Diskusia: Košice zdolali Nitru, líder ligy otočil z 0:2
Hokejisti HC Košice zvíťazili nad HK Nitra 3:2 v utorňajšej dohrávke 40. kola Tipos extraligy. Po 2. tretine prehrávali 0:2, no napokon si pripísali plný bodový zisk. Bolo to pre nich štvrté víťazstvo po sebe, po ktorom majú na čele tabuľky sedembodový náskok na Spišskú Novú Ves, ktorá odohrala o zápas menej. Nitra prehrala druhýkrát po sebe a figuruje na 4. mieste. Košice zvíťazili nad úradujúcim majstrom vo všetkých troch vzájomných zápasoch v sezóne.
Už v 2. minúte sa duel skončil pre najproduktívnejšieho hráča domácich Bretta Pollocka, ktorý dostal trest na 5 minút a do konca zápasu po faule na Filipa Bajteka. Hostia však dlhú presilovku nevyužili a bezgólové skóre prvej tretiny nezmenili ani dve početné výhody Košičanov. Nitrania sa v druhej tretine dostali do vedenia 2:0, no v tretej ho stratili. Domácich naštartoval gól Tomáša Mikúša, na ktorý nadviazali Matúš Havrila a Josh Teves. Hostia sa v závere dostali k ďalšej 5-minútovej presilovke, ktorú podporili stiahnutím brankára, ale skóre sa už nezmenilo.
Tipos extraliga, dohrávka 40. kola:
HC Košice - HK Nitra 3:2 (0:0, 0:2, 3:0)
Góly: 44. Mikúš (Gildon, Jääskeläinen), 45. Havrila (Archambault, Parlett), 51. Teves (Mikúš, Jääskeläinen) - 25. Okoličány (Lacka), 30. Vitaloš (Pobežal). Rozhodcovia: Štefik, Krajčík - Tomáš, Šoltés, vylúčení: 4:7 na 2 min., navyše Pollock 5 min. + DKZ za napadnutie hlavy alebo krku, Repčík (obaja Koš.) 5 min. + DKZ za podkopnutie, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 3039 divákov.
Košice: Janus - Parlett, Rosandič, Teves, Deyl, Šedivý, Gildon - Archambault, Martel, Petráš - Mikúš, Pollock, Jääskeläinen - Lamper, Havrila, Rogoň - A. Bartoš, Chovan, Repčík
Nitra: Aittokallio - Cotton, Mezei, Green, Kalman, Vitaloš, Bača, L. Pánik - Descheneau, Hrnka, Buček - Bajtek, Pobežal, Jackson - Lacka, Čederle, Okoličány - Bačo, Chrenko, Csányi - A. Nemec
Dan Ceman, tréner HC Košice: "Bol to divoký zápas s emóciami, v ktorom to bolo raz hore, raz dole. Prvá tretina bola taktická. Páčilo sa mi, ako sme začali druhú. Trávili sme veľa času v ofenzíve, no spravili sme netypické chyby, po ktorých hostia viedli. Majú nebezpečných hráčov a využili svoje protiútoky. V tretej tretine sme cítili, že máme šancu. Mali sme do nej dobrý vstup, cítili sme aj podporu fanúšikov. Naštartoval nás kontaktný gól na 1:2. Po strate vylúčeného Bretta Pollocka a (zraneného) Dannicka Martela začali hrať naši hráči svoj najlepší hokej. Som hrdý na úsilie, ktoré hráči vynaložili v neľahkej situácii."
Andrej Kmeč, tréner HK Nitra: "Zápas sme mali dobre rozohratý. V tretej tretine sme spravili chybu v striedaní, súper sa dostal k presilovke, ktorú využil. Odvtedy sme to mentálne nezvládli. Začali sme kopiť chyby a výsledkom bolo, že súper otočil zápas. V závere sme mali presilovku, počas ktorej sme stiahli brankára."
Tomáš Mikúš, útočník HC Košice: "Bol to infarktový zápas. Keď sme sa dostali do päťminútového oslabenia, bolo vidno, že chceme zvíťaziť. Parádne sme to ubránili. Potom sme síce inkasovali dva góly, ale bolo vidno, že si ideme za tým. Som rád, že sa nám to podarilo otočiť."
- tulen - kosice
- to by sme: mali ... v tretej tretine vylúčili nitranom zebry a dostali elberovské kolotoče 🤪
- 21.1.2025 - 20:05
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- fanke27
- Žasnem stále nad objektivitou Martina Chovana pri komentovaní Košíc.
Nejdem obhajovať zákrok Pollocka, lebo to bol špinavý faul za mňa.
Ale na druhej strane, že by si Chovan ho bral do úst a hovoril, že Pollockovi takto sem tam prepne a predvedie takýto zákrok, to je klamstvo !
Sledujem každý jeden zápas Košíc a nepamätám si od Pollocka nič podobné.
Na druhej strane v 2. tretine Buček spraví tiež za mňa špinavý zákrok, kedy atakoval Chovana, ktorý letel hlavou na mantinel, rozhodne za 2min aj keď neodpískaný, no toto pán veľký objektívny komentátor ani nespomenie a ticho mlčí.”
Nehovoriac rôzne iné chuťovky, kedy do nebies vyzdvihuje súperov ale pri nejakej dobrej šanci Košíc alebo tlaku je úplne ticho.
Ako napr presilovka Ke v 1. tretine kedy si Gildon zbehol medzi kruhy, poslal bombu na bránu, hneď na to Petráš delovka, ktorú brankár Nitry ani nevedel ako zneškodnil, veľmi dobré dve šance ale Chovan povie po presilovke citujem: “Košice si nič nebezpečné nevytvorili”.
Po treťom góle Košíc a veľkom tlaku, ktorý sme predvádzali len smutne okomentoval ako sme dali gól. Na konci povie, že Nitru len 7min nepozornosť stála zápas. Ako nič v zlom ale celú druhú a tretiu tretinu Košice Nitru tlačili. Nitra sa len bránila a mala 4 protiútoky z ktorých dala dva góly.
Totálna žumpa jeho komentovanie. A to opakujem, toto nie je prvýkrát čo takto komentuje Košice
K zápasu. Sporné situácie. Pollock správne rozhodnutie. Petráš dal tyčky. Na Martella faul nebol. Ani na Rogoňa. Repčík za 2min určite, za 5min som toto nevidel nikdy v živote odpískať. Ale budiš…
Keď už sme ale takí sterilní v pískaní, tak potom hneď na to nechápem ako môže Hrnka v prerušenej hre schválne ísť atakovať Repčíka.
To je vrámci pravidiel hej? Nemám slov..
