Diskusia: Košice zvládli prvý zápas
Hokejisti HC Košice zvíťazili v prvom zápase štvrťfinále play off Tipos extraligy nad HK Nitra 5:2. V sérii hranej na štyri víťazné stretnutia sa ujali vedenia 1:0.
Skóre piatkového zápasu otvoril už v 4. minúte útočník Nitry Bajtek a jeho tím sa následne v prvej tretine ubránil tlaku domácich. Tí však v druhej časti gólmi Pollocka, Bartánusa a Southorna otočili skóre. Na priebežných 4:2 znížil v závere druhej časti Green, ktorý pokusom od červenej čiary prekvapil brankára Janusa, skóre uzavrel v 60. minúte Jakub Linet.
Druhý duel série je na programe v sobotu o 17.30 h opäť v košickej Steel aréne.
štvrťfinále play off Tipos extraligy - prvý zápas /na 4 víťazstvá/:
HC Košice - HK Nitra 5:2 (1:0, 4:1, 1:0)
Góly: 26. Pollock (Fejes, Bartánus), 31. Pollock (Fejes, Breton), 34. Bartánus (Breton), 36. Southorn (Jääskeläinen), 60. Linet (Hovorka, Šedivý) - 4. Bajtek (Krivošík, Mezei), 39. Green (Mezei, Buncis). Rozhodovali: Baluška, Výleta - Synek, Knižka, vylúčení: 2:8 na 2 min., navyše Baláž (Nit.) 5 min.+DKZ za pichnutie, presilovky: 2:0, oslabenia: 0:0, 6289 divákov.
/stav série: 1:0/
Košice: Janus - Olsson, Breton, Šedivý, Southorn, Ferenc, Deyl, A. Bartoš - Jääskeläinen, Chovan, Rogoň - Bartánus, Pollock, Fejes - Lamper, Slovák, Paršin - Hovorka, Linet, Havrila
Nitra: Kašík - Green, Mezei, Bodák, Gajdoš, Vitaloš, Stacha, Pupák - Krivošík, Baláž, Bajtek - Lacka, Gill, Sýkora - Elmer, Hrnka, Solenský - Čederle, Buncis, Leščenko
- hawkie
- Začnem od konca - gratulácia Košiciam, hrali lepšie. Boli hokejovejší, rychlejší, aj fyzicky silnejší, skvelo korčuľovali a aj dobre bránili. Pre Nitru toto bude fakt súboj Dávida s Goliášom, dosť mi to pripomína semifinálovú sériu proti BB v sezóne 17/18, keď NR fyzicky nestačila na BB. A aj deja vu s Bartánusom a jeho gólmi... (netreba to ale vzdávať, hokej prináša veľakrát pekné príbehy s otočkami)
Zopár postrehov (najmä z hry NR):
- 1. tretina skvelá; škoda, že sa na ňu nepodarilo tak nadviazať v 2. tretine
- verím tomu, že smolný gól na 1:1 bola pre chalanov "studená sprcha", a to nepokrytie hráča pri góle na 2:1 možno definitívne zlomila zápas, toho sa budú musieť vyvarovať
- za mňa hráčom zápasu za NR určite Gajdoš - stáva sa z neho dominantný pilier obrany, tie 2 zachránené góly boli čerešnička na torte
- Bajtek sa mi vôbec nehodí v 1. formácii, tam treba niekoho iného podľa mňa
- Leshchenko stratil svoje čaro, hráči KE ho totálne vypínali, nedívalo sa na to dobre
- Knies sa pýta dnu - ak treba nejaký impulz, tak nastal čas
- keď už sme zápas prehrali a mali sme toľko vylúčených, chalani si aspoň trošku nacvičili oslabovky (samozrejme, náplasťou to nie je, ale oslabovky hrali skvelo)
- chalani musia pridať, KE korčuľuje skvelo a fyzicky neraz nasadia taký "blok", že až - chalani potom nemajú šancu prejsť cez modrú, a sú zastavení už v strednom pásme
- a pochválim ešte NR výjazd - "Nitričkáaa do to-hóoo" bolo v poslednej tretine počuť aj za nepriaznivého stavu
Chalani, vyspať to, zajtra je nový zápas, ide sa od 0:0, Nitričkáaa do tohóoo!! - 17.3.2023 - 20:44
- +27
- blue-311
- Gajdos: Nahradny brankar 😀
- 17.3.2023 - 20:45
- +4
- LenTak93
- výjazd? počkaj, v poslednej tretine som ani nevedel, že nejakí fanúšikovia Nitry sú ešte na hokeji
aj vzhľadom na priebeh, sedeli hore sklesnutí
to "Nitrička do toho" išlo zrejme od nášho fans, pretože to isté kričia, ale "Košice do toho"
možno bolo v telke niečo inak počuť vďaka mikrofónom, ale ja som na štadióne fakt nič nepočul - 17.3.2023 - 21:18
- +12
- LenTak93
- a nemyslím to teraz nejako útočne, len keď som sa pozrel hore, tak mi neprišlo, že nejako povzbudzujú
ale je pravda, že som bol dosť blízko nášho fans a tam ten "hukot" skresľuje - 17.3.2023 - 21:21
- +1
- fabbeN
- https://www.youtube.com/watch?v=u2V8_qcgfdQ&ab_channel=AdamHain nezdalo sa mi že by som počul Košice do toho v tomto chorály.. tiež som počul Nitrička do toho
- 17.3.2023 - 21:21
- +6
- LenTak93
- áno, viem, čo myslíš, to isté kričia naši... mám aj video v telefóne z dnešného zápasu
- 17.3.2023 - 21:25
- 0
- LenTak93
- tak nakoniec nemám
- 17.3.2023 - 21:26
- 0
- fabbeN
- Tak možno to len TV skreslilo, to je jedno už
Vieš aspoň odhadom povedať koľko prišlo z NR?
- 17.3.2023 - 21:27
- +1
- LenTak93
- cca polovica sektoru B36, možno trochu viac
v prvej tretine boli vaši ešte porozdeľovaní, potom si sadli spolu
a boli tam aj "maródi" - Tvrdoň s OConnorom
ak sa ten pokrik kričal, tak v pohode, ja sa nechcem hádať, len viem, že táto melódia je teraz aktuálna aj u nás - 17.3.2023 - 21:31
- 0
- hawkie
- Veď jasné, pohodička
. Ale som si na 100% istý, že to bola "Nitrička"
, aj vzhľadom k tomu, že KE fans niečo iné kričali/spievali.
A áno, v TV to určo inak znie, takže to určo skresľovalo.
- 17.3.2023 - 21:35
- +1
- fabbeN
- Nemám nejako odsledované zápasy Košíc, väčšinou si pozriem len Nitru doma na štadióne a vonku moc nesledujem prenosy, čiže neviem zhodnotiť aké melódie idú extraligou
Nebol tam s nimi náhodou aj Knies? S tímom trénuje ale nechce sa mi veriť, že by necestoval s nimi. - 17.3.2023 - 21:36
- 0
- LenTak93
- môže byť, ale kamarát mi referoval iba týchto dvoch
- 17.3.2023 - 21:39
- 0
- Tomino
- Sú tam všetci.. Tvrdon, knies, oconor aj siskov
- 17.3.2023 - 21:42
- +1
- fabbeN
- Dnes bolo v diskusií, že by mali zaradiť Tvrdoňa do zostavy. Prežehnal som sa a rozmýšľal som nad Trtom na tom letisku
- 17.3.2023 - 21:48
- 0
- Maťo NR
- Tak v Nitranskej šope,to rozbalime,Nitrička do tohooo
- 17.3.2023 - 22:06
- +2
- palenica_mocenok
- Hej boli, ale sorry vyhrávate 4:2 a na štadióne bolo hrobové ticho až také, že som počul hokej…chvala bohu golu na 5:2 a nejakych nezmyselných challengov v decibeloch kedy som si pripadal ako na koncerte medzi 12-15 ročnými dievčatami. Btw. hrali ste veľmi dobre až na tretiu tretinu kedy vám stačilo dohrať a ak by Nitra znížila tak by ste pridali.
- 17.3.2023 - 21:29
- +1
- Odcestovany
- bratku to zato bolo ticho lebo fans pripravoval transparent s choreom co im trvalo dost dlho, inac ten transparent som trochu nepobral… niekoho z hracov sa to mohlo aj dotknut, predsa je to praca celeho muzstva a nie len tych ktory boli na transparente, zamna nevydarene.
- 18.3.2023 - 8:00
- +3
- sloniik
- Dojdi nas pozret na b12 neska
- 18.3.2023 - 9:07
- 0
- LenTak93
- tie "decibely" sú bežné všade vo svete, je to známe hlavne ako "make some noise" a my, v Košiciach, to máme snáď odkedy je táto nová kocka (2010)
a ako píše Odcestovany, tak ticho bolo asi len počas toho chystania transparentu, včera robil fanklub s ľuďmi maximum - 18.3.2023 - 9:22
- +2
- VSS Košice
- ako dlho bolo "ticho" , 1 min.?
to ze sme prehravali celu 1. tretinu a fandilo sa , to nenapises
mal si iba nutkanie si kopnut ? - 18.3.2023 - 9:36
- +4
- Fandimhokeju
- Pochválim jedného hráča Nitry, ktorý sa zahral na Nostradama. V nejakom rozhovore predpovedal, že s Košicami sa na rozdiel od Popradu s dvomi strelenými gólmi nevyhráva.
- 17.3.2023 - 21:43
- +3
- Maťo NR
- Dobre vravíš, zajtra Rondo voľačo uštrikuje, dúfajme.
- 17.3.2023 - 22:04
- 0
- Fandimhokeju
- Ešte jednu vec vypichnem. Plne chápem prečo je to tak. Absolútne chladné prijatie Jurča obecenstvom pri slávnostnom buly. Ba ozval sa aj piskot. Ináč tajne som dúfal, že sa objaví skôr Slafkovský, ktorý tento týždeň maturuje doma. Ale asi už odletel, alebo žeby v druhom zápase? Nechám sa prekvapiť.
- 18.3.2023 - 1:28
- +5
- blue-311
- Ideme nadplan: Ale ten zaver zapasu fakt nechapem. Nebol dovod stratit nervy…
- 17.3.2023 - 20:45
- +7
- BlackCrow
- 1/12
- 17.3.2023 - 20:45
- +28
- Sunkafit
- spokojnosť čakal som horšie...pekná atmosfera, ludia na tribunach ,pekne akcie ,goly čo viac treba NADPLAN je hotoví baví ma to 100krat viac ako proti sterilnemu Popradu
- 17.3.2023 - 20:45
- +9
- FP-Tommynko
- 3:0 čo ešte chceš Popradčan?!?tebe sezóna skončila
- 17.3.2023 - 20:51
- +22
- Tatry7
- Kľudne, nech skončila, mne tým pádom život nezhasol
Takže užívam hokej ďalej
- 17.3.2023 - 21:03
- +10
- FP-Tommynko
- Užívaj si ho, bez urážok by to nešlo?
- 17.3.2023 - 21:06
- 0
- Tatry7
- Odkaz tvojmu sukmenovcovi, ktorý tu píše, ako keby ste nás valcovali, pritom to bola séria hlucheho a slepeho😉
- 17.3.2023 - 21:11
- +19
- fabbeN
- Veď sme vás prevalcovali 3:0 tak o čom točíš?
- 17.3.2023 - 21:11
- +1
- radopKE
- Neprevalcovali. Poprad sa ani nedostavil...
- 17.3.2023 - 21:15
- +17
- sspp
- 🤦🤦🤦🤦galaktikos ze valcovali😄😄😄😄😄
- 18.3.2023 - 13:54
- +2
- cipulis
- A co zle napísal, vyhrali 3:0?
