Diskusia: Poprad zdolal Trenčín a vyhral piatykrát po sebe
Hokejisti HK Poprad zvíťazili v nedeľňajšom 24. kole Tipos extraligy na ľade HK Dukla Trenčín 5:1. "Kamzíci" triumfovali v piatom zápase za sebou a posunuli sa na 4. miesto tabuľky. Trenčania pridali druhú prehru po sebe a zostali na 11. priečke.
Ukrajinský útočník hostí Oleksandr Peresunko otvoril skóre duelu v 3. minúte, keď sa presadil po individuálnej akcii v presilovej hre. Popradčania zvýšili svoje vedenie ešte počas prvej tretiny. Garret McFadden zaznamenal v oslabení svoj prvý gól v sezóne. "Kamzíci" v druhom dejstve pridali ďalšie dva presné zásahy a mali k dobru už štvorgólový náskok. Presne zakončili Tomáš Záborský a premiérovo aj Boris Brincko. V 56. minúte Andrej Kukuča upravil na 5:0. Za domácich znížil 72 sekúnd pred koncom Scott Conway a prekazil čisté konto Adamovi Vayovi.
Tipos extraliga – 24. kolo:
HK Dukla Trenčín – HK Poprad 1:5 (0:2, 0:2, 1:1)
Góly: 59. Conway (Ahl, Pietroniro) – 3. Peresunko (McFadden), 15. McFadden, 37. Záborský (Urbánek), 39. Brincko (Calof, Mlynarovič), 56. Kukuča (Peresunko, McFadden). Rozhodovali: Žák, Klejna – Orolin, Valo, vylúčení: 5:4 na 2 min, presilovky: 1:2, oslabenia: 0:1, 1565 divákov.
Trenčín: LaCouvee (41. Borák) – Pietroniro, Starosta, Kupec, Ekberg, M. Hudec, Nemčík – Giľák, Sojčík, D. Hudec – Charbonneau, Conway, Ahl – Sloboda, Lichanec, Krajčovič – Petráš, Baláž, Immo
Poprad: Vay – Turan, McFadden, Brincko, Kotvan, J. Brejčák, D. Brejčák, Mešár – Peresunko, Coulter, Dmowski – Calof, Urbánek, Záborský – Kukuča, Mlynarovič, Svitana – Šotek, Paločko, Bodnár
- simon22
- bieda padla na duklu: Prvých sedem minút sme si ani neprdli, a len naháňali chladný vietor nad ľadom. Ahl pred koncom druhej minúty podrazil súpera a šiel von. Pri cúvaní hodil jeden z našich bekov korytnačku, pokiaľ stihol dva krát zatrepotať nožičkami aby sa otočil z chrbta na kolená Peresunko skóroval a prehrávali sme. V 13.tej minúte konečne šiel sedieť aj popradčan, no naši traja sú za bránkou a nahrajú do priestoru nikoho k súperovej striedačke, kam sa z modrej pohol Petráš. SAMOZREJME nik ho nezabezpečil a diváci v žltom na korčuliach sa pozerali, ako modrí zaútočili a pohodlne v oslabení z brejku dali na 0:2. Druhá tretina bola zo strany Dukly rovnako rozpačitá ako tá prvá, naše šance by sme mohli spočítať na prstoch jednej ruky, aj to ruky robotníka , ktorý rezal drevo 40 rokov na gátri... V 37 minúte vyrazila vpred dvojica Urbánek - Záborský po prepadnutí v útočnom pásme, Zábor dáva z prvej na 0:3. To ešte nebolo všetko, Brincko vystrelil od modrej, Immo tečol a bolo 0:4 v 38 minúte... zrovna sme skandovali Paaavol Demitra.. V tretej tretine si zachytal Borák, a veru mu dopriali naši dostatok zákrokov. Prekonal ho Kukuča v presilovke, po zbytočnom hlúpom Nemčíkovom odpálení hokejky súperovi. Conway v presilovke upravil n a1:5 a to bolo dnes všetko. Nemrzí ani tak prehra, ale spôsob akým sme prehrali. Gratulujem Popradu k veľmi dobrému koncentrovanému výkonu počas celých 60 minút.
Poprad po zlom štarte sa v novembri a začiatkom decembra chytil a získal piatu výhru v rade.
Víťazstvo v Košiciach a otočka z 0:3 na 4:3 nám vôbec psychicky ani fyzicky nepomohlo, skôr uškodilo. Nestačili sme DOMA na baranov ani na kamzíkov, hrošie však je, že sa na to v podstate nedalo pozerať. Boli sme pomalší , nepresní a menej dôrazní ako títo súperi a naše prehry boli jednoznačné. Pred týždňom sme boli síce predposlední,no od 6. miesta len tri body. Dnes sme stále predposlední no na 6. miesto nám chýba už osem bodov. - 3.12.2023 - 19:39
- +20
- Cvikelka
- Ale šak šecko v porádečku
- 3.12.2023 - 19:39
- +13
- Majko25
- Posledny nech zhasne
- 3.12.2023 - 19:39
- +8
- Irenka123
- Nech sa na mňa nikto nehnevá ale čo je veľa to je málo. 🤦🏻 Dnes veľké znechutenie zo zápasu.
- 3.12.2023 - 19:42
- +4
- Partizan51
- Ale veď Humenné prehralo a aj autogramiáda bola.. Čože by ste akože ešte chceli??
- 3.12.2023 - 19:42
- +8
- Strnco1
- Presne tak. Ved trh je prazdny a zachvilu predstavime aj generalneho sponzora.
- 3.12.2023 - 19:49
- +2
- Tatry7
- Gratulujem chalani! Nechcem predbiehať a ani nič zakriknut, ale náš nový tréner vyzerá, že sa ozaj hokeju rozumie, lebo my nie len ze vyhrávame, ale naša hra má hlavu a pätu, dokáže reagovať na vývoj zápasu a vyzerá, že ma u hráčov prirodzenú autoritu a rešpekt! Hráč ktorý sa vraj nevie korčuľovať, má viac ako bod na zápas, nie zlé Celkovo legionári veľmi pookriali,na čele s brankárom, ktorý chytil skvelú formu! Bývalý mág dusil Peresunka v štvrtej formácii, teraz hrá v prvej a ukazuje prečo, radosť pozerať na toho chlapca! Mužstvo je v laufe, hlavne nech to vydrží čo najdlhšie.