K našim… klobúk dole, tak som našich už dlho nevidel makať. Aj s polovicou mužstva a so stratou ďalších dvoch dôležitých hráčov sme podľa mňa Nitru herne prehrali. To bol za mňa druhú a tretiu tretinu len tlak na bránu Nitry.
Absolútne zaslúžene víťazstvo.
Klobúk dole Košice - 21.1.2025 - 20:10
- +29
- aaaaaa
- Repčik zdvihol nohu ...s korčulou ho zasiahol až nad kotnik , to je veľmi nebezpečný zákrok .
- 21.1.2025 - 20:14
- +9
- roa
- Korčuľou ho nikám nezasiahol, pozri si to znovu.
- 21.1.2025 - 21:01
- +2
- axxel
- Za mňa by boli tie tresty opacne ... Pollock za 2 min a Repcik za 5, tam ho jasne podkopol
- 21.1.2025 - 20:15
- +1
- matus93
- Bajtek do toho dal všetko , jediný argument na 5+dkz je že prišiel z mŕtveho uhla a možno nechceli aby sa to zvrhlo ale prd platne .. bajtek hneď ďalšie striedanie na presilovke .. celkovo na to že sme dohrávali s tým útokom ktorý mame tak klobúk dolu .. veľmi dôležité víťazstvo
- 21.1.2025 - 20:28
- +2
- fanke27
- Neviem za mňa ak ide hráč atakovať niekoho len s úmyslom ho zložiť na ľad a ide rýchlosťou z mŕtveho uhla, len s úmyslom atakovať hráča, tak to nie je vôbec športové..
- 21.1.2025 - 20:34
- 0
- V_S_Z
- Ja len nerozumiem načo to bolo dobré.
Na nezmyselné súboje ide na hranu a tam kde treba tak sa vlečie bez záujmu.
Každý zápas hrajú 15-20 min. oslabovky - 21.1.2025 - 20:43
- +2
- LenTak93
- Chovan mal pravdu, Pollock robí občas nepochopiteľné fauly, veď v minulom play-off tam nie raz oplácal. On je veľmi labilný a nechá sa rozhodiť.
Čo sa týka Repčíka, tak načo kritizuješ rozhodcov, keď napíšeš, že toto si nevidel ešte za 5 min? Za podkopnutie je 5+DKZ, žiadne 2 minúty. - 21.1.2025 - 20:15
- +13
- fanke27
- No mi povedz konkrétny príklad kedy Pollock spravil takýto faul ?
A áno viem, ale mi rovnako napíš kedy si za toto videl v našej lige 5+DKZ??
Áno mierne tam zdvihol Repčík nohu ale takých vecí sa deje stále veľa a sú za 2min… tak netáraj zase ty - 21.1.2025 - 20:24
- +3
- LenTak93
- Pollock uprostred minulej sezóny 2 fauly na 5+DKZ, niekoľko osobných trestov. Ale proste toto on robí odkedy je v Košiciach. Ja netvrdím, že to robí zápas čo zápas, ale je to jeden z tých hráčov, ktorí sa nechajú rozhodiť. Zbytočne tam opláca.
A ja neviem, či nechápeš, ale pravidlá sa netýkajú iba našej ligy. To ak sa nejaký priestupok neodpíska, to znamená, že to teraz nemajú nikomu udeliť? Pozri si pravidlá. Repčík podkopol a to znamená jediné - automaticky vyšší trest.
Ale tak aby si nepovedal, že ani tu ti nechcem dať odkaz, tak:
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/matches/995/tipos-extraliga/match/139502
- 21.1.2025 - 21:07
- +6
- fanke27
- Áno, to je pravda, že sa niekedy nechá rozhodiť a opláca ale takýto zákrok ako dnes nepamätám, že by spravil.
Chovan to ale vykreslil tak jak keby Pollock bol nejaký zákerák a toto robil stále. Na to som ja reagoval.
To, že sa nechá niekedy Pollock rozhodiť a opláca alebo sa potom nesústredí na hru, to beriem. Ale rozhodne neberiem tvrdenie, že Pollock je nejaký zákerák, ktorý robí takéto zákroky ako dnes pravidelne.
To Chovan prepískol.
Ten zápas čo si mi ukázal, beriem tiež, hoci si ja niečo také nepamätám ale beriem, zjavne sa to niekedy už stalo. Ale nebavme sa o tom tak, že toto sa bežne píska lebo sa nepíska.. a už som viackrát videl takéto podkopnutia a boli stále za 2min. Proste toto nie je norma, že toto sa bežne píska..
chápem, že existuje také pravidlo, beriem aj že si mi našiel, že niečo také už odpískali ale takýchto podkopnutí som už videl dosť a boli stále za 2min. Toto proste nie je bežné.
- 21.1.2025 - 22:01
- 0
- LenTak93
- Jasné, že to bežné nie je. Ale tu si to mohli ísť rozhodcovia pozrieť na video, nemuseli sa rozhodovať na základe dojmu z ľadu.
V tomto prípade to podľa mňa zvládli super. - 21.1.2025 - 22:42
- 0
- Rimo
- Tak ako žiadaš od neho, nech ti povie “kedy Pollock spravil taký faul”, tak ty si mal tiež povedať “kedy si videl také podkopnutie” keď tvrdíš, že si ich už videl viac presne takýchto 🤷♂️ a súhlasím aj v tom, ak by tomu tak bolo a mal by si dôkaz (čo znamená chybu rozhodcov v minulosti), tak to znamená, že sa toto pravidlo už nemá dodržiavať vôbec - a teda nepískať ?!
- 22.1.2025 - 8:09
- 0
- AVEMNE
- Pollockov faul ani faul nebol...Repčíkov nefaul bol podkopnutie za 5+DKZ
- 21.1.2025 - 20:16
- +4
- axxel
- Konečne niekto kto to vidi podobne ... aj keď pre Pollocka by som 2 min bral
- 21.1.2025 - 20:17
- 0
- AVEMNE
- ja by som nedal ani tie 2
- 21.1.2025 - 20:19
- 0
- WTF
- Treba doštudovať pravidlá 🤦♂️ Hráča bez puku hitovať nemôžeš už nejaký ten rok
- 21.1.2025 - 20:22
- +2
- AVEMNE
- ano nemôžeš mal puk v držaní sekundu pred tím ...žiadny late hit to nebol
- 21.1.2025 - 20:23
- +1
- Fandimhokeju
- Ja to tam vidím síce hit rameno na rameno, ale z mŕtveho uhla, takže Bajtek bol nepripravený. Na druhej strane urobil pekného Sabovčíka. Možno dostane angažmán v Holiday on ice.
- 23.1.2025 - 20:33
- 0
- dejvidBB
- Tak dostanes test za neskory hit a nie toto co predviedli. Netrafil mu ani hlavu a ani krk.