- 18.3.2023 - 14:17
- 0
- sspp
- hej ale zeby valcovali 2:1,2:1,2:0
- 18.3.2023 - 15:39
- 0
- cipulis
- Však dobre ale na priebeh zápasov sa nik nepozerá, na zápasy nás prevalcovali 3:0 bodka ďalej sa s nimi niet o čom baviť.
- 18.3.2023 - 15:55
- 0
- FP-Tommynko
- Ale ma pravdu, ved ste nevyhrali ani zápas. Ako sa to inak da nazvať?
- 17.3.2023 - 21:15
- +1
- Tatry7
- A? Mne to život netrha, ani chleba nebudem mať lacnejší
Čo hrali, to dostali a ze vy ste hrali úplne rovnaké....., je prosto fakt.
- 17.3.2023 - 21:04
- +17
- Tomino
- A vidíš, a predsa to na vás stačilo
- 17.3.2023 - 21:08
- +2
- Tatry7
- Jasné, veď píšem, že naši boli v pralese, ved ja tu nikoho neobhajujem, len píšem, že ste hrali rovnaké..... 😉 😊
- 17.3.2023 - 21:12
- +3
- Sedko NR
- Život ti to netrha, ale názor bez toho, aby si niekoho nazval šašom vyjadriť nevieš. Tak sa skús nad tým zamyslieť a priznať si, že ti to až tak jedno nie je
- 17.3.2023 - 21:09
- +4
- Tatry7
- Je mi to úplne jedno, môžeš mi veriť
Nakoľko sa u nás konečne možno pohnú ľady
- 17.3.2023 - 21:11
- +1
- Bielomodry
- Tatry7: U Vas sa lady hybu,vzdy v lete..
- 17.3.2023 - 21:20
- +4
- dimi3
- ... možno : V prvom rade odpracte niekam tych poslancov. Myslim ze sa tam vsetci dobre zeru medzi sebou...
- 17.3.2023 - 22:00
- +1
- Tatry7
- Plnte, plnte
- 17.3.2023 - 21:04
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
- Teba nedobehnem ani ked budes cuvat clovece...
- 17.3.2023 - 22:05
- +3
- Bielomodry
- Byron: Ty si do rodiny zo svetlom z TN?
- 17.3.2023 - 22:11
- +4
- FanOfNorth
- sak takto to ma byt bezzubi maju byt na dovolenkach... co je horsie, ze dalsi bezzubi hraju stvrtfinale s kosicami
- 17.3.2023 - 22:16
- +1
- Bielomodry
- FanOfNorth: Ale vzdy budete pred Nami oddychovat
- 17.3.2023 - 22:26
- +4
- BieloModra
- Tak v prvom rade on svoj klub tak tituloval sam. A ver ze nie je to jedno kedy skoncis, my tie dva zapasy doma vypredame a na to ze sme mali slusne nabehnute na vypadnutie, tak toto predsa uspech je. Tu ide o to, ze pokial si je toho fanusik NR vedomy a stale zenie a veri timu, tak pridu ti co ostali za nami provokovat
- 17.3.2023 - 22:29
- +1
- cipulis
- Pridu, lebo si urciti ludia od vas stale radi kopnu.
- 18.3.2023 - 6:09
- +2
- BieloModra
- Dole nizsie pisem o tom ze na provokacie sme si 1:1...
- 18.3.2023 - 8:11
- +2
- cipulis
- Ak od vas si neustale kopu dookola 3-4 postavikcy a od nas dvaja tak je to stale 1:1 ?
- 18.3.2023 - 13:33
- 0
- Tatry7
- Užijem, hádam aj oni užijú a snáď táto facka pomôže
- 17.3.2023 - 21:06
- 0
- FanusikKosic
- Aka facka? Myslis vecne druhi? To neni facka, ale realita.. ako prepac
- 17.3.2023 - 21:32
- +1
- FP-Tommynko
- vecne druhy...ale s polovicnym budgetom ako je ten váš
- 17.3.2023 - 23:31
- +6
- Sheva7
- Tak v prvom rade sa chcem ospravedlniť Nitre,v pred zapasovej diskusii som povedal 5:1 tak som sa pomylil bolo to 5:2 .
- 17.3.2023 - 20:46
- +17
- Sunkafit
- podla mna Kašík vystrieda už v prvej minute zajtra
- 17.3.2023 - 20:50
- +8
- Sheva7
- To bolo načo dobre ,ideš buzerovať ako tradične
- 17.3.2023 - 20:51
- +3
- fabbeN
- A vystrieda?
- 17.3.2023 - 20:55
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- blue-311
- De: Ment 😀
- 17.3.2023 - 20:47
- +4
- BieloModra
- Maximalny chudak
- 17.3.2023 - 20:49
- 0
- Strnco1
- Maximálne úbohé je nezvládnutie záveru zápasu, kde to všetko začalo Balazkom, ktorý asi rad pichá (chlapov). Kasik je tiež dobrý chalan. Košice už len 3 a vymažte ich. To by bolo keby pichli ich. Kovacik by začal podnetom, ešte skôr ako ty s tvojim komentarom.
- 17.3.2023 - 21:14
- +27
- Bielomodry
- Strnco: Tlchuba zije,jooo
- 17.3.2023 - 21:21
- +3
- BieloModra
- Ty chapes preco som ta takto oznacila...evidentne nie...
- 17.3.2023 - 21:44
- +2
- Mati19
- Hokejovo nie je absolútne o čom. Nitra dnes 2 góly z ničoho. Chápem tú frustráciu na konci. Rozdiel v kvalite môžu kompenzovať len antihokejom
- 17.3.2023 - 20:47
- +48
- Sunkafit
- wau vidim že niektorý asi teraz ukončili zimný spánok
viete hráte proti mužstvu čo nie náhodou bolo jeden gol od 11teho miesta
- 17.3.2023 - 20:52
- +6
- FP-Tommynko
- To sú provokatéri… teraz vyliezli, ignoruj
- 17.3.2023 - 20:54
- +4
- Mati19
- Absolútne neprovokujem
- 17.3.2023 - 20:55
- +2
- Sunkafit
- ja som v pohode ja len odpovedám že dnešný zápas nikoho prekvapiť nemohol... ak áno treba viac sledovať hokej
- 17.3.2023 - 21:02
- +6
- Sheva7
- Si aj pozeral tu diskusiu pred zapasom či len si mal krvave oči keď si videl moj koment.TurnerSVK napisal vybavime to v 1 tretine ja som nato odpovedal hej Kasik bude striedať čo maš za problem ?
- 17.3.2023 - 21:07
- +4
- ánry
- ste sa triasli o výsledok , kým výleta nezačal vymýšľať zákroky... 8 rokov ste paberkovali a čil ste kúpili hráčov a konečne hráte hokej, ale vyjadrenia máte ako by ste vyhrali 5 titulov po sebe... ach ja!
- 17.3.2023 - 22:09
- +4
- Jimmy Tulipan
-
strašne sme sa triasli o vysledok. V polovici zápasu bolo vybavené. Nikto na štadióne nepochyboval o dnešnom víťazstve. Ani vás fanklub ktorý v druhej tretine prestal existovať (pár jedincov to zachraňovalo).
- 17.3.2023 - 22:20
- +25
- Tyna85
- Tak ako určiteeee
- 17.3.2023 - 22:31
- +4
- Mati19
- Vzhľadom na priebeh zápasu dnes ste teda fakt nemali z čoho vyrovnať. Treba byť trochu objektívny. Ešte raz zopakujem nemal som záujem provokovať a napísal som len svoj názor.
- 17.3.2023 - 22:31
- +4
- BlackCrow
- A ty máš vyjadreňá jako šimpaňž z laboratorijá taký už ten domestikovaný čouvieče...
- 17.3.2023 - 22:39
- +4
- VSS Košice
-
- 17.3.2023 - 20:47
- +2
- Wana
- Dnes Košice lepšie. Je na čom stavať, výkon v prvej tretine nebol vôbec zlý, vyvarovať sa vylúčeniam a viac to čistiť pred Kašíkom dá sa s nimi hrať.
Janus neistý, škoda že sme jeho slabší deň nevyužili lepšie.
Na konci to Nitra naopak práveže zvládla, hráči sa postavili za seba, Kašík podrazil Rogoňa preto že si otvoril hubu na Mezeia... Je to dobrý poznatok že sú hráči v sérií a aj za stavu 5-2 sa vedia za seba postaviť...
Dúfam že nás ten záver na zajtra dobre nabudí, lebo dovtedy to bol len balet.
POME NITRA - 17.3.2023 - 20:48
- +11
- blue-311
- Vidis takto som sa na to nepozeral: Myslel som ze sa pripravili o moznost nieco spravit s vysledkom 🤷♂️😀
- 17.3.2023 - 20:49
- +5
- Wana
- tak keď Jožka Baláža poslali na 5min + DKZ za to že sa košícký fín zvalil na zem tak už nebolo veľmi čo riešiť...
Ak mali rozhodcovia iný záber kde bolo Balážove pichnutie vidieť nemám problém sa ospravedlniť, ale z toho čo bolo v TV tak sa fín válal bezdôvodne a neviem z čoho to rozhodcovia posúdili... - 17.3.2023 - 20:52
- +3
- blue-311
- Ja som pichnutie: Nevidel ale nechcem to rozoberat, lebo (logicky) nemame objektivny pohlad.
- 17.3.2023 - 20:55
- 0
- Sunkafit
- ako nech sa zvalil šak kludne ho mohol koncom hokejky trafiť pod chránič...ale ked už za toto je 5+DKZ zbohom hokej
- 17.3.2023 - 20:56
- +4
- Lukash_ke
- Je to tak lebo to nema nic spolocne s hrou. Je to pohyb, ktory neurobis pokial nemas realne umysel nesportovo zasiahnut supera. Intenzita nehra rolu, iba umysel, ktory bol zjavny.
- 17.3.2023 - 21:02
- +22
- hawkie
- Intenzita práveže hrá rolu - je rozdiel, ak ťa to len "ťukne", a keď to ide z plnej sily. Joonu ako hráča nepoznám, či by to chcel prifilmovať. Zároveň, je play-off, tak neočakávam od nikoho nejaké to "fair-play" gesto priznania si, ak tomu náhodou prifilmuje (teraz nemyslím Joonu, skôr všeobecne). Ono sa môže stať aj to, že inštinktívne si posunieš hokejku tak, že pichneš niekoho, a ani si to nevšimneš (podobne, ako keď má hráč vysokú hokejku v xichte protihráča). Lenže hráč si je zodpovedný za svoju hokejku, takže tak no.
Čo sa týka samotného zákroku - ja som sa sústredil na ten záber, ale z tých záberov to neviem jednoznačne vyhodnotiť - to by museli mať hokejky vstavané senzory a celkovo - viacej dát, aby sa to dalo jednoznačne vyhodnotiť (súdí asi mali lepšie zábery, tak hádam to vyhodnotili správne) - 17.3.2023 - 21:08
- +2
- Lukash_ke
- Nehrá rolu intenzita, veď ako rozhodca dokáže posúdiť intenzitu? Z kamier v TV to bolo ťažko posúdiť, ale minimálne v jednom zábere bolo zreteľne vidieť, že sú v súboji, potom Joona zvoľnil a ku koncu Baláž napriahne zľava doprava s knotom na Joonu. Nie je to hokejový pohyb, nie je tam puk, vybavené, tam sa viac skúmať nemusí, aj keď to je prísne, ale proste toto v hokeji nemá miesto a preto nekompromisné pravidlo kvitujem.
- 17.3.2023 - 21:16
- +13
- radopKE
- Joona medzi filmárov rozhodne nepatrí. Asi to musel poriadne pocítiť, keď sa zložil...
- 17.3.2023 - 21:19
- +7
- Sunkafit
- zjavný kde? v TV sa dal vidieť trt akurat tak...a koncom hokejky?...ja viem držať hokejku podotknem
- 17.3.2023 - 21:15
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Sunkafit
- mne je jedno kto tam stojí našich hráčov možem ...pre mna je dolezitý klub ako taký a hokej ktorý chcem vidieť....ked si to tam videl ok gratulujem
- 17.3.2023 - 21:30
- +1
- Odcestovany
- sudcovia pozerali zabery a dotoho volali s videorozhodcom ktory ma isto viacej zaberov, cize ked dali 5+DKZ tak opravnene
- 18.3.2023 - 8:09
- 0
- Wana
- Kto maže ten jede
- 17.3.2023 - 22:20
- 0
- Lukash_ke
- No len keď to preženieš s olejom sa ti spení lebo doňho začne narážať kľukový hriadeľ a vo výsledku ti to nemaže, to bol možno aj adminov prípad 😁🤷♂️
- 17.3.2023 - 22:44
- 0
- Lukash_ke
- Nitraportal čo narobím 😅
- 17.3.2023 - 22:46
- +8
- Tomino
- Tých 5 min dali zato lebo tam ležal jak zastrelený, a keď už išli kukat video, tak tu 5ku museli za niečo dať,
- 17.3.2023 - 21:03
- +1
- Sheva7
- Hluposť 5tka nemusela byť museli tam niečo vidieť-oni maju ine zabery ako v TV
- 17.3.2023 - 21:09
- +6
- Wana
- nech to zverejnia a dajú na DK a keď to bolo vážne nech dajú kľudne Balážovi dištanc... Ale chcem vidieť ten záber z ktorého to posúdili na 5+DKZ lebo zo záberov v televízií to bolo na 2minúty pre válajúceho Fína...
- 17.3.2023 - 21:13
- +7
- ZtrykoSlazoU
- ty sa uz uvolni
alebo si pocongaj na wecku - 17.3.2023 - 21:17
- +22
- Wana
- vy na lazoch si congáte v latríne?
- 17.3.2023 - 21:22
- +1
- Cia
- Podla teba nie je fanusik podstatny mas cudny pohlad na hokej asi ako rozhodcovska komisia
- 17.3.2023 - 23:02
- +1
- Wana
- vidím to rovnako...
- 17.3.2023 - 21:36
- 0
- tulen - kosice
- šunka,šunka: za toto bol niekedy trest v hre a riadne po papuli
- 17.3.2023 - 21:10
- +14
- Sunkafit
- ved kludne ked si to zaslúži...šak ale kludne ho možem trafiť koncom hokejky hentak ked sme v súboji a menusím nikde pichať
- 17.3.2023 - 21:16
- +1
- Miki2308Rj
- Ale prečo soli Rogon "otvoril" hudbu na Mezeia nepovies. Ze ho tam osekaval a kroscekoval.
- 17.3.2023 - 20:51
- +11
- Wana
- Miki je to hokej a pred bránou to bolí... Ja vôbec nekomentujem to prečo si Rogoň otvoril hubu, nehovorím že na to nemal nárok... Mne sa páčila reakcia Kašíka ktorý to Rogoňovi vysvetlil
- 17.3.2023 - 20:54
- +2
- Marek_tky
- Mne sa nepáčila, lebo toto nebolo vysvetlenie - toto bolo vybitie frustrácie na hráčovi súpera, preukaznie nerešpektu voči hráčovi a samému súperovi a navyše nepekná reklama pre klub, za ktorý hraje.
- 17.3.2023 - 21:24
- +27
- hawkie
- Sorry, ale podľa mňa sa to zbytočne rozoberá
. Proste ho fauloval - podrazil - tak za to dostal aj trest. A spravodlivo. Bodka. Áno, bol koniec zápasu, bolo to zbytočné, Libor určo mal nervy, ktoré si neustrážil, ale tak ten hráč len padol na zem, nezranil sa ani nič iného.
Fakt nechápem ľudia, čo vlastne riešite... Nebolo to prvýkrát, deje sa to každý rok, a potom niektorí začnú vyťahovať pseudo-argumenty o nervoch a chýbajúcej pokore a neviem čo ešte (nehovorím, že ty - Marek). Je to proste play-off, tuto sa ide na krv, aj cez zranenia, a určite aj so psychologickými hrami - tie skrátka patria k tomu. Bol to prvý zápas. Uvidíme, ako dlho bude trvať séria, je to ešte otvorené... - 17.3.2023 - 21:40
- +1
- Wana
- ani Nemec nemal pokoru minulú sezónu a láme rekordy v AHL
- 17.3.2023 - 21:46
- +5
- hawkie
- Presne tak
(až pôjde Šimon bomby v NHL, resp. repre, tak ten argument o tom, kde nechal pokoru ešte vytiahnem
)
- 17.3.2023 - 21:49
- 0
- Marek_tky
- Ja len hovorím, aký mám na to ja názor. Ako píšeš play-off je play-off, ide sa cez krv, bolesti zranenia, brnka sa na nervy, nadávky a atď. Len som chcel poukázať, že úmyselné seknutie nie je vybavovanie a “vysvetlenie”, na to sú bitky.
- 17.3.2023 - 21:52
- +7
- hawkie
- Na seknutie si už nepamätám (je možné, že to tam bolo, nerozporujem), na podrazenie si spomínam jednoznačne (a za to Kašík aj dostal náležitý trest).
Na druhej strane, keby je situácia opačná (NR vyhráva a je na koni) a urobí to KE, kritizoval by si ich, alebo by si sa na to pozrel s nadsázkou, ako sa na aktuálnu situáciu pozeráme viacerí z nás - NR fans?
Hej, platí, že na svoj klub je človek (na jednej strane) prísnejší, no na strane druhej mu takéto veci toleruje. A potom "protistrana" to začne vyťahovať. Podobné sa totiž stalo aj v zápase proti Popradu (to bol myslím 2. zápas?), keď Záborský už na konci zápasu hustil do Baláža. NR fans začali hustiť do Záborského, a PP fans to pre zmenu bagatelizovali, že Baláž chcel vystreliť na bránu po odpískaní (bol koniec zápasu). Holt, každý si nájde svoje pre a proti, a argumenty sa nájdu vždy. Gabi98 to podľa mňa zhrnul najlepšie (má tu asi len jeden príspevok, tak si to vieš rýchlo dohľadať
).
Čo tým chcem celým povedať? Asi sme všetcia trošku pokrytci, a vidíme si veľa razy len to svoje, ale tak, sme ľudia no, asi je to v našej DNA... svet sa kvôli tomu nezrúti, a ani chľeba nebude lacnejší
. Zajtra je nový zápas, séria čochvíľa skončí (ja ako fan NR dúfam, že skôr neskôr, než skôr
)
- 17.3.2023 - 22:03
- +4
- FP-lacerta21
- Hmmmm... napadnut zbabelo a zakerne niekoho odzadu ... to je ine vysvetlenie ... a tebe sa to este paci ... !?! 🤪 ... IQ💩
- 17.3.2023 - 21:37
- +4
- Sunkafit
- viac emocii je často krát aj ked sa hrá partičkoví šport a nikto tam neplače lebo je to uplne normálne....ale tu HP geroji prisahám chcú z hokeja urobiť bezkontaktný hnoj...tak dajme im preč chrániče prilby a môžu sa na lade mojkať
- 17.3.2023 - 21:45
- +5
- FP-lacerta21
- Hrajte kontaktne face to face a nie zbabelo odzadu ... ako Kasik ... a potom no problem ... a tebe sa to este paci... 🤮
- 17.3.2023 - 21:55
- +8
- Sunkafit
- kasik
uvedomuješ si že hráči majú chrániče? ano jebol mu bol to faul za 2 minuty to je všetko ten hráč z toho pohladenie nema nijaku ujmu neboj sa
- 17.3.2023 - 22:01
- +3
- Wana
- Kašík na ňom hokejku zlomil
Ty zákerné napadnutie od zadu... Nasraté máš riadne...
- 17.3.2023 - 21:53
- +3
- IGORLIBA
- V pohode,je to play off patri to k tomu az na to nezmyselne v hokeji velmi nebezpecne pichnutie.
- 17.3.2023 - 20:53
- +7
- ZtrykoSlazoU
- rozhodca videl
- 17.3.2023 - 20:58
- +10
- Pukky
- Presne tak. Uplne stačí, že to videl rozhodca. 😎 Horšie by bolo, ak by to videl každý, okrem neho. Pre objektivitu je ale potrebné uviesť, že z televíznych záberov to veľmi jasné nebolo. Na druhej strane aký dôvod za stavu 4:2 by mal náš hráč riskovať vylúčenie za simulovanie. Navyše Baláž ani veľmi neprotestoval, čiže... Vyberte si.
- 17.3.2023 - 21:05
- +9
- IGORLIBA
- V tomto pripade vychadzam z predpokladu ze rozhodcovia ho videli kedze videorozhodca ma k dispozicii viac zaberov,ak to takto posudili asi ho tam videli
- 17.3.2023 - 21:00
- +3
- fabbeN
- V našej sranda lige by som si niečim takým istý nebol. My vždy prekvapíme
- 17.3.2023 - 21:02
- +1
- Wana
- tak nech dajú ten zábez DK na posúdenie a ak bolo pichnutie tak nech Baláž kľudne sedí ďalší zápas... Ak ten záber nemajú tak je to pre mňa len válajúci fin...
- 17.3.2023 - 21:02
- +2
- radopKE
- Daj to do tretice. Neondi sa😂
- 17.3.2023 - 21:21
- +12
- weefoe
- Tak zase prepnutý Mezei "športovo" na konci sa naváža do Chovana, na ktorého mimochodom bola pekná poľovačka.
- 18.3.2023 - 9:54
- +2
- ZtrykoSlazoU
- vsetci do dzezu: zoomer drzi fleky
za mna dobre, sak sme vyhrali
aj ten zaver dobry, az na mezeia, sak je to play off
a tondo kalap hore, bavi sa, vidno ze je to nad nadplan - 17.3.2023 - 20:49
- +14
- wilkinson22
- Tak Košičania podľa vzoru tohoročného play off, dúfam že zajtra budete polovat po hráčoch NR, keď DK nebude reagovať
It's a joke 😉 - 17.3.2023 - 20:50
- 0
- FP-Tommynko
- Nadplan : Gratulacia do Košíc, hráte pekný hokej. Na provokatérov nereagujem, vážim si družbu. Ak ma Nitra vypadnúť tak nech s majstrom z Košíc. Pekný večer
- 17.3.2023 - 20:50
- +27
- mato_ke
- Dik pane za gratuláciu, je umenie ešte vedieť udržať si nadhľad v tejto dobe
- 17.3.2023 - 21:54
- +2
- Jimmy Tulipan
- tá priteplená hokejová družba stále funguje? ach
- 17.3.2023 - 22:25
- +5
- mato_ke
- Čo máš proti? Nechápem veľmi..
- 17.3.2023 - 22:40
- +6
- Jimmy Tulipan
- Že je to chujovina. Druzbu mali a mozno stale maju to uz neviem kedze uz nepôsobim v tych kruhoch, NR s KE vo futbale, tam to malo svoje opodstatnenie a význam + Sparta.
Hokejový to okopirovali a teda nebol som toho nikdy fanúšik. A pozor, tym netvrdim, ze sa fankluby majú na stadionoch mlátiť. Som rád za kultúrne prostredie a nemám problém so žiadnym hosťujúcim fanusikom.
Ale takto sa bratrickovat ako sa to istý čas robilo, kričať v KE na štadióne Nitra. Tak to teda fakt nie. - 17.3.2023 - 22:49
- +2
- Norik
- Nastastie: o tom nerozhodujes ty.
- 17.3.2023 - 23:19
- +13
- ElwisNR
- Gratulujem Košiciam dnes boli lepší.My sme si to pokazili v 2.tretine a skomplikovali zbytočnými oslabeniami dostať 5 gólov a dať iba 2 je zlé a trošku sme už nohami na zemi po hladkom vyradení Popradu.Netreba už tento zápas ďalej riešiť a zajtra vyhrať.
- 17.3.2023 - 20:51
- +1
- Pukky
- Stavjaňova taktika na kúskovanie hry, znepríjemňovanie našej rozohrávky a snaha vyviesť našich z rytmu provokáciami a faulami nevyšla. Vôbec sa mu nečudujem, herne Nitra na našich nemá, ani keby hrali celý zápas presilovku. Každopádne tych posledných 10 minút sa to zvrhlo a našťastie rozhodcovia to dnes zvládli a zápas sa nezvrhol. Zajtra vyhráme ešte vyšším rozdielom.
- 17.3.2023 - 20:51
- +21
- fabbeN
- A celkom mu to vychádza, keď má viac medailí ako Trenčín za posledných 10 rokov
- 17.3.2023 - 21:20
- +6
- yogi
- A preco do toho pchas trencin ??? Tu je debata o nitre a kosiciach..tak skus nieco k tomu..btw mozno keby si sledoval hokej dlhsie by si vedel, ze s touto taktikou zacal prave v tn
- 17.3.2023 - 21:24
- +7
- fabbeN
- Ja ťa len skúšam, či tvoje srdce ešte má farby Trenčína aj počas skončenej sezóny a či sa chytíš
- 17.3.2023 - 21:26
- +5
- yogi
- Sice mam zenu z KE a od 01.04 sa tam stahujeme moje srdce ostane navzdy zlto-cervene..pekny vecer páni 😉
- 17.3.2023 - 21:28
- +2
- radopKE
- Dobre si si vybral. Vieš, čo je dobré😂
- 17.3.2023 - 21:34
- +8
- Lukash_ke
- Aj Mišo Chovan bol taký geroj a žena ho dala do laty už zarezáva za KE 😁
- 17.3.2023 - 21:34
- +6
- Marek_tky
- môžeš fandiť aj 💛❤️ ale aj 🧡🖤
- 17.3.2023 - 21:48
- +2
- ZtrykoSlazoU
- ten datum je idealny
- 17.3.2023 - 21:57
- +4
- Norik
- Ked si ti utieras hubu o Tondu: Preco by si on nemohol o Trencin??
- 17.3.2023 - 21:37
- +1
- yogi
- Cim si “utieram hubu” ???
1. Je to znama vec
2. Ked mu to prinasa vysledky nech to robi
3. Tonda je pan trener
Tak sa ukludni a prestan byt za trapneho - 17.3.2023 - 21:47
- +8
- Norik
- Trapni si tu akurat ty.. : Lebo v muzstve mame samich "solicov".🤪
- 17.3.2023 - 23:21
- +1
- Odcestovany
- gramatYka bratku
- 18.3.2023 - 8:18
- +2
- hawkie
- Nechápem, načo si toto musel vytiahnuť.
Každý normálny a trošku múdrejší hokejový fanúšik (ktorý má aspoň štipku hokejovej a taktickej inteligencie) vie, že Stavjaňa musel naordinovať špecifickú stratégiu, lebo KE má (minimálne papierovo) kvalitnejší tím. NR chýba technickejšia kvalita (má dobrých a šikovných hráčov, ale oproti minulému roku je to určite veľký pokles kvality).
A to, že sa hraje fyzickejší hokej, čo je na tom "solenie" ty kks?.. Vám niektorým riadne kúruje na hlavu.
Zopakujem to, čo som napísal vyššie - je to play-off, ide sa cez bolesť, veľa razy aj na krv. Patria k tomu strkanice, dohrávanie súbojov, fyzické potyčky a roztržky, a v neposlednom rade aj psychologické hry. Je to hokej, tvrdá hra. Toto neni pre baletky a hercov. - 17.3.2023 - 21:43
- +7
- Sunkafit
- čiže odvtedy vám to vlastne zostalo...chápem
- 17.3.2023 - 21:46
- +1
- tik
- Nitra: Jedno pozitívum...Nitra prehrala, ale ukazovala emóciu, štvalo ich, že prehrávajú, chcú vyhrať a bojovať za svoj klub a mesto...
POME NITRA::::: - 17.3.2023 - 20:51
- +12
- pukfan
- Súhlasím, avšak chvalabohu hokej sa hrá na góly, body, víťazstvá, tituly, nie na emócie, tie nestačia.
A tak je to správne, tak to má byť. - 17.3.2023 - 21:41
- +2
- Wana
- ale určite uznáš že bez emócie sa tie góly, body, víťazstvá, tituly získať nedajú
- 17.3.2023 - 21:47
- +1
- Sedko NR
- Dobre
Kto si myslí, že nejakého NR fanúšika po tejto sezóne naštve nejaká prehra alebo rypanie tu na portály, nech sa z toho rýchlo spamätá
Dnes gratulácia do Košíc , tá sila v útoku, to lietanie po ľade a prihrávky jedna báseň, ak chceme nad nad plán budeme musieť zamiešať ovela tvrdší betón na toto, klobúk dole. Škoda len, že sme dnes na Janusa nestrielali už od Kašika, dnes by sme vyhrali 😁
Pome ďalej Nitrička, skúsme nadnad nadplan. - 17.3.2023 - 20:52
- +7
- Sunkafit
- ticho bud!
- 17.3.2023 - 21:00
- 0
- Sedko NR
- Okej 😔
- 17.3.2023 - 21:11
- 0
- Jimmy Tulipan
- Aby ste si ten luzersky pristup obhajili budete mať aj nad nad nadplan?
Snad sa s tymto porazeneckým zmýšľaním stotoznia aj vaši hráči a nebudú to zbytočne komplikovať najúspešnejšiemu klubu na Slovensku. - 17.3.2023 - 22:29
- +8
- Sunkafit
- Po tejto sezone uz nie
- 17.3.2023 - 22:50
- +2
- Sedko NR
- Už je ti dúfam lepšie
- 17.3.2023 - 23:21
- +3
- sloniik
- Chod sa vykakat radsej
- 18.3.2023 - 0:13
- +3
- NZ Hockey
- Neviem čo v tej Nitre učia brankárov ako sekať protihráčov - na jeseň u nás O'Connor teraz Kasik, radšej keby sa na výkony sústredili
- 17.3.2023 - 20:54
- +17
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Bielomodry
- NZ Hockey: A este si zabudol,ze Vam hracov nicime.
- 17.3.2023 - 22:00
- +2
- sloniik
- Mozno, keby prihrávali súperovi, či?
- 18.3.2023 - 0:17
- 0
- BieloModra
- a co tak sa pozriet do vlastnych radov...pytam sa co ste ucili Kosaristana vy?...ci to sa mi len zdalo ze tu branu co prekotil na nasich hracov to bolo len akoze?
- 18.3.2023 - 8:35
- +3
- azzurri
- Nie je o čom
Presne podľa môjho očakávania Košice jasne lepšie lebo toto je úplne iné mužstvo ako impotentný Poprad (ten by vyradil aj Mikuláš aj Prešov)
Košice jasne lepšie kombinačne,rýchlostne atď atď …
Ked sa rozbehli tak naši pomalí obrancovia boli ako kuželky
Okrem náhodných 2 gólov čo sme dali sme smerom do utoku neukázali absolútne nič
Taký Gill,čederle,hrnka,krivošík,solenky … vlastne hrali?
- 17.3.2023 - 20:55
- +8
- TurnerSVK
- cederle nehra nic od kedy prisiel, solensky ma jeden zapas dobry a dalsich 5 nic, krivosik od zaciatku sezony tien tej minulej (nema v utoku buceka), hrnec hra hadam aj zraneny.. tolko k tomu, proste my to musime buducu sezonu prekopat, neni som zvyknuty na tento anti hokej a ani nechcem byt, je to odporne. ale chapem, ze ine hrat momentalne nevieme
- 17.3.2023 - 22:30
- +5
- Bielomokry
- Krivošik je celý život tieň
- 18.3.2023 - 0:20
- +1
- BieloModra
- Prvy zapas je za nami...
KE jasny favorit, ale skusme zabojovat. Hokej dobry, snad zajtra pridame v utoku a vylepsime disciplinu. Oslabenia uberaju na silach a muzstvo co ich vie vyuzit nas vytresta.
Chcela by som vas poziadat, aby sa diskusie niesli v normalnom style, lebo sa tu niektori spravate ako honelnici a nie ako fanusikovia svojich timov ... - 17.3.2023 - 20:55
- +10
- sloniik
- Dnes som bol ma dvoch miestach. Na ztp super ludia, kusok dalej ludia co druhemu synkovi ukazovali kiskishanba. Asi ako vsade, len si asi vyberajme, kde to je vhodne.
- 18.3.2023 - 0:01
- +3
- BieloModra
- Suhlas
- 18.3.2023 - 8:38
- 0
- gabi98
- Jarito, čo to bolo dnes v tej bránke?
Ešte skôr ako sa tu spustí "shitstorm" na správanie sa nitrianskych hráčov. Keby som bol ich fanúšik, tak by ma dosť štvalo, keby to dávali bez emócií. Odo mňa majú pochvalu.
Na druhej strane pochvala KE hráčom, že sa nedali vyprovokovať.
Celkom dobrá atmosféra na zápase. Palec hore!
Bol som zvedavý na výkon KE po dlhšej prestávke. Na prvý zápas po pauze, celkom fajn. - 17.3.2023 - 20:56
- +21
- Wana
- presne tak isto to vidím aj ja... Keby tento zápas dohrajú posledné 2-3 minúty bez emocie tak by tak začal aj ďalší zápas...
- 17.3.2023 - 20:59
- +2
- MackoPu
- Pochvala ? By si videl to coro moro, keby to spravil niekto im. A to este boli odpustene zo dva chrapunske Mezeiove fauly v posl.minutach. To by bolo v lajfke nablito nie iba 4x viac oproti druhemu zapasu.
- 17.3.2023 - 21:00
- +24
- blue-311
- Dalsi : Placko a svetlonos na scene 😀
- 17.3.2023 - 21:02
- +12
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- sloniik
- Podla mna sa tak aj vola
- 17.3.2023 - 21:16
- +3
- Sedko NR
- Bliješ posledné roky viac ako všetci NR fanúšikovia dokopy, hlavne čo sa nás týka teda , musel ti niekto riadne ublížiť a je mi to naozaj luto 😔
- 17.3.2023 - 21:15
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- sloniik
- Tebe naozaj nie je trapne sa v nasich diskusiach ukazat iba, ked Nitra prehra? Zelam ti mat stastnejsi zivot.
- 17.3.2023 - 21:15
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Kamzík18
- A strihači videí by sa nezastavili 😀
- 17.3.2023 - 21:28
- 0
- sloniik
- 3:0 a uz idete na titul v marci.
- 18.3.2023 - 0:03
- +3
- miro-nr
- MackoPu: Vždy ma dojíma ako sa o Nitriansky hokej zaujímaš oveľa viac ako o trenčiansky.
Ty si prisambohu náš najlepší externý fanúšik ! - 18.3.2023 - 8:42
- +1
- matus93
- V zasade áno, ale mezei si to na chovana mohol odpustiť
.. sme naspäť v prevádzkovej teplote .. už aj janus tým chyteným nájazdom sa dostal naspäť .. zajtra pridať další bod a uvidíme, co sa bude diať v Nitre ..
- 17.3.2023 - 21:01
- +2
- Sunkafit
- klobuk dole...všetko bolo v rámci normy
- 17.3.2023 - 21:05
- 0
- counter
- Tak k tej prvej tretine , KE boli ešte na sústredení v Tatrách. A k tomu záveru ťa trošku pripravím , my chceme hrať hokej a nie pichať , podrážať , šermovať atď.
Snáď sa to nezvrhne ako v BB.
Bude to ťažká séria, ale keď sa pec zohreje ako má tak len tak neschladne.
Zápas ináč v niektorých fázach až elmi pozeraťeľný. - 17.3.2023 - 20:58
- +4
- V_S_Z
- Prvú tretinu hrala Nitra veľmi umne ale bolo jasné, že 60 minút to neudržia, od druhej tretiny sme vysoko a dôrazne napádali, Nitra začala mať problém so založením útoku a to aj rozhodlo
- 17.3.2023 - 20:59
- +6
- Sunkafit
- hlavne ste vozili puk individualne do sformovanej obrany-ktorá sa v našom podaní uplne udržať bez chyby nedá...ked ste začali kombinovať bol to náš koniec
- 17.3.2023 - 21:07
- +1
- sloniik
- Dnes Kosice lepsie. Nasi musia viac utocit.
Sudi, no nic radsej, dnes faulovali oba timy.
Atmo a ludia v steelke super. - 17.3.2023 - 20:59
- 0
- Odcestovany
- Čo je Nitra čo je Nitra to fakt ste si mysleli že v tejto sérii niečo uhrate? maximálne jeden zápas aj to kvôli tomu aby sa zarobilo na vstupnom to čo ste predviedli na konci zápasu to neni vaša tvár ukludnite sa hlavne Kasik nech si zoberie prášky lebo to úplne nezvládol
To isté Gajdoš ten čo tam predviedol na konci , jeho si ešte určite niekto odchyti
hrajte prosim svoj hokej a nehrajte sa na Bansku lebo nemáte na to hráčov - 17.3.2023 - 21:00
- +5
- blue-311
- Ne: Plac
- 17.3.2023 - 21:01
- +7
- FP-Tommynko
- Počkaj…je po prvom zápase a ty spomínaš sériu? WTF
- 17.3.2023 - 21:05
- +4
- Sunkafit
- chod do školky
- 17.3.2023 - 21:08
- +5
- Bielomodry
- Odcestovany: Aj Ty chces byt silou mocou,za dilina?
- 17.3.2023 - 21:18
- +2
- Odcestovany
- dovod? na konci jasny vysledok a niektorym vasim hracom prepne hned v prvom zapase namiesto toho aby sa zacali pripravovat na dalsi. na co je toto dobre, nikdy ste nehrali zakerne respektive nikdy si nerobili zakernost, Balaz seknutie do slabin, Gajdos zbytocny kroscek do boku po odpiskani, Kasik po gole zbytocne podrazenie. toto nieste vy. ukludnite sa je len 1:0 a zajtra dalsi zapas.
- 17.3.2023 - 21:31
- +4
- Wana
- Seknutie do slabín... Zemrem
- 17.3.2023 - 21:32
- +5
- Norik
- No ved co cakas od : (rozum) odcestovany. 😀
- 17.3.2023 - 21:39
- +3
- Cia
- Vidno ze moc o hokeji nevies aj kluby z NHL sa takto pripravuju na dalsi zapas
- 17.3.2023 - 23:11
- 0
- Ondro_RedWings
- Svoje si si nakadil a teraz môžeš odcestovať ešte ďalej. Serus
- 17.3.2023 - 22:22
- +1
- fabbeN
- Gratulujem Košice, dnes úplne zaslúžene. Škoda, že sa na konci zápasu zvrhla tá livka, vyzeralo to fakt na netradične korektnú diskusiu.
Fero Gajdoš - skvelý výkon, kiežby si obrancovia z teba brali príklad.
Dnes nás “tím dochôdcov” prekorčuloval na tom letisku. Ťažko sme zachytávali tie ich útoky, keď dostali puk do jazdy. Snáď to tréneri nejako vyriešia a zajtra odohráme lepších 60 minút.
- 17.3.2023 - 21:01
- +3
- Sunkafit
- škoda že korčulovanie nám išlo iba ked sme hrali nas najlepší hokej asi tak 10 zápasov....to už nenakopneme treba len bojovať
- 17.3.2023 - 21:20
- +1
- fabbeN
- My už sme si svoje 10 zápasové playoff užili, teraz si môžeme vyložiť nohy a sledovať nadstavbu nadplánu
- 17.3.2023 - 21:24
- +1
- fabbeN
- Napísal som to ako tatar. Nevadí hádam sa všetci pochopíme
- 17.3.2023 - 21:29
- 0
- FP-lacerta21
- Ono sa to zvrhlo hlavne na lade, kde to v hlavach nezvladli hraci Nitry ... a pri tom zbytocneeee ... no sense...
- 17.3.2023 - 21:45
- +4
- fanke27
- Super Košice ! Nitra si ani neprdla, ledva prešli cez našu modrú.
Úbohý výkon Nitry, úbohé ataky na konci.
Za mňa osobne bezdvôvodný atak Mezeia ako kapitána na kapitána Chovana, ďalšia úbohosť. Len na to ste sa dnes zmohli.
A Jaro Janus len ukázal, že je najlepší brankár ligy, ešte je aj najempatickejší. Sa zľutoval nad úbohosťou Nitry a im pustil aspoň dva góly.
Zajtra ešte pridať na dôraze a Ferenc nech odkrúti každému hlavu, kto bude atakovať bezdôvodne najlepších hráčov. Pochopím ak vyplynú tvrdé strety z hry ale toto bola úbohá frustrácia Nitry - 17.3.2023 - 21:06
- +25
- Pukky
- Nie, my musíme hrať hokej. To je cesta k víťazstvám. Nitra vedome provokuje, pretože inú cestu k víťazstvu nemá. Ak sa necháme vyprovokovať, môžme mať v sérii problémy. Ak budeme hrať hokej, nitra nemá šancu. A na posudzovanie zákrokov sú tu rozhodcovia, je to ich parketa. Nie Ferencova. Ten nech striela góly.
- 17.3.2023 - 21:12
- +8
- Lukash_ke
- Mohol si si najprv dať kolečko okolo bloku a písať až potom. Úplne zbytočne.
- 17.3.2023 - 21:18
- +24
- Urpiner17
- Ale do istej miery ma pravdu
- 17.3.2023 - 22:17
- +3
- fanke27
- Nemohol a ani si nedám.
Opakujem, ak niekto podá podpriemerný výkon, tak si za to môže sám, na konci by sa mal nakopnúť k niečomu herne, alebo nejakou tvrdou no fér hrou, niečím hokejovým ale pichnutie do hrča, krošček mimo hru, atak Mezeia na Chovana atd.. to bola čisto frustrácia hráčov Nitry a bezdôvodné ataky.
Ja mám rád aj tvrdú hru ale ak sa hraje tvrdo a fér.
Nevidím nič tvrdé a ani fér na tom, že niekto pichne úmyselne hokejkou protihráča alebo kapitán Mezei bez úcty k druhému kapitánovi ho bezdovodne napadne…
Takže bez tvojho odporúčaného kolečka, opakujem bolo to ÚBOHÉ zo strany Nitry - 18.3.2023 - 10:01
- +5
- deimos9
- Neviem uplne na co je toto dobre. Vyhrali sme, tesme sa. Zajtra novy den s dufajme este lepsim vysledkom.
- 17.3.2023 - 21:26
- +8
- ZtrykoSlazoU
- vidim ze aj inteleguani sa opustaju
- 17.3.2023 - 21:33
- +5
- Dejvid7
- No nic vyplakal si sa a mozes ist..
- 17.3.2023 - 21:59
- +4
- Maťo NR
- tak Ferenc,nech každemu odkrúti hlavu,ty frustrovaný inteligent😁
- 17.3.2023 - 22:27
- +7
- Cia
- Sklamanie obaja brankari pod90% rozhodcovia ked uz videli to pichnutie komisia by mala zverejnit ten zaber tak ako vcerajsi neoff side vo ZV bolo by to fer voci fanusikom SK hokeja a urcite by to pomohlo v nahlade na rozhodcov malo by to byt prvym zaujmom ich komisie lebo nemaju dobre meno toto by urcite pomohlo a mozno aj uskodilo ked ten faul tam nebol jasne vidiet alebo ten off side vobec neposudzovali
- 17.3.2023 - 21:06
- +2
- Prima
- Košice vyhrali zaslúžene. Ja ich tipujem na majstra. Hrajú len toľko koľko potrebujú .
- 17.3.2023 - 21:07
- +5
- Maťo NR
- Ale zas nerob z nich Bohov
- 17.3.2023 - 22:28
- +3
- BlackCrow
- nehaj ho azapád !
- 18.3.2023 - 10:09
- 0
- wedro
- Zle sa to číta čoooo 😊
Dobre píše 👌
Takzetak® - 18.3.2023 - 10:16
- 0
- axxel
- Celkom pekny zapas ... dnes to Nitra skusila hokejovo, nevyslo ... som zvedavy s cim pridu zajtra, cakam, ze budu hrat viac fyzicky ako dnes ... ale tak presilovky nam celkom idu, jednu dve snad vyuzijeme ... najvacsi problem mali s rychlostou nasich starcov ked dostali puk do jazdy, tam to uz tazko potom chytali ... na toto bude musiet nieco Tondo vymysliet ... chce to este trochu viac rozhodit Kasika a ono to pojde
- 17.3.2023 - 21:10
- +5
- Sunkafit
- toto bolo maximum....Kašika ste rozhadzovali dosť neustale atakovanie brankoviska...verím že pred vlastnou branou budeme tvrdší inak to nepojde
- 17.3.2023 - 21:23
- +5
- axxel
- S tvrdostou suhlasim, musite hrat tvrdsie pred vlastnym brankarom .. trochu problem je, ze mame trochu viac hracov co vedia s pukom nieco vymysliet ako Poprad ... tam ste to mali jednoduchsie
- 17.3.2023 - 21:51
- +2
- Sunkafit
- pohyb je zaklad a ten iný nebude...hra bude podobná...čo už..musíme hrať fyzicky a to je velmi náročné kedže ste fyzicky väčší + slabší pohyb a sme v začarovanom kruhu ktorý sa nedá odrbať
- 17.3.2023 - 22:05
- 0
- Lukash_ke
- Ja som hlavne dnes a celkovo ku koncu ZČ videl také Košice, na aké som bol zvyknutý cca 10 rokov dozadu a to ma teší najviac. Nitra ešte bude kusať, ale to nás v prípade postupu môže len posilniť do ďalších bojov (ak sa nezraníme alebo neodídeme kondične).
Inak Bertyho prínos v PO sa znova preukazuje. Janusa vôbec neviním, deň blbec, celú sezónu to hasí za tím, teraz mu to chalani oplatili. Aj to vytiahol veľmi dôležitý zákrok pri nájazde NR hráča.
Atmosféra na parádu, hokej na parádu aj vďaka NR. Som fakt rád, že sme po tej pauze nezaváhali. - 17.3.2023 - 21:11
- +18
- Sunkafit
- podpis
- 17.3.2023 - 21:23
- +1
- radopKE
- Žena do mňa po 1.tretine podpichla:"Ta čo že Košice prehrávajú". Ja jej na to:"Kľud moja. Valec sa rozbehne." 😁 Tá prestávka bola na začiatku cítiť a ešte keď si k tomu vybral Jaro svoj deň, skorosenzácia bola na svete. Na pár minút. Som rád, že sa v podstate hralo fér, nie ako BB-SNV. Na konci trošku vytiekli nervy, ale to k hokeju patrí. Zajtra to bude iný zápas, ale verím, že na zápasy 2:0 pre nás.
- 17.3.2023 - 21:14
- +10
- fabbeN
- Super zhodnotené
- 17.3.2023 - 21:17
- +2
- sloniik
- Poc na pivo sak
ak pred zapasom ta zena pusci ci?
- 18.3.2023 - 0:20
- +1
- sebareflexia
- 1. tretina fantastická. V tej 2. typicky tragická obrana na čele s Vitálošom a Greenom (nech sa na mňa nikto nehnevá). V 3. sa hra možno trochu vyrovnala, keďže Košiciam stačilo dohrať zápas bez zranení. Balážov samostatný únik mohol trošku zdramatizovať zápas. Záver - dnes zaslúžená gratulácia do Košíc. Zajtra čakám podobný priebeh.
- 17.3.2023 - 21:15
- +1
- poseidon
- Nitra nez nároku, svojich pár minút slávy si užila v prvej tretine, potom obrovský tlak Košíc, čo tím ako Nitra nemal šancu ustáť, v závere klasické špinavosti, nervozita a fauly plačkov spod Zobora - čo (okrem tých zákerností) ale k playoff patrí.
- 17.3.2023 - 21:20
- +15
- poseidon
- Ja som ho videl v iných zápasoch, dnes nebol plačko. Ale všeobecnú povesť najväčších plačkov na svk majú Nitrania, o tom asi žiadna…
- 17.3.2023 - 21:29
- +15
- poseidon
- Ďakujem. Nabudúce si dám pozor.
- 17.3.2023 - 21:55
- +1
- Fandimhokeju
- Môžem použiť aj tvar nitriančiansky? Lepšie je nitrančiansky? Či ako? Lebo sa zamotávam. Asi sa opýtam Sibyli Myslovičovej.
- 17.3.2023 - 22:10
- +1
- Sunkafit
- Ona klame pozor
- 17.3.2023 - 22:23
- 0
- Fandimhokeju
- Ospravedlňujem sa pani Mislovičovej za skomolenie jej mena.
- 17.3.2023 - 22:23
- 0
- Cia
- Spisovne Nitrania ale moze sa pouzivat nazov skupiny v urcitej oblasti takze vy Nitrancania u nas sa pouziva Trogari mozem vas tak nazyvat?
- 17.3.2023 - 23:22
- 0
- Bielomodry
- Poseidon: Tesi Nas,ked sme plackovia,to je ono..A treba sa dosrat Kosicanom do hlav,skusit treba vsetko
- 17.3.2023 - 21:55
- +1
- poseidon
- Treba. Aj konštatujem že “dostať sa do hláv” vyvolávať šarvátky, nervozitu - je súčasť playoff. Máte na to ešte cca 3 zápasy. Potom Vám končí sezóna.
- 17.3.2023 - 21:58
- +2
- Fandimhokeju
- Dosrať?
- 18.3.2023 - 0:35
- +1
- pukfan
- Vsimol som si, v tvojom nebolo absolutne nic neslusne a neeticke. Ale kasli na to, admini su vacsinou fans Nitry, tak asi im tecu nervy…
- 17.3.2023 - 22:03
- +19
- hawkie
- Máme na toto aj dôkaz? Resp. inak sa opýtam (lebo príspevky zväčša mažú moderátori) - kto sú tu vlastne moderátori?
- 17.3.2023 - 22:10
- +1
- pukfan
- Nepatrim k tym co si screenuju komenty, ale poseidon nenapisal nic zle; pride mi to naozaj ubohe ak toto niekto zmazal, ja neviem aky je rozdiel medzi adminom a moderatorom, kazdopadne toto musel niekto co asi nezvlada prehru Nitry.
- 17.3.2023 - 22:14
- +10
- hawkie
- To s tým "dôkazom" som nemyslel práve na Poseidonov príspevok (ten si matne pamätám, že to síce bola taká podpásovka, ktorá NR fans isto nasrdila, ale inač asi v pohode - prirovnal by som to možno trošku k príspevku od Gta98 - subjektívne, niektorých to nasrdí, ale v zásade to pravidlá neporušuje).
Mňa skôr zaujímala tá druhá časť výroku, že admini sú väčšinou fans NR - že či na toto existuje dôkaz. A to, že Pali Rajtar (ak teda dobre viem?) je z NR ešte neznamená, že si nevie držať patričný odstup (hoci on je šéfredaktor, takže na moderovanie diskusií asi moc času nemá...) - 17.3.2023 - 22:19
- 0
- hawkie
- Ok, teraz je tam ten príspevok. "nervozita a fauly plačkov spod Zobora" - toto sa dá vnímať ako celkom provokatívne, no budiž
- 17.3.2023 - 22:56
- +1
- poseidon
- Hawkie: Pripúšťam slovo plačkov..provokáciou by som to ale nenazval, naozaj máte/majú Vaši na slovensku takúto povesť. Zvyšok je absolútne ok vzhľadom na záver zápasu.
- 17.3.2023 - 23:16
- +3
- hawkie
- Re: (asi sa teraz trošku opustím.. je skoro 0:30, ako toto píšem, takže už mozog nefunguje na 100%)
Pozri nerozporujem. Ale aj tak to považujem za také to zaužívané otrepané klišé. Lebo to robia všetcia (áno, aj fanúšikovia SBA, stačí mi spomenúť si na diskusie spred roka). Hej, Nitrančanom to asi nejako zostalo, lebo ich je tu asi najviacej aktívnych diskutujúcich (pri čom kľúčové je slovo "asi" - je to len môj odhad).
Skrátka, vyplakávajú naprosto všetci. Len keď je to tá "milovaná/nenávidená" Nitra, tak to treba aj nahlas pomenovať, všakáno?
Alebo teda, konštruktívna kritika a poukazovanie na niečo, čo sa ľuďom nepáči, je automaticky vyplakávanie? Teda, aby sme boli v obraze - v čom konkrétne sme fans NR vyplakávali po tomto zápase? To, že sa vyššie diskutuje o tom pichnutí Baláža je podľa mňa legitímna vec - vymieňame si názory a postrehy, na tom nie je nič zlého. Alebo na inú tému - keď sa poukazuje na to, že súdí pískajú v globále zle, a veľakrát teda veľmi zle, je vyplakávanie? Dožadovanie sa kvalitnejšieho pískania je vyplakávanie?
Áno, diskutujeme, a to teda veľa. Huba sa nám nezavrie, ale to ešte neznamená, že je to vyplakávanie.
Ešte úplne na off-topic - dneska sa ten dvojaký meter (fanúšikov hokeja) zjavne potvrdilo, keď sa NR hráčom vyčítalo, že na konci stratili nervy, a rozoberá a rieši sa to tu pomaly tak intenzívne, ako keby mali dostať viacerí dištanc alebo ja fakt neviem čo... Keď to robia hráči z ostatných klubov, tak je to teda OK, hej? Akože, už si zvykám, že si tú kritiku zlízame pomaly zo všetkých strán (samozrejme, vždy zopár individualít z každého tábora), a z nejakého dôvodu nám dávajú za vinu pomaly všetko (tam je viacero faktorov, ale asi sa spojili viaceré dokopy). Čo už no.
A úplne na záver - úplne inak by ten Tvoj pôvodný post vyznel, keby si tam to "vyplakávanie" nespomenul (slobodne to považuj ako uznáš za vhodné). Podľa mňa je to určite (minimálne) narážka, a podľa mňa si to nenapísal len tak, chcel si si rypnúť, verím tomu.
Ono, kľudne to rob, ale "keď rozdávaš rany, nauč sa ich aj prijať" - teda keď niekto bude kritizovať (podpásovkársky) tvoj klub (SBA, áno?), tak sa potom nečuduj prosím pekne (nejdem tu vytiahnuť teraz nič konkrétne, hoci by som mal minimálne 3 veci, ktoré by sadli jak riť na šerbeľ)
- 18.3.2023 - 0:34
- +5
- Captain
- Nevysvetlil si prečo mažu slušne komenty a nitrianskych provokaterov nemažu, asi to bude nitraportal
- 18.3.2023 - 8:29
- +3
- hawkie
- Hehe, pekná otočka
. Lenže som reagoval pod príspevkom Poseidona, a ten sa týkal jeho vyjadrenia okolo "plačkov"
Mazanie/pretriedenie komentov ti nemám ako dokladovať a vysvetliť vzhľadom k tomu, že neviem, kto každý je moderátor/admin. K Poseidonovmu pôvodnému príspevku som sa vyjadril - z môjho pohľadu ok, nemusí sa mazať, ale že mal provokatívny charakter, tak za tým si stojím.
Cit.: "V diskusii sú tiež neprijateľné: provokácie, urážky a zosmiešňovanie iných užívateľov, ale aj ľudí mimo diskusie.. Neradi vidíme: konšpiračné teórie, nepodložené obvinenia, zavádzajúce informácie a ohováranie." - 18.3.2023 - 10:07
- +3
- miro-nr
- Veď ti nikto nebráni založiť si vlastný potratportal a ako Capital tam môžeš byť admin
- 18.3.2023 - 16:11
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Captain
- Ďakujem adminovi že presne ukazal to o čom sa tu bavime, osobny utok na mňa od provokatera nitriansky moderatorko necha ale moju odpoveď zmaže
- 18.3.2023 - 16:50
- +1
- BieloModra
- Nasi hokejisti, treneri, a cely realizacni tim su taky isty mancaft ako kosicky...ziadni plackovia z NR a co sa provokacii v diskusii tyka, tam sme si dali remizku
- 17.3.2023 - 22:22
- +2
- BieloModra
- Realizacny
- 17.3.2023 - 22:44
- 0
- yogi
- V klude..mne zmazali uplne obycajny koment o Tondovi-soličovi, ale vsetky invektivy a urazky na mna nechali..pohoda 😉
- 18.3.2023 - 8:52
- +2
- rijko
- Svet to ma tak nejak v sebe,ze chranit sa maju vseobecne ti...no,ini by som povedal.
- 18.3.2023 - 11:57
- +1
- MackoPu
- Nova doba. Osobne utoky su tu uz dlho tolerovane.
- 18.3.2023 - 13:15
- +1
- miro-nr
- Ty o tom vieš svoje, však!
- 18.3.2023 - 16:12
- 0
- Bielomodry
- Uz sa patri,aby mali Kosice uspech po dlhych rokoch..
- 17.3.2023 - 21:24
- +3
- VSS Košice
- 1/12
- 17.3.2023 - 21:26
- +1
- Wana
- Máme viac 3/15
- 17.3.2023 - 21:29
- +3
- VSS Košice
- a napriek tomu sme blizsie k titulu
- 18.3.2023 - 10:05
- +1
- hello, havarju
- Gratulujem favoritky KS! Dnes ste to dali.
A k našim? Nevadí, treba bojovať! - 17.3.2023 - 21:26
- +1
- Marek_tky
- Chválim obrancu Gajdoša z Nitry. Veľmi dobrý výkon.
- 17.3.2023 - 21:26
- +5
- ZtrykoSlazoU
- toho nemam v hladaciku
iba gajdos, balaz a tvrdon - 17.3.2023 - 21:53
- 0
- fabbeN
- Ale Trto je za troch
- 17.3.2023 - 21:58
- +1
- Sunkafit
- Gajdoš nie ostatných ti dávam
- 17.3.2023 - 22:05
- +1
- ZtrykoSlazoU
- bud bude po mojom, alebo rusim druzbu...
- 17.3.2023 - 22:24
- 0
- Bielomodry
- Tak rusime druzbu
- 17.3.2023 - 22:31
- 0
- Sunkafit
- Ja ju nemam!!
- 17.3.2023 - 22:32
- 0
- BieloModra
- Nie, nie su
- 17.3.2023 - 21:55
- 0
- hawkie
- Pre juniorov? Vieme
, neni to žiadna novinka...
- 17.3.2023 - 21:51
- +2
- Marek_tky
- Ou, to podpichnutie teraz bolelo.
- 18.3.2023 - 8:07
- +1
- hawkie
- Sorry, toto nebolo osobné
- 18.3.2023 - 15:07
- 0
- Marek_tky
- osobná nebude ani vaša ďalšia prehra dnes
(mám ku tebe rešpekt, len ťa podpichujem) - 18.3.2023 - 15:23
- 0
- hawkie
-
- 18.3.2023 - 17:19
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- DENISO6
- Corgi doma sa kľudne rozprávaj po maďarsky ako si zvyknutý ale aspoň tu skús po Slovensky
- 17.3.2023 - 21:40
- +5
- Corgi77
- zbytočne.
- 17.3.2023 - 21:45
- +1
- Sunkafit
- Nahodou celkom dobre ta dal
- 17.3.2023 - 22:24
- +2
- Render 77 Nr
- Denis zaujímavé že na štadióne vašom Ti nevadí ze skandujete madarsky.
- 17.3.2023 - 22:14
- +2
- Wana
- Nevadí mu to lebo tam nechodí... Toľko k fanúšikovi Trenčína
- 17.3.2023 - 22:22
- +1
- obyvatelNZ
- To len zdravia fanúšikov NZ
. Možno aj NR
- 17.3.2023 - 22:41
- +2
- Render 77 Nr
- Kamo oni to majú v krvi zato im ide tak dobre Maďarčina.
- 18.3.2023 - 10:32
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Norik
- Vylucenie Gajdosa na konci?? To co bolo?? : Kolko krat sa cisti pred brankarom a nevylucuje sa.
A pichnutie balaza?? Ak to bolo take jasne, neboli by pasikavy pri videu tak dlho.
Osobne si myslim, ze to nevideli a dali len na pocit a herecky vykon fina.
Ale na druhu stranu (aby som len chyby voci nitre nevidel):
Bartanus nemal byt vyluceny a Mezei na konci ano.
Seria je asi najjednotnacnejsia. Je tam velky nepomer kvality.
My mozme Kosice porazit, ale nie 4x.
Myslim v tejto sezone.
Aspon "prelustrujeme" hracov na buducu sezonu. A vyberieme kvalitu. - 17.3.2023 - 21:33
- +3
- Sunkafit
- doma hadam dačo dáme treba si to užiť a tešiť sa na dalšiu sezonu...a já sa teším lebo verím že budú zmeny....vela
- 17.3.2023 - 21:41
- +2
- hawkie
- Čistenie je v pohode, treba to robiť, ale čistejším spôsobom (krosček je na 2 minúty
).
- 17.3.2023 - 21:47
- +3
- m4tuss7
- je rozdiel čistiť a kroščekovať pod rebrá dosť hnusným spôsobom
- 17.3.2023 - 21:52
- +4
- Dzunkes
- 5:2
5:2
🤔 - 17.3.2023 - 21:34
- +2
- 1925
- 0:1
0:1
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 - 17.3.2023 - 23:57
- +2
- AzraeI
- No dnes 1. tretina bola este reminiscenciou na seriu s PP (tabula v steelke ukazovala 1 strelu NR, appka ukazuje 4 strely), ale potom uz sa k slovu dostala kvalita.
Prekvapil Janus, ale hadam si vybral den blbec a bude to OK.
Co dodat, dufam, ze Kosice pojdu daleko. - 17.3.2023 - 21:37
- +4
- gta98
- Vyjadrim sa aj ja, kedze som dnesny zapas sledoval. A nepreprekvapil ma nicim, cakal som, ze Kosice sa rozbehnu pomalsie a zapas zvladnu. Akurat na konci zapasu som si spomenul na klasicku Nitru. Ked prehrava, zacinaju spinavosti, pichania, sekania, krocseky do hlavy, do leziacich hracov, podrazenia, atd.. uzite si Kosicania
samozrejme, aj ked je to pravda, riskujem, ze svojim nepopularnym nazorom budem zase tercom urazok a mozneho mazania, budem bojovat dalej za spravodlivost a slusnost. Hovori sa, ze s teroristami sa nevyjednava a s hlupakmi sa nediskutuje. Skuste diskutovat s vymetencami z "ultras" Spartaka alebo Slovanu. Pochodite tak isto ako pri diskusii s Nitranmi, zbytocne sa snazit, Jozko Balaz predsa neumyselne a len trosku pohladil Fina, zato simulay spadol na lad..
bavi ma ta primitivnost a budem na nu poukazovat, kym ma nedate "dolu" na tomto nitraportali
- 17.3.2023 - 21:37
- +24
- LenTak93
- Gta98, keby si sa nevyjadril, tak by sme zjavne o nič neprišli. Určite tam boli veci, ktoré k hokeju nepatria, ale ozaj toto je vec, ktorá ťa dnes najviac zaujala?
Zbytočne si si do nich kopol. - 17.3.2023 - 21:41
- +16
- fabbeN
- Pokiaľ tie "špinavosti" budú každoročne stačiť na florbalový klub z Popradu, tak nech v tom kľudne pokračujú chalani. A to je na dnes k tebe asi všetko, hodinu sa mi nechce čakať na tvoj ďalší výlev.
- 17.3.2023 - 21:42
- +4
- Sunkafit
- primitív nemože poukazovať na primitívnosť a tam je celá pointa a hodnota
- 17.3.2023 - 21:48
- +4
- BieloModra
- Bezis tomu dost oproti
- 17.3.2023 - 21:56
- +3
- Bielomodry
- Gta98: Chybal si,cakal som,ze uz das pokoj,skoda..
- 17.3.2023 - 21:57
- +2
- Sedko NR
- Bojovník za spravodlivosť a slušnosť 😂
Ty slušnosť, že si si neodpustil, že vždy hráme takto na konci aj keď to nie je pravda. Ty spravodlivosť, nevravel si, že už sa k nám luzrom nebudeš vyjadrovať ? Ozaj si taký primitívny ? - 17.3.2023 - 23:27
- +2
- AzraeI
- Navnada.
- 17.3.2023 - 21:42
- 0
- Pukky
- Tak sa chytajú sponzori dovoleniek ( a iných iek) majiteľov stávkových spoločností.
- 17.3.2023 - 21:51
- 0
- Cylo24
- V podstate mas pravdu, ale ten kurz bol darcek. V Nitre su pre hokej zapaleni a robia to solidne, ale v tejto serii podla mna neuhraju ani zapas.
- 18.3.2023 - 0:42
- +4
- mato_ke
- Dúfam že si tým pádom prisolil aspoň za 200
- 17.3.2023 - 22:10
- 0
- Cylo24
- Trafil si na euro presne 🙂
- 18.3.2023 - 0:37
- +2
- mato_ke
-
to ma teší.
Keď nielen reči ale aj skutky, gratulujem. - včera - 16:44
- 0
- Vojto83
- Dnes sa ukázalo, co bolo veľmi pravdepodobné už pred touto sériou. Košický stroj sa po zlom úvode základnej časti naplno rozbehol. Maju skvelý káder, len potrebovali čas, kým si vsetko sadlo. Co sa týka Nitry,oni fakt môžu len prekvapiť a užívať si štvrťfinále. Počas sezóny vyslovene vstali z mŕtvych. Aj keď ja som vždy vravel, že to tak bude. To miesto v tabuľke absolutne nezodpovedalo možnostiam kádra. Prišiel spasiteľ Tondo a Nitra je späť. Aj keď asi nemá silu, aby Košice vyradila, každopádne s nimi bude hrať minimálne 2X doma. Fanúšikovia sa majú na čo tešiť a som si istý, že aj keby bolo po zajtrajsku 0:2, u nich doma sa zabavia a užijú si to. V rovnakej pozícii sme mohli byť my proti Slovanu. Co by sme dali za to, aby sme sa mohli zase stretnúť, výpredaj zimak a zakričať si. Nás to možno čaká v ďalšej sezóne. Nech si to v Nitre užijú za akéhokoľvek stavu. Boli na dne, dokázali sa neskutočne zdvihnúť. Musela to byť ťažká psychická deka. Od hráčov, cez vedenie, až po fanúšikov. Lebo co ak by... Ale zvládli to. Toto je odmena.
- 17.3.2023 - 21:51
- +25
- Wana
- Dakujeme bratino
- 17.3.2023 - 21:55
- 0
- Bielomodry
- Vojto83: Pekne a spravne si to napisal.A tu opat raz Nitranska fraza,presne potom ,co si napisal.Sedi to ,ako serbel na rit:NADPLÁN..Nech to dopanne,ako kolvel,najdolezitejsie sme chvalabohu zvladli,vdaka Trenerovi a Kasikovi..Zaco ,velka vdaka.Teraz je dolezite,nech si to uvedomia,aj Nasi hraci,proste bud to vyjde,alebo nie..Proste si to uzivat,aj pre Najlepsich NR fans,ktory si to zasluzia,za celorocnu podporu..Kde,som presvedceny,ze vela fans,pri tej situacii,v akej sme boli,by nechodili v takom pocte..Takze,chlapci uzivajte a hlavne-BAVTE SA HOKEJOM..
- 17.3.2023 - 22:08
- +5
- Rolba
- Pollock dnes zaslúžene hráč zápasu, ale dobre hrali všetci dobre od tej druhej tretiny. Janus dúfam že si naposledy vybral slabší deň, dnes by asi dostal gól aj z furče
- 17.3.2023 - 21:59
- +3
- Sunkafit
- Ten fidžes ci ako to hovoril komentator bol podla mna este lepsi...paradny hrac
- 17.3.2023 - 22:27
- +3
- Rolba
- Ano ano, on vie pekne akcie založiť..Inak perlička prave na TA3 označili ako víťaza základnej časti slovan.. Nevadí že nám dnes dávali pohár
- 17.3.2023 - 22:41
- +5
- Miki2308Rj
- Tak TA3 si ide vždy svoje. Tam ide sport a polovička času je o Slovane. (Futbal+hokej)
- 18.3.2023 - 4:39
- +3
- Bielomodry
- Gta98: Darujem Ti pismo,aby si nemusel cakat...a pardon Tlčhuba
- 17.3.2023 - 21:59
- 0
- ZtrykoSlazoU
- Corgon : vychutnany
Idem si dat Guinness
Happy St.Patrick's Day
Uzivajte vikend a bavte sa, hokejom - 17.3.2023 - 22:22
- +1
- julo
- Tazsi rozbeh,po tej nezmyselne dlhej pauze...kazdopadne,snad sa uz konecne rozbehneme a Janus nebude robit pitchoviny
- 17.3.2023 - 22:49
- 0
- Baco11111
- Na Šimonoviča sa nechytá ten to schytal cez všetky čiary a ešte minútu potom si obzeral hokejku či nie je deravá.
Myslím že to bolo v zápase so spišiakmi na kavečianskej, ak ma pamäť neklame.
- 18.3.2023 - 4:19
- +1
- ZtrykoSlazoU
- zasa on a lipovsky neboli ziadne diery, len isli cez bazos
- 18.3.2023 - 9:50
- 0
- LenTak93
- tak na Kavečianskej aj Laco dostal od Handzuša na konci tretiny, semi 2005
- 18.3.2023 - 15:42
- 0
- Sunkafit
- Aj tak cela sezona je aka je...lebo Renko nechodi na hokej
- 17.3.2023 - 23:00
- +1
- FP-AresNr
- Víťazstvo Košíc dnes zaslúžené, my ak sme chceli vyhrať jeden z dvoch zapasov v KE, vyššia šanca bola určite dnes, čo sa na začiatku aj ukazovalo. Zajtra to bude náročnejšie, ale určite nie nemožné. Škoda smolného prvého gólu, ak by sme to udržali o niečo dlhšie, mohol sa začať zápas vyvíjať inak.
Na záver snaha o nakopnutie do ďalšieho zápasu, keď to už nešlo gólmi, tak aspoň nejakou šarvátkou, no domáci hráči sa nedali vyprovokovať. Možno až na Kašíkov "zákrok" v závere, by som nehovoril o frustrácií, niektorí jedinci si tu asi ešte nestihli všimnúť, že už sa hrá play-off.
Atmosféra super, aj na našej strane to napriek stavu ku koncu zápasu nebolo najhoršie. K dokonalosti chýbalo už len víťazstvo, ale svoju (konečne) prvú návštevu Steel arény hodnotím maximálne pozitívne. - 18.3.2023 - 0:09
- +6
- LenTak93
- a tak, predsa tu si
a veru, to slovo konečne má v tvojom prípade svoje opodstatnenie v tej vete - 18.3.2023 - 8:20
- 0
- errko
- Podla mna hokej pozeratelny, zasluzene vitazstvo Kosic, strely v 48.min 30:10 povedali vsetko. Ale aj tak som nemal pocit, ze sme na tom tak zle. Ja som spokojny a tesim sa na domace zapasy, neverim, ze to bude na nulu.
Balazov pich tam zrejme bol, taky pad tazko nasimulovat, aj ked nejaky úmysel by som v tom nehladal. Nemusime zase zo vsetkeho za kazdu cenu robit senzaciu. A aspon sme videli Stavjanu usmievat sa po Greenovom gole - 18.3.2023 - 0:16
- +5
- Tizo
- 1/12 a to mal janus este zly den.
- 18.3.2023 - 1:04
- +2
- wedro
- Cesta na vrchol 🗻 : Každa strela ( náhodná veľkou dávkou šťastia samozrejme) každé striedanie každá sekundicka v utočnom pásme NR
Je 𝗡𝗔𝗗𝗣𝗟𝗔𝗡🤭😊
PS: toto nie je PP tím ktorí predkolo play off odohrali v krátkom 👕 a bermudach kraťasoch mysľou na ⛱...
Pokračovanie v ďalšej časti...
Takzetak®
- 18.3.2023 - 1:40
- +1
- forwardPP
- Presne ako som písal pred zápasom táto Nitra je strašne slabučká. A vyhratie viac ako 1 zápasu bude zázrak.
- 18.3.2023 - 1:55
- +6
- 6911
- to nikto netají napriek vsetkemu to cez predkolo stacilo
- 18.3.2023 - 6:18
- +3
- cipulis
- Pisal si aj to ze sa nebojis ze budeme v prvej sestke dokonca aj o prvej 4 ke si pisal ....
- 18.3.2023 - 7:23
- +2
- chatarhk
- počuvať komentatota Stanu , to chce ine opium. Ten je absolutne mimo, okrem vychvalovania Kosic, nema absolutny prehlad.
- 18.3.2023 - 7:36
- 0
- Tomino
- A dnes tam bude predpokladám halász alebo ten valentín, ďalší východnári čo sa nedajú počúvať
- 18.3.2023 - 8:12
- 0
- riskohrasko1
- 90% z vás tu sa zase nedá čítať ,takže je to vyvážené 😉
- 18.3.2023 - 8:15
- +27
- miro-nr
- Nerobme si ilúzie,ja som teda realista počas celej sezóny a všetci vieme na čo tento náš káder má a na čo nie!
Zachránili sme sa po fakt vybojovanych bodoch v zápasoch. Obetavosťou,bojovnosťou a faktorom Kašik sme prešli cez Poprad ako nôž maslom.
Túžba každého fanúšika je aby jeho mužstvo -muzstvo ktoremu fandí - išlo čo najďalej,no niekedy je skrátka kvalita súpera nad ich sily.
V tejto sérii sa toho asi veľa nezmení,nemáme hráčsku kvalitu(čo tvrdím od začiatku sezóny),nemáme elitný útok,presilovky hráme stále otrasnejšie a otrasnejšie.
Bojovnosťou sa nedá všetko prekonať,no ja chlapcom ďakujem ,že ku koncu sezóny sa nadýchli a potešili fanúšikov,záchranou a nakoniec aj vybojovanim si postup do PO v predkole cez Poprad. Teraz si už len užívať hokej s KE,bez nervový,bez zlčnika,bez pruhu 😀 ,síce s bolesťami,ale so spokojnosťou .
Navždy - 18.3.2023 - 8:39
- +6
- MackoPu
- "Bojovnosťou sa nedá všetko prekonať" to je pravda. A plati to aj pre nas. Nie vzdy sa to podari.
- 18.3.2023 - 8:50
- 0
- BieloModra
- Ja byt vami precitam si s cim suhlasite po odoslani prispevku. Keby na mne bolo je tu asi 30 prispevkov. A netvarme sa ze je tu provokaterov len z NR a KE krasne prilevaju ohen aj ini....dospele duse ...miestami horsie ako v skolke...frustracia, zavist, sprostost, jesitnost...
- 18.3.2023 - 9:04
- +3
- ZtrykoSlazoU
- zbytocne: si robis vrasky
imaginarne ich opichaj, tou najhrubsou ihlou - 18.3.2023 - 10:02
- 0
- gta98
- A vsetkych 30 by chvalilo NR
poviem Ti tak familiarne, moja zlata.. na konci si zabudla dopisat ublizenost, lebo tento pocit maju Nitrania vzdy, ked clovek napise nieco, kde nechvali. Ono ked sa budete vysmievat Zaborskemu, ze je psychicky chory a ma si dat lieky, lebo chytil Jozka Balaza pod krk, ktory zbytocne strielal na nasu branku po konci zapasu za rozhodnuteho stavu, je to ok..
Ked ten isty Jozko Balaz pichne hokejkou do protihraca, tak nic zle nespravil a protihrac je simulant. Ked frustrovany Mezei dava krosceky od chrbta, je to ok, ked frustrovany Kasik podraza protihraca po gole, je to ok.. vsak ste sa k tomu nevyjadrili nijako, toto pomlcime..
Konkretne k tebe mam len jedno. Ty si ako politik. Na spinavu pracu mas svojich "ludi" a ty mas ruky ciste, naspravodlivejsia.. ale na pozadi vies o vsetkom a s pokryteckym svedomim, by si mazala vsetkych oponentov, banovala. Konretne na teba len jedno plati: co je dobre sa chvali a co je zle sa mlci. A co si o mne myslis, to mam tak v zadnici.. od falosnych si neberiem ani kritiku ani pochvalu - 18.3.2023 - 10:36
- +19
- Sunkafit
- zas tieto fabulácie a domnienky, ohýbanie faktov..škoda čítať
- 18.3.2023 - 11:32
- +2
- BieloModra
- Tak ja ti blahozelam moj zlaty
a uplne je najlepsie ze ty vies, co ja by som najradsej...kiez by si tolko energie minal na svoj klub ako na hejtovanie inych ci specialne ako samozvany bojovnik voci vsetkemu co sa len suchne okolo NR. Ked uz dokazes sudit skus sa zamysliet nad sebou
- 18.3.2023 - 11:45
- +3
- hawkie
- Prepáč Gta, ale toto si podľa mňa prehnal. Nemusíš mať BieloModru v láske, ale kks, trošku úcty medzi sebou, navzájom, ľudsky (už len z princípu...).
Áno, ľudia sú pokrytci, ale to je skrátka "syndróm fanúšika" - na svojich si nedá dopustiť, vie ich aj skritizovať (za výkon), ale bude viacej ústupčivý a bude viacej prihliadať na zákroky svojich hráčov. Nevidím za tým žiadnu tragédiu, je to skrátka ľudské. Ty si taký, ja som taký, ostatní sú takí... netreba sa kvôli tomu urážať.
Priznávam, súhlasím s tým, že je nepekné, ak sa Záborskému fanúšikovia vysmievali (že ho za to kritizovali, to viem na 100%, výsmech si v tomto momente už nepamätám, ale skrátka, fanúšikovia NR na to poukázali podobne, ako na Kašíka a Mezeia poukazujú (nielen) fanúšikovia KE). Akože čo teraz? Kašík za to dostal 2 minúty (Mezei neviem, ale ak nedostal, tak mal dostať...), ale nehľadám v tom žiadnu veľkú tragédiu.
Už tretíkrát zopakujem to isté - je to hokej, tvrdá hra, nie pre baletky. Patrí k tomu aj tvrdosť, krosčeky hráči robia v každom zápase. Nechápem, čo sa nad tým treba tak pozastavovať.
Asi toľko k tomu.
- 18.3.2023 - 11:48
- +1
- cipulis
- Presne tak, je to hokej, patri k tomu tvrdost, krosceky ale aj fauly a hlavne tie neodpiskane tak sa uz k tomu netreba vobec pozastavovat,
- 18.3.2023 - 13:39
- +1
- hawkie
- Tak, sú tam na to rozhodčí, od nich asi očakávame (všetcia) lepšie výkony
. Z pohodlia telky (resp. videozáberov) sa nám o tom veľmi ľahko mudruje
.
- 18.3.2023 - 15:01
- 0
- gta98
- Tvrdost a zakernost su dve veci, pichanie a podrazanie a kroscekovanie ako vcera predviedli Balaz, Mezei a Kasik zial nemozem zaradit do kategorie tvrdosti.. len som tym chcel poukazat, ze kazdemu obcas preskocia nervy a preto toto falosne posmievanie sa superom ked sam robim to iste sa mi nepaci. To je cela pointa mojich prispevkov. Snad bude dnes aj zaver zapasu ferovy, uz sa tesim na hokej
- 18.3.2023 - 14:28
- +1
- hawkie
- Veď jasné, ale teda, skôr než zákernosť sa mi k tomuto pýta slovo "nervy", ktoré teda zjavne vytiekli (Baláža nepovažujem za zákerného hráča - aktívny je, dobrý korčuliar, aj technicky šikovný, ale určite nie zákerný - so svojou výškou si to moc ani dovoliť nemôže; to ale neznamená, že mu nervy nevytečú
).
Nechcem to bagatelizovať, ale skrátka, stáva sa to, veď aj Záborovi v 2. zápase; minulý rok v play-off tiež vytiekli nervy Kriegerovi, Windsorovi, Bučekovi, Nemcovi aj Svitanovi...
Tvoju pointu chápem, a v princípe súhlasím. "Napínať svaly" teraz nechcem, že či začal jeden alebo druhý tábor (lebo to sa už v histórii nedohľadáme), ale podľa mňa je tu stále výzva začať sám od seba, a nevrátiť tú povestnú facku dvomi. A áno, viem, že to neni easy...
- 18.3.2023 - 15:07
- +1
- Lukash_ke
- Bol mi bezdôvodne zmazaný komentár. Možno by si to mohol prečítať admin čo ma zmazal.
- 18.3.2023 - 10:45
- +2
- VSS Košice
- vcera ma zarazilo cestne buly pre Jurca
velmi zle rozhodnutie
a tiez , ze si Mezei neprevzal cenu - 18.3.2023 - 10:49
- +6
- TurnerSVK
- Mezei bol vyhlásený ako hráč zápasu a neprebral si cenu? Pýtam sa lebo som už koniec nesledoval
- 18.3.2023 - 11:02
- +1
- VSS Košice
- jj
- 18.3.2023 - 11:15
- 0
- axxel
- Snad bude aj dnes najlepsi hrac (v rozdavani kroscekov) a nepreberie si ju ani dnes ... to bude znamenat, ze je frustrovany z prehry
- 18.3.2023 - 11:19
- +5