Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nitra si pripísala tretie víťazstvo za sebou

zdroj: TASR
10.10.2021 18:52 TASR

Hokejisti HK Nitra potvrdili post lídra Tipos extraligy. V dueli 7. kola zdolali doma HC’05 Banská Bystrica 5:2 a pripísali si tretie víťazstvo za sebou.


HK Nitra - HC’05 Banská Bystrica 5:2 (1:0, 1:1, 3:1)

Góly: 13. Buček (Tvrdoň, Hrnka), 26. Buček (Tvrdoň, Raskob), 48. Baláž (Sýkora, Mezei), 52. Holešinský (Krivošík), 58. Holešinský (Švarný) - 40. Mistele (Breton, Ihnačák), 43. Mistele (Gabor, Buček) Rozhodovali: Snášel, Výleta - Synek, Tvrdoň, vylúčení: 7:7 na 2 min, navyše: Crevier-Morin (Banská Bystrica) 5+DKZ za napadnutie zozadu, presilovky: 2:0, oslabenia: 0:0, 1231 divákov

Nitra: Honzík – Raskob, Mezei, Š. Nemec, Švarný, Bodák, Vitáloš, Pupák – R. Varga, Hrnka, Tvrdoň - Buček, Holešinský, Krivošík - Volko, Baláž, Bajtek - Múčka, A. Sýkora, Drábek

Banská Bystrica: Belányi – Brejčák, Breton, Ďatelinka, Žiak, Bdžoch, Crevier-Morin – Ščerbak, Ihnačák, Bubela - Šoltés, Berger, Fossier - Mistele, Sojka, Jendroľ - Kabáč, Tamáši, Výhonský - Gabor

Úvod stretnutia bol opatrný a obe mužstvá dôsledne bránili. Hra nabrala spád až v polovici tretiny, keď prišli prvé presilové hry. V 10. minúte strieľal hosťujúci Ščerbak, ale Honzík jeho pokus zlikvidoval. Lepšie sa o tri minúty darilo Nitranom. V početnej výhode poslal Tvrdoň krížnu prihrávku na Bučeka a ten prvýkrát rozjasal tribúny - 1:0. Vyrovnať mohol v záverečných sekundách unikajúci Bubela, no Honzík bol proti.

Výborne chytajúci brankár “corgoňov” sa predviedol aj v 22. minúte, keď zoči-voči vychytal Fossiera. V 26. minúte opäť domáci zakombinovali v presilovke a z identickej pozície prekonal Belányiho opäť Buček. Útočník Nitry mal následne na hokejke aj čistý hetrik, ale jeho bekhendový blafák zastavila žŕdka. V 37. minúte prepadla obrana Nitry a do úniku sa dostala hneď dvojica Bystričanov. Výhonský zobral situáciu na seba, ale Honzík opäť odolal. “Barani” predsa pred druhou prestávkou znížili. Tridsať sekúnd pred koncom tečoval strelu od modrej Mistele.

Rovnaký hráč sa zaslúžil na začiatku tretej tretiny o vyrovnanie na 2:2. Nitranov to však nezlomilo a v 48. minúte znovu vyhrávali po úspešnej dorážke Baláža - 3:2. V 50. minúte zrazil Volka nešetrným zákrokom Crevier-Morin a kanadský obranca putoval pod sprchy. Nitrania v päťminútovej presilovke udreli v 52. minúte, keď Belányiho prekonal Holešinský. Zároveň si však nepostrážili unikajúceho Gabora, no Nitru opäť podržal spoľahlivý Honzík. “Barani” nepremenili presilovku o dvoch hráčov a v 58. minúte dal definitívu zápas piaty gól z hokejky Holešinského.

Dušan Milo, asistent trénera Nitry: "Oproti predošlému zápasu môžeme byť dnes spokojní aj s výkonom, aj s bodmi. Rozhodli presilovky a oslabovky, kde sme my strelili 3 góly a ubránili sme presilovku 5 na 3. Výborný výkon brankára. Chcem poďakovať chalanom za výkon a myslím si, že aj diváci si prišli na svoje.”
Tuukka Poikonen, tréner Banskej Bystrice: „Nie som spokojný s hrou špeciálnych tímov. Na našej strane bolo veľa vylúčených. Som spokojný s hrou v rovnovážnom počte. Na oslabeniach a presilovkách musíme popracovať.“

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


SANSharks

 

dobrý zápas: Dve tretiny BB určite hokejovejšia, viac šancí, opticky bola lepšia a Nitra bola skôr maximálne efektívna z presiloviek.
Potom sa to zlomilo faulom(prísne odpískaným) Morinom a už to išlo..jasné bol to faul ale určite nie na DKZ
dnes rozhodcovia pískali na obe strany veľmi striktne niekedy aj somarinky..

veľký rozdiel v presilovkách Nitrania jednoducho no a Bystričania to hrajú až na bránkovú čiaru..potom to zmenili a hneď gól Mistele

ale treba uznať že Nitra hrá dobrý hokej je právom prvá, vie využiť na 200% potenciál sily kádra
pri HC05 to vidím ešte lepšie tam je sila kľudne aj na semifinále finále,, len nemôžu hrať na krásu ale je to len úvod ZČ, keď sa všetky posily zohrajú plus možno ešte niekto príde tak to bude super season
10.10.2021 - 19:06
+26

Zkubydu

 

Ak bola dnes BB hokejovejsia a mala viac sanci, : treba asi co najskor zajst na iClinic. Za mna vyrovnany zapas s lepsou efektivitou a dorazom pred oboma branami pre Nitru. Zasluzene vitazstvo.
10.10.2021 - 21:33
+14

JuloBB

 

Celé zle.

Prvý útok je sklamaním, Ščerbak úplne bez komentára!

Belányi má katastrofálne výsledky, pritom s Gajanom sme v riadnom hracom čase ešte neprehrali.

Presilovky úplne bez efektu, naopak často počas nich prepadáme.

V oslabení takmer vždy dostaneme gól.

Túto sezónu nechodím často na tréningy, ale asi tam bude rezerva.

P. S. :
Výkon rozhodcov stojí za zvláštnu pozornosť!
10.10.2021 - 19:08
+9

Westbeast0

 

Scherbak ukazal potencial prve dva zapasy, odvtedy je hlavou uplne inde len nie na lade, staci si pozriet jeho instagram... Ked k tomu pridame cerstveho otca Ihnacaka a znameho salamistu Bubelu, nic ine sa neda cakat. Zatial jednoznacne najlepsi utok Bergera, snazi sa aj stvrty utok ti chlapci sa aj dostanu do sanci, ale proste nie su golovi.
10.10.2021 - 19:13
+7

Sunkafit

 

Scherbaka som pozorne sledoval..mozno da par golov v presilovke ale inak nema sancu uplne na to prdi
10.10.2021 - 19:38
+3

P24

 

Skôr je podľa mňa frustrovaný. Podľa mňa čakal, že príde a bude robiť 3 body na zápas a na vianoce už bude mať ponuku odniekiaľ zo švajcu. A ona ta naša sranda liga, nie je úplný rybník.
10.10.2021 - 19:59
+3

dejvidBB

 

Dieta mu malo narodeniny nedavno tak je hlavou niekde inde.
10.10.2021 - 20:01
0

P24

 

Prepac, al ak by mal každý hráč pri narodeninách svojho dieťaťa ísť hlavou mimo, tak môžu rovno sezónu skrátiť na jeden turnaj s 10 zápasmi.
10.10.2021 - 20:06
+15

Westbeast0

 

Lebo takych pripadov ako je ten jeho su stovky, vsak?
10.10.2021 - 20:21
+1

Westbeast0

 

Nevidel so ho hrat prve zapasy, to boli diametralne odlisne vykony. Jeho syn mal jeden rok a podla jeho statusov by bol ovela radsej s nimi ako tu. Ak coskoro nepridu za nim, myslim si ze sa tu dlho neohreje.
10.10.2021 - 20:06
+1

JuloBB

 

Ak je to tak, tak by sa mal živiť niečim iným.
10.10.2021 - 20:21
+12

Ottawa Senators

 

A ako to je? Nevedel predtým, že nebudú môcť priletieť alebo mu bolo niečo sľúbené a nedodržalo sa? Alebo čo to má byť toto, že je hlavou s rodinou, tak mu nejde nič? Takéto telenovely sme tu ešte nemali.
10.10.2021 - 20:53
+3

Westbeast0

 

Ja to dedukujem podla toho, ako hral tesne po prichode a teraz. Mali by prist buduci tyzden, uvidime ci v jeho hre nastane zmena, ak nie, zbytocne by tu takymito vykonmi zaberal miesto.
10.10.2021 - 21:10
0

Yuro81

 

Brankár Honzík je tiež čerstvý otec ... a chytá veľmi dobre.

