Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Michalovce zdolali Poprad aj druhýkrát a vedú v sérii 2:0

zdroj: TASR
16.4.2021 21:34 TASR

Hokejisti HK Dukla Ingema Michalovce zvíťazili v druhom semifinálovom dueli Kaufland play off Tipos extraligy nad HK Poprad 3:2 po predĺžení a samostatných nájazdoch.


Rozhodujúci premenil v deviatej sérii Pavol Regenda. Michalovčania sa v sérii hranej na štyri víťazné zápasy ujali vedenia 2:0. Tretí duel je na programe v pondelok 19. apríla v Poprade.

HK Dukla Ingema Michalovce - HK Poprad 3:2 pp a sn (1:1, 1:0, 0:1 - 0:0, 1:0)

Góly: 6. Takáč (Lalancette, Southorn), 27. Galamboš (Ťavoda, Bartánus), roz. sam. nájazd Regenda - 8. Livingston (Skokan, Drgoň), 60. Dalhuisen (Preisinger). Rozhodovali: Stano, Goga - Gegáň, D. Konc ml., vylúčení: 3:6 na 2 min., presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, bez divákov. Zmeny: Od 5. sam. nájazdu Hamerlík (Pop.) namiesto Vošvrdu

/stav série: 2:0/

HK Dukla Ingema Michalovce: Škorvánek - Mudrák, Mihálik, McCormack, Ťavoda, Louis, Ťavoda, Šedivý - Korhonen, Lalancette, Erkinjuntti - Takáč, Suja, Šoltés - Regenda, Galamboš, Bartánus - Török, Lehtonen, Mašlonka - Lačný

HK Poprad: Vošvrda - Brejčák, Drgoň, Dalhuisen, Seigo, Hudec, Ulrych, Kramár - Haščák, Skokan, Svitana - Vandas, Preisinger, Handlovský - Tavi, Zagrapan, Livingston - Mashinter, Matej Paločko, Mešár - Jevoš

Lepší vstup do zápasu mali domáci. Tí síce v 3. minúte nevyužili presilovku, no po nej v prečíslení Lalancette uvoľnil za obranou Popradu Takáča, ktorý prekonal Vošvrdu - 1:0. Náskok Michaloviec vydržal iba do prvej presilovky Popradu, ktorá prišla v 8. minúte. V nej Livingston vyťažil zo Skokanovej reakcie na odrazený puk a upravil na 1:1.

Domáci získali tesný náskok späť v 27. minúte. Ťavodovu strelu tečoval Galamboš a Vošvrda kapituloval - 2:1. Popradčania sa snažili o vyrovnanie, sľubné šance mali Skokan aj Svitana, ale brankár Škorvánek podržal svoj tím. Domáci sa do šancí dostali v dvoch presilovkách, ale šance Lehtonena, Lalancetteho ani Bartánusa sa gólom neskončili. Popradčania odpovedali šancou Mashintera.

V úvode tretej časti dominovali pozorné defenzívy a skóre nezmenilo ani niekoľko vylúčení. So sľubnej šance sa v 58. minúte dostal Regenda, no Vošvrdu neprekonal a krátko na to "zahrmelo" na opačnej strane. Domáci umnou hrou dlho bránili tesný náskok, no prišli oň 36 sekúnd pred koncom tretej tretiny. Preisinger v útočnom pásme prenechal puk Dalhuisenovi a ten prestrelil Škorváneka - 2:2.

V predĺžení nerozhodli napriek sľubným príležitostiam Skokan, Takáč ani Dalhuisen. V samostatných nájazdoch sa presadili Lalancette, Seigo, Bartánus, Haščák, Korhonen, Svitana a víťazstvo domácich napokon zariadil Regenda.

Juraj Faith, asistent trénera HK Dukla Ingema Michalovce: "Po víťaznom zápase musíme byť spokojní, odviedli sme maximum. Musím uznať, že v predĺžení bol súper lepší, nás však, už druhý zápas po sebe, podržal brankár Škorvánek. Sme radi, že sme vďaka víťazstvu po nájazdoch opäť využili domáci ľad."
Peter Mikula, tréner HK Poprad: "V prvej tretine boli domáci lepší. Síce sme to potom vyrovnali, ale trápili sme sa s koncovkou. V predĺžení sme mali hru v rukách, no naša slabšia koncovka sa prejavila aj v samostatných nájazdoch. Súperovi blahoželám k výhre a druhému bodu."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


32Westlund32

 

Šťastie nás opustilo začínam mat pocit že sme prekliaty ďalšie obrovské sklamanie sa blíži .
16.4.2021 - 21:41
+4

BlooD

 

Ale doslova...boa keby mi tak hraju ako pp daju z toho 7kuskov
16.4.2021 - 21:47
+3

skp_pp

 

4/16 haha.
16.4.2021 - 22:05
+2

ajwen77

 

🤦
16.4.2021 - 23:32
0

strojar

 

Aké šťastie?
17.4.2021 - 7:22
+2

DexterMorgan

 

Ty KKS, to je viac stastia jak rozumu zo strany MI. V Poprade si ani neskrtnu, proste sa tomu hovori beginners luck Vo finale nema MI so svojim pozliepanym teamom co robit. Bola by to strasna hanba pre extraligu.
17.4.2021 - 9:18
+1

mamih

 

Ta ty trepeš, vo finále bude ten kto vyhrá 4 zápasy, to by si mal vedieť a nie tu vypisovať čisté bludy, hanba je to, čo si napísal...
17.4.2021 - 14:00
+5

frantapriklep

 

Druhý zápas taký bezemočný. Michalovce to uspali, dobre bránili a zdalo sa že to Poprad už nevyrovná. Nemal tlak, nemal dobrý pohyb, ale nakoniec jedna dobrá akcia to vytrhla. Ale chýba stále viac odhodlania Popradčanov ísť pred bránku, kde to bolí. Finticky, nahravočky, to áno, ale playoff je aj o inom ...

V predĺžení ale Poprad o kusok lepši, nedal šance.

Pred nájazdami si vravím, nesmie ísť do nich Vosvrda, jemu nájazdy dlhodobo nejdú. Chyba trénera Popradu, ktorý striedal brankára neskoro.

Uvidíme či to doma Poprad zvráti ale ako poznám Michalovce, tam budú betónovať ešte viac, Kamzíci sa musia kusnúť a viac sa tlačiť pred bránu. Jediná šanca.

Gratulacia do Michaloviec, dva zápasy od finále. Kto by to bol čakal?
16.4.2021 - 21:46
+27

cartman

 

franta nemam co dodat, klobuk dole. akokeby som to pisal ja len mne sa nechce. mna viac bavi trollovat
16.4.2021 - 22:08
+6

strojar

 

Píšeš, že poznáš Michalovce a súčasne sa pýtaš kto by ich čakal vo finále.
Podľa mňa mnohí z tých, čo ich poznajú a videli ako hrajú.
17.4.2021 - 7:25
+1

Horehronský_Rytier

 

Hnusný betonársky štýl hokeja: to hrajú Michalovce...
17.4.2021 - 8:58
+1

hefky

 

Na styl môžu hrat aquabely v bazene a nie hokejisti. Počítajú sa goly, body a nikde som nevidel statistiku stylu alebo niečo podobné
17.4.2021 - 9:47
+7

BigMatthew

 

cenne vitazstvo, ale dnes to bolo na infarkt. Inac tie nase presilovky dnes, to musime jednoducho vyuzivat. Skorvanek ale zachranil zápas
16.4.2021 - 21:46
+5

patkof

 

Doma vyrovnať a nakloniť šťastie na našu stranu 💙🐐
16.4.2021 - 21:46
+6

Ochránca Svätyne

 

skôr ako zacnete nadavat na Vosvrdu, tak si treba uvedomit, ze nas zase drzal cely zapas a podal paradny vykon. ano najazdy mu sice nejdu, v nich ma mozno kusok nalomene sebavedomie uz dlhsie, ale treba ho podporit a nie ho zhadzovat. Vosvec je brankar, ktory ma samozrejme potencial byt dobry aj v najazdoch a jasne to ukazal v predoslych sezonach, len sa musi chytit. inak mu nie je aboslutne co vycitat a je to jasna volba do dalsich zapasov ak ho dnes tie najazdy nerozhodili (aj Hamerlik je samozrejme super, ale Vosvec je odskusany a vieme co vie ponuknut)
16.4.2021 - 21:47
+12

Cia

 

Vosvrda chyta skusenostami vie sa postavit a vacsinou prvy zakrok ma uspesny ale ak sa ma trochu hybat je dost pomaly co je pri dorazkach a najazdoch velka nevyhoda
16.4.2021 - 21:52
+2

frantapriklep

 

Nemyslím že treba nadávať na Vošvrdu, ale je úplne jasné každému, že nájazdy má strašné už dlho ...

Nechápem naozaj že v takomto dôležitom zápase sa Mikula a spol rozhodli robiť charitu a skúšať že sa chytí

Stále dokola sa opakuje že playoff je o detailoch, ale toto je viac ako detail.
16.4.2021 - 21:53
+6

Urpiner16

 

Aj vo futbale sú brankári ktorí chytajú v zápase výborne ale nikdy nechytili penaltu.Preto sú len priemerní.A tam sa rozhoduje či rozlišuje kto je top brankár čo chytí aj penalty,v hokeji nájazdy ktoré posielajú mužstvo do ďaľšej fázy alebo sú víťazi zápasov.
16.4.2021 - 22:06
+2

Eagle

 

Petr Čech bol dlhodobo svetová špička a jeho štatistika pri penaltách bola katastrofálna. Ale skutočne sú proste majstri penált ako napríklad Rusov.
16.4.2021 - 22:14
+5

Ochránca Svätyne

 

ved môze byt, ja sa nehadam. ak si popradcan, tak ho ale predsa podpor, mozno si to precita. ja si stojim za tym, ze Vosvec chytat najazdy vie, kedze to uz ukazal, ale tuto sezonu sa mu nie vzdy darili. kazdopadne my nevidime, co sa deje na treningoch a ako sa tam dari brankarom a kto ma momentalnu formu na najazdy
16.4.2021 - 22:14
0

Sunkafit

 

Vo futbale ma jednoznacne vyhodu hrac ktory kope penaltu...v hokeji ma vyhodu brankar...
17.4.2021 - 6:57
+1

MaxSBA

 

A nikto nás nezastaví, znesiem všetky rany, slzy, pády,
Vždy sa postavím a pôjdem ďalej, nevzdám sa a vyhrám,
Ja som Poprad, (HK), kamzík, (HK), kamzík, (HK), áno,
Ja som Poprad, (HK), kamzík, (HK), kamzík, (HK)

verím stále a budem veriť až do poslednej sekundy !!!
Ide sa dalej !
16.4.2021 - 21:47
+17

ivo455

 

´´výborný zápas: Michalovce zaslúžene 2-0 ...nájazdy nervy

a pozdravujem herečku simulantku Marcelku Haščákovú
simulovanie v hokeji je úplne trápne a úbohé
dnes tento tak preceňovaný hokejista nič neukázal , len znechutene korčuľoval hore a dole zazeral na každého..asi sa už videl v Montreal Canadiens pardon v Brne
16.4.2021 - 21:47
+43

cartman

 

hascak toto PO nehra, zda sa mi vydychany.. ma na haku
16.4.2021 - 22:09
+7

borussia

 

To je žoldak o rok v brne nejako to už len doklepe
16.4.2021 - 22:20
+12

fanke27

 

Povedať o hráčovi, ktorý dal v 48. zápasoch 38+31, že je preceňovaný..
trochu silné slová len preto, že niečo prifilmoval.

Váš "tvrdý" chlap Ťavoda tiež krásne filmoval včera, aj v sérii s Trenčínom, to ti nevadí?
16.4.2021 - 22:40
+16

cartman

 

tavoda je vas 😄
16.4.2021 - 22:41
+6

forwardPP

 

Pozri si históriu jeho príspevkov. Má absolútny o ničom život a viní z toho Haščák. Tento ivko.
16.4.2021 - 22:44
+4

Wurezv

 

Kedy uz ludia pochopia, ze hokej nie je len o bodoch, ale co najviac pomoct tymu, nie len golmi, ale obeta, vybojovat puky, potiahnut ho, on z toho nic nevie, doťarbe sa s tym nemotornym do toho kruhu a z tade striela skoro do prazdnej, ano, musim uznat strelu ma bohovsku, ale to je asi tak vsetko a este vynika, kazdodennym kontrolovanim statistik, ze ci mu zapisali vsetko..to je nic, 0 bodov hrac, aj my sme mali minulu sezonu vo zvolene hraca, kyle bonis, daval goly, bodoval, neviem, ci nebol aj prvy v tymovom bodovani, vsetko je to krasne, ale pre tym nespravil nic navyse, po stvrt sezony isiel, a takisto davam aj hascakovi v komete a hlasi sa naspat v poprade a mozte znova ratat s nim bodiky
18.4.2021 - 7:10
+2

BBJANO

 

Napísal by som to isté, neviem, či až: tak výstižne ale vo všetkom súhlasim, výborne napísané.
+
17.4.2021 - 0:00
+2

houyhnhnm

 

Vyhral o triedu horší tím. Michalovce si šťastie vyčerpali aj na budúcu sezónu dopredu..
16.4.2021 - 21:47
+10

JaniekZV

 

Neplač
16.4.2021 - 21:48
+40

frantapriklep

 

Nie nadarmo máš taký avatar
16.4.2021 - 21:51
+21

Radovan123

 

Šak počkajte keď len to šťastie reálne príde
16.4.2021 - 21:56
+1

Marchand63

 

Aj ked o dve triedy, ani Zvolenu plac nepomohol, ked cez nich Nitra postupila.
16.4.2021 - 22:23
+1

Ricardinho13

 

Ty nevieš absolútne ustriehnuť emócie.
16.4.2021 - 22:27
+3

Kurolišek

 

O 3 triedy... a nielen to, mali sme len šťastie. Navyše góly ste si dali sami. Ježiš čo sú toto za príspevky.
16.4.2021 - 22:44
+4

ajwen77

 

Že vás gólman nechytí nič navyše je šťastie druhého... To máš teda pravdu. 🤣🤣🤣
16.4.2021 - 23:34
+5

BBJANO

 

To myslíš vážne?: .
17.4.2021 - 8:39
+1

NR

 

Zhodou okolnosti som pozeral aj najazdy Zilina - Spisska,to bol snad iny sport oproti tomuto tu
16.4.2021 - 21:47
+7

Gargamel123

 

disney on ice:
tie najazdy
16.4.2021 - 21:55
+3

Byron

 

Poprad úplne mimo bez emócií na lavičke žiadne burcovanie toto má ďaleko od SF z ich strany. Séria ešte neskončila ale bližšie k finále sú MI.
16.4.2021 - 21:48
+6

NR

 

Za stavu 2:0 pre MI by asi PP blizsie k finale nemal mat,to je pravda
16.4.2021 - 21:52
+8

Byron

 

2:0v PO ešte nič neznamená to snáď musíš vedieť.
16.4.2021 - 22:05
+3

NR

 

Ja suhlasim
16.4.2021 - 22:09
0

strojar

 

Viesť 2:0 nič neznamená?
Ty si iný znalec.
17.4.2021 - 7:28
+2

Byron

 

Keď sa hrá na 2 víťazné potom áno. Inak nie len si o niečo bližšie,asi moc dlho nesleduješ hokej a hlavne PO však?
17.4.2021 - 7:33
+1

strojar

 

Ako hovorím, si znalec.
Ak sa hrá na dva víťazné zápasy, tak 2:0 nie vedenie, ale víťazstvo.
17.4.2021 - 7:56
+3

EliteProspectt

 

Ďalší zápas asi rozhodne ...stále verím, že to ešte doma zvládneme
16.4.2021 - 21:48
0

32Westlund32

 

Rtvs: Komentátor to prežíval ako by hrala Slovenska repre ,neskutočne držali Michalovcam
16.4.2021 - 21:49
+14

fifofrogy

 

Ten komentátor mi neskutočne pripomína hlasom niekedy Slovenského komentátora na Nova Šport ktorý tam komentoval zápasy NHL a ten každý dával ako finále a jediné MS kde sme získali bronzové medaily proti Čechom v 2003 pamätníci určite budú pamätať jeho hlas a keď dal Demitra rozhodujúci gól Vokounovi som myslel že skolabuje !!!
16.4.2021 - 21:54
+2

EverythingCounts

 

Andrej Miklanek
16.4.2021 - 22:15
+4

fifofrogy

 

Ďakujem za meno vôbec si ho nepamätám ale ten hlas aj o polnoci ,fakt som ho žral ,ten to dával fantastický čiže aj toho dnes či včera na dvojke som si užíval
16.4.2021 - 22:22
+1

fifofrogy

 

K hokeju niet absolútne čo dodať tie trestné na záver to bola už len čerešnička na torte nádhera obrovská gratulácia Mičigen !!! A zároveň mi je veľmi ľúto že žiaľ z východu sa stretli dvaja v semifinále a postúpiť môže len jeden ale verím že to Poprad ešte nepustí len tak ! A stále myslím na vás Michalovčáne že čo by sa dialo včera na štadióne a dnes ? Už asi by ten krásny štadión na Laborci nestál !!! P.S. nezabudnite to Trenčania opäť zasrať s tou vašou Duklou ako každú diskusiu k Michalovciam áno uľahčím vám to aby ste sa netrápili áno áno jediní ste vy tí správni s tou vašou Duklou tu na planéte zem aj v medzigalaktickom priestore ešte raz nádhera Michalovce ! Poprad hlavu hore doma to bude úplne iné !
16.4.2021 - 21:49
+15

Urpiner16

 

Dnes oproti včerajšku Vošvrda chytal oveľa lepšie ale tie nájazdy nezvládol.Tam bol plonkový ako v mariáši zelená sedma.Hamerlík nech chytá nájazdy od začiatku tak je dnes 1:1.Ako som povedal včera ak nastúpi Hamerlík Vošvrdu už do brány nepustí.Obrat v sérii môže začať len s Hamerlíkom a premieňaním šancí ktoré prídu.
16.4.2021 - 21:50
+2

ten čo nevie

 

vsosvec a najazdy🤔to uz by mal pan mikula vediet ze on nato nieje🤔🤔🤔
16.4.2021 - 21:50
+4

88Backo

 

Nechápem načo Mikula čakal...všetci sme vedeli,že Vošvrda je v nájazdoch totálne deravý a aj tak to neriskol...ak by tam bol od začiatku Hamerlik tak je na beton isté,že z tých troch by jeden lapil...
Teraz to už bude mať PP veľmi ťažké a mam pocit,že uz #niestenarade# 😏
16.4.2021 - 21:50
+14

Ochránca Svätyne

 

vy si vsetci myslite, ze to je len tak, ked nerozchytany brankar ide na najazdy. to je velmi tazke rozhodnutie taketo nieco a velky risk. a po druhe, vsetci asi chodite na treningy, viete ako sa tam dari brankarom v najazdoch. ano Vosvec mal kusok nalomene sebavedomie v najazdoch tuto sezonu, ale potencial ma a ukazal to v predoslych sezonach. on najazdy chytat vie. vsetci sa hraju na trenerov ako vzdy a vsetko vedia najlepsie..
16.4.2021 - 22:00
+3

frantapriklep

 

Minuly rok mal takisto katastrofálne nájazdy ..
16.4.2021 - 22:03
+5

forwardPP

 

On má tie nájazdy katastrofálne odkedy prišiel.
16.4.2021 - 22:46
+2

Hrobar

 

Ja sa napríklad na trénera nehrám, ale vidím, že Vošvec ide príliš rýchlo k zemi v nájazdoch. Na to byť tréner byť nemusím. On spraví zákrok skôr ako hráč čo i len naznačí strelu.
16.4.2021 - 22:04
+3

Bizzaremifo

 

Vosvec má mizerne nájazdy dlhodobo..nielen v tejto sezóne..a všetci to vedia..
16.4.2021 - 22:06
+2

88Backo

 

U nas Cowley dostal z 10 nájazdov 9 po sebe a aj tak ho tam tréneri nechali a dopadlo to presne takto isto...proste niekedy to treba risknut a nečakať na zázrak...
16.4.2021 - 22:20
+4

Ochránca Svätyne

 

ved to uz bol dobry tah od mikulu, kedze sme uz nemali co stratit, ale hovorim ze po takom paradnom vykone (+ nevieme formu z treningov) je dost risk dat nerozchytaneho branakara, nie je to skratka taka samozrejmost ako si vsetci myslia, ze sa brankar postavi do brany po 2 hodinach sedenia a ze to vzdy vyjde. a nesuhlasim s tym, ze v predoslych sezonach mu nesli najazdy tiez. isli mu v pohode, nikdy nebol v nich najlepsi, ale nebol ziaden problem, cize potencial ma a treba ho len podporit a nechat vsetko na trenerov
16.4.2021 - 22:25
+2

Voevoda

 

Chytat najazdy na treningu a v takomto zapase je dost rozdiel, nemyslis?
17.4.2021 - 6:27
0

Gargamel123

 

Skorvi: kalap hore
16.4.2021 - 21:50
+12

Tehelnepole

 

No Poprad, takto to proste nevyhrate, musite hrat ako Nitra ked nas natrieskala 8:2.
Fakt je to nejake bez emocii.

Lisiaci, vy ste lisky mazane, holt, viete to. Ale v Poprade na tom ich klzisku malom vas caka peklo.
16.4.2021 - 21:51
+3

duhac

 

Poprad nema male klzisko uz zopar rokov.
16.4.2021 - 21:53
+8

Tehelnepole

 

jááá nevěděla
16.4.2021 - 22:00
0

gta98

 

My uz nemame male ihrisko niekolko sezon.. ach, taka chyba z tvojej strany..
16.4.2021 - 21:55
+3

Tehelnepole

 

a to prečo ste si to zmenšili???
16.4.2021 - 22:00
0

Tehelnepole

 

teda zväčšili

no to je tak ked robim viac veci naraz
16.4.2021 - 22:01
0

Bizzaremifo

 

No veď sa nám komplet prerábal zimák..
16.4.2021 - 22:06
+2

gta98

 

No aby sme zacali hrat konecne hokej, nie tu lepenicu po mantineloch. Za mna je to teraz super, klzisko blizsie k ladu.. parada.
16.4.2021 - 22:11
+2

Bizzaremifo

 

Hľadisko snáď
16.4.2021 - 22:12
+8

gta98

 

Jasne
16.4.2021 - 22:21
+1

frantapriklep

 

Vidno že sedem rokov chýba
16.4.2021 - 21:56
+5

Tehelnepole

 

to som sa ale ojebala
16.4.2021 - 21:59
+1

Bielomodry

 

Ale Karin tssssss
16.4.2021 - 22:33
0

Tehelnepole

 

sii ma rozosmial
16.4.2021 - 22:39
0

Bielomodry

 

Karin ahoj,nezabudaj finale:SBA-MI
16.4.2021 - 22:32
+2

Tehelnepole

 

ja uz Ti neodporujem a nezabudla som co si povedal.
Flasa bubliniek plati
16.4.2021 - 22:40
+2

ajwen77

 

Nie nie... Ak nepostupuje kúpim ti 2 🤣🤣🤣 nieje to autobus ale .. ☺️☺️
16.4.2021 - 23:35
+2

Kamzík18

 

Za 2zapasy 0bodyckov, toto je hanba nie play off.. To sme tam šli na výlet boha????? Buďiček!! Dnes predlženie okey a do Branky Hamerlik!!!
16.4.2021 - 21:51
+5

Frey77

 

Chlapci, až na to predĺženie je toto rybník a nie boj o finále!Také kamarátske stretnutie, kde sa poklepeme po pleciach, totálne rozčarovanie.
PS-Vosvec,myslel som, že máš v sebe trošku viac sebareflexie keď vieš, že nájazdy chytáš ako mladší žiak!
16.4.2021 - 21:51
+3

.Iceberg.

 

Neviem co tu splietate stastie ved nasi noc nehrali nulovy pohyb, bez emocii pomale a lezerne tempo... Vobec nebojovali par jednotlivcov sa snazilo ale ako tim sme nezahrali nic... Este odprdiet dva domace zapasy a posledny nech zhasne... Kto si mysli ze zrazu zacneme hrat tak sa smejem uz to pochopil aj mikula ze na viac to nevyda
16.4.2021 - 21:52
+5

azzurri

 

Nevidel som tie zápasy celé ale no neviem.nezdalo sa mi to byt s Popradom až take zle.a povedal by som že ste ich mali 2krat na lopate.včera 5 minút pred koncom ste este vyhrávali a dnes tiež stačilo dať jeden vytazny nájazd.treba este zabojovať a premieňať šance držím palce
16.4.2021 - 23:52
+2

gta98

 

Nevzdavajte sa tu hlavne, tak sme prehrali. Ja nejdem pisat dlhe komenty co vsetko je naprd, to si necham po sezone. Treba verit, ze nas toto nasere a po domacich zapasoch bude 2:2. Tie zapasy s MI nebudu pekne, ale musia byt efektivne, musime pridat v obrane, dostavame sa casto pod tlak. Trencin hral agresivnejsie a MI mali problemy, niekedy dlho cakame a to nas obera o moznosti dostavat duklu pod tlak. Osobne by som chcel vidiet Hamasa v brane, ale to sa zrejme nestane. Netvrdim, ze Vosvec chytal zle zapas, al treba impulz celemu timu.

Podme
16.4.2021 - 21:52
+5

Cia

 

Tu sa moze vzdavat kazdy ale hraci na lade nie
16.4.2021 - 21:58
+1

amentma

 

Gratulacia pod Tatry... K novym zmluvam...
16.4.2021 - 21:52
+19

Gargamel123

 

tak vosvrda bol zrejme klucovy hrac: pri prestupe marcela
16.4.2021 - 22:03
+7

MaxSBA

 

tak Vošvrda má zmluvu na dva roky, takže to je v pohode.
16.4.2021 - 22:12
+2

BlackCrow

 

Mňa by šľak išiel trafiť ale ak v pohode tak v pohode..
17.4.2021 - 6:19
+3

BystricankaBB

 

Gratulujem do Michaloviec
16.4.2021 - 21:53
+6

micu79

 

Zatial slaba seria ale predlzenie uz bolo lepsie je tam strasne malo emocii hadam sa to rozbehne.Michalovce su vonku este horsie ako doma Poprad a nevyhra domave zapasy tak je po serii.
16.4.2021 - 21:59
+2

len_tak

 

Ta budze vešelo: A nezapomnice, že pivo bez paľenky ta to vyrucene peneži!
16.4.2021 - 21:59
+1

Gargamel123

 

ten gol pred koncom
dnes nikto nevyplakaval ze pp luckeri
predlzenie uz v jasnej rezii popradcanov
ale robia amaterske chyby,toto som necakal

mam dojem,ze taky zvolen toto roznesie v zuboch...
samozrejme,ak postupi
16.4.2021 - 22:00
+5

micu79

 

Zatial slaba seria ale predlzenie uz bolo lepsie je tam strasne malo emocii hadam sa to rozbehne.Michalovce su vonku este lepsie ako doma ak Poprad nevyhra domave zapasy tak je po serii.
16.4.2021 - 22:01
+1

Dzunkes

 

skida ze Hamerlik nechytal cely zapas,urcite by som ho skusil dat do brany nabuduce
16.4.2021 - 22:01
+4

KamzíkVPovažskej

 

Gratulujem Michalovciam,dnes dobrý hokej,ale sklamanie.. nuž čo taká je nájazdová lotéria..doma vyrovnať sériu
16.4.2021 - 22:02
0

Robertking

 

Myslím že sa porazame sami. Michalovce sú úplne nulové. Dnes hrali hovno oba mužstva. Že sme to dotiahli do predĺženia bol zázrak. V treťom zápase ak im dáme 4-5 gólov, tak sa Michalovce zosypu. Treba ich nahlodat a potom to pôjde. Stále si myslím, že ich vyradime. Sú to šťastienkari a to nemôže trvať večne. Po dvoch zápasoch v pp bude 2:2.
16.4.2021 - 22:03
+5

cartman

 

dobre si to napisal robertko. tak uderne ako ked komanci presahovali plan patrocnice o 120% 😄
16.4.2021 - 22:16
+2

Robertking

 

Za komancov sa zle nežilo, v lete bolo teplo v zime snežilo. Fatfuck.
17.4.2021 - 22:12
0

Mato-Mi

 

Vidis, aj napriek tomu, ze sme nulovi, tak to stacilo v oboch zapasoch na to, aby sme viedli 2:0. TN nam dal 4 goly za tretinu a sme sa nezosypali. Ale beriem aj to, ze ak da akekolvek muzstvo inemu muzstvu 4-5 golov, tak ma vyssiu sancu vyhrat. Chapem, ze tie prehry bolia, ale dehonestovat druhe muzstvo, ze je nulove, je uplne mimo misu a zrejme si zapasy ani nevidel, ak toto dokazes napisat.
17.4.2021 - 12:13
+7

STARS

 

ked my nuloví , oni potom mínusoví
17.4.2021 - 21:29
+1

snapshot

 

Tak zatial z PP iba sklamanie. Pred sezonou boli najvyssie ciele, ten kader tomu zodpovedal. Samozrejme aj vybnalozene financie na hracov, ktori podavali uzasne vykony v zakladnej casti. Ano prve kolo PO bolo bez problemov. Ale ocakaval som, ze PP trochu viac potrapite.

No nic, iodete domov, treba zabrat a ukazat, ze este neskladate zbrane. My sme za rovnakeho vysledku isli do TN.

Drzim palce aby ste sa pozviechali.
16.4.2021 - 22:04
0

Mackousko10

 

No vy ste do TN nešli za rovnakého vysledku
16.4.2021 - 22:30
+1

Bizzaremifo

 

No Michalovce boli v zápase lepšie, v predĺžení zase my ..chýba mi v našej hre opäť tvrdosť, väčšia bojovnosť a srdce..celkovo tak ako včera sterilny zápas, kde prišli emócie az po góle holandana. .ak chceme hrať finále, musíme hrať úplne inak, súčasná hra je bez charakteru
16.4.2021 - 22:05
+3

Gargamel123

 

uz len dodam: ze fakt vidno ten kvalitny bystricky skauting
dobrych hracov prinasaju do ligy
gratulujem barani
16.4.2021 - 22:05
+8

JuloBB

 

Ja som spokojný, v Poprade treba vyhrať 1 zápas.

Poslať nerozcvičeného brankára proti nájazdom je nepochopiteľné riziko. Zranenie bolo viac ako pravdepodobné.
16.4.2021 - 22:06
+3

Bizzaremifo

 

Žiadne riziko..najazdy mal chytať od začiatku..Vosvrda ich proste nevie...ale my sme mali dať gól hlavne v predĺžení..tam sme zlyhali..
16.4.2021 - 22:11
0

JuloBB

 

Keby ich chytal od začiatku tak nemám nič proti, mal by čas sa rozcvičiť.

Asi nevieš nič o zraneniach triesla.
17.4.2021 - 11:51
+1

88Backo

 

Boha už aj fanúšikov Michalovce pokradli nie len hráčov BB ?
16.4.2021 - 22:22
+30

JuloBB

 

Michalovce tu treba podporiť, lebo sú sympatické.

Za Poprad sú tu komplet všetci, čo sú zapísaní na Matrike.
17.4.2021 - 11:57
+3

MackoPu

 

To je zaujimavy ukaz uz od nasej serie.
17.4.2021 - 15:12
+1

BBodalV

 

Gratulujem Michalovce!: Hokej sa mi síce obojstranne veľmi páčil, ale kúsok viac fandím bývalým Baranom v MI dresoch ...
...to 20 min. predĺženie malo neskutočné grády.
Tlieskam obidvom tímom.
Popradéri musia byť teraz dosť psychicky dole, budú to mať ťažké, naopak Michalovce so skúsenými legionármi sú na koni a už to nepustia.

...ale hlavne, nech vyhrá dobrý hokej!

16.4.2021 - 22:09
+10

Gargamel123

 

ten valtonen je dobry
myslim,ze si poradi s mikulom
ja by som mu teraz len skromne poradil
popozerat tie zapasy KE v PP
zaciatky budu brutal tazke,ale potom sa da
a ked si skorvi udrzi fazonu,tak tam aspon jeden urvu
16.4.2021 - 22:14
+4

BBodalV

 

...ja to tiež vidím na 4:1 pre MI...
16.4.2021 - 22:17
+5

BBJANO

 

Vladko: Michalovce plne zaslúžene.
Netipujem v akom pomere skonci tato seria, mam tusaka, ze Líšky postúpia, je tam asi vacsia kvalita, to si ja myslim.
17.4.2021 - 0:05
+4

BBodalV

 

..tak, tak Janko.
Ale nech to dopadne akokoľvek, tento hokej sa mi oveľa viac páči, ako ten masaker v podaní Trenčína...
17.4.2021 - 6:29
+2

Adam138

 

pisal som že seria bude 4:0 pre poprad a vyzera to tak že to bude 4:0 pre michalovce
najzdy v play off su hlupost kto toto vymyslel vo vetkych top eu ligach sa hra nekonečne predlženie u nas ale musime byt znova v niečom iny ako pri udeleni titulu
16.4.2021 - 22:10
+3

cartman

 

neopustaj sa adam. este sa tu ponatahujeme
16.4.2021 - 22:19
+3

Gargamel123

 

nemusis odohrat predlzenie
dokonca ani zapas
len skus prekorculovat ihrisko
od striedacky ku trestnej
a naspat,potom sa opytaj

do nemoty sa moze hrat
v poslednom,siedmom zapase
16.4.2021 - 22:22
+4

Marchand63

 

Adam korculuje az do uplneho vystavenia gamepadu, cize ho nepoucuj, co sa da a ako. Dobre!
16.4.2021 - 22:35
+5

MACEK40

 

Tak toto bol kua frustrujuci zapas ale bohuzial sa neda nic robit. Myslim ze v tych dvoch zapasoch sme ukazali ze mame na to vyhrat seriu, verim ze po utorku bude 2:2.
16.4.2021 - 22:11
+2

MACEK40

 

Inak pred najazdami som si aj vravel ci tam neda Hamerlika ale to co Tomas predviedol som si ani nepredstavoval. Katastrofalne odchytane najazdy ako v podstate vsetky v tejto sezone. Pritom si pamatam semi proti Bystrici pred dvoma rokmi ked vychytal vsetkych strelcov.
16.4.2021 - 22:14
+1

Strnco

 

Nechcem nikoho urazit, ale tak nudnu seriu semifinale som uz riadne dlho nevidel, a ci vobec...
16.4.2021 - 22:14
+12

cartman

 

tak stretli sa 2 inteligentne timy zo srdca slovenska teda z vychodu. ci cakate nejaku trapnu mastenicu ako na zapade?
16.4.2021 - 22:21
+1

strojar

 

Múdro píšeš. Najmä v tých Michalovciach je kopa inteligentných východniarov:
McCormack, Louis, Hickmott, Lalancette, Korhonen,...
Ale aj v Poprade sa nájdu:
Dalhuisen, Ulrych, Seigo, Mashinter,...
17.4.2021 - 7:45
+3

Strnco

 

Boze moj.
17.4.2021 - 14:53
+1

Urpiner16

 

Michalovčanom po ťažkej sérii s TN a skvelému hokeju vo štvrťfinále by som čo sa týka nudy v tomto semi zatiaľ nič nevyčítal nakoľko si úlohu doma dva krát splnili.Kto zaostáva za očakávaním je hlavne PP.
16.4.2021 - 22:22
+4

cartman

 

PP nezaostava za ocakavanim az tak velmi - skoncili 4 body pod MI a teda nie su favorit. ani vzajomne ligove zapasy nemali lepsie. citron cup nepocitam. to boli viacmenej priatelske zapasy
16.4.2021 - 22:27
+1

Gargamel123

 

nudna seria: zatial nikomu nezlomili hnaty...
16.4.2021 - 22:25
+3

frantapriklep

 

Na druhej strane, Michalovce vlastne už predčasné finále vyhrali, takže už ide len o zápasy do štatistík
16.4.2021 - 22:17
+4

darebak35

 

4:0 a haMba
16.4.2021 - 22:19
+3

Bizzaremifo

 

Pesimista
16.4.2021 - 22:22
0

darebak35

 

😄 no nevidím to ružovo
16.4.2021 - 22:24
0

Gargamel123

 

pre ruzovu: skus klitacik
16.4.2021 - 22:34
+1

darebak35

 

Čo je to ten kliťačik
16.4.2021 - 23:04
0

Gargamel123

 

cd romky to maju
ruzovejsie
a sladsie
pokial nemieris
do vedlajsieho vchodu
tam je to skor macchiato
16.4.2021 - 23:15
+3

darebak35

 

Hm ty si kajnšmentke😄 tak ja mám rad poriadnu Arabicu😔
16.4.2021 - 23:32
+2

Marchand63

 

Priplatis 2 evri a mozes ju volat Fatima.
16.4.2021 - 23:45
+4

Gargamel123

 

17.4.2021 - 1:22
+1

BBodalV

 

🤣🤣🤣
...dekel mi vyletel
17.4.2021 - 6:34
+2

Gargamel123

 

na kuchynskom stole
+ vona gumeneho soci obrusu
17.4.2021 - 13:19
0

TeR

 

Vosvec v oboch zapasoch chytal vyborne, ti, co ho teraz hania si asi potrebuju na niekom vybit nervy, ale tymto smerom by to byt nemalo...Ano, na najazdy tam byt asi nemusel ale zrejme si veril, ked ho tam trener nechal. To bola podla mna jedina Vosvecova chyba v dnesnom zapase. Skor sa treba zamysliet nad ofenzivou, 3 goly v 2 zapasoch? Strasne malo, nehraju futbal. Michalovce hraju stale svoju hru, v strednom pasme su jak mravce, strazia si to tam a je na trenerovi, aby vymyslel taktiku, ako cez nich prejst. V PP budu robit to iste a budu cakat na sance, ak treneri nenajdu zbran proti tejto hre Michaloviec, nevyhrame ani jeden zapas...
16.4.2021 - 22:20
+5

cartman

 

presne tak, stredne pasmo a pohyb v nom je to co robia MI najlepsie v lige. navyse su tam 4 vyrovnane patky, kazda dokaze dat v pohode gol, ta vasa jedna bude po 4 narocnych zapasoch utahana.. ako som uz pisal. MI to nie je detva
16.4.2021 - 22:25
+3

ajwen77

 

Brankár má chytiť aj niečo navyše nie len čo ho trafí... Vvtom je rozdiel pretože za MI tam nebol tomek..
16.4.2021 - 23:37
0

lišiak1

 

A NIGHTMARE ON DUKLA STREET: PART 2.
One, Two, Freddy's Coming For You...😨😱🗡🔪🪓🧟💀☠️
16.4.2021 - 22:23
+1

fany

 

Gratulka do Michaloviec a PP, ak máte vyhrať 4:2 ,tak máte čo robiť. V predĺžení konečne parádny hokej z oboch strán.
16.4.2021 - 22:23
+2

mar11

 

S takým buzi hokejom choďte do hája.Emocie nasadenie...nič. Tak sa bojuje za PP ???
16.4.2021 - 22:23
+4

ajwen77

 

Tak sa bojuje s istotou novej zmluvy. 🤣🤣
16.4.2021 - 23:38
+6

mar11

 

Asi tak
17.4.2021 - 8:10
+1

Frey77

 

Plný súhlas a podpis! Ešte nech si kúpia kytice a dajú si spolu pusinky, fuj.My môžme hrať tak v ZČ, keď o nič nejde. Nedokázali sme vyhrať bezvýznamný Kaufland Cup, nedokázali sme vyhrať ligu, my sa stále pototo keď o niečo ide! Budeme asi navždy tí letní majstri. Do novej sezóny poprosím ešte podpísať Vasasa, Václava a akých hráčov do 170cm ešte máme inde? Mesar v play off proti 40kg ťažším obrancom je zlý vtip. ZČ nech hra aj v 1 formácii, ale v play off? Ale síce koho tam dáme 60kg Matúša Palocka?
Toto sú výkony a nasadenie nehodné bojov o finále, to môžu tak hrať chlapi na rybníku v sobotu a po zápase idú spolu na pivo.
17.4.2021 - 9:30
+1

pokemon33

 

Co do toho pleties Mesara? On isiel na najazdy? On bol pri vsetkych goloch ktore dostal Poprad? On mal navyssi ice time z Popradu?
17.4.2021 - 10:15
+4

gabi98

 

Veľmi slabý a najmä pomaly hokej od oboch tímov.

Očakával by som viac od mužstiev, ktoré majú za cieľ titul.

Najväčšie sklamanie PP. Ušli hrobárovi z lopaty 2-krat. Na konci zápasu a potom aj v nájazdoch a neboli schopní využiť to "momentum" vo svoj prospech. Toto nie je črtá majstrovského tímu. Pozrite sa na Slovan ako to dali v 2. zápase vo ZV.
16.4.2021 - 22:26
+3

cartman

 

pri vsetkej ucte k tebe PP je kvalitnejsi tim ako BA. a myslim, ze je len otazka casu kedy vas fantasticky oremusov ZV vyprasi. takze sa asi tento rok uz nestretneme
16.4.2021 - 22:30
+2

Radovan123

 

On je z KE
16.4.2021 - 22:34
+2

cartman

 

tak nech si nedava tu sliepku do profilu
16.4.2021 - 22:36
+7

mar11

 

Nemáme tím na titul,táto partia vie hrať len ak o nič nejde.Ak trebalo vyhrať bezvýznamný Kaufand cup zlyhali, posrali záver ligy,ktorú mali vyhrať a základný cieľ, ktorý bol,je tiež nahlodany
16.4.2021 - 22:34
+4

Mato-Mi

 

Co dodat k dnesku? 60 minut sme boli o trosicku lepsi, v predlzeni sme mali jazyky az pod vajciami, PP jasne dominoval, zrejme aj kvoli vyrovnavajucemu golu tesne pred koncom. Mrzel ma ten gol pred koncom, ktory prisiel bez popradskeho tlaku, ktoreho som sa bal. Najazdy su loteria, Mikulovi skoro vysiel tah s Hamerlikom. Tym len potvrdil, ze je to jeden z najlepsich taktikov v lige. Ale Palko to vzal dnes na seba ako pan. A netreba opominat skvele chytajuceho Skorvaneka, klobuk dole pred nim, ako sa popasoval s tym, ze bol hodeny do playoff. Co cakat od zapasov v PP? Ze to bude kur.a tazke. Chcem este dodat, ze dakujem fans PP za ozaj slusnu diskusiu v livke. Snad sa to bude tahat celu seriu, nech uz vyhra ktokolvek.
16.4.2021 - 22:28
+8

strojar

 

Nájazdy NIE SÚ lotéria.
17.4.2021 - 7:48
+3

rasti_assez

 

V MI budete mat aspon radsej ZA, pred dvomi rokmi Linet zariadil ligu, teraz Skorvanek semifinale.
18.4.2021 - 12:29
0

EverythingCounts

 

Dalsia chyba alebo nepozornost rozhodcov? Opravte ma niekto ak mate lepsiu vedomost, ale Dukla si vzala timeout v predlzeni ked im bol odpiskany icing... to je podla mna proti pravidlam.
Striedanie + timeout je po icingu podla mojich vedomosti zakazane
16.4.2021 - 22:29
0

cartman

 

ach jaj
16.4.2021 - 22:32
+5

Big brother

 

Striedat sa nemože, ale timout si vypytat možeš a praveže ten timout v takychto prípadoch treneri zvyknu využivat.
17.4.2021 - 6:51
+7

strojar

 

To si si ppmýlil s reklamnou prestávkou.
17.4.2021 - 7:49
+2

darebak35

 

Najviac čo má mrzí je fakt že v PP opäť raz takáto šanca získať konečne titul a so základom z vlastných radov ako je táto genreracia už dlho nebude.
Mikula pochybujem že už niečo vymysli. Keď sa tak veľmi bojíme hrať fyzicky ...
16.4.2021 - 22:29
+3

NasHokej97

 

To tu niekotrí fanúšikovia hovoria o šťastí, jak keby Michalovce neboli väčšinu zápasu lepším mužstvom . Tak ako mali Michalovce využiť žalostný Poprad a nedopustiť predľženie, tak Poprad v ňom mal rozhodnúť. V ňom bol predsa len jasne lepší.

Nájazdy do PO nepatria, ale podľa mňa ich Mikula takticky nezvládol. Mal tam dať od začiatku Hamerlíka. Síce by to bol risk a teraz sa to ľahšie píše, ale zas nemôžem napísať to že Vošvrda inakosval pri všetkých pokusoch niekoho prekvapuje
16.4.2021 - 22:35
+6

ErikHKM

 

Tie nájazdy boli super krasne góly či už od chlapcov z MI alebo z PP
Myslim si ze ale Poprad sa len tak ľahko nevzdá Mikula ich vyhecuje este na maximum
A v Pondelok asi do bránky pôjde môj názor Hamerlik ,Mikula vyskúša ťah ako Michalovce ze supnu do bránky dvojku
16.4.2021 - 22:36
+2

cartman

 

no k tomu tahu sme sa odhodlali tiez az ked nam to ukazal TN. ze aj tak sa to da
16.4.2021 - 22:44
+1

Tehelnepole

 

Súhlasím
16.4.2021 - 22:50
+1

fanda55

 

Uff, takze takto. V prvom rade 0:2 nie je dobre, ale stratené to nie je. Tretí zápas bude kľúčový. Potenciál PP zatiaľ ďaleko za očakávaním. Z hry 5:5 prakticky bez gólu, produktivita slaba. Dnes opäť efektivita rozhodla. Poprad bol hlavne v predĺžení lepší, lenže gol neprišiel. Michalovce lepšie v obrane, výborne čistia svoje brankovisko. Dokážu si vytvoriť tlak v pásme, ako by z nich odpadol ten tlak po postupe do semifinále. Skorvanek sa výborne chytil, bol oporou, tu bombu na konci nemal šancu vidieť. Nájazdy sú lotéria, možno mal Hamerlik skôr nahradiť Vosvrdu, teraz sa už Mikulovi ľahko radi. V každom prípade, PP sa musí zlepšiť aj vzadu, ale hlavne vpredu. A budúcnosť Hascaka a Skokana vyťahovať počas PO tiež nepovažujem za šťastné rozhodnutie.
16.4.2021 - 22:36
+4

Bielomodry

 

Nech vyhra a postupi horsi
16.4.2021 - 22:36
+4

Mackousko10

 

No Nitra na ostrove zázrakov
16.4.2021 - 22:40
+2

cartman

 

je to sice pichovina ale tie najazdy mohli skoncit aj opacne. uz davno to mali zrusit aspon v PO - moj nazor. seria je otvorena ale ked doma prehrate 1 zapas dost sa vytrapite.
16.4.2021 - 22:40
0

Gargamel123

 

ja by som zrusil:
aj presilovky
a rozhodcov
divaci tam uz nie su

a este by som nariadil
kruhove ihriska
nech sa hraci furt
netahaju po rohoch
16.4.2021 - 22:47
+4

Hector20

 

Ešte nie je koniec: Dnes škoda ale aj taky je šport.
1.Vošvrda dobry brankar vela pochytal ale tie najazdy mu fakt nejdu a ked to vidime mi divaci a nevidi to trener brankarov,tak to je zlé.
2.Ak je pravda to s tym Brnom tak pozdravujem managera Brna,že to to sa nerobi a prajem Brnu aby 30 rokov nevyhralo titul.A ked chalani su už myslou v Brne tak je to smutne,lebo Brno ich nenaucilo hrat hokej.
3.Z tychto 4 mužstiev môže vyhrať titul ktokolvek,ale najmenej to prajem Michalovciam nie preto že hraju proti nám,ale preto že ukazujú že najlahšie je mať peniaze kupiť si hráčov a mať Titul ste jak Slovan keď skupil pomali celu extraligu len aby vyhral prvy titul a aj tak im musel pomôcť Čaprnka.
16.4.2021 - 22:48
+15

FanOfNorth

 

16.4.2021 - 22:50
+1

Gargamel123

 

16.4.2021 - 22:54
+1

Radovan123

 

16.4.2021 - 22:56
+1

ErikHKM

 

😁😁😁😁
17.4.2021 - 6:43
+1

Marchand63

 

Raz Brno, navzdy Brno.
16.4.2021 - 22:57
+2

BBodalV

 

🤣🤣🤣🤣
17.4.2021 - 6:49
+1

Byron

 

17.4.2021 - 7:38
+1

BBJANO

 

Dobré: 😀😀😀
17.4.2021 - 10:01
+1

Matej8199

 

17.4.2021 - 10:29
+1

Tehelnepole

 

Ajéje
17.4.2021 - 10:37
+2

KrebsKandidat

 

Tak opäť, gratulácia do Michaloviec. Popradu želám doma vyrovnanie série.
16.4.2021 - 22:49
0

Kurolišek

 

Ja by som to zhrnul takto: Dnes sme hrali dobre v základnej dobe... všetko rozhodujú vždy nepremenené a premenené šance. Hovoriť o smole neznášam. JE to rovnaké ako naša repre, stále len nárek. V 3. tretine sme mali paradoxne viac striel a vypadalo to, že si postrážime výsledok. Ale ako už sami vieme -strážiť 1 gólový náskok je zradné. Potom chyba v striedaní ( nie smola) a zrazu bolo 2:2. Chlapci sa videli v šatni s 2:0 a zrazu bááác. Predĺženie sme boli jasne horší... všade neskoro a Poprad nás točil ako na kolotoči. Kebyže nás nevykúpia sami vylúčením (nezmyselným) tak nájazdov sa nedožijeme. Nájazdy nás vykúpili a Vošvrda "plával". Ale celé sa to po zápase ako vidím otáča proti nemu. Skôr sa spýtam takto... on dostane 4 góly z nájazdov (Lašak dostal aj 5z5 v súboji o bronz) a rýchlo sa zabudne na nepremenené šance z predĺženia. A keď niekto povie, že tyčka bola smola ja rovno poviem je to nepremenená šanca ktorá mohla (a z vášho pohľadu mala) rozhodnúť zápas. Kopnúť do Vošvrdu je ľahké ale také šance proste Poprad musí premieňať. Navyše dostal len 2 góly za 80 minút. To nieje o jeho zlyhaní. Jasne nájazdy mu nevyšli ale Poprad sa predsa nemôže na toto spoliehať... že snáď nám vyjdú nájazdy. Čo sa týka našej Dukly dnes ma sklamali viacerí... a ten náš výkon v predĺžení bol na uterák. Takto chceme hrať prípadne ďalšie predĺženia? Nájazdy boli lotéria (lotéria v tom že 5z5 nájazdov nedá nikto okrem Lašáka) čo nám nejak vyšla. Máme dobrých strelcov aj brankára ale to má aj Poprad. V Poprade nás nič ľahké nečaká. Avšak 2:0 na zápasy je luxus ktorý som nečakal. V tomto smere veľká spokojnosť. Chalani bojovali ale koniec sme skoro nezvládli. Na toto si musíme dať väčší pozor.
16.4.2021 - 22:58
+3

Horehronský_Rytier

 

Kuplerajské Michalovce: skutočne neviem z čoho financuje 40.000 mesto hokej, futbal a ženskú hádzanú v najvyšších súťažiach... jednoducho z distribúcie obkladov a dlažieb sa nedá uživiť toľko žoldierov, či už zahraničných alebo slovenských.

Tam niečo nehrá a sú tam pravdepodobne čierne prachy... vadalovská mafia, ktorá žije z pašeráctva ľudí a tovaru cez hranicu z UA.

No nie je to ináč normálne, uživoť toľko líg... ale sa tu nesereme a piati tam prídeme narobiť poriadky!!!
16.4.2021 - 22:59
+7

Mato-Mi

 

Plus este predavame ludi na organy a deti do otroctva
16.4.2021 - 23:02
+14

Horehronský_Rytier

 

Vy ste aj toho schopní: to je jedna pravda...
16.4.2021 - 23:07
+4

Kurolišek

 

Ty vieš... ty si tu pravidelne.
16.4.2021 - 23:08
+6

Kurolišek

 

Normálne je tu sieť Al Majdy a Islamského špajzu. Poznáš niečo ako Lokalpatriotizmus? Tak z toho sa ti vyskladá obraz kto to sponzoruje. To nieje len o Ingeme. Mimochodom v tej ženskej hádzanej tam ti veľa peňazí ani netreba.
16.4.2021 - 23:08
+1

Radovan123

 

Ja ti zoženiem kontakt na obhliadku tunelov keď tak inak Taliani sú tí poslední v Michalovciach ktorých by sa trebalo báť a posledný ktorí by dávali len tak peniaze niekde...

