Diskusia: Slovan neudržal náskok, Košice v Bratislave víťazne
Hokejisti Košíc zvíťazili vo štvrtom stretnutí za sebou a upevnili si pozíciu lídra Tipos extraligy. "Oceliari" uspeli v derby zápase na ľade bratislavského Slovana, ktorý zdolali 5:4. Slovan počas duelu stratil dvojgólové vedenie, zaznamenal druhú prehru za sebou a zotrval na siedmej priečke.
Úvodné dejstvo prinieslo ofenzívnu prestrelku. Padlo v ňom až päť gólov, na strane domácich zaujali dve premenené trestné strieľania od Austina Ortegu. V úvode prostrednej časti "belasí" viedli rozdielom dvoch gólov zásluhou Richarda Pánika, no body stratili. V druhom dejstve znížil Tomáš Mikúš a v záverečnej časti otočili duel v prospech hostí Joona Jääskeläinen a Šimon Petráš.
Tipos extraliga - 22. kolo:
HC Slovan Bratislava - HC Košice 4:5 (3:2, 1:1, 0:2)
Góly: 9. Pecararo (Ortega, Kubka), 11. a 18. Ortega (oba z trestného strieľania), 22. Pánik (Hoelscher, Pecararo) – 5. Lamper (Ferenc, Parlett), 12. Jääskeläinen (Archambault, Petráš), 33. Mikúš (Martel, Rosandič), 41. Jääskeläinen (Chovan, Gildon), 47. Petráš (Martel, Jääskeläinen). Rozhodcovia: Žák, Štefik - Kacej, Gegáň, vylúčení: 9:5 na 2 min., navyše: Archambault (Košice) 5+DKZ za napadnutie hlavy alebo krku, presilovky: 1:2, oslabenia: 0:0, 6265 divákov
Slovan: Kiviaho – Ahnelöv, Královič, Maier, Kubka, Brincko, Bačík, Fabuš – Ortega, Hoelscher, Pecararo – Takáč, Peterek, Pánik – Lukošik, Puliš, Minárik – Dudáš, Bjalončík, Štetka - Preisinger
Košice: Janus – Gildon, Parlett, Deyl, Teves, Rosandič, Ferenc – Petráš, Chovan, Mikúš – Archambault, Martel, Jääskeläinen – Repčík, Kohút, Lamper – Rogoň, Havrila, Zigo
- Bia.Lorincz
- Ďakujeme Lukošik za 3 bodíky
- 24.11.2024 - 18:09
- +4
- hokejfan22
- Alebo celému teamu, pretože pokial viem 6bodov do brány súpera kvôli jednemu jedinému hráčovi len tak nepadli. Povedzme si úprimne
- 24.11.2024 - 19:00
- 0
- BlackCrow
- Klobúk dole chlapi!
- 24.11.2024 - 18:10
- +4
- DraciaTlama
- Art to pekne napisal - ako si posrať vyhratý zápas.
Proste sme si to posrali sami. Nedisciplinovanosť, nedisciplinovanosť a ešte raz nedisciplinovanosť.
Do toho prievany v obrane, lazaret a vymalováno.
Zacinam byt na pochybach ci je Oremus top rave orechove a ci je Havlicek GMN na svojom mieste.
Hokej to bol inak parádny, ako s ana šláger kola patrí.
Dnes bol veľmi viditeľný Pánik. To je tak všetko.
V LIVKe dakujem za korektne komenty Matejovi8199, Aaaaa a Tulenovi.
Gratulka Kosice, boli ste vazne skveli a vyborni. Zasluzena vyhra
- 24.11.2024 - 18:10
- +8
- TomaschBA
- Dračia Tlama: No suhlsim zo vsetkym az nato ze nemyslim si ze mal za cele obdobie kader ktory by bol kvalitny..aj teraz mi pride ze je nespokojny s kadrom ..hlavne posily Peterek ci Pereskokov neverim ze si ich vypytal.ale je to moj nazor Kubka -Maier skoda debaty..najlepsie pozitivum tejto sezony je Tomaš Kralovič..to je vsetko
- 24.11.2024 - 18:15
- 0
- DraciaTlama
- Kralovic mi robi Radost, aj Lukosik.
Ach tomaschBA, kedy konecne bdeme hrat ked sme oslavovali 100 rocnicu titulom... - 24.11.2024 - 18:18
- 0
- Pukky
- Pri oslave 200 ročnice.
- 24.11.2024 - 18:21
- 0
- DraciaTlama
- No tak hádam skôr
- 24.11.2024 - 18:21
- 0
- Analytix
- Alebo pri oslave 1000-rocnice 🤔
- 24.11.2024 - 18:32
- 0
- TomaschBA
- Ked uz to konecne dostane do ruk normalny manazer..lebo tieto nakupy pokus/Omyl na zaplakanie…
Minule som si pozeral zostrih s majstrovskej sezony psoeldnej a tam sme maly neporovnatelne lepsi kader asi ako maju teraz kosice. A hlavne maly sme super centrov-Harris Rapuzzi
Teraz je Hoelscher Peterek..tak ake zazraky cakame..plus vtedy este maier nebol po dvoch KO a obrana bola slusna Serso bol mladsi Brankari kvalitny ..Maros to vyskladal dobre ..nemyslim si ze sme obsadili spravne post Havličkom spokojny som s Kudelkom ale s Havlickom nie podla mna je dost naivny..ale tak uvidi sa bud rok si to bude skladat sam tak sa uvidi ale tento rok mu teda nevysiel
- 24.11.2024 - 18:47
- +2
- pupo
- Maros to vyskladal podobne na prd,ale mali sme prvého centra a lepšiu obranu + v lige nebola taká konkurencia. Nezabúdajme že Rapuzzi s Yoganom mali na male a skončili by už v novembri, dohovárať sa im muselo aj počas playoff, kde mužstvo podávalo podobne výkony jak teraz. Vyhrali sme ligu vďaka veľkým investíciám a slabšej konkurencii.
- 25.11.2024 - 7:37
- 0
- NasHokej97
- Na prd?
Harris,MacKenzie,Breton,Jaaskelainen,Haščák + Rapuzzi a Yogan síce zas neboli niečo neuveritelné (im veľmi pomohol Haščák) ale aj napriek tomu boli okrem Pecarara a Pánika (keď sa mu chce) lepší ako hocikto v terajšom útoku. Však stačí sa pozrieť ako sa darí Rapuzzimu v NZ. Ani nehovoriac o hráčoch z 3.-4. formácie Valach, Kytnár, Zigo, Gašpar, Lukošík občas naskakoval, Sersen o 3 roky mladší. Samozrejme aj na nich sa nadávalo (za mňa najviac na Kytnara) ale to sa nedá ani len porovnať s tým čo tam teraz máme. A nemyslím si že toto je nejaké videnie minulosti cez ružové okuliare. - 25.11.2024 - 13:13
- +3
- pupo
- Ja nechválim Hascaka alebo terajšie vedenie,ale prestaňme s Krajciho robiť génia za ktorým musíme plakať.
- 26.11.2024 - 15:59
- 0
- NasHokej97
- Ale veď ja som nepovedal ani len slovko o Krajčom. Ja som len poukázal že o takom "na prd" zloženom mužstve môžme posledné sezóny len snívať. Samozrejme aj Krajči robil chyby, Peluso bol zbytočný podpis a podpis ECHL Brodzinskeho ktorý bol hľboký priemer hlavne po tom čo celé prestupové odbobie rozprával o solidnom AHL obrancovi mi doteraz utkvelo v pamäti.
- 26.11.2024 - 21:44
- 0
- omen
- ale este raz, porovnavate muzstva zlozene pred sezonou od Krajciho a muzstvo Havlicka, ktory sklada nejake muzstvo pocas seuony... za mna neferove Porovnavat budeme moct inporty az buducu sezonu A ako nizsie pises, dost velky rozdiel dokaze urobit dobry center... napr. si myslim, ze pri Harrisovi by bol Ortega ovela produktivnejsi a pri dobrom centrovi by mal i Bakos lepsie cisla
- 26.11.2024 - 22:17
- 0
- pupo
- Ja som reagoval na TomaschBA a jeho chválu na Krajciho. To že to mužstvo bolo lepšie som potvrdil ale zachraňoval to prehnaným podpisom Hascaka a kvalita liga nebola tak vysoká jak posledné 2 sezóny. V playoff sme mali viackrát na male a tam nás ťahal Harrisov útok, čo stačilo aj na unavenú Nitru
- 26.11.2024 - 22:48
- 0
- 66Lemieux
- Podľa mňa sa to s tou sezónou zatiaľ porovnať nedá. Vtedy importu robili dobre body, pozri sa koľko bodov mali yogan a rapuzzi. Plus Haščák Takáč kytnar atď. Terajšia produktivita je myslím si slabá oproti tomu.
- 25.11.2024 - 13:36
- 0
- NasHokej97
- Harris 49z 21+38 59b
Rapuzzi 50z 25+31 56b
Yogan 48z 20+32 52b
Hascak 32z!! 23+27 50b
Takac 36z 13+31 44b (mal centra co ho vedel potiahnut)
Jaaskelainen 45z 14+18 32b (v ZC sa u nas trapil ale PO m vyslo)
Potom sme tu mali este 3-4 formaiu
Gaspar 29z 7+11 18b
Kytnar 47z 5+12 17b
Zigo 24z 10+4 14b
Preisinger 35z 7+5 12b
Sukel 46z 7+4 11b
Matousek 31z 6+3 9b
...atd.
Ako naozaj o čom sa tu bavíme ? Tá top 6ka je úplna iná galaxia od toho čo tam máme teraz. A aj tá bottom 6ka keby sme tam nemali Lukošíka a Takáča (aj keď on je pol na pol) bola by na tom rovnako. - 25.11.2024 - 14:07
- +1
- NasHokej97
- Ako fakt o čom sa tu bavíme ? A teraz keď som znova videl čísla Harrisa tak sa mi vyťahuje nožík.
- 25.11.2024 - 14:08
- +1
- omen
- porovnavas zlozenie kadra pred sezonou (Krajci) a pocas sezony (Havlicek)... uprimne sa mi to nezda ferove
- 25.11.2024 - 8:55
- +1
- zahorak009
- Určite. Ale uplatňovať férovosť pri podpise posíl Peterekovi a Pereskokovi by bolo - neférové...
- 25.11.2024 - 12:44
- +4
- omen
- akosi mi nedava logiku, co si napisla ale asi chapem... Treba vsak uznat ze ani Krajcimu nevysli vsetky prestupy
- 25.11.2024 - 16:17
- 0
- ori
- Maros Krajci bude navzdy spaty so zlatou erou, takze spomienkovy optimizmus je asi normalny. V tom case vedel za vela penazi poskladat naozaj paradne kadre.
Pravda ale je, ze su veci, ktore si ani on za klobuk neda. Napriklad 10 golovy vyprask v Skalici, ci druhu sezonu v Ruzinove ktora bola uplne hanebna alebo lapsusy ako ked po navrate do Slovana vyhodil Barryho Brusta a dotiahol Rusa co nevedel anglicky a vydrzal tu 10 zapasov, alebo velku posilu pred Playoff bitkara Pelusa ktory sa po 7 zapasoch zbalil, ukoncil karieru a isiel domov. - 26.11.2024 - 17:10
- 0
- strojar
- Ať si kdo chce co chce říká, ať si mamka slzy utírá,
Krajči bol v slovenských pomeroch (takmer všetkého) schopný hokejový šíber.
To je holý fakt. - 26.11.2024 - 17:32
- 0
- topska
- Takze šíber pises hej? Je to v pohode z pohladu jazykoveho okienka?
- 26.11.2024 - 18:30
- +1
- strojar
- Blbí lidi taky lidi, taky na ně slunce svítí.
- 26.11.2024 - 20:04
- 0
- pupo
- Ta zlata era dostala klub na pokraj bankrotu, v tom čase vedel toho veľa naslubit čo klub už v decembri nebol schopny dodržiavať.
- 26.11.2024 - 17:42
- 0
- Dracik_18
- to nebola až tak jeho chyba , nie vo všetkom mal pravomoc
- 26.11.2024 - 22:50
- 0
- pupo
- On dobre vedel ze čo hracom zmluvne potvrdil nedokáže dodržať
- 26.11.2024 - 22:57
- 0
- Dracik_18
- ako čo ...vo veľa veciach má aj Široký na svedomí
- 27.11.2024 - 16:27
- 0
- axxel
- Myslím, že za poslednú tretinu sme si víťazstvo zaslúžili... potešilo, že sme sa nezlomili ani keď sme prehrávali o 2 góly a potešilo aj že sme vedeli zahrať tvrdo ... za tu poslednú presilovku si naši zasluzia preplesk, presne som vedel, že sa budú snažiť len držať puk a môžu spraviť chybu ... bolo vidno, že na presilovkách chýbajú Archambault a Pollock, nemal kto dat tu finálnu prihrávku... a Rosandic by mohol hrať v prvej presilovkovej formácii... dnes nedohral ani Lamper po tom udere do hlavy ... snáď sa už čím skôr vrátia Krivosik a Bartanus ci Lunter .. ale dnes má viac ako výhra potešilo, že po dlhom čase to bol zápas na ktorý sa dalo ozaj pozerať ... a ze Panik dnes prejavil aj nejaké tie emócie
- 24.11.2024 - 18:11
- +2
- KI
- Panik hral velmi dobry hokej, musim ho pochvalit ako Kosican.
- 24.11.2024 - 18:11
- +9
- TomaschBA
- Oremus vyzera že je nadseni z Kadra ktory ma k dispozii Pereskokov asi čapuje pivo v bufetoch alebo čo to bola posila..a Peterek o 2 triedy lepsi ako Egle nic dohrat zo ctou sezonnu uz po xy -krat za posledne roky
- 24.11.2024 - 18:11
- +2
- DraciaTlama
- ...je to frustrujúce
- 24.11.2024 - 18:19
- 0
- Sheva7
- Lukošik ten to fakt dnes zariadil,super 3 B ideme dalej
- 24.11.2024 - 18:12
- 0
- Duri_L
- Super zapas od HC Kosice, specialna vdaka patri Lukosikovi, dnes najlepsi hrac HC KE, to bude asi nas spion v belasom drese
- 24.11.2024 - 18:12
- 0
- PerX
- Skoda toho zapasu,boli sme viac ako vyrovnanym superom KE ale tak nemozu si dovolit take fauly pred koncom zapasu.
Gratulacia do Kosic,bol to dobry zapas. - 24.11.2024 - 18:13
- 0
- fanke27
- Klobúk dole pred Košicami. Tak ako sme sa za stavu 4:2 do Slovanu zakusli a po strate dvoch hráčov boli napriek tomu lepším tímom a otočili zápas, to fakt klobúk dole.
Každopádne za mňa pochvala aj pre Slovan, vždy s nami hrajú zápasy naplno a otvorene, chcú hrať hokej, vždy je to otraktívne.
Nedá mi ale nespomenúť rozhodcov… úplne súhlasím s vylúčením Archambaulta, no Paník tomu herecky trochu pridal… ako keď po ataku hráč ide o pol sekundy na kolená, tak..
Na druhej strane Lamper dostal rovnaký atak do hlavy z boku, nedohral ani zápas a sú to 2min…
V 5min presilovke Slovanu ide Parlett von za drobný krošček, beriem sú to 2min. Ale potom v 3. tretine Lukošík spraví tvrdý late hit na Parletta, ktorý letí na mantinel pred očami rozhodcu a je to čisté… Paník podrazí v 5min presilovke nohy Ferenca hokejkou, čisté. Za mňa tu trochu zapracovala asi aj karma a Košiciam bolo spravodlivo dopriate.
K naším ešte musím spomenúť Ziga. Lebo nehral viac ako rok, videl som tu xy negatívnych príspevkov na jeho adresu, aj keď nemal šancu ukázať nič na ľade. No dnes myslím, že každému vytrel zrak. Parádny výkon, super energia z neho išla, tvrdé dohrávanie súbojov a k tomu ešte neviem či vôbec prehral dnes nejaké buly.
Ak sa dá dokopy ešte Lunter, tak formácia Lunter-Havrila-Zigo môže byť luxusný a veľmi nepríjemný štvrtý útok. - 24.11.2024 - 18:14
- +19
- penepi
- To, že Lukošík išiel von za nič a ďalšie kompenzácie, ti nevadí, že? Nevyplakávaj tu prosím ťa ešte aj po výhre.
- 24.11.2024 - 18:18
- +6
- DraciaTlama
- Lukosik robil ddebilné fauly.
- 24.11.2024 - 18:23
- +3
- OUTBLAST
- To tie dve sekery v tretej tretine neboli úplne nič zrovna..to bolo dosť zbytočné
- 24.11.2024 - 18:26
- +2
- penepi
- Ja som písal o tom vylúčení v druhej tretine.
- 24.11.2024 - 18:28
- +2
- Matej8199
- Jak za nič ? Ty tu nevyplakávaj a otvor oči nabudúce. Nič sa nekompenzovalo dnes, oba tímy boli maximálne nedisciplinované
- 24.11.2024 - 18:29
- +7
- bigi
- v 2 tretine pri 5 miinutovej presilovke isiel za nic a bola to kompenzacia
- 25.11.2024 - 7:02
- 0
- VSS Košice
- Ze za nic , si dobry komediant ...
- 25.11.2024 - 7:15
- +6
- penepi
- A kde tam bol faul, ty klaun?
- 25.11.2024 - 10:27
- +4
- VSS Košice
- Kludne si to pozri spomalene a potom sa mozes prist ospravedlnit ...
Potvrdil to aj hudec na ktoreho tak radi poukazujete ... - 25.11.2024 - 11:40
- +1
- radopKE
- Furt čakám......nič?
- 25.11.2024 - 12:15
- 0
- VSS Košice
- barz spomalene mu to ide
- 25.11.2024 - 13:50
- 0
- penepi
- Videl som to dostatočne razy aj včera, ale naschvál som si to opakovane pustil na JOJ play kvôli tebe znova - Martel zozadu narazí do Lukošíka a odletí ako vrece smetí. Takže áno, si dobrý komediant.
- 25.11.2024 - 14:14
- +4
- VSS Košice
- Tak sa pozri na lukosikovu lavu ruku a jej pohyb ... a koncim debatu
- 25.11.2024 - 16:08
- 0
- fanke27
- Lukošíkove fauly boli zjavné. A ja neplačem, som pochválil aj BA.
Poukazujem ale na fakt ako hlúpo rozhodujú rozhodcovia. Nabudúce to môže byť v neprospech BA. To je jedno.
Pointa je, že hlavne tie ataky na Lampera a Pánika boli identické ale úplne inak rozhodnuté… to sú veľké chyby a ja budem za to kritizovať rozhodcov stále - 24.11.2024 - 18:59
- +8
- DraciaTlama
- Fanke, komentatori povedali, ze rozdiel bol v tom, ze na Panika Archambault isiel laktom, zo ho viditelne pohol.
A toto bolo o tom ze ruka ostala pri tele, preto 2 min. - 24.11.2024 - 19:01
- +2
- fanke27
- Ja viem čo povedali komentátori.. to že to povedali oni, to znamená že to je svätá pravda? Hlavne ten spolukomentátor, ktorý zjavne fandil Slovanu.. ktorý aj povedal, že Lamper nebol zasiahnutý do hlavy.. otras mozgu má potom z čoho? z pádu na kolená?