Na Scherbakovi je vidno ako svojho času Luciani a Jasse Gabriel prišli do NR hviezdiť a tím na nich logicky nehral. S pozíciou obojsmerných hráčov sa nestotožnili a museli odísť...
10.10.2021 - 21:02
+6

Westbeast0

 

Kazdy sme iny, co k tomu povedat. Pozri sa, v zamorskych ligach (NHL, NBA) je takmer pravidlom, ze ak su timy na tripe a hracovi sa ide narodit dieta, odlieta spat za rodinou a travi s nou niekolko dni. Ale zbytocne to rozoberat, mozno sa mu len ozaj nechce...
10.10.2021 - 21:16
+1

strojar

 

Tak mal ísť do NHL a mohol na synove narodeniny dostať k dispozícii súkromný tryskáč.
10.10.2021 - 23:14
+2

Sunkafit

 

Luciani aj Gabriel zahrali 10krat lepsie aj tak
11.10.2021 - 5:51
+2

Render 77 Nr

 

Lucianiho odpálil Kmeč inak by tu furt hral robil 60b a teraz by si ho oslavoval a nie nakladal na neho .
11.10.2021 - 6:00
+6

Corgi77

 

Ľahko sa zbierajú body keď hráč pozná len polovicu ihriska,od červenej čiary k súperovej bránke a hra na teba celá päťka.
11.10.2021 - 6:34
+6

Render 77 Nr

 

Zvláštne ze v Znojme takéto keci premudrele nemajú tam hra a opisujú ako Leadera a teamoveho hráča a mal aj Nitrianske srdiečko škoda ho .
11.10.2021 - 7:01
+2

Bystričan

 

Úplná blbosť, čo si napísal. Že teamový hráč.
11.10.2021 - 7:14
0

Render 77 Nr

 

Myslíš Tvrdona či to ti nejako nevadí
11.10.2021 - 8:44
+3

Bystričan

 

Luciani síce zbiera body, ale momentálne v Znojme s ním nechce nikto hrať, lebo on nejaké že vracať sa, nepozná.
11.10.2021 - 7:12
+1

tep

 

Možno sa len drží sa hesla: "kto sa vracia, neverí brankárovi"
11.10.2021 - 14:48
+6

Sunkafit

 

Dobre urobil
11.10.2021 - 7:50
0

Yuro81

 

Nevymýšľaj si že na neho nakladám. To že hral na seba videl snáď každý. Pokiaľ by plnil úlohy ktoré mu tréner dal, robil by možno 40b a nemusela by na neho robiť celá lajna.

Keď už chceš niekoho "oslavovať" tak sa bavme o žoldnieroch ako Blackwater, Versteeg, Milam čo tu nenechali len body ale hrali na úkor zdravia s polámanými kosťami.
11.10.2021 - 9:17
+5

Nerkio

 

Tak ale treba spomenúť aj Sheidla ktorý tiež nevypustil jedno striedanie …A Morrisona ktorý potiahol bodovo a nastúpil aj keď mal rameno v ….
11.10.2021 - 9:20
+4

Yuro81

 

Ten zoznam môže o moc byť dlhší.

Zaujímavé je že aj teraz hrajú Morrison s Juddom v DEL2
11.10.2021 - 10:38
+1

Sunkafit

 

Sledujem ich
11.10.2021 - 11:12
0

Yuro81

 

Neviem najst lineup ci hraju spolu alebo nie, sokolíci.
11.10.2021 - 12:04
+1

NRfan

 

Lane bol ako odtrhnuty vagon, neskutocne co ten toho nalietal po lade.
11.10.2021 - 10:51
+3

Sunkafit

 

Podpis
11.10.2021 - 11:12
0

ElwisNR

 

A pridám Matt Coppe prázdny hráčik ktorému dopomohol k hokejovému dôchodku Tomáš Zigo.A keď vidím úderku Zigo Kytnár,Matoušek tak treba očakávať špinavosť na ľade.
11.10.2021 - 18:25
+4

PaliBB

 

Scerbak sem prisiel ako obojsmerny hrac, sam to v rozhovore povedal. Nech maka, inac sa moze pobalit a ist het.
11.10.2021 - 6:54
+1

fanda55

 

Myslím ze krutý výsledok pre BB. Bol to vyrovnaný zápas, miestami Bystrica lepšia, hokejovejsia. Rozhodla efektivita, tu dnes lepšie zvládla Nitra, BB zahodila viaceré nájazdy. Opäť výborný Honzik. Dúfam že Volko bude ok, snáď to nebude nič vážne. Takéto zákroky sú smolne, nemyslím si ze tam bol úmysel zraniť. Tam sa zápas zlomil a možno aj na tej tycke za stavu 2:2. BB kvalitu ma, určite bude vyššie ako vlani, jednoznačne.
10.10.2021 - 19:11
+3

strojar

 

Také zákroky sú smoliarske pokiaľ sa to hráčovi stane raz za jednu-dve sezóny.
Nie keď to hráč robí takmer v každom druhom zápase.
10.10.2021 - 19:21
+7

TommY_D

 

"robí takmer v každom druhom zápase". Podlož toto tvrdenie niečím Mimo dnešného zápasu a zápasu v NZ. Lebo tvrdíš že sa to deje pravideľne
10.10.2021 - 19:31
+6

TommY_D

 

P.S hrá tu už druhú sezónu, takže určite ľahko niečo nájdeš keď tvrdíš že sa to deje "v takmer každom druhom zápase"
10.10.2021 - 19:35
+6

Zkubydu

 

Neviem ci on, ale uz v uvode zapasu: mal piskat sudi zakrok na Mucku!!! presne ako cez kopirak polmetra pred mantinelom, zozadu... taketo zakroky smrdia vaznym zranenim

10.10.2021 - 19:48
+3

FP-Tommynko

 

To bol Brejčak
10.10.2021 - 20:01
+3

Zkubydu

 

Kazdopadne sa to malo piskat: potom sa niet co divit ze to niekto skusi znova. Vinil by som za to rozhodcov
10.10.2021 - 20:21
+1

PaliBB

 

Toto neznasam na sk rozhodcoch. Neraz taketo svinaciny pustia lebo sa nic nestalo, ale poslu hraca na trestnu za cisty hit lebo pri nom hrac leti k zemi.
11.10.2021 - 6:58
+5

Sunkafit

 

Veru ja sa na tom uz len smejem
11.10.2021 - 14:36
0

NRfan

 

Skvela NR efektivita, vynikajuci Samo, Holes a samozrejme Honzik. Toto muzstvo ma nevidanu ofenzivnu silu, len sa bojim doby, ked budeme v krize, aby sme ju potom nehladali dlho.

BB hlavu hore, mate vyborne muzstvo, dnes vas potopila vasa nedisciplinovanost a efektivita.
10.10.2021 - 19:12
+2

Nerkio

 

Tebe niekto ukradol účet na hp??
10.10.2021 - 19:28
+2

NRfan

 

Preco?
10.10.2021 - 19:35
+1

miro-nr

 

Asi sa mu len donho nabural
10.10.2021 - 20:37
+1

NRfan

 

To hovori ten pravy
10.10.2021 - 20:40
+6

miro-nr

 

No tak ja pixujem stale,len menej
10.10.2021 - 21:06
0

NRfan

 

To mi nevychadza.
10.10.2021 - 21:08
0

strojar

 

Prečítaj si svoje príspevky z live prenosu.
10.10.2021 - 23:16
+2

miro-nr

 

Ved píšem ,že pixujem-ja sa tým netajím.Ale určite menej než pred rokom/dvoma!
Že si nevedia prihrať na dva-tri metre do úniku,že sú pomalí a pod.Načo budem písať ,že niekto je starý ,nedôsledný,nepresný a pomalý ,ked to všetci vidia,len "šetria" dotyčného hráča(a je ich viac).Ale na lepších nie su prachy.

Inak ty by si si tiež z času na čas mohol prebehnúť vlastné príspevky,tiež sa nemáš čím chváliť!
11.10.2021 - 8:29
+2

Sunkafit

 

Tiez sa mi nezdas
11.10.2021 - 5:52
0

miro-nr

 

Už to tak "nežerem" ,dokonca som 2 alebo 3 krát zabudol,že hrame hokej a napadlo ma to až v priebehu prvej,resp.druhej tretiny(a to sme hrali len 7 zápasov )
Asi stárnem
11.10.2021 - 8:35
0

Sunkafit

 

Covid aj na tribunach to vidiet ludia si odvykli od hokeja...u nas su este krasne navstevi oproti tomu co inde
11.10.2021 - 9:12
0

BieloModra

 

Cenne vitazstvo!
Pre mna ani nie tak preto ze sme vyhrali nad BB ale do dalsich bojov myslim ze to prida na sebavedomi. Prva tretina najhorsia posledna najlepsia.
Barani vam neprehral zapas vas brankar ale vasa disciplina. Trosku sa vyrovnala sila v utoku a odislo vam to silove v obrane a zrazu je z toho nahanacka
Poprosila by som slusnu diskusiu
Nasim chalanom dakujem za vitazstvo a 3 body dufam ze budu vsetci ok

A za mna Samo blahozelam a uz som ti odpustila
Nas brankar na paraadu!
10.10.2021 - 19:13
+5

fandaxxx

 

peters: kde je?zeby uz pod mostom ?za barak na BB
10.10.2021 - 19:25
+1

BieloModra

 

Nuz... ale zase co by to bol za fanusik keby neveril vsak?...ale jaaa mu to pisala
10.10.2021 - 19:30
+2

ElwisNR

 

Gratulujem chlapcom k výhre a 1.miestu v lige a BB nebol ľahký súper aj keď podľa výsledku sa to zdá ako demontáž baranov.Ale naša rozohrávka a prechod do útoku je veľmi priemerná pohyb a pomoc útočníkov obrancom slabá.Pochváliť treba Honzíka,presilovky a verím že Volko bude v poriadku a ďalší zápas dostane šancu Matt O'Connor.
10.10.2021 - 19:15
+1

strojar

 

Prvé miesto po siedmom kole je úplne bezvýznamné.
10.10.2021 - 19:23
+3

ElwisNR

 

