Diskusia: Košice vedú v sérii 2:0, v nájazdoch rozhodol Chovan
Hokejisti HC Košice zvíťazili v druhom zápase štvrťfinále play off Tipos extraligy nad HK Nitra 4:3 po predĺžení a samostatných nájazdoch.
Víťazný gól strelil kapitán "oceliarov" Michal Chovan. Košičania vedú v sérii hranej na štyri víťazné zápasy 2:0.
Domáci viedli gólmi Huntera Fejesa a Bretta Polocka 2:0, no Nitra zásluhou Sahira Gilla v presilovke a Filipsa Buncisa v oslabení vyrovnala na 2:2. V 51. minúte sa svojím štvrtým gólom v sérii v presilovke presadil Brett Pollock, no Nitra vyrovnala zásluhou obrancu Lukea Greena. O víťazovi sa nerozhodlo v riadnom hracom čase a ani v 20-minútovom predĺžení, v ktorom mala Nitra presilovku. V samostatných nájazdoch skórovali Denis Paršin, Sahir Gill, Michal Chovan a Marek Bartánus.
Séria sa presunie do Nitry, tretí duel je na programe v utorok 21. marca.
štvrťfinále play off Tipos extraligy - druhý zápas /na 4 víťzstvá/
HC Košice - HK Nitra 4:3 po predĺžení a sam. nájazdoch (1:0, 1:2, 1:1 - 0:0, 1:0)
Góly: 7. Fejes (Pollock, Bartánus), 24. Pollock (Chovan, Southorn), 51. Pollock (Bartánus, Southorn), rozh. sam. nájazd Chovan - 33. Gill (Krivošík), 40. Buncis (Sýkora, Stacha), 56. Green (Krivošík, Baláž). Rozhodovali: T. Orolin, Žák - Durmis, Šoltés, vylúčení: 6:5 na 2 min., navyše Gajdoš (Nit.) 5 min. + DKZ za vrazenie na mantinel, presilovky: 2:1, oslabenia: 0:1, 6068 divákov.
/stav série: 2:0/
Košice: Janus - Olsson, Breton, Šedivý, Southorn, Ferenc, A. Bartoš - Jääskeläinen, Chovan, Rogoň - Bartánus, Pollock, Fejes - Lamper, Slovák, Paršin - Hovorka, Linet, Havrila
Nitra: Kašík - Green, Mezei, Bodák, Gajdoš, Vitaloš, Stacha, Pupák - Krivošík, Baláž, Bajtek - Lacka, Gill, Sýkora - Elmer, Hrnka, Tvrdoň - Leščenko, Buncis, Knies
- Wana
- Dnes s výkonom Nitry spokojnost… Vôbec nebolo vidieť že by hralo proti sebe 1 a 10 mužstvo dlhodobej súťaže. Naše výkony v sérií majú stúpajúcu tendenciu, škoda nájazdov kde sme neukázali dosť kvality. Doma na menšom ihrisku to bude iný príbeh a verím našim že vyrovnajú na 2-2. Proti KS sa dá hrať a aj vyhrať…
Ešte by som sa pristavil pri jednej veci, nechápem prečo má KS potrebu prikrášlovať zákroky? Prečo sa válajú, prečo Fejes odišiel po faule do kabíny? Akože nafilmovať zranenie aby Gajdoš dostal väčší trest a hned v ďalšom striedaní nastúpiť? Toto je trošku nedôstojné na tak kvalitný team ako sú KS… Keby spraví NR to čo sa stalo Tvrdoňovi v predlžení tak by sa tam hráč KS válal tri dni až pokial by si to rozhodcovia nešli pozrieť… Proste KS sami vidia že NR sa neporazí sama a majú obavy tak využívajú všetky prostriedky. KS majú dostatočnú kvalitu navyše aby vyhrali čestne a nemuseli používať rôzne úskoky…
A vyplakávanie Cemana to je nonsense, tie jeho gesta a mimika to je na smiech, zjavne sa niečoho obáva…
POME NITRA
- 18.3.2023 - 21:31
- +44
- mitoO
-
- 18.3.2023 - 21:32
- opeKE
- Hrate aj proti KS ale hlavne proti KE
to len tak na zasmiatie.
- 18.3.2023 - 21:32
- +78
- Wana
- len na upresnenie, ja samozrejme viem že KE sú Košice a KS Košice okolie... Minule tu nejaký Košičania konkrétne napr FanKE stále vypisoval NT a nedal si vysvetliť tak to bol taký "výchovný" príspevok pre nich, aby videli ako to kolie oči...
Možno som to KS mohol použiť len raz - 18.3.2023 - 21:52
- +7
- VSS Košice
- https://sk.wikipedia.org/wiki/Zoznam_okresov_na_Slovensku
- 18.3.2023 - 21:57
- 0
- Wana
- ale zhodneme sa že NT a NI je rovnaká blbosť ako KC a KI však?
- 18.3.2023 - 22:00
- +1
- Wana
- aj čítaš na čo reaguješ?
- 18.3.2023 - 22:13
- +2
- VSS Košice
- budem pisat pommaly aby si stihal citat
FanKe podla teba pisal NT miesto NR , tak preco ako reakciu na neho pises KS (kosice-okolie) a nie KC,KI (kosice-mesto) - 18.3.2023 - 22:18
- +5
- Odcestovany
- inac ten vas supertalent “NHL” hrac #10 aj hra? vobec ho neregistrujem. scouting v NYR musel zlyhat
- 18.3.2023 - 22:23
- +5
- Wana
- to že ho ty neregistruješ je tvoj problém, a nie NYR scouting zlyhal ale tvoj zrak a rozum...
- 18.3.2023 - 22:25
- +6
- hawkie
-
Existovalo také pekné (resp. pekne vulgárne) memečko s Vladom Mečiarom, tak Ti ho posielam.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTrOjbl7V2yrhdgfkefmKVcOYurDA7apzOUuL4tN3wDrg&s - 18.3.2023 - 22:26
- +6
- Wana
-
- 18.3.2023 - 22:28
- 0
- Wana
- nahaj ho tak... O 2-3 sezóny ich bude v repre aj s Nemcom do nebies vynášať...
- 18.3.2023 - 22:37
- +8
- opeKE
- Ved OK ved od Stosu (tam mozno aj par kusov aj SNV) po Slanske nove Mesto a od Bunetic po Milhost vsetci fandia KE
- 18.3.2023 - 21:58
- 0
- Zkubydu
- Ktory odchovanec Košic, okrem Havrilu, Deyla a Janusa: ešte hrá v tomto tíme HC Košice???
- dnes - 13:56
- 0
- VSS Košice
- Janus nieje odchovanec
Kludne si to dohladaj nebut lenivy .
- dnes - 14:08
- 0
- cappycathy
- KS je jeden z najvacsich okresov, ak nie najvacsi, hlvne poctom obyvatelov
a zahrna cca 122 dedin z toho 2 su mesta
p.S. Medzev a Moldava nad Bodvou sú tie mestá. Slanské Nové Mesto tu nepatrije to len obec.
- 18.3.2023 - 22:14
- +3
- opeKE
- zistujem, ze az druhy (stale som myslel ze KS je NAJ) po Leviciach (rozlohou)
- 18.3.2023 - 22:22
- +4
- napalmdeath
- Ďakujem vám za túto naucnu diskusiu o vývoji zápasu a hokeji samotnom. 🙂
- včera - 9:31
- 0
- Wana
- argumentačne si ma zotrel
- 18.3.2023 - 21:42
- +7
- VSS Košice
- sa zotieras sam ...
- 18.3.2023 - 21:43
- +83
- fanke27
-
vy ste v tej Nitre fakt nafetovaní.. áno Košiciam chodia pluskovať príspevky aj ľudia z Ba, dokonca aj s Ugandy a chudákom z Nitry nikto
- 18.3.2023 - 23:21
- +31
- Sheva7
- Tak minimalne 1 z Irska tiež + Košičanom sme proste všade
- 18.3.2023 - 23:30
- 0
- fanke27
- To také konšpirácie aké tu dnes oni potia..
- 18.3.2023 - 23:33
- +8
- VSS Košice
- Ved to je to prave korenie
- včera - 9:33
- +4
- VSS Košice
- od vcera nonstop a vsade ...
p.s. tvrdon bol dohraty cisto , to je nieco o com nemate nr ani ponatia a vobec som nechapal co tam stavjana reklamoval - 18.3.2023 - 21:42
- +31
- Wana
- Píšem že Tvrdoň bol faulovaný? Napísal som že KE hráči by začali hrať mindgames s rozhodcom... Nespochybnil som faul na Fejesa ale tú cestu do šatne. Kvalitu KE uznávam ale tie ťahy na rozhodcov nie a nemyslím si že to potrebujete... Thats all
- 18.3.2023 - 21:46
- +10
- LenTak93
- A za cestu do šatne sa trestá alebo o čo ti ide v tom príspevku? Vieš kvôli čomu odchádzal do šatne?
- 18.3.2023 - 21:48
- +16
- Wana
- Neišiel tam hrať mindgames s rozhodcom ako som zranený nech Gajdoš dostane 5+DKZ? Mne to tak prišlo... Trest nekomentujem ani rozhodcu...
- 18.3.2023 - 21:50
- +5
- Marek_tky
- Nechcel som na teba reagovať chcel som zachovať vnútorný pokoj… ale nevydržím - vieš prečo išiel do šatne? Narazil hlavou do mantinela, išli sa neno doktori pozrieť, čo je normálna procedúra po náraze hlavy. V súčasností sa oveľa viac pozerá na otrasy mozgu. Žiadne mindgames (vybrané slovo).
- včera - 9:12
- +7
- antinamor
- Na lavičke by to pozretie "doktori" istotne nezvládli. Však? Muselo to byť expres "pozretie", väčšinou sa pri podozrení na otras mozgu posiela postihnutý na pozorovanie do nemocnice. V Košiciach, ale nastúpi do prvého striedania po zákroku... Trocha súdnosti by nezaškodilo.
- včera - 9:27
- 0
- yaro.s
- A nenapadlo vás, že keby mu išlo o " vydieranie", tak tam zostane dlhšie?
Rozhodcovia ani neregistrovali, či tam už je, či nie.
- včera - 9:37
- +1
- mannheim
- Trocha súdnosti by nezaškodilo tebe. Aby sa zistilo či to podozrenie na otras mozgu je, je nutné vyšetrenie v miestnosti na to určenej kde má doktor kľud a nie v hluku na lavičke. Obhajuješ tunsvoje tvrdenie ako nepríčetńy, tak si zisti stav veci, ako to presne prebieha a nerob zo seba hlupáka.
- včera - 11:04
- +10
- Marek_tky
- Čosi, niektorí zožali celú múdrosť
- včera - 12:25
- +1
- mannheim
- Myslím, že tam išiel kvôli tomu, aby ho skontroloval doktor, t.j aby mu spravil základné vyšetrenie, či nejde o otras mozgu.
- včera - 10:40
- +3
- peto137
- ..hej, tvrdon aj buncis dohrati cisto a na fejesa bol zase hruby faul.. knies 2 min.za sekanie a na druhej strane v predlzeni nic.. ty budes asi nejaky ten.. ony.. "odbornik" na hokej a posudzovanie faulov.. 😂😂😂 skoda toho, ze toto treba zrobic v kazdom zapase.. to je hanba vlastneho vykonu.. pritom KE maju muzstvo na to, aby vyhrali aj bez tychto trapnych predstieranych "zraneni".. vyliecene hned pocas pozerania tabletu.. a podho hrat hned presilovku 5 min.. 😂😂😂 ..aj tak zbytocna debata v tomto.. pome Nitra.. 🙂🙂
- 18.3.2023 - 22:02
- +6
- Wana
- tak ja som sa to snažil trošku kulatnejšie kedže si KE a ich fanúšikov vážim
- 18.3.2023 - 22:06
- +1
- peto137
- ..vsak chapem, kulantnejsie mozes s inteligentom.. s niekym, kto chape citat s porozumenim.. nie tu.. kde rozhoduje, ako sa tvoj hrac hodi o mantinel po naraze a kolko zostane lezat,prip.ci odide do kabiny pocas toho, ako rozhodci pozera tablet.. 😂😂😂 a potom rychlo uteka na 5-minutovu presilovku.. 😂😂😂
- 18.3.2023 - 22:12
- +3
- counter
- Nesprav zo seba orgán , prosím.
- 18.3.2023 - 22:17
- +7
- walaga
- Tvoje kecy v livke sú teda príznakom inteligencie a kritického myslenia?
Ako mentálny kouč si teda na prd.
Ale ako inteligent určite ovládaš Chapmanovu štúdiu o množstve smajlov s priamou úmerou na mentálnu vyspelosť.. - 18.3.2023 - 22:18
- +4
- VSS Košice
- skoda ze sme sa nestretli na zapase , pochybujem zeby si aj tam bol taky hrdina ako v livke
keby niesi nitran tak mas davno - 18.3.2023 - 22:10
- +6
- Wana
- ty zas nerob ramená jak päťročný...
