Diskusia: Nitra zvíťazila v Košiciach 2:0 v prvom finálovom zápase
Hokejisti HK Nitra zvíťazili na ľade HC Košice 2:0 v úvodnom finálovom zápase play off Tipos extraligy. V sérii hranej na štyri víťazné zápasy sa ujali vedenia 1:0. Druhý zápas je na programe v sobotu od 18.00 h opäť v košickej Steel aréne.
Od úvodu sa hralo v rýchlom tempe, nechýbali ani šance. Domáci mali v prvej tretine dve presilovky, v ktorých nedokázali prekvapiť obranu Nitry. Hostia sa v druhej tretine dostali k 53-sekundovej početnej výhode o dvoch hráčov, no aj defenzíva Košíc potvrdila svoje kvality. Dôležitý moment priniesla 44. minúta, v ktorej hostia unikli do prečíslenia a Robby Jackson otvoril skóre - 0:1. O šesť minút unikli aj Filip Bajtek so Sebastiánom Čederlem, ktorý pridal do odkrytej bránky druhý gól hostí - 0:2. Košičania sa v závere dostali k presilovke, ktorú podporili šiestym korčuliarom, no v bránke Nitry neskončila ani strela Jääskeläinena, proti ktorej Libor Kašík zasiahol efektným „semaforom“. Brankár Nitry vychytal prvé čisté konto v prebiehajúcej play off a štvrté v sezóne.
finále play off Tipos extraligy – prvý zápas /na 4 víťazstvá/:
HC Košice - HK Nitra 0:2 (0:0, 0:0, 0:2)
Góly: 44. Jackson (Pobežal), 51. Čederle (Bajtek, Okoličány). Rozhodcovia: Crman, Krajčík - Durmis, Stanzel, vylúčení 4:5 na 2 min., presilovky a oslabenia: 0:0, 7222 divákov.
Košice: Janus - Teves, Rosandič, Parlett, Šedivý, Ferenc, Deyl - Jääskeläinen, Pollock, Petráš - Krivošík, Martel, Archambault - Lamper, Havrila, Rogoň - Bartánus, Chovan, Mikúš
Nitra: Kašík - Cotton, Mezei, Green, Bača, Vitaloš, Stacha, Hain - Descheneau, Gill, Buček - Jackson, Pobežal, Passolt - Bajtek, Čederle, Okoličány - Kováč, Hrnka, Csányi
/stav série: 0:1/
hlasy /zdroj: TASR/:
Dan Ceman, tréner HC Košice: „Bol to skvelý zápas. Bolo v ňom všetko, čo sme od neho očakávali. Oba tímy hrali výborne. Nám chýbalo sebavedomie s pukom na hokejke. Neskórovali sme zo šancí, z ktorých sa nám to obvykle darí. Musíme strieľať viac než dnes. Brankár hostí chytal vynikajúco. Musíme si pozrieť video z tohto zápasu a spraviť analýzu. Zajtra musíme byť lepší.“
Marek Bartánus, útočník HC Košice: „Vedeli sme, že to bude ťažký zápas. Dlho bol vyrovnaný, hosťom výborne chytal brankár. Vyzeralo to, akoby sme priveľmi cítili tlak. Musíme sa z tohto zápasu poučiť.“
Andrej Kmeč, tréner HK Nitra: „Výborný tímový výkon. Jeho pevný základ bol výborný ´Kaša´ v bránke. Dnes bolo na našom tíme vidieť, že chceme brániť a spraviť maximum pre to, aby sme dostali čo najmenej gólov. Sme si vedomí, že ak dostaneme šancu, tak ju vieme využiť. Dnes sme využili dve, no mali sme aj ďalšie. Sme vďační za prvý bod v sérii.“
Sebastián Čederle, útočník HK Nitra: „Mali sme výborné nohy, čo bolo veľmi dobré na košickom klzisku. Bol to napínavý zápas. Musíme si dávať pozor na chyby a vyvarovať sa oslabení. Je dobré, že sme zvíťazili v prvom zápase, no zajtra je už ďalší.“
- rastislavke
- Zranenia, malý dôraz pred bránou a clonenie: Skvelý výkon brankárov. Hlúpe chyby, ktoré Nitra zužitkovala. Zajtra zlepšiť dôraz.
- 18.4.2025 - 20:45
- +3
- rastislavke
- Zrazenia : Nie zranenia
- 18.4.2025 - 20:45
- +6
- WTF
- Úplný prehľad Nitra
- 18.4.2025 - 21:01
- +4
- rastislavke
- Zápas : O prvom góle. Ké mali silné pasaże, rovnako Nitra. KE slabá hra pred súperovým bbrankárviskomm. Hráči sa báli striel po bokoch snazili sa o prenesenie a k tycke a stale to isté. Nam pasovalo 2 Hráči pred bránu a dorážky .
- 18.4.2025 - 21:21
- +1
- Zmrzlina
- Nebude neprekvapením, ak KE dostanú od NR quattro ako vlani SN a bude po
NR jednoznačne hladnejšia po úspechu. Majú na to.
- 18.4.2025 - 20:45
- +19
- Slapshot12
- No ja si myslím, že práve naopak by to pre väčšinu bolo veľkým prekvapením.. Nie preto, že by na to nemali ale hodnotiť také niečo na základe prvého zápasu chce veľkú odvahu 😉.
- 18.4.2025 - 20:55
- +14
- BieloModra
- Prosim ta, mozes sa zdrzat takychto komentov?...odohrali sme jeden a prvy zapas
- 18.4.2025 - 21:20
- +12
- azzurri
- Úplne s tebou súhlasím aj napriek tomu že sú tu na teba zle reakcie
Neviem čo je na tom zle keď si to napísal a napísal si svoj názor a to čo si myslíš
Kľudne to tak môže skončiť ako píšeš - 18.4.2025 - 21:28
- +6
- Slapshot12
- Aké zlé reakcie? Či my ostatní si nemôžeme napísať svoj názor?
Je zlé napísať, že podľa môjho názoru je takéto hodnotenie unáhlené? Nikto z nás tu nenapísal, že to tak nemôže skončiť... Len to podľa mňa nie je úplne pravdepodobné 🤷🏻♂️
- 18.4.2025 - 22:25
- +8
- miro-nr
- Ty môžeš,ale iný nemôžu ,však odborník ?!
- 18.4.2025 - 23:17
- +4
- marko4
- kľud: a nohy v teple Mirko...nič také nenapísal, aby si sa musel zavzdušnovať...
- 18.4.2025 - 23:32
- +7
- Slapshot12
- Ty si neuveriteľný Mirko 😂.. Začínaš byť stále viac vtipný.. A čože som teraz napísal také strašné, že sa tu rozhadzuješ? Normálne som sa slušne opýtal.. Upokoj sa, schlaď sa a prečítaj ešte raz a možno pochopíš 😉
- 18.4.2025 - 23:38
- +5
- Zmrzlina
- Azzurri: Vďaka... je to presne ako píšeš - názor
NR vyzerá veľmi dobre a najmä tí mladí dravci sú pre akéhokoľvek súpera smrteľní. Môže sa stať všeličo, avšak viac verím tomu, že zajtra vyhrá NR ako KE, a domov pôjde v pohode
- 18.4.2025 - 23:16
- +2
- Tyna85
- Tak asi by si nemal dávať na svoju vieru. Lebo dopadlo to inak.
- 20.4.2025 - 8:22
- 0
- SchroedingersCat
- prosim ta co z dnesneho zapasu ti dalo dost sebavedomia na takyto komentar ?