Ale pekné na pohľad 😉
10.10.2021 - 19:25
+5

Zkubydu

 

Presne ako tvoje prispevky pocas celej sezony:
10.10.2021 - 19:34
+48

Palo_NR

 

Nie je bezvýznamné: sme prví, NR fanúšikovia sa z toho tešia, takže má to význam.
11.10.2021 - 7:50
+2

88Backo

 

Vyrovnaný zápas,BB asi aj kúsok lepšia,ale nám opäť zachytal skvelý Honzík v momente,keď sa lámal zápas a my sme premenili presilovky,takže výsledok jednoznačný,ale na ľade to tak vôbec nevyzeralo 😉
Spokojnosť 💙
10.10.2021 - 19:15
+3

BBJANO

 

Gratuláciami do NR: Zaslúžene.
Nitra však herne lepšia určite nebola, no bola efektívna, dobré presilovky a super brankár.
BB s brankárom ako Belanyi vyhrávať rešpekt. pomýšľať na nejaké úspechy veľmi nemôže.
V konečnom zúčtovaní Nitra zaslúžene. Gratulujem.
PS: Vylúčenie Morina - úplná somarina a DKZ? Za čo....
Nechcem však tým nejako spochybniť víťazstvo NR. Tie BB presilovky hrôza a šancí mali na tri zápasy, takze tak.
Bavme sa hokejom, teším sa na ďalšie vzájomne stretnutie.
Zdravím motané, doktorka a spol. Čawte chalani
10.10.2021 - 19:15
+10

BBJANO

 

Oprava: miraNr
10.10.2021 - 19:16
+3

miro-nr

 

Vdaka,korčuliarsky aj herne ste boli lepší,našťastie naši maju dobrých strelcov a ešte lepšieho brankára.Škoda,že si nevieme presne prihrať na pár metrov,už by som si rád pozrel nejaký najazd .
10.10.2021 - 20:46
0

88Backo

 

Hej to bolo max na 2+10,na druhej strane ten chumaj mal stáť niekoľko zápasov zato čo spravil Misiakovi
10.10.2021 - 19:19
+15

PavolRajtar

 

2 plus 10 uz neexistuje
10.10.2021 - 22:25
+3

Render 77 Nr

 

Fu Janko presne som sedel tam kde Volka narazil uple hlavu na mantinel neviem ako to vyzeralo v TV ale pre mňa hrozný zakrok hlava o mantinel a ešte lakťom alebo rukou dotlaceny.
10.10.2021 - 19:38
+1

Westbeast0

 

Bol to faul, o tom sa nemusime bavit, ale na 5 DKZ to nebolo. Presne identicky zakrok vo v este vacsej rychosti bol minulu sezonu na Lampera v Trencine nepotrestany. Ono je to velmi nebezpecne, ked sa hrac prikrci a zmeni smer, tam protihrac ani nemusi mat vysoku rychlost a je to vzdy nebezpecne...
10.10.2021 - 19:50
+2

BBJANO

 

Ahoj Radko.: Na štadióne som síce nebol, sledoval som to v TV a nevyzeralo to tak zle, teda iste nie na 5 + DKZ.
Dúfam, že chalan bude OK. Ale tentokrát som v zákroku Morina nevidel faul. A teraz spŕška nadávok na mňa.😁
10.10.2021 - 19:54
+2

P24

 

Ja netvrdím, že na 5 + dkz, ale faul to bol na triliardu percent, už nie je rok 99, že pokiaľ po ňom nejde vyložene s krvavými očami, tak to nie je faul.
10.10.2021 - 20:01
+2

N-R-N-R

 

Ono, na 5+dkz to nebolo ani podľa mňa. Ak by to nebolo pri Mantinely, tak by to možno ani nepiskali 🤔
10.10.2021 - 21:55
0

BieloModra

 

Ja som to mala presne oprodi nim...no veru zakrok to bol skaredy
10.10.2021 - 20:47
+5

KrebsKandidat

 

Pekne. Rozumne zahrany zapas a chalani sa nepokakali a nepokazili poslednych 10 minut, ako to posledne roky Nitra proti BB robila.
Live diskusia je grc, z oboch stran, jeden tabor fanusikov hubuje na rozhodcov, druhy na vlastnu lavicku (nie vsetci, ale...). Strata casu citat.
10.10.2021 - 19:17
+2

Zkubydu

 

To bude tym ze toto je ina Nitra : ako pred tym.
10.10.2021 - 20:58
0

sloniik

 

Dnes je veru vysledok pre BB kruty a treba uznat, ze BB bola vacsinu zapasu lepsia. Ale hokej sa hra na goly a nasi predviedli uzasnu efektivitu. Po tych rokoch hroznej efektivity to konecne ide. Dufam, ze nam to vydrzi celu sezonu. Honzik dnes opat skvely, ma paradnu formu. A Samo sa tiez riadne rozbehol
10.10.2021 - 19:17
+5

sumobb

 

A s pomocou rozhodcov to vždy ide.
10.10.2021 - 19:53
+2

FP-Tommynko

 

Gratulujem, tvoj koment získal ocenenie merde mesiaca!
10.10.2021 - 20:04
+17

BieloModra

 

Ale no tak... to dufas ze sa tu spusti lavinka ako sa pre BB piskavalo?
10.10.2021 - 20:34
+8

KarolBB

 

Nitra efektívna, ml: V rovnovaznom stave bola BB viac v tlaku, žiaľ keď chceme puk doniesť do bránky smola,tak sa hrať nedá. Brankar Nitry zachytal parádne. Nebyť zbytočných vylúčení tak mohol byť stav tesnejsi, ešte som si všimol na strane obrany NR strašne veľa prepadov, 2 alebo 3x sme išli sami na brankára. Žiaľ ti nemali šancu prekonať brankára NR,ine mužstvo dnes by to dalo lepšie v presilovkách. Každopádne zápas dobrý, táto sezóna bude ešte vyrovnanejsia.Zdravim do NR 😏🙂
10.10.2021 - 23:46
+3

BieloModra

 

nasa obrana zacne byt povestna pokial jej viac nebudu pomahat utocnici tak budu problemiky. Suhlasim s tebou ze výkony nasko brankara su zatial velmi dobre, ostava nam verit v jeho pevne zdravie...presne co si popisal by sa minule sezony dalo napisat na nas... taktiez sme vedeli mat tlak vedeli sme urobit protiutok a vieme ako to vzdy dopadlo... vcera vam chybal okrem ineho volny hrac pred branou... nieco podobne ako robil Mihalik, Handzus... ked sa cela vasa patka nastahovala pred branu tak nijak inak ako zbytocnou melou ci posunutim brany ci atakom medzi hracmi ani dojst nemohlo. A pripomenem este raz... rozdodla disciplina a vo vasom pripade nie 1x. Nase vzajomne zapasy mali vzdy uroven aj gule... vzdy to bol kvalitny hokej tak treba verit ze to tak aj ostane...
11.10.2021 - 7:30
+4

strojar

 

Pamätáme si:
"Na Bystricu voľnejšie."
10.10.2021 - 23:23
+6

rados

 

Sumo: Zbytočný koment treba aj športovo uznať že Nitre ide momentálne aj keď keď sme vyrovnali myslím že veľa nitranov malo zlý pocit ale tak tentokrát to zvladli nezabúdaj že hráme najskôr všetky zápasy vonku a nieje to zle vo hráme až na tie presilovky tie sú katastrofa. Treba vedet aj zagratulovať jasne v livke sú emócie tu už klud
11.10.2021 - 13:04
+1

Sunkafit

 

Napokon zasluzena vyhra...neviem mne tam nieco posledne zapasy chyba emocia bojovnost..a citia to aj tribuny ktore sa nechytaju...dnes ako vzdy Honzik a Samo..Trto prosim ta spamataj sa a hraj to co na zaciatku sezony....je neuveritelne ze sme s nasou obrannou hrou na prvom mieste utocnici v obrane vobec nepomajahu a potom toho maju obrancovia dost...inak Ivan oproti LM dnes zahral vyborne
10.10.2021 - 19:19
+4

TuriecMT

 

Toho Sčerbaka bolo dnes vidno iba na trestnej! Hadam sa este rozohra chlapec
10.10.2021 - 19:26
+4

BlackCrow

 

Nitrania užívajte si víťazstvo lebo Bystrica bola zase lepšia tak ako v predošlých šiestich kolách a nabudúce už nebudete mať také šťastie ani vy, ani Košice, ani Zvolen ani nikto.

