Diskusia: Michalovce doma tesne zdolali lídra z Popradu
Hokejisti HK Dukla Ingema Michalovce zvíťazili v zápase 32. kola Tipos extraligy nad HK Poprad 4:3. Popradčania sú priebežne na 2. priečke o skóre za Zvolenom, Michalovce poskočili na 6. miesto s dvojbodovým náskokom na Košice.
HK Dukla Ingema Michalovce - HK Poprad 4:3 (1:1, 1:0, 2:2)
Góly: 13. Korhonen (Mudrák, Lalancette), 26. Hickmott, 50. Takáč, 57. Korhonen (McCormack, Lalancette) - 20. Mešár (Skokan, Kramár), 43. Drgoň (Svitana), 59. Bjalončík (Zagrapan, Mashinter). Rozhodovali: Goga, D. Konc st. - D. Konc ml., J. Konc ml., vylúčení: 4:4 na 2 min., presilovky: 1:2, oslabenia: 1:0, bez divákov.
HK Dukla Ingema Michalovce: Tomek - Mudrák, Mihálik, McCormack, Kolusz, Louis, Ťavoda, Zekucia - Korhonen, Lalancette, Erkinjuntti - Takáč, Suja, Šoltés - Regenda, Hickmott, Bartánus - Török, Galamboš, Chalupa - Mašlonka
HK Poprad: Vošvrda - Kramár, Drgoň, Seigo, Dalhuisen, Erving, Ulrych, Hudec - Svitana, Skokan, Mešár - Livingston, Zagrapan, Mashinter - Matúš Paločko, Bjalončík, Handlovský - Matej Paločko, Jevoš, Hájnik - Valigura
Vo vyrovnanej prvej tretine mali lepší vstup do zápasu domáci. V 13. minúte Korhonen tečoval strelu Mudráka a brankár Vošvrda bol bezmocný - 1:0. Tímy si dávali pozor na defenzívu a brankári nemuseli riešiť zložitejšie situácie. Hostia postupne zvýšili tlak, v 18. minúte ešte Matúš Paločko po samostatnom úniku neprekonal Tomeka. To sa podarilo až Mešárovi, ktorý strelou z pravého krídla prekvapil michalovského brankára - 1:1.
V 22. minúte mohol Šoltés vrátiť domácim náskok, ale v brejku neprekonal Vošvrdu. Hostia odpovedali závarom okolo bránky Tomeka, ale Hájnik ani Matej Paločko neskórovali. V 26. minúte sa Hickmott dostal k puku po chybnej rozohrávke hostí a pohotovo prekonal Vošvrdu - 2:1. V 32. minúte sa domáci dostali k presilovke o dvoch hráčov, v ktorej bol blízko ku gólu McCormack, ale neskóroval. Hostia sa o štyri minúty tešili z vyrovnania, no Mashinterov zásah neplatil pre zakončenie vysokou hokejkou.
K dvojnásobnej početnej výhode sa dostali aj Popradčania a v 43. minúte vyrovnal obranca Drgoň - 2:2. Domáci hráči však išli aj tretíkrát v zápase do vedenia. V 50. minúte vzal Takáč v obrannom pásme počas oslabenia puk Seigovi, v úniku dvoch proti jednému zvolil strelu a bolo 3:2. Rovnaký hráč mohol v 54. minúte zvýšiť náskok domácich, ale v ďalšom úniku už nenamieril presne. V čase, keď sa hostia hotovali zvýšiť nápor v snahe vyrovnať, sa Michalovčania dostali k presilovke a v nej Korhonen vyťažil zo zakrytého výhľadu popradského brankára - 4:2. Hostí to však nepoložilo a nádej na úspech im dala využitá presilovka, v ktorej Bjalončík dorazil puk za Tomeka - 4:3. K vyrovnaniu sa však hostia nedostali ani počas hry bez brankára.
- lišiak1
- konecne poriadny hokej na ktory sa dalo pozerat.
poprad aj ked oslabeny podal dobry vykon, ale dnes nemal narok pretoze nasi sli ako pily
v utorok potvrdit! - 17.1.2021 - 20:43
- +3
- RebelMemoryPP
- Sorry ale dva krát s vami po sebe neprehráme.. Dosť vás dnes potiahli súdi no to sa opakovať by nemalo..
- 17.1.2021 - 22:03
- +2
- Radovan123
- ale no. Tu sa vôbec nemôžme baviť koho potiahli rozhodcovia. Jak na našej tak aj na vašej strane boli upisknutia
- 17.1.2021 - 22:10
- +3
- lišiak1
- nic sa neboj, prehrat s nami mozte kludne nielen viac nez raz, ale aj viac ako dvakrat po sebe a to najlepsie vo finale
len skoda, ze s vami nehrame este viac zapasov lebo po prve mame vam co vracat a po dalsie nam evidentne vyhovuje nebetonarsky tim, ktory chce hrat utocne a vtedy je to uz hokej kukatelny narozdiel od zapasov s new castle a podobnymi mansaftami.
a k tym rozhodcom ti napisem len to, ze dnes to podla mna bolo piskanie tak fifty - fifty, ale skor sa mi zda, ze piskali v prospech vas. - 17.1.2021 - 22:19
- +2
- XxMartinxX
- Rebel nič proti ale keď hovoríš o potiahnuti pozri si lepšie Mešarov gól Skokan mu vosiel do útočného pásma skôr čiže nemal platiť
- 17.1.2021 - 22:30
- 0
- Mato-Mi
- Rebel: naozaj nas potiahli sudi??? Bud si zapas nevidel, alebo si len potrebujes rypnut. Rozhodcovia piskali zle, ci na jednu, alebo druhu stranu. Uz to zhodnotil aj nas trener po zapase, tak predpokladam, ze nas budu trestat este prisnejsie. Lalancette dva krat vyluceny za nieco, co sa neda nazvat faulom. Este aj Valabik to povedal v zapase NR-KE, ze nemozu rozhodcovia piskat akykolvek dotyk hokejky na hokejku, ked hrac padne a automaticky to piskaju ako faul.
- 18.1.2021 - 7:14
- +4
- jozino
- 3 Koncovci v jednom zapase, rezu ma oci ked to vidim : panika :
- 18.1.2021 - 11:52
- +1
- Poprad_eskape
- No do konca dráma. Naši chceli, ale fakt si nepamätám zápas, kedy nám tak nešlo. Padali sme sami,puky odskakovali, skrumáže nevyšli. Gól neuznaný - správne, ale chýbali milimetre..inak tá prvá dorážka Mashintera bola top, to jak Tomas Holmstrom v Red Wings v naj rokoch 👌, potom tá druhá tesne vysoká hokejka..
Napriek tomu skoro boli body.
Michalovce výborne. Chceli o ten gól viac, to boli nechytateľné strely. Gratulujem k víťazstvu.
P.S. Samo pojď domú !! 😁 - 17.1.2021 - 20:53
- +6
- MaxSBA
- Michalovce zaslúžene, Handlo dnes v lese. Mešár top výkon
utorok odveta - 17.1.2021 - 20:53
- +9
- mar11
- Zas a znova presilovky...
