Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Trenčín prehral aj štvrtý zápas

zdroj: Facebook HKM Zvolen
25.9.2022 18:36 TASR

Hokejisti HC MIKRON Nové Zámky zvíťazili v 4. kole Tipos extraligy nad tímom HK Dukla Trenčín 6:2.


Domáci rozhodli o triumfe počas presilových hier, keď v nich strelili až štyri góly. Nové Zámky zaznamenali druhé víťazstvo v sezóne. Naopak Trenčania prehrali už štvrtý zápas za sebou a so skóre 6:20 im patrí posledné 12. miesto v tabuľke.

4. kolo TEL:

HC MIKRON Nové Zámky - HK Dukla Trenčín 5:2 (2:1, 1:1, 2:0)

Góly: 1. Farley (Jackson, Johnson), 8. T. Mikúš (J. Mikúš, Kozák), 28. Jackson (Števuliak, Farley), 43. Klempa (T. Mikúš, Kozák), 44. J. Mikúš (Šišovský, T. Mikúš), 49. Johnson (Farley, Števuliak) - 13. Sloboda (Čacho), 40. Petráš (Pietroniro). Rozhodovali: Baluška, Žák – Gegáň, Vyšný, vylúčení: 6:9 na 2 min., presilovky: 4:1, oslabenia: 0:0, 1587 divákov.

Nové Zámky: Kantor – Kozák, Hatala, Lee, Knižka, Roman, Ligas – Farley, Johnson, Jackson – T. Mikúš, J. Mikúš, Števuliak – Faith, Ondrušek, Mišiak – Babeliak, Klempa, Šišovský – Hajnik,

Dukla Trenčín: Borák – Nemčík, Ozols, Ulrych, Pietroniro, Starosta, Martiška, R. Petrovický – Sloboda, Čacho, Vaňo – Krajčovič, Sojčík, Petráš – Valach, Thelin, Belluš – Hudec, Gaťár, Stahoň

Hlasy trénerov:

Róbert Döme (Trenčín)

„Pre nás ťažký zápas. Vieme, v akej sme situácii, máme štyroch-piatich zranených hráčov. Nie je to výhovorka. Máme mladých chlapcov, ktorých sa snažíme zakomponovať do extraligy. Nové Zámky majú dobrého trénera a tento rok aj kvalitnejší tím, s mladým tímom my musíme bojovať. 25 zápasov vonku, ľahké to nebude. Pre nás naozaj ťažký zápas. Dávid Borák prvý extraligový zápas. Nájdeme aj pozitíva, lebo mladí hráči získajú skúsenosť. Mali sme tam stav 3:2, ale zastavili nás oslabenia, mali sme tam aj nedorozumenie medzi naším video trénerom a asistentom. Zhora prišiel pokyn neber výzvu, ale my sme dole počuli ber. Keď to na vás padá, aj toto sa stane. Zámkom gratulujem.“

Gergely Majoross (Nové Zámky)

„Bol to zápas o špeciálnych tímoch. Tie naše odviedli výbornú prácu. Mali sme veľa presiloviek, tie nám pomohli navýšiť skóre. Bol to v niektorých momentoch náročný boj a ťažký zápas, ale ako som povedal, potom nám pomohli presilovky. Tie sa ukázali ako faktor, ktorý nakoniec rozhodol. Stále sa učíme a chceme sa naďalej zlepšovať.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Myšo

 

Každého vyhodiť kto je za toto zodpovedný…do nohy… zásluhy nezásluhy srdciar nesrdciar.
25.9.2022 - 18:47
+14

HPfan

 

To by zostal na svojom mieste iba správca múzea Milan Čecho. 😃
25.9.2022 - 19:29
+22

HK88

 

Myslem som Robo bude jest vianocnu kapusnicu uz doma bez zmluvy. Ale vyzera to ze uz do dusiciek bude doma.
25.9.2022 - 18:47
+21

frantapriklep

 

To je neskoro …
25.9.2022 - 18:51
+13

Dejvid7

 

Ja si myslim ,ze uz najblizsia prehra mu moze zlomit väz
25.9.2022 - 20:15
+3

HPfan

 

Za tieto výkony, výsledky a postavenie v tabuľke by mal niekto vyvodiť zodpovednosť. Je na čase prejaviť sebareflexiu a konečne sa začať zaoberať športovými výsledkami Dukly a nie všetkým možným naokolo.
Hráčov v súčasnom kádri ťažko za niečo viniť, veľa z nich jednoducho hrá na hranici svojich možností a na viac nemá, chybou bolo už ich angažovanie, takže bude treba vybrať rozumný počet a mená tých, s ktorými bude prospešné sa rozlúčiť. Už včera bolo neskoro. Je mi jasné, že náhrady sa hľadať ľahko nebudú.

Týmto tempom totiž na konci októbra pravdepodobne budeme vo viacmenej beznádejnej situácii.
25.9.2022 - 18:49
+12

micu79

 

Boze moj nemame utok obranu brankara a este ani trenera a ceresnicka nasa disciplina takto mozme hrat max. 3 ligu.
25.9.2022 - 18:49
+5

frantapriklep

 

Borák a neboráci: Štyri odohraté zápasy, 20 inkasovaných gólov! To je hrôza. Pozitívom dnešného zápasu je, že sa hráči nezložili dvakrát pri dvojgolovej strate. Zápas si pokazili vlastnými chybami. Chybami tých, ktorí mali naopak podržať.

- Thelinov stupídny faul priniesol presilovku (a to ich tento švédsky zázrak spravil v zápase dva)
- Starostov úplne zbytočný krosček hodil do bránky Klempu aj s pukom
- geniálny tréner si vzal stupídny challenge a dostal svoj tím do ďalšej oslabovky, ktorá mužstvo definitívne dorazila 🤬

Petráš je inak na tej trestnej pomaly nonstop, holt toto nie je prvá liga.

Ak ani po štyroch kolách Branko nevidí, čo urobil, je to smutné. Ak bude vedenie čakať s posilami naďalej, už bude potom naozaj naháňať mačku za chvost (nie že by okamžité posilnenie všetko vyriešilo).

DÖME DOMOV! BRANKOVI ZOBRAŤ KĽÚČE OD MIEŠAČKY!
25.9.2022 - 18:50
+24

gabby

 

4 zapasy skore 6:20 0 bodov ale hlavne ze mame tu ,,onu koncepciu,, co nou bolo vedenie tak nadsene!aj ja som nadseny a citim hrdost neskutocnu 🤮🚽
25.9.2022 - 18:51
+14

dusan1980

 

Sak to je koncepcia ako nas dostat do SHL
Lebo to znie skoro ako NHL 😀😀
25.9.2022 - 20:08
+7

frantapriklep

 

kotlu Nových Zámkov za pokrik: Kde máte trénera …
25.9.2022 - 18:52

DENISO6

 

Sme v (!)...
25.9.2022 - 18:53
+7

Igor123

 

Rado sa stalo diel 4/50

Ak teraz neprídu zmeny tak 1 liga, a ak sa tam raz dostaneme tak to bude konečná a nevyhrabeme sa odtiaľ
ale aspon vidno že na tréningoch trénujeme fauly, to nám ide najlepšie v lige...
25.9.2022 - 18:53
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Cvikelka

 

Tak ma prehnalo od jedu.
Neviete či niekde nebudú dávať Esmeraldu alebo Kasandru?
25.9.2022 - 18:55
+4

fanda55

 

Podľa očakávania, Zámky sú kvalitou momentálne úplne inde ako Trenčín.
25.9.2022 - 18:58
+6

gabby

 

momentalne je kazdy tim kvalitou inde ako my! na extraligu ma z yohto kadra tak 6-7 hracov a aj to v tretom utoku max. ! ani dva cele utoky nezlozime co by splnali extraligove parametre!
25.9.2022 - 19:01
+13

fanda55

 

Tak tak. Tá realita je hrozna. Veľmi zle zložený tím, veľmi zle.
25.9.2022 - 19:15
+3

Bizzaremifo

 

Tam aj na papieri chýba aspoň nejaká kvalita ..tie mená to je ozaj bieda...
25.9.2022 - 21:57
0

mamina

 

Totálna nedisciplína nás zase zrazila na kolená... spamätajte sa, pokiaľ nie je neskoro
25.9.2022 - 18:59
+2

ZtrykoSlazoU

 

25.9.2022 - 19:00
+9

rasticek

 

Jediné šťastie, že v tom nejsme sami 😂
25.9.2022 - 19:14
+5

ZtrykoSlazoU

 

zahulime: bude dobre
25.9.2022 - 19:25
+2

Vojto83

 

Všetko najlepšie k výročiu Dukla naša. Toto nie je o hráčoch. Co majú povedať, že na to nemajú, tak nenastúpia? Toto cele je o troch panoch, ktorí to spiskali. Dakujeme politickemu analytikovi na poste prezidenta klubu, bývalému skvelému hráčovi na poste športového riaditeľa a trénerovi, ktorý nemá za sebou žiadne výsledky. Zdevastovali ste Duklu. Zlatá barazova sezóna. Boli to stále viac. Permu beriem, lebo nemôžem inak, nech sa deje co chce. Ale dnes viac písať nemôžem. Neviem co a nič by nemalo zmysel. Gratulacia do Zámkov.
25.9.2022 - 19:02
+11

pokemon33

 

Chudak Jakub Chromiak, v tej naslapanej obrane Trencina si ani netukne... tam sa to len tak hemzi top bekmi,samy Lidstrom,Makar,Hedman
25.9.2022 - 19:02
+22

Ol!ver

 

Asi tak.
26.9.2022 - 9:41
+1

patuso

 

Koniec srandy: KONIEC SRANDY ! Radosa by sa mal viac venovat svojej praci a nie politike...Branko ako bol dobry hrac tak svoju poziciu nezvlada..kde su hraci s ktorymi si vzdy chvali ze mu chodia maily a ponukaju sa ? Vydali sa Svedskou cestou s tretotriednymi legionarmi co by nehviezdili ani v nasej 1 lige...Döme: minule tu niekto spominal ze v trenerovi to nieje lebo so Slovanom bol prvy...hold s nimi je aj Pardavy 1 pod ktorym sme boli dole v tabulke...cize ano v Dömem to je...pre nieco ho z toho Slovana vyhodili hold aj ked boli 1...Heinero, Thelin s okamzitostou dovidenia...chceli sme brankara z 1 ligy...preco neoslovili Kompasa ktory podava stabilne vykony v 1 lige ? Lutujem mladeho Vila Čacha ze sa vratil domov akurat v tejto situacii...iba co mu hokej znechutia...
25.9.2022 - 19:05
+17

Medvedjevegetarian

 

Presne tak súhlas
25.9.2022 - 19:07
+1

DraciaTlama

 

Doeme je to jedno pozitívne, čo máte.

Myslíš si, že Tortorella by s týmto materiálom a MGMT urobil dieru do sveta?
25.9.2022 - 19:08
+6

rasticek

 

Karin nehnevaj sa, čo je na ňom pozitívne?
Sami ste vlani písali, že ste prví napriek tomu, že vás trénuje...
25.9.2022 - 19:17
+11

DraciaTlama

 

Ano, chceli sme aby bok herny prejav iny, viac atraktivny, sice sa vyhravalo ale bolo to tak enemastne neslane.

Vam to staci.

No toto vyznelo debilne.

Myslim to tak, ze vy v stave akom ste mate na lavicke dobreho trenera. Ved on nie je blby.
25.9.2022 - 19:22
+2

frantapriklep

 

Práveže je

Si skús pozrieť jeho rozhovory preboha.. dve súvisle vety nevie povedať
25.9.2022 - 19:31
+16

Flak108

 

Na začiatku blabotal, časom sa zlepšil.
25.9.2022 - 19:35
0

Byron

 

Döme je tragéd a nie tréner ale niektorí z TN boli spokojní tak nech si ho užijú.
25.9.2022 - 19:45
+12

HeyYou

 

25.9.2022 - 21:20
0

errko

 

ale tak vidis ze ona ho obhajuje v kazdej diskusii co jej nik neberie, ale bude uz len malo takych dalsich pro-Dome ludi naladenych
25.9.2022 - 19:29
+3

Flak108

 

Sisa je tu co-by-dup.
25.9.2022 - 19:32
+4

Sarus

 

Nehnevaj sa na mňa ale keď to tvoje jedno pozitívum nevie odhadnúť už v príprave kto na to má a kto nemá tak tam nemá čo hľadať.
25.9.2022 - 19:53
+4

Breadman

 

Karin, Dome ako trener nestoji absolutne za nic.
26.9.2022 - 1:14
0

patuso

 

Doplnenie: Este doplnim hrali sme so Spišskou Novou Vsou, L.Mikulasom a so Zamkami..teami s ktorymi by sme mali ziskavat body...mame 0 bodov...ak ich toto vo vedeni nerozhybe...v Plzni to pochopili po priprave a 2 ligovych kolach..a my ? Ved nech nam uteciu muzstva ved na vyrocie vypadnut to tu este nebolo...koncepcia jak hovado..hlavne ze VIP fanusikovia su nadseni z Dömeho a jeho koncepcie..lahko ovplyvnitelní preto ich volali na besedu...
25.9.2022 - 19:32
+9

mili28

 

Tvoj príklad výmeny Jana s Domem mne osobne dáva jediný záver, že v trénerovi to nie je! Ty si urobil záver opačný… vieš čo, Vila moc neľutujem, aspoň vidí, čo tu jeho tatko stvára s mládežou. Ale to už je na dlhšie… tato situácia tu nie rok, dva, ani tri !
A že sa tento týždeň niečo udeje? Udeje.
26.9.2022 - 8:31
+3

lanti

 

Nuže prezraď VIP fanúšik.
26.9.2022 - 8:37
+2

mili28

 

Nie, nie… hodiš niečo na sklo, bude to ináč a problém… nič nie je iste, pokial sa to neudeje 😉
26.9.2022 - 10:03
0

Peryo

 

Treba čistky v kádri no má druhú stranu aj tréner má maslo na hlave. Mať tak trénera ako Michalovce ich hokej sa mi ľúbi túto sezónu
25.9.2022 - 19:09
0

dusanTN

 

Som naozaj zvedavy co sa bude teraz diat. Dostali sme 20 golov za 4 zapasy. A myslim, ze problem nie je v brankaroch alebo obrancoch. Najvacsi problem je v utocnikoch, ktori nevedia davat goly a ani netusia co je defenziva. Svedi nic, Valach ani neviem ze hra, Petras, co navrat, to faul.
25.9.2022 - 19:19
+5

omen

 

ja chapem trenciansku frustraciu, ale... chcete vymenit trenera, vyvetrat kabinu, zmenit vedenie A to za okolnosti, ze stale hrate vonku, na kazdom by sa prejavila deka z prehier, trener sa snazi o novu hru... Ked ste muzstvo chvalili pocas pripravy, tak v nom nieco je, dajte tomu sancu
Na druhej strane som nevidel ani jeden zapas Dukly tento rok (ani v priprave), takze asi viete viac, len by som necakal zazraky na pockanie
25.9.2022 - 19:20
+3

frantapriklep

 

Kto chválil mužstvo počas prípravy? už počas nej každý pricetny človek videl že to nemá ani hlavu ani pätu
25.9.2022 - 19:32
+15

omen

 

tak neviem ako su niektori vasi fanusikovia pricetni
lanti
Mne ten hokej príde lepší jak minulú sezónu proste

DENISO6
Po 2 rokoch má naša hra konečne tvár, len tak ďalej tréner

...a to nespominam tych dvoch aktivnych hyperfanusikov
25.9.2022 - 21:39
0

napalmdeath

 

Mne sa tiež zdá že pred sezónou ste nad kadrom väčšina plesali. Tiež po 4 zápasoch písať že Branko je neschopný... Pravdou ale je, že ak to pôjde takto výsledkovo ďalej, tak s princípu bude musieť robiť zmeny. Aj keď ma tréner svoju kvalitu (príklad) po neúspešných zápasoch má byť vymenený ako prvý. A to naozaj aj za predpokladu, ak si vedenie myslí že má svoju kvalitu. Zmurit oči nesmú. Tak sa to jednoducho nerobí. V tom máte ako fanúšikovia pravdu. Ale neviete či odvolanie po tomto zápase už nieje realita,či sa už nehľadá náhrada. To tiež nemusí byť z hodiny na hodinu, aby sa nešlo, ako sa hovorí z kaluže do blata. Frustráciu chápem, ale na verných fanúšikov ste trošku malo trpezliví, obzvlášť keď neviete,ako som vyššie spomenul, či sa už nad niektorými nezmraka. Sezóna začala, sú to prvé štyri zapasy, nadavajte po ôsmich, po pätnástich spáchaných máte právo pochodovať vo faklovom dave vyčistiť rajon 😀. Viď Košice, pred sezónou im tunajší odborníci tipovali popredné priečky tabuľky, ale stále je to otvorene.
26.9.2022 - 22:17
0

fank one

 

Tento káder som si red sezónou niekoľko krát pozorne prezrel na elite a nevedel som pochopiť, kto ho môže pokladať za konkurencieschopný. A ďalšia vec je šírka kádra, veď sa môžu zraniť 3-4 hráči a bude ešte horšieako doteraz.
26.9.2022 - 22:31
+2

NasHokej97

 

Ako súhlasím že treba byť opatrný pri zmenách, predsa len ďalšie faux pas pri poslilách by už bolo asi definitívne KO. Určite ale nie sú fanúšikovia TN málo trpezľiví. Nasledujúci súperi TN sú Poprad,Košice,Bystrica,Michalovce,Slovan a Nitra. Pri momentlánej konštalácií sa ono realne môže stať (podľa mňa je veľmi pravdepodobné) že do 10. kola nezíska TN ani bod.

No a Košice a Trenčín sú aj napriek rovnakému počtu bodov v iných dimenziách
26.9.2022 - 23:33
+1

pifel

 

Povinne 3 body pre Zamky.
25.9.2022 - 19:27
+3

fanpp

 

1,65 na Poprad doma v piatok proti Trencinu, nakladajte baraky😀
25.9.2022 - 19:28
+8

axxel

 

Pekne kurzy davaju na superov TN .... aj dnes 2,2 kurz na Zamky, to sa oplati
25.9.2022 - 19:31
+5

fanpp

 

Veru, dnes pre mňa totovka kola za parádny kurz, ešte využiť rýchlo spiacich bookmakrov na ten piatok
25.9.2022 - 19:34
+4

cipulis

 

Aby sa Trencin klasiky nechytil na Poprade.
26.9.2022 - 14:35
+2

defender

 

My sme Vám to hovorili... ale teraz vážne. Liga potrebuje Duklu... silnú a konkurencie schopnú Duklu... Slovan potrebuje Duklu... slovenský hokej potrebuje Duklu... Ja ako slovanista to hovorím... čím skôr s zbavíte Domeho, tým lepšie pre Duklu.
25.9.2022 - 19:30
+38

frantapriklep

 

Presne tak …
25.9.2022 - 19:33
+4

dusanTN

 

Dome je momentalne ten najmensi problem. Je najjednoduchsie to hodit na jedneho cloveka. Tiez nie som nadseny, ze tu je clovek ako Dome. Ale s tymto kadrom tam moze stat aj neviem kto. Mame jednoducho druholigovy utok a priemernu prvoligovu obranu a brankarov.
25.9.2022 - 19:40
+16

frantapriklep

 

To zase preháňaš … Ten káder nie je na útok na titul, ale dobrý tréner by tomu dal aspoň systém, nehral by hurá hokej a nacvičil s mužstvom aspoň presilovky a oslabenia.

3-4 kľúčoví hráči, ktorí by bodovo ťahali a toto mužstvo by vyzeralo inak.

Döme s týmto kádrom súhlasil, ale ničím mu nepomohol. Absolútne nesúhlasím s konštatovaním, že je najmenším problémom.
25.9.2022 - 19:54
0

dusanTN

 

Ano. Mozno najmensi problem to asi nie je. S prepacenim sa opravim na, nie najvacsi. Pretoze kader neskladal uplne sam. Najvacsi problem je utok. A to ma nastarosti Bartovic. Ako hovoris. 3-4 hraci. Ale to je celkom vysoke cislo. Ja naozaj neviem odhadnut, co by sa teraz mohlo stat. Brankove experimenty ala bitkar zo zalesackej ligy...Angazovanie a preplacanie takeho Buceka? Navrat Stastneho?
25.9.2022 - 20:58
+2

frantapriklep

 

Nuž ľahké to nebude, lebo väčšina hráčov je už teraz podpisana. Nuž treba sa pozrieť tam, kde je kvalitných hokejistov najviac - do Kanady. Tam ak keď ideš naslepo, 4 z 5 hráčov tu budú posily. Jeden útok Kanaďanov, nech si hrajú svoje a budú dávať góly. A potom sa pridajú aj Čacho, Valach a ďalší.
25.9.2022 - 21:15
+9

miško DUKLA

 

Denis Parshin je teraz tiež voľny.
26.9.2022 - 8:48
0

Peryo

 

Nedostane víza čiže zbytočne
26.9.2022 - 8:58
0

topska

 

Preco nedostane? Kvoli tomu ze uz hral tuto sezonu v KHL?
26.9.2022 - 10:15
0

Peryo

 

Sa pozri na jeho politické názory
26.9.2022 - 11:57
0

dusanTN

 

Ked pozeram na Radosove nazory na Rusov vo vojne, tak velmi pochybujem ze tu nejakeho uvidime.
26.9.2022 - 9:39
+1

napalmdeath

 

Aj keď dukle v celku fandím, nepotrebuje. Viď u susedov Vsetin. Kedysi by si si ligu bez nich nevedel predstaviť a padli na dno. V SVK lige Martin. A aj Trenčín mal svoje slabé sezóny. Zvykneš si😀.
26.9.2022 - 22:24
0

mannheim

 

Ale prosím ťa. Vsetín bol šťuka, ktorá fungovala v českej extralige plus mínus päť rokov, a nebyť odsúdeného povodníka Romana Zubíka, asi by to bola epizódna minirola, ak vôbec. Dukla Trenčín, či chceš, či nie, znamenala v slovenskom hokeji podstatne inú silu, ale to znalým nie je treba hovoriť.
27.9.2022 - 10:52
+2

Skiparkžembarok

 

1.liga…
25.9.2022 - 19:30
+2

Flak108

 

Som zvedavý co vyjde drahšie, či zostup do prvej ligy a tým strata sponzorov alebo nákup nových hráčov na trhu, kde vlastne žiadny niesu. Zároveň ich vlastne ani nevieke nájsť, takže to je v celku zapeklita situácia. Ale nejako bolo a nejako bude..

Zámky super výkon. Bavilo ma pozerať ako hráte. Obzvlášť presilovky boli dobre.

Vzburu do pekla a spať! (4/50)
25.9.2022 - 19:31
+2

defender

 

A pri všetkej úcte k NOVÝM ZÁMKOM: liga potrebuje viac DUKLU TRENČÍN ako NOVÉ ZÁMKY
25.9.2022 - 19:34
+18

starosta

 

Potrebuje to máš pravdu. Myslím, že väčšina tímov si teraz radšej zahrá proti Dukle ako Zámkom
25.9.2022 - 19:40
+33

mikisk

 

Liga potrebuje dobre fungujúce kluby. Pri všetkej úcte.
25.9.2022 - 19:46
+4

palec101

 

...keď to povie niekto z LM, tak ano
25.9.2022 - 19:48
+5

MasacreStN

 

A kto je z tohto vlakna z LM?
25.9.2022 - 21:14
+3

roman

 

Prečo toto?
26.9.2022 - 12:02
+1

Medvedjevegetarian

 

Zatiaľ mi to tohto roku túto sezónu teda vychádza jednoznačne tak že Trenčín zostúpi a vypadne do 1 ligy. Tí s ktorými mal Trenčín bojovať o vody v tabuľke sú úplne inde ako Trenčín sám. Nové Zámky celkom dobre zatiaľ Prešov nie zle Liptovský Mikuláš to isté. Nová Ves tiež má nejakú tú výhru, Trenčín nič 0 bodov aj debakel práve s týmito tymami. Neuveriteľné a to bol kedysi veľmi úspešný a slávny klub.
25.9.2022 - 19:35
+2

Bizzaremifo

 

....je po štvrtom kole
25.9.2022 - 22:10
+4

laugo29

 

Tuto sezonu som pozeral prvykrat hokej a pokial sa nieci nezmeni tak ti bolo aj poslednykrat.
Fandim a sledujem Duklu zapasy 20 rokov ale toto tu este nebolo, kam doviedli tito pani Duklu.
Radosa keby bol taky schopny a sikovny ako ho tu niektori VIP fanusikovia obhajuju tak tu tych sponzorov uz davno dovlecie.
Branko si samozrejme zasluzi uctu za to akym bol hracom(aj za Duklu). Nebyt jeho tak posledna finalova sezona by sa neudiala, ale bohuzial musi sa zamyslet nad sebou ci to ma zmysel, lebo ako manazer nema na to.
Minule som spominal, ze v trenerovi to nie je, a za tym si stojim. Döme mi nie je po chuti ale s tymto materialom by nespravil nic ani Scotty Bowman. Hracov si vyberal aj on, ano, ale urcite by si vybral aj on lepsich keby mohol a ak by mu to Radosa odsuhlasil.
Tito pani maju stastie ze sa nehra doma, lebo asi by sme zazili to co by sme si ani len nepredstavovali v 2018, ze by stadion krical Branko von!
25.9.2022 - 19:38
+4

Sani

 

Dukla: Nemam prehlad o aktualnych TN realiach a bez rypania sa pytam insiderov, ze preco taky papierovo poslabsi kader? Setriaci rezim skrz tu rekonstrukciu stadiona, alebo co je vo veci?
25.9.2022 - 19:41
0

DENISO6

 

Rekonštrukciu robí mesto tak že iba ďalšia výhovorka
25.9.2022 - 19:56
+8

mannheim

 

Ale tá rekonštrukcia znamená zároveň veľký výpadok zo vstupného, nájmy bufetov, prevádzok na štadióne atď..je tam isto veľký výpadok a čarodejníkov na skladanie kvalitného low cost kádra za a´la Nitra bohužiaľ nemáme.
27.9.2022 - 10:44
+1

Byron

 

Pomaly sa nám rysujú tímy ktoré ašpirujú na zostup a podľa očakávania je tam aj TN . Bude to veľmi zaujímavé už len tým že LM sa posilnil a vyzerá to tak že bude lepší ako sme zvyknutí.
25.9.2022 - 19:44
0

boychuk

 

Na tom, že Dukla je v ťažkom úpadku sa zhodneme asi všetci. Lenže ako naše športové výsledky súvisia s dvomi rozhovormi, ktoré poskytol Radosa športovým denníkom? Že si v nich "dovolil" skritizovať SZĽH kvôli KHL? To by sme práveže v tomto zmare mali tešiť, že sme si nespravili hanbu aj tu a postavili sme sa na správnu stranu barikády.

Alebo si myslíte, že tieto dva rozhovory, ktoré mu reálne mohli odkrojiť z jeho pracovného času tak maximálne dve hodiny, ho diskvalifikujú na rolu manažéra? Alebo mu jeho názor na vojnu zabránil v tom, aby vybavil nové posily? Teraz vás prekvapím, ale to si naozaj nemyslím.
25.9.2022 - 19:47
+15

Senator

 

Presne tak, za civilizacny postoj mu davam palec hore..a ani si nemyslim, ze penazi zohnal menej ako napr mikulas..maslo na hlave maju skladatelia kadra a legionarsky vyberac
25.9.2022 - 19:51
+13

pifel

 

Veru Dukla je v krize niekolko rokov
25.9.2022 - 19:52
+2

pupo

 

Tu nejde len o tie dva rozhovory, je na Twitteri a tam sa dosť vyjadruje k rôznym témam.
V takejto dobe sa to obráti proti nemu
25.9.2022 - 20:10
0

Hokejista2

 

Napišem len tolko že som veľmi zvedavý na najbližší týždeň
25.9.2022 - 19:48
+1

dejvidBB

 

Uz sa mame zacat bat?
25.9.2022 - 20:42
+1

shadow

 

Mokrý sen, alebo skôr sci-fi z detstva (90'), že raz budú aj naše Zámky v extralige a nastrielame bajnej Dukle 6...ALE NIE TAKEJTO...4 kolo, vyhra a body tešia, no mame jedno rozdielove útočné trio, potom Mikusovcov a Šiša ak im vyjde krok, nemáme schopnú obranu, za nimi našťastie schopného brankára. Keď si ten suhrn ešte raz precitam, na Zámky tak akurát, ale čo sa stalo v Dukle?
25.9.2022 - 19:54
+9

frantapriklep

 

V týchto sračkach je nevýhoda, že sa mužstvo stále musí predstaviť len vonku. Ak môžu Košice hrať v Crow aréne, musí ísť vybaviť výnimku aj pre Duklu a nieco odohrať v Dubnici.
25.9.2022 - 19:57
0

DENISO6

 

Tam je tiež rekonštrukcia
25.9.2022 - 20:00
0

majkl89

 

nebolo by toto možno aj o tom, kto má aké vzťahy so Šatanom a spol? just asking, moc tieto ich vojny nesledujem, načo si kaziť deň, a netuším v ktorom tábore sú Košice
25.9.2022 - 20:00
+1

red47

 

V Dubnici sa tiež rekonštruuje..hrajú zápasy len vonku...
25.9.2022 - 20:40
0

frantapriklep

 

Okej dik za info. Tak Piešťany, alebo Puchov. Nie je to všeliek ale aspoň super by nehral doma.
25.9.2022 - 20:57
+1

mili28

 

Dubnica je do konca roka out… Piešťany sú out, Púchov nespĺňa kritéria, najblizsie Považská.
26.9.2022 - 10:09
+1

LacoTN

 

Rado sa: Nechcel by sa GM Dukly vyjadriť okrem témy hráčom v KHL aj k téme-Ako ďalej Dukla??
25.9.2022 - 20:01
+4

micu79

 

Zaujimalo by ma kedy konecne po 4 kole bude rozhovor aj snasim super trenerom.
25.9.2022 - 20:09
+1

Dukla_Trenčín_38

 

Ten pošuk čo sa hrá na trénera už odišiel? Či ešte uteká za autobusom pri návrate zo Zámkov?
25.9.2022 - 20:11
+7

Prima

 

Povinné 3 body ostali doma. Naša hra aj napriek citeľnej strate zranených obrancov a odchodu Dickmana domov bola celkom dobrá. Trenčín hrýzol,ale sem tam mu to škrípalo . Zlepšené presilovky boli našou Výhodou. Škoda sebeckosti niektorých hráčov, že neprihrali hráčom ktorí boli voľní pred prázdnou bránkou minimálne 2x ale pálili len do brakára. Na takýto hokej z našej strany sa oplatí chodiť. Mňa potešili všetci hráči.
25.9.2022 - 20:14
+1

dusan1980

 

No uz pred sezonou som pisal ze hrac ktory da par bodov zrazu nezacne robit 50
A presne tu je vysledok
Radosa nevie robit hokej ani priviest sponzorov
Ale hlavne ze Satanovi vysvetloval ako sa ma robit 😀😀
Brana si vazim a tak nebudem na neho kydat ale skor by som videl na lavicke
Spolu s Domem poskladali team ktori aj laik videl ze bude hrat o zachranu
No a Dome a jeho koncepcia to bol kardinalny omyl
V Slovane mal k dispozicii 3 x drahsi kader a hra bola otrasna
Co sme si mysleli ze co sa stane?
Tu treba prezidenta ako je Mraz zo Zvolena, trenera Mikulu alebo Stavjanu a Brano sa moze nieco pri nom naucit
Frigo , Milan prec
A postupne pocas sezony prebudovat muzstvo
Inak nam tento Rado sa stalo spolu s teamom podaruje na vyrocie 2 ligu
Ked sme menili Paukyho za Ziaka bolo to divne ale Vymena Boraka za Valenta uz vyznieva az komedialne
Az teraz je vidiet kolko bol schopny Miso vychytat
25.9.2022 - 20:31
+22

erco1999

 

Zostupil Zlin, zostupime aj my… Sevci a Dukla…
25.9.2022 - 20:37
+14

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
gabby

 

a to este Edo zacne tabulku otacat
25.9.2022 - 21:04
+2

Izo

 

Edo aspoň Čechov vedel dotiahnuť 😃
Tento tu dotiahol mena ako Niko , Devine , Bownsa ( na základe jedného vydareného zápasu proti Slovensku ) , Reddicka atď.
Už aj ten Kettunen na ktorého sme nadavali vyzerá byt ako hviezda porovnaní zo Švédmi čo sú tu teraz 😃
25.9.2022 - 21:12
+11

napalmdeath

 

Kritizoval som podpis Bownsa a bolo mi tu nakladané 😀.
26.9.2022 - 22:31
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
FanusikZamkov

 

Admin na čase by bolo v článku upraviť počet gólov strelených Novými Zámkami. Ak spočítam jednotlivé tretiny tak to vychádza na 5:2. Neviem ale aspoň základné údaje zo zápasu si skontrolujte. Trapné.
25.9.2022 - 20:51
+2

Nerkio

 

TASR tam sa treba obrátiť …
25.9.2022 - 21:33
+1

FanusikZamkov

 

Tak sa obráť na TASR namiesto admina lebo stránka sa len zhovadí.
25.9.2022 - 22:15
0

Nerkio

 

Ja ??Co s tým mám ?ja som ti len odpovedala že toto nieje článok hp ale článok TASR .Rozdiel chápeš ??
25.9.2022 - 22:20
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nerkio

 

Teba by niekto mohol naucit slušne komunikovať …Máš s tým evidentne problémy
25.9.2022 - 22:37
+11

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nerkio

 

Kde som v diskusii riešila Nitru?
25.9.2022 - 22:51
+3

ZtrykoSlazoU

 

nereagovat: troll
26.9.2022 - 0:13
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lanti

 

Panebože ty si čo za človeka...presne jak Tricko , ukrivdený vo všetkom čo sa týka Nových Zámkov..

A vkuse potrebuješ do niekoho vyskakovať..
26.9.2022 - 7:48
+9

DraciaTlama

 

jeho styl komunikacie je trolling
26.9.2022 - 7:54
+3

lanti

 

chápem..nie každý dospeje v tom živote.
26.9.2022 - 7:58
+1

DraciaTlama

 

ved toto
26.9.2022 - 8:11
+1

FanusikZamkov

 

Nedospeje ten kto nazve Trollom toho kto upozorní na chybu. takže Lanti treba dospieť v tom živote aby si pochopil že upozornenie na chybu nie je dôvod na urážanie dotyčnej osoby. Keď slušnosť rozdávali tak asi si chýbal v rade. Ak ma nenazve niekto trollom za že upozorním na chybu tak ani ja nebudem do nikoho vyskakovať. aké požičaj také vráť.
26.9.2022 - 9:45
0

lanti

 

do tej špirály ma nezatiahneš , bla bla bla .. trafená hus zagágala.
26.9.2022 - 9:49
+7

Nexus

 

sa pozri ako si upozornil 🤦🏻‍♂️
26.9.2022 - 9:58
+2

DraciaTlama

 

Si si istý slovosledom a vetnou skladbou?
26.9.2022 - 12:54
+2

Peryo

 

Ale predsa len jedno pozitívum. Musia prísť zmeny čo prídu a tam prichádza pocit neistoty aby noví hráči boli dosť dobrí
25.9.2022 - 21:06
0

tn

 

Chcel som napisat maly odkaz nasmu vedeniu. No zmazali by mi prispevok. Za kazde jedno slovicko, za kazde. A vlastne, ked si uvedomim aky som nastvany, ciarky a bodky by som napisal tak, ze aj za tie by ma zmazali!
25.9.2022 - 21:13
+6

NasHokej97

 

Pod Domem sme síce boli na popredných priečkách, ale bolo to skôr napriek nemu ako vďaka nemu. Hra bola 4 z 5 zápasov otrasná, v livkekách pravidelné komentáre typu "ako môže byť Slovan s takou hrou na 1. mieste" a väčšinou mali pravdu. Víťazstvá boli postavené nie na dobrej hre, ale na individualnej kvalite hráčov. Zápasy kde súper bol (herne) lepší, kde sme sa ukázali 5x v útočnom pásme a vyhrali 3:1 boli až príliš častým zjavom. Však najlepšie sa to ukázalo keď sa nám zranili klúčoví hráči. Kým pod Stantienom sme sa slušne výsledkovo držali, pri Domem to bolo KO.

Ano, najväčší problém je káder. Ale tiež ste dostali za 4 zápasy 20 golov a 3 zo 4 zápasoch ste pôsobili ako 1. ligové mužstvo. A to ste v tých 3 zápasoch hrali proti SNV,LM a NZ. Proste neverím že sa to pri vašom trénerovi zmení, aj keby pridáte aj 3 lepších hráčov.
25.9.2022 - 21:17
+18

Peryo

 

Ľahšie je momentálne zmeniť káder a keď s tým stále nič nespraví tak tréner. Ono aj tých trénerov není tak veľa. A aby sa zas za hlavného postavil Branko to není riešenie
25.9.2022 - 21:24
+3

NR

 

Nechce sa mi to cele citat ale,ked viem ze budem hrat pol roka zapasy len vonku,tak zlozim ten kader tak,aby som v zime nemal problem.Alebo ked nemam na kvalitny kader tento rok,posunem tu rekonstrukciu stoj co stoj na ine obdobie,lebo takto ste si v tom Trencine zarobili na velky pruser. V decembri zacat chytat zajaca za chvost bude neskoro.
25.9.2022 - 21:31
+8

Vojto83

 

No ale najhoršie je, ze oni si vo vedení vážne mysleli, že toto je dobrý káder. Radosa pred štartom ligy tvrdil, že by bol rád, keby sne postúpili priamo do štvrťfinále bez toho, aby sme hrali predkolo,lebo to je potom ťažké. Toto vyjadrenie hovorí o mnohom,v kontexte s tým, ako to vyzerá...
25.9.2022 - 21:57
+12

vanes je dukla

 

Vojto, ja som si tiež myslel, že ten káder zlý nebude a ak chceš, tak ani teraz ho nevidím, ako najhorší.
Je to tiež zlé?
Nejdem na teba útočiť,ale ty nie si ani ryba ani rak.
Táto situácia nevznikla len tak, to tu je už nejakú sezónu.
Preto treba podporiť Duklu, ak ju máme v srdci, tak každý kto môže, nech ju vonku podporí.
Nech tí hráči vedia, že Dukla má pre koho hrať.
27.9.2022 - 17:25
0

-BBB-

 

Tak co? Uz ste pochopili, preco sme Domeho nechceli v BA? lebo my sme vygravali nie preto, ze tu bol DOme, ale aj napriek tomu, ze tu Dome bol .. Ono ked ma kader kvalitu, co v Slovane mal, tak sa dalo vyhravat aj napriem amaterizmu na lavicke, ale ked nema kvalitu v kadri, tak sa naplno prejavi nahota nekvality na lavicke .. Drzim palce Dukla ... Presne viem, ako sa citite, ked pozerate ten hokej, ktory nema taktiku, system a ziadnu reakciu z lavicky na dianie na lade .
25.9.2022 - 21:59
+14

Peryo

 

Len ak má naozaj tu zmluvu 2+1 to sa skrátka v našich podmienkach nedá vyplatiť. Dúfam že tam má nejaké výkonnostné odstúpenie od zmluvy alebo nejakú takú klauzulu
25.9.2022 - 22:02
0

NasHokej97

 

Neverím že vaše vedenie je tak blbé, že by ponúkli človekovi čo trénuje 3. rok a jeho najväčším úspechom bolo (s kádrom na titul) prejdenie cez štvrťfinále, nevypovedaťelnú/nevyplatiteľnú zmlúvu.
26.9.2022 - 9:51
0

laugo29

 

Ja ako trencan tomuto bohuzial verim
26.9.2022 - 10:27
+3

Nerkio

 

https://mobile.twitter.com/Lewysko/status/1574120716353536000
25.9.2022 - 22:00
+2

Peryo

 

Avizované zmeny ktoré plánujú už dlhšie čo som počul tak hádam budú poriadne od podlahy
25.9.2022 - 22:07
+1

frantapriklep

 

Padá to na neho : Róbert Döme (Trenčín)

„Pre nás ťažký zápas. Vieme, v akej sme situácii, máme štyroch-piatich zranených hráčov. Nie je to výhovorka. Máme mladých chlapcov, ktorých sa snažíme zakomponovať do extraligy. Nové Zámky majú dobrého trénera a tento rok aj kvalitnejší tím, s mladým tímom my musíme bojovať. 25 zápasov vonku, ľahké to nebude. Pre nás naozaj ťažký zápas. Dávid Borák prvý extraligový zápas. Nájdeme aj pozitíva, lebo mladí hráči získajú skúsenosť. Mali sme tam stav 3:2, ale zastavili nás oslabenia, mali sme tam aj nedorozumenie medzi naším video trénerom a asistentom. Zhora prišiel pokyn neber výzvu, ale my sme dole počuli ber. Keď to na vás padá, aj toto sa stane. Zámkom gratulujem.“
25.9.2022 - 22:14
+1

Nerkio

 

On si teda o sebe nemysli že je dobrý trener ??teda ja som to tak pochopila
25.9.2022 - 22:21
+4

Peryo

 

Keď si tréner neverí ako si majú veriť hráči
26.9.2022 - 8:03
0

Vojto83

 

To je až neuveriteľný alibizmus. Ten chlap tam fakt nemá čo robiť. El prezidenta hovoril,,ze neberie ako výhovorku, ze budeme hrať vonku. Dome sa na to vyhovára. Tak sa dohodnite kua! U len čakám, že sa Branko vyjadrí tak, ze nasi legionári sa potrebujú adaptovať na prostredie a ze je pre nich zle,ze nehráme doma. Lebo tým pádom ani nevedia, ktorý je nás zimak.😁
25.9.2022 - 22:22
+9

Flak108

 

Po tomto vyjadrení ma neprekvapuje, že ich dávajú tak málo..
25.9.2022 - 22:23
+2

patkof

 

Pukla
25.9.2022 - 22:21
+1

lanti

 

Aj by som niečo fakt neslušné napísal že komu čo puklo...
25.9.2022 - 23:18
+8

batman

 

Tento trolli. Nekrmit.
26.9.2022 - 18:20
+2

WOLF 27

 

Dome nebol a nikdy nebude trener
25.9.2022 - 22:26
+4

lanti

 

Radosa napísal na Twitter , že vydajú v priebehu týždňa oficiálne stanovisko .

Tak som veľmi zvedavý . Bojím sa že čo príde .. ale ono vlastne je to jedno .. horšie to byt nemôže .
25.9.2022 - 23:24
0

Vojto83

 

Uz sa teším. Bude to znieť asi takto.: " Sme znepokojení súčasťou situáciou a chápeme nespokojnosť našich fanúšikov. Verte,že ani nám sa dobre nepozeralo na posledné zápasy. Úvod ligy, nás aj z objektívnych pričin nezastihol v optimálnej pohode. Svoje urobil aj fakt,,ze hrame všetky zápasy vonku a strácame tým podporu našich skvelých fanúšikov. Nie je to pre nás ľahké. Očakávali sme aj oveľa lepšie výkony legionárov v našom drese. Tie sú, vzhľadom na ich finančné ohodnotenie, veľmi slabé. Keďže však nie je momentálne na trhu s voľnými hráčmi ľahká situácia, budeme veriť, že si vstúpia do svedomia. Prosíme vás o trpezlivosť, ktorá je tak veľmi potrebná, zvlášť v týchto ťažkých časoch. Veríme, že to všetci spolu zvládneme." A možno ďalšie bla bla bla. Nezmení sa nič zásadné. Je neskoro, sezóna je v plnom prúde. Najskôr v januári. A to bude neskoro.
25.9.2022 - 23:35
+9

pokemon22

 

sedeli tam jak na pohrebe aspoň nek pozbudzuju
25.9.2022 - 23:34
0

azzurri

 

Inak ten video tréner o ktorom hovorí döme.toho ma každé mužstvo alebo len trencin?neviem o tom že by to mali aj iné mužstva.ak ano tak ma opravte.povedal by som že to je taká špecialita radivojevica aj s pardavym(ano ten už v Trenčíne nie je) ako stále pozerajú do tabletu a potom vyplakavaju u rozhodcov
25.9.2022 - 23:41
+1

dusanTN

 

Je to uplne bezna prax aj v inych ligach. V jednoduchosti niekto pozera zivy prenos, kde su lepsie zabery a radia lavicke, ci sa oplati challenge alebo nie.
26.9.2022 - 0:06
+2

HPfan

 

Chápem, že je to dobrá prax, ale po tom čo povedal Robo, tá prax v podaní Dukly vyznieva priam tragikomicky.
Keď viem že na zimných štadiónoch je spravidla hluk, tak dohodnúť si slová "ber" vs "neber" (ktoré sa pri tom ruchu dajú ľahko počuť zle) výzvu, to mi pripada detinske až škôlkarske.
Jednoducho to neviem pomenovať inými slovami ako amaterizmus a diletantstvo, ktoré dokonale odzrkadľuje to, ako aktuálne celý klub funguje.
A ešte sa tým "pochváliť" verejne, ak sa tak Robo naozaj po zápase vyjadril, tak to mi rozum neberie. Už je to smiech cez slzy a vernemu fanúšikovi sa po tomto len ťažko zaspáva. Navyše mám pocit, že fanúšikovia sú tí, ktorých to celé najviac serie a tí ktorí sú za to zodpovední aktuálnu situáciu stále vnímajú tak, že vlastne všetko je pod kontrolou, vyspime sa a od budúceho týždňa už budeme víťaziť. Ja to teda takto nevnímam a nechcem maľovať čerta na stenu.
🙁🤦🏻‍♂️
26.9.2022 - 2:01
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
azzurri

 

Áno viem že sa to aj inde využíva ale určite profesionálnejšie.len som chcel povedať že u nás je to taka špecialita Radivojeviča.ide sa na niečo hrať ale je to amatérska robota,úroveň.a chcel som vedieť či to u nás ešte niekto využíva okrem Trenčína
26.9.2022 - 9:41
+1

Peryo

 

Má ho už každé mužstvo. Je to bežný štandard
26.9.2022 - 9:45
+1

BlackCrow

 

Tlak na neho je enormný a až mi je ho ľúto pretože to nie je žiadny latabár keď si zahral v NHL. Na vine je vedenie Dukly a nikto iný. Ich by ste mali povyhadzovať z okien.

Prednáška pri Meotare a koncepcia na 3 roky.........

26.9.2022 - 8:15
+3

Nerkio

 

Ale podľa jeho vlastných slov káder vyberal on a Branko ak sa nemýlim .Takze oni dvaja majú asi najväčší podiel na tejto situácii
26.9.2022 - 8:25
+3

BlackCrow

 

tak nerozumiem čo to včera rozprával o kvalite ba posilách..
26.9.2022 - 8:42
0

Peryo

 

Káder si vyberal on s brankom. V rozhovore pred sezónou s tým flexil že akú dobrú robotu spravili oni dvaja.... Vidíme tu super robotu
26.9.2022 - 8:59
+2

ekaver

 

mudrlanti
26.9.2022 - 8:29
0

kolombo

 

Trenčín to mal včera ale naozaj ťažké, veď polka mužstva boli mladíci. A dať do brány Boráka pri takých hráčoch, tak je z neho hneď neborák. Včera by každý bod pre TN bol veľký úspech. A to je jedno proti komu by hrali.
26.9.2022 - 9:54
+2

MackoPu

 

Nestresujem sa.
Ale uz zacina byt do oci bijuce, kolko dostavame v oslabeniach (a tesne po nich) golov.
26.9.2022 - 14:21
0

Hokejista2

 

Miloš Radosa pravé na Twitteri:: Dnes som oslovil ostatných akcionárov. Ja aj Branko Radivojevič sme pripravení uvoľniť svoje pozície v Dukle, ak to má priniesť klubu lepšie napredovanie. V najbližších dňoch budem detailnejšie informovať. Výsledky sú neuspokojivé, hľadáme možnosti posilnenia kádra.
26.9.2022 - 18:20
+6

gabby

 

ak je to pravda tak... : sa obavam ze je to 5min po 12tej... lebo teraz v tejto chvili by musel iny mecenas 💰💰💰 prist a vsetko behom tyzdna max. dvoch vyriesit🤷‍♂️🤔
26.9.2022 - 18:41
+3

Dracik_18

 

stačí angažovať trénera
26.9.2022 - 18:45
+3

gabby

 

Dracik s tym kadrom co mame momentalne k dispozicii by ani Julien ci Bowman nic nenarobili ale ano aj tam je problem o to zadna!
26.9.2022 - 18:47
+3

rijko

 

Tak ale vies,ze aspon viac korenia do polievky,trosku sol a nejaku tu zasmazku a aj z nedobrej polievky urobis aspon nieco,co sa da jest.
Momentalne horime,ale dostavame vela golov v oslabeniach a aj pp hrame o nicom.to su dva parametre co sa daju natrenovat a vymysliet a dodrziavat.aspon trochu zlepsit.
Nemame kader na pravidelne vyhry,ale my zatial tych superov ani nepotrapime a ani nemaju z nas respekt.to vsetko podla mna dokaze dobry trener z muzstva vyzmykat.slovanistovi sa to zatial nedari.bud sa mu to zacne,alebo musi prec.dnes uz zacala aj prestavba mierna kadra,tak snad prvy slepaci krocik je za nami.
26.9.2022 - 19:32
+5

MarekTn

 

Prestavba kádra? Už niekoho vyhodili alebo podpísali?
26.9.2022 - 21:26
+2

Dracik_18

 

nemáte káder na posledné miesto
26.9.2022 - 19:36
+4

richardd6

 

Kto má horší káder?
26.9.2022 - 19:39
+1

Dracik_18

 

Prešov nemá o nič lepší okrem trénera a LM je asi na tom podobne ..
27.9.2022 - 6:24
+3

Kain

 

Na predposledné?
26.9.2022 - 19:51
0

Dracik_18

 

dajme tomu
27.9.2022 - 6:23
0

Nexus

 

Minulý rok sme v LM mali aký káder? Za Jančušku katastrofa, prísiel Mikula a z tých hráčov vyžmýkal podstatne viac
26.9.2022 - 20:17
+1

Peryo

 

Stačí keď akcionári zvýšia rozpočet a dá sa potom viac robiť. Aj oni nie sú bez viny
26.9.2022 - 19:10
0

dukla15

 

Ty si naivny ak si myslís ze to tak funguje 😃
26.9.2022 - 19:20
+5

Peryo

 

Nie viem že to tak nefunguje ale pokiaľ sa nezvýši rozpočet nedá sa posilniť
26.9.2022 - 19:33
0

rijko

 

Hraci sa daju aj vymenit,vyhodit tych drahych nesplnajucich kriteria a uvolnene financie vyuzit na inych.a ked sa podari nejake peniazky priniest naviac,bude to len lepsie.
26.9.2022 - 20:42
+1

Nerkio

 

Hej dajú lenže voľných Slovákov nemáš …a tam začína kameň úrazu
26.9.2022 - 20:48
+2

Peryo

 

Len musíš aj nejaké odstupné zaplatiť atď. Není to jednoduché. A keď vyhodia je fajn mať už rozrobenú náhradu+ slovákov moc vyraziť nemôžu pretože Slováci nie sú
26.9.2022 - 20:58
0

rijko

 

Ja nevravim o slovakoch.vymenime zahranicnych.a nejaky slovacisko sa este najde.
26.9.2022 - 21:28
0

Flak108

 

Tak sa všetci pekne pomodlime večer zopár otcenasov a budeme veriť, že sa na post Branka najde nejaký iný odchovanec dukly. Najlepšie s kontaktom za veľkou mlákou a par melonmi na účte, ktoré treba rýchlo investovať do kvalitnej značky, ktorá potrebuje restart.
26.9.2022 - 19:24
+3

Peryo

 

Hossa má ponuku z Chicaga
26.9.2022 - 19:34
0

Miso26

 

Neskoro
26.9.2022 - 20:04
+6

lanti

 

?
26.9.2022 - 20:11
0

Flak108

 

On to asi myslí, že sme v takom stave, že už proste ťažko niečo zmení odchod jedného či druhého..
26.9.2022 - 20:15
+2

HK88

 

Kolko sme si naskrabkali € na takych hracov potom mame. 🥲
26.9.2022 - 20:18
+2

omen

 

ten vtip co povedal Dome v dnesnom sporte... ze sa koncia kempy v zamori a tak bude zahranicnych hracov volnych dost... tak neviem ci v Trencine ste nasli rimsky poklad, alebo odkial chcete financovat hracov AHL... Dome uz nie je v Slovane, kde mu doviedli pri nespokojnosti Hascaka
26.9.2022 - 20:19
+7

Izo

 

Mohol by sa podariť aspoň Buček.
Braňo Rehuš tiež nemá zmluvu. V 4 lajne zahrá lepšie ako ty čo sú tam teraz
26.9.2022 - 20:20
+3

Peryo

 

Buček s Domem to nebude. Pod domeho sa moc hráčov nehrnie a Rehuš skončil kariéru
26.9.2022 - 20:59
0

fabbeN

 

Neviem aké podmienky by ste mohli dať Bučekovi, ale podmienky čo mu dala Nitra neprebijete ani náhodou.
26.9.2022 - 21:28
+1

MackoPu

 

Ze zabezpecia, aby sa na neho nepiskalo/nebucalo ?
26.9.2022 - 21:47
0

Nerkio

 

Naša liga zvladla vraha ,gemblerov ,feťákov ,násilníkov a aj zlodejov …Zvladne aj jedného Buceka .A taká otázka čo si myslíš koľko percent štadióna by bučalo pritom aké názory panujú v spoločnosti ?
26.9.2022 - 21:57
+2

MackoPu

 

Polovica
26.9.2022 - 22:10
0

nitranitricka27

 

Aspoň Buček? Aj cez leto od vas niekto písal že Holešinký by mohol príť k vám... Ja som nenašiel jediný dovod prečo by si vybrali Trenčín a Buček čaká na zahraničie a keď nič nevýjde tak bude v Nitre, nebudte taký naivný
27.9.2022 - 6:41
+4

ekaver

 

nie sme takí naivní, keď už, a ani by sme ho tu nechceli
27.9.2022 - 8:03
+7

mythvanzen

 

No veď jasné načo by vám aj bol hokejista typu Buček, Záborský alebo Hecl keď zaplatíte Belluša ktorého vačšinou angažujú tímy ktoré idú na titul a on je už len taký luxus aby robil zle a chránil hráčov ale tímu skoro nič nedá
27.9.2022 - 8:26
0

ekaver

 

ja o voze, ty o koze
27.9.2022 - 8:32
+1

lanti

 

Neodoslalo mi príspevok neviem prečo tak to napíšem už v skratke...než napíšeš ďalšiu sprostosť , tak si prosím ťa naštuduj isté informácie.

A to sú že Bučeka tu nechceme nie preto, že nepotrebujeme skvelého hokejistu akým on je na našu ligu - ale preto že Radosa ma istý postoj ku KHL a k hráčom čo sú tam ( tzn. bol tam Buček - ktorý zdrhol pred NHL ) .

A za druhé keď už píšeš o Záborskom, tak budget a team sme mali uzavretý v momente keď sa Capitals rozpadli a nie nedokážeme zaplatiť hráča ako je Záborský pri momentálnom výpadku . Díky
27.9.2022 - 8:36
+1

dusan1980

 

Bucek by sa hodil a Radosa moze ist
Ked je srdciar nech sponzoruje...vtedy si zasluzi respekt
27.9.2022 - 14:57
+1

MackoPu

 

Mimochodom Bucek dal "vysvetlujuci" rozhovor, ale uplne odveci, lebo len zopakoval, co sa vedelo.
27.9.2022 - 16:36
+1

FanusikZamkov

 

Aké odveci. Mal podpísanú zmluvu len AHL a nie dvojcestný kontrakt.
27.9.2022 - 16:42
0

BieloModra

 

Pan fanusik...aby sme nepredlzovali nepotrebne vlakno...ano vsetci to vieme
27.9.2022 - 16:44
+1

FanusikZamkov

 

Tu je vyjadrenie Bučeka. https://www.cas.sk/clanok/2721193/samuel-bucek-reaguje-na-koniec-v-rusku-ako-to-vsetko-v-skutocnosti-bolo/ Parádna hanba pre jeho hejterov. Ani to nevedeli čo mal podpísané . Príjemné čítanie.
27.9.2022 - 16:38
0

BieloModra

 

Ziadna hanba ...
27.9.2022 - 16:44
0

Mato-Mi

 

Predpokladam, ze mi to nevysvetlis, ale skusim. Preco hanba?
Hanba Bucekovi, ze siel do KHL.
27.9.2022 - 16:48
0

BieloModra

 

To ze ste to nevedeli vy nie je berna minca... a ak mu zmluva v AHL nebola dobra nemal ju podpisat...sen o NHL snivat moze ale dvere si zatvoril sam.
27.9.2022 - 16:49
+3

Dracik_18

 

Ty si zas v akom kruhu ?
27.9.2022 - 17:05
+1

omen

 

by ma zaujimalo, ci on vedel co mal podpisane
27.9.2022 - 17:11
+1

MackoPu

 

Budicek. Vsetko, co tam hovori a malo byt "senzacne odhalenie", sa vedelo a tu spominalo. Akurat nakydal na media.
Panovi bolo AHL malo, tak sa hned ako to slo, vzdal sance v zamori.
27.9.2022 - 17:17
0

dusan1980

 

Nemyslim ze hanba
Hadam si niekto nemyslel ze pojde rovno do NHL.Samozrejme ze najprv rok dva by musel hrat AHL aby dostal sancu na NHL.
Takze stale je za dezka
Nechapem co tym chcel ospraveldnit
Ale myslim ze nasa alebo ceska liga je liga kde vzdy bude dobry.
Vie dat gol,vie prihrat a rychlost tu zas nie je taka ze by nestihal.Kludne moze k nam prist
To ze si prehajdakal zivotnu sancu to mne nevadi.To je jeho problem
28.9.2022 - 11:39
+1

mannheim

 

A ty vieš, že Radosa do klubu nedáva peniaze ? Alebo len trepeš. Lebo 99% tu píšucich nemá žiadne informácie zo zákulisia a tak len celé dni vypisujú kraviny, ktoré potom ovplyvňujú tých čo to čítajú, ale pritom sú to len prázdne žvásty .
28.9.2022 - 10:43
+1

dusan1980

 

Jasne ze nieco dava
A to je vec ktoru si cenim som pisal a bude cenit.
Managovanie Dukly mu nejde ako celemu vedeniu
Ale to ze na rozdiel od ostatnych dava do klubu peniaze to mu sluzi ku cti...
To je ta prava pridana hodnota jeho
Nikde nepisem ze nedava
28.9.2022 - 11:41
0

mannheim

 

pozri, veď ja netvrdím, že on je najlepší na svojom poste, pochopiteľne nie som slepý, vidím, čo dokázala Nitra minulý rok. Ale to je extrém, ktorého je schopný málokto. Ak by sem prišiel profesionálny management s veľkým sponzorom, bolo by to najlepšie, ale reálie Dukly sú asi inde, pretože nič také sa roky nestalo a to napriek potenciálu značky, ktorý je spolu s Vsž a Slovanom určite najvyšší. Čiže sa snažím byť len pragmatický a hľadám v realite umenie možného. Nevidím riešenie v hejtovaní Branka či pána Radosu, ktorého naviac poznám ako slušného človeka.
28.9.2022 - 13:47
+1

vanes je dukla

 

Mythvanzen:Ja ti odpoviem, ako fanúšik, ktorý má Duklu v srdci.
Buček, Záborský, Hecl, tu nie sú, lebo
ako klub nie sme momentálne schopný plniť finančné nároky týchto hráčov.
To je holý fakt a ako fanúšik to musím rešpektovať.
Rešpekt znamená, aj to, že svoj klub budem rešpektovať v akejkoľvek zostave.
Môžem mať milión výčitiek, ako by čo malo byť, ako by to bolo správne robiť.
Ale stále som Trenčan, to je niečo, ako diagnóza, tak budem fandiť tomu, čo sme navarili.
Nejdem hodnotiť trojicu, čo si uviedol.
Idem sa radšej modliť, aby sme extraligu udržali.
A keď nie, tak to bude športovo spravodlivé.
Práve na fanshope kupujem, asi dvadsiatu mikinu, ja viac Dukle pomôcť neviem.
Pre mňa je Dukla modla, aj svoje tri deti som správne fanúšikovsky nasmeroval.
To, že tu niekto hazarduje, nie je fanúšikovský problém.
27.9.2022 - 17:07
+9

Nerkio

 

Vanes ako vždy ,radosť citát .Si fanúšik ako sa patrí .Vraj zajtra oznámime zmeň .Držím Vám veľmi palce
27.9.2022 - 17:09
+4

mannheim

 

Skvele zhrnuté, na rozdiel od niektorých opúšťačov, takéto príspevky majú hlavu a pätu.
28.9.2022 - 10:39
0

dusan1980

 

Ja Ti odpoviem protiotazkou ?
kto je zodpovedny za to ze nemame dost penazi ?
Predsa vedenie.Ti su tam na to aby ich zohnali a nie vyplakavali.
Druha otazka
Ako je mozne ze Nitra s tym istym rozpoctom spravila finale ?
To je zas o tom ako vies z minima vytazit maximum a zohnat solidnych hracov a trenera
28.9.2022 - 11:42
+1

Nerkio

 

Bucek nemá dôvod ísť do Trenčínu ….a hlavne k Domemu pod ktorým už hral
26.9.2022 - 20:22
+1

Flak108

 

Bucek by si s Radosom určite rozumel.
26.9.2022 - 20:24
+6

Izo

 

Buček už minule leto rokoval s TN. Nakoniec skončil v Nitre. Preto má napadol ako z jedna možnosti. A kvalitných Slovákov moc na trhu nie je
26.9.2022 - 20:29
+4

Nerkio

 

Hej len ste mali iného trenera …
26.9.2022 - 20:31
+1

Flak108

 

O nebol v Rusku.
26.9.2022 - 20:31
0

Peryo

 

Presne. Slováci domeho poznajú a nemajú moc motiváciu ísť hrať pod neho
26.9.2022 - 21:11
0

nitranitricka27

 

Je rozdiel niekoho osloviť a s niekým rokovať, takisto Molnára ste olovili nič viac, hlavne že svojich odchovancov ktorý by nad tým aspoň začali uvažovať ani nekontaktujete
27.9.2022 - 6:44
+5

BieloModra

 

rokoval.... skor si povedzme ze dostal od vas ponuku
27.9.2022 - 7:19
+5

lanti

 

Obavám sa že toto bude šité horúcou ihlou a ešte to môže spôsobiť väčší pruser jak je - odchod niektorých sponzorov ?

Na druhu stranu .. už nieje čo stratiť sme suverénne najslabší vo všetkom .
26.9.2022 - 21:24
0

rijko

 

Ktorych relevantnych sponzorov mas na mysli? Mna nenapada ani jeden silny,ktoreho by Radosa dotiahol.a najest chalanom da aj niekto iny ako Retro.
26.9.2022 - 21:31
0

Flak108

 

Ja som to pochopil tak, že pokým nebude opravený zimak, tak poriadny generálny sponzor nepríde..
26.9.2022 - 21:48
+1

Pretorian81

 

Radšej nech Dukla staví na Slovákov odchovancov a pár legionárov.. hoc za cenu prvej ligy..tento otras v jubilejnej sezóne je ťažko komentovať..
26.9.2022 - 21:26
+1

DraciaTlama

 

Ponukli rezignaciu: Prezident klubu Miloš Radosa ponúkol akcionárom svoju rezignáciu. Spolu s ním je pripravený vzdať sa funkcie aj športový riaditeľ Branko Radivojevič.

"Sme pripravení uvoľniť svoje pozície, ak to má priniesť klubu lepšie napredovanie," uviedol v statuse na sociálnej sieti twitter Radosa.

Aktuálne výsledky tímu vníma šéf trenčianskeho klubu ako neuspokojivé.

"Hľadáme možnosti posilnenia kádra," vyhlásil Radosa, ktorý v nedávnom rozhovore pre Sportnet otvorene skritizoval zväz za rozhodnutie ohľadom slovenských hokejistov pôsobiacich v KHL.

V minulosti sa vyjadril, že tréner Róbert Döme má jeho absolútnu dôveru a nechystá sa ho odvolať.

https://sportnet.sme.sk/spravy/hokej-dukla-trencin-kriza-milos-radosa-branko-radivojevic-ponuka-rezignacia-tipos-extraliga-2022-2023/?ref=mnt
26.9.2022 - 22:34
+1

worth

 

Vyzerá, že v hlave to má chlapík zrovnané, sebareflexia na slovenské pomery nevídaná, ale na vedenie hokejového klubu asi fakt talent nemá...
26.9.2022 - 22:42
+2

Captain

 

To je skôr taký výkrik aby im niekto podal pomocnu ruku. Nemaju štadion takže nemaju € zo vstupneho + sponzorom nemôžu ponuknuť reklamne plochy na štadione takže ani sponzori nedaju toľko € ako zvyčajne
27.9.2022 - 0:30
+3

dusan1980

 

Hokejportal ani len nemal tolko chochmesu toto zverejnit
Slabí su.Konkurencxiu riadnu by im bolo treba
27.9.2022 - 14:56
+1

thovthKe

 

Má či nemá: talent nebýva podstatné. Hlavné je mať vieru v samého seba (ok ešte je značná dávka arogantnej drzosti).
Poznám vedenie kde +- 5 rok slabý vstup do sezóny (a obdobný koniec) a vedenie nielen že tvrdí ako fasa to robia, ešte sú o tom aj presvedčený.
(flicker of irony)
26.9.2022 - 23:45
0

BieloModra

 

kazdy kto ma pozna vie, ze k Dukle mam taky vlazny vztah.... ale zelám vam duklaci aby ste sa opat bavili hokejom a boli na svoju znacku hrdi
27.9.2022 - 7:22
+2

Strnco1

 

dufam, ze sa to od tohto tvojho komentaru zacne menit...

POME DUKLA
27.9.2022 - 10:08
+2

BieloModra

 

kludne nech sa zacne aaaaale nie proti nam ....a tak uprimne myslim ze toto by netesilo ziadneho fanusika a je uplne jedno z akeho klubu by bol, lebo problem moze prist a velmi rychlo vsade
27.9.2022 - 10:22
+2

Peryo

 

Problémy môžu v tejto divokej dobe postihnúť každý klub. Hádam horšie nebude ako toto😀
27.9.2022 - 10:30
0

BieloModra

 

nooo este moze nastat mix problemov ale nebudeme ako stare bosory no... hokej nas ma tesit a bavit ma to byt nas reset tak zelam nech je
27.9.2022 - 10:34
+2

Peryo

 

Veď jasné ale tak minimum ľudí v poslednom období rozmýšľa optimisticky.
Keď sa niečo začne kaziť všetci vďaka posledným skúsenostiam vidíme veci viac čierne ako reálne sú😀
27.9.2022 - 10:43
0

BieloModra

 

pozri zacala som nosit hrubsie pancuchy cize neriesim ze sa tu kurime len symbolicky, castejsie si cistim okuliare na citanie cize nevadi mi ze tu svieti polovica svetiel, na hokej chodi u nas dostatocne vela ludi aby som to zvladala v mikine, na hracov vidim, stale hraju cize mame lad a pod o to o nastaveni
27.9.2022 - 10:48
+1

DzejarZV

 

OT: https://www.eliteprospects.com/player/37867/john-mccarron

Chalani ,údajná náhrada za toho vášho Dickmana
27.9.2022 - 11:12
+3

Peryo

 

Taký by sa hodil aj nám
27.9.2022 - 11:25
+2

DzejarZV

 

Aj nám ,ale jeden hráč to písal že ide tento do NZ miesto Dickmana,tak neviem ...
27.9.2022 - 11:59
+2

Peryo

 

Tak zámky robia výbornú robotu tento rok s tímom
27.9.2022 - 12:04
+2

lanti

 

Moc tomu nerozumiem - na dnešnom fotení čo zdieľali video som zachytil napríklad Razgalsa a Heinera .

Podľa info čo som dostal tak vedenie je spokojné s Pietronirom a mladým Ozolsom . To je tak všetko .

Čakal som že títo pani všetci z útoku + Ulrych už budú trasa nový klub .
28.9.2022 - 14:36
+2

Nerkio

 

Ale fotili sa to dva dni dozadu ….mna zaujala zmena kapitána
28.9.2022 - 14:44
+3

lanti

 

Aha ok to beriem .. ja že dnes .

Už v Zámkoch bol Cacho kapitán .
To je len dobre .
28.9.2022 - 14:54
+5

patuso

 

Richard Jakubec striedave štarty - Povazska Bystrica
David Borak striedave starty - Skalica
28.9.2022 - 16:48
0

Izo

 

dúfam že na oplatku bude mať striedavé štarty zo Skalice Richard Nemec za nás.
Mám pocit že stále spia
28.9.2022 - 17:00
+3

HokejovyAkademik

 

uz to pochopte ze z prvej ligy je do extraligy daleko

betak petras nestacili?

my tu nepotrebujeme nejakeho r.nemca aby tu ziskaval skusenosti
28.9.2022 - 17:10
+5

Peryo

 

Možno ho skúsiť na 2-3 zápasy. Ale majú prísť dvaja rozdieloví hráči. Som rád že po 2 rokoch na to niekto prišiel že bez rozdielových hráčov to nepôjde. Ale bol by som ešte opatrný pozname Brankovu šťastnú ruku
29.9.2022 - 11:08
+1

lanti

 

Ja práveže som optimisticky tento krát lebo vedia že ak nedonesú hráča čo neurobí body, tak sa môžme rozlúčiť s extraligou.
29.9.2022 - 11:16
+2

Peryo

 

Tiež pravda. Len škoda že sa k tomu nevyjadril aj Branko.
Každopádne pokiaľ tu nebudú tak to nemôžme brať ako fakt ale asi vidia že treba porobiť zmeny
29.9.2022 - 11:19
0

lanti

 

Čaká sa na dnes no..myslel som si, že včera už oficiálne vydajú stanovisko, ale tak radšej si počkáme nech sa tam podohadujú jak robiť zbrklé rozhodnutia..ale za mňa jednoznačne Heinero aj Thelin von..Razgalsa ešte podľa mňa podržia.

29.9.2022 - 11:20
+3

Peryo

 

Ja by som aj ulrycha. Za mňa je zbytočný luxus a zaberá legio miesto
29.9.2022 - 11:25
+3

lanti

 

Presne tak..to radšej nech hrá náš mladučký Chromiak.
29.9.2022 - 11:29
+5

Peryo

 

Viem si predstaviť polku obranu Stacha, Petrovický, chromiak a druhu starosta,ozols,nemcik a niekto ako 7 obranca
29.9.2022 - 11:31
+3

Miso26

 

Hlavne tí, ktorí totálne odflákli svoju prácu v lete, budú komplet všetci pokračovať.
29.9.2022 - 11:38
+11

Nerkio

 

Veď toto som sa aj ja niektorých pýtala ….Že ak teraz prídu rozdielový legionári tak v lete prišlo čo ???Naco?
29.9.2022 - 11:43
+5

Peryo

 

Mali kondičáka.
Odfláknutá príprava mi príde niečo ako v robote porušenie pracovnej disciplíny za čo sa dáva bežne výpoveď
29.9.2022 - 11:45
+2

axxel

 

Uz davno nie je spolocna letna priprava kde sa im venuje kondicny trener ... ten ma hracov pokope az ked zacne sezona
29.9.2022 - 12:03
+1

Peryo

 

Ale aj na spoločnej musel vidieť kto má aké resty. Od toho majú úvodné testovanie
29.9.2022 - 12:12
0

axxel

 

No ved aj videl ... len kondicku nedozenies za 2 tyzdne co sa liga hra
29.9.2022 - 12:20
0

Peryo

 

Len prichádza otázka aký má zmysel s takými hráčmi ďalej spolupracovať
29.9.2022 - 12:28
+1

lanti

 

Osobne som čakal od toho stanoviska čo oficiálne vyšlo na stránke, že tam rozpíšu aj napríklad tú zmenu kapitána.

Že tam napíšu, že Borák , Jakubec budú mať striedavé štarty + ktorí legionári skončili/skončia.

Neviem to stanovisko mi v podstate dalo info, že Miloša a Branka podržali akcionári, ale čo sa týka hrač.kádra tak absolútne nič .
29.9.2022 - 13:36
+3

lanti

 

A pritom som Radosovi vysvetľoval, že tá komunikácia s fanúšikmi je fakt bieda..
29.9.2022 - 13:36
+1

Peryo

 

O klube sa najviac dozvieš keď sa ho priamo spýtaš. Ešte som si nevšimol žeby niekomu neodpovedal
29.9.2022 - 13:38
+3

lanti

 

To viem..Miloš je úprimný človek čo si na ňom najviac cením, ale toto by mali vedieť fans všetci nie len tí, čo sa chcú dokopať k info.
29.9.2022 - 13:44
+5

Peryo

 

Je ale chápem prečo používa Twitter. Twitter aspoň zatiaľ není tak toxické miesto a dá sa tam normálne debatovať na urážok a nadávok.
Tu úprimnosť si cení hádam každý normálny človek lebo na Slovensku keď ma niekto nejakú funkciu nebýva to pravidlo
29.9.2022 - 14:35
+3

Nerkio

 

Niekde som čítala že sa chlapsky dohodli a že Cacho je budúcnosť Trenčína
29.9.2022 - 13:50
0

lanti

 

Milos Radosa
@MilosRadosa
Ano je fakt ze nastupil z C uz v NZ a oficialne sme to neoznamili. Doslo k serioznej dohode vo vnutri klubu. Netreba za tym hladat nic zavazne, Toso je respektovany hrac, Vilo je verim buducnost klubu.
29.9.2022 - 13:51
+1

lanti

 

Samozrejme, ale tak Twitter nemajú všetci, nie každý sleduje Radosu a na fb alebo instagram má väčší dosah ľudí...ale tak možno zbytočne tu kvákam teraz a ešte do večera vydajú aj druhú verziu "zmien"
29.9.2022 - 13:52
+2

lanti

 

Len ešte dodám, že Vilo Čacho je super chalanisko, mám ho rád a prial by som si, aby sme to na odchovancoch kvalitných stále stavali avšak Branko sa tiež minulý rok vyjadril, že so Žiakom rátajú ako perspektívou do budúcnosti a skončila sezóna a Žiak na Spiši pri borovici
29.9.2022 - 13:53
+1

Peryo

 

Tak ale Žiaľ není Čacho. Ak konečne začali myslieť dopredu je fajn si určiť kapitána na dlhšie obdobie lebo rátam že tošo skončí po tejto sezóne
29.9.2022 - 14:34
+3

Wayne99

 

Ja som sa naucil: Ze netreba brat vsetky clanky a vyhlasenia uplne stopercentne vazne. Vela vyjadreni su take “naoko”, aby sa nepovedalo ze sa neinformuje, ale od skutocnosti to ma vacsinou viac ci menej daleko. Je to tak v politike a tak isto aj v sporte ci v inom odvetvi. To co sa skutocne deje v klube vie par zainteresovanych ludi, ktori maju medzi sebou rozne kamaratske a podnikatelske vazby. Keby mal Brano sebareflexiu odide aj sam… ako hokejista dal dukle vela, ale ako sportovy manazer zlyhava na plnej ciare a ak to Radosa nevidi tak je bud slepy slebo to toleruje zamerne…. Neviem vsak co je horsie. Brano sa nevie spravat ku hracom, jeho skauting je bohuzial zalostny a o profesionalite sa u neho ani nemusime bavit. Sklamal ma a hoc srdciarov v klube potrebujeme tak ak niekto nevie jednat s ludmi tak by s nimi nemal ani pracovat…
29.9.2022 - 15:08
+6

HK88

 

Inac Brno by nam mohlo poslat Mata Tomeka na hostovanie kedze maju Furcha a Ciliaka. Tam sa moc do brany nedostane. Aj ked topanka nas hlavne trapi v utoku a v obrane ale aj brankarsky post by to chcelo posilnit aby mal Connor konkurenciu.
29.9.2022 - 15:36
+4

Nenavideny

 

Chochol Radosa ostáva aj ten belasý nervák 🤡 podporu má aj Boby Dome 🤡
29.9.2022 - 15:39
0

lanti

 

Datum registrácie: 15. September 2022 08:33

Si riadny chudák.
29.9.2022 - 15:46
+6

Mato-Mi

 

Vies kvoli comu pouzivaju russi slovo chochol na oslovenie Ukrajincov?
Ale Radosa nie je Ukrajinec, cize si netrafil.
29.9.2022 - 18:09
+1

Peryo

 

Snaží sa byť vtipný
29.9.2022 - 18:13
0

Mato-Mi

 

Nejde mu to. Ale trapny je dost.
29.9.2022 - 19:11
0

Nenavideny

 

zmeny bez zmien super vyšlo im to , je jasné že Z teplých miestečiek nepôjdu len tak , naťahujú iba ruky , od fans a sponzorov daj daj eurošekele a keď majú poskladať konkurencie schopný tím tak to nevedia , robia iba hanbu Dukle Trenčín , prvý prípspevok mi ZmaZali druhý nie na ten druhý tiež len hejt na registráciu nemôžem Zato že radi žijete v sebaklame a keď sa napíše pravda sa mi Zmaže aj Nick od roku Pána 2008
29.9.2022 - 15:56
+1

Flak108

 

Rob Flick : Nová posila. Pôsobil vo Zvolene aj v Miskovci.

Pamata si ho niekto ako hral ?
29.9.2022 - 16:59
+2

Peryo

 

Dôrazne dobre korčuľujúci. Pamätám si ho z Česka. Vie vystreliť aj nahrať. Za mňa konečne posila do útoku zo zahraničia po dlhom čase
29.9.2022 - 17:03
+1

boychuk

 

aj Mahboda by mohli podpísať
29.9.2022 - 17:13
0

m4tuss7

 

Scherbak skoncil v Mountfielde, branko volaj
29.9.2022 - 17:28
+1

dejvidBB

 

Hradec nevybavil viza tak uz vidim ako ich Branko vybavi
29.9.2022 - 17:41
+2

Miso26

 

Aj s Rymshom chcú ukončiť, v PP síce nebol tak oslnivý ako v DT, ale v tejto situácii stále dobré.
29.9.2022 - 17:41
+4

Peryo

 

Raskob/Vitáloš 7. obranca môžu skúsiť na hosťovanie vybaviť
29.9.2022 - 18:00
0

Nerkio

 

Raskob hral minule druhu obranu …a ten by k Vám nešiel …Skôr potom Vitalos prvá liga a Balaz mimo zostavy
29.9.2022 - 18:10
+1

Peryo

 

Veď jasné ja som len dal čo som videl na Twitteri 😀

Ale treba ešte strelca jedného
29.9.2022 - 18:13
0

Izo

 

Alebo Tomeka.
Aj Conor potrebuje poriadnu konkurenciu
29.9.2022 - 18:08
+1

trevor

 

Tomek ma v Brne mozno cca tolko co cely prvy TN utok dokopy a ty ho chces ako dvojku? 😃
29.9.2022 - 20:43
+1

evgeni71

 

je to také trošku tažšie slovíčko, ale už si isto počul o hosťovaní však?
29.9.2022 - 21:10
+2

trevor

 

To nebolo v zlom, len budme trosku realisti. Tomek je v Brne momentalne trojka. Aj hostovamie v takomto pripade by islo najpravdepodobnejsie napoly. Stale by bol sakra drahy na nasu ligu, ak by aj islel, musel by chytat. Toto je proste mimo misu a hlavne, vas netlaci topanka v brane.
29.9.2022 - 22:25
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZSkóreB
1.Slovan2172:4145
2.Zvolen2278:6843
3.Košice2273:5042
4.N. Zámky2272:4941
5.Michalovce2258:5239
6.Spiš. N. V2159:5734
7.Poprad2263:6128
8.Trenčín2257:6628
9.L. Mikuláš2257:6924
10.B. Bystrica2152:8223
11.Prešov2254:7622
12.Nitra2148:7221
TímZVVPPPPGB
1.Martin211142473:4643
2.Humenné211231581:5643
3.Skalica21931664:5840
4.Trnava21943574:5838
5.Žilina211040769:5438
6.MK Slovan211012861:6134
7.P. Bystrica21914764:6334
8.Dubnica20824658:6032
9.Žiar n. Hronom21903966:6130
10.Levice215301359:7321
11.Topoľčany216031233:5521
12.Brezno205011540:6318
SR 1811002921:562
Aktualizované: 2.12.2022 23:25
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.9.2022 13:38
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.9.2022 13:39
TímZVVPPPPGB
1.Martin211142473:4643
2.Humenné211231581:5643
3.Skalica21931664:5840
4.Trnava21943574:5838
5.Žilina211040769:5438
6.MK Slovan211012861:6134
7.P. Bystrica21914764:6334
8.Dubnica20824658:6032
9.Žiar n. Hronom21903966:6130
10.Levice215301359:7321
11.Topoľčany216031233:5521
12.Brezno205011540:6318
SR 1811002921:562
Aktualizované: 2.12.2022 23:25
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 13.9.2022 13:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 13.9.2022 13:35
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 13.9.2022 13:35

Bleskovky

Demko bude Vancouveru chýbať pre zranenie približne šesť týždňov

Brankár Thatcher Demko bude podľa klubového webu chýbať Vancouveru Canucks pre zranenie približne šesť týždňov. V zápase proti Floride Panthers inkasoval tri góly v priebehu 59 sekúnd v prvej tretine, pri treťom sa zranil a z ľadu ho odviezli so zranením v dolnej časti tela. o 09:01 - TASR


Mladá Boleslav – Škoda Plzeň 0:1 v českej extralige

Hokejisti HC Škoda Plzeň si v českej extralige pripísali štvrtý triumf za sebou. Vo štvrtkovej predohrávke 25. kola vyhrali na ľade BK Mladá Boleslav 1:0 a v tabuľke im patrí piata priečka. predohrávka 25. kola českej extraligy: BK Mladá Boleslav – HC Škoda Plzeň 0:1 (0:0, 0:1, 0:0) Gól: 22. Budík. 1.12.2022 20:02 - TASR


Honzek s ďalšími tromi bodmi, no jeho Vancouver Giants prehral

Slovenský hokejový útočník Samuel Honzek si v noci na štvrtok pripísal na konto ďalšie tri kanadské body. Jeho asistencie však nestačili na víťazstvo Vancouveru Giants, ktorý podľahol v zápase juniorskej WHL Moose Jaw Warriors 4:5 po predĺžení. V drese hostí strelil gól Róbert Bačo. 1.12.2022 11:32 - TASR


Gernát prispel asistenciou k víťazstvu Lausanne

Slovenský hokejista Martin Gernát si pripísal bod za asistenciu v utorkovom zápase švajčiarskej ligy. Jeho Lausanne v ňom zvíťazilo na ľade Ambri-Piotta 3:2, Gernát prihral Robinovi Kovacsovi na víťazný gól. 29.11.2022 21:59 - TASR


Hintz podpísal s Dallasom nový osemročný kontrakt

Fínsky hokejový útočník Roope Hintz podpísal nový osemročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Dallasom Stars. Za sezónu zarobí v priemere viac ako 8 miliónov eur. Dvadsaťšesťročný Fín podpísal v roku 2020 s Dallasom trojročnú zmluvu. 29.11.2022 19:38 - TASR


Boston zapísal Stralmana na waiver listinu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins zapísal na waiver listinu Antona Stralmana. Švédskeho obrancu si počas najbližších 24 hodín môže vziať ktorýkoľvek z klubov profiligy. V opačnom prípade ho môže Boston preradiť do AHL, kde by hral za Providence Bruins. 29.11.2022 18:34 - TASR


Hráčmi týždňa sú Robertson, Morrissey a Sorokin

Hráčmi uplynulého týždňa sa v zámorskej hokejovej NHL stali útočník Jason Robertson z Dallasu, obranca Josh Morrissey z Winnipegu a brankár Iľja Sorokin z New Yorku Islanders. 28.11.2022 21:04 - TASR


Colorado sa dohodlo na zmluve s útočníkom Galchenyukom

Hokejový klub Colorado Avalanche sa dohodol na zmluve s útočníkom Alexom Galchenyukom. Dvadsaťosemročný Američan podpísal kontrakt do konca tejto sezóny. 28.11.2022 20:36 - TASR


Útočník Rodrigues bude Coloradu chýbať dva až štyri týždne

Útočník Evan Rodrigues bude hokejistom Colorada Avalanche chýbať v zámorskej NHL približne dva až štyri týždne. Dôvodom je zranenie v dolnej časti tela, ktoré utrpel minulý týždeň v súboji s Vancouverom. 28.11.2022 13:30 - TASR


Zápas Nashville - Colorado odložili pre poruchu vodovodného potrubia

Piatkový zápas NHL medzi Nashvillom Predators a Coloradom Avalanche odložili. Dôvodom je podľa informácií domáceho klubu porucha vodovodného potrubia. 25.11.2022 15:34 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

04. 12. 2022
Nitra - N. Zámky o 16:00
B. Bystrica - Spiš. N. V o 16:30
Košice - Michalovce o 17:00
Prešov - L. Mikuláš o 17:00
Poprad - Slovan o 18:00
Trenčín - Zvolen o 18:00

Odohrané zápasy

02. 12. 2022
PrešovTrenčín
3:2 SNREPORT
SlovanN. Zámky
1:0REPORT
MichalovcePoprad
2:1REPORT
KošiceB. Bystrica
6:1REPORT
ZvolenSpiš. N. V
4:0REPORT
L. MikulášNitra
5:2REPORT

Najviac bodov

Robby JacksonNZA30 bodov
2.Haščák M.SBA30
3.Farley A.NZA27
4.Campbell C.KOS25
5.Majdan J.SNV23

Najlepší strelec

Max GerlachPRE15 gólov
2.Jackson R.NZA14
3.Haščák M.SBA14
4.Karsums M.LMI13
5.Jääskeläinen J.KOS12

Najlepší brankár

Jaroslav JanusKOS96.46 perc
2.Coreau J.SBA94.56 %
3.Škorvánek ml. S.MIC94.34 %
4.Kantor P.NZA93.88 %
5.LaCouvee C.TRE92.53 %