- 21.1.2025 - 20:23
- +5
- AVEMNE
- rameno na rameno čistý hit kde sa sčítala rýchlosť a uhol nárazu
- 21.1.2025 - 20:28
- 0
- 69roman
- Dobre expert nič v zlom ale keď to podľa teba nebol faul tak radšej pozeraj stolný tenis
- 21.1.2025 - 21:59
- 0
- AVEMNE
- ty našu balet ligu
- 21.1.2025 - 22:12
- 0
- Zkubydu
- ktory hit bol bez puku?: jedine ten mikusov, ktory bol oznacenie pritlacenie o mantinel... Takych je 50 v kazdom zapase a rovnako aj tie po bully...
- 21.1.2025 - 20:29
- 0
- snizo
- Nemôžeš, ale ak prihra puk a toho sa ešte nedotkne spoluhráč, tak je to stále hit na hráča, ktorý ten puk odohral/nahraval.. alebo sa mýlim?
- 21.1.2025 - 20:39
- 0
- cappycathy
- Pollock bolo rameno na rameno + teatro od Bajteka - ciste a Bajtek nepripraveny. Repcikov suboj bol bezny, len proste si to Nitrancania vyplakali, lebo si to isli pozriet nakoniec. Bezne sa stava ze sa zrazia nohami a piska sa podrazenie, ale zdvihnutie nohy nie je kop, ved jak inak chcu korculovat? sa len posuvat?
Dnes zebry nic nezvladli.... - 21.1.2025 - 20:58
- +3
- antinamor
- Objektívnosť z teba len tak srší.
- 21.1.2025 - 21:01
- +15
- zasi
- Repčíkovi tam išla noha aj hore aj do strany
jasná 5+
tu sa proste nedá nič obhájiť - 21.1.2025 - 21:15
- +16
- antinamor
- Pomer striel po dvoch tretinách bol tuším 20:30, po prvej 8:16. Takže áno, Nitra sa 4x dostala k strele a z tých 4 šancí vystrelila 30x na košickú bránku.
- 21.1.2025 - 20:18
- +9
- fanke27
- A? Veď Nitra pomaly nevedela výjsť z obranného pásma. Tlačili Nitru skoro celú druhú a tretiu tretinu.
Košice všeobecne málo strieľajú.
A áno Nitra mala len pár protiútokov, inak boli poväčšinu na kolotoči.
V hre 5 na 5 ani nemali pasáž, kde by Košice zatlačili.
Takže darmo sa oháňaš strelami - 21.1.2025 - 20:28
- +4
- antinamor
- B. Strelami sa neoháňam, len mi nesedí tvrdenie, kde mala Nitra len "pár protiútokov". Počet a pomer striel za prvé dve tretiny svedčí o inom. Matematika nepustí. V tretej to samozrejne bolo iné, ale rozhodne prvé dve tretiny nitriansky hráči na kolotočoch neboli, lebo si zabudli kúpiť lístky. Potom cez druhú prestávku si ale lístky cez ticketportál na kolotočárov lístky kúpili. Pre všetkých, vrátane realizačného tímu.
- 21.1.2025 - 20:36
- +1
- Podarcis
- Pomer striel na kocke bol po druhej tretine 18:26... na zaciatku tretej to upravili na 30:28 ... Kosice nitru prestrielali...
- 21.1.2025 - 22:04
- +1
- antinamor
- Ja som vychádzal zo štatistík, ktoré prezentovali na JOJ Šport, nemám dôvod im neveriť, resp. vychádzal som z nich. Kocku pred TV nemám k dispozícii, iba ak Rubbikovu.
- 22.1.2025 - 5:02
- +1
- Podarcis
- Ved v poriadku, ja ti neberiem tvoje tvrdenie, len som napisal moj postreh... este som kolegovi ukazoval, ze Kosice tocia nitru v druhej tretine, 4 strely v rade na branu nitry a vsetky priratane nitranom ...
po prestavke to ale upravili asi podla zapisovatelov na striedackach ...
Po tretej som uz upravene statistiky nevidel, ale vzhladom na jej priebeh museli mat koscania vyrazne viac striel... - 22.1.2025 - 13:53
- 0
- LenTak93
- 8:16
13:12
17:10
38:38 - 22.1.2025 - 14:49
- 0
- tulen - kosice
- pollock neskorý hit, jednoznačne 5 ... na martella faul bol ... na repčíka čistá 5-ka ... repčík správne za 5 a rogoň tiež spadol sám
- 21.1.2025 - 20:24
- +1
- axxel
- No vidíš... a ani rozhodcov nám netreba
- 21.1.2025 - 20:26
- 0
- tulen - kosice
- vidím, vidím ... len tí, čo majú vidieť nevidia
- 21.1.2025 - 20:28
- 0
- axxel
- Podľa mňa je to na nich rýchle, nevedia sa v sekunde správne rozhodnut
- 21.1.2025 - 20:46
- +1
- tulen - kosice
- problém je: že nevedia správne rozhodnúť ... a nebavme sa už vôbec o nejakej konzistencii ich výkonov ... jeden príklad : stano jeden deň odpíska zápas na sparte ako pán, na druhý deň v poprade nevie ani korčuľovať ... a to radšej nejdem hodnotiť včerajších pata a mata alebo takého orolína so snášelom
- 22.1.2025 - 8:07
- 0
- blacksmith
- Repcík mal jedinú snilo v tom, že v spomalenom zábere bolo vidno, že zdvihol nohu a robil pohyb smerom nohe NR hráča. Nejdem porovnávať našu ligu s NHL (o tom ani reči), ale po takýchto fauloch sa tam strhávajú dosť husté mely. KE absolútne zaslúžene.
- 21.1.2025 - 20:33
- +2
- snizo
- Zápas som nevidel, len 5min na začiatku a 5min na konci, takže ti môžem oponovať len v jednom, podľa mňa Pollockov hit bol čistý, možno že prišiel neskoro, preto bol hodnotený ako faul, ale na 5min absolútne nie, nebol tam lakeť, netrafilu hlavu.. zvyšok máš asi pravdu
- 21.1.2025 - 20:37
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Profesor
- máš pravdu, ale kašli na naňho, nech si komentuje jak chce... môžme mat nahaku jeho názory
- 21.1.2025 - 20:52
- 0
- Malina2019
- Chovan (komentátor) sa možno oťuká, dajme mu čas, ale zatiaľ je to poslabšie ale nie je v tom sám.
- 22.1.2025 - 8:14
- 0
- apa
- Bohužiaľ to platí aj o Hlinkovi hráči čo v našej lige dosiahli priemer idú teraz dávať rozumy a hodnotiť situácie.Pritom ani poriadne neovládajú pravidlá a predpisy ľadového hokeja.
