Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Trenčín ziskal proti Zvolenu dva body. Rozhodol Paukovček

zdroj: TASR/Radovan Stoklasa
17.1.2021 19:38 TASR

Hokejisti Dukly Trenčín zvíťazili v 32. kole Tipos extraligy nad HKM Zvolen 3:2 po predĺžení.


Dukla Trenčín – HKM Zvolen 3:2 pp (2:0, 0:1, 0:1 – 1:0)

Góly: 9. Chromiak (E. Švec), 17. Paukovček (Ackered, Hecl), 61. Paukovček (Ackered, Hecl) – 24. Melancon (Nuutinen), 48. Kelemen (J. Mikúš, R. Bondra). Rozhodovali: Baluška, Výleta – Frimmel, Jedlička, vylúčení na 2 min: 5:5, presilovky: 2:1, oslabenia: 0:0, bez divákov

Trenčín: LaCouvee – Lemcke, Ackered, E.Švec, Starosta, Rajnoha, Ilenčík, J.Urban – Bezúch, Paukovček, Hecl – Kettunen, Rehuš, Okuliar – Berisha, Reddick, M.Valach – Chromiak, Sojčík, Sádecký – Kukuča

Zvolen: Rahm – O.Kotvan, Betker, Melancon, M.Ivan, Kubka, Hraško, D.Ďuriš, Meliško – Kelemen, P.Zuzin, R.Bondra – Nuutinen, J.Mikúš, McPherson – Tibenský, M.Halama, P.Marcinek – Chlepčok, Gubančok, Kolenič

 

Stretnutie sa začalo ofenzívne. Druhá formácia Zvolena zavrela Trenčanov vo vlastnom pásme. Mikušovo dvojnásobné zakončenie zneškodnil LaCouvee. Na opačnej strane klziska sa do zakončenia predral Kettunen, no jeho pokus mieril tesne nad bránku. Následne mal hosťujúci tím štvorminútovej presilovky. Hoci zavrel súpera v obrannej tretine, kanadský gólman Dukly neinkasoval. Napriek väčšej aktivite Trenčanov padol gól do bránky bryndziarov. Chromiakova strela sa v 9. min odrazila od betónu brankára do korčúľ vracajúceho sa Hraška a puk skončil v sieti. Akcie sa striedali na oboch stranách a v 17. minúte domáci šli do dvojgólového vedenia. V presilovej hre v neprehľadnej situácií dostal puk za bránkovú čiaru Paukovček v krkolomnej situácií, no hra pokračovala ďalej. Pri najbližšom prerušení presný zásah potvrdil videorozhodca.

Úvod druhej tretiny patril Zvolenčanom. Tí mali v 24. minúte presilovú hru o dvoch hráčov a hneď ich prvé zakončenie skončilo v sieti, keď tvrdý pokus Melancona skončil v sieti. Aktivita bola na zvolenských hokejkách aj naďalej, k čomu prispelo ďalšie vylúčenie v domácich radoch. Veľké šance sa však pred LaCouveem nerodili a čo prešlo, to s prehľadom pochytal domáci gólman. V závere druhej tretiny sa Trenčín mohol dostať znova do dvojgólového vedenia. Sádecký síce skóroval, no hlavný rozhodca hru prerušil ešte pred jeho zakončením a obral Duklu o presný zásah.

Začiatok poslednej tretiny patril zverencom trénera Pardavého, ktorý hrali dve presilové hry po sebe. Dokázali si však vytvoriť iba jednu príležitosť, keď Valachov tvrdý pokus skončila na tele brankára Rahma. Naopak, vyrovnanie prišlo znenazdajky. Po biliardovej akcií na jeden dotyk poslal puk do siete Kelemen. O minútu na to mohli domáci znova viesť. Paukovček si nakorčuľoval medzi kruhy. Jeho pokus Rahm vytesnil. Záverečné minúty rozhodnutie nepriniesli. V predĺžení rozhodol o extra bode pre Duklu Ackered, ktorý strelou z voleja v presilovej hre prestrelil gólmana Rahma.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Miso26

 

Dnes by to mohol byť celkom pohodový zápas. V úvode sa zdalo, že dnešný Zvolen je jedno z najlepších mužstiev, ktoré proti Dukle nastúpilo, ale zdanie veľmi rýchlo zmizlo a Zvolen postupne upustil z tempa. Dukla hrala svoju hru z posledných zápasov, bola sebavedomá a silná na puku, góly boli kostrbaté, ale vyplynuli z cielenej činnosti. Po góle na 3:1 by bol zápas pokojnejší, ale Zvolenu dnes bola darovaná a mašličkou previazaná šanca na bodovanie. Neuznať regulérny gól, ktorý by navyše znamenal dvojgólové vedenie, to si pýta podnet bez milosti. Sú kluby, ktoré dajú sťažnosť na rozhodcov aj niekoľkokrát za sezónu, kľudne aj opakovane, prípadne žiadosť, aby im určitý rozhodca nepískal. Hlavne dva kluby v exl sú v tomto aktívne. Dukla zo zásady podnety na rozhodcov nepodáva, ale dnes by bolo naozaj vhodné urobiť výnimku aj s ohľadom na zápas v BA. Späť k zápasu, rozhodcovia sa vo zvyšnej časti snažili o nejakú kompenzáciu, čo bolo pre regulárnosť zápasu už totálne neúctivé. Treba si uvedomiť jedno - akékoľvek množstvo pripísknutých presiloviek, nech aj desať, nikdy nie je taký radikálny a zásah priamo do skóre, ako neuznaný gól. Zvolen nemôže za to čo sa stalo, z takéhoto bodu sa športovec úprimne neteší a ostáva len pachuť. Dukla sa v zápase ukázala dobre, hráči makajú, drú, ale vedia ukázať aj individuálne umenie. Je čitateľný jasný smer, ktorým sa hra má uberať, vpredu aj vzadu. A to je dobrý signál do záveru sezóny. Toto mužstvo potrebuje len posledný dielik do skladačky a bude vedieť potrápiť aj favoritov.
17.1.2021 - 19:58
+24

