Diskusia: Slovan v závere otočil zápas s Liptovským Mikulášom
Hokejisti HC Slovan Bratislava zvíťazili nad HK 32 Liptovský Mikuláš 4:2 v nedeľňajšom zápase 40. kola Tipos extraligy. Víťazný gól strelil v 57. minúte útočník Radovan Puliš. Slovanisti zvíťazili prvýkrát po troch prehrách. Liptáci sú naďalej na predposlednej 11. priečke tabuľky, majú 17-bodový náskok pred Novými Zámkami.
Premiéru v drese Slovana Bratislava absolvoval útočník Marek Slovák, ktorý prišiel z Nových Zámkov.
Tipos extraliga, 40. kolo:
HC Slovan Bratislava - HK 32 Liptovský Mikuláš 4:2 (0:0, 1:1, 3:1)
Góly: 31. Takáč (Bakoš, Peterek), 52. Takáč (Pecararo), 57. Puliš (Preisinger, Bondra), 60. Bakoš (Takáč, Ahnelöv) - 34. Vojtech (Quince, Foote), 45. Gerlach (Quince, Foote). Rozhodcovia: Kocúr, T. Orolin - Stanzel, Bogdaň, vylúčení: 4:5 na 2 min., presilovky: 1:1, oslabenia: 0:0, 4768 divákov.
Slovan Bratislava: Kiviaho - Kraľovič, Bačik, Golian, Ahnelöv, Kubka, Maier, Fabuš - Pecararo, Hoelscher, Bondra - Bakoš, Peterek, Takáč - Puliš, Slovák, Minárik - Štetka, Preisinger, Dudáš
Liptovský Mikuláš: Fitzpatrick - Jendroľ, Foote, Hraško, Kirichenko, Fekiač, Mezovský, Lalík - Tkáč, Quince, Ranford - Réway, Uhrík, Vojtech - Haluška, Egle, Gerlach - Barcík, Vankúš, Sejna
- GB11
- Keď z Humberta prestúpiš do Slovana : .
- 19.1.2025 - 18:50
- +3
- WTF
- Som zvedavý na tú pokutu od disciplinarky...
- 19.1.2025 - 20:31
- +7
- paulsk26
- Za čo disciplinárka?
- 19.1.2025 - 22:09
- +2
- OUTBLAST
- Vydreté víťazstvo ,väčšinu zápasu sme hrali ťažký exkrement ...
Aspoň že druhá lajna funguje,hlavne Samo posledné zápasy výborné výkony 👏
Slovák odohral dobrý zápas,uvidí sa čo ďalej.Čo samozrejme nebránilo degešom z fan klubu sa celý zápas strápňovať 🤢 - 19.1.2025 - 18:54
- +8
- Slovanista77
- Neposadil ho náhodou Oremus v 3.tretine?
- 19.1.2025 - 19:07
- +2
- OUTBLAST
- Oremus to stiahol na 3 lajny ktoré ešte aj premiešal...
Bez neho takže ho v podstate posadil - 19.1.2025 - 19:13
- +1
- Slovanista77
- Aha dobre dik...poviem pravdu dnes som sa na ten hokej moc nesústredil, ak sa to teda dalo nazvať hokejom.
- 19.1.2025 - 19:28
- +1
- paulsk26
- SBA : Tak že bez M.S. to šlo lepšie?nadzáska,už ma to ani nebaví....hlavne že sme vyhrali.Toto na proti ZV určite nebude stačiť, bohužiaľ v utorok nebudem môcť ísť tak držím palce HC i ŠK BA .
HALA SLOVAN 🩵🩵🩵🩵 - 19.1.2025 - 23:31
- 0
- Cylo24
- Chodi ich tam 50 a este sa strapnuju. Neznasal som, ked nadavali Borisenkovi a Ujlakymu na futbale, ale myslel som ze toto zostalo v 90.rokoch...
- 19.1.2025 - 19:49
- +4
- OUTBLAST
- Minule keď som tam hodil očkom a vyzeralo to tam U30 aj menej tak už je to asi nová generácia ale zjavne toho moc nepobrali...na Barteka sme takto nenadávali pred 20timi rokmi a tiež to bol riadny dilino a mali sme 18 rokov keď sme skackali na D2 🤦
Som zvedavý ako sa k tomu postaví klub.. - 19.1.2025 - 20:08
- +1
- omen
- z tweetu T. Prokopa:
Na tlačovku po zápase @hcslovanba s Mikulášom prišiel nečakane aj GM domáceho klubu Lukáš Havlíček: "Náš fanklub má možnosť sa vyjadriť, je to stále šport. Mareka sme priviedli preto, lebo vieme, čo nám má dať. Je to perfektný človek do šatne. Myslím si, že zažil najhorší zápas svojho života, pritom má niečo za sebou. S chalanmi z fanklubu sa stretnem. Je dobré vyjadriť svoj názor, byť kritický, ale musí to mať hranicu. Marek si ich musí športovo získať a ľudia z fanklubu by mu mali dať čas. To čo sa spustilo na sociálnych sieťach, je za hranicou. Zrovna v týždni, keď som hovoril o tom, že sme na seba zlí a @HCSpartaPraha urobila osvetu o kiberšikane. Našou povinnosťou ako klubu je dať Marekovi šancu. Dnes to v zápase ukázal, mal šance a bojoval. Verím, že fanklub presvedčí a zoberú ho na milosť." - 19.1.2025 - 20:47
- +8
- OUTBLAST
- Videl som video z tlačovky kde rozprával Havlíček...
Aj pod tým perlili na fb poniektorí burani 💩 - 19.1.2025 - 21:02
- +2
- Slovanista77
- Podla mňa veľmi férové a správne vyjadrenie…fanklub sa musí skludniť.
- 19.1.2025 - 22:06
- +1
- OUTBLAST
- A hlavne boj s vedením nikdy nevyhráš...to sa pochopilo aj onehda na tehelku keď prišiel Kmotrík...a to USP a spol má troška inú moc ako hentá hrstka fanklubáčikov na hokeji..
- 19.1.2025 - 22:16
- +1
- redwings
- Máš pravdu, že s vedením nevyhráš. Ale to víťazstvo vedenia je prázdny štadión na ligových zápasoch.
- 20.1.2025 - 6:07
- +1
- OUTBLAST
- To je druhá strana mince ale zas vedenie nemôže ustupovať každej buraniáde ...aj ten včerajší hnoj nebola produkcia väčšiny publika ale len hŕstky v jednom sektore
- 20.1.2025 - 6:16
- +3
- maček
- no ak vypadne zo štadióna ten pripečený fanklub, nič lepšie sa stať nemôže..... samozrejme by išlo o level dolu skandovanie, ale zase 9/10 publika by sa nemuselo haMbiť za to, čo tam ten fanklub bliaka.... sedel som počas každej tretiny vždy na inom mieste, ale to bliakanie na Slováka vadilo všetkým okolo mňa... a to som sedel cez prvú medzi starými pardálmi Slovana
...a ak by vypadol tento inteligenčne nedopečený fanklub, bol by tam priestor na nový, už bez tých jednobunkovcov.....
Takže žiadny prázdny zimák, to sú len vlhké sny fanklubu. - 20.1.2025 - 10:16
- +7
- RhimeSBA
- Fanklub (budem tipovať, že nielen tento) má dar medzi seba dostať práve takýchto ľudí.
Ver mi, že v časoch jeho začiatkou sme sa smažili to urobiť inak, lepšie, normálne..interne sa zvádzali nejaké názorové bitky o podobu fanklubu, keď sa začal rozrastať..začalo to ako relatívne príjemná skupina ľudí (ktoré v sebe tiež malo nejaké tie legendátne zlé jablká), postupne sa opraty podarilo prebrať opraty inej skupine..
Takže aj keby si tento fanklub vytlačil zo štadióna, v dlhodobom horizonte sa to len rovnako zopsuje. - 20.1.2025 - 11:29
- 0
- Kocando444
- Prazdny stadion? Ked budu vyhravat a hrat dobry hokej, ludia si cestu na zimak najdu, ci tam fanklub bude alebo nebude
- 20.1.2025 - 10:49
- +3
- ElMarkoElKlingac
- Ale prosim ta,, pride o 30 menej retardov na stadion, to je cele.
- 20.1.2025 - 10:56
- +5
- paulsk26
- Pán.Slovak GM : Prečo to neprebehlo skôr,v piatok už pán GM reakcie mohol prečítať??,Či?
- 19.1.2025 - 22:37
- 0
- paulsk26
- Nezoberú, môj názor.
Kto nebol na hokeji nech tu nekritizuje
hokej.Slovan fakt nič nehral až na svetlé chvíle 2 útoku.Mayer rastie .
Bez urážky tretí útok dosť bieda.To čo predvádzali na konci 2 tretiny🤦.
Zas také zlé to fandenie nebolo,som rád že tam boli tie detská, najhoršie čo za invektíva tam boli potkan a buzerant a to buzerant asi do päť krát.
Tvrdé privítanie ho hádam motivuje,fčera to chcelo aspoň bránu tráfiť od Mareka.Trošku začínam chápať Zámčanov Prečo na neho nespomínajú nie úplne naj.3g,15 a na 38 zápasov 1 útok,Presilovky hral,táto sezóna v NZ
- 20.1.2025 - 6:10
- 0
- maček
- tebe je potkan a buzerant málo? a bučanie keď bol na lade? no to som zvedavý, ako sa u vás doma zhovárate.
Takže bol som na hokeji a kritizujem. Burani a grobiani, to je náš tzv.fanklub. - 20.1.2025 - 10:19
- +8
- Zmrzlina
- Chápal by som, ak by bol z NZ stiahnutý do Slovana Gelnica, ale do Slovana Bratislava? To nechápem.
- 20.1.2025 - 10:28
- 0
- fanda55
- Kolky zápas už takto LM zbabral, nemusel byť predposledný
- 19.1.2025 - 18:56
- +4
- FP-rivaldo7
- hej, az mi to je luto
- 19.1.2025 - 22:24
- 0
- ori
- Samo Takac
PS: Fanklub, ktory polovicu zapasu namiesto fandenia nadava vlastnemu hracovi je zbytocny. Trapne od nich. Co cakaju, ze sa postavi a odide?
PS2: Kto z trenerov ma aky problem s Denisom Godlom, ze sa k nemu takto spravaju? Ak v utorok nebude chytat tak nech idu vazne do prdele. - 19.1.2025 - 19:00
- +8
- Aladár Miazga
- Dohoda s barankármi je, že až do PO sa budú v bráne striedať.
- 19.1.2025 - 19:26
- 0
- Profesor
- Marek pod domov do KE
- 19.1.2025 - 19:01
- 0
- BlackCrow
- Spilar nechce
- 19.1.2025 - 19:14
- 0
- Cimrman
-
- 19.1.2025 - 20:40
- +2
- miko 75
- Bučekov gól,lebo chce všetko sám robiť.
- 19.1.2025 - 19:05
- 0
- miko 75
- A je po zápase.
- 19.1.2025 - 19:05
- +1
- miko 75
- Ježiš,to ja kde píšem.😄
- 19.1.2025 - 19:11
- +30
- Profesor
- stane sa
- 19.1.2025 - 19:12
- +1
- len_tak
- Thank God for Takac: ďakujen za 3 body a to je k Slovanu všetko. Ale ešte nedá mi, prosím všetkých "čiernych pasažierov" v mužstve Slovana aby sa prebudili.
Pán Havlíček Dany Tkáč je hráč pre Slovan! - 19.1.2025 - 19:10
- 0
- omen
- dnes som bohuzial z hokeju napriek vyhre znechuteny...
Fanklub mi to kompletne znechucoval svojim rozhodnutim vyhadzovat hraca, ktory nemal sancu dokazat , ze moze byt prinosom... o to viac, ze 500 mladych hokejistov zazilo uplne infantilne spravanie
Rad by som sa chcel presvedcit, ze tato "nervozita" sa preniesla i na hracov a tiez to nebolo idealne
Taktiez ma rozladuje vedenie, ktore sa ocividne uci (dufam) na vlastnych chybach
Takze aspon nejake pozitivum dnes... Takac - 19.1.2025 - 19:14
- +4
- Dalmatiner1
- K zapasu sa tazko vyjadrit. Tesi len vitazstvo. Zvlastna situacia pri uznanom gole mi nejde do hlavy. Gol asi bol, len ho nikto nemohol vidiet, lebo puk bol pod Kivim. Je na to zas nejake ine pravidlo?
- 19.1.2025 - 19:16
- +1
- Mikan
- Ahojte,no neviem čo už napísať na obhajobu Liptákov, už sa nedá asi nič vymyslieť,to je jednoducho úbohosť,no čo už,možno pomaly nastane výpredaj.
- 19.1.2025 - 19:22
- 0
- penepi
- Ja len doplním aj na margo diskusie z lajfky - bučať a pískať úplne OK ako vyjadrenie legitímneho postoja, ale pokiaľ sa skandovalo do "buzerantov", tak to je samozrejme úplne zbytočný primitivizmus, ktorým zhodili akurát seba.
- 19.1.2025 - 19:42
- +2
- Aladár Miazga
- komu ( okrem Slováka ) nadávali ?
- 19.1.2025 - 19:52
- 0
- maček
- a nie je to dosť???
- 19.1.2025 - 20:01
- +4
- Aladár Miazga
- čo nie je dosť ?
- 20.1.2025 - 0:00
- 0
- OUTBLAST
- A skandovať odpad na lade alebo potkan na lade? Nemali aj nejaký transparent? (Nebol som dnes na zimáku)
A ešte aj na ďakovačke mu naložili 🤢
A to ja osobne považujem za pozitívne gesto z jeho strany že po tom celozápasovom odpade z ich strany na tú ďakovačku šiel - 19.1.2025 - 20:11
- +3
- ori
- Mali transparent “Slovak vypadni” kde Slovak bolo preskrtnute.. Teatralne, hanba.
Prokop pise, ze Havlicek prisiel na tlacovku a budu to riesit, ze takto to nemoze fungovat. - 19.1.2025 - 20:14
- +2
- OUTBLAST
- Hej už som na FB videl tú fotku...pekná buraniáda 🤢
A tak ako som písal už v lajfke,neviem čo čakajú že dosiahnu takouto "revoltou" 🤦
Jasné že to budú riešiť a hlavne by si mali uvedomiť že hokej už neni to čo pred 20timi rokmi a velmi lahko ich môže klub hodiť cez palubu aj keby to bolo za cenu toho že tam nebude nikto skandovať alebo bubnovať...
Reťazár by to tam mal troška prebrať - 19.1.2025 - 20:26
- +1
- fanke27
- Nechcem tu rýpať, ale ja byť na mieste vedenia, tak nepovolím fanklubu vstup na ďalší zápas. (To isté by som spravil kľudne aj v KE)
Na štadióne sú aj deti, mladí chlapci ktorí chodia na hokej, takéto správanie majú vidieť na štadióne ?
Že je verejne defakto počas celého zápasu urážlivo a vulgárne šikanovaný hráč ?
Toto by som riešil tvrdo a exemplárne. - 20.1.2025 - 8:13
- +9
- maček
- presne! boli tam decká zo škôl od 10 do 15 rokov, odhadom. To si majú brať z týchto jednobunkovcov príklad?
- 20.1.2025 - 10:22
- +1
- ElMarkoElKlingac
- Kamos tam mal syna, hrava za HC Petrzalka. A do 10 rokov mu este nejake tri roky chybaju. Ja len tolko, ze tam boli aj mensie deti, ako 10 rocne. Bola to hanba, hnus a ubohe. Treba sa jednoznacne zbavit toho prihlupleho "zdruzenia" co si vravi fanklub. Bude to len na prospech veci.
- 20.1.2025 - 10:46
- +3
- penepi
- Mali, mali, ale nebolo tam nič vulgárne, veď preto im ho asi aj nezabavili, takže to je tiež úplne ok ako prejavenie postoja. Zas ono Slovák tiež nemôže čakať, že po tom všetko si sem veselo dôjde a bude tu mať na ružiach ustlané. Musel rátať s tým, že fanklub sa 2-3 zápasy vybúri, on si to bude musieť poriadne odmakať, a potom sa to nejak utrasie. A minimálne to bolo na prospech veci v tom, že sa vedenie stretne s fanklubom. Ale samozrejme to prehnané skandovanie počas celého zápasu bolo trápne.
- 19.1.2025 - 20:22
- +4
- BieloModra
- Uz sa vyjadrilo, nie ste zajedno
- 19.1.2025 - 20:30
- +2
- VSS Košice
- Co take povedal na slovan ?
- 19.1.2025 - 20:42
- +1
- omen
- vidim, ze sme sa obaja po livke upokojili
(inac sa ospravedlnujem ak som mal ostrejsie reakcie, bol som nahnevany) Inac ked som sa nad tym zamyslel, dokonca aj ja by som bol asi schopny piskat ci bucat na hraca, ktory by prisiel do Slovana... konkretne Sechneho, ale nadavat by som mu nedokazal
- 19.1.2025 - 20:50
- +1
- fanda55
- Hlavne je nepochopiteľné že ste ho podpísali. V čase keď bol naozaj platný ste to nespravili a teraz? Úplne zbytočný podpis, v NZ bol iba do počtu. Tu to nebude iné. Ten príchod nedá nič Vám ani jemu.
- 19.1.2025 - 21:01
- +5
- omen
- minimalne ako rozsirenie muzstva bude viac napomocny ako nejaky hrac prvej ligy... minuly rok ho podpisali Kosice a tiez vedeli preco
Ale to aj tak nema nic spolocne s tym ako sa fanklub k tomu postavil - 19.1.2025 - 21:05
- +1
- bigi
- no ani to rozsirenie muzstva nie je tak pravda, zatial je to len kus za kus. 1 kus in a 1 kus out
- 20.1.2025 - 7:09
- 0
- OUTBLAST
- Ten príchod by sa najskôr ani neudial keby sa nezranil Lukošík ktorý má podla všetkého po sezóne a my máme bohužial úzky káder.
Lepilo sa miesto do 3.lajny ideál nie importom preto padlo toto vhod z potápajúcej sa lode.A zas nalejme si čistého burčiaku,Adam je bojovník ale zas neni to persóna čo robí 2 body na zápas tak náhrada akurát... - 19.1.2025 - 21:07
- 0
- fanda55
- Lietajúceho Lukosika salamistickym Slovákom nenahradis ani vo sne. Je to proste blbosť. Lepiť ste to mali energickým hráčom a nie vyhasnutym.
- 19.1.2025 - 21:13
- +2
- OUTBLAST
- Hej lebo vo výklade hneď vedla cukroviniek čierny princ sa ich nachádza tolko že si človek môže vyberať 🤦
- 19.1.2025 - 21:19
- 0
- GeraltZoZvolena
- s Dominikom Jendekom ste sa v minulosti ako rozišli? Ten by sa vám tam podľa mňa hodil viac.
- 19.1.2025 - 21:25
- 0
- fanda55
- Nehodil, lebo oni mohli brať len Slováka, iní hokejisti neexistujú.
- 19.1.2025 - 21:30
- +1
- fanda55
- Keď ste neschopní , to už je vaša chyba. Aj taký Ondrusek čo tam NZ majú je platnejsi. Len ten váš manažér nemá o skladaní mužstva ani šajnu.
- 19.1.2025 - 21:28
- +2
- OUTBLAST
- Neprežívaj to tak...ja som z toho tiež nebol nadšený ale život ma naučil že hromženie na kroky vedenia nikam nevedú...a hlavne hodnotiť sa bude po pár zápasoch...
Minimálne v tom dnešnom ukázal že vie v pohode zaviezť puk na palici až do útočného pásma..
Čo konkrétne u nás dokáže iba Pekáč ,Acolatse ... - 19.1.2025 - 21:41
- 0
- omen
- povedal odbornik... Nepoznam ta, tak neviem, mozno mas bohatsie skusenosti z hokeja ako ich ma Havlicek... Za mna uvidime co buduci rok Havlicek zlozi... potom budem hodnotit
Za Slovaka hovoria skusenosti, body, osobna skusenost trenera a pravdepodobne i slovo v kabine - 19.1.2025 - 21:57
- +1
- bigi
- body? tych 15 co nahral v prvom utoku NZ
- 20.1.2025 - 7:12
- 0
- omen
- s porovnani s Ondrusekom... ano aj body
- 20.1.2025 - 7:44
- 0
- jaja11
- Dúfajme, že dnes delegát stretnutia nebol zasa slepý
a hluchý, ako býva na Slovane zvykom.... - 19.1.2025 - 19:47
- +10
- maček
- kludne nech dajú klubu pokutu za tie vulgarizmy, bolo to totiž pod úroveň...
- 19.1.2025 - 20:02
- +4
- omen
- a nech sa na to fanklub vyzbiera
- 19.1.2025 - 20:04
- +9
- WTF
- Ked vám minule nedali pokutu po odpaleni pyra na tribúne,tak toto ľahko opäť prepadne do zabudnutia 🤮
- 19.1.2025 - 20:46
- +2
- AVEMNE
- kultúra
- 19.1.2025 - 20:07
- +5
- Wana
- za 500
- 20.1.2025 - 8:48
- 0
- BieloModra
- Marek Slovak povedal strucne " podstatne je, ze sme zapas zvladli, deti nastastie ostali doma, tak esteze tak"....
- 19.1.2025 - 20:22
- +4
- apa
- Ja si osobne myslím že toto by takého matadora ako je Slovák nemalo rozhodiť.On sa vie povzniesť nad takéto primtívne pokriky.
- 20.1.2025 - 11:30
- 0
- nigol
- Aké prekvapivé, tie reakcie, že pán Havlíčeķ alebo kto ho sem dotiahol...
- 19.1.2025 - 20:46
- 0
- emoxx1
- Dotiahol ho Rybár...
- 19.1.2025 - 20:57
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- ElMarkoElKlingac
- Nebol som, niesom a ani nikdy nebudem fanusik Mareka Slovaka.
A nemam z neho radost v Slovane.
Ale pre mna, ako, cloveka, otca, kamarata, syna, toto bolo za hranicou vsetkeho slusneho.
Prepac Marek. - 19.1.2025 - 21:00
- +34
- TommY_D
- Chudák Marek Slovák, nebolo to tak dávno čo prišiel aj ku nám na výpomoc do ligy majstrov. V čase najväčšej rivality s NR. Takisto si sa na neho po štadióne dopočul čokoľvek, načo tam je, prečo tam je, atď... Ale aby sa niečo takéto organizované na neho robilo. Fuj, ale tak aká vláda taká krajina, hanbím sa toto čo sa deje a aj za to kde zijeme
- 19.1.2025 - 21:11
- +15
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Merkúr
- Ako spoločnosť padáme hlbšie a hlbšie...hnus velebnosti
- 19.1.2025 - 21:25
- +10
- paulsk26
- SBA: Slovan hral dnes veľké h...o
Je pravda že Pán Slovák netrafil 2 krát skoro prázdnu bránu ale snažil sa viac ako celý prvý útok dokopy.neveríl som ale vyzerá ako posila.
Druhý útok nám aspoň semi správy.tlieskam😉👏👏👏
PS pán Slovák si asi bude musieť zvyknúť že bude pod drobnohľadom fans
Slovák je *Slovák*dnes veľmy zlý výkon SBA.
- 19.1.2025 - 21:53
- 0
- mikiworm
- Je mi ľúto Mareka. Neviem si predstaviť, že by som bučal v LM na niekoho. Zároveň výkon LM také meh. Tkáč dnes spálil viacero šancí a aj napriek tomu, že boli menej viditeľní, sa ukazujú Quince Gerlach a aj Ranford ako potrebná trojica. Teším sa, keď ich Skudra spojí do formácie a nie dávať Gerlacha s Halinom (Adamom Haluškom).
- 19.1.2025 - 22:02
- +1
- Rezo
- Podľa mňa predkolo by sme mali dať. Dnes sme mali jednoducho smolu, pretože väčšinu času sme to mali dobre rozohrané. U nás v LM nemáme potrebuje na niekoho bučať, pretože nás nikto neprovokuje
. Či sa nám to páči alebo nie, tak v rámci Slovenska sme provinčný klub. Ja som tam dnes bol. Vôbec netuším aký je vzťah medzi Slovákom a Slovan fans. Ak ich on v minulosti provokoval, tak až také zlé to nebolo. Nanešťastie dnes na zápase bolo cca. 500 mladých BA hokejistov a tí si toto vyrovnávanie účtov museli odsledovať (ikeď ma pobavilo skandovanie "Petržalka, Petržalka"). Čo ma však prekvapilo, tak to sú posledné vyjadrenia ich manažéra Havlíčka. Hráči z KHL mu nevadia, podpísal Peroskokova, ktorý ma profilovku s Putinom a chce si vybaviť spory s domácimi fans. On ako keby nevedel akí ľudia v BA žijú. Mne osobne pripadá ako riadny riťolezec (možno sa mýlim). Chudák, keď som ho pred nedávnom videl v jednom podcaste, tak pri nepríjemných otázkach sa stále búchal po kolenách, stehnách, odpratával si smeti spod seba, špáral sa v očiach, nuž trochu bol nervózny. Jednoducho pre úspech všetko. Nezávidím vám Slovan fans...
- 19.1.2025 - 23:21
- +2
- omen
- to ze ti nie je sympaticky Havlicek je uplne v poriadku, ja zatial tiez neviem aky mam mat k nemu postoj... ale, ze nas bude lutovat fanusik LM?
Ale, vlastne je to ferove... ja tiez nezavidim fanusikom LM Luptaka... takze sme si kvit - 19.1.2025 - 23:48
- +4
- Rezo
- To máš pravdu. Trochu som sa nechal uniesť. My v LM sme tí poslední kto môže moralizovať. Len nerozumiem prečo práve v BA, kde žije väčšie množstvo vzdelaných a rozhľadených ľudí oproti iným častiam Slovenska, stojí na čele klubu niekto komu sú nejaké morálne postoje ukradnuté. Je mi zle z toho, že v našom hokejovom hnutí sú peniaze častokrát na prvom mieste.
- 20.1.2025 - 7:45
- +2
- moňo
- Bučanie, alebo pískanie na hráča je ok, ale toto čo si musel vypočuť je za hranou všetkého. Zažil som už na Slovane všeličo za tých viac ak 40 rokov čo chodím na hokej, ale takéto nechutnosti nie a to tu ako písal vyššie Outblast hral napríklad taký Bartek, ktorý nakladal predtým na Slovan dosť. Som rád, že som dnes na hokej nešiel a nemusel som synovi vysvetlovať dementné správanie "kotla" . Ja som tiež nebol nadšený jeho príchodom, ale je tu, hrá za môj klub, tak to akceptujem.
- 19.1.2025 - 22:05
- +2
- OUTBLAST
- A hlavne nedostal zmluvu na 3 roky ale do konca ročníka čo reálne môže byť už v apríli ...ak by som chcel vedeniu dačo vytknúť ohladom nákupu z NZ tak to že sa neposnažili viac o to aby sem dotiahli Thomasa
- 19.1.2025 - 22:18
- +1
- emoxx1
- Nemyslím, že by zostal na Slovenku.
- 19.1.2025 - 22:22
- 0
- OUTBLAST
- Ak by ho zaplatili tak asi hej..keby mu smrdelo slovensko tak nešiel ani do NZ ...zas tá DELka neni nejaká super kvalitka
- 19.1.2025 - 22:49
- 0
- emoxx1
- Napriek tomu ju uprednostnil pred všetkým ostatným čo mohol brať.
- 19.1.2025 - 23:03
- +1
- Slovanista77
- Tak to by som sa hádal. DELka je aktualne dosť kvalitná liga, pre mňa je skôr záhadou prestup do toho konkrétneho klubu ktorý ani pravdepodobne neurobí PO…to mi naozaj nejde do hlavy a úprimne sa bojím ktp dojde miesto neho. Modlím sa aby to nebol zas len nejaký trápny echl pokus, tých už bolo dosť.
- 19.1.2025 - 23:28
- 0
- paulsk26
- SBA: Mňa ani neprekvapí keby že nedôjde nik.
Však to nieje jeho sezóna, každý jeden a pólty tu tvrdí že až budúca sezóna je jeho priorita .tak kľud.
Treba byť alibista.
Realita - 19.1.2025 - 23:36
- 0
- pupo
- Delka je aktuálne určite kvalitnejšia než Fínska liga a nehrá sa tam len o playoff ale posledný zostupuje ak sa majster s Del2 prihlási pred sezónou do ligy a spĺňa kritéria. To prihlásenie udržalo posledné 2 sezóny Augsburg v Lige keďže sa víťaz playoff v Del2 pred sezónou neprihlásil do Delky
- 20.1.2025 - 11:13
- 0
- FP-jakubj
- Finska liga je uzatvorena, pretoze kriteria na postup su este prisnejsie nez v Nemecku. Preto tam hravaju aj mladsi hraci pod 18 rokov, ale kvoli tomu by som si netrufol povedat, ze je hned kvalitnejsia. Myslim si, ze Top 4 z Finska by urcite vytlacila najlepsie nemecke timy z Top 3, mozno Mnichov by trochu zvladal konkurovat.
- 20.1.2025 - 17:33
- 0
- pupo
- Delka je kvalitnejšia, áno Top3 je na úrovni Mannheimu Berlínu a trapiacemu sa Mnichovu ale ostatne mužstva nemajú ani zďaleka tu kvalitu. Nie kvôli tomu je DELka kvalitnejšia,ale Fínom po korone chýbajú peniaze a preto im hra kvalita v zahraničí
- 21.1.2025 - 5:13
- 0
- Daewo_KS
- Cim si vlastne Marek Slovak tak velmi postval fanklub SBA?
- 19.1.2025 - 22:33
- +6
- NasHokej97
- Otrasný výkon. Nechápem ako sme vyhrali, tobôž nie za 3 body. Vrchlom pre mňa bola pasáž na začiatku 3. tretiny... 5x sa tam hráč sám zdrbal na ľad, na modrej sa dvaja spoluhráči zrazia mimo diania, Hoelscher netrafí z 3 metrov bránu a Maier išiel z nejakého dôvodu nájazd. To sa musí človek sám seba pýtať čo to vlastné pozerá.
Toto mužstvo je momentálne o jednom útoku, aj keď paradoxne víťazný gol dal tretí. Prvý útok absolutne tragický, ten Hoelscher je totálne mimo a Pecararo tiež mal záblesky kde mu už išlo zase hrabať. Nidky som neveril že Takáč nás začne golovo ťahať, klobúk dole pred tým ako na záver prihrával Bakošovi. Kiviaho dneska tiež dobrý výkon, aj keď v bráne som čakal skôr Godlu. Slovák neohúril ale nebol ani tragický, ako doplnenie kádra budiš. Bol na ďakovačke po zápase ? - 19.1.2025 - 22:48
- 0
- Breadman
- V prvej tretine hral velmi slusne, aj v jednej presilovke sa ukazoval solidne.
Na dakovacke bol, za co ma u mna plus, ze tam siel aj po tom hnoji co si musel vypocut (a nie, vobec ma netesi jeho prichod, ale to bolo uplne cez ciaru). - 19.1.2025 - 23:09
- 0
- M4K3R
- Chalani dnes sa vam hlavny rozhodcovia ako pozdavali ?
- 19.1.2025 - 23:06
- 0
- NasHokej97
- Moc som si ich nevsimol tak asi dobre. Aj ten gol zo zaberov co som videl za mna uznany spravne.
- 19.1.2025 - 23:09
- +2
- M4K3R
- Kamarat mal u vas vcera premieru , preto sa pytam
- 20.1.2025 - 10:15
- 0
- NasHokej97
- Tak odkaz ze dobre piskal
- 20.1.2025 - 11:23
- +2
- fagaf
- Mišo ?🙂
- 21.1.2025 - 5:38
- 0
- Zmrzlina
- V ďalšej sezóne: Rišo Šechný na trénerskej lavičke SBA?
- 19.1.2025 - 23:53
- 0
- bigi
- k hokeju asi nic kedze ten sa nedostavil.
k slovakovi, to ze s tym co sa kricalo mam problem neznamena ze to neviem pochopit. fanusikovstvo je o emociach a ked sa nieko nepekne vyjadruje o klube tak musi cakat ze to fanusikom bude vadit, ale nesuhlas sa da vyjadrit aj kultivovanejsie ako napr bucanim ci piskanim. problemom je havlicek, ktory ma plne usta o vytvarani komunity a potom tam dokaze vzdy hodit nejaky vidly, ci uz tym orkom podporujucim vojnu alebo aj teraz slovakom,alebo ako hovori nemal by problem zobrat hracov z KHL, a pri tom si nubvedomuje zetoto je BA a nie nejaka dedina niekde na orave kde vylebia rusko. tu to minimalne polovici ludom bude prekazat.ako pise vyie outblast s vedenim sa vyhrat neda, mozno ma pravdu ale na druhej strane moze tych fanusikov odradit a prestanu chodit. a fanusikovia sa lahko stracaju ale tazsie ziskavaju spat. - 20.1.2025 - 7:32
- +2
- Aladár Miazga
- Presne tak. Tu určitá komunita, hlavne fanúškovská už existuje. Komunita, ktorá v prevažnej miere už nejaké hodnoty zastáva. A teraz príde veľavážený pán Havlíček, ktorý si ide vytvárať vlastné hodnoty klubu bez ohľadu nato, čo tu už existuje. Bez ohľadu nato, aby to rešpektoval...
Pán by si mal uvedomiť, že to nemá robiť pre seba. - 20.1.2025 - 8:41
- +4
- emoxx1
- Svojim spôsobom chápem, ale zas nesledujeme hokej prvý deň a vieme, že Slovak je jednoducho tip hráča ktorý dostáva súperom, či už hráčom alebo fanúšikom pod kožu. Nesúhlas sa dal vyjadriť aj kultivovanejšie, ok. Nech to na privítanie má. Tu je otázne do akej miery si reči fanklubu o stupňovaní odporu kým ho nevyštvú z klubu reálne a prospešné. Ono zas Slovanu zrovna hráč ktorého súper neznáša trošku chýbal. Ak by nemal byť Slovákov prínos v bodoch a v hokejovom ume, tak tu by niečím prispieť vedel. Na konci je tá reakcia len potvrdenie, že túto robotu si do teraz vlastne robil naozaj dobre. 😀
- 20.1.2025 - 9:41
- 0
- OUTBLAST
- To je pravda s tou stratou fans ale zas treba sa pozrieť ako sa zmenila doba za tých 20rokov...
Na hokej chodí kopa rodín s deckami ,pred 20timi rokmi sme ako 19-20 roční boli pomaly najmladší na zimáku a aj to sme zarezávali na D2...
V dnešnej dobe kde spočíva sprievodný program v infantilných nezmysloch ala noise meter ,imitácia smajlíkov a podobný bullshit....v takejto dobe vedenie veľmi lahko hodí cez palubu pár desiatok skalných s bubnom a chorálmi aj za cenu toho že by sa už nikdy nevrátili a nikto ich nenahradil...
Mecenášov zaujímajú diväci a ich počet a či budú stáť a fandiť alebo sedieť jak 5korunka so sáčkom jadierok je im u prdele - 20.1.2025 - 10:21
- +3
- bigi
- lenze havlecek robi krokyktorymi postupne nastvava inu skupinu ludi, teraz je to slovak, pred tym to bol ten ork podporujuci vojnu, uvidime co to bude nabuduce. a druhy problem toho celeho je ako to vypali, vsetci sme videli ako dopadol ten ork, uvidime ako slovak
- 20.1.2025 - 10:58
- +1
- OUTBLAST
- Keďže slovák je lepenka za lukošíka ktorú trebalo asap tak tam až tolko neriskuje 🤷
- 20.1.2025 - 11:23
- 0
- Orlieoko
- odchod Ortegu: som velmi zvedavý ako ho chce nahradiť, všetko čo riešil tak padlo....
- 20.1.2025 - 8:56
- 0
- Slovanista77
- Vidim to na nejaky slabučký Echl podpis…
- 20.1.2025 - 15:34
- +2
- Ottawa Senators
- Uz si dobre nepamatam, ci bol pre mna vacsi šok (šok je asi silné slovo, povedzme prekvapenie), ked siel Marek do Bystrice alebo teraz do Slovana. S Bystricou bola ta rivalita intenzivna, kvoli seriam a zapasom, ktore sme spolocne prezili. Napriek tomu to vsak ani jedna strana nebrala a nepotrebovala niekoho sikanovat tak ako fans Slovana. Je mi to luto a tak ako povedal, chvala bohu, ze tam nemal rodinu.
Zaroven, je mi velmi luto, ze aj on nemakal a neurobil viac pre to aby tu u nas po poslednom navrate zostal a zavesil tu korcule na klinec. Velmi som si to prial. Ale nepoznam pozadie toho odchodu, takze nebudem hodnotit. - 20.1.2025 - 10:32
- +3
- ElMarkoElKlingac
- zase nehadzme vsetkych fans Slovana do jedneho vreca, ze ano. Tiez netvrdim, ze kazdy NR fanusik je retardovany, ked tam pri zapase NR-ZVOl par duchaplnych jedincov krici SKUBA.
Sedel som na A3 /kde mam permu/ a kazdy na to v okoli nadaval, na to ako sa ti dementi chovaju a co vyvadzaju.
Toho kotlika sa musime zbavit do buducnosti, to je povcerajsku viac ako potrebne a jasne. - 20.1.2025 - 10:54
- +1
- Ottawa Senators
- Sorry, aby neprislo k nedorozumeniu, fanklub Slovana alebo teda ta skupina. Nebolo to myslene na vsetkych fanusikov samozrejme.
- 20.1.2025 - 12:42
- +2
- tulen - kosice
- právo : na názor je jasné ... rovnako tak dajme tomu bučanie a pískanie ... rovnako tak príspevok napr. tu na hp ... ale podľa foto a názorov pár chlapcov od potoka pri trnave, toto je cez
neviem ale, kto vám dal právo vyhadzovať hráčov, riešiť zostavu a chod mužstva ... na to sú tam iní ľudia, ktorí sú majiteľmi alebo majiteľmi poverení ... vy všetci môžete dať najavo svoju nespokojnosť tak akurát svojou neúčasťou, ignoráciou ... a budete doma pri tv, pc a mobiloch pozerať hnojplay a počúvať múdra tých supermoderátorov a superexpertov ... toť vsjo, no offense súdruhovia...
súhlas s názorom vyššie - fanklub von - 20.1.2025 - 11:04
- +1
- Lukkas
- Správanie fanklubu voči Slovákovi je samozrejme úplne trápne. Ja si popravde ani nespomeniem, že by Slovák nejak špeciálne vystupoval proti Slovanu, ale možno mi niečo ušlo.
Ja mám však problém so športovou stránkou. Slovan bol klub (ešte nie tak dávno), ktorý priťahoval tých najlepších. Vedeli sme aj počas sezóny priniesť zaujímavých hráčov, niekoho preplatiť, uchmatnúť. Teraz sem ťaháme veterána za zenitom, ktorý dal v tejto sezóne tri góly.
S tým možno súvisí aj to, ako hráme posledné zápasy. Aké signály dáva vedenie tomu tímu, keď pustí pred playoff najlepšieho strelca a do tímu dotiahne trojgólového útočníka? - 20.1.2025 - 11:16
- +5
- OUTBLAST
- Inak toto popravde aj mňa nejak minulo že by som zachytil nejaké kydy od slováka 🙈
To že mal proti slovanu penu u papule ano ,koniec koncov on poslal Lukošíka na čelustnú ortopédiu ale nič viac som extra od neho nezachytil 🤷
Taký Bartek onehda púšťal také perly že slovan je chránený druh a podobne a aký bol potom platný 🤣
- 20.1.2025 - 11:27
- 0
- moňo
- Ja si tiež neviem vybaviť jeho nejaké kydy na Slovan...No, Bartek púšťal iné veci, ale zasa on bol tak produktívny, že mu to v pohode prešlo
- 20.1.2025 - 11:34
- 0
- OUTBLAST
- Pamätám si jeho prvý zápas na nepeláku v drese slovana...pri hlásení zostavy mierne bučanie tým to končilo...a tuším mal 1+2 😬
A vo finále drbol Križanovi fíka od červenej čiary 🤣 - 20.1.2025 - 11:41
- 0
- Dracik_18
- A to bolo z jeho strany všetko nebohý Řiha ho posadil na tribúnu,lebo bonzoval taktiku do ZV 😁
- 20.1.2025 - 13:01
- +1
- OUTBLAST
- To bolo až vo finále 😬
Jj posielal dobrezrobilovi taktiky a prefláklo sa to...a to už sme mysleli že sme ho tu vyčistili ale podcenili sme dobrezrobil vplyv 😬 - 20.1.2025 - 13:24
- 0
- Dracik_18
- No ..už je to za nami 😁
- 20.1.2025 - 16:19
- 0
- OUTBLAST
- Dakedy aj škoda,rád spomínam na tie časy 😇
- 20.1.2025 - 17:05
- 0
- NasHokej97
- Tiež si neviem spomenúť na nejaké extrémne veci čo by dával na Slovan. Viem si predstaviť že možno ukázal fanúšikom fukera či im poslal pusinku (nepamätám si či hej, ale na neho by to sedelo) ale inak nič... ale rád by som vedel ak hej.
- 20.1.2025 - 11:41
- 0
- FP-jakubj
- Takemu Lazovi sa urcite nevyrovna a myslim, ze extra kefu nedostal ani Miklik, ktory podpisal do Slovana este pred koncom tej pamatnej serie so Slovanom. Skor si ludia neuvedomuju ten limit na cudzincov a zase trh nie je uplne presyteni Slovakmi, ktori by chceli hrat doma. Musis brat len na co mas a kto sa upise.
- 20.1.2025 - 17:40
- +1
- zahorak009
- Pravdu máš. V EL je len Marek. Ešte je niekde v Severnej Amerike Damian Slovák,inak nič. Aj toten Tomáš už pred časom skončil. Takže pretlak Slovákov určite neni
- 20.1.2025 - 18:25
- +2
- Kikira
- Na každý problém sa treba vyspať a nepísať s horúcou hlavou. Včerajšie nadávky niekoľkých desiatok fanúšikov boli neakceptovateľné v akejkoľvek normálnej spoločnosti. Aj mne nebolo dvakrát milé že sme podpísali hráča, ktorý má antislovanistickú minulosť. Štýlom hry je pre každého súpera nepríjemný a nesympatický. Minimálne bučanie a transparent si s veľkou dávkou recesie zaslúžil, to všetko ostatné bolo naozaj cez. GM sa asi stále len učí, lebo mohol Mareka uviesť cez nejaké úsmevné a motivačné video promo. Marek je na to ako šitý. Jeho emócie nám práve môžu pomôcť, lebo mne už pár rokov v Slovane chýbajú. Výkon nebol napriek antipatiám vôbec zlý. Minimálne 10 prihrávok bolo nápaditých priamo na hokejku, to okrem Pecarara a Bakoša u nás nevídané. Oproti Pulišovi a Štetkovi bol hviezdou. A hlavne sa naozaj snažil. Veľmi si vážim aj prístup všetkých hráčov po zápase. Bolo vidno že sa im to nepáčilo. No neeskalovali problém, absolvovali ďakovačku a hlavne ju pokorne absolvoval aj Marek. Takže dajme mu šancu ukázať že Slovan je v každom jednom človeku, niektorí ale o tom nemusia vedieť. Viem niekto ho má len v negatívnej forme, Marek dokáž že to nie je tvoj prípad.
- 20.1.2025 - 14:45
- +5
- OUTBLAST
- Ako som vravel,Miloš Lačný style,vlajku do ruky kolečko okolo zimáku,prípadne si to strihnúť obklukou aj okolo tehelka a NTC a bol by prvý plusový bod...ale na to mal myslieť predovšetkým Havlíček
- 20.1.2025 - 15:25
- 0
- Orlieoko
- Havlíček : Nemyslel ani na to že treba nahradiť Ortegu 🤷♂️
- 20.1.2025 - 16:38
- +1
- OUTBLAST
- Ak je pravda že Ortega prišiel s tým že má ponuky od nemcov a chce odísť tak to možno išlo dosť rýchlo na to aby vystrúhal hneď náhradu...🤷Podla mňa Havlíček a spol nemali v úmysle na začiatku roka ešte dopĺňať káder a už to chceli dobúchať s týmto...
Ale čakal som že z NZ zoberú viac ako cibina.Ak je pravda že Thomas pôjde do iseru ktorý prakticky nemá šancu na playoff tak je to minimálne zvláštne
- 20.1.2025 - 17:05
- 0
- ElMarkoElKlingac
- Este tam stale nie je, tak vyckajme. Stale verim, ze toho Thomasa nejak zlomia, preplatia .. radsej vacsie prachy za istotu, ktora tu uz odskusana je ako zase nejaky dalsi "noname echl forward".
- 20.1.2025 - 17:34
- 0
- OUTBLAST
- A nemá ani zlý vek,dalo by sa s ním počítať aj do nasledujúcej sezóny
- 20.1.2025 - 18:18
- 0
- Orlieoko
- Thomas nepríde : Čo som počul, cena zaňho nemá zmysel, pre vedenie 🤷♂️
- 20.1.2025 - 21:06
- 0
- Slovanista77
- Ale Ortegova zmluva zmysel dávala🤣
- 20.1.2025 - 21:23
- +1
- ElMarkoElKlingac
- Zle si pocul /nemyslim teraz Thomasa/, ale o tej cene .. je 2 mesiace do konca sezony, cca ... Uz teraz nie je ziadna cena vysoka. To uz su drobne, aj keby si vypytal 20K na mesiac.
- 20.1.2025 - 22:04
- 0
- emoxx1
- Tri mesiace. Ale princíp platí...
- 20.1.2025 - 23:13
- 0
- bigi
- tam asi nejde o jeho vyplatu ale asi zalezi co si pytali NZ za neho kedze je/bol stale ich hrac
- 21.1.2025 - 7:13
- 0
- ElMarkoElKlingac
- Tak zase z pohladu NZAM to tiez nebude nejaka horibilna suma, co si mozu pytat, pretoze ak budu vymyslat, tak si ho budu platit a to je presne to co nechcu, potrebuju sa zbavit nakladov na tych drahych hracov,proste ich platit do konca sezony nechcu. Nemyslim si, ze aj timy z DE, SUI, SWE ci FIN zaplatia neviem ake velke peniaze za hraca na 3 mesiace +/- .. Moj nazor.
- 21.1.2025 - 8:36
- 0
- emoxx1
- Je to v podstate dohoda troch strán. Príchod Slováka naznačuje, že chcieť sa dohodnúť zo strany Zámkov problém nebude. Možno tam predsa len bude zohrávať úlohu aj hráčova vôľa. To neznamená, že vôľa sa nedá prehovoriť sumou ale tak asi to úplne nefunguje ako na balkánskom trhu.
- 21.1.2025 - 8:48
- 0
- Nerkio
- Slovak ale nesiel do Slovanu lebo sa Nz s Vami dohodla.Ale preto ze Vam ho Nitra pustila.V NZ bol Slovak na hostovani
- 21.1.2025 - 9:06
- 0
- emoxx1
- Ok. To, že má stále zmluvu s Nitrou som si už nespomenul. Moja chyba.
No ten základ podstaty stále zostáva.Sucharda nemám dôvod sa nedohodnúť pokiaľ chce znížiť náklady. - 21.1.2025 - 9:12
- 0
- bigi
- tak ked mas viacej zaujemcov o hraca, tak si ty vyberas toho kto da viac a mozes medzi nimi licitovat
- 21.1.2025 - 9:33
- 0
- Fanusik21
- Nz si pýtali za týchto hráčov 15 t + prevzatie zmlúv a garantovať plat do februára aj keď by tím vypadol s play off (predkolo)..ich plat činil 12t ...
+treba zarat poistky a ešte iné poplatky..
Zv jediný to akceptoval.. - 21.1.2025 - 12:39
- 0
- OUTBLAST
- Vypadáva sa tam vôbec? Lebo podla flešky tam neuvádzajú žiadneho vypadávajúceho ani nejakú baráž s víťazom nižšiej súťaže 🤷
- 21.1.2025 - 6:17
- 0
- bigi
- tam je to zloziejsie, je tam priamy postup a zostup ale postupujuci misu preukazat zae na ten postup ma financne atd, cize teoreticky sa moze v del vypadnut ale moze aj ten posledny ostat. cize zalezi ako je n atom klub co vyhra del 2
- 21.1.2025 - 7:14
- 0
- ElMarkoElKlingac
- Prosim, p. Havlicek, posila miesto Ortegu uz dneska nastupi? Kamarat sa pyta.
- 21.1.2025 - 8:28
- 0
- omen
- odkaz kamaratovi, ze zatial namiesto neho nastupi len Bondra
- 21.1.2025 - 8:31
- 0
- ElMarkoElKlingac
- Povedal som mu, ale pyta sa, ze Bondra tam proti LM nevydrzal ani cely zapas, ci to naozaj je riesenie.
- 21.1.2025 - 8:37
- 0
- omen
- oficialne je, neoficialne nie je... vyber si
- 21.1.2025 - 8:43
- 0
- ElMarkoElKlingac
- Z tretieho kosa, cukrovinky cierny princ.
- 21.1.2025 - 9:19
- 0
- OUTBLAST
- Pre pani Magdu ako cenu útechy 🤣
- 21.1.2025 - 9:31
- 0
- omen
- to kamaratovi nehovor
- 21.1.2025 - 9:33
- 0