- 22.1.2025 - 10:01
- +4
- Podarcis
- ... a hlavne sa nevedia odosobnit a priam z nich srsi sympatia resp. antipatia k jednotlivym timom + neznalost pravidiel ... potom z toho vychadzaju miestami uplne scestne hodnotenia situacii...
- 22.1.2025 - 13:55
- +3
- Fandimhokeju
- Nejdem ich obhajovať, málokedy sa z najlepších hráčov stanú najlepší tréneri, či experti. Na tieto profesie treba aj iné danosti.
- 22.1.2025 - 17:42
- +1
- riskohrasko1
- Tak také kolotoče od našich aké sme urobili v 3 tretine a konečne aj s koncovkou som už dlho nevidel.
- 21.1.2025 - 20:11
- +7
- ElwisNR
- Katastrofa stále nevieme udržať zapasové vedenie.Už niekoľko krát sme takto zápas pokazili.
- 21.1.2025 - 20:11
- +3
- WTF
- Tak dnes sme videli čo za trénera to mame nahraté lavičke 🤦♂️
Najprv zbytočné tresty za zlé striedania,zdržovanie a potom žiadna odozva po dvoch inkasovaných góloch Košíc,nejako ten tlak utlmiť time-outom,skludnit mužstvo,ktoré bolo jak na kolotočoch,samozrejme potom príde ďalší gól...
Za ďalšie,tie úžasné presilovky,z posledných 100 sme využili snáď jednu,dnes nestačil skoro ani 2 celé 5 minútové 🙉🙉🙉
Dávať Hrnku,ktorý už nevládze ani korčuľovať do 1.utoku je už úplný majsterštuk
Pchanie mladého Chrenka do vyšších formácii,na ktoré ešte nemá a proti lepším súperom zbiera len mínusky je ďalšia vec,ktorú nechápem
Takže podpísané,podčiarknuté 2x v sezóne vyhrávať o 2 goly po prvej a druhej tretine a nezískať ani bod hovorí o Kmečovom trénerskom majstrovstve všetko 🤮 - 21.1.2025 - 20:12
- +7
- Nrnavzdy
- Súhlasím nezobrat timeout po 2 góle bolo rozhodujúce . A pritom v rozhovore to asistent presne pomenoval čo sa stalo videl to vedel to a nijak nereagoval . Dokonca timeout nezobral ani pri presilovke ktorá trvala do konca tretiny . Absolútne nezvládnuté .
- 21.1.2025 - 20:16
- +1
- Bielomodry
- WTF: Ja uplne,do botky s Tebou suhlasim
- 21.1.2025 - 20:24
- +1
- Jimmy Tulipan
- Kamenný pavúk nič?
- 22.1.2025 - 3:27
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- axxel
- Zápas sa síce začal zle, úplne zbytočným vylúčením Pollocka aj keď no, zranením Martela a prehrou po 2 tretinách... neviem co si dali chlapci cez prestávku, ale tých 10 minút poslednej tretiny bolo asi najlepších v sezóne, tam Nitra len odhadzovala puky a nevedela kde je sever ... za tu bojovnosť si víťazstvo zaslúžime ... snáď sa dočkám aj zápasu, kde nastupime v plnej sile, lebo toto je masaker ... k rozhodcom nemám nič, komedianti
- 21.1.2025 - 20:13
- +2
- Rebel74
- Videl som len tretiu tretinu. A doteraz to ľutujem. Takto sa zosrať a zosypať po jednom góle dokáže len psychicky labilné mužstvo. Po góle na 2:1 sme vyzerali jak dorastenci čo si nevedia prihrať, potkýňajú sa sami o seba a nevedia sa dostať z pásma. Fuj
- 21.1.2025 - 20:16
- +3
- Render 77 Nr
- Gratulácia do KE naši fakt máme najslabších legionárov ani neviem či tam je nejaký co by nás potiahol aj Coton dneska vyzeral že ledva korculuje možno máme vírus lebo dneska hrozne to vyzeralo.
- 21.1.2025 - 20:17
- +1
- AVEMNE
- na 17ročných bolo hoto troška moc ked sa začali do toho Košice opierať dostali sme s toho 2 a 3 gol..ale škoda šanca na body bola...aj tak ak neposilníme celá sezona bude zbytočná a hodená do koša
- 21.1.2025 - 20:18
- 0
- antinamor
- Súhlasím, Kalman nie je Lisý. Dosť často zazmätkuje, sem-tam prihrávka súperovi do šance, ale chlapec má 17 rokov takže s chybami sa musí počítať, najmä pri porcii odohratých minút, ktoré dostane v zápase. Ale čo robiť, keď nie je dostatok obrancov?
- 21.1.2025 - 20:24
- 0
- AVEMNE
- Kalman tam dostal tvrdý hit následne sa tam spamatával ale ho to celkom odrovnalo a vznikli kolotoče a gol
- 21.1.2025 - 20:29
- 0
- AVEMNE
- ja som rád že hrajú ale play off hrať nemôžu....o rok kludne tak ako to robíme vždy --to už budú plne zapracovaný a fyzicky inde
- 21.1.2025 - 20:30
- 0
- cappycathy
- Kalman nema skusenosti ale korculuje velmi pekne, detto Chrenko, to sa mi paci na NItre, ze tym mladym dava sancu sa naucit a toto je pre nich lepsia skola ako projekt 18!
- 21.1.2025 - 20:59
- +4
- AVEMNE
- To vie každý..okrem zväzu
- 22.1.2025 - 8:36
- 0
- BieloModra
- a prave to je kamen urazu medzi NR a Zvazom, ze Kovacik vyhlasil to co ty a nasi hraci v projekte nie su. Navyse tym ze su v ačku, tvrdosinejsie trva na zrazoch v priprave repre... pre NR to znamena - hraci v zostave Acka. Tak to bolo aj s Nemcom a Sykorom... chlapcov vystavuju zatazi ... neviem uz presne ktory vyhlasil " som vlastne rad ze rozhodli za mna" inak by to bolo pre mna velmi tazke rozhodovanie"
- 22.1.2025 - 8:41
- 0
- BieloModra
- Blahozelam do KE!
Z KE my proste body nedonesieme, ale vzhladom k priebehu zapasu som v dake dufala
A pre moje dobro vas tu necham, lebo presne viem co tu bude.... - 21.1.2025 - 20:18
- 0
- FP-jakubj
- Diskusia... Svoj príspevok napíš sem
- 21.1.2025 - 21:23
- 0
- BieloModra
- z pohladu NR, jedine pozitivum vcerajsieho zapasu je to, ze sme hrali lepsie ako doma v nedelu aj ked vysledny efekt je taky, ze opat bez bodoveho zapisu
- 22.1.2025 - 7:18
- +2
- tulen - kosice
- môžeš byť: nahnevaná ... prehrali ste o gól ... len je zbytočné, že tieto zápasy dodrbe pásikavá vyššia moc a hráči to budú zneužívať
- 22.1.2025 - 8:10
- 0
- BieloModra
- s rozhodcami to uz je taka obohrata pesnicka, bohuzial bez efektu to je podla mna proste zle stale... a je uplne jedno kto s kym hra.... posomrava kazdy stazuje sa malo kto
Zahrali sme si to sami zle.... proste v case ked sme malli bud pridat gol, alebo aspon udrzat vysledok sme si poondili zapas 2tresty pre lavicku....toto nahodou o rozhodcoch nebolo
- 22.1.2025 - 8:24
- +3
- tulen - kosice
- jasné: zase všetko o zebrách nebolo ... za mňa ok zápas po tých regio hlúpostiach ... a máte mladých chlapcov, od novej sezóny snáď nového kouča
- 22.1.2025 - 9:41
- +1
- BieloModra
- uz mame aj novy clanok k tomu, ale hej.... vykon zlepseny, aj zapas sa mi ako taky pacil tak my mame v piatok doma opat Slovan
ja si este nevydychnem
- 22.1.2025 - 10:07
- 0
- apa
- Len sa bojím,aby ste zas neboli sklamaný, lebo Slovan sa bude chcieť rehabilitovať za nepodarený zápas s nami.Ale držím palce.
- 22.1.2025 - 10:19
- 0
- BieloModra
- preco sklamani?
ty si vycital z toho prispevku ze si ideme poradit so Slovanom?.))) my so Slovanom nevieme zahrat, ako fanusik verim a dufam v body vzdy, ale ako to dopadne to o tom rozhodnu hraci
- 22.1.2025 - 10:23
- +1
- tulen - kosice
- drahá: ani my nebudeme v piatok kľudní ... v piatok spišská u nich doma
- 22.1.2025 - 11:55
- 0
- BieloModra
- ajajajaaaaj
to vy tam mate ako my mavame u vas
no nic.... uvidime
- 22.1.2025 - 12:29
- 0
- radopKE
- … jedine, žeby sme to v piatok konečne prelomili
- 22.1.2025 - 15:27
- 0
- jaja11
- Takže nastal čas si naliať čistého vína v Nitre:
Nemáme prvý útok, nemáme presilovky, nemáme oslabovky, nemáme Bučeka, nemáme trénera...
Za to máme našťastie ako tak brankárov, mladé pušky,ale máme stašný chaos v obrannom pásme, máme strašných legionárov a ešte máme aj verných fanúšikov
- 21.1.2025 - 20:19
- +8
- cango
- presne si to napísal tak ako to je.
- 21.1.2025 - 20:31
- +1
- lolo
- Hrnka v prvom…Csanyi že vôbec hrá…Kmeč je na tréning ale nemá žiaden cit na skladbu pätiek a vedenie zápasu….pán nikto s hlavou na bok.
- 21.1.2025 - 20:33
- +2
- AVEMNE
- este dodám že je obrovská škoda že ked máme brankára ako Aito ktorý je vo výbornej forme nevieme to pretaviť na body lebo zvyšok mužstva nefunguje
- 21.1.2025 - 20:20
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- LenTak93
- Tiež si to trochu prehnal s tým pomenovaním.
Myslím si, že Martin to pomenoval celkom fajn. Od začiatku sa skôr prikláňal k tomu, že to bolo podkopnutie, aj keď spomenul, že nepozná presnú definíciu. Dokonca trochu aj "brzdil" komentátora, lebo ten v tom nevidel úmysel a zjavný pohyb. Následne len dodal, že sa môžu baviť o tom (laicky), či to Lacka mohol ustáť, ale taktiež hneď povedal, že to je ťažko súdiť, keďže Nitran to proste nečakal a nedá sa to ustáť. - 21.1.2025 - 20:33
- +1
- BieloModra
- vdaka za objektivitu
- 22.1.2025 - 7:21
- 0
- Bielomodry
- Za 1. Košice-Gratulujem-zasluzena vyhra a aj pekne kolotoce zadarmo
2.Nevadi-vedenie 2:0 je pre Nas smrtelna kombinacia(Ale bohuzial,pre Nás
3.Skoda-za skoro za kazdy zapas- 6 hraci ..
4.Viem,ze mam spadeno na Kmeča,ale som presvedceny o tom,ze nevie reagovat na priebeh hry..Ak sa ma prekvapi,neakou medailou,ospravedlnim sa mu na HP.Ale zatial,mi strasne vadi.. - 21.1.2025 - 20:21
- +2
- tulen - kosice
- ak pre nás: hlavne zo spišskou 😂
- 21.1.2025 - 20:29
- 0
- Wana
- Jéééžiš dnes bol hokej? No nevadí aspoň som si nervy ušetril, šedín tiež už mam dosť aj bez toho 😬
- 21.1.2025 - 20:22
- +2
- anze19
- Trener brankarov by nam mohol dat jeden relevantny argument akym systemom nasadzuje brankarov na zapas. Lebo ked je kasik zdravy a nema ziadne problemy nerozumiem preco dnes sedel na lavicke. A tym vobec nemyslim ze sami dnes chytal zle
- 21.1.2025 - 20:22
- 0
- Zkubydu
- SZLH by mal vratit tymto rozhodcom licencie: a nepustit na lad. Kosice klobuk dolu proti Nitre aj proti rozhodcom otocit zapas proti presile
- 21.1.2025 - 20:22
- +4
- Corgi77
- Neviem si predstaviť čo by tu bol za múr nárekov keď plačeš aj po výhre.
- 21.1.2025 - 20:25
- +13
- antinamor
- Netrep.
- 21.1.2025 - 20:26
- +8
- WTF
-
: Takže rozhodcovia zastrelili hráča bez puku a jasne podkopli súpera?To sú mi novinky 🙉
- 21.1.2025 - 20:26
- +4
- FanNR
- Nerev.vyhrali ste.
- 21.1.2025 - 20:30
- 0
- Demon
- Za mna pochvala nasim, ze dokazali otocit zapas a nasledne udrzat vedenie, s ohladom na priebeh a hracske straty (pred aj pocas zapasu).
K rozhodcom by som mozno mal nejake vycitky, ale v konecnom dosledku vysledok neovplyvnili. Problemy s disciplinou nas sprevadzaju, ako opatrovnici chovancov a platime za to dan opakovane.
Vyzdvihnut treba comeback a psychicku volu timu a tesme sa vsetci na dalsi zapas. - 21.1.2025 - 20:25
- +1
- FP-Tommynko
- Zase pokazeny vecer… uz nech zacne playoff
- 21.1.2025 - 20:26
- 0
- martin gal
- A v tom plejof čo steme hrat bez trénera?
- 21.1.2025 - 21:04
- +1
- FP-Tommynko
- a mame nejakeho?
- 21.1.2025 - 21:34
- 0
- Pukky
- Stefikovi by mali zakazat pískať. Pokazí každý zapas, čo píska. Neviem, či v lige niekedy bol slabší rozhodca.
- 21.1.2025 - 20:34
- +7
- andyd
- Bol... vo federálnej lige v 80 tkach. Volal sa Adam (cz) ten mal kosice veeelmi rád
- 21.1.2025 - 20:46
- +2
- lesslie69
- Zabudol si na Jirku.Ten mal penu kolo huby ešte si len na rozpise prečítal,že má ísť pískať do Košíc.
- 21.1.2025 - 21:00
- +2
- radopKE
- Ale aj Danko nás miloval a my sme mu tiež vždy verejne a dosť nahlas dávali najavo ako ho milujeme
- 21.1.2025 - 21:06
- +2
- radopKE
- Chceš, aby mi stúpol tlak? Toto meno je u mňa tabu
- 21.1.2025 - 21:21
- +1
- zasi
- takto pred prvým gólom si hovorím ,toľko šancí už dajte nejaký gól a potom to už pôjde
a ono to išlo
a rozhodcovia?to je predsa náš kardiotréning - 21.1.2025 - 21:31
- 0
- radopKE
- Kardio v našom veku🤔 Nemusíme mať všetko😂
- 21.1.2025 - 21:49
- 0
- Fandimhokeju
- Ja si ešte popri vyššie menovaných spomínam aj na Okoličányho. Aj keď na medzinárodnom poli sa presadil.
- 21.1.2025 - 22:13
- +2
- tulen - kosice
- okoličány: bol v pohode, aj keď v zápasoch zo spartou a slovanom nebol ok ani jeden ... ešte tak šubrt ... ale vrábel, to bol tiež jeden z belasých bohov
- 22.1.2025 - 8:18
- +1
- BlackCrow
- Jirka Lípa
- 22.1.2025 - 8:19
- 0
- Podarcis
- Vrabel - korculujuci pupkac
... ach jaj ... krasne casy...
- 22.1.2025 - 13:59
- 0
- darker_ke
- A čo Čaprnka?: Toho treba spomenúť hádam, veď nám zobral titul a žiaden Košičan na to nezabudne..
- 21.1.2025 - 21:35
- +3
- Fandimhokeju
- Ale radil mu videorozhoda Danko. Alibisticky sa z toho vyzul, vetou. "rozhodni ako chceš", hoci video a synchro so zvukom
píšťalky, jasne ukázalo, že gól padol po odpískaní. - 21.1.2025 - 22:17
- +3
- VSS Košice
- Jasne a svist ho balil do folie ...
- 21.1.2025 - 22:22
- +1
- Sheva7
- Ty si počul že piskal si pan fakt klobuk dole
- 21.1.2025 - 22:35
- 0
- Tyna85
- Mali sme papať niekto v like písal, tak sme spapali víťazstvo 😉
- 21.1.2025 - 20:46
- +2
- zasi
- Faben to bol,teraz tu nejak nefiguruje
- 21.1.2025 - 21:27
- +2
- fabbeN
- Figurujem, čo by som nefiguroval. Myslel som, že je rozhodnuté po druhej tretine a tak som to vypol ale naši chalani nitránsky ma nikdy nesklamú. Gratulujem
- 21.1.2025 - 22:00
- 0
- Tokino
- Dobre rozohratý zápas sme opäť nezvládli.Nemožeš pomýslať na úspech, keď sa mužstvo zosype po jednom góle a nevie využiť presilové hry a rozdiel v legionaroch...Deženou sa rozohrá možno buducu sezonu,Jacskon tuto sezonu ani nenastupil...Prečo nevyskúšaju niečo iné na tie presilovky ved dat v nich gol je zazrak...
- 21.1.2025 - 20:48
- +1
- sloniik
- Gratulujem Kosiciam k vyhre. Toto sme ale veru mohli uhrat. Ale aspon boli fajne podpichovacky na parakempe, fajna partia sa zisla
- 21.1.2025 - 21:00
- 0
- wedro
- Štur to povedal jasne : Stačí zahrať jednu tretinu a bude to dobre 🤗
Takžetak® - 21.1.2025 - 21:00
- +3
- counter
- No veď práve, stačilo 7 minút a nie celá tretina , to by ináč vyzeralo ...
Konečne sme potočili súpera, aj keď len v 3etej. No potešilo. - 21.1.2025 - 22:23
- 0
- fanda55
- Odvtedy sme to mentálne nezvládli.... v prvom rade si to nezvládol ty Andrejko, načo je nám takýto netrener, čo nevie reagovať na vývoj zápasu.
- 21.1.2025 - 21:02
- +2
- lolo
- Ani jeden ťažší zápas neuhral.Ani jeden.Nemá na to!!!Konečne to vidia už viacerí.Môže len trénovať a nie sedieť na lavičke počas zápasu a viesť ho…
- 21.1.2025 - 21:08
- +2
- errko
- Nikdy som si neuvedomoval, ako velmi nam chyba napr. Bubela
- 21.1.2025 - 21:06
- 0
- lolo
- 👍
- 21.1.2025 - 21:09
- 0
- martin gal
- škoda.,nooo..mali sme to dobre rozohraté,avšak po sebe nasledujúce chyby našej strídačky nás stáli lepší výsledok.Gratulka vychodňarom k výhre.
- 21.1.2025 - 21:07
- 0
- Bielomodry
- Kolki od Nas,dnes nehrali?
- 21.1.2025 - 21:14
- 0
- martin gal
- Já,Bačko,Sloníík,Tokino,WTF,Avemne...a Wana dokonca zabou,že hráme
- 21.1.2025 - 21:23
- +4
- ElwisNR
- Bačko má tuším stále trest od "disciplinárneho senátu"
🤣 - 21.1.2025 - 21:31
- +6
- Bielomodry
- Martin gal: Tak ked si tam aj Ty,fakt som pokojnejsi..Prosim Ta,vrat sa uz do zakladu..Dlho sme nemali takeho stopera,ako si Ty.