- 17.1.2021 - 20:55
- 0
- Mato-Mi
- Vyuzili ste dve zo styroch. Co by ste viac chceli? Vyuzit vsetky, aby si nevycital presilovky?
- 17.1.2021 - 21:04
- +5
- EliteProspectt
- napríklad v nich nedostať gól a nič viac ..2 zo 4 by stačili
- 17.1.2021 - 21:10
- +4
- mar11
- Viem presne o čom píšem. Jednu o dvoch hráčov sme využili na 2:2 ,následnú pokračujúcu nič. V ďalšej sme gól dostali a v oslabení znova na 4:2 a bolo vymalované. Druhá využitá znova o dvoch hráčov pri power-play už len upravila výsledok. Líder tabuľky v oslabeniach predposledný a v presilovkách ôsmy ???
- 17.1.2021 - 21:28
- +1
- cartman
- no ono s tym lidrom by som bol fakt opatrny.. je to menej ako o chlp 😅
- 17.1.2021 - 21:49
- 0
- burizon13
- Treba povedat ze dnes presilovky v uplne inom rozostaveni ako ked hra #17 a co sa tyka statistik tak je urcite lepsie byt prvy v tabulke celkovej ako tej presilovkovej. Nech nedame v presilovke hoc ani gol ale ostanme na prvej priecke
- 17.1.2021 - 22:47
- 0
- mar11
- Máš pravdu, ale byť prvý v tabuľke a zbierať body úzko súvisí s aj s využívaním a bránením presiloviek.
- 18.1.2021 - 8:13
- +1
- pokemon33
- Mesar pekne,tak snad sa uz neprepadne do stvrteho utoku
- 17.1.2021 - 20:57
- +6
- ten čo nevie
- dnes sa to nakopilo zla konstalacia hviezd🤓
- 17.1.2021 - 20:57
- +1
- XxMartinxX
- Akože autor článku ten isto sleduje hokej
- 17.1.2021 - 20:57
- +1
- Patomato
- o gól je čo rozdielom triedy?samozrejme ak ten nazov už prepísali tak sorry
- 17.1.2021 - 21:10
- +3
- XxMartinxX
- Nie hovorím o tom ze sme poskočili na 6 miesto a sme 2 body pred Košicami a poprad je na 2 mieste o skóre pred zvolenom
- 17.1.2021 - 21:17
- 0
- MaxSBA
- Poprad je na 2 mieste o skore PRED? tak potom na prvom mieste nie?
- 17.1.2021 - 21:23
- 0
- XxMartinxX
- Prepáč za malo byť
- 17.1.2021 - 21:29
- +1
- MaxSBA
- máme lepšie skore predsa ako ZV. Ale o zápas viac.
- 17.1.2021 - 21:35
- +5
- XxMartinxX
- No lenže v článku ste za Zv
- 17.1.2021 - 21:36
- +1
- Patomato
- tak sorry, myslel som že zase zlý nadpis
- 17.1.2021 - 21:41
- 0
- XxMartinxX
- Ok beriem nič sa nedeje
- 17.1.2021 - 22:03
- +1
- FilipkoPP
- Mne sa dnes zápas páčil a Michalovce boli o ten gól lepší takže gratulácia. Nevadí v utorok im to vrátime.A FILIP MEŠÁR
šikovný chalan
JEDINE - 17.1.2021 - 20:58
- +7
- EliteProspectt
- Mešár
..Presilovka pri vyrovnanom stave, kde máme my rozhodnúť tak dostaneme gól. Nevadí ..hlavy hore v utorok to bude dúfam o niečo lepšie z našej strany a vyhráme
- 17.1.2021 - 20:58
- +7
- Westlund32
- Zbytočne chybičky ,handlo dlhodobo mimo už je aj s majkym a prajsom .Dalhuisen tretia tretina chýba za chybu .čo sa týka posíl Mašina keď sa rozohraje bude užitočný zbytočna kritika naňho .Potešil Mešar dokonca hral presilovky aj konci .A Stana prosím už nekomentuj
- 17.1.2021 - 20:59
- +9
- jozino
- Viem, ze Jano Tavoda je dorazny obranca, za to sme ho mali v PP radi, ale dnes s vyskokom do Zagrapana, ktory sa vratil po zraneni (bez vylucenia) a hlavne to vsotenie Mesara do branky
Chcel si nieco dokazat tym, ze zrani 17rocneho kosikara, len preto ze stal pred brankoviskom?
- 17.1.2021 - 21:01
- +14
- forwardPP
- Ja by som to až tak neriešil, skôr by mi vadilo, že v obrannej hra je absolútne tragický aj za ten tretí gól môžme ďakovať jemu.
- 17.1.2021 - 21:16
- +6
- burizon13
- Spravny postreh a zaroven vysvetlenie preco bol vymemeny. Je to vypatlanec
- 17.1.2021 - 22:48
- +1
- Radovan123
- Od potrebuje podľa mňa nejaké usmernenie v hre a to je všetko. Ten hit do Mešara bol zbytočný ale na druhú stranu, pri adrenalíne nedokážeš odhadnúť silu a rozdiel hmotnosti je obrovský čo znamená, že pre Tavodu do bolo také postrcenie. Ale stále súhlasím, že to bolo cez a mal by si dávať pozor nabudúce
- 17.1.2021 - 23:31
- +1
- XxMartinxX
- Podľa mňa keby to Nuerobil Ťavoda tak to urobí druhý keďže tam stáli ďalší 3ja hráči cize od neho to bol len taký priateľsky tukes
- 17.1.2021 - 23:37
- 0
- Radovan123
- Veď áno to hovorím že on keď take situácie má tri-štyri krát za zápas proti 80-90kg a zrazu do 75kg a 177 Cm chlapca k tomu od zadu...
- 17.1.2021 - 23:47
- 0
- XxMartinxX
- Sak hej len hovorím keby to Ťava neurobil tak by dostal hit od iného a fakt by nemuseli rozlišovať ci je košíkar ci nie. Inak otázka ak by som postavil mužstvo 17 ročných čiže košíkarov to by ste sa ich nemohli dotknúť lebo ich zraniť?
- 18.1.2021 - 0:06
- +2
- Radovan123
- Súhlasím, treba si zvykať inak ďaleko nezajde 😀
- 18.1.2021 - 0:12
- +3
- ten čo nevie
- prilis vela mudrujes😄
- 18.1.2021 - 11:52
- 0
- jozino
- Nechapem preco by mali skakat do hraca, ktory stoji pri brankarovi. Nijako ho nesekal, nedorazal, hra bola prerusena. Kazdy takyto atak je absolutne zbytocny, aj keby to bolo na Mashintera. Navyse, Mesar tam vletel do branky tesne okolo tycky, stacilo by trosku vedla a mohol by mat napriklad vyklbene rameno, zlomenu klucnu kost alebo akekolvek ine zranenie keby takou hybnostou vrazil do tycky. Ja som tiez sa doraz pred brankou, ale utocnika treba odprata ked chce dorazat, alebo ked sekne po brankarovi. Vtedy OK, ale prizabit niekoho lebo stoji blizko brankara?