A niečo k veci ešte. Michalovce nie sú Michalovce. Je to centrum pre región ktorý ma 450. tis obyvateľov. Takže v tomto sa môžme rovnať BA a po druhé máme skvelé vedenie, ktorému investori veria preto dokážu firmy z KE dať radšej peniaze do MI. A ingema dáva do hokeja "iba" okolo 300tis.
16.4.2021 - 23:32
+4

FanOfNorth

 

jedine pozitivum snad je len to ze michalovcania su spokojni so sebou, to moze byt plus, pretoze ak zacneme hrat na to naco mamme aj ked po 5mesiacoch to cakat je trosku naivita... tak o tyzden sa mozme radovat s postupu do finale...
16.4.2021 - 23:00
0

Kurolišek

 

Začneme hrať na čo máme... to je pekné klišé. Ešte lepšie klišé je, že hráš toľko čo ti dovolí súper. Ja našich vo finále nevidím hoci vyhrávame 2:0 na zápasy. Séria bude ešte dlhá a náročná.
16.4.2021 - 23:10
+2

Ol!ver

 

Škorvánkovi a Regendovi neskutočne prajem, obaja sympaťáci. Hlavne podceňovaný Škorvánek už si na svoju adresu vytrpel dosť nepekných slov. No titul všeobecne prajem PP, takže vyrovnať! Nie že by boli Michalovce nesympatické a vadili by mi...

A inak, nájazdy v play off je totálna zaostalosť.
17.4.2021 - 0:21
+4

Chamois13c

 

Aj pre mna je herny prejav kamzikov v semi sklamanim ale pri troske stastia mohol poprad po tychto zapasoch kludne vyhravat 2:0 v serii ved to boli totalne tesne zapasy, v prvom chybalo 5 minut v druhom 1 najazd tak nechapem tolko hejtu ako by nas lisky drvili 5:0... Pripominam ze aj posledne play off sme s baranmi dokazali po domacich zapasoch vyrovnat a to si dovolim povedat ze mala bb silnejsi tim... Tak ja by som este nasich nezatracoval
17.4.2021 - 8:44
+3

axxel

 

Zapas mi prisiel nic moc, od semifinale som ocakaval vacsie nasadenie, emocie, proste lepsi hokej... Ako som uz pisal pocas sezony, PP ma jeden dobry utok podla mien (ten prvy), ktory dnes dostal 2 goly... Zvysne su o poznanie slabsie oproti utokom MI... A ked si ten prvy utok skusenejsi super posteazi, tak onak to dopadnut nemoze ako vedenim Michaloviec... Tie to uz myslim si nepustia, nato maju velmi skusene muzstvo... Poprad mi pride taky odovzdany a Mikans tymi svojimi zalozenymi rukami sa tvari ako keby sa ho zapas ani netykal... Kazdopadne majster bude zo serie odvedla
17.4.2021 - 3:22
+7

kimi2028

 

Ešte nie je koniec série, ale v Poprade by sme mohli jeden zápas vyhrať. Vonku hráme ešte lepšie ako doma a sľubujem si od toho to, že nebude stav série po zápasoch s PP 2:2, ale 1:3 pre michalovskú Duklu. Pred začiatkom série 2:0 i 2:2 by sme brali asi. Neboli sme favoritmi, ale podarilo sa nám už 2x zvíťaziť...
17.4.2021 - 8:30
0

cipulis

 

K vcerajsku sa napisalo asi vsetko, utoky na Vosvrdu v najazdoch opravnene ale ja by som zjazdil aj Vandasa, uplne neviditelny, straca vela pukov, prihravky tiež nic...
17.4.2021 - 7:22
+2

Bizzaremifo

 

Celkovo Vandas, Zagi, Prajso a vlastne aj Handlo o ničom..občas pokorculuju, občas sa zrazia...ale že by zobrali zodpovednosť do vlastných rúk, tak to ani náhodou..hrajú celú sezónu veľký prd a v play off v tom pokračujú..
17.4.2021 - 8:26
+3

hefky

 

Lebo naviac uz nemaju. Handla by sim tam nepocital ten sem tam niečo vymysli
17.4.2021 - 9:50
+1

fany

 

hefky, tak ako píšeš, ale asi si len pomýlil písmenká a chcel napísať Haščák. Mne sa páči Drgoň, Skokan a Dalhuisen. A mužstvo aj s pohľadom na Mikulu mi príde, že sa už majú navzájom dosť. Bude to ťažké, ale v kútiku duše verím, že sa chalani ešte pozbierajú. 🤗
17.4.2021 - 10:26
+4

Horehronský_Rytier

 

Haky si myslí, že je pán vesmíru: alebo kto vysoko skáče, ten nízko klesá. Už dávno ho majú prečítaného, pričom by mal viac brániť a nielen útočiť... Handlo aj dá nejaký ten gól a niečo vymyslí, takže vôbec by som ho nezatracoval, no najväčšie a dlhodobé sklamanie je Vandas, čo ten dokáže fanúšikovi zožrať nervov... už dávno to nie je ten mladý Majky, čo vyrastal v PP. Prajso tiež nič oslnivé, a to dlhodobo.

Dalhuisen je parádny obranca, ktorý by bol vítaný v každom tíme Mikula vieme, že je dobrý tréner, ale hodia sa mu viac hráči, ktorí ho počúvajú na slovo! No myslím, že si poriadok vie spraviť

Nič neostáva, len veriť a MI štyrikrát v tejto sérii zdolať
17.4.2021 - 11:15
0

strojar

 

Mňa zo včerajšieho zápasu najviac prekvapilo ako porazenecky hovoril a pôsobil tréner Mikula v pozápasovom rozhovore.
17.4.2021 - 7:54
+8

cartman

 

toto ma tiez prekvapilo, mozno nejaka taktika 😄
17.4.2021 - 7:57
+1

gta98

 

My uz od Vianoc neposobime ako tim, co chce utocit na titul, mali sme aj vyslovene zle obdobie a vtedy Mikula tiez cosi naznacoval a tak nejako zahadne to naznacuje aj teraz. Nezostava nam nic ine ako fandit a verit.
17.4.2021 - 10:09
+4

Horehronský_Rytier

 

Od vtedy: sa začalo opäť vyhrávať, tak dúfajme v to isté aj teraz
17.4.2021 - 18:54
0

Gargamel123

 

pp trener je hascak
17.4.2021 - 13:24
+4

sumobb

 

Bol to znovu napínavý suboj až do konca. Pre hokejoveho fanúšika nádherne od oboch. Len tak ďalej, rozhodne kondícia a pevné nervy.
17.4.2021 - 8:50
+1

pepa78

 

...tuto seriu zmeni uz: len to, ak by sa trener MI rozhodol znova postavit do brany Tomeka.
17.4.2021 - 8:51
+1

Voevoda

 

Tak je jasne, ze PP musi zmenit pristup, pokial chce pomyslat na uspech. Treba hrat tak ako hral TN - tvrdo, fyzicky - a nie v rukavickach ako doteraz. Ak chceme dosiahnut historicky uspech, tak bez boja a bitiek to nepojde. Chapem, ze PP ma hracov co chcu hrat prevazne hokej, ale holt to maju aj MI a u nich nestoji uspech na jednej patke. Skratka, je treba sa nasrat a o finale sa pobit!
17.4.2021 - 8:52
+6

fanpp

 

Kks, čítať tieto príspevky niektorých mudrlantov. Úplne vyrovnaná séria, kde o kúsok lepsie/šťastnejší sú zatiaľ Michalovce. Nebyť 5 minút v prvom zápase a jeden nájazd by dopadol opačne už by kabatnici inak písali a velebili všetkých od Mikulu po Jevosa.
Ideme domov, v utorok môže byť kľudne 2:2 a už budete hrdo fandiť.
A k "zmluvám" to ze to v Komete ušlo sa ani mne nepáči, ale nebudeme naivni a prestaňme dristat o srdciaroch. V ďalšej sezóne na 95% zmení pôsobisko nielen Skokan, Haščák, ale aj R. Bondra, McPherson, Nuutinen, Okuliar, Ackered, Regenda, Kiviaho a to všetko z racionálneho dôvodu, kedy sa financne už len s českou ligou nemôžme ani z ďaleka rovnať..
17.4.2021 - 8:58
+4

Riky21

 

Regenda uz predlzil zmluvu s MI
17.4.2021 - 11:06
+6

Bizzaremifo

 

Ale uznaj, že sa oveľa viac očakáva od hráčov ako je Zagi či Majky napríklad..proste v play off musia potiahnuť viacerí..ja tvrdím, že keby sa do toho opreli a začali hrať bojovnejsie, tak by MI mali oveľa väčšie problémy..
17.4.2021 - 12:34
0

sumobb

 

fan pp-maš moje nazory,seria úplne vyrovnaná a kludne sa to može otočiť.Rozhodne kondícia a pevné nervy.V druhom zápase sa mi zdalo že PP v kondícii mali trochu navrch.A o tých srdciaroch som písal veľa už skôr.Je to ich zamestnanie a KAŽDY hráč pojde tam kde dostane viac ked ho chcú a na to má.Cardwel povedal že BB je srdcovka.NO určite ho Kovalovci presvedčili vyšším platom.Ktorý hráč povie že ostáva v klube že SRDCOVKA tak zrejme nemá ponuky a je rád že je tam kde je.
17.4.2021 - 12:37
+1

sumobb

 

fanpp-hráči nemusia zmeniť klub ak dostane viac ako niekde inde,ale s tymi čechmi máš pravdu,neviem či by na slovensku hráčovi vyrovnali plat s českou ponukou aby ostal,asi ťažko.
17.4.2021 - 12:47
0

STARS

 

Líštičky v PP bude to sakra tazke , bolo by fajn aspon jeden zapas chytit, teraz netreba podlahnut iluzii ze to pojde lahko, PP urcite nesklada zbrane , bude to este tvrdy boj ...tak podme
17.4.2021 - 9:34
+2

32Westlund32

 

https://www.facebook.com/watch/?v=1122396384932078 ,všetkým ktorí sa tešili už
17.4.2021 - 9:52
+1

Aladár Miazga

 

pozeral som trestné strieľania tu a j v zápase ZA-SNV a môžem povedať, že 1000 a 1... prvoligisti ako by to bolo v nejakom 68.roku, strašná slabota.
17.4.2021 - 10:09
+3

axxel

 

Regenda predlzil zmluvu v MI... Nic no tak snad o rok
17.4.2021 - 10:10
0

Aladár Miazga

 

a tak mu mohlo byť dobre v Slovane
17.4.2021 - 11:32
+2

Radovan123

 

Všade dobre, doma najlepšie
17.4.2021 - 11:43
+1

Aladár Miazga

 

povedz stavbárom, čo chodia na týždňovky do nemecka
17.4.2021 - 11:50
+1

KrebsKandidat

 

Myslis, ze im je doma zle, ked sa vratia z tej tyzdnovky?
17.4.2021 - 14:02
+1

Horehronský_Rytier

 

Veď aj Skokan má zmluvu v PP:
17.4.2021 - 11:40
+1

matt-opd

 

Kamzici, takto to nevyhrate. Ak chcete s vysledkom nieco urobit, tak musite Lisky roznosit na kopytach fyzickou celoplosnou hrou.

Na druhej strane Lisky hraju trpezlivy, ucelny playoff styl ala Devils v 90 rokoch. Sice prezity, ale na nasu ligu evidentne dostatocny. Gratulujem k dvom vitazstvam (uprimne, bez ironie).
17.4.2021 - 14:56
+1

Urpiner16

 

Lenže líškam sa lepšie hrá vonku viď v TN zo zabezpečenej obrany a hráčov ktorí vedia dať GÓL do zatiaľ nie príliš pozornej obrany PP majú ako maku.Ak sa im podarí ísť z PP za stavu 3:1 tak neviem,neviem.
17.4.2021 - 19:14
+1

Horehronský_Rytier

 

Áno, MI hrajú: ten hnusný defenzívny hokej, ktorý preferoval "Maďar" v BB a hrajú ho napr. Preds v NHL a SUI na MS/OH.

PP to bude mať extrémne náročné, pričom spoľah majú len v 2,5 útoku, brankárovi, no a v obrane to občas zaškrípe... príchod Rusa nevyšiel - sedí na tribúne.
18.4.2021 - 1:13
+1

Soumi171

 

Ja napíšem tiež svoj nazor.. Hracov ktorych by som nechal do buducej sezony su jednoznacne Dalhuisen, Skokan, Pinči, Handlo, Bjalo, Mesar, Seigo, Drgon a Vosvec... Z ostatných nemám vobec pocit, aby sa mala ich hra v buducej sezone zlepšiť... Potrebujeme to trochu prestavať, lebo teraz tomu nieco chyba.
17.4.2021 - 20:21
+1

Chamois13c

 

Brejcaka si de nehal dano hra kazdu sezonu lepsie
17.4.2021 - 23:14
+2

Horehronský_Rytier

 

Dlho nehral: tak omylom na neho zabudol, ale chce ho
18.4.2021 - 1:31
+1

Soumi171

 

Jezisi, dakujem za upozornenie, jasneze na Dana som uplne zabudol jeho beriem ako samozrejmosť, ano chcem ho v teame
18.4.2021 - 9:02
+1

crystalmeth

 

Michalovce vyradia trapny Poprad,ani Arne Krotak a Igor Rataj im nepomoze,a viete aky by to bol osial v Michalovciach,keby tu nebola tato covid pi..čovina? Ja im drzim palce,aj ked ma hokej moc netankuje,nniesom vychodniar,detto Detva,niesom horehronec,ale fandim im.Tak podme Michalovce
18.4.2021 - 1:57
+2

MaxSBA

 

Sám si trápny
18.4.2021 - 12:47
0

crystalmeth

 

A Ty si honibrk.Ty gejboj.
19.4.2021 - 5:43
0

crystalmeth

 

A Poprad je ciganske mestecko len tak by the way
19.4.2021 - 5:46
0

Radovan123

 

Keď si odmyslíme angi mlyn v Michalovciach tak to môže dávať zmysel
19.4.2021 - 9:08
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Bennett si za narazenie Colemana nezahrá jeden zápas

Hokejový útočník Floridy Panthers Sam Bennett dostal za narazenie Blakea Colemana z Tampy Bay trest na jeden zápas. Svojmu tímu tak bude chýbať v druhom súboji 1. kola play off NHL, ktoré je na programe v noci na stredu. Informoval o tom web NHL.
včera o 09:51 - TASR

Švajčiarsky brankár Schmid dostal trojročnú zmluvu od New Jersey

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol na trojročnej spolupráci s brankárom Akirom Schmidom. Dvadsaťjedenročného Švajčiara si "diabli" vybrali v 5. kole draftu v roku 2018 zo 136. pozície.
17.5.2021 19:20 - TASR

MacKinnon by mal stihnúť 1. kolo play off

Hokejisti Colorada by mali mať v 1. kole play off NHL k dispozícii na Nathana MacKinnona. Dvadsaťpäťročný útočník vynechal štyri z posledných piatich zápasov základnej časti pre zranenie v dolnej časti tel. Pred pondelkovým štartom série so St. Louis však už trénoval na ľade.
16.5.2021 08:59 - TASR

Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 v príprave

V prípravnom zápase pred hokejovými MS 2021 zvíťazilo Švajčiarsko nad Lotyšskom 2:1. sumár: Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 (0:1, 1:0, 0:1) Góly: 37. Dzierkals - 1. Simion, 55. Hofmann
15.5.2021 21:20 - TASR

ČR - Rusko 4:0 na Českých hrách, domáci vyhrali turnaj v Prahe

Hokejisti Česka zvíťazili v záverečnom zápase Českých hier nad Ruskom 4:0. Domáci turnaj tak zakončili bez prehry a vyhrali ho so ziskom 8 bodov. Rusi skončili s tromi bodmi na poslednom štvrtom mieste o skóre za Fínskom.
15.5.2021 17:53 - TASR

Švédsko - Fínsko 3:2 na Českých hrách

Švédski reprezentanti zdolali v sobotnom zápase Českých hokejových hier Fínov 3:2. Na podujatí v rámci Euro Hockey Tour dosiahli prvé a jediné víťazstvo. České hokejové hry /Praha/: Švédsko - Fínsko 3:2 (1:0, 0:1, 2:1) Góly: 7. Froden, 49. Hallander, 59. Rasmussen - 60. Sallinen
15.5.2021 13:19 - TASR

Zub predĺžil zmluvu s Ottawou o dva roky

Ruský hokejový obranca Arťom Zub bude v zámorskej NHL naďalej pôsobiť v Ottawe Senators. S kanadským klubom sa dohodol na predĺžení zmluvy o dva roky. V sezóne 2021/2022 zarobí 1,75 milióna USD, v ďalšom ročníku 3,25 milióna.
15.5.2021 10:25 - TASR

Nemcov posilnia Rieder, Bergmann a Gawanke

Nemeckú hokejovú reprezentáciu posilní pred MS v Lotyšsku Tobias Rieder. Útočník Buffala Sabres sa pripojí k tímu priamo v Rige. Okrem 28-ročného Riedera sa na šampionáte v nemeckom drese predstavia aj dvaja hráči pôsobiaci v AHL - Lean Bergmann a Leon Gawanke.
15.5.2021 09:29 - TASR

Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 v príprave

Švajčiarski hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige nad Lotyšskom 3:0. Švajčiari budú vo štvrtok 27. mája súperi slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) Góly: 9. a 21. Simion, 30. Ambühl.
14.5.2021 20:17 - TASR

Karlsson opustil tím Kazachstanu, nahradil ho Jeremejev

Brankár Henrik Karlsson sa podľa portálu shaiba. kz rozhodol opustiť tréningový kemp hokejovej reprezentácie Kazachstanu. Trénerský štáb sa namiesto neho rozhodol povolať na MS do Rigy Demida Jeremejeva z HK Temirtau.
14.5.2021 12:26 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 05. 2021
Rusko - Česko o 15:15
Nemecko - Taliansko o 15:15
Bielorusko - Slovensko o 19:15
Kanada - Lotyšsko o 19:15
22. 05. 2021
Dánsko - Švédsko o 11:15
Nórsko - Nemecko o 11:15

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Najlepší strelec

Najlepší brankár

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov