Diskusia: Nitra zdolala Košice 3:1 a vynútila si siedmy zápas
Hokejisti HK Nitra zvíťazili na domácom ľade nad HC Košice 3:1 v šiestom finálovom zápase play off Tipos extraligy. „Corgoni“ si tak vyrovnaním série na 3:3 vynútili siedmy duel, ktorý rozhodne o majstrovi. Rozuzlenie prebiehajúceho ročníka prebehne v utorok na ľade Košíc.
Nitrania mali výborný vstup do zápasu. Už po 75 sekundách hry viedli zásluhou amerického útočníka Josha Passolta. Tomu sa otvorila poloprázdna bránka po kombinácii Miloša Bubelu a Robbyho Jacksona - 1:0. Nitrania mohli viesť aj dvojgólovým rozdielom, po strele Róberta Bača však zachránila hosťujúceho brankára Jaroslava Janusa žrď. V závere prvého dejstva pomohol domácim na opačnej strane Libor Kašík pri zakončení Mareka Bartánus, ktorý nastúpil prvýkrát vo finálovej sérii.
V prostrednej časti boli bližšie ku gólu domáci, ktorí mohli duel rozhodnúť. Zlyhali však v efektivite, šance Tomáša Pobežala či Jacksona sa neskončili gólom. Nitrania mali streleckú prevahu, no ani 18 striel do priestoru bránky nestačilo. Košičanov zachránil päť sekúnd pred koncom druhej tretiny Janus, ktorý schoval do lapačky strelu Sebastiána Čederleho v prečíslení dvoch proti jednému.
Dôležitý moment duelu prišiel v 49. minúte. V útočnom pásme fauloval krosčekom Róbert Bačo a videl trest do konca stretnutia. Nitrania bránili päťminútovú oslabovku veľmi dobre, v závere však prekonal Kašíka strelou z kruhov Danick Martel. Rovnakou mincou odpovedala aj Nitra. Obranca Eduard Šedivý pichol pred bránkou medzi nohy Pobežala a po vzhliadnutí videa putoval pod sprchy. Domáci využili početnú výhodu expresne rýchlo, už po 11 sekundách sa presadil z dorážky Jaedon Descheneau a poslal „corgoňov“ do vedenia. Košice čakala už náročná úloha, v pokračujúcom oslabení ešte skúsili hostia hru bez brankára, no v rovnovážnom stave inkasovali z hokejky Filipa Bajteka a sériu tak rozhodne až posledný možný duel sezóny.
finále play off Tipos extraligy – šiesty zápas /na 4 víťazstvá/:
HK Nitra - HC Košice 3:1 (1:0, 0:0, 2:1)
Góly: 2. Passolt (Bubela, Jackson), 59. Descheneau (Passolt, Green, 60. Bajtek (Vitaloš) - 54. Martel (Chovan). Rozhodcovia: Stano, Štefik - Gegáň, Hercog, vylúčení 1:2 na 2 min., navyše: Bačo (Nitra) 5+DKZ za krosček - Šedivý (Košice) 5+DKZ za seknutie, presilovky: 2:1, oslabenia: 0:0, 3600 divákov (vypredané).
/stav série: 3:3/
Nitra: Kašík – Mezei, Cotton, Bača, Green, Stacha, Vitaloš, Hain – Pobežal, Gill, Descheneau – Passolt, Bubela, Jackson – Okoličány, Čederle, Bačo – Bajtek, Hrnka, Kováč
Košice: Janus – Rosandič, Teves, Šedivý, Parlett, Deyl, Ferenc, Kvietok – Petráš, Pollock, Jääskeläinen – Archambault, Martel, Mikúš – Rogoň, Havrila, Lamper – Krivošík, Chovan, Bartánus
hlasy po zápase /zdroj: JOJ Šport/:
Andrej Kmeč, tréner Nitry: „Výborný zápas vo výbornej atmosfére. Vstúpili sme do neho dobre, bolo dôležité, že sme dali prvý gól. Škoda, že sme neodskočili na 2:0. V závere sme museli hrať päťminútové oslabenia, v ktorom sme na konci inkasovali, ale hokej nám to vrátil, keď sme my dostali presilovku a tú sme využili. Bol to výborný výkon od prvého po posledného hráča, od nášho tímu enormná snaha neskončiť ešte sezónu a vynútiť si siedmy zápas. Diváci boli skvelí, veľmi nám pomohli. Sme radi, že sme sa im mohli odvďačiť. Na siedmy zápas sa čo najlepšie pripravíme.“
Libor Kašík, brankár Nitry: „Spoluhráči predo mnou odviedli dnes srdnatý výkon a som za to veľmi vďačný. Som veľmi rád, že ideme ďalej. Vo finále väčšinou platí, že kto dá prvý gól, vyhrá. Dnes to platilo, úvodný zásah nám dodal hernú pohodu. Chcem si užiť siedmy zápas plnými dúškami, pôjdeme do neho s pokorou a úctou.“
Dan Ceman, tréner Košíc: „Bola to zlá strata puku, ktorá nás dostala do zlej pozície. V druhej tretine sa mi naša hra vôbec nepáčila. Stratili sme koncentráciu, bola to z našej strany stresová reakcia. Bolo to o detailoch, začali sme strácať puky. V tretej tretine sme sa zlepšili. Nevidel som ešte faul predchádzajúci trestu na 5+DKZ, ale bola to vec, ktorá sa ukázala byť dôležitá. Čaká nás siedmy zápas, budeme bojovať, určite to bude skvelý duel.“
Michal Chovan, kapitán Košíc: „Je to finále, v ktorom sa stretli dva kvalitné tímy. Dala sa čakať vyrovnaná séria. Ideme domov na siedmy zápas, vyvrcholenie sezóny. Dáme do toho všetko a verím, že to zvládneme. Mali sme dobré aj zlé úseky. Musíme byť aktívnejší. Stojí však proti nám kvalitný súper. Treba dobre zregenerovať a máme jeden cieľ.“
- fabbeN
- Výborne Nitra, Košice vynulované a vygumované, nepustili sme ich do hry. Poďme ešte jeden takýto výkon odovzdať chlapci, robíte nám neskutočnú radosť.
- 27.4.2025 - 20:49
- +7
- Marchand63
- Dobre dnes.
- 27.4.2025 - 20:49
- +2
- Wana
- Hokej je spravodlivý
- 27.4.2025 - 20:49
- +2
- Wana
- Game 7 zaslúžene a svedčí tejto sérií. Kto ten zápas v utorok urve bude Majster a nikto nebude môcť povedať ani mäkké F. Finále hrajú dve najlepšie mužstvá a uvidíme či v utorok bude úspešná Košická kvalita a taktická vyzretosť alebo Nitrianske srdce a nezlomnosť. Oba mančafty si to v plnej miere zaslúžia...
Obom teamom ale už teraz gratulujem k výbornemu PO a sezóne. - 27.4.2025 - 21:21
- +48
- cokolad
- Je to ako pises. Dve top timy. Kazdy ma trochu inu filozofiu stavania kadra. Kosice investuju vela penazi, ale ti zahranicni hraci za to stoja. Doplneny kvalitou zo Slovenska. Vyborny overeny trener. Nitra zase postavena na vychove slovenskych hracov za menej penazi. Prikladny development. Zahranicni hraci trochu lacnejsi ale vhodne doplnaju ten tim (neda sa vyskladat cely kader zo Slovakov). Mladi slovenski treneri, ktori nie su vyhodeni hned ked sa trochu nedari (vyborne bolo ze mohli spolupracovat so Stavjanom). Obe tieto timy su najlepsie v nasej lige v ramci vlastnej filozofie. Ja by som bol osobne najradsej keby polka ligy sla na to kosickou filozofiou (tie co na to maju) a ti co na to nemaju nech na to idu tou nitrianskou. Takto by to bolo dlhodobo udrzatelne (nerujnovalo by to tie timy ktore preplacaju aj ked peniaze nemaju), zaroven aj s vychovou slovenskych hracov, ale aj dostatocne kvalitou ligy. Keby vsetci omladili a hrali na mladych Slovakov tak ligy by sla strasne dole, lebo tolko hracov nemame. Neverim ze je sanca aby hraci v zamorskych juniorkach/AHL hrali na Slovensku a do NHL sli az ked na to budu mat tak ako to robia Svedi/Fini.
- 28.4.2025 - 9:59
- +2
- Pukky
- Hokejový boh sa volá Eduard Šedivý, ktorý sa postaral o to, aby hokejová spravodlivosť v dnešnom zápase nedostala K.O.
- 27.4.2025 - 20:50
- +9
- GeraltZoZvolena
- nečakal som 7-zápasovú sériu, ale Nitra to zaslúžene vyrovnala
- 27.4.2025 - 20:50
- +3
- Ottawa Senators
- #hardtokill
Game 7 - 27.4.2025 - 20:50
- +7
- kubinho
- Gratulacia NR, dnes zase zasluzene.V tomto momente je favoritom Nitra, videl by som to tak 70/30.
Kosice chaoticky, dezorganizovane, v panike.
Nech uz siedmy zapas dopadne akokolvek, dufam, ze Pollock u nas po sezone konci. - 27.4.2025 - 20:51
- +6
- 69roman
- Pollock ? Jeden z najlepších v košickom drese !
- 27.4.2025 - 20:53
- +4
- MaToooo
- Dnes??? Myslis to lezerne drzanie puku...vzdy v pohode odobrate NR hracom....alebo vykon v presilovke...Dnes bol tragický...ale konkurencie mal zdatne v nasom tíme
- 27.4.2025 - 21:03
- +2
- kubinho
- berte si ho kludne ... kamkolvek
- 27.4.2025 - 21:08
- +3
- hoKEjkavsz
- pollock: je na goly a nie na vozenie puku po lade
- 27.4.2025 - 21:56
- 0
- counter
- Možno ty by si mal zrušiť svoj účet, poprípade na začiatok aspoň navštíviť očného
- 27.4.2025 - 23:07
- 0
- kubinho
- Dakujem za radu, od internetoveho odbornika na vsetko si ju urcite vezmem k srdcu.
- 28.4.2025 - 8:49
- +3
- elber
- každý zápas je iný, aj keď v tom dnešnom sa mi zdalo, že Košice šlapali už vodu
- 28.4.2025 - 1:15
- +1
- lesslie69
- Piatkovým a dnešným výkonom na ľade sme posadili Nitru na koňa.V utorok to bude veľmi ťažké, určite však nie nemožné. Všetko máme vo svojich rukách.
- 27.4.2025 - 20:51
- +7
- Jimmy Tulipan
- konecne niekto, kto neodovzdava pohar NR
Ja si myslim, ze to v piatok dame. - 27.4.2025 - 20:56
- +2
- Miki2308Rj
- Nedáme to: Aj keby som sa rad mýlil ale nedáme. Budu rostraseni ako želé v Jurskom parku. + mame tam istotu Deyla, ktorý bud urobí chybu alebo rozohra na panaboha
- 27.4.2025 - 21:08
- +2
- mamina
- Po takom fanúšikovi túži každý klub...
- 27.4.2025 - 21:49
- +10
- lesslie69
- Ja som tam sedel na A12,keď sme im v siedmom zápase dali 6:0.Nevidím dôvod, prečo by sa to nemohlo zopakovať. Ale Dan bude musieť zvýšiť hlas a drbnúť po stole.
- 27.4.2025 - 21:10
- +3
- Jimmy Tulipan
- Myslim, ze som bol tiez v A12 na tom zapase.
No ale tak to je 11 rokov.
Ano nase klzisko je pre nas skor nevyhoda v tejto sezone, ale zasa, zvitazili sme s NR aj v zapase c2 kde bol tiez tlak aby sme neprehrali oba doma.
A aj ked prehrame, prehra so Slovanom v 2012 bolela viac. Pripadna prehra by bola smutna, no znesitelna. - 27.4.2025 - 21:16
- +3
- Daewo_KS
- Presne tak, ked sme prezili blafak Libora Hudacka, prezijeme uz vsetko
- 27.4.2025 - 21:58
- 0
- Peter19
- To by slo aj matematicky: prvy zapas 0 golov, druhy 5, treti 4, stvrty 3, piaty 2, siesty 1, siedmy 6 aby to sedelo
- 27.4.2025 - 21:27
- +2
- Wana
- Mne z tej postupky 5-4-3-2-1 vychádza niečo iné 🙃
- 27.4.2025 - 21:53
- +8
- Peter19
- 0 bola prva takze do serie chyba 6, iba ze by nie...
- 27.4.2025 - 22:08
- +3
- miko 75
- Hrali sme vtedy na tri útoky a aj v tých troch útokoch hralo pár hráčov na jednej nohe, konkrétne Chrenko hral zranený.
- 27.4.2025 - 21:37
- +5
- lesslie69
- To je absolútne nepodstatné. Je to PO a
ako tréner hráš s čím môžeš hrať.Si myslíš, že vtedy bol Chrenko jediný zranený? V poslednom zápase sezóny hrá kopec hráčov zranených, idú cez bolesť, často zafixovaní a bandážovaní. V konečnom dôsledku rozhoduje výsledok na svetelnej tabuli po záverečnom klaksóne.Ja jednoducho verím svojmu klubu, aj keď dnes a v piatok ma dosť nasrali. - 27.4.2025 - 21:44
- +4
- strojar
- Páčil sa ti ten zápas modrých proti červeným?
- 27.4.2025 - 22:19
- 0
- miko 75
- To nie je výhovorka,ale fakt,vy ste boli kompletný,hoci tiež ste mohli mať drobné šrámy,ale my sme hrali reálne na tri útoky a so zraneným Chrenkom,je to už história,titul máte zaslúžene,ale je to fakt,ak preto ten krutý výsledok, už nebolo síl.
- 27.4.2025 - 22:24
- +6
- miko 75
- kompletní.
- 27.4.2025 - 22:26
- 0
- WTF
- Vtedy mala Nitra pomaly polku kádra zraneného,rozhodujuci zapas dohralo torzo,takže to sa opakovať určite nebude
- 27.4.2025 - 23:30
- 0
- GreenWolf
- Dnes si Nitra zasluzila vyhrat. Aj napriek tomu, ze Baco spravil co spravil, este vacsi hlupost spravil Sedivy, to vyzera ako sabotaz, toto spravit za stavu 1:1. Ale ta timovost, kde legionari hraju ako rodeni domaci hraci, to je nieco, o com Kosice mozu len snivat, sledovat Pollocka a dalsich v bojoch o titul je na grcanie, ten ich pristup. Aj keby nemali zaplatene (co je hlupost), tak to o ich charaktere vela hovori, ze im je to jedno.. ale brat velke peniaze a toto predvadzat.. ked Kosice nezmenia pristup o 180 stupnov oproti zapasu cislo 5 a 6, tak NR berie titul. A ten tlak je teraz jednoznacne na strane Kosicanov, 7 zapas si s radostou pozriem. Ked vyhra Nitra, zagratulujem, lebo zvladnut to bez Buceka a Lacku, to je nieco.
- 27.4.2025 - 20:51
- +13
- Wana
- Vidíš že to vieš aj normálne...
Ďakujeme - 27.4.2025 - 20:52
- +3
- GreenWolf
-
- 27.4.2025 - 20:58
- 0
- roman
- Nemám pocit, že by písal nenormálne predtým.
- 27.4.2025 - 20:59
- +8
- Pukky
- To je aj o kabíne. Kneč dokáže nitrianskych hráčov namotivovať, náš ich zase naučí zopár sprostých slov v cudzom jazyku.
- 27.4.2025 - 20:53
- +3
- 69roman
- A to ešte uvidíme ako dopadne Pobezal po zákroku Sediveho nakoľko na štadión išla sanitka ktorá mala dosť naponáhlo.
- 27.4.2025 - 20:55
- +1
- Wana
- Šedivého zákrok je na senát... Pamätám minuloročné playoff ked toto spravil Michalovčan Heard a dostal niekoľko zápasovú stopku...
- 27.4.2025 - 20:57
- +4
- aMigos2
- Aj Bačov či?
- 27.4.2025 - 21:04
- +6
- fabbeN
- Ten je na rodný list.
- 27.4.2025 - 21:05
- +5
- Wana
- Vám bude Bačo viac chýbať ako nám... Srandujem, škoda posledné dva zápasy hral dobre a takto si to dnes pokazil... Ale nelamem nad ním palicu, pozrite ako hrá Bubela ako z partesu po tej stopke - ten náš dnešný prvý gól to bola 🍓
- 27.4.2025 - 21:08
- +1
- snizo
- ..a myslíš, že KE bude vadiť, ak nenastúpi Šedivý? Ešte máme Deyla, aj keď dnes bojoval, je to srdciar, aj keď kvalita už chyba
- 27.4.2025 - 21:08
- 0
- aRt
- Bude to velmi vadit, kedze aj Gildon ma stopku.
- 27.4.2025 - 21:09
- 0
- Lukash_ke
- Šedivý nedostane stopku ak to v tej komisii majú trochu v hlave v poriadku. Ten úder do slabín bol z kategórie nešťastné.
- 27.4.2025 - 21:12
- 0
- Sedko NR
- To si písal aj o Gildonovi, či?
- 27.4.2025 - 21:18
- +3
- Lukash_ke
- Ja som sa o Gildonovi nevyjadril ani raz 🙂 ako to súvisí s tým čo som napísal?
- 27.4.2025 - 21:24
- 0
- Sedko NR
- Okej tak pardon ak si to nebol ty. Súvisí to tak, že aj o Gildonovi sa tu písalo ako o nešťastnom zákroku.
- 27.4.2025 - 22:01
- +1
- Lukash_ke
- V pohode.
Ak sa mám k tomu Gildonovi vrátiť, tak si fakt myslím, že tam nebol vyslovene úmysel seknúť do slabín, pretože to vyzeralo, že ani nevie kam s tou čepeľou ide, ale podstata je v tom, že tam bol úmysel nejako protihráča seknúť. Že mu to potom vyšlo tak ako vyšlo je len jeho prúser, že sa o to vôbec pokúšal.
Ale Šedivý sa snažil pozične brániť a zároveň sledovať hru, takže tam si myslím, že ako si naslepo čistil priestor a snažil sa zistiť kde má súper hokejku, urobil ten nešťastný pohyb - asi snažiac sa zdvihnúť súperovi hokejku - a netušil že mu šľahne po vajach. Fakt to nevyzeralo na úmysel a bolo to vidieť aj na ňom, keď odchádzal na trestnú.
Takže u Gildona zaslúžený trest (áno ja som rozporoval rozdiel v treste pre Mezeia a Gildona, ale nie opodstatnenie toho trestu), ale u Šedivého neverím, že toto je na stopku. Celkovo sa mi ten stopkový poker v tomto PO vôbec nepáči a podľa mňa sa zaviedlo veľa precedensov. Teda ani možno nie, lebo o nejakej konzistentnosti v posudzovaní asi nemôže byť reč. - 27.4.2025 - 22:30
- +2
- WTF
- Rapac dostal ked to spravil vo Zvolene
- 27.4.2025 - 23:31
- 0
- Slapshot12
- Tuna ale porovnávaš skutočne neporovnateľné.. Heard to urobil úmyselne a vedome.. Šedivý pozeral do rohu, bola to skôr nehoda ale to ho neospravedlňuje, za hokejku je zodpovedný. Ale myslím, že dištanc sa udeľuje pri takých fauloch len v prípade "úmyselného ohrozenia súpera".
- 27.4.2025 - 21:19
- +1
- Slapshot12
- Počúvaj.. Predtým než napíšeš totálnu ch... si to láskavo pozri a nerob zo seba blbca.. Teraz som to pozeral 😉
- 27.4.2025 - 21:24
- +13
- Render 77 Nr
- Tiež mám pocit že Šedivý ho trafil nešťastne
- 27.4.2025 - 21:33
- +7
- Slapshot12
- Ak by som mal ako, poslal by som ti video. Nahral som si to cez nahrávanie obrazovky. Bol to nešťastný súboj pred bránkou, kde Šedivý pozeral do rohu a zodvihol hokejku veľmi nešťastne.. Je za svoju hokejku zodpovedný a teda 5+DKZ dostal právom ale som presvedčený, že toto nebolo úmyselné.
- 27.4.2025 - 21:40
- +1
- marko4
- prieteľu: kalap dolu...nejdem spochybňovať 5 a DKZ, nakoľko hokejka Sedivého skončila kde skončila, no ak tu niekto videl úmysel, tak to musí byť zaslepený človek bez štipky objektivity...
- 27.4.2025 - 22:12
- +13
- Wana
- Ako ste sa vy zhovadili pri Gildonovi? 🙃
- 27.4.2025 - 21:26
- +2
- Lukash_ke
- Môžeme sa tak dohodnúť, že ja nebudem reagovať na teba (čoho si síce ani nie som vedomý) a ty zas nebudeš na mňa?
- 27.4.2025 - 21:34
- +2
- Wana
- Áno Hearda to bol vtedy úmysel, Šedivý na prvú to asi takto nezamýšľal... Uvidíme, nech to posúdia kompetentní...
- 27.4.2025 - 21:24
- 0
- Slapshot12
- Ja si to pamätám ako včera, lebo keď som videl zákrok Hearda tak som mal penu v papuli aké som mal na neho nervy
.. Toto je úplne iný zákrok určite..
- 27.4.2025 - 21:26
- +1
- antinamor
- Aj včera vraj Gildon pozoroval hviezdy a ajhľa, komisia jeho astronomické znalosti ohodnotila stopkou.
- 27.4.2025 - 21:52
- +3
- Slapshot12
- Ak to píšeš mne, tak to si sa netrafil
. Pretože práve ja som mal taký názor, že to Gildon urobil vedome a úmyselne a teda jasných 5+DKZ a dodatočný trest. Keby si čítal všetky moje príspevky, vedel by si 😉.
- 27.4.2025 - 21:58
- 0
- fakir
- Možno išla po Šediveho
- 27.4.2025 - 21:02
- 0
- miro-nr
- Alebo pre Bača 😏
- 27.4.2025 - 21:55
- 0
- aRt
- cringe
- 27.4.2025 - 21:09
- 0
- Lukash_ke
- Uvidíme dokedy tu toto bude svietiť. Najsvätejší zo svätých.
- 27.4.2025 - 21:12
- +4
- Sedko NR
- Ale dnes opäť traja Košicki fans vyvedeny zo štadióna
- 27.4.2025 - 21:19
- 0
- Lukash_ke
- A čo ja som jeden z nich? Či čo teraz?
- 27.4.2025 - 21:26
- +2
- Sedko NR
- Uf kamo, vidím že pod teba sa neoplatí dnes nič napísať. Sorry
- 27.4.2025 - 22:04
- 0
- Lukash_ke
- Môžem sa ti ospravedlniť? Ale tak uznaj aj ty, henten tu uráža ľudí z HP a ty na mňa vytiahneš niečo o 3och nadrbaných Košičanoch na výjazde. Videl si dnes Košice? Veď tí chudáci ich tam išli podporiť a dostali toto, to by ani Braňo Mojsej neustál. Ber s nadsázkou, netuším čo sa v NR dnes dialo 😁
- 27.4.2025 - 22:33
- +2
- Sedko NR
- Beriem, v pohode 🤝
- 27.4.2025 - 22:46
- +4
- Slapshot12
- Silno pochybujem, že by šla práve pre neho. Prvá vec je, že síce bol ten zákrok veľmi nepríjemný ale odchádzal normálne po vlastných. A druhá vec je, že to by nemalo byť nič čo by bolo životu nebezpečné ale zato bolestivé áno..
- 27.4.2025 - 21:07
- 0
- scissorbill
- Fakt Ti neprajem nic take zivotu nebezpecne, ale za to bolestive…a pevne verim, ze sa k tomu postavis rovnako ak by sa to stalo…a zaroven dufam, ze Tvoje vajcia budu este niekedy schopne sa aspon tvarit, ze visia
- 27.4.2025 - 22:18
- 0
- Slapshot12
- Síce fakt neviem, čo zlé som podľa teba napísal.. Bolo to myslené tak, že si nemyslím, že by ho pri tomto zákroku mala brať záchranka. Proste to podľa mňa nebol život ohrozujúci stav (a ver mi že som takých situácií v živote zopár zažil a videl). Ale aj takto sa dá prejaviť inteligencia verejne, ako si to vypustil ty. Vďaka za záujem, moje vajcia sú ok, visia tam kde majú. Len si dávaj pozor viac na tie svoje aby boli kde majú, ja to so svojimi zvládnem sám. Pekný večer prajem
- 27.4.2025 - 22:25
- +2
- scissorbill
- Podla mna to bol hnusny a neodpustitelny utok do oblasti slabin…nie som si isty tym, ze Sedivy nevedel co robi v tom momente…puk bol za branou, Sedivy bol otoceny chrbtom k hre, nemal absolutne ziaden dovod hrat hokejkou, a uz vobec nie hrat na slabiny Pobezala (v zapase je to pasaz, ktora sa odohrala v rozmedzi 02:25-02:12 do konca tretej tretiny)…
A teda k tomu Tvojmu komentu o tom, ze co zle si napisal…z mojho uhladu pohladu, o ktorom si nedovolim povedat, ze je neomylny, je to play off, malo by sa hrat tvrdo, ale toto je proste za hranou…utocit si na citlive partie je znacne cez…
A na zaver, dufam, ze to, aby som si daval pozor na svoje vajcia, aby boli kde maju, nebolo vyhrazanie sa…
Pekny vecer aj Tebe - 27.4.2025 - 23:29
- 0
- Slapshot12
- Začnem najprv tým, že s tebou v jednej veci súhlasím a teda, že zákrok do oblasti slabín a vlastne pichanie hokejkou celkovo sú najviac chrapúnske a jedne z najodpornejších možných v hokeji. A myslím, že môžem kľudne povedať aj to, že ja som jeden z užívateľov HP, ktorý takéto zákroky doslova v hokeji neznáša a úplne odsudzuje. Viď príklad môj názor na zákroky Gildona alebo nášho Hearda z minulej sezóny tiež proti NR. Ak chceš pokojne si to dohľadaj ako som naložil vlastnému hráčovi za taký zákrok, bolo to niečo v zmysle , že by ho mali v kazajke vyviesť zo štadióna. Toto je ale prípad, kedy som to u Šedivého odsúdil v momente zákroku a tiež na neho nadával, no po skončení zápasu som si dal tú námahu a situáciu si opakovane prehral a pozrel viackrát. Po pozretí som dospel k názoru, že dnes Šedivý skutočne v súboji pred bránkou (sleduješ hokej tak vieš, že hráči do seba dobiedzajú aj bez puku) s Pobežalom sa do neho šiel zaprieť hokejkou, no keďže sledoval situáciu v rohu tak si neuvedomil kam hokejka smeruje. Nemysli si, že zákrok ospravedlňujem lebo to tak nie je a napriek všetkému si myslím, že bol trest 5+DKZ udelený správne nakoľko to smerovalo do nebezpečných partií. Môj názor však je, že narozdiel od Gildona si to Šedivý neuvedomil, lebo pozeral úplne inam. Taktiež si ale nedovolím povedať, že môj názor je bez omylu a jediný správny. Ber to ako môj pohľad na vec a moje hodnotenie. A na záver len toľko, že to vyhrážanie v žiadnom prípade nebolo, skôr reakcia na tvoju poslednú vetu v prvom príspevku s úmyslom aby si riešil svoje gule a to kde ich máš a nie moje
.
- 28.4.2025 - 0:04
- +7
- scissorbill
- Dakujem…vazim si, ze si stojis za svojim nazorom a chces o tom diskutovat…asi sa nezhodneme v pripade Sediveho faulu uplne vo vsetkom, ale som rad, ze sme si mohli vymenit nazory, aj ked mozno nie uplne zdvorilym sposobom…
Mier? 😎 - 28.4.2025 - 0:26
- +1
- Slapshot12
- Myslím, že je úplne v pohode a normálne, že sa nezhodneme vo všetkom. Ja nemám problém diskutovať o svojom názore s hocikým, pokiaľ sa to drží v rovine diskusie a nie nezmyselnej hádky. Taktiež vďaka za normálnu komunikáciu a výmenu názorov a aj keď sme nezačali možno práve najlepšie, myslím že sme dospeli k normálnemu záveru v slušnosti. Takže vďaka a mier
.
- 28.4.2025 - 0:48
- +2
- marko4
- no : pekne poporiadku...zákrok na Pobežala bol na 5 a DKZ len kvôli tomu, že to skončilo nešťastne a bez zjavného úmyslu Šedivého hokejkou medzi nohami hráča Nitry, takže ak jedinci ako Ty a tebe podobní píšu o úmysle, tak je to totálne mimo realitu. A k tej poslednej vete sa škoda vyjadrovať, aj na takých ľudí slnko svieti...
- 27.4.2025 - 22:28
- +1
- scissorbill
- Dal som si tu namahu a pozrel si tvoje prispevky tu na HP…a to vlastne aj stacilo…
Nie je objektivita to, co si vykonstruujes a snazis sa to obhajit…
Btw, s tym slnkom to bolo sice trapne, ale za to aj dost detinske 👍 - 27.4.2025 - 23:35
- +4
- lesslie69
- Porovnávaš náhodný zákrok aj keď určite bolestivý s niečim, keď dáš súperovi úmyselný krosček súperovi spredu do krku? To vážne? Bačová je psychopat.Toto môžeš urobiť päsťou niekomu, kto ťa napadne na ulici a ide ti o život, nie pri hokejovom zápase.
- 27.4.2025 - 22:34
- 0
- lesslie69
- Trošku autokorekcie zafungovalo, chcel som napísať Bačo.
- 27.4.2025 - 22:35
- 0
- scissorbill
- Lesslie, ja vobec neobhajujem Bacov zakrok…podla mna to bolo na 5+DKZ co spravil…
A rovnako tak hovorim, ze taketo zakerne fauly nepatria do PO, lebo ohrozuju zdravie superovych hracov…PO ma byt tvrde, ale to, co spravil Baco alebo Sedivy do hokeja nepatri…alebo inak, ak sa to udialo fajn, ale nech nesu za to obaja zodpovednost…
SZLH ma na to svoje institucie, nech to spravodlivo vyriesia a obom, resp. vsetkym previnilcom nech udelia spravodlive tresty…jak u nas v NR zvykneme hovorit “that’s it” - 27.4.2025 - 23:42
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- fakir
- Gratulácia do Nitry,absolútna dominancia dnes,akurát dnes Košice držal Janus v hre,Jaro všetko dobré k meninám,zápas c.7 na paradu
- 27.4.2025 - 20:56
- +1
- len_tak
- Niektorí z Bača oŠediveli: ale nakoniec ešte nwvieme ako to dopadlo. Nech vyhrá ten, kto dá viac gólov!
- 27.4.2025 - 20:53
- +6
- roa
- Aspoň niečo na odľahčenie v tejto premotivovanej diskusii.
- 27.4.2025 - 21:30
- 0
- Wana
- Nitra bude mat nový štadión Rudo hovoreu. Ale musíme sa premenovať na TJ Slavien Očová a štadión bude niesť názov Huliak Arena..
- 27.4.2025 - 22:19
- +10
- lesslie69
- Bruins asi nie,Rudo nemá medvede rád.Nitra Hunters by bolo podľa Ruda lepšie.
- 27.4.2025 - 22:23
- +9
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Lukash_ke
- Nitra Zobors
- 27.4.2025 - 22:43
- 0
- sloniik
- Nitra Kotuls 🤪
- 27.4.2025 - 22:48
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman
- A keď to budeš komentovať, tak ťa zruším nakomplet.
- 27.4.2025 - 22:52
- +3
- Wana
- Nebuď dudroš, len som napísal že ten nápad tu už bol a neujal sa
- 27.4.2025 - 22:55
- 0
- roman
- Jak sledujem zjavne sa to konzistentne neujíma..
takže vesmír je v rovnováhe.
- 27.4.2025 - 23:03
- +1
- lesslie69
- Na môj vkus sa tu poslednú dobu maže až priveľa. Ak niekto nepochopil sarkazmus tvojho príspevku, je to skôr smutné, že mu to mozgová kapacita nedovolí, ale má právomoc ti to zmazať. Občas si tu pripadám ako za boľševika, keď si bol postihovaný za svoj názor, ktorý sa nezhodoval s líniou komunistickej strany. Dotyčný pán tú dobu evidentne nezažil, alebo ak áno, tak stratil pamäť.
- 27.4.2025 - 22:56
- +10
- roman
- Zažil som ako dieťa, hlavne to bola dosť pokrytecká doba, ktorá morálne a hodnotovo poznačila niekoľko generácií. Ako skúšku správnosti sa stačí pozrieť do Nemecka ako rozdielne volí bývalé východné nemecko a zvyšok krajiny.
- 27.4.2025 - 23:10
- +1
- lesslie69
- Škoda, že si nezažil ako dospelý, podobne ako ja.Možno by si ináč chápal súvislosti.
- 27.4.2025 - 23:16
- +1
- roman
- Máš o 6 rokov viac ako ja a garantujem ti že súvislosti som chápal veľmi presne, viem veľmi dobre čo je to kádrový posudok, ako moju budúcnosť mohol ovlyvniť fakt že som chodil do kostola, a zažil som na sebe aj spôsob akým sa riešilo "rebelantstvo" našťastie všetko veľmi zľahka, pretože keď som mal ísť na strednú už sa to zlomilo, napriek tomu ešte dozvuky tohto myslenia a výchovy som zažil aj na strednej, niektorí pedagógovia mali natrénované také to správne režimové emo vydieranie. Tento režim krivil charaktery a reálne ničil životy ľudí, takže neporovnávaj prosímťa moderovanie diskusie na súkromnom portáli so štátnou cenzúrou a totalitným režimom.
- 27.4.2025 - 23:35
- +14
- miro-nr
- Toto o tom kostole je dosť scestné,lebo čo čítam tak veľa ľudí bolo obmedzovanych tým,že nemohli chodiť do kostola -tak ja doteraz nechápem prečo práve ja som tam chodiť musel nasilu !
- 28.4.2025 - 7:02
- +4
- ekaver
- lebo si bol dieťa
- 28.4.2025 - 7:40
- +1
- roman
- Ja som tam nechodil nasilu a ani mi nikto doma nepovedal, že keď nám v škole dajú dotazník či chodíme do kostola tak mám klamať že nie...
- 28.4.2025 - 7:54
- +2
- miro-nr
- Ja som nikdy neklamal.
Ale stále sa čudujem keď ľudia vravia ,že nemohli chodiť do kostola,ja som musel . - 28.4.2025 - 9:07
- 0
- FP-jakubj
- Zalezalo od toho, kto kde pracoval a ako to brali ludia na zodpovednych funkciach, niekde sa na to kaslalo a papier o otazkach viery sa hodil do kosa, inde to bol obrovsky problem, ktory bol prakticky najdolezitejsi. Ale pointa ostava v tom, ze niekto druhy mal moc nad tebou, kde ti vedel riadne skomplikovat zivot a mnohi to s radostou vyuzivali.To bolo na tej dobe asi najsmutnejsie.
- 28.4.2025 - 10:53
- +1
- miro-nr
- No ja som poznal riaditeľov ,námestníkov, inžinierov čo chodili do kostola a nič sa im nestalo.
Jasné ,že asi policajný pohlavar by ťažko vysvetlil svojim nadriadeným návštevu nedeľnej omše ,ale tých ľudí čo by ich za to "trestali" nebolo zas až také množstvo . Aj keď určite sa nejaké tie prípady našli.
No u babky na dedine platilo : v nedeľu do kostola inak sa s tebou ani zárubňa od dverí nerozprávala . - 28.4.2025 - 14:19
- +1
- lesslie69
- Áno,šesť rokov v dnešnom veku nie je rozdiel, vtedy si bol 14 ročný sopliak, ja som bol proti vlastnej vôli v armáde, takže naše videnie sveta bolo diametrálne odlišné. No a čo sa týka chodenia do kostola, tak v druhej polovici osemdesiatych rokov za to už dávno nikoho nepostihovali. Samotní komunistickí pohlavári si nechávali krstiť deti.
- 28.4.2025 - 10:19
- +1
- Mato-Mi
- Ano, v druhej polovici 80.rokov sa to uvolnovalo.
- 28.4.2025 - 10:39
- 0
- strojar
- Historické okienko máme za sebou.
Ešte napíš ako sa ti páčil ten zápas modrých proti červeným v Nitre. - 28.4.2025 - 10:40
- 0
- FP-jakubj
- Do armady sa chodilo aj po 89, dnes este stale v Rakusku, Finsku, Svedsku alebo Svajciarsku a nutne to nemusi byt ani zle. Problem je zase v ludoch a ich pristupe k danej problematike, ak to malo byt iba o sikane a nejakych blbych ideologiach, tak to bola kontraproduktivna somarina.
- 28.4.2025 - 10:56
- +1
- amaskiea
- - na druhej strane sviečková manifestácia bola v r. 1988;
- a podľa toho, ako som ja tie časy vnímal vtedy a spätne vidím aj teraz, by som tiež bol za to, aby sa obludnosť toho režimu neznižovala nijakým porovnávaním s tunajšími pomermi;
- to že tam opäť smerujeme (nie tu na HP, ale celkovo) je zas iná vec - 28.4.2025 - 11:09
- +3
- lesslie69
- O to čudnejšie sú jeho reakcie. Fakt sa niekedy neviem zbaviť pocitu, že sa tu preferuje línia jednej pravdy a jediného správneho názoru. Ten príspevok, ktorý napísal Wanna určite nebol zrelý na zmazanie.Možno len nebol pochopený v kontexte, ale zmazaný iba z pozície moci.
- 27.4.2025 - 23:13
- +3
- roman
- Bože... ten príspevok bol zjavne zmazaný preto, lebo ho jeden z moderátorov považoval za neslušný, z rovnakého dôvodu ako ten o pár prípevkov vyššie. Moderuje sa tu kdečo z kdejakých dôvodov, pretože o tom je moderovaná diskusia. Keby nebola moderovaná, tak sa tu navzájom zožeriete, alebo tu zopár extra premotivovaných trolov totálne otrávi diskusiu. Zopárkrát som si tu dobre podiskutoval na politické témy a bum, zmazane.. neriešim, nechávam to na moderátorov. Občas prediskutujeme, občas máme rozdielen pohľady, ale všeobecne slušné a obsažné prispevky k téme, bez zjavného zámeru provokovať si žiadny moderátor zmazať alebo nepovoliť nedovolí.
- 27.4.2025 - 23:42
- +7
- roman
- Pocitovo mi pripadá, že sa tu atmosféra trošku zlepšila, ale subjektívne to môže každý vnímať inak. Pomohli by nejaké štatistiky typu pomer medzi napísanými a mazanými príspevkami po mesiacoch a rokoch, ale komu sa také niečo chce vyťahovať z databázy
- 27.4.2025 - 23:07
- +1
- miko 75
- Inak bol vypískaný keď išiel z kabíny cez celý štadión,tak ľudia na neho pískali,hoci to zaniklo, keďže bola dakovacka.
- 27.4.2025 - 22:30
- +3
- Sedko NR
- Čo tam chcel ?
- 27.4.2025 - 22:53
- +1
- miko 75
- Videl som ho vychádzať z miesta odkiaľ vychádzajú hráči aj s Kováčikom,ten ho odprevadil po ten tunel a odtiaľ išiel sám aj zo svojim doprovodom a vtedy na neho ľudia hlavne z béčka pískali,len to trochu zaniklo,lebo bola dakovacka, či bol v kabíne, alebo mu Kováčik iba ukazoval útroby štadióna,tak to neviem.
- 27.4.2025 - 23:15
- +2
- Sedko NR
- Ako som čítal na tw tak bol v oboch kabínach
- 27.4.2025 - 23:36
- +1
- antinamor
- Stále málo. Už aby bolo o dva roky a verím, že budú všetci poslaní do preč.
- 27.4.2025 - 23:01
- +6
- 69roman
- Fantázia v priamom prenose a na pasikavych nenadavajte dnes pískali dobre na obe strany, drobnosti prehliadli co mali zapískat to zapískali.
- 27.4.2025 - 20:53
- +5
- lesslie69
- Súhlasím, výkon rozhodcov bol v pohode.
- 27.4.2025 - 20:54
- +1
- Wana
- Becherovka s tonicom to je beton
- 27.4.2025 - 21:55
- +3
- doc.koniferum
- fuj
- 27.4.2025 - 22:31
- 0
- Fidel©
- Lepsie ako ŠABUBO
- 28.4.2025 - 0:15
- 0
- doc.koniferum
- to je čo?
- 28.4.2025 - 7:19
- 0
- sloniik
- sampanske, burciak, borovicka
fuj blaaah
- 28.4.2025 - 7:27
- +3
- Fandimhokeju
- Ja že, šaratica....
- 28.4.2025 - 7:51
- +1
- doc.koniferum
- krista.však to keď zmiešaš to môže vybuchnúť
- 28.4.2025 - 12:21
- +1
- sloniik
- no to podla mna aj clovek vybuchne. ja som take este nepil, ale poznam to a viem, ze mi zaludok prekruti, uz len ked pocujem ten nazov
- 28.4.2025 - 12:29
- 0
- Fidel©
- Tak pamatam, je to uz vela vela rokov ked som chodil na vysku, ze u Havrana na stanici robili miesany drink borovicku s kefirom. Ale odvahu na to som nemal
- 28.4.2025 - 15:41
- +1
- miko 75
- Ja si myslím chalani, že on myslí, že sme prekonali košický betón.
- 27.4.2025 - 22:32
- +5
- Suchár
- Kosicania: po precitani niekolkych komentov na FB, ked ste viedli na zapasy 3:1, o tom, ze “Madari” topte lad, fandim Nitre.
Viem, ze nie vsetci fanusikovia Kosic su taki, a aj viem, ze tu na HP je vacsina “normalna”!!!
Nitra do toho!!!!
Pozdrav zo Zvolena - 27.4.2025 - 20:53
- +8
- FanOfNorth
- ked pise madar madarovi, je to usmevne taketo "urazky"
- 27.4.2025 - 21:03
- +6
- counter
- Ty si ale fakt suchár
- 27.4.2025 - 23:25
- 0
- Demon
- Do Kosic odohrat 7. zapas.
- 27.4.2025 - 21:10
- +3
- aaaa
- a potom?
- 27.4.2025 - 21:16
- 0
- aaaa
- tá správa vyšla v médiach na 1 apríla. Takže predsa ambácie Vsetína vrátiť sa do extraligy? Rovnajo asi bude chcieť aj Jihlava. Keď dokončia novú arénu budu chcieť hrať extraligu. Tá Maxa liga može na rok vyzerať dobre.
- 27.4.2025 - 21:51
- +3
- aaaa
- do Nitry Konrad?
- 27.4.2025 - 22:25
- 0
- miro-nr
- Ako tréner brankárov ?
- 27.4.2025 - 22:29
- 0
- WTF
- Braňo končí s hokejom,aj jeho syn sem ide hrávať od novej sezóny
- 27.4.2025 - 23:35
- +3
- dimi3
- No ale sam Kašo vyhlásil, žeby rad ostal v Nitre. Takže všetko je otázkou navrhnutej zmluvy, nárokov a dohody. Ešte by som to nepovažoval za definitívne.
- 27.4.2025 - 21:27
- +1
- Wana
- V rozhovore po zápase povedal niečo v zmysle že si to užíva lebo sú to jeho posledné chvíle tu... Ale nieje to presná citácia...
- 27.4.2025 - 21:29
- 0
- jh12
- ide prec, luci sa a nechava tu stopu a nevykasle sa na team
- 27.4.2025 - 21:32
- +3
- doc.koniferum
- O tom Vsetíne sa šušká už dlho.Len nemyslím si,že by to bol krok vpred.Skôr naopak.Keby česká extraliga nepoviem nič.
- 27.4.2025 - 21:34
- 0
- Ondrej
- Tak Vsetín ma ambície sa vratiť do.extraligy, navyše ak sa nemýlim Kašo je zo Zlína čo nie je ďaleko.
- 27.4.2025 - 21:45
- 0
- doc.koniferum
- ambície mať môže.ale dva roky po sebe chytať finále extraligy a ísť potom o poschodie nižšie,neviem neviem.plus v Čechách je dostať sa cez baráž do extraligy ešte viac nemožné ako u nás keď bola.predsa len ich extraliga je úplne iný level ako naša a nieto ešte porovnať to s ich prvou ligou.
- 27.4.2025 - 22:36
- +1
- WTF
- Ambície moze mat,1.ligista nema sancu v barazi
- 27.4.2025 - 23:36
- 0
- WTF
- Prvy gol!: Prvy gol!!!
- 27.4.2025 - 20:53
- +3
- romanko256
- Vrchol sezóny ako sa patrí tak sa mi to páči ☝️Bačo nech navštívi miestneho odborníka na duševné zdravie a cestou nech zoberie aj Šedivého.. Košice načo Vám je Polock a Archambault? Títo dvaja niekedy narobia viacej škody ako osohu. Teším sa na utorok 👏👏👏
- 27.4.2025 - 20:53
- +2
- gallup nr
- nitra dneska super na cele s liborom v brane a robbiem v utoku, obaja nenormalne potiahli. obrana tiez v podstate bez vyraznej chyby. a chcem zdoraznit aj paradnu robotu trenerov, ktori dokazali zmenit prechod strednym pasmom a zrazu sme boli v hre.
ps baco dlzi sedivemu paradny obed - 27.4.2025 - 20:53
- +12
- FanNR
- Asistent precikal vraj trénera.
- 27.4.2025 - 21:10
- +3
- Patres25
- Vďaka chlapci nitrianski ❤️ výkon hodný finále a zatracovaný Kašo absolutorium.
P.S. pre užívateľa Jimmy Tulipan: ten provinčný klub je obhajca titulu a sedemnásobný účastník finále za posledné desaťročie čiže aspoň štipku úcty si zaslúži - 27.4.2025 - 20:54
- +9
- Duri_L
- Takmer nam Baco daroval titul, potom Sedivy zariadil prehru....ach jaj
- 27.4.2025 - 20:54
- +7
- aRt
- No posrali sme si to sami. Pod tlakom budu zrejme obe muzstva, ale zatialco bude Nitra v euforii, my budeme v krci a nervozni af.
Sedivy - 27.4.2025 - 20:54
- +2
- HCKEFANS
- Su len dva moznosti. Bud si Kosicania tak veria,ze vyhraju siedmy zapas a len chcu zarobit,alebo je im jedno ako to skonci a chcu sa len nabalit na vstupnom a potom zahraju divadlo,zial nevyslo n to. Uz fakt neviem o co im vlastne ide.
- 27.4.2025 - 20:55
- +8
- Duri_L
- Je viac moznosti....a tie 2 co si vymenoval su obe nesprávne
- 27.4.2025 - 20:56
- +17
- Render 77 Nr
- Duri dole klobúk
- 27.4.2025 - 21:03
- +5
- aaaa
- ,pžeš povedať viac do spravy?
- 27.4.2025 - 21:05
- 0
- Duri_L
- nie je co viac napisat do spravy, len reagujem na HCKEFANS, ktory podla mna pise trochu odveci, to je cele
- 27.4.2025 - 21:25
- +2
- HCKEFANS
- To je len uvazovanie a pisanie svojho nazoru nez urazania tal si to odveci strc niekam
- 27.4.2025 - 21:28
- +4
- jh12
- ale tak, trocha si konspiroval
- 27.4.2025 - 21:32
- +6
- HCKEFANS
- Ano ale nebude mi niekto pisat ze odveci. Nikomu nekazem suhlasit odpisem slusne a nie poznamka odveci. Ta sa mi nepacila.
- 27.4.2025 - 21:41
- +3
- P24
- Čiže ty si to predstavuješ tak, že ty máš právo si "uvažovať a písať nazor", ale keď ti niekto na ten názor napíše reakciu, že je to od veci, čo nie je žiadna ukážka, tak sa tu budeš ofukovať. V skutku interesantná logika.
- 27.4.2025 - 23:04
- +9
- counter
- Tak to si napísal fakt od veci.
- 27.4.2025 - 23:28
- +1
- Duri_L
- A co je niekde urazam ci co? Len konstatujem, ze podla mojho nazoru pises od veci, ak tam vidis len tie 2 moznosti, pricom obe su defacto konspiracie.
A mozno skus pouvazovat nad tretou moznostou - ze Nitra momentalne hra jednoducho lepsie ako Kosice. - 27.4.2025 - 22:37
- +4
- Marchand63
- Tretia moznost je, ze Nitra bola v poslednych dvoch zapasoch jednoducho lepsia.
- 27.4.2025 - 20:57
- +33
- fabbeN
- Nie. Košice sú vždy najlepšie najlepšie najlepšie a prehrávajú, lebo hráči na to kašlú.
- 27.4.2025 - 20:59
- +9
- Jimmy Tulipan
- To je rovnako ako u vas. NR prehrava, len ked rozhodca sa o to postara
- 27.4.2025 - 21:02
- +7
- fabbeN
- Hej, tak sme prehrali tri zápasy v sérií
- 27.4.2025 - 21:09
- +2
- Lukash_ke
- Rovnako uvažujem. Ak Nitru v 7. zjedia, tak to len potvrdia. Ak vyhrá Nitra, tak aspoň tú teóriu vyvráti.
- 27.4.2025 - 20:57
- 0
- Cylo24
- to sú hlúposti, ktorými znevažuješ výkony Nitry
- 27.4.2025 - 20:58
- +29
- roman
- To už je taká klasika.
- 27.4.2025 - 21:01
- +5
- Wana
- Ale že práve od neho, to je dosť smutné...
- 27.4.2025 - 21:04
- +4
- miro-nr
- No možno ms ego väčšie ako zdravý úsudok.
No tiež ma to i neho veľmi prekvapilo.
V livke nejaký VszKe (nováčik) to písal každé dve minúty v piatok ,ale to som bral úplne inak . - 28.4.2025 - 7:14
- 0
- Maross NR
- Alebo je to len hokej. A každý chce vyhrať vždy zápas, len vždy je tam aj súper.
Po prvom zápase sme boli na koni, po štvrtom sme neboli hodní finále a po šiestom nás niektorí budú vidieť favoritmi.
Ale rozhodne sa zase len na ľade a určite každý jeden tím a hráč budú chcieť vyhrať.
- 27.4.2025 - 21:05
- +7
- Sedko NR
- Toto by som od teba teda nečakal
- 27.4.2025 - 21:24
- +2
- sloniik
- Zachytil som info a tusim je to uz aj tu pisane, ze v KE sa uz chystali v piatok velke oslavy, pecene prasa a tak. Nemyslim si teda, ze akakolvek z tvojich moznosti, je pravdiva.
- 28.4.2025 - 7:30
- 0
- aRt
- Otec stretol Ferenca v potravinach pred 5. zapasom a fakt to vraj chceli ukoncit. Mali aj rezervovane lietadlo do Chorvatska. Co sa ale stalo medzi stvrtkom a piatkom uz vedia len oni. Lebo na tom lade to nevyzeralo velmi akoby to chceli ukoncit
- 28.4.2025 - 9:06
- +1
- Sedko NR
- Bravooo páni. Takto dominantný výkon som dnes naozaj nečakal, všetky klobúky hore. Kašo paráda, Bačo ty odovzdaj výplatu, našťastie sa našiel rovnaký na druhej strane. Huliak keď už si toľko čapkal tak daj peniaze na štadión. Pome si pre to majstri !
- 27.4.2025 - 20:56
- +7
- Maross NR
- Škoda toho Bačovho faulu, ktorý sa u neho často opakuje, lebo už som ho chcel pochváliť za výbornú hru posledné dva zápasy.
- 27.4.2025 - 21:09
- +3
- Sedko NR
- Ak by sme týmto prehrali tak si to ani nechcem predstaviť, našťastie sa nestalo.
- 27.4.2025 - 21:25
- +1
- sloniik
- Ja som im veril, ze tu oslabovku ustoja. Chybalo 21 sekund. Ale aspon nas to zas viac nakoplo a ukazalo, ze treba byt stale na pozore.
- 28.4.2025 - 7:39
- 0
- DENISO6
- Ako nestranný fanúšik pochválim rozhodcov že nastavený meter držali celý
zápas, super výkon. Snáď budú pískať aj pozajtra. K hokeju len že úplne zaslúžene, klobúk dole pred domácimi. Neviem čo čakať v nedeľu lebo už to hráčov musí strašne bolieť.
- 27.4.2025 - 20:56
- +10
- Marchand63
- V nedelu uz len Let's dance.
- 27.4.2025 - 20:58
- +1
- DENISO6
- Hey už mi to žena prepla...nenechala mi ani rozhovory trénerov....*utorok
- 27.4.2025 - 21:00
- +1
- antinamor
- Vymeň ženu, alebo kúp druhý TV.
- 27.4.2025 - 22:21
- +2
- Marchand63
- Manzelstvo je o kompromisoch.
- 27.4.2025 - 22:52
- +7
- antinamor
- Pán je odborník.
- 27.4.2025 - 23:01
- 0
- miro-nr
- V dnešnej dobe "obžerstva" vo všetkom sú tri TV v rodine bežné . Kompromis je len veľkosť uhlopriečky TV 😏
- 28.4.2025 - 7:17
- +2
- Mato-Mi
- Dnes Nitra zasluzene. Kosice budu musiet byt hladnejsie po tom titule ak chcu doma uspiet.
- 27.4.2025 - 20:56
- +1
- hello, havarju
- Ten hokej je ale z oboch strán fakt výborný. Sú to síce riadne nervy pre fanúšikov hrajúcich tímov, ale dobre sa na to musí pozerať aj nestrannému divákovi..
- 27.4.2025 - 20:56
- +6
- matus93
- Ešteže dnes vyhrala Nitra inak by hokejový boch neexistoval .. aj keď šedivého zákrok bol viac zhoda nahod ako úmysel .. Edo .. to nemôžeš myslieť vážne za takého stavu si nepostrazit hokejku .. no nič .. po štvrtom zápase sme podľahli ilúzii o našej nesmrteľnosti a z pohodovej hry sme sa dostali do takého kŕču že tá 5 minútová presilovka bola skôr trest ako dar ..osobne neverím že Nitra nás trikrát po sebe porazi ale stať sa môže hocico .. je to o 60 minútach .. už sa vlastne nie je na co šetriť .. a hlavne pollock verím že sa rozlúči v dobrom svetle .. a nie hentym grcom co dáva 3/4 play off ..
- 27.4.2025 - 20:57
- +3
- Wedman
- Šedivy pojde domov stopom tušim 🙈🙈
- 27.4.2025 - 20:57
- 0
- lesslie69
- A mal by aj Petráš. On svojou nezištnou prihrávkou zabezpečil Nitre prvý gól.
- 27.4.2025 - 21:30
- 0
- Render 77 Nr
- Paráda neveril som bez Buceka ze toto dokážeme 7 zápas vau zaslúžili sme si za bojovnosť.
- 27.4.2025 - 20:57
- +4
- Cylo24
- nemám favorita, ale dobrá séria. mám pocit, že hráči Nitry do toho dávajú o niečo viac a vyhrať takýto zápas o všetko doma je velmi ťažké. v 7.zápase je ten tlak na domácich brutálny a výkony Nitry vonku sú vynikajúce, tak som zvedavý kto bude nový majster.
- 27.4.2025 - 20:57
- +6
- Cylo24
- + po zranení Bučeka som myslel, že je po sérii a 4:1 pre Košice...
- 27.4.2025 - 21:00
- +3
- miko 75
- Bol na dakovacke v kraťasoch a kríval,toto na zápas nevyzerá.
- 27.4.2025 - 21:49
- 0
- Wana
- Osobne by som už asi do zostavy nezasahoval...
- 27.4.2025 - 21:50
- +1
- martin182
- na dakovacke celkom krival, ale chvalabohu žiadne obvazy.. asi "len" natiahnute vazy
- 27.4.2025 - 21:51
- 0
- pejOliver
- Ja som mal roztrhnutý predný krížny väz a odlupene s chrupavky.. pol roka som čakal na termín a dovtedy som hral reakracne hokej, futbal fitko atď.. to že nemá na sebe obväzy nič neznamena pokiaľ krivá nič dobré to neveští.. ale bodaj by to nebolo nič vážne a môže v kľude pokračovať vo svojej kariére
- 27.4.2025 - 22:08
- +2
- WTF
- Vyšetrenia mal všetky ok,ak opadne opuch tak verímä🤞😉
- 27.4.2025 - 23:37
- 0
- RivalNr
- Ide na operáciu na 100% a zrejme minimálne pól roka bez hokeja
- 28.4.2025 - 10:43
- 0
- SlovakRanger
- Wow to bol zápas... kvalita na našu ligu neskutočná, vidno, že sa stretli 2 najlepšie tímy a ten siedmy zápas bude zaslúžený, hoci fanúšikom oboch tímov ho asi ani neprajem
- 27.4.2025 - 20:58
- +10
- matell157
- Nuž priznám sa Nitra neveril som vám za stavu 3:1 že niečo ešte dokážete spraviť zo sériou, ale keď teraz tak spätne rekapitulujem zápasy a ich priebeh tak nebyť toho že ste miesto Kašíka na ten jeden zápas postavili Aitokalia tak by ste už možno boli aj majstri... Teším sa na 7 zápas
- 27.4.2025 - 20:58
- +3
- Smith
- Ked sme boli v krci a bojazlivi doma za stavu 3:1 tak co to bude teraz... Najlabilnejsie muzstvo. Ak to v utorok prehrame tak to bude extremny pruser
- 27.4.2025 - 20:58
- 0
- majco
- 11/12✅️ Pome
- 27.4.2025 - 20:59
- +10
- Analytix
- Gratulacia do Nitry, mate realnu sancu obhajit titul. To je podla mna tazsie ako ziskat.
- 27.4.2025 - 20:59
- +5
- fakir
- Bačo vs Šedivy,když vy břizolit,tak my kachličky,Když vy krošcek na krk,tak my sekanie do vajec
- 27.4.2025 - 21:01
- +45
- WTF
-
- 27.4.2025 - 21:15
- 0
- Flak108
- 😅😅
- 27.4.2025 - 21:51
- 0
- KrebsKandidat
- Takze sa rozhodne v siedmom zapase. Nastastie som v robote, na toto uz zacinam byt prosto stary. Hlavne ked sa najdu azda premotivovany hraci ako to dnes ukazal Baco.
- 27.4.2025 - 21:01
- 0
- pejOliver
- Neveril som vám chlapci nitrianski, ale prekvapili ste ma Jackson neskutočny dric celé play off a dokonca aj bodovo uplne super podľa mňa si potiahol tento tím po zranení buceka práve ty a samozrejme toľko zatracovaný Kašo ktorý sa dokáže na tieto zápasy neskutočne nastaviť. Odviedol tu kus práce najskôr nás zachránil, potom vyhral titul a teraz može obhájiť titul. Takýto brankár tu ešte asi ani nebol.
- 27.4.2025 - 21:02
- +7
- Maross NR
- Jackson dnes odohral fantastický zápas.
- 27.4.2025 - 21:12
- +11
- gallup nr
- jeden z jeho najlepsich, ak nie vobec najlepsi v nasom drese. mal uz vela viacgolovych zapasov, ale dnes bol ozajstny lider, rovnako ako viaceri. paradna robota RT takto nastavit hlavy na zapas (okrem ineho minimum odplacani, este aj bajtek v jednej situacii stopol hokejku, aby nesekol janusa).
teraz este poctivo odmakat utorkovy zapas a nech uz bude vysledok akykolvek, chalani mozu byt na seba hrdi. a vsetci nr fanusikovia snad aj napriek moznemu sklamaniu z prehry ocenia, aka je to za ostatne roky radost fandit tomuto muzstvu. - 27.4.2025 - 21:34
- +13
- Maross NR
- Presne ako píšeš. RT odvádza skvelú prácu. Videl som nás za roky hrať všelijako, ale tak variabilne takticky veru ešte nie.
A Jackson čo dnes pukov vybojoval a potom ten skvelý výber miesta. Klobúk dole.
Neviem, kde naši berú sily, po tej 7 zápasovej sérii so Za som sa obával, že budeme ťahať nohy... - 27.4.2025 - 21:45
- +3
- fabbeN
- Kde berú sily? Skalka a Cebo.
- 27.4.2025 - 21:53
- +6
- gallup nr
- A hroznovy cukor.
- 27.4.2025 - 21:59
- +6
- BieloModra
- Presne🤣 v spravnom pomere s cpavkom+ ladova voda
- 27.4.2025 - 22:06
- +3
- aMigos2
- a gumove cukriky ☝🏻
- 27.4.2025 - 22:10
- +3
- strojar
- Haribo macht Kinder froh und Erwachsene ebenso.
- 27.4.2025 - 22:23
- +2
- CORGI
- 11/12
🤫 - 27.4.2025 - 21:03
- +1
- Bielomodry
- ROZPRÁVKA POKRAČUJE,ďakujem..Koník Moj,aj Tebe vdaka..
- 27.4.2025 - 21:04
- +4
- ElwisNR
- Ja by som chcel pochváliť RT a A.Kmeča.Po 2.zápase mi vadilo že nevedel zareagovať na hru KE dnes ako sa vraví mi zavrel huby.Chlapci si zaslúžia rešpekt za ďalší odkázaný zápas už len za tú snahu vôľu,nezlomnost sú pre mňa majsri bez ohľadu ako to utorok dopadne.Posledný zápas je lotéria ale ak by sa podarilo vytvoriť ešte jeden zápas to by bola fantázia.
- 27.4.2025 - 21:05
- +6
- Tokino
- Bez Bučeka, Lacku (dvaja najproduktívnejálší utocnici) a prehravat 1:3 s bezchybnymi Košicami v serii...Neveril som im, ale obrovský rešpekt, mam dojem, že Košice si boli az moc isté titulom a zrazu nevedia naskočiť do vlaku a Nitra je doslová hladná po titule!Gratulujem, oddych a pome game 7
- 27.4.2025 - 21:05
- +7
- 69roman
- Košice mali na posledný domáci zápas nachystanych 6 upecenych prasiatok zatiaľ sú teda v mrazáku .
- 27.4.2025 - 21:12
- +3
- aMigos2
- fuj to bude ale gumové
- 27.4.2025 - 23:22
- 0
- WTF
- Naši ich zožerú aj cez zapas ak ich posypu práškovým cukrom😬
- 27.4.2025 - 23:39
- 0
- hokejfanda
- Po dnešku sa musím v prvom rade ospravedlniť Kmečovi, že som naňho nadával. Posledné dva zápasy je to presne tá Nitra z prvého zápasu so zodpovednou obranou a dobrým útokom. Kmeč síce nikdy nebude môj oblubenec ale ten titul si už len za tieto dva zápasy zaslúži. Samozrejme hráči detto. Dneska Bačo priniesol infarktové stavy a ten balvan čo mu padol po góle na 2:1 bol zrejme počuť aj v Košiciach.
V zápase č.7 by sme papierovo mali vyhrať, jednak preto že košické letisko nám sedí, vonku hráme lepšie a samozrejme eufória je na našej strane. Netreba sa ale zblázniť. - 27.4.2025 - 21:06
- +3
- mariovic
- uz nech to dopadne hociako,u mna sme uz aj tak majstri,hrame bez lacku a buceka co je az dost velka strata,a naopak,kosice hraju v plnej sile,takze u mna sme uz majstri ked aj prehrame siedmy zapas,dole klobuk ako dokazali proti dost silnym kosicam vyrovnat stav serie.
- 27.4.2025 - 21:06
- +4
- Pukky
- Je malá šanca, že Nitra titul nezíska. Hráte u nas, kde ste lepší. My budeme hrať bez dvoch hlupákov v obrane, ktorých nemáme ako nahradiť, pretože Ceman so Spilarom angažovali na túto sezónu 30 útočníkov a 7
obrancov. A najmä na našich hráčoch je vidno, že si prestali veriť a to je v hokeji podstatne.
Prehrať si to môžete už iba sami. - 27.4.2025 - 21:12
- +1
- Pukky
- Že to napíšeš akurát ty...
- 27.4.2025 - 21:20
- +2
- Jimmy Tulipan
- Ja ich velakrat hejtim, ked mam zaco, no verim im v kazdom zapase.
Toto muzstvo ma na to, vyhrat zapas cislo 7 - 27.4.2025 - 21:21
- +1
- Pukky
- Áno, to máš pravdu. Ostala nám už iba viera.
Pri našej obrane.
Nebyt Janusa, dnes je 8:1. - 27.4.2025 - 21:26
- +3
- radopKE
- Ma pravdu. Opúšťaš sa zbytočne. Ja som včera doma skoro dvere od nervov rozbil a moje reakcie sú tu nepublikovateľné, lebo emócie, lebo klub, lebo Košice… V návale zlosti som aj ch.jov.nu aj na klubovú stránku napísal🤔 Ale si spomeň, ako sme išli za stavu 2:3 do Michaloviec a ako to dopadlo. A to boli iné Michalovce,ako tie tohtoročné. Kým nie je koniec, tak nie je koniec…
- 28.4.2025 - 7:59
- +4
- HCKEFANS
- Ja osobne budem velmi rad ak vyhrame a potom mi niekto napise zbytocne si stresoval. Momentalne pri nasej extremne zlej hre doma mam obavy.
- 27.4.2025 - 21:21
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- mikisk
- V tejto serii drzim palce Kosiciam, ale za to co Nitra zatial dokazala davam klobuk dole. Bez najlepsieho hraca a za mna s MVP play-off Kasikom.
- 27.4.2025 - 21:09
- +1
- MV
- Za mňa MVP Vitalos v repre forme
- 27.4.2025 - 22:38
- +8
- antinamor
- Ten chlapec hrá parádne. Keď je na ľade, som absolútne v kľude.
- 27.4.2025 - 22:44
- +1
- MaToooo
- Gratulujem Nitre. Dnes z ich strany výborný výkon...nedali nám dýchať. Sa cudujem ze to vydržali...Od nás som čakal ze budeme hrat aktívne od začiatku, ale Dan sa zrejme rozhodol že budeme čakať a kedze NR dala gol boli sme stratený...z Bačovho darčeku sme horkoťažko vyrovnali a potom zaúradoval Edo...
Som zvedavý či maju mentálnu silu sa z tejto sracky vyhrabať...mam dojem že sme dobrý iba vtedy keď nám to ide...a hráme doma,kde väčšinou hráme hrôzostrašne.
Pre mňa v siedmom zápase favorit Nitra, ale rád sa nechám prekvapiť. - 27.4.2025 - 21:11
- +1
- lucano22
- Tu nieje o čom. Posledné dva zápasy je Nitra lepšia. A je keď o v čom to je. Nemá zmysel vypisovať, že viac chcú a bla bla. Jednoducho sú lepší. V Utorok sa rozhodne. Jeden sa bude tešiť, druhému ostanú oči pre plač.
- 27.4.2025 - 21:15
- +2
- Profesor
- JEDINE VSZ
aj tak sme a budeme stále
velkoklub a naše úspechy nikto neprekona .
verím vám chlapci ze to dáme doma a keď nie tak rekordná medaila do zbierky
toto je môj posledný príspevok na tomto portály - 27.4.2025 - 21:16
- +1
- Profesor
- tak až tento samozrejme lokál na portáli
- 27.4.2025 - 21:16
- +1
- roman
- Nemali ste si váš lokál portál predať Blavákom
https://zive.aktuality.sk/clanok/116453/fun-radio-kupilo-desiatku-webov-vratane-silneho-hokeja-a-formuly-1/
Si ublížený tak pľuješ na fans Nitry, a keď ti to nikto nežerie tak ešte aj na hokejportal, ale problém je len a len v tvojej hlave. Nitra a Košice tu odkakživa mali dobré vzťahy medzi fanúšikmi a verím, že zopár jednotlivcov tú družbu nenaruší. - 27.4.2025 - 21:32
- +9
- Profesor
- neviem ci ja som tu podráždený a zakomplexovany ale keď človek napise lokál na portáli tak myslí na kom na čom pad v slovenčine ne nejaké somariny...
opravil som si svoji tvrdku...a a nejaký zakomplexovany pánko si myslí že spomínam nejaký dávno zabudnutý košický portál - 27.4.2025 - 21:40
- +3
- roman
- Buhah...
- 27.4.2025 - 22:03
- +1
- Profesor
- a to buhah znamená co v tom "meste" Nitra
ze sorry alebo ze chod do.. r..
lebo my v Košiciach sa vieme ospravedlniť zrozumiteľne - 27.4.2025 - 22:06
- +1
- roman
- Ja sa ti nemám za ťo ospravedlňovať. Tvoj pokus o urážku ma pobavil, takže ani ty sa nemusíš, mne, zato by si si ale mohol vstúpiť do svedomia a zamyslieť sa na sebou, či si si dnes trošku neuletel so všetkým tým čo si tu popísal na NR fans a HP. To že sa tu ešte stále vyskytuješ po tom ako si zahlásil, že je to tvoj posledný príspevok na tomto portály... teda ahem na lokál portáli či si to vlastne chcel povedať, len ukazuje, že si proste potrebuješ trocha porýpať a uľaviť. V poriadku, kľudne, keď ti to pomôže. Dobrú noc.
- 27.4.2025 - 22:51
- +4
- Profesor
- ja sa ospravedlňujem ze som naozaj zaklamal a neskoncil...
môžeš mi veriť ze tento príspevok je naozaj posledný spolu s tým čo som predchvilou napisal
Dobrú noc
- 27.4.2025 - 22:57
- 0
- Lukash_ke
- Bez ohľadu na jeho ostatné príspevky si podľa mňa fakt len uvedomil svoju gramatickú chybu a snažil sa opraviť bez nejakého skrytého rýpania. Keby tam dal nejakú čiarku asi by to vyznelo zrozumiteľnejšie.
- 27.4.2025 - 23:04
- +1
- roman
- Ok chápem. Priznávam, že v tomto prípade som tam videl niečo viac ako tam bol a prejavil sa môj dávny, stále nevyliečený komplex. Faktom totiž je, že hokej.sk bol vždy portál s výbornou návštevnosťou, ktorú v časoch najväčšej slávy nemal HP šancu prekonať a ani tie najvyššie čísla ani nikdy neprekoná. Je smutné, že ho menežment okolo Fun Radio médií (či kto to mal na starosti) nechal zakapať. Na druhej strane je škoda, že ho jeho tvorcovia predali, pretože to bol úspešný a fungujúci projekt. Takže.. aby som nezabudol, Profesor, prepáč zle som ťa pochopil, čo sa týka ostatného čo som povedal na tvoju adresu, za tým si stojím, dnes si sa totálne opustil.
- 27.4.2025 - 23:21
- +3
- Lukash_ke
- Ja som aj mal dojem, že si v tom videl trochu viac, tak som si dovolil zastať sa ho.
Zároveň zaujímavý pohľad z tvojej strany. Pre mňa príjemná nostalgia, keď som balancoval na oboch weboch a hltal info o hokeji. Webdizajn, články, fotogalérie mal hokej.sk super, ale zaostával v jednej podstatnej veci: diskusie k článkom, takže mi prišiel tak trochu bez duše. Návštevnosť bola určite z časti lepšia aj vďaka doméne. To, že HP s týmito diskusiami prežil dodnes je skoro unikát. Taká malá poklona. - 27.4.2025 - 23:43
- +2
- Jimmy Tulipan
- Slovan nema odchovancov!
Si debil: f - 27.4.2025 - 23:49
- +1
- mamina
- Máš sestru?
h - 28.4.2025 - 0:04
- +1
- roman
- Ano s doménou to vychytali ale aj to naozaj robili so srdcom. Ono to fakt nestojí nič priznať to. Zdravím jazvu a Zozziho , inak netusim ako to tam mali ohladom vlastníctva, a či to vedeli nejak ovlyvniť. Nikdy som s nimi nebol v kontakte, to by skôr Chrobi vedel povedať, stretávali sa občas na MS
- 28.4.2025 - 0:03
- +1
- miro-nr
- Tak to boli fakt časy na hokej.sk
Len to tam dosť rýchlo stratilo ten správny punc.
Preto ma teraz musiš trpieť tu 😏 - 28.4.2025 - 7:26
- 0
- radopKE
- Presne tak. Diskusie boli vždy lepšie tu na HP a viac to tu žilo. Takže si tam človek len odskočil zistiť či porovnať informáciu a rýchlo späť na HP.
- 28.4.2025 - 8:09
- +1
- amaskiea
- Ťažko vždy, keď tam boli bohaté diskusie už vtedy, keď tu diskutoval ešte len nyytymaki sám so sebou - a to nie je vôbec taká nadsázka, ako by sa možno zdalo. Ale keď sa to tu rozbehlo, potom jasné, veď to by sme všetci, čo sme sem odtiaľ preliezli, popreli sami seba, keby sme chceli tvrdiť opak.
- 28.4.2025 - 11:42
- 0
- mamina
- Ja som tam tiež chodila, zväčša som len čítala.. ale pamätám si, že keď už som bola nejaký ten piatok tu na HP, na .sk to v diskusiách išlo dole vodou... stala sa z toho stoka.. neskutočné urážky a nadávky, akoby to nikto ani nemoderoval..
- 28.4.2025 - 16:34
- 0
- Jimmy Tulipan
- medaila v tejto lige je rovnake nic ako tretie a kazde dalsie miesto.
Jedine co sa rata je pohar, na ostatne sral pes. - 27.4.2025 - 21:20
- +8
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- martin gal
- My tú ligu aj tak vyhráme,my tú ligu aj tak vyhráme
...verím...
Taktiku som nemeneu-ništ som nepozírau,neočúvau.V čase 20.32 zapnem HP a na monitori svíti Gol Nitra 3:1.Takže dnešný zápas si v klude pozrem zajtra. - 27.4.2025 - 21:18
- +9
- miro-nr
- Veľmi správne a utorkový si pozri v stredu
- 27.4.2025 - 22:19
- +4
- sloniik
- Lebo ako vsetci tu vsetko pekne dodrziavaju, aj CORGI sa naucil kedy pisat. Akurat este Roman ma trochu znepokojoval vcera pocas zapasu
Ale ono zas aj ked tu ostal, nasi to zvladli. Asi sa odklial, ale nemusi to skusat znovu
- 28.4.2025 - 8:51
- +3
- roman
-
- 28.4.2025 - 16:41
- 0
- BieloModra
- Tak toto bolo potyci!
Tie nohy a hlavy sli! Tribuny slapali, Vipka capkala!
Dakujeme CORGONI!
okrem zasluzenej vyhry kde som myslela ze odpadnem ked KE vyrovnali, najzabavnejsi moment bol pre mna ked sa BRUMKO zobudil vo VIP a chlapi v zvazovych mikinach usli s nachystanym poharom a medajlami naspat do utrob stadiona🙈🤣‼️ to bolo aj trapne trosku uz.
Zbalit capice a pohar ide este na vylet do KE.
Teraz nech sa deje co sa ma...POME NITRA, mame na nich, nevladzu uz - 27.4.2025 - 21:19
- +20
- Jimmy Tulipan
-
zabavna si
- 27.4.2025 - 21:22
- +8
- hawkie
- A ty si toxický -.-
- 27.4.2025 - 22:04
- +13
- antinamor
- Andrejka, ešte si spomínaš na našu súkromnú poštu v minuloročnom PlayOff? Len to nezakrýknuť.
- 27.4.2025 - 22:38
- +1
- BieloModra
- Eeeste to tak...nezabudam, to isto nie😄
- 27.4.2025 - 22:46
- +1
- antinamor
- ❤️
- 27.4.2025 - 23:04
- 0
- emoxx1
- Musím uznať, že také vzájomné odovzdávanie energie medzi trúbou, hráčmi a späť som roky nevidel. Naozaj mám dnes pekný zážitok.
Trošku škoda, že z toho Céčka si človek musí veľa situácii "domýšľať" ale chápem, že tá tribúna je z núdze cnosť. Po tejto návšteve vám ten nový štadión prajem ešte viac... - 27.4.2025 - 22:56
- +9
- antinamor
- Trúbou
. Furt len na žrádlo myslíte.
- 27.4.2025 - 23:10
- 0
- emoxx1
- Tlsté prsty, autocorrect + časový zhon a takto to dopadne. 😁
No... Proste dobrý ste boli. - 27.4.2025 - 23:13
- +2
- antinamor
- Jasné, pohoda.
- 27.4.2025 - 23:17
- 0
- BieloModra
- Dakujeme pekne👍 nech pise ktokolvek cokolvek, nech akokolvek dehonestuje proste ta energia sa prelieva a je to citit, nie je hrac co by toto netvrdil a klise to nie je. Je jasne ze nie vzdy to tak je,...ano to C cko je ake je, ale to si este nebol medzi nami na stati😄 ja by som svoje miesto ale nemenila...som rada, ze si mal zazitok
- 27.4.2025 - 23:38
- +5
- sloniik
- Vase miesto nad nami je super podla mna. Videt vsetko
- 28.4.2025 - 8:54
- 0
- BieloModra
- to je strategicke miesto
na brankovej ciare a ano vidiet cele dianie
- 28.4.2025 - 9:01
- 0
- sloniik
- na Cku je dobry prvy rad, doslova paradny. Tam vidis uplne vsetko. Ale tie vyssie rady, uz su dost na prd :/
- 28.4.2025 - 8:53
- +1
- sloniik
- joj len skoda, ze sme si aspon ruku nepodali.
- 28.4.2025 - 9:01
- 0
- emoxx1
- Snáď ešte bude príležitosť.
- 28.4.2025 - 9:13
- 0
- antinamor
- Ale tak nitrianske góly si aspoň videl. Ten košický max. na kocke. Z vyšších radov nevidíš 1/2 tretiny bližšej k C-čku..
- 28.4.2025 - 9:07
- 0
- emoxx1
- Aj to nie všetky. Síce sme vyrazili o 15:00 nech máme rezervu a predstih no nejak sme zabudli, že je uzavretá celá diaľnica a boli také zacpy, že 17:00 som bol ešte na križovatke pri Metre v Ivanke pri Dunaji. Takže na štadión som dorazil v momente keď sa prvý už oslavoval. 😁
- 28.4.2025 - 9:13
- 0
- BieloModra
- tak ja som napriklad vyrazala len 45 min neskor
ludi mraky parkovisko 0 bodov ludi okolo stadiona a ked chces mat v NR svoj flek
pred 17 musis! stat pri dverach kym otvoria zimak a pekne si svoje mieto poistit
.... cakam spravu cakam a chalan nic
- 28.4.2025 - 9:24
- 0
- emoxx1
- Ja by som dal ruku do ohňa, že ešte pred cestou som nejakú písal, len odpoveď nedorazila. 😁
- 28.4.2025 - 9:29
- 0
- BieloModra
- no nic je nedostatok aloe... ziadne palenie
odpustam ti
- 28.4.2025 - 9:34
- +1
- Norik
- Gratulujem..: Hraci sa prekonavaju.
Toto som necakal. Nech to dopadne akokolvek,dokazali sme,ze sme silny (mentalne) - 27.4.2025 - 21:21
- +1
- Jančo66
- Baco prepnuto a zasluzene a Sedivy nestastne, ale zasluzene tiez. Som zvedavy teda na utorok.
- 27.4.2025 - 21:22
- 0
- templar
- Ja Šaľených celkom aj chápem...ťažko sa sústredí na hokej po bujarých oslavách titulu za stavu 3:1...
- 27.4.2025 - 21:27
- +6
- jh12
- Prajem si aby game 7 mala aspon 2 predlzenia, aby hraci od unavy odpadavali, aby vyhral lepsi a koncentrovanejsi (nie stastnejsi). Prajem si nech je to otvorene divadlo od prveho vhadzovania. Prajem si aby to bola NR.
- 27.4.2025 - 21:30
- +2
- gallup nr
- a posledny, ktory sa udrzi na korculiach, nech rozhodne solom okolo leziacich a po dychu lapajucich spolu- aj protihracoch do poloprazdnej branky zabkou ponad bezvedomeho brankara.
- 27.4.2025 - 21:39
- +4
- zvolencan11
- Nitricka, velmi vam zelam, aby ste to dotiahli do majstrovskeho konca. To srdiecko, vola, ochota ist az do konca je nieco, vdaka comu si to uprimne zasluzite.
Good luck v zapase c.7!! - 27.4.2025 - 21:30
- +12
- sloniik
- Velmi dobry vykon z nasej strany. Kaso v brane tiez super. Tretiu tretinu sme zacali nie moc dobre, potom ked uz sme sa dostali do tempa, tak prisiel hlupy faul. Nastastie aj z druhej strany a tak sme to mohli uhrat na nasu stranu.
Pome Nitra bojujeme o ten posledny stvrty bod. - 27.4.2025 - 21:31
- +2
- M4TO
- inak iba jedna zaujimavost, ktora ten zaver celkom nenapadne poznacila. neviem ci ste zachytili to zakazane uvolnenie, po ktorom doslo k tomu zakroku sediveho. tak necitlivo odpiskane zakazane uvolnenie ako bolo toto, tak to bolo ukazkove. takato drobnost a tolko to urobi. inak nt dve tretiny zapasu lepsia a hlavne efektivnejsia, takze zasluzene.
o to lepsie to bude chutit doma po dvoch nedotiahnutych zapasoch! - 27.4.2025 - 21:31
- +2
- Wana
- Sorry Nitra bola efektívnejšia? Ved keby tak po dvoch tretinách je výsledok vybavený, veď sme trafili 3x tyčku. Dnes ste nás za našu efektivitu mohli a mali riadne vytrestať.
- 27.4.2025 - 21:36
- +7
- M4TO
- skoncilo to 3:1 pre vas, takze ste efektivnejsi boli. Tie precislenia boli, ale z mojho pohladu az na par vynimiek neboli dobre zahrane a skoncili bud strelou co janus v tejto forme v pohode chyti alebo blbou prihravkou.
- 27.4.2025 - 21:41
- 0
- CORGI
- Keby NR bola efektívnejšia, tak je vymaľované už po 2. tretine, lebo toľko prečíslení bolo v ponuke, ale vždy to brali na seba hráči s pukom a Janus ich pekne prečítal.
- 27.4.2025 - 21:37
- +4
- jh12
- robili to naschval, s cielom dorazky, presne taka je taktika a robili to dobre
- 27.4.2025 - 21:43
- 0
- CORGI
- Hej, preto to išlo poväčšine na hruď Janusa. Keby to dávajú po ľade tak pochopím
- 27.4.2025 - 22:15
- +1
- miro-nr
- No ked to streliš hore tak je možnosť doražky nulová ! Tak to až tak taktický nedomysleli .
- 27.4.2025 - 22:25
- +2
- WTF
- Naschvál by to robili keby strielali na betón nie pod vyrážačku pan "odborník"
Ty si tiež isto na ľade nestal v živote 🤦♂️ - 27.4.2025 - 23:43
- 0
- M4TO
- a keby boli kosice lepsie tak je vymalovane po prvej. tieto hypoteticke reci su nanic. na konci dna ste boli efektivnejsi ako kosice, tak sa tu budeme na tom zbytocne natahovat.
- 27.4.2025 - 21:46
- 0
- lubfito
- Dnes to bude bez príspevku k zápasu, bilancovať budem až v utorok po sérii.
Ale prosím Vás všetkých, ukľudnite sa už trochu.
Ja sa nestačím diviť. Po domácich zápasoch v NR, 8 z 10 mojich súputníkov už topilo ľad v Nitre. Dnes sú presne rovnako sklesnutí fans KE a odovzdávajú nám titul. Čo je toto za módu opúšťania sa?
Ten hrá ako nemorúd, henten hrá za súpera, jeden nevie prihrať, druhý vystreliť tretí sa len motá. Ďalší zápas sú to pomaly polobohvia ktorí lietajú ako Gretzky v najlepších rokoch.
Aj mnou lom ujú emócie, aj ja som ako na hojdačke, raz hore, raz dolu.
Ale pokiaľ nezaznie siréna tak tým svojím fandím a držím palce. Rovnako som s nimi hore ako dolu.
Ale trochu klubizmu chlapci a dievčatá, trochu lásky ku klubu a rešpektu k súperovi.
Potom ste akurát na smiech keď po jednom zápase idete tých svojich vyzdvohovať na piedestál hokejového olympu a o dva dni čítam že majú chodiť kanálmi.
Buďme všetci radi, že vidíme super sériu ktorá sa nám prelieva zo strany na stranu a nikdy nevieme kto to môže na konci ten titul urvať pre seba.
Ďakujem a prajem Vám všetkým v utorok pevné nervy. Mne už teraz nikto do zadu nestrčí ani strúhaný vlas, ale zároveň sa neviem dočkať kedy to znovu vypukne a pôjdeme sa pobiť o titul v zápase číslo 7! - 27.4.2025 - 21:33
- +28
- M4TO
- Presne tak, hokej je vyborny, nechyba mu skoro nic, tak si to treba poriadne uzit a hlavne fandit (slusne). bilancovat sa moze potom!
- 27.4.2025 - 21:38
- +2
- radopKE
- Toto by tu trebalo niekde vytesať natrvalo👌👌👌
- 28.4.2025 - 8:14
- +2
- majco
- Passolt bol kauf sezóny toto GM trafil na 1*.Dúfam že už je podpísaný na ďalšiu sezónu.
- 27.4.2025 - 21:36
- +12
- FanNR
- Odmietol ostať.
- 27.4.2025 - 21:43
- 0
- Julo5
- Na dakovacke to tak nevyzeralo
- 27.4.2025 - 23:00
- 0
- Wana
- Ževraj chce cestovať a spoznávať Európu, tak sa u nas zdrží len do konca play-off a od novej sezóny bude hľadať nové výzvy...
- 27.4.2025 - 23:01
- 0
- hoKEjkavsz
- no co dodat: taky tazkopadny bojovny hokej co hrame, s trestlovanim puku do pasma som uz davno nevidel. to sa cudujem ze sme sa dostali az do finale. ale chvala bohu mame hracov ako teves a edko sedivy s petrasom co nahravaju nitre....
takze pokial ceman nema carovnyx prutik, tak nas caka dalsie trapenie v utorok. Nitra jednoznacne hladnesia po vitazstve a to maju zraneneho buceka s lackom. hlavne ze mame siroky kader....ale nema kto dat gola - 27.4.2025 - 21:55
- 0
- Gerlach2655
- Nikdy neodpisujte Nitru 👈👊
- 27.4.2025 - 21:56
- +10
- zasi
- add gildon?
nebol v podmienke,takže po polovici trestu môžme požiadať o odpustenie zbytku a v utorok môže hrať,nie? - 27.4.2025 - 21:59
- 0
- Ondrej
- Myslím si že áno a rovnako si myslím,že v utorok bude hrať.
- 27.4.2025 - 22:06
- 0
- sloniik
- To podla mna neprejde, pretoze zopakoval ten isty zakrok a bol mu udeleny vyssi trest, ako naposledy.
- 27.4.2025 - 22:13
- +3
- hello, havarju
- Ale on to teraz dostal v podmienke za ten istý zákrok, takže neviem, či ho môžu dať znovu do podmienky ..
- 27.4.2025 - 22:22
- +1
- Wana
- Nebol v podmienke... Zároveň mu dali za opakovaný priestupok najnižší možný trest, tak či z neho vedia polovicu premeniť na podmienku asi vedia len oni...
- 27.4.2025 - 22:25
- 0
- Corgi77
- Suverénne Košice ktoré som tu videl 3 a 4 zápas boli fuč. Rozohrávka viazla, puky odskakovali, stredne pásmo nefungovalo. Naše zámorské kone Gill,Dešo, Passolt, Jackson hrajú najlepší hokej až keď prihára??
Perfektní sú. Ešte jeden a budete navždy v srdciach ako Blackwater, Laliberte, Milam.
A ešte ku Kmečovi. Pekne sekunduje Cemanovi. A stále sa nájdu ľudia čo ho zhadzujú. Dnes to stredne pásmo sme prešli nahadzovaním puku, čo je korčuliarske náročnejšie ale asi jediný spôsob ako to hrať. Nieje to náš štyl a nehrávame tak , ale som rád že Kmeč nehral tvrdohlavo svoju hru a snaží sa aj zariskovať zmenou taktiky. - 27.4.2025 - 22:01
- +6
- lesslie69
- Bol som v stodole pri prvom federálnom titule.Bol som aj v časoch, keď nie,že nebolo na výplaty,ale pomaly ani na hokejky. Bol som pri zlatom hattricku a budem aj potom, keď skončíme po tejto sezóne strieborní.Stále však verím,že za strieborných budú tí v bielomodrých dresoch.
- 27.4.2025 - 22:02
- +5
- Bahno
- Bude to krásny 7.zapas
Čo viac si mozme želať.
Stretli sa 2 najlepsie tímy sezóny.
- 27.4.2025 - 22:07
- +3
- tulen - kosice
- stihol som: ale mám za to, že nepustili ešte všetko alebo ojebovali ... oznam o spustení bol skôr ako 22:00
- 27.4.2025 - 22:17
- 0
- Jimmy Tulipan
- jo, oznam bol skor, ale nie je vsetko fuc. Aj na piaty bolo akoze vypredane. A ja som v pohode kupil listky este po polnoci. Postupne sa tam objavovali jednotky kusov. Usporiadatel hovoril, ze par kuskov sa dalo aj v pokaladni pred zapasom este kupit...takze asi to uvolnuju nejake postupne.
No A18 kde zvyknem bola vypredana hned a A35 nad nou kde sedavam alternativne po otvoreni sektora len tak siveli rad radom miesta. - 27.4.2025 - 22:25
- 0
- tulen - kosice
- jasné: celkom som sa bavil, keď mi pred očami pekne všetko mizlo
- 27.4.2025 - 22:31
- +1
- Jimmy Tulipan
- uz to sedlac predava na bazosi za kilo...
Na mieste klubu by som na vsetky tie listky sparovane s t.c. zablokoval a znemoznil dalsiu kupu listkov konkretnemu t.c. - 28.4.2025 - 0:50
- +2
- martin gal
- Tuleník: Kúpeu si si lístok do kina?čo dávajú?...Ako Símen a jeho družina dodzigali fajne rozohratú sériu?
- 28.4.2025 - 7:52
- +1
- kelnička
- Pekne Nitra.
Za mňa v play off 3 mena
Kašlik
Mezei
Pobežal
Nech uz pre vas ten 7 zapas dopadne akokolvek,nech po nom dvihate pohar alebo potlačate slzy smutku,to čo tu už niekolko sezon dokazujete je užasne.nedavno tu v hednej debate hlavne zastupcovia klubov z BA,KE a TN písali ze ste asi jediny kto rata medailove umiestnenia lebo vsak u nich sa rata len titul viem ako si važite kazdy uspech.som z MT a na rovinu vam pisem ze vam hokejove Slovensko ma čo zavidiet a byt vdacne za kazdeho jedneho mladeho hraca ktoreho ste nasej hokejovej republike darovali.a viem ze ich este par bude.
Tak nech vam to v utorok vyjde
- 27.4.2025 - 22:11
- +36
- BieloModra
- Toto je velmi pekne od Teba, dakujeme!
- 27.4.2025 - 22:15
- 0
- sloniik
- Dakujeme 💙🤍
- 27.4.2025 - 22:17
- 0
- CORGI
- Krásne napísané. Ďakujeme.
- 27.4.2025 - 22:18
- 0
- antinamor
- Ďakujeme a ceníme. Kašlík je na MS do 18 r. U nás chytá Kašík. Odpúšťame.
- 27.4.2025 - 22:51
- +2
- martin182
- ja zase dufam, ze sa rychlo vrátite do ligy, chybate tu
- 27.4.2025 - 23:07
- +2
- tulen - kosice
- no ...: to, čo nám bačo daroval, šedivý hneď aj ako dobre vychovaný chlapec vrátil ... nedá sa tieto zákroky porovnávať, lebo mám za to, že šedivý len nešťastne trafil ... ale trafil, jasná 5-ka
čo robil ale petráš so šedivým pri prvom a ferenc pri druhom, nepochopím ...
veľmi dobrý zápas pre nestranných, infarktový pre zainteresovaných
... máme tu môj "obľúbený" zápas č.7
hej aréna nesklamala, vyspelé a najlepšie publikum ... máme sa čo v košiciach čo učiť - 27.4.2025 - 22:25
- +5
- radopKE
- Petráš tak veľmi chce svoj prvý titul, až ho asi nechce.
Neskutočné kiksy robí chlapec v posledných zápasoch
- 28.4.2025 - 8:18
- +2
- strojar
- REKLAMA na hokej.
- 27.4.2025 - 22:26
- +3
- tulen - kosice
- súhlas
- 27.4.2025 - 22:51
- 0
- Wana
- Kto padol z VIPky?
- 27.4.2025 - 23:04
- 0
- miko 75
- Jeden kandidát tam bol, čo ľúbi padať.😄
- 27.4.2025 - 23:09
- +6
- WinnipegJets
- Jedno šťastie že tribúny sú postavené šikmo smerom hore
- 28.4.2025 - 9:21
- +1
- Maťo NR
- Fuuú,čo dodať, chalani išli,jak píly celý zápas 💪, kondičku máme neskutočnú,tak ako ste hrali,si zaslúžite titul, krásna hra.Ak sa to nepodarí,tak pre nás ste nezlomný tím,, navždy v srdciach.👏👏👏
- 27.4.2025 - 22:28
- +1
- miro-nr
- Neveril som,hlavne preto,že sme hrali dnes doma.
Všetci išli nadoraz a dali do toho všetko,no vyzdvihol by som výkony Kašika a Jacksona.
Ďakujem chlapci,naozaj . - 27.4.2025 - 22:34
- +3
- fabbeN
- Čo k tomu Kmečovi povieš?
- 27.4.2025 - 22:41
- 0
- antinamor
- Ven?
- 27.4.2025 - 22:52
- +2
- miro-nr
- Ja som už viac krát písal ,že mu držím palce. Osobne sa poznáme možno od štrnástich rokov . Najviac ma "serie",že si nedokáže urobiť poriadok s nedisciplinovanosťou. Je Nitrančan,bodaj by bol z neho nadpriemerný tréner .
- 28.4.2025 - 7:38
- +3
- cipulis
- Určite je z neho lepší tréner ako z teba fanúšik
- 28.4.2025 - 8:46
- +6
- miro-nr
- To je vysoko pravdepodobné až hraničiace s istotou.
- 28.4.2025 - 14:37
- 0
- Fandimhokeju
- K dnešnému zápasu. Nitra vyhrala absolútne zaslúžene.
K 5minútovym trestom. Bačo to urobil vedome. Čo chýbalo, aby mu
zlomil hrtan? Toto nebolo v súboji o puk pár metrov pred bránkou, nemal žiaden dôvod to takto riešiť. Za tie 2 roky, čo bol v KE, ma neustále vytáča nezmyselnými faulami. V podstate som bol rád, že odišiel. Len som nechápal prečo práve do Nitry. Šedivé ho faul bol tiež na 5min.Ale bolo to v predbránkovom priestore,navyše skrumáž, kde všetci v snahe zabrániť, či vsietiť gól šermujú hokejkami. Nešlo o žiadny úmysel. Nechcem ho obraňovať, lebo má toho dosť na rováši túto sezónu.
Ešte pár slov k tvorbe kádra. Máme prakticky 6 útočníkov, ktorí
nehrajú. Ale obranu ťahajú celé playoff siedmy obrancovia,pričom hrajú len šiesti. Doteraz nechápem, prečo Bartoš nebol zapracovaný do kádra. Určite by nebol horší ako tí, čo pravidelne hrajú. Ďalej nechápem, prečo rozbil útok Archambault, Zigo Chovan pred sériou s Nitrou.Jediný útok, kde vidno odhodlanie, snahu je Lamper, Havrila, Rogoň. Ostatným chýba rýchlosť, či chcenie. - 27.4.2025 - 22:36
- +1
- rastislavke
- Gratulácia k víťazstvu.Rozhodli presilovky a rýchly prvý gól po našej chybe.: To nás vyladilo. Našim odskakoval puk, neviem čím to bolo. Či nervozitou alebo slabou úpravou ľadu.
Priateľka z Nitry, ktorá sa nejako nezaujímala predtým o hokej si všimala detičky, ktoré čistia ľad. Na každom štadióne sa jej to páči, že aké zlaté. A v Nitre sa jej zdalo, že chodia nejako často. Pozerali sme spolu a jedno dieťa ide čistiť v obrannej tretine domácich a 7-9 detí išlo čistiť útočné pásmo domácich. Vzorec sa nemenil celý zápas, ani keď sa menili strany. Deti nabehli vyčistili, nabrali kopec snehu, kruhy všetko kompletka. Akože nepamätám si, či v Košiciach alebo Zvolene Trenčine to fungovalo tak isto. Že sa čistí len útočné pásmo domácich.
Inak vylúčenie šedivého úplne zbytočné. Predtým ho tam hráč fauloval, nič. Šedivý pozeral inde len zdvihol hokejku a chalan tomu pridal. Sympatické, že sme to nevzdali a skúsili aj v štyroch. Doma verím vo víťazstvo. - 27.4.2025 - 22:38
- +3
- fabbeN
- Prehrali ste lebo Kašík si postavil pred bránkou múr z nahromadeného snehu.
- 27.4.2025 - 22:43
- +17
- Wana
- 😂😂😂
- 27.4.2025 - 22:44
- 0
- rastislavke
- Ti to príde normálne? : Že 10 chalanov nabehne a upratuje jednu stranu?
- 27.4.2025 - 22:45
- +2
- rastislavke
- Nikde netvrdím, že to prehrali kvôli tomuto: Ale nie je to vôbec športové. Akože pokojne ti môžem poslať video ako 10 deti a všetci na jednej polke. Akože keby mi to nepovie priateľka, tak si to asi nevšimnem.
- 27.4.2025 - 22:47
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- fabbeN
- Si sa riadne opustil. Ty si ten s tým posledným príspevkom?
- 27.4.2025 - 23:00
- +13
- roman
- *kava na monitore*
- 27.4.2025 - 23:12
- 0
- gallup nr
- Viac koncov ako LoTR Navrat krala.
- 28.4.2025 - 6:15
- +1
- antinamor
- Konšpiráciami žije aj táto naša absurdná republika, zaradil si sa do šíku.
- 27.4.2025 - 22:55
- +1
- rastislavke
- akože mám to na videu
: aké konšpirácie? Som bol priamo na štadióne. Sa pýtam, či je to normálna prax?
- 27.4.2025 - 22:57
- +1
- Lukash_ke
- Konšpirácia je dnes taký populárny buzzword
- 27.4.2025 - 23:04
- +1
- rastislavke
- Písom som pánovi aj správu. Akože niekde sa mažú príspevky, inde nie. Tu ma pán anonymne môže označiť konšpirátorom a je to úplne v poriadku. : "V diskusii sú tiež neprijateľné: provokácie, urážky a zosmiešňovanie iných užívateľov, ale aj ľudí mimo diskusie. Neradi vidíme: konšpiračné teórie, nepodložené obvinenia, zavádzajúce informácie a ohováranie."
- 27.4.2025 - 23:21
- +1
- roman
- Mal si si to natočiť a poslať do bulváru. Možno je to aj pravda (mal si si to natočiť a poslať do bulváru, ten by si na tom možno zgustol), otázka znie či je to nejak poriešené v pravidlách atď. Znie to nejak podobne ako keď sa Shifrinová sťažovalo na to ako na Slovensku pripravili svah tak aby to lepšie išlo Vlhovej. (spomínam si to len matne, ale také čosi sa niekde mihlo v správach). Ja sa neviem vyjadriť k tomu ako takéto niečo môže ovlyvniť efektivitu streľby, ale myslím, že tak ako to môže spôsobiť problémy útočiacemu hráčovi, môže to aj zmitnuť brankára a tiež skomplikovať prácu s pukom brániacim hráčom. Je to zaujímavá anekdota, ale pokiaľ to nevybuble smerom k nejakému orgánu, ktorý to posúdi, tak je to podľa mňa naozaj len v rovine konšpiračnej polemiky. Čo na to Strojar?
- 27.4.2025 - 23:29
- +3
- emoxx1
- Pravda to naozaj je. Neviem či sa to dialo stále ale aj ja som si všimol, že to pár krát prebiehalo takto.
Popravde mi to bolo jedno. Neviem či toto vôbec podlieha nejakým pravidlám. - 27.4.2025 - 23:38
- +2
- roman
- Presne o tom hovorím. Že či je to niečo vážne, alebo miestny folklór. Ak je to vážne, tak to riešia pravidlá a isto by to neprešlo bez povšimnutia príslušných zodpovedných osôb (či ako to naformulovať)
- 28.4.2025 - 0:05
- +1
- rastislavke
- Vďaka chalani, akože zápas to neovplyvnilo si myslím. Tam mal vplyv ten rýchly gól po našej chybe a vylúčenie pred koncom na 5 minút. Košice po mentálnej stránke hrajú tak, že keď dostanú prvý gól, tak sú v kŕči celý zápas. Naopak, ak dajú prvý gól, tak je ich ťažké poraziť.
Toto je proste len postreh, ktorý mám aj zdokumentovaný (takže to nie je moja špekulácia, konšpirácia). Nebol som sám, čo si to všimol. Stál som presne nad tými chlapcami. Viem, že ich využívajú aj inde, aj u nás v KE, aj Zvolene. Nikdy som si nevšimol, že by to robili tak nerovnomerne. Mne to proste prišlo "too much". Nikde som nevravel, že robili hrádzu. Normálne Kašíkovi vyčistil jeden chalan bránkovisko štandard. Jeden Janusovi, to je tiež štandard. A potom 8 ďalších malých robošov tam drelo lopaty a tie prkna na odhrabávanie snehu, na miestach odkiaľ padajú góly (t.j. kruhy, na obrannej modrej a medzikružie). Sledovali sme to celý čas a najprv len tak či to je náhoda, že sa to vymení možno. Ale potom to už bolo príliš okaté, keď nebehne 10 ľudí a všetci utekajú na jednu stranu a drú tam ako otroci. Ako píše Roman, môže to mať aj kontraproduktívne aj pre domácich. Ale aj pre útočiacich, prihrávky sú jemne pomalšie, ťažšie na spracovanie, môže nabrať viac snehu. Proste na to poukazujem, nechodím do Nitry na hokej bežne.
V skratke mi to nepríde športové, chápem, že každý sa snaží rozhodiť súpera a trochu si pomôcť výhodou domáceho prostredia. Na titul to však vplyv nemá. Len do budúcna by si to mohli ľudia viac všímať. Lebo sú to také malé detaily. Rovnosť podmienok patrí k princípom športu.
Ako som písal aj minule, nemám nič proti Nitre, ale nedá mi, že to večné odvolávanie sa na komisie a takéto ťahy... môj názor je taký, že sa mi to nepáči. - 28.4.2025 - 7:37
- +1
- sloniik
- Vsimol som si to, moze to rozhodit supera, ale nie som si uplne isty, ci to velmi pomoze niekomu. Ono ta rovnost, ci nerovnost na lade spravi ci dobre, alebo aj zle. Mozno zlepsi moznost nahravok v utoku, ale zas na druhej strane strela po lade, mala nerovnost, mierna zmena smeru puku a brankar na to nevie zareagovat.
No a ten vas styl hokeja. Ludom sa to sice nepaci, ale ten obrannejsi hokej byva casto ucelny. Ak vsak super da prvy gol, musite este viac ist do predu a vtedy ste este viac porazitelnejsi. Ak date gol prvi, viete to zavriet v strednom pasme a tazko sa proti vam hra. Ale ono da sa aj to prelomit, len treba sustredene hrat. - 28.4.2025 - 7:47
- +2
- emoxx1
- Mne sa na NHL páčilo, že tam tých ľudí s tými širokými lopatami nabehne asi 16 a organizovane 12 zhrnú komplet celú plochu a dvaja na každom konci to hádžu do kýbla. Tu som roky videl zahŕňať len priestor bránkoviska v podstate všade a až teraz tento "medzi stupeň".
Inak v NHL zhrnú celú ľad len takto lopatami aj pred nájazdami a je to násobne rýchlejšie ako kým sa tam rolba premotá na sucho. Škoda, že tento nápad ešte nedorazil sem. - 28.4.2025 - 8:05
- +2
- sloniik
- U nas to zhrnaju obvykle tak, ze jeden beha s lopatou okolo brany a cez brankovisko a dvaja este kusok pred brankoviskom, na oboch stranach. Pocas finalovej serie sa ti dvaja z druhej strany pridali na tu jednu.
- 28.4.2025 - 8:21
- 0
- Lukash_ke
- Musím znova reagovať 🙈 Ale on nekonšpiruje, že mu tam robia niečo zlé s ľadom, skôr poukazuje na to, že tým asi skúšajú vyviezť brankára z pohody. Keď tam tie deti nabehnú, tak im ten priestor radšej uvoľní a tým sa môže trochu "rozladiť", niekto je voči takým veciam imúnny, niekoho to rozhodí, poznám podľa seba.
- 27.4.2025 - 23:48
- +1
- SchroedingersCat
- Ak ta ako brankara rozladia deti ktore upratuju lad pocas prestavky tak mas velke problemy si dovolim povedat
- 28.4.2025 - 10:00
- +4
- Proky99
- Janus nevyzeral byt rozladeny a ja tiez nepripisujem tomu nejaku dolezitost na vysledku. Ide len o akesi gesto fair play, take gesta robia sportovci resp. kluby ktore su vyzrete a vedia prejavit superom respekt. Verim ze nic podobne sa v Ke nikdy nebude diat.
- 28.4.2025 - 11:01
- +2
- FP-jakubj
- Zufali ludia robia zufale ciny, toto mi to pripomina
- 28.4.2025 - 11:03
- +1
- miro-nr
- Tak v Nitre deti rozpadli KC brankára viac ako Havrilov útok Nitrianskeho brankára ?!
Srandujete chlapci ,však !
Či vyzreté kluby idú do brankára aj po dohovore rozhodcu lavičke - 28.4.2025 - 14:42
- +1
- Proky99
- Kde som napisal ze deti rozladili Janusa? Dokonca som aj napisal ze to nemalo vplyv na vysledky zapasov kedze sa to dialo vo vsetkych 3.
To co robia hraci na lade je jedna vec to nech si riesia navzajom a patri to k hokeju, druha vec je ze vedenie klubu nariadi muklovat detom len v jednej casti ladovej plochy. - 28.4.2025 - 14:54
- +1
- miro-nr
- No vidíš a ja som až teraz zistil ,že vlastne tie deti sú vínné,že sa jedujem a prichádzam o vlasy pri rozohrávkach našich bekov len kvôli nedostatočnej úprave ľadu. Takze naši hráči nemôžu za kopec chýb ktoré vyprodukujú,je to vina tých detí.
- 28.4.2025 - 15:11
- +2
- strojar
- Nedialo sa to vo všetkých troch zápasoch.
V prvom vôbec, v druhom sa to stalo 2x z deviatich a včera od druhej tretiny (ak som niečo neprehliadol).
Ja sám ako Nitrančan sa s tým nestotožňujem a nemyslím si, že je to rozumnné. A ani férové. - 28.4.2025 - 15:27
- +4
- amaskiea
- rozhodiť ťa môže všeličo, čo rozptyľuje tvoju pozornosť mimo hry, a keď nabehne kŕdeľ okolo teba počas prerušenia, to isto nie je zanedbateľný vplyv na koncentráciu... Ja mám aj tak tendenciu veriť, že na toto existuje vysvetlenie, ktoré všetky paranoje rozptýli.
- 28.4.2025 - 11:02
- 0
- Lukash_ke
- Nechaj tak
- 28.4.2025 - 11:03
- 0
- antinamor
- Pravdu máš, mal si byť zmazaný, lebo si konšpiroval o dôvode nerovnakého čistenia ľadu v reklamných prestávkach.
- 27.4.2025 - 23:29
- 0
- radopKE
- Prax to rozhodne nie je. Len si poukázal na zaujímavý moment a keďže na to nie je rozumné a logické vysvetlenie, si konšpirátor.
- 28.4.2025 - 8:22
- +1
- rastislavke
- A vyprosím si nazývaním konšpíratorov: Celý čas držím objektivitu. Žiadam tu verejné ospravedlnenie.
- 27.4.2025 - 23:00
- +2
- miko 75
- No lebo sa hralo prevažne vo vašej tretine a logicky sa tam toho snehu nahromadilo viac.
- 27.4.2025 - 23:04
- +4
- SchroedingersCat
- Celkom jednoducho sa to da vysvetlit tym ze sa hralo viac pred Janusom, preto sa tam viac upratovalo, neviem preco v tom hladat nieco dalej
- 28.4.2025 - 10:04
- 0
- FP-jakubj
- Tak urcite, rovnako to bolo aj v predchadzajucich zapasoch, kedy sa pred Janusom nehralo... Cize klasicky pises somariny
- 28.4.2025 - 10:14
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- rastislavke
- To je na základe nejakej štatistiky alebo dojmu? : Objektívne neviem povedať, že kde sa hralo viac? Či pred Janusom alebo Kašíkom. Podľa mňa to bol hokej hore dole. Vysvetliť sa to dá všelijako...
https://img.hockeyslovakia.sk/MatchPDF/1067/2024_392_GameSheetSZLH_149371_Public.pdf - 28.4.2025 - 10:25
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Proky99
- Bolo to tak v kazdom z 3 zapasov a vo vsetkych 9 tretinach ktore sa u vas hrali. Chapem ze v niektorych tretinach ste dominovali ale pri vsetkej skromnosti asi vo vsetkych 9 nie.
- 28.4.2025 - 11:03
- +2
- SchroedingersCat
- Je to dost mozne, uprimne som si to absolutne netusil tak neviem, to co som napisal mi prislo ako logicke vysvetlenie na vcerajsi zapas, k ostatnym som sa nevyjadroval
- 28.4.2025 - 12:25
- +1
- Ottawa Senators
- Toto sú také veci...
Fakt nemám rád fanúšikov, ktorí sa snažia dehonestovať, spochybniť a akokoľvek podkopávať úspech a víťazstvo iného tímu. Teraz možno nejde konkrétne o sneh, deti a podobne. Ale tento typ fanúšikov sa vyskytuje často, akúkoľvek maličkosť vytiahnúť, len nech nemusím napísať, že súper to zvládol, zaslúžene zvíťazil. Snažiť sa všetkým vnuknúť myšlienku, prečo by mali spochybňovať úspech daného klubu. Namiesto toho aby takýto fanúšik prijal fakt, že sa ide do 7. zápasu, kde sa vlastne ide od nuly a tešil sa na neho, tak sa tu takto strápňuje.
Tváriť sa, že ja som fanúšik veľkého klubu, ale nedokázať takéto základné veci ako uznať kvalitu súpera, to je haMba. Za mňa si takýto ľudia úspech nezaslúžia. - 28.4.2025 - 11:55
- +3
- rastislavke
- Zagratuloval som neraz, písal som to inde: Zápas bol vyrovnaný, hocikto mohol vyhrať. Primárne však hodnotím naše výkony.
Tu som len poukázal na túto vec, ktorú robil usporiadateľ. Proste normálne športové fair play. Už ste tu vytiahli veľa vecí cez konšpiracie, potom keď som vravel, že je to na videu a vsimlo si to viac ľudí aj z iných táborov. Tak to bolo, že ok, ale je to prirodzené,
že sa hralo len pred Janusom. Pričom na strely vyrovnané stretnutie, bez podlozenej štatistiky.
Teraz sa stavia do pozície nejakej morálnej autority, že si nezaslúžime vyhrať, lebo neviem uznať kvalitu Nitry. Pozri si môj príspevok v livke a predosle. Nikde som nedehonestoval váš tím. Ešte som váš obhajoval, že pokojne môžete vyhrať za stavu 3:1. Tak si normálne priznaj, že to nebolo kóšer. Rovnako ako predaj lístkov u vás. Oficiálne bolo 3600 ľudí na stadionem. Akože videl som, že sa lístky predávali ešte pred zápasom. Organizátori sa sami smiali, že je náš trochu veľa. "To je tak, keď sa predá viac lístkov ako je kapacita."
- 28.4.2025 - 12:18
- +2
- Ottawa Senators
- Primarne hodnotis svojich…ale odhrnanie, ale predaj listkov, tvoj kolega, miestna hviezda, Jakubko dokonca do sprav na mna vytiahol nasu 700k dlzobu z minulosti.
Preco sa teda naozaj nesustredime na vykon svojich a netesime sa na ten 7. zapas? Preco po tej gratulacii alebo hodnoteni svojich pride to …ale?
Necitam ta na tomto fore prvy den, urcite su tiezfanusikovia, ktorych ten opis, za kazdu cenu dehonestovat supera, vystihuje viac ako teba. Je ich tu vela, vacsina o finale moze len snivat. Tak preco tu riesime taketo malichernosti my, pred 7. zapasom? - 28.4.2025 - 12:57
- +1
- rastislavke
- Pozri je to moja osobná skúsenosť zo včerajšieho zápasu: Primárne znamená výkon. Vôbec sa tá poznámka netýkala výkonu Nitry. Ako fanúšik, ktorý si zaplatil lístok, dovoľ mi prosím uplatniť si výnimku na zdieľanie svojich skúseností, ktoré smerujú primárne k usporiadateľskej stránke.
Toto celé, čo sa rieši pod mojím prvým komentárom je malý postreh, ktorý človek v TV neuvidí a ani bežný divák. Moja pripomienka je na usporiadateľa a na fair-play. Teda, aby boli rovnaké podmienky pre oba tímy. To, či to už robili naschvál alebo nie, nechajme bokom. Verím tomu, že ak niekedy zavítam do Nitry, že takýto detail proste nebudem výdať. Pre mňa je to znak rešpektu k súperovi, k hosťom. Proste keď idú odhŕňať a je jedno či deti alebo baby, tak nech je to rovnaké. To je vidím, že ide rovnaký alebo podobný počet a robia tie isté alebo podobné úkony na jednej aj druhej strane. Myslím, že je to fér návrh?
Určite to nerozhoduje o titule, nedegraduje výkon. Ak by to robili v Košiciach a všimnem si to, nemám problém na to upozorniť, verím, že u nás zabezpečujú obom tímom rovnaké podmienky, nech rozhodnú výkony na ľade.
To s tou kapacitou včera vytiahol na mňa usporiadateľ. Je to vaša vec, chápem, že ekonomika tímu je dôležitá. A nemám nič ani proti cenám. Doba je ťažká a hokejistov treba zaplatiť.
Jakubko nie je môj kolegasom tu sám za seba. Vyjadrujem sa slobodne, keď mám chuť a čas podiskutovať o hokeji. Toto je miesto, kde sa stretávajú fanúšikovia viacerých táborov a kde si vieme argumentami vymeniť svoje postoje, názory a skúsenosti.
Takže za mňa to môžeme uzavrieť... súhlas? - 28.4.2025 - 14:44
- +4
- steevee
- Absolútne zaslúžena výhra Nitricky: Odmakane podporene v tranze chytajúcom Kasikovi. 3 tycky a dosť veľa šancí a precisleni v podaní Nitry. Len kvôli tomu bol zápas tesný až do konca. Za mňa by som Košičana Báča na posledny zápas nahradil bojovníkom Csanyim. Baco toto nespravil 1x. V Košiciach ich ziiime. 💙🔥💙Nitrianske srdce bije opäť hlasnejšie. 💙🔥💙
- 27.4.2025 - 22:38
- +1
- Jimmy Tulipan
- Napisal by som ti, co v Kosiciach ziite
- 27.4.2025 - 22:42
- +1
- lesslie69
- Myslíš pelle? Lebo ja si to myslím tiež.
- 27.4.2025 - 22:45
- +1
- Lukash_ke
- Banánovú šťavu?
- 27.4.2025 - 22:51
- 0
- obyvatelNZ
- Bačov .....
- 28.4.2025 - 6:09
- +2
- micu79
- Nitra si to už nenechá ujsť Košice sú doma polovičné ale možno motyka vystrelí.
- 27.4.2025 - 23:00
- 0
- Urpiner16
- Paradoxne letisko pre domácich nie je výhodou a na rozbehnutú NR s psychickou výhodou to budú mať KE veľmi sťažené ale nie nemožné.
- 28.4.2025 - 7:02
- +1
- durkeeez
- https://sportovy.cas.sk/hokej/horor-na-finale-nitra-kosice-fanusik-spadol-na-ludi?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR6Nbviz6OVmNim-JuVeTdrK3Oo6LUr1Vu1RRUaLWyAqmJf2kU-bcNkswFnnEg_aem_ehfzs_vwr52lygdiUjxMwA
- 27.4.2025 - 23:08
- +1
- miko 75
- Tak toto som v tej eufórii vôbec nezaregistroval, snáď bude v poriadku.
- 27.4.2025 - 23:12
- +3
- antinamor
- Nápodobne. Píšu o tlačenici, ale tam žiadna tlačenica nie je. Sú tam dva rady sedadiel a sklo pred nimi.
- 27.4.2025 - 23:22
- +1
- tulen - kosice
- prelomilo: ho cez sklo v stave mohutnosti
- 28.4.2025 - 6:11
- +1
- RudoNR18
- Takisto ze ostalo mrazivé ticho.. no neostalo.. ja som to tiež zo zimaku ani nepostrehol
- 28.4.2025 - 8:03
- +1
- sloniik
- Ziadne mrazive ticho nenastalo a sme tam pri vozickaroch kusok od tade.
Take mikrostastie mal ten clovek, lebo padol vpodstate hned vedla zachranarov, ktori tam su pripraveni zakrocit. - 28.4.2025 - 8:23
- +3
- RudoNR18
- No ja verím ze všetci čo boli účastníkom tejto nehody budú v poriadku.. a držím im palce.. len fakt divne ze v tej eufórii si to veľa ľudí ani nevšimlo...
- 28.4.2025 - 11:47
- +3
- LukeasBil
- KE 3:2 NR po predĺžení
- 27.4.2025 - 23:11
- 0
- elber
- Podľa mňa si Šedivý nezahrá finále: Šedivý vylúčený za pichnutie a to je automaticky 3 zápasy stop
- 28.4.2025 - 1:21
- 0
- tulen - kosice
- len toľko: že šedivý dostal seknutie, nie pichanie ... pichanie vyzerá trochen inak
- 28.4.2025 - 6:10
- +2
- mili28
- asi tak...
- 28.4.2025 - 7:12
- +1
- miro-nr
- Pichanie vyzerá ako zápas predtým v KE,noBaluška asi nepozná pichanie 😉
- 28.4.2025 - 14:50
- 0
- tulen - kosice
- dôležité je: že to poznal senát a všetci normálni fans
- 28.4.2025 - 17:12
- 0
- 6911
- So zdravými Lackom a Bučekom by už reťaz s pukmi chodila po meste.
- 28.4.2025 - 5:48
- +1
- Norik
- Po Kosiciach, alebo po Nitre: ??
- 28.4.2025 - 12:50
- 0
- Urpiner16
- Neviem či sa v našej extralige stalo že siedmy zápas urvalo hosťujúce mužstvo.
- 28.4.2025 - 7:17
- 0
- sloniik
- Tu z diskusii tusim tiez vyslo, ze ani z 1:3, este nikto vo finale seriu neotocil. Nuz, v utorok otocime
- 28.4.2025 - 7:37
- +3
- radopKE
- Autobus do Nitry
- 28.4.2025 - 8:26
- +4
- Corgi77
- To áno a s pohárom.
- 28.4.2025 - 9:06
- 0
- BieloModra
- jasneee ved sa musia vratit do NR a nech to dopadne akokolvek ver, ze bude plne parkovisko ludi, co ich bude vitat s medajlami ( a myslim ze bude jedno aku budu mat farbu kovu)
- 28.4.2025 - 9:32
- +3
- Dracik_18
- V 2017/18 BB v TN
V 2011/12 Slovan v KE
V 2005/06 ZA v PP
V 2004/05 Slovan vo ZV
- 28.4.2025 - 7:58
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Dracik_18
- Čo tu bolo vymazané? 😃
- 28.4.2025 - 10:10
- 0
- Westbeast0
- To by si si mohol pamatat, nebolo to tak davno, exhibicia Faille, Asselin, Skalicky...
- 28.4.2025 - 8:00
- 0
- Corgi77
- Veľakrát
- 28.4.2025 - 9:06
- 0
- cipulis
- Ty toho veľa nevieš
- 28.4.2025 - 10:14
- 0
- FP-rivaldo7
- tato seria si zasluzi aj zapas cislo 8
- 28.4.2025 - 7:56
- +2
- amaskiea
- Naozaj dobrá séria. Pritom podľa niektorých Kmeč mal byť už vyhodený a ľad v Nitre roztopený...
- 28.4.2025 - 8:58
- +1
- WinnipegJets
- 11/12 pokračujeme
- 28.4.2025 - 9:25
- 0
- Giovanni9
- KOSICE NITRA KOSICE: Ahojte, HKNR gratulujem k vyrovnaniu serie.Este v sobotu som stretol trenera A.Kmeca v promenade spravil selfie,dali sme rychly pokec a poprial som vela stastia, ze nech vyhra lepsi.Dovolim si povedat, ze HKNR hrala playof hokej a nasi chalani... no tazko sa mi hladaju pozitiva, tak radsej nehodnotim.Jedine mozeme dakovat Bohu za Jara v branke.Komentoval som po dvoch zapasoch ked odchadzali HCKE domov na 5.zapas a pisal som, ze trener HKNR a hraci este nepovedali posledne slovo a koniec je, ked sa vyhra stvrty zapas.Cize hejtery HKNR aj vlastny atd vidite, ze treba len verit a mat pozitivnu mysel.Atmosfera bola vcera uzasna!o5 ma sklamali nadavky z fanklubu na Kosicanov, ale tak mali by popremyslat ci sa chcu kamaratit, alebo nie.Na lade sme boli velmi staticky, rozohravky slabe a prihravky skoda reci.Chybalo nam nastavenie v hlave a pohoda, srdce pre hru a take to zdrave chcenie vyhrat zapas.HKNR lepsia zo vsetkych uhloch pohladu.Rozhodcovia podla mna piskali dobre, takto ma vyzerat ked sa pustia tvrde zakroky a samozrejme zasluzene 5+DKZ na oboch stranach neni o com.Za mna slabucky vykon,vynimkou fakt Jaro Janus.Nam mozu pomoct tribuny, disciplina a nastavenie v hlavach.Ak sklame len jedna z tychto casti, tak na 10ty titul si budeme musiet pockat.Kiez by aj v KE mal kazdy fanusik aspon sal ak nie dres klubu.Nech vyhra ten najlepsi hokej! Hrdi ked sa nedari, verni ked sa vitazi!
- 28.4.2025 - 10:09
- +4
- FP-jakubj
- Nadavali kazdy zapas...
- 28.4.2025 - 10:38
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Giovanni9
- KOSICE NITRA KOSICE: Mal som moznost vidiet na vlastne oci 3.zapasy v NR. Nezabudni, ze si HKNR uz v steelke 2x skrtla
Plus to co pises je velmi odvazne a bez pokory k superovi. Ja si tiez prajem 10ty titul, nepoznam Kosicana, ktory by nechcel... Mali by zmenit to co som spomenul v komente vyssie, inac neviem , neviem ...OPRAVA : Verni, ked sa nedari a hrdi ked sa vitazi!!! HCKE
- 28.4.2025 - 10:46
- +5
- FP-jakubj
- Vidis, ja som si dovolil povedat, ze Cman sa mi nepaci ako trener a to ma isli za stavu 1:3 zozrat. Osobne som vychadzal z priebehu sezony, ked sme dost vela zapasov prehrali a nevyhovovalo nam to,netusim, preco sme si tak na to nejak zvykli a neriesili to uz skor. Teraz ideme domov na 7.zapas a vsetko je otvorene. Ale tak uz sme zazili aj 2x prehrate finale za sebou, takze zivot pojde dalej aj ked prehrame.
- 28.4.2025 - 11:01
- +1
- Giovanni9
- To ze sa niekomu/viacerim nepaci tvoj nazor je dobre.Nemozeme mat vsetci rovnake nazory na vsetko.Bolo by to jednotvarne.To co vyhovuje mne,tebe nemusi a opacne. Cman k nemu sa neviem vyjadrit, nie som kompetentny lebo nepoznam jeho robotu a v podstate ani nemam licenciu na hokejoveho trenera/ skusenosti.Tam ludia posudzuju len vysledky a tie odvadzaju na lade hraci ako taki. Hlavne nech je debata na urovni a nie ako v 4tej cenovej na stanici.
7.zapas je otvoreny a tak je to dobre.Je to sport a to je na tom to pekne.Vsetci nech tam na tom lade vydaju zo seba maximum...Robia to hlavne pre ludi/fanusikov... hokejom sa ludia bavia a tak by to malo byt. Potom budu plne stadiony a atmosfera bude stale dobra.
- 28.4.2025 - 11:28
- +2
- Mandrake
- Vieš,že som to len odľahčil,ale stále sa neviem zbaviť pocitu, že stačí aby Košice hrali naplno, čo niekedy sa tak nejaví a v pohode to dajú.
- 28.4.2025 - 11:17
- +1
- FP-jakubj
- Ale ved o tom sme sa tu uz bavili, ze Pollock Arch ked hraju, tak je radost pozerat, lenze im sa casto nechce a podla toho to aj vyzera. Preto spominam Cmena, uz davno si s tym mal urobit poriadok resp im mal klub za to siahnut na plat.
- 28.4.2025 - 11:20
- +2
- Giovanni9
- Co myslis konkretne? neviem ci reagujes namna ...
- 28.4.2025 - 11:00
- 0
- Mandrake
- Odomna???
- 28.4.2025 - 11:10
- 0
- mato_ke
- Nazdar národ,
Ako slušný človek, chcel som si zadovážiť lístky na zajtra, no vzhľadom na pračudesný spôsob predaja, som sa k nim nedostal, a tak som sliedil po nociach a aj teraz a mám nejaké navyše.
3x dvojka
1x trojka
Za pôvodné ceny rád posuniem niekomu kto je v pohode, má rád hokej a není vydžubovak jakych je celý bazos.
Kto má záujem, píšte správu a napíšem konkrétne miesta a verím, že sa rozumne dohodneme. (Platí pre obe partie fanúšikov).
Ďakujem za pozornosť - 28.4.2025 - 19:01
- +3
- mato_ke
- Všetky lístky úspešne predané.
Ďakujem. - 28.4.2025 - 23:54
- +1