Diskusia: HC Topoľčany - SR 18 6:3 vo vloženom zápase
Vo vloženom stretnutí 41. kola hokejovej SHL zvíťazili Topoľčany v utorok na domácom ľade nad reprezentáciou Slovenska do 18 rokov 6:3.
HC Topoľčany - SR 18 6:3 (2:3, 2:0, 2:0)
Góly: 8. Varga (Kalináč, Švajlen), 10. Hvizdoš (Gergel, Kováč), 26. Šimun (Hlinka), 30. Jurák (Kalináč, Gergel), 46. Varga (Kalináč, Malý), 56. Malý (Šimun, Kluka) - 8. Stümpel (Demek, Šramaty), 11. Žlnka (Molnár, Socha), 11. Sokoli (Danielčák). Rozhodovali: Adamec, Šefčík - Staššák, Haringa, vylúčení: 5:2, presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, bez divákov.
- Tokino
- 8. Stümpel (Demek, Šramaty), 11. Žlnka (Molnár, Socha), 11. Sokoli (Danielčák)
Stumpel, Šramaty, Molnár, Socha!!Výborne chalani - 12.1.2021 - 15:14
- +4
- Nerkio
- Keď si predstavíme tak budúcu sezónu mame veľmi zaujímavých hráčov v Nitre ...Molnár pôjde určite do prvého mužstvo ...Stumpel zatiaľ nepojde do zámoria ..mohlo by to byt v Nitre veľmi zaujímavé plus netreba zabúdať na Sýkoru
- 12.1.2021 - 15:21
- +3
- poseidon
- Nechcem ti brať ilúzie, ale na presadenie sa v zahraničí leda tak Sramaty a Molnár (zatiaľ). Stumpel a Socha určite nié maximum naša liga. Sýkora s otáznikom.
- 12.1.2021 - 22:08
- +2
- Nerkio
- Kde som písala že Socha alebo Sykora zámorie???Ja som písala že budúci rok má Hk Nitra celkom zaujímavých mladých hráčov na A-mužstvo
- 12.1.2021 - 23:27
- +3
- poseidon
- Ok, máš pravdu, pre Nitru áno. Zvyšok je len taká moja vsuvka.
- 13.1.2021 - 0:05
- +1
- HokejBJ
- Jasne že väčšina zápasov U18 odohrá s veľa inkasovanymi gólmi, keďže tam nastupujú hráči od 15-17 rokov a fyzicky dospelým nestíhajú, ale páči sa mi že v skoro každom zápase sa zároveň vedia aj gólovo presadiť a nie sú to len také náhodné góly ale hlavne svojou šikovnostou strelene... Opäť sa ukazuje že nám rastie celkom zaujímavá generácia
- 12.1.2021 - 15:16
- +2
- Akademik
- ???: už stačilo tých rečí o tom akú máme novú generáciu na ďalší rok, dajme si dole ružové okuliare a konečne pomenujme veci pravým menom. Tým čo robíme len degradujeme súťaže všetkých kategórií, hráči až na jednu dve výnimky nie sú na hokej vo vyššej vekovej kategórii pripravení a už vôbec nie medzi mužmi ani mentálne a o fyzične už ani nehovorím. Naši páni tréneri, manažéri hazardujú so zdravým mladých hráčov, chceme sa rovnať v tomto so švédmi, fínmi, kanadou , USA ale tam ten hráč než ho zaradia do vyššej kategórie prejde veľkou zdravotnou a rovnako aj mentálnou funkčnou kontrolou.
Už nech sa kompetentní spamätajú čo robia. Nechcem maľovať čerta na stenu ale som zvedavý čo by urobili až sa niečo stane ako sa potom vyrovnajú z následkami a ako to odôvodnia rodičom??? Použijú svoje klišé ako som počul na jednom stretnutí "čo už stalo sa veď hrá hokej" ??? - 12.1.2021 - 15:38
- +1
- HokejBJ
- No jediný kto si ma dať dole tie povestné hokejportalove okuliare si ty
- 12.1.2021 - 15:48
- +20
- poseidon
- Má svojim spôsobom pravdu, naozaj to vyzerá ako úbohá snaha a prekonávanie rekordov a štatistík. A podobne sa vyjadril aj tréner Nitry Stavjaňa, co sa týka jeho klubu, okrem Nemca nemá na extraligu ani jeden z nich. Treba byť triezvy. Áno, dajme 16 ročným chlapcom “čuchnúť” extraligu, ale pravideln musia hrávať v inej súťaži...
- 12.1.2021 - 22:12
- 0
- HokejBJ
- No tak idem ti odpovedať na všetko. Akože reálne si myslíš že taký Mesar v 15 rokoch bude mať už na extraligu
pohode inak? Tu ide o to aby mali tu hernú prax a skúsenosti tak ako to robia všade vo vyspelom hokejovom svete a vďaka tomu sa sem tam objavia ďalší Nemcovia čo už v mladom veku budú dôležitou časťou tímu. A vidno že nesleduješ mládež hej, podobne čísla mal aj Slafkovsky a pozri kde je teraz.
navyše mať toľko veľa bodov pri Hpckach sa teraz viac cenni ako pred 5 rokmi a to preto pretože išla úroveň hore, tiež skadiaľ si vytiahol že to je megatalent
ako pozerám už 4x a fakt to nevidím idem si asi po okuliare
- 12.1.2021 - 23:20
- +3
- poseidon
- Ja ti nejdem oponovať, napísal si vlastne to isté čo ja, len inak.
Okrem tých bodov v našich žiackych súťažiach, to je v týchto kategóriách absolútne bezvýznamná a nepodstatná záležitosť.
V Česku do U15 majú prístup k štatistikám len funkcionári klubov a zväzu pod heslom, v severských krajinách do U16 detto a v USA a Kanade je to dokonca do 14 rokov zakázané evidovať. Len u nás sa snažíme “zaujať” nesprávnym spôsobom. - 12.1.2021 - 23:36
- +2
- HokejBJ
- Pozrel som sa na vek našich a väčšina má 17 rokov, čo už je vek kedy by sa mali hráči už zaraďovať do seniorského hokeja, nehovorím o tom že asi 50% hráčov už odohrala v minulosti zápas medzi mužmi
- 12.1.2021 - 16:26
- +3
- Tomo8ZV
- Presne tak. Najlepsi 17 rocny uz maju hrat medzi muzmi. Btw vacsina tych chlapcov tohto projektu (nie vsetci) ma lepsie fyzicke parametre a je dokonca na tom fyzicky lepsie ako muzi. Myslim si, ze treneri vedia ovela lepsie kto je a kto nieje pripraveny na muzsky hokej, ako Akademik z HP. Dokonca keby je na mne, po zruseni MS U18 1A by som 2003-ky poslal do domacich klubov, popripade do klubov 1.SHL a vyuzil zvysok sezony pripravou na letny HGC (to je najblizsi turnaj 18ky) a timu vyhradne zlozenu z 2004 a 2005. Kludne by som povolal Mesara (ktory podla mna tiez hrava malo v Poprade), Jencka (ktory dokonca nehrava vobec) popripade dalsich chalanov 2004/2005, ktori vzhladom na koronu a pozastavenie juniorskej/dorasteneckej ligy nehravaju.
- 12.1.2021 - 16:41
- +8
- Kapitán Očivid
- a co tak povolat prospekty na draft 2025: napr tomas racz O7 rocnik z nitry
minulu sezonu mal fantastickych 97 bodov v 23 zapasoch
a su tam aj dalsi sikovni chlapci - 12.1.2021 - 16:54
- 0
- HokejBJ
- Ma dosť podobný vývoj ako naše najväčšie nádeje v 04 a 05, pri tom úroveň HPciek išla dosť hore u nás. Talent sa dá odhadnúť aj v 10 rokoch čiže podľa mňa o pár rokov budeme do neho dávať veľké nádeje+ je v projekte K&B Stars čo je veľmi pozitívne lebo je to dosť dobrý projekt
- 12.1.2021 - 17:41
- +2
- poseidon
- V čom konkrétne je KB Stars “dosť dobrý” projekt?
- 12.1.2021 - 22:49
- +1
- poseidon
- Niektorí tu musite riadne fetovať, sorry za silné slovo, argumentovať 97 bodmi v 7. Triede regionálnej slabučkej slovenskej súťaže
Úbohé
- 12.1.2021 - 22:16
- +6
- hokejka55
- to je fakt silny argument
pamatam si pripad, ked jeden hrac mal v jednom zapase 26 bodov. a to bola 8macka liga - 12.1.2021 - 22:56
- 0
- poseidon
- To musí byť megatalent, a neverím, že ešte hrá na Slovensku, ten už podľa mňa musí byť niekde v NHL
- 12.1.2021 - 23:07
- 0
- hokejka55
- no, nedalo mi to a pohladal som to
mas pravdu, uz nehra na Slovensku ale vo Finsku
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/matches/625/1-liga-starsich-ziakov-8-rocnik/match/96006/Stats#matchDetailTabs
- 12.1.2021 - 23:18
- +2
- poseidon
- Zápas skončil 42:0 a na oboch stranách hralo po 10 hráčov.
, každopádne tento chlapec to môže niekam dotiahnuť, ale nie kvôli tomu rekordu.
- 12.1.2021 - 23:27
- +1
- Akademik
- ???: Tomo8ZV o akých fyzických parametroch píšeš, veď to je proti logike a hazrd so zdravím. Pokiaľ vieš tak každá mládežnická veková kategória má svoje limity a hodnotenie, tie sa ani zďaleka nepribližujú mužskej kategórii. K tom, že nehrajú mládežnnické kategórie? Čo majú hovoriť švédi zavreli všetky mládežnícke kategórie, tí ich kde povolajú??? čo povieš. Mešár ak si pozeral na posledný zápas extraligy, tam si dostal odpoveď od Valábika na to ako bol úspešný chlapec na MS20 hoci je šikovný, nemohol hrať z fyzicky vyspelejšími hráčmi a to som tu čítal ako je fantasticky fyzicky pripravený, bohužial nstačí to!!!!! Rešpektujem Tvoj názor ale nesúhlasím s ním. To je všetko.
- 12.1.2021 - 17:41
- +1
- HokejBJ
- Ale chápeš že väčšina čo tam hraje spĺňa tie fyzické parametre na seniorský hokej (myslím to tak že ustaju osobný súboj)
- 12.1.2021 - 18:07
- +1
- HokejBJ
- Ja osobne som to tak myslel že fyzicky nebudú vládať hrať celý zápas v silnom tempe
- 12.1.2021 - 18:14
- 0
- topska
- Mesar ak ma spravne ulohy a ich plni tak vie vyuzit svoje fyzicke parametre na prospech muzstva. Aj ked kvoli nim nehrava 15 minut
- 12.1.2021 - 18:27
- +3
- poseidon
-
správne pomenované. Do bodky. 2003 už vzhľadom na aktuálne okolnosti nemajú čo zaberať miesto v projekte mladším.
- 12.1.2021 - 22:18
- +4
- hokejka55
- suhlasim, ale problemom je korona. za normalnych okolnosti mali byt v projekte len 04 a 05ky, a 03 hrat (prinajmensom) juniorku. Ale kedze sa juniorka nehra ( a ani sa asi nezacne) tak toto je taky kompromis, ze najlepsim 03kam,sa aspon takto dava sanca si zahrat par zapasov a nezabit celu sezonu
- 12.1.2021 - 23:10
- +1
- poseidon
- Nech sa páči, 1.Slovenská hokejová liga je pre nich (2003) ako stvorená, kde je problém?
- 12.1.2021 - 23:37
- +2
- poseidon
- ...mám na mysli mužské tímy SHL. Od Skalice po Humenné...miesta je dosť.
- 12.1.2021 - 23:40
- +2
- hokejka55
- jo, len ci ich tam niekto zoberie na hostovanie na ukor vlastnych hracov...
- 12.1.2021 - 23:49
- +3
- Akademik
- ???: hokej BJ, ty si napísal, že tam nastupujú hráči od 15 do 17 rokov a práve na toto som reagoval. Nemienim si tu dopisovať s Tebou, na svojom názore trvám a so presvedčený o jeho správnosti. Tí hráči nie sú ani mentálne ani fyzicky pripravení hrať seniorsky hokej. Som presvedčený, že ak by ich nechali ako mladších v juniorke /a to všetky mužstva bez projektov/ tam každý z nich ťahal káru, bude líder súťaže, hral všetky rozhodujúce situácie, oslabenia, presilovky a bodovo uletel, tak som presvedčený, že potom bude, aj to s veľkým otazníkom, mať predpoklad byť zaradený medzi seniorov, ale gro by mal odohrať vo svojej kategórii max o kategóriu vyššie. O tom som presvedčený. Nominovanie medzi seniorov by mala byť len nadstavba a len pre top hráča. Len ako čerešnička na torte. Tam by mal hrať a nie sa pomotať na ľade a potom sa pozerať na hokej. O projekte sa baviť nebudem to je nezmysel a slúži len k tomu aby tréneri mali prácu slušný plat, potom na MS ciel či výsledok = vypadnutie alebo uhrať jeden zápas a stačí ako počúvam teraz po MS 20. Naučiť sa kaziť hokej a hovoriť o tom ako sme bojovali,zlepšili sa v obrannej činnosti je len náš sebaklam, že je niečo lepšie. Bohužiaľ nie je, nakoľko to čo robí hokej hokejom, hráča playmakerom bohužial za dobu trvania projektov nemáme av posledných 10 rokoch ani v kluboch.
- 12.1.2021 - 17:03
- +2
- Tomo8ZV
- Ano, ale to by sme museli prvo mat juniorsku sutaz na trochu inej urovni. Ak by nebola korona a ak by ti chlapci nehrali v projekte, tak uz by boli davno v zahranici. Nasa juniorka nedosahuje ani uroven Svedskej/Finskej U18 ligy.
- 12.1.2021 - 17:14
- +1
- topska
- Juniorka nehra, co maju sediet doma?
- 12.1.2021 - 17:17
- +5
- Akademik
- topska : ... a čo budú robiť švédi asi čo povieš??? tiež ich zatvorili ako som tu čítal??? sleduj a daj vášmu klubu radu ako na to !!!
- 12.1.2021 - 18:17
- 0
- topska
- Mladi Svedi? Hraju medzi muzmi.
- 12.1.2021 - 18:24
- +7
- Akademik
- topska: ... povedz ktorí, spočítam ich na dvoch rukách, a potom sa pozri čo sú to za hráči v tej súťaži Ostatní len trénujú maximálne si kluby ak im to dovolia vybavia nejaké exibičné zápasy.
- 13.1.2021 - 10:56
- 0
- topska
- Trvalo mi to 5 sekund aby som si to zistil. Neviem kolko mas prstov na dvoch rukach ale nejako mi to nevychadza
- 13.1.2021 - 13:33
- +1
- topska
- Do dvoch najvyssich sutazi vo Svedsku tuto sezonu naskocilo 22 momentalne (cize ich bolo viac) U18 hracov.
- 13.1.2021 - 13:37
- +2
- Akademik
- topska: napísal si, že mladí švédi hrajú medzi mužmi ako odpoveď na moju otázku... dobre napočítal si ich 22 a čo tí ostatní na to smerovala moja otázka veď tam sú súťaže J20 Nationell, J20 Region,J20 Div.1,J20 Div.2,J18 Allsvenskan,J18 Region, J18 Div.1,J18 Div.2, koľko je tam klubov a hráčov, čo tak asi robia??? takže za 5 sekúnd si ani stránky neotvoril tak sa nehraj na veľkého hokeja znalca už som ti to raz napísal. Vedz že viem o čom píšem.
- 13.1.2021 - 18:55
- 0
- topska
- Ja vyjadrujem svoj nazor, na to su diskusie
- 13.1.2021 - 19:00
- 0
- topska
- Ale zjavne som ta nepochopil, moja chyba
- 13.1.2021 - 19:12
- 0
- topska
- No preletel som si dnesne supisky HckeyEttan a tam je x juniorov uz dnes.
- 13.1.2021 - 21:07
- 0
- Akademik
- topska: a to je všetko k Tvojim príspevkom lebo to nemá zmysel, nech sa darí tebe a hlavna PP
- 13.1.2021 - 18:56
- 0
- HokejBJ
- Ehm mohol by si mi vysvetliť ako si zisitl že ti hráči nemajú na seniorský hokej mentálne 😂. Toto hejtovanie za každú cenu
- 12.1.2021 - 18:05
- +5
- Akademik
- Hokej BJ: iný názor nie je hejtovanie, ja každý rešpektujem ale nemusím s ním súhlasiť. Vedz, že viem o čom píšem.
- 13.1.2021 - 11:06
- 0
- rasti_assez
- Navyse v SHL kde su hraci poloamateri urcite nepojdu tie deti z u18 pozabijat.V Tiposlige by to bolo dost horsie, tato liga je pre nich akurat.
- 12.1.2021 - 20:48
- +1
- Adriano23
- Akademik, akademik, ajaj ...
Pre krajiny s poctom registrovanych mladikov ako mame my, je celkom vhodne mat projekt U18. Pretoze dorastenecka, ci juniorska liga logicky nema vysoku kvalitu, pri mensej zakladni.
Predpokladam, ze si si ani len nevsimol, ako isli posledne roky bielorusi najma co sa tyka mladezi vyrazne hore. Dani, nori ... sa na nich momentalne nechytaju. Dokonca su uz nie len nam, ale aj takym svajciarom viac ako len vyrovnanim superom co sa tyka mladeznickych repre. Skus si tipnut ci maju projekt U18 resp U20 a v ktorej to lige by asi tak pripadne mohli hrat. Ano projekt U20 ak nemame velmi malu zkladnu nema podla mna zmysel, co sme videli za cca 11 rokov orindzakov. Teda ma, ak chceme totalne sr*t na rozvoj mladeznickeho hokeja a iba lepit uz davno deravy cln, ktory aj tak padne ku dnu.
Videl som zapas mladikov proti Dubnici co sa hral v nedelu. Musim povedat, ze v time je niekolko velmi sikovnych hracov, ktori to maju nasliapnute na velmi kvalitne kariery. Priznam sa nepamatam si az tolko sikovnych chalanov co momentalne su v rocnikoch 04 a 05, zeby sme niekedy mali a to berem do uvahy uz rocniky 90 ci 91 kde boli hraci ako Tatar, Viedensky, Hrivik, Panik, Pulis, Bakos, Hudacek ... Takze asi tolko k tomu. - 12.1.2021 - 17:42
- +7
- Akademik
- Adriano23: nepochopil som pointu ale nevadí, je to tvoj názor a čakaj že sa stane ten zázrak... budem sa tešiť s tebou ak tak bude ale nie tým, že budeme podporovať projekty, som presvedčený, že tie znižujú úroveň klubových dorastov a junioriek a teda aj ich súťaže.
- 12.1.2021 - 18:14
- 0