Diskusia: Banská Bystrica vyhrala v Nitre po predĺžení (FOTO)
Hokejisti HK Nitra prehrali v piatkovom zápase 11. kola Tipos extraligy s Banskou Bystricou 2:3 po predĺžení. Rozhodujúci gól strelil Gabriel Chicoine.
V predĺžení dala najskôr gól Nitra, ale zásah Bubelu arbitri po zhliadnutí videa neuznali pre kontakt útočiaceho hráča s brankárom. Hostia potom rozhodli 39 sekúnd pred koncom predĺženia.
TEL 11. kolo:
HK Nitra - HC MONACObet Banská Bystrica 2:3 pp (1:0, 1:2, 0:0)
Góly: 8. Stacha (Bajtek, Gill), 31. Pobežal (Camara) – 27. Boucher (Chicoine), 33. Adams (Šoltés, Michalčin), 63. Chicoine (Adams, Wedman). Rozhodovali: Výleta, Novák – Junek, Frimmel, vylúčení: 5:5, presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, 2813 divákov.
HK Nitra: Aittokallio – Mezei, Cotton, Buček, Gill, Bajtek – Bača, Auk, Jackson, Bubela, Ritchie – Stacha, Vitaloš, Camara, Pobežal, Lacka – Fatul, Lisý, Csányi, Hrnka, Bačo
Banská Bystrica: Hrachovina – Chicoine, Scarlett, Petriska, Voyer, Boucher – Zeleňák, Žabka, Faith, Wedman, Adams – Stránský, Michalčin, Matoušek, Čunderlík, Šoltés – Česánek, Valigura, Tomka
Vladimír Országh: „Bol to vyrovnaný zápas. Nitra bola v prvej tretine živšia, je známa svojimi nástupmi. Mali navrch, ale nepúšťali sme ich až tak do tlaku. V druhej tretine sme hru vyrovnali, pomohli sme si gólom v presilovke. Tretia časť hry bola o šanciach na oboch stranách, prelievalo sa to zo strany na stranu. V tej fáze podržali brankári. Za predvedenú hru bola deľba bodov zaslúžená. V predĺžení sme zobrali výzvu, lebo už sme nemali čo stratiť. Videli sme tam kontakt hráča Nitry s betónom Hrachovinu a bola to veľmi podobná situácia, ktorá nebola uznaná nám v tretej tretine. Vyskúšali sme to, vyšlo to. Dali sme gól. Pre nás sú dva body z Nitry dobré, lebo vždy sa berú ťažko. Chalani to obojovali, patrí im za to vďaka.“
Andrej Kmeč: „Prvá tretina bola slušná, mali sme dobré veci aj šance. Bol to fajn výkon. V druhej tretine sme však dovolili súperovi veľa brejkov. Nedodržovali sme veci, ktoré sme mali. Súper mal dosť šancí a nás držal brankár Šebo. Ani začiatok poslednej tretiny nebol ideálny, málo sme sa udržali na puku v útočnom pásme. Išli sme do predĺženia, v ktorom nám nebol uznaný gól po spornej situácii. Musím si ešte pozrieť tú situáciu, aby sme videli, prečo sa rozhodcovia rozhodli takto. Ale aj keď cítime krivdu, musíme pokračovať ďalej v zápase koncentrovaní.“
- TommY_D
- Zaslúžene (až na rozhodcov)
- 18.10.2024 - 20:51
- +1
- majkelthe
- aby sa tu zbytočne neriešilo či sa môže zobrať challenge v predlžení alebo nie tak nové pravidlo hovorí: Tímy si môžu vyžiadať trénerskú výzvu na príslušné situácie počas celej doby stretnutia vrátane predĺženia.
- 18.10.2024 - 20:52
- +13
- Sedko NR
- Jasné veď. Inde sa to nemôže, u nás hej, veď kam sa na nás šeci hrabú.
- 18.10.2024 - 21:00
- +1
- majkelthe
- netrep. Teraz si v tej situacii ty tak ti to nevyhovuje. Keby Vám dali gol ktorý by bol sporný, bol by si rád aby sa to preskúmalo
- 18.10.2024 - 21:08
- +30
- Sedko NR
- Síce neviem prečo si sa opustil, ale to nevadí ak ti to pomohlo. Ja som to písal všeobecne, nie na Nitru.
- 18.10.2024 - 21:10
- +2
- sloniik
- Nechaj ho, on sa k nam prisiel len vyprdkat
- 18.10.2024 - 21:20
- +3
- Sedko NR
- Mohol by smrdieť inde.
- 18.10.2024 - 21:25
- +3
- MV
- Co čakali bez Algera?
- 18.10.2024 - 20:52
- +13
- BieloModra
- 3x som to dnes povedala, na kieho dnes postavil #36...
- 18.10.2024 - 21:07
- +5
- MV
- Camara prišiel rozhodovať zápasy, jeden sa mu už podaril
- 18.10.2024 - 21:14
- +1
- Wana
- Camara dnes ťažký prúser... Všetci importi prídu a lietajú a časom sa prispôsobia (Ritchie). Camara prišiel a dúfam že to otočí a lebo začal ako najslabší hráč zápasu tak jeho výkon môže mať len stúpajúcu tendenciu, teda jedine že by nie
Prosím Bubelu pošlite niekam na hosťovanie, snažne vás prosím. Zabíja nám druhý útok, aby center s Jacksonom na krídle mal po 10z 0+2 to aj ja by som spravil viac bodov a to som v živote nestál na korčuliach... Kľudne dajme do druhého na centra Pobeho... Ozaj Gill dnes hral?! - 18.10.2024 - 22:26
- +3
- AVEMNE
- Gill dnes nahral na dva ciste góly
- 18.10.2024 - 22:46
- 0
- Wana
- Len škoda že ani jeden nepadol 🫣
- 18.10.2024 - 22:52
- 0
- MV
- Súhlas s Bubelom. On ešte aj chodí na presilovky a stále neboduje. Gill sa už rozbieha a hra o mnoho lepšie ako na začiatku. Pobe jednoznačne k Ritchiemu.
- 18.10.2024 - 23:36
- +2
- 88Backo
- Tak a idem si pre popcorn a povedzte mi ako je to s tým čelindžom 😬 Každopádne Novák,Výleta spatky na čiaru alebo vocať do 1.ligy !!!
- 18.10.2024 - 20:52
- +1
- sloniik
- Pravidls IIHF hovoria, že poslednú minútu riadnej hracej časti a v predĺžení žiadna výzva byť nemôže, iba u videorozhodcu.