- 21.1.2025 - 22:05
- +2
- Wana
- Kua ja som sa az v sporte o 20:15 dozvedel ze sme dnes hrali. Skoda bolo to tesné, so mnou by sme ich dali 😂
- 21.1.2025 - 23:30
- +2
- radopKE
- Pred treťou tretinou som si vravel, nevadí, dáme otočku. Som rád,že som sa nemýlil. Pollock úplne zbytočne a nie po prvý krát. Martel bude dúfam v poriadku. Archi sa dnes usmieval. Potešilo, že góly dnes dávali hlavne Slováci. A tie kolotoče v 3tej tretine boli čerešnička na torte. Ako za starých čias, keď sme v 3tej tretine doma valcovali súperov hlava nehlava. Rozhodcov neriešim, škoda nervov a rozmýšľam či nemá Kmeč chrastu na čele, ako sa po ňom furt škrabal
- 21.1.2025 - 21:17
- +3
- Bielomodry
- RadopKE: To si Andrej Nas,pretieral tretie oko,ze ci dobre vidi
- 21.1.2025 - 22:07
- +2
- 69roman
- Gratulujem Kosiciam boli ste lepší v tretej tretine boli naši ako na kolotoči ale teraz som strašné zvedavý ako rozhodne disciplinárna komisia po Petrasovej strele ktorú pravdepodobne dávali na kocke a medzi divákmi vyvolala táto situácia emócie Nitra za to dostala pokutu 3000€ tak som zvedavý čo dostanú Košice
- 21.1.2025 - 22:03
- +2
- Nerkio
- Ak to maju ojedinele tak pokuta bude ovela mensia…My dostavame najvyssiu za opakovane previnenie .Oni mozu dostat napriklad len napomenutie
- 21.1.2025 - 22:29
- +1
- Render 77 Nr
- Presne to je ta slovac hneď by chceli aj u druhého ale to ze u nás je to stále si akosi nevšimli
- 22.1.2025 - 6:55
- +2
- 69roman
- Nie keď pravidlá pre všetkých tak na každého rovnako ak dostanú napomenutie tak ok ak to spravili nie prvý krát tak finančný trest bude tiež ok ale pravidlá majú platiť pre všetkých rovnaké .
- 22.1.2025 - 7:39
- 0
- Tyna85
- Však si počkaj a uvidíš.
Mňa by zaujímalo či si riešil "pravidlá majú platiť pre všetkých" aj vtedy keď sa v NR na kocke púšťali situácie ktoré nemali. Alebo ti to bolo jedno a začal si to riešiť až vtedy keď ste za to začali dostávať pokuty? - 22.1.2025 - 8:08
- +2
- 69roman
- Nie nemali a dostali sme za to oprávnené pokuty
- 22.1.2025 - 10:32
- +1
- Tyna85
- Na otázku si neodpovedal ale dobre no 🙄
- 22.1.2025 - 12:06
- 0
- AVEMNE
- O čom to tocis sak nám sa tie tresty akumuluju...prvý neviem ci nebol 200e
- 22.1.2025 - 9:01
- +1
- BieloModra
- spravne
ja neviem, ale mne sa niekedy zda, ze cim viac zlce tym lepsie
prva?... to si uz asi nalokto pamata
- 22.1.2025 - 9:17
- +2
- counter
- Veľa zbytočných riadkov k slovnemu spojeniu "pravdepodobne" dávali na kocke.
Netrapoš - 21.1.2025 - 22:30
- +6
- Jimmy Tulipan
- No nečakal som to po výpadku centrov prvých dvoch formácií, no vzopreli sa a dávam obrovský kredit za otočku, za to ako sa zomkli a že konečne bolo vidno aj emócie po góloch.
Myslim že táto výhra moze aj stmeliť tím a tiež si myslím, že sme hrali v tejto sezóne náš najlepší hokej. Ak takto budú slapat a vrátia sa zranený tak v PO to vidím ružovo.
Este raz pochvala za výkon. - 22.1.2025 - 3:34
- +2
- apa
- Myslím že Nitra si to sama poondiala dve presilovky po päť minút nevyužiť sa vám nakoniec vypomstilo.
- 22.1.2025 - 10:13
- +2
- Tino
- Tak na to: ze NR nastupuje s kosikarmi a ti hoci maju svoje limity nateraz , to bola vyrovnana partia, mensie zavahanie v poslednej tretine stali NR body. Raz sa verim dozijem sezony, ked aj za KE A team budu hravat pravidelne vyssie utoky a obrany, mladi KE hraci do 18 rokov.
- 22.1.2025 - 11:49
- +4
- Podarcis
- Kosice hrali prakticky cely zapas s necelymi troma utokmi s obrancom (A. Bartos) v utoku ... tazko povedat kto bol vcera na tom lepsie ... resp. horsie
- 22.1.2025 - 14:03
- +3
- Norik
- Moj postreh ku Kmecovi.: Tiez si myslim,ze nie je vhodny pre nas ako hlavny trener.
Otazka znie.. kto by ho mal nahradit? Ktory dobry trener je volny? Alebo vyskusat "no name" trenera?? Teraz v rozohratej sezone??
Nechajme Andreja dokoncit sezonu,a potom bilancujme. Na 90% skoncime v prvej 6-tke a ukaze sa v play off. Teraz moze zbierat skusenosti a ucit sa. Ci sa dost nauci,aby sme presli do semifinale,uvidime.
Osobne,ak prejdeme do semifinale,nech ostane aj na dalsiu sezonu. Ak nie,hladat ineho trenera...
Stavjanu uz nikto nenahradi. A ty,co tu boli,boli horsi ako je teraz Andrej.
- 22.1.2025 - 18:27
- +2
- Bielomodry
- Norik: Ok prepac,nepises zle,ale-moze zbierat skusenosti?Znamena co-malo sa mal od koho ucit-ci uz Stavjana,alebo Oremus?Ci tato veta,sa dokedy bude pouzivat,v jeho pripade?
- 22.1.2025 - 19:22
- 0
- Norik
- Tiez si myslim,: ze moze byt dobry asistent.
Ale teraz otazka. Kto miesto neho?
Zaroven budeme mat (podla mna) jasno,ci moze byt hlavny trener (ako zvladne play off).
Takze,kto teraz miesto neho... - 22.1.2025 - 19:52
- 0
- Norik
- Myslim..: Ze moze byt dobry asistent,ale nie hlavny trener..
Tak som to myslel v prvej vete. - 22.1.2025 - 19:53
- 0
- fabbeN
- Tieto reči. Je hlavný tréner a sme na dobrej priečke vo vyrovnanej lige bez rozdielových legionárov.
- 22.1.2025 - 19:58
- +2
- Norik
- Mne "nereze"...: Ale ja som ho skor obhajoval pred niektorymi,ktory ho vyhadzuju..
Play off ukaze, na co ma.. - 22.1.2025 - 20:24
- 0
- BieloModra
- Tak v piatok budu v obehu na zimaku dotazniky😀 a ked nam uz klub sancu dal, dufam, ze sa ludia vyjadria, to nie kazdy fanusik ma taku sancu
- 22.1.2025 - 20:26
- 0
- Tomino
- Väčšina odpovedí bude , nový tréner , nový hráči a pod.
