Diskusia: Košice vyhrali v derby na ľade Slovana 5:4 pp
Hokejisti HC Košice zvíťazili v piatkovom derby 46. kola Tipos extraligy na ľade HC Slovan Bratislava 5:4 po predĺžení a upevnili si štvrté miesto v tabuľke. O ich triumfe rozhodol v 61. minúte Tomáš Mikúš. "Oceliari" zdolali "belasých" aj vo štvrtom zápase sezóny.
Zápas mal od úvodu rýchly spád, čomu pomohol gól domácich už po 42 sekundách z hokejky Kubku. V 11. minúte vyrovnal Pollock a potom sa začalo na ľade poriadne iskriť. Slovan poslal v presilovke do vedenia Mahbod, vzápätí pridal tretí gól Lukošík a Janusa v košickej bránke vystriedal Riečický. Do prestávky ešte znížil Šedivý a domáci v úvode druhej časti neubránili oslabenie, ktoré využil Deyl. Fauly pribúdali, no ani jednému tímu sa v presilovkách nedarilo. Slovan síce dostal puk do siete, no rovnako ako v prvej tretine na druhej strane, gól neplatil pre vysokú hokejku. "Belasí" mohli rozhodnúť v úvode tretej časti, keď Ferenc pri mantineli nešetrne zložil súpera, ale päťminútovú presilovku nevyužili a následne ani nájazd 3 na 1. Košičania tiež nie výhodu 5 na 3, no pár sekúnd po nej ich poslal prvýkrát do vedenia Breton. To vydržalo len štyri minúty, keď Riečický kapituloval po teči Takáča. Pollock v závere neuspel z trestného strieľania a tak rozhodlo predĺženie, v ktorom vyšlo Košičanom prečíslenie.
46. kolo Tipos extraligy:
HC Slovan Bratislava - HC Košice 4:5 pp (3:2, 0:1, 1:1 - 0:1)
Góly: 1. Kubka (Poirier, Pecararo), 14. Mahbod (Poirier, Findlay), 15. Lukošik (Preisinger, Pecararo), 54. Takáč (Sersen) - 11. Pollock (Lunter), 19. Šedivý (Pollock), 24. Deyl (Slovák, Bartoš), 50. Breton (Pollock), 61. Mikúš (Breton). Rozhodovali: Snášel, Krajčík - Šoltés, Pribula, vylúčení: 11:9 na 2 min, navyše: Ferenc 5+DKZ za napadnutie zozadu, presilovky: 1:1, oslabenia: 0:0, 6088 divákov.
Slovan: Godla - Holway, Golian, Kubka, Maier, Bergman, Sersen, Beňo - Pecararo, Findlay, Poirier - Fominych, Mahbod, Takáč - Török, Preisinger, Lukošik - Kukumberg, Šille, Dudáš - Petráš
Košice: Janus (15. Riečický) - Lalonde, Olsson, Ferenc, Breton, Šedivý, Deyl - Lamper, Pollock, Bartánus - Lunter, Chovan, Mikúš - Šimun, Slovák, Rogoň - Bartoš, Havrila, Jokeľ
- BlackCrow
- What a game!!!!
Výborný, výborný, výborný výkon! Na to v akej zostave sme nastúpili tak sme hrali výborne!
A vy proletáři všech zemí, vyližte si prdel!!
- 23.2.2024 - 21:04
- +13
- OUTBLAST
- Pozeratelný svižný mač ale za chyby sa platí a preto len jeden bod...okrem jedneho náhoďáku presilovky opäť úbohé,tá 5minútová bola tak na facky tvl až 3 (slovom TRI) strely na branu 🤦
Šance sa majú premieňať a v takomto zápase duplom...z troch nájazdov sa musí bezpodmienečne aspoň jeden premeniť a nie nula,takéto veci vyhrávajú zápasy a rovnako aj neupratané puky pred vlastným bránkoviskom a lajbavé vyhodenia puku..
Toroka posadiť na tribúnu.Fandil som mu ale ono je to úplne zbytočná persóna,gól nedá ani 20tich tutoviek a ešte vyrába aj zbytočné vylúčenia..to radšej vytiahnuť Jasenca alebo iného mladíka z krídel...
Viac než individuálne chyby bolo pozerať sa na Bretona ktorého odstrelil náš bývalý pseudomanažér 🤢 - 23.2.2024 - 21:05
- +5
- Daewo_KS
- Nad Bretonom som uz viackrat premyslal v tej suvislosti, ze co asi stvaral u vas, ked bol nakoniec nechceny
- 23.2.2024 - 21:10
- +3
- OUTBLAST
- Nič nemusel stvárať.. stačí keď je GM degeš a chce povie že za tie peniaze zoženie dvoch lepších...tak ako to hovoril aj u Harrisa keď chcel vyšší plat 🤦
- 23.2.2024 - 21:19
- +6
- OUTBLAST
- Nemal také čísla ako tento rok v Košiciach ale bol spolahlivý a asi o 3 triedy inde než Golian alebo dreváci typu Maier a Bergman
- 23.2.2024 - 21:18
- +3
- Sheva7
- Tak neviem u vas som ho nesledoval ale mal až 1 G v 30 Z ,tak u nas hraje genialne super hokejista
- 23.2.2024 - 21:20
- 0
- OUTBLAST
- Ako som vravel,nebol taký "útočný", v tomto sa tento rok brutálne posunul ale bol spolahlivý
- 23.2.2024 - 21:22
- 0
- Cylo24
- On hraval myslim az druhu presilovku, v prvej bol vtedy McKenzie tak mozno preto slabsie cisla
- 23.2.2024 - 21:29
- +1
- NasHokej97
- Trocha mimo, ale čo hovoríte na Holwaya ? Na to že hrá prvú sezónu v Európe, prišiel v rozbehnutej sezóne do mužstva čo zrovna nevalcuje podľa mňa hrá celkom obstojne. Ak by pokračoval v dobrých výkonoch aj v predkole/PO nebránil by som sa keby sme ho predľžili.
- 23.2.2024 - 22:02
- +2
- OUTBLAST
- Tiež by som sa nebránil ,v obrane patrí k tomu najlepšiemu
- 23.2.2024 - 22:17
- 0
- omen
- mozno som rozmaznany, ale u importa v obrane ocakam i nieco v utoku... nieco na sposob Ahnelova
- 23.2.2024 - 22:22
- +2
- PeterP
- Ahnelov by mal: byt priorita na dalsi rok, ale tusim ma zmluvu uz podpisanu
- 24.2.2024 - 6:49
- 0
- ori
- Ofenzivny obranca ktory na presilovke posobi uplne strateny. Oproti "dedkovi" Ahnelovovi posobi zatial ako chudobny pribuzny.
- 23.2.2024 - 22:26
- +1
- NasHokej97
- Ale tak on nebol reklamovaný ako ofenzivný obranca. Ano z tej ofenzívy ukázal málo, ale to ukazoval u nás aj Breton. Samozrejme nehovorím že je/môže byť na úrovni Bretona ale nejaké zlepšenie tam môže prísť. A aj napriek tomu má slušných 9z 0+6. On sa mi hlavne v obrane páči, dobre korčuľujúci obratný veľký obranca čo není drevo sa vždy zíde.
Viem že +/- není skvelá štatistika, ale on za posledných 8 zápasov nebol podľa šatistík SZĽH ani raz mínusový. Aj keď dneska ukazujúú štatistiky že má -2, ale realne mal skončiť na 0.
Proste pri Holwayovi (ak bude pokračovať v takýchto výkonoch) mám podobný pocit ako pri Bretonovi. - 23.2.2024 - 22:55
- 0
- bigi
- zopakujem to este raz breton prisiel k nam pocas sezony a v ZC mu to moc nesloale v PO uz patril k nasim top obrancom, aj ked prichadzal ako ofenzivny ale v defenzive bol topka. bohuzial potom prsiel pseudomanazer s neschopnym trenerom a rozbili najstrovsky tym upkne ze na ....