áno Archambaultov zákrok bol úplne jasný a úmyselný kde chcel hrať len Pánika do tela. Takáč išiel hrať puk, to beriem, ale rovnako je zodpovedný za svoj pohyb a tá ruka išla smerom hore aj v tomto prípade a išla jasne do hlavy. Lamper o ňom absolútne nevedel a výsledok je otras mozgu. Nepochopím ako toto môžu byť 2min - 24.11.2024 - 19:18
- +11
- Fandimhokeju
- Ešte stále tu existuje možnosť dodatočného potrestania disciplinárnou komisiou. Nie tak dávno takto nám potrestali Parletta dvomi zápasmi.
- 24.11.2024 - 19:42
- +1
- roa
- Popísal si to veľmi presne, ja som si to pozeral krok po kroku, obidva fauly a ten na Lampera vyzeral ešte nebezpečneší ako ten na Pánika.
- 24.11.2024 - 20:10
- +2
- bigi
- vystrceny lakat do hlavy je hra do tela? vazne a to tam bol este ako treti v suboji, to skutocne ides obhajovat a porovnavat to s ramenom takaca?
- 25.11.2024 - 7:03
- +2
- VSS Košice
- Preco by to nemohol porovnavat ? Ak by sme nemali za rozhodcov zbabelých amaterov tak Takac by dostal 5+dkz ...
- 25.11.2024 - 7:13
- +3
- fanke27
- Skús čítať s porozumením. Ti to napíšem viac polopatisticky. Archambaultov zámer bol len atakovať Pánika, nešiel hrať puk, išiel ho len dohrať, za mňa špinavý zákrok.
Takáč chcel hrať puk.
To beriem že je rozdiel.
Vo finále ale atak Takáča na hlavu Lampera bol omnoho nebezpečnejší a skončil aj zranením. A áno bola tam aj u Takáča ruka na hlave Lampera. Robil jednoznačne pohyb rukou smerom hore. A áno porovnávam to, lebo aj tento zákrok mal byť jednoznačne 5+DKZ - 25.11.2024 - 8:16
- +8
- radopKE
- S porozumením? Bigi? To chceš veľa.
- 25.11.2024 - 8:49
- +1
- radopKE
- Pánik vysmiaty a Lamper s otrasom mozgu. Čo tu ideš porovnávať? Keby to bolo naopak, tak tu budeš bliakať týždeň …
- 25.11.2024 - 8:51
- +3
- TonoS
- Už len čakám, kedy tu niektorí jedinci napíšu, že zranenie Lampera, je vlastne jeho chyba lebo má mäkkú hlavu, alebo minimálne mäkšiu ako Pánik...
- 25.11.2024 - 13:27
- +4
- adrian79
- takže zranenie a úsmevy sú nakoniec smerodatné? porovnávať jasný lakeť a jasné rameno... Takáš mal ruky pri tele a bolo to jasné rameno, mrzí zranenie Lampera, ale v žiadnom prípade to nebolo na 5min, ten druhý faul bol tretím do partie a lakeť, tam sa o rukách pri tele nemôžeme vôbec baviť...
- 25.11.2024 - 14:34
- 0
- Sheva7
- Rameno hej ale ramenom mu skoro hlavu odbil ako to je v poriadku ?
- 25.11.2024 - 15:02
- +1
- adrian79
- no asi to v poriadku nie je, keď dostal trest v hre, ale nebol to dirty hit a to bude, podľa mňa, ten rozdiel v trestoch...
- 25.11.2024 - 19:49
- 0
- strojar
- Skús sa naučiť aký je rozdiel medzi trestom DKZ a TH.
- 25.11.2024 - 20:06
- 0
- VSS Košice
- Hokej sa hra iba 1 na 1 ? Kde v pravidlach sa pise o 3.do suboja a podobne dristy ?
- 25.11.2024 - 15:50
- +1
- adrian79
- to ti nepoviem, pravdupovediac predpokladám, že toto budú hokejisti vedieť lepšie a hádam sa môžem spoľahnúť na ich erudovaný výklad situácie... neboli spolu v súboji, vletel tam so snahou odstaviť protihráča a ruky boli v tomto prípade jednoznačne hore... a podľa všetkého sa trestá úmysel a prevedenie a nie na koľko vyradí protihráča, čo mi príde vcelku logické...
- 25.11.2024 - 19:48
- 0
- fanke27
- Preštuduj si pravidlá. V prvom rade išli aj Takáčovi ruky hore. V druhom rade je to jedno, podstatné je, že bol atakovaný do hlavy, to je smerodajné z pohľadu pravidiel.
Mal sa udeliť trest 5+DKZ - 25.11.2024 - 16:32
- 0
- adrian79
- a nebude náhodou práve tam vo výške trestu? atak na hlavu bol, ale ruky boli pekne pri tele a tým pádom nešlo o jednoznačnú snahu zraniť protihráča, čo sa ale pri lakťoch už tak povedať nedá... rozdiel 2min vs 5min
- 25.11.2024 - 19:41
- 0
- Podarcis
- Bozeee, clovece ty si tak mimo ... precitaj si vyklad pravidiel co tu dal strojar a prestan sa strapnovat tymito somarinami o rukach a snahe a tretom v suboji atd....
- 25.11.2024 - 21:34
- 0
- Podarcis
- Keby si to nahodiu nevedel najst ....
Strojar
Ja som z Nitry, ale vyhoviem tvojej požiadavke (iba raz):
Lakeť nie je rameno.
A teraz si skús ty zopakovať
PRAVIDLO 124 - Napadnutie hlavy a krku:
"Hráč, ktorý akýmkoľvek spôsobom, ktoroukoľvek časťou svojho tela alebo výstroja, napadne oblasť hlavy alebo krku protihráča, alebo protihráčovi bráni v hre takým spôsobom, že spôsobí kontakt hlavy protihráča s ochranným sklom alebo mantinelom."
Takže "KTOROUKOĽVEK časťou svojho tela alebo výstroja" - 25.11.2024 - 21:37
- 0
- bigi
- vidim ze ste si z toho cloveka spravili mantru. ale to ze tu dal uplne odveci cast toho pravidla ktoru nikto nerozporuje vam je akosi jedno. nikto netvrdi ze takac nefauloval. ale tu je rozpor vo vyske trestov
tu mas citat z toho isteho pravdila 124
"Hráčovi, ktorý napadne hlavu alebo krk protihráča, môže byť uložený aj väčší
trest a automaticky osobný trest do konca stretnutia alebo trest v hre"
vsimni si hlavne toslovo MOZE, a tam mas ten rozdiel vystrceny laket a rameno
- 26.11.2024 - 7:20
- 0
- Podarcis
- a teraz si zober intenzitu, umysel a dosledok takacovho napadnutia a potom si kludne alibisticky argumentuj slovickom "moze" ...
- 26.11.2024 - 8:08
- +2
- Sheva7
- Ty obhajiš aj to čo sa neda .Stavim sa že si určite počul ako Čaprnka zapiskal
- 26.11.2024 - 15:17
- +2
- zasi
- veď to počulo celé slovensko
- 26.11.2024 - 15:43
- 0
- Demon
- Nespominaj...
- 26.11.2024 - 23:32
- 0
- Podarcis
- ... zasa rozpravka o tretom v suboji ... tolko sa tym tretim v suboji ohanate... prosim, daj odkaz v pravidlach, kde to najdem, prosiiim ...
- 25.11.2024 - 10:43
- +4
- Demon
- Laktom ho ale netrafil, oba zasahy boli ramenom.
A Hudec, po konci zapasu, hned po svojom monologu o vlastnej neochvejnej objektivite, povedal, ze on u Takaca uder do hlavy nevidel a hit na Panika mu prisiel nebezpecnejsi.
Panik dostal uder, chytil sa za tvar, zapas dohral a bol najlepsim hracom zapasu (za Slovan). Lamper dostal uder, padol ako podtaty a skoncil v zapase s podozrenim na otras mozgu.
Nazvat hit, z ktoreho hrac odisiel bez vaznejsej ujmy, nebezpecnejsim, nez hit, ktory hraca vyradil zo zapasu, mi nepride stelesnenim objektivity. - 24.11.2024 - 19:43
- +17
- DraciaTlama
- OK, ako pisem, stale je tu moznost dodatocneho potrestania Senátom.
- 24.11.2024 - 19:47
- 0
- fanke27
- Je ale čo z toho?
Tieto veľké chyby rozhodcov ovplyvňujú zápasy.. a to teraz nehovorím z pohľadu dnešku ale celkovo.. - 24.11.2024 - 20:05
- +1
- DraciaTlama
- Fanke, toto ti podpisem.
DOKEDY budu AMATERI piskat PROFESIONALOM? - 24.11.2024 - 20:10
- +3
- FP-jakubj
- Možno ak by zobrali nejakú komisiu zo zahraničia, inak všetci rozhodcovia držia partu, maximálne sem tam si niekto odpocinie.
- 24.11.2024 - 20:12
- +1
- fanke27
- Neviem ti povedať. Nevidím až tak do možností aké má ohľadom toho zväz. Či to nejak vedia posunúť vpred alebo nie. Každopádne ten výsledok je často veľmi amatérsky
- 24.11.2024 - 21:24
- 0
- strojar
- Podľa pravidiel je úplne jedno či ho trafí do hlavy lakťom alebo ramenom.
- 24.11.2024 - 20:25
- +1
- Podarcis
- Presne tak, ide o zásah hlavy a ja jedno čím… lenže ani to ti takzvaní odborníci v štúdiu nevedia, hlavne že tam miešajú hovno vo vedre, zaujato prezentujú svoje dojmy a nedokážu sa objektívne odosobniť … o pravidlách nemajú ani šajn … haMba
- 24.11.2024 - 22:39
- +6
- Jimmy Tulipan
- Neviem ako to je v pravidlach. No myslim, ze sa riesi zakrok samotny a nie jeho nasledky. Za mna, ako Kosicana, tiez vyzeral Oliverov zakrok nebezpecnejsie ako zakrok na Lampera, hoc s rozdielnymi nasledkami. Snad sa da Pato rychlo dokopu, zacalo mu toa aj pekne sypat...
Zapas dobry kvoli poctu golom, inak bolest oci tie obrany na obe strany.
Ak Slovan posilni obranu a Panik sa namotivuje kazdy zapas, moze to byt vazny kandidat na boj o titul. - 24.11.2024 - 22:31
- +1
- Jimmy Tulipan
- Áno, rovnako ako tvoje pôsobenie na HP ked si dostal ako "Dlhy" BAN. Ani jedno z toho sa nestalo. No zatiaľ co môj príspevok nikoho neposkodil, tvoja toxická prítomnosť na tomto portali z neho uz dokazala zial vyhnať diskutérov tak kvalitných, ze ani keby si si zobral rebrik, tak im nesiahas ani po kolena.
- 25.11.2024 - 18:56
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- adrian79
- takže traja rozhodcovia o tom nič nevedia, v štúdiu o tom nič nevedia, ale tu sú 3-4 diskutéri, ktorí na 100% vedia, že všetci sa mýlia...
ako úplne vylúčiť sa to nedá, ale tá pravdepodobnosť asi bude nižšia... - 25.11.2024 - 19:54
- +2
- strojar
- Skús mi prosím prezradiť na čo reaguješ.
Ak na mňa, tak ti musím prezradiť, že ja som nepísal svoj názor, ale citoval hokejové pravidlá. - 25.11.2024 - 20:11
- 0
- radopKE
- Pohol. Ale smerom k telu a nie smerom hlave Pánika. Ale to sú už také detaily. Keď ti nechcem ublížiť,tak sa budem snažiť,ale Takáč sa evidentne nesnažil.
- 25.11.2024 - 12:18
- 0
- zahorak009
- Takže mu Takáč chcel ublížiť???
- 25.11.2024 - 12:48
- 0
- Podarcis
- No kedze ho cely cas videl a siel na Lampera zo slepeho uhla bez akejkolvek snahy hrat puk ... odpovedz si sam ...
zial, z hajlatov zapasu uvidis len "brutalny" zakrok na Panika, ale objektivny reporter z hlavneho mesta uz nemal gule dat tam to Takacove"priatelske potlapkanie" Lampera po hlave ...
- 25.11.2024 - 13:11
- +3
- OUTBLAST
- 🤦
- 24.11.2024 - 21:06
- +2
- PerX
- Ano,vylucenia 9:5 vsetko pre Slovan piskal
- 24.11.2024 - 21:06
- +4
- counter
- Si zabudol možno na 2 trestné strieľania. Neviem ako sa to berie v pomere k vylúčeniu
- 24.11.2024 - 21:32
- +5
- Pukky
- Presne tak. Zigovi operovali bederné kĺby, rok nehral a kritizovať ho môže len veľmi netrpezlivý fanúšik, alebo príbuzný jeho konkurentov v útoku. Ja sa na neho veľmi teším. Takéto typy útočníkov veľa nemáme.
- 24.11.2024 - 18:19
- +6
- Aladár Miazga
- Nikde nevidím, že by si spomenul ako nevylúčili Ziga za úder zozadu do hlavy po odpískaní.... ale rozumiem, to sa ti nehodí do "objektívneho" príspevku
- 24.11.2024 - 18:33
- +3
- fanke27
- Môžme spomenúť kľudne ďalej aj vzájomné vylúčenie Bačika a Ziga, pritom Zigo s ním len komunikoval, Bačík mu pribil päsťou do tváre. Za toto sa bežne dáva rozdielový trest.
Takisto pred tretím gólom Košíc Pecarraro zrámoval mimo hry Martela. Paník v tretej tretine dal do hlavy ležiacemu Jääskeläinenovi. Tých menších zákrokov tam bolo viacero. Videl som aj nedovolené zákroky proti Slovanu, ktoré ostali nepotrestané. Ale tých závažnejších rozhodnutí bolo viacej v neprospech KE.
Pointa ale je poukázať na nezmyselné pískanie rozhodcov.
Ja nepíšem nič v zlom na Slovan. Ako som aj písal vyššie, športovo som Vás pochválil - 24.11.2024 - 19:06
- +10
- bigi
- zaujimave ze akoze nepises nic znle na slovan len proti rozhodcom a vybral si len to co sat hodilo"kvazi" v neprospech kosic. ta objektvita z teba priam srsi
- 25.11.2024 - 7:07
- 0
- penepi
- "Ale tých závažnejších rozhodnutí bolo viacej v neprospech KE."
No vidíš, akurát, že toto je len tvoj subjektívny nezmysel. - 25.11.2024 - 10:25
- 0
- counter
- Niekedy bolo zakázané do 10tej nalievať... Vlastné už máš po. Tak všetko v richtigu
- 25.11.2024 - 18:36
- 0
- Demon
- Take "udery po odpiskani" mali aj vasi, napr. Takac na Deyla.
To fakt nie je nieco, co by malo otvarat fanusikom oci.
Druha vec je, ze Panik tomu nepridal, zareagoval uplne normalne po hite do tvare. Niektori nasi maju prilis krvave oci.
Na druhej strane, podla mna ten Takacov zakrok na Lampera bol posudeny mierne; mozno "vyzeral" menej zle, ale dopadol horsie a bol to hit na hlavu. A Lukosikovi bolo odpustene narazenie na mantinel, nastastie to on sam vykompenzoval seriou dalsich faulov.
Za nic ine - pre nas, ani voci nam - by som rozhodcov nekaral.
Celkovo dobry zapas, bohaty na goly, 2 trestne najazdy, 5+DKZ, Janusova infarkt-sposobujuca parada, kosicka dominancia v poslednej tretine a za mna reklama na hokej a pozvanka na dalsie zapasy od oboch muzstiev.
Akurat ta disciplina na oboch stranach stala za staru belu... - 24.11.2024 - 19:15
- +5
- bigi
- ze zrovna po tomto zapase idu kosicania vyplakavta na rozhodcu docela smiesne. zaujimave ze sam priznas ze panik ol faulovany a pritom si sprvis nejaky konstruktk o filmovani, tak isto kubka fauloval chovana a teraz sa mame bavit o tom ze chovan filmoval ako vy? ked faktm je ze kubka to spravil primitivne. pises o 5 minutovej presilovke a preco nenapises ze vam ju rozhodca skratil o 2 minuty, lebo to bolo jediny okaty fail od rozhodcov ktorym vstupili do zapasu.
apropos treba si zopakovat na vychode anatomiu laket nie je rameno a opakujte to 100 krat mozno pochopite rozdiel - 25.11.2024 - 7:01
- 0
- fanke27
- Ty si strašný blbec už dlhodobo, tebe niečo vysvetľovať je jak hádzať hrach o stenu
- 25.11.2024 - 8:21
- +9
- starec
- Ten východ : si si mohol odpustiť.
- 25.11.2024 - 8:22
- 0
- riskohrasko1
- Stále si rovnako zakomplexovaný
- 25.11.2024 - 8:33
- +9
- M4TO
- Na zapade si treba zopakovat citanie s porozumenim.. Rameno je ktorakolvek cast tela alebo vystroja?
- 25.11.2024 - 8:47
- +1
- strojar
- Ja som z Nitry, ale vyhoviem tvojej požiadavke (iba raz):
Lakeť nie je rameno.
A teraz si skús ty zopakovať
PRAVIDLO 124 - Napadnutie hlavy a krku:
"Hráč, ktorý akýmkoľvek spôsobom, ktoroukoľvek časťou svojho tela alebo výstroja, napadne oblasť hlavy alebo krku protihráča, alebo protihráčovi bráni v hre takým spôsobom, že spôsobí kontakt hlavy protihráča s ochranným sklom alebo mantinelom."
Takže "KTOROUKOĽVEK časťou svojho tela alebo výstroja" - 25.11.2024 - 9:48
- +10
- Podarcis
- konecne to tu niekto dal po tych rozpravkach o ramene a pod.
Som zvedavy. kolky sba najsamobjektivnejsi myslitelia ti na toto zareaguju ... - 25.11.2024 - 10:47
- 0
- strojar
- Dám svoj tip: 0 (slovom NULA).
- 25.11.2024 - 11:39
- +1
- fanke27
- Zbytočne… on je tak primitívny, že prekrúti všetko, aj keď mu niečo dokážeš
- 25.11.2024 - 16:33
- +1
- Pukky
- Otočka za stavu 2:4 a pri presilovke 5:3 pre slovan činí náš vykon vo vzajomnych zápasov ako jeden z najlepších v histórii samostatnej ligy.
Najmä za situácie, že máme zranených kľúčových hráčov (pollock, krivosik) plus vylúčený Archi a Lamper, ktorý musel odstúpiť. Úplné chápem frustráciu fanúšikov Slovana. Mať v rade za takého stavu 7 vylúčených je neospravedlniteľné. - 24.11.2024 - 18:17
- +4
- Jimmy Tulipan
- činí náš vykon vo vzajomnych zápasov ako jeden z najlepších v histórii samostatnej ligy: Toto je silny vyrok ktory by som si dovolil spochybnit...
- 24.11.2024 - 22:20
- 0
- NasHokej97
- Hej no trocha sa nechal uniesť Košice nie su prvé a nebudú ani posledné mužstvo čo proti nám otočí túto sezónu z 2 golového manka, to není zase niečo neuveritelné. A aj napriek vaším 8 či koľko to vlastne máte absenciám, zostavy čo dohrávali zápas by som povedal že ste aj tak mali lepšiu. Proste zápas 1. proti 7.
- 24.11.2024 - 22:43
- 0
- Pukky
- No veľa zápasov, keď sme na Slovane prehrávali v polke zápasu o 2 góly a nakoniec sme vyhrali, nebolo. A ak nejaké boli, tak preto píšem ako jeden z...
- 25.11.2024 - 9:24
- 0
- Matej8199
- Dobrý zápas, ako na hojdačke.
Tak ako sme prvú polovicu zápasu sami dostávali Slovan ma koňa našou hlúpou nedisciplinovanosťou, tak sa to otočilo v 3. tretine.
Fauly za mňa všetky mali byť, aj ten 5+DKZ vyhodnotení správne. Dúfam, že to bol len skrat Arčiho a už nás nebude takto oslabovať, lebo inak je veľmi platný hráč v ofenzíve, po Pollockovi asi 2 najlepší.
K Slovanu, neviem prečo, ale dnes som konečne cítil emóciu z toho zápasu, aj nervozitu, tvrdé súboje. Zápas mal asi všetko, aj keď obrana na jednej či druhej strane sa moc nevyznamenala, lepšie ako by to skončilo nudným výsledkom 1:0, 2:0, 2:1 - 24.11.2024 - 18:17
- +3
- OUTBLAST
- Pol zápasu v pohode,potom sanozrejme trápenka bez myšlienky a hlavne brutálna nedisciplinovanosť 🤦 dneska Adam zbytočne premotivovaný 🙄
5 inkasovaných gólov s touto obranou neprekvapí,dreváci ako pozične stratený Maier alebo lajbavý Kubka ktorý nespracuje lahký puk na modrej a potom fauluje aby to zachránil 🤦 - 24.11.2024 - 18:19
- 0
- NasHokej97
- Tak chýbali nám dneska 3 hráči v obranne, otázkou je teda ale či vôbec chýbali.
Acolatse ak sa vráti k výkonom zo začiatku sezóny tak samozrejme. Ale v MI bol po zranený polovičný tak sa trocha obávam aby sa to nestalo aj u nás. Golian posledné zápasy čo hral tak bol celkom ok ale určite není klúčový. No a Miško po ton čo predvázal posledné zápasy tak fakt nemôžem povedať že by chýbal. Ale tak minulú sezónu keď sa vrátil zo zranenia tak hral jak vymený, možno sa to stane zase
No a Havlíček má ďaľšiu šancu na podpis obrancu. Ten vtip s Greenom mu našťastie nevyšiel. - 24.11.2024 - 22:28
- 0
- OUTBLAST
- Ďalšia ukážka toho ako chýbajú MK...Štetka s Dudášom keď nehrajú tak sú kde? Preissingera som dnes videl na lade po x zápasoch ...kde bol doteraz keď nehral za áčko? Sedel na tribúne? Všetci sedeli na tribúne? Na čo máš v zásobe "zdravého náhradníka" keď ho ťaháš z tribúny bez zápasovej praxe 🙄
- 24.11.2024 - 23:19
- 0
- roa
- Trochu mi je aj ľúto Slovana, lebo dali do toho ozaj všetko, bojovali, už sa zdalo, že by to mohli aj vyhrať pri tej nedisciplinovanosti Košických hráčov, lenže nakoniec doplatili na vlastnú nedisciplinovanosť, najviac Lukošíkovu.
Hokejový fanúšik si ale prišiel na svoje, hra sa prelievala zo strany na stranu, čo viac si priať.
Pekný zvyšok nedele všetkým. - 24.11.2024 - 18:19
- +6
- V_S_Z
- Super obrat, ako to vyzerá s Lamperom?
- 24.11.2024 - 18:23
- 0
- Bia.Lorincz
- Vraj otras mozgu
- 24.11.2024 - 18:30
- 0
- riskohrasko1
- S touto marodkou ktorú máme a po oslabeniach ,tr.strielaniach ,takto pekne otočiť zápas.Klobúk dole ,zaslúžene 1 miesto v tabulke a zaslúžená výhra.
- 24.11.2024 - 18:24
- +5
- PerX
- Aku marodku mate? Chybal vam Pollock a Krivosik Az 2 hraci no wau
Co mame povedat my kde nam chybala polka obrany a Bakos v utoku. - 24.11.2024 - 18:29
- +1
- Matej8199
- Pollock, Krivošík, Bartánus, Lunter, Šimun, najlepší brankár ligy Riečický, 2/3 zápasu Archambault na konci Lamper
- 24.11.2024 - 18:32
- +27
- riskohrasko1
- Ďakujem za doplnenie 😂
- 24.11.2024 - 18:35
- +5
- PerX
- Vies ako to myslim,mi chces povedat ze ak by bol ok tak vsetci hraju? A kde by ste ich dali?
- 24.11.2024 - 18:35
- 0
- Matej8199
- Ja som ti len napísal maródku. A to nie sú hráči čo by hrali 4 útok, možno Šimun
- 24.11.2024 - 18:38
- +2
- PerX
- Neboj ja viem kto vam chybal,takze mne to nemyslis vysvetlovat.
Len ja beriem marodku ako nieco ine a nie ze ti zo zakladnej zostavy chybaju 2 hraci a tym ze mate dost siroky kader tak to viete v pohode nahradit.
- 24.11.2024 - 18:43
- +1
- riskohrasko1
- Urcite by hrali 4 ,Polock,Krivosik,Bartanus a Riecicky
- 24.11.2024 - 18:47
- 0
- PerX
- No preto som napisal lken tych 2 ktory by urcite hrali a pravdu povediac mi Rieciky vypadol z toho. A Bartanus no moze byt dajme tomu ale skor som to myslel ze z tej zakladnej zostavy kde su tí hraci inde vam realne fakt chyba len Pollock,Krivosik a Riecicky.
Nepocital som tam Luntera ktory este neodohral zapas v tejto sezone ale hracov zo 4 formacie kedze ja rozdiel nevidim ci na kridle je Simun/Rogon podla mna typologicky rovnaki hraci ale tak vy viete lepsie ci je to az taky rozdiel.
Ale podstata prispevku bola ze marodka u nas a marodka u vas,tak ja tieto veci vnimam trochu inak ale chapeme sa hadam - 24.11.2024 - 18:54
- 0
- zasi
- nám chýbal naj bodujúci hráč ligy a ešte k tomu aj naj brankár ligy
takže sa chápame že vám sa také niečo nemohlo stať,keďže ich nemáte - 24.11.2024 - 19:02
- +6
- PerX
- Dost primitivne veci pises,ako dietat v skolke ale vies ako sa hovori,pycha predchadza pad
- 24.11.2024 - 19:16
- +3
- DraciaTlama
- PerX, ty si tu este služobne mladý
Zasi je tu ozaj velmi dlho, od 2008 a ver mi, on fakt pritmitívne nepíše, naopak, je to velky flegmatik a pohodár. je to ozaj dobrý diskutér. Ver mi. - 24.11.2024 - 19:18
- 0
- PerX
- Samozrejme moze byt,nemyslel som to nejako v zlom len ta posledna veta mi prisla tak,ale predsa neviem ako to ten clovek realne aj mysli
- 24.11.2024 - 19:22
- 0
- radopKE
- Poznám ho osobne. Podpichovačka z jeho strany, nič viac.
- 24.11.2024 - 19:24
- 0
- DraciaTlama
- PerX, je v pohode
a hlavne má zmysel pre humor.
Ale to mas aj u RadopKE, Tulen Kosice, BlackCrow..tu su izaj fajn lidičky, šak KOSICE - 24.11.2024 - 19:33
- 0
- PerX
- pohode pohodem,ja som ho nejako nehodnotil celkovo Nesuhlasim so vsetkymi co si napisala ale verim ti. Aj ja sa ucim tym ze som tu aki ludia existuju a aky maju humor Treba to zobrat s nadhladom
- 24.11.2024 - 19:39
- 0
- DraciaTlama
- dik PerX, super
- 24.11.2024 - 19:42
- +1
- Demon
- Okay, berme, ze nam realne, pre potreby zapasu, chybala len tebou spominana trojica, ale dajme to do perspektivy: Pollock je najproduktivnejsi hrac celej ligy a Riecicky je najlepsi brankar, co do uspesnosti zakrokov aj goloveho priemeru (5 a viac zapasov).
A Krivosik je sice "az" 45. najproduktivnejsi hrac v lige a 8. u nas, ale... ma o zapas menej a bod viac, ako tebou spominany Slovanu-chybajuci Bakos.
To su dost citelne straty, ci? - 24.11.2024 - 19:28
- +2
- bigi
- a teraz si zober ze k tomu bakosovi nam chybaju aj 3 beci zo zakladu, hmm...
- 25.11.2024 - 7:12
- 0
- riskohrasko1
- Otazke najnovšie zní,kde by hrali? 😂
- 24.11.2024 - 18:38
- +2
- radopKE
- Čapovali pivo s Pereskokovom😂
- 24.11.2024 - 18:39
- +2
- riskohrasko1
- Ten nam zas tak nechýbal 😂😂😂
- 24.11.2024 - 18:40
- +1
- zasi
- pokial nehrá spolu s Deylom,tak nerobí toľko chýb
- 24.11.2024 - 18:43
- +1
- VSS Košice
- nato ako podrobne sledujes KE tak mas dost velke medzery ...
Riečický, Lunter, Krivošík, Šimun, Bartánus, Pollock
- 24.11.2024 - 18:44
- +1
- Tino
- Repcik: Zapas od zapasu lepsi,velmi ma tesi jeho pozicia , s Lamperom si sadli.Hrac zapasu Panik,zial pre SBA nema mu kto pomoct.V repre hraju SBA hraci o triedu lepsie , nez v klube,co je imho sposobene neschopnostou lavicky vyuzit ich kvality spravne.
- 24.11.2024 - 18:26
- +2
- axxel
- Repcik je výborný... posledných 4 co 5 zapasov hra ozaj dobre
- 24.11.2024 - 18:30
- +5
- zasi
- trenerov ešte teraz asi kriesia po tomto zápase
tu si môžu chrochtať blahom akurát fanúškovia
teda hlavne východniari - 24.11.2024 - 18:30
- 0
- radopKE
- Na začiatok. Niektorí “z našich” sa v livke riadne opustili … Ak porovnám výkon Slovana proti Spišskej a proti nám, tak je to diametrálny rozdiel. Dnes hrali lepšie a Pánik bol riadne viditeľný. My sme si dnes sami zdramatizovali zápas a hlavne druhý a tretí gól Slovana boli po našich hrubých individuálnych chybách. Náš najlepší hráč dnes bol Lukošík. Vysoko takticky zvládol koniec zápasu. Ďakujeme. Popravde som za stavu 2:4 a pri našej predvádzanej hre som v obrat neveril, ale chalani to zahrali perfektne a nástup do 3tej tretiny nemal chybu. Zápas sa mi páčil. Pre mňa vždy špeciálna emócia.
- 24.11.2024 - 18:32
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- hokejfan22
- Najlepsi hráč lebo tie 2 minúty by zachránili Slovan keď od druhej tretiny bola trápenka? 😄 haha aspoň majú ľudia na koho hádzať vinu. Aj zla reklama je reklama
- 24.11.2024 - 19:11
- 0
- tulen - kosice
- super šráci: 3 body na slovane sa cenia a celkovo dobrý zápas ... hnojšport bez komentára a k rozhodcom tiež nič ... veď to bol štefík
- 24.11.2024 - 18:36
- +2
- Aladár Miazga
- Dúfam, že Havlíček videl Oremusovo zhodnotenie zápasu. Toľko ku kvalite kádru ...
Keď som videl ako sme sa v prvej tretine vyrútili na Košice, tak si hovorím toto nemôže dopadnúť dobre. Toto my nikdy nehráme, chlapci nie sú na to zvyknutí, v tretej tretine odpadnú. A ...
Rozhodla samozrejme kvalita kádrov, keď hral jeden priemerný na vrchole svojich možností, proti jednému ( na slovenské pomery ) špičkovému.
- 24.11.2024 - 18:38
- +3
- hokejfan22
- Všetci sa tu sťažujete na Lukošika, ktorý keď da v obrane gol, nebodaj vyrovná je akosi neviditeľný. Alebo keď vybojuje strieľanie. 3 body neboli len od neho taký hráči, ktorí spravili faul, po ktorom sa priblížila KE ku víťazstvu 😁 teším sa na ďalšie objektívne komentáre keď náhodou BA vyhrá presne od tých istých ľudí. pekný večer
- 24.11.2024 - 18:38
- 0
- Rolba
- No klobuk dole za tu otočku vzhľadom k tomu ako sa zápas vyvíjal. Ale tá naša obrana, neni zápas bez kiksov.
- 24.11.2024 - 18:38
- +1
- omen
- videl som len poslednu tretinu, takze musim napisat, ze vitaz je dnes uplne zasluzene Kosice... vlastne netusim ako mohol Slovan po prvych dvoch tretinach vyhravat... Uz neviem kolky krat Slovan nevedel vyuzit vedenie a uprimne si pamatam asi len jeden zapas tento rok, kedy som si hovoril, ze uz to bude ok pocas zapasu Poslednu tretinu mam pocit, ze sa snazil len Panik... ostatny sa viezli... Najlahsie by bolo vyhovarat sa na lazaret, ale ten +/- maju vsetky muzstva... mame vsak velmi uzky kader... hlavne v obrane, v utoku su Peterek ci Pereskokov doplnenie, ale tam chyba kvalita... ale zas, ruku na srdce tento rok bol titul len vzdialena tuzba
Bohuzial mi to neda a postazujem sa Z casu na cas citam i ostatne diskusie inych zapasov a poukazovanie na chyb rozhodcov je stale dost... urcite casto i opravnene, robia chyby Ale len v livkach so Slovanom fanusikovia superov stale pisu o tom, ze chyby rozhodcov su zavinene, ze sa hra proti Slovanu Mi to pride o to absurdnejsie, ze casto krat je tych vyluceni slovanistov viac (bohuzial disciplinovanost slovanistou je niekedy zalostna) To niekomu nevadi, ze si skace po jazyku, ked napr. napise, ze rozhodcovia sa boja ist proti Slovanu do vylucenia 5 na 3 a ani nie za minutu vyluci hraca a super hraje 5 na 3? Kritika rozhodcov je uplne v poriadku, kazdy to vidime inak a ako hovorim i rozhodcovia robia chyby Ale po x krat to zvalovat na Slovan je uz trapne Jasne, ze to nemusim citat, ale co tak prestat to robit - 24.11.2024 - 18:44
- +5
- Aladár Miazga
- Tomuto sa hovorí komplex Slovan, resp, Bratislava. A netvárme sa, že neexistuje...
- 24.11.2024 - 18:47
- +6
- Baco11111
- Trošku ťa poopravím: Nie je to komplex, skôr tradícia a tá ma tuhé korene
- 24.11.2024 - 19:19
- +2
- DraciaTlama
- ty zijes?
- 24.11.2024 - 19:20
- +1
- radopKE
- Tiež som pozeral ako na zjavenie : grin:
- 24.11.2024 - 19:23
- 0
- Baco11111
- Ešte dýcham. Teraz to dávam na kvázi nemého záhoráka, že nebyvo očem
- 24.11.2024 - 19:24
- 0
- DraciaTlama
- velmi rada ta citam po dlheeeeeeeeej dobe. Prosím, cíť sa objatý.
- 24.11.2024 - 19:32
- 0
- Baco11111
- Nápodobne
- 24.11.2024 - 19:39
- 0
- Slovanista77
- Tak ti poviem že si to zapol v najhorší čas. Dve tretiny sme hrali dobrý hokej dávali sme góly a často sme ich dostávali pod tlak…čiže stačí keď si predstavíš presný opak tej tretej tretiny.
- 24.11.2024 - 19:29
- +1
- gabi98
- Videl som len nejaky "uryvky" zo zapasu, takze hodnotit nebudem.
Pisal som tu viackrat kriticke prispevky na KE, ktore sa tykali pocetnych strat 2-golovych vedeni v zapasoch (a myslim si, ze opravnene).
Dnes sa im podarilo otocit z dvojgolovej straty v tazkom zapase proti rivalovi, takze aby som bol ferovy, dnes im patri pochvala. - 24.11.2024 - 18:44
- +3
- matus93
- Nedáš 5na3 nevyhraš .. keď už našich obrancov riesila disciplinarka tak verím že takača to tiež neobíde … kedy sa vráti Riči ? .. stastnu cestu domov borci dnes dobre odvedená robota ..
- 24.11.2024 - 18:47
- +2
- radopKE
- Ak má Lamper fakt otras mozgu,tak to bude veľká škoda. Chalan sa dobre rozbiehal…
- 24.11.2024 - 18:52
- +3
- Daewo_KS
- Ohromna skoda, ak je zdravy, je pre muzstvo velmi platnym hracom.
- 24.11.2024 - 19:15
- +2
- V_S_Z
- To by bola skoda, hral super zapasy
- 24.11.2024 - 19:16
- +3
- Mikan
- Ahojte,gratulka Košice,hokej parádny,Košice v závere vynikajúce,a Slovan?nebolo to zlé,no pol zápasu je málo,ten káder naviac nemá,nezmyselné ,dopĺňanie,kádra,konečne dnes zahral Pánik,Oremus nie je kúzelník,no nič treba to nejak dohrať,ešte raz dobrý hokej.
- 24.11.2024 - 18:59
- 0
- VSS Košice
- Tak ako v piatok bola v KE reklama na futbal tak dnes to bola reklama na hokej a ako povedal trener Weiss , na taketo zápasy budu ludia chodit.
vsetkým zucastneným ... - 24.11.2024 - 19:17
- +2
- Pukky
- Po prvýkrát v histórii Slovan nedokázal nad Košicami vyhrať 10 zápasov v rade za 3 body, navyše 9 z nich prehral.
- 24.11.2024 - 19:21
- +5
- FP-jakubj
- To som akurát videl ten, kedy Košice prehrali. Posledne sme mali fakt namále, vyrovnávali sme v hodine dvanástej. No a Panik to na nás vie, akurát dnes sme ho najskôr lepšie strážili než doma.
- 24.11.2024 - 20:04
- 0
- NasHokej97
- Panikovi keď sa chce tak by vedel na každého v lige. Bohužiaľ namotivovať sa vie viacmenej iba na vás.
- 24.11.2024 - 20:18
- +1
- DraciaTlama
- Vsimol si si, ako namotivovani hrali proti nam Petras s Joona?
- 24.11.2024 - 20:33
- +1
- Daewo_KS
- Nepovedal by som, ze len proti vam. Simona si pamatam este z jeho prveho posobenia v Kosiciach ako makaca, ktory ale casom dozrel a pravidelne boduje.
No a Joona, to je dalsi makac na pohladanie. Aj v obdobiach, ked neboduje, je pre muzstvo velkym prinosom. - 24.11.2024 - 20:40
- +6
- FP-jakubj
- PoTpYs
- 24.11.2024 - 20:53
- +4
- HC
- Tiez som si vsimol,ze namotivovat sa vie len na nas. Ostatne zapasy ma viac menej na salame. Z neho som mal najvacsi strach tento zapas z vasej strany
- 24.11.2024 - 20:55
- +1
- NasHokej97
- Ono presne preto aj napriek tomu že tu nadávam že tu na to serie, od začiatku tvrdím že ak by bola možnosť tak ho tu treba udržať. Chcem veriť že by v playoff hral naplno a ak áno, tak z neho by bol úplny iný hráč - kľudne aj najlepší v lige.
- 24.11.2024 - 21:59
- 0
- OUTBLAST
- Najprv si musí z hlavy vyvetrať to zahraničie nad ktorým blúzni 🤷
- 24.11.2024 - 23:20
- 0
- Slovanista77
- Asi nie😉
- 24.11.2024 - 21:49
- 0
- moňo
- Oremus to po zapase povedal jasne. Netvrdim, ze on je to prave orechove pre Slovan, ani zdaleka. Ale to ako vyzera muzstvo, je vizitka vedenia
- 24.11.2024 - 19:22
- +5
- omen
- vie prosim niekto parafrazovat co povedal?
- 24.11.2024 - 19:24
- 0
- radopKE
- Prakticky na výkon svojich nemal nejakú výčitku a s výkonom bol spokojný, ale na to, aby hral vyrovnanú partiu s Košicami, musel by mať aj tak kvalitný káder, ako Košice. Zhruba tak.
- 24.11.2024 - 19:27
- +5
- DraciaTlama
- Potvrdzujem Radka.
- 24.11.2024 - 19:32
- +1
- OUTBLAST
- Amen...mne je najviac lúto Lukošíka...šikovný chalan ktorý trpí že má pri sebe priemerných až podpriemerných parťákov 🙄
Ano,dneska tam mal aj zbytočné vylúčenia ale kopa z toho plynulo aj z toho že hasil po drevákoch ktorí strácali puky...
Nechať sa vylúčiť 2:11 pred koncom vyznie diletantsky a netakticky ale zas nalejme si čistého burčiaku: čo sme robili posledných 5 min keď trebalo zatlačiť súpera a pokúsiť sa o vyrovnanie? ABSOLÚTNE NIČ!!
útoky na náhodu,nahadzované puky do súbojov v rohoch a slabé korčulovanie...
🙄 - 24.11.2024 - 19:39
- +2
- FP-jakubj
- Zrejme chceli zahrať taktiku z Košíc, tam im toto šlo, prehliadnuty faul a mali sme skoro víťazstvo v kapse, my sme vyrovnali v hodine dvanástej a potom si zase nepostrazili Panika.
- 24.11.2024 - 20:07
- 0
- OUTBLAST
- Tá taktika je stále na náhodou,80% tých pasov končí icingom 🤢
- 24.11.2024 - 20:09
- 0
- fanke27
- Ja by som ho za to vylúčenie veľmi nehanil. Ten chalan hrá veľmi dobre. A to že do hry dáva srdce a bojuje v každom súboji, no občas z toho vzíde aj blbý faul, to nie je na kritiku (netvrdím, že ty ho kritizuješ, len sa pridávam k tvojmu názoru)
- 24.11.2024 - 20:09
- 0
- bigi
- ja na vedenie sice nemam pekne slovo ale zase nevyvinujme z toho oremusa, to ze muzstvo prestane hrat vzdy ked vedia a stiahne sa najma ked nevie branit ide cisto za oremusom, o kolko bodov nas touto taktikou uz priprvil v tejto sezone?
- 25.11.2024 - 7:20
- 0
- Podarcis
- ... no v tretej tretine ste vsetkym ukazali, ako neviete hlavne utocit... prehravate o gol od 47 minuty a okrem par strkanic pred KE branou ste sa az do konca prakticky branili... a to aj ked si odmyslime tu presilovku Kosic ... ziadny suvisly utok, ziadna sanca ... nic ... co to ste vpredu ukazali v 1.tretine, kym kosicania stale "spali v buse", ale od polky zapasu ste tahali za kratsi koniec vpredu aj vzadu ...
- 25.11.2024 - 10:54
- +2
- OUTBLAST
- My nevieme útočiť id prvého kola...všetko pasy na náhodu a do súbojov z ktorých väčšina končí zadrbaná v rohu alebo icingom 💩
Včera 2 resp 3 góly zariadilo to že ušiel Lukošík a potom Pánik...z hry to bolo len na náhodu...
Btw košičania v buse asi nespali lebo ráno už mali tréning na nepeláku tak predpokladám že docestovali už v sobotu a drichmali na hoteli - 25.11.2024 - 11:35
- 0
- Podarcis
- metafora ... mily panko ... metafora ale ked ti to tak vadi a chces to po "blavacky" tak si zamen "spali v buse" za "drichmali na hoteli" ... spokojny ???
- 25.11.2024 - 12:33
- 0
- OUTBLAST
- Však ja som to ani nebral doslovne...to bolo len také povšimnutie že už sa to zjavne nerobieva ako kedysi že cestovali v deň zápasu a potom mali celú prvú tretinu drevené nohy 😬
Čo je len dobre 👍 - 25.11.2024 - 13:10
- 0
- wedro
- Ta my sme tu doma🤫: Ta šme še pobaveli a môžme isc domu 👍
čeka naš dlouha noc 🌃
Takzetak® - 24.11.2024 - 19:22
- +1
- nigol
- Sme druhí v počte inkasovaných gólov v celej lige. K tomu niet čo dodať...
- 24.11.2024 - 20:13
- 0
- BlackCrow
- Kiwi 2x za sebou päťka no neviem no.. Mikúš bol sám prekvapený že to prešlo.
- 24.11.2024 - 20:17
- +1
- nigol
- Tie zápasy som nevidel. Ale vraj aspoň v minulom zápase veľa šancí vychytal... Bude to skôr o obrane ktorá je aj bez maródky slabá
- 24.11.2024 - 20:20
- 0
- BlackCrow
- Obranu máte slabučkú to je pravda
- 24.11.2024 - 20:25
- +1
- Slovanista77
- Ver mi že on nie je problém. Stačí sa pozrieť na to že druhú obrannú lajnu hrajú aktualne Maier s Kubkom…
- 24.11.2024 - 20:26
- +2
- BlackCrow
- V žiadnom prípade som nemal na mysli že on je problém. Keď ste ho podpísali na 2 + opcia tak som bol "naštvaný" lebo po sezóne by som ho bral do Košíc. 10 gólov v dvoch idúcich zápasoch je veľa. Na brankára Slovanu.
- 24.11.2024 - 20:55
- 0
- FP-jakubj
- Môžeš mať aj Roya v brane, ak obrana nefunguje. Ale zase z toho by mali strach, to by ich mohlo motivovať, že nepôjde o nich zlomiť hokejku.
- 24.11.2024 - 21:01
- +2
- Slovanista77
- No dnes sa raz Kivi tak divne pozrel na Maiera. Pockaj si mozno o neho za chvilu aj tu hokejku zlomi😂
- 24.11.2024 - 21:51
- 0
- Strnco1
- Kosice jasne lepsie, gratulujem k vitazstvu. Slovan si zasluzi byt tragicky, len tak dalej. Inak Repcik, kvalitny hracik.
- 24.11.2024 - 20:21
- +1
- Zkubydu
- Za mna super zapas. Slovan predviedol to: co sa od neho caka na domacom lade. Kosice napriek faktu, ze kader decimuju zranenia, vyvoj zapasu do znacnej miery, zas zle vykony rozhodcov a oslabeni o zraneneho Lampera a diskvalifikovaneho Archambaulta... na horucej pode v Bratislave proti skvele hrajucemu Panikovi, Ortegovi a Pecararovi dokazali naplno zabodovat. Pekny odusevneny vykon. Palec hore.
- 24.11.2024 - 20:32
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- NasHokej97
- Keď sme nedali v 2 minutovej presilovke 5na3 gol, lebo raz zas a znova si to chceli chlapci dávať do prázdnej, tak som vedel že bude zle. Ale zas toto drbnuté mužstvo by dokázalo aj 2:5 presrať, však už to túto sezónu ukázali. Ako píše kolega vyššie ja tiež momentálne nie som veľký fanúšik Oremusa, kľudne by som ho vymenil ale kým tu bude dúfam že po každom zápase, v každom rozhovore bude trieskať o hlavu vedeniu o posilách. Už to povedal po SNV, povedal to dnes a dúfam že v tom bude pokračovať ďalej. Lebo hentieto hovno "posily" Petereka a Pereskokov čo priniesol Havlíček by nemalo mať nič spoločné so Slovanom.
Do 2:4 to bol deň otovrených dverí, Slovan dokázal využiť hovno čo hrali Košice v obranne. Potom začali Košice hrať (alebo Slovan prestal, ako chcete) prišli naše vylúčenia a od vtedy Košice úplne ovládli zápas. Ja si od Pánikovej tyčky realne ani nepamätám že by sme mali nejakú normalnú strelu. Lukošík keď odrátame fauly tak zase fajn výkon, ale za tie drbnutú fauly si zaslúži dobré zvozenie.
Nič no keď je vedenie spokojné asi musíme byť aj my. Pokračujeme náš boj o top 6ku... chýbaju nám na ňu zatial iba 3 body. - 24.11.2024 - 20:54
- +1
- FP-jakubj
- 5 na 3 nevyužili ani Košice doma, tiež to hrali komplikovane... Asi ich zväzuje stres z tlaku, že musia dať gól.
- 24.11.2024 - 21:03
- 0
- NasHokej97
- Tak to prihrávanie není o strese či 5 na 3. Tá naša 1. formácia to hrá tak stále... profesorsky a komplikovane. Aj ten Pánikov gól v PP vznikol hlavne kvôli tomu že sa mu tam puk poodrážal pred bránu a dostal sa k nemu ako slepé kura k zrnu.
- 24.11.2024 - 22:03
- +1
- OUTBLAST
- Mňa vytáča že tá 1.presilovková formácia je tam ide aj keď boli pre necelou minútou na lade a predlžujú si ešte celé to striedanie 🙄
- 24.11.2024 - 22:06
- 0
- FP-jakubj
- To hrali aj u nás, neviem, či sa báli vystreliť alebo to chceli uhrať až do prázdnej, no na to treba rýchle prihrávky na jeden dotyk. Pokiaľ spracovanie trvá, tak strieľajú do pripraveného brankára.
- 24.11.2024 - 22:32
- 0
- NasHokej97
- Tak "strelcom" v tej presilovke a podľa mňa hlavný dôvod prečo sme ho podpisovali mal byť Ortega. Ale na jeho strelu sa to proste nehra, aj keď ju zatiaľ moc teda neuakazuje. Ja fakt neviem čo v tých presilovkách hráme a podľa mňa to do momentu kedy to zahráju to nevedia ani hráči. Mne sa napríklad páčilo ako ste to hrali na Joonu. Ako je to čitatelné a keď mu nejde tak je zle, ale dneska vždy keď dostával puk na strelu tak som sral že trafí ďalšiu bombu. Pri nášich presilovkách to v opačnom garde nemám.
- 24.11.2024 - 22:52
- 0
- FP-jakubj
- U vás by som za čierneho koňa pasoval Panika, ten to síce máva na saláme, ale zakončiť vie. Ale buď v pohode, ja netuším, čo hrajú Košice v presilovkách už dlhé roky.
- 24.11.2024 - 23:10
- 0
- aaaaaa
- Veľmi dobrý zápas najma prvá tretina ...parádny hokej hore dole a plno šancí . Zlomové momenty za stavu 4:2 presilovka 5 na 3 kde Ortega dal do prázdnej tyčku a neskôr už v hre 5 na 5 Panik tyčku . Tam to mohlo zlomiť na svoju stranu .
Ľudia kritizujú rozhodcov , ale potom keď človek čita to vyplakavanie v live ako sa niekomu pomáha atď a to pri jasných faulov , tak sa len človek chytá za hlavu 🤦🏿♂️ . Správne vylúčenia a nadávky samé , na Panika nadávky a pritom KE hráč úmyselný lakeť do hlavy Panika ...ale také príspevky jak reakcie Cemana. - 24.11.2024 - 20:58
- +1
- MackoPu
- Videl som kusok a neprislo mi to zo strany Slovanu az take zle.
Samozrejme, ja mam ine kriteria
Ale Kosice su nie nahodou tam, kde su. - 24.11.2024 - 21:13
- +1
- DobryHokej
- Priznam sa, ze ked sme prehravali 2:4 a na obrazovke sa zjavil kurz na vyhru Kosic "18", tak som zhruba po 10 rokoch mal chut vsadit na vyhru Kosic. Celkovo celu sezonu hrame paradne. Takuto fazonu a sebavedomie sme nemali asi od roku 2010, co nas trenoval Cada a neprehrali sme celu sezonu viac ako jeden zapas po sebe. Trufam si povedat, ze nas tuto sezonu bude extremne tazke zastavit!
vsz🏒 - 24.11.2024 - 21:31
- 0
- Profesor
- pride kríza
dúfajme ze v normálnom case - 24.11.2024 - 22:21
- 0
- bigi
- zase dalsi zapas co ide na vrub oremusa, kolky uz?a dokedy? vyhravame tak co zacneme robit? branit vysledok a uz sa nam to tolko krat vypaomstilo tak ako vcera, evidentne to neviee a tvrdohlavo ideme stale to iste a stracame body uplne zbytocne
- 25.11.2024 - 6:56
- 0
- Urpiner16
- No asi to tak bude že Košice majú rozdielového trénera čo už na Slovensku vie ako tú víťaznú kanadskú mentalitu preniesť na hráčov.
- 25.11.2024 - 8:02
- 0
- mili28
- poviem ti to tak... nepoznam trenera, ktory by svojmu muzstvu prikazoval branit vysledok, ked je este veeela casu do konca. to je o hlavách!
- 25.11.2024 - 8:09
- 0
- Tino
- na vrub: trenerov ide neschoponost vymacknut viac z reprezentantov, ktorych mate, su to kvalitni hraci, daleko lepsie hraju v repre nez v klube.
- 25.11.2024 - 10:02
- 0
- DraciaTlama
- No...na tom niečo je.
- 25.11.2024 - 10:09
- 0
- omen
- do urcitej miery suhlasim... len pridavam otazku: Nemoze byt dovod preco hraju v repre lepsie i kvalitnejsi hraci s ktorymi hraju?
- 25.11.2024 - 10:41
- +1
- Tino
- moze: urcite bude, aj tak z nich ide vymacknut daleko viac.
- 25.11.2024 - 11:16
- 0
- mili28
- pre nestranneho divaka super zapas!
- 25.11.2024 - 8:10
- 0
- pukfan
- Čo bude ďalej so Slovanom je otázne. Za 2 týždne odchádza Pánik, herný prejav je kostrbatý a GM je slabučký.
- 25.11.2024 - 12:14
- +2
- DraciaTlama
- To vieš naisto? Panik odchod?
- 25.11.2024 - 12:25
- +1
- Sheva7
- Ako Panik hra hovno za tie peniaze čo berie ,on makal tak 2 z proti nam .Ale problem je skadial Slovaka kvalitneho miesto neho.Lebo ob a aj Bakoš nehraju nič extra za Slovan, ale nieje nahrada si myslim a to je problem.
- 25.11.2024 - 12:31
- 0
- DraciaTlama
- Áno, je Sheva. Som roztrpcena.
- 25.11.2024 - 12:42
- 0
- Sheva7
- Čo tam bude robiť,keď sa mu nechce makať ani v našej lige
- 25.11.2024 - 13:01
- +1
- Podarcis
- ale tam bude musiet ...
jeho problem ale nie ja v makani, ale v hlave, ... vid cz liga
- 25.11.2024 - 13:07
- 0
- Aladár Miazga
- najlepšie platia švajčiari a silne pochybujem, že by šiel tam ...
- 25.11.2024 - 17:54
- 0
- -BBB-
- KHL
- 26.11.2024 - 18:05
- 0
- Aladár Miazga
- tak tú sme hádam vylúčili
- 26.11.2024 - 23:12
- 0
- -BBB-
- My ano, on nie ..
- 27.11.2024 - 8:14
- 0
- DraciaTlama
- Sena is back!: Mal by nastúpiť už zajtra proti Býčkom.
- 26.11.2024 - 13:26
- +2
- Podarcis
- Tak snad nikoho z nich nezmrzaci ...
- 27.11.2024 - 8:16
- 0
- TomaschBA
- Aj Baky
- 26.11.2024 - 14:50
- +1
- DraciaTlama
- Aj?
Yesssss - 26.11.2024 - 14:57
- +2
- -BBB-
- No kazdopadne "jetleg" za mnou, nevidel som za posledny mesiac a nieco ani prt, asi som o nic neprisiel, ocividne ... Ale kedze statistiky nepustia ...
Slovan je prezentovany ako tim s najvyssimi ambiciami /prezentovany majitelmi a vedenim/ aj ked prichody v poslednej repre prestavke skor vyzeraju ako podpisy Dolneho Kubina /nic proti DKUB/ , je za Nami 22 zapasov, umiestnenie v druhej polovicke tabulky, zaporne skore a z moznych 66 bodov, nemame ani polovicku.
Myslim si, ze je na cas "pokus Oremus" ukoncit. Tot moj subjektivny nazor. - 27.11.2024 - 8:31
- +2
- DraciaTlama
- Vitaj z ďalekej cudziny.
Ja osobne považujem túto sezónu za stratenú. - 27.11.2024 - 9:16
- +1
- pupo
- Prečo? Top center a obranca nám mozu zmeniť celu sezónu
- 27.11.2024 - 9:31
- 0
- TomaschBA
- Oremus: Ja si stale nemyslim ze Oremus je omyl
Za cely cas svojho posobenia nemal pod sebou kader ako napriklad bol v poslednej majstrovskej sezone nema tam rok kvalitu..samozrejme nehovorim ze je najlepsi trener ale koho teraz? Niekoho koho nebudu chciet v cechach? Tam proste treba zainvestovat do kadra stacia dvaja poriadny beci a 1 center a hned to bude inak vyzerat..uz len ako prisiel Ahnelov ktory sa hned spolu s Kralovicom stal najlepsim nasim bekom..kolko je tu hracov co by v Slovane nemali ani byt?
Kubka,Maier,Pereskokov,Pulis,Peterek,Brincko,a bohuzial uz nato ani Sersen nema
To mas 7 hracov ktory na to nemaju aby hrali v Slovane
A teraz si zober ze namiesto nich by si tu mal hracov keb som len trepol z nasej ligy
Tourigny,Balaž,Kudrna,Zuzin,Daugavins,Foote,
Hned by ten kader vyzeral inak prve 3 utoky by boli ovela viac naslapane..takze ako hovorim nemyslim si že stymto kadrom by niekto vedel vytazit viac..treba posily to je zaklad
Inak neake tipy na posily cez repre pauzu?😂 - 27.11.2024 - 9:36
- 0
- omen
- no ja uz zacinam o tom pochybovat... z tych hracov co si napisal, ze by tu nemali byt su az 4 obrancovia a napriek tomu, je problem Slovana nielen v obrane, ale dost i v utoku... slabe nie su len oslabenia, ale i presilovky... Zober si to aj opacne... ak z 22 hracov (2 brankary a 4 patky) je len 7 mimo, tak to znamena, ze 15 hracov by malo byt velmi kvalitny hraci a to 7. resp 8. miesto tomu nezodpoveda
- 27.11.2024 - 17:03
- 0
- TomaschBA
- Hrači ako Preissinger Bjaloncik Dudaš Kukumberg a tato kategoria hracov beriem ze niesu tam na goly a produktivitu a ten 3 utok by si mali uhrat..premna vo je sklamanie je Takac tolko sanci co on zahodi neni mozne ak by dal len 20 percent tych sanci tak ma minimalne 10 golov teraz..ale je pravda ze co su lidri tak nimi az tak nejsu ..
no nič treba cakat na februar pred play off treba poriadne posilnit.
.kukam ze Harris sa asi do play of nedostane a ani Lantosi a mozno ani Trinec tak tam by sa dalo nakupit na play off😂 teraz uz nic svwtoborne do konca roka necakam - 27.11.2024 - 17:26
- 0