- 18.3.2023 - 22:14
- +12
- VSS Košice
- vobec nejde o ramena ale , ze si sa prezentoval ako organ
- 18.3.2023 - 22:22
- +13
- Wana
- ja som niečo písal v livke? Sa zobuď a nerob zo seba tĺka...
- 18.3.2023 - 22:33
- +5
- VSS Košice
- Prepac, islo o peto137 .
- 18.3.2023 - 22:43
- +3
- fanke27
- Ešte že spomenieš aj vymyslenú presilovku 5 na 3, ktorá vás dostala do zápasu…
Ty odborník.. - 18.3.2023 - 22:15
- +32
- peto137
- ..a coze na nej bolo vymyslene? ..to drzanie hokejky alebo nesportove spravanie simena??? Aky bol zrazu krotky odvtedy.. 😂😂😂 ..ty budes asi dalsi "odbornik" na posudzovanie faulov.. fakt nevies uznat, ze je trapne hadzat sa o lad, prip.o mantinel??? Nad tvoje sily? Ci tesi to takto dobre zrobit vyhru??? Predsa mate dost kvalitu v muzstve, aby sa presadili aj bez toho..
- 18.3.2023 - 22:21
- +4
- fanke27
- Áno áno, Košičania sa sami hádzali na ľad, filmovali zranenia, hráči Nitry vôbec nemali byt vylúčení..
Dobre ste nafetovaní v tej Nitre. - 18.3.2023 - 22:26
- +52
- peto137
- ..vidim, ze asi ty budes.. 👍nieee, kto??? fejesko, chovancok, ehm, ten vobec nieee, ani vizualne.. 😂
- 18.3.2023 - 22:33
- +4
- fanke27
- 2:0
- 18.3.2023 - 22:37
- +40
- peto137
- 👍👌✌️
- 18.3.2023 - 22:39
- +1
- majklsong
- Pozri si zapas Vitkovice-Kometa kolko takych hitov bolo tam a potom tu vypisuj kto place a nebud na smiech.
- 18.3.2023 - 21:43
- +1
- majklsong
- Aby si nebol prekvapeny este sme posledne slovo v hre nepovedali.PS.Nitrička do toho.
- 18.3.2023 - 21:50
- +1
- Maťo NR
- Bože, všetko bože v porádkuale strašne ma vytáča KS(KE),jak Ni(NR), neviem prečo ma to tak vie vytočiť.
- 18.3.2023 - 21:37
- +2
- 88Backo
- No veď mali ste nás zmiesť z ľadu a nie hrať mŕtveho chrobáka po každom zákroku 🤦♂️
Akože takéto niečo naposledy ukázal skalický lietajúci cirkus 20r dozadu🤮🤮🤮 - 18.3.2023 - 21:47
- +7
- Smith
- No ved vcera sme zmietli a aj tak boli reci
- 18.3.2023 - 21:49
- +6
- Matej8199
- Akože kde je napísané že by mali KE zniesť z ľadu NR ?
To automaticky musí vyhrať lepší tím po ZČ ?
V NHLke sa bežne stáva, že tím vyhrá ZČ a v prvom kole letí. Nebuď smiešny prosím ťa, takéto dristy tu vypisovať. - 18.3.2023 - 21:52
- +9
- fanke27
- Pane bože…
Normálne začínam mať celú Nitru v zuboch..
Prvý zápas ste si ani neprdli s nezniesli to vaši hráči, ktorý predvádzali úbohé fauly..
Dnes prehráte a tu plačete vy fanúšikovia ako Košice filmovali.
Začnite sa venovať hokeju lebo to čo predvádzate na ľade a mimo neho je úbohé - 18.3.2023 - 23:03
- +45
- peto137
- Pane Boze..
Dalsi "jednoduchsi majster republiky"..
Ubohy je iba hrac, ktory sa hodi o lad alebo o mantinel, aby tak ziskal vyhodu pre svoj tim..
Uvidime, kam to dotiahnu s tymto KE.. tipujem konecna v semi.. skoda, lebo som myslel, ze maju aj na titul, ale s tymto tu.. tazko.. - 18.3.2023 - 23:11
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- peto137
- ZtrykoslazoU 😱
- 18.3.2023 - 23:22
- 0
- fanke27
- Každopádne to podľa teba dotiahnu ďalej ako tvoj klub. Smutné, že tej biede čo hráte neveríš ani ty sám.
- 18.3.2023 - 23:24
- +5
- Wana
- kamarát pomaly pokorne krok za krokom
- 18.3.2023 - 23:28
- +2
- fanke27
- Ja som nepovedal nič nepokorné. Napísal som, že je smutné, že on sám tipuje že Košice skončia v semi a tým pádom tipuje, že jeho Nitra cez nás neprejde.
Ale vy z chlapci z Nitry asi máte problém chápať realitu.
Tie konšpirácie ktoré tu dnes dávate.. - 18.3.2023 - 23:37
- +12
- Sheva7
- Sam tomu neveriš,že naša konečna je v semifinale ,kedže Slovan ani Zvolen dostať nemožme zvyšok nas 4× neporazi
- 18.3.2023 - 23:32
- +1
- Ricardinho13
- Nádych, výdych.
- včera - 7:27
- +1
- Jimmy Tulipan
- Skoda ze sa zachranili, velka skoda. Tak ublizenych, nekritickych a vecne placucich fanusikov siroko-daleko niet. Najblizsie asi v Plzni.
Ako s tymto moze mat fans teplú druzbu, nechápem.
A za prehru samozrejme mozu rozhodcovia, bolo to kúpené, postavenie Venuse naproti Jupiteru a Astar Seran zaroven. - včera - 2:29
- +28
- mato_ke
- Je tu na fóre xy pohodových a slušných ľudí fandiacim Nitre, ktorí aj po prehre vedia xkrat prísť a uznať športovo porážku, ale ty tu už druhý deň robíš skôr takým fanúšikom hanbu a vyplakávaš.
Trošku uvedomenia by to chcelo.
Včera Košice zaslúžene brali bod, a ty si tu stále videl valanie fina, ktoré si omieľal donemoty.
Dnes som zápas celý nevidel, ale pokračuješ v podobnom tóne. Dá sa aj prehrať, ale so cťou.
Vyplakávanie nikomu nepomohlo ani nepomôže - rozhodcovia na Slovensku sú všeobecná zloba a nemám pocit, že by pripiskovali jednému tímu na Slovensku v najvyššej lige (v dobrom), ani že by poškodzovali nejaký tím v tejto istej lige tendenčne. Kazia zápasy pre oba celky, niekedy pripísknu viac jedným, niekedy druhým, ale to je len môj názor.
Dnes dôležitá výhra a stav 2:0 je super, zvlášť proti rozohranej Nitre, ktorá ozaj hryzie.
Teším sa do Nitra arény.
- 18.3.2023 - 21:43
- +24
- Wana
- Zjavne nepochopené... Ja žiadny trest ani rozhodcov nekomentujem, píšem to že KE sú dosť kvalitné na to aby nemuseli hrať mindgames s rozhodcami...
- 18.3.2023 - 21:58
- +1
- fanke27
- Ty máš problém hlavne sám so svojími mindgames
- včera - 9:07
- +3
- Dracik_18
- Ako toto môže byť zelené ?
- 18.3.2023 - 21:53
- +2
- Sunkafit
- Vyborny vykon som spokojny...je mi na grc kam moja milovana hra smeruje dozijem sa toho ze bude uz len plna baleťakov ktory v snahe vybojovat presilovku budu padat na lad pri kazdom kontakte
- 18.3.2023 - 22:30
- +6
- Wana
- ticho bud a neplač lebo budeš orgán!
- 18.3.2023 - 22:32
- +2
- peto137
- ..na lad to je uz o nicom, len za 2 minuty.. najnovsi hit je hodit sa na mantinel, ako mucha sa rozcapit.. polezat, kym sudi dvihne ruku.. potom odist do kabiny, kym kuka na tablet.. a potom hned chytro naspat utekat na lad na 5 minutovu presilovecku.. 👍👌
- 18.3.2023 - 22:36
- +4
- Ricardinho13
- Že tu vyplakáva Wana a Peto 137, fajn idú si svoje zaostalejší, ale že ty toto napíšeš.
Prvý zapas ste si ani nepípli a včerajší zápas ste odohrali vyrovnanú partiu, čo väčšina KE fanušikov potvrdila a vy namiesto toho, aby ste stavali na tomto výkone a potešili sa z toho tu musíte kydať dookola na jeden zákrok.
Ozaj ste nie nadarmo označovaní za najväčších plačkošov.
Veľa šťastia v ďalších zápasov a čím menej "hejkania" v dvojzápase u vás.
- včera - 7:34
- +14
- fabbeN
- Včera toho hejkania bolo dosť u vás, len tak mimochodom
- včera - 8:05
- +3
- Wana
- Zaostalejší ťa ráno obúva... Normálne diskutujem že sa mi nezdajú nejaké čachre machre na rozhodcov zo strany KE hráčov a nie som sám...
Tak si to nabudúce odpusť, počkáme si na prvú krivdu na KE v playoff a ako začnete vyplakavat vy... - včera - 10:22
- 0
- Fandimhokeju
- To neustále zdôrazňovanie, že hra prvý s desiatym je síce pravda, ale pre playoff nezmysel.Nie tak dávno tu boli hrdé komenty počas zachraňovania sa Nitry o tabuľke za posledných 20 zápasov. Zrazu je všetko inak.
Playoff je o momentálnej forme.
A tú majú podľa posledných zápasov obe mužstvá plus mínus rovnakú. Nitra s Popradom nemusela hrať naplno. Táto séria je kvalitatívne na vyššej úrovni. To, že nie je vyrovnaný stav série je len zhoda okolností a trochu viac šťastia a skúseností na strane Košíc. - 18.3.2023 - 23:46
- +3
- weefoe
- Pekne tendencne popisany zapas v paralelnom vesmire proti nejakemu KS.
Ale co taky diskusny klub NTkedy kazde vhadzovanie bolo potrebne rozoberat napr. kde sa vhadzuje a preco, preco idu dvaja na buly a tak.
Dva dni oddych a potom...
- včera - 10:02
- 0
- Medvedjevegetarian
- Paráda Košice ideme na titul. 🤗😎
- 18.3.2023 - 21:32
- +16
- ZtrykoSlazoU
- a co my s tym...
- 18.3.2023 - 21:37
- +7
- VSS Košice
-
zasluzene 2:0 - 18.3.2023 - 21:32
- +25
- BlackCrow
- 2/12
Desať stupňov ku zlatej
- 18.3.2023 - 21:33
- +34
- MiTo0220
- Stretnutia 2/ 12 ✅️
ByPass 2/12 ✅️ - 18.3.2023 - 21:33
- +3
- Ol!ver
- Gratulujem Košiciam k výhre.
Už dlhé roky tvrdím (bez ohľadu na tím), že je hanba a zaostalosť, aby zápasy PO rozhodovali nájazdy, to je naozaj smiešne, že sa to stále nezmenilo.
Fejes a rozhodcovia taktiež na facku. Ďakujem Nitrička za výkon. - 18.3.2023 - 21:33
- +8
- DENISO6
- 80 minút ti nestačí?? Zaostalé by bolo hrať do vyčerpania a druhý deň hrať zase. Rozhodujúce zápasy sa hrajú na zlatý gól. Je to dobre nastavené.
- 18.3.2023 - 21:39
- +7
- DENISO6
- Od 4 nie?
- 18.3.2023 - 21:50
- 0
- DENISO6
- Teda 5...
- 18.3.2023 - 21:51
- 0
- Nerkio
- Mne sa zdá že minule bola niekde tabuľka že prvé dva na nájazdy a potom už na zlatý gól
- 18.3.2023 - 21:53
- 0
- LenTak93
- iba ak by bolo 3:0, inak až od piateho
ale súhlasím s tým čo bolo vyššie napísané, predĺženie (a hoc aj 5 na 5) a následné nájazdy sú úplne adekvátne a nikoho nezvýhodňujú, sú férové
mňa tiež nebaví niekedy pozerať 80-100 minút a už iba čakať, kto urobí chybu (aj v dôsledku vyčerpania) - 18.3.2023 - 21:50
- +8
- FanKE
-
Ol!ver
Fejesa za toto treba odpáliť, ak to bude možné.
dnes - 20:04
+1
odpovedať
Chvalabohu, že sa ti to nesplnilo. - 18.3.2023 - 21:42
- +12
- Ol!ver
- Áno, hokej je šport pre chlapov a simulovanie treba trestať a o to je hokej krásnejší šport, že výchovu môže zjednať samotní hráči na ľade, pokiaľ to samozrejme neoslabí tím. Keď sa chceš dívať na simulácie, môžeš začať sledovať Neymara. Toto je hokej.
