Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Košice doma jednoznačne zdolali lídra tabuľky

zdroj: TASR/Milan Kapusta
6.1.2021 20:20 TASR

Hokejisti HC Košice zvíťazili v 28. kole Tipos extraligy nad HK Poprad 4:0. Brankár domácich Dominik Riečický si pripísal druhé čisté konto v sezóne. Poprad je v tabuľke naďalej na 1. mieste, ale už iba o skóre pred Slovanom Bratislava. Košičania sú na 6. mieste.


HC Košice - HK Poprad 4:0 (1:0, 1:0, 2:0)

Góly: 11. Klhůfek (Pospíšil, Réway), 38. Belluš (Pavlin, Růžička), 48. Růžička (Riečický), 55. Klhůfek (Baránek). Rozhodovali: D. Konc st., Hronský - M. Orolin, D. Konc ml., vylúčení: 6:7, presilovky: 2:0, oslabenia: 0:0, bez divákov.

HC Košice: Riečický - Pavlin, Baránek, Nemčík, Růžička, Slovák, Deyl, Cibák - Réway, Pospíšil, Klhůfek - Jenyš, Mráz, Demek - Belluš, Vrábeľ, Jokeľ - Milý, Havrila, Nagy - Vaculík

HK Poprad: Vošvrda - Drgoň, Brejčák, Erving, Ulrych, Dalhuisen, Seigo, Kramár - Svitana, Skokan, Haščák - Vandas, Preisiger, Handlovský - Tavi, Bjalončík, Livingston - Matúš Paločko, Jevoš, Hájnik - Valigura

V úvode zápasu mal viac práce domáci brankár Riečický, ale Popradčania ho neprekvapili. Košičania sa do prvej vážnejšej šance dostali v 8. minúte, no osamotený Réway zblízka neprekonal Vošvrdu. To sa podarilo v 11. minúte Klhůfekovi, keď ťažil z prihrávky Pospíšila - 1:0. V 17. minúte predviedol Vrábeľ efektnú individuálnu akciu, ale gólovú radosť mu nedoprial pohotový Vošvrda, ktorý zmaril aj príležitosť Klhůfeka v 19. minúte.

Popradčania boli v prvej polovici druhej tretiny ofenzívne aktívni a aj vďaka vzdialenejšej striedačke viackrát nadlho zovreli súpera v obrannom pásme. Riečický si však poradil a v 25. minúte zmaril aj príležitosť obrancu Brejčáka. Košičania sa postupne osmelili, pomohli im aj presilovky. Vošvrdu najskôr v sľubných šanciach neprekonali Belluš, Jenyš ani Mráz, ale od 38. minúty už bolo 2:0. V závere presilovky Košíc vystrelil Pavlin a Belluš skóroval dorážkou z ostrého uhla.

Popradčania sa v úvode tretej časti snažili o kontaktný gól, no ten im Košičania nedopriali. Naopak, košický brankár Riečický v presilovke vysunul Růžičku, ktorého strela z väčšej vzdialenosti prekvapila Vošvrdu - 3:0. V 55. minúte Klhůfek uzavrel na 4:0, keď v presilovke zužitkoval strieľanú prihrávku Baráneka.

Jan Šťastný, tréner HC Košice: "Mali sme emócie, bojovnosť a systém. Od prvej minúty sme išli za víťazstvom. Oceňujem výkon celého tímu podporený brankárom Dominikom Riečickým. Dnes to bol náš najlepší výkon v sezóne. Zaslúžene berieme dôležité tri body."
Peter Mikula, tréner HK Poprad: "Výsledok hovorí jasnou rečou o tom, že sme dnes hrali bez emócií, nasadenia, dôrazu i efektivity. Víťazstvo súpera je zaslúžené."

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


mitoO

 

Pekny zapas
6.1.2021 - 20:28
+12

MaxSBA

 

gratulácia do Košíc.

Naši budícek.
6.1.2021 - 20:28
+1

mitoO

 

Dik Max. Prehry este budu, ale celkovo hrate paradne. Uzivajte sezonu, aj ked takto spoza TV obrazoviek
6.1.2021 - 20:30
+12

MaxSBA

 

no veru, ale ani to nejako neprežívam,ked je to bez divákov a celkovo také divné. Hádam aspoň to Play off bude také super.
6.1.2021 - 20:33
+2

MBKamzik

 

Gratulácia do Košíc
K našim asi len toľko že toto kríza nieje, toto bol totálne odflaknuty zápas(za posledné obdobie nebol jediný), korčuľovanie ako s 20 kg vestami, všade neskôr, stále zvolené zlé a komplikované riešenie situácie.
Na to koľko odchovancov a popradcanov máme v mužstve tak mi chýba srdiečko a väčšie chcenie.
Pár hráčov vyzerá že si ten popradsky dres obliekajú na silu a tí radšej nech idú papa lebo nemôže byť jeden dvaja hráči na týmom.
6.1.2021 - 20:29
+10

jozino

 

zatial by som hracov este prec neposielal.Je pravda, ze pristup vcera bez zivota, bez energie. Keby bol pristup nasich iny, tak by som sa az tak nehneval, lebo prvy gol nasi mladici sa nechali uplne rozhodit, spolu urcite hrat nemozu, vcera boli o nicom. Druhy gol - Bellusov 3. gol v sezone.. Stavim sa, ze keby teraz vystretlil 20x, tak mozno ani raz by tak presne z takeho uhla nezavesil(pri vsetkej ucte k nemu). Treti gol - gol blbec, take Vosvec nepusta. Akurat stvrty je o tom, co stale kritizuje, ze sme nechali hraca sameho pred brankarom a mohol tecovat.
7.1.2021 - 10:38
+1

werder59

 

Riči gratulujem, jednotka je jasna, sedlacka tu drzime zbytocne, kludne by som ho vymenil napr. za Vaya

celkovy vykon muzstva bol dobry, na pochvalu

Jednoducho treba s nami ratat.
6.1.2021 - 20:29
+8

Adam138

 

Krásny bezchybný výkon
6.1.2021 - 20:29
+6

ŠKP

 

Kua chlapi toto nemyslite vazne takto zahrat.
6.1.2021 - 20:30
+19

Jorge71

 

Košice dnes zaslúžene neni o čom a k našim škoda sa vyjadrovať totálny hnus čo hráme
6.1.2021 - 20:30
+8

darebak35

 

Čím skôr padneme z toho prvého miesta , na ktoré absolútne po posledných 2 mes nepatrime, tým lepšie... objektívne mame take na 5.miesto po ZČ. Keď nezačneme hrať, myslím HRAŤ a nie sa tam motať tak môžme zabudnúť čo i len na semifinále. Vosvrda, strašne lacné góly, takmer v každom zápase nejaký, útok na celé s Hascakom, HANBITE SA, nevidel som jeden bodycek hádam, “strely” ala poďme si na.ebani zastrieľať na bránku , nič proti KE ale žeby sme proti takému tímu nedali ani gól??? Kompetentní robte s tým niečo lebo zahodiť takto dobre rozbehnutú sezónu ...
6.1.2021 - 20:31
+8

hefky

 

No realne sme teraz tak 4 asi lebo Slovan aj Zvolen maju zapasy k dobru
6.1.2021 - 20:33
+2

MaxSBA

 

Nitra ma tiež zápas k dobru, a Detva stráca 2 body... pekne ideme dole.
6.1.2021 - 20:34
+5

ajwen77

 

A ktomu dnes zarobili.
6.1.2021 - 21:04
+5

SmrtkaBA

 

Transfer Vosvrda-Sedlacek by bodla obom timom.
6.1.2021 - 20:34
+5

MaxSBA

 

no to nikdy, ani zadarmo.
6.1.2021 - 20:34
+13

DanoSvK

 

To si prehnala.
6.1.2021 - 20:44
+3

EDGYS

 

V prvom rade netreba hned hejtovat vlastne muzstvo,ale pozriet aj na supera.KE boli jednoducho lepsie,vedia ,co na nas plati a kde nas tlaci topanka,takto nam to ukazali ,uz aj predtym...vsetci to vieme,ale nanapravia to 4-5 hraci,ak nebude makat cele mustvo ...Je to pre mustvo frustrujuce cakat na goly od 1,2 utoku ,ktore neprichadzaju ani v presilovkach,nieto este v hre,kde dostavaju najvacsi priestor.. gratulacia do KE
6.1.2021 - 23:11
+12

Frey77

 

Takže de facto za to, že niektorí sa tam doslova vozia bez akéhokoľvek nasadenia, môžu Košice, pretože oni korculovali a hrali bojovne. V play off takto bude hrať každé mužstvo krát dva. Potom čo? Na nás posledný mesiac nejako všetci vedia čo platí, stačí si pozrieť tabuľku po posledných 15 zápasoch, sme siedmy.
7.1.2021 - 6:27
+4

darebak35

 

Toto určite nebolo o Košiciach, ale že vôbec, podali priemerný bojovný výkon mužstva ktoré chce vyhrať, nič navyše, nepotrebovali podať extra individuálne výkony...za to my sme že vôbec nechceli, ale že vôbec a to škrie PP fanúšika najviac. Veď my sme s KE odohrávali vyrovnanejšie zápasy keď mali nabitý káder a boli top favoritom ako teraz
7.1.2021 - 8:22
+4

werder59

 

priemerny na take mlade muzstvo je slabe slovo... toto bol perfektny vykon z nasej strany, porovnaj si nase minulorocne a tohtorocne muzstvo... v minulom roku ste nas pravidelne porazali a to ste nemali skokana, hascaka (ktorych sme mali my a mnoho dalsich) a tento rok sme v zajomnych zapasoch natom ovela lepsie. jednoducho perfektny bojovny zapas z nasej strany a hlavne s Kosickym srdcom.
7.1.2021 - 12:05
+1

ten čo nevie

 

moc to vychvalujes zas az taky perfektny vykon to nebol skor nas katastrofalny
7.1.2021 - 15:38
+1

werder59

 

kazdy si to pomenuje jak mu vyhovuje, ale keby si pozeral vsetky nase zapasy tuto sezonu tak taku bojovnost, take nasadenie, taku hru do tela a take korculovanie sme este tuto sezonu nepredviedli, takze tak
7.1.2021 - 16:18
+2

DanoSvK

 

Vidím to realisticky na 5. priečku. Nie len pri pohľade na tabuľku, ale aj pri pohľade na herný prejav. Zápasy s Nitrou a Slovanom budú dôležité. Ak v nich neukážeme lepší herný prejav a neodrazíme sa, môžeme skončiť nižšie ako na 5. priečke pred play-off.
6.1.2021 - 20:31
+2

matus93

 

Ako sa hovorí - brnkačka ... teraz vážne dnes dobrý pohyb, využite presilovky , dobrý vykon riecickeho, ktorý podľa mna zaživa životnú sezónu klobúk dolu ... škoda, že pospisil odchádza on plus Langkow a ani by do play off netrebalo posilniť .. z demeka nám rastie skvelý hokejista len nech na sebe pracuje .. keďže cela diskusia bude prevažne o popradskom plači možno by sa stalo za to zamyslieť, že Vám len jednoducho nevyhovuje košický štýl hry podobne ako nám svojho času nesedelo to co fosiroval stantien ale tak ... verím, že tuto hanbu pod Tatrami rozdychaju ..
6.1.2021 - 20:31
+4

hefky

 

Tak proti nasim si každý uziva presilovky. Co zapas to nejaky ten gol dostaneme v oslabení
6.1.2021 - 20:34
0

SmrtkaBA

 

Pre mna HCKE kanditat na prvu stvorku a ked Riecickemu vydrzi forma tak aj finale.
6.1.2021 - 20:32
+4

mitoO

 

Pospisil nam odide 15.1
6.1.2021 - 20:34
+3

SmrtkaBA

 

Uz je to na 100%?
6.1.2021 - 20:41
+1

mitoO

 

Dnes bol s nim rozhovor, tak vraj ide.
Ale dik aj za to, co tu odohral. S prepacenim sprosty Zvolen, ze ho nezobrali
6.1.2021 - 20:57
+5

paljuka

 

tak tak som brutal vdacny ze bol u nas a som rad za kazdy jeden zapas u nas... Verim ze sa u nas citil dobre a ak pride na Slovensko opat hrat tak pride k nam Toto bola totalna hlupost Zvolena takeho svojho odchovanca odkopnut...
6.1.2021 - 21:22
+3

SmrtkaBA

 

No ale ved tam neslo o jeho hokejove kvality ale o nieco ine. Jeden pan je velmi jesitny...
6.1.2021 - 21:30
+2

jakubj

 

Škoda, ze je to dlhodobý problém v celom Československu
7.1.2021 - 0:02
+2

MaxSBA

 

nebolo mu lepšie dohrať sezonu u vás? či ahl začne?
6.1.2021 - 20:41
0

mitoO

 

to musi on vediet
6.1.2021 - 20:58
0

Urpiner17

 

5.2 ahl
6.1.2021 - 21:29
0

darebak35

 

Prepáč, nesúhlasím , objektívne Slovan , Zvolen, Nitra a dovolim si povedať že momentálne aj Detva sú o triedu lepšie ako KE, finále určite nie
7.1.2021 - 8:18
+2

Rapkáčik43

 

S takýmto prístupom to nepôjde. Už nie sú prvý možno sa spämatajú.
6.1.2021 - 20:32
0

Rolba

 

Nakoniec nám tie regionálne kolá priniesli viac bodov jak sme čakali Ale treba podotknúť že PP vie hrať oveľa lepšie
Roman K. neni taký dobrý tipér ako bol hráč
6.1.2021 - 20:33
+2

matus93

 

Dik buch, že tie regionálne kolá už skončili .. zlý experiment podľa mna
6.1.2021 - 20:36
+3

Rolba

 

však toto..stále to isté dokola
6.1.2021 - 20:41
0

Poprad_eskape

 

Prvá tretina Košice oveľa aktívnejšie. Ja od našich nečakám len výhry, fandím im stále, obhajujem ich tu..ale tie ležérne začiatky zápasov sú už pravidelné a to ma kus štve. 😂

Druhá tretina vyrovnaná. Košice využili presilovku, čo mi nevieme. Síce pár sekúnd po jej konci, ale tie 4 minúty sa pohybovali u nás v pásme. POHYBOVALI. Hrali aktívne. Ne jak my v presilovkách v 1. tretine.

Tretiu tretinu Košice kontrolovali v pohode. Aj keby Vošvrda neurobil chybu, tak tam nebolo o čom. Košice nás do ničoho nepustili. A ešte pridali v PRESILOVKE. To je taká situácia herná, kedy zvykne tím, ktorý má viac hráčov na ľade dať gól. Nie vždy. Ale často. A keď nie často, tak aspoň občas. 😁 Keby dakto zabudol náhodou..

Už nie sme prví. Ale pekne dlho sme tam boli, čo je super. Možno aj budeme, uvidí sa. Asi im treba spadnúť kus nižšie, aby mohli bojovať o čelo. Minulú sezónu pred prerušením sme boli ako KE teraz - okolo šiesteho miesta a stúpali sme vyššie a išli s tým do každého zápasu - aktívne za postupom v tabuľke. Bavilo ma to.

Teraz tak hrajú Košice. Baví ma ich hra. Gratulujem im k víťazstvu.👍 Kedy hráme spolu zas? Pozajtra??? 😁🤦‍♂️
6.1.2021 - 20:33
+23

DanoSvK

 

Lenže minulý rok sme mali tak stúpajúcu formu, že sme mali jeden z najlepších ak nie najlepší herný prejav v lige. Teraz to ide opačne. S takýmito výkonmi by sme neprešli ani cez štvrťfinále.
6.1.2021 - 20:37
+1

Poprad_eskape

 

Ja viem. Chodil som tam 😁 Treba to aj túto sezónu lepšie načasovať. Táto časť roka nie je až taká dôležitá. Nikto nevie, či a čo sa podarí.
6.1.2021 - 20:42
+5

SmrtkaBA

 

Tie presilovky idu na vrub Mikulovi. Myslim, ze pod nim tim uz dosiahol strop a nema mu uz co dat. Zisla by sa zmena, aby sa ten tim mal cas zzit s novym trenerom a systemom pred play off.
6.1.2021 - 20:40
+7

MaxSBA

 

tréner je dobrý až až, netreba nam dalsi experiment.
6.1.2021 - 20:41
+10

DanoSvK

 

Presilovky nefungujú už minimálne 4-5 rokov každú sezónu.
6.1.2021 - 20:43
+7

Poprad_eskape

 

Podľa môjho názoru...no ja si želám veľmi, aby Mikula ostal,kým sa jemu bude chcieť robiť hokej. Bodka. 😉
6.1.2021 - 20:52
+3

forwardPP

 

Tak to si myslíš,veľmi zle.
6.1.2021 - 21:12
+3

Kamzík18

 

Iba žeby bol vytipovany nový tréner? Neviem si predstaviť kto by bol lepší, minimálne tak super ako Mikula.. Experimentov už bolo viac než dosť...
6.1.2021 - 21:19
+2

Mike89

 

Mikula podla mna nevie reagovat na vyvoj zapasu. Muzstvo si vyskladal sam, on je viac menej zodpovedny za vysledky atd. To,ze sa teraz nedari, je aj jeho chyba, nielen hracov. On pretazuje prvu lajnu, nemozu hrat predsa kazdy zapas 25-30 min a ostatni sa pozeraju.Ostatni chlapci niesu v tempe. Za chvilku je tu marec, a v play off sa prve dve lajny strazia. Zapasy rozhoduju tretie a stvrte formacie. Co mozu rozhodnut 3 a 4 patka, ked im od augusta neveri. Naco mame Simka a Stolca, mali by mu povedat a dohovorit....
6.1.2021 - 23:37
+1

forwardPP

 

Ďalší tzv."expert" Mikula nevie reagovať na vývoj zápasu prečo si túto hlúposť nenapísal pred 2 mesiacmi? Bol by si pekne vysmiaty teraz sa nám nedarí ale v trénerovi to určite nie je.
7.1.2021 - 11:13
+5

noano

 

ForwardPP bude 334 rokov žiť z minulosti
7.1.2021 - 11:22
0

jozino

 

niektorym vam tu uz pekne sviha. Odkedy sme sa dosiahli na prve miesto v tabulke sme 6.1. zostpuili na druhe miesto a uz vyhadzujeme hracov a dokonca trenera?! Cakali ste, ze pojdeme celu sezonu vratane PlayOff bez prehry? Ukazte jeden priklad z historie nasej ligy kde veduce muzstvo ani raz nekleslo na druhe miesto v tabulke.
7.1.2021 - 11:50
+9

rajmok17

 

Zvolen sezóna 2012/2013
7.1.2021 - 17:56
0

forwardPP

 

Z ktorej z tej spred 100 rokmi?
7.1.2021 - 15:47
+1

Dinko

 

Veľmi pekne si to napísal chlape, ďakujem.
7.1.2021 - 16:00
0

jozino

 

ten uvod zapasu... To je prave ten rozdiel. Teraz zaciname zapas ako pises, zaspati, zobudzame sa. V obdobi ked sme boli prvi s naskokom sme hned v uvode vyleteli na supera a hned ich bombovali. Casto sme prvu tretinu vyhrali a uz sa inak hra ked muzsto vyhrava ako ked musi otacat.
7.1.2021 - 18:00
0

fandaxxx

 

Riecicky: Kde su hejteri na Richiho??
6.1.2021 - 20:34
0

hefky

 

Nic v zlom ale dnes sme Riecickeho urcite nepreverili v podstate môže ďakovať spoluhráčom lebo nas do nicoho nepustili
6.1.2021 - 20:38
+10

mitoO

 

neveril som mu ani ja, ale chyta super
6.1.2021 - 20:38
+3

zacharias

 

Mas nanho kontakt? Chcem sa mu osobne ospravedlnit.
7.1.2021 - 7:51
0

gabi98

 

Do KE pochvala.

Do PP , hlavy hore. Máte dobrý tím, ale keď si neporiesite svoje závažné vnútorné problémy, tak na titul to nebude ani tento rok.
6.1.2021 - 20:35
+7

EliteProspectt

 

Riečický dnes viac bodov ako všetci naši dokopy no nič nevadí..neni moc čo hodnotiť, Košice boli vo všetkom lepšie ..gratulujem Ke dnes zaslúžene
6.1.2021 - 20:35
+14

riskohrasko1

 

Košice doma jednoznačne rozdzigali lídra tabuľky
6.1.2021 - 20:36
+12

BlackCrow

 

Dobrý výkon přátelé. Slušná efektivita takže spokojnosť.

Popradu zápas nevyšiel.

6.1.2021 - 20:36
+4

Kamzík18

 

Chvalabohu že sme spadli z 1.miesta,tam ale že vobec nepatríme.. Toto čo predvadzame nie je hodné najvyššej ligy.. Kto nechce hrať za PP nech ide kade ľahšie.. Bez emocii, chcenia, korčuľovania, zražania sa.. Môžte sa hanbiť...
6.1.2021 - 20:37
+2

mamih

 

PP vôbec nehrajú v prospech KE! alebo opačne, ale čakáme na play off, ktorý možno bude! Tam sa to rozbalí!
6.1.2021 - 20:37
+1

emcoRKE

 

Este raz sa pytam, kde ste ?? kde ste vy co ste sa cez leto so mnou hadali a pluskovali sa ze Halasz je lepsi pick jak Riecicky? nevedeli ste pol pekneho slova na neho najst , som zvedavy co hovorite teraz. Ale samozrejme kto vie, mozno do konca sezony o formu este pride. Ale na dvojku z try outu slusne ci?
6.1.2021 - 20:38
+4

MaxSBA

 

Halasz by bol dobrý ako dvojka, miesto Sedláčka.
6.1.2021 - 20:39
+3

Lukash_ke

 

Nebol
6.1.2021 - 21:38
+3

Jakub_ke

 

Povedzme že Halasz nie : Ale pri obmedzenom počte legionárov si my môžme dovoliť taký luxus aby mám Čech robil dvojku? Isto tu nehrá za 3,5 ja osobne by som ho poslal preč a za tie peniaze našiel nejakého Slováka aby robil dvojku
6.1.2021 - 21:47
+6

Sheva7

 

Poslať preč ano ale treba top nahradu Riečicky nikdy 1 v Košiciach nebol ,tlak zosype sa teraz sa striedaju a je ako 2 to mu vyhovuje
6.1.2021 - 22:59
+2

flexio

 

Nebol ale uz davno mal byt jasna jednotka v Kosiciach
6.1.2021 - 23:27
0

Urpiner17

 

Tiež sa bojím toho že napríklad v playoff sa zosype a nepozbiera sa z toho...
7.1.2021 - 0:03
+2

Lukash_ke

 

Toto dobre píšeš, ja len, že Halasz ma žiaľ nikdy nedokázal presvedčiť, že má nato chytať za KE a to ani ako dvojka. Ak by sme mali Kosaristana a Riciho s tým, že aj Rici by mal dostatok priestoru, boli by sme ako Boston s Raskom a Halakom. Ale Kosaristan asi nebude reálny. Sedlacka by som ešte stále neodpisoval, myslím si, že tlak si veľmi dobre uvedomuje a Rici sa jasne pýta do brány, Sedlackovi to buď pomôže alebo sa bude porúčať. Inak Rici snáď ani nedostal lacný gól, alebo aspoň taký čo by som si pamätal. Chcem veriť, že to nie je iba životná forma, ale že vyzrel jak vínko a toto už bude jeho štandard. Mať v bráne ako jednotku Slováka (Košičana) by bolo bomba.
7.1.2021 - 0:32
+2

MANO

 

podla mna najhorsi vykon tuto sezonu. Dnes chybalo vsetko,bojovnost, presnost,korculovanie... dnesnym pristupom k zapasu by sme nezdolali ani Gelnicu.
6.1.2021 - 20:39
+6

Frey77

 

Rozdzigali ste nás Košice, super výkon! Nasadenie, pohyb, chcenie, bojovnosť, agresivita, blahoželám, úplne zaslúžene! Nebolo o čom.
K našim len toľko. Páni hráči, ak vám je to jedno(lebo podľa pár hráčov na ľade to tak príde), choďte za Ľudom a poproste o výmenu, alebo rozviazanie zmluvy, lebo doslova zle sa na to pozerá už vyše mesiaca. Viac písať k vašim "výkonom" netreba
6.1.2021 - 20:39
+12

IGORLIBA

 

Pre mňa hráči zápasu Riečický-krasne čítanie hry pri prihrávke na gól a Baranek -momentalne hraje vo veľkej pohode, spoľahlivý vzadu,dobre strieľa od modrej
6.1.2021 - 20:39
+5

SmrtkaBA

 

Pan Liba, boli ste skvely hrac s velkym H. Vidite vasho nasledovnika v nasej lige?
6.1.2021 - 20:44
+5

IGORLIBA

 

Fuuuuha.v našej lige sa z času na čas objavia ozaj kvalitný hráči ale niekto kto sa kvalitou priblížil k Igorovi tak to už dlho nie .ono v časoch slávnej éry zbornej keď získali tuším 19 titulov majstrov sveta sa pýtali trénera ktorého hráča z celého sveta by bral do mužstva.povedal že majú tak kvalitné mužstvo že asi žiadneho ale keby predsa musel tak asi Igora Libu.tak asi tak .
6.1.2021 - 20:56
+7

IGORLIBA

 

No a tiež nie každému hráčovi sa v kariére podarilo to že na tripoch L.A.Kings býval na izbe s Gretzkym😃
6.1.2021 - 22:37
+1

jakubj

 

To povedal Tichonov
7.1.2021 - 0:54
+1

Gargamel123

 

To su take zapasy:
ked sa KE chce
a PP az tak velmi nie

Richi jasna jednotka
6.1.2021 - 20:40
+5

Tehelnepole

 

Konečne!: Konečne ich niekto vytrieskal a že ste to vy oceliari,je plus
6.1.2021 - 20:40
+35

Tehelnepole

 

Inak,veľmi pekne ďakujem za to plusko. Niekto mi ho vytrvalo dáva. Je to veľmi.mile a ozaj mi to robi pekny den a úsmev na tvári.
6.1.2021 - 20:48
+25

BretPit

 

Hm
6.1.2021 - 21:19
+3

HeyYou

 

popraderi: nechcete pozicat stantiena, nech vas opat dostane na celo ligy?
ps. kludne aj navzdy.
6.1.2021 - 20:40
+3

Poprad_eskape

 

My sa ešte neopúšťame. Gratulujem k aktuálnej líderskej pozícii. Dúfam, že vám to dokážeme znepríjemniť napriek tomu (aj nám dobre známemu) mágovi, ktorý velí vašej striedačke 😉
6.1.2021 - 21:02
+3

HeyYou

 

pride vzajomny zapas a ste opat prvi, o tom nepochybujem
6.1.2021 - 21:14
+1

Poprad_eskape

 

Čosi. To sa nemôže stať v tomto formáte,žeby popradské mužstvo sa stretlo s bratislavským. ☺️ No uvidíme. Minulý rok (sezónu) sa nám s vami darilo. Tento sme veľmi spolu nehrali. 🤷‍♂️
6.1.2021 - 21:29
+3

kareka

 

Richy si naj lep šiiiiii.
6.1.2021 - 20:41
+2

Stano55

 

Rozdzigali sme Poprad!
6.1.2021 - 20:43
+4

FP-lacerta21

 

Ako toto je načo dobre???
Obvzlast v takejto pohodovej diskusii???
6.1.2021 - 20:52
+13

Dellal

 

to je iba lokalny vtip. pouziva sa aj pred zapasom, napr. dnes rozdzigame michalovce, 3:2 po najazdoch
6.1.2021 - 20:55
+5

FP-lacerta21

 

Áno, registrujem a pred zápasom sa to možno dá chápať ako vtip ale hodinu po ..... ???
A okrem toho po takom víťazstve je umenie a veľkosť fanúšika vzdať hold a česť súperovi, nie si z neho robiť srandu...
Ved v predchádzajúcim duely to bolo 0:3 pre Pp , a aj vtedy sa tu našiel 1-2 dementi čo si takto uľavovali a pre Ke fans to bolo veľmi nepríjemne az urážlivé ....
Je to šport!!!
Sláva víťazom, česť porazeným ... Vždy sa to môže akokoľvek obrátiť ....
6.1.2021 - 21:05
+6

BlackCrow

 

V poho.. Tu to už zľudovelo zjuríňovelo..
6.1.2021 - 20:56
0

MaxSBA

 

škoda,že toto ti nevychádzalo pri MS junioroch
6.1.2021 - 20:59
+5

88Backo

 

Tie Košice vám neako nesedia popraderi
6.1.2021 - 20:44
+3

MaxSBA

 

konečne nám pôjdu aj iné mužstva Slovan,Nitra a zas potom naše obľúbené Michalovce dvakrát
6.1.2021 - 20:46
+1

jakubj

 

Konecne vies, na co máš vsadiť, aby si vyhral späť svoj barak
7.1.2021 - 0:56
+4

MaxSBA

 

Tak ja nevsadzam ak nemusím.
7.1.2021 - 7:03
+1

Daewo_KS

 

Naposledy v Poprade to bola jednoznacna zalezitost domacich, dnes v Kosiciach takisto Z nasej strany vyborny vykon, zato PP velmi nevydareny zapas, co sa ale z casu na cas stava kazdemu.

Ak by mi niekto pred sezonou povedal, ze budem pokojnejsi, ak bude v brane Riecicky a nie Sedlacek, tak by som tvrdil ze musi byt postupne sa to ale preklapa na Dominikovu stranu.
6.1.2021 - 20:49
+5

blazon

 

Mame dobrych brankarskych trenerov, je to aj ich velka zasluha kde a ako rychlo sa posunul Riecicky
6.1.2021 - 23:00
0

Westlund32

 

Dokázal som pozerať 2tretiny ,prehrať sa dá ale nie s takým to štýlom .na začiatku sezóny radosť pozerať ,no od decembra je to ako za trest sa pozerať na našu hru .Ak tu niekto nechce byť nech ide .kľudne nech hrajú Juniori, ako pozerať na niektoré hviezdy ktoré ku nám prišli len kvôli situácii aká je .gratulácia Košice škoda ste nám nedali ešte viac
6.1.2021 - 20:54
+2

TonoS

 

Ako som písal už v chate, bude veľká škoda Pospíšila, ale samozrejme zámorie je prednejšie no s Langkowom by mohli vytvoriť veľmi kvalitnú dvojicu. No a myslím, že sa len potvrdzuje jedna vec a to, že Riečický si jednoznačne pýta post jednotky, jeho výkony sú jasne vyrovnanejšie než Sedláčkove. Týmto nechcem nijako uraziť Sedláčka, ale Domino má momentálne navrch.
6.1.2021 - 20:58
+4

paljuka

 

Dnes super zapas, ak by mi niekto pred sezonou povedal ze ma tak bude bavit hokej pri tej zostave neuverim mu
Kazdopadne stale to nevidim na viac ako 2 vyhry ak by bolo teraz play off a hrali by sme s Popradom, vazim si ze sme 2 krat dokazali suverenne vyhrat a raz takmer s muzstvom ktore bolo donedavna suverenne 1 a ma najlepsi utok myslim ale treba ostat nohami na zemi ist stale s pokorou a dufat v prekvapenie a ze naladime formu pred play off...
Dnes super vykon musim pochvalit aj Riecickeho aj ked som popravde mu dost neveril pred sezonou ale som len rad ze mi zatial zatvara usta
Dnes mi chybala od nas len vacsia tvrdost, mal som pocit ze Poprad nas dost a tvrdo (cisto) dohraval a to sa nesmie stavat papierovo nech mame slabsiu zostavu po vsetkych strankach ale po stranke fyzickych parametrov tam musime jednoznacne prevladat, v play off to moze a aj musi byt nasa silna stranka... inak od nasich paradny zapas kolektivny a ceni sa aj ta 0 ...
Na zaver prosim moderatorov zablokovat 2-3 kosicke nicky ktore ak este nie tak urcite tu pridu provokovat...
6.1.2021 - 20:59
+3

hefky

 

Poprad hral tvrdo? Vsak len Seigo a Ulrych rozdavali ostatný mi niekedy prišli jak baletky
6.1.2021 - 21:06
+3

Chamois13c

 

Otrasny vykon z nasej strany, tymto stylom sme za chvilu na 5 mieste, detva za nami 2 body... Dnesny zapas vyzeral uplne ako z pred vianoc... Kriza trva vyse mesiac to je uz trosku vela... Druhu formaciu volam od dnes invisible, grats do kosits
6.1.2021 - 21:01
+4

blazon

 

Kosit v ke nic moc sluzby
6.1.2021 - 23:01
+2

wedro

 

1 útok PP a priepasť : Vyčnieva nad ostatnými útokmi v PP mužstva.

Jednoducho chyba vyrovnanosť útoku.


Dnes to bola pekne vidieť keď sa udrží prvý útok PP mužstvo je nadlomene.


Inak Háky nepoznavam ho v KE drese aj keď sa nedarilo drel bojoval.

PP drese si pokorculuje a denaš domov.

Asi niekde je chyba....

V KE mal jasnú odpoveď dávať Góly bránenie je na iných..


Dnes víťazstvo plne zaslúžene.


Hráči zápasu :

⭐⭐⭐ KOLEKTÍVNY VÝKON👍



TAKŽE TAK ®️
6.1.2021 - 21:24
+2

MaxSBA

 

akože súhlasim s tebou.
6.1.2021 - 21:26
+3

jakub25

 

Úprimne, bez Haščáka hráme možno ešte lepšie, keďže by sme hrali všetko na neho a hlavne v presilovkách.
6.1.2021 - 21:29
+7

Poprad_eskape

 

Tréneri zhodnotili: Šťastný: "náš najlepší výkon v sezónu"

Mikula: náš najhorší výkon v sezóne (kus inými slovami)

Takže čo tu chceme iné ako 4:0? 😉
6.1.2021 - 21:31
+4

Voevoda

 

KE podali opticky najlepsi vykon v sezone lebo PP podal opticky najhorsi vykon v sezone, nie?
6.1.2021 - 21:43
+1

Poprad_eskape

 

Tak dajak. Všetko je prepojené 🤔😂

Veď ja len som napísal, čo povedali tréneri.
6.1.2021 - 22:02
+1

jozino

 

4:5 ako DT v LM
7.1.2021 - 10:03
0

mar11

 

Toto už nie je kríza.Mali sme super úvod,odskočili sme všetkým a hrali hokej,ktorý bavil.Prišiel december,trochu poľavenie,mužstvá nás prekukli,pripravili sa na naše zápasy ako sa proti lídrovi patrí a prišli prehry.Zlomové boli tie dve domáce s Miškolcom,odvtedy hráme veľké ...
6.1.2021 - 21:33
+2

andyd

 

?: Preco nehral Chovan? Nejako som to nestihol vypočuť ked to hovorili v tv...
6.1.2021 - 21:42
+1

blazon

 

Zapal oka
6.1.2021 - 23:03
0

riskohrasko1

 

Rusnacke vianoce
6.1.2021 - 23:59
+14

Voevoda

 

Priznam sa ze som zapas nevidel ale treba si uvedomit ze ten pokles vykonnosti pride vzdy, v PP je to uz tradicne v obdobi vianoc/noveho roka... este sa pred PO rozbehnu ale inak treba krotit ocakavania lebo tuto sezonu nebude v PO nikto lahky super, takze aj semifinale bude pre PP uspech... PP este nepodava pravidelne take vykony, sezonu co sezonu, aby bolo automaticky semifinale a nedajboze finale... ano, na papieri je kader dobry a momentalne aj vysoko v tabulke, ale vela sa moze este zmenit a v PO ked narazia na tazkeho supera tak budu mat podla mna problemy ustat ten tlak, ktory na nich kazdy vyvija (a v neposlednom rade oni sami)
6.1.2021 - 21:42
0

Voevoda

 

Inak ako hral Seigo?
6.1.2021 - 21:48
0

DavePP

 

Myslím si, že to bude dobra posila, len sa musí dostať do zápasového tempa. Síce trénoval, ale zápasy sú zápasy. Mal pekne momenty v zápase.
6.1.2021 - 21:57
+5

jozino

 

mne sa pacil velmi. Uz dnes bol z nasich bekov v tej lepsej polovici. Hitoval, ustal osobny suboj s Bellusom, strely od modrej dobre. Po par zapasoch budeme velebit tento podpis. Najvacsi moment zapasu v suvislosti s nim pre mna bol ako pichol oci do neba ked Vosvec pustil Ruzickovu strelu (treti gol)
6.1.2021 - 23:01
+7

Mike89

 

Myslim si,ze to netreba prehanat. Nehral zle, ale zase nevycnieval. Hodnotit treba po nejakych cca 10 zapasoch. Z toho co som dnes videl, ma prehlad, sikovne ruky ale tvrdas z neho nebude. Uvidime
6.1.2021 - 23:16
0

jozino

 

Urcite necakam ze bude tvrdas. Hovorim o osobnom suboji, nie o bitke. Aj McDavid a Crosby hraju osobne suboje a nemam ich za tvrdakov
7.1.2021 - 10:05
+1

BlackCrow

 

A hneď máte o problémik viac za tie pichnuté oči. V prvom zápase takto takto pochváliť brankára.. Určite si budú spolu rozumieť..
7.1.2021 - 4:25
0

jozino

 

7.1.2021 - 11:44
0

blazon

 

Najviac sa mi pacilo ked beldo mu dal tvrdsie hity a on sa skoro s nim siel merat, ale neviem ktory hrac s pp mu hned ukazal a postrkol ho, ze s nim nie. Je super ze sa neboji a zastane sa, ale nemal by dobre spomienky na SK keby s nim siel do bitky
6.1.2021 - 23:06
+3

hefky

 

Boooze to kde sa toto stalo toto su take bludy
7.1.2021 - 8:43
+8

blazon

 

https://www.google.com/maps/place/Steel+Ar%C3%A9na,+Nerudova+1627%2F12,+040+01+Ko%C5%A1ice/@48.7242927,21.2329541,12z/data=!4m5!1m2!2m1!1zemltbsO9IMWhdGFkacOzbiBuZWFyIEtvxaFpY2U!3m1!1s0x473ee06c0f1019e9:0x892995049908e202

Opytaj sa ludi co boli na zapase
7.1.2021 - 17:28
+1

corthez

 

Po takych profesorskych výkonoch by sa patrilo siahnuť troška na výplaty nech si nehrajú v tej svojej pohodickovskej bubline.

Na minuloročný rýchly hokej bola radosť pozerať ale toto je hnus už viac ako mesiac
6.1.2021 - 21:49
+5

Urpiner17

 

Toto nikdy dobrotu nerobilo
6.1.2021 - 22:31
+4

corthez

 

Ako inak ich prebrať?
6.1.2021 - 23:45
0

blazon

 

Inac Erving, jeho vzdy bol plny lad a dneska som ho raz videl, aj to mimo hry.. Dlhsie obdobie, ci zapas blbec?
6.1.2021 - 23:08
+2

lukiasko

 

Ja by som povedal že sa snažil ale ani z ďaleka to nie je ten Erving z minulej sezóny...
6.1.2021 - 23:20
+8

Voevoda

 

Odkedy ho trafil Blackwater tak uz to neni ten Erving ako predtym
7.1.2021 - 0:04
+8

blazon

 

Dik za info, kofola nie jednemu pribrzdil rozvoj..
7.1.2021 - 17:33
0

Janciar17

 

Zelal by som si stvrtfinale KE-PP!
Skokany,Hascaky na paradu dnes. Dakujeme HC!
6.1.2021 - 21:50
+4

jozino

 

gratulacia KE, vyhrali uplne zasluzene. Seigo na prvy zapas fajn, dal par hitov, strielal.. Nasi tahuni dnes zapas absolutne bez nasadenie, bez energie, bez chcenia. Ja by som na trenerovom mieste utoky prehadzal. Kazdy a jeden. Pry utok dnes hlboko pod svoj standard, druhy utok neviditelny, hlavne Prajso, a mladici dnes uplne katastrofalne. Vosvec prvu tretinu dal heroicky vykon, bez neho by sme nakupili ovela viac.

Moj navrh:
Hascak-Skokan-Tavi
Vandas-Zagi(po vylieceni)-Pinci
Handlo-Bjalo-Livinston
Mesar-Prajso-Palocko Matus

Btw: Rewy podla mna urobil velky krok dozadu prestupom do KE. Nehovorim len o obodoch ale aj hernom prejave. Dnes som si ho zvlast vsimal. U nas mu isli ruky neskutocne minulu sezonu, prihravky vymyslal, ze ani spoluhraci niekedy necakali. V KE mi pride taky utlaceny, absolutne priemerny Extraligovy hrac, bez nejakej myslienky navyse.
6.1.2021 - 22:58
+3

jozino

 

aby som nezabudol: pacilo sa mi nasadenie Domina Kramara, aj ta pretlacana s Havrilom za nasou brankou. Minuly zapas bol KE chalan husty a skakal do nasej prvej lajny - Domino dnes pekna praca
6.1.2021 - 23:04
+3

mitoO

 

Jozino podla tvojej logiky:
Skokan a Hascak urobili velky krok dozadu prestupom do PP. Dnes som si ich obzvlast vsimal. Skokan bez stipky bojovnosti, to ho zdobilo minulu sezonu v KE a Haky ziaden gol, fakt neviditelny.

A teraz vazne. Reway hra fakt dobre, ma prehlad, rozdava paradne nahravky, hokejove myslenie ma uplne inde, ako 90% hracov v lige. Ak sa tuto sezonu zastabilizuje a udrzime ho este dalsiu, tak budem velmi rad.
6.1.2021 - 23:21
+23

jozino

 

K Rewymu - tiez sme minulu sezonu dufali, ze sa zastabilizuje a udrzime ho A on potom tie vystupy, ze ho PP nechce (par hodin po telefonate s Mikulom), ze konci karieru apod. Ale v tom vrtat netreba
K Hakymu a Skokanovi - Ich statisiky hovoria, ze az tak im prestup neuskodil Inac v poslednych zapasoch hra cele nase muzstvo pod svoj standard, rovnako aj prvy utok. Ale Dava by som asi vynechal, on aspon zopar hitov rozda ak uz nic.
7.1.2021 - 10:21
0

Chamois13c

 

Produktivitu maju este lepsiu ako v ke ale ako by chybala motivacia hlavne marcel, predsa je zc prazdne tribuny a verim ze nam pomoze ten pad z 1 miesta... Verim ze ked bude treba zaberu jak sa patri... A handlovsky sa totalne odmlcal uz nedal gola hadam 10 zapasov prajso ani nevravim
7.1.2021 - 10:33
+1

jozino

 

Druhy utok je uplne vypnuty. Parkrat v zapase vidno ze Majky lieta po lade a to je vsetko. Handlo sa trapi a Prajso ani neviem kedy hraje. Ich by trebalo rozdelit.
7.1.2021 - 11:46
+2

Brasidas

 

mitoO len napodobnil tvoj analytický prístup na základe jediného videného zápasu

na Rewaya je naozaj radosť sa pozerať väčšinu zapasov
7.1.2021 - 11:23
+2

MaxSBA

 

práveže Reway sa mi mega páči v Košiciach, aj dosť priestoru dostáva. Len nech maká chalanisko.
6.1.2021 - 23:03
+20

jozino

 

ked si porovnam tie prihravocky ake u nas daval - zabicka ponad dve hokejky a presne na cepel adresatovi.. Dnes aboslutne nic take vidno nebolo. Dnes si nevsimnes rozdiel (mam navyse nejaku prekvapivu myslienku) medzi nim a hociktorym inym priemernym hracom. Tak to vnimam ja, sorry.
6.1.2021 - 23:05
+2

Lukash_ke

 

"dnes"... A tym by som to uzavrel, vo velkej vacsine zapasov ziari a presne to co popisujes z PP vidime aj v KE, co sa bodov tyka, casto vynecha nejaky zapas, to robi svoje. Fakt je nanho radost pozerat a ice-time v KE si uziva.
7.1.2021 - 1:56
+9

jozino

 

Mozno je to iba nahoda, ze dnes mal slabsi zapas, nehadam sa, ine zapasy KE nesledujem, sle jazdopadne dnes tocnebolo ono. Ani minulu sezonu u nas nemal 3 body na zapas, ale ta jeho hra a prehlad bolo radost pozerat.
7.1.2021 - 10:10
+1

radopKE

 

Martin dnes vedel,že ho budeš sledovať,tak sa na to vybodol...
7.1.2021 - 13:41
+1

lukiasko

 

Nechcem nikoho uraziť ale dnes chlapci z toho boleli oči...

Marcel sa mohol túto sezónu stať ikonou ligy a prekonať v góloch neprekonateľného Žiga... Nikto by sa nepýtal o pár rokov či sa všetko hralo len na ňho.
Neviem vlastne kto sa dnes vôbec snažil. Možno akurát Dalhuisen, aj ten robil chybu za chybou...
6.1.2021 - 23:17
+2

julo

 

Aky je rekord?
6.1.2021 - 23:22
0

lukiasko

 

52 gólov
7.1.2021 - 10:35
0

mitoO

 

Fakt neviem, ci som si tu precital, ze dnes hrali Kosice naozaj dobre. Ak aj ano, v tom kydani popradcanov na vlastnych hracov mi to nejako uniklo.
Facka a zostup na nizsie priecky pomoze nie len hracom, ale aj fanusikom Popradu. Dufam.
6.1.2021 - 23:24
+9

paljuka

 

Ono popravde robili sme to aj my ked sme hrali sezonu co sezonu finale, velakrat bolo toho tlaku az prilis a muzstvo to neunieslo aj ked bolo na 2.-3. mieste lenze pre Kosice bol ten tlak danny od zaciatku kazdy hrac vedel do coho ide a vacsinou sme sa z toho dostali ci uz vdaka trenerom alebo hracom ako Peto Bartos... problem Popradu moze byt ten ze tuto sezonu su v ulohe jasneho favorita na titul, ako keby toho nebolo malo aj sam klub si nalozil ze nazhavil svojich fanusikov ze prisiel cas (to nerobil ani Bakos v sezone ked sme zvalcovali ligu pod Cadom s rekordnym poctom bodov a myslim ze ani raz sme neprehrali 2 krat po sebe)a ten tlak bude len rast, v play off staci 1-2 nevydarene zapas v nevhodnu chvilu a je zle...
Aj preto tato sezona pre nas v Ke je super nikto od nas nic necaka, vacsina fanusikov tiez nie az na par jednoduchsich vynimiek po rokoch pojdeme do play off uplne v pohodicke a kazdy uspesny zapas bude pre nas len plus, pripadne vypadnutie nebude tragedia
Poprad v takejto ulohe ako je teraz este nikdy nebol jediny kto s tymto ma skusenost je trener a fakt par hracov, ci uz maju take schopnosti ako mal u nas spominany Bartos to uz oni vedia, co moze byt ich vyhoda ale aj nevyhoda, kazdopadne verim ze ak sa stretneme v play off bude to zaujimave
6.1.2021 - 23:50
+9

ŠKP

 

Tak boli sme v takej situacii v sezone 10/11 ked sme isli do play off z druheho miesta so ziskom 111 bodov co bol nas rekord. Vtedy ale boli Kosice nezastavitelne a tak finale aj dopadlo. Po dalsie, mame druhe najskusenejsie muzstvo po MI. Hracov ktori uz vo to povyhravali a nielen na SK. Tento tim ma obrovsku kvalitu a nepochybujem ze v play off pridaju o dva stupne vo vsetkom. Ak to aj tuto sezonu nevyjde tak svet sa nezruti. Spartak Trnava cakal na titul 60 rokov, Liverpool 30. Za seba mozem urcite povedat ze nebudem nestastny ak to tuto sezonu nevyjde. Hlavne aj kvoli otaznej ucasti divakov na stadionoch. Ovela radsej budem ak zastabilizujeme HK Poprad medzi top klubmi na SK a ono to raz pride.
7.1.2021 - 11:20
+6

ten čo nevie

 

tak potom aj my budeme asi cakat 60 rokov ked sa k tomu budeme takto staviat
7.1.2021 - 11:43
+3

ŠKP

 

Ty tiez si ides svoje
7.1.2021 - 12:26
+4

ten čo nevie

 

idem ale stale mam pravdu🖕🖕
7.1.2021 - 15:49
0

ŠKP

 

Teba hlavne vystihuje tvoj nick, viac k tomu netreba
7.1.2021 - 18:27
+6

ten čo nevie

 

hej aj teba
7.1.2021 - 20:03
+2

Frey77

 

Svet sa nezrúti, to je pravda, len čo na to asi tak klubová pokladňa? Tá sa už v tejto dobe zrútit môže, či? Donor prichádza o prachy(ved vôbec negeneruje žiadne peniaze), de facto sa toto dotklo všetkých sponzorov, neurobí sa žiaden úspech, ale pohoda, ved nájdeme ropu ne?Tu sa klub snaží v tejto situácii nájsť prachy, snaží sa plniť svoje záväzky (ja Luda v tom obdivujem, je to frajer) a ty povieš, že veď pohoda
7.1.2021 - 12:03
+1

Bizzaremifo

 

Tak donor bol na Mikuláša v šatni a nevyzeral, že by nejako stradal 😁 ..myslím, že má našetrené a keď sa svet vráti do normálu uvidíš tie návštevy kdekoľvek, ľudia budú chcieť proste opäť žiť, tržby budú veľké
7.1.2021 - 12:20
+1

ŠKP

 

To myslis vazne? Samozrejme ze budem rad ak to vyjde ale ak nie tak co vlastne koniec ideme to rozpustit alebo bankrot?? Takto asi nikto v klube a zo sponzorov nerozmysla. Je to sport a su dalsie minimalne 2-3 timy ktore mozu ist do finale. A nedavaj moj prispevok na uroven taku ze si nevazim pracu Jurinyiho a spol.
7.1.2021 - 12:25
+3

Frey77

 

Áno davan to. Tu sa v týchto extrémne ťažkých časoch,snažia urobiť pre hráčov čo naj podmienky a ty to tu ideš porovnať so Spartakom Trnava, lebo aj oni čakali 60r, tak môžme aj my! Tak potom ja neviem načo máme hráčov akých máme, načo sa robí marketing a všetko okolo toho, dajme to na úroveň LM a ved o 50r možno. Asi preto toto všetko robia, aby hrali o čelné pozície preboha! Ja nikde nepíšem o titule, ale o tom, že to svoje nasadenie by mali ukazovať aj teraz a nie ako píšeš v play off. Ci to tam len my zapneme, ostatní budú prdkat?
7.1.2021 - 13:16
+2

ŠKP

 

Ved tie desatrocia cakame, to je fakt a preto to davam do porovnania s Trnavou, Liverpoolom, Torontom s kym len chces, lebo je to tak. Ze nie len HK Poprad ale aj ine domace ci svetove velkokluby sa snazia dosiahnut uspech a vidis ze nie vzdy sa to podari. To ci to v nasom pripade bude rok dva tri navyse nikto nevie. Dalej pises ze naco sa robi marketing, kto tu spochybnuje marketing alebo pracu vedenia ako taku? Ved to vsetko na spickovej urovni co som tu v diskusiach neraz spomenul. A nakoniec tu spomenies hracov ze nejdu nadoraz ze na to prdkaju alebo. Ano ani mne sa to vcera nepacilo ale garantujem ti ze tato domaca partia chalanov urobi vsetko pre uspech.
7.1.2021 - 14:21
+3

Frey77

 

A aj keď ja osobne titul nikdy nikde nespomínam, precitaj si rozhovor so Segalom, čo tam on na to vraví. A kto mu to asi povedal takú vec, asi niekto z klubu, tu na HP chodí ťažko
7.1.2021 - 14:44
0

ŠKP

 

A?? Ved ja tom viem ze ciel klubu je jasny ale ty to beries ako hotovu vec ako by sa nic nemohlo stať.
7.1.2021 - 18:24
+3

Sheva7

 

Košice v sezone 2010/11 to bola mašina ani raz neprehrali 2 zapasy v rade
7.1.2021 - 14:38
+1

radopKE

 

Hrali sme fakt dobre,aj keď prvých 8 minút druhej tretiny,ma trochu zneistilo.Na chvíľku. A to,akým smerom sa bude uberať diskusia tu,bolo jasné už v Livke k zápasu. Niektorí z PP sa tam dosť skoro opúšťali.
7.1.2021 - 13:44
0

Frey77

 

Ono vieš, tu nejde len o tento zápas, naši takto hrajú od toho výprasku proti vám doma. Presne takýto štýl, to nie je o tomto zápase, z posledných 15 zápasov sme na 7 mieste.
7.1.2021 - 14:46
0

axxel

 

Tak ono zase ked sa ustrazi vas prvy utok tak tak je to 50 percent uspechu a hlavne tie silnejsie muzstva to vedia ... Zvysne nie su tak nebezpecne
7.1.2021 - 14:52
0

forwardPP

 

No vidíš a keď sa ustráži váš prvý útok tak je 100 percent úspechu.
7.1.2021 - 15:50
+3

mitoO

 

Ale my nie sme na rade
7.1.2021 - 16:10
+10

forwardPP

 

Veď to som len rád.
7.1.2021 - 17:33
+5

FP-lacerta21

 

Tu musím reagovať, že hlavne vzhľadom na včerajšok ti to matematicky nevychádza ...
7.1.2021 - 16:49
0

forwardPP

 

Vidíš presne takisto ako axxelovi.
7.1.2021 - 17:32
+5

FP-lacerta21

 

V podstate áno, ale jemu to teraz zapasovalo na tento zápas ...
8.1.2021 - 14:08
0

thovthKe

 

Tiež som: nemyslel, že kumulovanie funkcii bude na prospech. Ok, vidím, že v našom prípade to neprekáža.
A kúsok od zápasu dnešného. Keď nedávno Jan Šťastný nezvyčajne verejne kritizoval rozhodcov, tak spomínal aj ich aroganciu a rozhodcovia sa ozvali
https://sport.sme.sk/c/22567894/jan-stastny-z-hc-kosice-rozhodcovia-su-arogantni-rozhovor-a-reakcia.html
s tou aroganciou pravdu mal
6.1.2021 - 23:56
+1

M4TO

 

Neviem kto je autorom zo strany rozhodcov ale je to pisane dost amatersky a vyznieva to dost vtipne 😄
7.1.2021 - 0:13
+4

mitoO

 

Fuu, tak davat tam nejake prispevky z diskusii, tam som prestal chvilu citat.
S nasim protestom som sa nijak nestotoznil, nemam taketo verejne vystupy rad, ale tato reakcia rozhodcov je presnym odrazom toho, aki su.
Jesitni, neschopni prijat kritiku, neprofesionalni a obvinujuci zo svojej neprofesionality vsetkych dookola.
Ako som si myslel, ze nas protest voci rozhodcom je trapny, tak tato ich reakcia prekonala vsetku moju predstavivost o moznej trapnosti.
7.1.2021 - 0:59
+5

fanke27

 

Súhlasím s tým, že to vyjadrenie Košíc mohlo byť podané aj inak,minimálne oficiálne a potom mediálne, ak chceli vyvolať nejakú emóciu vo verejnosti, no chápem na druhej strane trochu aj postoj nášho vedenia. Si zober, že koľko oficiálnych protestov voči rozhodcom tu bolo a čo sa zmenilo? Podľa mňa nič podstatné,takže myslím že nie je na škodu ani trochu taký mediálny tlak.

Neviem či to môžem úplne tak porovnávať ale.. ja napr podnikám už nejaké tie roky, často rôzne podnety, ktoré treba vybaviť stoja nezmyselne na úradoch bez povšimnutia dlhú dobu a blokujú procesy. Až keď sa človek začne sťažovať, dostane sa to k viacerím ľuďom, vytvorí sa tlak, tak sa veci zrazu pohnú a idú.
Tiež som zástanca skôr korektných postupov ako sám píšeš ale niekedy to bohužiaľ na Slovensku nestačí.

A hlavne ako som písal nemám pocit, že niečo sa zmenilo v rozhodovaní na Slovensku. Prečo ak majú rozhodcovia kamery na prilbách, tak sú milí ku hráčom a trénerom, a keď ich nemajú tak vidno presne spomínanú aroganciu v komunikácii? Prečo každý podnet berú vzťahovačne ako malé urážlivé deti a odmietajú kritiku? Toto nie je profesionalita, to je amaterizmus.

Tak ako povedal Šťastný, že to funguje v Česku, tak si myslím že pokiaľ na Slovensku zväz rázne neprístupi k tomuto problému a neivenstuje do toho aby sa aj rozhodcovia stali profesionálmi, tak dovtedy tu budú problémy.
7.1.2021 - 10:09
+1

Lukash_ke

 

To co stastni popisoval je zial problem vsade na Slovensku. V Cechach sa vedia chovat viac ako profesionáli a s urcitym rešpektom napriec celym spektrom. To, ze si o tebe myslia svoje je vec druha, ale aspon nie su taki burani ako my.
8.1.2021 - 20:09
0

M4TO

 

myslis ze ked tam napiseme ze sme aktivni rozhodcovia a ze suhlasime s kosickym trestomeracom tak to zacnu riesit aj u seba?
7.1.2021 - 11:13
0

Rolba

 

Nebude to ten Juraj Sýkora? on už pár krát dával také všeliaké arogantné vyhlásenia
7.1.2021 - 11:55
0

hefky

 

Cela reakcia je arogantna az by jeden povedal ze rozhodcovia su neomylny.
Podstat ostava ze rozhodcovia su neskutocne arogantny povacsine.
7.1.2021 - 8:56
+7

Dellal

 

Si pis, ze je. Reakcia Komisie rozhodcov o funkcionároch Košíc :...."" no napriek tomu sa tvária akoby práve prišli z inej planéty. ""
to si vazne komisia rozhodcov toto nemohla odpustit na adresu Kosic? A teraz im mame verit, ze nie su arogantni?
7.1.2021 - 15:03
+3

LenTak93

 

No takto. Prehnali to s reakciou aj rozhodcovia, ale to, čo je v tom príspevku, profesionálny klub robiť nemôže.
Pamätáš si takéto niečo za Bakoša s Kiraľvargom?

Počas včerajšieho zápasu bolo počuť "prezentovanie sa" prezidenta na adresu rozhodcov neustále...
7.1.2021 - 15:38
+1

Urpiner17

 

Toto bude skôr o preferencii jedinca, ale ja ako fanúšik budem radšej ak budú funkcionári pre hokej zapaleni a nie si ťukať do telefónu otočený chrbtom ihrisku cely hokej
7.1.2021 - 15:53
+1

VSS Košice

 

Problém je že rozhodcovia stagnujú prípadne idú úrovňou dole a pokiaľ na nich nebude vyvíjaný tlak tak to lepšie nebude a naša liga sa neposunie . Nieje predsa možné aby sa rozhodca správal k hráčom alebo trénerom akoby on bol niečo viac .
7.1.2021 - 16:09
+1

riskohrasko1

 

Máš pravdu ,ale nerobi sa to vypisovanim statusov / článkov na webe ,ale smerovanim svojho apelu na inštutucie kde sa tým budú zaoberať.Na jednej strane náš klub volá po profesionalite a na strane druhej sa správa sám amatérsky 🤷‍♂️
7.1.2021 - 18:25
+2

Lukash_ke

 

Lenze ked apelovanie na rozhodcovsku komisiu je ako apelovanie na SMER aby bojoval s korupciou, tak radsej apelujes inde, ak spravne rozumiem, islo to na SZLH co mi pride lepsie nez snazit sa o diskusiu s rozhodcami, ktori sa znova nezapreli a svoju aroganciu predviedli este aj v tej odpovedi.
8.1.2021 - 20:13
+1

riskohrasko1

 

Pravdu máš
7.1.2021 - 18:35
0

mitoO

 

Dik
7.1.2021 - 18:40
0

starec

 

Reakcia: rozhodcov je na úrovni žiaka základnej školy. Takáto argumentácia je absolútne neprofesionálna, byť rozhodcom, tak sa hanbím. A celkom by ma zaujímalo, kto to napísal a či sa pod toto podpíšu aj ostatní rozhodcovia. Som bývalý rozhodca (nie hokejový), bol som aj členom rozhodcovskej komisie, táto reakcia mi príde detinská. Nie je to jednoduché ani pre rozhodcov, aj ka som vo ako rozhodca urobil chyby. Pre mňa bolo dôležité, keď mi po zápase povedali, že som celý zápas držal rovnakú líniu, nekompenzoval, nemenil meter. Ľudia skôr odpustia 1-2 upísknutia ako následné kompenzácie.
7.1.2021 - 9:30
+1

jozino

 

Hoci s urovnou nasich rozdocov dlhodobo nie som spokojny (na zopar vynimiek) a tiez som za to, ze ked si pred sezonou vydupali vyssie platy, mala by ist aj ich uroven vyssie, co sa momentalne asi nestalo, ALE v tomot konkretnom "spore" som na strane rozhodcov. Hlavne, ak je pravda ze 1) funkcionar KE vbehol do satne rozhodcov - toto je absolutny fail na urovni Atletiko Cvernofka. 2) Preco sa KE miesaju do verdiktu MI-NZ? Podla mna uz su zaujati voci nejakemu konkretnemu rozhodcovi a silou-mocou nanho hladaju cokolvek. 3) Ak je pravda, ze telefonuju prezidentovi SZLH a kydaju do medii bez podania oficialnej staznosti - zase uroven krcmoveho typu.
Samozrejme nesuhlasim s invektivmi "prisli z inej galaxie" apod.
8.1.2021 - 10:58
0

Lukash_ke

 

Ty si este nesuhlasil s nicim z dielne KE, takze vesmir je v rovnovahe.
8.1.2021 - 20:15
+1

Blackorange

 

Otázka sezóny pre KE vedenie ale inak #langout: Ďalší dobrý zápas proti papierovému favoritovi na titul pre túto sezónu (pozn. ale že iba na papieri tak možno toaletnom papieri max. )(6:2.,5:6 pp.., 4:0., vynímka zápas v PP 0:3), už len vyhrať nad Nitrou a SBA (to jak skratka nejakých cíg ) a je na čase porozmýšľať pre vedenie HC či ísť s týmto trénerom čo máme a polyfunkčným človekom isť dalej aj do PO, alebo siahnuť po nejakom trenerovi (Kýbel je lepší šport. manažer než trener môj názor iba), lebo ja ked dnes a v minulom kole vyhrali to predvedenie hry môže byť ešte lepšie lebo na to ešte lepšie majú hráči v tomto tíme si myslím, čiže ak sa zápas nevydarí niekedy alebo príjde nejaká blbá séria tak to neje v nich nič zlom ....Jedííne VSŽ !!! plus ešte nejakého brankára k tomu no
7.1.2021 - 2:53
0

Blackorange

 

Autor rozprávky TIPOS-LIGA : Zazvonil koniec a rozprávky bol koniec ale všetko je možné no
7.1.2021 - 3:01
0

BlackCrow

 

Companeros čo sa stalo s hokejom sk ??
7.1.2021 - 7:34
0

OceliarKE

 

Skoncil
7.1.2021 - 9:18
+1

BlackCrow

 

Kua to by bola pekná škoda.. Nejako sa mi to nechce veriť.. Ak sa nemýlim boli prvý na trhu.. Plus výborná adresa..
7.1.2021 - 9:41
+2

OceliarKE

 

Uz neexistuje ani stranka na fb
7.1.2021 - 11:28
0

cappycathy BLOG

 

už posledný rok to bolo oničom, žiadne nové správy nic, ziadna pridana hodnota. Len skopirovali TASR
7.1.2021 - 9:32
0

BlackCrow

 

Kvôli fotkám. Nikto nepublikoval toľko /dobrých/ fotiek ako oni.. Ak je to pravda tak naozaj škoda..

Pamätám si že cca pred 3 rokmi stránku prebralo rádio hey či tak nejako.. Mali veľké plány ale skutek utek..
7.1.2021 - 9:44
0

Demon

 

Fun radio: no vyzera, ze fakt skoncili
ani profutbal, ani f1 "neziju", posledne spravy maju zo silvestra a ani ich fb stranky uz neexistuju
7.1.2021 - 11:33
0

BlackCrow

 

Btw rubrika šport na korzári má posledné príspevky z 2.12.2020...

Que pasa..
7.1.2021 - 11:43
0

Rolba

 

prebralo to funko..a poslali to do kytek
7.1.2021 - 11:57
0

OceliarKE

 

Tak snad nam hokejportal nebudu chciet zobrat..
7.1.2021 - 12:26
+2

emil2708

 

posila pre PP : https://www.eliteprospects.com/player/18619/brandon-mashinter
7.1.2021 - 8:03
+1

Kamzík18

 

A načo? Toto čo odohrali včera odohrajú aj s juniormi, juniori aspoň budú lietať po ľade nie jak napr. "košická star"..
7.1.2021 - 9:14
+6

Chamois13c

 

Kamzik: Videli sme ako vcera lietali, kader nemame vobec siroky o com svedci aj to ze vcera hrali hajnik, valigura, jevos hracov urcite treba a vcera paradoxne legionari do toho dali viac energie a nasadenia ako odchovanci bohuzial to je na zamyslenie
7.1.2021 - 9:23
+7

Chamois13c

 

Kedy pride?
7.1.2021 - 8:42
0

rasťoZv

 

Napriek všetkému čo sa v Košiciach udialo v lete, je tento mančaft konkurencieschopnejší ako tie predchádzajúce, najmä vzhľadom k play off.
7.1.2021 - 9:06
+5

yaro.s

 

Je to sympatické mužstvo a keď niečo pobabrú, tak sa na nich ani neviem hnevať
Ale trochu triezvosti musíme mať v sebe, pri súčasnej "šírke " kádra, myslím tej skúsenejšej a kvalitnejšej by sme mali menej lietať v oblakoch...zatiaľ.
Z toho vyplýva aj tá nestabilita vo výkonoch.
Ale sezóna ešte dlhá, niečo sa ešte posilní a veci sa môžu všelijako vyvinúť. Môžeme v tabuľke klesať, ale kľudne môžeme aj prelomiť niekoľkoročnú "kliatbu" v play off....uvidíme.
7.1.2021 - 9:16
0

OceliarKE

 

Okrem prvych 10tich minut v druhej tretine s prehladom.
7.1.2021 - 14:02
+2

milmikus

 

Niekedy sa mi zda ako keby si nevazili podmienky ake maju.Zapas bez duse a bez chute vyhrat.Mozete mi nadavat kolko chcete ale mne sa uz par tyzdnov zda ze hraci maju istotu flekov ziadny tlak od trenera necitim a za mna by pomohlo ak by si niektori sadli na tribunu nech si zacnu vazit kde hraju.
7.1.2021 - 14:35
+1

Chamois13c

 

Tak ono niekedy mi pride to velebenie Mikulu az prilisne ked uvazime pri vsetkej ucte k nitre a detve o kolko mame lepsi a drahsi tim napriek tomu sme po polke ligy s nimi bodovo takmer narovnako cim davam velky kredit bokrosovi a stavjanovi ... Samozrejme Mikula je skvely som rad ze ho mame ale ma k dispozicii urcite TOP 3 tim v lige ale zajace sa budu pocitat na konci polovacky teda po play off
7.1.2021 - 15:31
+5

forwardPP

 

Presne tak napr. Bystria urobila titul zo 4.miesta.
Ale zase si zober, že Michalovce majú lepšie mužstvo aj tak sme pred nimi. Ale v strede sezóny je zbytočné takéto hodnotenie.
7.1.2021 - 15:54
+2

Chamois13c

 

Podla mna nemaju michalovce lepsie muzstvo, uz ani len na papieri ale tak to je vec nazoru.. keby hokej hraju mena tak vcera dame kosicom 5:0, v tom je sport krasny ze nevies ako to skonci...
7.1.2021 - 17:17
+3

forwardPP

 

Tak podľa mňa ho na papieri lepšie určite majú. Ale vec názoru...
7.1.2021 - 17:34
+1

DavePP

 

Tiež sa mi chvíľami sledovalo ťažko na našich. Ale dopozeral som zápas do konca. Nemyslím si, žeby sa hráči nesnažili. Na striedačke bolo vidno ako lapali po dychu. Alebo pinči keď išiel na trestnú jak tam lapal po dychu. Vidím to tak, že chalani sa fakt snažia a proste im to nejde. A to im už možno zviazuje ruky trochu. Ale toto sa v športe stáva. Verte, že príde jeden, druhý, viac vydarených zápasov a hráči sa dostanú opäť do toho. Proste je to šport, to sa deje aj v iných ligách iným týmom. A kľudne to môže byť výpadok aj na niekoľko týždňov. Každým nevydareným zápasom môže vznikať väčší tlak v kabíne. Hráči si to uvedomujú a môže ich to začať zväzovať. Pri výkone hra veľkú úlohu aj pohoda. A možno práve to nám momentálne chyba. Ale nepochybujem o tom, že do play off sa dostaneme do toho. Ako som spomínal, je to šport a takéto veci sa stávajú.
7.1.2021 - 17:38
+2

jozino

 

ale ked to muzstvu nejde vysledkovo, musi tam byt vidno aspon chcenie a nasadenie. Ked nejde zapas vyhrat na paradicky, skusim to inak, bojovnostou, tlacim sa pred branku, hitujem supera. A toto sa nedeje u nas. Hraju si svoje bez ohladu na hru. Navyse ten drvivy uvod zapasov ked sme vyleteli na supera a prvych 10 minut super ani nevedel kde je sever mi chyba.
7.1.2021 - 18:42
0

DavePP

 

Tak chcenie im nemôžem vytknúť. Keby nechceli, tak predsa nebudú tak lapat po dychu na striedačke. Začiatok druhej tretiny sa snažili a nedali z toho gól co je smola. Proste snažili sa, nešlo to a potom boli možno pod tlakom a mohli mať zviazané ruky. Sú aj také zápasy nevadí. Ale verím ze sa z toho dostanú.
7.1.2021 - 18:56
+1

jozino

 

Ja som si tot vsimol iba u Piciho. On ide kazdy zapas naplno. Este Dalhuisen sa vcera snazil.
7.1.2021 - 19:09
0

DavePP

 

No uvidíme. Myslím si, že proti Nitre to bude možno ešte také hocijaké a proti Slovanu sa už nakopnú. Keďže Slovan nám sedí.
7.1.2021 - 19:24
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Poprad34127:8770
2.Zvolen33116:8370
3.Slovan33103:7366
4.Nitra33115:10461
5.Michalovce34104:8560
6.Detva3399:9158
7.Trenčín33115:8653
8.Košice3393:8348
9.N. Zámky3383:9736
10.B. Bystrica3279:11931
11.Miškovec3476:12029
12.L. Mikuláš3375:15712
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2422011134:3367
2.Martin241320985:7543
3.Topoľčany231123778:6040
4.Sp.Nová Ves231131880:6940
5.Dubnica221102982:6835
6.Levice249231068:7734
7.Trnava249001570:9227
8.Humenné218101252:7326
9.P.Bystrica216301252:8524
10.Skalica226041255:7822
SR 18141101234:805
Aktualizované: 25.1.2021 21:39
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2422011134:3367
2.Martin241320985:7543
3.Topoľčany231123778:6040
4.Sp.Nová Ves231131880:6940
5.Dubnica221102982:6835
6.Levice249231068:7734
7.Trnava249001570:9227
8.Humenné218101252:7326
9.P.Bystrica216301252:8524
10.Skalica226041255:7822
SR 18141101234:805
Aktualizované: 25.1.2021 21:39
TÍMZVVPPPPGB
1.Bolzano3521455111:6276
2.Klagenfurt3520249107:6968
3.Fehérvár36185310120:10367
4.Viedeň35166310113:9163
5.Salzburg3316251098:8757
6.Dornbirn36144315103:9953
7.Graz3512421799:11746
8.Innsbruck35103517112:12741
9.Villach359541783:10941
10.Bratislava3511321987:12041
11.Linz357122569:11725
Aktualizované: 24.1.2021 21:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Straubing - Schwenningen 4:3 v nemeckej lige (2)

Hokejisti Düsseldorfu zvíťazili v pondelkovom zápase 12. kola nemeckej ligy nad Eisbärenom Berlín 5:3. DEL - 12. kolo: EG Düsseldorf - Eisbären Berlín 5:3, Straubing - Schwenningen 4:3 UPOZORNENIE: Správa je rozšírená o ďalší výsledok tt mp Nemecko-Hokej-liga-DEL-12.kolo-výsledky-2
pred hodinou - TASR

Düsseldorf - Eisbären Berlín 5:3 v nemeckej lige

Hokejisti Düsseldorfu zvíťazili v pondelkovom zápase 12. kola nemeckej ligy nad Eisbärenom Berlín 5:3. DEL - 12. kolo: EG Düsseldorf - Eisbären Berlín 5:3.
pred 4 hod. - TASR

Prvou hviezdou týždňa je Toffoli z Montrealu, ďalšími Pavelski a Gibson

Prvou hviezdou uplynulého týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stal center Tyler Toffoli z Montrealu Canadiens. Ďalšími ocenenými sú útočník Dallasu Stars Joe Pavelski a brankár Anaheimu Ducks John Gibson. Toffoli mal za hodnotené obdobie najlepšie štatistiky v počte gólov (5), bodov (8) i v hodnotení plus/mínus (+6).
pred 5 hod. - TASR

Brankár Nashvillu Ingram sa dobrovoľne odpojil od tímu

Brankár Connor Ingram sa dobrovoľne odpojil od tímu Nashville Predators a nastúpil do podporného programu hokejovej NHL a jej hráčskej asociácie (NHLPA). Obe organizácie odmietli situáciu viac komentovať. Ingram bol v tejto sezóne až trojkou v tíme Predators za Juuse Sarosom a Pekkom Rinnem.
o 18:38 - TASR

Vedenie zámorskej profiligy odložilo ďalší zápas Caroliny

Vedenie NHL odložilo už štvrtý zápas hokejistov Caroliny Hurricanes v rámci opatrení proti šíreniu koronavírusu. V noci z utorka na stredu sa neuskutoční ich plánovaný domáci duel proti Tampe Bay Lightning. Minulý týždeň Carolina neodohrala tri zápasy, ktoré pôvodne figurovali v rozpise sezóny - jeden proti Nashvillu a dva proti Floride.
o 17:12 - TASR

Krefeld Pinguine – Kölner Haie 0:7 v 12. kole DEL

Hokejisti Grizzly Wolfsburg prehrali v nedeľňajšom zápase 12. kola nemeckej ligy s Bremerhavenom 1:2. Výsledky nedeľných zápasov 12. kola nemeckej hokejovej DEL: Krefeld Pinguine – Kölner Haie 0:7, Adler Mannheim - ERC Ingolstadt 2:1 pp, Grizzly Wolfsburg – Fischtown Pinguins Bremerhaven 1:2.
včera o 21:47 - TASR

Zomrel legendárny kapitán Toronta George

Vo veku 90 rokov zomrel dlhoročný kapitán Toronta Maple Leafs George "Chief" Armstrong. Tím doviedol v zámorskej hokejovej NHL k štyrom titulom.
včera o 19:37 - TASR

Innsbruck Haie - Viedeň Capitals 5:4 pp v sobotňajšom zápase

Hokejisti Innsbrucku zvíťazili v sobotňajšom zápase 39. kola IHL nad Viedeň Capitals 5:4 po predĺžení.
23.1.2021 20:09 - TASR

SaiPa Lappeenranta - JYP Jyväskylä 2:4 vo fínskej lige

Hokejisti SaiPa Lappeenranta prehrali v sobotu na domácom ľade s JYP Jyväskylä 2:4 vo fínskej lige. Domácim k úspechu nestačil ani gól slovenského útočníka Tomáša Záborského.
23.1.2021 19:06 - TASR

Iserlohn - Krefeld 3:6 v 11. kole nemeckej ligy

Hokejisti Krefeldu zvíťazili v piatkovom zápase 11. kola nemeckej ligy na ľade Iserlohnu 6:3. výsledky: Straubing Tigers – Adler Mannheim 2:1, Iserlohn Roosters – Krefeld Pinguine 3:6.
22.1.2021 22:58 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

26. 01. 2021
B. Bystrica - L. Mikuláš o 13:00
Zvolen - Detva o 18:00
Trenčín - Košice o 18:00
29. 01. 2021
L. Mikuláš - Slovan o 17:00
Miškovec - N. Zámky o 18:00
Detva - Poprad o 18:00

Odohrané zápasy

24. 01. 2021
L. MikulášNitra
0:7REPORT
B. BystricaKošice
4:1REPORT
PopradMiškovec
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
0:8REPORT
SlovanZvolen
2:3 SNREPORT
MichalovceDetva
4:0REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP47 bodov
2.Tvrdoň M.NIT38
3.Svitana P.POP37
4.Slovák M.NIT37
5.Skokan D.POP36

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP28 gólov
2.O´Donnell B.SBA19
3.Klhůfek P.KOS17
4.Tvrdoň M.NIT16
5.Bondra R.ZVO16

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA94.63 perc
2.Riečický D.KOS93.55 %
3.Sholl T.DEV92.85 %
4.LaCouvee C.TRE92.56 %
5.Petrík R.DEV92.53 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov