Diskusia: Slovan prehral s Nitrou, Čederle s hetrikom
Hokejisti HK Nitra zvíťazili v nedeľňajšom zápase 37. kola Tipos extraligy na ľade Slovana Bratislava 4:2. "Corgoni" sa vďaka plnému bodovému zisku posunuli v tabuľke pred "belasých" na tretiu priečku. V drese hostí sa blysol hetrikom útočník Sebastián Čederle.
Dôležitý dvojgólový náskok si Nitrania vypracovali v prostrednej časti hry. V oboch prípadoch sa strelecky presadil Čederle. Už po 52 sekundách tretieho dejstva center tretej formácie využil presilovú hru a skompletizoval čistý hetrik. Mužstvo trénera Andreja Kmeča si však cestu za víťazstvom v závere skomplikovalo. Slovan sa po góloch Radovana Puliša a Martina Bakoša nadýchol, no Miloš Bubela poistil triumf Nitry.
Tipos extraliga - 37. kolo:
HC Slovan Bratislava - HK Nitra 2:4 (0:0, 0:2, 2:2)
Góly: 48. Puliš (Kubka), 50. Bakoš (Takáč, Golian) – 28. Čederle (Lacka, Auk), 38. Čederle (Okoličány, Lacka), 41. Čederle (Hrnka, Gill), 53. Bubela (Bajtek). Rozhodcovia: Stano, Štefik – Hajnik, Gegáň, vylúčení: 3:3 na 2 min., presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, 6328 divákov.
Slovan: Kiviaho – Acolatse, Bačik, Golian, Ahnelöv, Kubka, Maier, Královič – Pecararo, Hoelscher, Ortega – Bakoš, Peterek, Takáč – Puliš, Preisinger, Lukošik – Kukumberg, Bjalončík, Dudáš – Štetka
Nitra: Aittokallio – Bača, Mezei, Green, Auk, Vitaloš, Kalman, Pánik – Hrnka, Gill, Buček – Bajtek, Bubela, Jackson – Lacka, Čederle, Okoličány – Csányi, Chrenko, Nemec – Berčík
hlasy trénerov /TASR/:
Peter Oremus, tréner Slovana: "Myslím si, že sme pokračovali tak, ako vo Zvolene. Boli tam dobré nohy, aktivita, ale nepadajú nám góly. O snahu strach nemám, v tom problém nie je. Nemôžem nič hráčom povedať, pretože 63 bodov nahrali oni. Ukazuje nám to, ako začala sezóna, v tomto musí byť Slovan kompaktný a zocelenejší. Musíme mať väčší počet hráčov, aby sme sa udržali v popredí tabuľky."
Andrej Kmeč, tréner Nitry: "Veľmi dobrý zápas z našej strany, ukázali sme veľa dobrých vecí v defenzíve. Vpredu sme boli navyše efektívni a výborne sme ubránili oslabenia. Pevný základ bol v bráne. Na Slovane sa ľahko nevyhráva, ich mužstvo má veľkú kvalitu a tieto body si veľmi ceníme."
- nitranitra27
- aj ked sme vyhrali mi ostala pachut z poslednych dvoch verdiktov, ako je mozne ze po prvom faule Kubku mu nedali aj dalsi trest? ved tam drzal nasho hraca este neviem kolko a zda sa mi ze ho tam isiel aj podlopnut a v tom spadol sam a potom sa dvaja hraci zrazia a hlavne Slovanista ktory isiel agresivne do nasho hraca do neho narazi spadne a hrame v oslabeni… to je nonsens keby to bolo ze piskaju normalne aspon obzapas ale oni kazdy zapas volaco a su nedotknutelni🤦🏻♂️
- 12.1.2025 - 18:38
- +15
- steevee
- Rozhodcovia sú asi nedotknuteľni: Nedajbože ukážeme nejakú chybu na kocke Budeme ich ofukovať aj po chybách. Za mňa brutálne chyby dnes dve minimálne. Prvá vylúčenie Lacku asi 7 minút pred koncom a druhá vylúčenie Greena / filmovanie Holsera. Verím tomu že toto čítajú aj nejaký činovnici zo zväzu a aj pan Datelinka s partakmi a aj komisia rozhodcov. Udelia pokuty za ovplyvnie zápasu? Napriek tomu Nitra vyhrala. Rozhodcovia sú ľudia a robia chyby ale sú štyria tak prečo sa po inkriminovanom alebo nezrozumiteľnom zákroku neporadia všetci štyria a verdik prípadne stiahnu alebo potvrdia tomu nerozumiem. Nitra dostala pokuty za prehrávanie sporných momentov na kocke lebo v smerniciach zväzu je aby sa nevyvolávali negatívne vášne v publiku a ja sa pýtam ked rozhodca spraví takúto veľkú chybu toto nevyvoláva negatívnu vášeň v publiku? Dostanú pokuty za to?
- 12.1.2025 - 19:28
- +11
- Sedko NR
- Ja by som pridal seknutie na Aita.
- 12.1.2025 - 19:35
- +5
- steevee
- To som sa tiež cudoval: Sami ma čistý puk pod betónomi a útočník Slovana mu pichne do betónov alebo pod. To nie je faul?
- 12.1.2025 - 19:41
- +5
- nitranitra27
- minule to bol faul ked Ritchie nechcene to spravil bud so Slovanom alebo neviem s kym to bolo a to bolo fakt hned po sebe ze zalahol puk lapackou a on uz do toho isiel a vylucili a teraz zas nic🤷🏻♂️
- 12.1.2025 - 19:43
- 0
- BieloModra
- A mne uz ide to s tou kockou na nervy...to je proste nicneriesiaca vata...raz je to zakazane, tak je to zakazane....co sa akoze vyriesi?...jediny efekt z toho bude - v kase...
- 12.1.2025 - 19:43
- +4
- SmrtkaBA
- Praveze: Mne sa to rata. Nedajme sa zastrasit a nebudme ticho. Ak bude treba podme aj do ulic. Dost bolo Potemkinovej dediny. Hlavne ze chceme organizovat MS a bordel v lige mame. Uz nas ani nechcu v LM - to uz skor Bukurest zavolaju.
- 12.1.2025 - 21:06
- +2
- BieloModra
- Ten uvod ignorujem, lebo to su somariny...LM? Oni nas nechcu?...nase kluby si za to mozu sami, my sme tam miestenky mali...vypomstilo sa spekulovanie, zle vysledky, takmer nulovy zaujem to zobrat vazne...placko/ plačka
- 12.1.2025 - 21:14
- +4
- SmrtkaBA
- Somariny? Nebud naivna ak si myslis ze nadoby maju dvojite dno. Ryba smrdi od hlavy. Vyprava ide do Moskvy a urcite nie vyjednavat o plyne (kedze trubky su v trupke), ale necudovala by som sa ak sa vrati s dohodou na bratsky zapas…
- 12.1.2025 - 21:27
- +4
- BieloModra
- Tu si zle...diskusia k politickym temam to hladaj inde
- 12.1.2025 - 21:33
- +17
- omen
- podla teba by mali udelit maximalne tak pokutu za snahu o ovplyvnenie zapasu
btw. ako to chces dokazat? Zaroven pises, ze je prirodzne, ze ako ludia robia chyby Tak urobili chyby, ci ovplivnovali zapas? Alebo beries ako dokaz, ze po kazdom rozhodnuti sa neradili? A mali by sa radit, aj po kazdom neodpiskanom "faule"? Napr. po kazdych 5 minutach si spolocne sadnut (idealne i s divakmi) a na kocke si ukazat za posledych 5 vsetky kriticke zakroky
ospravedlnujem sa za ironiu... ale to "ovplyvnenie zapasu" ma vytocilo - 12.1.2025 - 19:44
- +2
- maček
- Diváci robia chyby, čím ovplyvňuú zápasy.
Dokazujú to videozáznamyy. - 12.1.2025 - 20:15
- +5
- emoxx1
- Ale tu už nie všetci. 😀
- 12.1.2025 - 20:20
- +1
- hawkie
- Made my day
, TOP komentár!
- 12.1.2025 - 20:27
- 0
- martin gal
- Diskutéri robá chyby,potom banujú,že majú ban.
- 12.1.2025 - 21:24
- +2
- hello, havarju
-
Hráči sú tam na to, aby ovplyvňovali zápasy. Rozhodcovia -tam nie sú na to, aby ovplyvňovali zápasy...
- 12.1.2025 - 20:21
- +18
- SmrtkaBA
- Amen: Konecne slovo chlapa.
- 12.1.2025 - 21:07
- +4
- scissorbill
- Velka pravda…
- 12.1.2025 - 23:15
- +2
- ElMarkoElKlingac
- Ano, rozhodcovia robia chyby, cim ovplyvnuju zapasy. Lebo maju nizku uroven. DOkazuju to kazde kolo. Nerobia to v prospech Slovana, Nitry, Kosic, ani Ziliny. RObia chyby, lebo to maju ako konicek a nevenuju sa tomu poriadne. Vieme to vsetci, len NR fanusikovia maju potrebu neustale vyplakavat, ako pomaly kazdy zapas rozhodcovia su zaujati voci NR. Dokazuju to videozaznamy.
- 12.1.2025 - 20:24
- +6
- omen
- a ked budu profesionaly tak chyby nebudu robit? mozno menej, ale i chyby rozhodcov su sucastou hry
Za mna je inac vyplakavanie, ked zvalujes tie chyby na umysel pomoct jednemu muzstvu... par takychto plackov (ale uznavam, ze tentoraz malo) bolo v livke... Ale snaha ovplivnit zapas vylucovanim hracov Nitry, ked Nitra vyhrala mi pride az smiesne... resp. v duchu, ze konkretne tento jeden uzivatel nevie ani vyhravat - 12.1.2025 - 20:31
- +2
- ElMarkoElKlingac
- Toto neriesim, NR fanusim bol vzdy taky, ze ked sa vyhralo, tak je master sveta a okolitych galaxii, ked sa prehra, meni sa aj vely personal vssetkych krciem v okoli stadiona do 5km.
Takze toto by som nebral ako bernu mincu. Ano ono tym ze na tomto portali je preukazatelne najviac fanusikov HC nitra, tym padom aj ten pocet "fanusikov mimo" je natolko vysoky, ze to bije do oci. Dneska im v prvej 1/2 zapasu rozhodca neodpiskal 4 (styri) fauly a zijeme. Beriem to tak, ze proste sa stalo, nevidim to ako umysel.
A ked budu profesionali, budu robit chyby, len to kto nic nerobi, nic nepokazi, ale bude tych chyb menej a nebudu mozno az tak dolezite. - 12.1.2025 - 20:36
- +2
- Sedko NR
- V prvej polovici nám neodpískal 4fauly ? A vám koľko? Veď tam sa nepiskalo nič, ani len jasné pichnutie do Aita.
- 12.1.2025 - 20:50
- +2
- ElMarkoElKlingac
- Nam tiez zopar, ale reakcia bola na NR revanie. Kde sa poukazuje na chyby smerom k NR /negativne/, ale na tie opacne chyby vela ludi zabuda. Nepisem o tebe. V globale.
- 12.1.2025 - 21:34
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- strojar
- Či to bola u Štefíka snaha ovplyvniť alebo iba jeho diletantizmus, ale vylúčenia Lacku a Greena v záverečnej fáze zápasu boli hlúposti.
- 12.1.2025 - 21:53
- +3
- pejOliver
- Stačilo keby si sadli po každom kole a spravia sa sporné momenty a ujednoti sa čo vlastne faul je a čo nieje.. viď každé PO kedy jeden zákrok pri mantinely je 5+ dokonca ďalší rovnaký není ani zapísaný atď atď, a potom by ozaj ešte stačilo ak by konečne boli pokutovaní aj rozhodcovia lebo tu sa tvárime že sú nedotknuteľní nedajbože hráčovi rupnu nervy a jediné čo rozhodca dokáže je arogantne komunikovať alebo vylucovat
- 12.1.2025 - 19:59
- +5
- omen
- co viem sa rozhodcovia pokutuju... resp. minimalne maju zakazane piskat za chyby (teda nedostanu peniaze za tie zapasy) Tiez neviem iste, ale nejake pravidelne zasadnutia asi maju, kde si i vyhodnocuju co a ako Stale vsak nemozeme zabudat, ze to nerobia profesionalne... ale vid diskusia nizsie
Ale od napamati plati, ze i chyby rozhodcov patria k zapasu Je smutne, ze napriek vitaznemu zapasu Nitry, min. jeden fanusik Nitry sa musi stazovat na ovplivnenie zapasu
- 12.1.2025 - 20:08
- +1
- OUTBLAST
- Keby len jeden 🤦
A to minimálne prvú polovicu sa prehliadalo kopu faulov (hlavne z ich strany) - 12.1.2025 - 20:09
- +3
- Wana
- Ale netrep, inak týmto sa tiež sťažuješ na rozhodcov 🙃
Dnes to od nich nebolo bez chyby ale odpiskali to podla mňa nadštandardne, keby chceli pískať takto všetky zápasy neboli by hlavnou témou... - 12.1.2025 - 20:30
- +5
- OUTBLAST
- Ja som sa naposledy sťažoval na rozhodcov možno tak pred 20timi rokmi keď hviezdil starý Konc a spol...
Teraz ich beriem v klude,nikdy som od nich nečakal dokonalosť...to od vás pár jednoduchých jedincov infantilne zosmiešňovalo heejkanie štadióna pri reálnych fauloch (ano stáva sa že ich prehliadnu) a aj napriek bezproblémovému víťazstvu sa tu ide odbabovať na tom že Helšer trocha prigilmoval keď dostal do brady 🤦 - 12.1.2025 - 20:50
- +4
- ori
- "Dnes to od nich nebolo bez chyby"
Nikdy to nie je bez chyby. Aj v NHL robia rozhodcovia chyby, castokrat fatalne ktore mozu rozhodnut zapas. Treba vytvorit prostredie aby sa tie chyby minimalizovali, aby sa ich praca sprofesionalizovala, nie neustale hejkat a ukazovat prstom na vsetkych, ze su skaredi a neschopni. - 12.1.2025 - 20:56
- +3
- OUTBLAST
- Nikdy to neni bez chyby ale všetci si na to zvykli a kopa spornejších situácií na vyšší trest sa pozerá na videu...kedysi to bolo horšie podla mňa...ale aj napriek tomu majú potrebu niektorí tendenční jedinci neustále vyplakávať...
- 12.1.2025 - 21:06
- +2
- SmrtkaBA
- Hod kamen ked si bez chyby: Nikto nemoze povedat ze je bez chyby.
- 12.1.2025 - 21:10
- +1
- Analytix
- Ja som si uz zvykol ze rozhodcovia - NA ROZDIEL ODO MNA - nie su dokonali 😉
- 13.1.2025 - 8:15
- 0
- Wana
- Ale veď ja ich za dnešný výkon chválim... Na to že hrali spolu BA-NR kde to býva často vybičované to bol kľudný zápas... Na obe strany by sa našli nejaké maličkosti ale nič zásadné, za mňa maju jedna mínus...
- 12.1.2025 - 21:26
- +1
- strojar
- Stano bez chyby, ale Štefík ani zďaleka.
- 12.1.2025 - 21:59
- +1
- strojar
- Treba ukazovať a konkrétne.
Goga v zápase Nitra - Zvolen nezmyselne vylúčil Hrnku - domáci diváci pískali. Vzápätí ešte nezmyselnejšie ako kompenzáciu vylúčil Zvolenčana.
To už sa celý štadión rehotal. - 12.1.2025 - 21:59
- +3
- pejOliver
- Často x vidím od NR fanúšika napísané, že pochybili na obe strany neviem zaujímalo by ma vidiet do v budúcnosti keby sa dala rozhodcom voľnosť a nerobil by sa na nich taký tlak ako by pískali vtedy naozaj si to neviem predstaviť, ale ono niekedy by naozaj stačilo keby aj ten rozhodca komunikoval trocha slušnejšie a zobral vinu na seba
- 12.1.2025 - 20:33
- +2
- Westbeast0
- Teraz neviem ci rozhodcovia poskodzuju iba vas alebo vsetkych len ste najhlasnejsi? Co sa za tie roky dosiahlo tym, ze sa na rozhodcov takmer po kazdom zapase kyda? Nic... A k tym pokutam, povedz mi kto by dobrovolne robil rozhodcu keby mu po kazdom zapase proste odoberu z platu lebo urobil(verim ze nechtiac) chybu? Nikto... A sme doma
- 12.1.2025 - 20:18
- +1
- Fandimhokeju
- Nitra vyhrala u súpera v boji o 3.miesto.Teda 6 bodový zápas.A hneď prvý koment má negativistický podtón. Tým pádom celé vlákno se vezie v podobnom duchu.
- 12.1.2025 - 21:52
- 0
- branislav1974
- a keď pred pár zápasmi váš .. Mezei bil mladého chlapca s TN bez toho aby sa chlapec chcel biť si plakal tiež ???
Pochybujem...
Veď klasika za všetko môže Slovan - 12.1.2025 - 21:52
- +6
- Nerkio
- Mezei bil mladeho chlapca??Ako ktoreho??
- 12.1.2025 - 22:43
- +5
- fabbeN
- Asi zbil Branislava1974
- 12.1.2025 - 22:57
- +8
- antinamor
- Takto to vyzerá keď si o niečom počul od starej Blaškovej, pričom ani netušíš o čom píšeš. Ale vyjadruješ sa ako očitý svedok. S istotou desaťnásobku. Aspoň si predtým ako niečo napíšeš ako hotovú vec o tebou zmieňovanej situácii, zisti fakty. Nie je to vôbec ťažké. Ty mladý chlapec z TN.
- 13.1.2025 - 3:23
- +6
- AVEMNE
- Toto ma celkom pobavilo
- 13.1.2025 - 6:39
- +2
- sloniik
- Ktoreho mladeho chlapca? A este takeho, co sa nechcel bit? Ved bud konkretny
- 13.1.2025 - 7:35
- +2
- FanNR
- K zápasu len tolko:
1.Andrej není tréner.
2.Čederleho formácia nič nehrá.
3.Slovanisti v živote nefilmovali. - 12.1.2025 - 18:39
- +24
- anze19
- 4.Hejka sa iba v nitre
- 12.1.2025 - 18:40
- +30
- scissorbill
- Juuuuuj, tam sa dneska hejkalo tolko, ze keby to nebol chram rovnovahy sveta, asi by som ani neveril, ze som na hokeji v BA…
- 12.1.2025 - 23:22
- +5
- strojar
- Ešte si zabudol:
- plná striedačka neschopných asistentov,
- Štefík si v závere nevymyslel ani jeden faul. - 12.1.2025 - 18:50
- +3
- FanNR
- Ešte mám jeden:
Bajtek je podryvac a bitkar.nic z hokeja nevie. - 12.1.2025 - 18:59
- +11
- FP-Tommynko
- A Lantosi do Nitry
- 12.1.2025 - 19:26
- 0
- Tokino
- Heatley do Nitry, či?
- 12.1.2025 - 19:36
- +8
- FanNR
- Heatley tu už bol.pardon videli ho na Mostnej.
- 12.1.2025 - 19:56
- +2
- SmrtkaBA
- Mam rada : Ked sa tu niekto vyjadruje co zapas nepozeral, lebo Dnes Cederleho formacia hrala ako z partesu (sam dal hetrik) a taktiez si pamatam Sersenovo filmovanie minulu sezonu. S ostatnym sa da suhlasit.
- 12.1.2025 - 21:13
- +3
- antinamor
- Ešteže rozumieš sarkazmu.
- 13.1.2025 - 3:31
- +7
- FanNR
- Ale Romana.toto není tenis.
- 13.1.2025 - 5:02
- +8
- Wana
- Až nezvyčajne kľudný zápas na to že sa stretol slovan s Nitrou či už na ľade alebo v livke... Zaslúžene berieme 3body aj keď sme si to laxnosťou prvej formácie zdramatizovali...
Čederleee - 12.1.2025 - 18:41
- +1
- errko
- Az na tie 3 minuty, zasluzene. Nevravim, ze Slovan hral dnes nejako odusevnene, ale nasi ma potesili.
Mladi maju tie zranenia vaznejsie?
Lukosik info? - 12.1.2025 - 18:42
- +2
- BieloModra
- Dnes Cederle kral
Dakujeme za body!
Pome Nitra! - 12.1.2025 - 18:42
- +2
- RadoslavM
- 💙🤍💪👍👏
- 12.1.2025 - 19:04
- +1
- ElwisNR
- Tak sa to podarilo ale z 0:3 poslednej tretine na 2:3 za pár minút je na zamyslenie pred play off.
- 12.1.2025 - 18:42
- +1
- FanNR
- Ze si si za tie roky nezvykol.
- 12.1.2025 - 18:45
- +2
- strojar
- Problém je, že prvý útok góly nestrieľa, ale inkasuje.
- 12.1.2025 - 18:52
- +1
- SmrtkaBA
- Otazka je: Preco je tomu tak? Ti chlapci nezabudli hrat hokej.
- 12.1.2025 - 21:43
- +1
- fabbeN
- S prstom v nose.
- 12.1.2025 - 18:44
- 0
- sloniik
- Velmi dobre zahraty zapas z nasej strany a zasluzena vyhra. Treba vsak u niektorych nasich utocnikov prebudit snahu pomoct vzadu.
- 12.1.2025 - 18:45
- 0
- Tokino
- Zaslúžené 3 body, odkedy odišiel Ritchie hráme dobre.Aj vzadu aj vpredu, škoda zranenia Lisého a Pobežala(snáď nie na dlho). Verim,že nám to vydrží až do playoff 💪
- 12.1.2025 - 18:45
- +2
- WTF
- Ritchie v Nemecku 2 zapasy 2 goly zo 4.patky
- 12.1.2025 - 18:53
- 0
- NR
- Lebo hra konecne vo formacii kde je zvyknuty
- 12.1.2025 - 18:56
- +8
- 69roman
- Áno prvý zápas gól s v statistikach mínus dva 😂
- 12.1.2025 - 19:04
- 0
- NasHokej97
- Ani sme nemuseli počkať na koniec regionalných kôl a sme späť v realite. Bohužiaľ je iné hrať proti Trenčínu ktorému nechýba 10 hráčov, Zvolenu kde nechcú vyhodiť trénera či Nitre ktorá není v úplnom pralese. Nič nič jedno veľké nič, 1. formácie hanba. Vraciame sa tam kde sme boli pred regionalnými kolami.
- 12.1.2025 - 18:47
- +6
- Sedko NR
- Kiviaho dnes nemôže mať čisté svedomie.
- 12.1.2025 - 19:20
- 0
- WTF
- To vylúčenie Lacku bol iný vtip...po takomto vymyslenom faule,keby Slovan uhra nejaké body,tak už ozaj by bolo na zamyslenie či má vôbec túto ligu ďalej hrať 🤮🤮🤮
- 12.1.2025 - 18:49
- +6
- nitranitra27
- presne ja som uz tiez rozmyslal ze by sa im mali zacat vyhrazat vlastnou ligou zas lebo zvaz je jak komunisticka banda na ktoru nikto nic nemoze a oni mozu vsetko vratane rozhodcov
- 12.1.2025 - 18:51
- +2
- nitranitra27
- profesionalny rozhodcovia a nikto by netrestal to ze by sa golova situacia opakovala na kocke
- 12.1.2025 - 19:03
- 0
- omen
- kluby... kedze by liga bola asi uzavreta, tak by nemuseli dat tolko penazi na hracov Obavam sa sice, ze spokojnost s rozhodcami by nebola ani potom... lebo fanusik vzdy vidi, ze sa piska proti nim... resp. vzdy sa piska za Slovan
Ale rozhodcovia by asi boli spokojnejsi
- 12.1.2025 - 19:19
- +1
- emoxx1
- Mne to vysvetľovať netreba. Len mi tam uniká fakt, že keby kluby chceli platiť profi rozhodcov, tak určite by sa to dalo aj teraz. Nikto im nebráni dať na rozhodcov viac peňazí. Nech iba pískajú, nech sa vzdelávajú . Nech je to atraktívnejšie pre nových rozhodcov.
Určite by to so zväzom dohodnúť šlo. Proste keď chcú kluby platiť profi rozhodcov nemusia mať na to vlastnú ligu. 😀 - 12.1.2025 - 19:23
- 0
- KrebsKandidat
- Fanusikovske v kazdom pripade je spravit z kritiky mizerie rozhodcov obvinenie s tedencneho pre domacich.
- 12.1.2025 - 19:26
- 0
- WERTYU
- Ved asi tí ktorí by si tú ligu zalozili…
- 12.1.2025 - 19:29
- 0
- emoxx1
- A prečo teda kluby nevyvíjali na zväz tlak na vytvorenie profi rozhodcov ktorých si budú ochotne platiť?
- 12.1.2025 - 19:36
- +1
- topska
- Vyvijali ale neuspeli
- 12.1.2025 - 21:23
- +1
- emoxx1
- Kluby boli ochotné to financovať v takej miere ako by to museli robiť v prípade vlastnej ligy?
- 12.1.2025 - 21:32
- +1
- KrebsKandidat
- Kluby maju platit zvazu extra peniaze, aby sa ten uracil robit svoju robotu?
- 12.1.2025 - 22:31
- 0
- emoxx1
- Takže kompletná prefesionalizácia rozhodcov by mala byť len čisto na náklady zväzu.
- 12.1.2025 - 22:40
- 0
- KrebsKandidat
- Som si myslel, ze zvaz ako riadiaci organ ligy ma v popise prace zlepsovanie ligy... Tiez som bol v tom, ze zvaz vybera od klubov startovne.
- 12.1.2025 - 22:44
- +4
- emoxx1
- Určite áno, ale myslím, že zrovna ty si dosť reálne zmýšľajúci človek. Obom je nám jasné, že toto buď urobia spolu, alebo to nikdy nebude. Ani jedna strana osamote na plne profesionálnych rozhodcov v našich končinách nikdy mať nebude.
- 12.1.2025 - 23:01
- 0
- scissorbill
- Ak raz nieco autonomne riadis, predsa necakas, ze Ti niekto pomoze so skvalitnenym Tvojho produktu. Taka ekonomicka poucka neexistuje.
🤷♂️
- 12.1.2025 - 23:28
- 0
- maček
- Nuž v prípade, že zo skvalitnenia tvojho produktu bude mať úžitok tretia strana, úplne kludne môže táto prispieť svojim kapitálom (peňažným, surovinovým, ludskymi zdrojmi) k vylepšeniu produktu, pretože z neho bude mať v konečnom dôsledku väčší úžitok aj po zapičítaní svokich dodatočných nákladov, ako keby tak neučinila....
- 13.1.2025 - 1:00
- 0
- scissorbill
- Ale zas ano. Ked to polozis takto, tak sa s tym da suhlasit.
- 13.1.2025 - 10:40
- 0
- Nerkio
- Vsetko najlepsie k meninam …
- 13.1.2025 - 10:41
- +1
- maček
- A fakt! ....neska je Mačeka!
- 13.1.2025 - 11:41
- +1
- sloniik
- Všetko najlepšie mladý pánko 😊
- 13.1.2025 - 12:01
- 0
- len_tak
- Nikto: Z tenisu by prevzali jastrabie oko na ofsajdy, v puku by bol čip a presnr by sa vedelo kedy je v bráne. A za ušetrené peniaze na tablet by v Nitre vymysleli Heeejmeter, ktorý by podľa intezity vedel rozoznať nedovolené zákroky.
"Kto by nepochopil, je to len vtip."
- 12.1.2025 - 19:23
- +6
- BieloModra
- Celkom pekny provokacny...ale ved je tu klud....
- 12.1.2025 - 19:28
- +5
- Wana
- Ale veď heeejmeter je v tipos aréne... Make some noise
- 12.1.2025 - 20:32
- +7
- Hasan13
- Stefikovi treba ukazat posledne dva tresty ze co dokaze vymysliet rozhodca v tesnom zapase za poslednych 5 minut. Som si isty ze to nevidel iba nieco tusil ze mohlo byt. Hrozne cosi.
- 12.1.2025 - 18:51
- +7
- errko
- Pozeram, ze prva sestka sa odlepila od zvysku. Zapasov este kopa, ale karty su rozdane jasnejsie
- 12.1.2025 - 18:52
- 0
- omen
- Nitra dnes jednoznacne lepsia... opat stacilo proti Slovanu korculovat, napadat a pristupovat k hracom v obrane... aj ked logicky, ak by to zvladali vsetci a v kazdom zapase, mame inde ligu Ale ocividne muztva uz zacinaju ladit formu na PO... ak takto Nitra bude hrat v PO, tak bude nebezpecna
Vo vedeni by sa mali zamysliet preco uz 3 zapas sme prehrali voci tretim ci stvrtym formaciam... Lebo obavam sa, ze takto to bude zo Slovanom vyzerat v PO - 12.1.2025 - 18:52
- +3
- FanNR
- To povedz Balažovi.
- 12.1.2025 - 18:57
- +26
- BieloModra
- To je uz predsa uzavreta tema. On nevie co je tim
- 12.1.2025 - 18:58
- +4
- hawkie
- On, alebo jeho hl. menežéris, teda tatínek?
- 12.1.2025 - 19:12
- +4
- BieloModra
- Nepiseme o egu...ale tu je to 50/50😀
- 12.1.2025 - 19:30
- +2
- SmrtkaBA
- Ego: Zijeme len raz
- 12.1.2025 - 21:15
- +1
- omen
- skor som narazal na to, ze tieto formacie zvyknu hrat proti nasej prvej a posledne zapasi dost prepadavali a kaslali na obranu, resp. slabo korculovali
- 12.1.2025 - 18:58
- 0
- BieloModra
- Juj 🙈 tak pardon
- 12.1.2025 - 19:06
- 0
- emoxx1
- Teória, že ligu treba uzavrieť, lebo inak mladý nedostanú toľko príležitostí nejak dostáva na frak. Zjavne sa dá byť s mladými na treťom mieste bez tlaku z vypadnutia.
No a k zápasu. Profesorky hrajúca Nitra bez vážnejších problémov porazila ešte viac profesorsky hrajúci Slovan. Dnešný zápas nebol zrovna reklama na hokej, ale to pri 6 bodových zápasoch občas tak býva. - 12.1.2025 - 18:53
- +1
- Shaggy9
- za prve, samozrejme ze treba ligu zavrieť. Nitra je výnimka ktorá potvrdzuje pravidlo. Za druhe prosim nauctte sa uz co znamena 6 bodovy zapas, lebo toto taky nebol
- 12.1.2025 - 18:59
- +2
- emoxx1
- Ligu určite uzavrieť netreba. Rozhodne nie do momentu kým kluby nebudú vedieť garantovať minimálny rozpočet na platy a podobne.
- 12.1.2025 - 19:01
- +1
- ElwisNR
- Ak by Nitra bola na tom ako NZ alebo LM tak pravdepodobne tí mladíci by nehrali.
- 12.1.2025 - 19:04
- +2
- MV
- Práve naopak. Ak by NR bola posledná, tak by nikto z týchto mladíkov by nehral.
- 12.1.2025 - 19:00
- +8
- emoxx1
- Momentálne sledujeme, že plný káder rental playerov tiež nie je cesta k záchrane.
- 12.1.2025 - 19:03
- 0
- MV
- Áno, ale je to dôkaz toho, že ak je v klube panika tak sa nebudú nasadzovať mladíci ale predražený legionári.
- 12.1.2025 - 19:10
- +3
- emoxx1
- Ono asi bude záležať aj v akom klube. Či je to klub ktorý má koncepciu alebo nie.
- 12.1.2025 - 19:14
- 0
- fabbeN
- Keď človeku ide o riť tak kašle na koncepciu.
- 12.1.2025 - 19:21
- +2
- martin gal
- horší by bolo kašlat na antikoncepciu
- 12.1.2025 - 21:14
- +1
- BieloModra
- V takej situacii, ked nam horelo, sme pustili Mykluchu do SNV hoci sme ho chceli, nevedeli sme mu dopriat potreby cas co potreboval na prechod k muzom
- 12.1.2025 - 19:25
- +6
- emoxx1
- Dobre. Chápem, že u toho posledného to bude vždy s mladými naprd. Presvedčili ste ma.
Ale v celkovom kontexte fungovania klubových súťaží u nás som presvedčený, že uzavretie ligy nič nezlepší, len niektorým bafuňárom spohodlní život. - 12.1.2025 - 19:33
- +2
- BieloModra
- Bafuňár...to pocujem prvy x🤣
Je to mozne...
- 12.1.2025 - 19:40
- 0
- emoxx1
- S pritom taký archaizmus. 😀
- 12.1.2025 - 19:43
- 0
- BieloModra
- 😅 no nic, tak ja si to asi zapamatam
- 12.1.2025 - 19:45
- 0
- ElwisNR
- Tu sa ukazuje že ak manažér zle poskladá mužstvo tak je jedno že klub je niekoľko rokov účastník ligy jednoduchí vypadne a je to výstraha pre ďalších zle zložené mužstvo zranenia a už to dobre skončiť nemusí.
- 12.1.2025 - 19:13
- 0
- emoxx1
- Svojim sposom súhlasím, len to vnímam z opačnej strany. Proste keď si klub ktorý mám koncepciu, má nejakú identitu, nejakú základňu. Či už hráčsku tak aj fanúšikovskú. Tak vypadnutie nemusí nutne znamenať zánik.
- 12.1.2025 - 19:16
- 0
- ElwisNR
- Len v slovenských podmienkach je to veľmi náročné skoro až nemožné mať nejakú dlhodobú koncepciu lebo každý rok najlepší mladí hráči prípadne aj legionári odchádzajú do zahraničia a ako to spomínal Vladimír Országh liga je jednosmerná a základňa nieje dosť veľká držať sa koncepcie keď klubu hrozí vypadnutie a vrátiť sa naspäť je ťažké zober si ako dopadol Martin,Skalica,Dubnica,Kežmarok,Humenné,Detva,Prešov a po veľa rokoch sa to podarilo až Žiline ak vypadnú Nové Zámky tiež to bude náročné sa vrátiť.
- 13.1.2025 - 8:47
- +1
- ElwisNR
- A Prešov
- 13.1.2025 - 8:48
- +1
- SmrtkaBA
- A Piestany
- 13.1.2025 - 8:58
- +1
- emoxx1
- Ok. Rozumiem, že jednoznačný názor ani návod na toto nebude. Ale dodám, že zrovna príklad Skalice alebo Martina tiež nebude ten správny. Tam nastal ekonomický kolabs ešte v extralige. Teda je veľmi pravdepodobné, že by nastal ich koniec aj v uzavretej lige.
- 13.1.2025 - 9:01
- +1
- N-R-N-R
- Základom boli, sú a vždy aj budú peniaze. Ak sa podnikateľom neoplatí investovať do športu, tak to vo veľkej väčšine ani robiť nebudú. V tom prípade nebudeme mať ani stabilnú 1. ligu, ani extraligu. A myslím si, že práve stabilná 1. liga je základ pre koncepčnú prácu v extralige, nakoľko akonáhle mužstvo vypadne z extraligy, je to po finančnej stránke dosť veľká katastrofa pri zháňaní a udržaní si sponzorov.
- 13.1.2025 - 9:14
- +1
- emoxx1
- V princípe len zopakujem čo som už písal v minulosti. Ak by mala byť uzavretá liga tak tomu musia predchádzať pomerne prísne pravidlá a k nim jasne stanovené sankcie a orgán ktorý bude na to dohliadať. Ak nebudú v uzavretej lige stanovené veci áno minimálny plat hráčov, minimálny rozpočet a podobne, tak uzavretá liga v našich končinách bude fraška.
A druhá vec. To, že sa podnikateľom u nás neoplatí investovať do športu nemá nič s tým, či je liga zatvorená alebo nie. - 13.1.2025 - 9:24
- +1
- strojar
- Prísne pravidlá?
Jasné sankcie?
Dozorný orgán?
V slovenských pomeroch (nielen) v hokeji je to čistá utópia. - 13.1.2025 - 10:01
- 0
- emoxx1
- Bohužiaľ... Tiež si pamätáme model ako to prebiehalo keď si ligu riadili kluby samotné. V tomto nastavení nedokázali dodržať ani len posledný termín prestupov.
- 13.1.2025 - 10:04
- +5
- strojar
- Aspoň že teraz už je všetko v poriadku.
Napr. Acolatse a Bubela sú potrestaní(?) a veselo hrajú ďalej.
Veď máme pravidlá a sankcie. Aj dozorný orgán. Tan je skôr orgán ako dozorný. - 13.1.2025 - 10:27
- 0
- emoxx1
- Nikde som nikdy netvrdil, že teraz je všetko v poriadku.
- 13.1.2025 - 10:35
- +6
- N-R-N-R
- Ale ja som nepísal nič o uzavretí ligy. Ako stabilnú 1. ligu som myslel, že nenastane situácia, kedy polovica mužstiev nevie či nastúpi do sezóny, alebo nie. Stabilnú 1. ligu som myslel finančne stabilnú.
Ja osobne som proti uzavretiu ligy. - 13.1.2025 - 12:14
- 0
- emoxx1
- Som zle pochopil. Moja chyba.
K stabilnej prvej lige si práve myslim, že to uzavretie by ju ešte viac destabilizovalo. Ale to je len môj názor. - 13.1.2025 - 13:09
- 0
- roa
- V Nitre už horšie hrať nemohli, tak to riskli s mladými a vyšlo to. Majú ale aj šťastie, že majú takéto talenty, to nemá každý.
- 12.1.2025 - 19:07
- 0
- emoxx1
- Každý má toľko talentov koľko si zabezpečí.
- 12.1.2025 - 19:09
- +5
- roa
- Jednoznačne súhlasím.
- 12.1.2025 - 19:12
- 0
- OUTBLAST
- Ďalší salámistický výkon plný chýb a ďalšia zaslúžená prehra ...
Pekne sme sa vratili k tomu plebsu čo sme hrali v novembri.Prihrávky na náhodu,zúfalé individualne útočné pokusy 1 na 3 a podobne a nedôraz vo vlastnom obrannom pásme..
Jediný hráč čo nevypustí žiadne striedanie sa nám zranil.🤦
Ako zmizol zo zostavy Minárik a zranil sa Lukošík tak absolútne NIKTO nechodí pred bránu cloniť 🤦
Kivi pri prvých troch góloch nemôže mať úplne čisté svedomie tak neviem kedy trénerský štáb uzná za vhodné nechať chytať aj Godlu..
Presilovky totálny odpad pritom v minulom zápase bolo svetielko že ich vieme hrať aj lepšie ale zjavne nám vyhovuje ten plebs 👌
Peterek dostal zmluvu zaslúžene ale posledné 3 zápasy úplne neviditeľný 🙈
Ešte sa mi páčilo to momentum po góle na 2:3 kde trebalo makať ďalej a využiť situáciu a miesto toho prvá lajna (celý zápas biedna) podarovala súperovi gól na ukludnenie a potom to ešte Kubka s Golianom vyšperkovali dementnými vylúčeniami 👌👌 - 12.1.2025 - 19:08
- +5
- MV
- Cederleho hetrik dnes krásne podčiarkol tu nebetycnu hlúposť poslať Okolicaniho do NZ. Od kedy sú zase spolu tak znova sú v každom zápase naj útok na ľade. Toto mohli hrať celý december.
Buček dnes asi najhorší zápas sezóny. Spolu Gillom a Jacksononom sú neviditeľný. Treba to nejak pomiesat. - 12.1.2025 - 19:20
- +9
- miko 75
- Ten útok sa ale rozpadol Čederleho zranením.
- 12.1.2025 - 19:45
- +6
- MV
- Áno, v septembri ale Cederle bol späť 29.11. Oko bol poslaný do NZ o 2tyzdne skôr aj keď už bolo jasné, že Cederle sa vracia. Aj vzhľadom na zranenia, odchody a tresty to bolo totálne zbytočne. Dokonca aj pre NZ.
- 12.1.2025 - 20:03
- 0
- miko 75
- Ja píšem, že,ako sa útok rozpadol,ale tiež by som Oka nechal na úkor Bača a aj Csaniho .
- 12.1.2025 - 20:33
- +1
- AVEMNE
- Oko hra hlavne oveeeela lepšie ako na začiatku sezóny...teraz hra svoj najlepší hokej
- 13.1.2025 - 6:43
- 0
- frotto
- Poslat Okolicaniho do NZ bol dobry tah, kedze mu vobec neslo a nebolo ho kam dat, pokial sa Cederle nevratil do zostavy. Takto mal dobry ice time plus ziskal aj nejake body takze sebavedomie mu islo hore.
- 12.1.2025 - 19:49
- +5
- MV
- Namiesto neho hrali csanyi a baco. Im išlo a bolo ich kam dat?
- 12.1.2025 - 20:06
- 0
- frotto
- Nie ale im ani ist nemuselo to niesu hraci ktory potrebuju ice time a body to su hraci pri ktorych staci ked sa zrazaju a korculuju. Za mna Okolicany potreboval zmenu a Zamky boli lepsie riesenie ako Levice.
- 12.1.2025 - 20:25
- +1
- elber
- Oko bol v NZ zabity. Dali ho do 4 päťky a nezískal tam ani sebavedomie….tiez som osobne jeho odchod na hosťovanie nepochopil
- 12.1.2025 - 20:30
- +1
- WTF
- Ved jemu neide ani teraz,ved posledné 2 domáce zápasy zahodil 4 čisté šance
- 12.1.2025 - 20:48
- 0
- Kehrmann
- Čederleho hatrick ukázal práveže geniálny ťah poslat Okolicaniho do NZ kde sa rozohral s nabral sebavedomie. Odchádzal polovičný hráč z toho čo je teraz, prehrával súboje, bol všade pomalší.
- 12.1.2025 - 20:44
- +4
- MV
- Geniálny ťah nás obral par bodov keďže takto ako dnes mohli spolu hrať celý december.
- 12.1.2025 - 21:13
- 0
- NR
- Nemohli lebo Okolcani sa vratil o 100% lepsi,celkom inak posobi na lade ako v uvode sezony.Ci to je tym hostovanim alebo niecim inym,vie on sam.Kazdopadne hra vyborne
- 12.1.2025 - 21:53
- +4
- AVEMNE
- Suhlas
- 13.1.2025 - 6:44
- 0
- MV
- nerozumieme si. V priprave a v uvode sezony hrali spolu a hrali vsetci perfetkne. Cederle sa zranil a Okovi to neslo. Oko sa ale nezlepsil v NZ ale prichodom do svojo utoku. Ta chemia ale medzi nimi funguje tak, ze aj Lacka a Cederla hraju lepsie ak maju pri sebe Oka. Ked toto niekto nevidi tak si nech si pozrie kolko bodov spravil Cederle za 10 zapasov bez Oka (4) a za 4 zapasy s nim (5), Lacka 8b za 10z bez Oka vs 6b za 4z.
- 13.1.2025 - 10:54
- +2
- Render 77 Nr
- Sam Cederle napísal že Okovi Zámky pomohli ze sa vyhral ale tu vidíte iné furt .
- 13.1.2025 - 11:19
- +1
- strojar
- Pretože majú skúsenosti.
Z plejstejšnu. - 13.1.2025 - 11:22
- 0
- MV
- a co mal on na to povedat?
kritizovat vedenie?
- 13.1.2025 - 11:29
- +1
- Render 77 Nr
- Nie možno tak cítili všetci ze im nešlo co tak to priznať
- 13.1.2025 - 11:34
- 0
- ori
- Mě by jenom zajímalo, kde udělali soudruzi z NDR chybu. Stretnu sa na lade elitna formacia Slovana a formacia Nitry s kosikarmi a skonci sa to kolotocom v nasom obrannom pasme. A mlade nadeje Slovana ktore by mali trhat lad a vyrovnat sa im tiez posobili korculiarsky tak o polovicu pomalsie nez hostia. Verim, ze to vedenie vidi a buducu sezonu to bude konecne vyzerat inak.
PS: Jeden zapas nebol Magic v zostave a tie presilovky vyzerali uplne inak, dnes znova prales. Asi nahoda. - 12.1.2025 - 20:06
- +1
- ElMarkoElKlingac
- Psychologia, ktora funguje v kazdom zamestnani, cize aj v kolektivnom sporte /v sporte jednotlivcov sa spoliehas len na seba/ ... Bez Liama v presilovke, musia vsetci hraci nieco vymysliet, rozmyslat a tvorit.. Co je fajn.
S Liamom na presilovke, sa kazdy postavi na svoj nakresleny post pocas presilovky a cakaju co vymysli Liam. Staci si vsimat, ako pocas presilovky ho stale hladaju a zbavuju sa zodpovednosti bieco vymysliet a vytvorit. Vidime to vsetci, nevidi to Oremus. Ja subjektivne tvrdim, ze bez hladu toho, ze Liam je najlepsie bodujuc hrac Slovana, po sezone by som sa s nim rozlucil, zacina to byt aj kontraproduktivne .. Taky Ortega je proste uplne nulovy pri nom, jeho potencial je absolutne nevyuzity, typologicky sa k sebe nehodia, plus Mitch medzi nimi, co dokaze len nahodit puk na zadny mantinel sa tiez nehodi typologicky na prvy utok. Prvy utok v zasade Slovan nema, aj Jonas po podpise sa vratil do toho, kd ebol ked dosiel, neviditelny. Takac uz dlhodobo hraje lajdacky, dneska dva goly vznikli, ked si nepokryl hraca a Bakos to sam nezachrani .. Treti a stvrty utok v Slovane je prakticky totozny, bez nejakej myslienky nieco vpredu vytvorit, len na nahodu nahodit na zadny mantinel a podme sa bit o puk. Dneska aj vzadu horel Maier a Bacik totalne, obaja robili take nepredstavitelne blbosti, ze to klalo oci .. Ten kader je typologicky velmi zle zlozeny a ani utoky Oremus netrafil a zmeny nechce robit. Vid tvrdohlavo Kiwi v brane a po dvoch prehrach to proste chcelu zmenu. Ak nebude hrat/chytat Godla ani v utorok, podakoval by som po sezone aj Oremusovi. - 12.1.2025 - 20:20
- +2
- ori
- Ja by som sa po sezone podakoval a rozlucil s vacsinou hracov, vratane Liama. Minule som to tu vysvetloval co mi na nom vadi a dostal som opakovane vynadane ako nerozumiem hokeju a mam ist sledovat iny sport, tak to nebudem opakovat, len v skratke je to kvalitny hrac ale v mantineloch nezodpovednej hviezdicky z ECHL, aj dnes mal -2 v plus minus, najhorsie zo vsetkych v prvom utoku.
S Oremusom suhlasim, za mna sa mu po sezone treba podakovat, zachranil nas minuly rok, ale to ako odstavil Denisa Godlu, ako slabo pracuje s mladymi hracmi plus aj podla Zvolencanov negativny postoj k legionarom a neznalost anglictiny, to su za mna dovody pre zmenu. - 12.1.2025 - 21:23
- 0
- Cylo24
- Ja by som Oremusovi oodakoval uz teraz. Ked nevidi ze Liam a Ortega su dokopy nepouzitelni, tak je chyba aj na striedacke.
- 12.1.2025 - 21:56
- 0
- penepi
- Pokiaľ sa nebavíme o nejakom okamžitom vyhadzove, ale o skladbe nového tímu na novú sezónu, tak samozrejme akceptujem názor, že tam Liama nevidíš. Netvrdím, že súhlasím, ale beriem to ako úplne legitímny pohľad na vec aj v kontexte toho, že sám dúfam, že do budúcej sezóny nás čaká poriadna prestavba a tvorba dominantného tímu kvalitou MINIMÁLNE na úrovni 21/22. Nech sa teda Havlíček ukáže a dá tomu svoju pečať.
O Pekáčových mínusoch a chybách vieme, ale môžeme len špekulovať do akej miery sme mu ochotní ich odpustiť, lebo našťastie stále prevažujú jeho prednosti. Ty do menšej miery, ja do väčšej, I beg to differ, to je OK.
Akurát čisto hypoteticky povedzme, že do ďalšej sezóny do útoku máme nejakých 4-5 miest pre importov. Za mňa je dosť veľký risk poslať preč najproduktívnejšieho hráča aj napriek všetkým jeho chybám. Šanca, že ho nahradíš aspoň podobne produktívnym hráčom, ktorý zároveň nebude mať Liamove mínusy, je pomerne malá. Inými slovami, vyhadzoval by som ho ako úplne posledného.
Tu sa dostávam aj k tomu ako strašne nestabilne hráme a pôsobíme. V decembri sme vyzerali ako asi aj najlepší tím v lige. Keď som si na papieri písal hráčov, s ktorými sa dá rátať na ďalšiu sezónu, tak som mal zrazu problém vôbec nájsť voľné miesto v útoku s výnimkou Bjalončíka a Puliša.
Teraz parádny návrat do reality. Ukazuje a potvrdzuje sa, že Hoelscher na to nemá. Ortegovi buď nájdu miesto v zostave a využijú jeho prednosti, alebo tiež dovidenia. Takáča som mal vždy veľmi rád, ale už dlhšie nemá nejakú pridanú hodnotu a ak to má takto pokračovať, tak po sezóne asi už naozaj obom stranám pomôže, keď odíde.
No a Peterek... Minulý týždeň som sa tu pod článkom o ňom ospravedlňoval Havlíčkovi, ale neviem veru, či to nebolo predčasné. Mal skvelú fazónu, ale posledné zápasy zas poslabšie, len aby to nakoniec predsa len nebolo zabité legionárske miesto. Ale povedzme, že na 3. centra by mohol byť fajn. Chcem veriť.
V obrane samozrejme Kubka po sezóne dovidenia. - 12.1.2025 - 22:14
- +1
- OUTBLAST
- Aj Maier a Brincko 👋
A Serso rozlúčka na ľade a miesto v klube - 12.1.2025 - 22:31
- 0
- penepi
- Maier a Sersen samozrejme tiež. Čo sa týka Brincka, potrebujeme aj Slovákov a zas toľko lepších ich na trhu nie je, keď ešte budeme chcieť nahradiť hentých dvoch. Jeho by som nechal, reprezentant, stále relatívne mladý, môže sa ešte zlepšovať, na 3. obranný pár ideál.
- 12.1.2025 - 22:38
- 0
- omen
- podla mna by mal zostat Bakos (ma zmluvu), Takac (na slovaka je tam viac plusov ako minusov), z mladsich Minarik a Lukosik, z importov v utoku Peterek (ma zmluvu) a ja by som nechal i Pecarara (aj ked som tiez jeho kritikom, ak to nebude postavene na nom, tak body ma)... to je 6 hracov v utoku, treba komplet prvu lajnu
z obrancov len Bacika, Goliana a Kralovica... v branke Kiviaho
Takze prakticky by som vymenil polovicu muzstva - 12.1.2025 - 22:39
- 0
- penepi
- Pecararo potrebuje svojho Harrisa. Presne tak by to mohlo fungovať, že on bude odbremenený od tej pozície lídra, na ktorom to bude stáť. Lebo s tým súhlasím, on typologicky líder nie je.
- 12.1.2025 - 22:43
- 0
- ori
- Z pohladu skladby timu, najdolezitejsie posty byvaju brankar, obrancovia a centri. To je kostra a o tych hracov je vzdy najvacsia bitka a tu niekde treba podla mna minut legionarske miesta, ak je nedostatok Slovakov.
Obavam sa, ze po tom co robia Godlovi bude on prvy odchod, za co by mali treneri a manazment dostat pomyselnu facku. Mohlo sa usetrit miesto, nie, Denis pojde pravdepodobne prec a Kivi ma zmluvu aj na dalsi rok. Tym padom na obranu a utok mas 6 miest.
Z terajsieho timu moze zo Slovakov v obrane zostat asi len Bacik a Kralovic. Ak sa nestane zazrak a neprehovoria niekoho, tak to vidim na 3 legionarov do obrany.
Tym padom na utocnikov by zostali 3 miesta, s Jonasom dve. Bud 2 centri alebo 1 center 1 kridlo. - 12.1.2025 - 22:50
- 0
- penepi
- S brankármi to asi skončí ako píšeš, ale podľa mňa bez šance, aby sa na obrancov míňali až 3 miesta pre importov. Tam zostane Acolatse (dúfam) a niekto k nemu. Ahnelov by mi v zásade nevadil, ale kvôli veku si viem predstaviť upgrade. Zároveň ako píšem vyššie, nedá sa vyhodiť 80 % Slovákov, tých aj treba niečím nahradiť a toľko možností na trhu nie je. Preto si neviem predstaviť, žeby poslali preč reprezentantov Goliana s Brinckom a ani by to myslím nebolo rozumné.
Do útoku mi to teda vychádza na 4 miesta pre importov, bez Petereka 3. V podstate celá prvá lajna. - 12.1.2025 - 23:03
- 0
- omen
- len keby si nechal v obrane Acoltseho, Bacika, Goliana, Brincka a Kralovica, tak defakto nechas obranu z tejto sezony... a neklamme si, nestoji na pevnych nohach
- 12.1.2025 - 23:12
- 0
- penepi
- Ideálna predstava:
Acolatse - nový Slovák
nový import - Bačík
Golian - Brincko/Královič
Tým pádom by Golian s Brinckom dostávali menej času + dve nové posily. - 12.1.2025 - 23:16
- 0
- ori
- Tu nemame spor. Ako som povedal, ak najdu Slovaka do prvej obrany, neviem ale koho, potom stacia 2, ak nie tak radsej 3.
Osobne si myslim, ze je lahsie najst Slovaka na kridlo TOP6, nez obrancu. - 12.1.2025 - 23:29
- 0
- Lukkas
- Ja sa trošku obávam o Acolatseho v playoff. On sa nechá veľmi ľahko vyprovokovať. Teraz sa síce drží, ale keď sa začne hrať v emóciách, tak môže byť problém. Preto by som bol aj zdržanlivý ohľadom toho, či má ostať.
- 13.1.2025 - 8:15
- 0
- NasHokej97
- Ten nový Slovák bude musieť byť Mikuš. Tam v CZ okrem neho nič iné neostáva čo by bolo voľné a aspoň papierovo by bolo kvalitatívne na lídra v obranne. A v extralige čo hrajú, Michalčin,Bodák,Kotvan,Žiak,Stacha... väčšina nemá kvalitu stavať to na nich a tí ktorí majú sem pochybujem že prídu.
- 13.1.2025 - 13:55
- 0
- omen
- Kotvan? to si mozeme hned nechat Kubku S ostatnymi asi suhlas, len by som tam pridal i Vitalosa A mozno sa buduci rok umudri Rosandic, alebo sa uvolni Janosik, Gajdos ci Mudrak (alebo i ten Bucek v nasej lige) Pri Mikusovi uvazujem, ze by krasne mohol dalej rast Kralovic A neviem ci su uplne zatvorene dvere z KHL, ale spominl sa tu Jaros, alebo i Grman by bol velky prinos
Dvaja, az traja by z toho mohli byt realny - 13.1.2025 - 16:31
- 0
- maček
- Dnes som sa v livke dušoval, že prvá tretina bola vyrovnaná, čo aj bola, ale asi som mal byť ticho, bo v druhej a tretej ste nás jednoznačne prehrali.
Gratulácia do Nitry, užite v zdraví.
No a fanklub..... kedy sa nebudem musieť konečne haMbiť za fanklub? - 12.1.2025 - 20:23
- +6
- errko
- ale mal si uplnu pravdu, prva tretina bola vyrovnana a tazko dat niekomu z ringu bodik navyse. Druha bez debaty, tretia ehm, silny nadych ale nastastie aj postupny vydych
- 12.1.2025 - 20:41
- +3
- Deividson.
- Trocha som sa obaval tohto vyvoja. Slovan vyhral par zapasov, pekna snura, Peter hviezdil a vsetko vyzeralo razom ruzovo, ale zial nie je. Semifinale by bolo s tymto kadrom maly zazrak.
- 12.1.2025 - 20:39
- +1
- omen
- "Slovan musí byť kompaktný, zocelenejší, s väčším počtom hráčom, aby sa mohol udržať v popredí. Je nás dvadsať, toho hovorí o všetkom," povedal tréner Slovana Peter Oremus
Pre mna bude prekvapenim, ak Oremus bude trenerom i buduci rok... uz nie je prvy krat sa vyjadril negativne na stranu vedenia a je jedno, kto ma pravdu, neukazuje to prave na najidealnejsiu pracovnu spolupracu - 12.1.2025 - 20:48
- +1
- majco
- Lisý podľa článku mynitra.sk na mesiac out.
- 12.1.2025 - 20:51
- 0
- s.i.p.o
- Tak to velka skoda, co mu je?
- 12.1.2025 - 21:31
- 0
- Nerkio
- Prasknuta kosticka v ruke
- 12.1.2025 - 21:35
- 0
- majco
- Veľká škoda,rástol každým zápasom.Dúfam že sa nám začnú vracať obrancovia,už toho začína byť celkom dosť.
- 12.1.2025 - 21:37
- 0
- Tokino
- Ako Hain mi nechyba, Lisý nech radšej hrá no škoda že to tak skoro nebude
- 12.1.2025 - 21:38
- +1
- majco
- Stacha a Lisý sú dosť veľké straty.Kalman schová Haina do vačku.
- 12.1.2025 - 21:41
- +5
- s.i.p.o
- Marko by sa kedy mohol vratit?
- 12.1.2025 - 21:45
- 0
- majco
- Písalo sa aj o predčasnom konci sezóny v článku ak si dobre spomínam.Dúfam že na playoff ho budeme mať k dispozícii.
- 12.1.2025 - 21:49
- 0
- majco
- Chcel som križovať hráča súpera, hodil som sa rybičkou do jeho pokusu, ale už som nevedel zabrzdiť, ani sa nijako vytočiť a plnou rýchlosťou som narazil do mantinelu aj s hráčom ležiacim na mne," uviedol Marko Stacha na oficiálnom webe HK Nitra.
Podľa vlastných slov operáciu absolvoval tento týždeň v pondelok. "To je vlastne prvý krok rehabilitačného procesu. Padli už aj slová o predčasnom konci sezóny, ale ja pevne verím, že by som sa mohol vrátiť o také dva-tri mesiace. Teraz viem, že ma čaká 5 týždňov vo fixácii,“ dodal Stacha. - 12.1.2025 - 21:51
- 0
- miko 75
- Ak mal ešte v hľadisku na poslednom domácom zápase ruku zafixovanu v takej neoprenovej slabé,no tak neviem,neviem,som rok od operácie ramená a dával som sa dokopy pol roka a aj tak to ešte nie je ono, jasné on je mladší,športovec,išiel na operáciu okamžite,ja po roku, takže to môže zavážiť,aké v podstate som po operácii po šiestich týždňoch v orteze absolvoval 47 rehabilitácii,Markovi držím palce,ale rehabilitácia po operácii ramena nie je sranda.
- 12.1.2025 - 22:08
- +2
- miko 75
- neoprenovej dlahe (orteze)
- 12.1.2025 - 22:10
- 0
- fabbeN
- Musíme veriť v jeho telo a Skalkine a Cebove schopnosti. Už tu Skalka porobila zázraky.
- 12.1.2025 - 22:16
- 0
- miko 75
- Fotku na IG z nemocnice má 9.decembtra, čiže približne v polovici marca bude mať po operácii 3 mesiace,5-6 týždňov to má zafixované a až potom začína rehabilitácia,no a to ešte musí dohnať potom kondičné resty, vrátiť sa do formy,to sa bude hrať už playoff,ak sa nemýlim,v každom prípade mu držím palce.
- 12.1.2025 - 22:25
- 0
- miko 75
- Decembera
- 12.1.2025 - 22:26
- 0
- Urpiner16
- Z toho Oremusa snáď asi nikdy nevylezie že súper bol lepší.
- 12.1.2025 - 20:59
- +1
- OUTBLAST
- Po zápase s TN to z neho tuším vyliezlo 😬
- 12.1.2025 - 21:55
- +2
- Magellan
- Nitra dnes úplne zaslúžene berie tri body, viac ma však mrzí zranenia Lukošíka, to vyzerá byť nadlho. Bez neho a Minárika to bude náročné. Teraz by bol dobrý ten Šille, ale veď načo mať širší káder... Dnes v tutovkách úplne jaloví Bjalončík aj Dudáš, obaja medzi kruhmi a strela do stredu brány. Takáč v nájazde to je istota, že gól nepadne.
Je najvyšší čas dať Kiviahovi pauzu. Už dnes tam mal byť Godla, čo neznamená, že by bol výsledok iný, ale po tej šaškárni vo Zvolene, keď striedal počas nájazdov, mal byť dnes v bránke on.
Keď treba zapnúť, máme znova otrasnú disciplínu. Kubka spraví zbytočný faul 2 sekundy pred koncom 2. tretiny a potom aj v čase, keď už chceme hrať pomaly bez brankára. Golian to potom zaklincuje.
Po dnešku, ako BB porazila ZV 4:0 sme jediný tím, ktorý nemá výhru na nulu, tipujem, že ju túto sezónu ani neuhráme. - 12.1.2025 - 21:13
- +1
- Urpiner16
- Dobre si to povedal.To striedanie bola šaškáreň.Úplne ho ignorujú a robia si z neho dobý deň.
- 13.1.2025 - 10:06
- +1
- branislav1974
- ...: Nitra vyhrá zápas a zasa plače že rozhodcovia im ublížili.
Aké nezvyklé ...
Teraz vám nevadí že váš potrestaný hráč hrá a dáva góly?
Buďte už konečne normálni
P.S: Dnes som bol na hokeji v NZ a pozdravujem tých inteligentov z NR čo im tam rozbili WC, to musela byť fuška... - 12.1.2025 - 21:58
- +8
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
- to ze nas potrestaany hrac hrava je taka ista haluz ako to ze hrava aj ten slovanisticky a myslim, ze to nie je chyba ani nas ani klubov. Mam pre teba info.... ak by si si pozrel rozhodnutia a zapisnice zistil by si, ze od 1.1.2025 budu tie tresty posudzovat inak.
- 13.1.2025 - 7:14
- 0
- strojar
- To je také slovenské, zmeniť pravidlá uprostred súťaže.
- 13.1.2025 - 8:40
- +2
- BieloModra
- s tym suhlasim
- 13.1.2025 - 9:28
- +1
- BieloModra
- a k vlastnemu zapasu ani tuk
- 13.1.2025 - 7:34
- +6
- Sedko NR
- Keďže si videl wc tak predpokladám, že si z Tn. Skús teda pozdravovať aj tých inteligentov z Tn ktorý sa vyriadili na wc v NZ minulú sezónu
- 13.1.2025 - 8:00
- +8
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Render 77 Nr
- Mazať by tu mali hlavne takýchto pacientov čo majú žlč v očiach.
- 13.1.2025 - 7:46
- +2
- sentexx1nr
- Nemôžemcsi pomôcť, ale ako keby sa nám rozviazali ruky a nohy odchodom Ritchieho a Camaru.
- 13.1.2025 - 7:54
- 0
- Render 77 Nr
- Všetko o psychike dávame góly dobre korculuje aj brankár nás podržal potom to ide škoda že prvý útok nemáme.
- 13.1.2025 - 9:01
- 0