- 23.2.2024 - 21:43
- +4
- fanke27
- Ceman to vystihol, Crazy game
taktika nikde, množstvo šancí a súbojov, highlightové zákroky brankárov, najmä Godlu, no mňa to veľmi bavilo
Úprimne ja sa sto krát radšej pozerám na zápasy so Slovanom ako napr s Michalovcami. Vždy to je hokejovejšie a má to väčší náboj, lebo Slovan chce hrať stále hokej. Za čo klobúk dole.
Zápasu určite svedčala remíza.
Pozitíva u nás, že sme sa v oklieštenej zostave neposkladali a otočili z 3:1 na 3:4.
Negatívum, naše presilovky, to je hrozné niečo, strašne na to trpíme. Plus nemôžeme robiť také hlúpe, zbytočné fauly ako dnes.
Na záver poprosím kritikov, ktorí dopredu odpisovali Mikúša a kritizovali zase raz Spilara, o zhodnotenie jeho pôsobenia. 4 zápasy = 6+1 - 23.2.2024 - 21:06
- +29
- Duri_L
- No to odpisovanie Mikusa, to bude tak trochu ako odpisovanie Hovorku minuly rok v HC KE, tiez to bolo zopar ludmi kritizovane ked ho sem dotiahli, ale nakoniec zahral slusne. A Mikus vyzera byt este ovela vacsi prinos.
- 23.2.2024 - 23:10
- +1
- Lukash_ke
- No odpisovat 30 rocneho elitneho slovenskeho utocnika mohol len magor. 30 rocneho zdoraznujem preto, ze nielen na nasu ligu je to este hrac v naj hokejovom veku. Az nechapem, ze po nom nesiahol uz skor niekto iny.
- 28.2.2024 - 10:42
- +1
- ZtrykoSlazoU
- Dobre to dnes roztocili: LaBouche
- 23.2.2024 - 21:06
- +4
- Pharaoh111
- spravodliva remiza
- 23.2.2024 - 21:07
- +1
- VSZKosice
- Parádny zápas ! : Gratulácia HC k dvom bodom !
Dúfam, že aj Gabriel Spilar pozeral zápas a všetci strelci gólov HC sú už dávno podpísaní na budúcu sezónu.
Takže nielen Pollock, Mikuš a Breton, ale hlavne tí dvaja bombardéri z obrany a miláčikovia košického publika Šedivý a Deyl.
- 23.2.2024 - 21:07
- 0
- Demon
- Aby sme nemali o rok existencne problemy a la 20/21 a neboli radi za kazdeho hokejistu, ktory presahuje uroven poloamaterskej ligy
Ale ak aj budeme financne v dobrom stave, o Bretona sa nenadejam. Podla mna sa vykonmi predal do niektorej z lig, ktorym konkurovat nedokazeme. - 23.2.2024 - 21:30
- +1
- Sheva7
- Jasne lebo USS ak nebudu železiarne su veľa firiem ,čo te peniaze daju a dotetaz nechceli davať lebo USS tam bol
- 23.2.2024 - 21:34
- 0
- Lukash_ke
- to si rad pozriem, ked tie peniaze raz budeme potrebovat, ale pre istotu dufam, ze nebudeme
- 28.2.2024 - 10:43
- 0
- Great!
- Derby je súboj dvoch rivalov z rovnakého regiónu. Zvolen/Bystrica, Spiššká/Poprad, Slovan Košice môže byť šláger, ťahák kola, ale rozhodne to nie je derby.
Slovan sa priblížil prvej šestke o ďaľší bod, rozhodne má zmysel pre gradáciu a nič nechce rozhodnúť zbytočne dopredu. - 23.2.2024 - 21:08
- +2
- Profesor
- Slovan vs Košice
je SLOVENSKÉ derby
súboj dvoch najlepších hokejových tímov na Slovensku z dlhodobého hľadiska histórie - 23.2.2024 - 21:17
- +13
- fanke27
- Dobrá blbosť. Vždy boli termínom derby označované aj zápasy slávnych klubov, rivalov, ktorí nie sú z rovnakého regiónu.
Vždy tak boli označované aj zápasy medzi KE, TN, či BA, alebo rôzne iné športové zápasy vo svete - 23.2.2024 - 21:17
- +12
- Great!
- Vždy neboli. A ak boli, boli tak označované menej skúsenými redaktormi. Chybu v terminológii si potom osvojili aj fanúšikovia. Kľudne pogoogli.
"Derby je označení pro utkání v kolektivním sportu, ve kterém proti sobě nastupují týmy, mezi nimiž vládne tradiční rivalita. Zpravidla jde o kluby z jednoho města nebo regionu.". - 23.2.2024 - 21:22
- +3
- fanke27
- Tak potom už pár desiatok rokov označujú asi zle tieto zápasy…
Blbosti riešiš.
Vždy okrem mestských/regionalnych zápasov boli takto označované aj veľké zápasy odvekých rivalov všade na svete v rôznych športoch - 23.2.2024 - 21:27
- +7
- Sheva7
- Tak to potom zle všetci po celom svete vravia,priklad United -Liverpool alebo Barca -Real
- 23.2.2024 - 21:29
- +4
- Great!
- Platí, čo som napísal vyššie.
United Liverpool je derby, medzi mestami je pár kilometrov, zhruba toľko, koľko je medzi Trnavou a Bratislavou.
Duel Realu s Barcelonou je označovaný vo veľkej väčšine ako "El Clasicó", na termín derby si tu ozaj nespomínam, ale chybné označenie možné je. Ľudia často narábajú s terminológiou nasilu, bez toho, že by poznali skutočný význam.
Malá osveta nikdy nie je zlá, športu zdar - 23.2.2024 - 21:39
- +3
- VyhodnarzKosicoch
- Derby=zápas tradičných súperov
Zdroj: Jazykovedný ústav Ľudovíta Štúra(tí najpovolanejší v tomto odbore) - 23.2.2024 - 21:52
- +4
- fanke27
- Áno, preto sa desiatky rokov písalo a hovorilo aj o najväčšom federálnom derby medzi Slovanom a Spartou, lebo to vlastne derby nebolo
Derby Jihlava a Trenčín tiež bolo roky rokúce zle označované.
pojem derby síce vznikol zo zápasu dvoch mestských klubov. Ale desiatky rokov sa ním označujú aj mimomestské/ mimoregionalne zápasy. Tak neviem čo ťa tu teraz napadlo robiť múdreho - 23.2.2024 - 21:55
- +5
- radopKE
- Riešite pixoviny. Pre nás to bude furt derby a tak to ostane😉
- 23.2.2024 - 22:02
- +2
- Great!
- Sucho som skonštatoval fakt, no banda premotivovaných, precitlivených ľudí z regiónu tu povyskakovalo ako čertíci z krabičky
Priceless.
Nikto neberie Slovanu s Košicami najväčšiu rivalitu, no zároveň sa to nijako nevylučuje s faktom, že to nie je derby. - 23.2.2024 - 22:29
- +1
- Urpiner17
- Už si pochopil význam slovíčka spravidla, ty fundovaný jazykovedec?
- 23.2.2024 - 22:49
- +3
- Great!
- Ty nerozumieš súvislému textu a športovým reáliám, zbytočne sa ma snažíš nachytať na slovíčku.
Keď napisem "pod Urpínom bývaju milí ľudia, spravidla obyvatelia BB", tiež to budeš relativizovať a tvrdiť, že z toho vychádzajúce tvrdenie "pod Urpínom bývajú milí ľudia z Bratislavy" je teda tiež de facto správne, lebo jedna podmienka je splnená a v druhej veď spravidla
Ty myslitel.. - 24.2.2024 - 11:40
- 0
- Urpiner17
- Snažíš sa robiť demagógiu….pekné pekné…
- 24.2.2024 - 12:00
- +2
- Great!
- Naopak, si dobačoval. To je celé.
Zrazu hrá lokalita zásadný význam, že áno. - 24.2.2024 - 12:39
- 0
- Urpiner17
- Nie nehrá, skúsil si dať priklad taký aby tebe vyhovoval….ale keď ti niekto vysvetli, ze tvoje vysvetlenie vlastne ide proti tebe samotnému tak si tíško a snažíš sa práve ty slovickarit…aby tebe vyhovoval význam slovíčka spravidla…už počas druhej tretiny som vedel, ze sa nájde Exot ako ty….nesklamal si
- 24.2.2024 - 13:27
- 0
- Great!
- Priklad je ad absurdum, aby ilustroval ako rozmýšľaš. Technicky nenapadnuteľný, ale v zásade hovadina.
Duel rivalov a rivalov z rovnakého regiónu sú dve odlišné skutočnosti. Na tom sa snáď zhodneme. Každý, kto sa v športe orientuje v tom má jasno a nenazýva to jedným menom.
Ak by lokalita nehrala rolu, nemalo zmysel by ju v definícii zmieňovať a bola by vynechaná.
Nižšie pridávam link na najvačšie UK derby, z nezávislého zdroja. Všetky majú rovnakého menovateľa, aká náhoda!
Už počas druhej tretiny si vytušil titulok a vedel si našu tému diskusie?..Tak to klobouček 👍
https://sportsbrief.com/football/12378-ranking-biggest-englands-football-derbies-top-10/
- 24.2.2024 - 23:20
- 0
- Mato-Mi
- Ale derby nie je vzdy len medzi regionalnymi supermi, ale aj medzi tradicnymi rivalmi. A to Kosice a Slovan su. Dokonca aj tebou spomenute El Clasico je derby. Pomozem si citaciou:
V Severní Americe se derby označuje výrazem crosstown rivalry, ve španělsky mluvících zemích se používá termín clásico. Pod vlivem nejslavnějšího El Clásico mezi Realem Madrid a FC Barcelona se pojem rozšířil do dalších zemí, např. Běloruské klasiko mezi FK BATE a FK Dinamo Minsk. - 24.2.2024 - 23:32
- +1
- Tyna85
- Mať tvoje problémy 😀
Tu na HP 2 články o tom zápase a v každom je to označené ako derby 😀 - 25.2.2024 - 12:28
- +1
- Urpiner17
- Vedel som, už počas druhej tretiny, keď to komentátor označil za derby, že sa nájde pacient ako si ty…ano…
- 25.2.2024 - 15:01
- 0
- Tyna85
- A to si predstáv, že v ďalšom článku tu na HP to znovu nazvali derby 😀
Zjavne nikoho netrápi ako ty definujes derby 🙂 - 24.2.2024 - 12:10
- +4
- counter
- Great 👋👋👋
- 23.2.2024 - 23:42
- 0
- Baco11111
- Tak aj v tvojej definícii je na prvom mieste že ide o súboj tradičných rivalov a nič na tom nemení ani dodatok že z pravidla atď. základnú podmienku o tradičnom rivalovi napĺňame do bodky. Ak by som zašiel trošku do histórie tak v čase keď vo federále bol iba Slovan a VSŽ tak sme spĺňali aj ten zbytok definície, takže nazvať zápas Slovana a HC ako derby je na mieste. Každopádne je to uhol pohľadu ale tradícia tam je neodškriepiteľná.
- 23.2.2024 - 22:05
- +2
- tulen - kosice
- neviem: koľko kilometrov je medzi liverpoolom a manchestrom ... teda vlastne ani neviem, kde ten liverpool je a či je vôbec vyznačený na mape ...
tí angličania sú iní, ale faktom je, že D E R B Y junááájtid a tými druhými je v anglickej histórii považované za najtradičnejšie ... - 24.2.2024 - 8:04
- +1
- Tyna85
- V ďalšom článku je to znovu označené ako derby 😀
Snáď to chlapec prežije. - 24.2.2024 - 10:34
- 0
- bigi
- no tak si to precitaj
"Derby je označení pro utkání v kolektivním sportu, ve kterém proti sobě nastupují týmy, mezi nimiž vládne tradiční rivalita (je medzi SBA a KE rivalita?
Zpravidla jde o kluby z jednoho města nebo regionu.". tam je podstatne to slovo zpravidla
spravidla prísl. takmer pravidelne, zvyčajne, obvykle: z práce ide s. pešo
- 23.2.2024 - 21:49
- +1
- radopKE
- Rivalita. Ale radšej nič…
- 23.2.2024 - 22:03
- 0
- Great!
- No interpretoval si si to po svojom, to je v poriadku.
Mestá máš alebo nemáš v jednom regióne, to je jasne definovaný fakt, tam nepoznáme ziadne "spravidla, čiastočne, atď" pokiaľ sa teda Trnava jedného dňa nepresťahuje 400km od Bratislavy. Lokalita tam hrá rolu, ak neexistuje, už je to logicky úplne iný typ zápasu. Práve preto sa rivalita v blízkom susedstve označuje špecifickým termínom a nie všeobecným.
Nikdy nebudeš počuť od nikoho erudovaného typu Merčiaka, že je duel Slovan Košice derby, to je jasná vec. Kľudne si to od dnešného dňa odsleduj..
- 23.2.2024 - 22:19
- +3
- counter
- To s tým posledným odsekom máš síce pravdu , no nieje to tým, žeby mak iný názor, ale tým že už EL nekomentuje zo zjavných dôvodou. Krásny večer želám.
- 23.2.2024 - 23:54
- 0
- DraciaTlama
- Great!: Oceňujem, že si sa to snazil vysvetliť. Samozrejme, ze mas pravdu ale je to zbytočné.
- 24.2.2024 - 6:54
- +2
- aRt
- Ked uz sa hras na mudrlanta, skoda ze ti uchadza pointa jedneho velmi doleziteho slova v celom vyklade.
- 23.2.2024 - 21:59
- +1
- Fandimhokeju
- Celosvetový rekord hodný do Guinessovej knihy rekordov je v jednej sezóne podľa mienkotvorných i komerčných denníkov, či iných telekomunikačných médií tzv východniarské derby. A to bez ohľadu na športové odvetvie.
- 23.2.2024 - 22:26
- 0
- PeterP
- ZPRAVIDLA: Poznas toto? Vynimka potvrdzuje pravidlo
- 24.2.2024 - 6:52
- 0
- TonoS
- Význam slova "spravidla" - takmer, obyčajne, zvyčajne...čiže to vôbec neznamená, že je to takto dané a presne vzájomné zápasy Slovana a Košíc sú tá výnimka, ktorá potvrdzuje, že derby môže byť aj medzi tradičnými rivalmi z iného regiónu 😉
- 24.2.2024 - 10:31
- 0
- Lukash_ke
- Mne sa to tiez trochu protivi, ale zvykol som si a znie to dobre. Ta debata o derby sa tu v suvislosti s KE BA vedie kazdorocne. Mozno to ma korene v CSSR, ked sa nase zapasy dali nazvat derby, kedze slovenske zastupenie v najvyssej lige bolo malinke.
- 28.2.2024 - 10:45
- 0
- Norik
- Bol oznacovany: Ale nespravne..
Profesor ma pravdu. Derby,ked je to "susedsky" suboj.. - 23.2.2024 - 21:27
- +1
- counter
- Potom Slovan je na tom dosť zle, derby zápasu sa dožije jedine ak postúpia do EL modré krídla. Ináč z regiónu tam nemá široko ďaleko žiadneho súpera. Neviem či to vnímaš práve najlepšie, ale tvoje poučky zo slovníka nášho brata ti neberiem.
- 23.2.2024 - 23:48
- +1
- Tizo
- toto bolo derby este ked kadejake zvoleny a bystrice mali svoje derby v snhl. ano hovoris spravne z nejakeho regionu. z ceskoslovenskeho regionu zvaneho slovensko.
- 24.2.2024 - 7:52
- +3
- Sheva7
- Breton to je pan ,klobuk dole super hokejista
- 23.2.2024 - 21:08
- +3
- Prima
- Ešte že sme Košiciam pustili Mikuša, ktorý rozhoduje zápasy.
- 23.2.2024 - 21:09
- +2
- Daewo_KS
- Kiezby bol aspon kazdy 3. zapas takto zaujimavy.
Chyb sice kopec, vyluceni takisto, ale dnes sa naozaj bolo na co pozerat. - 23.2.2024 - 21:11
- +5
- gabi98
- Košickí "vyhadzovaci" maju dnes voľno.
- 23.2.2024 - 21:11
- +4
- BlackCrow
- Zatiaľ nikde ani jedna buňka 💀
- 23.2.2024 - 21:17
- 0
- radopKE
- Aj tí, čo vyhadzujú, rýchlo utekali do Optimy po druhé kabáty😁
- 23.2.2024 - 21:44
- +1
- amaskiea
- Platonická obrana na oboch stranách spôsobila, že opticky to vyzeralo na útočný hokej, ale na druhý pohľad na úrovni bezstarostných mládežníkov, ktorí si vyšli v piatok trochu zapinkať. Keby HC KE dnes brali 3 body, nedalo by sa povedať ani mäkké f.
- 23.2.2024 - 21:12
- +2
- Fandimhokeju
- Aký máš názor na NHL zápas, v ktorom padne napr. 10 a viac gólov?
- 23.2.2024 - 22:30
- +3
- counter
- Nemá, nemal a ani nebude mať, ...
- 23.2.2024 - 23:57
- +4
- amaskiea
- Presne tak. Ty máš nejaký apriori univerzálny názor na imaginárny zápas, "v ktorom padne 10 a viac gólov"?
- 24.2.2024 - 7:55
- +2
- fanda55
- Nádherný zápas , ako za starých čias. Výborne sa na to pozeralo.
takýto hokej človeka baví
- 23.2.2024 - 21:15
- +5
- Tino
- zapas: aky si v lepsich ligach neuziju,Bez obrany hura dopredu.Divakov to bavi, treneri su z toho na prasky ,na medzinarodnej scene nepouzitelne.
- 23.2.2024 - 21:16
- +7
- amaskiea
- Zjavne som pozeral ten istý zápas ako ty, Tino. Treba priznať, že to malo nejaké tempo, ale to je asi tak všetko, ...jaj, ešte predsa niečo, v oboch mužstvách boli viditeľní hlavne legionári, ale to je tiež jedna z indícií o tom, že sme na úrovni hokejovo zaostalých krajín. To že by to mal byť nejaký zápas sezóny, dokonca aj v TV hovorili niečo v tom zmysle, tak to je úplný des. Naše tradičné ilúzie fungujú aj po desaťročiach stále rovnako. A to ma nečakane privádza na paralelu s aktuálnym kúskom Ružičku: tiež asi chlapec, ktorý vyrastal v našom izolovanom svete ilúzií, v ktorom sme dokonalí, svet nám nepraje a máme sa sústrediť len na naše prednosti..., nakoniec konfrontáciu s realitou nedokázal uniesť.
- 24.2.2024 - 9:47
- +1
- Tino
- pozeralo: sa mi na to dobre,svizne tempo, to fakt ocenujem,ofenzivny hokej, kto by toto nechcel, ze ano a cely cas som si hovoril, ze obranna hra oboch teamov je katastrofalna, doslo k vzajomnemu kosenzu , ze podme hura dopredu a to sa tiez ceni,ale takto sa v lepsich ligach fakt nehra a keby sme toto skusili na medzinarodnom fore sme po 1. tretine vybaveni.Desna nezodpovednost, niekedy az bezstarostnost na oboch stranach.
- 24.2.2024 - 21:16
- 0
- amaskiea
- namiesto bránenia tieňovanie, hráč s pukom mal pred sebou väčšinou voľné letisko a aj mohol prihrať spoluhráčovi, ktorý tiež mal pred sebou letisko, z toho vyplývalo aj to zdanie útočnosti, ako si napísal, na medzinárodnej scéne nepoužiteľné
- 25.2.2024 - 10:11
- 0
- omen
- kde ste vy kosicky proroci, ktory predpovedali pred zapasom ako Kosice dnes padnu? a Slovan vam to natrie? Pisal som, ze si napiseme po zapase... mi pridete ako rozmaznane deti, ktore dupu nozickami, lebo im rodicia nekupili ponika... dokonca som mal pocit od niektorych v livke, ze ich akoby mrzi, ze gol dali Deyl a Sedivy, lebo uz sa horsie na nich nadava... O to viac mi to pride smiesne, lebo celu sezonu pozerame na Slovan, kde sme radi, ze Hascak s Pardavym nam nezdemolovali i stadion, ze aspon mame strechu nad hlavou... ach vy Buržuji
na polia s vami
ach, co uz... gratulujem k vitazstvu
- 23.2.2024 - 21:21
- +14
- Sheva7
- Tu som ano vravel som ,že Slovan vyhra .To keď som videl tu našu zostavu tak dnes som mal strach v plnej sile sa tohto Slovanu nebojim.A Deyl + Šedivy dali gol super nech im predlžia zmluvu o dalšie minimalne 2 roky -Deyl a Šedivy to je Pat a Mat .
- 23.2.2024 - 21:26
- +1
- radopKE
- Možno to patrí aj mne. Napísal som, že ak podáme výkon,ako proti MI, tak neviem neviem. Ale dnes sme makali celý zápas a nie len 1. Tretinu. 😉
- 23.2.2024 - 21:47
- +1
- omen
- mozno sa mi to len zda... lebo nepozeram zapasy Kosic... ale proti Slovanu sa snazite vyzdy makat a viete sa vypnut k lepsiemu vykonu... Ako hovorim, ste na tom ovela lepsie ako Slovan a tieto porazenecke reci? no neviem
- 23.2.2024 - 22:01
- +1
- aRt
- Vela veci z tvojich pocitov vystihuje prva veta
- 23.2.2024 - 22:06
- 0
- aRt
- Co ja viem ci dakto bude po dnesku menej nadavat na Deyla so Sedivym? Okej 2 body tesia obzvlast po bezbodovych Michalovciach.
Na druhu stranu je ich uloha primarne v obrane a tam ich hrubky a pohromy jeden/dva goly za sezonu veru nezachrania.. - 23.2.2024 - 22:02
- 0
- omen
- ako ja vas chapem... po majstrovskej sezone mate ocakavania... ale skus sa na to pozriet na nasho uhla pohladu... co by sme dali v Slovane za obrancov, ktory by popri tych hrubkach a pohromach v obrane aspon , ten jeden, dva goly dali... ved mi sme stastni, ze sa dari asopn 38 rocnemu Sersenovi
- 23.2.2024 - 22:13
- +2
- aRt
- Zobrali ste si od nas Romancika, kludne mozte aj jedneho z tychto dvoch
- 23.2.2024 - 22:14
- 0
- omen
- a to ste na neho az tak nenadavali... Ale mozno ak by zostal u nas Hascak, tak by lanaril aspon toho Sediveho
- 23.2.2024 - 22:24
- 0
- aRt
- Praveze sme este boli mierne smutny ze prave on ide prec.. 🤷♂️
- 23.2.2024 - 22:29
- 0
- counter
- Deyl nikdy nebude Olsson, ale na druhej strane je asi najmenej hybujúci obranca. A keďže je defens , tak veľmi málo kritikov vidí aj jeho kvalitu. Niekedy som sa tiež zamýšľal nad ním, ale nieje o čom . Má svoju kvalitu, bez ohľadu na to či vyprodukuje nejakú hrúbku za 5 zápasov , alebo nie
- 24.2.2024 - 0:05
- +3
- Jimmy Tulipan
- Dobre Radek, dobre.
- 24.2.2024 - 7:41
- +11
- Demon
- Mali sme na podobnu temu dialog pocas zapasu, tak sa vyjadrim, aj ked ja nie som z tych, co pred zapasom predpovedali prehru Kosic.
Vam Hascak s Pardavym zlozili kader od zaciatku zle a vela ludi, ci uz z vasho tabora, alebo zvonku, predpovedala Slovanu zlu sezonu. A to sa naplnilo do bodky a aj napriek naslednym lataniam-plataniam sa to naplna aj dalej, aj ked je tam aj pozitivny trend (aby sme boli uprimni, na klesanie uz vela priestoru nebolo).
My sme ale mali velmi dobru fazu sezony a nasledne velmi zlu a odvtedy to je ping-pong a kader sa medzi tymito fazami nejako vyrazne neobmenil (napriek strate najlepsieho slovenskeho utocnika, ktora nas totalne vykolajila).
Na druhej strane negativne predikcie mojich sumestanov pred dnesnym zapasom nie su az take prekvapive, napriek tabulkovemu postaveniu dnesnych superov a ich tohtosezonnym vzajomnym zapasom, kedze Kosiciam chybal prakticky cely jeden top6 utok (Berger, Jaaskelainen, Fejes).
A zapas bol presne taky - kazdy chvilku tahal pilku, ale oba timy sa predbiehali, v com naseru svojich fanusikov.
Vy ste zahodili 5-minutovu presilovku, my sme odohrali odohrali tragicku presilovku (ktora, paradoxne, skoncila golom v poslednej sekunde) a aj dalsiu, ktora golom neskoncila. Navyse Janus dnes ozaj nemal svoj den, Ferenc sa nechal DKZkovat, vas hrac vyrobil faul, z ktoreho vyplynul atak na vlastneho brankara a gol...
V konecnom dosledku sa nemozem stazovat v tomto zapase, kedze sme videli 9 golov a nasi beru 2 body, ale tvarit sa, ze nie je naco sa stazovat vseobecne, je alibisticke.
A, pri vsetkej ucte, to, ze vy ste si dokaslali sezonu este pred jej zaciatkom (aj ked, po vymene prakticky celeho timu sa to este moze obratit), nie je ziadny dovod pre ine kluby, aby sa tesili z toho, co maju, ak to nezodpoveda ich cielom, ci ocakavaniam. Ze niekto je na tom este horsie, je mala naplast.
A to pisem ako niekto, kto nevyhana po kazdom prehratom zapase polku kadra, ci trenera/manazera/vedenie.
Ale jednoducho "ved ste stvrti, co by sme my (resp. "co by ini", ked to pride z radov kosickych alibistov) za to dali", nie je taky silny argument, ako si niektori myslia, ze je. Aby sme pouzili v dnesnej dobe velmi popularnu frazu - je to whataboutizmus. - 23.2.2024 - 23:03
- +5
- aRt
- pod to sa podpisem
- 23.2.2024 - 23:09
- +1
- omen
- tiez sa pod to podpisujem... suhlasim... rozumne a kultivovane... Vsetko by bolo v pohode, keby sa defakto staral o svoje muzstvo... Ale citat pred zapasom: "veľmi neverím v 3 body" "Slovan, gratulujem k výhre zadarmo" "Uf tak toto nemdopadne dobre" "Dnes nas Slovan rozbije" Je fakt ako vystatovanie sa bohateho dietata pred chudobnym, ze ono sa ma lepsie, lebo rodicia mu nekupili co chcel... no chudatko Samozrejme vsetci mame svoje problemy... ale prave ta nasa zla sezona nas uschopnuje vam odkazat, ze mozete byt este stale na tom horsie
- 23.2.2024 - 23:28
- +3
- DraciaTlama
- Suhlas Omen.
- 24.2.2024 - 6:55
- +1
- VyhodnarzKosicoch
- Priznám sa, aj ja som myslel, že vyhráte. Pri tej našej včerajšej zostave, ale môžeme byť radi za 2 body.
- 24.2.2024 - 7:44
- 0
- VSZKosice
- Breton a Pollock: O prínose Bretona pre HC v tejto sezóne sa asi ani nemusíme baviť, má famóznu formu, podľa mňa je najlepším obrancom našej ligy.
Ale ako sa Vám dnes pozdával Pollock ?
Za mňa jeden z najaktívnejších hráčov, dal gól, vybojoval trestné (hoci nepremenil).
Ako keby bez Fejesa hral ešte lepšie, na mieste Cemana by som ich skúsil na nejaký zápas rozdeliť a získal by som tak dva úderné útoky.
Naopak Joona mi dnes akosi nechýbal, v poslednej dobe je málo produktívny, pre budúcu sezónu by som skôr hľadal nejaký lepší import. - 23.2.2024 - 21:30
- +1
- IGORLIBA
- Pollock dnes vyborne-az na ten dost laxny pristup k TS ale inac dobre
- 23.2.2024 - 21:34
- +2
- radopKE
- Joonovi daj pokoj. Góly síce nedáva, ale urobí kvantum roboty. Vybojuje puky,potiahne do útočného pásma. Jeho nahrávky majú oči. A dúfam, že takým, ako ty, v play off vytrie zrak ..,
- 23.2.2024 - 21:49
- +8
- nigol
- Presne tak. Doteraz ľutujem, že sme ho zo Slovana pustili
- 23.2.2024 - 21:52
- +2
- Daewo_KS
- Ja naozaj nepochopim, ze tieto prvky jeho hry ludia prehliadaju.
- 23.2.2024 - 21:54
- +7
- radopKE
- Žeby fanúšici úspechu?
- 23.2.2024 - 22:05
- 0
- Daewo_KS
- Pripadne odbornici hodnotiaci len podla golov a asistencii
- 23.2.2024 - 22:34
- +1
- VyhodnarzKosicoch
- Napríklad ja si tiež myslím, že Jasky nespĺňa úplne to, čo sa od neho očakáva. Dobre, nepopieram, že robí veľa čiernej roboty, ale na to tu máme Havrilu, Jokeľa atď. Jasky je tu v prvom rade kvôli gólom a tie nedáva.
- 23.2.2024 - 22:36
- +4
- counter
- Lenže Havrila s Jokelom nemôžu hrať v štyroch útokoch. Predpokladám že sa rozumieme.😏
- 24.2.2024 - 0:12
- +3
- aRt
- Joons by tych golov mal viac aj v pp, keby mu niekto vedel schopne nahrat na strelu z prvej. Specialne ho sledujem z A13ky vzdy ked mame presilovku v 1. & 3. tretine a 8/10 prihravok kt. idu na neho su katastrofa
- 23.2.2024 - 22:04
- +2
- Fauzi
- PP trouble: No mňa už dlhodobo bolia tie naše presilovky, v minulej sezóne a najmä v play off to bola výhoda, teraz skôr nie. Všetko statické, bez pohybu, výmena miest medzi hráčmi, kolotoč to sú prvky na ktoré týto hráči majú vybavu tak nechápem v čom je problem. Do presilovky prišiel lalonde, ktorý má zatiaľ nepresvedčil ale typologicky takého hráča vzadu nemáme tak uvidíme. Každopádne tomu chyba štipka pohybu a aj v presilovke to začne padať. Ináč ja som nepochopil prečo išiel pollock na nájazd po dlhom striedaní, jazyk po zemi ťahal a určite nebol najvhodnejší v danej chvíli. Mne by sa páčilo keby išiel na nájazd hráč, ktorý má momentálne najlepšiu formu a je v pohode, povedzme mikuš, ale nevadí mňa osobne to prekvapilo a nejako som cítil, že ten nájazd nepremeni a exekúcia nebola dobrá.
PS: na tú maródku perfektne dobojovany zápas, veľmi dlho sa nestalo aby sme zápas boli schopni otočiť, ak ma pamäť neklame tak toto je ešte len druhý zápas v ktorom sme vyhrali po remíze. To môže byť tiež slušny boost pred play off pre celý Team. - 23.2.2024 - 21:32
- 0
- Kosican59
- ako som pisal, udrzanie Bretona bude intergalakticky uspech a ak sa to fakt podari tak Gabiho budem nosit na rukach.
Dufam ze Mikus ma uz zmluvu na dalsiu sezonu na stole.
Dnes aj napriek tej zostave velmi zodpovedny kolektivny vykon. preco nasi chlapci takto nevedia hrat doma?
Ak zostane brankarska dvojica, Olsson potoahne este jednu sezonu a ostanu Breton, Mikus, Fejes, Lamper, Miško, Pollock a kludne aj Lalonde ja budem spokojny.
O playoff sa vobec nebojim, chlapci ked chcu zapnu a verim ze ten dalsi titul chciet budu
Ku Lalondemu, velmi sa mi paci jeho tvrda ale cista hra, a doniesol aj strelu do presilovky. Gabi palec hore za Mikusa a Shawa. - 23.2.2024 - 21:35
- +3
- NasHokej97
- Aku strelu v presilovke doniesol Lalonde ? Šak dneska trafil okrem jednej strely (čo trafil presne do hrude brankárovi) vždy prvého stojacého hráča
- 23.2.2024 - 21:56
- +5
- PeterP
- Presne ako: ked bol v Ba. Strelu ma perfektnu, len malokedy sa vsak dostane az k brane…
- 24.2.2024 - 6:58
- 0
- Kosican59
- vcera ste dobre branili oslabenia ale predosle stretnutia islo v PP z jeho hokejky aj 3-4 strely za striedanie
- 24.2.2024 - 8:50
- 0
- aRt
- A aj ten vykonnoste odide.
- 23.2.2024 - 22:10
- 0
- fanke27
- Potom čo prišiel Lalonde do KE, mi tu veľa odborníkov tvrdilo, že nemá dobrú strelu, lebo dal v Slovane 0 gólov..
O Mikušovi tu bolo tiež plno hejtu akého “strelca” Spilar doniesol.
Zase tí naší odoborníci.
Spilar bol kritizovaný aj pri príchode Janusa, Hovorku, Fejesa, Mikúša, Lalonda, zatiaľ všetko vyšlo.
Jediný omyl bol Mihálik. - 23.2.2024 - 23:14
- +3
- Kekot
- TY musis mat fakt dobreho dilera , Lalondove strely Ti kolega vyssie velmi presne popisal je taky dobry ze od vyhadzovu zo SBA nikde nehral asi cakal na telefonat od Spilara , a inak Fejes dal za posledne 3m za 23 zapasov bez toho vcerajsieho co nehral presne 5 golov
- 24.2.2024 - 6:29
- +6
- fanke27
- A na teba zase sedí tvoj nick
- 24.2.2024 - 10:36
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- VyhodnarzKosicoch
- A koľko gólov dal ten Lalonde s neuveriteľnou strelou u nás. Presne 0,0000,0000.
- 24.2.2024 - 6:40
- +2
- fanke27
- To vy dvaja (Kekot a VychodnarzKosicoch) ste totálny výkvet neustáleho primitívneho kritizovania všetkého a každého.
- 24.2.2024 - 10:38
- +8
- VyhodnarzKosicoch
- No tak mi vysvetli prínos Lalondeho, ktorý keď strieľa, tak buď netrafí bránu alebo trafí tyč.
- 25.2.2024 - 6:37
- +2
- VyhodnarzKosicoch
- A v obrane je takmer nulový.
- 25.2.2024 - 7:43
- +1
- majstri11
- Nepozeraj zápasy Košíc.
- 25.2.2024 - 10:31
- +1
- Kosican59
- presne ten Miško, ty mas kolko rockov? to ze sa na kosice nevysral ako Hascak alebo Skokan pocas covidu si zabudol? to ze kazdu sezonu pred touto mal 40+bodov to si zabudol? to ze ste ho nosili na rukach to si zabudol? Pred touto sezonou sa vyjadril ze po titule uz sere na osobne statistiky a vsetko odovzda pre zspech teamu, preto je taky “neviditelny” lebo si nejde za kazdu cenu pre body, ale pracuje pre team. ale to ty nepochopis lebo mam pocit ze s hokejom si zacal pred 2 rokmi
- 24.2.2024 - 8:54
- +7
- VyhodnarzKosicoch
- Vyrovnaný súboj. Boli sme o trochu lepší, takže ten bod navyše sme si zaslúžili. Ešte pri tej absencii môžeme tieto dva body oslavovať, aj keď výkon nebol úplne skvelý. Bolo tam dosť veľa chýb z našej strany najmä v obrannom pásme, kedy nás Riči niekoľkokrát zachránil. Aj prečíselní bolo na môj vkus až príliš veľa. Ale pre nestranného diváka to musel byť skvelý zápas. Pre stranného skôr zápas na pokraji infarktu.
- 23.2.2024 - 21:44
- 0
- Proky99
- Skoda ze Kosice a Slovan nemaju viac vzajomnych zapasov v sezone, jednak by to zvysilo navstevnost a jednak take korenie nema ziadny zapas v lige.
Dnes aj atmosfera super, velmi tomu si myslim pomohol aj vyjazd z Ke, od telky to neviem objektivne posudit, ale verim ze na oboch stranach sa to zaobislo bez zbytocnych a prehnanych vulgarnosti.
Take stvrtfinale tychto 2 superov by mohlo byt super, podla mna cca 6 zapasove a uzili by si to obe strany.
Dnes zasluzena remiza a velka pochvala brankarom aj napriek mnozstvu golov. - 23.2.2024 - 21:44
- +2
- ori
- Po dlhej dobe zapas ktory mal emocie, ale dnesok potvrdil, ze 90% tohto timu musi ist po sezone prec. Patri sa zatlieskat, ale opat raz som odisiel zo stadiona nahnevany. Nahnevany, ze sme prehrali dalsi zapas po skolackych chybach. Striedame dobre useky so zlymi az katastrofalnymi. Pri pohlade na nase presilovky sa jeden cuduje, ze sleduje profesionalnych sportovcov ktori kazdy den trenuju a zivia sa tym co robia. A to predlzenie tomu celemu nasadilo korunu. Ak je toto co predvadza Bergman strop jeho schopnosti, potom nerozumiem z akeho titulu dostal zmluvu na 2 roky a vychadza mi z toho ze aktualny sportovy manazer z Modrych Kridel je na rovnakej urovni ako Hascak.
Zbytocne tu pisat vsetky chyby, urcite to dotycnych stve viac nez nas, ale na veci to nic nemeni. Denis Godla sa moze ist v brane aj roztrhat, ale co je mu to platne ked jeho spoluhraci pred nim nie su schopni ubranit hraca, vyhodit puk a este nahraju superovi priamo na palicu? Miso Sersen si na svoju adresu kazdy zapas vypocuje vela skaredych a posmesnych komentarov, ale dnes opat dokazal ze je klubova legenda a skutocny lider a kapitan. Opat nechal na lade vsetko, rozdaval puky pri prechode do utoku, ako jediny dokazal rezirovat hru od modrej ciary, nebezpecne strielal a nahadzoval puky, z coho aj padol vyrovnavajuci gol a nasledny tlak ked sme Kosicanov tocili v pasme. Sersovi patri jedno velke DAKUJEM a ostatni obrancovia si mozu spytovat svedomie preco hraju o 2 triedy horsie nez 38 rocny veteran. A nie ze by to v utoku bolo nejak extra lepsie, dnes Lukosik predcil vsetky najlepsie platene zahranicne hviezdy ktore by si uz naozaj zasluzili aby ich trener prestal stavat na presilovky. Po sezone vsetci legionari dovi a dopo. - 23.2.2024 - 21:51
- +11
- OUTBLAST
- Max Pekáča by som si nechal aj to s varovným prstom a ideálne k nemu dvojičku Harrisoidného typu...