- 22.1.2025 - 20:28
- 0
- BieloModra
- Co sa mi paci/ co sa mi nepaci...kazdy podla uvazenia ja mam aj aj
- 22.1.2025 - 20:53
- 0
- Bielomodry
- FabbeN: Ok,beriem,co pises..Ale uprimne mi odpovedz,prosim ta..Si spokojny?Ok,zatial sa drzime,ale si spokojny?
- 22.1.2025 - 22:17
- 0
- fabbeN
- Spokojný nie som s predvedenou hrou už asi tri sezóny a je jedno, či tu bol Sejejs, Tondo alebo Kmeč. V playoff už je to lepšie. Dokonca som zvládol pozerať aj na záchranárske práce aj keď sme hrali defenzívny štýl hokeja po príchode Tonda a betónovali naše pásmo a hrali na protiútoky lebo som chápal, že to inak nepôjde. Mne sa páčil ten nátlakový hokej čo sa súper posral už na rozcvičke a v priebehu 10min dostal 2-3 góly.
- 23.1.2025 - 6:08
- +4
- Render 77 Nr
- Faben na to môžeme len spomínať .Inak presne všetci hovoria Tondo Kmec von pritom fakt takéto sračky hráme 3roky mimo playoff.
- 23.1.2025 - 7:11
- 0
- BieloModra
- vsetci?...podla mna nie
- 23.1.2025 - 7:15
- 0
- BieloModra
- v podstate suhlasim, ale zabudame na jeden fakt....kolko kosikarov nam v tej dobe nastupovalo v Acku?....podla mna len zranení hraci
a tak asi by sme mali brat do uvahy aj tieto veci
- 23.1.2025 - 7:24
- +2
- axxel
- Hlavne v tých casoch ste mali kvalitnejšie muzstvo
- 23.1.2025 - 7:29
- +1
- BieloModra
- v tych casoch ... to boli casy ked v lige korculovalo x cechov ... teraz legionara uz kupi kazdy kluba aj tym sa liga vyrovnava, ale ano legionari typu Liberteee, Judd a Milam uz veru nie su... klubizmus sa vytraca
- 23.1.2025 - 7:38
- +3
- axxel
- No ved jasne, ze vytráca, keď každé jedno mužstvo po sezóne mení polovicu mužstva
- 23.1.2025 - 7:51
- +2
- BieloModra
- a myslim, ze sme to mali urobit aj my, lebo ked uz platis legionara, tak chces vysledky
- 23.1.2025 - 7:53
- 0
- axxel
- To je diskriminácia legionárov
... ved aj Slovákov keď platíš tak chceš výsledky
- 23.1.2025 - 9:00
- 0
- BieloModra
-
ja sa na to pozeram nasou klubovou optikou vies ?
nebudeme sa bavit o legendach 24, 80 a aj 25, ale o napr 6 chalanoch... ti maju narok aj na chyby aj na nepresnosti ich cas este len pride, tak ako je tu cas toho vydareneho v podobe Lacka, Cederle, Okolicany, Vitalos...nastupujuci Poberal atd... na to aby rasli oni potrebujes bodujucich Legionarov
- 23.1.2025 - 9:14
- +1
- fabbeN
- Máš pravdu, oveľa menej než teraz. Pamätám si Bučeka ale ani ten nedostával taký priestor ako teraz mladí. Ale koniec koncov keď prídem na ten zimák a vidím ako košikári makajú a akú maju z toho radosť, že môžu hrať tak som rád, že sme tam kde sme. Nie je to vždy len o výhrach (o tie mi ani nikdy veľmi nešlo kedže si pamätám sezóny keď sme sa nedostali ani do playoff). Ide mi o tú predvedenú hru.
- 23.1.2025 - 7:36
- +1
- BieloModra
- tak a takto to vidim aj ja.... treba proste respektovat akou cestou sa vedenie vybralo ... stale mas moznost trebars ten hokej nesledovat... ale aby sa vyhadzovalo vedenie a pomaly aj rolbar, tak to uz je podla mna chore
- 23.1.2025 - 7:40
- +2
- strojar
- Bajtek za úder dohlavy 2 zápasy - Pollocj 1 zápas
Cotton za POKUS o kopnutie 3 zápasy - Repčík za dokonané podkopnutie 1 zápas - 23.1.2025 - 12:30
- 0
- Pietro10
- a mozem s opytat, kde konkretne bol v Pollockovom pripade uder do hlavy ? aby som sem nedaval link, odporucam pozriet video na youtube, zostrih na kanale Tipos cas 0:54
- 23.1.2025 - 13:12
- 0
- Tyna85
- Zbytočne sa pýtaš odpoveď nedostaneš.
Veď on porovnáva pokus o kopnutie hráča s podkopnutim. Tam nehľadaj logiku. On len hľadá dôvod aby sa zavzdusnoval. - 23.1.2025 - 14:02
- +4
- strojar
- POKUS o kopnutie.
DOKONANÉ podkopnutie, ktoré hokejové pravidlá považujú za jeden z najšpinavších a najzákernejších faulov. - 23.1.2025 - 15:55
- 0
- Malina2019
- Pollock 1 zápas za napadnutie, asi to prekvalifikovali.
Pozerala som aj Reway a Wedman dostali 1 zápas za podkopnutie v decembri. - 23.1.2025 - 13:13
- 0
- VSS Košice
- Porovnavas neporovnatelne .
- 23.1.2025 - 18:12
- 0
- axxel
- Ani by som nepovedal. .. mame ich potom ešte doma, mame ľahší žreb ako oni, zo 14 zapasov hráme 9 doma, mame 2x Zámky ešte
- 23.1.2025 - 12:37
- 0
- Jimmy Tulipan
- Tiež majú NZ 2* (jeden zápas bol odložený)
A neviem či zápasy doma sú našou výhodou - 23.1.2025 - 13:14
- 0
- NR
- Keby sme boli u vas zobrali 3 body,este by bolo o co hrat,teraz by som povedal, že mate 1.miesto po ZC iste.
- 23.1.2025 - 14:05
- 0
- Pietro10
- no z Vasej perspektivy to na prve miesto uz nevyzera, ale pre nas nie je zdaleka nic iste, mame sice 7 bodov na Spissku, lenze maju zapas k dobru + po tom co nam chyba snad polovica muzstva, neverim, ze tam zajtra zabodujeme, cize kludne z toho moze byt zrazu len 1 bod.
- 23.1.2025 - 14:13
- 0
- NR
- nemyslel som zrovna na nas,skor Spissku.Ale aj tak si myslim, že toto uz date.
- 23.1.2025 - 14:22
- 0