Diskusia: Košice zdolali Nitru 5:1 a vyrovnali sériu
Hokejisti HC Košice zvíťazili nad HK Nitra 5:1 v druhom finálovom zápase play off extraligy. Stav série hranej na štyri víťazné zápasy vyrovnali na 1:1. Tretí duel je na programe v utorok v Nitre.
Tréner košického tímu Dan Ceman spravil po prvom finálovom zápase dve zmeny v zostave. Útočníka Mareka Bartánusa nahradil vo štvrtej formácii Mário Lunter. Do zostavy sa po odpykaní trestu vrátil obranca Max Gildon, nevošiel sa do nej Radek Deyl. Hostia nastúpili v rovnakom zložení formácií.
Rovnako ako v prvom zápase, aj v druhom bola prvá tretina o pevných defenzívach. Tímy si v nej dávali pozor na chyby a hoci sa hralo vo vysokom tempe, diváci gól nevideli. Dôležitý moment priniesla 34. minúta, v ktorej Brett Pollock našiel prihrávkou spoza bránky Joonu Jääskeläinena a Košice viedli - 1:0. Hostia si v následnom striedaní nedali pozor na chybu a Mário Lunter prvým bodom v sezóne pripravil gól Michalovi Chovanovi - 2:0. Hoci Alex Cotton v úvode tretej tretiny vrátil hostí do zápasu, domáci drámu nedopustili. Jääskeläinen v 50. minúte presne trafil spoza hráča a o šesť minút skóroval aj Dannick Martel - 4:1. Hostia medzitým prišli o útočníka Samuela Bučeka, ktorý sa zranil po kolízii s Matúšom Havrilom. Práve on osem sekúnd pred koncom uzavrel skóre zápasu počas hry hostí bez brankára.
finále play off Tipos extraligy – druhý zápas /na 4 víťazstvá/:
HC Košice - HK Nitra 5:1 (0:0, 2:0, 3:1)
Góly: 34. Jääskeläinen (Pollock, Rosandič), 35. Chovan (Lunter, Ferenc), 50. Jääskeläinen (Pollock), 56. Martel (Archambault), 60. Havrila (Rogoň, Lamper) - 41. Cotton (Passolt). Rozhodcovia: T. Orolin, Štefik - Gegáň, Pribula, vylúčení: 9:6 na 2 min., presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, 6849 divákov.
/stav série: 1:1/
Košice: Janus - Teves, Rosandič, Parlett, Šedivý, Ferenc, Gildon - Jääskeläinen, Pollock, Petráš - Krivošík, Martel, Archambault - Lamper, Havrila, Rogoň - Mikúš, Chovan, Lunter
Nitra: Kašík - Cotton, Mezei, Green, Bača, Vitaloš, Stacha, Hain - Descheneau, Gill, Buček - Jackson, Pobežal, Passolt - Bajtek, Čederle, Okoličány - Kováč, Hrnka, Csányi
hlasy (zdroj: TASR):
Dan Ceman, tréner HC Košice: „Chceli sme hrať lepšie ako v prvom zápase, najmä s pukom. Dnes bol náš hlavný cieľ skórovať. Samozrejme, že sa zvyšuje tlak na hráčov v momente, keď nedokážu skórovať napriek tomu, že majú šance. Po prvom góle z nás opadol stres. Odohrali sme dobrý zápas. Nitra má kvalitný tím a vyzerá to na sedemzápasovú sériu.“
Michal Chovan, kapitán HC Košice: „Bol to pre nás veľmi dôležitý zápas po tom, čo sme neuspeli v prvom. Dnes sme podali úplne iný výkon. Od začiatku sme boli aktívni, veľa sme hrali v útočnom pásme a vytvárali si šance. Dôležité bolo, že nám to tam aj napadalo. Takto potrebujeme hrať. Dnes bolo vidno silu kabíny a kvalitu. Potrebujeme na to nadviazať aj v ďalších zápasoch.“
Andrej Kmeč, tréner HK Nitra: „Vedeli sme, že Košice sa po prvom zápase určite zlepšia a budú hrať fyzickejšie s väčším tlakom na bránku. To sa aj potvrdilo. My sme sa nezlepšili natoľko, aby sme zápas zvládli. Za stavu 0:0 a 2:1 boli fázy, v ktorých sme mohli buď odskočiť alebo vyrovnať. Potom sme dostali tretí gól a Košice si to už postrážili. Náš výkon nebol zlý, ale dnes to na Košice nestačilo.“
Branislav Mezei, kapitán HK Nitra: „Dnešný zápas sme si predstavovali inak, tiež sme v ňom chceli zvíťaziť. Oni si spravili svoju robotu a vyhrali. Aj my sme mali dosť šancí, domáci však svoje využili.“
- fakir
- Gratulujem Košičania,dnes úplne zasluzene
- 19.4.2025 - 20:36
- +11
- Pukky
- Orolin a Stefik sú najslabší rozhodcovia v lige a dostanú možnosť pískať finále....
Bučekovi želám, aby nastúpil v najbližšom zápase. - 19.4.2025 - 20:37
- +24
- MackoPu
- Je to uspech, rozhodca az v druhom prispevku.
- 20.4.2025 - 9:39
- +2
- Pukky
- A pritom robili všetko preto, aby boli už v prvom.
- 20.4.2025 - 11:49
- +6
- Nerkio
- Gratulujem Kosice.Dnes ste hrali vyborne.Tesime sa na Vas utorok.
Poprosim tychto dvoch hla.rozhodcov vyskrtnut zo zoznamu.Dakujem - 19.4.2025 - 20:37
- +14
- rastislavke
- Výsledok jednoznačný : Priebeh bol vyrovnaný, dobrý zápas z oboch strán. Rozhodcovia mimo. 1:1 séria pokračuje
- 19.4.2025 - 20:37
- +6
- Fandimhokeju
- Pluskujem všetky príspevky bez ohľadu klubovej príslušnosti, kde sa spomína vyradenie oboch hlavných rozhodcov z finálovej série.
- 19.4.2025 - 21:19
- +32
- roa
- Som za vyradenie oboch hlavných rozhodcov z finálovej série, čakám plusku.
- 20.4.2025 - 8:42
- +19
- Fandimhokeju
- Opäť som prešiel celú diskusiu a dopluskoval som zvyšné komenty. Bolo ich požehnane v súlade s Veľkonočnými sviatkami.
- 20.4.2025 - 12:57
- +2
- roa
- Len tak pre zaujímavosť koľko ich bolo? Myslím, že si vytvoril pluskovaci rekord HP.
- 20.4.2025 - 13:22
- 0
- Fandimhokeju
- Áno, napluskoval som sa, ale tú "námahu" vôbec neľutujem Nerátal som to. Potešili aj komenty tretích strán. Som rád, že sa komunita HP celkom slušne zjednotila v kontroverznej téme.
- 20.4.2025 - 19:57
- +2
- 10Messi10
- Tak dnes klobuk dole vonku hrame lepšie poďme aspoň 1 vyhrať .A Martel konečne sa trafil ten ak včera makal
- 19.4.2025 - 20:37
- 0
- MARTIN.T
- Danick Martel ma v NHL síce "len" 13 zápasov, no pripomeňte mi prosím čo dosiahli Hudec a Hreus? dvaja úbožiaci ! O fantomasovi škoda reči
- 19.4.2025 - 20:39
- +26
- Sedko NR
- Gratulujem do Ke. Škoda dnes individuálnych chýb a, že sme sa za stavu 1:0 splašili a dostali rýchlo druhý gól. Jeden bod z Ke je super, aj keď sa trošku bojím našich domácich zápasov
Dúfam, že Samo bude v poriadku. Oddýchnuť a bojovať ďalej. Pomee
- 19.4.2025 - 20:39
- 0
- Hasan13
- Gratulacia do Kosic, dnes sa hecli.
Kym vcera Crman a Krajcik super, dnes Orolin a Stefik uplny opak. Skoda reci.
Klucovy moment top sanca Gilla na 2:2, to sa musi dat v takomto zapase.
Bez Buceka tazoba. Sanca pre Bubelu odcinit vsetky fauly. - 19.4.2025 - 20:39
- +3
- gallup nr
- alebo vyrobit dalsie. hadam mas pravdu ty a nie ja.
- 19.4.2025 - 20:40
- 0
- Sedko NR
- Bolo tam viacero šancí čo mali skončiť gólom, prečislenie 4na1 napríklad
- 19.4.2025 - 20:45
- 0
- Tomino
- V prvej či druhej tretine sme mali šance na gól, napr len passolt tam mal samce na 2ks
- 19.4.2025 - 20:46
- +2
- MV
- Presne. Hrali sme výborne prvú polovicu zápasu ale nepremenili sme sance, ktorých bolo mnoho ale 4 na 1 si pýtala gól najviac.
- 19.4.2025 - 21:08
- +2
- sepinkoPN
- Včeera Košice nemali šance?
ked človek povie A treba povedať aj B
je to spravodlivé takto, vyrovnané zapasy, hrá sa na maličkosti. Včera Kašik vychytal KE, dnes to nepadalo NR - 19.4.2025 - 21:35
- +2
- MV
- A treba povedať aj C. Pred dvanástimi rokmi bol Stumpel silnejší na buli ako KE hraci. Co to ma ale spoločne hodnotením dnešneho zápasu?
- 19.4.2025 - 21:52
- +2
- FeroMotyka
- Nitra no
- 20.4.2025 - 13:13
- 0
- Bazo
- Ako nestranny fanusik hokeja sa pytam:: Naozaj tito pani rozhodcovia maju na to, aby piskali Finale Extraligy?
Ved dnes jedna alebo druha fanusikovska strana musela mat tlak cez 200…
- 19.4.2025 - 20:39
- +35
- Pukky
- Navyše svojim rozhovaním, kedy púšťali hnusne zákroky a pískali hlúposti, znervóznili hráčov, čo mohlo skončiť oveľa horšie, než iba zranením Bučeka. Rozhodca ma hru skľudniť a nie znervózniť.
- 19.4.2025 - 20:46
- +7
- MARTIN.T
- Trápne... Bucekove zranenie je zhoda blbych náhod, každý čo vie aspoň minimum o hokeji by nič podobn n pisal
- 19.4.2025 - 22:03
- +9
- cango
- nebola to len zhoda blbých náhod. Košičani ,keďže nemajú takú rýchlosť, zvolili taktitu držania nitrianskych hokejok pod ramenami.Videli sme to x krát keď sa biely nevedeli od nich odsunúť a nervózne pozerali na tých dvoch gašparov v prúžkovaných dresoch. A bol to aj prípad Bučeka , keď si ho Košičan viezol za sebou a Samo nemohol nič robiť.
- 20.4.2025 - 8:57
- +4
- Mato-Mi
- Mohol pustit hokejku.
- 20.4.2025 - 8:58
- +7
- Pukky
- Iste Maťo. Mohol aj odísť do šatne.
Ale Buček chcel hrať. A robil všetko preto. - 20.4.2025 - 9:33
- +5
- Render 77 Nr
- Kašli na to je zbytočné.
- 20.4.2025 - 9:34
- +1
- Mato-Mi
- Pisal si, ze nemohol nic robit. Zranenie bolo nestastne, hokejka mu bola drzana. Zbytocne sa tu o tom bude viest debata.
- 20.4.2025 - 9:42
- 0
- Pukky
- Nepisal som, že nemohol nič urobiť. Práveže mohol urobiť veľa rozhodnutí. Napríklad pustiť hokejku a domáhať sa faulu. Lenže to neurobil, on chcel hrať za každú cenu. A slúži mu to ku cti.
- 20.4.2025 - 9:48
- +8
- Mato-Mi
- Tak neviem ci boj o hokejku je o cti, ale ok. Chcel svoju hokejku a nepustil ju, rovnako by tam spravilo asi 90% hracov. Dokonca by tych 90% z nich aj spadlo, ale asi len malo z nich by sa zranilo. Ako som uz pisal, zranenie bolo nestastne, mohlo sa mu to stat v ktoromkolvek suboji.
- 20.4.2025 - 9:52
- +2
- Pukky
- Ale ja nespochybňujem, že k zraneniu došlo nezavinene.
- 20.4.2025 - 9:56
- 0
- Mato-Mi
- Ja viem.
- 20.4.2025 - 10:14
- 0
- Zkubydu
- Mne sa paci Cango, ze oznacujes drzanie hokejky pod pazuchou: Za faul. Vies vysvetlit ako sa dostane tvoja hokejka súperovi pod pazuchu a povedz prosim aky je to faul. Dakujem
- 21.4.2025 - 13:15
- 0
- Pukky
- Trápne je iba tvoje bohorovné vyjadrenie "znalca hokeja".
Havrila držal pomerne dlho Bučekovi hokejku. Rozhodca na to nereagoval, ako na viacero podobných situácii predtým. Buček sa ju snažil opakovane vytrhnúť a pritom sa zranil.
Nešťastne, samozrejme, ale ak by rozhodca podobné veci trestal, Hacrila by si to rozmyslel. A ku zraneniu Bučeka nemuselo dôjsť. - 20.4.2025 - 9:05
- +18
- Render 77 Nr
- Dneska Stacha nás pochoval najprv brejk úplne posral vozil puk do nemoty a potom úplne nahral hráčov Košíc. Samo držím palce toto nevyzeralo vôbec dobre .
- 19.4.2025 - 20:40
- 0
- MV
- Pochovali nás dva zlepené goly a nepremenené šance
- 19.4.2025 - 21:10
- +1
- sepinkoPN
- Včera pochovali KE ich šance nepremenené
- 19.4.2025 - 21:37
- +11
- MV
- Fakt?
- 19.4.2025 - 21:53
- +2
- Samco321
- Tak ako Minulý rok nás obchádzali zranenia tak teraz sa na nás lepia samo verim ze si ok inak to bude tazke.. Myslím že dnes Libor chytil čo mal škoda tých tyčí..ale je to otvorene 1-1 doma to bude Ťažké verím že nám bubo Pomôže bez Vylúčení🫢
- 19.4.2025 - 20:40
- 0
- Corgi77
- Ešte menej ľudí ako včera. WTF.
Cieľ splnený doma 2x vyhrat a bude dobre. Samo snáď bude ok.
- 19.4.2025 - 20:41
- +4
- Nerkio
- Nevadi ze ich bolo menej.Atmosfera bola paradna.Respektujme sa a odpustime si reci ako plackovia,letisko ci navsteva .Chalani sa respektuju na lade,skuste to aj tu v diskusii
- 19.4.2025 - 20:43
- +43
- Mato-Mi
- 👏
- 19.4.2025 - 20:53
- 0
- tulen - kosice
- asi: ťa budem mať rád 😜
- 19.4.2025 - 21:16
- 0
- Nerkio
- Az teraz???pche idem sa postazovat Bielomodrej .Kedze Macek uz zasa nepozera
- 19.4.2025 - 21:18
- 0
- tulen - kosice
- tak: niekomu to dlhšie trvá ♥️
- 19.4.2025 - 21:25
- +2
- BieloModra
- Krasne a hlavne velmi dobre si to napisala, som na teba pysna!👌
- 20.4.2025 - 6:14
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- azzurri
- Sak si písal že sa nám neujdú a že všetko vykúpite sami a bude vypredané
- 19.4.2025 - 21:41
- +1
- doc.koniferum
- chceš povedať,že až tolkí z NR si kúpili lístky a neprišli?kukni kapacitu a porovnaj s dnešnou návštevou.sám tomu neveríš.návšteva pekná,ale tie voľné miesta sú sklamanie.však je finále a čo je viac ako toto?!
- 19.4.2025 - 21:43
- 0
- counter
- Slovan
- 19.4.2025 - 21:59
- +3
- FP-jakubj
- Je Veľká noc, to je viac ako finále SK extraligy
- 19.4.2025 - 22:05
- +8
- Mato-Mi
- Pre koho ako
- 19.4.2025 - 22:07
- +1
- martin gal
- Napríklad pre mňa ano
- 19.4.2025 - 22:32
- +6
- Mato-Mi
- A ja ti to ani neberiem.
- 19.4.2025 - 22:35
- +1
- sloniik
- Ty si urcite sem nakukol, ze?
- 19.4.2025 - 22:36
- 0
- martin gal
- nooo..priznávam v 5.minúte
ale to bolo vtedy ešte 0:0.
Já sa v utorok polepším. - 19.4.2025 - 22:45
- +1
- miro-nr
- A vidíš čo si spôsobil ☹️
- 19.4.2025 - 23:16
- +1
- Fandimhokeju
- Problém je aj v tom, že mnoho permanentkárov neprišlo. Tie miesta sú nepredajné v tom našom systéme. Pritom by sa to dalo aj programovo ošetriť. Kto naisto nepríde a nemá náhradu, mohol by ponúknuť miesto. Samozrejme chce to aj trosku snahy zo strany ponúkajúceho. Dopyt by bol, lebo sú to väčšinou kvalitné miesta.
- 19.4.2025 - 22:36
- +1
- VszKE
- Nitran tu písal, že vykupili štadión a iba kvôli ním bude plnka.
- 20.4.2025 - 8:35
- +1
- sloniik
- Chodte uz vsetci niekam s navstevnostou. Atmo tam vyzerala byt super. Podme si uzit atmo zas doma.
- 19.4.2025 - 20:55
- +8
- tulen - kosice
- sloniik: hukot bol poriadny, včera trochu viac ... atmo ok obojstranne ... a už som ti vysvetlil, nezjedli ste hc, zjedli ste nám fanúšikov 😜
- 19.4.2025 - 21:18
- +1
- sloniik
- Zelli! 😂😂😂
- 19.4.2025 - 21:19
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- sloniik
- Pred "ale" si mohol dat aspon ciarku s medzerou
- 19.4.2025 - 22:09
- 0
- radopKE
- Schválne som si to pustil v telke a fakt je to rozdiel. Neskutočný. U vás sú kamery nižšie ako u nás, menšia hala, nižší strop a to sa jednoducho v akustike s našou halou porovnávať . My, čo sme zažili starú stodolu, tak to vieme porovnať. Nebol si náhodou včera?
- 20.4.2025 - 10:45
- 0
- sloniik
- Nebol som. Ono mensia posobi hlucnejsie, ale ako som pisal, atmo u vas bola a bolo to pocut aj v tv.
- 20.4.2025 - 11:01
- +2
- Fauzi
- Ľudia, uvedomte si v akej dobe to žijeme, fakt nie každý si môže dovoliť dať 30eur za hokej, plus úplný nezmysel platiť plne lístky za deti do 12 rokov, to je nonsens. Keď otec chce zobrať dvoch synov na hokej, nechá tam kilo. Skoro nikto nepríde na hokej sám. Aj to sú dôvody prečo to nevypredame ani na finále a to nie je chyba ľudí a ani klubu ale tohto sociálneho štátu...
- 19.4.2025 - 21:51
- +14
- Riky21
- Podla mna je to aj chyba klubu. Dat 30€ za listok a kukat na hokej cez tie plexi je take podnikanie karpatskeho typu. Naposledy som bol v KE na hokeji pocas semifinale ked tam hrala nasa Dukla. Odvtedy sme tam hrali x zapasov ale nehodlam tam chodit kym je ten standard na urovni "dajak bulo dajak budze". To je take hulvatske ako svojho casu v MI ked si ludia platili plne ceny za listky a kukali na hokej cez zarosene plexi. Podobne to bolo tusim v SNV. Ak si kluby myslia, ze takto si udrzia fanusikov, tak su na omyle. Odrby na urovni rulickarov z 90tych rokov.
- 19.4.2025 - 22:24
- +6
- Fauzi
- Okej, o tomto sa polemizovať dá, na druhej strane mne v Košiciach vôbec nevadí pozerať na hokej cez plexi, tam väčšinou zarosene okná nie sú a viem o čom hovorím. Mňa viac trápi, že ak tam niekto zoberie deti, ktoré reálne ani nesedia na tých miestach tak nemajú zľavu. Akože ja rozumiem aj tú druhú stranu že každý človek musí mať svoje miesto, manažment musí budgetovat a podobne. Tu by mal byť priestor na diskusiu ako pritiahnuť viac ľudí na ten hokej
- 19.4.2025 - 22:45
- +2
- Riky21
- V KE nieje problem s rosou na plexi. Skor som narazal na to ake su cele oskrabane a spinave.
- 19.4.2025 - 23:11
- +2
- Fandimhokeju
- Špinavé boli pred rekonštrukciou. Túto sezónu aspoň z môjho pohľadu je to v pohode. A ak sedíš trošku vyššie, žiaden problém.
- 20.4.2025 - 7:56
- 0
- V_S_Z
- dnes sme boli sebavedomejsi a lepsi na puku ako vcera, dolezity bol gol na 1:0 po nom to z nas trosku spadlo. Nitra vsak hrala pol zapasu velmi dobre. Pre NR velka strata Buceka to muselo riadne boliet
- 19.4.2025 - 20:41
- +3
- SlovakRanger
- Verím, že Orolín a Štefík budú najbližšie k videniu niekedy v septembri
- 19.4.2025 - 20:43
- +13
- Peter19
- ...a dufam ze to nebude v najvyssej lige seniorov
- 19.4.2025 - 20:46
- +3
- Lukash_ke
- 9/12 ŽEDLI NÁM!
- 19.4.2025 - 20:46
- +4
- Tokino
- Mame jednu vyhru, stav 1:1.Teraz oddych, dufajme, že Buček bude ok.Rozhodcovia jedna katastrofa na obe strany.Gill mal vyrovnať na 2:2 tam sa to definitivne zlomilo.Bojujeme ďalej
- 19.4.2025 - 20:46
- +2
- jh12
- po 2 zapasoch vonku beriem stav 1:1 s radostou a spokojnostou. Verim ze bude Samo ok
- 19.4.2025 - 20:47
- 0
- roa
- S 1:1 na zápasy som spokojný, dúfam, že Buček bude v poriadku, bola by to škoda pre Nitru aj pre finále vôbec.
- 19.4.2025 - 20:48
- +2
- ElwisNR
- Zápas ma až tak netrápi ale ukázalo sa aká strata je Buček bez neho to bude veľmi ťažké dnes sme 2 tretiny hrali dobrý hokej potom po chybách keď sme trochu zaspali dostali zbytočné góly.
- 19.4.2025 - 20:49
- 0
- Analytix
- Gratulacia do Kosic.
- 19.4.2025 - 20:52
- +2
- FilipkoPP
- Zápas sa mi páčil mal emócie a aj góly. Ale títo páni by už nemali pískať finále veď je to hanba aby títo arogantní chrapuni dodrbali veľkú časť zápasu v neprospech oboch mužstiev. Nakoniec len Košice pekne dnes a snáď to bude na 7 zápasov.
Samozrejme verím že Samo bude v pohode a nastúpi na tretí zápas - 19.4.2025 - 20:52
- +11
- sloniik
- Verim, ze bude Samo ok.
Dnes sme sli do zapasu volnejsie, skoda zbytocnych chyb, ktore Kosice vyuzili.
Mame bod z vonku, co je super.
To co dnes predvadzali rozhodcovia, to je parodia. Nevedia co piskaju a su arogantni. Toto nema co vo finale hladat. - 19.4.2025 - 20:53
- +3
- sloniik
- A pome Nitricka zabojovat o druhy bod v serii.
- 19.4.2025 - 20:55
- 0
- AryaStark
- Gratulujem košičanom.
1:1 a ide sa do NR.
Tam dúfam jeden urvete.
Vonku vám to svedčí.
Dnes jednoznačný výsledok,ale neviem či ten tréner nevie káder upratať,či čo.Stále to miešate doma hráte kulové a potom to urvete na pána prekvapil vás tam TN,ZV včera NR.
Moc zápasov prehrávate doma a vonku beriete.
Zatiaľ.
Práve NR vám bude doma robiť tie najväčšie problémy .
Verím,že tam urvete oba zápasy.
Pome VSŽ. - 19.4.2025 - 20:54
- +3
- scissorbill
- V prvom rade gratulacia do KE, urcite zasluzene vitazstvo…dnes ste hrali aktivnejsie ako vcera, Janus chyta skvele, v utoku ste megasilni…
Pekne to povedal Michal Chovan, dnes ste hrali ako team…
K nasim - netreba panikarit, tiez nie je sa za co hanbit, prave naopak, skvele dva vykony v KE…ak aj Samo nebude uz moct zakrocit do PO, stale mame kvalitu byt rovnocennym superom, nezabudajme na PO so ZV pred zopar rokmi…nie individuality vyhravaju trofeje, ale team…
Muzov v pruhovanom, nie rozhodcov, iba muzov v pruhovanom hodnotit nebudem, bol som zmazany za svoj prispevok v livke (opravnene)…
Tesim sa na pokracovanie serie…dufam ale, ze bez delikventa v rozhodcovskom drese s cislom 27…
- 19.4.2025 - 20:57
- +4
- Tyna85
- Ja mám taký jemný pocit, že team je na jednej aj druhej strane 😉
- 20.4.2025 - 9:14
- 0
- Eastcrow
- Bolo by to nádherne ak by sme na ďalšiu sezónu dali plochu na 61x26. Na tejto obrovskej ploche mame aj my problém hrať, tak preto aj toľko prehier. Hned ako hrame na užšom klzisku tak sme lepší.
- 19.4.2025 - 21:01
- +2
- AryaStark
- Tak to bude pre vás priorita.
Nech už o tej vašej ploche povedal kto chce čo chce tak tohtoročné play off vám zatiaľ ukäzalo,že doma to vôbec v rukách nemäte. - 19.4.2025 - 21:13
- 0
- nigol
- To ako sa mohlo stať?
- 19.4.2025 - 21:05
- 0
- 69roman
- Celá diskusia sa vedie v rámci slušnosti avšak vždy sa musí nájsť jeden nadpriemerne inteligentný .
- 19.4.2025 - 21:12
- +13
- StG
- Takže podľa teba sú tie jeho teatrálne výkony ok? Koľko krát rozhodil rukavice a hokejku okolo seba? Len trikrát za dva zápasy?
Podľa mňa tým len znevažuje výkon svojho tímu.
Odohrali ste dva vynikajúce zápasy, jeden ste vyhrali. Vážne potrebujete aj takéto herecké výkony? - 20.4.2025 - 7:14
- +7
- fanda89
- Ale ze Chovan robi to iste to už nenapišeš
- 20.4.2025 - 12:47
- +1
- Corgi77
- Aj Lamper
- 20.4.2025 - 12:55
- +1
- 69roman
- Pohodička ja som spokojný po dvoch zápasoch v Košiciach stav na zápasy 1:1 je v poriadku až domáce zápasy ukážu či stakan dvihneme nad hlavu alebo nie.
- 19.4.2025 - 21:11
- +2
- MV
- Nielen, že pískali úplne hluposti, neuznali gól ale ešte aj x krát prekážali hre. Hanba.
- 19.4.2025 - 21:13
- +4
- ElwisNR
- V CZ je to tak že rozhodcovia komunikujú s kapitánom mužstva a s trénerom tak by to malo byť aj u nás.Za čo si zaslúži joj šport uznanie tak je že rozhodcovia majú mikroporty a môže sa komunikácia hráč-rozhodca určite ešte posunúť a zlepšiť.Mimochodom pochvala réžii dnes sa mi páčila grafika počas zápasu ako počet majstrovských titulov alebo krátky highlight zaujímavých momentov Stachu počas zápasu.
- 19.4.2025 - 21:30
- +3
- steevee
- Fanúšikovia mnohokrát písali : Ze KE hrajú doma pomaly hokej kvoli veľkej ploche
Nitra ukázala ze sa dá hrať rýchly kombinacny hokej aj na tom ihrisku. Dnes rozhodla efektivita. POME NITRAAA. Mame na nich. - 19.4.2025 - 21:16
- +2
- Smith
- Kde to akoze ukazala?
- 19.4.2025 - 21:19
- +8
- sloniik
- Na lade
- 19.4.2025 - 21:22
- +4
- MV
- Na takú rýchlosť nie si zvyknutý, preto si to ani nespozoroval
- 19.4.2025 - 21:25
- +6
- Lukash_ke
- Košičania mnohokrát kontrovali, že keď súper hrá hokej, tak to môže byť dobrý hokej. Nitra hrá hokej.
- 19.4.2025 - 21:50
- 0
- Pukky
- A aby som nezabudol.
WANA ďakujeme.
🍻 - 19.4.2025 - 21:19
- +2
- Wana
- Nemas za čo, idem si kuknúť čo sa stalo Bučekovi... Hokej som videl 5minut z druhej tretiny na letisku v Abu Dhabi a vtedy ste nam dali 2 banány... Teraz som došiel na hotel a viac ako prehra ma mrzí strata Sama... Idem to kuknúť potom sa vyjadrím 😂
- 19.4.2025 - 21:22
- +3
- Tomino
- Ty už musíš sledovať každý zápas, ďakujem ,
- 19.4.2025 - 21:29
- 0
- Wana
- Do konca série to už mam zariadené tak že budem on-line počas našich zápasov... Dnes sa žiaľ nedalo svietiť... Rozoberalo sa este nejak počas prenosu to Bučekove zranenie? Skúsil to ešte? Bol na striedačke? Nechce sa mi to pozerať.
Dejte to prič, mne se z toho delá mdlo 😂 - 19.4.2025 - 21:36
- 0
- miro-nr
- Už sa nevrátil.
- 19.4.2025 - 21:40
- 0
- tulen - kosice
- mal: problém chodiť
- 19.4.2025 - 21:44
- 0
- Wana
- No tak nič, Bubela na ľad...
"Plány Kosičanů zhatí, naši vepři boubelatí" 😂😂😂 - 19.4.2025 - 21:48
- +5
- Westbeast0
- Nevyzeralo to dobre, zranenie kolena bez priameho kontaktu s protihráčom byva vacsinou poškodenie ACL, vacsinou aj s meniskom... Ale dufam ze sa budem mylit.
- 19.4.2025 - 21:49
- +1
- FP-jakubj
- Uff pryč sa píše s y..
- 19.4.2025 - 22:06
- 0
- Wana
- 👍
- 19.4.2025 - 22:10
- 0
- hoKEjkavsz
- konecne: sa joona prebudil a Miso tiez dal....naparadu
- 19.4.2025 - 21:22
- 0
- tulen - kosice
- dnes: len takto ... orolín musí komisii platiť, aby pískal a musím ešte jednu štiplavú otázku do pléna ... ako aplikuje právo a všetky predpisy v praxi policajta, keď má zjavne problém pískať podľa hokejových pravidiel ... bučekovi skorý návrat
- 19.4.2025 - 21:23
- +3
- sloniik
- Oni su obaja so Stefikom hrozni. Ako mohli toto dat piskat finale a este aj dokopy
- 19.4.2025 - 21:26
- +3
- tulen - kosice
- mňa: dnes presviedčali, že ten druhý je snášel ... to je ale pekne v ass títo dvaja a spolu ... tak ale fanklub dnes orolínovi pekne zaspieval 😂
- 19.4.2025 - 21:29
- +6
- radopKE
- Minimálne za 500€ počítam. Ale dobre sa to nieslo halou a aj ľudia sa chytali, čo som tak sledoval
- 20.4.2025 - 10:41
- 0
- Urpiner17
- Tak, zase ako mestský policajt veľa tých právomoci nemá…nekamaratom dá zaplatiť papuču a kamarátovi nie
- 20.4.2025 - 20:51
- 0
- Fandimhokeju
- Ak mal byť po dvoch zápasoch stav 1:1, je oveľa lepšie pred dvojzápasom v Nitre vyhrať druhý zápas. Oveľa pozitívnejšie nastavenie môže byť taký menší
x faktor. - 19.4.2025 - 21:24
- +1
- KrebsKandidat
- Tak 1:1, gratulujem, Kosice.
- 19.4.2025 - 21:24
- 0
- miro-nr
- Podobný zápas ako včera ,len to popadalo Kosicanom.
Zlomový moment zápasu bolo prečíslenie 4 na 1 a úplne zlé riešenie od Stachu ,stáva sa čo už. No keď chceme byť úspešní,tak takéto situácie musíme premieňať.
Prehra mrzí,no KC si tu výhru dnes zaslúžili.
Šťastné odcestovať domov, vyspať,zrelaxovať a pokúsiť sa o ďalšie víťazstva nad ťažkým súperom. Stále je to nadplan. - 19.4.2025 - 21:30
- +1
- MV
- Stachu? Prvý gól bol Hainov a druhy Kováčov.
- 19.4.2025 - 21:31
- 0
- Nerkio
- Treti bol Stachov
- 19.4.2025 - 21:34
- 0
- ElwisNR
- Podľa mňa 1.zaspal Bajtek 2.Kovač a pri 3.Stacha pokazil prihrávku na Gilla a stratili sme čistý puk a dostali gól
- 19.4.2025 - 21:36
- +1
- MV
- Hain od toho hráca odišiel a nahrávka šla cez neho. Bajtek tam nemal ako byť skôr.
- 19.4.2025 - 21:45
- 0
- Norik
- Skoda,ze v televizii: nedali kolko po case strelila Nitra gol..
By ma to zaujimalo, kolko chybalo.
Zaroven upisknutie rozhodcu pri KE gole,ked piskol prerusenie hry,hoci Kasik nemal puk pod kontrolou. Toto bolo necitlive voci KE. - 19.4.2025 - 21:35
- +8
- Profesor
- podľa mna to bolo veľmi nešportové ta strela po odpiskani
Pamätám si ze svojho času za podobne dostal Riso Jencik dvojku a to ani dal gol len vystrelil po brankárovi - 20.4.2025 - 8:15
- +1
- Mato-Mi
- Cca 1,5 - 2sekundy
- 20.4.2025 - 8:25
- 0
- Gerlach2655
- Kovac hral dneska perfektny zapas,najlepsi hrac nitry
- 19.4.2025 - 21:37
- +4
- miro-nr
- No občas za sebou ťahal nohy.
Najlepší určite nebol,mal už aj oveľa lepšie zápasy. No dnes nešlo nikomu nejak excelentne. - 19.4.2025 - 21:42
- 0
- NR
- ja len dufam,ze Samove vazy to ustali,vsetko ostatne ide bokom.Ale podla pohybu to vyzeralo zle.
- 19.4.2025 - 21:41
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BlackShadow
- Stale je to 1:1 a k titulu maju obe muzstva rovnako daleko...myslim si ze rozhodne vacsia trpezlivost a energia. Nitra hrala dobre nic ine som ani necakal a prajem im aby sa Samo vratil na lad a seriu dohral, pretoze presne pre takychto hracov tie finalove serie su odmenou za celosezonnu pracu. Kosice drzim palce v Nitre , nebudem nic predikovat aj tak sa rozhodne na lade a snad rozhodcovia vyberu rovnaky meter na obe strany... dnes to bola cista tragikomedia co ti dvaja predviedli...
- 19.4.2025 - 21:53
- +3
- P24
- Do Samovho zranenia v zásade rovnaký zápas ako včera, s tým, že ajbvcera aj dnes to mohlo byť úplne naopak. Potom sme aj stratili trochu koncentráciu, aj už sme to otvorili. Hlavne nás však z konceptu vyhodilo to odstúpenie. Hádam sa samo dá dokopy, ak nie, mohla by to byť šanca pre hráčov, nech sa správne hecnú a dajú mužstvu viac. Žmurk, žmurk mistr Bubela.
- 19.4.2025 - 22:09
- +1
- 6911
- Títo dvaja nemôžu pískať nič.
- 19.4.2025 - 22:10
- +2
- Zkubydu
- Dnes lepsia hra efektivita aj prejav Kosic : Horsie uz piskali no navzdor tomu je 1:1...
Pome do Nitry urvat 10. puk a kludne hned ten utorkovy - 19.4.2025 - 22:32
- 0
- adamko123
- Kde sa da pozriet to zranenie Sama? Dik
- 19.4.2025 - 22:42
- 0
- martin gal
- Tak škoda,neská nevidalo...Len ako čítam diskusiu,asi vácej nás mrzí strata Bučeka ako zápasu...doma mosíme zabojuvat aj za neho a verím,že aspom jeden zápas doma uhráme na výbornú.
Slonííík,nevím jako Ty,ale já už mám zemákový šalát,šunku...na taníííri - 19.4.2025 - 22:43
- +1
- sloniik
- Svoje kakunti uz nevykas. 🤪
- 19.4.2025 - 23:09
- 0
- sloniik
- *nevykecas......
- 19.4.2025 - 23:15
- +1
- Robertking
- Košice sa pomalšie rozbiehajú v PO. V každej sérii si potrebujú otukat súpera. Nech to je na 7 zápasov, je sa na čo pozerať. Osobne si myslím ze Košice to zvládnu, vyhrajú túto sériu a porazia upíra extraligy.
- 19.4.2025 - 23:31
- +8
- BieloModra
- Upira extraligy....hmmm
- 20.4.2025 - 8:20
- 0
- Duri_L
- JEDINE VSŽ!!!
- 19.4.2025 - 23:40
- +3
- Zmrzlina
-
- 20.4.2025 - 0:15
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Corgi77
- "Trocha ma pridržal, ja som spadol a tuším, že na jeho koleno. Nevyzeralo to veľmi dobre. Prajem mu skoré uzdravenie,“ opisoval košický hráč situáciu, po ktorej sa jeden z lídrov nitrianskej ofenzívy zvíjal na ľade.
Nech si spraví názor o charaktere Havrilu každý sám.
Jasne mu držal hokejku a stiahol Buceka na ľad. - 20.4.2025 - 8:26
- +6
- BlackShadow
- Myslim si ze nebol umysel Havrilu drzat hokejku Buceka s cielom zranit mu koleno... to ze to drzanie nevideli rozhodcovia to uz je iny- smutny pribeh...snad bude vas hrac v pohode a dohra finale, bola by to skoda ak by nie...
- 20.4.2025 - 8:49
- +5
- Mato-Mi
- Ideme posudzovat charaktery hracov?
Myslim si, ze ideme na tenky lad v tomto. - 20.4.2025 - 8:53
- +9
- Corgi77
- Musí si byť vedomý že mu držal hokejku a stiahol ho na ľad.
Tak v tom vyjadrení jasné a vedome klame.
Asi toľko k jemu. - 20.4.2025 - 9:00
- +3
- Mato-Mi
- V kazdom muzstve mas hracov, ktori sa nepriznaju k faulu, simulantstvu a pod.
- 20.4.2025 - 9:44
- 0
- Proky99
- Hej jasne a drzanim hokejky mu sposobil zranenie kolena
Clovece ty si uz jasny
Daj este par konspiracii
- 20.4.2025 - 9:49
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- radopKE
- Nepíš o charaktere, keď ho sám nemáš. Nebol si tam, nevieš. Hlavne, že s istotou vieš a odsúdil si a vyriekol ortieľ. Charakter=0
- 20.4.2025 - 10:37
- +2
- Giovanni9
- KOŠICE NITRA KOŠICE: Velmi pekny zapas, ach jaj rozhodcovia zase raz ... Oba kluby podali velmi dobry vykon a divaci v hladisku bol spokojni.Nitra hrala to co vzdy a hrala to dobre.Po zraneni Sama ( dufam, ze bude v poriadku ) boli uplne ine muzstvo.
Osobne sa mi pacilo to hecovanie na lade a sarvatky medzi hracmmi, patri to proste k tomu a ide o vsetko.Co sa mi ale pacilo najviac, ze nik nenadaval na Nitrancanov vulgarne a malo to uroven. Verim, ze sa rovnako bude spravat aj fanklub HK Nitra. Hokej je nadherny sport a treba si to finale ligy uzit. Forever HCKE - 20.4.2025 - 9:40
- +5
- Proky99
- Sem dodam ze okrem toho ze sa nekricali vulgarne pokriky na Nitru, tak sa aj tlieskalo ked isiel zraneny hrac z ladu.
Uvidime ake to bude v Nitre hlavne pri vypatych situaciach. - 20.4.2025 - 9:52
- +3
- wedro
- Košický Fanúšik : O KE fanúšikoch sa vie že sú najslusnejši v lige!
Vzorne reprezentujú hokejový klub nerobia hanbu a klub nemusí za nich platiť pokuty ☝️
KE fanusik je najnáročnejší ale má aj dôvod keďže KE sú špička na Slovensku potvrdzovali to aj v Československej lige aj na medzinárodnom fóre keď v 80 rokov boli TOP európske mužstvo len Jedno mužstvo ich dokázalo poraziť a to CSKA.
A preto KE fanúšik je patrične na to hrdý.
Takžetak® - 20.4.2025 - 10:13
- +3
- MaToooo
-
Poďme si po dve výhry do Nitry. Vonku hráme dobre - 20.4.2025 - 9:56
- +3
- azzurri
- Nič iné nám zezostava ako bojovať ďalej bez buceka
- 20.4.2025 - 10:14
- 0
- radopKE
- To chorého na rozhodcov asi lacné nebude, ale patrí im to.
- 20.4.2025 - 10:39
- 0
- kelnička
- Mna teda z celeho najviac udivuje ta cena listka.30 euro hoci je to finale mi naozaj pride neuveritelne premrštene.niet divu ze sa nevypredalo.ako tu uz niekto pisal ist 2 krat na hokej aj s detmi a dat vyse 100 eur je uz naozaj moc.
- 20.4.2025 - 10:47
- 0
- azzurri
- V ke len 30
V Nitre najdrahšie lístky za 60 € - 20.4.2025 - 11:20
- 0
- radopKE
- 30€ je v pohode. My za 25€. Čo nie je v pohode je to, že sa nemyslí na študentov, deti, alebo napríklad na zvýhodnený rodinný balíček. A nebudeme sa baviť o zvýhodnení o 1€ alebo 2€. To je skôr výsmech
- 20.4.2025 - 11:22
- +2
- Big brother
- Podľa mňa v pohode cena, je to finále, treba povedať, že základná časť a finálový zápas je niečo úplne iné. To jeden finálový zápas nie je viac ako 2 zápasy základnej časti?
- 20.4.2025 - 12:58
- 0
- kelnička
- Syn so spolužiakmi boli vcera na hokeji v Koline.4 kusy 84 euro.myslim ze neporovnatelne.
- 20.4.2025 - 13:47
- +1
- Big brother
- Dobre veď možno boli na státie. Ale napr. keď sa pozrieme na susedov,.tak v Pardubiciach a v Brne je na finále vstupné nejakých 60 eur.
- 20.4.2025 - 13:52
- 0
- kelnička
- Porovnavat ponuku a dopyt v Brne či Pardubiciach s Košicami je podla mna scestne.tam by to vypredali aj za stovku.a v podstate o tejto veci vypovedaju aj samotne prispevky Košičanov ze "nie je to Slovan".
- 20.4.2025 - 14:02
- +1
- Big brother
- Veď práve, len tú cenu som hodnotil, že 30 eur na osobu na finále podľa mňa nie je tak veľa. Veď to máš 3 obedy v reštaurácii.
- 20.4.2025 - 14:28
- 0
- tulen - kosice
- ale rovnako: tak porovnávať košice s kolínom
- 20.4.2025 - 18:48
- 0
- kelnička
- To máš pravdu.ale nech uz porovnavame kohokolvek z TOP lig kde sa teraz hra finale tak zatial.su asi Košice jedine ktore zapasy nevypredali.
- 20.4.2025 - 20:25
- +1
- tulen - kosice
- a nevypredajú: všetkým to vadí, jednoducho je to tak ... prišla zlá doba a aj keď je cena lístka relatívne ok, ľudia si rozmyslia ... 50 - 60,-€ za dvojzápas na osobu ... a ani slovan za to nemôže
- 20.4.2025 - 20:40
- 0
- kelnička
- Ved ja v podstate zdielam Tvoj nazor ze cena 30 euro za listok sa mi na Košice zda v tejto dobe vysoká.velká škoda.mne to nevadi ,skor ma to mrzi kôli ludim čo by aj išli ale rozpocet im to nedovolí.
- 20.4.2025 - 20:50
- +1
- tulen - kosice
- ono: som sa tiež len zapojil ... v podstate ma serie to neustále vyhadzovanie, že letisko * nevypredaná hala * psychopat ceman * a pod. ... pritom podstata problému, o ktorom tu diskutujeme, je úplne niekde inde, ale to je téma, ktorá sem nepatrí ...
- 20.4.2025 - 22:59
- 0
- Lukash_ke
- Pritom to ani nie je až taká tragédia, je skoro vypredané, len rohové miesta a spodné miesta kde cez tie super moderné mantinely nič nevidíš až tak nelákajú. Cez tie mantinely na druhú stranu nevidíš ani prd, niekto sa možno nechá nachytať, ale kto to vie, radšej si to pozrie doma alebo v bare, s lepším a lacnejším pivom.
- 21.4.2025 - 8:21
- 0
- Pukky
- Na Sparte lístky aj za 200 eur (5000 kč). A to na semifinále. Keď chceš vidieť kvalitu, musíš zaplatiť.
- 20.4.2025 - 14:16
- 0
- Fandimhokeju
- Keď píšeš, asi je to tak.
Ale tu je odkaz na najbližšie stretnutie v Kolíne. V hale, ktorá má kapacitu 18000,je
najlacnejší lístok 60Euro.
https://www.viagogo.com/Sports-Tickets/Other-Sports/Wintersports/Hockey/DEL/Koelner-Haie-Tickets/E-157963008?quantity=2
Nič neobhajujem, len konštatujem. Zažil som v KE desiatky v predaných zápasov
a to, že to teraz nie je tak je mi ľúto. O príčinách sa mi nechce rozpisovať. - 20.4.2025 - 20:34
- 0
- kelnička
- No
Len ze to je cena za 2 listky - 20.4.2025 - 22:27
- 0
- FP-jakubj
- Je to 60€ za jeden.
- 20.4.2025 - 22:54
- 0
- kelnička
- Je to asi naozaj za dva
Chalani isli cez oficialnu
https://www.ticket-onlineshop.com/ols/haie/de/tageskarten/channel/shop/index?utm_source=hp&utm_medium=meldung&utm_campaign=tageskarten - 20.4.2025 - 23:33
- 0
- Big brother
- Zhrňme to tak, 30 eur na finálový zápas nie je veľa, keď si pozrieme na ceny iných služieb, veď 30 eur necháš na šupu aj u barbera. Len jednoducho v určitých veciach sme na Slovensku oproti Česku veľmi pozadu, veď myslím, že v semifinále KE-ZV bol vypredaný možno len 1 zápas. U nás asi nie je toľko zanietenych fanúšikov ako v Česku. Ľudia majú radi hokej, ale fanúšikovské základne nie sú také široké. Ale určite je to aj tým, že ľudia teraz majú iné problémy.
- 21.4.2025 - 8:09
- 0
- Lukash_ke
- To je práve ten rozdiel pri posudzovaní nákladov po inflácii. Predtým by som 30€ dal bez zaváhania, teraz je tých malých 30€ položiek toľko, že si rozmyslím kde tie 30 dám a kde nie. Do toho rátajme aj taxi za cca 2x8€, občerstvenie atď. Ja tam napriek tomu budem, ale viem pochopiť, že nie každý to dnes môže utiahnuť. Navyše, v KE od príchodu Langa systematicky odháňali ľudí z tribún, toto je len výsledok dlhoročného problému a ľudí je vždy ľahšie stratiť ako získať.
- 21.4.2025 - 8:29
- +3
- kelnička
- No ale zober si ze to nie je jednorazova zalezitosť.povedzme pre Košice nejakych 9-10 zapasov(len doma).
My sme dvaja boli na Martine na 9 zapasoch play off vcetne vyjazdov do Puchova a Senice a vyslo nas to vsetko cca 300 euro.
V tejto dobe je to suma z ktorej mesiac žiju cele rodiny.je to ťažká tema.ja sa košičanom nevysmievam.skôr to mrzí.ked vedeli ze to nevypredaju mohli ich ponuknut lacnejisie.studentom,dôchodcom....neviem. - 21.4.2025 - 9:54
- +2
- Lukash_ke
- Úplne súhlasím, to som sa len tak pridal k vašej zaujímavej téme.
- 21.4.2025 - 13:04
- 0
- miko 75
- To ste ale už tri rodiny, predpokladám, že dcéry s manželmi pracujú a zarábajú.
- 20.4.2025 - 13:21
- +4
- BlackCrow
- Samozrejme. Bolo to pozvanie.
- 20.4.2025 - 13:54
- 0
- sumobb
- Rozhodcovia to priliš PÚŠŤAJÚ potom je ťažko odhadnúť čo je faul a čo ešte nie je. Krkolomné pády, potyčky, chytanie okolo krku,sácanie,je už bežné a preto prichádzajú aj zranenia. FAKTOR-ROZHODCA.
- 20.4.2025 - 12:03
- +1
- KI
- Bučekovi želám skoré uzdravenie.
- 20.4.2025 - 14:22
- +1
- Tino
- Co sa : Navstevnosti v KE tyka, vo svojom okoli registrujem viac nezaujem ,nez financnu narocnost.
- 21.4.2025 - 13:12
- +1
- Lukash_ke
- Tiež tak, ale beriem to tak, že tí ľudia bez záujmu nemali záujem ani predtým. Klub však stratil aj tých, ktorí predtým záujem mali. Ja som v ZČ od permy prešiel k príležitostnému navštevovaniu Steelky, sú tam síce z mojej strany aj rôzne subjektívne dôvody, ale aj bez toho by som asi na tú ZČ už pravidelne nechodil, veď si spomeňme na to tempo v ZČ, to je niekedy fakt pre masochistov.
- 21.4.2025 - 13:16
- 0
- Tino
- Neviem: Ci stratil, v zmysle ,ze sa nevratia,ale nezaujem je imho evidentny, prekvapuje ma ,ze namiesto hokej, opakovane padol napad podme na futbal.Mozno je to v pristupe hracov k zapasom.
- 21.4.2025 - 14:17
- 0
- Proky99
- v klube si neuvedomuju, ze casy ked stacilo oznamit predaj periem a vsetko uz islo samo uz davno skoncili.
Zial slepo dufaju v zlepsenie predaja a ono to stale rapidne klesa a nedokazu si tam v klube uvedomit ze to je len zrkadlo ich otrasneho marketingu. Tiez si myslim ze to vobec nie je len o cenach, problem je v poklese predaja periem hlavne a vyraznom co som pocul.
Pred 2 rokmi v majstrovskej sezone sme mali brutalny boom, po dlhorocnom hlade po uspechu bolo od semi vsetko vypredane brutalny zaujem, zial neprisla ziadna reakcia nic od klubu cim by ten obrovsky zaujem vyuzili, navyse pridavaju k tomu absolutne neschopnu alebo ziadnu komunikaciu no a toto je vysledok.
A dovolim si predpovedat ze to bude len horsie bez ohladu na to ci titul ziskame alebo nie. - 21.4.2025 - 14:20
- +1
- Eastcrow
- A pri tom staci tak málo. Obetovat zopar tisic na skutočných marketerov. Tie peniaze sa vratia minimalne dvojnásobne. Krásny priklad je Sparta Praha a jej showtime. Lenze ako tu uz bolo spominane. Dám 30 eur a za to dostanem slaby hokej, skoro žiadnu show a obcerstvenie na úrovni dedinskeho futbalu. Proste cele zle. Hokej sa mapredavat ako jeden celý balíček. Tak isto by pomohlo strategicke rozmiestnenie fanklubakov po stadione aby sa chytala cela hala a nie len sektory susediace s A11.
- 21.4.2025 - 17:34
- 0