PS - aj ja som nebol nadšený z príchodu Jana, ale chlap asi viacerým zavrel ústa, hrá fakt dobre - 3.12.2023 - 19:51
- +22
- raceenergy
- Poprad potreboval hráča ako Jano a ne aby sa hracov zastával Mlynky....
- 3.12.2023 - 20:38
- +7
- Tatry7
- Samozrejme, Jano má veľký rešpekt u súperov a ani sa nečudujem. Mňa ale skôr prekvapil ako hrá, naozaj hrá jednoducho a veľmi dobre, proste sa chytil
- 3.12.2023 - 21:35
- +8
- folvy
- Super chlapci,som rád za terajšiu formu,dúfam že to vydrží čo najdlhšie.Len ešte keby sa zobudil Svitana a Mlynky to ma trochu mrzí.
- 3.12.2023 - 19:51
- +9
- RebelMemoryPP
- Za tento výkon klobúk dole pre HK Poprad..ale teda od podlahy..páči sa mi čo dokázal Pán tréner.. páči sa mi ako hráči dokážu brať na vedomie čo od nich chce..páči sa mi ako Koval zareagoval,aj keď minimom ale správne.. páči sa mi ako sa zlepšil Vay..som smutný že mu 2x nepomohli k nule..ale body sú po veľmi kvalitnom a zodpovednom výkone celého mužstva od 1 do 60 minút zápasu..Filip na plazme so zmrzlinou si to určite užívajú.. chalani len tak ďalej
- 3.12.2023 - 19:56
- +21
- Kamzikztatroch
- Ako povedal koval… stači upraviť detaily
- 3.12.2023 - 20:59
- +3
- HokejovyAkademik
- chlapci makali bojovali dali gola v zavere takze verim ze desiate miesto dame a playoff je nova sutaz kde vypadneme v predkole
- 3.12.2023 - 19:57
- +3
- simon22
- Asi si tam nebol: Ako parodia dobré... play off nie je predkolo... play off je pre 8 tímov... ak vypadneš v predkole tak si NEBOL V PLAY OFF.. ešte že sa nevypadáva... 6.miesto sa nám vzďaluje.. to bol cieľ a vyzerá to tak, že cieľ nedplníme... už zasa...
- 4.12.2023 - 7:18
- +1
- HokejovyAkademik
- preco neostanes na facebooku? vacsina rozumie o co tu ide, je to nova sutaz, ale hlavne nezabudaj ze minula sezona bola vyhodnotena ako uspech (10 miesto) preto ostali dve tretiny teamu a doplnili sa o novych uzasnych legionarov (a balaza)
- 4.12.2023 - 7:52
- +1
- 23Alexander23
- Po dvoch sezónach konečne radosť z hokeja ukazuje že odvolanie Ľuda bol správny krok ,mal prísť po minulej sezóne .Koval urobil poriadky kde trebalo 😌Mrzí že Vay není súdená 0 u nás 😏není čo vytknúť žiadnemu hráčovi vďaka chlapci
- 3.12.2023 - 20:01
- +18
- mar11
- Zjavne sa tomu rozumie.Koval je športový riaditeľ, ktorý tu nerobil žiadne poriadky a je zodpovedný za skladbu mužstva. Zatiaľ prišiel Calof a trener, čo bol asi zatiaľ jeho najváčši počin, takže hrajú v podstate hráči, ktorých podpísal podĺa teba a mnohých ďalších neschopný Juríny…
- 3.12.2023 - 21:00
- +9
- PPPPoprad
- Mňa by zaujímalo, čo sa ti konkrétne tak nevidí ohľadom Kovaľa. Nechcem tým rýpať, len keď si človek pozrie tvoje posledné príspevky, tak sa nikoho iného vlastne netýkajú. Zatiaľ tie kroky, čo spravil, boli dobré, aspoň na tom sa zhodneme, nie?
- 3.12.2023 - 21:45
- +4
- forwardPP
- Nič len ma s Jurínym veľmi dobrý vzťah. Až kamarátsky by som povedal.
- 3.12.2023 - 21:55
- +8
- mar11
- Z Jurinym som sa rozprával raz v živote po postupe cez MI do finále,prehodili sme pár slov a to je celý môj kamarátsky vzťah s ním… Jednoducho sa mi nepáči, ako rýchlo sa zabudlo na dobre veci, ktoré tu urobi a v podstate všetko zle je jeho problém. Zohnal kopec sponzorov , dal klub po turanovskej ére doporiadku,urobil s ním jedno finále čo je na naše pomery úspech ale v podstate je to v očiach mnohých ľudí strojca neúspechov v PP. Preto nie som z Kovala nadšený ako mnoho z vas a pozorne budem sledovať , čo urobí pre úspech pre naše mužstvo.
- 3.12.2023 - 22:43
- +7
- Raccoon
- Za vsetko co spravil pre Poprad mu patri obrovska vdaka, ale sam nemas pocit, ze posledne dva roky sme bud preslapovali na mieste alebo cuvali? Chcel vsetko vyriesit sam a napokon sa v tom utopil. Proste sportova stranka musi v sportovom klube fungovat a je rovnako dolezita ako financna. Keby si dal povedat a prenechal sportovu cinnost pre sportoveho manazera, ktoreho mohol najat, asi by si zabetonoval stolicku. Takto si ju sam zlomil. Napriek tomu spravil pre PP hokej velmi vela, len uz to posledne roky vyrazne krivalo a prave Koval ako odbornik na sportovu stranku ma toto vyriesit. Nikto nebrani Ludovi dalej pracovat pre klub najlepsie ako vie. Uvidime co na to ego.. casom.
- 3.12.2023 - 23:23
- +18
- Gerlach2655
- Uplny suhlas, ja len dodam ze Juriny je stale sucastou klubu aj ked na inej pozicii, nevytvarajme tu dojem ze ho odkopli ako psa pri prvej prilezitosti.. A pripajam sa patri mu velka vdaka zato ako postavil klub na nohy za to ma moj velky respekt...