- 18.3.2023 - 22:00
- +4
- FP-lacerta21
- Myslíš že ten vás Buncis #22 ešte stále provokatívne mláti do plexi pred KE fanklubom a posmieva sa … 🤣😂🤣
Aj jeho treba dať dole ?!? Či…??? 😉 - 18.3.2023 - 22:19
- +16
- LenTak93
- no vidíte, účel to splnilo
ja som rád za takéto "rýpačky", nikto asi nechce sterilnú sériu, bez náboja a s odovzdaným súperom
to gesto sa mi síce nepáčilo, ale k playoff to patrí - 18.3.2023 - 22:21
- +4
- Jimmy Tulipan
- Fejes sa siel do satne podrobit testu, ci nema otras mozgu. Niekedy ten hráč môže vyzerať uplne v pohode a zdanie moze klamat.
- včera - 2:35
- +9
- BieloModra
- Ako sa robi test na otras mozgu, myslim ten co trva max 5- 10 min a robi sa na osetrovni bez bezneho zariadenia na neurologicke vysetrenie?...
- včera - 8:11
- +2
- Abc
- Nech sa paci...
https://www.sportingnews.com/us/nfl/news/nfl-concussion-protocol-process-return/neo5aga3ey4c4zzvshu6exwf - včera - 8:24
- +1
- BieloModra
- A?
- včera - 8:27
- 0
- Abc
- B ?
- včera - 8:30
- +2
- BieloModra
- Pytam sa na to 5 min vysetrenie na otras mozgu v utrobach stadionu. Hrac odhodil ruku ked mu chceli z realizacneho pomoct z ladu ( to znamena ze nemal ani zavrat, videl dobre, drzal stabilitu, na osetrovnu isiel sam za 5 min bol naspat napil sa odplul si a v dalsom striedani bol na lade...Otraseny z padu byt mohol, kludne mohol mat iny problem vystroj a pod.. len tu nepiste o vysetreniach a to ze si to ludia spojili s uhranim na vysku trestu to uz je druha vec...podla mna ti rozhodcovia ani netusili ze tam nie je
- včera - 8:41
- +3
- Abc
- .: Pytala si sa na rychlost vysetrenia: "Ako sa robi test na otras mozgu, myslim ten co trva max 5- 10 min a robi sa na osetrovni bez bezneho zariadenia na neurologicke vysetrenie?" Uplne bezna zalezitost v NFL, kde podla protokolu musia pri kazdom tvrdsom otrase vysetrit hraca pri podozreni na otras mozgu. Najskor na priamo na ihrisku a potom ho odvedu dnu do stadiona. Ak prvotne vysetrenie neprotvrdi podozrenie, hrac sa moze vratit do hry. Mozes si to nastudovat, vid link hore.
- včera - 8:51
- +4
- BieloModra
- Ja som si ten link pozrela, pytam sa na to ako sa teda to vysetrenie realizovalo vcera v steelke, snad mi to vysvetli diskuter ktory to tvrdi. Za ten cas a okolnosti co som opisala vidiac reakciu hraca mu na tom vysetreni mohli max dat cuchnut cpavku, mohol sa predychat ...ak je v KE arene bezne, to co po ataku futbalistu bez prilby a chranicov v NFL, tak to potom fakt su v KE o 100r popredu....
- včera - 9:01
- +7
- fabbeN
- Žiadny taký test sa včera nerobil. Concussion protocol na Slovensku neexistuje, to si len dotyčný zmýlil NHL s Tipos.
- včera - 9:35
- +2
- Abc
- Dotycny si nic nezmylil. Dotycny len odpovedal na otazku: "Ako sa robi test na otras mozgu, myslim ten co trva max 5- 10 min a robi sa na osetrovni bez bezneho zariadenia na neurologicke vysetrenie?"
- včera - 10:11
- +4
- fabbeN
- Jimmy Tulipan
"Fejes sa siel do satne podrobit testu, ci nema otras mozgu. Niekedy ten hráč môže vyzerať uplne v pohode a zdanie moze klamat."
- včera - 10:14
- +2
- Abc
-
BieloModra
Ako sa robi test na otras mozgu, myslim ten co trva max 5- 10 min a robi sa na osetrovni bez bezneho zariadenia na neurologicke vysetrenie?... - včera - 10:15
- +2
- BieloModra
- Ale no tak...bavime sa o hokeji a o vysetreni v hokejovom zapase...staci tak?...
- včera - 10:21
- +4
- amaskiea
- to máš různe, niekomu áno, inému ani za svet
- včera - 11:30
- 0
- BieloModra
- Asi ano
- včera - 11:35
- +1
- Abc
- Au
- včera - 12:16
- 0
- Abc
- OK, mas pravdu. Priznaky na otras mozgu v hokejovom zapase sa zistuju inak ako v americkom futbale.
- včera - 12:16
- 0
- BieloModra
- A mozes mi verit ze nieco o tom viem a par otrasov som uz videla. Zravie je to najviac, len by som si fakt zelala, aby tu ludia z ludi nerobili debilov
- včera - 9:05
- +3
- Wana
- Človek sa ozve, normálne sa opýta a je hneď za plačka... Ale veď tak dobre, počkáme si na prvú krivdu voči KE a potom začneme my reagovať že sú plačkovia
- včera - 10:25
- 0
- BieloModra
- A dostanes odpoved suvisiacu s niecim co sa v lige nepouziva, kde ani to poondene CT vysetrenie neurobia v kazdej nemocnici ale budeme sa tu chytat za slovicka
nikomu nic zle nezelam ale niektori ci uz z NR, KE ci z inych klubov by sa mohli trosku spamatat
- včera - 10:33
- +3
- tulen - kosice
- sorry: videla si a vieš veľké hovno ... ale nejdem ti tu vysvetľovať čo a ako ... fejes reagoval úplne normálne ... prišiel z ameriky nedávno, tam sa pri týchto zákrokoch aktivuje protokol o otrasoch mozgu a hráč povinne (pokiaľ je pri zmysloch) korčuľuje do kabíny na vyšetrenie ... reagoval podráždene, možno s veľkým množstvom adrenalínu a zlosti ... netreba vo všetkom počúvať a veriť bombardérovi z nhl valábikovi
- včera - 11:00
- +2
- amaskiea
- tuleník, tu si zaťau trošku odboku
- včera - 11:06
- +1
- tulen - kosice
- v čom miško ? ... čistý faul ... ja mám len názor, že tu mala byť 5-ka bez OK ... ale ako sa robí rýchlo vyšetrnie na otras mozgu ? ... asi som to robil nejakých 28 rokov zle
- včera - 11:13
- +2
- amaskiea
- V tom, že dotyčná diskutérka ohľadne otrasov mozgu videla a vie veľké hovno.
p.s.: Zákrok som nevidel, nehodnotím, lebo celý slovenský pseudoprofesionálny hokejový cirkus u prdele... - včera - 11:18
- +3
- tulen - kosice
- ok: máš pravdu ... niekedy aj mne ujde
- včera - 11:25
- +1
- BieloModra
- A uslo ti poriadne
nikde som nespochybnila zakrok a to ci viem o tom houno sa treba opytan u nas na urgente a predlekarskej starostlivosti ja som spochybnila na zaklade skusenosti tvrdenie diskutera o vysetreni....pekny den
- včera - 11:33
- 0
- tulen - kosice
-
BieloModra
Ako sa robi test na otras mozgu, myslim ten co trva max 5- 10 min a robi sa na osetrovni bez bezneho zariadenia na neurologicke vysetrenie?...
dnes - 8:11
na toto som reagoval ... nepotrebuješ na to neurologické vyšetrenie... tam ideš až po potvrdenom podozrení a to vieš urobiť veľmi rýchlo ... veľmi podobné ako pri mozgovej mŕtvici, nič ťažké ... a tiež len tvrdím, že je zvyknutý na iné ... a tulipán má pravdu ... tak sorrry - včera - 11:50
- 0
- Marek_tky
- robia sa zakladne vysetrenia a tzv. cviky a zistuje sa ako mozog reaguje ci rychlo alebo pomaly
- včera - 9:18
- +3
- gaspi
- Vela ludom reaguje mozog pomaly aj bez otrasu mozgu… ( diskusie na tomto webe su toho dokazom)
- včera - 10:35
- +4
- Marek_tky
- súhlasim, len tu na hp by sa to malo volať, že debilizmus
- včera - 14:50
- 0
- Pukky
- Dnes by si zaslúžili bod obaja. Veľmi korektný zápas zo strany supera z Nitry. Oceňujem.
- 18.3.2023 - 21:33
- +8
- Sheva7
- Tak dnes Nitra klobuk dole ,dnes sme mali aj štastie .
- 18.3.2023 - 21:33
- +5
- NavždyKE
- Dnes veľmi kvalitny zápas z oboch strán, dovolim si tvrdiť, že Nitra bola lepšia vo väčšine zápasu… ta 5 minútová presilovka pred koncom bola z našej strany po prvom góle fraška, mohli sme to ukončiť a ušetriť si nervy… všetka česť pred nitrianskymi fanúšikmi skromne si dovolim povedať že boli dnes lepší… vidime sa v Nitre, kde dúfam že aspoň jeden zápasik urveme, lebo tam to budú diametrálne odlišne zapasy
- 18.3.2023 - 21:34
- +5
- 1925
- Myslím si že dnes sme mali vyhrať.. ak uchmatnu 1 zápas u nás je asi vymaľované..
ale dnes to bolo lepšie - 18.3.2023 - 21:34
- +5
- FP-jakubj
- Uff dostat gol v oslabeni a takto nechat Nitru kratko po vyluceni vyrovnat, zbytocne sme to dramatizovali, treba sa vyvarovat chyb, pretoze kvalitativne lepsie muzstvo to mohlo ukoncit a bolo by 1:1
- 18.3.2023 - 21:34
- +5
- kubinho
- Musim pochvalit rozhodcov, aj napriek tomu neustalemu placu v livke. Az na ten Bajtekov faul na Chovana dnes podla mna piskali presne.
V Nitre by to mozno chcelo do brany skusit Riecickeho, Janus vobec neposobi isto momentalne. Hrozne sa mi paci Rogon, typicky hrac pre PO.
- 18.3.2023 - 21:34
- +24
- blazon
- Súhlasím, totalne je v lese v PO a nieje ok po mentálnej stranke, napriek tomu najazdy dal pritom s prehľadom. Jednoznačne Riciho treba na zapas dat a Janus nech nacerpa sily a sa vyrovna
- 18.3.2023 - 22:07
- +4
- azzurri
- Janus deravý jak sito
Aj vcera aj dnes
Ten gól na 3:3 to čo urobil,to čo bolo?
To čo nechytil? - 18.3.2023 - 22:10
- +2
- fanke27
- Ako s tým Janusom to je pre mňa osobne záhada.
Doteraz každý zápas nás držal mad vodou a hlavne on bol základný pilier nášho úspechu.
Tieto dva zápasy ho nespoznávam. A nejde ani tak o to, že pustil tie góly, ale aj dnes pri viacerých zákrokoch bol strašne neistý, veľa pukov vyrážal.. - 18.3.2023 - 22:18
- +7
- ZtrykoSlazoU
- normalne tam stuhol,
ked sa hralo na jednu branku
nechapem, co nechapes... - 18.3.2023 - 22:31
- +4
- Bielomodry
- Kosice gratulujem k 2 bodu..Nitricka,dakujem Vam za snahu sa pobit o dobry vysledok.Dnes mi ta prehra,ani tak nevadi,aj ked samozrejme radsej by som bol za vyhru..Ale,ale Nase najazdy Nam vobec nejdu,aj ked som tajne dufal..Ale za dnesok sa nemusime hanbit..Poprosim ,doma zahrat,tak ako dnes,akoby to bol posledny zapas..Sami vidite,ze Kosoce su hratelne..Este raz dakujem..
- 18.3.2023 - 21:35
- +5
- Norik
- Gratulujem: KOSICIAM. Doma musime vyhrat oba zapasy. Ak neuspejeme v jednom, tak to Kosice ukoncia v pomere 4:1.
Ale je na com stavat. Vykon fajn. - 18.3.2023 - 21:36
- +2
- gta98
- Ten zakrok na Fejesa nemal byt na 5+DKZ, niekedy sa to davalo len po utoku na hlavu alebo podobne spinavosti ako pichanie a brnkanie do intimnych miest.. dnes to davaju aj ked hrac svojou nestabilitou spadne o mantinel, ako napr Palocko prednedavnom. Cize som 5+DKZ cakal, ale likvidacne to nebolo, ani to nebol utok na hlavu.. ale som rad, ze KE vedu 2:0, tesim sa na pokracovanie serie.
- 18.3.2023 - 21:36
- +12
- Matej8199
- Sedel som presne v tom sektore nad, kde sa stal ten faul a poviem ti, vyzeralo to desivo. Hlavou do mantinelu, chvíľku som naozaj myslel že dohral ( v tejto sezóne )
Neviem, nechcem súdiť nakoľko som videl iba 1 záber a to priamo v steelke ale môj názor je, že spravodlivo udelených 5+DKZ - 18.3.2023 - 21:39
- +17
- Norik
- Ty si to videl, super. : Ale rozhodcovia mali video a si ho aj pozreli. Aj my divaci v tv. Takze faul OK. Ale na 5+dkz urcite nie.