Bystrica hrá super len to šťastíčko ale nevadí, oni to určite zlomia. Zatiaľ sú spokojní.
10.10.2021 - 19:26
+7

BieloModra

 

☺normalne ze valec ano? Tak ked valec my beton
10.10.2021 - 19:27
+8

sloniik

 

Šťastie?
10.10.2021 - 19:31
+1

BieloModra

 

Tato vrana to snad ironicky myslela no
10.10.2021 - 19:33
+3

BlackCrow

 

Si píš 👽
10.10.2021 - 19:38
+4

NRfan

 

Ja to vidim na kombinaciu zavisti a frustracie, ale ma pravo sa vyjadrit ako kazdy na tomto fore.
10.10.2021 - 19:38
+5

Tokino

 

Dnes rozhodli tri faktory v nas prospech:
1.Honzik
2.Presilove hry
3.Buček
BB miestami lepšia,ale nieco im tam chyba v tej chemii.Kolko sme mi odohrali zapasov, kde sme boli herne lepsi a prehrali sme s BB 😀.Taketo zapasy posilnuju sebavedomie a kolektiv, dakujem chalani.
10.10.2021 - 19:28
+6

hello, havarju

 

Presne to som chcel - akoby sme si vymenili úlohy. Hrali sme len to, čo sme potrebovali a stačilo to na pohodlné víťazstvo. Koľkokrát si to hovorili v zápasoch s nami Bystričania.
10.10.2021 - 19:35
+7

sumobb

 

Tokino a rozhodcovia.
10.10.2021 - 19:42
+1

Tokino

 

Tak chyby vzdy boli aj budu na oboch stranach.Mali ste dat goly mali ste vele cistych sanci
10.10.2021 - 19:58
+4

88Backo

 

Nj mali pri tých presilovkách BB držať hokejky v rukách,možno by dali viac gólov po tých šťastných tečoch🤣
10.10.2021 - 19:58
+1

N-R-N-R

 

Hrali ste 4 na 3 aj 5 na 3, a moc vám to nepomohlo 🤔
10.10.2021 - 21:58
+2

Zkubydu

 

Ja vidim ze dnes rozhodli v prospech Nitry: a)Presilove hry(2x Buček a Tvrdoň a 1x Krivošík a Holešinsky)
b)Honzík
c)Baláž (jeho viťazný gól)celkovo lepšia 3. lajna.
10.10.2021 - 22:16
+1

KarolBB

 

V majstrovských sezonach keď sme mali 60 striel tak sme dali 5-6golov, dnes ztecovane 2goly.Nevadi zápas pekný a aj atmosféra.
10.10.2021 - 23:49
0

Corgi77

 

Niečo tomu stále chýba.Sice bodujeme,ale herne to veľakrát nieje dobré.Myslim, že ešte nevyužívame naplno potenciál tohto tímu.
Ale víťazstvo s BB teší,nech je akékoľvek.My sme veľa zápasov s BB boli lepší a prehrávali sme,dnes sa to otočilo.BB bola lepšia a body berieme my.
10.10.2021 - 19:30
+4

hello, havarju

 

Je začiatok sezóny a mám pocit akoby Tondo skúšal rôzne varianty v každom zápase niečo mení a teraz neviem, či vďaka tomu alebo napriek tomu stále vyhrávame...
10.10.2021 - 19:39
+2

burnzie

 

Gratulujem NR k výhre! Ich hra sa mi tento rok páči... No nech sa na mňa nikto nehnevá ale s touto dvojicou gólmanov to ďaleko nepôjde,,, áno som za treba dať šancu svojim no ale v majstrovských sezónach alebo keď sme hrali finále sme mali gólmana čo aj chytil niečo navyše.... Skúšali sme to so Sabolom pred pár rokmi ako budúcej našej 1ke a ako to dopadlo....no ak sú ciele na túto sezónu skromnejšie tak potom rozumiem
10.10.2021 - 19:33
+3

Jago

 

Hráči sa menia, špinavý štýl hokeja zostáva. Dúfam,že bude Volko v poriadku.
10.10.2021 - 19:37
+2

BBJANO

 

Ale: No. Už zase netáraj.
10.10.2021 - 19:39
+9

N-R-N-R

 

Nemyslím si že to bolo zákerné, alebo špinavé... To zase nie...
10.10.2021 - 21:59
+4

Wana

 

Nitriansky komplex pokračuje! Druhé víťazstvo Nitry za sebou nad Banskou Bystricou... Nech Bystričania robia čo môžu na Nitru to proste nevedia...
10.10.2021 - 19:41
+11

fibonaci05

 

sme zase doplatili na vylucenia gratulacia do NR
10.10.2021 - 19:41
+4

kolombo

 

V prvom rade gratulujem Nitre k vitazstvu, viac chceli vyhrat, viac isli za tym a preto zasluzene vyhrali. Nas vykon sa mi nepacil, mam pocit ze nevieme uplne co chceme hrat je to dost chaoticke, nehrame ani silovo ani kombinacne, nekorculujeme naplno a tak prehravame. Utok hra komplikovane, v obrane nevieme kto koho ma strazit, brankar zatial ziadne terno. V utoku sa Scherbak len vyprdkava, Kabac ani neviem ze hra, Gabor ten ma potencial ale ostava zatial nevyuzity, v obrane Ziak dost hori, Breton by tiez mohol aj lepsie hrat a pri presilovke aj strielat z prvej, Datel vela krat s rozvahou ale vela krat aj nacele neorganizovanej obrany a Crevier-Morin rad na trestnej. Celkovo dost zbytocnych faulov, slabe korculovannie a neorganizovana hra. Iste je za tym aj mensia treningova plocha, no vraj mame dobre korculujuce muzstvo postavene na charaktere a iskre tak snad sa prebudime, zacneme makat a tu tvar budeme ukazavat na lade nie iba v rozhovoroch a clankoch.
10.10.2021 - 19:45
+4

Zkubydu

 

Bucek mal na oboch goloch minimalny podiel: Trafil to sice velmi dobre...ovela vacsi mal podiel asistujuci Tvrdon...
10.10.2021 - 19:45
+8

hawkie

 

To je síce pravda - Trtove prihrávky boli chirurgicky presné, nič to ale nemení na tom, že Samo dnes skvelo hral, ukázal veľký prehľad, a najmä - tú bránu aj musel trafiť dobre (hetrik by si za dnešný výkon určite zaslúžil).
10.10.2021 - 19:50
+6

88Backo

 

Pri tom nájazde ho mal aj dokonať,škoda,že mu to skĺzlo v poslednej chvíli z čepele
10.10.2021 - 20:00
+2

Richii

 

To je až neuveritelné že tu niekto nezhejtil Tvrdoňa ale pochválil tie dve asistencie, Buček vychvalovaný do nebies to trafil pekne ako píšeš ale nebyť tých dvoch nahrávok presne na hokejku tak neviem..
10.10.2021 - 19:52
+8

hello, havarju

 

Buček hral dnes vynikajúco ako dopredu, tak aj dozadu, bekčekoval, útočil a tie góly, boli okrem pekných prihrávok Tvrdoňa aj o výbornej súhre celého útoku. Samo si tie góly ale určite zaslúžil.
10.10.2021 - 19:57
+8

antinamor

 

Dá dva góly, ale podiel na nich má minimálny? OK
Niečo ti prezradím. Hokej je kolektívna hra, niekto nahrá, niekto si vie nájsť miesto na prihrávku a dať z nej gól. A Samo je vo všetkých činnostiach tento rok perfektný a mňa to teší, že sa mu práve doma začalo opäť dariť, tak ťa prosím nevypisuj tu somariny, keď hokeju pravdepodobne nerozumieš.
10.10.2021 - 20:00
+12

Zkubydu

 

Ja sa s tebou nehadam a ani ta neobvinujem: pravdepodobne

Len som napisal svoj nazor. Co sa tyka Samovej hry dozadu. Suhlasim ze sa zlepsila.
10.10.2021 - 20:26
+1

Goethe

 

Súhlasim a už som to písal v LIVE chate. Ak by sa u nás minulý rok tak neštastne nezranil a netiahli sa s ním zrazenia, tak u nás v Slovane by bol isto líder lebo už len v príprave nás bodovo potiahol. Ten chalan má perspektívu ak nie je zranený, čo dáva logiku pri každom hráčovi.
10.10.2021 - 20:28
+3

Render 77 Nr

 

No ja som videl aj iných hráčov aj lepších šanciach a góly stoho neboli takže vďaka Samo.
10.10.2021 - 21:09
+1

sumobb

 

Prečo sa nevyjadrujete k vykonu rozhodcov. Už vo Zvolene vysledok ovplyvnili rozhodcovia. Teraz to bolo tiež tak. Ťažko sa dotahuje zápas keď rozhodca písne hlúposť aj keď naši mali dosť šancí,ale nedokážu premenit.
10.10.2021 - 19:49
0

N-R-N-R

 

Neplač, to je naša práca 😂
10.10.2021 - 22:03
+9

sumobb

 

Tak pracujte a neflakajte sa.
10.10.2021 - 22:58
0

Eduardo

 

Ide Vam paradne Nitra ,gratulka a
Mate system na rozdiel od nas aj efektivitu v koncovke.
Nam by sa zisiel novy trener lebo nebadam ziadnu koncepciu pri tomto finovi...narozdiel od Vasho pana trenera.
Orsag von!
10.10.2021 - 19:51
+7

Enzo

 

Tím má obrovsky potencial, ale proste v bráne nemáme oporu. Gajovi ja absolútne neverim a Belo nemôže byt jednotka ak mame v tejto sezóne ambície. Každý zápas niekto chyba v obrane, neviem či zámerne alebo to schválne tak točí ako v útoku a útok tam slabé Bergerov útok ale ostatok nula bodov.. Gabor je výborný do štvrtého útoku, vyššie nie. Bubela by mal okamžite ísť na tretieho centra a do prvej Galbavy. Určite by som skúsil Melchera vytiahnuť z Brezna a možno kľudne aj Paulinyho keďže sú zohratá dvojica a s Bubelom na centri by mohli byt nebezpečný..
10.10.2021 - 19:54
+1

P24

 

Akoze..... hráme taky hokej aký mame kader, čiže tak na 65 percent juniorský. Vieme sa dostať do lauf(f)u, vieme robiť skolacke chyby. Honzík hra parádne. Hoci viacerí píšete, že by mal ísť chytať Matt, podľa mňa ho Tondo postaví najskôr v nov. Ak sa teda Honzík nezrani. Podľa mňa chce presne vyvolať efekt hladu po hokeji. Treba si užívať súčasný stav, hráme vysoko nad plán, ostáva len dúfať, že kríza, ktorá určite príde nebude rovnako extrémna.
10.10.2021 - 19:57
+6

antinamor

 