- 18.1.2021 - 11:57
- +1
- Mato-Mi
- jozino: ja aj s tebou suhlasim, ale deje sa to zapas x-krat, ze dochadza k tymto prejavom sily pred vlastnym brankarom.
- 18.1.2021 - 12:01
- 0
- jozino
- Ako kedy. Niekedy uplne zbytocne si dokazuju na hracovi, ktory nic nerobi (napriklad Ruzicka na Bezucha vyletel ako nepricetny) a niekedy naopak utocnik 2x sekne brankarovi po betone ked je puk prikrity a obrancovia sklonia hlavy a odkorculuju na striedacku
- 18.1.2021 - 12:46
- +2
- peterpm
- Mladý chlapec v 1. utoku oveľa lepší ako naše zámorské posily, nemalo by to byť naopak?
- 17.1.2021 - 21:01
- +4
- Bizzaremifo
- Ale veď tí zamoraci sú tam na úplne iné úlohy..
- 17.1.2021 - 21:41
- +5
- fanusik995
- je treba si uvedomiť, že nie všetkych hráčov mozeme hodnotit na zaklade rovnakych kritérii. ale ano, mesar dnes super vykon. ale zahral by v osobnych subojoch ako mashinter? blokoval strely ako erving???. na zaklade coho si urcil ze je lepsi ako zamorske posily? myslim ze takeho porovnavanie hracov je neojektivne. kazdy hrac je vynimocny v niecim inym, to ze ty preferujes kriteria akymi su napriklad goly alebo strely, nad blokovanim striel a osobnymi subojmi je tvoj subjektivny nazor.
- 17.1.2021 - 22:18
- +3
- Poprad_eskape
- TASR: Ako vyrátali, že sme o skóre za Zvolenom??
Inak tabuľka mega vyrovnaná. 1-6. A aj na prvú šestku sa tam dotahuju.. 👍👍👍 - 17.1.2021 - 21:01
- +3
- Radovan123
- Dnes po dlhej dobe kvalitný zápas od nás až na pomalšiu obranu.
Konečne lalancette a korhonen v jednom útoku a hneď takýto vydarený zápas (samozrejme+ erkinjunti).
Aj tak najviac sa mi z našej hry páčili tie prihrávky cez celé ihrisko.
Už iba 7 bodov na tretieho takže ďalej vyhrávať a pôjdeme vyššie a vyššie - 17.1.2021 - 21:03
- +2
- Frey77
- Som veľmi rád,že Bjaloncik sa takto rozbehol, dostáva čas na ľade a vie sa za to odvdacit! Len tak ďalej! Dnes sme si de facto dali všetky góly sami.
Tomáša tiež asi posadiť na 3 zápasy nech vyčistí hlavu a nechať rozchytat Hamerlika. Obrana dnes les, hlavný lesníci sú už dlhšie Ulrych a Joona, žiaľ títo moji oblubenci, sú len tiene z minulej sezóny!Ulrych co zápas to úžasný kúsok, dnes tá rybycka po rozhodcovi bola top, Joona..... Žiaľ slabota. Segal na presilovke tiež zahviezdil.
No a útok.Handlovsky je súci na výmenu, žiaľ, ten chlap je hotový, čo to s nim sa stalo. Zagrapan od začiatku sezóny (aj keď bol teraz zranený) tiež nič, Majky, Prajso(aj keď teraz nehrajú), tiež hlboko pod svoje možnosti. Dnes napr Matúš Palocko ukázal, prečo to bude vždy na 4 lajnu. Ide sám na bránu, hlava dole, sám seba zblafakoval a keď dal hlavu hore, prišiel na to, že už je za bránou. Medzi prvým a šiestym miestom rozdiel 9 bodov, ak sa chlapci nespamätajú, veľmi rýchlo tam môžme byť.
- 17.1.2021 - 21:04
- +5
- Patomato
- ja si myslím že bjalo skôr patrí do prvej lajny ako mladý mešár,na druhej strane by paločko s handlom boli uplne stratení
- 17.1.2021 - 21:14
- +2
- EliteProspectt
- Bjalo hrá centra ..
- 17.1.2021 - 21:39
- +5
- duhac
- Len zase mozno keby sa dava viac priestoru Majkymu, hlavne v presilovkach, tak by sa mozno aj chytil. Unavuje ma to kolko priestoru dostava prvy utok. Haky je teraz out a ak by vypadol este aj jeden z dvojice Skokan Svitana tak neviem kto by potiahol to muzstvo, kedze zbytok je v lese mozno aj preto, ze nemaju priestor sa realizovat. To neplati len na Vandasa ale vseobecne aj na obrancov. Pred play off musia mat proste vsetci formu a preto treba brat ohlad aj na to aby hral kazdy v pohode.
- 17.1.2021 - 22:09
- +2
- Frey77
- Áno, toto s tou prvou formáciu, ktorá hrá presilovku 1min 50sekund a neurobí nič, hnevá aj mňa. A myslím, že to ani nerobí blBoh vie akú dobrotu v kabíne....
- 17.1.2021 - 22:14
- +1
- lišiak1
- dobry comment kamo, ty si dlhodobo najobjektivnejsi fanusik popradu co si tak vsimam.
a inak som prekvapeny aky velky fanusik slovenskej hymny je ten vas brankar
- 17.1.2021 - 22:22
- 0
- MaxSBA
- Erving brutálne.
- 17.1.2021 - 21:15
- +4
- topska
- Ulrych dost zdravotne limitovany
- 17.1.2021 - 21:20
- +1
- burizon13
- A v com je limitovany? Ze nevie sa hracovi postavit ,ze strati puk atd?
- 17.1.2021 - 22:51
- +2
- topska
- To uz je na vedeni ci to chce konkretizoval ale kedze sa to potom snazia superi vyuzit tak asi nie. A ano, ak je hrac zdravotne limitovany tak to moze mat za nasledok to ze fyzicky si nemoze dovolit tolko ako zdravy hrac. Neriesim ci robi viac inych chyb len som posunul info o ktorej nemusel vediet.
- 17.1.2021 - 23:25
- +1
- Rapkáčik43
- Veru tak, ulrych sa mi zdá, že už ani nehral v tretej, aspoň som si ho nevšimol
- 17.1.2021 - 22:59
- 0
- topska
- Naozaj si myslis ze je na mieste vyhodit takych obrancov a teraz? Ono to dost stoji kedze musis zaplatit odstupne a neviem si predstavit aku nahradu by sme zohnali.
- 17.1.2021 - 23:27
- +3
- Rapkáčik43
- Otázka je potom iná, ak je zranený prečo nehrá miesto neho trebars hudec a 7 bek nie je Česanek? Nech si oddýchne a dolieči zranenie. A pokiaľ má nejaký dlhodobý problém tak je otázka aký má význam držať zraneného hráča, ktorý hrá kvôli tomu výrazne pod svoje možnosti, škodí tímu a navyše je legionár? A to ja mám Ulrycha veľmi rad
- 17.1.2021 - 23:44
- +1
- Frey77
- Podpis, mame Cesanka, Hudeca ako 7 beka, prečo teda nenechajú Ulrycha doliecit? Tiež ho mám veľmi rád, ale toto čo robí, tak viac škoda, ako pomaha
- 17.1.2021 - 23:51
- 0
- topska
- Mne sa zda stale lepsi ako oni dvaja ale neviem ci sa to da vyliecit pauzou alebo ako, to by som spekuloval
- 18.1.2021 - 0:25
- +1
- forwardPP
- Ja by som až tak tú tabuľku neriešil je jasné,že nemá až takú veľmi výpovednú hodnotu keďže by budeme mať najviac zápasov s Michalovcami a niektoré tímy najviac zápasov s Mikulášom a Bystricou(pri všetkej úcte).
- 17.1.2021 - 21:19
- +3
- XxMartinxX
- Tak toto ma zaujalo ako si to myslel?
- 17.1.2021 - 21:30
- 0
- mar11
- Presne ako píšeš,je to dosť skreslujúce
- 17.1.2021 - 21:32
- +6
- XxMartinxX
- No taky istý počet budete mat aj z KE aj z dvtk
- 17.1.2021 - 21:34
- 0
- forwardPP
- Asi sa trošku nechápeme. Chcel som len povedať, že ťa tabuľka by vyzerala inak ak by sa hrala súťaž klasickým systémom a tými regionálnimi kolami.
- 17.1.2021 - 23:17
- +2
- XxMartinxX
- Ako ok len som myslel ze narazas na to ze spolu furt hrajeme je to aj TP aj tým pohárom inak v lige len 2 zápasy naviac ale inak súhlasím LM a BB sú stred niekto z toho bude mať úžitok
- 17.1.2021 - 23:43
- 0
- Chamois13c
- Dnes vyhral efektivnejsi tim gratulujem liskam... Pred zapasom som myslel ze handlovskeho hecnem tym komentom ale naopak on zahral asi najhorsi zapas v pp drese a mikula ho da nepochopitelne este aj na presilovku no nedal 10 z gola dnes hral so superom ... Vela zraneni plus niekolko hrac z formy handlo, ulrych erving les ale aspon sa ukazuje bjalo mesar, verim ze sa zraneni zacnu vracat, drgo mesar krasne goly
- 17.1.2021 - 21:33
- +3
- Bizzaremifo
- Pekne sa pozeralo na ten zápas...tie popradske chyby v obrane, nedôraz, zle prihrávky to sa v jednom zápase slušne nakopilo.. Michalovce zaslúžene, šli za víťazstvom od začiatku..
- 17.1.2021 - 21:45
- +1
- RebelMemoryPP
- Chválim Mesara, hral skutočne dobre s prehľadom a technicky.. Dotiahol sa nás ZV ale sak vďaka 15 bodom ktoré si nabuchal na LM..skutocne je toto zvláštna sezóna, dáke muzsta musia makať na body a dáke ich majú ľahko..a to sme od LM oveľa bližšie ako ZV..
- 17.1.2021 - 22:02
- +10
- rasťoZv
- Však v majstrovskej sezóne Vám to môže byť jedno nie...
Dáke mužstvá musia makať na body a dáke ich majú ľahko - 17.1.2021 - 23:07
- +7
- ten čo nevie
- nekecaj ak chces nieco dosiahnut musis porazit kazdeho a v play off mikulas nebude
- 17.1.2021 - 23:49
- 0
- Westlund32
- Keď sa nezmení prístup niektorých hráčov maximálne postúpime do semifinále ,tu to sezónu keď porovnam z minulu tak majky prajs handlo urlych ,erving ,vosvec sú ako vymenení .haky davo a zahraniční sú ako počasie .niečo mi nasej hre chyba.hraci hovoria že sú skvelá partia no na ploche to často vyzerá inak
- 17.1.2021 - 22:05
- +2
- AmontePP
- tak nejako mam z toho pocit aj ja.
- 17.1.2021 - 22:11
- 0
- Kamzík18
- To už dávno vravím že čosi nieje v poriadku.. Ale sú tu ľudia ktorí to označia za vymysel fantasmagirie a pod.. Že všetko klape jak ma.. A už sa ukazuje ze keď nehrá hss tak nemá kto potiahnuť, lebo v tom lese sú aj kvoli nizkemu icetimu..
- 17.1.2021 - 22:44
- 0
- Rapkáčik43
- Presne tak, to povestné popradské srdce tam nie je ani náznakom
- 17.1.2021 - 23:02
- 0
- lišiak1
- ja z nasich musim dnes vyzdvihnut vsetkych legionarov az na toho poliaka.
pevne dufam, ze nebude mat u nas protekciu len preto pretoze je to trenerov kamarat.
a zo slovakov to islo dobre najma takacovi i ked pri tej jeho sanci pred koncom zapasu som uz mal pocit akokeby uz naschval nechcel dat alebo sa zlutoval lebo asi nechcel byt tym ktory da popradu v zapase posledny klinec do rakvy
a tiez ma potesil aj handlovsky, ten z nasich zahral tiez celkom dobre
- 17.1.2021 - 22:29
- +4
- Bizzaremifo
- meníme Takaca za Handla?
- 17.1.2021 - 22:39
- +2
- burizon13
- Palocka Mateja radsej ten je center
- 17.1.2021 - 22:52
- 0
- topska
- To kolko by sme museli doplatit?
- 17.1.2021 - 23:28
- +1
- milmikus
- Vyborny hokej z oboch stran.Michalovce sa herne dvihli je to vidiet.
- 17.1.2021 - 22:37
- +4
- houyhnhnm
- Mešár podal na svoj vek fantastický výkon. Tento chlapec musí hrať v TOP6. Či to bude na úkor Vandasa, Livingstona, atď. mi je jedno. Aj napriek povesti, ktorú posledné roky majú slovenskí hokejisti v NHL, som presvedčený o tom, že Mešár bude draftovaný. A nebude to v 6. alebo 7. kole.
- 17.1.2021 - 23:02
- +7
- tommy909
- aj pod toto sa podpisujem.
- 18.1.2021 - 10:46
- 0
- gta98
- Michalovce zasluzene, neni o com. Isli si ovela viac za vitazstvom nez my. Rozhodcovia zle na obe strany, raz pripiskli tomu, potom zase naopak.. ale za prehru si mozeme len my sami, z niektorych hracov na lade vyzaruje taka nechut, akoby im to bolo jedno. Pozitivom je Mesar, nechal by som ho v prvom utoku. Dnes okrem golu mal aj dost dobre momenty. Handlo asi najhorsi zapas odkedy je u nas. Ulrych je bud zraneny alebo zabudol hrat hokej, lebo oproti minulej sezone je to len tien, ten isty pripad Joona. Odkedy ho knokautoval blbec z Kanady, tak tiez len tien. Seigo je dobry, ale niekedy lahkovazne berie obranu.
Ale plusom je, ze hned v utorok mame zase vonku MI, je to akoby take male playoff, som zvedavy na nasu reakciu. Verim v 3b. A za dnesok gratulujem do Michaloviec. - 17.1.2021 - 23:10
- +4
- ten čo nevie
- podla mna nebude nema vysku ani vahu a to je problem lebo je riziko castych zraneni ale to je len moj nazor
- 17.1.2021 - 23:54
- +2
- XxMartinxX
- Ak zhrniem dúfam ze za všetkých chyba im plná tribúna. Hovoríte tu o tom že v mi ani nie legionári ale žoldnieri no ono to keď niekto háji moje vlajky je jedno odkiaľ je keď to robí dobre nadávať jeden druhému je také slovenské ale kua sak hokej nás má baviť a Ty hráči to robia lebo teraz musia aby mali z čoho žiť všade sú ťažké časi a myslím ze každy z nás by bol rád ak môže ísť na hokej a verím ze každý hráč by bol inak motivovaný ak by mal za sebou FANÚŠIKOV
- 18.1.2021 - 0:26
- 0
- EverythingCounts
- Korhonen pomalicky ale isto ukazuje naco ho ma Dukla v time. Pre mna to je jeden z top hracov ligy, len musi byt zdravotne ok a potom to bude ok. Neviem ci niekto vobec docenil akeho hraca mame v nasej lige, hrac s takou historiou a stats v silnej finskej lige. Som rad ze je tu
- 18.1.2021 - 1:49
- +1
- XxMartinxX
- Jasne jeho skúsenosti atď ale čo ja nikdy nehodnotím jednotlivca ale všetkých čo z toho ak jeden zahrá výborne ale celkový dojem je na zvracanie tak ako proti NZ
- 18.1.2021 - 1:58
- 0
- Radovan123
- Ja som bol doteraz veľmi nešťastný z neho. Na začiatku to bolo také nijaké, následne dlho bol zranený a to sa potom každému ťažko vracia. On keď je s lalancettetom tak je radosť pozerať k tomu sa pridal erkinjunti ktorý je tiež veľký prínos pre nás. Preto si tiež myslím, že on sa len rozbieha a ešte veľa nám ukáže.
- 18.1.2021 - 9:12
- +1
- kimi2028
- Ahojte, hokejoví priatelia. Mašina sa rozbieha a smeruje na priečky, na aké patrí. Mal som tušáka už po NZ, že neodohráme 2 zle zápasy za sebou. Ono sa potvrdilo. Na pár výnimiek Poprad nemal žiadnu šancu proti Michalovciam. Teší ma hlavne, že sa začína chytať gólovo Korhonen s Hickmottom. Potrebovali sme to ako soľ. Hlavne v prípade Hickmotta je dôležité, že našiel pohodu a cinká mu to v tyčkách už menej. Pomáha to mužstvu veľmi.
- 18.1.2021 - 8:14
- +2
- Mato-Mi
- Po precitani prvej vety som myslel, ze pise lisiak
- 18.1.2021 - 8:18
- +5
- kimi2028
- Ďakujem veľmi pekne, že ma ľudia porovnávajú s týmto mágom tunajšej kráľovskej diskusie. Nesmie to byť len čiernobiele. Uvidíme možno, že sa zastaví v tomto vlákne, keď si ho tak pekne privolal...
- 18.1.2021 - 8:23
- +2
- Mato-Mi
- Nemozes sa cudovat, beriem ta ako jedneho z tych objektivnejsich a napises, ze PP nemal ziadne oproti nam, tak to zavana lisiakovinou. PP ak by premenil sance, ktore mal, tak prehrame opat s nimi. Mozeme byt radi, ze sa Takac nabudil na vykon proti svojim, ze Handlo prihral na lopatu Hickmottovi, ktory by este pred mesiacom gol z tejto sance nedal. Bol to vyrovnany zapas, PP ma svoju kvalitu(o tom ani netreba pisat). My sme hrali dobre vcera a o ten gol sme boli predsa len lepsi, ale opakujem, PP mal dost golovych sanci.
- 18.1.2021 - 9:17
- +8
- Mato-Mi
- + este doplnim. Pozri si zostrih vcerajsieho zapasu. Myslim, ze dva krat sme zabranili golu tym, ze hraci lahli do brankoviska a branili brankovu ciaru vlastnymi telami
plus breaky PP. To vsetko su golove sance.
- 18.1.2021 - 9:19
- 0
- kimi2028
- Ok, beriem tvoj názor. Aj my sme mali podobne. Poprad zaľahol tiež parkrát. To čo spálil Šoltés 2x, Mašlonka 2x sa musí premieňať. Šance sme mali aj my a bolo toho dosť. Tvrdím, že naše víťazstvo je zaslúžené. Neprehrávali sme ani raz, Poprad držal vyrovnaný stav max. 13 minút aj to len na začiatku zápasu. Inak vždy po vyrovnaní sme max. do 7 minút sme gólovo udreli. Viedli sme 34 minút zápasu. Myslím si, že zápas sme mali pod kontrolou. Len tie naše oslabenia. Rozhodca sa môže pomýliť, ale my musíme brániť lepšie ich...
- 18.1.2021 - 9:56
- +1
- Mato-Mi
- To ze sme si zasluzili vyhrat nespochybnuje nikto. Vcera sme viac chceli ako PP, to bolo vidiet na lade. Aj sme boli o ten gol lepsi.
- 18.1.2021 - 10:13
- 0
- fany
- Ale "batoh" mohol chytiť aj niečo naviac😜Či?
- 18.1.2021 - 11:13
- +2
- XxMartinxX
- No hej Fany ten je tam len parádu
- 18.1.2021 - 16:52
- 0
- Frey77
- Poprad nemal žiadnu šancu, toto myslíš vážne?Poprad nemal šancu, preto bolo na strely 32-32 napríklad. Takýchto expertov ako ty mám ozaj rád
- 18.1.2021 - 9:08
- +5
- kimi2028
- Ja mám rád podobných expertov, ktorý tvrdia len o strelách. Strely nie sú všetko. Ja hovorím o vyložených šanciach a ich premieňaní. Uznaj sám vypracovali ste si toho žalostne málo na postavenú obranu. Hrozili ste najmä brejkami. Každý nestranný, kto videl zápas musí uznať, že víťazstvo je zaslúžené. Nevedeli ste ani poriadne, že čo máte hrať. Toľko ku zápasu z mojej strany, pán "expert"...
- 18.1.2021 - 9:17
- +1
- MaxSBA
- 😀😀😀
- 18.1.2021 - 9:49
- +8
- forwardPP
- A kde boli tie vaše šance? Myslíš ten gól, kde Handlo urobil ukážkovú prihrávku alebo ten Takáčov po brejku po školáckej chybe alebo ten z presilovky?. Tie góly vaše boli fakt po obrovskom tlaku.
- 19.1.2021 - 9:54
- 0
- Mato-Mi
- Goly v hokeji vzdy padaju po chybach. Ci chces povedat, ze vy ste goly nedali po nasich chybach? Nas prvy gol, chyba vasho obrancu s cislom 4, ze dovolil tecovat Korhonenovi nastreleny puk, Mesarov gol padol po chybe Mihalika, ktory neskoro pristupil k hracovi a dovolil mu vystrelit(1:1), gol na 2:1 Handlovskeho prihravka pred branu na hokejku Hickmotta, gol na 2:2 presilovka 5 na 3, chyba hraca, ze nezablokoval strelu obrancu a chyba brankara, ktory to mohol chytit
. Gol na 3:2 chyba obrancu PP, ktory spadol na utocnej modrej ciare. Gol na 4:2 chyba obrancu PP, ktory nechal clonit Erkinjuntiho Vosvrdovi. Gol na 4:3 chyba nasho obrancu, ktory branil nespravneho hraca. Tak v skratke zhrnute
- 19.1.2021 - 10:03
- +2
- kimi2028
- Len Šoltés s Mašlonkom spálili obaja po 2 vyložené šance, ktoré sa musia premieňať. Keby premenili tak je už dávno po zápase, nevedia ani odkrytú bránu trafiť chlapci. Vyložené šance mali aj iní hráči napr. aj Takáč mal ďalšiu atď. Mali sme 6-7 zahodených tutoviek. Padalo nám to teda do brány tak na 30-40% z vyložených šancí. Škoda, že Mašlonka si nedal gólika ku svojim narodeninám. Veľmi som mu to prial...
- 19.1.2021 - 10:49
- 0
- Chamois13c
- Davno po zapase? Len v 1 tretine siel sam na branu matej palocko, matus palocko a mesar ano keby premenia davno je po zapase
nehovoriac o tom ze mashinterov gol bol 50 na 50 daj si studenu sprchu lebo dristas strasne
- 19.1.2021 - 11:25
- 0
- kimi2028
- Skôr vy Popradčania dristáte strašne a nedá sa s vami diskutovať. Ja som normálny a píšem k vecí, ale pochopil som už prečo ľudia nechajú vás radšej tak. Nabudúce sa ku vám ani neozvem... Patrím ku tým objektívnejším tuna... Mato-MI má pozná tu tak dosvedčí...
- 19.1.2021 - 11:52
- 0
- Chamois13c
- Patris ku objektivnym tuna?
Pozri si ako si zacal svoj komentar ,,poprad nemal proti michalovciam ziadnu sancu" dovidenia dopocutia
- 19.1.2021 - 12:11
- +3
- kimi2028
- Áno som objektívny a dokážem zagratulovať fanúšikom súpera, aj keď môj tím prehrá. Hokej beriem normálne. Gratulujem ti, že stále točíš len o jednej vete vystrihnutej niekde z polovice príspevku. Tlieskam ti.
- 19.1.2021 - 13:43
- 0
- NightPP
- Áno nemali sme žiadnu šancu ...
Neviem, ale štatistiky k zápasu hovoria niečo iné. 😉
Vyhrali ste so Zámkami ktoré zhodou okolností rovnakým skóre prehrali včera u posledného a zdolali ste nás a už sa "Mašina" rozbieha...
To vážne sa tu musia nájsť vždy takéto individua čo si nevidia ani na koniec nosa? - 18.1.2021 - 9:15
- +10
- kimi2028
- Pozri si tabuľku formy Dukly napr. za posledných 10 zápasov... Vyhrali sme 7 v riadnom hracom čase, 1 asi po samostatných, 1 sme prehrali po samostatných, 1 v riadnom hracom čase. Sme najčastejšie bodujúcim mužstvom poslednej štvrtiny 24 bodov. Momentálne je lepšie z hľadiska dlhodobej formy sa približuje k nám len Detva (21 bodov) a Zvolen (20 bodov).
- 18.1.2021 - 10:06
- +2
- NightPP
- Áno to sa nazýva aktuálna forma... Aj Poprad bol v tomto ukazovateli v dobrých číslach až prišli zranenia a herná kríza...
Ktorá môže kľudne postihnúť znova aj vás 😉 - 18.1.2021 - 10:18
- +3
- NightPP
- Ale ok keď sa chceš baviť o číslach a formách.
Vyhrali ste s nami 4:3
(forma poslabšia+zranenia)
Vyhrali ste nad Zámkami 3:1
(forma slabá+zranenia neviem)
Prehrali ste so ZV 3:5
(Podľa teba forma asi slabšia+tuším mali nejaké zranenia)
Vyhrali ste s BB 1:5
(Forma v čase zápasu slabšia+zranenia neviem )
Vyhrali ste so Slovanom 2:1 po nájazdoch
(o dva dni sme s nimi hrali my výsledkom 4:1,
forma slabšia + zranenia kľúčových hráčov)
Vyhrali ste s DVTK 3:0
(Forma slabšia + zranenia neviem)
Prehrali ste s nami 3:2 po nájazdoch
(Forma slabšia aj v čase tohto zápasu, aj keď sme predtým vyhrali s DVTK a KE + zranenia neboli az také ako včera)
Výhra s KE a DVTK
(DVTK som už opísal, a s KE poviem že klobúk dole lebo zdolať KE dva krát za týždeň sa nám teda nepodarilo)
Takže si z toho výber no mňa si zatiaľ nepresvedčil že "mašina sa rozbieha" - 18.1.2021 - 11:05
- 0
- kimi2028
- Zranených hráčov máme aj my. My máme skoro celú sezónu min. 5 hráčov a vyplakával tu niekto? Nie, zranenia ku športu patria a aj Chudý doplatil na to. Hoci my sme v posledných 4 zápasoch zlepšili v tomto smere a vyliečili sa nám už zranení, čo chýbali dlhšie, ale vieš hráči sa musia aj dostať do toho. Prišli sme ku tomu o Southorna, najproduktívnejšieho hráča a napriek tomu vyhrávame.
- 18.1.2021 - 12:17
- +1
- Mato-Mi
- V poslednych zapasoch nastupujeme uz skoro v plnej sile, momentalne Southorn je zraneny. Ale cca mesiac dozadu sme mali zranenych cca 5-6 hracov.
- 18.1.2021 - 12:45
- 0
- kimi2028
- Len doplním, že to, že niekto nastupuje neznamená ešte, že je zdravý. So sebazaprením nastupuje veľa hokejistov... Dukla nie je výnimkou...
- 18.1.2021 - 13:09
- 0
- NightPP
- Tak podľa vášho FB vám posledné zápasy chýbal len Southorn a predtým pár zápasov nikto...
A vážne som nepostrehol aby ste mali nejaký dlhší čas výpadky hráčov ako my alebo napr. Slovan.
Ale o inom sme sa bavili... Počas týchto zápasov ste teda nemali extra marodku.
Neznižujem vaše kvality a včera ste vyhrali zaslúžene no celkom nechápem tie reči od lišiaka a kimiho 😉.
- 18.1.2021 - 13:44
- +2
- kimi2028
- My sme mali maródku za Chudého najviac chýbalo asi 7-8 hráčov. U nás nie je to vidieť, lebo nehráme s juniormi, keď máme maródku. Mali sme 5 formácií tak sa to stratilo a nepostrehol si to. Po uzdravení sme začali prepúšťať a bude treba znova naberať.... Napr. na Mašlonku som zabudol a on bol tiež nedávno zranený a na FB si ho nenašiel
Nie, vždy píšu zranených...
- 18.1.2021 - 14:03
- +1
- NightPP
- Ale ja hovorím o niečom inom...
Konkrétne o tvojom príspevku o forme v posledných zápasoch nie o dobe keď ste mali nejakých zranených hráčov.
Lebo to že máte teraz formu neznamená že ju budete mať navždy a hlavne mi šlo o tú časť kde si napísal že mašina sa rozbieha... No fakt podľa tých zápasov mi to tak nepripadá.
Ale ako hovorím, nepopieram že nemáte kvalitný tím no to máme aj my aj ďalších min. 5-6 tímov v lige. - 18.1.2021 - 19:10
- 0
- XxMartinxX
- Ono to je také alibisticke vy bez Hascaka neviete vyhrať a my bez southorna áno podotýkam najeplsi strelec a naj obranca
- 18.1.2021 - 16:58
- +1
- kimi2028
- Korhonen, Mlynarovič (už nie je v tíme), Takáč, Southorn, Matoušek (už nie je v tíme), na niekoho som ešte zabudol...
- 18.1.2021 - 12:53
- 0
- Mato-Mi
- Maslonka
- 18.1.2021 - 13:30
- 0
- kimi2028
- Inak Ragan je už na 2. koľaji alebo zranený? Naposledy asi s Miškovcom hral...
- 18.1.2021 - 14:40
- 0
- Radovan123
- Tak už prišiel Poliak a Mudrak takže uvidíme či sa ešte vráti. Ale oveľa radšej by som tam videl Ragana alebo Farkaša namiesto Mudraka.
- 18.1.2021 - 14:43
- +1
- Mato-Mi
- Pokial je moja logika spravna, tak Ragan je len poistka, ak by nahodou nemal vazne kto hrat, tak v takom pripade by zrejme dostal sancu.
- 18.1.2021 - 14:44
- 0
- kimi2028
- Podľa mňa škoda no, lebo nehral najhoršie. On je útočník, nie obranca, pokiaľ si pamätám... Ja by som ho tiež rád videl. Chlapec bojoval ako nikto v našom drese.
- 18.1.2021 - 14:54
- +1
- wedro
- vďaka jeho faulu.
MI dali 4 gól ktorý bol víťazni.
Áno Rozbehuje sa na trestnú lavicu.🤭
Takže tak®️ - 18.1.2021 - 16:28
- 0
- MaxSBA
- staraj sa o svoj klub.
- 18.1.2021 - 19:36
- +2
- forwardPP
- To si ho mýliš s Réwayom.
- 19.1.2021 - 9:57
- 0
- Bizzaremifo
- toto by som dal prečítať hráčom a trénerom z oboch strán
..by sa ti asi pekne vysmiali.. veľmi "objektívny" názor si tu dal kamarát
- 18.1.2021 - 10:48
- +1
- kimi2028
- Ja si nemyslím to kamarát. Podľa mňa sme boli lepším mužstvo, a kto spochybňuje to tak nie je objektívny alebo hokeju nerozumie. Víťazstvo bolo zaslúžené. PP mal dobre akurát presilovky, ale inak žiadna sláva. V hre 5-5 bolo 3:1, aj to o niečom vypovedá... O tom som práve písal...
- 18.1.2021 - 15:25
- +2
- Chamois13c
- Jasne je iba to ze lišaček ma 2 nicky po precitani tychto dristov
- 18.1.2021 - 16:18
- +5
- kimi2028
- Nie som lišiak, admin potvrdí
- 18.1.2021 - 16:59
- 0
- RebelMemoryPP
- Vypovedá to akurát o tom ze si úplne mimo, na jeden gól vám nahral nezmyselné Handlovsky to ste jeden gól na neuznali..aj keď kľudne to uznať mohli lebo určite to nebola až taká vysoká hokejka..a keby aj a 3 milimetre by ten puk trafil nižšie tak už by bola tvoja teória o to ako sme nemali šancu v kybly lebo nemali by ste ani bod..
- 18.1.2021 - 16:26
- +1
- Mato-Mi
- Tvoja logika o vysokej hokejke je vskutku uzasna. Mohli to uznat, ved sak len trosku bola hokejka nad pripustnou vyskou. Ved od toho su pravidla, aby bolo jasne stanovene, kedy ten gol plati a kedy nie. Mili PP-cania, ved nam doprajte konecne tri body s vami
doteraz sme vam ich stale pustali, tak nejaka reciprocita by mohla fungovat, nie?
- 18.1.2021 - 16:38
- 0
- kimi2028
- Nechaj ich tak. Len sa pousmiať, vedia diskutovať len keď vyhrávajú. Keď prehrávajú tak väčších hlupákov tuna nevidieť
Nebojte sa nič zajtra vyhráte. Tréner Valtonen kritizoval rozhodcov, tak uvidíte ako sa budú činiť vo váš prospech. Obávam sa, že dajú to vyžrať nám...
- 18.1.2021 - 16:57
- 0
- RebelMemoryPP
- Ty si sa už vynašiel, už si prišiel na príčinu vašej zajtrajšej prehry.. 😢🥴
- 18.1.2021 - 17:16
- +3
- RebelMemoryPP
- Aká logika..? Reagoval si na A a na B už nie, kde píšem že tie 3 milimetre co o tom rozhodovali keby sa jedna možno iné mužstvo tak by im to uznali respektíve keby to trafil o ten kúsoček nižšie..teda ze len tenká čiara včera delila MI od 3 bodov co získali obzvlášť pri tvrdení že PP nemal šancu včera..pre ujasnenie len som spomenul dve veci ktoré zahrali v MI prospech.. Nezmysel od Handlovskeho a milimetre od nášho gólu, pripadne ružovejsie okuliare pri tom posúdení..
- 18.1.2021 - 17:15
- +1
- Mato-Mi
- Suhlasim, ze od vcerajsieho uspechu, ci neuspechu nas vcera delila ciara. Ci tensia, alebo hrubsia.
- 18.1.2021 - 19:17
- 0
- EliteProspectt
- Ešte, že ste nám ich púšťali ..
inak kimi píšeš tu o tom ako tu zo seba oni robia hlupákov a pritom ty robíš to isté tou tvojou tiež neskutočnou objektivitou ..určite ste vyhrali včera zaslúžene ale píšeš tu o tom ako keby sa hralo celý zápas na jednu bránu ..kašli už na to
- 18.1.2021 - 17:21
- +2
- kimi2028
- Kde som písal, že bolo to na jednu bránku. Písal som len o tom, že ako ste naháňali zajaca za chvost. Neviedli ste ani jednu minútu, my sme viedli polovicu zápasu a keď bolo treba tak v pohode sme si ten gól dali. Preto píšem, že ste boli bez šance
Zajtra bude iný zápas...
- 18.1.2021 - 17:34
- +1
- Chamois13c
- Poprad nemal ziadnu sancu proti michalovciam
ale no zas
- 18.1.2021 - 8:19
- +5
- cartman
- Kedy už prestane Svitana rozhadzovať hokejky po ľade a žobrať o 2m tresty?
- 18.1.2021 - 17:24
- +1
- kimi2028
- "Rozmýšľam však nad jednou vecou. Bol som hokejista veľa rokov. Taktiež už dlho pôsobím ako tréner. Toto je moja dvanásta sezóna. Nikdy som však nevidel, aby počas našej presilovky boli hráči štyri razy potrestaní, keď sa dotkli súperovej hokejky. Nám sa to stalo dvakrát proti Popradu. Nie som toho názoru, že ide o náhodu. Opakujem, nikdy som sa s tým nestretol. A zrazu na Slovensku rovno štyrikrát. V lige mám za sebou asi dvadsať zápasov. Prakticky sa to deje každý piaty duel. To sa nemôže diať. Je to frustrujúce a nespravodlivé," zakončil obsiahlejší monológ michalovský kormidelník Tomek Valtonen.
- 18.1.2021 - 17:48
- +3
- RebelMemoryPP
- Ale to za co išiel Urlych na trestnú a Mi do výhody 5 na 3 to akosi Tomek nespomenul..a tie nezmyselné ofsajdy co nám čiarový piskali to tiež zrejme za svoju kariéru nezazil..
- 18.1.2021 - 18:03
- +5
- Mato-Mi
- Ulrych dohral hraca po odohrati puku, to si snad videl, ze? Vylucenie Lalancetta za udajne odstrelenie hokejky protihraca bolo viac nez n povazenie. Rovnako ako pri jeho prvom faule, kde podla mna puk odoberal cisto.
- 18.1.2021 - 18:21
- +1
- RebelMemoryPP
- A mimochodom to Tomekovi nevadilo ze hráči Mi asi 3x zalahli puk v brankovisku jak sa tam valali do brány jeden cez druheho..?
- 18.1.2021 - 18:06
- +2
- kimi2028
- Kde zaľahli? Ja som puk zaľahnutý ani raz nevidel... Nepíš hlúposti o pravidlách, keď im nerozumieš... Si k smiechu
- 18.1.2021 - 18:08
- +1
- RebelMemoryPP
- Počkaj ty si písal o pravidlách alebo teda Tomek spomínal pravidlá..? Nevidel SJ zalahnuty puk..?no ani sa ti nedivím cez 5 hráčov MI keď ležali v brankovisku..
- 18.1.2021 - 18:11
- 0
- kimi2028
- Puk bol za každým v hre, čiže žiadne zaľahnutie... Puk je zaľahnutý vtedy, keď je pod telami hráčov a rozhodca nemá na neho výhľad. Toto nevieš...
- 18.1.2021 - 18:14
- 0
- Mato-Mi
- Videl si zalahnuty puk? Ja nie. Je pravda, ze v brankovisku bolo hracov viac nez dost, ale hned vedla stal rozhodca a myslim si, ze ak by on videl zalahnutie puku hracom v brankovisku, tak by to piskal. Ale, ale zrejme videl stale puk v hre a preto nepiskal zalahnutie puku v brankovisku.
- 18.1.2021 - 18:14
- 0
- RebelMemoryPP
- Tak si to zhrnme..rozhodca zalahnutie puku nevidel..cize nepískal..dobry krok od neho..dalsia vec..vyseknutie hokejky videl a odpískal..zly krok..? Len sa snažím povedať ze to co ste vy videli ako krivdu a opačne to co ste videli ako ok..prezentujete vždy len vo svoj prospech napríklad ten zákrok Ulrycha, dal sa posúdiť citlivejšie ale to vám nepasuje, určite sa priklonite k verzii že to bolo neskoro..kdezto vás hráč puk na hokejke mal, odohral ho a sekundu na to dostal hit..minimalne 2x skončil puk v brankovisku tak ze nebol pod kontrolou brankára ale hráča v brankovisku..ze ho potom skôr jak bolo pisknute hodil von je druhá vec ale raz ostal pod obrancom medzi jeho kolenami na bránkovej čiare..ale ako hovorím v pointe všetkého..len málo chýbalo a misky váh mohli byť opačne..darovany gól od handla a milimetre od mašiny..takže o nič nejde len o to, že..nemali sme šancu a podobne dristy sú po zápase úplne od veci..
- 18.1.2021 - 19:06
- +1
- Mato-Mi
- Celkom som sa rozpisal na odpoved a pozeram, ze to sem nehodilo. WTF? Tak to skratim, co som ti pisal. Ano, podla mna Ulrychov zakrok bol faul. Lalancettove druhe vylucenie nebol podla mna faul. A este dodadm, ze ja som nikdy netvrdil, ze ste nemali sancu na vitazstvo. Plus som tvrdil, ze si myslim, ze sme boli predsa len o ten gol lepsi.
- 19.1.2021 - 13:47
- 0
- forwardPP
- Zaľahnutý puk nebol, jednoznačne vyseknutie Svitanovej hokejky tam bolo, tak nechápem čo trepe ten Tomek.
- 19.1.2021 - 10:01
- 0
- Radovan123
- A ty druhým vycitas názor na hru a rozpisujes o objektívnosti? mám pocit že ty si ani nevidel zápas iba čítal text.
- 18.1.2021 - 17:55
- 0
- RebelMemoryPP
- Koľko krát sa tak stalo vo včerajšom zápase keď kolega napísal v množnom čísle a nie hokejku ale hokejky..reagoval som adekvátne k otázke a k tomu všetkému ty sleduješ každý náš zápas a môžeš mi pripomenúť kedy ešte Svitana si po vyseknuti hokejky pýtal 2m (metre) trestu..
- 18.1.2021 - 17:59
- +2
- fany
- Toto je fakt zaujímavá debata. Všetci vedia, lebo o mne všetci všetko vedia
niekedy aj viac ako ja sama
,že chcem PP vo finále vidieť. MI sledujem kvôli Tomekovi. A preto sa chcem odborníkov cez brankárov opýtať ,či Vošvrda nemohol chytiť niečo naviac a bolo by po debate. Však je ďaleko lepší brankár ako "batoh" Tomek. Či tieto žvásty "niečo naviac" sa len bohapusto používajú tam ,kde nie sú argumenty? A ešte chcem upozorniť tých čo majú problém s Tomekovou váhou, že Vošvrda má ešte v pomere k výške o 5 kg viac. Proti Vošvrdovi nemám absolútne nič, svoje legionárske miesto si zastane s prstom v nose.
- 19.1.2021 - 12:24
- 0
- BretPit
- Ty chceš vo finále vidieť PP, len kvôli dvom trom bývalým hráčom ZV,,,, ináč Ti je celý PP ukradnuty,,, odrazu si veľký fanúšik KE, keby tam nehral Chovan, tak ta Košice nezaujímajú,,, to isté platí o Detve a NZ,,,,
- 19.1.2021 - 12:43
- +3
- fany
- Všetci vedia, lebo o mne všetci všetko vedia
niekedy aj viac ako ja sama
.......trafená hus zagágala.
- 19.1.2021 - 12:48
- 0
- BretPit
- Prepáč, ale ze si trafená, si napísala Ty
- 19.1.2021 - 13:19
- +1