Ale keďže my musíme byť iní a nadradené pravidlá máme v dierky, tak u nás sa môže hocikedy. Sa čudujem, že po zápase sa už nemôže u nás. - 18.10.2024 - 20:55
- +1
- Sedko NR
- Akože po zápase nie ? Veď Spišská nedávno už oslavovala a súper, tuším Košice(?) už boli v kabíne
- 18.10.2024 - 21:03
- +6
- PavolRajtar
- Na Slovensku je to od tejto sezony upravene a mozu to brat len treneri. Je to reakcia na situaciu z konca minulej sezony ked sa hraci spisskej a kosic vracali z kabiny.
hokejportal podcast o tom informoval na starte rocnika - 18.10.2024 - 21:55
- +8
- sloniik
- Ano ved je k tomu usmernenie, to uz som sa dnes naucil. Kazdopadne nic to nemeno na tom, ze musime byt ini.
- 18.10.2024 - 22:16
- +1
- NR
- Hokej bol slabý,detto atmosféra.Nevidel som neuznaný gól BB(nedávali opakovacku na zimaku),ale ak bola situácia totožná ako náš gól v predĺžení,tak BB mala vyhrávať už v zápase 2:3.
Takéto góly keď sa nebudú uznávat tak asi máme iné pravidlá ako v iných ligách.
Ale celkovo ma to dnes nebavilo. - 18.10.2024 - 20:53
- +8
- 69roman
- Presne od druhej tretiny hokej čistá nuda
- 18.10.2024 - 20:59
- 0
- AVEMNE
- Keď je bubeník zo safari dua a polka hluchonema atmo sa ťažko robí...išlo to aj bez nich
- 18.10.2024 - 21:04
- +2
- 33
- Plne s Tebou: súhlasím. Až na to, že BB hráč nemal kontakt s NR brankárom, čo potvrdili aj v štúdiu.
- 18.10.2024 - 21:29
- +3
- elber
- netrep prosim ta, ved mu rukou odsunul beton....
- 18.10.2024 - 22:00
- 0
- 33
- Trepeš Ty.: A prečo?
Kontakt možno bol ale minimálny a Wedmanom nezavinených nakoľko bol faulovaný, čo je tiež zaujímavé, že rozhodca neodpúšťal!
NR zapískal TS, úplne vymyslené.
To je nazor aj zo štúdia - 18.10.2024 - 23:06
- +4
- sloniik
- Poznamka k nazorom zo studia resp. od mikrofonu: tvrdili, ze v predlzeni si nemozu timy brat trenersku vyzvu.... Asi tolko k nim
- 19.10.2024 - 7:21
- 0
- sepinko
- Takže inými slovami hovoríš, že v štúdiu su neprofesionálni takže čo povedia je hovadina Natíska sa otázka, kto teda všetko ovláda? pravidla, sporné situácie, rozhodovania na ľade v sekunde u rozhodcov
- 19.10.2024 - 9:28
- 0
- sloniik
- Pravidla by mali samozrejme ovladat hlave rozhodcovia. Komentator by mal mat tiez pravidla nastudovane. Nehovorim, ze by mal vediet presne odrapotat pravidla, alebo, ze by mal byt macher v urceni faulu, ale take info, ze kto kedy si moze zobrat vyzvu, to by ovladat mal. Hlavne ak ide o novu zmenu a normalny divak, fanusik tuto zmenu nezachytil. Kazdopadne, ked uz sa tam vola odbornik, tak by nim aj mal byt. Nie, ze sa vyjadruje pocitovo, ci?
- 19.10.2024 - 9:37
- +3
- 33
- Ano: napisal si to tak ako by to malo byt. Ale je to obojstranne
- 19.10.2024 - 9:51
- +1
- sloniik
- Co myslis tym obojstrannym?
- 19.10.2024 - 9:54
- 0
- 33
- Že aj gol NR v zavere: a neodpiskanie faulu na Wedmana a odrazený gol boli sporné momenty a podľa mna mali platit
- 19.10.2024 - 11:24
- +1
- sloniik
- Rozumiem.
- 19.10.2024 - 11:31
- 0
- sepinko
- Určite by mali vedieť rozhodcovia ale tu je to ťažšie lebo sa rozhodujú v sekunde a nemajú spomalené zábery ako my pri TV, ono ked už odpíska tak to musí platiť, malo kedy sa stane že odvolá zákrok /neviem či sa to vôbec aj dá/ v štúdiu pravidlá podľa mňa ovládajú a oni to majú oveľa ľahšie keďže to majú 5x v spomalenom zábere v štúdiu a vedia sa aj pripraviť dopredu na jednotlivé udalosti počas tretín na prestávku.
Iné je to za mikrofónom, kde je situácia a hneď sa reaguje, koľko krát sa reaguje len z prvého záberu, potom keď už keď to opakuje sa 3x v spomalenom tak veľa krát za mikrofónom zmenia názor, takto isto to majú aj rozhodcovia, proste oni sa musia rozhodnúť v sekunde a je jasné že v zápase sú sporné situácie či už na jednu či druhú stranu. Sporné su aj zákroky na hráčov, sme ľudia, každý to vidí inak ten zákrok.
Odborník je za mikrofónom? ja som myslel že len v štúdiu, oprav ma ak sa mýlím. - 19.10.2024 - 10:19
- 0
- sloniik
- Vcera bolo studio? Na stvr nesledujem studia ak davaj prenos v inej telke, alebo som na stadione.
Povedzme si ale takto, u mas ani do toho studia moc odbornikov nechodi, ze?
S rozhodovanim rozhodcov v sekunde suhlasim, avsak stale maju moznost vyuzit vsetky oci, ktore tam maju a aj video v spornych momentoch.
Mam vsak dojem, ze my dvaja sa tu krutime pri niecom, kde mame asi aj rovnaky nazor. - 19.10.2024 - 10:26
- 0
- sepinko
- - Neviem či bolo štúdio včera, ja som písal skôr všeobecne, nejedná sa o včerajší zápas
- v štúdiu sa nazývajú odborníci, ale myslím že je tá odbornosť v štúdiu aj daná tým ako si ich STVR zaplatí, keby mali doláre tak si pozvú aj expertov z NHL do štúdia a určite tu platí, čím viac skúseností, tým lepší pohľad a výklad zápasov
- mne to príde v tých štúdiách že získavajú prax, možno im treba dať len šancu aj keď nemali by niečo "hlásať" keď su neni na 100% presvedčení
- neviem ako to funguje v tých zápasoch ako to majú rozhodcovia rozdelené, možno ty vieš a ozrejmíš to, že ked sú tam dvaja hlavní, tak jeden si všíma domácich a druhý hostí? Alebo je to tak, že jeden je na jednej polke a druhí a druhej polke ľadovej plochy čiaroví pozerajú ofsajd a počet hráčov na lade
- názor máme určite rovnaký ale možno nie na všetky veci /hra, atmosféra, rozhodcovia, odborníci, neuznané góly atd/, nato slúži diskusia a keď tak konštruktívna kritika keď sa jedná o výmenu názorov a veľké emócie - 19.10.2024 - 11:30
- 0
- strojar
- Nazvime ich tým čím sú:
Bývalí hokejisti. - 19.10.2024 - 12:02
- +3
- MackoPu
- Urban legend. Jasne to bolo vidno v telke.
- 18.10.2024 - 22:18
- +1
- SANSharks
- aspoň dva body: Bystrica lepšia okrem možno posledných 12 minút zápasu. Mali viac striel, využili presilovku. Nitrianské publikum nesklamalo, stále hééka po každom dotyku na ich hráča.
A čo sa týka challenge. Nemá platiť na 59 minútu a predľženie( bol tu o tom článok na HP) treba si to nájsť
ale je v pravidlách veta,ktorá znie:
Platí ale, že každú situáciu, ktorá viedla ku gólu a potenciálne mohlo prísť k porušeniu pravidla, automaticky pozerá videorozhodca. - 18.10.2024 - 20:54
- +4
- Sedko NR
- Lenže a to je podstatné, videorozhodca tento gól automaticky nepozeral. Výzvu si bral Oros
- 18.10.2024 - 21:07
- +1
- sumobb
- Rozhodca by mal písknut a ukázať obrazovku. Nemal by ukazovať či bol alebo nebol gól. Samozrejme len pri spornej situácii.
- 19.10.2024 - 16:19
- 0
- fabbeN
- Rozhodcovia sa zase postarali o drámu, nehorázny výkon či na stranu Bystrice alebo na našu. Coach challenge pravdepodobne v poriadku, keďže liga sa neriadi pravidlami ale na každé pravidlo tu máme nejakú výnimku a inak nebolo ani teraz, keď si môžu naše tímy brať výzvy aj počas predĺženia, pritom v pravidlách je inak. Možno by bolo dobré to nejak ustáliť a nehľadať za všetkým nejaké výnimky.
Zápas taký, že my sme boli viac času na puku a Bystrica hrozila z protiútokov, kde nám výborne zachytal mladučký Šebo.
(PS: na stránke nemajú ani pravidlá pre tento rok , našiel som túto smernicu https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/Sportove%20oddelenie/2024-2025/Usmernenie_Ligovej_rady_Tr%C3%A9nersk%C3%A1_v%C3%BDzva_2024_2025_Final.pdf) - 18.10.2024 - 20:54
- +4
- Render 77 Nr
- Nezvládli sme to co už.
- 18.10.2024 - 20:55
- +1
- Tokino
- Prehrali sme, ale mna ta hra a výkon našich ma vôbec nebaví...Hrubé, katastrofálne chyby a vpredu nič bez pohybu a dôrazu...Gratulacia do BB a rozhodujuci gol ako Cotton sa zamotá a hráči sa na ňho vytoto...
- 18.10.2024 - 20:55
- +1
- 69roman
- Gól Bystrice nemohol platiť nakoľko bystrican ktorý pred bránou spadol a smikal sa k nášmu brankárovi svojim telom a hokejkou zabránil nášmu gólmanovi chytaniu takže správne neuznaný gól
- 18.10.2024 - 20:55
- 0
- sumobb
- Ani faul na Wedmana podľa teba nebol však, sám sa hodil o ľad.
- 18.10.2024 - 22:26
- +5
- Quantanamera
- Neuznaný gól NR v predĺžení : bol neuznaný preto, lebo Cotton po zakončení vtlačil hokejku do ľavého betónu Hrachovinu a tým ho “dostal mimo bránu”. Jediné možné správne vysvetlenie neuznania.
- 18.10.2024 - 20:56
- +3
- sloniik
- Áno tá hokejka tam bola.
- 18.10.2024 - 20:58
- +1
- AVEMNE
- Presne tak...ale ako som povedal..v spomalenie zázname nájdeš to co hľadáš ak je tam co i len malá šanca
- 18.10.2024 - 21:20
- 0
- sloniik
- Dnes pochválim mladého Šeba, parádny výkon. A to čo naši spravili pred víťazným gólom, tak to som nepochopil
- 18.10.2024 - 20:57
- +1
- AVEMNE
- Bajtek aj Samo tiež dreli
- 18.10.2024 - 21:32
- +2
- NR
- Pred Bajtekom klobúk dole,hádžu ho každy zápas a kazdu tretinu do inej formácie a jazdí jak píla.
- 18.10.2024 - 21:38
- +3
- sloniik
- Bajto je dlhodobo neskutocny. Ano mal by som pochvalit aj jeho. Samo by mohol obcas menej sebcit a mohol by si tiez zacat namacat hokejku do zachoda
- 19.10.2024 - 9:38
- +4
- FP-Tommynko
- Camara dnes priletel a bolo to na ľade vidieť. Nohy mal ťažké, nerozohraty…
- 18.10.2024 - 20:59
- 0
- Sedko NR
- Cirkus ktorý tu zápas čo zápas predvádzajú rozhodcovia na obe strany je neskutočný. V zápasoch robia tým pádom zbytočnú agresiu a iba sa to zvrhava. Je to neskutočná haMba aby sa toto u nás stále a pravidelne dialo. Na záver gratulácia do BB k dvom bodom, aj keď dnes mali zaplatené všetky tri my, no čo už
- 18.10.2024 - 20:59
- +3
- nitranitra27
- challange sa od tejto sezony može brať aj v predlženi aby sa nestalo to čo minuly rok že timy o ničom nebudu vedieť a pojdu do šatne
- 18.10.2024 - 21:01
- 0
- nitranitra27
- teda tak aby kazdy chapal predtym to bolo tak ze challange sa brat nedal a sporne situacie (offside alebo branenie brankara) skumal videorozdhodca automaticky ake nikto o tom okrem rozhodcov nevedel a preto sa stalo to co sa stalo minuly rok SNV-KE
- 18.10.2024 - 21:08
- +1
- AVEMNE
- Toľko kilometrov bez puku co sme dnes nabehali lebo sme nevedeli rozobrať...to som ešte nevidel ...chudák šebo
- 18.10.2024 - 21:02
- 0
- P24
- Zdá sa, že ten čelindž sa už vysvetlil, tak ja len tradične k tomu, že ten súčasný trend posudzovania hry v brankovisku, resp. bránenie hry brankárovi považujem dlhodobo za nešťastný. Je to strašne na subjektívnom vstupe rozhodcu resp videorozhodcu a hráči si v zásade nikdy nemôžu byť istí, conje ešte ok, čo už za hranicou pravidiel.
- 18.10.2024 - 21:03
- +2
- FacSKA
- Vidno, že Boris dlho nepozeral NHL, práveže tam sa súčasne po akomkoľvek pidi kontakte s brankárom automaticky neuznáva gól
- 18.10.2024 - 21:29
- +5
- varholik12
- preco chytal Sebo
- 18.10.2024 - 21:04
- 0
- antinamor
- Ten pocit, keď odchádzaš zo zápasu za stavu 3:2pp a keď prídeš domov dozvieš sa, že zápas skončil vlastne 2:3pp. Na nezaplatenie. Na všetko ostatné tu máme Mastercard. Dnes to bola katastrofa v podaní všetkých štyroch rozhodcov. Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale takýchto babrákov by som poslal rýľovať záhradu namiesti rozhodovania hokeja.