- 4.12.2023 - 8:23
- +5
- RebelMemoryPP
- Tak podľa tvojich slov sa poznám s Ľudom oveľa lepšie a som jeho zástancom po rôznych stránkach ale úprimne som rád ako to dopadlo z jeho pozície..áno pozorovať ďalšie kroky môžme..ale je zjavné že tieto kroky zatiaľ sa javia správne..
- 3.12.2023 - 23:32
- +2
- mar11
- Súhlasím s tým, že športovú stránku mal mať na starosti niekto iný . Skúšal to Štolc, potom ho stiahli k Mikulovi za asistenta a neobsadil tento post nikým a tam urobil chybu. A či sa javia tieto Kovalove kroky ako správne sa uvidí, zatiaľ to funguje , hlavne príchod trénera pomohol.
- 4.12.2023 - 6:40
- 0
- Endstand
- Určite mu zháňanie sponzorov ide perfektne a ano patrí mu obrovská vďaka za to, že klub vytiahol od turana. Ale … dlhé roky sa hovorilo že zahraniční hráči sú nič moc oproti top mužstvám. Tréneri rovnako tu boli kadejaki. Proste ta športová časť - výber ľudí mu nešla. A neodvolali ho po jednom neúspechu. Bolo ich viac. Bolo to pár sezón, ktoré nám absolútne nevyšli. Ono tento stav by dlhodobo ani tým sponzorom nevyhovoval a nevyhovoval určite ani fanúšikom.
- 4.12.2023 - 7:25
- +2
- NightPP
- Presne tak.
Klobúk dole pred Ľudom ako dal klub dokopy po T.T.
Jediná "čierna škvrna" u neho boli pokusy s trénermi a nekonečná trpezlivosť s nimi.
Tam sme prichádzali o kvantum bodov kým prišlo k zmene a potom už len zachraňovali čo sa dalo.
Veď väčšinou po zmene trénera prišlo zlepšenie.
Sám som sa zastával našich trénerov no okrem Mikulu a Stantiena tu neurobil nikto dieru do sveta.
A momentálna situácia nám krásne ukazuje ako je dôležité mať v Poprade na trénerskej pozícii kvalitu.
Dúfam že Jurinyi zostane v klube a bude robiť to čo mu ide najlepšie.
Takto by to mohlo fungovať fakt dobre. - 4.12.2023 - 9:23
- +1
- Bielomokry
- Keď si človek spomenie koľko ne-trenerov tu postriedal Juriny, zatiaľ čo Koval to trafil na prvý šup
- 3.12.2023 - 22:44
- +7
- tristan
- Tiež nerozumiem tu kovalomaniu a označovanie Luda takmer za nepriateľa u veľa ludi. Ja sám som písal v diskusiách ze tomuto mužstvu verím a stačia 2-3 zmeny a pôjdu hore a to sa aj potvrdilo (zatial). Tím je rovnaký pribudli 2 hráči a hlavne odišiel neschopný tréner.(neverim ze ho Ľudo nechcel vymenit).Tým ze je z Nórska neviem kto odporučil toho trénera, možno Koval mozno niekto iný, ale javí sa to ako dobrá voľba a je vidno zmenu štýlu a využitie potenciálu u jednotlivych hráčov. Treba ísť stále od zápasu k zápasu lebo na miesto mimo play off stačí prehrať 3x po sebe a náročný popradský divák zabudne na potenciál mužstva a bude hľadať chyby.
- 4.12.2023 - 0:14
- +4
- DENISO6
- Divím sa tým 1600 ľuďom...divím
- 3.12.2023 - 20:02
- +3
- frantapriklep
- Nie je to katastrofa, že sa prehralo. Katastrofa je, že je to nuda. Totálna nuda. Ixtý zápas v sezóne, kde divák už len tlačí očami čas, aby už bol koniec. Proste to nemá hlavu ani pätu, hra na náhodu a v chaose. Postavenie v tabuľke je absolútne logické. Už ma ani nebaví písať že treba posily, to všetci píšu a rozprávajú od leta, ale najprv je trh prázdny, potom sa hľadá na trhu taký, čo je rozohratý, realita je zrejme taká, že prázdna je kasa. Žiadny náznak ambícií, žiadny náznak toho, že by v klube niekomu vadilo postavenie v tabuľke a herný prejav tímu. Raz za pár zápasov sa podarí lepši zápas a nejaké to víťazstvo, ale potom prichádza viacero takých zápasov, ako sme videli dnes. A že to ľudí prestáva baviť, vidieť aj na návštevnosti, nedá sa na to pozerať a klub nemá zisk ani zo vstupného.
Jediné šťastie tejto sezóny je, že je tu Humenné. A tak snáď Dukla aj bez trénera nevypadne. - 3.12.2023 - 20:04
- +7
- Miso26
- Na dlhšiu dobu to tu bude asi môj posledný príspevok k téme a, vlastne, presne tam to súčasná garnitúra trenčianskeho hokeja dobačovala - k absolútnemu znechuteniu dlhoročných priaznivcov. Po párzápasovej absencii som sa vybral na hokej a musím skonštatovať, že nohy som si mohol nechať omznúť aj doma a bol by to rovnako nezaujímavo strávený čas.
Dukla má jedného jediného hráča, ktorý za každých okolností prináša pokoj do hry keď má puk na hokejke a je pritom jedno, či hokejku drží obojručne alebo v jednej ruke a druhou sa zbavuje hráča. Vždy prinesie rozvahu. A tým hráčom je Starosta. Jediný borec, ktorý je pokojný a nenechá si čímkoľvek rozhodiť svoju hru.
Expresne rýchlo potrebuje Dukla hlavného trénera, ktorý má odtrénované ťažké sezóny. Rovnako ako pri trhu s hráčmi, aj trénerov je k dispozícii dostatok, pohyby sa dejú, a treba sa len odhodlať skôr, ako všetok kvalitný materiál vyfúkne konkurencia tak ako v prípade hráčov.
A dali by sa síce viesť ďalšie debaty o ďalších potrebných rezoch v mužstve, v obrane, o trejdoch atď, ale zbytočne - to už musí byť plne v kompetencii nového kouča, ošľahaného odborníka, z ktorého pôjde rešpekt ako smerom dole, tak aj smerom hore a ktorý nebude mať pozíciu ako Lehtera. Ale dva tipy dám - Ackered za Ekberga (vzhľadom na nedávne udalosti) a Cardwell. Nepotrvá to dlho a ten sa niekde v Európe uprace a nedivil by som sa, keby na Slovensku.
