Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nitra zaknihovala štvrté víťazstvo po sebe

zdroj: Vladimír Chramazda
22.1.2023 20:40 TASR

Hokejisti HK Nitra zvíťazili na ľade HK Dukla Trenčín 6:3 v nedeľňajšom zápase 32. kola Tipos extraligy.


Bolo to pre nich štvrté víťazstvo po sebe, po ktorom naďalej zostali na predposlednom 11. mieste tabuľky, no zvýšili náskok na posledný Prešov na štyri body.

TEL - 32. kolo:

HK Dukla Trenčín - HK Nitra 3:6 (1:2, 2:2, 0:2)

Góly: 5. Hudec, 25. Drábek (Nemčík), 31. Ulrych (Čacho) - 11. Gajdoš (Tvrdoň, Pekarčík), 15. Elmer (Sýkora, Gill), 30. Baláž (Čederle, Stacha), 33. Čederle (Tvrdoň), 52. Baláž (Čederle, Hrnka), 57. Elmer (Baláž, Gill). Rozhodovali: T. Orolin, Baluška - Synek, Vyšný, vylúčení: 7:6 na 2 min., navyše Flick (Trenč.) a Bajtek (Nit.) obaja 10 min. OT za nešportové správanie, presilovky: 0:2, oslabenia: 0:0, 1038 divákov.

Trenčín: Durný - Starosta, Tourigny, Pietroniro, Nemčík, Ulrych, Ozols, Hlaváč - Petráš, Čacho, Sloboda - Thelin, Flick, Drábek - Hudec, Sojčík, Valach - Krajčovič, Jurík, Stasiniak

Nitra: Kašík - Mezei, Stacha, Green, Gajdoš, Vitaloš, Pupák - Krivošík, Buncis, Baláž - Elmer, Gill, Sýkora - Pekarčík, Hrnka, Tvrdoň - Bajtek, Čederle, Lacka - Solenský, Knies

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


laugo29

 

Zacali sme celkom dobre, ale Nitra vytazila maximum. Nasledne sme sa nechali uniest a vyprovokovat, a prestali sme hrat. Nas vykon bol okrem prvych minut katastrofalny.
Kde su tie presilovky z decembra?(zevraj 5 najlepsie v lige).
Ani to ze nam Baluska zacal pomahat, ani to nam nepomohlo.
Hra katastrofa, presilovky este vacsia, no a budem sa zase opakovat ale zase hanba trencianskemu kotlu za to Ria Ria Hungaria!
To je povzbudzovanie Madarska!
A preto sa pytam: vy ste v Budapesti na fotbale alebo na hokeji a chcete fandit Dukle?
Takze hraci vstupit si do svedomia, makat, trenovat presilovky a fanusikovia uz prestante s tym Ria ria.....
A dufam ze coskoro vrati Lacouvee.
22.1.2023 - 20:52
+84

69roman

 

Bez urážok niekto z trenčianskeho fansu nečíta Wikipédiu ak by ju čítal tak by zistil že taký Matúš Čak Trenčiansky mal tiež ďaleko od Slováka a pôsobil v Trenčíne takže pár ľudí z fansu Trenčína by sa malo zobudiť.
22.1.2023 - 21:06
+14

Sunkafit

 

vracajú sa k svojim korenom
22.1.2023 - 21:09
+22

Tokino

 

Nechali ste sa vyprovokovať?Zaujimavy pohlad neviem koho hraci sa stale chceli biť ako Flick a kopec neodpiskanych, zakernych faulov...
22.1.2023 - 21:08
+2

laugo29

 

Myslel som to tak ze sme sa nechali skor uniest ako vyprovokovat tou atmosferou medzi hracmi a nesustredili sme sa na hru
22.1.2023 - 21:11
+5

Tokino

 

ok to beriem
22.1.2023 - 21:13
+4

MarekTn

 

Flick hravtvrdo ale že by sa chcel lm bit je trosku mimo.. dnes potešilo jedine že dal Drabek gól Teamu v ktorom nechcel hrat
22.1.2023 - 21:28
+3

Nerkio

 

My sa tiež tešíme že k nám prišiel Stacha .Zatiaľ 2z/2A…Takze win win
22.1.2023 - 21:35
+21

Zkubydu

 

Klobuk dolu : pred sebakritickym prispevkom... Za mna zasluzena vyhra, proti Trencinu. Jedine s cim nesuhlasim. je to otej provokacii... to my sme sa nenechali vyprovokovat...a ostali hrat nas hokej... dik celemu timu...
22.1.2023 - 21:08
+5

laugo29

 

Tak vy ste sa urcite nenechali vyprovokovat a to vam dnes vyhralo zapas, lebo ste sa viac sustredili na hru. Dnes bohuzial musim suhlasit s tym.
Neviem co si nasi mysleli ze budeme podrypkavat, nabehne Nemcik alebo kto a Nitra sa posere?
Nitra ma stupajucu formu momentalne a Stavjana na lavicke by im to nedovolil. Urcite by sa nenechali povylucovat a psychicky rozlozit
22.1.2023 - 21:16
+6

Zkubydu

 

Teraz s Lugom: suhlasim!!!
22.1.2023 - 21:24
+1

Marchand63

 

Nevies ako to je? Vo fanse mate slusne vychovanych atomovych fyzikov a ti najprv pekne pozdravia supera. Ale aspon im Nitra posrala vecer.
22.1.2023 - 21:09
+10

strojar

 

Nepluskujem, ale tu som MUSEL.
22.1.2023 - 21:24
0

Wana

 

Hned ako som videl že nechytá proti nám Couvéčko tak som cítil body... Zobúdzame sa, ide dôležitý domáci dvojzápas s PO a LM a ak to zvládneme za 6b sme späť v hre o predkolo playoff kde nás v súčasnej forme nebude chcieť nikto stretnúť...
22.1.2023 - 20:58
+7

gabby

 

vzhladom na vysledky ostatnych kol a aktualneho stavu formy timov v nasom okoli 😏🤬 kurwa Houston 🚨🛰️ zaciname mat problem!
22.1.2023 - 21:01
+11

HPfan

 

Presne tak, ale to podľa mňa nie je nič neočakávané. Ten problém tu bol už dávno, ale nebol vtedy tak zrejmý, lebo teamy pod nami prehrávali. Kto tu doteraz sníval o prvej šestke alebo boji o ňu, tak je na čase vrátiť sa nohami na zem. Výsledky a bodové zisky Dukly z posledného obdobia sú zrkadlom krutej reality.
V prvom rade si nevieme uhrať svoje body a vyhrať nejaké zápasy, ktoré sú relatívne vyrovnané. Potom je tu PO a LM, ktoré zázračne chytili formu a získavajú body so Slovanom, ZV a inými mužstvami z prvej 6. NR nevnímam ako súpera v boji o záchranu, oni majú svoju kvalitu a vklude si to ešte uhraju.
Takže teraz treba začať pravidelne bodovať, čakajú nás v blízkej dobe doma PO a LM, chvalabohu máme to stále vo svojich rukách, čo je pozitívne.
Držím nám palce Dukla, skončiť v prvej 11ke musí byť priorita.
💛❤️🙏🏼
22.1.2023 - 21:34
+4

gabby

 

v piatok nas caka dozaista...: 6 bodovy zapas, a je skoda ze ho nemozeme stale hrat doma 📢☝️ ale snad sa chalani zomknu a daju do toho hlavne ♥️ ! 🫡
23.1.2023 - 5:35
+1

BieloModra

 

Velka radost Corgoni!
Vydareny vikend....caka nas teraz ale naozaj velky boj. Uplne najlepsie bude sustredit sa sami na seba a potvrdit formu z vikendu.

POME NITRA!!!
22.1.2023 - 21:02
+16

Kehrmann

 

Okrem troch bodov veľmi potešili zlepšené štatistiky špeciálnych formácii aj vďaka tomu ako ich Trenčín hral.
Tento rok to dáme na St. Luis zo sezóny 2018/2019. Pome Nitra
22.1.2023 - 21:02
+2

TurnerSVK

 

Nechce sa mi to hľadať ale ako bolo na tom st.luis a ako nakoniec dopadli?😀
22.1.2023 - 21:04
+1

Wana

 

na konci januára posledný a vyhrali SC
22.1.2023 - 21:06
+3

Corgi77

 

Teba to trápiť nemusí.
22.1.2023 - 21:07
+6

TurnerSVK

 

uz je to pekne trapne, pytam sa uplne nieco, co je mimo nasho timu to je vec prva..a vec druha.. este ked sme boli posledny som tu v diskuciach sa ospravednil za moj vyraz na zaciatku sezony a zaroven dodal ze ked som ten tim zatratil po dvoch ci troch kolach tak to tak bolo aj po 20 kolach, boli sme posledny.. ten tim sa od uvodu rocnika dost pomenil, takze zjavne asi ani vedenie spokojne nebolo.. ale reagovat na vsetky prispevky je uz pekne trapne, toboz ked som sa pytal nieco mimo
22.1.2023 - 22:35
+6

bez nicku

 

Cca v polovicy ligy boli posledny a napokon vyhrali SC
22.1.2023 - 21:07
+2

evgeni71

 

Polovicy vážne?
23.1.2023 - 7:04
+5

bez nicku

 

Uff, sorry.. uz bolo vela hodin
23.1.2023 - 9:22
+1

evgeni71

 

máš šťastie že si použil túto výhovorku, lebo autokorekciu som skúšal
23.1.2023 - 13:11
+4

amaral

 

Druhy ypsilon na nespravnom mieste sa nerata?
23.1.2023 - 16:38
0

jh12

 

tak ze st. luis predal dukeho do slovana, predtym vyhodili dona, dotiahli balaza a udreli jak fenix, a potom titulky
22.1.2023 - 21:08
+3

DocentMladsi

 

nehral Obdržálek a takto to dopadlo!
22.1.2023 - 21:02
+7

DENISO6

 

Nebudem sa rozčuľovať hokejom...: zmeškal som 3.tretinu lebo mi tečie hajzel, chlapi čo mám stým spraviť? Vyčistil som vodný kameň, tesnenie vyzerá v pohode. Ako by mi ten dzindzik nechcelo vracať a voda hneď tečie do záchoda a nenapĺňa nádobku. Keď to popravím tak to napusti ale po spláchnutí ho zas nevráti a tečie.. https://www.stavbaeu.sk/jika-vypustaci-ventil-dual-flush-d2d-891361-45040?gclid=CjwKCAiA2rOeBhAsEiwA2Pl7Qz_HcGOHFTxyw8mK3beQXg6SRfeK1Tey-BLwpBcMvqjijTmQEAkALBoC1I0QAvD_BwE
22.1.2023 - 21:02
+4

laugo29

 

Mas geberit alebo aky typ?
22.1.2023 - 21:08
0

jh12

 

v prvom rade vypni vodu aby ti netiekla do hajzla, potom chod spat a rano to vyriesis
22.1.2023 - 21:09
+7

DENISO6

 

Nie, klasický pevný s nádobou vzadu... Hey a nasypem podeň ryžu a v noci príde Čínaň a opraví mi to
22.1.2023 - 21:14
+7

Tomino

 

Kúp novy hajzel a vybavene, lebo čím viac sa do toho bude vŕtať tým to bude horšie
22.1.2023 - 21:12
+1

Kehrmann

 

Latrina. Kým nemrzne vykopať na dvore jamu.
22.1.2023 - 21:17
+3

jh12

 

alebo kybel na balkone
22.1.2023 - 21:18
+2

jardis21

 

Stačí keď vymeniš splachovač ja som mal to iste tento týždeň.
22.1.2023 - 21:19
+2

doc.koniferum

 

No a ja som bol u vás včera na koncerte v Lúči(Vážka).Po ňom som vyšiel von na námestie a hneď oproti z druhej strany námestia pod hradom kukám nejaká piváreň s domácimi remeselnými pivami.Tak nás tam s kamošom vcuclo reku vyskúšame to.Krista,ale nechutilo nám tam žiadne. Také kyslé vody to boli.
22.1.2023 - 21:27
+1

evgeni71

 

Jedine čo sa dá je Bohemian Ale, ostatok aa nedá pit
23.1.2023 - 7:05
0

hello, havarju

 

Na noc naliať do napuštacieho systemu ocot. Keď nepomôže, vymeniť napuštaci systém, stojí pár eur a výmena je jednoduchá... Nemusíš kupovať hneď celý hajzel
22.1.2023 - 23:24
+7

88Backo

 

Pred zápasom,keď blbečkovia spustili ria ria hungaria som nechápal komu to kričia,ale keď som videl trenčianske presilovky hneď mi to bolo jasné 🤔
Ozaj ich hrajú jak Maďari
A cil vážne,na môj vkus veľa chýb oproti piatku,ale konečne sme zahrali dobre presilovky aj oslabenia...
Nedá sa mi pristaviť pri Vitalosovi,vyhráme 3-6 on aj tak vykuzli -2🙉🤦‍♂️
A za druhe Elmera friško podpísať na ďalšie sezóny 🙏
22.1.2023 - 21:03
+39

hawkie

 

Na +- body Vitáloša sa vykašli. Boli to reálne "jeho góly"? Neviem ako Tebe, ale mne sa hra Martina začína páčiť. Isto, vyrobí aj chyby, no zároveň je to srdciar, neváha sa pobiť za tím, a má aj dobrú strelu. V obrane vie byť tiež obetavý (len to čítanie hry mu ešte trošku chýba, ale to sa časom hádam poddá )
22.1.2023 - 21:20
+5

88Backo

 

Prišiel pred pár týždňami a ma -16,neviem či je niekto horší v lige!!!
Neviem čo sa ti na ňom môže páčiť 🙉🤦‍♂️
On a Bodak žiadny progres za 3 roky!
22.1.2023 - 21:23
+12

hawkie

 

Checkni, koľko má +- Mešár alebo Molnár (áno, je to juniorka, to uznávam, ale to som dal ako príklad... +- body nie sú o všetkom.. veď aj Višňovský mal svojho času -18 za L.A., hoci áno - Vitáloš a Višňovský, to je brutálny rozdiel...).

Ich hlavným problémom (aj s Bodákom) je, že striedajú dobré zápasy s horšími, niekedy na nich príde vyložene deka. Ale aktuálne neviem, či zoženieš takýchto obrancov (a lepších) - skrátka, taká je situácia na prestupovom trhu (taký Parkkonen sa zdekoval po jednom zápase a odvtedy o ňom nikto nič nevie... ). A to s tým progresom - to určite nemôžeš myslieť vážne..? (od nich asi nečakaj výkon hodný Nemca alebo Raskoba; nebude to ani ďalší Kenney Morrison, za to si ale obrannú činnosť môžu plniť dobre, a to od nich aj očakávam).

A ešte jedna vec (a toto píšem aj Mirovi podo mnou) - snažím sa hľadieť komplexne a konštruktívne na situáciu a hráča - ak hráč hrá zle, kritiku si zaslúži, ale teraz nie, že ho vytiahnem pri každej jednej chybe, ktorú urobí (pozdravujem pána Sukopa, ten jeho posledný "pamflet" o Šimonovi Nemcovi - to bola ukážka toho, ako sa dá totálne zaujato hovoriť o hráčovi... a hento bola fakt stoka... ja tak hovoriť o hráčoch nechcem)...
22.1.2023 - 22:57
+4

88Backo

 

Ale veď mladý hráč musí za 3 roky spraviť nejaký progres ak sa chce niekam posunúť a títo dvaja spomínaní hráči už mali byť podľa mňa na trošku inej úrovni ako sú teraz,keď to zoberieme tak,že juniorku odohrali v najkvalitnejšej lige v Európe a ja tam progres proste nevidím 🤷‍♂️
22.1.2023 - 23:50
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nerkio

 

Miro ale toto si už trosku prehnal!
22.1.2023 - 21:46
+12

BieloModra

 

Toto fakt?...Miro ty uz zvolni tempo ok?
22.1.2023 - 21:52
+10

miro-nr

 

sorač,dal som malo smajlikov,to mala byť ironia. Ospravedlnujem sa
22.1.2023 - 21:57
0

hees

 

Ženská úderka ovláda mužov
22.1.2023 - 23:17
+2

miro-nr

 

Neovláda,ale nejak inak komunikujeme. Chlapi keď sa bavia tak bez škrupul a aj s drsným humorom a nie najvyberanejšim slovníkom,ale za chrbtom sa neohovaraju. Ženy keď sa medzi sebou bavia sú k sebe milučke,zlatučke a chichichi,no za chrbtom by sa utopil v lyžičke vody ( česť výnimkám ) ! A s iróniou a sarkazmom si ženy zväčša netýkajú 😏
22.1.2023 - 23:47
+8

Corgi77

 

daj sa liečiť aj na hlavu.
22.1.2023 - 21:56
+7

miro-nr

 

odporučiš ma svojmu lekarovi ?
22.1.2023 - 22:02
+3

RudoNR18

 

Jasne tak podme sa sekat este medzi sebou... Klud chlapci ved vyhravame...
22.1.2023 - 23:00
+2

miro-nr

 

Niekto nechápe iróniu,len dúfam ,že to 77 nieje rok jeho narodenia ,lebo s pánom Bohom !
Dokonca aj Hawkie to pochopil,len niektorí sú tu iné lietadla a netýkavky ( prepáč Aďka,ale niekedy fakt riešiš chobotiny! )
22.1.2023 - 23:12
+5

hawkie

 

Mirec, ja som skôr asi iróniu nepochopil (sorry, niekedy fakt nemám zmysel pre humor ), ale skôr som to bral tak, že na všetko nemusím reagovať, a skrátka, môžem si aj do jazyka zakusnúť .

Kašlime na to, dneska bolo skvelé víťazstvo, pekné góly, dobré presilovky, a to sa hlavne ráta .
22.1.2023 - 23:23
+4

miro-nr

 

Ale áno,ja sa teším hlavne z toho ,že už sú to nielen body,ale hlavne bojovnosť a už aj prejav hry sa zlepšuje. A s tým Vitalosom vieš , že sme sa "doberali" už minulu sezónu a stále si ho obhajoval. Keď prestúpil do čiech tak som sa potešil,že sme sa ho zbavili ,no už vtedy som písal že do decembra je doma a veru kua ,nemýlil som sa ☹️
22.1.2023 - 23:39
+4

Majko25

 

Blbeckovia?lebo tí vasi sa spravaju slusne ze?ako aj vcera.
23.1.2023 - 10:18
+2

ElwisNR

 

Super opäť body zo zápasu vonku.Treba potvrdiť v utorok.Takže dnes paráda až na tie výsledky Slovanu a Zvolena ale čo už 😠
22.1.2023 - 21:04
+3

fanda55

 

Vieš ale tak isto oni môžu zazerat na nás, že tiež "zázračne" vitazime
22.1.2023 - 21:06
+5

ElwisNR

 

Uvidíme my máme Tonda a ideme konečne domov utorok verím že to bude za 3 body.
22.1.2023 - 21:14
+5

BieloModra

 

To " zazracne" bude tvrdit len taky, co nevidi progres nevidi zlepsenu obranu, zlepsene presilovky, oslabenia, prechod z pasma zlepseny, hra pred branou, stihame sa vracas neodpalujeme puky... To ze mame vyborneho brankara? No a?...ved kazdy ma moznost vylepsit kader...tak to urobili aj nasi konkurenti. Na nas pocas vypadku v kadri tiez nik nebral ohlad o tom je sport kazdy ma co si uhra
22.1.2023 - 21:19
+5

Qazz

 

Ako som povedal, keď to porovnám zápas naposledy v Dubnici a dnes to ako keby som porovnal dorast so seniormi.
22.1.2023 - 21:24
+4

BieloModra

 

Tak...vidiet aj pohodu medzi chalanmi vedia o co sa hra...myslim ze zmeny posledneho tyzdna boli prospesne.
22.1.2023 - 21:34
+5

fanda55

 

Tak o výraznom progrese a systéme v našej hre sa myslím nemusíme baviť. Je to očividne, aj hráčom akoby sa rozviazali ruky. Už je to dokonca aj pozeratelne, plne bojovnosti, tak to ma byť!
22.1.2023 - 21:57
+3

NR

 

Vsetci hraci dnu
22.1.2023 - 22:07
+1

antinamor

 

Čoby dnu, všetci na brigádu a pekne Tondovi postaviť pred štadión podstavec pod sochu, čo mu objednali Miro s Tomášom.
22.1.2023 - 22:37
0

fanda55

 

Brankár je kľúčový a Dukle jej top gólman chýba. Durny ho nenahradí. Z toho treba vychádzať. Pre nás je každý zápas ako o život teraz a vidím že chlapci to zobrali doslova. Bude to ešte zaujímavé
22.1.2023 - 21:05
+5

jh12

 

Faktor trener a faktor nekompletnost teamu. NR posledne roky hra najlepsie paradoxne vtedy, ked ma najviac zranenych hracov. Velmi dobre sa pozera na tu hru, konecne si to sadlo. Uz len pokracovat v nastolenom trende, vyhrat minimalne este polku s moznych zapasov a je to snad v suchu, verim v 10 miesto. Pri troche stastia mozno aj 9.
22.1.2023 - 21:05
+4

Qazz

 

Nitra je spáátky! : A to nie len zbieraním bodov, ale aj herne. Konečne z toho nebolia oči a tie výkony už pripomínajú herný štýl z minulých sezón. Nepochybne nám pomohol návrat PN-karov. Si pamätám tie pred sezónne diskusie ako sme si mysleli, že máme zbytočne široký káder. Dnes jednoznačne diametrálne odlišný výkon oproti tomu poslednému v Dubnici.

Drábekovi to padlo hneď v prvom zápase proti nám a zaslúžene. Dostával sa do príležitosti a bojoval. Hlavne tá tutovka v tretej tretine to mohla ešte pekne zdramatizovať.

Baláž dnes super výkon, hodný prvej formácie.

Celú dobu verím, že ligu udržíme. Pokiaľ budeme hrať hokej čo dnes, tak určite. Náš problém je, že zároveň bodujú aj LM a PO. V utorok pôjde o veľa a očakávam slušnú drámu a v zápase asi nebudú chýbať emócie.

Trenčianski fanúšikovia sa hlásia k Maďarom? Felvidekovci by mali mokré trenky, keby počuli v Dubnici “ria ria”. Už im to niekto prosím vysvetlite.
22.1.2023 - 21:06
+8

sloniik

 

Zapas som nevidel, lebo som sa bol pozriet na inych modrych muzikov, ale vysledok ma velmi potesil. Parada chalani


Mikulas prekvapil v BA, Presov tiez vyhral, ale nastastie berie o jeden bod menej ako my. Doma musime bojovat a ziskat v dvojzapase 6 bodov
22.1.2023 - 21:06
+2

Dzunkes

 

Krasne foto davate od nas!
22.1.2023 - 21:07
+1

BieloModra

 

Mate pekne fotogenicke modre sedacky idu nam k dresom
22.1.2023 - 22:02
+3

NR

 

Vzhladom na vysledky LM a PO sme sa chytili v hodine dvanastej...
22.1.2023 - 21:10
+12

Zkubydu

 

Dnes sa hralo leno o 3 body: ale v utorok hrame o 6!!!
22.1.2023 - 21:11
+4

donateus16

 

Aj dnes o 6: Pri všetkej úcte k Trenčínu, aj oni sú už namočení v hre minimálne o TOP10 (aj zostup). Oproti nám (NR) majú teraz o 10 bodov síce viac, ale my o 3 zápasy menej + ešte 1 zápas s nimi hráme. Okrem toho hrajú ešte raz s LM a 2x s Prešovom, ktorý má dokonca o 4 zápasy menej ako oni. A pri aktuálnej forme sa tá posledná štvorica môže ešte kadejako premiešať...
22.1.2023 - 21:30
+8

Sedko NR

 

Polka ligy je do toho teoreticky namočená
22.1.2023 - 22:25
+4

Westbeast0

 

Teoreticky polka, realne podla mna 4 timy...
22.1.2023 - 23:05
+2

ZtrykoSlazoU

 

22.1.2023 - 21:12
0

Tokino

 

Mali sme slabši zaciatok, ale potom sme sa už chytili.Kašik, Stacha vyborní, v utoku nam to konečne padá, využivame presilovky a zvladame oslabenia.Teraz nas čakaju playoff zapasy s PO, LM ak ich zvladneme bude dobre.Mam pocit,ze mužstva zo spodku tabulky maklju playoff formu a nie timy zo špice tanulky 😂
22.1.2023 - 21:12
+5

Corgi77

 

7 zápas v rade výhra. Prvá polka zápasu bola zlá ale od golu na 3:4 sme boli už do konca lepším tímom aj keď TN tlačil aj Baluška. Čaká nás dvoležitý dvojzápas v sezóne. Ak to zvládneme za 6bodov tak budeme už z najhoršieho vonku a môžeme sa pozerať aj po vyšších priečkach.
Drábek bol troška premotivovaný, skoro od štastia vyletel zo štadiona,
a vďaka Trenčínu za Stachu. Výborny kauf.
22.1.2023 - 21:13
+7

miško DUKLA

 

Stacha super! A u nás nehrá Petrovický... A Ozols berie legionárske miesto a má -7 a 3body. Na smiech toto😂😂
22.1.2023 - 21:17
+9

mili28

 

ale ten Petrovicky ozaj nic nehra!
23.1.2023 - 12:03
0

charless

 

Nehovorím, že to rozhodlo , ale práve situácia pred gólom na 3:4 bola minimálne sporná ...
22.1.2023 - 21:56
+1

jh12

 

Posledne kolo dna 5.3.2023 bude moc zaujimave

Trencin - Presov
Nitra - Mikulas
22.1.2023 - 21:18
+4

doc.koniferum

 

Mikuláš už bude vtedy dávno zachránený
22.1.2023 - 21:34
0

laugo29

 

A myslim ze aj Nitra
22.1.2023 - 21:42
+4

matoguco

 

Gratulujem do Nitry.
V zápase boli okrem prvých 5 minút neustále lepší, hokejovejší, išli za víťazstvom, bojovali.
Z našej strane nie je čo hodnotiť. Bolo tam zopár svetlých momentov ale to bolo žalostne málo na to aby body zostali "doma". O presilovkách sa nebudem ani baviť, lebo Trenčínu by ich ani nemali dávať. Ako môžeme byť piaty najlepší v lige, to mi hlava neberie. Ostatné tímy ešte nedali v presilovke žiadny gól od začiatku sezóny či čo?

No nič, opäť treba hodiť zápas za hlavu a začať od nuly. Opäť sa topíme vo vodách zostupu, takže čím skôr si každý jeden hráč vstúpi do svedomia, tým to bude lepšie.
22.1.2023 - 21:20
+2

Zkubydu

 

Tak ako Dranek dnes dal tretinu golov dukly: tak Stacha patril medzi opory... Nitra pome a nevypadneme!!!
22.1.2023 - 21:22
+2

Urpiner16

 

S Mikulášom už nevyhrá ani Detroit.
22.1.2023 - 21:23
+13

Norik

 

Iba: Nitra. 😀
22.1.2023 - 21:41
+4

TurnerSVK

 

my ich musime v piatok zastavit bezpodmienecne.. hoc aj 1 0
22.1.2023 - 21:41
+3

BieloModra

 

A ty co si polepil tu zlamanu palicu?
22.1.2023 - 21:50
+7

Corgi77

 

Ja sa už smejem z takýchto ľudí. On už vyhodil celé vedenie. Vyhodil všetkých hráčov, odpísal ich po 2. kole a nadával im že sú banda ko....v, a zrazu aký fanúšik. Čistý bezchrbtáč.
22.1.2023 - 22:00
+10

BieloModra

 

Nuz...je ich takych x, len on ma smolu ze to daval opakovane a tu
22.1.2023 - 22:04
+6

TurnerSVK

 

ale ja som sa tu uz par krat ospravedlnil, nezmizol som ako niektori, co napisu pred zapasom ako kto kolko dostane a ked je opak pravdou tak ich tu najblizsi rok nevidis, v tom je ten rozdiel.. ospravedlnit sa, a neskryvat sa pred tym co clovek povedat
22.1.2023 - 22:39
+6

thiery12

 

No dnes opat zasluzena prehra…Z poslednych 12 zapasov mame az 9 prehier a zrazu sa s celkom pohodovej sezony stane boj o zachranu, kedze ostatne muzstva pod nami zbieraju body aj v zapasoch, v ktorych sa to absolutne necaka..
A ako sme si mysleli, ze nam pomoze seria zapasov “doma”, tak sa skor deje opak. Chapem, ze program zapasov mame nahusteny, ale musime sa spamatat skor, ako bude neskoro.

Niektori hraci akoby prestali hrat hokej a hraju vyrazne pod svoje moznosti. prestali sme robit veci, ktore nam prinasali body, dostavame prilis vela golov takmer v kazdom zapase a vysledkom toho su prehry. Presilovky su kapitolovou samou o sebe, hoci ich mame v kazdom zapase pomerne dost, tak skor pomozeme superovi ich nepremienanim ako sebe,
BUDICEK Dukla, lebo nam ostane pri navrate horka prichut z praveho domaceho prostredia…
22.1.2023 - 21:34
+2

Zkubydu

 

Ak mam za Nitru vytiahnut skokana poslednych zapasov: tak je to rozhodne Lacka. Jednak vdychol svoje umenie uz pocas KontinentalCupu, ked sekundoval najproduktivnesiemu Krivosikovi... a aj v narocnom programe extraligy dava energiu svojmu timu. Vydrel si zlatu helmu... rozdava asistencie a prikladne bojuje za Nitru...
22.1.2023 - 21:35
+15

Ottawa Senators

 

Ja som spokojný, vyhráva sa jak na Štefanskej zábave.
Treba povedať, že dlho som sa netešil na zimák ako teraz na utorok.
22.1.2023 - 21:36
+6

galp1

 

Keď nehral Bodák nemal mi ani kto tlak dvihnúť 🙂
22.1.2023 - 21:39
+10

BieloModra

 

A vieme preco nedohral tvrdon?
22.1.2023 - 21:42
0

Flak108

 

Nič nečakané. Ako si tu už viacerí všimli, pomery na spodku tabuľky sa riadne pomenili. My sme zatiaľ nezmenili skoro nič. Chalani už nevládzu, káder sa nerozsiruje lebo nieje začo. V piatok sa bude lámať chlieb. A zrejme bude opäť panika.
22.1.2023 - 21:44
+1

galp1

 

BieloModra : Šetrili ho na ďalší zápas 😁
22.1.2023 - 21:45
+1

BieloModra

 

Aha tak uz sa tesim
22.1.2023 - 21:49
0

frantapriklep

 

Zaslúžené víťazstvo Nitry. Bola efektívna, podržal ju brankár a bodovať dokázali všetky útoky. Presilovky dokázala využiť umom a kreativitou.

Na strane Dukly opäť nechýbalo nasadenie, hráči dreli, makali, nikto im nemôže povedať krivé slovo, že by sa nesnažili, ale to nestačí. Chýba kvalita. Presilovky nula bodov, obranná hra už niekoľko zápasov zlá, Durny bohužiaľ už tretí zápas nechytil nič naviac.

S Connorom Dukla dokázala vyhrávať aj takéto zápasy, bez špičkového brankára to ale nepôjde. Tabuľka začína vyzerať čoraz hrozivejšie, tímy zo spodku bodujú a Dukla nie. Čaká naozaj ťažké obdobie a mužstvo potrebuje pomoc zhora. Nemyslím nejaku nadprirodzenú bytosť, myslím vedenie klubu.

Bolo prezentované, že po nejakej internej analýze sa nenašla žiadna zásadná chyba v prestupoch. S tým prudko nesúhlasím a pohyby v kádri aj postavenie v tabuľke jasne ukazujú, že sebareflexia je v Dukle na nulovom bode.

Takže treba urobiť ozajstnú analýzu stavu tímu, pozrieť sa na to, čím pred ťažkým záverom disponuje Dukla a čím tímy ako Prešov, Mikuláš či Nitra. O nutnosti doplnenia kádra 2-3 kvalitnými hráčmi hovoríme od leta a stále sa nič nedeje. Pri všetkej úcte k Šťastnému, Jurikovi, Obdrzalkovi, ci Drabekovi, to sú hráči na doplnenie kádra. Štadión začína naberať reálne kontúry, ak sa ale vo vedení klubu nezobudia, prebudenie o pár týždňov môže byť kruté a bude sa hrať na ňom o holý život …
22.1.2023 - 21:50
+16

lanti

 

Ja s tebou súhlasím .
Chýba nám Connor to je bez debaty . Ostro som kritizoval tú výmenu Stacha - Drábek obaja hráči sú paradní , ale myslím si že keď sme na Marka čakali a dali mu šancu po zranení hrať u nás za materský dres , tak tu mal ostat aj keby mal Ozols sedieť na tribúne . Ozols je pre mňa od začiatku sezóny nulový obranca , neviditeľný . Na legionára veľmi slabý a neviem čo ho tu stále naďalej drží . Mohlo prísť aspoň info o zraneniach či Petrovický zase pauzuje alebo ho proste tréner posadil kvôli výkonom to nikto nevie . Ale ak sedí kvôli výkonom tak určite nepodával horsi výkon ako Ozols.

Drábek sa snaží , jazdí dnes pomaly najlepsi útočník , ale čo z toho keď sa mu spoluhráči venujú viacej provokáciám ako samotnej hre .

Presilovky hráme stále na ten istý systém čo si natrenovali , Petrasa si postrážia už všetci lebo jeho bombu z prvej poznajú v lige potom je tam totálne nulový , chybá tam nejaká kreativita .

No a naši fans to je hrozné čosi , namiesto tých pokrikov a hlavne o Slovane keby začali tlačiť našich alebo aspoň poriadne vyhukali lavičku že nehraju hokej ale hrajú si po nervoch .

Celé zle .. dúfam , ze tu znova nebudem zažívať stresy ako v septembri 😐
22.1.2023 - 21:58
+8

Flak108

 

Podla posledného rozhovoru s p.Radosom je trh s hráčmi prázdny. Naviac nemáme peniaze, takže nejaké posily by som neočakával. Maximálne nejakú výmenu v rámci ligy, ale to by asi nebolo úplne vytrhnutie tŕňa z päty. My sa môžme len modliť aby sa vrátil LaCouvíík a bol vo forme.

Ja som dnes zápas nevidel ale zaujímalo by ma, či sme spravili aj nejaký progres v prechode do útočného pásma, lebo to bol kameň úrazu. Ale podla výsledku je to asi jasne. Na presilovky sa pýtať ani nemusím.

Apropo ako spomínajú v diskusii vedľa, LM v posledných 10 zápasoch najlepšia forma z ligy. Prešov je na chvoste ale tiež sa pomaly dvíha. Mam tusaka, že najbližšie zápasy budú nervy a nakoniec nejaká posila príde, keď zistia, že do prvej ligy sa im fakt nechce a zrazu sa aj peniaze nájdu.
22.1.2023 - 22:39
+1

lanti

 

Tak nevypadneme už .. to zariadia svetlejšie zajtrajšky v okoli Trenčína ..to sa nebojme . Ja som zvedavý že budúcu sezónu konečne môžme rátať bez obmedzení , rekonštrukcie , pandemie že čo za kader sa zomelie v Trenčíne a ako chcú osláviť tu 60tku .
22.1.2023 - 23:07
+2

Flak108

 

Ako to myslíš, svetlejšie zajtrajšky v okolí Trenčína?

Tak tento team ak by sa správne doplnil tak môžme hrať dobrý hokej. Otázka je, kto tu po tejto sezóne ostane. S torzom prvého útoku môžme počítať dúfam, legionári neviem..3-4 by trebalo tiež doplniť a s niekym sa aj rozlúčiť.
23.1.2023 - 10:49
0

lanti

 

Sú tímy , ktoré vypadli z extraligy a hrali nižšiu súťaž a sú tú tímy, ktorým sa to nikdy nestalo a ani nestane. Za oponou je toho viacej .. ale to nechajme tak.
23.1.2023 - 11:19
0

Flak108

 

Dukla ma strážneho anjela.
23.1.2023 - 12:16
+1

evgeni71

 

tak určiteeee
23.1.2023 - 13:12
+1

Dukla naj

 

Vieš povieš že naši fanúšikovia,včera nebolo o Slovane nič takže neviem načo narážaš. Mňa len udivuje vec ktorú nechápem proste ľudí ktorý prídu na štadión a za celú zápas neotvoria ústa ani nič ani len nezatlieskajú a postavia sa ku kotlu a stoja ale slov o hre a o neviem čom majú plné ústa. Ja nikomu neberiem slobodu ani nič ale proste keď raz ideš bližšie ku tomu kotlu tak aspoň nech ten človek povzbudzuje aspoň niečo a nie tam len stáť. Potom sa nečudujem že prečo nie je taký rachot keď to tam tak vyzerá.
23.1.2023 - 17:02
+2

Majko25

 

Presne a potom vypisovat na internete ako najvacsi fanusik
23.1.2023 - 18:45
0

NasHokej97

 

No pri forme Liptovského Mikuláša, Nitre a Prešovu sa Trenčín pomaličky ale isto namočuje do boja o záchranu. Ešte to neni kritické, no ak by v piatok prehral proti Prešovu, tak je 100% v hre.
22.1.2023 - 21:59
+5

frantapriklep

 

Už je 99% lebo treba si uvedomiť aj to, že Prešov ma o 4 zápasy menej, Nitra o 3, Mikuláš o 2…
22.1.2023 - 22:15
+7

Ottawa Senators

 

Je dosť možné, že Liptáci vás zosunú ale to, že my a Prešov pôjdeme vyššie je až veľmi čierny scenár podľa mňa. Ale tak je to len môj tip aj keď v našom prípade by som sa rád mýlil.
22.1.2023 - 22:20
+2

NasHokej97

 

Majú zápasy k dobru, to áno. Niesú to ale body. A neverím zas že tie mužstvá pôjdu také spanilé jazdy, že do konca ZČ prehrajú menej ako 4-5 zápasov. Nehovoriac že Liptovský Mikuláš, Nitra a Prešov si ešte navzájom zoberú body.
23.1.2023 - 0:07
+6

Corgi77

 

Teším sa aj z toho, že sme kabínu prečistili od pliev ako Duke a Drábek. Tak ten kontinentálny pohár, čo každý vravel načo tam ideme nám aj pomohol. Kabína sa ozdravila, nabrala sebavedomie a hneď sa nato lepšie pozerá.
22.1.2023 - 22:21
+13

lanti

 

Takze mladý Drábek bola čierna ovca vo vašom manšafte? To sú mi teda veci .. hm Nerkio čo ty na to ?
22.1.2023 - 22:33
+4

Nerkio

 

Netesim sa že Drabek odišiel …Aj keď dnes ma trosku mrzelo keď si začal do Pekarcika …Ale na druhej strane som rada že mame Stachu aj podľa jeho úsmevu je aj on rad za výmenu a ako som už hore písala je to asi win win pre obe strany .
22.1.2023 - 22:40
+6

TurnerSVK

 

ale to jak sa Drabek tesil ked dal gol ako keby Trencin vyhral titul po predlzeni som len pozeral ze co hentak sa tesit proti byvalemu timu, v ktorom hral ak sa nemylim dve sezony.. ale sak, jeho vec, ked tu nebol spokojny tak nebol.. hrac on zly neni, na KP dokonca hral v obrane a vobec nie zle, takze neda sa nanho povedat nic zleho..
22.1.2023 - 22:43
+7

miro-nr

 

Tak je bližšie k domovu,tuším pochádza z MT. Za mňa dobrá výmena pre NR,obrancov potrebujeme ako soľ,útočníkov máme pretlak. A keď sa chce tešiť,tak nech sa teší ako chce- pre mňa za mňa nech je teraz aj dva týždne naložený v liehu !
22.1.2023 - 23:23
+7

lanti

 

Myslím to že či bol naozaj Drábek u vás problém ?
22.1.2023 - 23:08
0

Majko25

 

Ze si Drabek do niekoho zacal?ale ze Nitrania polovali na neho to nikto z vas nevidel
23.1.2023 - 10:21
+2

Corgi77

 

?
23.1.2023 - 10:39
+11

Tokino

 

My sme polovali na nho aj na ostatných aj na Flicka, Nemčíka a pod
23.1.2023 - 11:13
+1

Majko25

 

Reč je o Drabekovi
23.1.2023 - 12:59
0

Nerkio

 

Tokino ti tam dal iróniu ….
23.1.2023 - 13:04
+1

Corgi77

 

23.1.2023 - 14:00
0

Tokino

 

dakujem, lebo toto vysvetlovať nemam síl
23.1.2023 - 14:33
0

miro-nr

 

Neirkjo: odrazu vycítiš ironiu ,no ked som ja reagoval ironicky na Hawkiho tak si sa dobreže nepototo !
24.1.2023 - 12:19
0

Corgi77

 

áno. Hrať tu nechcel, lebo sa sťažoval že nedostáva priestor a dnes sa parkrat predviedol ako bol premotivovaný a bolo vidieť že to dnes nezvláda. Aj pri našom 4 gole išiel do našich keď sa tešili a potom niečo ešte trepal smerom k lavičke.
22.1.2023 - 22:41
+4

Tomino

 

Nechcel hrať pod stavjanom, tak načo tu mať takého hráča?
22.1.2023 - 22:43
+8

Zkubydu

 

Kym sa tu Trenčín pomočuje: zo záchrany... nevšimol si niekto s kým sa pobil Krivošik na rozcvičke pred zápasom??? tipujem s Flickom, alebo Nemčíkom...
22.1.2023 - 22:43
+1

Tomino

 

Nemcik
22.1.2023 - 22:48
0

Bielomodry

 

S Nemcikom..
22.1.2023 - 22:54
0

Zkubydu

 

Myslel som si...: aspon mu nalozil....
22.1.2023 - 22:56
+1

TurnerSVK

 

a ozaj mu nalozil ci si to len myslis?
22.1.2023 - 23:05
+1

Zkubydu

 

Prislo mi ze ano: ty si to videl ako?
23.1.2023 - 13:36
0

Igor123

 

a fakt sa bili či iba naťahovali ?
23.1.2023 - 13:39
0

Zkubydu

 

Nemcik ho na cervenej zo zadu sekol : Potom mu dal Krivo par do tvare a odchadzal ako vitaz, tak som to videl ja Turner ty si to videl ako? Lebo Igor123 asi nepostrehol, ked sa pyta...
23.1.2023 - 17:57
0

Majko25

 

Ako si to videl?tak ako to bolo pisane v novinach?
23.1.2023 - 18:46
0

yogi

 

Vraj plackovia uz uraduju v nejakej regionalnej zumpatlaci 😂
23.1.2023 - 19:13
+3

Corgi77

 

Kvôli takým ako ty mi vôbec nebude vadiť ak Trenčín vypadne.
23.1.2023 - 19:16
+6

Igor123

 

ja som kukal iba cez tipsport, takze nevidel som to
23.1.2023 - 20:21
0

Zkubydu

 

Myslim ze Nemcik : sa uz dlho nemohol dockat kym mu niekto nenalozi... Aspon si to vybavili dufam ze mu to vydrzi...
22.1.2023 - 22:59
+1

micu79

 

Bohuzial bez Connora to nepojde tie 2-3 gole dame ale chalani potrebuju oporu v brane ked urobi obrana chybu. Horsie je treba sa len modlit aku bude mat formu po zraneni.Dome prosim Ta povedz chalanom ze hokej sa nehra len jednu tretinu ale 3.
22.1.2023 - 23:27
0

6911

 

tak, tak naša cesta za 3 body začala u Durného. Dnes nemal svoj deň. Ale podľa štatistík iné ani nemáva.
22.1.2023 - 23:55
+7

hello, havarju

 

1. Keď prišiel náš Antonín, tak som mal pocit, že chlapci len dobiehajú to, čo v lete nenatrenovali. Dáva im zabrať a majú v zápasoch ťažké nohy. Teraz už z toho čerpajú, po ľade lietajú, sú tam, kde majú byt a tým zbierajú aj body.
2. Následne Tondo oddelil zrno od pliev a nechal to zrno a pretavil ho aj v úrodu. Hráčov, ktorý nehrali, nechceli hrať to čo od nich chcel vymenil, vyhodil, nechal odísť...

3. Dnes toto nebola len výhra, ale ako hovorí Bielomodra - máme progres, máme zlepsenu obranu, zlepsene presilovky, oslabenia, prechod z pasma zlepseny, hra pred branou, stihame sa vracat...
Nemusíme celý zápas súpera zvierať a drviť, ale jednoducho na ten hokej sa už dá aj pozerať...
22.1.2023 - 23:43
+16

miro-nr

 

Len nech nám to vydrží či najdlhšie. Čo ZV sme boli slabším mužstvom,tam sme to ubojovali.
Dnes to bolo lepšie ,no len či je TN v takej forme ,aby sme od toho posudzovali našu zlepšenú hru. To nám ukážu až najbližšie dva zápasy. Toto neberte ako kritiku,ale ako relevantný fakt.
22.1.2023 - 23:54
+5

BieloModra

 

u nas uz ale vobec nejde o to aby sme sa porovnavali ci sme slabsim ci silnejsim muzstvom, my potrebujeme hrat tak, aby sme brali body. pekny hokej si mozno zahrame v buducej sezone ak sa nam podari zachranit v extralige. Potrebujeme hrat efektivne a nech teda tie lepsie muzstva tvoria, my sme hrali aj vo ZV aj Dubnici tak, ako sa hra von a ak bude treba tak takto budeme hrat aj doma.
23.1.2023 - 7:09
+10

Ol!ver

 

Presne tak.
23.1.2023 - 7:29
+1

miro-nr

 

Adka,píšeme tu o tom,že už sa dá aj pozerať na ten náš hokejový prejav -nič viac ! Zasa hladaš niečo tam kde to nieje !
A len tak mimochodom,ono to ide ruka v ruke-ked sa zlepší hra,tak sa zbieraju aj body,alebo si si nevšimla ako otrasne sme hrali pred mesiacom/dvoma ??
Nikto tu nepíše o peknom hokeji-teda okrem teba v tomto tvojom komentári - ja osobne som velmi rád,že sa naša hra zlepšila a už aj získavame body ! Stačí takto,alebo ti to mám napísať ešte viac"po lopate" ??
23.1.2023 - 10:11
+3

BieloModra

 

malo vykricnikov Mirec malo.... ja viem ze to asi myslis dobre, len tej kritiky co ty davas, to je na mna akosi moc ved vsetci vieme kde sme boli mesiac dozadu a co teraz?... vedieme 5:3 a dpc sem dpc tam
23.1.2023 - 10:16
+9

miro-nr

 

Ale no málo smajlikov Adka !!!!
dpc bolo len raz ,ked tam v oslabovke naši nevyhodili na tri krát uplne čistý puk z obranného pasma !!!!!!!!!!!!
Potom ma mierne vytočili rozhodcovia a ich pískanie,ale tam som nenapisal žiadne dpč ani nič podobné !

A ja naozaj nemožem za to ,že si všimnem každu jednu našu chybičku . No porad čo s tým mám robiť ??????? Asi pojdem robiť rozbory videí z našich zapasov do kabíny
23.1.2023 - 10:28
+2

BieloModra

 

netreba robit nic, a aj na to su v klube ludia, co si to rozoberu a vyhodnotia to v prospech timu... ty len fandi a setri si zdravie a tie dpc... to bolo myslene vseobecne
23.1.2023 - 10:32
+7

Dukllaaa

 

Výkon až na prvých 10m o viete čom presilovky ešte horšie pritom na začiatku sezóny boli výborné jedny z najlepších v lige a teraz? Suverénne najhoršie durný tiež toho mohol oveľa viac pochytať aj keď mal aj pár dobrých zákrokov tak nemôžem povedať že chytal dobre to určite nie jediný kdo má včera potešil bol drábek ten tam lietal doslova po ľade ale zjavne sa chcel pomstiť Nitre zaujímavé bolo ako keď dala Nitra jeden z gólov tak prišiel za nitrianskymi hrači a asi sa tam chcel s nimi byť viac krát ich tam pekne provokoval zjavne cíti nejakú krivdu z tej výmeny ale mne sa to pačilo ako ich provokoval ale najzaujímavejšie na Tom je že ešte tyždeň do zadu hral s nimi dokonca si ho po jednom zápase zvolila kabína za hrača zápasu takže toto bolo dosť úsmevné inač už nikto nauzaujal dúfam že sa z tejto krízy vyhrabeme lebo ešte aby nám neušlo predkolo
23.1.2023 - 9:26
+4

NR

 

to len zo zvyku sa siel radovat po gole a potom zistil ze uz nehra za nas
23.1.2023 - 9:43
+9

BieloModra

 

Drabek je sikovny hokejista o tom ziadna ale len pre tvoje info on nemoze citit ziadnu krivdu z vymeny absolutne ziadnu.... po navrade z LM sam ziadal agenta o zmenu posobiska a kym sa nase kluby nedohodli na vymene za nas hral. Aj tu prilbu dostal zasluzene, lebo svoje ulohy v time si plnil ako bolo treba, dokonca na KP vypomohol aj v obrane. Tu si proste mimo.... Chcel prec siel...
23.1.2023 - 9:49
+13

sentexx1nr

 

dobrého hokejistu robí aj to že si váži klub za ktorý v minulosti hral a dal mu šancu. Nitra dala Drábekovi veľa príležitostí v mladom veku a včera som videl len premotivovaného pracka. Provokovať protihráčov po góle si nedovolia skúsenejší hráči, ktorí už niečo dosiahli. Ale zase, treba uznať že bojoval včera.
23.1.2023 - 10:23
+4

Majko25

 

Ta provokacia aj bola kôli niecomu.jasna polovačka na neho od vas
23.1.2023 - 11:05
0

Sunkafit

 

Ja ho chapem..serie ho ze sme hrali hovno a nedostal prilezitost hrat viac a nahradili ho iny hraci co hrali tiez trt
23.1.2023 - 11:39
+3

evgeni71

 

byť či nebiť?
23.1.2023 - 13:13
+2

Flak108

 

https://youtu.be/ZuWxTaqlky8
23.1.2023 - 13:27
0

evgeni71

 

23.1.2023 - 15:51
0

Bielomodry

 

Sem tam pouzi aj bodky..
23.1.2023 - 13:39
+1

dusan1980

 

Ako som vravel Nitranom po kritike tak niekde zaciatkom decembra ze pockajte 10 zapasov a Tondo Stavjana to spravi a Nitra zacne vyhravat.
Tak sa aj stalo.
Za nas mam tieto veci ktore nas tahaju dole
1,Durny nie je LaCouvee...Mali sme si nechat Valenta amali by sme spolahlivu dvojku.O Borakovi sa nejdeme ani bavit.To bol krok vedla
2, Po ziskani puku by sme mali do 5 sekund zautocit a vystrelit
Po zisku puku my neobraciame hru ale cakame kym sa vsetci sformuju za nasou branou a potom ideme do plnej obrany...To su 90 tky
3,Zo vsetkych muzstiev extraligy k nam sa superi dostanu najlahsie lebo nacuvame az pred branu (Ale Stachu sme pustili..ako som predpovedal Nitra ho da do 1 lajny)
4,Presilovky...Evidentne mame natlaceny vzorec ktory precita aj analfabet.Krizna prihravka a strely zo strany...Mali by sme mat aspon 3 moznosti a hlavne strielat a dorazat...nie prihravat donekonecna nezmyselne
Jednym slovom :je to KOMPLIKOVANE
23.1.2023 - 9:53
+2

lanti

 

Mišo Valent nechcel byť dvojka, preto nepodpísal...naši mu navrhovali pozíciu dvojky.
23.1.2023 - 10:01
+4

Corgi77

 

Stacha bude raz výborný obranca a podľa mňa raz aj reprezentačný.
Teraz dostal toho najlepšieho mentora a jeho výkony pôjdu už len hore.
Šikovny chlapec.
ďakujeme
Drabeka nieje škoda. Odtrhnutý vagón bez štipky hokejového umu. V Nitre chcel hrať presilovky. Aspoň bolo včera pekne vidieť prečo ich u nás nehral.
23.1.2023 - 10:04
+9

Nerkio

 

Corgi nebud zas takýto …Drabek určite hokejový um má ale proste u nás mu to nesedelo .Buďme radi za výmenu .A aj zato že výkon Lacku ,Solenskeho alebo Cederleho je lepsi a lepsi .Akurát dúfam že Grenen nemá vážnejšie zranenie
23.1.2023 - 10:13
+1

gallup nr

 

aj zamoraci sa konecne zorientovali a zacinaju byt realnym prinosom, celkovo asi bude tato sezona (nech uz skonci akokolvek) pre mira a tomasa velmi poucna. na jednej strane urobili aj chyby a zle rozhodnutia, na druhej strane ich museli riesit a najma znovuangazovanie stavjanu a obe vymeny sa velmi vydarili.
23.1.2023 - 10:21
+3

Render 77 Nr

 

Gil je zatiaľ taky neslany ako aj ten nájazd aj mal včera strelu na bránu?
23.1.2023 - 10:27
0

Nerkio

 

Gill je neslaný ??Za dva zápasy 5asistencii …často je od na začiatku gólovej šance …Skús si ho možno lepšie všimnúť …A teda Elmer sa už dokáže presadiť jedna na jedna ??
23.1.2023 - 10:33
+3

Render 77 Nr

 

Dokáže dávať góly to he dobre .
23.1.2023 - 10:34
0

miro-nr

 

Hlavne im prospelo,že je s nimi v jednom utoku Sýkorka,ten tam nalieta to čo "zamoraci" nestihaju,či sa im to nechce stíhať. Ale je naozaj fajn,že im to konečne ide.
23.1.2023 - 10:39
+4

Nerkio

 

Knies tam hrať tiež perfektne
23.1.2023 - 11:06
0

miro-nr

 

Ak by tam hral perfektne ,tak by tam nehral Syky.
23.1.2023 - 11:42
+2

Corgi77

 

Gill je taký neslaný ako Elmer nieje dobrý 1 na 1 však?
Asi toľko k tomu.
Ja by som Gilla,Elmera,Buncisa podpísal do ďalšej sezóny okamžite.
Si si nevšimol koľko Gill vypracuje šancí pre spoluhráčov za zápas??
23.1.2023 - 10:35
+5

Nerkio

 

Ja aj Greena …
23.1.2023 - 10:38
+1

Render 77 Nr

 

Pre mňa je legionár co robí 2b alebo aspoň bod na zápas darmo sa tu zavzdusnujes a to majú ešte ďaleko ktomu i keď Elmer sa ktomu trocha už k slovu legionár približuje.
23.1.2023 - 10:43
0

Corgi77

 

a Gill nemá bod na zápas??
ale dobre nechajme to radšej.
23.1.2023 - 10:46
+3

Nerkio

 

Green 11z/7bodov (obranca)
Gill 11z/10b
Elmer 13z/9 bodov
Buncis 32z/14 bodov
Takze podľa teba nieje dobrý legionár lebo nemá bod na zápas??
23.1.2023 - 11:00
0

Render 77 Nr

 

O Greenovi sa nebavime Gill je tu na to aby rozhodoval zápasy dával goly hadam sa rozbehne.
23.1.2023 - 11:07
0

Nerkio

 

A asistenciami nerozhoduje ???vacsinou on prihráva Elmerovi
23.1.2023 - 11:14
+2

Render 77 Nr

 

Ja neviem zatiaľ veľa prehrávajú osobne súboje častá strata pukov Ty to vidíš inak sak pohode .
23.1.2023 - 11:21
+1

gallup nr

 

ano, mohol by byt mozno vyraznejsi, ale myslim, ze to bude z jeho strany este lepsie
23.1.2023 - 10:36
0

Corgi77

 

ok. Ale včera ma nahneval jeho správaním na ľade a k bývalým spoluhráčom. po našom 4 góle tam napádal našich hráčov až pokiaľ mu Mezei nedohovoril.
23.1.2023 - 10:39
+4

miro-nr

 

Uhol pohladu,ak by to iste urobil Stacha tak by si ho vychvaloval. Každý inak reaguje a inak preživa emocie ,nikoho nesúď !
23.1.2023 - 11:49
+5

dusan1980

 

Suhlasim na 100% a som presvedceny silno ze Stacha bude reprezentacny obranca.V U20 uz bol a bude aj v seniorskej...A platny
23.1.2023 - 13:04
+1

Peryo

 

Ak Marko bude pokračovať v týchto výkonoch tak ďalšiu sezónu sa mu to zahraničie podarí
23.1.2023 - 12:05
0

DENISO6

 

Tak...a tu si presne napísal prečo ho Trenčín vymenil
23.1.2023 - 18:07
+1

ElwisNR

 

Má či nemá Nemčík gule to je otázka?: Ale hokejom to včera nezačalo: už na rozkorčuľovaní sa pochytili Nemčík a Krivošík. „Nevyriešené účty. To je všetko,“ utrúsil obranca Dukly, keď po zápase vyšiel z ošetrovacej miestnosti.
Krivošík bol otočený chrbtom, Nemčík prišiel zozadu a sekol ho po nohe. Neviem, či sa toto robí v nejakej tretej, štvrtej alebo piatej kanadskej lige, ale tu by sa to robiť nemalo. Možno aj preto sme si zaslúžili vyhrať,“ vyhlásil Dušan Milo, asistent nitrianskeho trénera Stavjaňu.
Filip Krivošík bol ešte tvrdší.
„V minulých zápasoch sme sa trošku obsekávali pred bránou, boli tam ‚trash talky‘ z mojej i jeho strany, niečo som mu povedal, presne viem, čo ho naštartovalo, čo naňho platí. Teraz Nemčík spravil úplne chudáctvo. Absolútne neakceptovateľné a neprofesionálne. Žiaľ, nemal ‚gule‘ postaviť sa mi tvárou v tvár vtedy, kedy mal. Prišiel zozadu a potom dostal na ‚búdku‘,“ spustil Krivošík.
„Asi nikdy nebudeme kamaráti, možno v budúcnosti. Pre mňa je úplne úbohé, že si po minulom ani tomto zápase neprišiel ani len podať ruku. Žiaľ, sme poloprofesionálna liga, asi to treba akceptovať, ak má Nemčík čisté svedomie... No asi nemá,“ dodal útočník Nitry.


23.1.2023 - 17:30
+5

BieloModra

 

Tak chlapci maju zarobene na celkom slusny adre adrenalin....zda sa
23.1.2023 - 18:04
0

BieloModra

 

N
23.1.2023 - 18:05
0

lanti

 

Akurát som to sem išiel písať . Miloš by zbytočne nezavadzal , takze si myslím že ako Nemo tak aj Krivosik majú maslo na hlave a objektívni fanúšikovia ktorí tu píšu furt niečo na Nemcika by sa mohli pozrieť k sebe . Iba toľko k tomu .. hádam si to chalani vysvetlia no urážať niekomu rodinu je sedliactvo .
23.1.2023 - 18:10
+3

Westbeast0

 

Tak rodinu hadam nie, to je suteren trash-talku...
23.1.2023 - 18:23
+1

mili28

 

Krivošík je chudák a krivák. Keby urobil mne, to čo Nemovi, nedeľnému ho po nohách, ale rozflakam mu hokejkou hlavu. Ten môže hrať ozaj len v NR. A ešte bude klamať do samozrejme NR novín a všetci z NR si budú ho..ť ego. Ach, taká úbohosť. Ale príde čas Krivošík…
23.1.2023 - 18:12
+6

Nerkio

 

Prečo si to teda neušiel vyriešiť priamo ??Ale takýmto spôsobom ??
23.1.2023 - 18:24
+5

lanti

 

Každý zvláda emócie nejak inak . Ak urazil jeho rodinu , tak nech to riešil hocijak .. Filip to prepískol .
23.1.2023 - 18:27
+2

Nerkio

 

Lanti nehnevaj sa ale takto riešiť veci po 3tyzdnoch ??bud si to mali vybaviť vtedy alebo teraz prísť a riešiť veci zoči voči .
23.1.2023 - 18:29
+5

lanti

 

Mali no , obaja sa mali zachovať inak . Ktovie čo ešte včera tomu predchádzalo .
23.1.2023 - 18:32
+2

Nerkio

 

Ak to Krivosik povedal …(ja som tam nebola ,nepočula ) a Nemcik spravil to čo spravil ..Mali to riešiť inak .Toto je úbohé od oboch .
23.1.2023 - 18:35
+2

lanti

 

Súhlasím 🫡
23.1.2023 - 18:36
+2

kabelko55

 

Kto to dal do novin? Nerád reagujem na taketo veci. Pred mesiacom keď bola Nitra na úplnom dne tabuľky tak tu bola podpora aj od nas. 4 výhry Vás nakopli ale aj podaktorych "FANUSIKOV" niektorí by aj bývalého vlastného hráča Drabeka zakopali pod zem . Nuž všade sú primitivi
23.1.2023 - 20:21
+6

Zkubydu

 

V prvom rade: sa ty chovaj inak
23.1.2023 - 20:53
0

Zkubydu

 

Kto povedal : ze urazil? Nemcik, tak to je vsetko inak

23.1.2023 - 20:52
0

Qazz

 

A ty si inak v poriadku
23.1.2023 - 20:33
0

Norik

 

Ustne nadavanie (aj ked na rodinu) je ubohost... : Ale napadnutie zo zadu (fyzicky atak), ked to clovek necaka je ovela, ovela vacsia ubohost.
Hraci (superi) si casto hovoria "pekne veci".
Ale takyto atak si veru napamatam v najvyssich sutaziach v ziadnom sporte.
23.1.2023 - 20:18
+2

DraciaTlama

 

Todd Bertuzzi vs steve Moore
23.1.2023 - 20:53
+2

mannheim

 

Toto ideš porovnávať ? To naozaj ? Seknutie, ktoré sme ani nevideli so zákrokom, ktorý ukončil druhému kariéru ? To asi nie...

"Ale takyto atak si veru napamatam v najvyssich sutaziach v ziadnom sporte."

"Todd Bertuzzi vs steve Moore"
24.1.2023 - 9:22
0

Zkubydu

 

Bezny Treshtalk Nemcik: neriesil face to face, ale postazoval sa striedacke...Flick a spol...Po zapase si odmietol podat ruky a po troch tyzdnoch zbabelo zo zadu napadol Krivosika pri predzapasovej rozcvicke!!! Cely incident po tom komemtoval asistent trenera Nitry...a neskor asi aj sam Krivosik... Myslim ze Elvis to sem zavesil prepis... Nie ze by to bola velka vec... Sposob je vsak mimoriadne zbabely a zakerny ako cely prejav Flicka Nemcika a paci sa mi ze par mudrcov pise o polovacke na Drabeka... Asi malokto je tak neobjektivni ako fans Trencina...Cest vynimkam.
23.1.2023 - 21:13
+4

MackoPu

 

Chvalabohu, ze som teraz nic nepil, lebo by to bolo komplet na monitore. Aj s ranajkami
23.1.2023 - 21:52
+5

lanti

 

On je klasicky nitriansky troll ako aj Qazz , to su zatrpknutí ľudia ktorí žijú v bubline a majú svoj fantaz magor svet . Som vďačný za iných ľudí ktorých poznám z Nitry s ktorými sa dá normálne porozprávať a nemusim citat tieto reči alkoholikov ktorí sa chodia opúšťať večer na portál .

Mali by to urobit všetci a ignorovať ich .
23.1.2023 - 22:57
+6

miro-nr

 

Napíš mi do spravy ako Krivošík nadaval na Nemčikovi na rodinu.
Krivošík je-podla mna-dlhodobo frustrovaný,dlho sa mu vobec herne nedarilo a stale je daleko za akou/takou formou .
Hraval som suťažne v mladšom veku ,no niGdy by som sa neznižil niekomu nadavať bez príčiny a už upne nemyslitelné je nadavať na niekoho rodinu.
To ,že to Nemčík riešil "neštandardne" až zákerne je tiež na zamyslenie.
No to si musia chlapci utriasť vo vlastnych lebkách,my sa mžeme k tomu len vyjadriť,problem majú oni !
24.1.2023 - 12:38
+1

lanti

 

Miloš Radosa to písal na Twitter a máš to aj tu v príspevkoch to je celé. Ja už to viac rozoberať nechcem...obe strany sú v tom namočené, takže ukazovať prstom nieje vhodné.
24.1.2023 - 12:56
0

miro-nr

 

Ja na niekoho ukazujem prstom ?
24.1.2023 - 13:01
0

Westbeast0

 

Nie tak úplne, verbálne napadnutie rodiny je pre mnohých oveľa horšie ako fyzické... Rodina je v rámci trash-talku tabu, aspoň tak by to malo byť, používa to len úbožiak.
24.1.2023 - 8:38
0

Zkubydu

 

Nemcik je zbabely chnup: a dokazal to nie len slovami, ale aj cinmi. A robi to ustavicne.
23.1.2023 - 20:56
0

Wana

 

Nemčík je presne typ hráča, ktorý sa do trenčína hodí... tým je povedané všetko...
23.1.2023 - 23:02
+2

lanti

 

A Krivosik sa teda hodí presne tam kde je teraz a tým je povedané všetko ? To ideme filtrovať touto logikou ?

Niektorí tu fakt struhate frajerov na to v akej pozícii ste boli nie tak dávno , ale kto vysoko lieta , nízko pada pamätaj .
23.1.2023 - 23:28
+3

Igor123

 

Radosa sa vyjadril na twitteri
24.1.2023 - 6:17
0

evgeni71

 

Fico sa vyjadril na TA3
24.1.2023 - 7:18
+4

Igor123

 

že dobrovoľne nastupuje do basy ?
24.1.2023 - 8:23
+4

evgeni71

 

domysli si čo chceš, rovnako ako my z tvojho komentu
24.1.2023 - 8:55
0

Igor123

 

Miloš Radosa na twitteri:

Keď Vám niekto povie že Váš otec je ko..t, to nie je trash talk.
Každému podľa zásluh.

Z Nemčíka chcú urobiť blbečka a ja si našich chalanov keď vidím že treba ochránim, nechcem to ďalej rozvádzať...

Je to z jeho profilu, ktorý je verejný..ak sa to tu nehodí kľudne zmažte
24.1.2023 - 9:02
+2

Zkubydu

 

A odkial to vie Radosa???: bol sa mu Nemcik zalovat?
24.1.2023 - 11:56
0

Igor123

 

ja netuším, má to na svojom profile, iba som to prepísal
24.1.2023 - 12:01
0

Zkubydu

 

Preco podobne incidenty nema na svojich profiloch: nikto z druhej strany?Podla mna to povazuju za vybavene... Jedine co teraz bude nasledovat, nude ignoracia Nemcika...
24.1.2023 - 12:50
0

mannheim

 

Hmm, asi bude najlepšie, keď si to títo dvaja vybavia medzi sebou na ľade férovou bitkou, tu sa môžme my len domnievať, ako to celé prebehlo a čo medzi nimi je. Inak prdel je, že s kýmkoľvek prehráme, je iba jeden tím, ktorého fans zasvinia diskusiu aj keby nám dali desinu...
24.1.2023 - 9:18
+4

miro-nr

 

S prvou polovicou tvojho príspevku súhlasím.
Tá druha polovica by bola na dlhú diskusiu ,hlavne ked vieme akí su fanušikovia"čobolovia" a ako neskutočne prehnane vždy reagujú !
Ved stačí si prejsť vaše diskusie a najdeš tam dostatočný počet lietadiel a raketorplánov,však,ty to vieš nie si včerajší .
24.1.2023 - 12:44
0

gabby

 

suhlasim Matko 👊 nech si to vybavia medzi sebou a nevidim dovod tu zaprasovat diskusiu obhajobou jedneho ci druheho! ja ako stara skola som za ferovy fight 🫡🤘 a tym nech to cele uzavru 😉
24.1.2023 - 12:48
0

Zkubydu

 

Ved si to vybavili: Nemcik ho sekol zo zadu a Krivosik ho dal dolu spredu. Povazujem incident za vybaveny...
24.1.2023 - 11:57
0

Igor123

 

ja osobne si myslím, že to bude mať ešte dohru
24.1.2023 - 12:01
0

Render 77 Nr

 

Zbytočne budú vyhrotene zápasy.
24.1.2023 - 12:43
+1

miro-nr

 

Mohlo by mať,v zápase -nech sa urobí aj šou pre divákov .
24.1.2023 - 12:46
0

Zkubydu

 

Kam by to malo este: hrat? Nemo je skratka mentalny atlet, ktory utoci zozadu a intriguje za chrbtom... Ved patri s Flickom a Sladkom k najtrestanejsim hracom ligy. Dostal na budku a jedine co utrpelo bolo len jeho ego. Jedine ze si zas vymysli nejaky absurdny pribeh, ktory porozprava pred Raadosom, a spoluhracmi... Napokon ako vzdy...
24.1.2023 - 12:48
0

miro-nr

 

Netreba to rozmazávať,nech si to vybavia medzi sebou . Oni vedia o čo tam ide my nie ,tak nesúdme ani jedneho .
24.1.2023 - 13:04
+4

DraciaTlama

 

Jasne...MMA na lade...
Hokej ma byt o hre a ferovej bitke a nie o tomto.
24.1.2023 - 13:37
+1

Dukllaaa

 

Ak ma niekto celý rozhovor z radosom o rekonštrukcii štadiona dal by ho sem? ďakujem.
24.1.2023 - 13:41
0

Nerkio

 

Nedal ,pretože je to proti pravidlám a Karin by klepla po prstoch
24.1.2023 - 13:47
+2

DraciaTlama

 

Nerkio
24.1.2023 - 15:20
+1

Nerkio

 

Áno?
24.1.2023 - 15:31
+1

DraciaTlama

 

Zlatá si bola, dikes
24.1.2023 - 15:33
+2

Dukllaaa

 

No jasné ja ho sem dám veď počkaj ale myslel som že ušetrím 2 eura no čo už
24.1.2023 - 16:51
0

Nerkio

 

Ja cakaaam
24.1.2023 - 16:56
0

DraciaTlama

 

stále nič?
24.1.2023 - 18:05
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nerkio

 

?!? Poznáš to ??
24.1.2023 - 19:42
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Corgi77

 

Ak niečo chceš, zvykne sa poprosiť, a ďalej
jazykové okienko: pády

Inštrumentál: s kým s čím.
Genetív: z koho, z čoho.

24.1.2023 - 13:52
+2

dufus

 

Radoša niečo niekde napíše a už je polovička tu prítomných lampasákov mimo ....
toť nedávno ho 95% prítomných vyhadzovalo a odrazu sa idú po.rať z toho čo napíše
24.1.2023 - 13:53
0

Igor123

 

ukaz prosim tu polovicku, ja som to iba prepisal,nic viac
24.1.2023 - 14:19
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZSkóreB
1.Slovan39133:8776
2.Zvolen40136:11276
3.Košice39125:9772
4.Spiš. N. V40114:11065
5.N. Zámky40113:10361
6.Michalovce40101:10161
7.B. Bystrica40118:12961
8.Poprad40119:11457
9.Trenčín4099:12351
10.L. Mikuláš40105:12448
11.Nitra40101:13247
12.Prešov38101:13339
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3719819140:8974
2.Trnava3817759148:12170
3.Humenné36195210138:9669
4.Martin37176212112:8865
5.Dubnica37173611115:10863
6.P. Bystrica37154513119:11458
7.Skalica38163415111:11458
8.MK Slovan3816251598:10657
9.Žiar n. Hronom38150518109:12250
10.Topoľčany3814151895:11749
11.Levice3712322099:12244
12.Brezno378512378:11235
SR 18181041336:897
Aktualizované: 1.2.2023 21:00
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.9.2022 13:38
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.9.2022 13:39
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3719819140:8974
2.Trnava3817759148:12170
3.Humenné36195210138:9669
4.Martin37176212112:8865
5.Dubnica37173611115:10863
6.P. Bystrica37154513119:11458
7.Skalica38163415111:11458
8.MK Slovan3816251598:10657
9.Žiar n. Hronom38150518109:12250
10.Topoľčany3814151895:11749
11.Levice3712322099:12244
12.Brezno378512378:11235
SR 18181041336:897
Aktualizované: 1.2.2023 21:00
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.1.2023 21:37
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.1.2023 21:37
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.1.2023 21:37

Bleskovky

Hughes, Pastrňák a Dunn sa stali hráčmi mesiaca január

Center New Jersey Jack Hughes, krídelník Bostonu David Pastrňák a obranca Seattlu Vince Dunn sa stali hráčmi mesiaca január v zámorskej hokejovej NHL. včera o 21:19 - TASR


Vo veku 84 rokov zomrel Jozef Čapla, bývalý obranca Slovana Bratislava

Vo veku 84 rokov zomrel v stredajších dopoludňajších hodinách v nemeckom Augsburgu bývalý československý hokejový reprezentant Jozef Čapla. Informoval o tom facebook HC Slovan Bratislava, v ktorom niekdajší obranca pôsobil. včera o 15:06 - TASR


Mešárov gól nepomohol Kitcheneru k triumfu

Slovenský hokejista Filip Mešár strelil gól v nočnom zápase kanadskej juniorskej OHL, v ktorom jeho tím Kitchener Rangers prehral so Sarniou Stings 1:5. Osemnásťročný útočník sa presadil už po 53 sekundách od začiatku stretnutia. Mešár vyslal na bránku súpera štyri strely, pripísal si plusový bod a uspel aj na oboch vhadzovaniach. včera o 09:55 - TASR


Doughty ako prvý obranca v histórii LA Kings nazbieral 600 bodov

Kanadský hokejista Drew Doughty z Los Angeles zaznamenal v nočnom zápase NHL proti Caroline (4:5 pp) dve asistencie a stal sa prvým obrancom v histórii klubu, ktorý dosiahol métu 600 bodov. Na konte má 135 gólov a 465 asistencií v 1066 stretnutiach v drese Kings. včera o 08:49 - TASR


Chromiak prispel asistenciou k víťazstvu Ontaria nad Coloradom

Slovenský hokejista Martin Chromiak pomohol v nočnom zápase AHL jednou asistenciou k víťazstvu Ontaria Reign nad Coloradom Eagles 5:2. Dvadsaťročný útočník prihral v 4. minúte spoluhráčovi Jordanovi Spenceovi na prvý gól domácich. V 25. tohtosezónnom vystúpení si pripísal 17. kanadský bod (8+9). včera o 07:51 - TASR


Třinec vyhral na ľade Vítkovíc 2:1, Daňo a Marinčin s asistenciou

Hokejisti Třinca zvíťazili v utorňajšom zápase 43. kola českej extraligy na ľade Vítkovíc 2:1. Po jednom bode za asistenciu si pripísali v tíme hostí slovenskí hráči Marko Daňo a Martin Marinčin. V dohrávke 33. kola triumfovala Sparta Praha nad Karlovými Varmi 6:3. Hetrikom sa blysol český útočník Michal Řepík. 31.1.2023 21:36 - TASR


Thompson má problémy v hornej časti tela, no v noci na štvrtok by mal hrať

Americký útočník Tage Thompson si privodil zranenie v hornej časti tela a jeho stav budú posudzovať na dennej báze. Najproduktívnejší hráč Buffala Sabres v prebiehajúcej sezóne by sa mal zúčastniť All-Stars víkendu, ktorý sa uskutoční na Floride 3. a 4. februára. 31.1.2023 11:17 - TASR


Stephenson vymenil v nominácii na All Star víkend zraneného Beniersa

Kanadský hokejista Chandler Stephenson nahradil v nominácii Pacifickej divízie na zápasy All Star víkendu zámorskej NHL zraneného Mattyho Beniersa zo Seattlu Kraken. 31.1.2023 09:56 - TASR


Murray bude pauzovať ešte aspoň týždeň

Hokejisti Toronta Maple Leafs sa musia minimálne na ďalší týždeň zaobísť bez brankára Matta Murrayho, ktorý si zranil členok. 31.1.2023 09:38 - TASR


Studenič pomohol gólom a asistenciou k výhre Texasu nad Iowou 5:4 pp

Slovenský hokejista Marián Studenič strelil gól a pridal asistenciu pri výhre svojho tímu Texas Stars s nočnom zápase zámorskej AHL nad Iowa Wild 5:4 po predĺžení. Dvadsaťštyriročný krídelník nazbieral v 40 dueloch prebiehajúcej sezóny 14 gólov a 15 asistencií. 31.1.2023 07:03 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

02. 02. 2023
Trenčín - Spiš. N. V o 19:00
03. 02. 2023
Michalovce - B. Bystrica o 17:30
Zvolen - L. Mikuláš o 18:00
Prešov - N. Zámky o 18:00
Nitra - Poprad o 18:00
Košice - Slovan o 18:00

Odohrané zápasy

31. 01. 2023
NitraSpiš. N. V
3:0REPORT
ZvolenMichalovce
6:3REPORT
L. MikulášKošice
4:5 SNREPORT
29. 01. 2023
KošiceMichalovce
5:1REPORT
SlovanPoprad
5:4 PPREPORT
L. MikulášPrešov
3:4 SNREPORT

Najviac bodov

Brant HarrisSBA47 bodov
2.Jackson R.NZA44
3.Gerlach M.PRE42
4.Haščák M.SBA41
5.Huntebrinker M.ZVO41

Najlepší strelec

Max GerlachPRE28 gólov
2.Harris B.SBA24
3.Jackson R.NZA24
4.Haščák M.SBA21
5.Petráš Š.TRE21

Najlepší brankár

Jared CoreauSBA93.67 perc
2.Janus J.KOS93.31 %
3.Kantor P.NZA93.28 %
4.Škorvánek ml. S.MIC93.23 %
5.LaCouvee C.TRE92.9 %