My máme 65% kádra juniorského? Okrem Nemca, Sýkoru a sem tam hrajúceho Ridzoňa nie je nikto vekom junior. Tak by ma zaujímalo, ako si sa dopracoval k tým percentám
10.10.2021 - 20:06
+8

Zkubydu

 

Za mna Nitra jednoznacne lepsia a zasluzene vyhrala nad Bystricou: vrovnane vykony oboch muzstiev. Dnes Nitra nerobila tolko nevynutenych chyb ako pred tym. Vyuzite presilovky a vacsi doraz v ofenzivnej zone a najlepsie vyuzitie presiloviek v lige stali za bodovym ziskom lidra extraligy. Mne sa pacilo ze vieme zaskocit za spoluhraca nasiel som tam dnes viec centrov nez kolko figurovalo v zapise. Good job Corgoni.
10.10.2021 - 19:58
+4

miro-nr

 

Pozri si záznam ,tých nevynutených chýb bolo dnes neúrekom,ale Honzík podržal! Alebo sme pozerali každý iný zápas?
10.10.2021 - 21:01
0

Zkubydu

 

asi: lebo minule sme robili viac chyb ako dnes. A ovela zavaznejsie.
10.10.2021 - 21:19
0

Sunkafit

 

Bude to tak celu sezonu
11.10.2021 - 5:55
0

NRfan

 

Inak paradoxne KE a BB si od nas neodviezli ani bod, hoc obaja predviedli podla mna najlepsiu hru z muzstiev, ktore u nas zatial hrali.
10.10.2021 - 20:09
0

Zkubydu

 

ani Zvolen nehral zle.: a odisiel s prazdnou.
10.10.2021 - 20:28
0

NRfan

 

Svojim sposobom ano, ale KE a BB pri vsetkej ucte ku ZV predviedli o trosku lepsi vykon.
10.10.2021 - 20:41
0

Zkubydu

 

Myslim si ze : vsetci traja podali svoj velmi dobry vykon, no na Nitru to nestacilo. Naopak mam pocit ze iba so Slovanom sme hrali vylozene zle. Nedobre to bolo aj s Mikulasom aj so Spisskou. Napokon sme ich vsak zdolali, co sa pocita!!! Dnes budujeme naskok na cele a dufam ze to vydrzi aj v piatok
10.10.2021 - 20:48
0

miro-nr

 

Zvolen si od nás nemohol odviesť body,lebo u nas ešte tuto sezonu nehral.
10.10.2021 - 21:02
+1

88Backo

 

Lenže Zvolen nehral u nas...😅
10.10.2021 - 21:02
0

Zkubydu

 

nikto netvrdil,ze Zvolen hral u nas: len som uviedol, ze napriek dobrej hre neuspel. Treba citat s porozumenim.
10.10.2021 - 21:22
0

BBJANO

 

Chlape!: Ty si bol alebo si niekde inde.
Že čítaj s porozumením...ha ha ha.
Ty píš čo si pozeral, nie čo ti niekto natárali. Veď si prečítaj, čo píšeš????!!!
10.10.2021 - 21:51
0

Zkubydu

 

Janko co si chcel vyjadrit???: skus zrozumitelnejsie... Nememu dietatu ani vlastna matka nerozumie.
10.10.2021 - 22:22
0

NRhockey

 

Z tych muzstiev co u nas hrali hral najlepsie slovan. Tam sme nevedeli prejst za polovicu. A ked sa nam to raz za cas podarilo dali sme gol. Ale mohli sme dostat aj 15.
10.10.2021 - 23:01
0

Juslan

 

Keď brankár nechytí to čo má a hráč zahodí aj to z čoho by dala aj moja žena, tak potom o bodoch nemôže byť ani reči.
10.10.2021 - 20:16
+9

BBJANO

 

Zhrnuté stručne ale: absolútne presne👍
10.10.2021 - 20:36
+3

Zkubydu

 

si robite obaja srandu, ze: co mal chytit??? obe Bucekove tutovky? Balazovu dorazku?? ci Hoelsinskeho jedovky???
10.10.2021 - 20:53
+2

kolombo

 

Ak by povedzme dva goly z toho chytil, boli by to tie povestne zakroky navyse k standaru ktory je minimum. Nevinil by som ho za prehru lebo obrana mu nepomahala no ani on k tomu nepridal nieco extra. Cize nie zle ale ani dobre. Asi tak ako cely tim.
10.10.2021 - 21:01
0

Zkubydu

 

"Povedzme liga" sa hra v Rumunsku: skuste sa prihlasit tam


P.S. Kebyze ste sa tam prihlasili asi, mozno by ste tam teraz viedli keby ze sa to dalo
10.10.2021 - 21:25
0

kolombo

 

Si nejako mimo, skus este raz k teme.
10.10.2021 - 22:08
+2

Zkubydu

 

Ze na Kebyže : a na povedzme že, sa nehra.
10.10.2021 - 22:23
0

Zkubydu

 

Lebo keby že Trenčin dva zapasy vyhra a dalsie 2 neprehra,: a ten jeden skontumuju, tak dnes vedie tabulku
10.10.2021 - 22:25
0

miro-nr

 

Keby si mal viac umu tak by si tu nevypisovol blbosti
10.10.2021 - 22:49
+5

sloniik

 

Dva goly veru chytit mohol, ale prepadlo mu to...
10.10.2021 - 21:22
0

Sunkafit

 

Podla mna ste nanho velmi prisny nechytal zle
11.10.2021 - 5:56
+2

Zkubydu

 

Myslis, ze mal Bucek dat hetrik pri tom sole: alebo mal Holesinsky premenit spolocny najazd 2 na 1 s Krivosikom, alebo mas pocit ze Ziakov pokus o dorazku Krivosik schvalne vyrazil, ci ktory moment Honzik neurobil tak ako mal?

BTW. pozdravujem tvoju zenu, ak by z toho ona dala.
10.10.2021 - 20:42
0

BischdorferBB

 

Nuž, herný prejav je dosť rozpačitý. V bráne slabota, obrana deravá, útok neefektívny. To, čo nás zdobilo predošlé sezóny (s výnimkou minulej), teda fyzický hokej, sa vytratil. Chcelo by to trénera s podobnou filozofiou, akú vyznávali Országh alebo Ceman. Samozrejme, zjavným hendikepom je malá tréningová hala. Uvidíme v nasledujúcich kolách, či sa niečo na výkone mužstva zmení.
10.10.2021 - 20:46
+2

amentma

 

Gratulacia do Nitry.

K nasim:
Ad 1) ako pisal niekto vyssie, nenechal by som hrat Scerbaka s Ihnacakom. Obaja su "namysleni" teda citia sa vacsie hviezdy ako momentalne su. Ked sa to na lade neukazuje, krutia hlavami, fauluju, nevracaju sa... Su flustrovani.

Ad 2) nerozumiem preco hrame na 6 obrancov. Nemame nikoho mladeho na miesto 7. obrancu? Taky Zubak, Ganz su kde?

Ad 3) Belanyi zatial bez formy (minulorocnej). Gajan zatial co som videl trochu lepsie ako vlani... Tak asi by som ho videl momentalne vyssie.

Ad 4) Bergerov utok dnes neproduktivny, ale inak sa javi velmi dobre. Aj Mistele super, na to ze nema pevne miesto vo formaciach.
10.10.2021 - 20:50
+3

TommY_D

 

ad1) súhlasím že možno by bolo dobre ich rozdeliť, ale nemyslím si že ihnacak je namyslený. On len hra taký štýl hokeja že to môže vyzerať že sa “fláka”, ale podľa mna je nenahraditeľný aj keď sa zatiaľ snáď len rozbieha. Každopádne prosím dajte misteleho do prvého útoku a on to nám to vráti.

2) prečo nedávame zubáka netuším, ako 7. bek kludne môže byt, ale ganz tam nie je preto lebo je 2001 a teda “zaberal” by miesto čo je smola ale bohužiaľ.

3. Taktiež by som aktuálne skúšal vic gajana aj keď belanyi čím menej často chytá tým chytá horšie takze naša brankárska situácia je fakt zlá a voľný Slovák neviem či je

4. Mistele hore!
10.10.2021 - 21:02
+1

TommY_D

 

Možno by som pre začiatok skúsil misteleho vymeniť s bubelom a ak nepomôže a scherbak sa nerozbehne tak jeho dať preč z prvého útoku
10.10.2021 - 21:06
0

amentma

 

Namysleny v tom zmysle co som pisal v dalsej vete. Na moj vkus vela riesi, furt sa obzera na rozhodcov, furt sa stazuje. Po strate puku sa nevenuje hre ale furt s niekym riesi...

Skusil by som Scerbaka s Bergerom a Fossierom.
Ihnacaka s Mistelem a Soltesom.
Len ci Bubela v tretom bude mat s kym... Ale Vasas by mu mohol zahrat s Gaborom.
10.10.2021 - 21:14
+1

BischdorferBB

 

Ščerbak v hre, samozrejme okrem faulov, málo viditeľný. Mistele by mal ísť k Ihnačákovi. Okrem toho by sa k nemu hodil hráč typu Faška-Rudáša. Minulú sezónu im to vcelku "klapalo".
10.10.2021 - 21:14
+2

Zkubydu

 

Fasko Rudas vam bohuzial: odisiel do Liberca. Za mna mohol dat prednost skor skandinavii, ale kto vie mozno aj ceska liga ho posunie vyssie.
10.10.2021 - 21:30
+1

Urpiner16

 

Ja sa musím Belányiho zastať aj keď momentálne nemá formu a nie je vo svojej koži.O tom že chytať vie excelentne sme sa presvedčili vlani.Takže ja mu verím že starú formu časom nájde.
10.10.2021 - 21:16
+1

BBodalV

 

...som sklamaný.
Tretia prehra v rade.
Útok úplne jalový. Belányi nechytí nič naviac, hviezdny Scerbak slabota. Bubela tiež o ničom.
Čo sa to kua s tým bystrickým hokejom deje?

Iba veľkolepé vyhlásenia, no hokej mizerný.
10.10.2021 - 22:23
+3

TommY_D

 

Ale no, hokej to určite nie je mizerný zas nepreháňajme. Na to ale sú pomery nehráme zle a mame celkom aj smolu. Niektoré veci treba zlepšiť ale takéto reči tu teraz dávať
10.10.2021 - 22:30
+2

Zkubydu

 

Tiez si nemyslim,: ze by ste boli horsim timom vo vsetkych ukazovateloch. Naopak vyrovnali ste sa Nitre v mnohych aspektoch. Kde ste nastacili najvyraznejsie bola hra v oslabeni a presilovky
10.10.2021 - 22:41
0

BBJANO

 

Vladko,: hokej mizerný nie je. Nie vždy sa darí.
No brankára potrebujeme ako soľ a trosku koncepcie do hry a správne poskladať formácie. Zatiaľ to tréner mieša zvláštne.
10.10.2021 - 23:02
0

sumobb

 

Teraz o víťazovi často nerozhodujú hrači ale žiaľ rozhodcovia. A bolo to vo Zvolene a teraz aj v Nitre. Vedia veľmi dobre ako v správnu chvíľu spravne písknuť. Žiaľ keď hráme vyrovnanú hru, vtedy to urobia v neprospech nás. No čo už treba bojovať ďalej.
10.10.2021 - 23:10
+2

hello, havarju

 

Ešte to napíš 5x a možno ti to niekto zožerie.
10.10.2021 - 23:15
+16

TommY_D

 

Nebudem písať že pískajú dobre, to určite nie. Ale hádať sa tu či zápiskali horšie nám alebo NR nie je na mieste. Dnes sme si to prehrali sami. Ved tie oslabenia hráme katastrofálne, presilovky detto. Mali by sme začať od seba
10.10.2021 - 23:25
+11

N-R-N-R

 

To mal za vás dať gól rozhodca keď ste hrali presilovky či už 4 na 3 alebo 5 na 3?
11.10.2021 - 9:28
+2

sumobb

 

Hello len slepý to nevidí.
10.10.2021 - 23:22
0

MitoBB

 

Ja si tuto sezónu po podobnych zápasoch vzdy spomeniem na minulú sezónu a hned mi je lepsie ono to pride. Nikto netvrdil ze budeme hrať v prvej trojke a myslím ze zatial nemusíme smútiť. Potenciál tam je, hra tiež nie je zlá. Jedine čoho sa obavám, aj ked to nerád priznávam, su brankári. Chcelo by to jedného kvalitného legionára do brány aj ked by to bolo na úkor jedného z našich mladých. Asi vsetky naše úspešne sezóny sme tam mali zahraničnú posilu ktora bola kvalitná, niekedy dokonca aj obidvoch.
10.10.2021 - 23:34
+2

TommY_D

 

Problém ale je ten, že limit máme plný
10.10.2021 - 23:41
0

sumobb

 

Veď už aj komentátor spochybňoval niektoré fauly a druhý radšej mlčal/ten čo držal Nitre/Žiaľ tá nenávisť niektorých rozhodcov voči BB je už viditeľná viac rokov.
10.10.2021 - 23:36
0

strojar

 

Tie komentáre bystrických fanúšikov sú katastrofa.
10.10.2021 - 23:36
+6

TommY_D

 

stále čakám na podloženie tvojho prvého príspevku, už si tu povytahoval smernice, pravidlá, učebnice slovenčiny ale k hentomu nič
10.10.2021 - 23:41
+6

sumobb

 

Miťo takže potrebujeme takého brankára ktorý všetky tie oslabovky po účelovych vylučeniach rozhodcov vychytá. Tak?
10.10.2021 - 23:44
0

Render 77 Nr

 

Sumobb kopec presiloviek aj 5:3 ste mali nájazdov 2 lebo 3 a ty tu knucis na rozhodcov a nie nad neschopnosťou vašich hráčov smutné.
11.10.2021 - 5:12
+6

Juslan

 

Ak sa fanúšikovia v Nitre nesťažujú na rozhodcov, tak je zjavné, že súper bol poškodený.
11.10.2021 - 6:26
+3

BieloModra

 

dajte podnet
11.10.2021 - 7:31
+7

Corgi77

 

fíha, vidím že doba sa ozaj zmenila.
BB fans nás mali za plačkov, že sme sa vyhovárali stále na rozhodcov, a čo to nevidieť??
Žeby sa karta otočila?
fňuk.
11.10.2021 - 6:31
+14

Bystričan

 

Na rozhodcov sa vyhovára viac - menej len jeden. A vzhľadom na jeho vek a na to, že hokej hrával sa mu až čudujem.
11.10.2021 - 7:23
+1

BieloModra

 

vsade sa najdu aj takí aj takí
11.10.2021 - 7:31
+2

Yuro81

 

nechajte ho... je zábavný

11.10.2021 - 9:23
+1

sumobb

 

Nie som slepý, viem o čom bol zápas v Nitre.
11.10.2021 - 18:52
0

Sunkafit

 

Darmo prehrali
11.10.2021 - 7:54
+1

N-R-N-R

 

tu už nikto nič negarantuje ..
11.10.2021 - 8:17
+2

sumobb

 

Corgi-vy ste sa vždy stažovali na tvrdú hru baranov. Barani sa nikdy na vašu tvrdú hru nesťažovali. Vy ste plakali. Ja sa stazujem na rozhodcov lebo keď sme na začiatku zápasu boli vyrovnaní vám, rozhodca nás podrazil vylúčením a bolo to dva krát. Boli to účelové vylučenia. A z toho sme dostali gól. Rozhodcovia vás zámerne držali na koni.
11.10.2021 - 18:50
0

N-R-N-R

 

na vylúčenia to bolo tuším 7:7, tak neviem. Rovnaké šance ste mali vy, aj my ..
12.10.2021 - 7:33
+1

BBJANO

 

Ja to napíšem takto.: Rozhodcovia nepísali dobre, no určite nezapríčinili, že BB prehrala.
Prehrali sme si to sami!!!
Nepremeniť toľko tutoviek, sa potom nečudujme. Minimálne štyri čisté gólové šance. Presilovku 5:3? Škoda aj komentovať.
Nitra efektívna a vôbec nehrala zle. Pekný deň všetkým.
11.10.2021 - 8:53
+11

dufus

 

no ale pri tých kolotočoch čo ste nám tam spustili ,a nie raz,sme mali bobky .....inak chcel som sa opýtať na toho rusa,len sekal ,krosčekoval a stále sa hádal s rozhodcom ,to stále alebo len včera ,lebo u mna to bolo jedno velké sklamanie ten jeho nevýkon
ten výsledok mohlo byť v klude aj opačne
11.10.2021 - 10:03
0

kolombo

 

Kolotoc obcas bol ale chybal vacsi tlak do brany a strely z vacsich vzdialenosti. Takto bolo malo efektivne. Scherbak mna osobne zatial nepresvedcil, vybojuje malo pukov, naopak dost strati, rychly nie je, nekorculuje naplno, sance inym az tak nevytvara atd. Hra akoby sa mu nechcelo. Je skoda za vcera hral s Ihnacakom, ktory ho stale prihravkou hladal no to bolo ako keby ten puk hodil rovno do hladiska. Co sa tyka toho krosceku a frustracie, plynul z toho ze nitriansky obranca mu drzal hokejku a nechcel ho pustit k pripadnej sanci. Kedze sa to rozhodca neriesil, vratil mu to takym beznym stuchancom. Podla mna dostal za to dost prisny trest, nevidel by som to az tak dramaticky. Tam ked tak malo prist vzajomne vylucenie.
11.10.2021 - 10:33
+4

BBJANO

 

Zatiaľ sa: rozohráva.
Teda, aspoň dúfam, že to, čo doposiaľ predviedol nieje jeho maximum. Pevne verím.
Máj sa Dúfus.
11.10.2021 - 12:17
+1

sumobb

 

Taký malý háčik-povedal komentator. Aký je malý a veľký háčik? Hákovanie je len jedno. Keď ste ma už spimenuli. Voľakedy okej nebol taký rýchly, ale také prkotiny ako teraz sa nepiskali.Taký obyčajný bodyček ako urobil Šoltés si v minulosti ani nik nevšimol-tetaz je to faul lebo diváci zakričali. A filmuje sa oveľa viac ako v minulosti. Teraz môžu rozhodcovia písknuť každý dotyk dvoch hračov a posúdiť podľa seba. A to je veľký rozdiel oproti minulosti. Hráč sa nikdy pri matinely nesmie zohnut, lebo to tak potom dopadne ako faul a vlastne to faul ani nie je. V minulosti to rozhodcovia brali do úvahy ako chybu toho hráča ktorý sa zohol. Málo toho o hokeji niektorí viete.
11.10.2021 - 12:20
+3

kolombo

 

Sumo tiez som to tak videl ze nam piskali prisnejsie ako domacim ale mali sme dost sanci ktore sme mohli a mali vyuzit. Navyse tym ze hrame stale vonku musime ratat s tym ze budeme viac na trestnej ako hraci supera. Problem je ze robime aj zbytocne fauly napriklad po slabsom pohybe.
11.10.2021 - 12:38
+2

strojar

 

Či to nebude tým, že z niekdajších pravidiel bolo už vypustené známe slovenské pravidlo "na Bystricu voľnejšie"?
11.10.2021 - 12:49
+5

kolombo

 

O tomto pravidle neviem, daj link kde ho v hokejovych pravidlach mozem najst.
11.10.2021 - 13:24
+2

Render 77 Nr

 

7:7 bolo vylúčených samozrejme vaše neoprávnene.
11.10.2021 - 12:54
+5

Ottawa Senators

 

Koľko dní zvykneš plakať po prehre?
11.10.2021 - 13:15
+6

dejvidBB

 

On hral hokej ked tu mamuty behali ako hokejku mali mamutie kly a puk bol zmrznute mamutie hovno a dedko si mysli ze je odbornik na hokej.
11.10.2021 - 15:44
+9

Ottawa Senators

 

Vacsina fanusikov sa dokaze vysporiadat s prehrou a potom su tu takyto. XY prispevkov dookola o tom istom.
11.10.2021 - 16:27
+3

BBJANO

 

Aj pre: takých svieti slnko😁
11.10.2021 - 16:30
+2

Juslan

 

Jano prestaň lízať zadky tím čo zbytočne urážajú.
Nemáš náhodou s urážaním aj vlastné skúsenosti?
11.10.2021 - 17:49
+4

BBJANO

 

Juslan: to bol žart.
11.10.2021 - 18:00
0

BBJANO

 

Tak: Sorry, asi mi to nevyšlo.
11.10.2021 - 18:01
0

BBJANO

 

PS: prečo?: Lížem?
Veď okrem iného, tu ani jeden fanúšik NR neurážal BB?!
Či sa mýlim?
Ale OK, s tým slnkom to bolo fakt myslené ako žart.
11.10.2021 - 19:20
+2

Juslan

 

Ty si jednoduchý ako košické logo.

Ak si myslíš že si vtipný, tak sa zamestnaj v Markíze.
11.10.2021 - 17:46
+3

Ottawa Senators

 

Ty si presný úkaz toho aké jednoduché je byť nad vecou počas 4 úspešných sezón a hetriku. Ale vždy keď ste fasli tak si sa prvý opustil. Na výslní provokatér ale keď sa nedarí, tak urevané decko v tele dôchodcu.
11.10.2021 - 19:24
+16

sumobb

 

Dejvi a ty si asi videl hokej len z ponorky. Múdrosť kvitne - jednoduchý.
11.10.2021 - 19:04
0

Sunkafit

 

To ze nieco hras este neznamena ze tej hre aj rozumies
12.10.2021 - 8:20
+1

sumobb

 

Ottawa s rozhodcami sa vyhráva lahko. Veď to poznáš. Na Bystricu voľnejšie. No a teraz bolo na Bystricu ostrejšie.
11.10.2021 - 19:01
0

BBJANO

 

Dúfam, že si sa neurazil.: Nemyslel som to s tým slnkom ako urážku ale ako čistý žart. OK, prepáč.
11.10.2021 - 19:11
+1

Ottawa Senators

 

Vylúčenia 7:7, Bystrica hrala 5 na 3.
Chybu hľadaj niekde inde ty plačko.
11.10.2021 - 19:25
+6

TommY_D

 

O tomto som nevedel, vzhľadom na toto a hlavne na poslednú vetu podľa mňa ten faul mal byť 2 min alebo vôbec. https://ibb.co/fVgpPsZ
11.10.2021 - 17:03
+1

Westbeast0

 

Myslel si asi predposlednu vetu. Uz som tuto sezonu videl myslim v KHL ze rozhodcovia boli pozerat zakrok v opakovacke a zmenili verdikt. Tu pravdepodobne na zaciatku zabudli ze 2+10 sa uz udelit nemoze tak to neskor zmenili na 5+DKZ.
11.10.2021 - 18:53
+1

TommY_D

 

Áno, myslel som predposlednú. Práve preto by som čakal že by ten trest skôr zmiernili, keďže toto môže byť podľa mňa príklad toho keď si to hráč postavením/pohybom vypýta. Ale asi zaúradovalo to že išiel do šatne
11.10.2021 - 19:53
+1

Nerkio

 

U nás si tieto zákroky budú vedieť pozrieť až po repre pauze
11.10.2021 - 20:00
+1

sumobb

 

A ten zákrok Morina nebol vôbec faul. Pozrite si to ešte pár krát. Odborníci.
11.10.2021 - 19:08
0

Kelo17

 

Nitra ide bomby? Nitra zatial skoro všetky zápasy bola horšia ako súper , do týždna až dvoch príde deka,ktorá bude pravdivým obrazom kádra NR...bohužial
11.10.2021 - 20:05
0

BieloModra

 

Dakujeme za nazor.
Podla mna ale uplne zbytocny a keby si si precital hodnotenia fanusikov zistil by si ze my vyhry ako samozrejmost neberieme a uvedomujeme si nedostatky
11.10.2021 - 20:26
+9

Corgi77

 

Novidiš. V zápasoch sme boli horší a bodovali sme. Čo potom ak budeme v zápasoch lepší?? To nám bude aj KHL malá.
11.10.2021 - 21:20
+4

miro-nr

 

Si objavil Ameriku Vo Zvolene sú na teba hrdí !
11.10.2021 - 22:16
+3

sumobb

 

A ešte si preštudujte aj pravidlo okolo toho vylúčenia CM.
11.10.2021 - 21:39
0

Ottawa Senators

 

Toto je už diagnóza.
11.10.2021 - 21:46
+4

BieloModra

 

Ty si z nas robis kozy ze?
11.10.2021 - 21:51
+3

miko 75

 

Dedo, choď už do riti,asi ti už pamäť neslúži, keďže si asi zabudol, koľko krát si napísal to isté.
11.10.2021 - 23:26
+4

sumobb

 

Kto len trochu rozumie hokeju vie že je velmi dôležité sa v zápase chytit od zaciatku gólom. Vo Zvolene aj v Nitre sme od začiatku hrali vyrovnanú hru a aj lepsie ako súper. Lenže vo Zvolene nás v tomto zaszavil a podrazil Konc vylúčením a dostali sme gól. V Nitre bol podobný scenár. Boli sme vyrovnaní až lepší a rozhodcom sa to nepáčilo a zrazili nás na kolená hneď dvomi vylúčeniami a dostali sme z jedného gól. Ťazko sa potom dotahuje zapas. Keď už bola Nitra v laufe mohli naši hrať aj presilovky, potom je už ťažké to všetko napraviť. Preto mám ťažké srdce na rozhodcov. Nepustia nás niektorí do vyrovnanej hry lebo nenavidia Bystricu. Mne je to už na smiech za aké fauly nás rozhodcovia vylučujú. Preventívne by nás mali títo neprajnici začať vylučovať už na rozcvičke, aby sme sa nedostali do pohody v zapase. Je to ozaj už zaražajúce.
12.10.2021 - 6:09
0

Corgi77

 

12.10.2021 - 6:15
+1

BieloModra

 

prestan tu nariekat ako ohrdnuta zenska.... usetri si svoj aj nas cas chod k vam do klubu a navrhni aby ste podali prostest....
12.10.2021 - 7:22
+4

Sunkafit

 

Smutny zivot tomuto verit...potom sa netreba cudovat co sa deje v tejto krajine
12.10.2021 - 8:25
+2

Atlan

 

uz by si konecne mohol prestat robit hanbu Bystricanom...
12.10.2021 - 10:16
+9

sumobb

 

Atlan-bla, bla, bla. Ved uvidite Bystričania ako nás budú mať snahu odpisovať, lebo máme dobré mužstvo túto sezonu a niekomu to veľmi vadí. Už sa neplánuje nás dávať ani v telke.
12.10.2021 - 21:12
0

omen

 

clovece, hrabe ti? znies uplne ako konspirator... neukoncila sa liga predminulu sezonu, len aby BB neziskala titul? nie je ta korona kvoli BB, lebo to muzstvo niekomu vadi? Zidojasterom? alebo zeby Soros? Uz vidim to stretnutie sportovych riaditelov televizii niekde v pivnici, kde vymyslaju ako tu BB nedavat v telke
12.10.2021 - 22:00
+1

Norik

 

Sumobb: Urevane "decko" ..
Stale pises a places v rovnakom mode. Nie je ti to trosku trapne?
Si sam.. Vsetci ostatny sme asi lietadla (fanuskovia NR aj BB). Aby si pisal, ze zapas ovplyvnili rozhodcovia. 😢😢😢
Len poplackaj. Ak nebudu servitky, rad ti poslem balik do Bystrice (ci kde byvas).
12.10.2021 - 22:22
+2

sumobb

 

Norik-pozri si zápasy ktoré sa budú dávať na Stv, Šport 1 a Šport2 s Extreligy. A potom ti dôjde. A už choďte do riti s tým revom. Nikdy som kôli hokeju nereval a zažil som toho za 20 rokov dosť - soploši.
12.10.2021 - 22:48
0

Ottawa Senators

 

Predvčerom a včera to bolo ešte vtipné, dnes na prelome utorka a stredy to už začína byť smutné, pridali sa k tomu ešte konšpirácie. V nedeľu bol paradoxne deň duševného zdravia.
12.10.2021 - 23:28
+8

BBJANO

 

Sumo: Už fakt stačí, ser na to.
Iba čo robîš zo seba ....
13.10.2021 - 13:43
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Nitra944:2621
2.Michalovce926:2420
3.Slovan935:2719
4.Poprad1039:3116
5.Zvolen933:2716
6.Košice927:2613
7.B. Bystrica925:2713
8.Trenčín1024:3112
9.Spiš. N. V921:2310
10.L. Mikuláš922:2710
11.N. Zámky925:329
12.Prešov920:406
TímZVVPPPPGB
1.Žilina11802146:2026
2.Humenné11720243:2425
3.Topoľčany9610234:1620
4.Žiar11601431:2719
5.Skalica9420340:2816
6.Dubnica11420537:3516
7.Brezno11501525:3916
8.Trnava11411546:4715
9.P. Bystrica9402321:2614
10.Martin11312533:3913
11.MK Slovan10311530:4412
12.Levice10100921:393
SR 187011514:313
Aktualizované: 20.10.2021 20:53
TímZVVPPPPGB
1.Poprad9700243:1721
2.Banská Bystrica8422033:2418
3.Nitra8511132:2618
4.Skalica8420231:2116
5.Trenčín8411235:2815
6.Slovan8401332:2513
7.Košice9302426:2611
8.SR 184210115:88
9.Žilina8022421:356
10.Zvolen9111621:416
11.Martin9000915:530
Aktualizované: 7.10.2021 13:45
TímZVVPPPPGB
1.B. Bystrica10611241:2821
2.Slovan8610130:1820
3.Púchov10610327:2120
4.Skalica8601137:1419
5.Nitra10520334:2619
6.Zvolen10511342:2818
7.Poprad10502336:2317
8.Košice10411432:3515
9.Trnava10500530:4015
10.Trenčín10311532:2712
11.Martin10301628:4810
12.Michalovce8120511:217
13.Žilina8101619:384
14.Sp.Nová Ves10001919:511
Aktualizované: 7.10.2021 13:59
TímZVVPPPPGB
1.Žilina11802146:2026
2.Humenné11720243:2425
3.Topoľčany9610234:1620
4.Žiar11601431:2719
5.Skalica9420340:2816
6.Dubnica11420537:3516
7.Brezno11501525:3916
8.Trnava11411546:4715
9.P. Bystrica9402321:2614
10.Martin11312533:3913
11.MK Slovan10311530:4412
12.Levice10100921:393
SR 187011514:313
Aktualizované: 20.10.2021 20:53
Tím ZVVPPPPGB
1.Fehérvár10700334:2321
2.Ľubľana9602133:2220
3.Salzburg10430331:2218
4.Dornbirn9421228:2417
5.Znojmo9500435:3015
6.Klagenfurt9403229:2515
7.Bolzano9411330:3315
8.Bratislava9321329:2514
9.Innsbruck10320525:3513
10.Villach8310427:2311
11.Val Pusteria10212525:3610
12.Graz9203425:359
13.Linz10122522:349
14.Viedeň9210618:248
Aktualizované: 20.10.2021 08:47
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

Thornton dostal od ligy maximálnu možnú pokutu

Oddelenie pre hráčsku bezpečnosť NHL potrestalo hokejistu Floridy Joea Thorntona pokutou 1875 dolárov. Skúsený útočník sa previnil v utorkovom derby s Tampou, v ktorom v závere prvej tretiny zasiahol Borisa Katchouka hokejkou do citlivých miest. Pokuta 1875 dolárov je najvyššia možná podľa kolektívnej zmluvy.
o 07:59 - TASR

Edmonton umiestnil brankára Smitha na listinu zranených hráčov

Hokejisti Edmontonu Oilers prišli na dlhší čas o svoju brankársku jednotku. Mikea Smitha trápia problémy v dolnej časti tela a kanadský klub ho v stredu zaradil na listinu zranených hráčov NHL. Na jeho miesto povolal z farmy Stuarta Skinnera, informovala agentúra AP.
o 07:45 - TASR

SaiPa Lappeenranta - Lukko Rauma 2:5 vo fínskej lige

Hokejisti Lukka Rauma zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na ľade SaiPy Lappeenranta 5:2. Slovenskí útočníci Pavol Skalický a Kristián Pospíšil nebodovali. Liiga - streda: SaiPa Lappeenranta - Lukko Rauma 2:5, KalPa Kuopio - Ässät Pori 4:3, Pelicans Lahti - Jukurit Mikkeli 4:7, JYP Jyväskylä - KooKoo Kouvola 2:3, Ilves Tampere - IFK Helsinki 3:2 pp a sn
včera o 20:35 - TASR

Anisimov sa po 13 rokoch v NHL vrátil do Lokomotivu Jaroslavľ

Ruský hokejový útočník Arťom Anisimov podpísal kontrakt do konca sezóny 2021/2022 s klubom Lokomotiv Jaroslavľ. Klub KHL o tom informoval na oficiálnom webe. Anisimov má za sebou 13-ročnú kariéru v NHL, v rámci ktorej odohral celkovo 814 zápasov, v ktorých dosiahol bilanciu 188 gólov, 205 asistencií (393 bodov).
včera o 19:06 - TASR

Bučnevič dostal za hlavičku na Crousea dvojzápasový dištanc

Ruský hokejista Pavel Bučnevič nebude môcť nastúpiť v najbližších dvoch zápasoch St. Louis v zámorskej NHL. Oddelenie pre hráčsku bezpečnosť ho potrestalo za úder hlavou do Lawsona Crousea v pondelkovom dueli s Arizonou Coyotes, v ktorom Blues zvíťazili 7:4. Bučnevič sa dostal do potýčky s Crouseom v závere prvej tretiny. Súpera pritom zasiahol "hlavičkou".
včera o 10:40 - TASR

Legendárny útočník Bossy má rakovinu pľúc

Legendárny kanadský hokejista Mike Bossy má rakovinu. Oznámil to v otvorenom liste po tom, čo odstúpil z pozície hokejového analytika v televízii TVA. Informoval o tom web nypost.
včera o 08:16 - TASR

Čerešňák prispel dvoma asistenciami k víťazstvu Plzne nad Spartou 5:4

Slovenský hokejový obranca Peter Čerešňák prispel dvoma asistenciami k víťazstvu domácej Plzne nad Spartou Praha 5:4 v utorkovej predohrávke vianočného 35. kola českej extraligy. Domáci po dvoch tretinách prehrávali 1:3, no v treťom dejstve dali štyri góly a tešili sa z triumfu.
19.10.2021 20:05 - TASR

V Mníchove je už 16 hráčov nakazených koronavírusom

Už šestnásť hokejistov nemeckého klubu Red Bull Mníchov sa nakazilo koronavírusom. Pozitívne testy vyšli aj šiestim členom realizačného tímu a vedenie najvyššej súťaže DEL odložilo Mníchovčanom už tri zápasy. Prvé prípady koronavírusu sa v mníchovskej kabíne vyskytli v sobotu a neuskutočnilo sa ani nedeľné stretnutie s Norimbergom.
19.10.2021 17:51 - TASR

Domi má zlomené rebro, Columbusu bude chýbať 2-4 týždne

Hokejistom Columbusu Blue Jackets bude najbližšie dva až štyri týždne chýbať v zámorskej NHL zranený Max Domi. Dvadsaťšesťročný útočník utrpel v sobotnom víťaznom zápase proti nováčikovi Seattle Kraken (2:1 pp) zlomeninu rebra. Klub ho v pondelok zapísal na listinu zranených hráčov.
19.10.2021 12:29 - TASR

FHR nesúhlasila s vymenovaním Kovaľčuka za generálneho manažéra na ZOH

Predstavitelia Ruskej hokejovej federácie (RHF) nesúhlasili s vymenovaním Iľju Kovaľčuka za generálneho manažéra reprezentácie na ZOH 2022 v Pekingu. Vymenovali ho za manažéra vzťahov s hráčmi NHL.
19.10.2021 12:01 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 10. 2021
Slovan - Poprad o 18:00
22. 10. 2021
L. Mikuláš - B. Bystrica o 17:00
Spiš. N. V - Košice o 17:30
Michalovce - Prešov o 17:30
Zvolen - Trenčín o 18:00
Nitra - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

19. 10. 2021
PopradTrenčín
2:3REPORT
17. 10. 2021
PopradNitra
3:4 PPREPORT
L. MikulášSpiš. N. V
3:1REPORT
PrešovSlovan
2:4REPORT
MichalovceB. Bystrica
1:0 PPREPORT
N. ZámkyZvolen
1:4REPORT

Najviac bodov

Patrik SvitanaPOP17 bodov
2.Tvrdoň M.NIT15
3.Skokan D.POP14
4.Takáč S.SBA14
5.Buček S.NIT13

Najlepší strelec

Samuel BučekNIT8 gólov
2.Zuzin P.ZVO7
3.Skokan D.POP7
4.Šiška J.NZA7
5.Klhůfek P.KOS7

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS93.97 perc
2.Melicherčík M.SNV93.85 %
3.Honzík D.NIT92.53 %
4.Lackovič J.NZA92.11 %
5.Tomek T.POP91.89 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov