Diskusia: Trenčín doma zdolal Nitru, Tomek s čistým kontom
HK Dukla Trenčín – HK Nitra 2:0 (1:0, 1:0, 0:0)
HK Dukla Trenčín – HK Nitra 2:0 (1:0, 1:0, 0:0)
Góly: 19. Švec (Sojčík, Hlinka), 30. Mikyska (Valach). Rozhodovali: Snášel, Juhász (Maď.) – Šoltés, Kis-Király (Maď.), vylúčení: 9:6, presilovky a oslabenia: 0:0, 2560 divákov
Trenčín: Tomek – McCormack, Starosta, Bokroš, Štach, Sládok, Kajínek, Stacha – Alderson, Mikyska, Bezúch – Bartovič, Valach, Hecl – Chromiak, Balán, Lapšanský – Hlinka, Švec, Sojčík – Ferényi
Nitra: Šimboch – Mezei, Morrison, Rácz, M. Versteeg, A.Sloboda, Kubka, Korím, Š. Nemec – Scheidl, Kerbashian, Yellow Horn – Tábi, Kollár, Koyš – Buček, Čaládi, Fominych – Hrušík, Minárik, Csányi
Trenčania vstúpili do zápasu aktívne. Najmä prvý útok dokázal viackrát zavrieť súpera pred brankára Šimbocha. Ten však svoj tím podržal aj počas oslabenia pri vylúčení Slobodu. Obe mužstvá sa do príležitostí v úvodnej dvadsaťminútovke dostávali iba sporadicky. Nepomáhali im v tom ani početné výhody, takže obaja gólmani si udržali čisté konto. Až v závere využil nepozornosť Nitranov Švec, ktorý po priťuknutí od Sojčíka zostal sám pred Šimbochom a strelou do horných poschodí brány strelil jediný gól prvej tretiny.
Nitrania vstúpili do druhej tretiny aktívnejšie. Dva pokusy Yellow Horna a jeden Versteega preverili pripravenosť Tomeka. V 27. minúte sa pri hre štyroch proti štyrom uvoľnil Mitch Versteeg, ale na gólmana Trenčanov nevyzrel. Následne na opačnej strane opečiatkoval Mikyska konštrukciu brankára Šimbocha. V polovici zápasu pridali Trenčania druhý gól. Chuť si napravil Mikyska, ktorý strelou z pravého kruhu nedal Šimbochovi šancu. Domáci gólman Tomek potvrdil skvelé reflexy pri presilovej hre súpera. Po góle volal najmä teč Scheidla.
Záverečná tretina sa niesla v znamení aktivity Nitranov, ktorí sa snažili vrátiť späť do stretnutia kontaktným gólom. Domáci hokejisti čakali na šancu z brejkov. Jedna z nich prišla v 45. minúte. Rýchlostný súboj medzi Švecom a Šimbochom vyhral hosťujúci gólman, inak by trenčiansky útočník už dorážal puk do opustenej bránky. Hostia v rýchlom slede hrali tri presilovky, no zverenci trénera Jána Pardavého, že v početnej nevýhode sú najlepším tímom v lige. Päť minút pred koncom zápasu si Mikyska podvihol puk na čepeľ hokejky a chcel ho zasunúť nad rameno gólmana, čo mu však nevyšlo. Na triumfe Trenčína to však už nič nezmenilo.
Ján Pardavý, tréner Trenčína: „Nás v dnešnom zápase zabrzdili vylúčenia. V prvej tretine sme mali solídny začiatok. Dali sme dôležitý gól. V druhej tretine sme dali súperovi príliš veľa priestoru. Mužstvo môžem pochváliť za zisk troch bodov, hru v oslabení a výkon brankára Tomeka.“
Marián Bažány, tréner Nitry: „Veľké sklamanie z nášho prístupu v prvej tretine. Skutočne tomu nerozumiem. Celá príprava bola smerovaná na to, že do zápasu pôjdeme od začiatku. Od druhej tretiny sme začali hrať náš hokej. Zápas bol vyrovnaný a hralo sa hore-dole. Z môjho pohľadu rozhodla prvá tretina, ktorú sme úplne odflákli, čo nechápem.“
- HockeyBender
- Tomek a Mikyska paráda ! Na Josefa je radosť pozerať na ľade.
- 8.12.2019 - 20:33
- +13
- Render 77 Nr
- Gratulácia do Tn a našim čo dodať momentálne vám chýba všetko chalani strašne sa na to pozerá.
- 8.12.2019 - 20:44
- +1
- blue-311
- Daj si pohov.
- 8.12.2019 - 20:34
- +6
- fanusikuspechu
- preco? ten nazov ma dnes naozaj pobavil
- 8.12.2019 - 20:35
- +4
- Corgi77
- Tak ale pravdivé a výstižné.
- 8.12.2019 - 21:21
- +3
- yogi
- Kto dnes vyhral ???
- 8.12.2019 - 21:51
- +6
- bez nicku BLOG
- Totalna tragedia, neda sa na to pozerat..
Pod Bazanym je to snad este horsie ako za Kmeca. Naozaj neviem o aky hokej sa snazi, ale za tie 2mesiace tomu muzstvu absolutne nic nedal. Hrame otrasne, nedavame goly, presilovky tragicke..
Podla mna by mal ist, nedal muzstvu ziadny impulz ako napr Mikula v PP, ktory pred jeho prichodom boli za nami v tabulke a teraz maju na nas 10b naskok.
Prva 6ka je po dnesku stratena, ani si v nej nezasluzime byt tuto sezonu.
Zacina sa pre nas tvrdy boj o 8.miesto s Michalovcami, ktoru musime zvladnut, inak tato sezona bude velke sklamanie.. - 8.12.2019 - 20:33
- +20
- miro-nr
- Sklamanie bude aj tak,bohužial!
- 8.12.2019 - 20:39
- +2
- Corgi77
- Za Kmeča sa snazili hrať ofenzívne, načo tento tím bohužiaľ nemal. Preto sme dostávali debakle.Bažany sa snaží hrať presný opak a to defenzívne. Preto, už nedostávame debakle, ale zas nedávame góly. Tak čo je horšie. Prehrať 0:9 alebo 0:2??
- 8.12.2019 - 20:39
- +2
- hello, havarju
- Je to úplne jedno. Prehra ako prehra.
- 8.12.2019 - 20:42
- +6
- miro-nr
- Raz sme dostali 0:9,ale to je uplne jedno. Je po polovici zakladnej časti a sme na tom horšie ako na začiatku sezony a kto vravel,že to nemože byť horšie,teraz nadáva čo "nedržal hubu" pri pohlade na naše presilovky
Ak by človek mal hladať na našej hre niečo čo by vyzdvihol ,tak by musel ale sakramensky dlho rozmýšlať ! - 8.12.2019 - 20:45
- 0
- KrebsKandidat
- Nedostali sme gol v oslabeni, rata sa to?
- 8.12.2019 - 20:47
- 0
- miro-nr
- Nedostali sme gol pri našej presilovke
Neráta,lebo ked žiadny nedáme ,tak je nem to platné ako mrtvemu kabát! - 8.12.2019 - 20:53
- +2
- KrebsKandidat
- Tak nic no...
- 8.12.2019 - 20:55
- +1
- Jeff11
- Neskôr ti to pripomeniem,ešte nie je ani polka sezóny za nami a už súdis,no ale ako sa dívam tak stále kritizujú tie isté nicky
- 8.12.2019 - 21:43
- +1
- KrebsKandidat
- A ty si spokojny s tym co hraju?
- 8.12.2019 - 21:49
- 0
- JozoNR
- Kolko trenerov este potrebujeme vymenit,aby ste pochopili,ze tento rok to o trenerovi tak uplne nebude?
- 9.12.2019 - 8:37
- +4
- blue-311
- Normalne mi dnesny vykon odpalil dekel. A ak sme prisli na dlhsiu dobu aj o Csanyiho tak sme uz v totalnej rici.
- 8.12.2019 - 20:34
- +4
- majkl89
- Nebolo to ideálne, hlavne tie presilovky nám znova nejdú, ale Nitre tiež nie, takúto slabú som ju dlho nevidel, z našich potešil najmä Tomek a v pohode hrajúci Mikyska. Zranenia snáď nebudú vážne
- 8.12.2019 - 20:34
- +1
- HK88
- Taky hracik ako je Jozko Mikyska uz v TN dlho nebol. Ten chlapec sa bavi hokejom. Na Matovi Tomekovi vidiet v akej pohode chyta.
- 8.12.2019 - 20:34
- +12
- miško DUKLA
- Ako to vyzerá s Balánom ostáva tu alebo ho nepodpisujeme vie niekto? Vzhľadom na zranenia a začiatku prípravy U20 by sme ho aspoň do ďalšej repre pauzy mali podržať.
- 8.12.2019 - 23:03
- 0
- 33800
- Nieze aspon do dalsej repre pauzy ale treba ho podpisat. V playoff bude platny hrac
- 9.12.2019 - 7:34
- +4
- coolin
- Lapso by potreboval k sebe kreativnejsieho centra.
- 9.12.2019 - 7:54
- +2
- miro-nr
- Nam už ani Ovečkin s Malkinom nepomôžu.
V obrane sme deraví v útoku bezzubí - 8.12.2019 - 20:34
- +7
- FP-Tommynko
- Pozor prídu nitriansky srdciari, ktorí nebudú súhlasiť. Z hokeja chodím domov znechutený, bez nálady a otravný.
- 8.12.2019 - 20:41
- +4
- pifel
- Na to je jednoduchy recept...
- 8.12.2019 - 20:47
- +1
- Sunkafit
- Tak tam uz chodim
- 8.12.2019 - 20:47
- +16
- Sedko NR
-
- 8.12.2019 - 20:55
- +1
- kocsma
- Kebyže príde Ovečkin z Malkinom by im stačilo zapnúť na 60% a v každom zápase by bolo po dvoch tretinách 6:0
- 8.12.2019 - 21:10
- +1
- laugo29
- Vylucenie Hrusika a nevylucenie Sveca bol vysmech obom timom a haMba slovenskej ligy!Od toho momentu nevyluceneho Sveca nam piskali kazdy jeden dotyk na nitrianskeho hraca. Na druhej strane Nitra nevyuzila ani jednu presilovku! Nitra cajova,a Trencin s pokorou a potichu za titulom
- 8.12.2019 - 20:35
- +15
- laugo29
- a este jedna vec: poprosim Branka Radivojevica aby okamzite podpisali Mikysku a Aldersona na minimalne dalsie dve sezony!
- 8.12.2019 - 20:36
- +16
- Martin08
- k tejto žiadosti sa pripájam
- 8.12.2019 - 20:55
- +3
- HockeyBender
- Mikyska podľa mňa určite o Aldersonovi pochybujem ten je udržateľný.
- 8.12.2019 - 21:41
- +1
- Corgi77
- Obával som sa tohto zápasu, že nám drevorubači z Trenčína niekoho zrania. Bohužiaľ potvrdilo sa a naša maródka sa rozrástla. Dnes veľmi slabé presilovky. Minuloročná Nitra by dnes vyhrala o 4-5 gólov, lebo aj Trenčín hral slabo, len dal góly a my sme aj to málo šancí zahodili ako Versteeg.
Neostáva nám nič iné, len trénovať presilovky a veriť týmto chlapcom, že to 6.miesto uhráme. - 8.12.2019 - 20:35
- +6
- Alkud
- Nemyslím že Trenčín hral slabo len sa prispôsobil.
- 8.12.2019 - 20:38
- +14
- laugo29
- vystihol si to uplne presne
- 8.12.2019 - 20:39
- +4
- antinamor
- Veru čajovo. A nie, že nie.
- 8.12.2019 - 20:41
- +1
- yogi
- Teba ta prehra strasne serie ze ?? Hold ked hrate hovno treba najst vyhovorku..klasika z nydry..
- 8.12.2019 - 21:55
- +10
- Corgi77
- Ani nie prehra,ale viac ma serie, že ste nám zranili momentálne nášho najlepšieho hráča.
- 8.12.2019 - 22:00
- +5
- Norik
- Ale no..: Karol a najlepsi? Bojovnik na pohladanie, ale on nebol a nebude rozdielovy hrac. Aj v tejto agonii je 8-10 hracov lepsich
- 8.12.2019 - 23:04
- +1
- yogi
- Mna skor serie ze ste vy zranili hraca prveho utoku bezucha a hlinku..
- 9.12.2019 - 7:38
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- kurtsteiner
- Počuvaj ty drevorubač:Trencin hral to co potreboval,čo mu stacilo.ci sa ti to pači,alebo nie.a veru dnes toho na tri body vela ukazat nemusel.
- 8.12.2019 - 21:58
- +3
- simon22 BLOG
- drevorubači?? : pozri sa na vášho indiána.. ten likviduje jedného hráča za druhým v lige.. preto zaslúžene stál.. aj trenčínu dnes odišli zo zostavy dvaja zranení počas zápasu.. máme vás nazvať drevorubačmi?? hokej je tvrdá kontaktná hra.. to je všetko.. žiadne úmyselné zranenie.. ako bývajú blekvóterove kolená tu dnes nebolo.. náš golman lepší ako váš a to rozhodlo.. inak dobrý hokej.. kto tvrdí že slabý , ten chce výsledky 10:0 a vtedy by to nazval dobrým.. toto bol taktický boj dvoch vyrovnaných mužstiev.. ako posledne u vás v nitre.. my sme z dvojzápasu s vami vzali 5 bodov vy jeden.. no neboli ste omnoho horší.. to je šport.. gratulujem dukle k víťazstvu.. a už nech sa dajú konečne všetci dokopy.. ( aby si nemusle hľadať, holenda po indiánovom kolene v minulosezonneho play of nehrá doteraz.. hlinka po jeho ataku marodoval s otrasom mozgu celé leto .. a rovnaký indián rozbil koleno aj starostovi len toť, keď musel stáť asi dva mesiace.. ) novinári sa boja nazvať jeho hru surovou, lebo nei je veľký a je to veľmi dobrý hokejista.. v minulom kole odrovnal hráča miškolca... tak dostal 8 zápasov..
- 8.12.2019 - 22:27
- +33
- antinamor
- Pán je odborník. Tak len pre tvoje info. "Indián" v Miškolci nedrovnal koleno nikomu. Indián totižto v Miškolci vôbec nehral. A druhá milná informácia: Nedostal 8 zápasov dištanc, ale 3 a tie si práve dnes odkrútil, takže po repre pauze môže nastúpiť.
- 8.12.2019 - 22:39
- +6
- hello, havarju
- Až na druhý zápas po repre pauze. Ešte 1 zápas bude stáť kvôli podmienke.
- 8.12.2019 - 22:43
- +1
- antinamor
- To neboli tri zapasy vratane toho jedneho z podmienky? Cize 1+2?
- 8.12.2019 - 22:55
- +1
- hello, havarju
- Nie, ja som čítal 3 za Langkowa a 1, ktorý mu ostal z podmienky ako zvyšok trestu.
- 8.12.2019 - 23:02
- 0
- antinamor
- Ospravedlňovať svoju nevedomosť testovaním pozornosti iných, mi pripomína činnosť istého Kapitána a Jurošík to nie je. Toľko k tvojmu vtipnému príspevku. A v zavádzaní úspešne pokračuješ naďalej, keď tvrdíš, že za svoje prehrešky nebol BW potrestaný. Bol, a aj si ich riadne odpykal.
- 9.12.2019 - 12:20
- +8
- Kleofas1971
- Simon22 - Tak toto bolo trápne. Pomýliť si zápas a potom to dať na úmysel... Veď je to smiešne. Túto debatu si mohol autor odpustiť, lebo v play of 2018/2019 Starostov lakeť - trest bol O.K.??? A to nevravím na faul Jožka Šveca na Karola Csániho, ktorý podľa mňa pravdepodobne zlomil zápas. Tvoj príspevok dostal vyše 24 plusiek, ale je to úplne planý príspevok.
- 9.12.2019 - 13:59
- +5
- simon22 BLOG
- starosta: tomášov lakeť ok nebol bol to úlet.. a trest ok bol.. lebo postihnutý hráč nastúpil hneď a nepauzoval nič.. zato holenda po čierovodovom zákroku nehrá dodnes a hlinka pauzoval pol roka tiež...a to bolo v jedinom minuloročnom play off.. vidíš ten malý rozdiel?? podstatný pre karieru hráča?? a k tej "chybe" v mojom texte??
vážne si myslíš že neviem kedy a koho zranil?? vidíš.. zareagovali ste len na tú chybu a nie na brutálne zranenia ktoré rozdáva váš indián.. hoci ho nik neradí medzi prasatá na ľade..
- 10.12.2019 - 7:24
- +4
- kurtsteiner
- Presne tak aj Csáni..
- 9.12.2019 - 14:11
- +1
- tep
- Pozri, nech Ťa nakladá kto chce, ako chce, ale sem by sa tieto vaše "dúhove veci" nemuseli hádzať!
Treba si to nechať na doma, v súkromí - 9.12.2019 - 9:18
- +8
- RudoNR18
- Ved nam to pustaju pri nastupe na lad... podla mna ubohe..
- 9.12.2019 - 10:03
- +7
- Petulo_TN
- Mne to príde fajn. Také spestrenie. Ale zvlášť nastupovky máte len vy a SBA. Mohli by sme na tom zapracovať nech všetci majú nejakú nastupovku špeciálnu.
- 9.12.2019 - 11:58
- +1
- Ottawa Senators
- Na druhej strane...Hneď ako zaznel Brááánko/Grááánko alebo sa nebodaj objavil Valent na kocke v NR, tak niektorým tu až pena išla z papule.
Ale tak nie každému sa asi páčia "spestrenia". - 9.12.2019 - 14:25
- +8
- tep
- Nechaj tak, oni môžu, im nemôže nik
- 9.12.2019 - 14:29
- +1
- tep
- Hmm, mne to fajn nepríde, lebo toto vzniklo minulé play off ako reakcia na to odstúpenie našich hráčov zo zápasu, ako vybité a polámané zuby, či "HIT" od Tomáša "Laktibradu" Starostu rovno na tvár, to je ozaj "teplé" po takýchto veciach odstupovať..
- 9.12.2019 - 14:33
- +1
- Hanzal61
- Stále ta to neprebolelo???
- 9.12.2019 - 14:42
- +6
- tep
- Pohoda
Ja mám zas váš fans zafixovaný asi takto dáko..
https://youtu.be/7lb0c20kMjk?t=18 - 9.12.2019 - 15:07
- +5
- NRfan
- Prosim ta neurazaj toho chlapca.
- 9.12.2019 - 18:00
- +4
- mannheim
- Neviem kto ste pane, ale kladivá pána Bazzyho by ste iste nechcel poznať, verte mi.
- 9.12.2019 - 23:25
- +4
- tep
- Hmm a načo je dobré ťahať do diskusie na HP jeho pracovné zaradenie?
- 10.12.2019 - 7:22
- +1
- Sunkafit
- Pozitivum v hre 5vs5 sme si vypracovali dve sance na gol...je na com stavat...skoda ze nejaky gol dostaneme lebo 0:0 by bol vysledok nasich zapasov
- 8.12.2019 - 20:36
- +1
- AndrejTN
- Ďakujem chalani, keby ten pokus Mikyskovi víde , tak zrejme po Lapšanskom,Sádeckom by zlatú prilbu mohli prepotenú podať rovno jemu
odbojovaný výkon zo srdiečkom, to je to,čo keď vidím že na lade je tak kludne aj prehrajte.. V tej 3tr. to bolo pri konci už zabávanie sa ,ktoré dúfam budeme vidieť stále.. dúfam ,že Bezo a Sádecky po repre pauze budú ok a budeme ďalej valcovať !
Pome - 8.12.2019 - 20:37
- +11
- patua
- Vazeni čitatelia,: vitajte pri tisictristoosemdesitejosmej časti našej sutazno-zábavnej relácie Vyhod svojho hráča!! Dnes je ako obvykle adeptov na víťazstvo veľmi veľa. Hlavnou výhrou je presne to, co vyhrávajú aj naši hráči v poslednej dobe- veľké ho... ako prvý začína pan Peter. Nech sa paci pan Peter vyberte si svojho adepta...
- 8.12.2019 - 20:37
- +24
- patua
- Ďakujeme pan Peter, ako druhý si vyberá pan Miroslav. Koho z nitrianskych tragedov si vyberáte vy??
- 8.12.2019 - 20:46
- +5
- miro-nr
- Vyberám si Kollara
- 8.12.2019 - 20:55
- +10
- Render 77 Nr
- Kľudne aj Kerbashian aj Shaidla toto nie sú legionári ktorý by nás ťahali akurát tak ku dnu
- 8.12.2019 - 21:19
- +4
- P24 BLOG
- Pan miroslav: Zapas nevidel preto si vybera judda, ktory neposielal na lad dostatocne mnozstvo pozitivnych vibracii
- 8.12.2019 - 21:25
- +1
- 88Backo
- Kolko krát sme uz zanho dostali tuto sezónu gol,ked nezmyselne vyletel do lesa a nechal za sebou hraca,ktorý nam dal gól?Každý jeden zápas urobí takuto hlúposť a to tam neni v mužstve nikto,čo by ho nato upozornil?Radšej nech daju šancu odchovancovi napr mladšiemu Štefankovi,lebo Sloboda sa za 2 roky u nás v ničom nezlepsil...
- 8.12.2019 - 20:56
- 0
- houyhnhnm
- Tomek ma jednoznacne repre formu. Rastie z neho kvalitny brankar, ktory to moze dotiahnut do najkvalitnejsich lig v Europe. U nho je stale potencial aj na NHL, co svojimi vykonmi momentalne potvrdzuje. Kto by to bol pred pol rokom povedal? Vtedy mu veril len malokto. Velmi sa tesim na jeho vystupenia v repre pod trenerom Craigom Ramseym. Navyse ma skvelu anglictinu a pracovnu moralku. Ked ho clovek pocuva, tak maju jeho slova hlavu a patu. Matej, drzim palce!
- 8.12.2019 - 20:38
- +24
- Obväz sterilný
- Najma ta anglictina je nieco, co si zasluzi samostatnu zmienku LOL
- 8.12.2019 - 21:06
- +1
- houyhnhnm
- Poskladaj sa a odloz sa do suflika.
Anglictina je dolezity faktor v dnesnom sporte, a prave Tomek ju coskoro vyuzije v severskych ligach. Nasledne dufam, ze aj za morom. Pozri sa na Martina Dubravku. Ten si ziskal doveru hlavneho trenera Newcastlu aj vdaka skvelej anglictine, ktorou dokazal bez problemov dirigovat obranu strak. Vbehol do Premier League s velkou graciou a momentalne podla mna patri do TOP5 najlepsich golmanov ligy.
Takze ano, anglictina si zasluzi samostatnu zmienku. Pekny vecer a viac radosti v tvojom srdci.
tvoj Vincent - 8.12.2019 - 21:22
- +23
- Hanzal61
- Vinco máš pravdu úplne s tebou súhlasím... Angličtina je top faktor!!!
- 8.12.2019 - 21:36
- +3
- Obväz sterilný
- Chlape, ja viem, ze si bol anglictinar na zakladnej skole v Prahe, takze viem, ze sa na to nazeras inak. Ale naozaj to nie je vec, ktora si zasluzi aby sa davala na rovnaku uroven s Tomekovymi hokejovymi kvalitami
- 8.12.2019 - 21:38
- +1
- SmrtkaBA
- Suhlasim az na to top 5 - to mas asi zo sme. Pozerala som ten zapas a mal 3 zakroky! 1 super a 2 normalne, tak asi necaroval. Mam ho rada a velmi mu fandim, ale objektivne: 1. Allison, 2. Ederson, 3. De Gea, 4. Schmeichel, 5. Pickford a to mas potom este Kepu a Lena, ci Rui Patricia.
- 9.12.2019 - 10:06
- 0
- PwPIETROO BLOG
- Keď je reč o Tomekovi, ešte by som doplnil, že je najvyššie draftovaným slovenským brankárom od roku 2001, kedy bol zo 63. pozície vybraný Peter Budaj. V hokejových kruhoch bol považovaný za náš najväčší brankársky talent od čias Jara Haláka, no bohužiaľ mu kariéru výrazne zbrzdili zranenia a nízka zápasová prax. Je skvelé, že prestúpil do Trenčína, kde sa konečne chytil a po 5 rokoch má dobre rozbehnutú sezónu. Zásluhy na tom by som určite pripísal aj trénerovi brankárov Dukly. Práve Peter Kosa bol podľa mňa hlavný dôvod, prečo si Tomek vybral Trenčín. Súhlasím, že má momentálne repre formu a sám som zvedavý, či sa mu bude dariť naďalej pokračovať v napĺňaní svojho potenciálu.
- 9.12.2019 - 1:21
- +9
- Sunkafit
- Presne tak v tomto case som uz veril v AHL...skoda smoly a zlych rozhodnuti...nevadi pojde to trnistejsou cestou
- 9.12.2019 - 10:59
- 0
- FP-Tommynko
- Keď po zápase so NZ som napísal, že to bol hnoj...tak teraz nenachádzam slov na to čo som videl. Prestávka príde vhod na upratanie kabíny, hláv, trénera, rolbarov, hokejok a hokejových pások...Karol skóre uzdravenie
- 8.12.2019 - 20:38
- +5
- Jaroslav-TN
- Zvládli sme ďalší zápas a tri body doma
škoda že Mikyskovi nevyšiel gól na 3:0,to by bola lahôdka. Tomek čisté konto a môže sa pripraviť na repre
- 8.12.2019 - 20:38
- +6
- krofak
- Proste ZLE. Presilovky sme ani nemuseli hrat. Miro nr uplne chapem preco nadavas. Korculovanie bez ducha.
- 8.12.2019 - 20:39
- +1
- miro-nr
- Ja nenadávam,len reálne opisujem prejav našej hry
,Michal(dufam,že som sa už trafil)
- 8.12.2019 - 20:50
- +2
- krofak
- Miro momntalne s tebou suhlasim ale bolo obdobie ked si pisal negativne ale vobec to nebolo zle.Dnes co som videl tak to bola cista nemohucnost.Ja by som to spravil tak zavret cely tim do satne dat im tam vela vela domacej a pokal to nevypiju nepustit ich zo satne.Nech sa aj doseru, dosta, dogrcaju!A ano trafil si.
- 8.12.2019 - 20:57
- +1
- FP-Tommynko
- Všetko by vypil Kale
- 8.12.2019 - 20:59
- +12
- miro-nr
-
- 8.12.2019 - 21:05
- 0
- krofak
- To az takto.Toto by som ja osobne nestrpel.Raz by prisiel napity a uz by viac ani nemusel prist.
- 8.12.2019 - 21:11
- 0
- miro-nr
- Ja nemožem za to ,že si skor všímam tie zle veci ako tie dobré!
Napríklad dnes za 1 minutu stačil Mezei nedôsledným vyhodením "nabiť" trenčanovi na modrú-skoro bol z toho gol!!
Kerb akože prihraval našmu na modru utočnu tak ,že to išlo rocno na hokejku trenčana(alibistické zbavenie puku s možnosťou nebezpečneho protiutoku)
A Slobodov faul !!
A to sme stihli za cca 1 minutu!!
Ja si všímam detaili,niekto celky,každý sme iný! - 8.12.2019 - 21:09
- +3
- krofak
- Ta kerbsova nahravka bola na facku.Horsie sa to uz spravit nedalo.
- 8.12.2019 - 21:38
- 0
- gabby
-
som velmi rad ze mame v time Jozka ,,profika,, Mikysku
velmi dolezite vitazstvo a ideme si dalej budovat sezonu a verim ze uspesnu!
- 8.12.2019 - 20:40
- +1
- hello, havarju
- Ja som stále trpezlivý, ale už nie som kľudný, lebo neviem, či sa týmto "hurá" hokejom dostaneme vôbec do playoff. Stále sa to však dá zmeniť. V hráčoch je veľký potenciál, len ho z nich dostať.
- 8.12.2019 - 20:41
- +1
- 88Backo
- Hurá hokej?Keby hráme hurá hokej tak prehráme 5-6,ale my hráme grc hokej a tých 5g dáme za 5zapasov...
- 8.12.2019 - 20:46
- +2
- hello, havarju
- Je jedno ako to nazveš, či grc či hurá. Keď som napísal, že hráme bez systému, na náhodu, tak som mi bolo povedané, že ho len nevidím.
- 8.12.2019 - 21:11
- +2
- RudoNR18
- Uz som to pisal ... toto muzstvo hra pod svoju uroven.... neviem cim to je a ja som ani neni zodpovedny za to aby som ten dovod hladal... a to ze hra muzstvo pod uroven vie aj vedenie aj samotny hraci lebo keby to nevedeli tak Samo nerozjebe v Poslednej minute hokejku o branku...
- 8.12.2019 - 20:48
- +3
- hello, havarju
- Cvíľami mi je ich až ľúto, lebo z toho môže vyplynúť len jedno, že ich to prestane baviť. Pri tých troch presilovkách za sebou v tretej tretine to tak už aj vyzeralo.
- 8.12.2019 - 21:00
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- antinamor
- Kľudne aj Kerbsa, je totálny grc, čo títo dvaja hrajú. Mali by byť ako legionári ťahúňmi, ale práve naopak nas ťahajú svojim prístupom a hrou dole.
- 8.12.2019 - 20:47
- +1
- 88Backo
- Ja si myslim,ze uz to nechajú jak je,táto sezóna je v prdeli a nezachráni ju nic,10 hráčov nemôžu vymeniť,proste tento rok sa netrafili do žiadnej posily,po 7r to uz muselo prísť...
- 8.12.2019 - 20:49
- +2
- FP-Tommynko
- Keď to tak nechajú, tak nitriansky hokej bude bojovať o svoje prežitie. 225€ za permanentku im už budúcu sezónu nedám a nie som jediný. Máme najdrahsie permy a za tento grc si ľudia zvážia či si ju budúcu sezónu kúpia...
- 8.12.2019 - 20:56
- +7
- miro-nr
- Tomáš,10 hračov?? Stačilo by možno 2-3 a aj ostatní by hned mali iný prístup ! To je na vedení a možno v hráčoch chyba nieje!Možno nevedia čo maju hrať!
- 8.12.2019 - 20:58
- 0
- hello, havarju
- Hrajú každý sám na seba a už ich to asi ani takto nebaví, tak ako to nebaví nás.
- 8.12.2019 - 21:14
- 0
- Nitran333
- Kerbs nepôjde, dostal čil pred nedávnom od klubu nové korčule
- 9.12.2019 - 13:41
- 0
- antinamor
-
Tak to už hej. Už len, aby mu nohy kmitali adekvátne korčuliam.
- 9.12.2019 - 14:18
- 0
- Render 77 Nr
- Tak to si nepotešil teda
- 9.12.2019 - 14:50
- 0
- Big brother
- Naozaj treba povedat, že dnes nebolo potrebné podat oslnivý výkon na to, aby sme Nitru porazili. Škoda tych vylučení v poslednej tretine, mohlo to vyzerat inak, verím že by sme nejaké goly navyše dali. Ale v tych presilovkach bolo vidiet, že Nitre chyba kvalita alebo sebavedomie, neviem...len jednoducho to bolo zlé. Pre nás fajn, že ide repre pauza. Mrzí naozaj len ten plač v live diskusii od nitrančanov, ale tak to už asi iné nebude. So žiadnym iným superom nemame problem, ale akurat vždy ked nastupime proti Nitre, tak počuvame reči o zakernej hre...
- 8.12.2019 - 20:41
- +10
- Ottawa Senators
- Nás zas trápi, že musíme počúvať teba ale dnes ti bolo pekne nastavené zrkadlo v livke.
- 8.12.2019 - 20:45
- +23
- Big brother
- Mne?
Ja som niekoho uražal? Vkludne si sadni a ešte raz si tu livku prečítaj a všimni si aku žumpu tam nitrania predviedli. Ja som tam nikoho neuražal, do nikoho sa neobuval...
- 8.12.2019 - 20:47
- +8
- Ottawa Senators
- Joj ale chrumkavučký si.
- 8.12.2019 - 20:48
- +21
- Ottawa Senators
- Načo sa hráš? Vyprosoval si si to tam v livke a sloniik ti to frsol do tváre. Ak by si nevedel, tak ide o tvoju "prajnosť". Ale samozrejme od začiatku vieš na čo narážam. Už ďalej na tieto žumpoviny neragujem...
PS: Niekedy už zájdi na hokej - 8.12.2019 - 20:54
- +8
- Big brother
- http://www.hokejportal.net/?q=clanok/live-prenos-trencin-nitra/96811/diskusia#pid3443164
O čo ide? Aku prajnost? Skopiruj mi sem nejaky prispevok z diskusie, čo maš na mysli. Aspon jeden jediný. - 8.12.2019 - 20:56
- 0
- MackoPu
- Som si dodatocne preletel tu lajfku. Co dodat, obvykla klasika, ked borci, co "nikdy nikomu nenadavaju/neurazaju", sa po x-ty krat prave takto predviedli (viete ktori).
On asi mysli tu "prajnost", ked si dufal, ze si BW vezme za tie kolena do parady Sladok. To ti tam skopiroval. Pod to sa kludne podpisem, pretoze to nema so zakernostou nic spolocne, ked za to dostane nalozene.
A klasika aj v tom, ze som bol zase obvineny jednym panom(alebo damou?) z "nadprace", akurat, ze v tom case som to uz davno ani nesledoval, som si povedal, ze nebudem si tym uz kazit hokej.
- 8.12.2019 - 21:31
- +3
- Ottawa Senators
- Pekne, takže si si z toho príspevku vybral len tú časť so Sládkom.
Vrana k vrane sadá, tragédi
- 8.12.2019 - 21:37
- +19
- sloniik
- Skoda hrachu
- 8.12.2019 - 21:42
- +16
- Big brother
- Ved konkretizuj viac teda.
- 9.12.2019 - 8:22
- +1
- Hanzal61
- Chalani z Nitry a prečo sa tu stále urazame a na dávame nejde to bez toho??? Nadávať na nás že tragédi?? Sak budme slušný a majme rešpekt
- 9.12.2019 - 11:54
- +3
- Big brother
- Argumenty došli ako vidím
- 8.12.2019 - 22:28
- +5
- Big brother
- Ved ja som myslel ferovu bitku medzi Sladokom a Blackwaterom, ja som neočakval od toho, že Blackwatera pojde zranit. To je jasné.
- 8.12.2019 - 22:28
- +2
- sloniik
- Tebe som uz nieco v livke skopiroval a ty si ides stale svoje. Kamo ty si neskutocny, velmi smutne.
- 8.12.2019 - 20:56
- +18
- Big brother
- Ešte raz to sem skopiruj, nezachytil som to. Sa to tam asi zaplavilo vo vlne chudackych uražiek čo pisala nitrania.
- 8.12.2019 - 20:58
- +6
- Sunkafit
- Nesnaz sa
- 8.12.2019 - 21:05
- +6
- miro-nr
- Kašlite na neho,lebo sa ho nezbavíte!
- 8.12.2019 - 21:11
- +7
- mitoO
- Ja som si tu diskusiu prebehol a najprv to bol z vasej strany smiech, ako trencania padaju ako hnile hrusky a po Svecovom hite (tu budem verit emoxxovi, ze to bolo ciste, kedze pozriet sa na ytb este zapas neda) ste zacali ronit slzy aki su trencania zakerni a drevorubaci.
Tolko od nezainteresovaneho pozorovatela. - 9.12.2019 - 10:36
- +20
- Strnco
- Tu mate ustricani!
- 9.12.2019 - 10:40
- +3
- Render 77 Nr
- Asi si nečítal kopec prispievateľov z Tn ktorý pohode povedali že to faul bol ale to je problém rozhodcov ale nedá mi to aby som ja vstúpil do cudzej diskusie a nevidel ani zápas prispieval tam na základe druhého úsudku ale nič su tu proste iný borci klobúk dolu.
- 9.12.2019 - 12:32
- +1
- mitoO
- Ved diskusiu som si precital, ide tu primarne o nu a na to mi nebolo treba vidiet zapas.
- 9.12.2019 - 12:51
- +5
- emoxx1
- A podľa mňa nebol. Žiadny výskok, ramenom do ramena na hráča ktorý preberá puk. Ten to akurát nečakal a odrovnalo ho to. Ja by som tiež nepiskol. Neviem podľa akého pravidla by to mal byť faul. Niektorý písali o lakti, ale ja som ho nevidel. Tiež by som nepiskol ani myslím že Hrušíkov hit ak si dobre pamätám meno hráča.
- 9.12.2019 - 12:58
- +8
- Nitran333
- nechajme to na disciplinárnu komisiu, tá určite bude vedieť pravidlo na rozdiel od teba
- 9.12.2019 - 13:02
- +1
- strojar
- U tejto disciplinárnej komisie by som si nebol až tak istý.
- 9.12.2019 - 14:23
- +5
- MackoPu
- Poistujes si rozhodnutie vopred ?
- 9.12.2019 - 15:25
- +2
- strojar
- Čo ak disciplinárna komisia zistí, že Švec si iba hundral niečo pod nos?
("Riešenie" prípadu Ľupták disciplinárnou komisiou nech je varovaním) - 9.12.2019 - 16:05
- +2
- Big brother
- Ja by som ani Bokrošov faul v prvej tretine nepískol, to bolo vyslovene vymyslené, ba až komické.
- 9.12.2019 - 13:55
- +1
- Render 77 Nr
- Ako by veľký Big napísal: prajem si aby sa takýto nefaul stal napr.Mikyskovi hmm a ešte sa mi pod toto podpíše aj Macko Pu no na parádu. A teraz vážne neprajem žiadne mu hráčovi žiadne zranenie ani faul nech su vsetci zdravý a nech makaju za svoje kluby a za fauli nech pykaju či už úmyselne alebo nie.
- 9.12.2019 - 14:12
- +1
- tep
- https://gifyu.com/image/v1sK
Ozaj to bolo rameno do ramena?
Kvalita na YT je hrozná, ale dá sa tam čo to vidieť. - 9.12.2019 - 15:00
- 0
- Nitran333
- Tak keď po tomto vzhliadnutí chce ešte niekto tvrdiť, že to bolo rameno na rameno, tak potom je slepý, jeden špinavý, úmyselný úder na hlavu od jedného bezvýznamného treťotriedneho hráča
- 9.12.2019 - 15:13
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Big brother
- Už tu prestan uražat.
- 9.12.2019 - 18:48
- +3
- miro-nr
- emoxx1: Kde si?? A Macko Pu čo na to?!
Ešte horšie to vyzeralo zo zaberu z kamery zarovno ladom niekde v rohu za branou! - 9.12.2019 - 18:42
- +1
- Big brother
- Neklam už, tu to vyzeralo najhoršie. Ale aj tak prve išlo rameno. Čáni sa snad poučí a nabuduce v zapasoch proti Dukle nebude mat hlavu dole. To je všetko.
- 9.12.2019 - 18:46
- +4
- miro-nr
- Ty si fakt raketoplán !
- 9.12.2019 - 19:02
- +3
- Big brother
- Priliš to komplikuješ. Zbytočne.
- 9.12.2019 - 19:03
- +3
- Big brother
- No ked mi to napíše nitran
fakt už sa na vas len smejem.
- 9.12.2019 - 20:29
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- kurtsteiner
- Ty ani nevieš co od nervov pises
- 9.12.2019 - 21:55
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- kurtsteiner
- Plati vyssie napisane...
- 9.12.2019 - 21:55
- +2
- obvious
- 6 zapasov za ciste rameno na rameno?
https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/disciplinarna_komisia/2019-20/Uznesenie%20PL-95-19-20%20-%20%C5%A0vec%20EXS%20(14%20NAPHK).pdf - 20.12.2019 - 14:28
- 0
- emoxx1
- Tak vieš, občas musíme aj pracovať, nie len diskutovať na HP. No z tohto uhla to vyzerá hrozivejšie. No naozaj som bol presvedčený, že v detailnom zábere šport 1 som videl rameno na rameno. Nech rozhodne disciplinárka... To čo si tu mi potliachame je aj tak jedno. No do budúcna, ja nie som strojár. Keď nejaký čas nepíšem, tak mám aj iné povinnosti.
- 9.12.2019 - 23:03
- +3
- miro-nr
- Neber to ako útok,ako uživatela a prispievatela tu na HP si ťa velmi vážim a beriem dosť vážne čo tu napíšeš! Ale zatial všetky videá aj tie gify od trenčanov skor ukazujú,že ho trafil plecom priamo na hlavu! Podla mna to výsledok neovpyvnilo(naši by nedali gol ani do rána)len ma škrie,že za vymyslené blbosti nas vylučovali rozhodci a za hento nič! Ked si asi cez prestávku pozreli ten stret a uznali,že mali vylučovať,tak v tretej tretine už vylučovali viac trenčanov-aj ked opodstatnene,no aj za diskutabilné zakroky -asi kompenzácia ! A to tiež do hokeja nepatrí!
- 10.12.2019 - 12:45
- +4
- RudoNR18
- Uz sa to da pozriet na YT... myslim si ze laket tam vystrelil a o Utoku na Hlavu a Krk sa hadam nemusime ani bavit...
- 9.12.2019 - 12:56
- +1
- Render 77 Nr
- Rudo neblazni stačí si prečítať diskusiu aby si primarne vedel ako to bolo veď Emoxx je odborník on sa mýliť nemôže
- 9.12.2019 - 13:02
- +5
- RudoNR18
- Je tam jeden zaber z ktoreho je to pekne vidiet ze to rameno na rameno nebolo ani nahodou...
- 9.12.2019 - 13:09
- 0
- emoxx1
- Pozri si to frame by frame. Lakeť vystrkuje až v momente keď už csani padá a bod stretu bolo rameno. Zas nerobme z hokeja florbal. Mňa skôr zaráža ako môže hrať najvyššiu súťaž hráč, ktorý sa rozbieha do stredného pásma s hlavou dole.
- 9.12.2019 - 13:15
- +5
- Nitran333
- za takýto zákrok by Hlinku v amerike na nosidlách vynášali, takto to musel zahrať po pár striedaniach na rameno
- 9.12.2019 - 13:23
- 0
- emoxx1
- Ale ja netvrdím, že ten zákrok bol pre súpera easey, ale proste to bol za mňa hit na hráča ktorý preberal puk a nabiehal do stredného pásma. V NHL už takýchto hitov vidíme veľmi málo. Hráči si už pri nabiehaní dávajú na to pozor. No aj tam už boli väčšie hviezdy ako napr. Laine takto zostrelený v strednom pásme a nebolo z toho nič. Ani 2 min, ani DK. MCcabe dostal trest za bitku po tom hite, ale nie za hit.
https://youtu.be/9U3hhIyfP3E
Druhá vec, že aj tu na HP bol už článok, že tieto zákroky sa u nás posudzujú prísnejšie a ďaleko vyššími trestami ako vo vyspelom hokejovom svete. Neviem k čomu je dobré, že chceme byť pápežskejší ako pápež, ale je to proste hokej. - 9.12.2019 - 13:31
- +2
- Nitran333
- Pred pár dnami som sa vrátil z ameriky, videl som pár zápasov NHL a môžem potvrdiť, že takýchto faulov tam ubudlo, preto sa mi zdá veľmi úbohé hrať hlavu protihráča, ktorý ťa nevidí, za toto by som dával tresty na pol sezóny a ubezpečujem ťa, že nie som pápež.
- 9.12.2019 - 13:38
- +2
- Nitran333
- A nie je ich menej pretože si dávajú hráči väčší pozor, ale preto, lebo takéto zákroky tam tvrdo trestajú nielen spoluhráči, ale najmä vedenie súťaže.
- 9.12.2019 - 13:40
- 0
- emoxx1
- Ale no. Som ti dal hneď príklad aj s linkom kde sa nestali absolútne nič. Hneď ma napadá ďalší teda Gudas vs. Palmieri. Tiež tu bola vlna odporu a nič z toho nebolo. Zas NHL sledujem každú noc niekoľko rokov, tak snáď už nejaký prehľad mám. A to, že si na to hráči pri nabiehaní dávajú väčší pozor. No to nie je s mojej hlavy. To sú vyjadrenia "bombardérov" z NHL ktorý sami v rozhovoroch tvrdia, že sa im už podarí dať takéto hity ledva 2-3 zákrok, lebo útočníci si na to dávajú sakra pozor.
- 9.12.2019 - 13:45
- +3
- Nitran333
- Na podstate veci to nic nemeni, hral mu hlavu, tu netreba skumat ani umysel
- 9.12.2019 - 13:59
- 0
- strojar
- Blind side hit sa v dnešnej dobe všade a prísne trestá.
- 9.12.2019 - 14:25
- 0
- Nitran333
- kukni vyššie to rameno na rameno
- 9.12.2019 - 15:16
- 0
- coolin
- Samozrejme ze to bolo rameno narameno. Sedel som kusok od toho.
- 9.12.2019 - 16:10
- +6
- obvious
- na obrazku 2 vidis kontakt "rameno na rameno".
https://imgur.com/KJr2FwC
nemam ti to ale za zle, nazivo si nemal dostupny spomaleny zaber. rovnako ako rozhodcovia. - 9.12.2019 - 17:07
- +1
- miro-nr
- Kamo ,ty si dobre slepý,ked toto považuješ rameno na rameno
Praveže je tam vidieť ,že to rameno išlo na hlavu!! - 9.12.2019 - 18:52
- +1
- miro-nr
- Na zabere zo šport 1(mam to aj nahrané) je vidieť lakeť vo vyške hlavy-zaber z urovne ladu!
- 9.12.2019 - 18:49
- +1
- Westbeast0
- Podľa mňa si ako príklad nedal dobré video, tam to bol stret zoči-voči... Určite by sa dali v NHL nájsť podobnejšie zákroky. Nejdem tu teraz polemizovať či to bol faul alebo nie, ale ja by som sem dal ako podobný hit toto: https://www.youtube.com/watch?v=BPJ_vLCnVq4 čas 9:27... S tým rozdielom, že tu to bolo 5+DKZ. Bol v tých zákrokoch až taký rozdiel? Podľa mňa nie...
- 9.12.2019 - 15:19
- 0
- RudoNR18
- Ja ti nevim Karle... aj ked ny sme teda vzali do uvahy ze ten laket vystrelil az potom tak to rana sla podla mna jasne do hlavy a nie do ramena... a apropo nevidel som tam ani to ze by si udrel hlavu o lad takze ten otras mozgu z volacoho byt musel... suhlasim s tebou v tom ze Karol na ten naraz nebol pripraveny ale kde sa mal podla teba pozerat ked nie na puk..? Ved prave v takychto chvilach by mali rozhodcovia a liga chranit hracov a davat za to vysoke tresty ( o com som presvedceny ze v minulosti davala za taketo zakroky tresty.. a vlastne nie len nasa liga ale napriklad aj taka Finska.. staci si spomenut na zakrok na Miklika.. tiez to bolo ked si preberal puk a hraca co ho zramoval nevidel..).. a ano hokej je tvrdy sport ale su tam hranice..
- 9.12.2019 - 13:36
- 0
- RudoNR18
- Na zavere by som dodal ze takto ma vyzerat diskusia dvoch ludi ktory maju rozdielny nazor a nie hlupe az ubohe stery a nadavky.. ktorych tu teda bolo vcera az dost...
- 9.12.2019 - 13:38
- +3
- emoxx1
- Aj keď mám iný názor, nikdy som nemal oponenta za blba, len preto, že si nemyslí to čo ja.
- 9.12.2019 - 13:48
- +1
- RudoNR18
- Nejako som to ani na teba nemieril .. skor som narazal na vcerajsiu livku...
- 9.12.2019 - 13:54
- 0
- emoxx1
- Možno som moc odchovaný na NHL. Väčšinou tu obhajujem hity za ktoré by ostatný súpera najradšej ukameňovali, ale stále tvrdím, že podľa mňa.
Okrem iného, toto s Miklikovym zákrokom nemalo nič spoločné. - 9.12.2019 - 13:40
- 0
- RudoNR18
- S tym Miklikom som v podstate chcel iba upozornit na to ze su chvile ked hrac ktory si prebera puk tak nevnima ci sa na neho niekto ruti alebo nie... zle som to formuloval nechcel som tie zakroky nejak porovnavat...
- 9.12.2019 - 13:47
- 0
- obvious
- nech sa paci frame by frame, prosim tvoj odborny posudok. laket tam siel ako prvy do oblasti krku alebo celuste. https://gfycat.com/dentalbothgreathornedowl
- 9.12.2019 - 15:07
- +3
- obvious
- sorry, akurat som nemal pri sebe 8k kameru s teleobjektivom. pracujem s tym, co je dostupne. ak mas zabery lepsej kvality, tak mi ich poskytni a ja ich spracujem
ale davam tomu este jednu sancu, nech sa paci:
https://imgur.com/KJr2FwC
na obrazku 1 je vidiet moment pred stretom, jasne vidiet orientaciu Csanyiho ramien, Svecov laket je rozmazany, ale urcite zdvihnuty, pretoze rukavica prekryva Csanyiho telo
na obrazku 2 je jasne vidiet, ze Svecova ruka je nad Csanyiho ramenom, v tomto momente este kontakt nenastal
na obrazku 3 je vidiet kontakt, ze Csanyiho hlava uz "leti", preto je rozmazana, pricom jeho telo (rameno ani trup) este ziadnu zmenu pohybu nevykazuju
na obrazku 4 vidiet uz aj zmenu pohybu zvysku Csanyiho tela.
ak to nevidis ani tu, tak to tam proste vidiet nechces a ja to vzdavam, pretoze mas (mate viaceri) asi problem prijat objektivne fakty. obrazky vyhotovene a odvysielane televiznou stanicou Sport 1 nazivo povazujem v tejto diskusii pre nas za objektivne. - 9.12.2019 - 17:05
- +3
- rijko
- Opat vidim dve machule.
Ale ako si napisal,vidis tam to,co chces vidiet.
Lebo z tychto zaberov nie je vidiet NIC.
Prepac,mrzi ma to kvoli tebe,ale je to tak.
Natacaj 8k kamerou,nech sa mozme objektivne podebatit. - 9.12.2019 - 17:23
- +2
- obvious
- skoda, ze nie kazdy bol obdareny schopnostou indukcie
mne staci, ze na obrazku 2 vrstva cervenej farby prekryva vrstvu bielej farby, dobre rozumiem kompozicii a perspektive, takze nemam pochybnosti. ale vdaka za sucit, kazdy mame ine prednosti. niekto racio a niekto city.
- 9.12.2019 - 17:30
- +2
- Big brother
- Ja?
ako prosim ta?
Ja som si tam len čítal primitívny uražky nitrančanov a krutil som nad tým hlavou.
- 8.12.2019 - 20:49
- +4
- Corgi77
- Prisambohu, tie lakte musia trénovať. V tom sú špecialisti.
- 8.12.2019 - 20:49
- +9
- antinamor
- Ešteže má Kekso celotvárový kryt, inak by dopadol podobne ako Karol.
- 8.12.2019 - 20:51
- +8
- Loizo
- Taký lakeť aký predviedol hráč Nitry ako pomstu po odpiskani (myslím na Hlinku) bol rovno na vylúčenie DKZ plus disciplinárny trest. Neviem, či ste to v TV videli, ale potom sa nikto nevylucoval a Hlinka si išiel do šatne opraviť prilbu. Dnes ste zranili dvoch hráčov Vy vs. my jedného vám, ale my sme drevorubači. Čo tu stále plačete na Duklu. Sami hráte totálnu hranu a ste jak ufňukané deti. Ak9 Martin kedysi.
- 9.12.2019 - 8:11
- +12
- Brambor18
- ty si zrazu aký múdry a inteligentný...si tu vyprával na BB aký hnoj písal v livke. sa pozri čo vypľúvaš zo seba ty a potom tu komentuj niekoho. Švecko mal byť vylúčený po zásahu na Csányho či ako sa volá
. V 3 tretine vám pískal aj to čo sa pískať ani nedá. To že ste jaloví v presilovkách je váš bordel tak sa venuj svojim prosím ťa ..
- 9.12.2019 - 9:12
- +9
- Big brother
- Ale ja som važne ziadny hnoj nepisal
prosim vas, skopirujte mi niekto aspon jeden prispevok, ktory sa da nazvat hnojom. Budem za to vdačny. Lebo ja ich dokazem skopirovat aj 10 takych nitrianskych hnojov, to bola čistá žumpa.
- 9.12.2019 - 10:19
- +3
- Brambor18
- to mi nemusis hovoriť
- 9.12.2019 - 10:41
- +3
- Ottawa Senators
- Neviem či si retardovaný ale prial si Blackwaterovi zranenie. Nájdeš to v histórii svojich príspevkov.
- 9.12.2019 - 14:10
- +1
- Big brother
- No skopiruj mi, kde som mu prial zranenie....
- 9.12.2019 - 14:17
- +2
- Hanzal61
- Tak potom vaši fans sú retardovany keď hejtuju misa hlinku že sa zranil len vstúpil na ľad,najprv hľadajte chyby na sebe a nie na druhých chalani sak viete vôbec čo píšete
- 10.12.2019 - 13:08
- +2
- Ottawa Senators
- Po akom faule odstúpil Hlinka zo zápasu?
K ostatnému som sa vyjadril, keby si sa aj ty nevyjadroval len k tomu, čo sa ti hodí, tak by si drvivú väčšinu tohto tvojho príspevku našiel aj v mojom hodnotení zápasu zo včera, kde som sa venoval "svojim".
Hlinka je porcelánový, určite mu však zranenia neprajem ako tvoji primitívni kamoši. - 9.12.2019 - 14:13
- 0
- Big brother
- Fakt vtipné, ty šašo.
- 9.12.2019 - 14:46
- +2
- Loizo
- To bolo inteligentné od Teba. Tvoje IQ a EQ je pozoruhodné. Po Švecomlvom zákroku, kt.bol zrejme faul bolo vzápätí napadnutie Trenčana Nitranom lakťom zozadu na hlavu. Bola to pomsta. Mal som na to dobrý výhľad. Tak ak plačete že Švec mal ísť von tak Nitra min.pod sprchy. Zákrok v hre a zákrok lakťom na hlavu zozadu ako pomsta a po odpiskani... Je zrejmé podľa vás v poriadku. Máte o jedného zraneného menej plačkovia, tak utrite slzičky a dumajte ako pomôcť klubu fandením, nie fňukaním.
- 9.12.2019 - 20:16
- +8
- tep
- Ale zas zázrak, tento lakeť si zrazu videl a vlastne, až celý deň Ti trvalo, kým si to spracoval, dal 2 a 2 dokopy a zistil si, že sme vás tam išli skántriť, hej?
Počkajme ešte dva tri dni a možno sa tu objavia aj strelné zbrane.. - 9.12.2019 - 21:30
- +3
- Loizo
- Prepáč, ale ja žijem normálny život, nevisim na HP celý deň a nečakám na ufňukancov aby som v sekunde mohol na nich reagovať. Ani jeden ste hokej alebo tú dohru zrejme nevideli, lebo od PC alebo max. TV sa to nedá a nespochybňovali by ste to. Na zázraky tu možno veria usmrkanci, ja nie. Ten čo chodí na hokej vie uznať obe strany. Nabudúce príďte osobne, a možno sa Vám niektorým zložíme na papierové vreckovky. ????
Želám všetkým fyzicky zraneným hráčom skoré uzdravenie. A všetkým fanúšikom to emočné, nech sa môžeme baviť hokejom. - 10.12.2019 - 12:16
- +1
- tep
- Ok, poďme na to: "Tak ak plačete že Švec mal ísť von tak Nitra min.pod sprchy. Zákrok v hre a zákrok lakťom na hlavu zozadu ako pomsta a po odpiskani... Je zrejmé podľa vás v poriadku."
a potom: "Ani jeden ste hokej alebo tú dohru zrejme nevideli, lebo od PC alebo max. TV sa to nedá a nespochybňovali by ste to."
Tak ak sme to nevideli od PC alebo TV, tak asi preto to spochybňuejem, odkial sme to mali asi vidieť?
Ten zvyšok okolo nekomentujem, lebo ako sám spomínaš plač, tak sa k nemu v ďalšej vete uchyľuješ, tak tu nie je o čom.. - 10.12.2019 - 15:33
- +1
- Kleofas1971
- Videl som že Hlinka sa prišiel zapojiť do potičky hráčov po faule na Csániho. Možno aj tam niečo schytal. Ale čudujem sa mu, lebo jemu veľa netreba k otrasu mozgu. Tak ak niekto tvrdí, že dostal lakeť, tak nech to sem zavesí. Všetci si to pozrieme. Potom zmeníme názor. Inak sú tie táraniny o zranení dvoch hráčov TN faulom nitrianskych hráčov len breptom.
- 9.12.2019 - 17:31
- +1
- rijko
- Jeden z tvojich kolegov tuna vyssie rozumie kompozicii a vie posudit ci ide o laket dokonca z prekrytia dvoch farieb.spytaj sa jeho.
- 9.12.2019 - 19:23
- +5
- obvious
- nech sa paci rozhodnutie, dufam ze to budes povazovat uz za dost objektivne. 6 zapasov za to co povazujes za cisty hit, iba ze by nebol
https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/disciplinarna_komisia/2019-20/Uznesenie%20PL-95-19-20%20-%20%C5%A0vec%20EXS%20(14%20NAPHK).pdf - 20.12.2019 - 14:27
- 0
- Loizo
- Stál som na tribúne vedľa tej pre hostí. Ak by si išiel na výjazd, zrejme by si to videl aj Ty. Pripomínam, že súboj sa stal na tej strane ako sú kamery. Ale ufňukancom nič nemienim hľadať. zavesiť. Ak mi neveríš, tak si to nájdi sám.. Ale možno Ti slzy robia dobre. Lakeť bol ukážkový. Naozaj som mal o vás vyššiu mienku. Vidíš iba druhých ale svojich nechceš vidieť. To isté ako v play off. Škoda Vás Corgoni.
- 9.12.2019 - 20:22
- +3
- Kleofas1971
- Takže bez argumentu s osobným útokom? To je úroveň ....
- 10.12.2019 - 6:16
- +1
- Loizo
- Ty si povedal, že sú to taraniny o dvoch zranenych.Tak kto na koho útočil? Úbohé.. Keď to vidíš na vlastné oči ako hráč zchádza z ľadu v predklone a drží si ruku z kt. nehýbe a Ty povieš že taraniny. Lakeť od Nitrana.. Áno, stalo sa to presne po Svecovom súboji po odpiskani. Útok na hlavu zozadu. Mám archív tak by som to zrejme vedel nájsť na TV Sport. Ale keď si uplakanec vie nájsť A tak nech si nájde B. Nechcem byť plačko ako Vy, už ste to ťahali do RTVS. To ma nebaví. To vám možno raz postup zabezpečilo-dostať súpera a rozhodcov pod medialny tlak, no napriek tomu to je trápne. Chlapci, treba dozrieť herne aj ako chlap. Veľmi Vám to prajem.
- 10.12.2019 - 8:08
- +3
- Kleofas1971
- Ak v mojom texte nájdeš že som osobne útočil, tak sa ospravedlním. To že som ničím nepodložené reči nazval táraniny, tým som Ťa akože osočil??? Naozaj zákrok na Miška H (lakťom do hlavy) som nevidel a ani som nepostrehol že by ho (okrem zopár prispievateľov v tejto disk.) niekto vôbec zaznamenal, a relevantne vyhodnotil.
Ale v Tvojom príspevku si ma nazval "uplakancom". A to ani neviem za čo, lebo faul Jožka Š. všetci videli okrem rozhodcov. Vyjadril som názor vychádzajúci z reálnej skutočnosti. Síce našlo sa tu zopár popierateľov holokaustu, ale to je vzhľadom k dôkaznej situácii bezvýznamné. A ten FAUL zostal nepotrestaný hoci Karol Cs. nedohral zápas. Judd B. trest vždy dostal a aj si ho riadne "odsedel". Takže ukončím to tým že skús nájsť v sebe trošku sebareflexie a porozmýšľaj kto použil oslovenie "Uplakanec" a vyvaruj sa osobných útokov keď si v dôkaznej núdzi. - 10.12.2019 - 8:32
- +3
- Kleofas1971
- A len doplním že som nepoprel zranenia hráčov TN. Len som vyjadril názor, že spôsob Tvojho opisu situácie, ako k tým zraneniam prišlo, si dôkazne o nič neoprel, ale len o svoje subjektívne vnímanie.
- 10.12.2019 - 8:38
- +1
- Loizo
- Práve tonpoprenie zranení hráčov TN tu padlo viackrát a uplakanec si dostal možno Ty neprávom, hodil som to tu celé do jedného vreca. To že si tu všetci musíte dokazovať je presne to, prečo som nazval plačkovia. Je to aj výsledok vašej mediálnej hry v tom playoff, kedy chodila zúbková víla. Fauly boli škaredé a na oboch stranách no len Nitra to má stále chuť jednostranne riešiť. V mojej diskusii som ja potvrdil, že to zrejme faul Šveca bol. No možno sa aj preto nevylucovalo, lebo bol atak aj na opačnej strane. (ja som čakal hru 4na4). Ale tu už píšu Nitrana,že Hlinka bol zranený už keď nastúpil a podobné hlúpe reči.
Takže ja naozaj nikomu nepotrebujem nič dokazovať. Je mi len ľúto, že sa pasujete za najlepších fanúšikov, ale objektivita ďaleko. To isté platí samozrejme aj o niektorých u nás. No my do telky alebo do diskusií nechodíme plakať ako nám jeden alebo druhý klub strašne ublížil. To nehovorím o tom následnom vyučovaní. Bavte sa hokejom a vyvíjajte tlak na svoj klub nech riešia hru a hráčov, lebo ako sa hovorí, plačete na nesprávnom hrobe a takto tomu nepomôžete. Howk - 10.12.2019 - 12:26
- +3
- KrebsKandidat
- Ak si dobre pamatam, tak to bol Trencin, ktory podal 5 podnetov voci Nitre, Nitra dva. Aka jednostrannost teda?
- 10.12.2019 - 12:38
- +2
- Loizo
- Pointa ušla... Škoda
- 10.12.2019 - 13:19
- +3
- KrebsKandidat
- Neusla.
Plackovia sa najdu na jeden i druhej strane.
Vytahovat to znovu a znovu + minule PO, ze vas to bavi. A to sa tyka jednej i druhej strany. - 10.12.2019 - 13:29
- +1
- obvious
- https://gfycat.com/dentalbothgreathornedowl
- 9.12.2019 - 15:08
- 0
- Sunkafit
- Oni nevidia je to zbytocne IQ hupaci konik
- 9.12.2019 - 21:11
- 0
- Big brother
- Mne to strašne pripomenulo jednu vec z minuloročného play off, ked u vas na kocke po našom gole ukazovali situaciu na modrej čiari s tým, že ludia začali pískat, lebo tam videli ofsajd. Pritom ten opakovany zaber praveže ukazal, že o žiadny ofsajd nešlo. Len jednoducho vy máte svoje videnie. A nehnevaj sa, podla tejto fotky usudzovat, či trafil hlavu alebo rameno. Preboha toto fakt myslíš važne?
- 9.12.2019 - 21:19
- +4
- Nitran333
- Tebe to inak hrcko v tej prazdnej hlave. Navstiv ocneho ked dobre nevidis
- 9.12.2019 - 21:26
- 0
- fosilia
- Ze hokej: Bazany už má mať zbalené. Hráči Nitry sú v totalnom lese.
- 8.12.2019 - 20:45
- +6
- jaja11
- 8.12.2019 - 20:52
- 0
- KrebsKandidat
- Ako, gratulujem Trencinu ale s takto hrajucou Nitrou v podstate ani nie je k comu. Sance sme mali mozno dve. Nase presilovky nestoja ani za smutok a to sme ich mali.
Snad bude Csányi co najskor v poriadku. A Hlinka tiez. - 8.12.2019 - 20:47
- +3
- miro-nr
- Ako som písal v livke: Naše presilovky sú neškodné ako eunuch v háreme
a to už nejaký čas!
- 8.12.2019 - 21:01
- +4
- KrebsKandidat
- k tomu niet co dodat
- 8.12.2019 - 21:03
- 0
- Loizo
- Neviem, tie Vaše presilovky máte aj dobre rozhodené v pásme, ale neveríte si vystreliť na bránu. Potom ostanete moc statický a to už súper pochytá. Celkovo som videl rozdiel v korčulovaní. Ako by vám sily dochádzali. Aj svoje obranné pásmo ste bránili tak, že bol problém sa tam dostať ale keď Dukla zapla v rýchlosti, vždy Vám ušli. V oslabenia h ste naopak dobrevzdvojovali a hráči pri puku boli 1 na 1, tak sme mali často problém aj my niečo vymyslieť. Vyzerá rltobu vás, že nejde hlava, nejdú ruky a nohy.
- 9.12.2019 - 9:19
- +4
- Render 77 Nr
-
odpadnem ty vážne pacient teba asi nepomôže ani bielomodry.
- 8.12.2019 - 20:50
- 0
- strojar
- Kto potrebuje poznať význam slova impotencia nech si pozrie zápasy Nitry v tomto ročníku hokejovej ligy.
- 8.12.2019 - 20:50
- +9
- FP-Tommynko
-
- 8.12.2019 - 20:57
- 0
- FanNR
- Sme slabi,jak trikrat vyluhovany caj.
Podakujte sa Kovacikovi,ked sa mu Andrej v septembri stazoval na slabych hracov,povedal mu,ze inych nedostane,ma pracovat s tym,co ma.Tak si teraz dajte pohov. - 8.12.2019 - 20:51
- +18
- antinamor
- Môže už niekto povedať trénerovi, že my ako fanúšikovia nechceme vidieť tento herný "systém", čo sa nám snaží naordinovať? Chodím z hokeja totálne znechutený, žiadne emócie, žiadna radosť z hry, začína mi byť úplne jedno ako dopadne zápas. Nevynechal som žiadny zápas hádam za 15 sezón, ale ak to takto pôjde ďalej, na budúci rok sa na to z vysoka... Mne nevadí, že prehráme, mne vadí ako prehráme! To sa naozaj nenájde nikto, kto by to trénerovi a hráčom vysvetlil?
- 8.12.2019 - 21:15
- +10
- FP-Tommynko
- Je nás viac
- 8.12.2019 - 21:26
- +3
- miko 75
- Pripájam sa, cítim to podobne.
- 8.12.2019 - 21:33
- 0
- NR-Sebastian
- 15 sezon chodis na hokej a teraz sa chces nato vykaslat ?? to si asi nepametas moc historiu a posledne miesta a este horsi herny system. Je smutne, ze ludia sa prave teraz otacaju klubu chrbtom !!! nekupujte si ani pernamentky lebo nasa hra sa uz nikdy nezmeni. otrasny pristup vas fanusikov a to chcete iny pristup od hracov ?????
- 8.12.2019 - 22:11
- +6
- hello, havarju
- Súhlas. Ja tiež všeličo skritizujem, ale na hokej neprestanem chodiť.
- 8.12.2019 - 22:19
- +4
- antinamor
- Napísal som teraz? Vieš čítať ? A nechodím 15 sezón. 15 sezón som nevynechal žiaden domáci zápas a to je rozdiel.
A veľmi dobre si pamätám sezóny, keď sme sa potĺkali na chvoste tabuľky a hrali sme o záchranu. Ale ja som písal o hernom prejave, o emóciách, radosti z hry, o prístupe hráčov... A to je kapánek niečo iné. A je tiež pravda, že už nemám 20 a život už nie je taká gombička ako pred 30-mi rokmi a musim si vážiť čas a tiež zvážiť, či mi stojí za to si dvíhať žlč po každom zápase. - 8.12.2019 - 22:51
- +7
- miro-nr
- velké+
- 8.12.2019 - 23:48
- +1
- FP-Tommynko
- Na hokej chodiť budem, ale ak budú naďalej takto hrať, tak permu za cca 230€ nekúpim
- 8.12.2019 - 22:52
- +1
- NR-Sebastian
- ja kupujkem permu kazdy rok, aj ked koly mojej robote pridem na ZČ max 15 krat. ide o podporu klubu, ktory milujem a jedine hokej nam dava tu najvacsiu radost a kludne im tie peniaze dam.
- 8.12.2019 - 23:11
- +6
- FP-Tommynko
- Mne túto sezónu radosť nespôsobuje...skôr mi kazí náladu
- 8.12.2019 - 23:22
- +1
- miro-nr
- Smiem sa spýtať kolko maš rokov?Ak to nieje tajné.
- 8.12.2019 - 23:49
- 0
- NR-Sebastian
- 31
- 9.12.2019 - 7:44
- 0
- remian
- Sklamanie : Opravnene nadsenie, ked prisiel Bazany, novy, progresivny, neokukany, "slovensky' trener.
O to väčšie je to sklamanie.
Zbytocne je vypisovat a zastavat sa, trenera, manaznentu, lebo tu nieco neklape.
Ked porovname ako novy asistenti vo ZV aalebo Mocnar, o Mikulovi ani nehovorim, ako za par zapasov dokazali zmenit, system, pristup, ze aj laik to vidi.
U nas sa vsetci utesujeme ze pride Mesiaš a bude dobre, nie nebude.
Vidi to aj Tomas a Miro a vyjadria sa, ze on ma ich doveru??
Ako vazne? Na ten antihokej sa neda, pozerat!
Bol by som rad keby sme im to po prestavke pripomenuli, lebo za mesiac bude neskoro a ludia nebudu platit za to co sa im nepaci.
Aby si kreativni hraci ako Fominikh, Bucek, Kale nahadzovali puky na zadny mantinel pre seba, a tam sa pretlacali, tak to je parodia.
Dnes ani jedna technicka akcia, vrchol ked 3 odisli od puku, a mohlo byt precislenie.
Ludia na toto nebudu mat nervy, chut ani naladu.
- 8.12.2019 - 20:51
- +12
- Sedko NR
- Nevyjadrujem sa k trénerovi nikdy, ale...toto mužstvo nemá tvár, nemáme identitu čo vlastne chceme hrať, všetko je na náhodu, zbrkle a bez myšlienky. Nepamätám si kedy naposledy som trpel z toho, že nevieme ako prejsť do útočného pásma , nevieme si vytvoriť šancu nie to ešte vážnu šancu alebo šancu ktorá ulahodí oku. O presilovkách je škoda aj hovoriť, už ani nemôžme povedať, že sme aspoň skrátili dve minúty z času, pretože my sme schopní v tej presilovke ešte inkasovať. Toto je zlé, zlé a ešte horšie sa na to pozerá. Fakt sme bez identity a to ma desí...
- 8.12.2019 - 20:52
- +10
- miro-nr
- Necituj ma,prosím
- 8.12.2019 - 21:14
- +2
- Sedko NR
- Pardon
- 8.12.2019 - 21:55
- 0
- miro-nr
- Nič sa nestalo. Konečne to vidíme aspon ako-tak podobne viacerí.
Ja to takto vidím už dosť dlho,asi preto,že ignorujem tie občasné "záblesky"čo nestoja za slovo.
A tie prihrávky,to musia trenovať,lebotak nepresne sa ani prihrávať nedá - 8.12.2019 - 22:02
- 0
- Render 77 Nr
- Tak ale Miro to že sú mantavi či čo keď si nevedia nahrať na meter zato snáď nemôže tréner či to isté aj presilovke to isté vyhodiť puk z pásma.
- 8.12.2019 - 22:28
- 0
- miro-nr
- Ja neviem prečo si nevedia prihrať-a hlavne v presilovkach na forhend ,lebo potom je po presilovke ,ked si to musia spracovať ,hned je pri nich hrač a zasa si dookola len nepresne prihravaju-celé zle! Ale na to je tam trener!! Čo mam chodiť na tréningy a kričať im z tribuny ako si maju prihrávať?!!
A to vyhadzovanie pukov z obranej tretiny,tak to je ešte väčšia tragedia ako vyhadzovanie hráčov tu na HP - 8.12.2019 - 22:53
- 0
- Corgi77
- Výmena trénera nepomôže už. Tretí tréner za sezónu??? Však to už budeme jak Zámky.
Treba to už dobačovať a poučiť sa z tejto sezóny. - 8.12.2019 - 20:52
- +1
- miro-nr
- Napíš čo pomože,
- 8.12.2019 - 21:15
- +2
- Corgi77
- Najpozeratelnejší hokej sme hrali tých pár zápasov keď boli na lavičke Chrenko a Kovačik. Chrenko presne vie akých ma typologicky hráčov a aj jeho zloženie formácii dávalo zmysel vtedy, a aj to fungovalo. Zápas so Slovanom bol najlepší v sezóne aj keď sme ho prehrali.
- 8.12.2019 - 21:25
- +5
- miro-nr
- Bažani je tu už dosť dlho na to aby vedel akých ma typologicky hráčov,tak potom bud je slapý,alebo nieje trener.
Suhlasím s Tomášom na striedačke.
Nebudem tu rozpisoať čo všetko by sa malo zmeniť,necham sa prekvapiť čo bude po repre prestavke.
A všetkym fans Nitry: Vydržať,chlapci(a dievčatá)vydržať!! - 8.12.2019 - 21:47
- +6
- NR-Sebastian
- tiez som nazoru, ze zmena sa mala prejavit uz davno. neviem kolko tu trener posobi, ale ak za ten cas nedokazal presvedcit mal by si najst inu robotu.
- 8.12.2019 - 22:14
- +2
- Hanzal61
- Nemyslím si ze dukla hrala slabo len hrala to co im Nitra dovolila... Parada za tri body tie sme si postrazili dukla paráda ideme vyššie repre pauza doliečiť zranenia... Hoši z Nitry neviem co sa u Vás deje v kabíne ale toľko presiloviek co ste mali a nevyuzit ani jednu to je už alarmujúce tam musí byť niečo zlé v kabíne každopádne mate nato aby ste sa z toho vysekali a ďalšia vec rozhodcovia to dnes evidentne nezvládli....
- 8.12.2019 - 20:53
- +5
- Alo
- Dovolim si povedat: Pokus s Kmecom nevysiel a rovnako to je aj s Bazanym. Tak otrasny hokej co hrame sme tu nemali velmi davno.
- 8.12.2019 - 20:54
- +7
- mato-s
- Myslím že Kris prišiel,videl a radšej to hodil na lakeť ako by mal hrať pod takým tragickým trénerom... radšej nech po novom roku zostane v pekne doma
- 8.12.2019 - 20:54
- +4
- sloniik
- Myslel som, ze v druhej tretine sa rozbehneme. Avsak neodpiskany faul na Csanyiho nas zas dal psychicky dole a opat sme predvadzali strasny vykon. To nas malo praveze nakopnut a malu sme zacat makat aj za Karola...Bohuzial dnes musim dat za pravdu Mirovinr, ze to je hroza. Ved tolko ponuknutych presiloviek a my sa neusadime ani v utocnom pasme.
- 8.12.2019 - 20:54
- +3
- Sedko NR
- Dnes áno, piatok nie.
- 8.12.2019 - 21:00
- +1
- sloniik
- Suhlasim, ohladom piatku si stojim za svojim. Myslel som, ze zas tak ako v prvej tretine.
- 8.12.2019 - 21:22
- 0
- steevee
- Citim to tak,ze dnes sme vyhrat nechceli: a pocas repre pauzy sa nieco udeje..
- 8.12.2019 - 21:46
- 0
- Corgi77
- Tiež ma to napadlo. Hlavne na konci keď Buček rozplieskal hokejku.
Treba už konečne vyvetrať kabínu. - 8.12.2019 - 21:53
- 0
- miro-nr
- S takou hrou sa ani vyhrať nedalo
PS: Nemám rád konšpiracie,ale nikomu ich neberiem. - 8.12.2019 - 22:04
- 0
- hello, havarju
- To je blbosť! Jediné, čo sa im nedá uprieť je snaha. Ale bohužiaľ tam to končí.
- 8.12.2019 - 22:08
- 0
- miro-nr
- Počkaj,počkaj,napríklad taky Kerb a snaha to ani nejde k sebe !
- 8.12.2019 - 22:12
- +1
- hello, havarju
- No, nachytal si ma, ale to je jeden. Ja som myslel skôr tak celkovo. Ono je to skôr v tom, akoby presne nevedeli, čo majú hrať.
- 8.12.2019 - 22:23
- +3
- miro-nr
- Ano ,trafil si! Aj mne to tak príde,že nevedia čo maju hrať!
- 8.12.2019 - 22:55
- 0
- miro-nr
- Dakujem. Dnes ma zaskočilo ,že asi jediné dve golove šance mal Verstteg ,ale Mitch
- 8.12.2019 - 21:51
- 0
- Sedko NR
- Tak, tak, ja rovnako.
- 8.12.2019 - 21:56
- 0
- KrebsKandidat
- Aha, od druhej tretiny sme hrali nas hokej. Dobre vediet
- 8.12.2019 - 20:59
- +1
- Hasan13
- Som presvedceny ze najlepsi trener pre Nitru momentalne sa volá Tomáš Chrenko, dokonca sezony by si mohol trufnut na zdvojenu funkciu. Bazanymu podakovat, nevyslo to. Akakolvek Nitra z predoslych siedmich sezon by dnes v Trenčine vyhrala, lebo ten hral tiež velmi slabo, akurat nemal supera.
Ked vidim ako sa pohnojil Kerbashian, ako sa hýbe Yellow Horn, kolko subojov v obrane vyhráva Sloboda, ako sa Simboch klze vzdy takme meter z brankoviska vedla branky, ako Kollár pokazi vsetko na co siahne... to je naozaj des toto. My už hráme o osmičku, nie o šestku. Gratulacia Dukle. Rozhodcovia podla mna vedomí si ovplyvnenia zapasu by v tretej tretine vylučili Trenčana aj za zlý pohlad. Dnes mohla byt Dukla v klude, nenacvičené prechody, prečítané signály, ked uz aj niečo vyšlo tak drevakovi s cislom 10 bud puk ušiel, alebo sa nemu nechcelo urobit krok navyše. Strašne som dnes vytočený z tohto pseoduvýkonu.
- 8.12.2019 - 20:59
- +9
- miro-nr
- Administratívne by tam (striedačka) Tomaš mohol byť a akože hlavným trenerom Milo.
V tomto s tebou uplne suhlasím. Len či by to Tomáš vzal? Na druhej strane-horšie to už naozaj nemože byť,či áno?! - 8.12.2019 - 21:19
- +3
- sloniik
- Desinka hra hrozne, vzdy trpnem ked ma puk, teda ak vobec spravi krok navyse, aby nejaky mal na hokejke.
- 8.12.2019 - 21:26
- 0
- 88Backo
- Ten tréner je v lese???: Marián Bažány, tréner Nitry: „Veľké sklamanie z nášho prístupu v prvej tretine. Skutočne tomu nerozumiem. Celá príprava bola smerovaná na to, že do zápasu pôjdeme od začiatku. Od druhej tretiny sme začali hrať náš hokej. Zápas bol vyrovnaný a hralo sa hore-dole. Z môjho pohľadu rozhodla prvá tretina, ktorú sme úplne odflákli, čo nechápem.“
To akoze co sme hrali 2 tretiny je náš hokej???
Tak pokiaľ si on mysli,ze hento je náš hokej,nech mu Kovacik pustí zapasy z posledných 7 rokov - 8.12.2019 - 21:00
- +14
- Corgi77
- Tomu nerozumiem. Ako môže byť spokojný s 2 a 3 tretinou, keď sme nedali gól.
Potom je jeho taktika hrať na 0:0? - 8.12.2019 - 21:07
- +1
- hello, havarju
- Že je chyba v Bažánym som písal nedávno, ale vraj mám byť trpezlivý.
- 8.12.2019 - 21:17
- +3
- Ottawa Senators
- Dnes to bol asi najhorší výkon, hlavne vďaka tým nepremeneným presilovkám. Nerozumiem, to sa nedá za tie mesiace natrénovať aspoň niečo v početnej výhode? Úplné zúfalstvo.
Rozhodcovia tomu tiež dali, Hrušíkov faul a Švecov nefaul, potom už len kompenzácia a vylučovanie trenčanov. S 0:2 ešte môžme byť spokojní, ak by hral proti nám lepší tím, ktorý sa neprispôsobí nášmu katastrofálnemu tempu, tak iný náklad berieme domov.
Útočníci úplná bezmocnosť a katastrofa. Aby si v posledných zápasoch vypracoval najväčšie príležitosti obranca?
Ani po zmenách sa v hernom prejave nič nemení, ostáva nám preto len veriť, že po prestávke hádam bude lepšie, možno už premeníme jednu z 10 presiloviek.
Nakoniec to najpodstatnejšie, dúfam, že Karcsi bude v poriadku, jeden z najlepších našich hráčov. - 8.12.2019 - 21:02
- +2
- antinamor
- Nie jeden z najlepších, ale najlepší. Všetky pseudo kanadské posíly schová do zadného vrecka. Ten chlapec nevynechá žiadne striedanie, aj s Keksom maká aj za ostatných, je to jediný svetlý zjav tejto sezóny.
- 8.12.2019 - 21:25
- +3
- nitra2014
- Na toto sa už fakt nedá pozerať, Nitra úplne bezzubá a slabá, takto slabú Nitru sme tu za posledné roky ešte nemali. Nerozumiem prečo sem Kováčik zlanáril Bažániho, toto nie je tréner, ktorý by s Nitrou niečo dosiahol. Prečo Kováčik napríklad neoslovil trénera Mikulu, ktorý bol voľný a ktorý teraz ťahá Poprad hore v tabuľke.
- 8.12.2019 - 21:04
- +5
- Hanzal61
- Kamarát Ver mi ze takého psychopata ako je Mikula by si zažiť v šatni nechcel to ako fakt nie to ze hra Poprad ako hra je ze si sadli hráči a nezabúdaj že tréner je len panáčik... Ale nespomínaj mi tu Mikulu jak si postrehol pred par dňami vyhodili trénera z NHL kvôli rasizmu to je slabý odvar od toho aký psychopat je Mikula...
- 8.12.2019 - 21:21
- +6
- s.i.p.o
- No nic, Bazany je v podstate spokojny s dvomi tretinami, takze nieje co riesit, ideme dalej..
- 8.12.2019 - 21:06
- +1
- Ottawa Senators
- Veru s prvou nemôže byť spokojný, veď sme v nej nestrelili gól.
Oh wait... - 8.12.2019 - 21:07
- +1
- Big brother
- Pardavý to zhodnotil dobre...dnes nás pribrzdili oslabenia.
- 8.12.2019 - 21:08
- 0
- Goodmaster
- Viem že za všetko nemôže tréner, ale treba s tým niečo robiť hlavne s tými presilovkami.Radsej majme 3-5 striel každú presilovku ako si nahrávať až dokým nebude čistá šanca
- 8.12.2019 - 21:10
- 0
- Hanzal61
- Treba angažovať Ľuba Kolnika na lavičku....
- 8.12.2019 - 21:11
- 0
- YogiNR
- Hanzal61 nám by ani Tichonov nepomohol.
- 8.12.2019 - 21:19
- +2
- NR-Sebastian
- v prvom rade by nam pomohol trener, ktory ma system. mame velmi zaujimave muzstvo s ktoreho by predosli trener vyzmykal maximum
- 8.12.2019 - 22:17
- +1
- miro-nr
- Myslíš Andreja?? No neviem,asi ťažko!
- 8.12.2019 - 22:23
- 0
- NR-Sebastian
- andreja stale beriem ako asistenta, myslel som Tondu
- 8.12.2019 - 23:11
- 0
- miro-nr
- Takeho trenera tu už tak skoro mať nebudeme!
- 8.12.2019 - 23:51
- 0
- FP-duko
- Pekne Dukla
- 8.12.2019 - 21:14
- 0
- rijko
- Tak dnes to bolo s prstom v zadku.
Nedostali sme gol v nasej presilovke,takze sme nemohli prehrat
Skoda takejto nitry,ked ani nekladie odpor,uz to ani tie gule nema.
A este jedna skoda tej nepodarenej granludovky.to uz by tu naozaj tu zlatu prilbu mohli nechat na celu sezonu. - 8.12.2019 - 21:15
- +13
- MackoPu
- Tak zase, keby nebolo Tomeka, s prstom by to nebolo
Ale fazonu ma paradnu. Uplne z neho ide klud. - 8.12.2019 - 21:41
- +4
- rijko
- Tomek je sucast teamu.a on to s prstom v zadku dal.
- 8.12.2019 - 22:17
- +5
- strojar
- Súčasnej Nitre je úplne jedno kto stojí v súperovej bráne.
Z každého dokážu urobiť kandidáta na Vezina Trophy. - 9.12.2019 - 9:42
- +2
- tep
- Tomeka treba pokrstiť ohňom v PO. Ak teda pôjde do PO ako jednotka, alebo sa dá prednosť "skúsenostiam" na strane Valenta.
- 9.12.2019 - 9:49
- 0
- leomessi
- Tomek: je vynikajuci !
Naposledy som videl chytať s takymto kľudom , istotou a lahkosťou mladeho Hiadla vo finale s Banskou Bystricou pred dvomi rokmi...
- 9.12.2019 - 11:32
- +2
- FP-labrador24
- a: sportovy psycholog by nepomohol?
- 8.12.2019 - 21:29
- 0
- MackoPu
- Vyborne chlapci, aj ked tam samozrejme boli rezervy.
Nadava sa tu vlastnymi na presilovku NR, ale neviem, ci sa mali chytat zrovna na nas, co mame najlepsie oslabenia z ligy ? To asi nebude nahoda.
Som rad, ze sme im celoplosnym lietanim znechutili hokej, len tych golov mohlo byt viac.
Ale vdaka za body a aj malu exhibiciu na zaver.
Dufam, ze zraneni budu ok, ale myslim, ze horsie zase dopadol opat raz Hlinka, tam som hned tipoval to rameno, ked ho tam pritlacil v blbej polohe na mantinel (nezavinene). Csanyi, aj ked bol otraseny, nevypadal uz potom, ze ma nejake vaznejsie problemy. Takze snad ok. - 8.12.2019 - 21:37
- +3
- obvious
- v tv hovorili, ze Csanyiho odviezla sanitka do nemocnice.
- 9.12.2019 - 8:36
- +3
- sloniik
- mackopu ho vsak asi videl stale na lade, alebo za tu chvilku prechodu z ladu do satne dokazal zhodnotit, ze je to vlastne vsetko ok. skoro ako tu na hp
- 9.12.2019 - 14:08
- +2
- MackoPu
- Ukazovali ho, ked isiel z ladu a mimo ladu.
Tak schvalne som zvedavy, k comu dospeli. Ci bude treba MT doktora, alebo nie - 9.12.2019 - 15:15
- 0
- KrebsKandidat
- a to by si nemal byt zvedavy, ako to dopadne pri kazdom potencialne zraneni hraca? a je jedno ci z tvojho ci superovho timu?
Snad ti zdravie hracov nie je ukradnute. - 9.12.2019 - 15:43
- +2
- MackoPu
- Napisal som, ze mi je to ukradnute ? Skor naopak a nie raz.
- 9.12.2019 - 19:54
- +1
- KrebsKandidat
- Ci bude treba MT doktora, alebo nie.
Ak niekoho beru na vysetrenie, tak to asi pre zabavu, ci? - 9.12.2019 - 20:22
- 0
- MackoPu
- Pozeram tabulku, PP celkom valcuje. Sa nenapadne dotiahli.
- 8.12.2019 - 21:39
- +1
- micu79
- nadaval som ked sme prehrali s Popradom ale naozaj idu ako pili.
- 8.12.2019 - 21:56
- +2
- micu79
- Super hned je tabulka krajsia chalani bojovali aj ked bolo na moj vkus dnes moc vyluceni esteze to Nitra nevyuzila.
- 8.12.2019 - 21:53
- +3
- mato-s
- Ak chceme ešte dačo spraviť s touto sezónou po tomto zápase nech Kováčik okamžite odvolá Bazanyho a dá tam Chrenka na striedačku s Milom horšie to byť už nemôže a samozrejme,, vietor,, v kabíne.
- 8.12.2019 - 22:13
- +5
- misokovi
- Kerbs a Yellow von..................
- 8.12.2019 - 22:43
- 0
- P24 BLOG
- Ako...: Z textovky, vasich komentarov, domacich zapasov a niekolkych vyjazdov si dovolim tvrdit toto.
Ad Bazany. Chudak chalan to ma tazke. Prisiel do rozbehnutej sezony k muzstvu, ktore si skadal niekto iny na iny styl hokeja. Ked uz si porobil par zmien, zrazu sa opat do muzstva zasahovalo, lebo prisiel kris s kamosmi. Prisiel s niecim uplne inym, nez na co sme v nr zvyknuti, prisiel s niecim, co by nasmu hokeju celkovo prospelo, ale co ide dost vyrazne proti vsetkym navykom v nasom hokeji. Presadzovat to s muzstvom, ktoremu sa evidentne tento rok posily nepodarilo trafit je v podstate trenerske harakiri.
Ad muzstvo. Kabinu treba vyvetrat. Je tam evidentne iste napatie. Podla mna primarne z toho, ze vsetci citia, ze chcu dosahovat lepsie vysledky, no aj ked par vysleskov spravime, nasledne sa na dvojnasobny pocet zapasov zasekneme
Ad kerb. Na druhu lajnu prilis individualista, na to aby sa muzstvo podriadilo jemu zas nema kvalitu.
Ad tak celkovo. Ako ono kris prisiel asi v najhorsom moznom case. Toto muzstvo sa malo tuto sezonu nejak utriast, cez leto doplnit cca 4 hracmi a o rok mohlo relativne slapat. Otazkou je, ci si klub ako nitra moze dovolit zabalit sezonu a prist o prachy zo vstupneho - 8.12.2019 - 23:11
- +6
- Maross NR
- vela ludi tu pise, ze hrame nudny katastrofalny hokej ... ale nikto sa necche pozriet na skladbu kadra ..zoberiem posledne zapasy, kto ma byt ofenzivnym tahunom? kto ma byt tahunom toho hokeja, ktory si fanusikovia zelaju? v prvej lajne Kerbs, ale len ked mu hokej chuti ...a dalej? Kollar? je este mlady na to, aby tahal muzstvo .. Bucek? ten ma co tento rok robit so sebou a trapi sa .. kto dalsi, mimo tych, co momentalne nehraju? navyse mame jedneho ofenzivneho obrancu..
..Bazany nie je slepy, nehovorim, ze to je isto trefa do cierneho, ale videli sme, ked sa KMecs tymto timom pokusal hrat ofenzivne ..
.. jednoducho tento rok ta skladba nevysla, treba zatat zuby, aj hraci, aj realizacny tim, aj fanusikovia ..7 rokov po sebe sme z muzstva vydolovali viac ako v nom bolo, ono to do nekonecna nejde..
..a s tymto muzstvo by veru ani Tondo zazraky neurobil - 9.12.2019 - 7:27
- +13
- Maross NR
- :0 sorry za ypsilony, to je na facku
- 9.12.2019 - 7:45
- +2
- Maross NR
- aj za Kmeča
- 9.12.2019 - 8:09
- +1
- gallup nr
- pleeeeesk
- 9.12.2019 - 8:44
- +2
- Maross NR
- ale tak madarsky to snad bolo dobre
- 9.12.2019 - 8:54
- +1
- Maross NR
- jasne, ze cloveku sa na to tazko pozera, 7 rokov dobreho hokeja zanecha stopy aj na mne, co to sledujem pravidelne od sezony 95-96..
ale zase ta kritika tu je kazdy rok, niektori to maju ako folklor. staci si pozriet prispevky minulu sezonu, alebo dokonca aj majstrovsku ..
.. NR fanusik je emotivny, aj v dobrom, aj v zlom .. - 9.12.2019 - 12:41
- +4
- noano
- o prachy zo vstupneho- pises ako keby ste mali priemerne navstevy 18 000 divakov, a priemerne vstupne 90 dolarov
- 9.12.2019 - 18:46
- 0
- MackoPu
- Tak domaca uloha na zajtra napisana. Nieco nove ?
- 9.12.2019 - 0:06
- 0
- P24 BLOG
- Ďakujeme za váš názor. Posuniem ho kolegyni, ktorá sa ním bude určite zaoberať.
- 9.12.2019 - 1:49
- +14
- Vojto83
- Tri body veľmi tešia. Poviem pravdu, tohto zápasu som sa obával. Nitru mam už roky v hlave ako súpera, ktorý hrá rýchly, sebavedomý a natlakovy hokej. Plus majú skvelých fans(tak ako my), vždy to ma grády. Preto sa a naše zápasy vždy veľmi teším. A preto som zostal v piatok radšej doma, aby som dnes išiel na zimak napriek chorobe.
Ale... Som sklamaný, že fans z Nitry sa nedostavil, teda aspoň nie tak ako ich poznám. A nespoznaval som ani Nitru na ľade. Pani, neviem co sa u vás deje, dnes tam nebolo nic z toho, čo robilo Nitru Nitrou. Dúfam, že to čoskoro budete opäť vy. Čakal som od vás čosi také ako hrala u nás Bystrica, možno to,čo hral (s nasim prispením) od druhej tretiny Poprad. Neviem, či máte nejaký problém v kabíne, ale dnes ste to neboli vy. Viem... Veľa ľudí napíše, že sa mám tešiť z troch bodov. Áno,my sme dnes nehrali zle. A som veľmi rad, ze nám to vyšlo. Ale úprimne... S takou odovzdanou Nitrou ako bola teraz u nás, sme sa dlho nestretli. Fakt to nemyslím v zlom. My tiež nie sme majstri galaxie a napriek tomu ze mame podľa mňa dobre zložený káder, vieme ešte stále hrať aj ako deti pred barakom. Ú nás to tiež nie vždy fungovalo a ten pocit je hrozný. Pamätám si ho veľmi dobre. Preto dúfam, že budete čoskoro späť. Nech to ma zase grády.
- 9.12.2019 - 1:05
- +26
- KrebsKandidat
- vdaka, my by sme tiez boli radsej, keby sme co najskor spat
- 9.12.2019 - 1:50
- +1
- strojar
- "Nitru mam už roky v hlave ako súpera, ktorý hrá rýchly, sebavedomý a natlakovy hokej"
V tejto sezóne to nie je pravda. Bohužiaľ. - 9.12.2019 - 9:45
- +2
- Sani
- ...uz tusim znova dozrel cas na Tondu....
- 9.12.2019 - 9:56
- +2
- Hanzal61
- Tonda vás ale nemôže stále zo sraciek ťahať sak to fakt sa spoliehate len na tondu???
- 9.12.2019 - 11:58
- +2
- Nerkio
- Ale kto ti napísal ,že sa spoliehame ,??Vacsina fanúšikov napísala ,že nech tam je Chrenko .A už to bolo napísané x krat ..Stavjana pre rodinne dôvody nechce opustiť Zlín a trénuje juniorky a je tam ešte tuším šéfom juniorky či niečo podobne .
- 9.12.2019 - 12:46
- +2
- batman
- toto je aký výstrel
neskutočné
- 9.12.2019 - 14:44
- +22
- Hanzal61
- Ťahala ale pozri koľko hráčov z TN hra vo svete a dokonca aj u Vás
- 9.12.2019 - 14:48
- +8
- rijko
- Sudruh Blaha, ste to vy?
- 9.12.2019 - 19:24
- +3
- MackoPu
- Nie, ten by to schvaloval.
- 9.12.2019 - 19:52
- +2
- Loizo
- Ty vieš koľko sezón nás armáda neťahá?!? Vy čo ste sa dočista zbláznili v tej Nitre? Či už nevieš nájsť dôvod na plač tak tu bludy táraš? Spamätajte sa "najlepší fanúšikovia" a nerobte hanbu svojmu klubu.
- 9.12.2019 - 21:18
- +7
- kurtsteiner
- Boli sme armadny klub,kto nas mal ťahať?Jan Pavol II?
- 9.12.2019 - 21:28
- +4
- rijko
- Mozno nas mal tahat Sokol,Komunalny podnik,Spojene zavody,Slavoj,Plastika,Corgon,Ardo,Dynamax,Dynamax oil alebo Kcero...alebo neviem kto este.
- 9.12.2019 - 23:18
- +5
- Hanzal61
- Nikto tu nikdy nevyplakava tak ako hosi z Nitry uz mi pripomínate Vaše vedenie jak Kováčik tak Chrenko za svojich hracskych čias boli najväčší plackovia, nezabúdajte že hokej není balet keď už tu hejtujete hráčov a placete keď sa niekto opre o vašich.. A vlastne prečo nehrá blackwater a nikto ho tu nerieši...
- 10.12.2019 - 5:35
- +3
- KrebsKandidat
- Si si to urcite myslel o Kovacikovi v sezone 2003/2004
- 10.12.2019 - 8:55
- +1
- Big brother
- Ja som to už pred sezonou avizoval, že po odchode Stavjaňu Nitra padne dole, bude to taký neprijemný návrat do reality. Ani Kmeč, ani Bažány nie su zlí treneri, sú priemerní. A ked vedú podpriemerní tím, tak je logické, že ten tím nebude hore, to asi každý uzná. Ja nechcem teraz mudrovat, ale to čo Nitra mala v poslednych sezonych, to aký hokej hrala, kde sa pohybovali, to nebol žiadny super skauting Kovačika a Chrenka, ale to bola vyborná praca Stavjaňu. Najbližšie roky mi zrejme dajú za pravdu. Mna súčasná situacia vobec neprekvapuje. Ešte by som sa vyjadril ku Kováčikovi a Chrenkovi...avizovali, že chcú pokračovať v tom čo predvádzali a to je útočný hokej a oni angažujú trenera, čo preferuje defenzívu? Vedia tí chlapci čo vobec chcú? Navyše, nemecká trenerská škola? Keby je nemecká trenerska škola taká kvalitná, tak pri tej hráčskej zakladni čo majú su už niekde inde. Opakujem, navravím, že je Bažany trenerský tragéd, ale nevidel som tam žiadne predpoklady na to, že by bol špičkovým trenerom. Tot je moj nazor, možem sa mylit, rovnako ako som sa mylil v Pardavom. Ale myslím, že sa nebudem.
- 9.12.2019 - 14:15
- +9
- Nerkio
- Ten skauting robia tak zle ,že máte potrebu si každý rok zobrať nepotrebného hráča Nitry ..A nie nieje mi ľúto ani za Graemom ,Valentom či Riglom ...
- 9.12.2019 - 14:36
- +10
- Big brother
- Ja to moj nazor. Možno keby tam je teraz Stavjaňa, tak aj taký Šimun by hral uplne inak. Lebo Stavjaňa vie s hračmi pracovat, vie zdokonalovat ich individualne schopnosti. Ked maš takeho trenera, tak aj ten kader sa sklada lahko.
- 9.12.2019 - 14:49
- +1
- batman
- Na tomto je postavená prestupová politika Dukly. A to ti radšej neprezradím, koho si berieme po tejto sezóne.
- 9.12.2019 - 14:50
- +9
- tep
- Blackwatera, nech máte po "špecialistoch lakťami" aj "špecialistu kolenom"?
- 9.12.2019 - 15:10
- +3
- MackoPu
- Ortoped ako ortoped.
- 9.12.2019 - 15:16
- +8
- yogi
- Aspon ze to priznas
- 9.12.2019 - 21:18
- +4
- janinoo
- Už je asi najvyšší čas sa pozrieť aj do prvej ligy či tam nie su lepší hráči ako ty ktorý momentálne hraju za Nitru a možno aj lacnejší Topolčany mate blízko, ved ten Kollár to je velmi trapne čo predvádza chalan dá par dorazených alebo tečovaných golov a už repre to je na zamyslenie skuste ho vymeniť do prvej ligy a bude sa chalan čudovať ake to je
- 9.12.2019 - 15:13
- +5
- Nerkio
- Ja skôr dúfam ,v Česku prvú ligu a Paulovica .
- 9.12.2019 - 15:18
- 0
- miro-nr
- Čo bude Paulovič bez Krištofa?
- 9.12.2019 - 19:00
- 0
- Loizo
- S tým Kolárom je to pravda, potrebuje sa niekdecrozohrať. Dostať sebavedomie do rúk a nôh a nie byť obeťou minulých nádejí. Prvá liga alebo prvá Česká nie je zlý nápad.
- 10.12.2019 - 13:16
- 0
- Flak108
- Dukla: Včera predviedla solídny výkon bez výrazných osobných chýb. O fauloch nevravím, tam toho bolo moc ale to je skôr o rozhodcoch.
Bokros už sa zabieha do zápasoveho tempa, žiadne kúrenie, dobrá robota v obrane. Marko Stacha, na toho je radosť sa pozerať..sem tam niečo nevyjde ale ten to ma odpustené. Chromiak sa hľadá ale verím, že to zlomí.velmi mu fandím. Tomek na parádu aj prvý útok..velka škoda, že Mikyskovi nevyšiel ten husársky kúsok. Už som to tam videl! Na tú prvú trojku neviem ci máme, po taktickej stránke. Necháme sa prekvapiť. Pardo niečo vymyslí! Bavme sa hokejom.
Ps: modrá ustrica znelka je len taka recesia. Neberte to tak vážne.. - 9.12.2019 - 23:58
- +2
- tep
- Recesia ktorá rozdúchava vášne, neviem, či si bol na poslednom výjazde Tn v Nr, ale tak pokojnú atmosféru si v zápase s Tn nepamätám, to len preto, že sa na začiatku nezakričali "sprostosti" a nik si ich celý zápas ani nevšímal.
- 10.12.2019 - 7:20
- +3
- Corgi77
- Preto si ich nikto nevšímal, lebo ich nebolo ani počuť, aj keby niečo kričali.
- 10.12.2019 - 7:37
- +4
- Big brother
- Hlavne, ze vas bolo
- 10.12.2019 - 9:21
- +8
- Hanzal61
- Miro sak preco stále rypete sak potom sa nečuduj
- 10.12.2019 - 13:09
- +4
- miro-nr
- My rýpeme?! Mam ťa za uplne normálneho prispievatela,tak mi napíš čo potom robí"malý bráško"??
- 10.12.2019 - 17:56
- 0
- Loizo
- Tak bolo alebo nebolo.. Povedz nám Ty ako terapeut ???????? To je naozaj dôležité pre tento šport...Porovnávať si kto má väčšie...
Skúste sa zamyslieť nad sebou-koľko Vás prišlo do TN a či Vás bolo počuť, riešte svojich hráčov a vaše fauly a výkony, kt. Vás brzdia a neriešte druhých. Sústreďte sa na svoj klub a podporuje ho. Míňať si energiu na hlúposti je podľa mňa naozaj zbytočné. Ale ak si vybíjate frustráciu, tak to chápem. - 10.12.2019 - 13:13
- +4
- Nitran333
- vy zas skúste potrenovať hru do tela bez zdvíhaním rúk a lakťov, nemusíte hrať toľko oslabení a nebudete posielať súperových hráčov do nemocníc
- 10.12.2019 - 13:43
- +2
- miro-nr
- "Kamarát" ja sa až moc sustredujem na naš klub-by som povedal,že to už aj našim fans vadí-ale prečo tento raketoplán malý braško musi na všetko reagovať?! O nič iné mi nešlo!
A ty s tvojimi reakciami velmi za malým braškom nezaostváš,tieš len hrotíš diskusie! - 10.12.2019 - 17:55
- 0
- Big brother
- Ja som s rehotom reagoval, že vas bolo...samozrejme som to myslel ironicky. Vy nitrania (čest vynimkach) ste už vyslovene smiešny, to je až neuveritelné ked sa nad tym človek tak zamyšla. Večne ukrivdení, nahnevaní na celý svet, všetci vam robia len zle. A vy ste tí anjelikovia nevinní, vy neuražate..ani v livke, ani tu
vobec, to len na vas su všetci zlí.
- 10.12.2019 - 14:37
- +6
- ufák
- jaj a ešte si zabudol najhokejovejšie mesto .....len aby sa nezabudlo :green:
- 10.12.2019 - 17:28
- +4
- tep
- Píšem to pod seba, ani jeden ste asi nepochopili pointu toho vyššie, alebo sa len rýpe, no nič, bez akcie nie je reakcia, o tom to malo byť.
- 10.12.2019 - 15:40
- 0
- Flak108
- Tak na Slovane majú video ako orol po ich výhre, nad Duklou zostrlí ufo a tiež to neberiem ako nejakú strašnú propagáciu. Skôr, že nás majú radi a dali si tú námahu a dokonca spravili video. (asi to nemá každý klub špeciálne, či?)
Jednoducho treba si vedieť zo seba spraviť aj trochu srandu. Nie ako zopár tunajších tragedov..
Na tom zápase som bol.. pekne ste fandili.. nevšimali si nás, ani my vás. Myslím ze pohoda. - 10.12.2019 - 15:51
- +1
- Tehelnepole
- Máme aj na Nitru. Bárka na mori pláva... a ide veľká výletná loď a bárku proste sejme. Milé.
- 10.12.2019 - 16:04
- 0
- tep
- Vidíš, tak aj na nás majú ale to čo spomínaš je také "sterilné" že človek sa pobaví.
Ale dajme tomu, že ústrica bola aktuálna počas minuloročného PO, nie? Načo v tom pokračovať, alebo potom ako píšu aj niektorí vaši spolufandiaci "stále bolí to PO"?
Proste bolo, bolo, treba zas aj troška chochmesu - 10.12.2019 - 16:29
- 0
- Flak108
- No vyzerá to tak, že som bez chochmesu..a ustrica mi nevadí.
Pritom ťa plne chápem, ale asi sme proste len rozdielne povahy.
Po tom play-off je väčšia rivalita ale to k hokeju patrí. Ideálne snažiť sa viac vtom športovom a nie zakeráctve ala "lakeť od kruhov" .. - 10.12.2019 - 17:36
- +1