď, ked tými sériami žila skoro celá republika. Včera nedokážu ludia vypredať zimák na takýto zápas? Či v KE aleebo aj v SNV včera. Celkovo na playoff aby bol poloprázdny zimák, to je des. Atmosféra nič. Nula celá nula nič. Už len preto prajem postup ZV a TN a som rád, že ďalej šla aj ZA, lebo proste tam tie zimáky žijú. Som rád, že vo ZV ludia nakoniec prišli na to playoff a je to tam tak, ako to má v tejto fáze vyzerať.
Slabota včera proste. Ako nezainteresovaný divák to hodnotím negatívne. - 27.3.2025 - 8:54
- +10
- aRt
- Len ci by to dej ZV na ten zimak prisli keby idu na 3. zapas za stavu 2:0 pre SNV. Takto mali euforiu. Vsetci si velmi dobre pamatame ako ludi v ZV ubudalo ci uz vo finalovej serii, alebo tej rok na to. Ty si daj pohar komu chces, ten za vitazstvo ligy nechaj tak radsej.
- 27.3.2025 - 9:52
- +1
- Prima
- Podľa mňa zaujímavý zápas. Je však neuveriteľné, že Trenčín ktorý mal byť outsider v tomto štvrťfinále je vyrovnaným súperom. Mne sa jeho hra páči viac.
- 27.3.2025 - 8:59
- +7
- dusan1980
- Nemastny neslany vykon dve tretiny ako v zakladnej casti
Vypustene suboje hlavne Laurencik, Zaborsky, Hudec a Krajc a MacDougall
Od zaciatku playoff sme sli naplno ale poledne dva zapasy to bolo tak na 70%
Verim ze teraz sa vypneme a vratime k 100% nasadeniu
Inak faul MacDougalla bol riadna komedia
Asi taka ako cirkusant na striedacke Ceman - 27.3.2025 - 9:01
- +3
- axxel
- Tak včera konečne aj ten váš tréner ukázal nejaké emócie
- 27.3.2025 - 9:05
- +1
- jurssik
- Presne
zahraniční tréneri len kukajú, čo sú tu rozhodcovia schopní pískať. Ja by som sa nezdržal, pri tom treste pre MacDougalla za nedovolené bránenie, vtedy by som tam skočil. Ale tak isto aj v KE asi krútia hlavami nad niektorými verdiktmi
- 27.3.2025 - 9:11
- +2
- aRt
- Ale jasne, na rozhodcov tu nadava cela hokejova obec, len Satanko si ich tu ide cicikat. Najhorsie na tom je, ze oni ani nie ze by chceli jednemu pomoct a druhemu uskodit, oni su len mimo ze uskodia vo vysledku obom tym jak piskaju.
Neviem (nie som sudi) co je tazke na tom, ze si nastavim urcity meter a ten dodrziavam. A nie ze to co odpiskam v prvej tretine uz neodpiskam v tretej aby som neovplyvnil vysledok alebo vice versa, lebo je to nonsens. - 27.3.2025 - 9:55
- +1
- jurssik
- Kedysi počas sezóny chodili pískať rozhodcovia z CZ. Tam je teraz menej zápasov (a viac rozhodcov). Neviem ako to je teraz. Môžu pískať SK play off?
- 27.3.2025 - 11:07
- 0
- LenTak93
- Chyby rozhodcovia budú robiť. Stále. Na to, aby to tak nebolo, tak zápasy by snáď musela posudzovať umelá inteligencia.
V Česku sa celé playoff navážajú do rozhodcov a zároveň do rozhodnutí komisie. Taktiež nechápu dĺžky rôznych "stopiek". Nemyslím si, že toto by bolo riešenie.
A ďalšia vec, že "95%" ľudí, čo sleduje hokej, si v živote neprečítalo celé pravidlá a ani nepoznajú definície jednotlivých zákrokov. - 27.3.2025 - 11:15
- +1
- Fandimhokeju
- Ja patrím tiež k nim a to percento by som navýšil hoci aj na 99.5.Ja len, čas od času, keď sa vyskytne nejaká nezrovnalosť, tak si vyhľadám konkrétny paragraf, ale zase väčšinou bez súvislostí.
- 27.3.2025 - 11:51
- 0
- Fandimhokeju
- To čo sa deje v Čechách s rozhodcami a komisiou je podľa môjho názoru ešte horšie ako u nás. To evidentne podkopnutie sparťana Daňom po prerušení hry, by sa malo premietať ako inštruktážne video. Ani dodatočný trest za to nedostal. Ahl v tomto kontexte vyzerá nevinný ako dieťatko.
- 27.3.2025 - 12:30
- +1
- jurssik
- My tiež nehráme ktovieako oslnivo teraz. Naozaj prvé 3 zápasy boli z našej strany lepšie. Bolo tam nasadenie, aj kúsok šťastia v game 3, no hlavne malo to šťavu. Za mňa štvrtý zápas sa ukazuje ako kľúčový, za stavu 2:1 v sérii sme doma nepridali. Košická odolnosť. Klobúk dole. Včera tiež súper vyhral zaslúžene. Nie je na čo sa vyhovárať, teraz treba zabrať a dať do toho všetko. Zlomiť sériu späť na našu stranu.
Dukla till I die! - 27.3.2025 - 9:04
- +5
- dusan1980
- Suhlas
- 27.3.2025 - 13:44
- 0
- CoachHCKE
- HC žiaľ od jesennej repre prestávky majú veľmi nevýrazný prejav a viacero hráčov už malo byť dávnejšie posadených na tribúnu, aby si to trochu zrovnali vo svojich hlavách akou cestou sa bude uberať ich kariéra. Majú vytvorené podmienky na svoju prácu (dúfam, že viacero hráčov to berie aj ako zábavu a radosť zo športu...) a na to aby podávali 100% výkony. Avšak opak je pravdou a to platí aj pre p. Cemana, ktorý si nevie urobiť poriadok ani na striedačke a ani v kabíne a naopak sám vytvára chaos večným fu.kovaním na všetko dookola. Áno, rozhodcovia sú mierne povedané zakomplexované individuá (česť výnimkám), ktoré jedine na ľade vedia dokázať svoju "dôležitosť", len bohužiaľ nie pre tento šport, ktorý rozdeľuje (naša liga) a zbližuje (MS a repre) fanúšikov tejto krajiny. Celkovo je naša liga poznačená viacerými vecami, ktoré ešte viac zvyšujú nevraživosť nielen smerom rozhodcom, ale aj hráčom, funkcionárom a fanúšikom. Ale späť k HC, včera výkon na úrovni bežného kola a nie PO, nikto ste tu nespomenuli napr. Rosandiča (bývalý celkom fajn repre obranca, ktorý mal osobné ambície po rozohratí sa v KE ísť niekam von...), včera nedosahoval ani úroveň lepšieho juniora. Samé chyby a o nezmyselných vylúčeniach v čase keď to mohol súper dokonale využiť, ani nehovorím. Pollock je ďaľší čo uveril v sám seba aj so svojim agentom, že keď mal čísla v základne časti, tak už pôjde min. do ligy smerom na západ od nás (bol tam záujem Red Bullu) a v PO už nemusí hrať. Mohol sa práve naopak ukázať, že je ten "rozdielový" hráč. Žiaľ nič z toho. Je smutné vidieť tento vo väčšine prípadov preplatený tím, ako nezodpovedne si plní svoje zmluvné podmienky a nemá úctu nielen k svojmu zamestnávateľovi, ale ani k svojim fanúšikom a tým myslím nielen sektor A11. Nie v dávnej minulosti si vedeli ísť aj sadnúť na pivo a pokecať hoci aj len na ulici v meste s niektorým hráčom, dnes väčšinu keď stretnete v meste ani netušíte, že berú plat od HC a sú hráčmi A tímu. A už len na záver nie je partia ani v kabíne. Mnohí z Vás si pamätajú ako museli opustiť hráči mužstvo (Faith,...) ako sa "previnili" voči štatútu hráča (a to hlavne tým, že chceli dať partiu cez PO do pohody hoci aj tým, že sa opijú a keď treba aj vysvetlia niektoré veci interne), dnes žiaľ tento tím nejde spolu ani na pivo... Smutné. No nič, držme im palce nech to zvládnu už v TN a skúsme sa potešiť z toho mála čo nám ponúknu
- 27.3.2025 - 9:11
- +4
- thovthKe
- Ppamätám časy, keď brankár (nebudem ho menovať), bol na pive skôr, ako my zo stodoli pešo
- 27.3.2025 - 22:14
- 0
- radopKE
- Jaro?
- 27.3.2025 - 23:42
- +1
- Flak108
- Tak v Trenčíne bude dusno zajtra.
Páči sa mi, ako všetci očakávali, se nás ke sfuknu jak sviecku. Namiesto toho bojujeme na každom fronte a hráme vyrovnanú partiu. Potom sa ta frustracia z pokrivenia reality prenáša na všetko na okolo. Hlavne na rozhodcov, že? Piskaju hovno na obe strany.ale ja si to užívam, ako onehda Andrucha.
- 27.3.2025 - 10:49
- +8
- M4TO
- Doslova na kazdom. Hlavne to zatial funguje pri podavani staznosti 😄
- 27.3.2025 - 11:13
- +2
- martin_aston
- Je to prostriedok, ktorý kluby môžu využiť. Nerozumiem tomu plakaniu. Ak sa vám nepozdáva nepotrestaný faul, máte úplne rovnakú možnosť.
Ale chápem, že je jednoduchšie rozhadzovať rukami na striedačke ako Ceman (ktorého inak považujem za výborného trénera, to, ako napríklad vycvičil dva roky dozadu vo finále Oremusa o tom jasne svedčí). - 27.3.2025 - 11:43
- +1
- Profesor
- podali sme na joslinga
uvidíme ci ho pozadia alebo bude zajtra hrať
potom sa ukáže kde je pravda - 27.3.2025 - 11:59
- +1
- axxel
- Isto podali podnet?
- 27.3.2025 - 12:19
- 0
- radopKE
- Zajtra neviem,či sa to stíha. Možno až na 7my. Ale oficiálne ešte nikde nič nie je
- 27.3.2025 - 12:27
- 0
- axxel
- Ja si myslím, ze Košice nič nepodaju... mne sa to nepáči .. ale ved mne ani nemusi
- 27.3.2025 - 12:53
- 0
- radopKE
- Neviem. A nejako ma to ani netrápi. V prvom rade by mal vyhrať hokej. Ale najlepšie bude, ak mi nepodáme a oni by zase niečo našli. To by bola haluz
- 27.3.2025 - 12:55
- 0
- axxel
- Takženakoniex Košice podali podnet ... keď ma byt rovnaký meter tak Josling zajtra nehrá
- 27.3.2025 - 14:38
- +1
- radopKE
- Máš to overené?
- 27.3.2025 - 14:47
- 0
- axxel
- https://sportweb.pravda.sk/hokej/extraliga/clanok/746151-mame-suplovat-rozhodcov-ktori-to-nezvladaju-koho-suspenduju-je-hadacia-hra-hromzia-treneri-na-hviezdu-trencina-podaju-podnet/
- 27.3.2025 - 15:05
- +3
- RaDoVaN
- Dobrý článok a dobré vyjadrenia oboch trénerov na adresu rozhodovacieho procesu.
- 27.3.2025 - 15:27
- +2
- axxel
- Presne tak ... dobre sa vyjadrili o tom co si myslia o tom všetkom
- 27.3.2025 - 15:30
- +1
- RaDoVaN
- Zatial nebola vydaná Úradná správa o začatí disc.konania.
Určite podali? Či si len myslíš, že podali?
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/disciplinarna-komisia
sekcia Úradné správy, čas 27.03.25, 15:10 - 27.3.2025 - 15:10
- +1
- dusan1980
- Ked nic nespravil,podnet bude neuspesny
Pre takych ako Ty amaterov komisia nikoho trestat nebude - 27.3.2025 - 13:46
- +2
- Tyna85
- Keďže má stopku jeden zápas tak asi niečo urobil 🙂
- 28.3.2025 - 10:26
- 0
- martin_aston
- Veď to je v poriadku. Nech to posúdia, ak to vyhodnotia podobne ako u Vašich hráčov, nech sedí. Bola by to veľká strata, máme úzky káder. Ale padni komu padni. Pravidlá musia platiť pre všetkých.
Inak, ak by stál, tak v 7. zápase, podľa doterajšej logiky (tak aby ste to zažili, najskôr musíte u nás prehrať.
- 27.3.2025 - 14:57
- +3
- Sheva7
- Lebo ten vaš je fakt sympatak keď naňho pozreš 😀
- 27.3.2025 - 14:25
- +7
- martin_aston
- To isté, čo píšem vyššie. Naozaj sme klesli tak hlboko, že si tu ideme navzájom urážať trénerov?
A len mi nenapíš, že Ty si nezačal. Lebo to je úplne jedno. - 27.3.2025 - 15:03
- +4
- Lukash_ke
- Náhodou mne je sympatický
- 27.3.2025 - 20:58
- +1
- martin_aston
- Obaja sú normálni ľudia, šikovní tréneri, ktorí si robia svoju prácu.
Už tu niektorí diskutéri začínajú prerážať dno. - 27.3.2025 - 22:37
- +3
- radopKE
- Tvoje osobné pocity tu nikoho nezaujímajú, ale na “ určitom oddelení” si ťa radi vypočujú, tak nech sa páči…
- 27.3.2025 - 14:50
- +2
- martin_aston
- To vykrikovanie a rozhadzovanie rukami mu síce nesvedčí, ale teda rozhodne nie je ani šašo, a mne ani nesympatický.
Šikovný, úspešný tréner. Trochu viac to prežíva teraz.
Ako seriózne, už sme tak hlboko klesli, že si tu ideme navzájom urážať trénerov? - 27.3.2025 - 15:02
- +2
- Flak108
- Áno ale myslím, že to vyplakavanie je u vás viac.
- 27.3.2025 - 12:31
- +2
- Fandimhokeju
- Tak všetci určite nie, minimálne Ceman sa v prognózach o sérii vyjadril opatrne a triezvo. Osobne som sa tešil viac na TN ako MI aj vzhľadom k histórii a aj zmene po tých urputných súbojoch v ostatných rokoch.
- 27.3.2025 - 11:57
- 0
- radopKE
- Ale už by si plačkovia na oboch stranách tábora mohli dať pokoj. Už je to trápne.
- 27.3.2025 - 12:20
- +5
- RaDoVaN
- Amen.
- 27.3.2025 - 14:07
- +2
- Tkey
- Bože ľudia, to vážne si tu treba porovnávať kto je väčší (plačko)? Nebaví ma to tu neustále čítať. Skúsme sa zhodnúť na tom, že rozhodcovia sa (dlhodobo) najslabší článok ligy a fauly, ktoré sú na dištanc na jednej či druhej strane, nech sú potrestané a nech dotyčný nehrá. Bavme sa hokejom a poďme si tú sériu ešte užiť z pohladu fanúšika a nie z pohľadu 5.rozhodcu…teším sa na zajtra
- 27.3.2025 - 12:49
- +6
- Tino95
- porovnavanie atmosfer: absolútne nie je na mieste. Je fakt rozdiel keď máte vyčlenené tribúny na státie a keď máte povedzme jeden sektor ako v KE. Veď trocha premýšlajte, že proste košický zimák je situovaný na sedenie. Ja som zažil najlepšiu atmosféru na Kavečianskej, vtedy nás tam stálo asi 1500 a bola to ina káva, starú stodolu som nezažil nehodnotím, ale holt každý kto bol na hokeji vie, že inač sa fandi v stoji
- 27.3.2025 - 12:55
- 0
- matus93
- Pamätám si ako na kavečianskej som stal s otcom za bránkou mal som cca 6-7 rokov a drb na rozcvičke niekto vystrelil tak že puk preletel cez sietku a mne okolo hlavy .. kavecinaska bola top ..
- 27.3.2025 - 13:30
- +3
- aRt
- Ja som tam bol prvy (aj posledny) krat na zapas proti LM v tej sezone ked sa playoff uz hrali v Steelke (Slovan 4:0, Poprad 0:4, Zilina majster) a jak sme dali gol liptakom na tusim 4:0 som vyskocil od radosti a dopadol na niekoho o 2 rady nizsie
- 27.3.2025 - 13:40
- 0
- radopKE
- Ak by si zažil stodolu, tak by si neoznačil Kavečiansku
Zážitky zo stodoly sú v pamäti na celý život😉
- 27.3.2025 - 14:53
- +2
- sandman8
- veru toto boli nadherne casy a aj ta rivalita medzi KE-TN..to malo uplne ine grady..
- 27.3.2025 - 16:01
- 0
- lesslie69
- Súhlasím, občas to bolo sado maso. Ale na stodolu nikdy nezabudnem.Tam som si zamiloval hokej.
- 27.3.2025 - 16:05
- 0
- tulen - kosice
- určite: stodola bola stodola, či za čias federálu alebo už samostatnej SR ... zvlášť tá delovka ryboviča murínovi do stredu prilby ... ale aj skleník nakoniec vypálil celkom fajn a mal svoje čaro ... steelka je iný príbeh ... multifunkčná hala a hokej, hádzaná, basket,fed cup, hokejbalové ms, ms v malom futbalu, 2x ms v hokeji, kopa dobrých koncertov a akcií ... toto na sihoti nezažijú, takže nechajme im všetkým ich najlepšiu atmosféru a my si užívajme našu popcorn atmo ... aj tak v drvivej väčšine reagujeme na trollov a nie na normálnych
- 27.3.2025 - 16:14
- +3
- Tino95
- štve ma to
ale aspoň sú nejaké zábery z play off na ytb
- 27.3.2025 - 16:57
- 0
- martin_aston
- Súhlasím, že porovnávanie atmosfér nie je na mieste, je to také meranie virtuálnych pipíkov.
Ale nesúhlasím s tým, že problém je v štadióne s miestami na sedenie. Príď niekedy na Nepelu na dobrý zápas a uvidíš ten rachot.
(Aby nevzniklo nedorozumenie, ja to ako problém nevidím, každý nech fandí a navštevuje ako chce). - 27.3.2025 - 14:59
- +1
- LenTak93
- 1500 bol obyčajný ligový zápas, ale počas playoff tam bolo peklo
a to ani nechcem vedieť, ako sa tam niektorí ľudia vôbec dostali
- 27.3.2025 - 16:03
- 0
- tulen - kosice
- 2200-2300 cca
- 27.3.2025 - 16:16
- 0
- LenTak93
- tak na ligu nebolo stále 2000, bývalo určite aj menej
možno zo začiatku, v 1996 tam chodili ešte ľudia v slušných počtoch, ale po roku 2000 tam nebolo na každom zápase plno - 27.3.2025 - 16:24
- 0
- tulen - kosice
- ahaaaa: nepísal si o playoff ? ... nepamätáš sezónu, keď sme zachraňovali ligu a hokej ? ... nepamätáš ani tie tituly ? ... oficiálna kapacita pred rekonštrukciou bola cca 1700-1800
- 27.3.2025 - 16:29
- 0
- LenTak93
- Skleník mal uvádzanú kapacitu 2000 divákov. Nejaké rekonštrukcie tam boli a občas (neviem či kvôli TV prenosom) presúvali fanklub na tribúnu za trestnými lavicami (ku koncu boli nad našou striedačkou).
Písal som roky po 2000. Ligu sme zachraňovali v sezóne 1999/2000 a kľudne ti dám počty z domácich zápasov, ale tam bola fullka tuším len na posledný zápas so SNV.
Na playoff bývalo plno vždy, ale to sme sa tlačili hore na státi tak, že bol nalepený človek na človeku a dole okolo mantinelov bola tiež hlava na hlave. To tam muselo byť cez 3000 ľudí určite.
A titul sme tam získali iba jeden (1999). Takže nijak si v tých vyjadreniach nerozporujeme.
- 27.3.2025 - 17:13
- 0
- thovthKe
- tak si predstav starý štadión, plecháč, keď horné okruhy začali kde čím búšiť do plechu, ten hluk, kde na státie bol dvojnásobný počet ľudí (a to už nespomínam že politrovka bol bežný arzenál) ... iná doba, iná atmosféra ale fakt sektor na stojáka mne nechýba, tá A11 by mala atmosféru aj tak vytvoriť
- 27.3.2025 - 22:19
- 0
- Zkubydu
- Dolezity bod pre Kosice!!! Podme do Trencina vyhrat seriu. K rozhodcom len tolko: ze za ich vykon, by mal SZLH preplatit kazdemu divakovi vstupne do vysky 15€ a televiznym divakom poslat klucenku.
- 27.3.2025 - 15:14
- +2
- radopKE
- Padlo tu meno J.M. do Trenčína. Ak sú tie nahrávky a prepis pravdivé, čo aom si teraz vypočul a prečítal,tak sa potom ani nedivím, že bude mať”patričné privítanie🤔 Majdan je teda riadny chudák…
- 27.3.2025 - 15:17
- +3
- fabbeN
- "Musím to upresniť, pretože Mareka sa moje slová absolútne netýkali. Je náš líder a typ hráča, ktorý môže byť kapitánom, pretože ostatným ide príkladom.
Poznám ho dlhé roky a vždy dáva do hry svoje srdce a dušu. Som šťastný, že sa vrátil do zostavy a hneď skóroval. Je to pekný príbeh,"
Bartánus s klobáskou ma iný názor nie? - 27.3.2025 - 15:52
- 0
- FP-jakubj
- Bartanus je dvojitý agent, najskôr to zahrá, ako si dá pivečko a klobásu a ďalší deň to ide vypotiť na ľad.
- 27.3.2025 - 16:02
- +4
- radopKE
- Si mu máčal klobásku do horčice, alebo ti to Berty sám povedal?
- 27.3.2025 - 17:01
- +1
- patuso
- Josling ofialne Stop na zajtra
- 27.3.2025 - 20:02
- +1
- patuso
- *oficialne
- 27.3.2025 - 20:03
- 0
- RaDoVaN
- A to písali kde? Lebo na hockeyslovakia pod DK ešte stále nič nie je publikované, ani klub o ničom takom neinformoval :rolleys:
- 27.3.2025 - 20:11
- 0
- mitoO
- Senát profesionálneho hokeja (SPH DK SZĽH) potrestal zastavením výkonu športovej činnosti na jeden zápas útočníka HK Dukla Trenčín Seana Joslinga, ktorý sa previnil proti pravidlám (pichnutie) v stredajšom piatom zápase štvrťfinálovej série play-off Tipos Extraligy proti Košiciam.
SPH DK SZĽH po preštudovaní záznamu zo zápasu, zápisu o stretnutí a podnetu podaného klubom HC Košice uznal, že Sean Josling bezohľadne ohrozil protihráča tým, že ho pichol hokejkou s koncom jej čepele, čím sa dopustil porušenia čl. 28 bodu 28.1 podbodu 28.1.1 II. oddielu I. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH.
Najlepší strelec Dukly v aktuálnej sezóne v 56. minúte stredajšieho duelu fauloval košického obrancu Radka Deyla a od rozhodcov inkasoval dvojminútový trest za seknutie. SPH DK SZĽH mu však uložil dodatočnú disciplinárnu sankciu, a tak vynechá piatkový šiesty zápas štvrťfinále play-off, ktorý sa odohrá v Trenčíne. - 27.3.2025 - 20:15
- 0
- RaDoVaN
- Vďaka....len sa musim smiať, že borci daju najskor článok do rubriky aktuality (kde som ani nehladal) než by publikovali zápisnice
- 27.3.2025 - 20:34
- +1
- martin_aston
- Tak, padni komu padni. Vlastne lepšie, ako keby to bolo až v siedmom (ak nejaký siedmy bude, ale ja verím 💪).
- 28.3.2025 - 8:18
- +1
- ekaver
- Sranda, ako sa tu niektorī Košičania dušovali, že klub nepodá podnet, že majú hrdosť
- 27.3.2025 - 20:59
- +6
- radopKE
- Sranda, že na to nemajú vplyv.
- 27.3.2025 - 21:10
- +3
- tulen - kosice
- do popuku: ešte väčšia sranda je, že to normálni trenčania okomentovali ako zaslúžené a zbytok len troluje
- 27.3.2025 - 21:35
- +3
- mili28
- samozrejme, je to zasluzene a bolo to zbytocne... ale zas, ked sa pozrieme, co tomu predchadzalo... to narazam na rozhodcov.
- 28.3.2025 - 9:14
- +1
- ekaver
- šak totok, a zavzdušňovali sa kôli tomu košičania niektorí
- 28.3.2025 - 12:04
- +2
- RaDoVaN
- ...to sú zbytočné kecy na oboch stranách. Proste je tu nástroj, ktorý kluby môžu využiť, keď nie je niečo podla nich v poriadku. Bodka.
- 27.3.2025 - 21:45
- +3
- micu79
- To sa dalo cakat dobre rozhodnutie dufam ze Bezuch bude hrat.
- 27.3.2025 - 21:04
- 0
- mannheim
- Tak hádam sa po tomto rozhodnutí prestane infantilné doťahovanie o to kto je svätejší, kto čo spravil prvý, kto pichal a kto pichoháčkoval, kto mal lepšiu atmosféru, pretože to tu začalo vyzerať ako na facebooku, nikdy nekončiace prázdne argumenty a okamžité zbytočné reakcie na ne. Poďme sa radšej všetci tešiť ako zajtra doma roznesieme Košice 💛❤️💛❤️
- 27.3.2025 - 21:52
- +16
- mannheim
- Neboli by smútočné, po tých skur..ných rokoch aspoň trochu optimizmu. Na vás by to mohlo stačiť, furt tam vidieť viac ležérnosť než záujem biť sa za svoj tím. My sme síce odmocnenina starej Dukly, ale tvrdo pracujúca grupa s lepším koučom.
- 27.3.2025 - 23:32
- +11
- mili28
- je tam vidiet progres a konecne nejaky system. je na com stavat do buducej sezony.
- 28.3.2025 - 9:11
- +3
- mili28
- pocuj macher... bojite sa, trasiete sa a to hrate s muzstvom, ktore bolo na jesen na vypadnutie
pripomina mi to taky smiech cez slzy.
poviem ti to objektivne... okrem druheho zapasu v TN Kosice v tejto serii nic neukazali ! ocakavania boli velke, reci este vacsie, ci to skonci 4:0 alebo max. 4:1 na zapasy. a aha ho, KE sa trasu do poslednej sekundy tejto serie
situacia je taka, TN moze, KE musia. myslim si, ze po tom vsetkom TN uz prekrocil svoj tien. kdezto KE prisli o prvenstvo v zakladnej casti a maju velke problemy uz vo stvrtfinale ! - 28.3.2025 - 9:10
- +7
- Tyna85
- No vidíš a aj tak s nami prehrávate v sérii hoc hráme slabo.
- 28.3.2025 - 9:49
- 0
- riskohrasko1
- To su take bludy ,pred 2r na jesen sme boli poslední a nakoniec sme vyhrali zkl cast aj titul 😉 Nitra pred rokom išla z predkola a dvíhala pohár.Takže sa určite ničoho nebojíme.Play off je už raz také.
- 28.3.2025 - 10:06
- 0
- riskohrasko1
- Ešte ťa poopravím ,dnes Ke môžu ,ale TN musí
- 28.3.2025 - 10:09
- +1
- radopKE
- Máš to riadne popletené v hlave a cítí z teba hnev a zúfalstvo. Vy musíte. My máme ešte 2 pokusy. Vy už len 1 . A tie rečičky o kádroch. To sa dokedy chcete takto utešovať ? Je Play off a tu sa na krásu nehrá, ale na víťazstvá…
- 28.3.2025 - 12:02
- 0
- FP-jakubj
- Kedze sa hra predkolo a do PO uz postupuju prakticky vsetci z extraligy, tak zakladna cast uz nema taky vyznam. Trinec sa tiez ltt dostal do predkola, vypadol sice so Spartou, ale boli to vyrovnane zapasy.
- 28.3.2025 - 12:27
- 0
- Kekot
- a nieje Ti trapne ze napriek udajne skvelym vykonom co podavate ste tie lezerne hrajuce ke porazili iba 2x z 5 zapasov ?
- 28.3.2025 - 13:44
- 0
- SpeedyGonzales
- "Komisia rozhodcov Slovenského zväzu ľadového hokeja (KR SZĽH) nepočíta vo zvyšku play-off Tipos Extraligy so službami dvojice hlavných rozhodcov (Michal Klejna a Juraj Konc mladší), ktorí viedli piaty zápas štvrťfinálovej série HK Spišská Nová Ves – HKM Zvolen."
rozmohl se nám tady takový nešvar, každých pár dní zväz eliminuje dvojicu rozhodcov. Aby sa nestalo, že vo finále už nebude mať kto pískať
By to mohla využiť nejaká TV a spraviť z toho reality show, v ktorej rozhodcovia súťažia ktorý z nich vydrží najdlhšie - 28.3.2025 - 9:46
- 0
- VSS Košice
- "Môj rozhodca píska lepšie"
- 28.3.2025 - 10:08
- 0
- DuklaFan4ever
- "Ruža pre rozhodcu"
- 28.3.2025 - 10:41
- 0
- jurssik
- How I Met Your Referee
- 28.3.2025 - 11:50
- 0
- FP-jakubj
- To je uplne v poriadku, menej zpasov, menej muzstiev, menej rozhodcov. Ten posledny sa potom moze sfotit s vitaznym muzstvom a poharom, mozno dostane aj medailu.
- 28.3.2025 - 12:25
- +1
- Dominios
- to play-off vlastne len dostalo novy rozmer, uz je to aj referee-off
- 28.3.2025 - 12:54
- 0