Avizovaným cieľom je prvá šestka. Bez radikálnych, resp. vôbec akýchkoľvek zmien sa nedá očakávať, že zrazu toľko tímov popadá dolu tabuľkou, aby sa Dukla s jej herným prejavom čarovne dostala do šestky. Jedine, že by to v kontexte zlého začiatku už zrazu v tichosti cieľ nebol. A akosi sme sa to len nedozvedeli…
Športový manažér, či tréner, či “športový úsek”? Hierarchiu treba nastaviť tak, aby každý mal odkiaľ cítiť každodenný tlak. Dukla funguje nezdravo, funguje v úplnej pohodičke v zmysle istoty svojimi funkciami. Iba hráči jediní majú nôž na krku. Ostatní sú bohorovne prikovaní, pretože kamarát kamaráta predsa drží.
Celý kolorit príznačne dotvárajú kotolníci, ktorí poslušne bubnujú a bubnujú, priam ako o dušu. Tlieskajú, fandia, spievajú. Ako keby vlastne nebolo potrebné prejaviť nevôľu a zápas čo zápas biť na poplach. Je im jedno, že Dukla padá. Tí, čo zostávajú doma a zimák je vďaka nim prazdny, tí svoj postoj na zápase už nedajú najavo. Zvyšní prítomní sú tí, čo musia nastaviť zrkadlo.
Súčasný kotol a jadro fanúšikov je síce mladé a nemôže si pamätať zmobilizovanie sa fanúšikov proti menám ako Spišák a Hovorka, ale snáď sa niekde na tribúne nájde pár hláv, ktoré ešte vedia zapáliť starý oheň vtedy, keď sa dejú veci nehodné Dukly. - 3.12.2023 - 20:05
- +41
- frantapriklep
- Súhlasím takmer so všetkým, okrem kritiky kotla. Jediný kotol ide celú sezónu naplno, tak ako má. Keby vedenie a hráči makali tak, ako kotol, boli by inde. Keď bola séria prehier; kotol proti Zámkom ukázal v prvej tretine adekvátny protest a v tom zápase sa aj vyhralo a nasledovala séria výhier. Kotol svoju prácu robi dobre.
- 3.12.2023 - 20:11
- +7
- laugo29
- Kotol robi svoju pracu dobre, to mas pravdu ale Frantapriklep naznacoval to, ze by aj kotol mal konecne otvorit oci a nenechat sa oblbovat VIP diskusiami a sladkymi recickami, a odvazit sa tam hulakat nieco v podobe ako Dukla budicek, Radosa von, Branko von a podobne. Vsetci vidime ze Branko ani ako manazer a ani ako trener nie je na to vhodny. A Radosa takisto nebol schopny zohnat sponzorov...
- 3.12.2023 - 20:17
- +11
- miso21
- Stačí si pozrieť Radosov insta. Toľko nenávisti a zlosti, čo je v ňom, to nemôže nikdy nič pozitívne priniesť.
Myslím, že oni sú tam všetci na jednej vlne. Všetko a všetci sú na vine, ako tu píšu ostatní, trh je zlý, potom Branko nadáva a vyhráža sa hráčom, ktorých doniesli, to isté Bartovič po poslednom zápase, to oni, to oni !!!
Oni nemajú štipku sebareflexie, vystupujú bez kúska pokory a zodpovednosti, s takou zlosťou aj v tých rozhovoroch.
Aj v Nitre bolo zle, ale tam som toto nevidel, tam sa sklopili uši a začalo sa makať. Toto je normálne už arogancia moci, lebo ako píše aj kolega hore, oni sú tam zabetónovaní a nikto ich nekontroluje.
Politikov sa dá vyhnať aspoň voľbami a ich musia vyhnať tiež ľudia, lebo oni sami zjavne neodídu a majú pocit, že to robia dobre.
- 3.12.2023 - 20:32
- +28
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Vojto83
- Nie je dobré, ak si niekto nechá kydat na hlavu. Toto fakt nie je o tom, ze v dobrom aj zlom. Tí ľudia sú tam aj na to, aby vytvorili tlak na kompetentných, ak niečo nefunguje. Nie vždy sa dá len tlieskať a spievať. Niekedy treba klubu pomôcť aj tqk,,ze vyjadria svoj názor. Napríklad piskotom, alebo bojkotom. Starí dobrí Elegani a spol. to vedeli.
- 3.12.2023 - 20:49
- +9
- miso21
- Samozrejme to musí ísť od fanúšikov. Pre tých sa ten hokej robí.
Pasívny spôsob, že tam nikto nechodí nepomáha a bubny idú, tak asi aj karavána ide.
Veď to je od finále permanentný pád.
Bola korona, hodili to na ňu, potom zas nebol štadión, hrali vonku, tak mali "objektívnu" výhovorku, ale kto to sleduje, tak vidí, že ten klub "funguje" celý čas rovnako a že toto je len logický výsledok.
Na fcb stránke Dukly keď som napísal kritiku, tak som bol hejter a choď tam ty, alebo to zmažú a teba zablokujú.
Dovolené su asi len pochvaly a tlapkanie.
- 3.12.2023 - 22:05
- +8
- ufák
- presne tak Vojto !!! Vernosť klubu v ťažkých časoch sa musí dať najavo aj nespokojnosťou a tlakom na kompetentných a nie len čapkaním a fandením. Aj keď neviem, kde v našom klube nájdeme kompetentných. Nepoznal som za svoj život žiadnu firmu tvorenú iba kamarátmi a rodinou. To proste nemôže fungovať a Dukla je len ďalším príkladom. Chce to nový vietor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 4.12.2023 - 9:31
- +5
- Majko25
- Nestacilo vcera ze bubennik siel 5 minut pred koncom prec a dalsi im na konci ani nezatlieskali len jednoducho odisli?a ten koniec sa ani nefandilo takmer celu tretiu tretinu len bubenik buchal par tlieskani a to vsetko
- 4.12.2023 - 11:00
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Miso26
- Ak tam aj bolo nejaké gesto (nezachytil som ho), tak bolo tak neviditeľné, že dokonca v pozápasovom rozhovore športový riaditeľ poďakoval fanúšikom, že fandili až do konca. Diváci fandia, čapkajú, bubon počuť, prekrikovačka bola, ide sa ďalej.
- 4.12.2023 - 15:18
- +7
- Majko25
- Prekrikovacka a podobne?to bol rozhovor asi z nejakeho ineho zapasu
- 4.12.2023 - 15:55
- 0
- lanti
- + za všetko .
Mňa tvoje príspevky bavia . Už len čakať kedy príde zmena , lebo ona raz príde . - 3.12.2023 - 20:16
- +7
- Flak108
- Tie peniaze z livky, to je teda fakt hej?
- 3.12.2023 - 21:02
- +1
- HK88
- Miso26 tvoje prispevky si tu vzdy rad precitam. Jeden z mala ktory ma overene info a trefne prispevky.
Co keby tu das par mien trenerov a obrancov ktory su volny kedze nase vedenie asi sleduje iny trh a ten je prazdny minimalne 3 sezonu. - 3.12.2023 - 21:11
- +12
- gabby
- a: mozno chodia na Mileticku na trhy a tam mozes stretnut leda tak Hujsu, Obdrzalka ci Mira Mosnara 😏
- 4.12.2023 - 12:42
- +4
- gabby
- Miso26: 👏 velky potlesk a ako vzdy trefne vystizne a bohuzial aj pravdive zhodnotenie!
- 4.12.2023 - 12:40
- +4
- Vojto83
- Gratulacia do Popradu! Dnes absolútne nebolo o čom. A my? Potápame sa stále viac. Posledne vety pred smrťou... 1. Táto sezóna bude úplne iná, ako minulá. 2. Fanúšikovia sa v novej sezóne majú na čo tešiť. 3. Pred sezónou predstavíme nového generálneho sponzora.4. Mame mužstvo na prvú šestku. 5. Aj by sme sa posilnili, ale trh je prázdny. 6. Finančne sme v dobrej kondícii... No... Veľa vecí by aj človek pochopil. Každý sa môže mýliť. Keby si ti tam hore dokázali pripustiť, že sa mýlili a naozaj sa to snažili napraviť. Veľmi nám ublížila ta šnúra výhier, lebo nadobudli pocit, že je všetko super. Ale presne ten pocit delí amatérov od profíkov. Žiadne zmeny neprišli a tvrdo za to platíme. Teda jedna hej. Pri všetkej úcte k Brankovi. Bol super hráč. Ale my máme na lavičke naozaj bývalého skvelého hráča. Nie trénera, nie športového riaditeľa. Bývalého hráča. Predpokladám, že sa teraz dozvieme, že hráči si robia čo chcú. A všetko necháme tak, ako to je. Dukle fandím od federalu. Ale takéto " vedenie", ktoré absolútne nie je schopné, a žiaľ ani ochotné, reagovať na zlu situáciu, sme žiaľ asi ešte nemali. Bola tu kritika aj počas tej víťaznej šnúry, mnohým totiž nezalepila oči. A fakt ma mrzí, ze sme mali pravdu. Lebo aj keď to tak podľa mojej častej kritiky nevyzerá, Duklu mam fakt v srdci. Ale toto nie je o tom, ze v dobrom aj zlom... My mame niekde sakra veľký problém. A ten je v obrovských egach ľudí, ktorí by mali stať v prvej línii keď je zle. A v prvom rade mať v sebe aspoň trošku sebareflexie.
- 3.12.2023 - 20:12
- +4
- micu79
- Dnes nie co ani co hodnotit Poprad sa dnes moc nenarobil dnes mozem pochvalit len Boraka neviem naco vedenie caka ked napadne novy sneh alebo ked budeme az 12.
- 3.12.2023 - 20:14
- +2
- ŠKP
- Bolo absolútne kľúčové že naši vycestovali na zápas už včera. Nič sa nepodcenilo a tak to aj na ľade vyzeralo. Pri všetkej úcte k domácim, od začiatku do konca dominantný výkon. Teší ma hlavne spôsob akým hráme, že to má myšlienku, že dokážeme meniť tempo hry, uzavrieť stredné pásmo a potom v útočnom v rýchlom pohybe meniť pozície a vytvárať tlak na súpera.
Po dvoch rokoch hráme konečne hokej.. len tak ďalej.. - 3.12.2023 - 20:18
- +24
- kill27
- Ja sa fakt čudujem ak to tam niekto vydržal do konca. Permanentka nepermanentka, na par (a možno aj viac) zápasov si od toho dám pauzu a myslím, že nebudem jediný, stačí sa pozrieť na trend návštevnosti. Každý zápas o 100-200 hláv menej a menej.
- 3.12.2023 - 20:22
- +6
- Slamkova
- Takto sa hokej nehrá nech vedenie odstúpi keď nevie viesť tým čo tam spia a nevidia tu hru treba posilniť veď hráči su lebo inak nás čaká prvá liga treba zase ísť za Branom a hráčmi alebo spraviť štrajk.
- 3.12.2023 - 20:23
- +1
- Izo
- Sa čudujem že tam ešte toľko ľudí prišlo. Mňa to už nebaví ani doma pozerať. Nedá sa na to pozerať a nečinnosť vedenia má iba presvedčuje o tom, že kúpiť si napr. punč na námestí sú momentálne lepšie investované peniaze a čas.
A tým čo stačí občasná výhra a klamanie samého seba že je všetko ok , tak si to užite a majte toho pána X stále za dokonalého.
Mne sa už nechce rozčuľovať a radšej si pozriem NHL. A neriešim či tam hrá Rus , Čech , Maďar atď. - 3.12.2023 - 20:27
- +13
- Norik
- Chvilku vydrzte pri trenerskej otazke v Dukle.: Zachvilu budu volny Caladi,Ruzicka, Oremus..
Budete si mat s coho vyberat. - 3.12.2023 - 20:30
- +5
- Slamkova
- Takýchto.trenerom Dukla nepotrebuje
- 3.12.2023 - 20:55
- 0
- Miso26
- Oremus mal svoju éru, ale jemu ušiel vlak. Jeden z najmenej pružných trénerov. Predzápasová príprava OK, podrobné rozbory, odsledovanie si súpera, ale ak sa zápas vyvíja inak, nulová reakcia.
To by som skôr ako jemu dal šancu Holaňovi. Už sa raz vrátil ako niekdajšia ikona (najmä fanynky si zaspomínali), mal perfektné tlačovky, na klube mu viditeľne aj po rokoch záležalo, okamžite som sa s ním ako fanúšik stotožnil. Bol tu krátko, pretože prišiel v čase, kedy bolo jednoduchšie vyhodiť a obetovať jeho ako skupinu flákačov.
Myslím si ale, že Dukla potrebuje iný typ trénera. Do Popradu prišiel “tyran”, ktorý hráčom obrátil zaužívanú tréningovú rutinu naruby. Komfort hráčov išiel z pohody do fárania v bani. Ale hráči za ním stoja a sú ochotní ho nasledovať aj z útesu, lebo vidia ovocie. - 3.12.2023 - 21:10
- +13
- Tatry7
- Fakt majú tak tvrdé tréningy u nás v pp?
- 3.12.2023 - 21:44
- +1
- Raccoon
- Presne ako uz bolo viackrat spomenute, ta vcerajsia cesta do TN, dobra vecera a pokojne rano bez cestovania urobili svoje a na zapas sme nastupili o 180° oproti prvemu zapasu v TN. Treba to spravit aj nabuduce, ked pojdeme niekam kde sa rata, ze bude dopravna spicka (nedela poobede, lievik pred RK a Strecno) popripade zle pocasie a nejake horske prechody. Netreba na tom setrit, potom ten zapas vyzera inak. Aj to utuzuje kolektiv.
Zapas z nasej strany zahrany velmi dobre, boli aj chybicky, ktore by silnejsi super trestal ale inak spokojnost. Nahrali sme si nejake body, aj na hracoch vidiet, ze uz su kludnejsi a hraju dobre, dovolia si veci. Treba oddychnut a dobre sa pripravit na piatok, Kosice budu tazky super. - 3.12.2023 - 20:30
- +3
- Patomato
- Ja len toto nechapem ze za tottera hraci nevedeli vyhravat ci davat goly v presilovkach a zrazu to ide?presne to iste branko,hraci hraju este horsie ako pri domemu tak naco taky cirkus ze sam poziadal o uvolnenie.dufam ze aj branko ma rodinu a tiez pridu problemy a pride trener ako sa stalo v pp
- 3.12.2023 - 20:31
- 0
- dusan1980
- Katastrofalny vykon
Jediny kto si zasluzi pochvalu je Borak ktory v tretej tretine chytal super
Uz sme zase spat pri hokeji ktory sme hrali.
Donekonecna prihravky namiesto strelby.
Najgenialnejsie boli tie ked sme mali strielat a my sme to davali dozadu. Popradcania si len zobrali puk a sli do sanci.
Len u nas si mozu hraci dovolit taketo vykony
Vsade inde by uz sedeli alebo boli prec
Aj pred repre prestavkou sme mali seriu hlavne koli tomu ze prisiel impulz ked boli posedni niektori umelci a prisli Zilincania
Momentalne impulz ziadny … Sme ako mrtve kura - 3.12.2023 - 20:34
- +6
- Patomato
- No a rozhodcovia su kapitola sama o sebe,hrac dostane hokejkou do tvare,vidi to odpiska a potom to anuluje?to co si mame mysliet?no asi ma natipovane na druhu stranu-hamba,mi keby sme takto pracovali tak...
- 3.12.2023 - 20:34
- +2
- HokejovyAkademik
- zas tieto kecy, sak chod piskat a kludne aj tipuj ked je to taky uzasny job
- 3.12.2023 - 20:42
- +2
- Patomato
- Akoze sorry ty budes isto tiez nejaky rozhodca ale aby ukazal jasnu vysoku hokejku ktoru potom zrusi,pritom tam nebolo o com-povedz co si o tom mam mysliet ako nestranny divak
- 3.12.2023 - 22:00
- 0
- Flak108
- Co som sa bavil s kamatami z partie, čo chodíme na hokej. Vravia, že na hokej už nepôjdu. A to sme ľudia, čo chodia aj von nie len na domáci štadión. A chodíme na kazdy zápas, ak nieje niekto chory alebo na dovolenke. Permanentku už tiež každý riadne zvazi, lebo rok čo rok je to o tom istom ( herny prejav) a ešte horšie. Chodili sme do Dubnice a proste všade kde sa dalo. Štadión je síce pekný, ale keď nebude baviť hra tak je to nanič. Ak by hrali dobre, prišli by sme aj na "stary" zimak ale takto to nejde.
Kolko je nás takých, čo už proste ten hokej nebaví a sú znechuteni z tej hry? To si tam hore nikto neuvedomuje? Že to ide do prdele?
A ak niekto príde a začne tu písať, že chudaci vo vedení, maju to ťažké a že si mozeme s nimi poargumentovat. Toto nieje naša zodpovednosť ale ich. Ide to v Spišskej? V Zámkoch ci Nitre? Kde je doba keď sem Zámky chodili na nákup? Teraz sú na tom lepšie ako my..žiaľ.. lebo sa hybu niekam..ci finančne alebo profesionalne.. - 3.12.2023 - 20:42
- +15
- Bizzaremifo
- Dnes Poprad dominantný výkon od začiatku do konca, žiadne polavenie, hra sa zlepšuje, prichádzajú aj výsledky a herná pohoda..nech to vydrží čo najdlhšie.. Dukla musí veľa veci zmeniť
- 3.12.2023 - 20:49
- +5
- lanti
- Doniesť Kosu , nového hlavného trénera , vymeniť Ekberga , Charba a možno by sa to dalo aj zachrániť tuto sezónu .
- 3.12.2023 - 20:52
- +4
- jurssik
- Vymeniť Ekberga a pol obrany. Veď keď je tam Hudec v kombinácii s takto vyvarene hrajúcim Nemčíkom (toho som takéhoto ešte nevidel), tak tŕpnem. Bez ohľadu na to kto trénuje či skôr netrénuje Duklu.
Ono aj ten Charbonneau by hral a pôsobil inak keby je v zdravom klube. To musí hráč cítiť, je mi ľúto aj Švédov - útočníkov.
A k Radivojevičovi, nechcem kritizovať možno fajn chlap, ale on sa prepána nemôže vidieť ako tréner po pár víťazstvách. To vedeli ľudia kt. pár sezón na ten hokej odchodili a aj to na začiatku tvrdili, že to nemôže byť takto ok. Toto fungovanie len podčiarkuje neschopnosť momentálneho manažmentu Dukly.
Ja dúfam že kritika aspoň niektorých zanietencov nebude utíchať a že hokej v TN neskape. - 3.12.2023 - 22:20
- +9
- NightPP
- Ten istý tím, ktorý mal neskutočne nevyrovnané výkony, sa výmenou trénera zmenil na nepoznanie.
Opäť je radosť pozerať na náš hokej (aj keď prídu aj slabé chvíľky).
Netvrdím že za všetko mohol Totter, no možno mu to tu proste "nesadlo".
Veď vpodstate sa to stáva aj pri hráčoch.
Ktovie ako by tu hral Gerlach pod týmto trénerom.
Oddýchnuť a piatok zabojovať o predĺženie série. - 3.12.2023 - 20:55
- +5
- Mario zlemije
- Vidíš Ľudo keby si si stiahol Kovala už skôr bol by si naďalej vo funkcii a nedurdil by si sa. Stačilo naozaj malo veď v podstate si si vyskladal cely káder ktorý v prvej polovici sezóny vyzeral na uterák a teraz pri jednoduchej zmene v podobe trénera nie rečníka prichádzajú vysledky. Todd musel ešte Šimka aj Suchého vyškoliť a nenechávať im to v kompetencii svoje úbohé presilovky a obranu.
Veď sme vymenili iba Gerlacha Bodeina za Brejcaka a Calofa.
Hovorím o vymene nie o kvalite.
V Trenčíne Vám prajem niečo obdobne co sa udialo v PP.
- 3.12.2023 - 20:58
- +13
- 23Alexander23
- Calof není kvalita?veď každom zápase má bod
- 3.12.2023 - 21:01
- +1
- NightPP
- No ale veď to isté sa čakalo od Gerlacha.
Mimochodom vo Švajčiarsku
6z a 8b. - 3.12.2023 - 21:03
- +2
- Mario zlemije
- Westlund : Ked napíšem že píšem o vymene nie o kvalite mám na mysli iba výmenu ako takú. Dopísal som to tam naschval aby sa nezačala zvlášť téma o kvalite tých hráčov.
- 3.12.2023 - 21:10
- +1
- Raccoon
- Uz minulu sezonu som tu cital par prispevkov, ze ked si Ludo nenajde cloveka, ktory tomu rozumie, tak spadne zo stolicky. Bol to spravny nazor.
- 3.12.2023 - 21:10
- +3
- Gerlach2655
- Velka gratulacia borci aj dnes super vykon robite nam velku radost, dobre sa na to pozera nemam co vytknut!
Konecne zbierame body aj vonku, zlepsujeme efektivitu, presilovky, brankar chyta super uz 8 zapasov nedostal viac jak 2 goly. Dneska musime pochvalit aj Mcfaddena ten sa za mna tiez velmi zlepsil, vyvaza hore vela pukov a dnes pridal a produktivitu. Peresunko gol mesiaca. Sme na spravnej vlne. Bjorkstrand, Koval na hrad, je dobre ze ma aj opciu na dalsiu sezonu. Nepamatam kedy sme tak hladko vyhrali v tn. - 3.12.2023 - 21:24
- +7
- tn
- A nemozeme zasa poslat trenera do bratislavy?
- 3.12.2023 - 21:29
- +8
- kabelko55
- Človek by si mal na hokeji psychicky oddýchnuť od bežnej rutiny ci pracovnej ci domácej ale z Dukly chodím domov momentálne totálne znechutený takže si dávam oddych práve od Dukly nech si to hrajú sami pre seba
- 3.12.2023 - 21:35
- +16
- DENISO6
- Presne pre toto som prestal po zápase v Nitre chodiť na hokej. Hokej je kultúra, ide o to sa tam zabaviť a vypnúť. Naopak pri Dukle sa tam iba rozčuľuješ a ideš s hokeja vytočený. Peniaze som presunul do kina a divadla a zatiaľ som spokojný. Dnes som uprednostnil punč s rodinou.
- 3.12.2023 - 21:41
- +12
- Milos1977
- Všetko je v pohode,veď ešte je 8bodov náskok pred Humenným
- 4.12.2023 - 0:28
- +3
- mamina
- Ťažko skúšaný trenčiansky fanúšik...
- 4.12.2023 - 6:07
- +13
- Big brother
- Od leta všetci vieme, že obrana je veľmi zle zložená...máme v tíme obrancov, ktorým zväčša puk skôr zavadzia (česť výnimkám – Pietroniro, Starosta), jednoducho už pred sezónou sa vedelo, že sa spravila chyba. Čakal som, že vedenie to bude riešiť, keď nie bleskovo, tak postupne...ale máme tu december a s obranou sa nespravilo nič.
Odišiel Dome, ok, rodinné dôvody. Branko spravil v lete chybu pri skladbe obrany, ktorú nenapravil. Čakal som, že trénerský post adekvátne obsadí, ale vykašlal sa na to...radšej trénerskú stoličku obsadil on...on, ktorý nemá s trénerstvom žiadne skúsenosti. Preto ostatné kluby vedia zohnať trénera a u nás to nevedia? Začína mi to naozaj vadiť tieto pomery, vo vedení sú možno dobrá partia, dobrí kamaráti, ale chýba tam profesionalizmus. To vážne si Branko myslí, že je dobrý manažér, dobrý tréner a neviem čo ešte? To, že nezohnali naozajstného trénera (narozdiel od iných klubov v lige), beriem ako rezignáciu...ale hlúposť ľudí vo vedení, ale na to hlúposť doplácame my fanúšikovia.