Ten Bergman súhlas,za mňa normálne na úrovni Maiera ,vlastne ešte horšie...maier sa aspoň háďže do striel aj keď je drevák a stráca sa pozične a velakrát nevie vyhodiť... - 23.2.2024 - 22:08
- +1
- NasHokej97
- Najlepší zápas Slovana sezóny. Remíza spravodlivá, KE lepšie zvládnuté predľženie. Po zápasoch s KE kde si s nami robili čo chceli to dneska bol dobrý výkon. Škoda že ten dobrý výkon bol zase poznačený otrasnými presilovkami a a absolutne zbytočnými výlúčeniami. Za hentu drevorubáčšku sekeru v útočnom pásme, v preislovke, minútu do konca tretiny by som Poiriera posadil.
Body by som pred zápasom bral, o ten jeden sme sa priblížili Zvolenu. Proti Bystrici must win zápas. - 23.2.2024 - 21:51
- +10
- OUTBLAST
- Ak za tú sekeru poajéra posadiť ,tak zas to dementne podkopnutie Toröka ktoré vytvorilo rozdielový trest deku v šatni 🤦
Jak prehormónovaní teenageri tvl - 23.2.2024 - 22:05
- +1
- ori
- Dohodnime sa, ze sediet budu vsetci traja. Aj Poirier, aj Torok, aj Maier. Uz to len treba povedat trenerom.
- 23.2.2024 - 22:17
- +3
- NasHokej97
- Keby som mohol niečo odkázať trénerom, povedal by som im nech už nestavajú Goliana na presiovku. Fakt nechápem ako sa tam dostal, miestami by ho bolo normálne ľúto jak mimo tam je.
- 23.2.2024 - 22:31
- +3
- OUTBLAST
- Žitný sa kam vytratil vlastne? Nieže by bol extra lumen ale isto väčší potenciál ako torok,petráš atď
- 23.2.2024 - 22:24
- +1
- NasHokej97
- Neni zranený ? Posledné zápasy ma menej a menej presviedča, ale tak stále u neho lepšia šanca že mu tam niečo padne ako Torokovi či Petráčovi.
- 23.2.2024 - 22:28
- +2
- roa
- Pre divákov to bol zaujímavý zápas, hra sa prelievala zo strany na stranu, skóre sa menilo v prospech jedného aj druhého mužstva, dva body tešia, ale tie hrubé chyby v obrane z ktorých mal Slovan množstvo čistých šancí, by sa u tak skúseného mužstva ako Košice, nemali stávať. Slovan v poslednej tretine bojoval, vytváral si aj šance, ale Riečický bol famózny. Po tom rozhovore mi bolo smutného Oremusa aj ľúto.
Môžu byť Košice štvrté a Slovan na ôsmom mieste, ale na Slovensku je to top. - 23.2.2024 - 21:59
- +5
- radopKE
- V prvom rade. Ferencovi by som naparil pokutu. Toto sa v rozhodujúcej fáze zápasu nerobí. Dnes to bolo o brankároch. Ktovie, akoby vyzeral zápas, keby bol od začiatku v bránke Riči. Dnes bol Jaro zjavne mimo.., Na druhej strane Godla. Godla Potter. Čo ten tam stváral v tej bráne. Správny postoj Oremusa ohľadom Haláka. Dnes som veril aj napriek tomu,že sme prehrávali 1:3, že zabodujeme. Celkom iná hra,ako proti Michalovciam. Škoda, že len za dva body, ale remíza zaslúžená. Slovanisti pindajú na svojich, ale pod Oremusom je to progres oproti tomu, čo hrali pod Pardavým. Som zvedavý, kto si v play off na Slovane vyláme zuby. Dúfam, že nie my😁. Dnes ma zápas bavil a ďakovačka aj našim fans, že hnali chalanov celý zápas a že ich bolo počuť. Na Krivošíka sme už zabudli. Máme Mikuša. 😁
- 23.2.2024 - 22:00
- +8
- aRt
- Fakt? Mne pride ze bol ten obranca neskutocne naivny a ohrozil sam seba. Vobec si nemyslim ze by Ferenc do toho suboja isiel tak tvrdo, ze by hraca ktory by bol trosku zorientovany v case a priestore a ktory by sa trosku zaprel, ze by s nim smaril o mantinel jak s handrou. Sak sa tam poskladal jak decko co sa este len uci chodit po 2
- 23.2.2024 - 22:09
- +3
- OUTBLAST
- Ísť takto do hráča ktorý je predklone je takmer istý trest a z takmer istého trestu takmer istá 5ka...to už je teraz štandard...keby ho drbol z boku ešte oukej ale od chrbta je to prúser
- 23.2.2024 - 22:21
- +3
- aRt
- Akoze takto. Nehadam sa. Nepoznam presny vyklad pravidiel. Len mi to prislo trosku krute. Obzvlast ked uz sa neraz v sezone stalo, ze nas hrac dostal 5+DKZ a faulovany veselo hral dalej presilovku.
Samozrejme je super ze sa danemu hracovi nic nestalo, ale pokial to neni vyslovene “likvidacny” surovy faul tak preco hned DKZ? - 23.2.2024 - 22:27
- 0
- OUTBLAST
- Prevencia...a snaha aby sa také zákroky vytratili zo zápasov...dneska sa nič nestalo ale zajtra to môže dopadnúť inak ako napríklad nejaký stavec v prdeli a dlhodobejšie zranenia alebo pri troške smoly aj dodrbaná kariéra 🤷
- 23.2.2024 - 22:39
- +1
- aRt
- To vsetko beriem. Ale uprimne si nemyslim ze by nieco take Chovan spravil umyselne na zaciatku sezony proti ZV napr. Alebo aj teraz Ferenc. Keby take nieco spravi Havrila tak uz by som sa na to inak pozeral. Ale na druhu stranu chapem ze urcovat taketo veci individualne by prinieslo este viac nezhod, takze to asi uzavrime
- 23.2.2024 - 22:51
- 0
- cappycathy
- Ten zakrok mal jedno stastie ze Ferenc nemal velku rychlost lebo hrac trafil hranu mantinelu..nastastie to dobre dopadlo ale vyzeralo to fakt skaredo. Vcera kopil extremne mnozstov chyb ...vratil sa po zraneni a bolo to dost vidno
- 24.2.2024 - 10:44
- +1
- fanke27
- Ja súhlasím, že tieto pády hlavou smerom na mantinel sú nebezpečné, je potrebné ich riešiť, na druhej strane..
Od mala sa v hokeji učí, že sa neskláňaj a neobracaj hlavou k mantinelu.
A tá najpodstatnejšia.. Sersen sotil rukami Havrilu hlavou do mantinelu bez trestu. Breton narazil Fominycha odzadu, letel hlavou k mantinelu, 2min. Ferenc narazil hráča, ktorý sa trochu aj sám nebezpečne sklonil hlavou k mantinelu, dostal 5+dkz. Všetky tri situácie boli nebezpečné pre hráčov, všetky tri boli inak posúdené - 23.2.2024 - 23:20
- +3
- roa
- Ja takmer vždy súhlasím s tvojim hodnotením, ale v prípade Ferenca nie, lebo on dobre pozná pravidla a videl, že hráč pred nim je naklonený hlavou k mantinelu a že narazenie ohrozuje jeho zdravie. Neobstojí tvrdenie, že sa nemal skláňať k mantinelu, lebo Ferenc to jasne videl a predsa ho sotil. Ostatné prípady som si tak detailne nevšimol, aby som vedel porovnať.
- 24.2.2024 - 10:33
- 0
- fanke27
- Tak to by pod tebou ako manažérom veľa hráčov nechcelo hrať, keby si za toto Ferencovi naparil pokutu
Je pravda, že v oslabení si mal na také niečo dávať pozor, na druhej strane je to veľký chlap, keď sa do niekoho oprie, tak.. navyše nebolo to podľa mňa na 5min. Sersen v 2. tretine sotil Havrilu priamo hlavou na mantinel a neboli za to ani 2min.
Keď už, tak skôr hlúpe boli fauly Riečičkého a Lalonda, ktoré boli absolútne nevynútené a nezmyselné - 23.2.2024 - 22:16
- +3
- VyhodnarzKosicoch
- To, čo spravil Ferenc bol tak maximálne čistý hit, žiadny faul. Rozhodcovia sa upískli.
- 23.2.2024 - 22:18
- 0
- Urpiner17
- Toto je tak chorý názor až to boli….
- 23.2.2024 - 22:31
- +7
- BlackCrow
- tak ako vvšetky jeho. je chorý. všetci to viemr.
btw ten havrila kurvoval poriadnekeď sa vyhrabal zo slovanistickej striedačky minimálne 3 x kurvy smerom k nim
- 23.2.2024 - 22:40
- +4
- VyhodnarzKosicoch
- Skôr som to myslel tak, že keby Ferenc nemal 2 metre a 100 kíl, tak by to bol čistý hit.
- 24.2.2024 - 6:25
- 0
- gabi98
-
Si to ty Andrej(Danko)? - 24.2.2024 - 9:03
- +5
- BlackCrow
- v Dubaji už on teraz je
- 24.2.2024 - 11:11
- +1
- radopKE
- Vôbec si nepochopil, prečo som to písal. Bol totiž v tej fáze zápasu absolútne zbytočný. Takže preto…
- 23.2.2024 - 23:20
- 0
- fanke27
- Áno, súhlasím v oslabení nemal do neho Ferenc ísť.. na druhej strane je to dvojmetrový bek, ktorého úlohou je atakovať spoluhráča.. žiaľ tým aký je veľký to niekedy protihráč neustojí.. neverím, že toto by Ferencovi Ceman vyčítal..
naopak fauly Riečického a Lalonda boli hlúposti - 24.2.2024 - 1:07
- 0
- radopKE
- To všetko beriem. Len ma nasr.lo to, že sme oslabení a on urobí faul, ktorý nebol nevyhnutný. 3tia tretina, kde môže rozhodnúť jeden gól a my práve vtedy urobíme hlúpe,niekedy aj zbytočné fauly. Toto nie je po prvý krát, čo sme takto zaskratovali a parkrát sme si takto aj zbytočne prehrali zápas.
- 24.2.2024 - 2:46
- 0
- fanke27
- Áno to súhlasím. Písal som, že do toho súboja v oslabení nemal ani vôbec ísť. Ale tak taký je šport, robíš aj chyby.
- 24.2.2024 - 10:40
- 0
- omen
- kludne sa mozeme stavit, ze medzi top 4 Slovan nepostupi... ono je tam nejaky progres, ano, uz nehrozi vypadnutie... toto muzstvo je vsak jednoducho zle poskladane... ale rad prehram, ak sa budem mylit...
- 23.2.2024 - 22:18
- +1
- Magellan
- Keď prišiel do bránky Riečický, vedel som, že to zavrie a ani zďaleka nemáme ešte vyhraté. Aj tak bolo, mám pocit, že on sa na Slovan dokáže vždy dobre pripraviť. Poriadne nám dal zabrať aj v našej poslednej majstrovskej sezóne. Janus bol od začiatku nervózny, takže Ceman urobil včas kľúčový zásah do zápasu.
Napriek našej prehre, veľmi dobrý duel, malo to už play-off náboj, emócie a konečne sme hrali dôstojnú úlohu vo vzájomnom zápase. A konečne som nemusel zápas vypnúť po pár minútach. Keby sme s takýmto nasadením vedeli hrať každý zápas, ešte by táto sezóna mohla byť zaujímavá. Máme však otrasnú disciplínu, nemožné presilovky a slabé premieňanie šancí. S tým sa vo vyraďovačke ďaleko nedostaneme.
Na záver gratulujem KE k výhre, tá väčšia kvalita kádra sa ukázala. - 23.2.2024 - 22:19
- +6
- BlackCrow
- veľmi dobrý postreh u Janusa. ja som si hovoril hneď, že je nervózny a mám z neho zlý dojem. dominik si veril, bol v pohode. ak pominieme chýbajúce obrany, kopec individuálnych chýb tak som si zápas užil ako naposledy v 100 ročnicovej sezóne, keď sme v KE otočili pár minút pred koncom.
- 23.2.2024 - 22:45
- +1
- Magellan
- Tá naša vzájomná séria z tej sezóny mala svoju kvalitu. Nebyť našej výhody siedmeho zápasu doma, tak cez vás neprejdeme, lebo v Košiciach by sme nevyhrali...
- 23.2.2024 - 22:56
- +4
- aRt
- To bola ktora? Vas posledny titul vo finale s/proti NR?
- 23.2.2024 - 23:01
- +1
- BlackCrow
- Yop
- 23.2.2024 - 23:10
- 0
- aRt
- Dodnes mavam nocne mory z toho Chovanovho nevyhodenia
*jk* - 23.2.2024 - 23:12
- +7
- BlackCrow
-
- 23.2.2024 - 23:16
- +1
- HC
- V tom 7.zapase pred predlzenim, Podkonicky mal prihovor v kabine a povedal hracom slovana, ze ked nedaju do 5min. gol, tak prehraju (info z kabiny Slovana).
A tak aj bolo nanestastie pre nas. - 24.2.2024 - 1:22
- +4
- slovex30
- Nepozerám veľa hokejov z našej ligy v telke. Chýba mi tam môj Martin (chyba v našom meste), no musím uznať, že dnes, keď som pozrel tento zápas, aspoň jeho polovicu, tak sa mi zápas ako mimofan páčil. Bolo síce dosť nepresností, ale mnoho dobrých šancí a veľa skvelých zákrokov brankárov.
Iba tak skromne sa opýtam...
To Slovan, či Košice nevedia predviesť viac takýchto výkonov v sezóne?
Pri prestávkach som prepol aj na Nitru so Spišskou, ten hokej bol tiež dobrý
Takéto zápasy tiež posúvajú ligu vyššie
Ja ako Martinčan zažívajúci hoc i len výsledkovo druhú ligu viem o tom svoje
Viac takýchto matchov
A v zmysle Adama, je lepšie mať biele a tvrdé pod nohami ako mať biele a mäkké v nose - 23.2.2024 - 23:34
- +6
- DraciaTlama
- Martin chyba aj mne a este Skalica.
- 24.2.2024 - 6:56
- +3
- tulen - kosice
- svieži zápas: pre nestranného ozaj "crazy game" ... pre nás ostatných náplasť na tie super výkony z regionálnych kôl ... zaujal košický kolektívny výkon v super zostave , riči v bráne ( plne nahradil jj ) a mňa osobne kubo ferenc , ktorému to včera chutilo a takto si predstavujem jeho kilá a výšku v praxi ... som strašne rád aj za mikuša , ktorý zatvára všetkým nepoučiteľným kritikom hubu
... veľká škoda , že naša umelá inteligencia roman ( všetko najlepšie ) nedokáže hneď pri registrácii odhaliť diagnózu nicku , ale aj tak díky ... máme sa na kom ( čom ) baviť
ps. sľúbil som , že už budem dobrý a dám pokoj ... ale výraz "slopanista" nie je v rozpore so žiadnymi pravidlami hp ... niekedy treba príspevok prečítať viackrát , vypnúť ješitnosť a odosobniť sa - 24.2.2024 - 7:01
- +5
- DraciaTlama
- Nespamuj
Mas postu - 24.2.2024 - 7:14
- +1
- tulen - kosice
- a čo je: spam na tomto príspevku ?
- 24.2.2024 - 7:38
- +10
- radopKE
- Petřín
- 24.2.2024 - 8:03
- 0