Podobne 2 zakroky boli aj na nitrancanov. A tam neboli ani 2 min (a samozrejme video nepozreli). - 18.3.2023 - 21:45
- +3
- VSS Košice
- daj ktore
- 18.3.2023 - 21:48
- +5
- hawkie
- Na Buncisa v 3. tretine (neviem, koľko zostávalo do konca, odhadujem asi 3-4 minúty).
- 18.3.2023 - 22:32
- +3
- radopKE
- Legenda vraví, že ich doteraz hľadá
- 18.3.2023 - 22:48
- +1
- LenTak93
- Máš rozhodcové skúšky?
Prosím ťa o citáciu pravidla, na základe ktorého usudzuješ. A poprosím všetky dodatky, nie prvý vetu definície. - 18.3.2023 - 21:52
- +6
- gaspi
- Vyzerat desivo to mohlo, ale ta desivost nebola sposobena neprimeranym atakom…
- včera - 10:37
- +1
- VSS Košice
- a cim ?
- včera - 10:44
- +1
- V_S_Z
- Dnes len tak tak. Nemôžme takto zvolniť po druhom góle. Každopádne 2:0 je super a ideme ďalej
- 18.3.2023 - 21:36
- +8
- fakir
- Bolo by dobré aby sa Janus spamätal,daroval 3 góly Nitre len tak
- 18.3.2023 - 21:36
- +5
- azzurri
- Je zrelý na striedačku
Alebo radsej nie
Aspon mame doma este šancu 😊 - 18.3.2023 - 22:13
- +1
- MV
- Podali sme veľmi bojovný výkon a kľudne sme to v predĺžení mohli strhnúť našu stranu. Ine som vsak chcel.. Pre hokej je velmi smutný trend ako dnes pískajú PO. Rozdávajú 5+dkz rad radom. Ak by KE dali ešte jeden gól tak žiadnu drámu nesledujeme. Je len otázkou času kedy pokazia rozhodujúci zápas takýmto vylúčením. My chceme hokej!
- 18.3.2023 - 21:36
- +3
- riskohrasko1
- Výborne ,plán splnený na 100% ,séria sa presúva za stavu 2:0 do NR ,tam urvať jeden a doma pred vypredanou SA postup do semi.Nečakal som že oba zápasy vyhráme rozdielom triedy ,takže spokojnosť.Dnes a včera Janus trošku v lese ,ale na sn to odčinil.Kvalita je na našej strane.Bojovnosť NR sa cení ,ale to na výhru v celej sérii stačiť nebude.
- 18.3.2023 - 21:36
- +14
- matus93
- Vyhral sa dôležitý zápas serie .. dlho to vyzeralo, že dnes si to Nitra vezme pre seba .. nevedeli sme sme súpera zaklincovat ako včera … ale urvali sme to a v zasade je to prvý zlomový bod serie .. janus zatiaľ nie je vo svojej kozi .. ale myslím, že ak by v Nitre chytal riecicky tak by dostal veľkú ranu do už tak krehkej formy ..
Na záver je vidieť, že tondo je stará škola a nejedno play off má za sebou .. robí to dobre ale v zasade mu chyba tento rok väčšia kvalita .. niektorým nitrianskym fanúšikom by fakt dobre padla tá prvá liga
Apropo - kričať sk Slovan v poslednej minute predĺženia kde môj tím bojuje o dôležitý bod .. je .. hanba
- 18.3.2023 - 21:36
- +19
- ZtrykoSlazoU
- to palenka
- 18.3.2023 - 21:44
- +2
- NR_navždy
- Ešte raz gratulujem Košice včera jednoznačne lepší no dnes sme ukázali že keď chceme vieme hrať aj proti tak nabitým Košiciam . Dúfam že doma budeme pokračovať v tom čo sme dnes hrali a rozhodcovia nenaletia každému hádzaniu sa o zem. Už sme dávno splnili nadplan tak si to poďme užiť!
- 18.3.2023 - 21:37
- +2
- 88Backo
- No nič Košice dnes ukázali,že bod v sérii sa dá aj vypadať,len sa treba spravne oplieskat o ľad,snáď bude doma rovnaký meter na hostí aj v Nitre🤮🤮🤮...
tak pome to doma vyrovnať 💪 - 18.3.2023 - 21:37
- +4
- matus93
- Si podal za barák a nevyšlo ? Ci aj v nájazdoch sa to vypadalo ? Radšej cvičiť presilovky dnes ste mali 2x2minuty a 1:30 další hrali ste 5na3 a vyťažili jeden chabý gól .. ale áno v Nitre sa opäť očakáva tradične hekanie po každom strete s protihráčom
- 18.3.2023 - 21:39
- +45
- 88Backo
- Snáď to bude stačiť 😉
Heeej a pome ho na presilovku😀
Ale poprosím aj video! - 18.3.2023 - 21:42
- +2
- matus93
- Mali ste ju aj v predĺžení a bez videa
ukážte sa doma , teraz mate nôž na krku ..
- 18.3.2023 - 21:52
- +9
- Wana
- my sme mali nôž na krku v poslednom zápase s LM... Je nemám rád to nitrianske nadplán ale čo by sme dali za to na konci roka ked sme boli jasne posledný že budeme trápiť prvé Košice
- 18.3.2023 - 21:55
- +3
- matus93
- Žvasty , vata .. ak je pre vás toto nadplan tak ste tam mali nechať prejsť Poprad … tieto reči si nechajte .. dehonestujete tým súpera a seba odhalujete že ste šport nerobili a nechápete mu ..
- 18.3.2023 - 21:58
- +17
- fabbeN
- A ty zase nechápeš náš nadplán
- 18.3.2023 - 22:00
- +6
- Marek_tky
- Žiadný nadplán neexistuje. Pred sezónou ste mali cieľ určite vyhraté štvrťfinále, to že ste sa počas sezóny trápili, zmenilo váš cieľ (resp. sekundárny) na záchranu, ale udržali ste sa, čiže sa kľudne môžete vrátiť k primárnemu a prvotnému.
Ste vicemajstri, to že ste skončili 10. neznamená že nemáte kvalitu. Ten tím je podobný oproti minulej sezóne, len odišli kľúčoví hráči ako Nemec či Buček. Na finále to nie je, ale ako som písal ten tím má na semifinále.
Takže žiadný nadplán neexistuje, je to len vaša výhovorka. - včera - 9:24
- +5
- fabbeN
- Tento tím išiel svoje playoff už 10-15 kôl pred koncom základnej časti. Kvalitu vieme vyvážiť bojovnosťou ale nie 20-25 zápasov po sebe. Chlapci idú na dno svojich síl.
Naša priorita po polovici základnej časti bolo zachrániť sa, playoff bola čerešnička na torte a postup cez vás by bolo ešte niečo viac. Takže tak. - včera - 9:39
- +3
- Sunkafit
- ser na nich polku sezony tu tiež len plakali a vyhadzovali všetkých ked hrali grc..teraz budú nosiť špilára na rukách
...začali hrať pekný hokej 15kol pred koncom ale už sú majstri...šašci
- včera - 10:22
- +4
- Sunkafit
- NADPLáN je mi jedno ako skončí táto seria my už máme nadplán...jáj ako mi je dobre povestný nadplán je splnený
- včera - 10:21
- +3
- Wana
- si mechom uderený? Ved píšem že to nadplán nemám rád a ja stále naším verím že KE môžu vyradiť...
- 18.3.2023 - 22:03
- +1
- fanke27
- Prvý zápas ste si ani nepredli.
Druhý zápas vás dostal do hry rozhodca vymyslenou presilovkou 5 na 3. A Janus, ktorý vám zase solidárne pustil gól.
Ale hej vyradíte nás - 18.3.2023 - 22:23
- +27
- MV
- Ved tam bola jasna hokejka v tvari
- 18.3.2023 - 22:28
- +4
- peto137
- Fuha, taketo silacke reci.. kde v jednom zapase treba celu jednu tretinu presiloviek.. nebud trapko.. ako 1. proti 10., fakt dost hanba valat sa po lade, s cielom ziskat presilovky.. esteze ti rozhodci su taki slabucki.. ved predsa mate na viac.. 👍
- 18.3.2023 - 22:30
- +5
- Wana
- a ako si to predstavuješ? Že sa vzdáme a dáme vám to zadarmo? Nechceli ste ísť hrať rovno semifinále bez boja? Samozrejme že fandím a verím naším, tak ako ty veríš že môžete získať titul, čo je na tom zlé? Zas trošku pokory...
- 18.3.2023 - 22:31
- +3
- Render 77 Nr
- Fanke fakt vymyslená? Dobre teda.
- 18.3.2023 - 23:56
- +2
- pejOliver
- Takže očakávas od neho že napíše Košice nás rozbijú už si ani nepipneme alebo čo ? Veď napísal len že im verí nie že vás roztrhame na kusy
Chce sa mi grcat po 10 rokoch hráte konečne pozeratelny hokej kde môžte byť majstri a hneď EGO jak hovado... A to ste ešte pár mesiacov dozadu vyhadzovali pol mužstva - včera - 6:38
- +2
- Ondro_RedWings
- Ty si dobrý fanatik
- dnes - 9:03
- 0
- Jimmy Tulipan
- Majú nadplan, nenic im to. To je taký milý eufemizmus pre "sme lúzri bez ambícii."
- včera - 2:43
- +9
- Bielomodry
- Jimmy : Teba sa dobre cita..Taka vtipna postavicka si..
- včera - 11:30
- 0
- Fidel©
- Posledne sezony ste byvali luzri bez ambicii vy. Tak sme si to raz vymenili. No Boze
- dnes - 8:00
- 0
- Fandimhokeju
- Až na maličkosť, že na konci roka boli Košice niekde v polovičke tabuľky. Takže podľa nitrančianskeho pohľadu aj Košice hrajú nadplán. Takže táto playoff séria má prívlastok nadplánová, alebo nadplán na druhú.
- včera - 19:26
- 0
- Wana
- Nadnadplánová
- včera - 19:52
- 0
- pejOliver
- Dnes sa u vás teda heeejkalo viac jak v NR a keď si to nepočul treba navštíviť ušného
- včera - 6:36
- +2
- fanpp
- Fidžis golik, Džinas vychytal
- 18.3.2023 - 21:37
- +1
- fabbeN
- Gratulujem Košiciam.
Škoda chalani, dnes sme mali víťazstvo na dosah. Už ani nejdem počítať, koľko zápasov sme prehrali našimi nájazdmi.
Rozhodcovia hanba ligy, posaďte ich do boxu časomeračov a nechajte ich pozerať na tie tablety celú hru. Možno by tak pískali lepšie a nekazili tak peknú hru, akou hokej je. Dnes tragédia od nich a nie len dnes. Zbytočne to potom vzbudzuje vášne tam, kde ani nemusia byť.
Dnes už to bránenie bolo lepšie z našej strany, Košice neprechádzali tak poľahky v rýchlosti okolo našich obrancov.
Presilovky máme stále tragické, to už sa asi nezmení. Chýba tomu nejaká myšlienka. Nejdem ale ešte nikoho “vyhadzovať ani podpisovať”, to až po sezóne.
Tak zabojujme doma, tam sa nám bude ľahšie kaziť. - 18.3.2023 - 21:37
- +5
- poseidon
- Dva - Nula, a Nitra doma musí hrať…
- 18.3.2023 - 21:38
- +2
- Sheva7
- A nepochopil som ešte nikdy som nevidel ,že rozhodca da trenerovi 2 minuty,keď super hra 5:3 presilovku to bolo fast cez
- 18.3.2023 - 21:38
- +12
- MV
- Nie žeby si nezaslúžil, ale to bolo fakt od veci.
- 18.3.2023 - 21:41
- +3
- hawkie
- Tam som skôr čakal, či nedá hráčovi, ktorý išiel (tuším?) za seknutie ešte ďalší trest za vyhodenie puku (ale to je veľmi špecifický prípad, a neviem, ako je toto zadefinované v pravidlách).
- 18.3.2023 - 22:36
- 0
- MV
- To bola zaujímavá situácia, ale zrejme nemohol byť vylúčený za zdržovanie hry, pretože už jeho dotykom s pukom sa hra prerušila.
- 18.3.2023 - 22:42
- +2
- FP-lacerta21
- Presne tak … dotyk puku pri signalizovanom vylúčení prerušuje hru… všetko po… je irelevantné …
- 18.3.2023 - 22:51
- +5
- Render 77 Nr
- Nevie čiže hráč dotykom puku mu hokejka vyletí hore protihracovi vyrazí zuby ale bude to irelevantné lebo to po ok teda .
- včera - 0:00
- 0
- FP-lacerta21
- Keby tou istou strelou, ktorou vyhodil puk cez plexi, dá gól, platil by??? 😉😉😉
Čo, prvý krát vidíš hokej? Nevieš aký je rozdiel medzi technickým priestupkom a fyzickým kontaktom mimo pravidiel? Za takýto fyzicky atak sa môžu udeliť tresty aj pred či po zápase alebo počas prerušenej hry či prestávky…
- včera - 6:35
- +6
- Render 77 Nr
- No ved Ty povedz odpáli puk na vlastnú bránu dá gól bude platiť?
- včera - 10:13
- 0
- Render 77 Nr
- No sak Ty sa cudujes ze dostal 2 min za vyhodenie puku asi to vedia lepšie ako Ty posúdiť.
- včera - 10:14
- 0
- LenTak93
- Nedostal 2 min za vyhodenie puku.
- včera - 11:20
- 0
- Render 77 Nr
- Tak som si to zle všimol sa mi zdalo ze jeden držanie druhý ten puk a potom lavička. Sak mýliť sa je ľudské
- včera - 11:39
- 0
- FP-lacerta21
- …. tebe sa zdalo … aha … tak tebe sa toho zazdalo aj viac … 🥳🤪🤣
- včera - 13:36
- 0
- Render 77 Nr
- Samozrejme Ty si bez chyby keď sa tu len vysmievas neva drž nech sa Ti darí.
- včera - 13:41
- +1
- FP-lacerta21
- Si si istý, že reaguješ na mňa … alebo si len kus mimo???
Kde sa čomu čudujem???
Kto dostal 2 min za vyhodenie ???
Wtf. o čom tu bluzniš??? 🤪 - včera - 11:36
- 0
- sKEta
- tak miestami som mal pocit ze som sa preniesol v case do septembra ale na vicemajstrov to stacilo , co dokazu niektori yntelygenti z nr popisat v livke je neskutocny odpad
- 18.3.2023 - 21:38
- +18
- fabbeN
- Škoda, že si si nevšimol aj yntelygentov z KE
- 18.3.2023 - 21:42
- +8
- sKEta
- tych bolo radovo menej teda ak tusis co to vobec znamena
- včera - 15:17
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- richardd6
- Chovan filmárik a filmuska
- 18.3.2023 - 21:39
- +8
- AzraeI
- A Lauf piskal kazdy jeden dotyk nanho
- 18.3.2023 - 21:43
- +2
- ZtrykoSlazoU
- preto sa reway radsej stiahol v tretej tretine
- 18.3.2023 - 21:47
- +18
- Nyufi12
- Par sezon doazadu si mu ruky bozkaval...
- včera - 4:54
- 0
- gabi98
- Ruky nie, iba nohy.
To sa tiež počíta? - včera - 7:21
- 0
- Maťo NR
- Veľká škoda,boli sme tak blízko,zo stavu2:0 to bude veľmi ťažké,ale šanca tam je.Chlapci dobre ste makali,aj tak nám robíte radosť, tešíme sa v Nitre.
- 18.3.2023 - 21:40
- +2
- opeKE
- Inac vcera som to nedaval do diskusie ale ocenujem zodpovednost NR fans z piatka kedy na povel PZ nevystupovali z autobusu az na jedneho fandu s ktorym sme pred treningovkou pokecali. Aj ked vlastne o nic neslo
Slecna drzala dvere autobusu aj ked sa dalsi domahali WC
Ked je tu na HP nech odpovie k tomuto komentu nech ho najdem aj tu. Nase najmensie deti mali trening tak sme tam boli vonku.
- 18.3.2023 - 21:40
- +1
- Render 77 Nr
- Ďakujem chalini obetavi kvalitný výkon škoda kúsok chýbal nájazdy tak tam bola jednoznačne kvalita na strane súpera som rad ze dokážeme takto dobre hrať proti takto kvalitnému súperovi gratulujem do Košíc.
- 18.3.2023 - 21:40
- +1
- ctibor
- Tak Kosice herne lepsie, kvalita niektorych jednotlivcov jednoducho rozhodne tuto seriu. Na strane Nitry nie je ziaden hrac, ktory by splnal vacsie kriteria a takto to potom vyzera na lade. Ale Nitra bojuje, je to na slovenske pomery celkom pekny hokej.
Rozhodcovia slabota ako stale... - 18.3.2023 - 21:41
- +1
- Ricardinho13
- Veľmi dôležité víťazstvo. V Nitre uhrať jeden zápas a potom to rozhodnúť v 5. zápase doma.
Pri aktuálnej forme oboch tímov je priam nereálne, aby Nitra dokázala vyhrať z najbližších 5 možných vzájomných zápasov 4 zápasy. To by bol zvrat roka. - 18.3.2023 - 21:43
- +7
- MV
- No my zatial potrebujeme v KE vyhrat len jeden. stale pohoda
- 18.3.2023 - 21:47
- +2
- Strnco1
- Som zvedavy na tie podnety zo strany Kosic. Zatial co zapas s Vami tak min. 1x 5 min trest. Tfuj, plackovia.
- 18.3.2023 - 21:44
- 0
- sloniik
- Dakujem Nitricka, dnes super vykon, nedali sme im to zadarmo. Pome Nitricka!
- 18.3.2023 - 21:47
- +2
- paljuka
- Buncis by mal vediet ze ak sa chce vysmievat a provokovat fanusikov supera, tak by mal pockat aspon na koniec zapasu idealne koniec serie, lebo 1 gol zapas nevyhrava vacsinou
Ale tak moze si tento moment archivovat vo svojej kariere ze sa mu podarilo vyrovnat zapas v steel arene ktory nakoniec aj tak jeho muzstvo prehralo
Toto robil kedysi Riha v Martine a vzdy vysiel na konci za vola, tak Buncisko pokracuj len v tychto slapajach
Uplne trapne a zbytocne - 18.3.2023 - 21:48
- +48
- fabbeN
-
- 18.3.2023 - 21:52
- +5
- matus93
- Ale s řihom to dospelo do štádia, že bez toho sa nezaobišiel zápas … pamätám si že raz vykorčuľoval ako prvý a dal si to povestne kolecko aj s prostredníkmi .. to už bola s ním povinná jazda
- 18.3.2023 - 21:54
- +6
- opeKE
- Sa mi zda ze on vysiel na lad na bezkach ci sa mylim?
- 18.3.2023 - 22:01
- 0
- Liri
- Nemyliš sa, bolo to na Mikuláša
- včera - 20:54
- 0
- FP-lacerta21
- Jedna vec sú emócie a druha provokovanie … dost to prehnal … dokonca šiel tam za ním aj 🦓 … 🤪
- 18.3.2023 - 22:28
- +3
- paljuka
- Emocie su jedna vec, je samozrejme ze kazdy sa rad potesi z golu, ale co je na tom normalne ze miesto tesenia sa so spoluhracmi provokoval a vysmieval sa fanusikom supera?
To Bartanus po vitaznom najazde mal ist pod vas sektor a robit pred vasimi opicky? Tiez by to boli “len emocie”?
Elementarnu uctu a respekt by mal mat kazdy hrac voci vsetkym fanusikom, lebo hlavne vdaka nim mu cinkne kazdy mesiac vyplata… - 18.3.2023 - 22:31
- +13
- LenTak93
- Neprežívaš to veľmi?
Veď tu v minulosti hráči súpera bežne naťahovali logo na hrudi a smerovali toto gesto fanúšikom, ktorí ich vypískali.
Aj o tom sú emócie, je už iba na ňom, kedy a ako ich vypustí. A môže sa to ľahko otočiť proti nemu. Viď konečný výsledok.
Ale dostať sa súperovým fans pod kožu... bodaj by toho bolo viac. - 18.3.2023 - 22:44
- +9
- Mato-Mi
- Podpis
- včera - 0:49
- 0
- sloniik
- Dnes sme fandili aj na ztp.
To co nam domaci ulazoval bolo na smiech. Kazdy sme najaky, ale odial potial. - 18.3.2023 - 22:29
- +2
- Tyna85
- Tak to ma mrzí, nemalo by sa to stávať.
- 18.3.2023 - 22:52
- +2
- sloniik
- Toto bol jedinec,co to vie pokazit. Inac sme tam nemali problem. Pokecal som na bare s hocikym.
- 18.3.2023 - 23:12
- +2
- Ondro_RedWings
- Hráči hrajú bez emócií? Zle je.
Hráči hrajú s emóciami? Zle je.
Čo teda, doprdele, chcete? - dnes - 9:04
- 0
- zasi
- Emócie sú fajn
Nikto po ňom nechce aby to po góle dal na Kloudu,ale uznaj sam že nakoniec bol za ...... - dnes - 10:13
- 0
- adamko123
- Gratulacia do Kosic. Skoda dnesku,v najazdoch vacsia kvalita na strane domacich, tieto momenty su rozhodujuce v play off. V utorok skusme zabojovat o prvy bod pred plnym zimakom, ktory bude fandit slusne tak ako sa v Nitre patrí. Pome Nitra!
- 18.3.2023 - 21:50
- +4
- pachohybsky
- Play off: Dobrý zapas
Hodný ozaj play off obidve strany malo to náboj 👏 - 18.3.2023 - 21:50
- +1
- Sheva7
- Parshin na najazd to je proste tutovka ,tak ako svojho času Barton
- 18.3.2023 - 21:54
- +5
- Sheva7
- Bartoš
- 18.3.2023 - 21:56
- +1
- ZtrykoSlazoU
- ze sa cely zapas vozi, dve tri otocky a strati puk alebo spadne,
pripadne dva tri uplne zbytocne utocne fauly nevidis,
rusak z khl by tu mal sypat tri goly na zapas - 18.3.2023 - 22:40
- +1
- Ricardinho13
- Je stratený s jehk technikou pri Slovákovi a Lamperovi.
Potrebuje do toho útoku strelca. - včera - 7:49
- +1
- blazon
- Tazky zapas, Nitra s pozmenenim kadrom omnoho lepsie hrala. Viac forcechingu, stihali a v prdlzeni aj omnoho viac sily. Bolo skor na puku. Mal som pocit ze nas vyplo b predlzeni. Veľmi skoro, aby sme nevladali. Dnesny fans v Nitre omnoho hlucnejsi a citelnejsi, ale v dobrom. Velmi cenne vitazstvo
- 18.3.2023 - 21:58
- +1
- riskohrasko1
- V predlžení nás vyplo myslíš Košice? 😂Veď v predĺžení okrem presilovky Nitra nebola v Košickom pásme ,asi si videl iný zápas
- 18.3.2023 - 22:01
- +20
- VSS Košice
- NR v predlzeni viac sily ?
kde na ten matros chodite
- 18.3.2023 - 22:03
- +8
- blazon
- Napisal som to v rychlosti. Ale ziadny matros nemam. Bol som skoro na lade, cize som to videl dobre. Boli skorej na puku a tahali sme nohy, to bol moj pocit
- 18.3.2023 - 22:23
- +1
- ZtrykoSlazoU
- tebe by som kludne vypucil oko feferonkou
- 18.3.2023 - 22:41
- +2
- riskohrasko1
- Škoda že toho Parshina vždy zašijú s nejakým motákom ,ten chlapec nemá s kým hrať.
- 18.3.2023 - 21:58
- +11
- Matej8199
- Ja by som mu dal Leskinena , Linet mi príde v tomto Play-off neviditeľný, a tom som ho často chválil na konci ZČ.
Parshin - Hovorka - Leskinen
Lamper - Havrila - Jokeľ
Napr. - 18.3.2023 - 22:09
- +1
- blazon
- Legendarny utok - Tybor - Hovorka - Leskinen
- 18.3.2023 - 22:24
- +3
- FP-lacerta21
- A ktorého legionára by si posadil na úkor Leskinena ?
- 18.3.2023 - 22:30
- +2
- Matej8199
- jaaaj ozaj, limit. Som zabudol
dik - 18.3.2023 - 22:48
- 0
- Sheva7
- Davať sa sebe + si ina trieda
- 18.3.2023 - 22:51
- +3
- counter
- Každý je moták , keď je sám záručný v jednej 5ke. Asi tak , on potrebuje k sebe hráča , "kúzelníka"ako je on sám.
- 18.3.2023 - 23:07
- +1
- Medvedjevegetarian
- Dneska odohral skvelý zápas parshin Паршин. Jeho ťah na bránku to bolo niečo na čo sa veľmi dobre pozeralo. Skvelý zápas odohral aj Chovan a vlastne celý tým Košíc. 😃
- 18.3.2023 - 22:03
- +3
- peto137
- Hej, Chovan odohral - dobre zrobil - vyborne najma to jedno striedanie v druhej tretine, kde sa 3x za sebou hodil o lad.. to fakt potrebujete.. 😂😂😂
- 18.3.2023 - 22:07
- +4
- FP-lacerta21
- 😭😭😭
- 18.3.2023 - 22:30
- +16
- peto137
- A Persinovi sa teda hned v pondelok pozrieme na tie jeho viza do EU, ked sa mu tak dari.. 😂😂😂
- 18.3.2023 - 22:09
- +3
- counter
- To kľudne urob , len na nášho Paršina nepozeraj.
- 18.3.2023 - 23:09
- +5
- xhrubecrevox
- Toho parshina si robis srandy ze?
Ved uz hra zas ibato svoje, tocenu rusku zmrzlinu. Ide s pukom a ide ide ide ide … a zrazu parshin bez puku. Zbytocne to pretahuje.