- 4.12.2023 - 9:25
- +1
- dusan1980
- Keby sme vyprasili legionarov a len pozbierali za tie iste peniaze nasoich hracov z inych klubov urcite by to bolo lepsie
Zaborsky ako leader,Kukuca,Hecl,Koys,Hatala,Holenda,Stacha,Stransky,este aj ten Tybor by sa minul,Bezucha stiahnut a Mraza tiez
Horsie by to isto nebolo
Ale to by sme nemohli tolerovat hracom taketo vykony
Treba najst druheho Stavjanu alebo Oremusa.Cudzinci okre LaCouveeho mozu ist kade lahsie - 4.12.2023 - 9:35
- +5
- Big brother
- Podľa chyba v legionároch (útočníkoch) nie je. Chyba je v tom, že nemáme obranu, nemá kto podporiť ten útok. Obrancovia nevedia hrať s pukom, na to dopláca aj útok. Mne sa hráči ako Immo, Ahl, Conway páčia, len nemáme trénera a obranu, to je základ.
- 4.12.2023 - 9:40
- +3
- Nerkio
- Stachu si nedame ..A nemyslím že on by chcel odist .On a Nitra si sadli .
- 4.12.2023 - 10:23
- +2
- matoguco
- Ja sa mu ani nečudujem, keby bol aj urazený. Minulý sezónu ho mali podržať a ukázať mu, zemi veria. A dočkal sa čoho? Výmeny. Snáď sa Marko raz vráti naspäť ale ako píšem, nečudujem sa, keby sa momentálne z fungujúcej Nitry do nefungujúceho Trenčína nechcelo.
- 4.12.2023 - 11:34
- +2
- Big brother
- To, že tu nie je Stacha je ten najmenší problém. Obranu sme mohli postaviť aj bez neho.
- 4.12.2023 - 12:08
- 0
- matoguco
- Na hokeji som nebol, človek od toho potrebuje vypnúť. Nemám čo hodnotiť, snáď len výsledok a ten nie je dobrý pre Trenčín.
Vedenie pokračuje naďalej v tom čo im ide najlepšie, len ja ani vlastne neviem čo to je.
Dukla budíček!!! - 4.12.2023 - 11:36
- +1
- Gerlach2655
- Inak nic ma do toho trencania ale to Ccko na Nemcikovom drese ma nejake logicke vysvetlenie? Lebo hrá podla mna dost slabo uz nejaky cas... Ma vodcovske schopnosti? Ma to byt Starostov nastupca? Branko toho trenera podla mna bude musiet najst skor ci neskor...
- 4.12.2023 - 11:59
- 0
- Big brother
- Možno Nemčíka ako lídra uznávajú, možno má dobre komunikačné schopnost, toto by bolo aj v poriadku. Kapitán nemusí patriť medzi najlepších hráčov. Len problém je v tom, že Nemčík je typ, ktorý vie zhodit rukavice a pobit sa...len v roly kapitána sa tomu vyhýba. Lebo obrana vyzerá tak ako vyzerá.
- 4.12.2023 - 12:13
- +3
- pesonen
- Cecko na drese z neho Lidstroma nespravi. Bolo by fajn mu prinavratit jeho povodne ulohy. Za takych okolnosti by mi ako 6.-7. bek neprekazal.
- 4.12.2023 - 14:22
- 0
- Big brother
- Ale nemožeš mu prinavrátit tie ulohy čo mal ked obrana vyzerá tak ako vyzerá. Jednoducho naši boli pri skladbe obrany naivní, rovnako ako sú naivní keď dajú na post trénera Radivojeviča. Totálne podcenenie a na to doplácame a budeme doplácať. Občas nejaký 2-3 zápasy zahráme dobre a vtedy si asi povedia, že super - funguje to. Ale z dlhodbobého hladiska to fungovať nebude.
- 4.12.2023 - 14:32
- +5
- Gerlach2655
- Suhlas, nemusi byt najlepsi hokejista ale zas mal ist prikladom aj na lade... ale chapem ze po starostovi bol asi prirodzene na rade ked uz to tomas nechcel ... Co sa bitiek tyka tak v tom nejaky zasadny problem nevidim ved kazdou sezonou ich je menej a menej. Viac bodov by ste v tabulke asi nemali keby sa povedzme 2x navyse pobil...
- 4.12.2023 - 12:20
- 0
- gabby
- tazko skusany trenciansky fanusik 😒: ono po vcerajsom vykone sa neni ani k comu moc vyjadrovat, tak to skusim iba z mojho pohladu zrekapitulovat 😏
asi mesiac dozadu sa Dukla a Kamzici nachadzali v takmer rovnakej situacii:
Treneri: obaja uz su 🫡 , v Poprade angazovali noveho u nas sme vsadili na ,,srdciara,, vysledok sme vcera videli kto je na tom lepsie
Utok: v Poprade prislo k prichodom aj odchodom a aj vcera sme mohli vidiet ze zmena Kamzikom prospela a u nas stojime na mieste
Obrana: obe stoja za 💩 ale v Poprade su vzhladom na nastaveny system trenerom na tom o kusok lepsie
Brankari: tu sa mozeme 🙏 iba modlit a dufat ze Connor to nezabali inak sme v ....
Vedenie klubu: aj tu maju navrch kamzici , vo vedeni reagovali a nech je Koval aky chce on cit na zmeny a cuch na hracov ci trenerov ma 👍
suma sumarum vcerajsi vysledok odzrkadli takmer 100% stav z posledneho mesiaca 😏
Quo Vadis ??? 😔 - 4.12.2023 - 12:36
- +3
- Turky39Pp
- Vraj sa niečo chystá vieme co ??? Bude to už konečne hráč alebo niečo iné???
- 4.12.2023 - 14:04
- +1
- Gerlach2655
- Turky: Pochybujem ze hrac, to by dali ze idu na letisko. Toto bude nejaka marketingova akcia podla mna.
- 4.12.2023 - 14:53
- 0
- Turky39Pp
- Strašne to naťahujú
- 4.12.2023 - 15:04
- +2
- Fanpoprad
- Nejake Vianocne prekvapko v spolupraci s insta uctom Hockey meme Slovakia
- 4.12.2023 - 16:54
- +1
- pesonen
- To bol taky grc, ze som to po druhej tretine musel vypnut. Darmo sa nakopneme a dvihneme bodovo, ked nedokazeme ziskat nic naviac. Takto si budeme honkat nad tym, ze stracame len tolkoto bodov na 3. miesto a pod. zvasty, hoci realne sme radi za Humenne v lige.
- 4.12.2023 - 14:20
- 0