Dzunkes

 

neboli ste prvy ani posledny tak to predychaj a ukludni hormon
17.1.2021 - 20:07
+20

Miso26

 

Upokoj sa, dve upísknutia za týždeň sú dve upísknutia za týždeň. Zopakuj si základy tvojej rodnej reči a nechaj si prosím tieto snahy o rozdúchanie vášní, ja sa na internetové hry nechytám.
17.1.2021 - 20:12
+29

Dzunkes

 

ja som kludny teba bolo v livke cele sklo ako sudi zrobil krivdu
17.1.2021 - 20:16
+16

fanpp

 

Upisknutie v Poprade co nespomenies? Keď ste dostali regulerny gól na 3:2?
17.1.2021 - 20:37
+6

HA RA Bin Ladin

 

To mu nesedi do koncepcie obete v ktorej sa tak rad vyziva
18.1.2021 - 9:12
+3

HPfan

 

Toto je diskusia k zapasu Dukla - ZV a nevidim zmysel v tom, aby fanusik Dukly spominal upisknutie v prospech TN, ktore v tom case (pred viac ako mesiacom) nikto nespochybnil a kazdy objektivny fanusik vtedy uznal, ze to bola chyba. Ano PP bol vtedy poskodeny.
On hovori o tom, ze v neprospech Dukly sa to stalo 2x (v priebehu jedneho tyzdna), co asi nikoho normalneho (hoc aj fanusika supera) nemoze tesit. V oboch pripadoch to boli rozhodnutia, ktore zasadnym sposobom ovplyvnili konecny vysledok.
Zda sa mi trosku zbytocne, takto sa pokusat tu vyvolavat konflikt starou udalostou, ktora nema navyse ziadnu suvislost s tymto zapasom.
Prajem pekny den a uspesny tyzden.
Howgh
18.1.2021 - 9:51
+2

HA RA Bin Ladin

 

Tu to niekto spochybnoval? .. a ak má súvis váš predchádzajúci zápas s SBA tak má súvis aj váš zápas s PP kde sa rozhodcovja tiez upískli..
18.1.2021 - 10:25
+1

HPfan

 

Nechcel som reagovat, ale predsa teda este raz, kedze moj prispevok vyssie evidentne zostal nepochopeny.
Suvis (zapas so SBA a vcera so ZV) to ma taky, ze logika a zauzivana prax je taka, ze klub podava podnet, ak jeho muzstvo bolo poskodene.
Ale mohli by sme sa stat raritou a stazovat sa na to, ze v zapase rozhodcovia poskodili supera (zapas s PP).
Z mojej strany vsetko, este raz pekny den prajem.
Sportu zdar!
18.1.2021 - 10:46
+2

Flak108

 

Prosím ťa keby sa to stane 2x do týždňa hoc akému tímu tak tu budú fanúšikovia nadávať tak neviem co sa tu teraz ideš hrať na ťažko vyrovnaného jednotlivca.
18.1.2021 - 10:48
+1

fanpp

 

Práve, aký je rozdiel byť obratý o body 2x za týždeň a 2x do sezóny. Stále su to tie isté body. Raz ich Trečín získal a potom stratil. Tu nejde vôbec o vytvorenie konfliktu, len o to, aby sa na to človek nepozeral len z jedného uhla pohladu, lebo to tu tak chodí stále. Ak je niečo v náš prospech tak sa o tom nepíše, akonáhle sa urobí krivda, tak to tu bude ešte mesiac. Ako si aj ty písal, áno tam sme uznali krivud a fajn, lebo však body vo vrecku, tu cítime krivdu, tak tu bude x príspevkov...
18.1.2021 - 11:55
0

HPfan

 

Uz asi rozumiem. Bohuzial, nepochopili sme sa, ale nevadi.
Ty vravis o moralnej stranke veci, ktoru plne respektujem, mas pravdu. Je to pekne povedat a vyjadrit sa, ak sa stala aj chyba v prospech toho "svojho" teamu, ale to sa hodi asi vtedy, ked to bolo aktualne (nie viac ako mesiac po zapase a v diskusii k uplne inemu zapasu s inym superom). Pamatam si ten zapas a viem, ze takisto ten verdikt zasadne ovplyvnil nasledne delenie bodov na konci zapasu (v neprospech PP).
Chyby robia rozhodcovia na obe strany a casto sa to v dlhodobom horizonte aj vyrovna, tie chyby v prospech resp. v neprospech, s tym sa da tiez suhlasit.
Ja som sa ale vo svojich prispevkoch skor zameral na logicku a technicku stranku veci. Este som take nieco nevidel a predpokladam, ze sa take nieco este ani nestalo, aby klub sa stazoval a podaval podnet na riesenie rozhodcov, ak spravili v zapase chybu v jeho prospech.
To ze sa tu spomenul zapas so SBA je preto, ze to maju este fanusikovia Dukly v zivej pamati a citili podobnu krivdu v 2och z 3och poslednych zapasov.
Na zaver len dufam, ze chyby rozhodcov sa nestanu hlavnou temou diskusii a nadalej sa bude viac riesit samotna hra a kvalita vykonov hracov a jednotlivych muzstiev.
Verim, ze v mojich prispevkoch nebol ziadny osobny atak, ak ano tak sa ospravedlnujem.
K zapasu Dukla - ZV len tolko, ze delba bodov bola pravdepodobne spravodliva s prihliadnutim na vyvoj zapasu.
18.1.2021 - 13:30
+4

apa

 

Čo sa hádaš prvú tretinu ste nehrali nič a potvrdil to aj komentátor boli sme lepší dali ste náhodné góly a dovolím si povedať že tu sa zlomil zápas vo váš prospech.
18.1.2021 - 12:12
0

MackoPu

 

To je jedno. Baluska nie je ziaden zelenac, aby robil taketo chyby.
17.1.2021 - 20:19
+2

dusan1980

 

Neviem ci som pozeral iny zapas ako Ty ale ani zdaleka sme nehrali to co v poslednych zapasoch.
Svedci o tom ako pocetnost strelby tak herny prejav.
Podla mna to dnes bol z nasej strany rovnako ako proti Kosiciam velmi priemerny zapas ...
Proti Miskovcu Detve a Slovanu sme hrali rychlejsie ,flexibilnejsoe, strielali sme ....
Z tejto hry zostali len dvaja hraci ktori to zopakovali a to Ackered a Paukovcek. Sem tam zasekundoval Bezuch a Hecl.
Ostatni v lese vratane Okuliara.
Rovnako Sadecky od kedy je prec Krajc a Svec uz stvrty utok je tam kde bol.
Nechapem preco Pardavy kuvanzas rozhadzal tie patky ktore fungovali?!
Chromiak je zrazu v stvrtej, Chapem ze sa vratil Rehus do utoku ale ked nieco funguje tak sa to nemeni.
Vyskrabali sme vitazstvo ale nie som spokojny.Chcel by som vidiet tu hru ktoru sme hrali proti Slovanu a Detve
17.1.2021 - 20:47
+5

jakub1212

 

Tentokrat viac menej suhlas az na jednu vec 4.utok bol dnes najlepsi v hre 5 na 5
17.1.2021 - 21:14
+4

frantapriklep

 

presne tak, štvrtý útok bol silný na puku a najviac v pásme podkuroval ...
18.1.2021 - 11:41
+2

dusan1980

 

podla mna bol ovela nebezpecnejsi stbrty utok v zlozeni Svec Kraj Sadecky
19.1.2021 - 10:02
0

apa

 

Konečne rozumne zhodnotený zápas fanúšika Trenčína a žiadne vyplakávanie na rozhodcov.
18.1.2021 - 12:15
0

Big brother

 

No na rozhodcov vyplakavaš ty.
19.1.2021 - 10:33
+2

Big brother

 

Dnes sme mali najlepšieho hrajuceho supera za poslednych niekolko tyždnov. Nastup nám nevyšiel, Zvolen mal hernu prevahu, naši hrali dost nedorazne, no nejakym sposobom sme sa dostali do dvojgoloveho vedenia. V druhej tretine sa hra vyrovnala, ale bolo to skor o bojovnosti. V tretej sme mali viac síl ako Zvolen, ale chybala nam pohoda na hokejkach, Zvolen velmi dobre v defenzíve. Dnes sme po čase opat pocítili nedostatky v defenzive, už keby aspon ten Jalasvaara sa vratil do zostavy...
17.1.2021 - 19:58
+3

apa

 

No ale,, Mišo 26,,to netvrdí ten vidí len svoje mužstvo súperovi vraj pomáhali rozhodcovia.Nech si pozrie počet vylúčení.
17.1.2021 - 20:47
0

Big brother

 

To vobec netvrdí, ale tvrdí, že rozhoca sa upískol. V tom má pravdu. To bola velká chyba Balušku, to by sa stávat nemalo. Človek si povie, že "to sa stáva"...ale my súrne potrebujeme zbierat body...a ked človek vidí, že raz sa nám upiskne na Slovane, teraz doma so Zvolenom...človeku už dochádza trpezlivost.
17.1.2021 - 20:51
+11

apa

 

ale však vám pomohol vyhrať zápas.
18.1.2021 - 12:06
0

Big brother

 