- 18.10.2024 - 21:05
- +4
- BieloModra
- Gratulacia BB k bodom!
Uprimne sa tesim, ze ten zapas skoncil a povedzme si ako je dnes sme hrali zle a tesme sa aspon tomu bodu...mali sme rozhodnut v riadnom hracom case a nemusela byt "drama predlzenia"
Za mna muz zasasu brankar Sebo! Nasi strelci nech si popravia musku. Rozhodci klasika zle, ale treba sa pozriet co sme dnes hrali... - 18.10.2024 - 21:06
- +3
- sepinko
- Rozhodcovia: Tu sa budu nadávať na rozhodcov dovtedy, kým ich nevymenia za robotov s Umelou inteligenciou Dnes BB o kúsok lepšia mali viac čistých šancí, brankári obaja jednu hrubku a lacný gol na každej strane.
- 18.10.2024 - 21:06
- 0
- JuloBB
- Toto bol zápas, ktorý jasne ukázal úroveň našich rozhodcov. Valábik si z toho už robí otvorene srandu a hoci je Nitran, niektoré situácie boli nad jeho sily.
Pred rozhodujúcim gólom Faitha v riadnom hracom čase tam boli dva fauly na trestné strieľanie. Defacto tá fraška na konci sa už nemala konať.
Trest rozhodcov nemôže minúť!!! - 18.10.2024 - 21:06
- +4
- hawkie
- Valábik sa mi javí, že dlhodobo nefandí hre Nitry. Asi logicky - nepáči sa mu ten útočný štýl, ktorý by mu, ako obrancovi (keby ešte hrá), robil problémy (ale možno sa mýlim).
Čo som chvíľu pozeral/počúval, mal som pocit, že sa skoro urobil nad tým, ako mala BB naordinovanú defenzívu... - 18.10.2024 - 21:28
- 0
- Tokino
- Útočný štyl?Ako pozeram, rozmýšlam ale ofenzívu tam nevidim ani omylom.Nevieme sa udržať v pásme, prestrieľať súpera už vôbec...
- 18.10.2024 - 21:33
- +1
- fabbeN
- Utočný štýl Boli roky keď sem prišiel súper, zosral sa na rozkorčuľovaní a v prvých desiatich minútach dostal tri góly potom, čo sa nevedel dostať na puk. Fuuuha, ako mi to chýba
- 18.10.2024 - 21:48
- +4
- fabbeN
- Tak asi si este mladý
- 19.10.2024 - 16:41
- 0
- BieloModra
- Ked sme tipovali nie ze ci, ale kolko golov im dame😀
- 19.10.2024 - 17:59
- +1
- majco
- Bolo to aj par rokob dozadu.Novak-Stumpel-Tomanek.Ked isla presilovka superov hrac si ani nesadal.
- 19.10.2024 - 18:56
- +1
- dubo222
- kovacik-kollar-kolnik … kazdy team striedal brankára .. každý zápas doma ..
- 19.10.2024 - 17:46
- +2
- NR
- 2:0 do 5min,hostia už timeout mali vždy za sebou...
- 19.10.2024 - 19:16
- 0
- hawkie
- Vedz, že prepracovanejší (výrazne defenzívnejší) štýl hraný v českej lige by ťa bavil menej... Nehovorím, že je tá hra NR ideálna, holt, nie je ešte stred sezóny až play-off, kde tá hra každého tímu býva o dosť lepšia.
- 18.10.2024 - 22:31
- 0
- Wana
- Mňa baví Ritchie ako to zavezie do pásma a hodí to pod seba akože do druhej vlny... Akurát že vždy namaže na brejk jak sviňa 🤦
- 18.10.2024 - 22:32
- +2
- hawkie
- To je samozrejme ten ideál, ktorý sa za mistra Tonda v minulom play-off hral . Neznamená to, samozrejme, že sa teraz hrá, ale snaha tam (aspoň od niektorých hráčov, verím tomu) je.
- 18.10.2024 - 22:21
- 0
- aMigos2
- Valabik nikoho nezaujima😀 to je tak dolezita figurka a jak Can, on žije len z jeho tlachanin a media mu to žerú
- 18.10.2024 - 21:35
- +2
- scissorbill
- My hrame fakt brutalny utocny hokej…ostatni z nas seru magi kocky, jak ich my tocime…
Zatvorky nepouzivam, sorry vsetky si minul…
- 18.10.2024 - 22:09
- 0
- fanda55
- No ja som to po našom góle vypol takúto srandu si nepamätám. A ono sa prehralo. Sranda liga. Inak, slabý zápas plný nepresnosti, nevedeli sme ani poriadne zatlačiť BB až na posledné minúty.
- 18.10.2024 - 21:07
- +1
- krejzi
- Tiez som to vypol reku NR vyhrala. Zachvilu mi pise sestra, ze teda fajn aspon za dva body. Ja reku uz nieco popila a potom pozriem HP
- 18.10.2024 - 21:13
- +1
- -BBB-
- Ja len jedna vec,, pozeral som to len cez prestavky v KE a po konci ,, neuznany gol NR v predlzeni je fajna lakocinka v podani amaterizmu rozhodcov ,, chapem pohnutkam, preco na to viedorozhodca upozornil,, ale aj tak .. uroven rozhodcov na SVK je velmi nizka .. cit pre hru nulovy... za to EGO kua hore ako Šukaj Pištol !!
- 18.10.2024 - 21:09
- +4
- Sedko NR
- Lenže podľa Országha na to videorozhodca neupozornil.
- 18.10.2024 - 21:11
- 0
- strojar
- Mýliš sa.
Trénerskú výzvu si zobrala BB. - 18.10.2024 - 21:23
- +2
- -BBB-
- mylit sa je ludske,,, cerpal som len z reci komentatora a Valabika ,, mea culpa. Nic to nemeni na fakte, ze neuznat to, chcelo "gule velke" .. podla mna cisty regularny gol .. ale tak to je len moj nazor ..
- 18.10.2024 - 21:27
- +2
- nitranitra27
- ty sa sa mýlil xy krát, on si to aspoň priznal ty nikdy, takže ty tak možeš niekomu niečo pisať o tom či sa zmylil alebo nie…
- 18.10.2024 - 21:52
- +5
- errko
- Bystrica bola lepsia. Mozno mali menej puk, ale posobili na mna nebezpecnejsie. Doma hrame zle, teda aj vonku, ale doma este horsie.
Wedman odsunul Seba, to beriem... ale bol jasne faulovany, teda urcite viac ako Bajtek, takze mohlo byt trestne.
Soltes dostal po tvari, ok povedzme ze nevideli, aj ked mali.
Nas neuznany gol beriem ako kompenzacnu blbost, ak sa taketo veci budu pravidelne odvolavat, spravme si polkruhy ako na baskete, kde kto a kedy moze vojst. Cotton siel predsa do zakoncenia, v NHL je hrac v takejto pozicii 3x za tretinu. - 18.10.2024 - 21:10
- +3
- 33
- Presne: si to napisal👍
- 18.10.2024 - 23:14
- +1
- Rebel74
- Ja som to po Bubelovom góle vypol. Hovorim si super. Dva body doma. Potom pozerám na titulku tu na HP, že wtf?
- 18.10.2024 - 21:11
- +2
- Tokino
- Andrej Kmeč: „Prvá tretina bola slušná, mali sme dobré veci aj šance. Bol to fajn výkon. V druhej tretine sme však dovolili súperovi veľa brejkov. Nedodržovali sme veci, ktoré sme mali. Súper mal dosť šancí a nás držal brankár Šebo. Ani začiatok poslednej tretiny nebol ideálny, málo sme sa udržali na puku v útočnom pásme. Išli sme do predĺženia, v ktorom nám nebol uznaný gól po spornej situácii. Musím si ešte pozrieť tú situáciu, aby sme videli, prečo sa rozhodcovia rozhodli takto. Ale aj keď cítime krivdu, musíme pokračovať ďalej v zápase koncentrovaní.“
Mam otazku.To sme fakt jediný, ktorý nemaju na striedačke video a nevedia ani reagovať??No na majstra velka hanba - 18.10.2024 - 21:20
- +3
- Shaggy9
- ono podla mna ani nejde tak o to či maju alebo nemaju video ale skor si myslim že rozhodca by mal vysvetlit trenorovi sporne rozhodnutia nie ?
- 18.10.2024 - 21:24
- 0
- strojar
- A ako mali reagovať?
- 18.10.2024 - 21:24
- +1
- Tokino
- A nemali by ho mať?
- 18.10.2024 - 21:27
- +1
- Shaggy9
- mali ale to by na rozhodnuti asi nič nezmenilo
- 18.10.2024 - 21:32
- 0
- Tokino
- Minule doma so slovanom opačne sporny offside a ani sme si neškrtli...
- 18.10.2024 - 21:34
- 0
- miro-nr
- Poloz si otázku : Potrebujeme ďalšieho asistenta (videa) na lavičke ?! Veď ich tam bude pomaly ako hráčov !
- 19.10.2024 - 20:01
- 0
- galp1
- Asi sme dali málo keďže podľa niektorých sme to kúpili 😁
- 18.10.2024 - 21:22
- +1
- Suka
- Hráme veľké 💩
- 18.10.2024 - 21:29
- +1
- Urpiner16
- Príď sa pozrieť k nám na štiavničky na futbal.Potom budeš vidieť čo znamená to o čom hovoríš.
- 18.10.2024 - 21:36
- +4
- errko
- my mame nitriansky futbal, staci
- 18.10.2024 - 21:40
- +1
- fanda55
- Treba vymedziť okolo brankára pol metrový kruh a bude pokoj. Toto je úplný výsmech. Liga nikdy nebude mať žiadnu vážnosť, kým ju budú pískať takýto pajaci, čo nemajú ani šajnu o hokeji. Nie mužstva, ale pruhovani rozhodujú o výsledkoch.
- 18.10.2024 - 21:40
- +1
- Urpiner16
- Všetko je to len o tom ktorá strana je dotknutá.Ak by to bolo opačne tak je tá nespokojnosť na strane BB.
- 18.10.2024 - 21:42
- +2
- Shaggy9
- takže vyhrali ste a tym padom je ok ako piskaju ?
- 18.10.2024 - 21:46
- +3
- Westbeast0
- Ubojovany zapas z nasej strany, citelne nam chybal center aj kapitan do oslaboviek(od druhej tretiny nehral Zelenak), esteze sa vcas vratil Soltes a hral aj Valigura, inac by sme to museli hrat na tri útoky. Vyzeralo to tak, ze postupne sme zacali mat miernu kondicnu prevahu, mozno by nam este viac pomohli nejake neodpiskane presilovky v tretej tretine... Taketo vykony rozhodcov musia frustrovat aj hracov, zacne sa oplacat, kompenzovat a potom to skonci tak ze na konci zapasu sa dve minuty piska(na rozhodcov). Dva body potesili, aj ked vykon bol aj vzhladom k zostave kostrbaty.
- 18.10.2024 - 21:43
- 0
- fanda55
- Ale je to zbytočne, o dva dni dojebabru zápas niekde inde. Škoda reči.
- 18.10.2024 - 21:44
- +1
- Corgi77
- Asi som ešte namlsaný play-off hokejom, lebo tento začiatok základnej časti sa mi moc teda nepáči. Ako keby nikto nechcel spraviť krok navyše. Je to také nijaké bez emócie. Ritchie podľa mňa hrá tak na 70%. Žuje si žuvačku a rozhadzuje puky jak na partičkovom hokeji.
Už nech je playoff lebo jeho asi na 100% v základnej časti hrať neuvidíme. - 18.10.2024 - 21:45
- +2
- JuloBB
- Neuznaný gól Nitre v predĺžení bol zbytočný kompenzačný cirkus, lebo zápas sme regulérne vyhrali v riadnom hracom čase za 3 body!
Rozhodcovia nevideli (. napríklad krvavé zranenie Šoltésa vysokou hokejkou), ale zato dobre počuli tribúny a pískali tak, aby si ich nepohnevali.
Nakoniec frašku dokonali a vstúpili do dejín. O tomto zápase sa bude dlho hovoriť aj za hranicami.
P.S.:
Neviem si ani len predstaviť, že by sa mali objaviť v Bystrici!!! - 18.10.2024 - 21:52
- +8
- fabbeN
- Na tento zápas sa zajtra ráno zabudne
- 18.10.2024 - 21:54
- +6
- 6911
- A to je tá chyba.
- 18.10.2024 - 23:21
- +2
- BBodalV
- Ten neodpískaný faul na Wedmana a vzápätí neuznaný gól, tak to ďaleko prekonalo tú "spornú" situáciu v predĺžení, kde bola vyrazená hokejka Hrachovi
- 19.10.2024 - 7:02
- +5
- sepinko
- Ešte by som povedal, že ten nájazd odpískaný na Bajteka to bola topka zle posúdenie, ale tak bolo to na stranu NR, takže sa o tom nemusí písať, všetko v poriadku
- 19.10.2024 - 9:34
- 0
- 33
- Presne tak.: Rozhodcovia na Slovensku celkovo veľmi zle. Ale komentovať len zákroky alebo posúdenia v prospech súpera je tiež neobjektívne
- 19.10.2024 - 9:49
- 0
- sloniik
- Preco by sa o tom nemuselo pisat? Faul na Bajteka nebol a posudene to bolo podla mna zle.
