Diskusia: Košičania podľahli Servette Ženeva 2:3
Hokejisti HC Košice prehrali v domácom zápase Ligy majstrov so švajčiarskym tímom Servette Ženeva 2:3. Aj po druhom stretnutí v základnej časti sú bez bodu. Góly slovenského majstra strelili Filip Krivošík a Mário Lunter. Košičania sa v LM najbližšie predstavia v piatok 8. septembra na ľade nemeckého majstra Red Bull Mníchov.
Každý z účastníkov Ligy majstrov odohrá v základnej časti 6 zápasov. Košičanov čakajú v závere nasledujúceho týždňa dva duely na klziskách súperov. V piatok 8. septembra predstavia na ľade Mníchova a o dva dni nastúpia proti švajčiarskemu Rapperswill-Jona Lakers. Z 24 tímov postúpi zo základnej časti do play off 16 najlepších.
Liga majstrov - 2. kolo:
HC Košice - Servette Ženeva 2:3 (0:0, 2:2, 0:1)
Góly: 21. Krivošík (M. Lunter, Breton), 39. Lunter (Krivošík) – 25. Rod (Richard, Lennström), 28. Lennström (Vatanen, Rod), 45. Jooris (Le Coultre, Chanton). Rozhodovali: Hronský, J. Konc ml. – Jedlička, D. Konc ml., vylúčení: 2:2 na 2 min., presilovky: 0:0 a slabenia: 0:0, 4033 divákov.
Košice: Riečický - Olsson, Breton, Ferenc, Zech, Šedivý, Deyl, A. Bartoš - Krivošík, Chovan, Lunter - Jääskeläinen, Pollock, Fejes - Lamper, Berger, Bartánus - Jokeľ, Šimun, Rogoň
Ženeva: Descloux - Karrer, Lennström, Vatanen, Maurer, Chanton, Le Coultre, Jacquemet - Miranda, Filppula, Winnik - Praplan, Richard, Pouliot - Hartikainen, Manninen, Rod - Cavalleri, Jooris, Maillard
Košičania sa v prvej tretine prezentovali odvážnym hokejom a viackrát si vytvorili nádejné gólové príležitosti. V koncovke však zlyhali a k otvoreniu skóre im nepomohli ani dve presilovky či šance Krivošíka a Fejesa z prečíslení. Krivošík si všetko vynahradil po 24 sekundách druhej časti, keď sa natlačil pred brankára Desclouxa a otvoril skóre - 1:0. Druhá časť však herne patrila hosťom, ktorí v 25. minúte vyrovnali gólom Roda a o tri minúty už viedli po zakončení Lennströma. Domáci sa aj v druhej tretine dostali do niekoľkých šancí a v 39. minúte vyrovnali po strele Luntera - 2:2. Rozhodujúci moment priniesla 45. minúta, v ktorej Jooris zblízka dostal puk za Riečického - 2:3.
hlasy:
Dan Ceman, tréner HC Košice: "Myslím si, že to bol obojstranne výborný hokej. Cítil som z našich hráčov, že majú veľa energie. Ďalšiu nám dodali aj fanúšikovia, ktorí nás hnali vpred. V prvej tretine sme hrali dobre, v druhej nás súper zatlačil. V záverečnej tretine sme inkasovali trochu nešťastný gól, na ktorý sme už nedokázali zareagovať. Som hrdý na tím a na to, ako sme bojovali."
Jan Cadieux, tréner Servette Ženeva: "Prvá tretina nebola z našej strany dobrá. V druhej sme inkasovali ako prví, no potom sme dokázali vyrovnať a dostali sme zápas pod kontrolu. Aj v tretej časti sa dianím na ľade potvrdilo, že to bol veľmi kvalitný zápas vzhľadom na to, že je iba začiatok sezóny."
Mário Lunter, strelec druhého gólu Košíc: "Začiatok sme mali veľmi dobrý, mali sme aj dobrý pohyb. Presvedčili sme sa, že sa dá hrať s každým, keď sa na to správne nastavíme v hlavách. Myslím si, že to bol z našej strany veľmi dobrý zápas, no škoda, že sme ho prehrali. Myslím si, že dnes sme si bodík zaslúžili."
ďalší program HC Košice v Lige majstrov:
Piatok, 8. septembra: Red Bull Mníchov (Nem.) - Košice /19.30/
Nedeľa, 10. septembra: Rapperswill-Jona Lakers (Švajč.) - Košice /15.45/
Utorok, 10. októbra: Košice - Skelleftea (Švéd.) /17.30/
Streda, 18. októbra: Košice - Adler Mannheim (Nem.) /18.30/
Rubrika: Turnaje → Liga majstrov
- BlackCrow
- Ďalší veľmi dobrý zápas kde som boli vcelku vyrovnaným súperom aj keď tam bolo úseky keď nám horeli gače. Škoda že nemáme žiadny bodík, bolo by to veselšie aj keď tieto zípasy splňujú účel na 100 %.
:kosice:
V suchom tričku? Belzebub? Si mal stiahnutý zvierač až do konca ty dvoječka.. - 2.9.2023 - 20:25
- +13
- Velkybrtok
- Síce bez bodu ale musím uznať že Košice nás zatiaľ nereprezentujú zle, na to že hrali s jednými z najsilnejších súperov
- 2.9.2023 - 20:26
- +16
- julo
- Rici dnes rozklepany,skoda,nejaky bodik sme mohli uhrat..
- 2.9.2023 - 20:28
- +12
- LenTak93
- a to čo skúšal v druhej tretine? kam korčuľoval?
- 2.9.2023 - 21:22
- +1
- mato_ke
- Bola mu zima..a mal stavené nejaké live stávky, ale to len vraj.
Tak som počul
Ale sila...keby sme vtedy dostali rozdielový gól do prázdnej, tak to by riadne mrzelo... Tak to ostane ako úsmevná historka - 2.9.2023 - 21:32
- +1
- fakir
- Bol podpísať veci, čo nafasoval na striedačke,lebo provijanťak odchádzal na dovolenku
- 2.9.2023 - 21:49
- 0
- Dzunkes
- Skoda preskoda..KE boli blizko k bodom,bude to mrzet s takymto superom by sa to cenilo dvojnasobne
- 2.9.2023 - 20:28
- +8
- len_tak
- Ok: Ale urobte niečo už s tými presilovkami, veľká bieda. Ženeva bola hratelnejšia ako Biel. Nasadenie bolo, treba to dotiahnuť do konca a bodovať.