- 18.4.2025 - 21:36
- 0
- BieloModra
- On je PP, potom tu budu po prehre pisat ludia ako sme si tu ulietavali po prvom zapase
- 18.4.2025 - 21:40
- +1
- xhrubecrevox
- dve tretiny Nitra vyzerala ze este dospava 7 zapas.
Brankar mal skvely den. V poslednej ale nenastupila kosicka obrana.
nevravim pokojne moze byt 0:2 ale aj 1:1.
chybovost kosic bola znacna v poslednej tretine
ale tvrdit ze "nebude prekvapenim" 4:0 ...
to ti potom na drzovku poviem pozor na reci aby si sa po dnesku neroztopil.
- 19.4.2025 - 10:42
- 0
- strojar
- Toto si trafil úplne presne. Po druhom zápase bude stav buď 1:1 alebo 0:2.
Takýchto odborníkov potrebuje slovenský hokej. - 19.4.2025 - 12:05
- +3
- fabbeN
- Kašík výkon sezóny. Potešilo ma, že sa Bača vrátil po tom nebezpečnom krosčeku pri mantinely.
Potešilo aj pískanie Steel areny, keď sa Košičania točili za vlastnou bránou a prehrávali 2:0. - 18.4.2025 - 20:45
- +10
- Sedko NR
- Zajtra by som dal Aita, Kašo back to back zápasy nedá takýto výkon
- 18.4.2025 - 20:49
- +19
- MV
- Kaša není človek, Kaša je buh.
- 18.4.2025 - 21:18
- +3
- Sedko NR
- Zajtra Aito a 0:2 na serie, doma opäť Kašo
- 18.4.2025 - 21:28
- +2
- Flak108
- Tomuto pískaniu fakt nechápem. Finále. Ich hráči potrebujú povzbudiť. A oni toto.
- 18.4.2025 - 20:54
- +8
- anze19
- Stena menom Kašík
- 18.4.2025 - 20:45
- +2
- Wana
- Brankári absolutórium, či už Kašík tak aj Janus - obaja hráči zápasu.
Séria začala, KE sme dostali pod tlak tak si zajtra poďme po druhý bod.
9/12
PIME NITRA - 18.4.2025 - 20:46
- +16
- FP-jakubj
- Zajtra bude 1:1
- 18.4.2025 - 20:48
- +1
- Wana
- Je to možné 🤷🏻♂️ ale začína sa 0-0
- 18.4.2025 - 20:50
- +9
- Janci24
- Perfektný a hlavne zodpovedný výkon Nitry podporený úžasným Kašíkom! Zaslúžený prvý bod!
- 18.4.2025 - 20:46
- +2
- Sedko NR
- Gratulujem chalani, prvý bod je doma. Dnes podľa mňa zaslúžene pre nás, výborný Kašo. Zajtra skúsiť druhý, pomeee a dnes pimee
- 18.4.2025 - 20:46
- +5
- romanko256
- Parádny hokej, Parádna Nitra, Parádny Kašík👏 Greenov zákrok by bol niekedy v najkrajších zákrok sezóny bohužiaľ dnes je to za 2 minúty🙄
- 18.4.2025 - 20:46
- +3
- BieloModra
- Pravidla...hrac nehral puk
- 18.4.2025 - 21:21
- +5
- hejhejhokej
- a to je ake pravidlo ze ma hrat puk? normalne sa suboj moze dohrat len nie 2 sekundy po nom
- 18.4.2025 - 21:45
- 0
- antinamor
- Nepochopil si. Bielomodrá nepísala o Greenovi, ale o hráčovi Košíc, ktorý už nemal puk v držaní, keď ho nitriansky hokejista atakoval. A to je priestupok.
- 19.4.2025 - 8:16
- 0
- fanke27
- Za mňa neuveriteľné výkony brankárov.
Jednoznačne najlepší hráči oboch mužstiev.
Vyrovnaný a dobrý zápas, Nitra dala dva góly, zaslúžené víťazstvo. Z našej strany trochu smola, že zápas rozhodla smolná situácia.
K spornej situácii a faulu Jääskeläinena, za mňa správne 2min. Ak tu bude náhodou veľa fans Nitry protestovať, tak sa rozpamätajte na posledný náš vzájomný zápas, to isté miesto, identický faul Bajteka na Martela, Martel mesiac zranený, po ktorom neboli tuším ani 2min.
K našim.. keď som videl pred zápasom, že proti rýchlym hráčom Nitry ideme postaviť v jednom útoku Bartánusa a Mikúša, tak som nechápal. Pomaly v každom striedaní stáli jak kuželky a len bránili. Nehovoriac o tom brejku pri góle na 0:2, Chovan zapol, išiel dozadu a tí dvaja ostali stáť v útočnom pásme. Archambault po každom súboji sa obzerá za rozhodcom… to sú veci, ktoré v PO za mňa nemôžu existovať, že niekto nechce korčuľovať alebo má problém so súbojmi.
Do ďalšieho zápasu musíme dať do toho viac, viac strieľať a cloniť Kašíkovi. A kiež by miesto Mikúša a Bartánusa hral Zigo s Repčíkom - 18.4.2025 - 20:46
- +5
- Hasan13
- Žiadny príčetný fanúšik Nitry nemôže nič povedať.
Okrem Janusa a Kašíka ozdobili tento zápas aj Krajčík s Crmanom. - 18.4.2025 - 20:50
- +7
- Zkubydu
- Suhlasim. Dobry pisk zo strany : pasikavych
- 18.4.2025 - 20:53
- 0
- MV
- Vylúčenie Hrnku sa pískat teda nemuselo.
- 18.4.2025 - 21:24
- +2
- Wana
- + Havrila v prvej tretine pri vzájomnom vylúčení mal dostať rozdielový trest za seknutie Kašíka...
Ale inak súhlasím že nadštandardný výkon rozhodcov - 18.4.2025 - 21:26
- +2
- FP-jakubj
- Predtým tam bol kroscek na Havrillu.
- 18.4.2025 - 21:31
- +1
- majco
- Na Čeďa pred koncom 2 tretiny hákovanie pred očami rozhodcu a nič.
- 18.4.2025 - 21:40
- +2
- Urpiner16
- To ani ja nechápem.Veď ten hromotĺk bystrický Zigo platil vždy na NR keď odhliadnem zápasy pár sezón do zadu.Ten sa tam priam pýta.
- 18.4.2025 - 20:57
- +3
- Pukky
- Útok Krivosik Zigo Archambault hral skvelé v predchádzajúcej sérii. Ak Zigo nie je zranený, tak Ceman urobil veľkú chybu, keď ich rozdelil. A dat dokopy útok Bartanus Mikuš Chovan môže fakt len on. Jednak je to najpimalší útok v lige a zároveň úplne zabíja kreativitu Chovana, čo je na škodu veci. Mikuš je tak slabý, že by mu nepomohli ani hráči NHL vo formácií s nim.
- 18.4.2025 - 21:01
- +3
- V_S_Z
- Ja si myslim ze problem je aj to, ze stale menime utoky
- 18.4.2025 - 21:06
- 0
- fanke27
- Tiež si myslím, že útok Krivošík-Zigo-Archambault mal ostať spolu.
A Mikúša fakt nechápem tiež prečo drží v zostave. On hraje celé PO veľmi slabo - 18.4.2025 - 21:14
- +3
- marvin
- No poslednej tretine prehodil Mikusa s Krivosikom. Aj pri gole bol Krivosik, nie Mikus.
- 18.4.2025 - 22:02
- 0
- Smith
- Ako sa moze stat, ze zase nedame doma gol, zrazame sa, prepadavame, pustime okamzite do gati po gole, nemame sebavedomie. No vidim, ze sa nic nezmenilo. Nic...
- 18.4.2025 - 20:47
- +2
- SlovakRanger
- Štatistika hovorí, že šance by mali byť jasne na strane Nitry. Uvidíme, čo na to povie realita
Ale pekný zápas, tak ako mohol skončiť takto, mohli oba tímy dať aj po 6 kúskov, už sa teším na zajtra - 18.4.2025 - 20:47
- +6
- KrebsKandidat
- Prva vyhra potesila, v idealnom svete zajtra Nitra prida druhy bod. Uvidime, ako to bude.
- 18.4.2025 - 20:47
- +1
- majco
- 9/12 Zííme ich!!!
- 18.4.2025 - 20:47
- +6
- Norik
- Zajtra kludne aj druhy bod...: My tento rok doma vela prehravame,takze poprosim pre istotu aj druhy bod z Kosic.😀😀😀
- 18.4.2025 - 20:47
- +2
- mato_ke
- Prvé dve tretiny relatívne vyrovnaný meč, v tretej Nitra lepšia, suverénnejšia, po góle ešte aktívnejšia a zaslúžene berie prvý bod.
V bráne spoľahlivý Kašik, Janus takisto výborný, no nepomohla mu obrana a tak 2x lovil puk.
Z našej strany to nebolo vyslovene zlé, no tu je ten rozdiel medzi možno štvrťfinále či semifinále a finále. Na Nitru to už nestačilo a berie si minimálne jeden bod domov.
Nie je to nič tragické, Nitra hrá lepšie vonku ako doma, takže 2:0 som ani nečakal, teraz ostáva dúfať, že zajtra síce pod tlakom no zaberieme a aspoň to vyrovnáme, lebo keby nie, tak to bude už veľmi ťažké.
Ideme ďalej, dnes slušný kvalitný zápas za nami a gratulácia corgoňom k výhre
Zajtra sa tlačiť viac do brány, a ísť za odrazenými pukmi za každú cenu.
- 18.4.2025 - 20:48
- +2
- FP-jakubj
- To isté ako s TN, prespali sme opäť úvod série. Hovorím, že s tým máme problém dlhodobo a nič s tým nerobíme.
- 18.4.2025 - 20:51
- 0
- cango
- Trochu chaotický hokej z oboch strán, Kašík dnes výborný, NR ale lepšie korčulovala na KE letisku, ako domáci.Celkovo spojnosť .Chlapci dobre , už ken 3 víťazstva.Držte sa.
- 18.4.2025 - 20:48
- +4
- ŠIMIKE
- najviac sa tesim jak sa o 5 mesiacov konecne skoncia tieto reci o letisku
- 18.4.2025 - 21:19
- +2
- Es5
- Konecne bude letisko minulost.....
- 18.4.2025 - 21:41
- +2
- hejhejhokej
- presne bude to ulava pre vsetky strany este nech sa prida PP a SNV, a v Presove to je tiez podobne sa mi mari
- 18.4.2025 - 21:48
- +1
- RomanZa
- Ano, aj PO ma 30m sirku. Slovan ma tiez 30m.
Zv ma 28x58m, to by sa mohlo tiez upravit.
Inak, najsirsie ihrisko ma "asi" Humenne. To sa mi zdalo sirsie ako Ke alebo Po.
- 19.4.2025 - 10:16
- 0
- cango
- Ak nevieš , čo znamená KE letisko, tak si pozri parametre , pre lepšie pochopenie -rozmery ĺadovej plochy a možno ti to dopáli a možno nie
- 18.4.2025 - 21:41
- +1
- FP-jakubj
- Áno, lenže tie rozmery nemáme vôbec dobrovoľne.
- 18.4.2025 - 21:53
- 0
- len_tak
- Ich bin so schön: ich bin so toll. Ich bin der Anton aus Nitra.
- 18.4.2025 - 20:48
- +4
- Zkubydu
- Kosice s takym vykonom sa finale nevyhrava: Nitra zasluzene ma prvy puk. Treba sa dozajtra vzchopit a zacat hrat hokej. Importi ako Pollock, Martel a Archambault len zavadzaju
- 18.4.2025 - 20:49
- +3
- FP-jakubj
- S motiváciou máme problém dlhodobo, toto nie je novinka ale realita posledných 10-13 rokov.
- 18.4.2025 - 20:53
- 0
- Profesor
- naši bojovali
snažili sa
my máme problém aktuálne v hlave a cítime obrovský tlak ze doma nevieme dat gol...
gratulujem Nitra
hokej celkovo bol super dnes - 18.4.2025 - 21:02
- +1
- FP-jakubj
- Ako píšem vyššie, ten máme už dlhodobo.
- 18.4.2025 - 21:03
- 0
- Pukky
- Jediný, kto si zaslúži pochvalu, je fanklub. A tí dvaja diváci, čo po prvej prestávke trafili bránu cez polovicu ihriska.
Nitra je rýchlejšia a dôraznejšia. Pre tento košický tím je finále úspech a s hráčmi ako Mikus, Deyl alebo Šedivý o rok nebude ani to.
Pochvala tiež pre Kmeča. Rastie z neho dobrý tréner. - 18.4.2025 - 20:49
- +7
- Wana
- Náhodou Deyl hral dnes dobre, mne sa nepozdaval Parlet v obrane...
- 18.4.2025 - 20:51
- +4
- rastislavke
- Je 1:0: Už sme vypadli s Trenčínom, Zvolenom. Košice dnes slabý dôraz pred bránou.
- 18.4.2025 - 20:52
- +1
- FP-jakubj
- Si nevyberies, keď potrebuješ mať Slovákov v mužstve. Ale problém rozhodnúť zápas vo svoj prospech nemáme len teraz, to isté bolo počas CHL.
- 18.4.2025 - 20:55
- 0
- fanke27
- Deyl hraje náhodou celé PO dobre. Jeho kolega z obrany robí omnoho viac chýb. Rovnako ako dnes napr Rosandič
- 18.4.2025 - 20:57
- +1
- Pukky
- Dnes kúrili všetci obrancovia, preto až tak "nevynikal", ale párkrát tak pri rozohrávke zazmätkoval, že len náhodou sme nedostali gól.
- 18.4.2025 - 21:08
- +1
- BBodalV
- Gratulácia NITRA: ...síce dnes som hokej nevidel, ale výsledok ma potešil.
Zajtra zopakovať😁 - 18.4.2025 - 20:52
- +8
- hejhejhokej
- nech ziju finale Nitra - BB vasi hraci nesimulovali chybaju mi…
- 18.4.2025 - 21:49
- +2
- counter
- Nech žijú finále Košice -Slovan , tam sa išlo až na krv a všetci vedeli korčuľovať. Od tých čias už len samí odvar bez emócie, čo veľmi chýba.
- 19.4.2025 - 6:27
- +2
- BieloModra
- Tak fakt sa tesim, ze tim NR rozhodne nepatri medzi bezemocnych😄...
- 19.4.2025 - 7:57
- +7
- antinamor
- Porovnávaš neporovnateľné. Hral sa úplne iný štýl hokeja, boli iné pravidlá (za mnohé vtedajšie "čisté" zákroky by bol dnes udelený trest), kladie sa dôraz na iné hokejové zručnosti, inak je postavená taktika od trénerov, iné sú možnosti regenerácie a pod. To, že si pamätáš emotívne a vypäté zápasy spred X rokov neznamená, že boli kvalitnejšie a vypätejšie ako tie tohtosezónne. Som extrémne precitlivený (teraz to neber osobne) na reči: "Za komunistov bolo lepšie. No nebolo, ani náhodou, ani omylom. Tá nesloboda a diktatúra, čo tu bola sa nedá len tak zabudnúť, možno dotyční mali o 35 rokov menej (ja tiež), a tiež by som mal rád znova 20, ale nie za cenu návratu tých časov. Mladí možno úplne nerozumejú a neuvedomujú si, že sloboda a demokracia je automatika. Nie je, nie v našich končinách, kde si ju nevieme dostatočne vážiť.
- 19.4.2025 - 8:34
- +12
- Fandimhokeju
- Za komunizmu bolo len to dobré, že sme boli mladí. Teda aspoň ja.
- 19.4.2025 - 13:25
- +1
- Tyna85
- A tá reakcia nad ním? Veď to bolo neskutočne trápne s tým simulovanim.
- 20.4.2025 - 8:31
- 0
- Analytix
- Gratulacia do Nitry. Polovacka na vranu slubne rozbehnuta.
- 18.4.2025 - 20:52
- +1
- P24
- 1 - perfektní brankári.
2 - nitra na svoje pomery luxusné bránenie.
3 - od siedmeho zápasu s Žilinou mám pocit, že sme zaradili ešte vyšší stupeň.
4 - nemôžme takto zhadzovať šance
5 - neudržateľné sú aj tie presilovky.
6 - všetci si pamätáme, že z Košíc sme sa vracali už aj s vedením 2-0 na zápasy a bolo tonprd platné.
Inak dnes jeden z najlepších výkonov sezóny. - 18.4.2025 - 20:53
- +4
- NR_peter33
- 6: kedy sme sa vracali s vedením 2:0 z Košíc?
- 18.4.2025 - 21:16
- 0
- P24
- Nikdy, moja chyba: Neviem prečo som si to tak pamätal.
- 18.4.2025 - 21:32
- +1
- FanNR
- 2:0 sme sa vracali domov zo ZV.
- 18.4.2025 - 22:09
- +1
- P24
- Jop asi s tým som si to zmenil. Vďaka.
- 19.4.2025 - 10:29
- 0
- fakir
- Čo vy Košičania dokážete netrafiť až hlava neberie a to sa dialo už proti Zvolenú,gratulujem Nitre k prvému bodu,dnes zasluzene
- 18.4.2025 - 20:53
- +1
- SchroedingersCat
- Nitra tiez mala kopec toho co az som sa zahlavu chytal ze nedali, kludne mohli dat oba timy dnes 5-6 golov
- 18.4.2025 - 21:43
- +3
- V_S_Z
- Nie je to dobre ale este nie je koniec. Prislo mi to take pomale, precitane, bez clonenia. Zajtra musime nastupit inak. Dost ma sklamali zahranicni dnes okrem Tevesa
- 18.4.2025 - 20:54
- 0
- FP-jakubj
- Nepochopil som toľko zrážok vlastných hráčov, pochopil by som prvý zápas v sezóne, ale prvý zápas finále PO.
- 18.4.2025 - 20:56
- +1
- Big Bear
- Kasik stena. Nitra zopdovedny vykon. Ked si vezmeme,ze silou su timy pirovnatelene,tak velmi velmi dobre to Kmec odkoucoval. Kosice bezzube, hlavne v predbrankovom priestore. Pre nezucastnene strany nic moc hokej, sry jako.
- 18.4.2025 - 20:56
- +3
- Dinko
- Gratulácia Nitra, zaslúžene
- 18.4.2025 - 21:03
- +1
- Tiger7653
- tazko hrat ked hrame kazdy zapas o jedneho menej, vsak Pollock.
- 18.4.2025 - 21:04
- 0
- fakir
- Skôr Mikuš
- 18.4.2025 - 21:08
- 0
- Tiger7653
- Pollock nehra tak od Decembra, hlavou uz v Nemecku, to je az do oci bijuce ze to ma cele na haku…
- 18.4.2025 - 21:09
- +2
- dominator97
- + rozhodcovia dnes asi dost dobre
+ cederle to spravil pri gole super
- bez golov sa vyhrat neda a kosice doma nedali gol uz takmer dva a pol zapasu? - 18.4.2025 - 21:06
- 0
- ElwisNR
- Výborný play off zápas.Obaja brankári super podržali Kašík výborné zákroky a celkovo výkon v obrane bez inkasovaného gólu ma potešil.Gól Čederle ho bol ako z nhl akcia týždňa od prihrávky cez prebratie a otočky Bajteka po strelu a následné spracovanie a dorážku.Zajtra ďalší zápas bude to zaujímavé
- 18.4.2025 - 21:07
- +4
- sloniik
- Dnes dobry playoff zapas. Nasi hrali dnes velmi rozumne a cakali na svoju sancu udriet v pravy cas. Kaso bol dnes v brane paradny. Mame prvy bod. Podme Nitricka zabojovat o druhy bod!
- 18.4.2025 - 21:09
- +1
- Profesor
- bude zaujímavé sledovať ci spravíme nejaký rekord bez gólu doma
- 18.4.2025 - 21:10
- 0
- aMigos2
- Uz len 3 VYHRA! A ja citim, ze to dáte!
- 18.4.2025 - 21:11
- +3
- gallup nr
- kasik mal dnes mimoriadne dolezity zakrok, ked ramenom vytesnoval za stavu 0:0 a potom sa dostal do pohody, par zakrokov aj riadne predal. snad mu to vydrzi, nadstandardne vykony brankarov budu velmi dolezite.
a dnes aj cotton bez jeho obvyklej hrubky.
zajtra sa pokusit o druhu vyhru, bude to ale mimoriadne tazke. tesim sa na zapas. - 18.4.2025 - 21:14
- +2
- Marchand63
- Zaujimavy moment v zapase ked sa Ferenc nasral, ze sa ho rovnako velky Kovac nezlakol 😀.
- 18.4.2025 - 21:16
- +9
- Nerkio
- Dufam ze Pobezal uz zostane v druhej formacii.Hra tam naozaj vyborne
- 18.4.2025 - 21:18
- +16
- hello, havarju
- Dneska nastreloval puk na reťaz 👍
- 18.4.2025 - 23:36
- +5
- sloniik
- On sa tam neskutocne hodi.
- 19.4.2025 - 8:48
- +2
- MV
- Mal tam byt hned ako prišiel Passolt. Rozdiel s Bubelom je ta rýchlosť a dravosť.
- 19.4.2025 - 8:59
- +4
- Lukash_ke
- Podľa mňa super zápas, náš výpadok v 3. tretine to trochu znegoval, ale dovtedy sa nedalo tipnúť kto to urve pre seba. V 3. po inkasovaní sme už žiaľ boli jasní, začali kopiť chyby a mám trochu obavy, že sme nevládali. Inak hrdinovia na oboch stranách brankári Kašík a Janus... aj keď trochu aj vďaka nemohúcnosti v zakončení na oboch stranách. Škoda straty bodu, ale nie je dôvod na paniku po 1. zápase. Gratulujem do NR, v 3. to umne odkontrolovali, ide z nich rešpekt.
- 18.4.2025 - 21:19
- 0
- FilipkoPP
- Gratulujem Nitra dnes zaslúžene ale musím
obom aj Kašíkovi aj Janusovi. Zajtra je nový deň a môže to dopadnúť akokoľvek.
- 18.4.2025 - 21:20
- 0
- Zkubydu
- Za mna pozitivne okrem rozhodcov, este za Koisice: +skvely Janus
++vyborne oslabovky
+++ ubranena aj oslabovka 5 na 3
Naopak slaby Pollock (uplne bez nasadenia a radosti, len zavadzal)
-slaby coaching (zle zlozenie formacii)
-Martel Archi-najivny sterilny hokej bez vasne a citu
-nahovno PP
-karastrofalna komunikacia
-profesorsky pristup - 18.4.2025 - 21:21
- +1
- FilipkoPP
- Čo máš proti Popradu
Ale máš pravdu škoda že to v presilovke nešlo ani jednému tímu - 18.4.2025 - 21:25
- +5
- micu79
- Dnes celkom dobry hokej a hlavne Kasik dnes top.
- 18.4.2025 - 21:23
- +1
- Strnco1
- Ja tu Nitru tak nemam rad...
Ale na druhej strane, to muzstvo, ten team to je jeden muz, to je radost sa na nich pozerat ako sa doplnaju, proste klobuk dole.
No dobre som sa opustil, normalne Vam to Nitra doprajem.
Pekny vecer. - 18.4.2025 - 21:25
- +8
- majco
- Všetko okej?
- 18.4.2025 - 21:42
- +3
- jh12
- Mňa to moc dnes nebralo nejakí po tej sérii plnej emócií so za. Som rád že sme vyhrali ale aj tá atmosféra mi prišla poslabsia na to že sa hrá finále.
- 18.4.2025 - 21:26
- +2
- azzurri
- Zaslúžene prvá vyhrá a chlapci si dokázali a ukázali že na tieto Košice máme a je čas aby tá zlá playoff séria skončila
Takéto výkony keď zopakujeme a budeme takto hrať aj ďalšie zápasy tak kľudne aj 4:0
A inak Košice ani finále neviete vypredať
Hlavne že sa tu nejakí chlapci z ke urazili keď som im napísal pravdu v jednej z diskusii pred finále
Ešte mi písali stredu že už sú neni skoro žiadne lístky voľne 😂😂😂 - 18.4.2025 - 21:36
- +5
- Tyna85
- No 4:0 to nebude 😉
- 20.4.2025 - 8:33
- 0
- Tyna85
- Napísal si hlúposť tak sa tu teraz nehraj na chrumkaveho.
Vy ste vykúpili tých 1000 lístkov? Lebo aj takéto silácke reči si mal. - 20.4.2025 - 8:36
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- martin gal
- Klasika,hokej som nepozírau,takže k nemu nemám čo napísat,hlavne,že sa vyhralo.Ďakujem chlapcom za 1.bod v sérii,zajtra treba v tom pokračuvat.
- 18.4.2025 - 21:38
- +1
- tulen - kosice
- nitra 👌: hrala to, čo hraje hosťujúce mužstvo vonku ... košice v tretej prestali korčuľovať, potkýnali sa o čiary a reklamy a zavadzali jeden druhému ... gól by dnes nedali do polnoci ... zebry ok
- 18.4.2025 - 21:43
- +3
- PerX
- Kosice to pretlacia a ziskaju titul,Nitra hra dobry hokej ale na KE to nebude stacit. Ja osobne neverim ze Nitra ziska 4 zapasy s KE.
- 18.4.2025 - 21:47
- 0
- majco
- S urazeným Pollockom a legionármi bez života to určite nepretlačia.
- 18.4.2025 - 21:49
- +3
- PerX
- Neviem ale co ja viem tak Pollock uz nie je urazeny. Dostal dorovnane to co chcel a hraje normalne. To,ze urobi chyby alebo nieco sa nepodari hold sport ale to neznamena ze ak urobi chybu alebo nieco tak je urazeny. Ano urazeny bol a mozno este nieco v hlave ma co sa tyka toho,ale z Kosic dostal pekne peniaze na dorovnanie toho takze nemyslim si ze by bol urazeny.
- 18.4.2025 - 22:00
- 0
- majco
- Ten hráč keď zapne je gamechanger neverím že tam neni nejaký problém.
- 18.4.2025 - 22:03
- 0
- Jimmy Tulipan
- David netrep, ziadne peniaze na dorovnanie nedostal.
Tu nie si sa na tureckom trhu, ze chces zdrhnut a dorovnaju ti peniaze ake si zaziadas. Mas vobec potuchy co by to urobilo s moralkou ostatnych hracov?
Nevymyslaj si, vies hovno, no laskavo neprezentuj to hovno ako fakt. - 18.4.2025 - 22:41
- +4
- PerX
- Neviem kto je sice David ale nevadi. Zvykol som si ale to nie je podstatne.
Co by to urobilo s moralkou timu? No neviem co by to urobilo ale ak su hraci vo vacsine ok tak im tieto veci nevadia,oni sami dobre vedia ze Brett Pollock je rozdielovy hrac a ked sa dozvedel Brett ze Archambault berie viac tak pridal do toho trucu spolocne s Nemeckom. Ci veris ci nie je to tak,dohodol sa s vedenim na dorovnani.
Mondika to velmi zamrzelo kedze Kosice dlhuju peniaze niektorym subjektom a niesu vo velmi dobrej financnej kondicii a do toho musel riesit aj toto. Lang zanechal sekeru tak mu ide hlavou vsetko. Ale necudujem sa mu. - 18.4.2025 - 23:01
- 0
- Jimmy Tulipan
- Jasne, jasne a tebe to hlasia
To je taka zmes nezmyslov, ze dovidenia...
Co dalej mas este pripravene?? - 18.4.2025 - 23:05
- +1
- tulen - kosice
- jimmy: a ty sa tiež prestaň zavzdušňovať ... je to priamy potomok chrobáka truhlíka a informácie čerpá od hp prispievateľov, ktorí sa nemýlia a majú kvalitné info a od kolegov v práci ... blaváčik
- 19.4.2025 - 6:33
- +2
- Tyna85
- Tebe ja nič neverím. Veľmi rád si vymýšľaš a hlavne hrajem sa na fanúšika Slovana keď ním nie si.
- 20.4.2025 - 8:38
- 0
- opeKE
- Musim hlavne pochvalit rozhodcov ...
- 18.4.2025 - 21:49
- +1
- tulen - kosice
- zabudol: som pochváliť atmo a oba fankluby ... kultúrne a na úrovni 👌
- 18.4.2025 - 21:52
- +2
- Corgi77
- To vážne nebolo vypredané??
To sa aj niekde v Európe stalo,aby finále nebolo vypredané?? - 18.4.2025 - 21:53
- +9
- mato_ke
- Nie nie, podľa mojich informácií z dobre overených zdrojov je v Európe vypredané odkedy vznikli hokejové súťaže, len v Košiciach vypredané nebolo.
Je to fiasko.
P.S. aj mňa mrzí, že vypredané nebolo, ale nič s tým nezrobíme..je to suznenie viacerých faktorov.
No ten koment máš trošku odveci, uznaj sám - 18.4.2025 - 22:36
- +7
- Corgi77
- Veru, je to fiasko a hanba.
- 19.4.2025 - 7:45
- +7
- Tiger7653
- tak jasneee ale zase vypredat plechovu budu o kapacite 3600 zase neni ziadne umenie ze
- 19.4.2025 - 7:47
- +2
- Corgi77
- 5200 a veru nieje to umenie. Vypredané je za pár minút pri najdrahších lístkoch v lige.
- 19.4.2025 - 8:00
- +3
- Proky99
- Vies dat aj nejaky relevantny zdroj k tomu cislu 5200?
Alebo je to len vyplod tvojej fantazie?
- 19.4.2025 - 8:27
- +5
- Ferrari
- Tuto:: https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/matches/68/st-extraliga/match/11180/overview
- 19.4.2025 - 9:29
- 0
- Proky99
- hej aj my sme mali 7-8 rokov do zadu vypredane behom par minut dokonca aj v majstrovskej sezone 2 roky do zadu od semi s MI az po titul.
Nieco z cias komunizmu este o navstevach nemas?
Berte si kludne vsetky trofeje v navstevnosti, fandeni, atmosfere a vsetkych tych subjektivnych kravinach ktore si vymyslite. My v Ke sutazime len v tom co uz mame 11 krat po stropom zavesene, tomu sa hovori hmatatelna historia klubu.
- 19.4.2025 - 9:58
- +2
- Ferrari
- Mne išlo o to že, že si chcel relevantný dôkaz. vtedy sa v tom štadióne zmestilo 5200 ľudí a dnes v tom istom stadione len 3600. Nič iné za tým nehľadaj.
- 19.4.2025 - 10:38
- +5
- miro-nr
- A to je ešte + tribúna C
Ale to nevysvetliš. - 19.4.2025 - 13:50
- 0
- Julo5
- Béčko uz nieje aj na statie ale iba sedenie.Ale urcite je tam viac ludi ako 3600 ked je vypredane
- 19.4.2025 - 16:02
- 0
- miro-nr
- A ako už nieje na sedenie ,ale len na státie. Cca rovnaká plocha len výmena miest.
- 19.4.2025 - 23:23
- 0
- miro-nr
- Ačko
- 19.4.2025 - 23:25
- 0
- RomanZa
- Nr a aj Zv a aj nas stadion ma mat do predaj menej listkov.
Nr ma 3600 najvyssi pocet divakov, Zv tusim 5000 a my 5300. - 19.4.2025 - 10:27
- 0
- apa
- Ako si sa dopracoval k informácií že Zv 5000 a vy 5300
- 19.4.2025 - 11:26
- 0
- RomanZa
- Kapacita Za stadionu je 5300 po "znizeni kapacity". Zo 6400.
Zv mal 7500. Ja som sa ku tomu cislo nedopracoval. - 19.4.2025 - 12:04
- 0
- Gerlach2655
- Tiger: Treba objektivne uznat ze oni by bez problemov vypredali aj 8 tisicovu halu keby ju maju
- 19.4.2025 - 8:39
- +4
- Tiger7653
- keby ju maju ale nemaju
rovnako ako nemaju futbal tak tam ludia chodia len na hokej
…. 5200 si si uletel chlapec
- 19.4.2025 - 9:06
- +4
- Corgi77
- https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/matches/135/t-com-extraliga/match/25364/overview
- 19.4.2025 - 9:29
- 0
- sloniik
- Ale aktualne taku kapacitu nemame.
- 19.4.2025 - 9:47
- 0
- Corgi77
- Áno, oficiálne nie.
- 19.4.2025 - 9:55
- +2
- FP-jakubj
- Čiže ešte stále odrbavate štát na daniach? To sa máte čím pochváliť
- 19.4.2025 - 10:24
- +5
- apa
- A ešte porušujú bezpečnosť divákov.
- 19.4.2025 - 11:27
- +3
- miro-nr
- A ešte sú zasa vo finále,no nezavid im ,však ?!
- 19.4.2025 - 13:52
- +2
- Proky99
- hej no mame co zavidiet pri nasich 16 ci 17 finale, este daj nieco
Kolke to finale uz hrate vy? Ked uz mame tak strasne zavidiet - 19.4.2025 - 16:26
- 0
- miro-nr
- Apa nieje zvolencan ??
- 19.4.2025 - 23:26
- 0
- gallup nr
- Do tychto dotahovaciek o navstevnosti sa sice nezvyknem zapajat, ale mozno si pozri, aka bola oficialna kapacita NR stadiona este par rokov dozadu. A ci to bol problem na finale vypredat.
- 19.4.2025 - 9:46
- 0
- FP-jakubj
- Vtedy Nitra založila novú SRO, aby sa zbavila dlhu 700k € a návštevnosť bola nízka, aby sa vyhýbali daniam.
- 19.4.2025 - 9:49
- +4
- miro-nr
- Ty Einstein jeden
- 19.4.2025 - 13:54
- 0
- sloniik
- Ziiite!
Hovado, ehm teda tulen, ale pobavil si - 19.4.2025 - 10:15
- +3
- tulen - kosice
-
- 19.4.2025 - 12:24
- 0
- FP-jakubj
- V mnohých krajinách, obzvlášť, keď sa hrá cez najväčšie sviatky v roku. Navyše lístkov bolo predaných viac, evidentne niektorí ľudia neprišli.
- 19.4.2025 - 9:35
- +1
- Lukash_ke
- To ten gól čo sa tam naši strepali, to bol Pollock?
- 18.4.2025 - 21:54
- 0
- marvin
- Pollock s Petrasom
- 18.4.2025 - 22:04
- +2
- Lukash_ke
- Fuh a to obaja boli fakt dnes dosť mimo, tým stretom tomu dali len bodku.
- 18.4.2025 - 22:41
- 0
- Gerlach2655
- Na Nitre bolo vidno ze si presla tazkymi seriami, tazsimi supermi ako kosice,je na finale lepsie pripravena herne aj mentalne. To co stacilo na zvolen a trencin na nitru stacit urcite nebude ...za domacich dnes vyborne janus a deyl. Hrac zapasu ale jednoznacne Kasan ktory zavrel roletu
- 18.4.2025 - 21:55
- +2
- rastislavke
- Hallo: Je 1:0, nechápem, čo sa rieši. Niekto vyhrať musel.
- 18.4.2025 - 21:59
- +3
- Kekot
- 147 min doma bez streleneho golu hlavne ze maju mraky utocnikov
- 18.4.2025 - 21:57
- +3
- CORGI
- 9/12
- 18.4.2025 - 22:45
- 0
- CORGI
- Čakal som, že širšie klzisko nám bude robiť problém, ale opak bol pravdou. Keď som sa na to pozeral, tak to ihrisko viac sedelo nám ako domácim, a to najmä vďaka tomu, že sme boli rýchlejší, a často sme sa ocitli v prečísleniach, z čoho padli aj oba góly.
- 18.4.2025 - 22:51
- +2
- Corgi77
- Toto ihrisko ako najrýchlejšiemu mužstvu v lige práveže vyhovuje.
Neviem čo všetci plačú. - 19.4.2025 - 7:28
- +2
- GreenWolf
- Pollock a Archi vedia hrat lepsie.. skoda, ze Ceman nema vaja na to, aby postavil do zostavy len tych, co chcu hrat. Taky Krivosik sa mi dnes pozdaval, bojoval, jazdil. Pollock ma kvalitu na to, aby sam rozhodoval zapasy. Ale to by musel chciet. Neviem za co dostava plat, profik to teda nie je ani omylom.
- 18.4.2025 - 22:59
- +1
- vladoZV
- Nech sa nikto na mňa nehnevá ale aj ľudia v KE vidia ako ten hokej je hrozný. Atmosféra na bode mrazu, profesorský hokej bez srdca. Iba tlačené peniazmi. Ja NR nemusím ale ich výkony sú oduševnené a kabínu ťahá srdce. Plus perfektní fans. To vo finále mala byť radšej Žilina alebo Zvolen. Diváci by si to užili oveľa viac, a aj hráči!
- 18.4.2025 - 23:26
- +8
- Jimmy Tulipan
- Vsak mali vyhrat svoje semifinale a boli by tam...
- 18.4.2025 - 23:46
- +10
- Smith
- Co sa tu vsetci starate ako hrame, aku mame atmosferu, navstevu, letisko.. toto ma uz tak nebavi stale pocuvat dookola
- 19.4.2025 - 0:10
- +4
- Profesor
- riešte si svoje tímy
nikto Košiciam nesiaha ani po päty...
iba Slovan
to je objektívny fakt - 19.4.2025 - 6:32
- +5
- miro-nr
- Z histórie sa nenaješ,hlavne keď si ju už väčšia polovica divákov ani nepamätá.
Stále sa pousmejem ked niekto zadrie ,že
"Big švorka " to je fakt tak dávno ,že si to ledva Studenková pamätá.
Za posledných 20 rokov z tej pomyselnej big štvorky by sa v nej možno umiestnili len
Košice. BA po blúdení sa nachádza kdesi na hrane štvrť a semifinále,ZV je na tom za mak lepšie a TN je šťastný keď sa dostane do playoff.
Takže áno,je pekne spomínať,je pekne byť patriotom no treba aj objektívne prijať fakty a nežiť v minulosti či dokonca z nej. Inak sa nikto neposunie dopredu. - 19.4.2025 - 7:27
- +16
- Profesor
- Objektívny fakt je ze keby hocijaký klub vyhra aj 8 titulov po sebe stále bude strácať na Kosice a Slovan.
- 19.4.2025 - 7:57
- +3
- Profesor
- zapis do histórie je motivacia cislo 1 prečo sa sutazi v hocijakom sporte
História je dôvod toho co je dnes
Najdôležitejší základ ľudského vnímania - 19.4.2025 - 8:02
- +3
- Urpiner16
- Tak ži z històrie a namiesto joj šport si zapni viasat history.
- 19.4.2025 - 8:44
- +20
- rastislavke
- 17 z 32 finále : Myslím, že viac než história.
- 19.4.2025 - 8:32
- +4
- counter
- Z histórie sa nenaješ,hlavne keď si ju už väčšia polovica divákov ani nepamätá.
Tak toto si zabil. Kto nepozná svoju minulosť, nemá ani budúcnosť, preto to tu takto vyzerá. Nepoučiteľný - 19.4.2025 - 9:36
- 0
- Zmrzlina
- Jeden pán z histórie KE chodí pomedzi fanúšikov na štadiónoch v KE. Je to určite pozitívne - niektorí ľudia sa rozcítia a iní neveriacky usmejú. Dobrá práca v KE.
- 19.4.2025 - 11:07
- 0
- fanke27
- Predminulú sezónu KE majster, za posledných 10 sezón 3x majster. Túto sezónu sme opäť vo finále.
Kto mal viac ? Nikto.. len BB ešte tri tituly.
Ešte niečo ti vysvetlím?
Košice boli vo federálnej lige najúspešnejší klub, sú z pohľadu celej histórie jednoznačne najúspešnejší klub a aj za posledných 10 rokov máme 3 tituly, nikto nemal viac.
Za posledné tri sezóny majster, 4. miesto, teraz finále.
Čiže my sme nepoučiteľní lebo žijeme z histórie, ktorú si nepamätáme?
Ja by som ti povedal skôr iné príslovie.. raz blbý Slovák, navždy blbý Slovák - 19.4.2025 - 11:23
- +2
- tulen - kosice
- ty to rátaš : titulmi ... ale košice majú jedno skutočne zaujímavé prvenstvo ... dukla / vsž košice je jedinééé mužstvo, ktoré od svojho postupu medzi čssr elitu do druhej ligy nevypadlo
- 19.4.2025 - 12:30
- +2
- fanke27
- “Za posledných 20 rokov z tej pomyselnej big štvorky by sa v nej MOŽNO umiestnili len Košice”
Som sa zasmial, hlavne v kontexte toho, že hovoríš o objektívnom písaní faktov
Ti dodám niečo k tej objektivite za 20 rokov. (Poradie písané skrz množstva získaných medailí a titulov)
1. Košice 11 medailí (6x titul, 3x striebro, 2x bronz)
2. Nitra 9 medailí (2x titul, 4x striebro, 3x bronz)
3. BB 7 medailí (3x titul, 2x striebro, 2x bronz)
4. BA 6 medailí (4x titul, 2x striebro)
5. ZV 5 medailí (2x titul, 1x striebro, 2x bronz)
Čiže Košice z MOŽNO poskočili na najúspešnejší kluba aj keď budeme hodnotiť posledných len 10 rokov, tak Košice majú s BB po tri tituly.
Nitra je druhá, všetká česť a klobúk dole.
Slovan ak by ale nebol 8 sezón v KHL, tak by si s Košicami rozdelil prvé dve priečky.
BB a ZV cca rovnako.
A to ešte nevieme ako by dopadla sezóna 19/20, kde na prvých troch miestach bola BB, BA, KE.
Čiže dajme tomu, že z tej big 4 vypadla len Dukla Trenčín. Dostala sa dnu na druhé miesto Nitra, za ňou BB, Slovan sa v štvorke urdržá aj napriek tomu, že tu nehral 8 sezón. V tesnom závese o jednu medailu je na 5. mieste ZV. - 19.4.2025 - 11:18
- +2
- apa
- Nejaké to máš pomýlené zo Zvolenom ten bol 3x majster.
- 19.4.2025 - 11:32
- 0
- fanke27
- Nemám nič pomýlené.. čítaj čo píšem a over si info. Za posledných 20 sezón mal ZV dva tituly
- 19.4.2025 - 11:39
- 0
- apa
- Extraliga seniorov
Sezóna Majster Víťaz Slovenského pohára
1992/1993 Dukla Trenčín
pozn.: v rámci federálnej ligy ČSFR získala Dukla Trenčín bronz
1993/1994 Dukla Trenčín Dukla Trenčín
1994/1995 HC Košice Dukla Trenčín
1995/1996 HC Košice Dukla Trenčín
1996/1997 Dukla Trenčín Dukla Trenčín
1997/1998 HC Slovan Harvard Bratislava
1998/1999 HC VSŽ Košice
1999/2000 HC Slovan Harvard Bratislava
2000/2001 HKm Zvolen
2001/2002 HC Slovan Harvard Bratislava
2002/2003 HC Slovan Harvard Bratislava
2003/2004 Dukla Trenčín
2004/2005 HC Slovan Slovnaft Bratislava
2005/2006 MsHK Žilina
2006/2007 HC Slovan Bratislava
2007/2008 HC Slovan Bratislava
2008/2009 HC Košice
2009/2010 HC Košice
2010/2011 HC Košice
2011/2012 HC Slovan Bratislava
2012/2013 HKM Zvolen
2013/2014 HC Košice
2014/2015 HC Košice
2015/2016 HK Nitra
2016/2017 HC ‘05 iClinic Banská Bystrica
2017/2018 HC ‘05 iClinic Banská Bystrica
2018/2019 HC ‘05 iClinic Banská Bystrica
2019/2020 sezóna predčasne ukončená pre pandémiu
2020/2021 HKM Zvolen
2021/2022 HC Slovan Bratislava - 19.4.2025 - 11:43
- 0
- fanke27
- Ja neviem, či ty máš o kolečko menej alebo kde je problém…
Hore kolega s menom Miro-nr písal o posledných 20tich sezónach. Hraje sa nám sezóna 2024/2025, čiže počítam tituly a medaile do sezóny 2005/2006 (vrátane) .
V tomto období získal Zvolen titul 2x
Už viac polopatisticky ti to neviem vysvetliť - 19.4.2025 - 11:59
- +2
- miro-nr
- To nebol útok na Košice a ani na žiadny iný klub.
Boli časy keď som KE fandil hneď po Nitre najviac .
To bolo len také konštatovanie. - 19.4.2025 - 15:23
- 0
- fanke27
- V poriadku, ja ti neútočne hovorím, že nemáš pravdu
- 19.4.2025 - 16:26
- 0
- apa
- A keď chceš vytvárať pomyslenú tabuľku všade na svete sa určuje rebríček vždy počet titulov potom druhé miesto a nakoniec tretie miesto a nie počet dohromady medailí.
- 19.4.2025 - 11:38
- 0
- miro-nr
- Nechcel som napísať 51% lebo by sa tu našli chytraci čo by to "vyvracali" ,ani väčšina,lebo to môže byť aj 98%.
No keď vidím ten vekový priemer na štadiónoch tak myslím ,že viac ako 50% divákov tu históriu ani nevie.
PSôvodne som chcel ísť urobiť prieskum na štadióny,ale už sa hrá len na dvoch tak by to bolo neúplné a tie percenta by boli skreslené,tak som zvolil tento "neodborný " výraz ,hádam mi to odpustiš .
- 19.4.2025 - 15:18
- 0
- Tiger7653
- a co by tam ten zvolen prosim ta robil ked uz proti ke posledne zapasy tahali nohy za sebou?
- 19.4.2025 - 7:40
- 0
- apa
- Len si uvedom koľko sme pred vami odohrali zápasov aj tak sme vám narobili problémy.A vy včera ste tiež proti Nr ťahali nohy a to ste odpočívali dlhšie ako Nr.
- 19.4.2025 - 11:41
- +1
- Tyna85
- Tak ale načo tie vyplakavacky, že tam mal byť ten alebo ten. Ak si to uhra tak tam bude. ZA ani ZV si to neuhrali a tak vo finále nie sú.
- 20.4.2025 - 8:48
- 0
- Tyna85
- Tlačené peniazmi, lebo v iných kluboch hrajú hráči zadarmo. Bože to sú také reči 🤦
- 20.4.2025 - 8:44
- 0
- miro-nr
- Nadpriemerný výkon Kašika a kolektívny výkon mužstva. Prvý bod potešil no ja - aj keď kritizujem chyby- som už v móde ,že ak vyhráme sériu tak to poteší,ale ak prehráme tak určite nesklameme .
- 18.4.2025 - 23:26
- +3
- Janciar17
- KE len zahrievaju motor...
- 18.4.2025 - 23:46
- 0
- maček
- a zahrievajú...... a zahrievajú....... a zahrievajú.....
..... a dozahrievajú až bude po sezóne
toto sú také kecy.... - 19.4.2025 - 1:38
- +6
- FP-jakubj
- Nie sú, pretože tie pauzy túto sezónu Košiciam nerobia dobre a v kombinácii s domácim ľadom je to vyložene katastrofa. Uvidíme, čo Cman vymyslí, pri TN to zvládol.
- 19.4.2025 - 1:46
- +3
- tulen - kosice
- naše: letisko, naše kauzy, naše leňochody a naše problémy ... seďte doma, keď sa vám nepáči ... hnojšport vám poskytne rozhodne najlepší zážitok aj s prednesom zmesi chobotín
- 19.4.2025 - 6:37
- +1
- arturko
- Dobrý hokej z oboch strán.Dobrý výkon brankárov.Primerané pískanie rozhodcov.Jediný rozdiel je väčšia lahkosť v hre Nitry.Celkovo sa bolo na čo pozerať.
- 19.4.2025 - 6:57
- +1
- Tiger7653
- uvidime ci dnes mozme pochvalit Orolina po zapase ako jeho kolegov vcera za objektivne piskanie
- 19.4.2025 - 7:25
- +1
- Lukash_ke
- Och tak ten mohol radšej pískať včera keď sme si vybrali zlý deň
- 19.4.2025 - 9:10
- 0
- lucano22
- Prvý zápas Nitra urvala zaslúžene. Všade o krok rýchlejšia. Obaja brankári si zaslúžia veľkú poklonu. Uvidíme, s čím prídeme dnes. Snáď to vyrovnáme na 1:1
- 19.4.2025 - 7:33
- 0
- wedro
- Krutá realita : NR výhra túto sériu.
Sú rýchlejší a hladnejší po víťazstve.
Hráči KE jednoducho nestíhajú tomuto tempu ktore má NR mužstvo.
Ceman Ďakujeme ale je na čase ukončiť spoluprácu s posunúť sa v pred ☝️
Takžetak® - 19.4.2025 - 8:02
- 0
- Darina
- Hodnotiť budeme po ukončení série. Koniec je vtedy, keď je naozaj koniec. Košice sa pod Cemanom ešte vždy zo všetkých problémov vyhrabali... Po prvom prehratom zápase ich ešte nezatracujme, v play off sériách to tak chodí, prehry striedajú víťazstvá, prehrali sme jednu bitku, ale vojnu ešte môžeme vyhrať... Košice do toho!!!
- 19.4.2025 - 9:21
- +1
- Bielomodry
- Wedro: To neverim,ze Wedro toto napise .Co sa opustas,hned po 1 zapase..
- 19.4.2025 - 9:42
- +1
- sloniik
- To je iba jeho hra, tagze tag
- 19.4.2025 - 9:47
- +2
- Lukash_ke
- Wedro má tú silu, že sa stane vždy opak toho čo napíše. Tak začal aplikovať reverznú psychológiu sám na seba. To je v podstate next-level trolling 😁
- 19.4.2025 - 9:47
- +11
- OceliarKE
- Gratulujem NR, nestacil som sa divit ako vcera pristupovali nasi hraci obcas k puku. Niekolko situacii kedy puk prebehol medzi nasimi hracmi a oni polahko na neho len pozerali. Dnes ocakavam lepsi doraz od hracov Kosic. Neda mi ale nereagovat uz na tie temy ohladom letiska. Posledne 10 roky na tom trpime nakolko uz nemame tolko technickych hracov co sa v tomto vedeli vysantit. Kazdopadne, tak ako kazdy fanusik ineho klubu nez Kosic na to nadava a pyta si zmensenie budete este spominat na radsej vacsie ihrisko. Tym ze bolo spomenute pred zapasom od komentatorov ze Ceman podpisal na dalsie sezony plus pride velke zuzenie ladu ( co viem na najmensie mozne rozmery ) prichadza bitkarska era Kosic. Defakto to cim bol uspesny Ceman v Bystrici sa zopakuje. Cim mensi lad, tym kontaktnejsi a tvrdy hokej. Co mna osobne tesi.
- 19.4.2025 - 11:50
- 0
- hejhejhokej
- to by som bola velmi rada keby idete cestou širky 26m lebo teraz sa razi skor ta finska cesta 28m ale prenoko divaka bude určite najlepši ten kanadsky rozmer
- 19.4.2025 - 13:26
- 0
- Lukash_ke
- Mnohí precitnú z tej silnej túžby hrať to na 26m. V NHL to ako tak vyzerá lebo je to top liga sveta, u nás to bude iba hurá hokej a zabije to poslednú štipku kreativity v hokeji. 28 by bol fajn kompromis.
- 19.4.2025 - 15:39
- +2
- apa
- Všetka česť Nr veru som nepočítal s tým že budú vládať tak lietať po ľade zvlášť po tej ťažkej sérii zo Ži to pri pohybe Ke bol veľký rozdiel.
- 19.4.2025 - 11:51
- 0
- hello, havarju
- Náhodou, mne sa páči ako hrajú Košice, Podľa mňa Košice hrali presne tak ako mali hrať. Len tak ďalej...
- 19.4.2025 - 13:17
- +1
- fabbeN
- Ty špión, sabotér, záškodník
- 19.4.2025 - 13:31
- +1