- 19.10.2024 - 10:05
- 0
- matus53
- faul na Bajteka ciste hakovanie neviem co si videl...zas nepis bludy
- 19.10.2024 - 18:16
- 0
- 33
- Prosím Ťa pekne.: Nedrístaj hlúposti, pozeram si to znova a znova, absolútne ale absolútne žiadny faul!!!!
Potvrdili to aj NR. - 20.10.2024 - 9:47
- 0
- Urpiner16
- Tiež si to myslím.
- 18.10.2024 - 21:55
- +1
- azzurri
- Škoda že bucek zasebcil v predĺžení pred tým bubelovim neuznaným gólom
Pri tyčke mal úplne voľného cottona ktorý by dal do prázdnej
- 18.10.2024 - 22:02
- +6
- miro-nr
- Samo hra od začiatku sezóny vyslovene zle,už mi to príde ,že skoro vždy sa rozhodne pre špatne riešenie situácie a vôbec sa mu nedarí nielen strelecky ,ale aj herne.
- 19.10.2024 - 20:05
- 0
- Urpiner16
- Julo je to ešte horšie ako je to v skutočnosti či to už bola kompenzačka alebo nie pretože ak ten gól najprv uznali tak oni ovplyvnili výsledok tak či onak.Ak by si to Vlado nezobral tak vlastne výsledok by bol opačný.Je to pat a mat v jednom kde maslo majú na hlave viacerí aktéri.
- 18.10.2024 - 22:15
- +1
- ElwisNR
- Neviem ešte som si to nestihol pozrieť ale gól NR v predĺžení mal podľa mňa platiť.Celý zápas sme hrali v krčí presilovky nám nejdu a v utoku buď trafime protihráča alebo pokazime prihrávku a aj atmosféra ako zápas nic moc.#92 by sa mohla už prebrať.Najlepším hráčom zápasu a cenu Kauflandu mali dať rozhodcom.Erik Šebo chytal výborne chýbalo tomu len víťazstvo.
- 18.10.2024 - 22:22
- 0
- Lemonik
- Bystrica nič väčšinu zápasu a potom Vyleta to stačí.
- 18.10.2024 - 22:31
- 0
- nameless
- 😀
- 18.10.2024 - 23:00
- +3
- 33
- Ty čo berieš: kamarát?
Nie je toho veľa? - 18.10.2024 - 23:17
- +4
- BieloModra
- tak toto je dost velky trapas, tento prispevok
- 19.10.2024 - 8:56
- +3
- FacSKA
- Za mňa oba góly neuznané správne. Ak sa ma udržať nejaká línia iná cesta niet. Nemôže to byt na nejakom pocite rozhodcu a v každom zápase inak.
Ako si potom môžeš zobrať challange keď vidíš kontakt, ale nevieš ako to súdi posúdi? Takto je to za mňa najspravodlivejšie a taký je aj trend v NHL - 18.10.2024 - 22:36
- +2
- P24
- Ja sa dobrovoľne priznávam, že netuším, cinten nás gól platiť mal, alebo nie. Z toho co som videl, tak tam ten kontakt s brankarovou hokejkou bol, ale nie bezprostredne tak, aby brankárovi zabránil v zákroku, skôr bola jeho chyba, že sa viac venoval uchopenie hokejky, než sledovaniu puku, ale dobrovoľne sa priznám, že už absolútne netuším, čo je ešte povolené, čo už nie.
- 18.10.2024 - 23:30
- +1
- sloniik
- Tam skor asi slo o ten dotyk hokejky s betonom a z toho vyplyvajuci nasledny posun brankara.
- 19.10.2024 - 7:26
- +1
- strojar
- Pozrel som si to teraz opakovane niekoľkokrát. Cotton normálne plynule s pukom na hokejke zakončoval a následne Hrachovinu zásahom do ľavého betónu posunul Faith.
- 19.10.2024 - 10:02
- 0
- sloniik
- Nie, bola to Alexova hokejka.
- 19.10.2024 - 10:06
- 0
- sloniik
- Tu je Alexova hokejka
https://ibb.co/RH353Rz - 19.10.2024 - 10:12
- 0
- 33
- Musím Ti dať úplne za pravdu.: To ako keď Wedmana fauluju naraz dvaja hráči a nič, žiadne TS, žiadny faul, dokorculujuci hráč dá gól a NIČ! Potom povedia o dotyku betónu, potom že Wedman za to nemohol a malo to platiť a dookola .
Človek už naozaj netuší, čo hráč môže a čo nie. - 19.10.2024 - 9:57
- +1
- sloniik
- Wedman vedome ten dotyk spravil. Tam nebolo o com. Tak ako to bolo u Cottona.
Ale Wedmana podla mna nedovolene nasi branili. To by, ale ten gol neuznali aj tak. Niekto z NR by siel na trestnu. Samozrejme, ak by neodpiskali trestne. - 19.10.2024 - 10:02
- +1
- 33
- Ano: Veď preto aj píšem, že bol faul a hráč spadol nezavinene a preto je ťažké posúdiť či sa dotkol alebo nedotkol vedome.
Nemyslím si že NR hráč to tiež urobil vedome. - 19.10.2024 - 11:23
- 0
- sumobb
- Borisa som mal za nestranneho hokejového znalca a odborníka no dnes sa ZHOVADIL! SPOCHYBNIL faul na Wedmana, neuznal čistý gól Fajtha, koleno Mezeia na Faita videl ako čistý zákrok, rozšitie Šoltesa bagatelizoval. Stálo mu to za to, takto sa strapniť?
- 18.10.2024 - 22:39
- +8
- matus53
- cisty gol Faitha? asi tazko...
- 18.10.2024 - 22:55
- +2
- JuloBB
- Keď rozhodca pustil predchádzajúci faul a hodenú hokejku, tak to bol kryštálovo čistý gól!
- 19.10.2024 - 9:00
- +1
- Bystričan
- Áno, koleno Mezeia. Komentátor to po opakování aj povedal, že to koleno tam išlo vedome. Aj keď po včerajšku strácam všetky ilúzie o komentátoroch a "expertoch".
- 19.10.2024 - 8:00
- 0
- sloniik
- Vedome urcite nie, to by musel byt Mezei asi nejaky stroj, co to v sekunde vyhodnoti.
- 19.10.2024 - 9:42
- +3
- AVEMNE
- mám dosť
- 19.10.2024 - 10:21
- 0
- martin182
- nuž wonder kid ma začína znepokojovať
- 18.10.2024 - 22:42
- 0
- ElwisNR
- Dnes sa zase ukázalo že najslabším článkom ligy sú rozhodcovia nechápem prečo v roku 2024 nemajú mikrofóny a neoznámia prečo neuznali gól ako svoje rozhodnutie oznamujú v nhl
- 18.10.2024 - 23:01
- +6
- Wana
- Ja by som takto zhodnotil tie tri sporné situácie:
1 - faul na Bajteka nebol, TS bolo nariadené nesprávne
2 - ak sa pískal faul na Bajteka tak na Weedmana sa mal tiež, keď taký trend nastavili mali to dodržať. Aj keď tiež si nemyslím že by malo byť TS po takom zákroku. Ale keď udali trend mali ho dodržať.
3 - Faith jasne a úmyselne chcel dohrať puk a zasiahol brankára do betónov a znemožnil mu zasiahnuť. Správne neuznaný gól, ale malo nasledovať TS...
4 - gol v predĺžení ani nemohol byť regulernejší ale tak mandelinky sa rozhodli ako sa rozhodli...
Suma sumarum rozhodcovia poškodili ako NR tak aj BB. Mal dať Samo z TS gol a hotovo.
A nakoniec rozhodcovia nám zápas neprehrali, ale o víťazstvo nás obrali - 18.10.2024 - 23:02
- +2
- Westbeast0
- 3. mas zle, Faith nezasiahol brankara umyselne, on dal gol po Wedmanovom pade do brankara...
4. Tak ako sa po dotyku s brankárom neuznal gol nam, dotyk s brankarom bol aj pri vasom gole, takze ked si pisal o konzistentnosti pri posudeni faulov, mala by platit aj tu, nie?
5. Mozno by sme zapas rozhodli v pp pri vysokej hokejke za 4 min. po faule na Soltesa a k predĺženiu by nemuselo ani dojst.
A chvalabohu ze pri tom zakroku Mezeia na Faithove koleno boli pri mantinely a ten pohyb nohy zastavil(aj ked si nemyslim ze to bol z Mezeiovej strany umysel), lebo byt to na otvorenom lade, neviem neviem ako by to dopadlo. - 18.10.2024 - 23:34
- +6
- Wana
- 3 - Weedman máš pravdu. Padol a telo išlo nekontrolovateľne mimo bránu. Ale hokejkou sa pokúšal dotlačiť puk a jasne zasiahol vedome brankára v bránkovisku do betónov a znemožnil mu zákrok. Náš gól v predĺžení - ja som žiadny kontakt natož úmyselný od Cottona nevidel.
Za mňa úplne chápem že sa cítite poškodení, ak nám bolo odpískane TS tak vám mali byť za hento dve... Ale tak isto cítim ja pachuť po neuznanom góle v predĺžení lebo len na Slovensku môžu taký gól neuznať (pre mňa jasná kompenzácia jak Brno za to že vás poškodili v riadnom hráčom čase - neuznáme, veď si to nejak obhajime). - 19.10.2024 - 0:03
- +5
- sumobb
- Mezei Faita nestíhal, preto tam vysunul nohu a kolenom ho zneškodnil. Mal to byť faul.
- 19.10.2024 - 16:29
- +2
- 33
- Určite mal: .
- 20.10.2024 - 9:54
- +1
- strojar
- No vidíte fešáci, a nebol.
- 20.10.2024 - 15:13
- 0
- micu79
- Nebojte sa Nitra v nedelu si napravite chut dosyta.
- 19.10.2024 - 7:03
- 0
- bach
- Nitra: prehrali ste, prepáčte..
- 19.10.2024 - 7:40
- +2
- FP-Tommynko
- Aj majster sa niekedy utne… nemusíš sa ospravedlňovať
- 19.10.2024 - 9:44
- +3
- Urpiner16
- Potom všetkom spornom konštatujem že Buček včera nebol rozdielovým hráčom viď nájazd ale Hrachovina.Len ich treba striedať aby Rabčan nevychladol.
- 19.10.2024 - 8:06
- +1
- filo1
- Aj ich striedajú dva zápasy Hrachovina a jeden Rabčan
- 19.10.2024 - 8:29
- 0
- Helka
- V polovici októbra Buček rozdielový hráč a to si kedy videl. Ten sa ešte len zľahka rozbieha. Jeho čas príde tak o mesiac. A to je dôvod prečo je dobrý len v Nitre. My to vieme a máme trpezlivosť, ktorá chýbala klubom kde hral a odišiel.
- 19.10.2024 - 9:26
- +1
- Render 77 Nr
- No len keď sa Ti trištvrte tímu rozbieha z ľahla tak Ti vlak ujde.
- 19.10.2024 - 10:17
- 0
- strojar
- Rozhodujúcim faktorom včerajšieho zápasu bolo, že Buček zahodil všetkých 4-5 (doslova) gólových šancí, ktoré mal.
- 19.10.2024 - 8:17
- +6
- CORGI
- Aj keď išiel ten nájazd, tak skúšal vec, čo môže robiť tak akurát za stavu 5:0 a nie keď treba strhnúť vedenie na našu stranu...
- 19.10.2024 - 8:30
- 0
- sepinko
- To TS nemalo ani byť, takže správne že to takto dojebabral
- 19.10.2024 - 10:00
- +1
- MV
- Jasne, Hrnka prehral zápas v KE lebo netrafil bránu a Buček clonil pri Stachovom góle a dal tyčku takže môže za to, že ostatné útoky si ani len šance nevytvorili.
- 19.10.2024 - 10:11
- 0
- Render 77 Nr
- Prehrali sme si to sami mali sme dat 6golov oslabenej BB makať na plno ale nie zase podpriemerný výkon naše ho tímu.
- 19.10.2024 - 10:30
- 0
- miro-nr
- Koľko gólov dal včera Bucekov(Gillov) útok ?
- 19.10.2024 - 20:07
- 0
- MV
- 1
- 19.10.2024 - 21:25
- 0
- Mato-Mi
- Ano, sme nespokojni s nasimi rozhodcami a potom pridu MS a ak si pamatate, tak rozhodcovia aj tam mali dvojity meter pri posudzovani golov po kontakte s brankarom. Co potom cakame od nasich poloprofesionalov?
- 19.10.2024 - 9:14
- 0
- azzurri
- Inak zaujímavý údaj o počte divákov 2800
Na sedenie bolo vypredané
A na státie by tam vliezlo ešte skoro 1000 ľudí aby bolo vypredané?
Nezdá sa mi - 19.10.2024 - 9:22
- +3
- Urpiner16
- Hokej nie je bezkontaktný šport.Ak sa začína posudzovať kontakt versus s dotykom tak potom to už nie je hokej.Tie pravidlá sú totálne choré lebo každý to bude posudzovať inak a subjektívne.
- 19.10.2024 - 9:48
- +7
- Wana
- Súhlas, včera nemalo byť ani jedno TS a oba góly mali byť uznané. Dotyky tam boli ale pri TS ani jeden faul a tie kontakty na brankárov by tiež mali byť trošku viac púšťané. Ten trend čo nastavili túto sezónu je komédia...
- 19.10.2024 - 10:31
- +5
- AVEMNE
- vliezlo som si tam mohol dať lehátko...by ma zaujímalo či za to ze sme každý zápas v TV máme viac penazí...
- 19.10.2024 - 10:23
- 0
- BieloModra
- https://hknitra.sk/nezaradene/otvoreny-list-hk-nitra-komisii-rozhodcov-szlh/
- 19.10.2024 - 18:36
- 0
- DraciaTlama
- To sa bavíte o tejto situácii?
- 19.10.2024 - 18:43
- +1
- sloniik
- Je to k situacii v predlzeni.
- 19.10.2024 - 19:50
- 0
- DraciaTlama
- Ďakujem.
- 19.10.2024 - 19:51
- 0
- Render 77 Nr
- Račej si vedenie malo sadnúť z hráčmi prečo hviezdy nehrajú tak ako majú potom by nemuseli riešiť takéto chujoviny lebo by vyhrali o 5 golov.
- 19.10.2024 - 19:36
- +2
- BieloModra
- Mam na to iny nazor...nadavanie na HP nad verdiktmi, nadavanie na stadionoch napriec ligou nepomoze....snahu riesit rozhodcov treba skor ocenit a co sa tyka nas mam tiez iny nazor ak ty a ty to vies...inak tak hodku pred zapasom chodi Kovacik po stadione a okolo fanshopu...nevyskusas?
- 19.10.2024 - 20:08
- +1
- Render 77 Nr
- Keď sa Ti ľúbi takýto rev tak nech sa páči ja si myslím ze mame na viac .
- 19.10.2024 - 21:34
- 0
- antinamor
- Dal by som do pozornosti 1. gól Zvolena so Žilinou. Hráč Hecl v samostatnom nájazde vybrzdil brankára Žiliny, čím mu vrazil do betónov a zároveň ho poslal do opačného rohu brány. Gól bol uznaný a nikoho ani nenapadlo namietať kontakt s brankárom. A tak je to správne. Regulérny gól Nitry v predĺžení uznaný nebol a to bez ohľadu na predchádzajúci priebeh zápasu. Kontakt s brankárom bol minimálny až žiadny, absolútne nemal vplyv na dokončenie akcie, ktorá skončila gólom.
- 19.10.2024 - 20:45
- 0
- peters
- Teraz to pozeram, tak podla videného gol neplatil spravne, hrac NR viditelne hokejkou potlačil brankára do miernej rotácie, co ovplyvnilo reakciu brankára. Kazdy ma na to iny nazor, moj je tento.
- 19.10.2024 - 21:40
- +1
- MackoPu
- https://sportnet.sme.sk/spravy/hokej-hk-nitra-staznost-rozhodcovia-11-kolo-tipos-extraliga-2024-2025/
Sorry, ale toto je fakt neskutocna manipulacia. Uz je to taky standard.
"Pokiaľ bola situácia posúdená správne, bude to slúžiť ako podklad pre ďalšie nasledujúce posudzovanie podobných situácií. Pokiaľ však bola posúdená nesprávne, žiadame exemplárne potrestanie hlavných arbitrov vrátane videorozhodcu." - ?!?!?
- 20.10.2024 - 13:06
- +2
- fabbeN
- To čo robia rozhodcovia je amaterizmus. Už je to taký štandard.
- 20.10.2024 - 13:13
- +2
- DraciaTlama
- Nie je to šťastné, takéto riešenie polemiky.
Take verejne pranierovanie.
Mne sa veľmi paci príspevok Render 77 nr. Take chlapske. - 20.10.2024 - 13:14
- +1
- Nerkio
- A teba ako fanusika Slovana to preco bere??Hmm,co tak vlastna medicinka
- 20.10.2024 - 13:34
- +4
- fabbeN
- Tak sa mi to páči, ako osa.
- 20.10.2024 - 13:39
- +4
- DraciaTlama
- Slabucko hryzkaj.
- 20.10.2024 - 14:01
- 0
- Corgi77
- Ňuňuňu. Zaťala do živého či ako najsvätejšia z najsvätejších?
- 20.10.2024 - 15:32
- +3
- ori
- Mna trochu unavuje ako sa tu hrame na to, ze mame fantasticku ligu a cele nam to kazia len rozhodcovia.
Tak len zhrniem: rozpadaju sa nam stadiony; pocuvame ako niektore kluby maju dlhy; kazde kolo nadavame obrancom do kuzelov; rozculujeme sa nad zlymi presilovkami; cudujeme sa hracom ze nevedia trafit prazdnu branu ci normalne vystrelit; niektore stadiony stale nemaju kamery pre posudzovanie niektorych situacii.
A od NR fans som myslim cital, ze ich tim nema na striedacke ani tablety na prezeranie zaznamov.
Tak ja neviem, mne to pride, ze uroven rozhodcov zodpoveda urovni ligy a nemozeme viac vyzadovat od poloamaterov-nadsencov, ktori musia popri piskani normalne pracovat. Cele to posobi, ze zase niekto neprimerane reaguje a hlada chybu vsade inde, len nie u seba. - 20.10.2024 - 15:03
- 0
- fabbeN
- Tak teraz sa nesnažme skvalitniť veci a poukázať na niečo, čo sa dá skvalitniť, lebo máme rozpadnuté štadióny a hráči nevedia trafiť prázdnu bránu. Liga je kvalitnejšia a vyrovnanejšia každým rokom, to sa posúva. Na Slovensku infraštruktúru asi posunúť nijako nedokážeme. Zrkadlo nám nastavuje Česko. Ale vec čo sa dá skvalitniť tak na ňu kašlime,
lebo veď načo. - 20.10.2024 - 15:18
- +2
- ori
- Navrhujem zacat tym, aby extraligovy rozhodca bolo normalne platene povolanie ktore tych ludi uzivi a dovoli im venovat sa tomu na 100%.
Lebo tento hon na carodejnice tych par nadsencov skor odradi a ked nebude koho, potom budu moct ist piskat rovno Chrenko s Kovacikom. - 20.10.2024 - 15:30
- 0
- fabbeN
- Chrenko s Kováčikom sú za to aby sa rozhodcovia “sprofesionalizovali”.
- 20.10.2024 - 15:41
- 0
- ori
- Potom nech nevymyslaju s nejakym "exemplarnym trestanim".
Poloamaterov-nadsencov nemozes exemplarne trestat lebo sa ti na to vykaslu. - 20.10.2024 - 15:57
- 0
- fabbeN
- Super, tak nech si z tej ligy urobia rozhodcovia rybník. Jaj, už sa stalo. Každé jedno kolo v každom zápase.
- 20.10.2024 - 16:01
- 0
- P24
- Ad1 tak výklad pravidiel stojibo čosi menej času a peňazí, než stavba novej haly.
Ad2 Aj na tej hale sa na slovenské pomery celkom vážne pracuje.
Ad3 som prvý, ktorý tvrdí, že nemáme vôbec tak zlých rozhodcov ako sa tu všetci tvária, ale jedna z ich najslabších vlastností v porovnani s casto aj slabsimi kolegami zo zahranicia je práve komunikácia počas zápasu s jeho aktérmi. - 20.10.2024 - 15:52
- 0