- 2.9.2023 - 20:29
- +10
- Hc-Ke-1
- Odohrať v priebehu dvoch dní také kvalitné zápasy proti finalistom švajčiarskej ligy a v oboch siahať na body do konca zápasu je výborný výsledok. S takýmto nasadením v ďalších zápasoch nejaké body určite prídu.
- 2.9.2023 - 20:31
- +26
- Jimmy Tulipan
- Výborný výsledok je vyhrať, nie siahať na body.
Ja chcem HCKE vidieť na top úrovni. Siahanie na body je síce fajn ale 2z = 0b aj keď po dobrých výkonoch. A áno uvedomujem si možnosti Ženevy a naše.
S Mníchovom sa to už snáď podarí... - 2.9.2023 - 23:49
- +2
- Profesor
- som hrdý na HC KOŠICE
:kosice: - 2.9.2023 - 20:35
- +7
- majkelthe
- Výkon Košíc dobrý, ale na to sa asi nikto vo svete nebude pozerať, ale na tie výsledky, a tie sú zatiaľ bohužiaľ rovnaké, a to stále prehry. Čiže Košice ako príprava na ligu super, ale ako nejaká reprezentácia ligy v zahraničí rovnako ako Slovan a ostatné kluby ktoré tam boli, a to slabo. Ale tak to je úroveň našej ligy bohužiaľ
- 2.9.2023 - 20:38
- +10
- Lukash_ke
- Po dvoch zápasoch so SUI finalistami je na toto ešte asi skoro. Ani to nechcem zaťahovať do porovnávačiek so Slovanom, ale ten herný prejav je tiež niekde inde a zápasy do posledných sekúnd nie sú stratené. Čaká nás Mníchov a Rapersville, s nimi hral aj Slovan pred rokom, uvidíme čo my no. Aj keď osobne čakám, že v nejakom zápase tiež vyhoríme a bude 5ka.
- 2.9.2023 - 20:50
- +12
- KrebsKandidat
- Pri vsetkej ucte - bodovy zisk je rovnaky. Utesovat sa hrou - suhlasil by som s tebou, keby si SBA nespomenul...b
- 2.9.2023 - 23:59
- +5
- Lukash_ke
- Veď sú to len 2 zápasy, Slovan nebodoval 2 roky po sebe. A Slovan spomenul majkel vyššie, iba som reagoval.
- 3.9.2023 - 8:01
- +12
- KrebsKandidat
- Ale nemusel si ho spominat tiez. Keby hrala Nitra LM tak ma zaujima Nitra a nie minula sezona.
- 3.9.2023 - 10:49
- 0
- Big brother
- Z tých 7 zápasov čo sa dnes hrali to bude asi najvyššia návšteva.
- 2.9.2023 - 20:59
- 0
- Proky99
- Kosice hrali s europskym top 5 klubom vyrovnanu partiu, zapas skoncil prehrou len o gol, nie je si zial do coho kopnut tak aspon navsteva co?
- 2.9.2023 - 21:20
- +31
- Strnco1
- 4k v Nitre oficialne ani nebolo, fnuk.
- 2.9.2023 - 22:43
- 0
- Wana
- Podľa mňa to nejde na vrub divákov ale vedenia, 19e za prípravný zápas (pritiahnuté za vlasy) je fakt dosť... Z ohľadom na výšku vstupného je 4k pekná návšteva...
- 3.9.2023 - 11:37
- +2
- Urpiner17
- Hlavne z ohľadom….
- 3.9.2023 - 16:53
- +2
- BieloModra
- Hra sa sice na body, ale neda mi...dobry zapas, dobry hokej, dobry vykon Ke!!!
Len tak dalej a uz to chce body, lebo na to mate - 2.9.2023 - 20:46
- +12
- matus93
- Opäť ušli body pomedzi prsty .. škoda tretieho gólu … ten riči mohol mat.. na jednej strane je človek hrdý .. na druhej strane mame 0 bodov takze potrebujeme bodovať …
- 2.9.2023 - 20:51
- +4
- roa
- Prehra síce zamrzí, ale až na niektoré pasáže, keď to Švajčiari roztočili, hrali Košice vyrovnanú partiu aj s niekoľkými výbornými šancami. Škoda straty Chovana lebo jeho útok hrá asi najlepšie, veľmi dobré individuálne výkony Olssona, Fejesa, Pollocka, Luntera a Krivošíka, ešte, aby sa k ním pridali Breton, Zech a Berger, ktorí ešte nechytili ten správny rytmus. Bola to dobrá reprezentácia nášho hokeja.
- 2.9.2023 - 20:53
- +4
- Zkubydu
- Opäť pridám pár štatistik a faktov: Najlepší hráči Krivošíkn a Lunter. Obaja majú 1+1, najlepší na Bully opäť Krivošík s 50%. Najaktivnejší strelec bol Lunter 3 strely a Krivošík o jednu menej. Najúspešnšjšiu strelbu Krivošík: 50% a v kategorií +/- dominujú okrem už zmieňovanej dvojice ešte aj Bartanus a Berger s +1 v IceTime ich prekonali len Breton, Lamper a Pollock Riecicky s 88% a 22 uspešnymi zásahmi. Toto všetko pred vyše 4000 divákmi. Ja som spokojný s hrou, škoda toho výsledku.
- 2.9.2023 - 20:53
- +6
- Profesor
- Slovan nehral prvé dva zápasy s takýmito mužstvami(majster a vicemajster svajciarskej ligy) momentálne jednej z dvoch najlepších líg v Európe, v ktorej hrajú veľké hviezdy, keďže je finančne na tom posledné roky veľmi dobre.
Náš zreb je trochu náročnejší ako mal slovan...
Výsledky sa budú dať porovnať ked budeme hrať v Mníchove alebo v Rapperswile
podľa môjho názoru bol Biel a Ženeva o triedu vyššie(favoriti na celkové víťazstvo v CHL)
- 2.9.2023 - 20:54
- +3
- Dzunkes
- Kolko stal listok?
- 2.9.2023 - 21:00
- 0
- Profesor
- 15 a 18 v deň zápasu 16 a 19 podľa sektora
- 2.9.2023 - 21:02
- 0
- Rolba
- Tak ako to spravil Lunter, tak to treba. Strieľať, nie vymýšľať a prihrávať donekonečna. Ako bolo spomínané, výkon nie zlý, hanba nie je. No zišiel by sa nejaký bodík už a dnes to nebolo nereálne. Chceme lepšie presilovky a viac gólov
Bufety zmenili značky najpredávanejšieho nápoja a nejak sa prerábajú. Živé sochy pekné. A pekný večer za nami.
- 2.9.2023 - 21:01
- +1
- Zkubydu
- za mna super: neocakaval som hladke yhry proti tomu najlepsiemu z NL. Zahrali sme dobre zapasya to je viac ako dobre. Skvela pripravaa ukazali sme ze basu hraci sa nestratia ani v silnej konkurencii.
- 2.9.2023 - 21:04
- 0
- fanke27
- Klobúk dole !
(Keď som odchádzal zo štadióna, tak túto vetu som počul asi najčastejšie )
Fakt klobúk dole pred nami. Dnes sme hrali o dosť sebavedomejšie, samozrejme bez debaty Ženeva má obrovskú kvalitu, hlavne to čo na ľade robil fínsky útok Manninen a Hartikainen bolo hokejové divadlo. V osobných súbojoch vidno obrovský rozdiel, často sme nevedeli odstaviť od puku hráčov Ženevy, vyspelosť tých hráčov je úplne inde ale napriek tomu sme s nimi hrali celý zápas vyrovnaný hokej, vedeli sme ich tiež niekedy zatlačiť, škoda tej remízy, ten 1bod sme si dnes zaslúžili. Ale ajtak, odohrať tak vyrovnané zápasy proti dvom najlepším tímom Švajciarska a hlavne proti Ženeve, ktorá ma menami tím asi v top 3 EU klubov.. za to si zaslúžia chlapci veľkú pochvalu.
Čo sa týka výkonov, náš útok Fejes-Pollock-Joona robil najväčší vietor, chlapci fakt vedeli v útoku zatlačiť. Že by bude v lete Lunter najlepší strelec, to som nečakal. Krivošík tiez super.
Tradične Olsson, obrovská opora, to čo si dovolil v 3. tretine pri oslabovke, že vybojoval puk proti dvom hráčom na mantinely, neodhodil puk, dovolil si ešte kľučku a vyviezol puk až do útočného pásma proti takej pätici akú mala Ženeva na ľade.. myslím že by sa Olsson nestratil ešte ani v lepšej lige.
Plus veľmi sa mi páči Šimun. To bude luxusný hráč v 4. útoku. - 2.9.2023 - 21:06
- +8
- Zkubydu
- FanKE, nieje Krivošík: najlepším strelcom?
- 2.9.2023 - 21:14
- +1
- fanke27
- Neviem presne ale čo som počítal, tak Lunter dal už 4 góly, Krivošík tuším 2 alebo 3, nie som si istý, nechce sa mi to hľadať ale Lunter dal určite 4, teda viac
- 2.9.2023 - 21:37
- +1
- Zkubydu
- mas pravdu: Lunter ma 3+2 za gol proti SG po bully, proti Saipe na TP a proti Humennemu do prazdnej kým Krivošík ma 2+3... za gol po Hudecovej Nahravke v 1. zapase a otvaracom gole proti SG... len body maju na rovnako... Oprav ma ak sa mylim...
- 2.9.2023 - 21:47
- 0
- Zkubydu
- Kľudne ma doplň ak si pamätáš, kde dal Lunter 4. gol: ja idem tiež z hlavy Za mňa jeden 3+2 a druhý 2+3...
- 2.9.2023 - 21:53
- 0
- julo
- Lunter aj proti PP
- 2.9.2023 - 22:05
- +2
- fanke27
- Neviem presne v ktorých zápasoch, ale píšem si to priebežne a Lunter má už 4 góly, Krivošík 2
- 2.9.2023 - 22:09
- 0
- V_S_Z
- Nehrali sme zle ale hrá sa na body a cieľ sme nesplnili. Treba však objektívne povedať, že keď hostia zapli tak to bol iný level. Na ligu budeme dobre pripravený
- 2.9.2023 - 21:07
- +5
- Zkubydu
- Zabudol som pochváliť za blokovanie striel súpera: s 2 zablokovanymi strelami svojmu golmanovi pomohli Krivošík aj Jääskyläinen.
- 2.9.2023 - 21:09
- +1
- Profesor
- takisto aj mladý Bartoš hral v obrane veľmi slusne
- 2.9.2023 - 21:10
- +4
- mato_ke
- Krivosik sa mi veľmi páči, dnes žiaľ v bráne Riči nepôsobil veľmi isto.
Vieme niekto, čo je s Chovanom prosím? Nevidel som žiaľ celý zápas a ani nepočul skoro vôbec komentár, viac som videl ako počul..
Návšteva cca 4000 nie je žiadny prevrat, no veľa ľudí je ešte kade-tade keďže je posledný víkend pred školou, ale to nie je výhovorka.
Atmosféra aspoň podľa počutého zlá nebola, ale verím že v októbri bude so švédmi ešte lepšia a ľudí aj o tisícku viac.
Body žiaľ nemáme a rátajú sa len tie, ale čomu sa teším je fakt, že bojujeme do posledných sekúnd, drieme, makáme, Fejesa zbožňujem rovnako ako keď k nám dorazil, ten sa u nás našiel, Filip veľmi dobre zapadá do útoku tiež. Ešte keby sa ozaj chytil Berger či Zach zozadu a bude to veľmi vysoký level, kde môže udrieť kedykoľvek ktorýkoľvek útok.
Ďakujeme za pekný výkon, páni..verím že z ďalšieho dvojzápasu už nejaké body prídu.
P.S. nejaké rozhovory s hráčmi, trénermi, tlačovú besedu sem nevieme pridať, hoc oneskorene ale predsa? Na takéto zápasy by sa patrilo a človek by si rád prečítal aj názory z druhého tábora aby sme zistili akú takú spätnú väzbu.
:kosice::kosice:
- 2.9.2023 - 21:31
- +7
- mato_ke
- Edit:
Vidím už rozhovory s trénermi.
Ďakujem. - 2.9.2023 - 21:42
- +3
- Fandimhokeju
- Teraz trochu štatistiky. Dnes sme hrali viacmenej vyrovnanú partiu s mužstvom,ktorého hráči majú odohrané
3797 zápasov vo Švajc.lige
2787 NHL
192. MS
59. OH
262. SHL
565. Liiga
723. KHL
1336. AHL
Dávno som si tak neužíval hokej.
Hralo sa vo vysokom tempe, bez zákerností, provokácií, skvelá divácka kulisa. Škoda, že nebolo aspoň 6000 divákov. Samozrejme predĺžený víkend, či dovolenky v tom zohrali nemalú rolu. Bola to oslava hokeja. Ale každý kto mohol a nešiel môže ľutovať. - 2.9.2023 - 21:54
- +11
- Zkubydu
- pekný pohľad: a škoda je len, že to skončilo 2:3 proti takému velikánovi....
- 2.9.2023 - 21:57
- +1
- DanciKE
- Dan Ceman, tréner HC Košice: "Myslím si, že to bol obojstranne výborný hokej. Cítil som z našich hráčov, že majú veľa energie. Ďalšiu nám dodali aj fanúšikovia, ktorí nás hnali vpred. V prvej tretine sme hrali dobre, v druhej nás súper zatlačil. V záverečnej tretine sme inkasovali trochu nešťastný gól, na ktorý sme už nedokázali zareagovať. Som hrdý na tím a na to, ako sme bojovali."
Jan Cadieux, tréner Servette Ženeva: "Prvá tretina nebola z našej strany dobrá. V druhej sme inkasovali ako prví, no potom sme dokázali vyrovnať a dostali sme zápas pod kontrolu. Aj v tretej časti sa dianím na ľade potvrdilo, že to bol veľmi kvalitný zápas vzhľadom na to, že je iba začiatok sezóny."
Mário Lunter, strelec druhého gólu Košíc: "Začiatok sme mali veľmi dobrý, mali sme aj dobrý pohyb. Presvedčili sme sa, že sa dá hrať s každým, keď sa na to správne nastavíme v hlavách. Myslím si, že to bol z našej strany veľmi dobrý zápas, no škoda, že sme ho prehrali. Myslím si, že dnes sme si bodík zaslúžili." - 2.9.2023 - 22:00
- +8
- Zkubydu
- suhlas a +: v plnom rozsahu
- 2.9.2023 - 22:12
- 0
- Zkubydu
- sa tesim na trip: do Mnichova a na Raperswile
- 2.9.2023 - 22:10
- 0
- counter
- Každý si to prečítal v článku , si na "hockeyportal" , nie na dementportal...
- 2.9.2023 - 22:11
- 0
- Mato80
- Myslím že KE zatiaľ reprezentujú ok, kvalita ale bola na strane oboch švajčiarskych mužstiev a ten rozdiel bol vidno v oboch zápasoch. Je vidno že KE hráči majú na všetko menej času a väčšina ma potom problém niečo konštruktívne spraviť alebo dať presnú prihrávku.
Najviac sa mi pozdávali Fejes, Krivosik, Lunter v utoku a v obrane Olson, Ferenc.
Naopak dosť sklamanie v oboch zápasoch Bartanus, Pollock, Berger.
Vedel by som si predstaviť miesto aspoň 2 z nich nejakého mladého dravého hráča, neviem prečo napr. nedostal viac času Bačo - 2.9.2023 - 22:17
- +2
- fanke27
- Pollock s Fejesom bola jediná dvojica v oboch zápasoch, ktorá sa vedela udržať na puku v útoku v oboch zápasoch a niečo vedeli vymyslieť…
- 2.9.2023 - 22:21
- +3
- Dzunkes
- Fejes je hrac na pohladanie...
- 2.9.2023 - 22:34
- +5
- LenTak93
- on áno, ale malm pocit, že Pollock to začína mať čím ďalej, tým viac "na saláme"
on vie dopredu vymyslieť niekedy neuveriteľné veci, ale ležernosť v defenzíve a v rozohrávke je neskutočná... dokáže to pekne vytočiť - 2.9.2023 - 22:44
- +3
- kubinho
- Tak nie som jediny, co si to vsima. Mne s tym zral nervy uz v play off
- 2.9.2023 - 22:48
- +4
- Demon
- Pollock hlavne nemoze hrat centra. Aspon nie, ak ma hrat takto.
Buly vyhrava len sporadicky, defenzivne je nezodpovedny.
Bol na lade pri vacsine golov, ktore sme v tych 2 zapasoch s Bielom a Zenevou dostali. A na niektorych mal priamy podiel.
Ak to takto pojde dalej, rozdelil by som ho s Fejesom a dal ku nemu dvojicu, kde jeden je produktivny a druhy skor defenzivny. - 3.9.2023 - 0:16
- +3
- Big brother
- Dotarejšie návštevy v CHL
1. Mannheim – Bolzano (7494)
2. Pardubice – Ilves (6423)
3. Vítkovice – Mníchov (4935)
4. Košice – Servette (4033)
5. Tappara – Belfast (4002)
6. Biel – Innsbruck (3701)
7. Biel – Košice (3463)
8. Třinec – Rapperswil (3406)
9. Ingolstadt – Färjestad (3330)
10. Skelleftea – Salzburg (3285)
11. Rouen – Pelicans (3279)
12. Rouen – Ingolstadt (3247)
13. Stavanger – Färjestad (2694)
14. Lukko – Belfast (2624)
15. Bolzano – Ilves (2603)
16. Innsbruck – Servette (2400)
17. Stavanger – Vaxjo (2281)
18. Pelicans – Vaxjo (2103)
19. Aalborg – Tappara (1954)
- 2.9.2023 - 22:58
- +10
- BlackCrow
- A tiež koľko obyvateľov majú mestá a potom čísla topánok návštevníkov.
- 3.9.2023 - 6:41
- +15
- Big brother
-
Mníchov – 1 512 491
Mannheim – 311 831
Belfast – 293 298
Vítkovice – 283 504
Ilves – 249 720
Tappara – 249 720
Košice – 226 212
Servette – 200 548
Salzburg – 157 245
Stavanger – 146 011
Ingolstadt – 141 029
Innsbruck – 132 493
Pelicans – 120 211
Aalborg – 119 862
Rouen – 114 187
Bolzano – 105 974
Pardubice – 92 149
Vaxjo – 66 275
Färjestad – 65 856
Biel – 55 159
Lukko – 38 676
Skelleftea – 36 395
Třinec – 34 306
Raperswill – 26 995
- 3.9.2023 - 8:23
- +6
- BlackCrow
- a topánky ?
more - 3.9.2023 - 8:46
- +3
- Big brother
- To bude tažší oriešok.
- 3.9.2023 - 8:51
- +1
- BlackCrow
- ku všetkej úcte krebskandidat či jak mu meno by mohol vedieť
- 3.9.2023 - 9:16
- 0
- somrak
- spriemerované čísla topánok návštevníkov:
Aalborg - 41½
Mannheim - 38
Belfast - 39½
Pardubice - 36½
Biel - 35
Ingolstadt - 37
Karlstad - 40½
Ženeva - 36
Bolzano - 38½
Innsbruck - 39
Košice - 37½
Tampere Ilves - 41
Lahti - 40½
Rauma - 40½
Třinec - 38
Rapperswil-Jona - 36½
Mníchov - 37½
Salzburg - 36
Rouen - 38½
Skelleftea - 41
Stavanger - 42
Tampere Tappara 41½
Vaxjo - 39½
Vítkovice - 37 - 3.9.2023 - 10:09
- +1
- Big brother
- A teraz daj priemer na počet obyvatelov, nech je sranda.
- 3.9.2023 - 10:16
- 0
- BlackCrow
- No tak minimálne u nás naši projektanti urobili veľkú chybu pri kreslení Steel Arény.
Očividne požili nesprávny algoritmus na výpočet priestoru chodidiel pred každým sedadlom. Vyzerá to ako, keby počítali s tým, že väčšina návštevníkov bude mať 45 a viac.
V konečnom dôsledku je v Steel Aréne veľa nevyužitého priestoru tzn menej sedadiel, ktoré sú ďalej od skla. Takže pomer sedadiel k pomeru obyvateľov tým pádom nie je objektívny. - 3.9.2023 - 10:22
- +1
- somrak
- ta vieš, projektovalo sa to ešte pred rokom 1996, čiže v dobe kedy všetci očakávali štvornásobné zvýšenie platov 😉 takže asi sa prirodzene predpokladalo že ľudia budú viacej papať a porastú tak do výšky, do šírky aj do nôžky 🌚
ale niekto mi kedysi hovoril (neviem či je to pravda) že pôvodná kapacita mala byť cez 10 000 - že horné poschodie malo byť komplet okrúhle a nie len po stranách, ale že neboli na to peniaze - veď stavala sa 10 rokov.. taže škoda lebo na playoff by v pohode prišlo aj 10k.. ale aspoň vonkajší dizajn je jeden z najkrajších na svete čo sa týka čisto len zimákov ☺️ tomu čo tento štýl nakreslil aj vybral by som sa rád dodatočne poďakoval 👍 - 3.9.2023 - 11:56
- +2
- BlackCrow
- jj, čítal som. stále sa môže rekonštruovať tak, že sa urobí komplet horný ovál. nedokončený horný ovál je tiež jediná machuľa krásy tejto haly.
ale ja by som bol skôr za úplne nový štadión niekde na vša ale kde ako za rekonštrukciu..
stačí málo, len peniaze.. ale prestanem písať fantazmagorie aby si tu ľudia neťukali na čelo. - 3.9.2023 - 12:08
- +2
- LenTak93
- na VšA už nie je kde, tam sa postavil futbalový štadión, plus je tam Cassosport, vedľa bude akadémia a na mieste bývalého futbalového bude Skonto
... a hoci ani mne sa nepáči dnešná lokalita, nový zimák v KE nehrozí... teda, ani si neviem predstaviť, čo by sa potom muselo udiať so Steel arénou, ktorá by stratila opodstatnenie a hokej by sa tam ani nehral - 3.9.2023 - 14:07
- 0
- BlackCrow
- basket a hádzaná by prešli z "nedôstojných" podmienok do luxusu.. ale opakujem, je to len moja fantazmagória k nedeľnému koláču. pre investora okolo 300 mil. miesto by sa určite našlo. to čo nemáme sú peniaze.
niekto písal že bufety a služby prejdú zmenou čo sa ponuky týka. aspoń niečo lebo až doteraz to bolo fatálne. - 3.9.2023 - 14:32
- 0
- LenTak93
- Steel aréna si rekonštrukciu min. interiéru zaslúži, o tom žiadna. Tie WC si už tiež užili svoje.
- 3.9.2023 - 15:18
- 0
- Standacik
- šuster sa chvalil, že on presadil nový zimák na mieste starého, pôvodne sa mal stavať nový štadion na VŠA, nie tam kde je
- 3.9.2023 - 15:27
- 0
- LenTak93
- áno, pôvodne sa hovorilo o 10 000, ale neviem, či sa uvažovalo s oválom aj hore
https://www.youtube.com/watch?v=T4ZDMuTF9tM - 3.9.2023 - 14:05
- +1
- somrak
- pekný dokument 👍 najmä veta že: Prišiel exekútor a chcel predať nedokončenú oceľovú konštrukciu stavby do šrotu, ta sme mu pol roka tvrdili že hľadáme k tomu dokumenty. 😂 made my day today ☺️
- 3.9.2023 - 16:26
- 0
- somrak
- aj veľa detí!! tie tak potom dramaticky znížili celkovú priemernú veľkosť nôh 🌚
- 3.9.2023 - 14:44
- 0
- KrebsKandidat
- No asi je rozdiel, ked ti pride 2103 ludi na stadion s kapacitou 5371 ludi a 3279 na stadion s kapacitou 3279. Alebo?
- 3.9.2023 - 10:56
- +1
- Zkubydu
- neverím Kandidat: na toto si prišiel vlastnou hlavou?
- 3.9.2023 - 13:17
- +1
- KrebsKandidat
- Genitalny koment
- 3.9.2023 - 13:30
- 0
- Big brother
-
Mannheim – 13 600
Ilves – 13 455
Tappara – 13 455
Pardubice – 10 194
Vítkovice – 9 833
Belfast – 8 700
Färjestad – 8 645
Košice – 8 347
Bolzano – 7 200
Servette – 7 135
Biel – 6 521
Mníchov – 6 262
Raperswill – 6 200
Skelleftea – 5 801
Vaxjo – 5 700
Lukko – 5 400
Třinec – 5 400
Pelicans – 5 371
Aalborg – 5000
Ingolstadt – 4 816
Stavanger – 4 377
Salzburg – 3 500
Innsbruck – 3 130
Rouen – 2 747
- 3.9.2023 - 7:39
- +3
- Big brother
- * Rouen prekročil kapacitu na zápasoch CHL
- 3.9.2023 - 8:54
- 0
- KrebsKandidat
- Ohladom stadionu Rouen-u -momentalne ma kapacitu 3279, cize mali plny dom. Asi ako jediny v CHL.
- 3.9.2023 - 11:00
- 0
- BaW
- Hokejportal v rámci diskusie v svojej podstate neprekvapí...
Ale je tu viac a viac normálnych ľudí mám pocit.
Ja neviem, bieda, úroveň ligy, návšteva, súboje, neviem čo....
Ja Košiciam dávam klobúk dole aj lige, že dokáže prakticky o gól a do prázdnej bránky uhrať ( aj keď prehrať ) zápas s klubmi z ligy v Európe no ok.... možno dnes druhej, tretej najlepšej ?
Na jednej strane úrovne, slaboty a neviem čo a na druhej strane tesné prehry proti najužšej špičke a dnes proti klubu, kde hrá Filppula, Vatanen, Hartikainen...
Takže práveže Košice dokázali kvalitnú úroveň európskych hráčov ktorých v kádri majú ( Krivošík, Bartánus, Lunter, Fejes, Zech ) a aj kvalitnú úroveň ligy.
Samozrejme a už nejdem rozoberať ako táto liga, čo sa týka našich klubov tam začínala, alebo akú časť viny na tom, prečo začíname vždy s najužšou špičkou v rámci súperov, majú takí majstri od nás, ktorí LM v minulosti aj odmietali....dobre.
Jednoducho sa z toho treba dostať, makať, mať viac účastníkov a potom sa zas stane, že budeme hrať aj proti, Britom, Rakúšanom, Francúzom a zbierať aj body, ktoré uznávam, chýbajú...No nie je ešte koniec ani teraz.
V zápasoch proti klubom z NL bolo vidno, že je rozdiel mať v kádri ako Košice, najvyššiu úroveň európsku triedu a ich súper mal svetovú triedu a reprezentantov Fínska či Švajčiarska.
Mali kvalitnejšiu reakciu na puk, silovo boli na tom tímy vyrovanene, avšak švajčiari ľahšie a logickejšie korčuľovali a tým sa dostávali viac do tlaku a ešte nahrávky samozrejme.
Čo je však už dlhodobo tak je fakt, že tie ligy ako Švédka, NL, Fínska, KHL, ČR aj DEL sú žiaľ o ten stupeň nad takou aka je naša a naša potom o stupeň nad tými ďalšími.
Treba ale driapať aj s týmito klubmi.
Za mňa dnes kvalitný košický extraligový hokej, ďakujem za výkon a držím palce ďalej. - 2.9.2023 - 22:59
- +11
- ZtrykoSlazoU
- dukla trencin: olee
- 2.9.2023 - 23:27
- +1
- doc.koniferum
- prečo tohto roku nehrajú poliaci?neviem či si dobre pamätám,ale nechýbajú tam aj maďari alebo zástupca bývalej MOL-ky?
- 3.9.2023 - 1:53
- +1
- tulen - kosice
- a teraz: dva za sebu vihrame, bo tak dohodnuto
... v mihaľovci na zimaku hutoreli
ps. škoda, že še nebavi v nitre abo v trenčíne ... tam by stali diviaci aj na namesti - 3.9.2023 - 6:10
- +2
- BieloModra
- Ale no tak...
- 3.9.2023 - 6:37
- +1
- tulen - kosice
- čoooo ?: si zle precotala ?
- 3.9.2023 - 6:51
- +1
- BieloModra
- Tento x praveze dobre
- 3.9.2023 - 6:58
- 0
- yaro.s
- Dobre to bolo,niet čo vytknúť.
Do konca zápasov držať nádej na body, to hanba určite nie je, naopak.
Je to hokejová elita Európy.
Treba však niečo z tých ďalších 4 zápasov aj vyhrať... - 3.9.2023 - 7:25
- +1
- bach
- Klobúk dole Košice. Nemáte sa za čo hanbiť a dakujem Vám za skvelu reprezentaciu SVK hokeja.
- 3.9.2023 - 7:30
- +9
- matell157
- Solídny zápas ale zas trošku pozor, Servette zápas predtým prehrali 2:5 tuším s Innsbruckom, tým nechcem znižovať výkon Košíc ale ani Švajčiari nehrajú zrejme nejaký oslnivý hokej v tejto lige majstrov
- 3.9.2023 - 8:52
- +1
- julo
- V tom zapase mali Servette 75 striel,neviem aky zazrakom to Innsbruck vyhral
- 3.9.2023 - 9:15
- +2
- KI
- Dva góly dali do prázdnej bránky.
- 3.9.2023 - 9:44
- 0
- Zkubydu
- Preco zrejme? Nevidel si to??? ci hovoris: len co si pocul? Matellko, uz viem chces len niekoho ponizit a potom sa budes citit lepsie...
- 3.9.2023 - 13:27
- 0
- matell157
- Nemám vôbec potrebu niekoho ponižovať, vždy fandím v medzinárodnej súťaži všetkým klubom zo Slovenska, tvoj príspevok je dosť trápny a úbohý
- 3.9.2023 - 18:14
- 0
- marco32
- hokej viac nez slusny ale na oboch stranach bolo vidiet ze sezona sa iba zacina hoci tento zapas vyzeral lepsie ako predosli ... navyse je vidiet ze jednotlive kluby sa dokazu napozerat na videu a z tych par zapasov sa dokazu lahko precitat
- 3.9.2023 - 9:03
- 0
- Hr4...
- OT ...boli sme v piatok v trinci na rapperswil. Obával som sa málo gólov ale výsledok 6:7pp a zápas ako na hojdačke ,pre diváka pecka.
Prvá tretina mierne navrch hostia, v tej druhej dominoval Trinec a v tretej sa ukázalo nové pravidlo, keď počas gólu v presilovke ostáva hráč na celú dobu trestu na trestnej lavici. Žiaľ pre Trinec v jednej striedaní sa vyfaulovali dvaja hráči, do tej doby si to Trinec strážil avšak v oslabení o 2hracov dostali 2goly a zápas bol opäť v zápletke, z ktorej nakoniec hostia urobili krásnu otočku po predĺžení.
Za domácich Panik vo veľkom štýle, bol ho plný ľad, taktiež Dano s Hudacekom, vidieť bolo aj Romana a Hrehorcaka ...super zápas, hodina cestovania a na tribúne v kraťasoch a krátkom tričku.
Veľké plus bol aj hosťujúci kotol s 150fans, ktorých bolo počuť celý zápas a svoju zábavu si našli aj cez prestávku.
Bolo však vidieť, že táto liga sa hrá predsezonou - 3.9.2023 - 10:57
- +4
- granlund84
- V Košiciach sú momentálne letecké dni na letisku, tam čo som videl môže byť cca 8000 ľudí, futbal bol tesne pred zápasom. Ale aj za mňa je 4000 málo, síce tie ceny tiež inflačne prestreluju. Inak 14 prehra v LM za sebou je trošku na zamyslenie, áno za Servette hrali majstri sveta, olympijskí víť., atď ale kurnik Innsbruck im natrepal 5:2....14 striel doma je málo aj keby hrali proti Detroitu!!
Som večný obhajca našej ligy ale niečo nám uniká. A v Košiciach to letisko... už mi veľmi vadí, namiesto striel na bránu tam z tých ďalekých rohov boli futbalové centre... - 3.9.2023 - 12:13
- +3
- Zkubydu
- Neviem Granlund, ci 5:2 je natrepanie: ak si deda odmyslím, že 4. a 5. gól dostali do prázdnej, keď sa pokúsil hrať vabank. Taky Třinec viedol 5:2 doma a Raperswille otočil na 5:6. Skrátka nové pravidlá v CHL vedia zamiešať "karty"
- 3.9.2023 - 13:40
- +1
- Big brother
- Inak, to je strašne nezmyselné pravidlo. Ved vieme, aké to majú rozhodcovia tažké a ked nejakému rozhodcovi nevyjde zápas, tak do istej mieri može aj ovplyvniť výsledok. Pri tomto previdle dovolujú ešte viac rozhodcom vstupit do zapasu (nadnesene povedané).
- 3.9.2023 - 13:47
- +2
- Zkubydu
- Neviem kam presne mieriš
ale podľa mňa: rozhodcovia predsa kedykoľvek vedia ovplyvniť výsledok zápasu. A často to aj robia.
- 3.9.2023 - 14:04
- 0
- Big brother
- Ale takýmto spôsobom ešte viac, lebo presilovka pokračuje.
- 3.9.2023 - 20:53
- +1
- KrebsKandidat
- V NHL to kvoli 99-tke zrusili, v CHL chcu vlastnu legendu
- 3.9.2023 - 23:24
- 0
- Zkubydu
- Väčšinou ma problém klub presilovku premeniť raz: nie ešte dvakrát. Ak je pravda, že väčšina klubov berie CHL ako prípravu, nie je to nezmysel. MierYm spravne?
- 4.9.2023 - 8:19
- 0
- granlund84
- História si pamätá iba výsledky, ani 2:3 že sme hrali dobre história nebude pamätať. Ide o to že ten Innsbruck pred koncom vyhrával a nie prehrával a to je presne ten rozdiel.
- 3.9.2023 - 14:57
- 0
- Zkubydu
- ty po 2 zápasoch: už píšeš históriu? Povedz mi teda kedy v historíi, mal ktorý slovenský klub takúto kvalitnú prípravu na ligu?
- 3.9.2023 - 17:02
- 0
- BieloModra
- Toto vsak nie je len vasa priprava na ligu a nie ste ani jediny klub co ju hral....ste majster SR a reprezentujete nas
- 3.9.2023 - 18:28
- +1
- BlackCrow
- My vás, vy nás, zase to bude bez klobás..
- 3.9.2023 - 18:32
- 0
- BieloModra
- Tak hadam nie
akurat uz ma ten havko jemne toci
- 3.9.2023 - 18:35
- +1
- BlackCrow
- Jabadabadú je pohode. Vyzná sa, má prehľad. A keď je to jemne, tak to je prijateľné. Horšie by bolo keby ťa točil až by sa ti žalúdok zdvíhal.
Ale keďže sa tak nestalo, požičiam ti moje rogalo. - 3.9.2023 - 18:50
- 0
- BieloModra
- Sfuukla som kolty
- 3.9.2023 - 18:56
- +2
- Zkubydu
- v prvom rade reprezentujú klub, organizáciu a mesto až potom SR: a mne sa teda zdá, že veľmi dobre. Asi len Kurolíšek čakal, že švajčiarskym finalistom nasúkame debakle, doma aj vonku.
P.S. prečo sa necháš vytáčať? - 4.9.2023 - 8:34
- +1
- Zkubydu
- v Mníchove sa bude hrať : znova o body a ja verím že to Košice zvládnu. Rád si pozriem dnes Třinec.
- 3.9.2023 - 13:49
- +1
- KrebsKandidat
- A aky si mal zazitok?
- 3.9.2023 - 23:25
- 0
- Kurolišek
- Houby nemáme na to... najslabšia liga. Človek čakal že Košice dajú do toho všetko keď Slovan túto súťaž hral ako hral. Ani diváci ani body. Otras.
- 3.9.2023 - 14:13
- +1
- Zkubydu
- Kurolišek a tymto bludom: si nám chcel čo povedať? že sa šetrili?, alebo že to odsabotovali?? Lebo ja som presne pochopil, čo si povedal o sebe. Je mi ťa veľmi ľúto.
- 3.9.2023 - 16:48
- +7
- Kurolišek
- Týmto som chcel povedať presne to čo som napísal. Liga je slabá a je jedno kto by tam hral uhrá veľké nič. Košice sklamali hlavne divácky. Kedy sa tam hral naposledy medzinárodný hokej? Nikto nič. Herne slabúčke a to že sa prehralo o gól na tom nič nemení (14 striel je asi najmenej čo som kedy videl). Proste nikto sa nedokázal na taký zápas vyhecovať (po takej dobe) aby človek povedal hej Košice si LM chcú užiť. Som sklamaný.
- 4.9.2023 - 7:30
- 0
- BlackCrow
- uf tak ty máš väčšie očakávania ako 95 % košičanov.. pekne..
- 4.9.2023 - 7:51
- +7
- Kurolišek
- V tomto má Vinco pravdu... Košičanom stačí málo. Hurá prehrali sme o gol a dokonca prišli aj nejaký diváci. Paráda. Slovan prehrá tak robí len hanbu ale Košice nie - tie doslova vzdorovali favoritovi pred takmer vypredanou halou. Ja len pre porovnanie. Krakov a podobné exotické destinácie uhrajú viac ako naše kluby čo je hanba.
- 4.9.2023 - 13:07
- 0
- BlackCrow
- košičania vidia a reálne zhodnotia šance a silu súpera. a nie len košičania. všetci triezvo uvažujúci ľudia čo majú čo povedať k hokeji. dávaš za príklad vinca? tak ok, viac tu do klávesnice ťukať nebudem.
- 4.9.2023 - 13:45
- +5
- Tyna85
- Niečo strašné, že ty si sklamaný. Čo už len budeme robiť.
Ja som si zápas na stadione užila, bolo fajn vidieť iné ako SVK mužstvo. Naši sa fakt snažili no rozdiel v kvalite bolo vidieť. - 4.9.2023 - 8:58
- +4
- VSS Košice
- Este ze slavne michalovce nam idu prikladom . Zapas co zapas vypredane krasny utocny hokej s mnozstvom striel (viac ako 50) .
Kuva aky mate problem ? Hraci to neflakaju , cca 4000 ludi na hokeji (cez prazdniny a predlzeny vikend+ dalsie akcie v meste a okoli )je dost slusne cislo . - 4.9.2023 - 11:34
- +4
- Tyna85
- Lenže oni chcú 8000 návštevu inak je to málo.
Ja už som si zvykla, že návšteva sa bude riešiť stále. - 4.9.2023 - 12:58
- +1
- Mato-Mi
- Aby si nehadzal nas vsetkych do jedneho vreca, tak ja s tebou suhlasim. Navsteva na pripravu velmi dobra, hanbu si nerobite, do poslednej minuty ste stale v hre o body.
- 4.9.2023 - 13:05
- +3
- VSS Košice
- Vobec vas nejdem hadzat do jedneho vreca ale toco predvadzaju niektory pacienti je uz chore . Je ich par z MI,SNV a PP 😉
- 4.9.2023 - 13:56
- +4
- BieloModra
- Jaj vecna skoda, ze LM uz pozna postupujucich aj vitazny klub, ten cas ale leti
- 3.9.2023 - 14:45
- +3
- KrebsKandidat
- By ma to stvalo, vediet to takto dopradu. Keby to neboli Kosice
- 3.9.2023 - 23:28
- 0
- BieloModra
- som to zle umiestnila
malo to ist pod isteho uzivatela
- 4.9.2023 - 7:10
- +1
- LenTak93
- Fejes stopka na jeden zápas
https://youtu.be/JJDBg5mW3o0?si=7gMR373elka3tHA4 - 3.9.2023 - 22:00
- +1
- Zkubydu
- Tu nejde o to co furt mele Kurolisek, ale kto sa prida a znizi sa na jeho uroven: za mna su to len prostoduche snahy o diskvalifikaciu uspechu jeho protivnikov, ktory cestne prehrali so silnejsim superom. Pisal ze v Rouen je kapacita 3000+ a udajne tam chodi plny dom. Ja sa pytam, preco tak uspesne Normandske sidlo nema stadion s kapacitou 10000+ ako napriklad v malych stredoceskych Pardubiciach, ktore maju len o malo viac 90 tisic?
- 5.9.2023 - 15:23
- 0
- Kurolišek
- Čo to melieš? Nič také som nepísal.
- 14.9.2023 - 0:04
- 0
- Kurolišek
- Toto milujem človek na vás raz napíše kritiku a už je - zníži sa na úroveň, prostoduche snahy o diskvalifikaciu uspechu ?! Pisal ze v Rouen je kapacita.... Vyslovene tu klamaeš, zavádzaš. Čo si to dovoľuješ kurňa? Kto si ty že si tu vymýšľaš takéto kecy?
- 14.9.2023 - 0:10
- 0
- Zkubydu
- A ako to suvisi s temou : ze vacsine ludi je 4000 divakov dost a ini si myslia ze by mohlo prist viac. Raz mu vadi, ze Kosicania nevyhrali, inokedy sa obrati s pozornostou na malo divakov a ked uz mu nic neprechadza pise o plnom dome v Normandii. Ale ze maju skoe 6:13 mu nevadi... Aky Kurolisek, taky Krebskandidat. Vzdy si najdu nieco co im vadi
- 5.9.2023 - 15:32
- 0