Leskinen na lad. Parshin out. - 18.3.2023 - 22:20
- +3
- Sheva7
- Nerozumieš sa hokeju zbytočne sa snažiš,Paršhin hral skvelo len on ma v utoku 2 robotnikov a to je problem. A mysliš toho Leskinena čo je v lese dlhodobo
- 18.3.2023 - 22:42
- +6
- errko
- Skoda. Ale nevyuzit presilovku v predlzeni, nasa chyba. Bohuzial tam chyba kvalita, pohyb.
Suma sumarum zapas slusnej urovne, nezaslo to nikam za hranu, to ze par jedincov z oboch taborov sa ventiluje v livke je standard - 18.3.2023 - 22:03
- +3
- axxel
- Domaca uloha splnena, aj ked dnes to bolo tak na trojku ... Jarovi verim, nejde mu momentalne, ale je dost skuseny nato, aby to ustal ... v Nitre sa treba poriadne pripravit na prvu tretinu, varhany a heeeej ... 2 goly by sme mali mat iste z presiloviek ako vcera tak aj dnes
- 18.3.2023 - 22:07
- +4
- Sunkafit
- Prva tretina uz je obycajna...a varhany tiez niesu
- včera - 2:47
- +3
- Dzunkes
- videl som len 1.tretinu ale skoda tej Nitry...bolo by to zaujimavejsie za stavu 1:1 v serii
peace
- 18.3.2023 - 22:10
- +4
- opeKE
- To som si aj ja hovoril ze skoda tych Zamkov... 1:1 v serii by bolo krajsich
- 18.3.2023 - 22:15
- +11
- FP-lacerta21
- Aj mohlo byt 1:1 vo ZV ale “celindz” v predĺžení sa dá vybrať iba na slovane … 😉
- 18.3.2023 - 22:38
- +3
- trevor
- Keby sa dal vybrat aj vo ZV v predlzeni tak by bolo rovnako 2:0 pre ZV ty "celindz" 😉
- včera - 0:22
- +2
- FP-lacerta21
- … to je tak, keď je pre niekoho sarkazmus cudzie slovo…. 🤪
- včera - 6:40
- 0
- FP-lacerta21
- Ziadny ... to bola sarkastucka reakcia na ten crazy gol-negol vcera na skovane ... 😉
- včera - 10:02
- 0
- opeKE
- To som myslel ako podpichnutie
- včera - 6:57
- 0
- ElwisNR
- Tak dnes sme si zaslúži vyhrať toto mužstvo má vôľu a charakter ale nevadí tak isto ako KE vyhrali doma tak isto výhra aj Nitra.
- 18.3.2023 - 22:13
- +5
- riskohrasko1
- Keby ste si to zaslúžili ,tak vyhráte ,či?
- 18.3.2023 - 22:32
- +6
- ElwisNR
- Niekedy sa dejú veci ktoré skrátka nemáš šancu ovplyvniť a platí to aj o dnešnom zápase.
- 18.3.2023 - 22:55
- +1
- ElwisNR
- Práve pre takých ako ty je škoda že Nitrička nevyhrala možno by si uznal aj kvalitu súpera a že zas také presvedčivé to od KE nebolo.
- 18.3.2023 - 23:23
- +2
- counter
- Práve tu je ten problém , že až na pár hráčov , máte iba bojovnosť a s tou 4 zápasy nedáte. Nebyť Stavjaňu na vašej lavičke ktorý upletie taktiku vášmu tímu, tak tu ani mieste ,ale dovolenkujete
- včera - 9:30
- 0
- Sunkafit
- nebyť nemohúcnosti slovana a zvolena a čistej náhody tak ste 3tí v tabulke
a čo teraz
napíš si to na stenu
- včera - 10:24
- +4
- FP-lacerta21
- No nebyť 2-3 veľmi čudných výsledkov v posledných pár kolách, tak už ste v 2. Lige … 😉
… to tu chceš fakt stavať na keby a nebyť a … lol 😁 - včera - 11:39
- +2
- Sunkafit
- nechcem ....neber ma vážne bude ti lepšie
- včera - 12:09
- +1
- counter
- Máš chybu v treťom slove od konca , mení to význam , respektíve nedáva zmysel.
- včera - 9:25
- 0
- Medvedjevegetarian
- Tak určite si myslím,že doma Nitra minimálne jeden zápas výhra teraz.
- 18.3.2023 - 22:16
- +1
- cappycathy
- Mno Dnes som mala pocit, ze z nasej strany kus profesorsky hokej. Nechce sa mi vsetko rozoberat, ale Slovak dnes poazil vela prihravok, nevie prihrat do jazdy, nevie normalne nahrat...nabuduce prosim skusme vymenit za Tybora.
Trosku sa mi nepacilo ez Parsin velmi sebcil, soloval a malo nahraval, ano je sikovny ale bolo toho primoc vniektorych pripadoch.
To iste Southy, ten by mal hrat trosku viac na istotu, nehovorim ze vzdy ale od druhej polky zapasu mi prisiel neisty a sem tam zakuril hlavne rozohravky dopredu alebo za vlastnou brankou neisto nahral.
Teraz sa dobre vyspat a pripavti sa na dva burlive dni v NITRE.
Nitra fans - klobuk dole, perfketna praca, skoda ze hraci vam viac nepodakovali, urcite ste si to zasluzili.
CO sa tyka hry Nitry stranse sa mi paci Sykora, ked je na lade furt to smrdi smerom dopredu, ma pekne citanie hry a vie aj tvorit hru, dufam ze pojde uz vonku, tato liga ho zabija a jeho potencial je inde. - 18.3.2023 - 22:19
- +6
- LenTak93
- A to chodí Slovák na presilovky ako ten, cez ktorého sa to všetko hrá. Nechápem... veď tá ich formácia si to ledva vie rozhodiť v pásme.
- 18.3.2023 - 22:29
- +1
- ZtrykoSlazoU
- odide sykora a nevidim viac takych talentov, nitra zrejme bude musiet pri terajsom modely sutaze opustit cestu mladych, inak padne
kazdopadne ako sa vytiahli po prichode tonda, to muselo stat mnoho fyzickych aj psychickych sil, ktore teraz chybaju - 18.3.2023 - 22:51
- +3
- Wana
- nepomáhaj košickému scoutingu prosím ťa
- 18.3.2023 - 23:00
- +1
- hawkie
- Ale prosím Ťa, na čo by im boli mladíci? Aj tak by si nezahrali... A keď tí chalani majú aspoň aký-taký rozum, tak nebudú váhať zostať v NR.
Černák a Rado Bondra v drese KE 8-10 rokov dozadu - to bola skôr výnimka, ale vtedy neboli ani kvóty na juniorov... - 18.3.2023 - 23:06
- +3
- fabbeN
- Tie komentáre bez pointy mu idú lepšie ako tie, kde sa snaží byť za múdreho
- 18.3.2023 - 23:03
- +1
- ZtrykoSlazoU
- good luck, ale kovacika bolo dost pocut, ked sa rusila baraz
- 18.3.2023 - 23:31
- +2
- fabbeN
- Teraz to dám na teba.. Humenné!
- včera - 9:40
- +1
- cappycathy
- No ja som zvedava najma na Pobežala a Chrenka. Nitra ma vo vseobecnosti v sucanosti jeden z najlepsich systemov na rast mladych a nevaha im dat sancu aj v extralige.
P.S. kosicky scounting by sa mal ucit ....netrvrdim ze mat samych mladych ale 2-3 by sme fakt zapracovat mohli - včera - 21:07
- 0
- Ol!ver
- Sýkora technicky ligu ešte neprerástol, čo nie je dehonostacia Adama, ale pochvala ligy.
- včera - 0:05
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- hawkie
- Zhodnotenie? Asi takto...: Uff, škoda tej prehry, ono to dosť zamrzí. Košiciam gratulujem. Chalani naši nitránski, vďaka za bojovnosť. Nevzdávať to. Košice síce vedú 2:0, ale stále je všetko možné, treba bojovať naďalej. A drobet potrénovať nájazdy a zakončenia z prečíslení
.
Ku Chovanovi a ďalším sa nejdem vyjadrovať. Skôr poznamenám, že súdí sú naozaj hanbou tejto ligy. Lebo nevedia nastaviť jednu úroveň pískania a držať sa jej po celú dobu až do konca daného zápasu (ako fanúšik NR uznávam, že som videl najmä tie neodpískané zákroky na NR hráčov, no určite boli podobné zákroky aj z opačnej strany (na hráčov KE), ktoré neboli odpískané). Za všetky uvediem 2 príklady rozdielnosti posudzovania:
- sekera Kniesa po lapačke Janusa v 2. tretine VS sekera Čibina po lapačke Kašíka v 1. tretine
- vrazenie na mantinel Gajdoša VS vrazenie na mantinel KE hráča (meno si nespomeniem), keď sa Buncis ťažšie zviechal z ľadu
Toto sa skrátka nemôže stať (mimochodom, čerešničkou na torte bolo posudzovanie regulérneho rozhodujúceho gólu v predĺžení medzi SBA a MI, keď rozhodca išiel na to spôsobom "idzem-nejdzem... idzem"- to si fakt pozrite zo záznamu, lebo to bol fakt... teatrálny amaterizmus).
Budem za blázna, ale Bajteka by som posadil (v 1. formácii hraje naozaj zle, a potom ľudia hovoria, že Krivošík nehraje nič - jasné, keď si ani nemá s kým poriadne nahrať), dnu OC ako náhradný brankár, a v prípade, že ešte budú nájazdy, tak tam poslať stenu v podobe OCho.
Dneska potešili Sýkora (motorová myš perpetuum mobile, ten chalan nemá limity... už len to zakončenie vyšperkovať kks...), Gajdoš (stojím si za tým, že sa stal jedným z naj obrancov, škoda toho smolného vylúčenia) a aj dvojička Stacha + Vitáloš (pozdravujem Mira-nr- faktom je, že Martin toto play-off hraje naozaj dobre (aspoň teda, čo som videl
), chce to už len viacej strieľať a bude z toho aj gól
)
- 18.3.2023 - 22:24
- +6
- LenTak93
- Rozhodcovia dnes, bolo to spomenuté aj vyššie, odviedli na slovenské pomery určite jeden z tých lepších výkonov.
Možno to skresľuje vaša prehra, ale dnes to o rozhodcoch nebolo. - 18.3.2023 - 22:49
- +13
- peto137
- Suhlasim, ani nie o rozhodcoch, ale bohuzial, do velkej miery je to o hracoch, ktori hned padaju na lad, alebo najnovsie sa hadzu o mantinel a potom lezia, odidu do kabiny a spat rychlo na presilovku..
- 18.3.2023 - 22:53
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- hawkie
- Ja ti neviem kámo.
Áno, uznávam, že to skresľuje tá prehra - tá pachuť tam skrátka zostáva. Obzvlášť po tom, čo v tých 2 presilovkách KE padli 2 góly. Ilúzie si nerobím, žeby NR z tých 2 presiloviek niektorú využila, ale aj tak to vnímam tak, že pri rovnakých zákrokoch bola odlišná reakcia, a to ma skrátka štve.
A nie, nie som uplakaný, dožadujem sa spravodlivosti - 18.3.2023 - 22:59
- +2
- sloniik
- Ako dnes tak aj vcera. Potom ti chalani pridu na ms a cucia ako puci. Wow
- 18.3.2023 - 23:21
- +1
- blazon
- Sykora, ale aj Krivosik skvelý. Dokonca dneska aj Hrnka za vas a Gill ani nepíšem. Teraz no offense, chyba mi niekto od vas kto nas bude mucit a vytacat a k tomu hraje skvelý hokej. To bol Regenda minuly rok, u vas mi tento aspekt chyba
- 18.3.2023 - 22:50
- +1
- counter
- Chovan si prosím nebef6do 'úst". On chce hrať hokej aj v play off , nechodil na kurz šermu ako ostatné mužstvá
- 18.3.2023 - 23:15
- +1
- carli
- nie: Bartanus?
- 18.3.2023 - 22:25
- 0
- LenTak93
- rozdielový gól strelil Chovan
- 18.3.2023 - 22:47
- 0
- Rolba
- Včera sme museli otáčať skóre a šlo nám to lepšie, ako dnešné vedenie. Poňom sme odpiekli nejaké presilovky, prestali sme hrať, však vedieme, načo sa snažiť a potom tieto stresy na konci. Už to nie je zč, tak pekne chlapci makať. Holub už trénuje na ďalší zápas
- 18.3.2023 - 22:28
- +1
- matus93
- Inak zamyslel sa niekto nad tým, ci je to ten erárny holub, ktorý tam je už roky alebo už dalsi ?
- 18.3.2023 - 22:35
- 0
- LenTak93
- len snáď nezavolajú Šterbáka, ten by ho rýchlo vyriešil
- 18.3.2023 - 22:48
- +3
- Rolba
- sloboda zvierat by asi protestovala
A vraj je ich tam viac, len jeden sa odvážil cez zápas na ľad
- 18.3.2023 - 22:59
- +1
- LenTak93
- počas tej 1. prestávky som mal pocit, že si robí z aktérov na ľade trocha aj srandu
- 18.3.2023 - 23:02
- +1
- Medvedjevegetarian
- Tyvora som dnes na ľade nevidel čo s ním je?
- 18.3.2023 - 22:31
- 0
- blazon
- bol v Auparku
- 18.3.2023 - 22:52
- +1
- sebareflexia
- Verím, že keď zostarnem nebudem sa správať rovnako detinsky ako väčšina diskutujúcich na celom HP. Horšie ako deti na pieskovisku, hanba. Keby ste radšej po večeroch venovali čas rodine alebo sebe a nie internetovej diskusii. Toto bolo treba našim rodičom - internety. 😵💫
- 18.3.2023 - 22:33
- +1
- Jimmy Tulipan
- pozdravuje pani Vera Pohlova: „Já bych všechny ty internety a počítače zakázala“
- včera - 2:52
- +1
- VSS Košice
- Peter137 a Wana , v nr ste tahali zapalky o to kto bude v diskusii za ... ?
- 18.3.2023 - 22:40
- +9
- peto137
- Za to v Kosicoch si vyhral ty aj bez zapaliek?😱 chod sa tesit, jak chovan dobre zrobil.. ✌️ skoda, mohli ste vyhrat tento rok, ale s tymto tu.. hmm, uvidime..
- 18.3.2023 - 22:43
- +3
- hawkie
- Človeče, o čo ti ide? Prečo tu riešiš nejaké osobné invektívy? Vyjadri sa radšej k zápasu, a nie tuto riešiš konkrétnych používateľov (napíš im osobne cez PM, alebo neviem...)
- 18.3.2023 - 22:43
- +1
- Wana
- nezvládol výhru
- 18.3.2023 - 22:48
- +1
- peto137
- ..Wana, tak aku si si vytiahol ty? 😂
- 18.3.2023 - 22:55
- +1
- VSS Košice
- Hlboko sa ospravedlnujem ze som si dovolil nieco napisat proti nr fans.
Ak by si si presiel livku aspon zbezne a tuto diskusiu tak najskor zareagujes na nich .
Ano , v nr sa iba neradi pozerate do vlastnych radov 😉 - 18.3.2023 - 22:48
- +8
- Cia
- Navrhujem aby si vdalsom kole nasi rozhodcovia pozicali dresy od svedskych kolegov ti v jednom kole nastupili s pestrofarebnymi pruhmi chceli naznacit podporu LGBT komunity nasi by tymi farbami naznacili aki su klauni to co sa deje u nas v PO sa inak nazvat neda
- 18.3.2023 - 22:46
- +4
- mythvanzen
- tiež by tým vyjadrili podporu Chovanovi a spol
- včera - 2:40
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- radopKE
- Listoval som si cez prestávky Livku a sorry. Ale riadna stoka. Včera klídek, nadplán. Ako sa viete skrývať za toto slovíčko a dnes - majstri galaxie a nadplán nikde. Niektorí fans Nitry dnea ukázali svoju pravú tvár. Kecy, ako nám písknu presilovku v predĺžení, lebo inak nevyhráme a ajhľa - presilovku hrala Nitra. Kopec srandy a zosmiešňovania Janusa a ajhľa - ten smiešny tragéd vás zotrel v nájazdoch. A to vyplakávanie o tom, ako súper filmuje pády, baletky a bla bla bla. To je vaša stará vlastnosť ktorá sa s vami tiahne roky. A všetci, čo sa tu teraz do mňa pustia - mám vás v paži.
- 18.3.2023 - 23:05
- +47
- VSS Košice
- Si koledujes :agrh:
- 18.3.2023 - 23:09
- 0
- matus93
- Feri my si koledujeme .. co sme dnes pomohli Humennemu k záchrane ci jak ?
- 18.3.2023 - 23:17
- 0
- VSS Košice
- HE hralo dobre , je dost tazke sa presadit ked super pride branit a iba odkopava loptu. Nevadi aj tak verim ze v lete bude liga .
- 18.3.2023 - 23:25
- 0
- matus93
- To verím .. veď koňare od začiatku jari tvrdia že všetci nás tam tlačia ..
- 18.3.2023 - 23:31
- 0
- VSS Košice
-
- 18.3.2023 - 23:32
- 0
- Wana
- odchod Fejesa do kabiny na 5sekúnd si ako vyhodnotil? Ja si myslím že KE dajú Nitru aj bez zvýšeného vplyvu gravitácie
Keby si tu chcem pohonkávať nad KE tak stačí spomenúť ako celý štadión spustil SKUBA... - 18.3.2023 - 23:10
- +1
- peto137
- Tazko zraneny po zakernom naraze na mantinel, po vyhodnoteni trestu na tablete, zrazu zazracne ozil a utekal rychlo naspat na presilovku.. 😂
- 18.3.2023 - 23:14
- +2
- LenTak93
- 41.5. OSOBNÍ TREST DO KONCE UTKÁNÍ
Pokud je na základě pravidla „vražení na mantinel” uložen větší trest a podle hlavního rozhodčího mohl takový faul způsobit faulovanému hráči zranění, uloží se i osobní trest do konce utkání.
Pozor, v pravidlách sa hovorí o tom, že takýto faul MOHOL viesť k zraneniu, takže automaticky to nemusí znamenať, že ho MUSEL zraniť.
Osobne nemám rád takého zákroky v hokeji, aj keď v tomto prípade môžeme skôr hovoriť o nešťastnom momente, ale trest bol adekvátny. - 18.3.2023 - 23:21
- +7
- Wana
- Faul to bol o tom žiadna, možno aj na 5+DKZ to nerozporujem... Mne sa iba nepáčilo to že odišiel do kabíny s úmyslom navodiť dojem že dohral a ked rozhodcovia uložili 5+DKZ tak sa hned vrátil a nastúpil na presilovku... Ale tak možno mu krivdím
- 18.3.2023 - 23:24
- +2
- LenTak93
- Ešte raz sa pýtam, keďže hore som nedostal odpoveď. Vieš prečo odchádzal do kabíny? Mohol to byť problém s výstrojom, mohlo to byť menšie zranenie, ktoré si vyžadovalo ošetrenie dole v ambulancií.
- 18.3.2023 - 23:27
- +5
- Wana
- no isté je že kvôli zraneniu to nebolo kedže hneď nastúpil...
- 18.3.2023 - 23:30
- 0
- peto137
- Wana, skusis mu to vysvetlit este raz? Alebo to nema vyznam.. 🫣
- 18.3.2023 - 23:31
- 0
- Laci
- Bože chlapci, vy ste sa teda našli .
- včera - 9:17
- +5
- peto137
- Odisiel do kabiny presne z toho isteho jedneho dovodu, z ktoreho aj zostal lezat na lade hned po tom narazeni na mantinel..
- 18.3.2023 - 23:32
- +2
- deimos9
- Legenda hovori, ze ked tohoto klauna chytia policajti za rychlost, odpovie, ze je to preto, lebo Fejes bol v satni len naoko 😀🤡
- včera - 1:23
- +10
- counter
- Neviem na čom fičíš, ale máš tu snáď 50 zbytočných príspevkov o 😭
- včera - 9:47
- +1
- axxel
- A ty si myslis, ze ked rozhodcovia isli na tablete sledovat Mamu na prenajom tak si vsimali ci je Fejes na striedacke alebo nie?
- 18.3.2023 - 23:27
- +8
- Wana
- hádam až taký neschopní/slepí nie sú, či?
- 18.3.2023 - 23:31
- 0
- axxel
- Ale ved na opacnej strane ladu, v hluku a na malom tablete riesili pripadny faul ... ani ich nenapadlo podla mna este popritom sledovat ci tam Fejes je alebo nie
- 18.3.2023 - 23:35
- +7
- peto137
- Vyborne, Ferenc mohol taketo tresty rovno dva v jednom zapase (keby to slo).. najskor za narazenie Buncisa a potom Tvrdona.. 😂 v tom je pointa, ale to nepochopis ako fanusik KE.. 🫣
- 18.3.2023 - 23:29
- +3
- FP-lacerta21
- Tak to určite spomenieš aj to, že to “skuba” skandovali aj vaši fans spolu s košickými… 🤣😂🤣
Btw.: ak si videl a počul WinterClassic, tak žiaľ na taketo skandovania udelili mandát celému Východu práve fans sba 🤪🤪🤪 - včera - 6:53
- +5
- matus93
- Tutok je škoda reči .. už dokonca serie budem radšej zdržanlivý .. len sa smejem aký je tu Chovan simulant ale v tých dvoch zápasoch dostával najviac naložené a zniesol všetko .. ešte aj kasikov pád pod nohy
.. bežne ho dohravaju dvaja traja po odpískaní .. v zasade nikto nič na to nehovorí keby tu nitrancania netliachali o simulantovi .. ale hold za tu dekádu sa Nitre darí pracovať s hráčmi ale trebalo by aj s niektorými fanúšikmi
- 18.3.2023 - 23:16
- +15
- peto137
- To, ze Chovan je najviac simulujuci hrac v lige, vie cela liga, okrem fanusikov KE.. 🫣
- 18.3.2023 - 23:20
- +7
- peto137
- ..strasne nalozene dostal.. fakt.. uvidis v semi, co je to, ked dostane nalozene.. a je jedno, ci to bude so SNV alebo s BB.. tam si vsak nedovoli taketo filmovacky, lebo by nedopadol..
- 18.3.2023 - 23:39
- +4
- riskohrasko1
- Dva čisté podrazenia na Chovana za sebou v jednom striedaní neboli odpískané ,+ prepnutý Bajtek ,ale nie to som chcel ,Miško rozhodol zápas ❤️ to myslím že štve najviac 🥺
- včera - 8:38
- +8
- riskohrasko1
- Samozrejme dve 🤣 aj keď dva pivá sú dva pivá
- včera - 10:38
- 0
- peto137
- Ved tu presilovku pre NR v predlzeni vymyslel.. Lescenko tam padol na lad skor, ako sa ho dotkol obranca.. to vsak neznamena, ze chovancok nefilmuje v kazdom striedani aj 3x obcas za jedno striedanie.. hmm, skor bojim sa onho, ako dopadne v semi s tymto stylom hry..
- 18.3.2023 - 23:17
- +2
- peto137
- Tam presne hned kompenzoval to, ze to narazenie Tvrdona od Ferenca nevylucil, ani nesiel pozerat na tablet.. pretoze, keby tam mal taky isty meter, musel by dat 5+DKZ. tak to hned na to kompenzoval aspon za 2 min., ked spadol Lescenko..
- 18.3.2023 - 23:36
- +3
- VSS Košice
-
uz si pokecas aj sam a dokonca aj plusko si das
ani nereaguj - 18.3.2023 - 23:40
- +28
- peto137
- ..jaaj, prepac 🫣.. takto ti mozno niektori zakyvaju v semifinale.. tak sa teraz radsej tes a uzivaj vyhru.. 👌
- včera - 0:24
- +1
- FP-lacerta21
- Človeče, teraz si to tu preskroluj hore a hneď uvidíš v koľkých kategóriách si tu vyhral … Napoviem : 😭🤡🎪🤪…. a ešte najväčší fanúšik Fejesa a Chovana … 🤣
- včera - 7:02
- +8
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- sKEta
- tak niekomu uz v 4/f zakyvaju a buducu sezonu to uz dufam vyjde a vypadnete konecne , z mentalneho hladiska tu nemate co robit
- včera - 16:26
- 0
- fabbeN
- Ešte že to neposudzuješ ty kto vypadáva
Ty mentálne hladisko
- včera - 16:45
- +1
- Wana
- Tam sedí skôr dementálne
- včera - 19:53
- 0
- pejOliver
- To že chovan filmuje pády vedia všetci v lige veď tu bolo o Tom rozhovor s hráčmi 😃 včerajšia prehra mrzí ale to že nemáme kvalitu tento rok na to aby sme konkurovali dá sa povedať top 6ke o Tom vieme všetci preto to že hráme play off po záchrane považujeme za nadplan neviem aké schovavanie v Tom všetci vidíte ale Budiš. Vyhrať môžme zápas Max dva s KE ale sériu určite nie. Kvalita je na strane KE. Jedine sami by sa porazili v tejto sérii.
- včera - 9:59
- +2
- FP-lacerta21
- Prečo Budiš??? Prečo nie Gemerka alebo Salvatorka alebo Rajec … 😁😁😁
- včera - 11:42
- 0
- hello, havarju
- No pekne favoriti z KC. Skoro zakopnutie.
Chlapci nitriansky - pekný výkon. Škoda že to nevyšlo. No dúfam, že vás dnešný vykon povzbudí do ďalších zápasov a kožu len tak ľahko nepredáme. - 18.3.2023 - 23:47
- +4
- Sheva7
- Peto137: Ty cirkusant 1 vec ešte v semifinale niesme ,2 vec BB či Spisska nema kvalitu nas 4× poraziť ,dole nas može dať len Slovan či Zvolen a to až naskor vo finale bude
- včera - 0:04
- 0
- peto137
- ..ty budes tiez niekto z tych "jednoduchsich" asi.. 👍 ..vsak uvidime, "ty cirkusant".. 😂
- včera - 0:18
- +4
- jozino
- Ako som uz pisal po nasom vypadnuti s NR, Kosice urobia kratky proces. Rachlost prihravok a bojovnost je, zial, uplne iny level ako my v zavere sezony. To len my sme dokazali z Kasika spravit hviezdu ked sme mali milion striel a vsetky bud mimo branky alebo do stredu branky. KE dali v 1. zapase v druhej tretine 2x tolko golov ako my v celej serii
Rovnako sa potvrdzuje, ze v zapasoch s KE sa uz Nitre neprepecie u rozhodcov tolko ako s nami.
Nitra klasika, nedokaze si odpustit spinavosti, vcera pichnutie, provokacie v zavere, dnes Gajdos 5+DKZ (nam zranil Palocka hned v 1. zapase). Mohol mu dat aspon niedko na budku aby sa chlapec trosku spamatal..
KE len tak dalej, tipujem Vas minimalne na finale - včera - 0:18
- +28
- peto137
- ..este neprebolelo 0:3 na zapasy?..😉 ..favorit serie a muzstvo, co islo na titul (pred sezonou), tak hanebne a trapne vypadne, ani nic na lade neukaze, iba silne reci medzi zapasmi?
- včera - 0:22
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Jimmy Tulipan
- Raz je to 1. a 10. inokedy najlepsie muzstvo za posledných 20 zapasov v ZC, ste tam ale pekný klauni v tej Nitre.
- včera - 2:56
- +14
- gabi98
- Za to Nitra ma vitrínu plnú titulov.
- včera - 7:19
- +25
- ElwisNR
- Niečo by sa našlo🤔 ale nebudem tu niekoho ocieňovať ako užívateľ Jozino
- včera - 7:34
- +2
- gabi98
- Určite.
Tak na úrovni Žiliny. Blahoželám! - včera - 10:13
- +14
- Sunkafit
- trapne
- včera - 10:25
- +2
- wedro
- Bez zbytočných slov : 𝗡𝗔𝗗𝗣𝗟𝗔𝗡🤗
PS: pred vstupom na NT štadión obliecť si pršiplášť ☝️✌️
Takžetak® - včera - 1:32
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- wedro
- Moment☝️
aby si sa nedošťal v noci..
Dôvod ☝️
PS: chápeme vás je to ťažké prijať takúto prehru☝️
Psychika je nadlomena☝️
Tvrdy pád na zem vám len prospeje...
Treba to prijať ako fakt vicemajster ťahá za kratší koniec povrazu 🤷♀️
Takžetak®
- včera - 2:04
- +7
- mythvanzen
- ty si nadlomený😆 jak ste povyliezali z dier minuly rok keď ste konečne dali semi a už máte krídla, este sezónu predtým však cinkali centiky od fanúšikov na záchranu, nam jedna sezóna možno nevyjde ale konzistencia nad budúcub sezónu dostane zas do finále
- včera - 2:46
- +3
- Jimmy Tulipan
- Vam par sezon nejak zazracne vyslo a uz zasa hrajete to na co ste si za tie roky zvykli, dno.
A tam verím aj zostanete. Otocite 50-60 hracov za sezonu ako kedysi a budete spoko.. - včera - 3:01
- +20
- Sunkafit
- keby čakám v takom klube ako Košice na úspech 7 rokov tiež by mi šlahalo na hlavu
- včera - 10:29
- +6
- riskohrasko1
- V Košiciach máme najvyššiu súťaž od roku 1962 ,takže sme čakali aj dlhšie.Za 60r máme 10titulov ,čiže v priemere čakáme 6 rokov na každý titul (samozrejme to tak nieje ,len som to spriemerizoval) Skús to aj ty v Nitre 😉
- včera - 10:37
- +3
- Sunkafit
- dosť na taký velkoklub hrajúci vačšinou proti priemeru +x sezon bez slovana...chápem ani mna by to nebavilo
- včera - 12:10
- +4
- FP-lacerta21
- Ty si dnes ideš svoje 😁😁😁
Tituly počas sezón bez sba sa ti nepozdávajú !?!
Ok
Tak ich odrátame : KE -1 aj Nr -1
A teraz rátaj, koľko ich majú Košice a koľko Nitra 🤣😂🤣 - včera - 13:34
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Snowmaker77
- He?
- včera - 7:49
- +1
- BlackCrow
-
- včera - 8:01
- 0
- Magma
- Nitra vy co tu skúšate?: Veď kus objektivity do toho posudzovania. Musim suhlasit s Košicami, zasluzene 2:0 na zápasy. Snáď za tu predvedenu tragédiu ste nechceli odchádzať z Košíc za stavu 1:1?
Prvý zápas ste absolútne nedošli do Košíc, ostali ste v šatni, druhý zápas lepšie, ale stále malo.
Netvrdím, že Kosice sú o 2 triedy lepšie, ale zasluzene vedu v sérii a pre Nitru bude tohtosezonny strop vyradenie Popradu a myslím, že vzhladom na katastrofálnu sezonu napokon vcelku slušný záver.
Nemáte kader ani kvalitu na Kosice, potrápiť môžete, ale buďte prosím objektívni.
4:2, alebo 4:1 pre Kosice na zápasy. Môj TIP. - včera - 8:01
- +23
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
-
Myslim ze uz nic netreba pisat...ved uz nam bolo vysvetlene vsetkona co vobec nastupovat a na co vobec hrat
podla mna by mali nasi hraci zlozit hokejky a vyprdnut sa na to..."ved na co sutaz"
Ved to, ze sme prehrali v samostatnych najazdoch , to uz je riadna trufalost - včera - 8:23
- +6
- Jimmy Tulipan
- Však máte nadplan nie, tak co tu riesis...
- včera - 9:05
- +8
- BieloModra
- Aa ty tu? Pytam sa ta hore na to vcerajsie vysetrenie.
Ja? No ja len tolko, ze ano my mame nadplan, ano bola u nas priorita zabranit zostupu, ano je pre nas uspech ze sme zahrali predkolo, ano pre normalneho fanusika NR je zahrat si play off nadplan, To ze by sme v nom mohli nieco uhrat, ano to sme ukazali vcera. Vies ako pises ze si zasluzime ostat na dne ok...tvoj nazor, ja by som to KE nezelala lebo ved nikdy nevies, popierat dobru hokejovnu robotu v NR povazovat to len za volaky vystrelok a v case ked sa vam moc nedarilo a tiez ste museli skusat aby sa zacalo, je tiez divne a co je pre mna najhorsie je to hadzanie do jedneho vreca ale ok, asi to tak ma byt...uvidime - včera - 9:16
- +5
- MackoPu
- Co mate vsetci s tym vysetrenim ? Povedal niekto, naco tam boli ? Niekto pouzil nejaku teoriu o otrase mozgu, neviem, ci nie aj v TV a tu ste sa toho uplne nezmyselne podaktori chytili. Mohli tam byt kvoli x veciam a nic to na veci, zakroku ani treste nemeni.
- včera - 9:25
- 0
- Westbeast0
- Tiez sa cudujem ze sa ten zakrok rozobera, ved ked si to porovnam so zakrokom Biresa ktory dostal 5+DKZ, tak tu nebolo co riesit bez ohladu na to ci bol v satni alebo nie... Tak je po momentalne nastavena latka(na moj vkus vcelku prisne), rozhodcovia by ale mali byt v tomto konzistentni...
- včera - 9:37
- +3
- BieloModra
- Ano ved ja som to napisala tiez, staci ked si precitas hore Tulipana
- včera - 9:38
- +2
- yaro.s
- Taký nejaký zápas som po tom prvom čakal.
Oni už v tom prvom, aj keď to bolo od nich slabšie, predsa len ukazovali, že za určitých okolností vedia s nami hrať.
Čakal som, že budeme zase doťahovať.
Opak bol pravdou, bolo 2:0,3:2, predlženie v našich rukách.
Nájazdy už úplne.
Myslím, že keď musel byť v tom zápase víťaz, tak predsa len sme boli my ten zaslúžený.
Liga je vyrovnaná, len naivný
človek mohol čakať, že cez NR jasné preletime.
Paršin sa mi pozdáva, aj keď sa tu vyhadzuje, len je pravdou, že nemá v útoku hráčov, čo ho " chápu" a potom už ten puk má až príliš rád.
Obavy mám trochu zo súčasnej formy Janusa.
Ten bol pilierom našich výsledkov v poslednom období a keď sa nevráti naspäť, mohol by to byť problém
Séria sa začala, koniec ešte nevidno... - včera - 8:38
- +1
- riskohrasko1
- Pred seriou som tu už čítal ,ako Ke musia a Nr môže.Tak ak musíme tak musíme ,nieje sa potom čomu čudovať že vyhrávame ,veď Nitra iba "môže" ,diskusia je rovnaká ako každé play off ,pamatám si minulý rok štvrťfinale s MI.Tie dristy o tlaku a podobne za stavu 2:0 pre KE.Včera nepodržal Janus v hre ,čo odčinil v sn.Tak hor sa do NR
- včera - 8:48
- +5
- DraciaTlama
- A okrem toho titul patri Bystrici nie? Koval hovoril....
- včera - 9:07
- 0
- tulen - kosice
- nech odpočíva v pokoji ... a kľudne aj "s cizí ženou"
- včera - 9:16
- 0
- DraciaTlama
- ...v cizi posteli
- včera - 9:18
- 0
- BlackCrow
- Pozrel som si záznam.
Zbytočné, zbytočné, zbytočné vylúčenie Deyla a ešte zbytočnejšie a hlúpejšie Olssona + zase taký gól z núdze cnosť, že keď nevieš čo tak vystreľ a ono to tam padne zbytočne, zbytočne, zbytočne zdramatizovali druhú polovicu zápasu.
Janus do brány aj v Nitre to je bez diskusie. Pokiaľ sa vyhráva tak sa zostava nemení.
- včera - 9:07
- +1
- hkmzv95
- A to už môžu hrať 8mi legionári? Košice mali 8 a Nitra 7 + brankár.
- včera - 9:43
- +1
- VSS Košice
- KE mali 8 legionarov ? Skus dat mena
- včera - 9:49
- +3
- fabbeN
- Nech rátam ako rátam, Nitre som napočítal 7.
- včera - 9:50
- 0
- fabbeN
- A dokonca aj Košičiam som narátal 7
- včera - 9:52
- +1
- riskohrasko1
- Ferenc je už Slovák ,asi jeho si počítal zle
- včera - 10:21
- 0
- Mati19
- Rýchlo som prebehol diskusiu a určite to už niekto spomínal ale nemali by sme súpera púšťať takto ľahko do zápasu. Za stavu 2-0 bol zápas znova výborne rozbehnutý a pomerne jasný. V Nitre na užšom ľade bude ešte viac zákrokov na diskusiu. Všimol som si však, že sa tu dáva zbohom hokeju tak si prosím spomeňte na sériu s BB ako ste reagovali na tvrdšiu hru. Divočinu z Bardejova treba trochu ukľudniť lebo uz zo série s Popradom sa nevie kontrolovať a kazí Nitre zápasy. Teším sa na ďalšie zápasy
- včera - 10:07
- +1
- fabbeN
- Podľa mňa nám to nekazí Fero ale to basketbalové pískanie. Toľko k tej tvojej divočine
- včera - 10:11
- +1
- mitoO
- Tak nech Fero takto pokracuje dalej, ked to vraj nekazi.
- včera - 10:17
- +4
- Sunkafit
- doprial by som Vám tú seriu s BB...keby sa hrá tak ako vtedy tak rozhodcovia by si tabletíky namontovali pred hlavy a nedohralo by sa lebo to by bola jedna fraška
- včera - 10:31
- +3
- Mati19
- Posudzovať vylúčenie si nedovolím no vzhľadom na to akým spôsobom sa posudzujú zákroky asi meter od mantinelu sa trest 5+DKZ dal čakať
- včera - 10:17
- 0
- ZtrykoSlazoU
- tam ide hlavne o mindgames po tom zakroku
- včera - 10:25
- 0
- Wana
- Presne... Pozrel som to teraz zo záznamu. Fejes hneď po zakroku odmietol pomoc lekára čo prišiel na ľad za ním. Rozhodcovia ešte stáli v stredovom kruhu a sledovali ako Fejes okamžite odchádza do útrob štadióna... Potom ako zmizol za striedačkou išli rozhodcovia pozerať tablet... Ten posudzovali nejakých cca 60sekund. Potom vyšli a poslali Gajdoša na 5+DKZ a ako schádzal dole za striedačkou tak Fejes hneď vychádzal... Čas ktory strávil Fejes mimo striedačky v útrobách štadióna aj a cestou bol 85sekund... Ak ho stihli za tak krátky čas vyšetriť tak ok...
- včera - 11:33
- +4
- fabbeN
- Nechaj tak. Odborníci z Košíc povedia, že bol na concussion protokole v šatni.
- včera - 13:34
- +2
- ZtrykoSlazoU
- v bankomate bol
- včera - 15:06
- +3
- Tizo
- 2/12. v nitre aspon jeden potom vypredat steelku pri postupe.
- včera - 17:50
- +2