Pomohol nám nezískať tri body, ved sme mohli viesť 3:1 v druhej tretine.
19.1.2021 - 10:32
+2

MackoPu

 

To sa ako da argumentovat poctom vyluceni ako jednym cislom ?
17.1.2021 - 21:01
+3

apa

 

kde sa vylúči hráč 30 sekúnd pred koncom zápasu nikde ani v NHL,KHL len u nás a už toľko nevyplakávajte na rozhodcov vieme akú majú úroveň raz dodrbú jedno mužstvo raz druhé nik tu na HP nevyplakáva na rozhohodcov ako vy.
18.1.2021 - 12:24
0

MackoPu

 

Nezmysel. Ak je faul, ma sa vylucovat.
18.1.2021 - 13:05
+2

Big brother

 

Toto je pekná hluposť. To akože 30 sekund dokonca možeš veselo faulovat? ty si dobre mimo.
19.1.2021 - 10:33
+2

laugo29

 

Co z toho ze sme mali konecne stastie a dali sme take usmudlane goly "a la Slovan" ked potom prvy gol Zvolena na 2:1 padol po darovanej presilovke, ked Sadecky cisto hitoval. Gol na 3:1 neuznany po avizovanom vyluceni! Brankar puk vyrazil, puk bol v hre. Potom prisla kompenzacia pre nas ale nam dal len presilovku ale zobral nam uz streleny gol. Druhy zapas v tyzdni ked nam rozhodca neuznal gol a obral nas o body. Ano Zvolen dnes hral dobre a bod si zasluzi jednoznacne.
Ja ako fanusik musim vzdat hold nasej Dukle, pretoze hrame dlhodobo v okliestenej zostave, stale nejake zranenia a utocnici hraju obranu. Napriek tomu je radost pozerat s akym nasadenim chalani hraju a lietaju po lade. Z trojzapasu Slovan Zvolen Kosice sme v kazdom bodovali.
Ti chalani to maju vazne tazke, makaju a lietaju po lade nahanaju body zapas co zapas. Musia hrat bez najvacsej podpory a to su divaci no a potom pride pruhovany kkt a znici ti to na com tvrdo pracujes. Potom sa s usmevom pobere domov a o dva dni to urobi znova a v auguste pojde strajkovat ze chce za to viac penazi.
Zacnite uz konecne niekto podavat podnety na tych pruhovanych sasov!!!!
Gratulujem Dukla dnes k vyhre aj ked len za dva body!
17.1.2021 - 20:00
+16

FP-romantom8

 

Presne viem o čom píšeš, a potom príde niekto s povie ti ze si plackos. Takéto zásahy do zápasu veľmi ovplyvňujú výsledok, nech si vraví kto chce čo chce, neskôr to môžu kompenzovať ale čo z toho keď druhé mužstvo postavili na nohy.
17.1.2021 - 20:28
+4

frantapriklep

 

Rozhodca má v zápase za úlohu celých 60 minút korčuľovať, byť v strehu, vyhýbať sa puku a hráčom a stále mať dokonalý prehľad. Už len toto je naozaj náročné. Keď si vezmeme takýto rýchly zápas, má čo robiť. Každú minútu posudzuje x súbojov, za ten zápas môže mať aj 200 rozhodnutí. Ak sa pomýli 5-10 krát, myslím, že stále je to sakra dobré číslo. Akurát jasné, každý vidí tú jednu chybu, ktorá ovplyvnila výsledok. Nevidí tých 180 dobrých rozhodnutí.

Neobhajujem Baluškovo upísknutie, že to nebolo nič, ale viem ho pochopiť. Isto aj jeho to sralo.
18.1.2021 - 11:45
+2

sallem

 

Oremus, hokej hnus. Sme vsak stale na 2. mieste cize, asi dobre
17.1.2021 - 20:00
+12

frantapriklep

 

ufff ... radosť mať takéhoto fanúšika
18.1.2021 - 11:47
+2

ufák

 

presne..najlepší súper za pár týždňov dozadu..... rozdelenie bodov myslím zaslúžené....a ide sa Ďalej
17.1.2021 - 20:01
+4

ajwen77

 

A zvolencanom sa nepáči.
17.1.2021 - 20:21
0

Dzunkes

 

inac to lichoti trencania vdaka
17.1.2021 - 20:08
0

trevor

 

Po prvej tretine malo byt 0:2, ale realita bola 2:0 po dvoch stastnych goloch TN. Mohli sme si ale za to sami, to nase zakoncenie je uz dlhodobo zbrkle a slabe. Na druhu stranu sme mali stastie, ked sa sudi upiskol a obral TN o treti regularny gol. Z mojho pohladu sme boli vacsinu zapasu hokejovejsi a na to, aky stale mame lazaret a ze sme vyhrali 6 zapasov vonku v rade, je dalsi bod z dalsieho zapasu vonku dobry. Skoda vylucenia na konci, mohli byt mozno aj dva. Ale za to upisknutie su tie body spravodlivo podelene. Snad v Miskovci este potiahneme bodovu seriu.
17.1.2021 - 20:11
+13

Vojto83

 

Dva body ma tešia, hrali sme proti najlepšiemu súperovi v sezóne. Vedeli nas zavrieť v pasme, vedia co chcú hrať, su rýchli. K tomu neuznanemu gólu sa nebudem vyjadrovať, nema to zmysel. Aj tak to nemôžeme zmeniť. Co ma teší, ze naša obrana sa zlepšuje a velmi ma prekvapuje Ilencik. Ked prišiel, robil veľké chyby, bol neistý. Postupne získal istotu a v posledných zápasoch je to oveľa lepšie. Skoda, ze málokedy, ked vydrieme body, superi nad nami zavahaju. Ideme ďalej. Treba bodovať v Mikuláši. Aj ked sa priznám, ze z toho zápasu mám blbý pocit.
17.1.2021 - 20:12
+3

laugo29

 

Proti mikulasu vitazstvo minimalne o 3 goly!
17.1.2021 - 20:20
0

MackoPu

 

Len aby. S Mikulasom mame zakazdym vacsie ci mensie problem a evidentne tu hru zlepsili v poslednej dobe. Nesmu nic podcenit.
17.1.2021 - 21:00
+2

Big brother

 

Asi tak, aj ja už z tych zapasoch na lade Mikuláša mam celkom traumu
17.1.2021 - 21:06
+2

HA RA Bin Ladin

 

"Skoda, ze málokedy, ked vydrieme body, superi nad nami zavahaju".. ste na 8 mieste.. z 12tich timov.. to mi nejako nevychadza
18.1.2021 - 9:16
+1

DENISO6

 

Hey ale tak my už pozeráme asi len na to 6 miesto kde sú pred nami Michalovce a Košice. No myslím že sa ešte sem primoce aj Detva.
18.1.2021 - 9:41
+4

gabby

 

za dva potesilo! ale skoda mohol byt aj o jeden viac! Ideme dalej a zbierame body to je to najdolezitejsie po tom zbabranom uvode sezony
17.1.2021 - 20:15
0

Myšo

 

Najodpornejší zápas čo som videl tento rok. Od našej hry, cez rozhodcov až po výsledok. Zabudnime čo najrýchlejšie a páni hviezdy budíček k***a
17.1.2021 - 20:20
+10

Ivo

 

Bod je dobry z ladu TN. No je to prehra takze spokojny by sme nemali byt v PO takyto vysledok bude znamenat zapas pre supera...ale aj vzhladom na zostavu a zapasy von....ja som velmi prijemne prekvapeny celkovo...
17.1.2021 - 20:22
+2

ErikHKM

 

Jožko Tibensky si zaslúži aby hral aspoň teraz v prvých dvoch pätkách
Dnes určite od nás najlepsi hráč zápasu..a nie len dnes ten čo odvedie v zápase koľko kvantum prace je až dakedy neuveriteľne
A ked Trénerko mieša stale tu zostavu mohol nehat aspoň útok Marcinek Tibensky Chlepcok po kope lebo ti chalani si sadli ..
Nerozumiem prečo ,prečo skoro celu tretiu tretinu mladý chalani presedeli? Boha tam ved ked ti mladý idu doslova zodrať ľad tak ich tam dám aj na úkor toho ze Miko a Allan odohrajú o dve tri striedania menej ,Rado Bondra dnes hral tak ako keby sa mu nechcelo ako keby je tam na silu ..
Ten regulérny gól čo nám dal Trenčín ma mrzí už len koli ich fanúšikom lebo toto sa stalo presne aj v tom zápase zo Slovanom
Ja som zvedavý ako toto vyhodnotí komisia rozhodcov v skoro každom kole urobia v nejakom zápase chybu ktorá ovplyvní zápas ..
Dufam ze do Miskolca pôjdu inak nastavený a naladený niektorí chalani viem ze sa partia dobrá ale musia makať v každom zápase na plno
17.1.2021 - 20:51
+13

nyytymaki BLOG

 

Tibensky v prvých dvoch?
Ako nič v zlom,Jožo naozaj maka na tom lade,ale jeho zrkadlo je 30zapasov 0,00000 bodov.Takze,ak by Jožo začal strieľať s ľahkosťou gól za gólom ,tak sa môžeme baviť o jeho zaradení do prvých útokov.Myslim že šancí na aspoň jeden usmudlany gól v sezóne mal až až.On je pracant na špinavú robotu,oslabovky a pod.Dobre mu je tam kde je.
18.1.2021 - 12:40
+5

Tomas10

 

Vyhrali sme 6 zápasov po sebe vonku.Teraz prehráme po predlzeni jeden zapas aj napriek tomu ze sme prehravali 2:0 po1.tretine kde nasa hra vobec nebola zlá.A hned tu citam blbe kometare.Za kazdy jeden hejt na nas tím z radu nasich fanusikov sa hanbím.Trosku si poniektorí vstúpte do svedomia či ste skutočne fanušíci alebo fanušíci úspechu alebo neviem nájsť pekné slovo čo vlastne ste. K zapasu:Kedže sme prehrávali 2:0 za mňa spokojnosť s bodom.Trenčania dneska vás rozhodca poškodil ale myslím si že bodík sme si aj napriek hrúbke rozhodcu zaslúzili.
17.1.2021 - 20:56
+13

MiroHKM

 

Prečo všetci tu všetci podľa teba hejtujeme? Ked si dovolím napísať, že niekto hral ďaleko pod svoje schopnosti, tak je to hejt? Alebo ak mi nie je jasné , prečo, ďalší čo odohrali dobre posledné zápasy, tak za odmenu, ako motiváciu ďalej odohrali len 2 min. v zápase, tak to je hejt? Alebo mám chváliť ,že sme z 2:0 dokázali v zápase vyrovnať, .... tie dva góly sme súperovi v našej naj tretine v zápase darovali našimi hlúpymi chybali.
Na to aký máme tím s akých hráčov , tak tá naša hra a hlavne efektivita a ochota sa pobiť za lepší výsledok by mala byť úplne niekde inde. Chápem, že nie každému musí ísť v každom zápase, ale prečo potom nehrajú hráči , čo majú lepšiu formu ? Len preto, že majú 20 rokov a ich zmluva je ďaleko inde, ako zmluva "ťahúňov" mužstva
18.1.2021 - 8:31
+6

Tomas10

 

Neviem ale mám pocit z tvojho vyjadrenia že si predstavuješ že každý zápas budeme vyhrávať minimálne 6:0 a v každom zápase budeme lepší.Treba si uvedomiť jednu zásadnú vec.Liga je vyrovnaná a včera napriklad Trenčín má tiež kvalitu.A dalšia vec nato že kto koľko bude hrať v zápase je tam tréner.On sám vie ako si predstavuje hru.Čo majú natrénované.A čo od mladších hráčov vyžaduje.A ešte k Tvojím predchádzajúcim komentárom.Pišes že Mikuš vytlačil Jedličku pritom Jedlička bol zranený.Píšes že Puliš je nevyditeľný v zápase.Pritom je to jeho hra vždy tak hrá že ho málo vidno ale vie dať góla.Tvoje komenty sú vo väčšine iba kritika a hejt.A áno si jeden nefanušík.
18.1.2021 - 8:51
+7

MiroHKM

 

Nie nepredstavujem si že každý zápas budeme vyhrávať 6:0 len nechápem, prečo nehrajú hráči ktorí viac chcú snažia sa bojujú a majú formu. O rok sa budeme znovu čudovať, že nám všetci mladí odchovanci ujdú a budeme od nich počúvať, že nemajú najmenšiu chuť sa niekedy vrátiť späť ? Je u teba normálne, že taký Hatala hral od začiatku sezóny v prvej obrane , keď bolo od prípravy zjavné, že mu nejde...? Alebo zdá sa ti, že Puliš hrá rovnako, ako vlani v Slovane ? Nie nemám problém chváliť a robím to častejšie, ako kritizujem, ale musím vidieť snahu a chcenie...
18.1.2021 - 9:02
+1

trevor

 

Ono zase si nemyslime, že keď naši mlaďasi dobre zaskočili v NZ či MI, tak ideme s nimi vyhrávať aj so Slovanom, Popradom, Trenčínom a podobne. O PO už ani nevravím. Áno, bojujú, makajú, hrali dobre, ale bolo to proti súperom, ktorí proti nám nehrali dokopy nič (NZ, MI, LM). Je super, že sa ukázali v dobrom svetle a sú pripravení zaskočiť, ale máme tu iných nosných hráčov, ktorí to musia ťahať a dostať sa po zraneniach do formy.
18.1.2021 - 9:28
+5

Tomas10

 

Presne tak ak si myslime ze nas budu tahat jedlicka kolenic duris gubancok gajdos marcinek atd. sme na omyle..ano presne ako povedal trevor hrali dobre makali.Lenze vsetci nemozu hrat v prvych 2 formaciach.Len bojovnost a nasadenie urcite nebude stacit.A chlapci este urcite dostanu prilezitost.
18.1.2021 - 12:25
+1

Hokejista321

 

Ked hrali kolenic a jedlicka s bondrom hrali zle?
18.1.2021 - 12:45
0

Tomas10

 

Ja nehovorim ze hrali zle.Otazka je ze kde by sme boli dneska v tabulke keby sme to stavali na takto zloženom 1 útoku.
18.1.2021 - 17:17
+1

8sweet8

 

Predposledný
18.1.2021 - 17:24
0

Hokejista321

 

Sweet ty si tu ako odpad na tvoj nazor tu nikto nieje zvedavy uz.
18.1.2021 - 18:21
0

Hokejista321

 

A este jedna vec ,hkm chce davat priestor mladym .bohuzial to nejde ako si predstavuju .Bud chces davat priestor mladym alebo chces titul.obidve sa bohuzial pri konkurencii v tejto lige neda.davat priestor mladym nemyslim 2-3 min zapas
18.1.2021 - 18:29
+1

Hokejista321

 

Otvorim szlh ,a naozaj hraci ktory predtym tahali hkm a vyhravalo sa mali dnes icetime max 2 min?aj ked su mladi,preco?
17.1.2021 - 21:22
+3

simon22 BLOG

 

Zvolen lepší , no na to sa nehrá: prvú tretinu zvolen lepší, nedal gól a dostal dva.. prvý vlastný hraškom, druhý doklepnutý na dva krát.. Dukla v druhej dosť sedela a tým posadila hostí na koňa.. znížili, no pri signalizovaní vylúčenia dal sádecký tretí.. div sa svete Baluška zo stredného pásma stratil orientáciu a tesne predtým ako puk prešiel do bránky pískol.. a bolo znova 2:1... na slovane takto sudí vzali gól Bezúchovi asi dve minút pred koncom a dukla mohla mať tri body.. takto si odviezla zo slovana jeden.. dnes zasa dva.. behom týždňa dve upísknutia stáli duklu spolu tri body.. Treba povedať že v poprade zasa dukle sudí tiež pomohli svojim upísknutím.. no neznamenalo to body.. Nepochopil som balušku.. Druhý hlavný Výleta stál v úrovni bránky a mal všetko ako na podnose.. a videl puk stále v hre a na hokejke domáceho.. preto nepískal.. načo sa do toho ondel sudí spred trestnej lavice?? Mali by byť riešení.. branie bodov neuznaním gólu začína byť asi bežnou praxou.. Napokon dukla skórovala v prenesenej presilovke do predĺženia.. a získala dva body.. vďaka za ne.. lebo zvolen hral fakt veľmi dobre a väčšinu zápasu diktoval tempo hry..
17.1.2021 - 21:32
+3

matt-opd

 

nejdem radsej komentovat jednotlive situacie zo zapasu. co chcem povedat je, ze gratulujem ZV k 1 bodu (podla priebehu podla mna zasluzenemu) a dakujem fanusikom ZV za triezve hodnotenie situacii zo zapasu tu v diskusii - palec hore.

Dukla dnes nepredviedla vykon, ktory ukazala proti DT a BA/BL (pun intended) ale skor vykon oproti KE, kde to stacilo (sorry fanuskovia KE, oproti ZV nemate teraz formu).

Vykon ZV sa mi celkom pozdaval, rychle napadanie dokazalo nasich rozhodit, ale potom sme sa s tym vyrovnali a oplacali sme rovnakou mincou. Stale sa mi vsak nepozdava nasa "makka" hra. (jeden pripad ked siel 24 (sic!) na 2 min po podla mna cistom hite nebudem radsej komentovat).
17.1.2021 - 22:52
+3

simon22 BLOG

 

Okrem ukradnutého: Gólu som komentoval niečo?? Zvolen lepší no nevedel dať góly.. s tým snáď súhlasíš... nič viac sombk zápasu nekomentoval.. len že nám sudcovia za týždeň ukradli dvoma gólmi tri body... to by sa stávať nemalo
18.1.2021 - 9:21
0

dusanTN

 

Zdá sa ti, že reagoval na teba?
18.1.2021 - 9:34
+1

matt-opd

 

simon22 - nereagoval som na Teba. Mimochodom s Tvojim popisom suhlasim, akurat ja sa nerad vyjadrujem k rozhodcom. Moj nazor je taky, ze ako na Slovane tak aj so Zvolenom sme mali dost sanci na to, aby sme vyhrali po 60 minutach.
18.1.2021 - 10:54
0

leomessi

 

dnes : po stretnuti debata s Peťom Oremusom a Andym Podkonickym , super chalani - klobuk dolu pred vami ...
Zvolen pre mna najvacsi favorit na titul v tejto sezone ...
18.1.2021 - 2:22
+7

frantapriklep

 

Zvolen hral dobre a dve tretiny bol lepším tímom. Ale Dukla napriek tomu súpera nepúšťala do tutoviek, výborne chytal LaCouvee. Je radosť pozerať sa na jeho pohyb, prácu s hokejkou. V druhej tretine boli Zvolenčania už aj frustrovaní, že im nevyšlo x nahodení na zadný mantinel,lebo všetko Connor okamžite riešil a rozohrával obrancom. Dukla mala aj lepšie zápasy predtým, teraz predsa len hrala proti lepšiemu súperovi. Celkovo kvalitný zápas, vyhrať mohli obaja. Dukla aj trojbodovo, keďže dala regulérny gól na 3:1, ale upísknutie Balušku Sádeckého gól zmarilo. Nuž stáva sa. Dukle akosi často v poslednej dobe, na Slovane ju to stálo dva body.
18.1.2021 - 11:40
+1

matoguco

 

Výkon Dukly podľa mňa včera slabší. Góly boli veľmi upracované a celkovo tá hra ma nenadchla ale to ani od hráčov Zvolena. Striedali sa lepšie a horšie pasáže.
Potešili najmä dva body a opäť výkon LaCouveeho
18.1.2021 - 14:27
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Poprad45168:11290
2.Michalovce45142:10290
3.Zvolen45151:11289
4.Slovan45134:10585
5.Nitra45150:14579
6.Trenčín45157:11874
7.Detva45141:12873
8.Košice45133:11568
9.N. Zámky45113:12651
10.B. Bystrica45119:15850
11.Miškovec45103:16140
12.L. Mikuláš4597:22618
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
A SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano7410226:2018
2.Klagenfurt6301219:1812
3.Salzburg7310320:2211
4.Viedeň6112222:217
5.Fehérvár6200423:297
 
B SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
6.Bratislava8411222:2021
7.Dornbirn8312224:2321
8.Villach8500329:2316
9.Linz8410326:2214
10.Graz8300516:2313
11.Innsbruck8111523:298
Aktualizované: 2.3.2021 21:59
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Vo veku 63 rokov zomrel olympijský víťaz z roku 1980 Mark Pavelich

Bývalý americký hokejista Mark Pavelich zomrel vo veku 63 rokov. Počas kariéry odohral v NHL 355 zápasov a nazbieral 329 bodov (137+192). Postupne si obliekal dresy New Yorku Rangers, Minnesoty North Stars a San Jose Sharks.
pred 20 min. - TASR

Augsburg - Ingolstadt 4:7 v nemeckej lige

Hokejisti EHC Mníchov zvíťazili v piatkovom zápase 24. kola nemeckej hokejovej DEL nad Norimbergom Ice Tigers 5:0. výsledok: Augsburg - Ingolstadt 4:7, EHC Red Bull Mníchov – Norimberg Ice Tigers 5:0.
pred 2 hod. - TASR

Servette – Fribourg 3:0 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Lugana zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy nad Bernom 4:1. výsledky: Lugano – Bern 4:1, Servette – Fribourg 3:0.
včera o 22:20 - TASR

Sparta Praha získala Prezidentský pohár

V 51. kole českej hokejovej extraligy zvíťazila Sparta Praha nad Kometou Brno 5:0 a získala Prezidentský pohár pre víťaza základnej časti. Jednou asistenciou sa na triumfe tímu z hlavného mesta podieľal slovenský útočník Andrej Kudrna. Druhý Třinec prehral s Mladou Boleslavou 3:4 a kolo pred koncom stráca na Pražanov päť bodov.
včera o 20:45 - TASR

IFK Helsinki - Kärpät Oulu 4:3, Krištof 1+0

V piatkovom zápase fínskej hokejovej ligy prehral Kärpät Oulu na ľade IFK Helsinki 3:4. O jeden gól hostí sa postaral slovenský center Michal Krištof.
včera o 20:06 - TASR

Anaheim prišiel na šesť týždňov o obrancu Lindholma

Švédsky hokejista Hampus Lindholm má zlomené ľavé zápästie a klubu zámorskej NHL Anaheim Ducks nebude k dispozícii približne šesť týždňov.
včera o 13:41 -

Blichfeld dostal za zákrok na MacKinnona dvojzápasový dištanc

Útočník San Jose Joachim Blichfeld dostal od oddelenia pre hráčsku bezpečnosť NHL dvojzápasový dištanc. Dvadsaťdvaročný hokejista pyká za úder do hlavy Nathana MacKinnona v stredajšom dueli s Coloradom, v ktorom Sharks prehrali 0:4.
včera o 13:40 - TASR

Romanov gól Třincu na body nestačil, Litvínov vyhral 3:2

Slovenský hokejový útočník František Gerhát prispel jednou asistenciou k víťazstvu Litvínova nad Třincom 3:2. V drese Třinca sa strelecky presadil Miloš Roman, ktorému na gól prihral Patrik Hrehorčák.
4.3.2021 20:26 - TASR

Lukko Rauma - KooKoo Kouvola 4:3 pp a sn vo fínskej lige

Hokejisti Lukko Rauma zvíťazili vo štvrtkovom zápase fínskej ligy nad tímom KooKoo Kouvola 4:3 po predĺžení a samostatných nájazdoch.
4.3.2021 20:20 - TASR

Färjestad BK - HC Linköping 2:5 vo švédskej lige

Hokejisti Linköpingu zvíťazili vo štvrtkovom zápase švédskej SHL na ihrisku Färjestadu 5:2.
4.3.2021 20:19 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

07. 03. 2021
N. Zámky - Miškovec o 16:00
Nitra - Trenčín o 16:00
Poprad - Detva o 17:00
B. Bystrica - Zvolen o 17:00
L. Mikuláš - Slovan o 17:00
Michalovce - Košice o 18:00

Odohrané zápasy

05. 03. 2021
ZvolenSlovan
2:1REPORT
DetvaMichalovce
1:3REPORT
MiškovecPoprad
2:3REPORT
L. MikulášNitra
2:8REPORT
TrenčínN. Zámky
4:3 PPREPORT
KošiceB. Bystrica
4:1REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP61 bodov
2.Chovan M.KOS51
3.Svitana P.POP50
4.Tvrdoň M.NIT49
5.Ackered C.TRE48

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP35 gólov
2.Klhůfek P.KOS29
3.Bondra R.ZVO23
4.Tvrdoň M.NIT22
5.O´Donnell B.SBA20

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA93.68 perc
2.Tomek T.MIC92.9 %
3.Sholl T.DEV92.85 %
4.Karjalainen A.TRE92.65 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov