Diskusia: Prešov zvládol dôležitý duel pod Zoborom
Hokejisti posledného Prešova zvíťazili v utorkovej dohrávke 30. kola Tipos extraligy na ľade predposlednej Nitry 4:3. Ziskom troch bodov sa priblížili k "corgoňom" na rozdiel jedného bodu, pričom odohrali o zápas menej.

Nitrania dokázali v treťom dejstve v priebehu 36 sekúnd zmazať dvojgólové manko, napokon však nezískali ani bod. Rozhodujúcim faktorom duelu boli presilové hry, v ktorých Prešov skóroval až trikrát. Autorom víťazného gólu bol v 46. minúte Max Gerlach.
TEL - 30. kolo:
HK Nitra - HC MV Transport Prešov 3:4 (1:3, 0:0, 2:1)
Góly: 16. Gajdoš (Baláž, Hrnka), 44. Baláž (Krivošík), 44. Bodák (Lacka) - 11. Gerlach (Giles, Girduckis), 14. Ščurko, 17. Salituro (Chlystov, Campagna), 46. Gerlach. Rozhodovali: Snášel, Korba - Šoltés, Bogdaň, vylúčení: 6:8 na 2 min., presilovky: 1:3, oslabenia: 0:0, 2347 divákov.
Nitra: Kašík – Mezei, Green, Gajdoš, Stacha, Pupák, Vitaloš - Baláž, Buncis, Krivošík – A. Sýkora, Gill, Elmer – Bajtek, Hrnka, Pekarčík – Knies, Čederle, Lacka – Solenský
Prešov: Rabčan – Giles, Rajnoha, Chlystov, Nátny, D. Jendroľ, Turan, Ľalík – Nauš, Girduckis, Gerlach – Avcin, Salituro, Campagna – Tkáč, Klíma, Ščurko – K. Jendroľ, Šimun, Žilka
Hlasy trénerov, zdroj hokejportal. net
Antonín Stavjaňa (Nitra):
„Určite nie je v kabíne nikto, kto by to nechcel zvládnuť. Bohužiaľ, nakopili sme hlavne v prvých dvoch tretinách veľa individuálnych chýb. Hráči začali panikáriť. V momente vyrovnania som mal dojem, že ten zápas zvládneme, ale v oslabení prišla zmätočná situácia a v závere sme to už nezvládli.“
Juraj Faith (Prešov)
„Zápas znova pre diváka fantastický. Samozrejme, sme veľmi radi, že sme ho vyhrali. Priebeh zápasu bol pre nás dobrý. Myslím si, že v druhej tretine sme mali rozhodnúť. Nevyužili sme tam dosť šancí a prečíslení. Mohlo nás to stáť body. Za minútu sme dostali dva zbytočné góly. Ale podržali nás presilovky, vôľa a bojovnosť tímu, ktorý si išiel po víťazstvo. Posledné zápasy je bojovnosť tímu enormná. Musím poďakovať každému hráčovi od prvého do posledného. Hlavne tým, ktorí hrali oslabenia. Ubránili sme toho dosť veľa.“
- FanOfNorth
- pre ligu len dobre !
- 24.1.2023 - 20:44
- +51
- Juslan
- A máme zápletku
- 24.1.2023 - 20:51
- +37
- nacomeno
- Toto bola dvojnásobná vražda v priamom prenose, 1. od rozhodcov, 2. - gólová od vraha
- 24.1.2023 - 22:42
- +1
- FanOfNorth
- fuj, zli rozhodcovia, fuj... urcite nitra hrala najlepsi hokej v galaxii, a ti hnusnici ju zavrazdili... hamba
- 24.1.2023 - 22:56
- +49
- nacomeno
- Nemusíš hrať najlepší hokej v galaxii na to, aby si vyhral doma zápas s posledným, ak si predposledný. Faktom však je, že Nitra hrala disciplinovane. Nemusíme sa baviť o tom, či využila presilovky, lebo ich hrala oprávnene, ale vyvarovala sa faulov, nehrala zákerne, hrala disciplinovane a pri 1. góle z presilovky Prešova - 1. faul bol na domáceho beka Stacha, nevylučovalo sa, ten detinsky oplácal a bola z toho presilovka Prešova = 0:1, ak by rozhodca oprávnene vylúčil hráča Prešova tak by hrala presilovku Nitra a nebolo by 0:1, ale možno 0:0.
Za ďalšie, nezmyselný trest pre Kašíka, z čoho vyplynula doslova darovaná presilovka Prešova, ktorá rozhodla o víťazovy stretnutia. Je irelevantné vyhovárať sa na to, že Nitra mala dostatočný počet presiloviek a nevyužila ich. Podstatné však je, že hrala disciplinovane a 2 presilovkové góly Prešova boli darované po vymyslených presilovkách. To hrubo ovplyvnilo výsledok zápasu.
Nechcite od predposledného mužstva, aby rozdrvilo posledné mužstvo v tabuľke. Avšak je to kruté, ak výsledok ovplyvnia rozhodcovia svojimi rozhodnutiami. P. S.: PRESTAŇME AUTOMATICKY SPOCHYBŇOVAŤ TVRDENIA O TOM, ŽE ROZHODCOVIA OVPLYVNILI ZÁPAS A PRESTAŇME vidieť chyby iba v hráčoch. Hráči hrali na svoje možnosti, ale ak je zápas ovplyvnení rozhodcami tak na to poukazujme. V opačnom prípade sa ich verdikty nezlepšia a vždy budeme len banánová liga… - 24.1.2023 - 23:44
- +16
- Zkubydu
- az na tu hrubku: pri vitazovi... inak +
- 24.1.2023 - 23:59
- 0
- Fandimhokeju
- Od pred posledného mužstva sa chce hlavne, aby vyhrávalo zapasy doma s posledným a nie vonku s prvým, či druhým. Lenže na počudovanie sa deje opak. Góly dávajú hráči a nie rozhodcovia.
- 25.1.2023 - 0:15
- +4
- LenTak93
- Preháňaš.
Okrem toho (ne)faulu Kašíka, pri ktorom sa upískol, to až také zlé nebolo. Samozrejme, potom sa splašil a nechcel Nitru poslať do 3 na 5 (Mezei) a zápas chcel čím skôr ukončiť, keďže tie odpadky nikto nedal odpratať.
Ale prvé dve tretiny Nitra doplácala na svoju efektivitu a ľahostajný prístup a tam by som hľadal chybu. Skrývať sa za rozhodcov a po sezóne ukazovať, že aha, my sme vypadli kvôli ním, lebo nám pískali tresty a súperovi nie, je také...
V Nitre ste vždy ukazovali na rozhodcov, či ste boli hore alebo dole. Mnohí vás aj preto nazývajú akýmisi plačkami.
Aj keď toto je výsada asi v celom slovenskom hokeji. Po prehre sa hľadá najprv vinník na strane rozhodocov. Áno, robia chyby a robiť ich aj budú. - 25.1.2023 - 5:48
- +26
- Byron
- Nacomeno 6:8 ešte si poplač ja chápem že to malo byť z vášho pohľadu 1:15 už sme si na to zvykli...akurát je to dosť trápne
- 25.1.2023 - 7:09
- +3
- Qazz
- Takže rozhodcovia si môžu dovoliť nezvládnuť zápas a ovplyvniť výsledok, lebo však Nitra mala šancí a nevyužitých presiloviek dosť…
Naposledy pri winter games, keď Košice jednoznačne poškodili rozhdocovia som čítal kritiku na rozhodcov (oprávnene) a nie tieto grcanice o plačkoch.
Jednoducho treba poukazovať na najslabší článok ligy a nie zatvárať pred tým oči. Rozhodcovia zápas nezvládli a to je holý fakt.
Rovnako by som bol znechutený, keby to posrali Prešovu, Bystrici, Humennému komukoľvek. - 25.1.2023 - 7:30
- +8
- Corgi77
- Lenže keď sa stažuju na rozhodcov z BA,KE,BB,ZV,NZ,LM....... tak je to poukazovanie na chyby rozhodcov.
keď sa sťažuje NR všetci sa vysmievajú že zas plačeme.
To je už Slovenský folklór. - 25.1.2023 - 8:38
- +6
- apa
- Lenže vy sa na rozdiel od iných pravidelne sťažujete na rozhodcov tak sa potom nečuduj.
- 25.1.2023 - 9:39
- +5
- Corgi77
- tak to sa mi teda nezdá
- 25.1.2023 - 9:49
- +2
- FanOfNorth
- keby sa ti to zdalo, bol by to uz velky pruser
- 25.1.2023 - 10:09
- +1
- Baco11111
- Keby že vám neuznali regulárny gól aj po zhlidnutí videa, alebo naopak, neregulárny gól uznali súperovi v dobe keď zvrátenie výsledku by zostávalo minimum času mal by som pre lamentácie na adresu rozhodcov že ovplyvnili výsledok vcelku aj pochopenie, ale takto ... Smi priznávate nemohúcnosť vašich hráčov v koncovke a najviac vás škrie že súper tie svoje príležitosti v presilovkách využil. No a suma sumárum, kto môže z presilovky no predsa rozhodca, hoci ich pomer bol 8:6 vo váš prospech. Ale potom padrdón ak už toto nie je plač nad rozliatym mliekom tak už potom neviem. Nechcem rozhodcov nejako zvlášť obhajovať ale takýchto sporných verdiktov majú neúrekom, ale nie sú z kategórie závažných. Ja som sa smial ich "výkonu" keď havaroval Fomynich na WC a tí tragédi aj po posudení "zákroku" na videu vylúčili Bertyho za nedovolené bránenie, keď zrejme iba ješitnosť rozhodcov nedovolila narušiť gloriolu ich neomylnosti.
- 25.1.2023 - 10:41
- +3
- Qazz
- No a presne túto rozhodcovskú “ješitnosť” som videl ja včera hlavne v závere stretnutia. Dokonca Stacha zo striedačky zrejme nejakou uštipačnou poznámkou evidentne šliapol na otlak čiarovému, ktorý sa mu ešte niekoľko sekúnd potom venoval smerom ku striedačke v priebehu hry. Amaterizmus
- 25.1.2023 - 10:48
- +1
- apa
- Myslíš tým Stacha,lebo je ešte moc mladý aby kritizoval rozhodcu.
- 25.1.2023 - 18:18
- 0
- Qazz
- Ty si pekne mimo
- 25.1.2023 - 20:30
- +2
- amaskiea
-
- 26.1.2023 - 9:53
- 0
- Luke
- Len ťa poopravím, že na WC vtedy úplne nezmyselne vylúčili Leskinena (a to ešte riešili, či mu nedajú 5+DKZ, predstava že by nemali to video ma desí...), pričom celé Slovensko malo zo spomalených záberov možnosť vidieť, že to nebol žiadny faul. A potom prišiel aktuálne náš najskúsenejší rozhodca D. Konc k lavičke Slovana a Pardavému povedal - rozhodli sme sa dať 2 minúty, dobre? Tak oni sa rozhodli...
- 25.1.2023 - 21:35
- +2
- bigi
- tak ked uz vylucuju tak na tom video nic nezmeni tam sa riesi cisto iba 5+DKZ. to ze to nebol faul o tom sa nemusime bavit
- 26.1.2023 - 6:50
- +1
- LenTak93
- presne tak
nechápem, čo naši fans týmto riešia, nepoznajú pravidlá a potom to takto ohýbajú
súhlasím, že to faul nebol, ale šli vylučovať pri zákroku, kde mali pocit, že došlo k úderu do hlavy, tak to šli skontrolovať na videu
ale zrušiť už trest nemôžu, nechápem, čo je na tom nepochopiteľné a ten ich výrok smerom k striedačke tak bol úplne normálny - 26.1.2023 - 7:07
- 0
- Baco11111
- Tak to že nemôžu zrušiť trest po preskúmaní videa je totálna blbosť. Keď môžu odvolať trest ak sa poškodený hráč prizná že nebol faulovaný tak čo im bráni v tomto prípade. Chápem že by nemala byť možnosť trénerskej výzvy, lebo by sa zbytočne zdržovala hra a pri posudzovaní faulov našimi rozhodcami by to natiahlo zápas možno aj o hodinu. No v prípade keď si sám rozhodca nie je istý
tvrdosťou či nekalým úmyslom a vyžiada si prezretie záznamu nechápem prečo by mu pravidlá mali vziať možnosť zrušiť avizovaný trest aby mohol urobiť spravodlivosti za dosť. Jednoducho toto mi hlava neberie, nech už sú pravidlá napísané akokoľvek. - 26.1.2023 - 9:15
- 0
- LenTak93
- To však ale nie je výmysel SZĽH, lebo mne to príde, akokeby si niekto myslel, že to robíme takto iba tu.
Skôr si myslím, že pôvodná myšlienka bola tá, aby sa rozhodcovia nespoliehali na video a aby sa hra neprerušovala často. Pretože ak by im to dávalo možnosť vzatia späť, tak by možno tie súboje vypúšťali a chodili by si väčšinu prezerať na video a rušili by tresty. To by dosť výrazne ovplyvnilo hru a dĺžku samotného zápasu.
Ale možno sa raz dopracujeme k nejakému kompromisnému riešeniu. - 26.1.2023 - 10:06
- +1
- Fidel©
- Ked tak citam tvoj komentar ani sa necudujem ze sme za plackov. Rozhodci nam zapas neprehrali. Moznosti na gol sme mali dost. Suhlasit sa da s divnym odpiskanim faulu Kasika a dajme tomu nezvladnuteho zaveru ked boli prehliadnute fauly PO ale nic to nemeni na tom ze sme nehrali dobre a PO vyhral zasluzene. Hral co mal a vyuzil svoje sance. Mame to vo svojich rukach. Treba zacat makat a nehladat chybu inde
- 25.1.2023 - 8:28
- +7
- Zkubydu
- Suhlasim Fidel: Jedna vec je ze sme nehrali dobre a druha vec je ze piskali tendencne... Za podlednu tretinu nas vobec nepustal do hry... Od momentu ked sme vyrovnali na 3:3 piskal uplne nezmyselne...vratane ciarovych... ked avizovsli neviditelne tece ci prehliadali ciste icingy...Samozrejme v prospech Presova... Kym Nitre piskali ciste fantasmagorie...Buncis 2x sedel za nic...Pekarcikovi piskol branenie v hre ked prehliadol puk..a na zaver potrestal Kasika za vypichnuty ouk... hostia hrali rovnaky prd iba s tym rozdielom ze zo 6 DAROVANYCH PRESILOVIEK 2x vyuzili...Do zaverecneho tlaku domacich jedniduchilo nepustili. Za toto by ich mali zbavit licencie...
- 25.1.2023 - 10:30
- +2
- FanOfNorth
- hraci maju 5x silnejsiu moc ovplyvnit vysledok, tak uz prestante furt plakat nad rozhodcami... vkuse s tym niekto otravuje v kazdej diskusii... SPORT je o chybach hracoch, rozhodcoch, treneroch a vsetkych ktory sa na tom podielaju...
- 25.1.2023 - 10:19
- +2
- Qazz
- Tak ti s radosťou doprajem, aby takýto zápas odpiskali aj tvojmu týmu, keď vám pôjde o body. A dúfam, že sa potom niektorí exoti z našeho táboru dostavia zaprdieť vám diskusiu o vyplakávaní, ja len potom skonštatujem, že šport je o chybách.
- 25.1.2023 - 10:53
- +4
- KrebsKandidat
- Disciplinovane a sam pises, ze sme detinsky oplacali. To sme hrali ukazkovo disciplinovane.
Rozhodcovia su dlhodobo slabi, ale evidetne fauly su este vacsia hanba. V utocnom pasme, za brankou supera. Za to by si faulujuci genius zasluzil vylet do Kosic a spat. Pesi.
Prihravka na vlastnej modrej ked medzi odosielatelom a adresatom su dvaja hraci supera? To si za klobuk tiez nedame.
4 minutova presilovka, kde sme sa ani nedostali do utocneho pasma.
Prvu tretinu nezvladli, velmi slusne povedane. Vyhovoravat sa na rozhodcov je v tomto pripade alibizmus.
- 25.1.2023 - 18:27
- +1
- Sunkafit
- haM
- 25.1.2023 - 17:10
- +1
- nacomeno
- Všetci, čo tu mudrujete, že plačeme, choďte si vzhliadnuť video na oficiálny FB profil HK Nitra a pozrite sa, za čo si dovolil asistent rohodcu vylúčiť Buncisa, vraj zahral úmyselne puk rukou na buly, puku sa rukou ani nedotkol… To je jeden z mnohých chybných verdiktov, ktoré boli včera počas celého zápasu iba v neprospech Nitry.
- 25.1.2023 - 19:24
- +3
- mannheim
- Nebolo to kvôli prihrávke rukou po buly ? Také ako na MS U20 keď vylúčili nášho hráča.
- 26.1.2023 - 13:03
- +1
- ajwen77
- To už nikto nič negarantuje. Do psej ma*ere.🥴🥴
- 24.1.2023 - 20:45
- +5
- Dzunkes
- ten duel sme si nemali prepasnut s NR🤦🏻♂️ a este doma..navyse zas so zranenim
- 24.1.2023 - 22:59
- +3
- Qazz
- Dokedy budeme ešte trpieť takéto čudné výkony od pásikavých?
- 24.1.2023 - 20:45
- +5
- FanOfNorth
-
wow
- 24.1.2023 - 20:47
- +46
- apa
- Trpieť ako trpieť keď mužstvu akože pomôžu,neodpiskaju faul vtedy každý čuší ale keď zapíska proti tak už je oheň na streche.Koľko je sporných verdiktov v zápasoch či už v ligách zahraničí na MS rozhodca je len človek a ten sa tiež môže zmýliť alebo vidí situáciu z lepšieho uhla ako my a v neposlednom rade je to na nich aj hon, lebo či zapíska tak alebo tak vždy bude jedna strana nespokojná.
- 25.1.2023 - 9:52
- +3
- Qazz
- Sporné momenty sú aj vo svete, ale okamžite sa o tom diskutuje a hľadá sa cesta ako sporným rozhodnutiam predchádzať. Len u nás sa tvárime, že rozhodca je predsalen človek a potom môžme vidieť čo odpískali na Fominykha. Už roky sa vie, že naša slabina je vychovávať nových kvalitných rozhodcov pre našu ligu. Treba vedieť aj pochváliť za dobrý výkon, ale nemôžme sa báť povedať aj kritiku pokiaľ je oprávnená. Aspoň za predpokladu, že chceme nazývať našu ligu ako profesionálnu.
- 25.1.2023 - 10:21
- +1
- FanOfNorth
- to mi vysvetli ako rozhodca dokaze predist spornym rozhodnutiam preboha
toto ked mi vysvetlis ti dam za pravdu a vyvesim na popradskom zimaku banner ze rozhodcovia su najslabsi clanok ligy....
- 25.1.2023 - 10:25
- +1
- Qazz
- Kvalitnými školeniami ako v iných profesionálnych ligách. Ale pokiaľ ti musím vysvetľovať takúto triviálnu vec asi nemá zmysel reagovať na tvoje infantilné príspevky plné smajlíkov. Vešaj si u vás na zimaku čo len chceš.
- 25.1.2023 - 10:57
- +1
- apa
- Prosím ťa aspoň netáraj sám vidíš ako pískajú rozhodcovia v zahraničných ligách a hlavne na MS doporučil by som ti pozrieť nemeckú,fínsku,rakúsku ligu tam ako hromžia na rozhodcoch.Môžeš mať ty školení každý mesiac vždy je o uhle pohľadu a človeku samotnom.
- 25.1.2023 - 11:25
- +2
- Qazz
- Takže školenia vlastne netreba?
- 25.1.2023 - 13:55
- +1
- FanOfNorth
- pokial ty nevies co je sporna situacia, tak by si sa vyjadrovat ale ze vobec nemal... skolenia? a ty vies ake su skolenia vramci komisie rozhodcov? ... ty infantilny... ked chceli zvysovat pausaly za zapasy pred nedavnom... tak ste ich tu vsetci vysmiali ... tak tu teraz neplacte... a druha vec... treba sem tam pozriet cesku ligu... nemecku... ms u20 ... atd .. a zistil by si, ze tie chyby su normalnou sucastou hokeja... ale to takym ako ty tazko vysvelit
- 25.1.2023 - 14:22
- +1
- Qazz
- Tak smajliky si vynahradil bodkami gratulujem
- 25.1.2023 - 14:55
- +1
- hello, havarju
- A čo hentí...
Strčme hlavy do piesku, veď aj hentí robia chyby..
a veď čo, aj tak sú slabo platení...
Poukazovať na chyby je zlé? Máme sa chlácholiť, že aj tak to nepomôže?
- 25.1.2023 - 15:03
- +1
- BieloModra
- uz to v tychto debatkach asi treba nechat tak, koniec koncov my ako jediny sme si aj napriek prietahom dokazali "dupnut" a na finalovu seriu s BB sme si vyziadali zahranicnych rozhodcov, vtedy nam tlieskali
- 25.1.2023 - 15:17
- +2
- BieloModra
- jedini
- 25.1.2023 - 15:17
- 0
- hello, havarju
- Tak ja sa nezvyknem vyjadrovať k rozhodcom.. Ale tieto reči ako to robia aj inde zle, mi však ozaj lezú na nervy..
- 25.1.2023 - 15:48
- +1
- bez nicku
- Dnesok sme absolutne nezvladli. Snazili sme sa chytat zajaca za chvost v 3.tretine, ale uz sa nam to nepodarilo. Sice to vylucenie pri gole na 3-4 bolo velmi diskutabilne, ale hadzat dnesnu prehru na rozhodcov by bola hlupost.
Prehrali sme to so sami nevyuzivanim sanci a hlavne presiloviek. Dali sme jediny gol z 8 PH, kdezto Presov az 3 zo 6.
Plus sme im darovali jeden gol na zlatom podnose.. Take sance ako nedali ku koncu Elmer ci Buncis, to sa proste musi premienat. Presovski legionari take sance dnes premenili na goly a zasluzene zvitazili.
Myslel som, ze uz sme z najhorsieho vonku, ale po dnesku sme tam padli znova. A to nas piatok caka este tazsi zapas, kedze tlak bude vacsi a Bokrosov beton tiez. - 24.1.2023 - 20:45
- +52
- bez nicku
- *sme si to
- 24.1.2023 - 20:48
- +2
- ErikHKM
- No videl som Mikuláš hrať a nenazval by som to betón osobne oni fakt hrajú momentálne veľmi dobre
- 24.1.2023 - 20:50
- +38
- Sunkafit
- Ak dame prvy gol tak to pojde...ak dostaneme bude to rovnake
- 24.1.2023 - 20:52
- +4
- vlckovia
- Odpisovany a podceňovany presov vstal z mŕtvych.konare naparadu troska ste im to isté play off co sa tam už väčšina Nitry videlo skomplikovali.
- 24.1.2023 - 20:45
- +50
- Qazz
- 59:59
- 24.1.2023 - 20:46
- +11
- vlckovia
- Qazz my sme dnes hrali o fazuľky vy o vypadnutie
- 24.1.2023 - 21:01
- +12
- Qazz
- Ale príspevok si musel venovať najprv nám. T smrad
- 24.1.2023 - 21:16
- +19
- mahojakotyc
- Ty si komik, Tvoj tím prehrá sekundu pred koncom v MT, ale Ty ideš najprv ogrcať diskusiu v Nitre, Tričko daj sa konečne liečiť, potrebuješ to..A pomôžeš hlavne sebe, iní Ti len budú vďační
- 24.1.2023 - 20:49
- +43
- Slimo
- Prešov prisiel k 3 gólom jak slepé kura k zrnu. Takto sa to poodraza raz za 50 zápasov. Využili to co sa ponúklo. Gratulacia ideme dalej
- 24.1.2023 - 20:49
- +4
- Sunkafit
- Veru
- 24.1.2023 - 20:53
- +1
- AzraeI
- Hm, no Presov hlavne nevyuzil vela dalsich dobrych sanci, nepremenila zopar ani Nitra, ale ta jedna vasa presilovka bola taka, ze sme v nej mali 2 ci 3 tutovky my... Myslim, ze dnes hlavny aspekt boli presilovky. Nitra ich hrala viac, ale Presov dal viac golov vo svojich, myslim, ze 3. Na druhej strane sme skvele branili tie nitrianske. Ten druhy a treti gol od vas akoze prikladne bomby, klobuk dole, ale to neboli nejake sance z kombinacii, proste padli. Takze by som to velmi nehral na presovsky beton dneska...
- 24.1.2023 - 20:58
- +25
- Sunkafit
- Ked 5 stojite za svojou cervenou a vyhadzujete puk co to je?...prva presilovka hned gol...pekarcik nasledne prihra do najazdu...druha presilovka gol...to je vsetko samozrejme ze potom uz sa dostanete do utokov ked to muzstvo sa totalne rozlozilo
- 24.1.2023 - 21:03
- +3
- azzurri
- Ved presne takisto sme my stali 5 na tej červenej alebo na vlastnej modrej naposledy vo Zvolene aj v Trenčíne.tak preco mu to vyčítaš?a myslim že Prešov až tak nestal vzadu a hral dobre aktívne aj dopredu a mali aj dosť šancí
- 24.1.2023 - 21:18
- +36
- AzraeI
- Dik... BieloModra
Este odpoved vyssie Sunkafitovi k 5 na modrej (stale som rookie!setrim prispevky)- no ja sa nejdem nejak storcovat za nas, nemam to zapotreby, ale strely 36-31 pre Nitru, tych 5 striel navyse to su akurat tie 2 presilovky, co ste mali naviac, cize za mna dost vyrovnane. A myslim, ze sami nam tie goly nepadli, ved 3 goly presilovka, to neni nahoda, no a ten Scurkov bol zachyteny puk pri zlej rozohravke, cize napadanie v rozohravke.
- 24.1.2023 - 21:40
- +21
- Sunkafit
- Ako myslis...uz sa mi nechce
- 24.1.2023 - 21:44
- +2
- BieloModra
- Ja ti to zjednodusim ok?...vas herny prejav sa od odchodu Ernesta moc nezmenil... to je proste to co nam nesedi
- 24.1.2023 - 21:55
- +3
- AzraeI
- Nesuhlasim, ale ok, podme na to inak: za Bokrosa s Nitrou 5 prehier, 0 vyhier, za Faitha s Nitrou 2 vyhry za 6 bodov, 0 prehier.
Chapem, ze si/ste narazali na styl hry, ale ani s tym skratka neauhlasim a dobre si pamatam, co sme s Nitrou hrali za Bokrosa (nic proti nemu, ja Faitha nevelebim zdaleka), a ake vysledky to "prinasalo". - 25.1.2023 - 0:15
- +3
- FP-rivaldo7
- prave ze sa zmenil dost vyrazne. mame konecne rychlejsie prechody a za ernesta sme nedokazali hrat dobre ani presilovky kde sme mali problem zakombinovat.
- 25.1.2023 - 10:24
- +1
- Norik
- Vlcik-tlcik: Preco nevylezies, ked Nitra vyhra??
- 24.1.2023 - 20:51
- +4
- Corgi77
- 1
- 24.1.2023 - 21:07
- 0
- NR
- Mne sa najvac paci, ze kazdy tu Trickovi napriec celym SVK naklada ale akonahle napise nieco proti Nitre tak ma tolko kamošov
- 24.1.2023 - 21:10
- +8
- Dejvid7
- Kolegova zena robi vo Velkom Zaluzi,nevybavime pobyt?
- 24.1.2023 - 21:12
- +3
- Sedko NR
- De si bou dočilku vlčik tlčik ?
- 24.1.2023 - 21:16
- +5
- BlackCrow
- 🐴🐎🦄🐪🦨🐜
- 24.1.2023 - 20:46
- +4
- riskohrasko1
- Prelož ,ťava ,tchor a mravec znázorňujú čo
- 24.1.2023 - 20:51
- 0
- BlackCrow
- Protiváha ku koňom & malebná ríša zvierat.
- 24.1.2023 - 20:56
- +4
- FP-lacerta21
- Tchor??? Kde tam vidis tchora???
😁😁😁 - 24.1.2023 - 21:19
- 0
- riskohrasko1
- Ten jazvec ,čistý prezlečený tchor 😂
- 24.1.2023 - 21:32
- 0
- FP-lacerta21
- Ten prezleceny jazvec je nakoniec maskovany skunk .... 😉
- 24.1.2023 - 21:38
- +2
- riskohrasko1
- A skunk nieje to iste čo tchor?
- 24.1.2023 - 22:06
- +2
- MitoBB
- Sem si odložím poznámku nech si to lahsie nájdem ked pride odpoved. Dikesko.
- 24.1.2023 - 23:26
- 0
- FP-lacerta21
- 😁😁😁
Základná škola … - 25.1.2023 - 0:17
- 0
- Demon
- Tak, ako cipmank nie je to iste, co veverica, nie je ani skunk to iste, co tchor. Dokonca este viac, lebo cipmank a veverica su z rovnakej celade.
Tchor je z celade lasicovite, skunk je z celade skunkovite. - 25.1.2023 - 11:33
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- ZtrykoSlazoU
- ale no tak
- 24.1.2023 - 20:58
- 0
- sloniik
- To je tak, ked ma niekto smutny zivot. Tu kvapky nepomozu
- 24.1.2023 - 21:24
- +4
- YMCA
- Skonik : Neplač už
- 24.1.2023 - 22:54
- +4
- sloniik
- Kto je to skonik? Co sa trasies?
- 25.1.2023 - 7:54
- +7
- 88Backo
- Nerev a teš sa ze sa u vás hra vôbec hokej,lebo keď skonči Sucharda tak nebude hrať ani tu prvú ligu a na zimaku budeš môcť sledovať maximálne pestovanie paprík a rajčín
- 24.1.2023 - 21:11
- +10
- Dejvid7
- Ked hrali Nz mongolsku ligu tak prva urcite cakala v NR na listky na hokej
- 24.1.2023 - 21:16
- +8
- blue-311
- Co si ved ta ma : Snad 16 rokov. Vtedy ani nevedela co je to hokej.
- 24.1.2023 - 21:21
- +5
- Render 77 Nr
- Gratulácia do Prešova zaslúžene viacej gólov není o com a ten rev čo tu spustia naši nech sa pozrú na našu hru presilovky borcov légie a nerevu tam nech ide kritika ale ešte máme kopec šancí tak hlavu hore nabudúce to môže byť opačne.
- 24.1.2023 - 20:47
- +22
- Sunkafit
- Ten akoze faul Kasika bol?...prva tretina co sa k nim dostalo to gol..druha tretina otras...a potom uz vieme
- 24.1.2023 - 20:47
- +4
- azzurri
- Presne tak sme my hrali a vyhrali vo Zvolene a v Trenčíne.čo sa k nám dostalo,čo sme sa dostali pred bránu dali sme gól.dnes sa nám to vrátilo.hralo sa nám dobre vonku ked sme stali na modrej a len kazili hru a obcas sa dostali do brejku a dali sme z toho gól.dnes doma opačná situácia a tu vidím hlavný problém.hrali sme doma a museli sme hrať viac dopredu,útočne,viac tvoriť a to my nevieme.nemáme na to hráčov a presne som cakal že to takto bude a dopadne ako pisem.o našich presilovkách radsej pomlčím a skoda sa o nich aj baviť.aj tam je vidieť to o čom pisem že nemáme tvorivých,produktívnych,kombinačných hráčov. mame hráčov ktorí nevedia nič vymyslieť ani ked ich je na ľade o jedného viac.čo sa týka vylúčenia buncisa na konci tak ked bolo buly hodené a nikto sa puku nedotkol hokejkou ale on ako prvý rukou tak to sú jasne 2 minuty.ti čo sa rozčuľovali,nadavali a hádzali fľaše na ľad tak nech sa najskôr naučia poriadne pravidla ked už chodia na hokej.presne toto sa stalo myslim ze na MS 20,alebo v českej lige som to videl a tiež boli za to 2 minuty,ale bez nadávok a hádzania fľaš,pohárov na ľad 😄
- 24.1.2023 - 21:11
- +38
- BBonaJ
- Klobúk: dole +
Výborne zhodnotené. - 24.1.2023 - 21:21
- +4
- Tomino
- Veď preboha trafil prvý puk, ten mantak cez neho preletel jak keby skočil rybičku
- 24.1.2023 - 21:34
- +3
- jurrko
- Bohuzial, je to podla pravidiel. Je nepodstatne ci trafil najprv puk a az potom nohy... Ak hrac padne cez hokejku je to podrazenie,
Plati to uz asi 4 roky alebo kolko...
A este to bolo aj mimo brankoviska... - 24.1.2023 - 23:01
- +7
- miro-nr
- No neviem,ak sa to bude pískať aspon v 90% tak OK,ak sa to bude pískať občas ,alebo v 50% takýchto zákrokov tak to si budú potom ako rozhodcovia obhajovať ? Len som zvedavý,lebo určite som videl takých zakrokov brankarov viac a určite ani v polovici prípadov sa to nepískalo(a nielen v našej lige ) !
- 24.1.2023 - 23:34
- +2
- jurrko
- No viem: Ja som nepisal, co som videl, co sa piska a ako si rozhodcovia vyberaju,za co vylucia, ale ze to bohuzial bolo v sulade s pravidlami!
- 25.1.2023 - 0:21
- +2
- miro-nr
- Takže ked to iste inokedy iný rozhodca neodpíska,tak to bude v súlade s čím ?!
- 25.1.2023 - 18:40
- 0
- MackoPu
- To predsa nikoho nezaujima, ked si moze zakricat a este je jasny vinnik strvrteho golu a teda prehry. Vsetko ako ma byt.
- 25.1.2023 - 0:26
- 0
- Sunkafit
- Ja nekricim...ale to nemozes vediet ved na hokej nechodis ani doma
- 25.1.2023 - 5:56
- +6
- Demon
- Hráčovi, ktorý napáda protihráča s pukom a použije svoju hokejku na vypichnutie alebo zahákovanie puku predtým, ako protihráča podrazil alebo spôsobil jeho pád, uloží sa menší trest za podrazenie.
- 25.1.2023 - 11:39
- +2
- azzurri
- Neviem ci zasiahol najskôr puk alebo korčule protihráča.ked aj nemali byt za to 2 minuty tak rozhodca to posúdil ako to v tej rýchlosti v tej sekunde posúdil a rozhodol sa ako rozhodol a ako to videl.ked urobil chybu tak urobil,ale rozhodcovia nám zápas neprehrali a nemyslim že pískali zle
- 24.1.2023 - 21:46
- +10
- Qazz
- Ty asi celkovo nemyslíš
- 24.1.2023 - 21:59
- +2
- Zkubydu
- Ak nevies ci zasiahol najskor puk: naco pridavas svoj nazor??? Nerozumies hokeju, nepoznas pravidla, nevies ci to bol faul
, ale zaujimas postojeTypicke!!!
- 24.1.2023 - 22:50
- +2
- azzurri
- 😂😂😂
- 24.1.2023 - 23:02
- +4
- azzurri
- Čítaj s porozumením a použi pri tom rozum ale to je nad tvoje sily 😉
- 24.1.2023 - 23:09
- +6
- Zkubydu
- Azzurri, je pravda ze pochopit tvoj text je zlozita procedura: ale ked ti dojde argumentacia, co sa deje casto... uz sa vies len priblblo uskrnat... bud je to mentalny deficit, alebo sa dostavas na strop svojej intelektualnej kapacity???
- 24.1.2023 - 23:52
- +2
- azzurri
- 😂😂😂. Kto je chápaví a ma rozum tak ten text bez problémov pochopi pochopí ale ako pisem to je nad tvoje sily
- 25.1.2023 - 17:16
- +1
- Cia
- Beriem to ako tvoju sebakritiku pravidla ti osvetlil fan NR Jurrko o par prispevkov vyssie
- 25.1.2023 - 0:08
- +2
- jozkis
- chapem co chces povedat, ale NR hraci zacali tlacit a myslim, ze ten stav 3:3 odzrkadlil dej na lade... samozrejme NR hrala malo, ale vylucenie, ked padol gol na 3:4 je na diskusiu. brankar v brankovisku, co trafi puk... neviem no... ale tak nech sa dari presovu. ako prisli do extraligy a k stadionu, tak asi s rovnakym stastim nevypadnu
- 24.1.2023 - 21:39
- 0
- BBonaJ
- To čo táraš tu dve na tri: ako prišli k štadiónu a do ligy?!?
Čo to ma spoločne s tým, že NR hra na ho…o??
Pretri si oči a buď kriticky k svojim, nehľadajú chybu v Prešove. - 24.1.2023 - 21:52
- +10
- hello, havarju
- Nespravodlivé ale bolo prvé vylúčenie Stachu. Nehovorím, že nesprávne, lebo ozaj fauloval. Ale tesne predtým bol faulovaný Stacha (bol stiahnutý zo zadu rukou - držanie), čo rozhodca prehliadol a nechal pokračovať, na čo Stacha oplácal. Tam mal vylúčiť oboch, ale nie a z toho sme dostali prvý gól.
Potom sme už ťahali len zajaca za uši .. - 24.1.2023 - 22:04
- +1
- ZtrykoSlazoU
- play: boy 👯
- 24.1.2023 - 22:14
- +1
- Westbeast0
- Nedavno sme tu mali "nahanat macku za chvost" a teraz tahat zajaca za usi...
Tak by som to upravil na: Potom uz bolo neskoro chytat zajaca za chvost, ked ste ho nechytili za usi.
- 24.1.2023 - 22:22
- +1
- hello, havarju
- Áno za chvost...
- 24.1.2023 - 22:29
- 0
- miro-nr
- To ťahanie zajaca za uši bolo asi myslené na tie kuzelné vysledky posledných kol
- 24.1.2023 - 23:00
- 0
- mato_ke
- O pár kôl sa tu budú ťahať medvede za gulky
- 24.1.2023 - 23:19
- +2
- Zkubydu
- Buncis ani nahodou nezahral rukou: cisty puk zobral Krivo... tak netrep... ak nedas video si hnup Azzurri
- 24.1.2023 - 22:41
- 0
- azzurri
- 😂😂😂
- 24.1.2023 - 23:14
- 0
- FP-rivaldo7
- na ms som to videl prvykrat, tusim s kanadou alebo svajciarskom nam takto vyhodili hraca. je to v pravidlach cize je to spravne.
- 25.1.2023 - 10:26
- +1
- apa
- Konečne rozumná reč riešia sa tu rozhodcovia len hráči nie
- 25.1.2023 - 18:28
- 0
- Kyto5
- Gratulácia do Prešova. Zaslúžená dôležitá výhra, boli ste v tom zápase lepší. Bude však treba popracovať na disciplíne, zbytočné vylúčenia a najmä tie po strelených góloch. Každopádne dobrá robota.
Lietajúce poháre aj škoda komentovať. - 24.1.2023 - 20:48
- +17
- Sunkafit
- Samozrejme vyhadzovanie puku na verim boha 850 zakazanych uvolneni boli lepsi..akurat tak v presilovke
- 24.1.2023 - 20:50
- +4
- axxel
- No ja ako nestranny fanusik, ktory nedrzal nikomu budem asi viac objektivny ako fanusikovia Presova a Nitry ... a mozem povedat, ze Presov urcite horsi nebol
- 24.1.2023 - 20:53
- +51
- Sunkafit
- Prvu tretiny lepsi nebol to je iste...druhu tretinu dajme tomu...tretiu sme boli lepsi
- 24.1.2023 - 20:58
- +3
- miro-nr
- Ale šunka,kde sme boli lepší,záblesky boli,ale Prešov uderil vtedy ked mal,my sme nehrali ako mužstvo čo hra o udržanie!
Ked sme tak ako dnes Prešov my vyhrali vo Zvolene tak si našich tiež tak vychválil ako si dnes vychválil hru Prešova?! - 24.1.2023 - 21:07
- +25
- Sunkafit
-
- 24.1.2023 - 21:26
- +2
- Westbeast0
- Podla mna ste vy hrali vo Zvolene nieco podobne ako dnes Presov... Tak sa hra vonku ked si vo vedeni...
- 24.1.2023 - 21:00
- +7
- ErikHKM
- Presne tak by som to zhodnotil aj ja
Proste to čo hrali u nás vo Zvolene hral viac menej dnes Prešov v Nitre a prinieslo to body
A nebyt nášho golu na konci v Prešove asi by Prešov dnes poskočil na predposledné miesto ale tam sme si zas zápas prehrali my v hlavách od stavu 1:3 sme hrali katastrofálne - 24.1.2023 - 21:06
- +10
- Sunkafit
- To je jedno aj tak po prvej ked padli 3 zo 4 sanci sme nedokazali korculovat a driet...chodili sme do fyzickych subojom ktore hravo vyhravali...a presilovky stacilo dat..aj ked to vylucenie Kasika no neviem
- 24.1.2023 - 21:06
- 0
- radopKE
- Prešiel som si všetky tvoje príspevky v tejto diskusii, ale objektívnosť nestretneš ani keď na nej budeš sedieť...
- 24.1.2023 - 21:28
- +31
- Sunkafit
- A koho to zaujima?
- 24.1.2023 - 21:37
- +3
- ErikHKM
- Janci u nás hrali vyslovene na brejky ale zas ta Tondova taktika im priniesla úspech vyčkávali na modrej a udreli z ničoho nič …ale ako písala vtedy Adusa takto by mal hrať vonku team ktorí je kvalitatívne slabší
- 25.1.2023 - 6:36
- +2
- Tyna85
- Tak potom prečo tu vyplakava tvoj kolega o tom, že takto to hral Prešov a je to celé fuj fuj.Lebo vy ste mali vyhrať kvôli nejakej akoze krajšej hre.
- 25.1.2023 - 8:51
- +4
- BBonaJ
- Presne: TYNA, o tom píšem. Len NR fans nejdú prežiť, že idú vypadnúť, tak na vine sú zase rozhodcovia, a Prešov.
- 25.1.2023 - 9:00
- +3
- Qazz
- Prešov hral čo mal a bol efektívny, to je fakt.
Fakt je aj to, že výkon rozhodcov bol amatérsky, ale to nie je problém Prešovu. - 25.1.2023 - 9:18
- +3
- ErikHKM
- Zápas vyhráva ten kto da o gól viac a to bol Prešov
To ze my sme boli možno aktívnejší nám nebolo nič platne na to sa nehrá
Mozes hrať škaredý hokej ale ak ti to ma priniesť body tak prečo nie ? - 25.1.2023 - 9:08
- +1
- Qazz
- Hlavne v boji o záchranu sa asi na krásu hrať nebude, pravda.
- 25.1.2023 - 9:19
- 0
- BBonaJ
- Nie???: Tak si lepšie prečítaj, čo píšu tvoji súputníkov a nehrajú sa na priateľa všetkých lebo taká nie si.
- 25.1.2023 - 9:17
- +3
- BBonaJ
- Ja suhlasim Erik: ale Prešov bol bohužiaľ pre NR lepší a zasluzene vyhral. Aj my sme hrali proti PP kde bol podľa mna PP herným prejavom kvalitnejší, a prehral.
- 25.1.2023 - 8:57
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Sokol
- 🤍Poprad💙 a ❤Prešov🖤
- 24.1.2023 - 20:48
- +8
- Corgi77
- To vylúčenie nemalo byť.To nebol faul ani nahodou. Tak dôležitý zápas a dajú to pískať takým šašom ako Korba,Snašel. Neuveriteľné Ale aj tak sme mali habadej presiloviek a šancí.
Škoda. V piatok na Bokrošov betón potrebujeme poriadnu zbíjačku zohnať.
Bude to ešte ťažšie ako dnes.
- 24.1.2023 - 20:49
- +1
- vincomir
- Gajdoš ešte stále nebol nominovaný do repre, aj keď je v TOP10 produktivite medzi obrancami a zároveň 2. najproduktívnejší slovenský obranca ligy po Drgoňovi. Hlavne, že sú tam Mudrák, Ligas, Romaňák či Golian.
- 24.1.2023 - 20:50
- +6
- m4tuss7
- ešte že Romanak v snv hraje 1. presilovku a ma ofenzivne ulohy.. rozmyšlaj
- 24.1.2023 - 21:00
- +4
- Nerkio
- Gajdos nemá ??
- 24.1.2023 - 21:01
- 0
- m4tuss7
- to bola ironia.. romanak je cisto defenzivny obranca..
- 24.1.2023 - 21:06
- +5
- miro-nr
- Čo Gajdoš? Naša #25 ? Ten má problem si zahrať na PS za reprezentáciu ! Sa zobud ! S takými výkonmi može hrať v predposlednom mužstve v lige nie za repre!
Ak to bola ironia ,tak sa ti ospravedlnujem. - 24.1.2023 - 21:10
- +3
- Zkubydu
- Do repre: nechodia najlepsi...
- 24.1.2023 - 22:55
- 0
- Bahno
- 3 góly z oslabeni!
Keď nevieme brániť, netreba faulovať.
Sami sme si to prehrali. Vyhovárať sa na rozhodcov je zbytočne. - 24.1.2023 - 20:50
- +3
- axxel
- Len tak zo srandy som si pozrel tento zapas ... a ono ma prekvapil svojim tempom ... urcite bolo vacsie ako v nasom zapase so Spisskou ... rozdiel bol v legionaroch, tych mal Presov o parnik lepsich... Gerlach klasicky vycnieval, ale velmi sa mi pacil aj Avtsin ... nato, ze ma 2 m a 100 kg tak bol technicky zrucny a aj korculiarsky bol na tom velmi dobre ... a smutne bolo, ze posledna minuta sa hrala s asi 5 hodenymi flasami na lade, kde sa hraci mohli zranit
- 24.1.2023 - 20:50
- +17
- Sunkafit
- Avtsin vyborny hrac
- 24.1.2023 - 20:59
- +1
- axxel
- Videl som ho dnes len prvykrat, ale urobil na mna dojem ... a pozeram akurat, ze ma 6 golov a 4 asistencie v 11 zapasoch co je tiez slusne
- 24.1.2023 - 21:02
- +4
- starosta
-
Vy budete tichooo keď Prešov dneska hrá - 24.1.2023 - 20:50
- +8
- BBonaJ
- Ešte: spívajú?
- 24.1.2023 - 22:02
- +3
- Render 77 Nr
- Janči uber paru.
- 24.1.2023 - 22:07
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- len_tak
- Prešov sa cestou domov zastaví v Ľutine: aby sa poďakoval za výhru. Max Gerlach prestupuje do Slovana. Slovan pošle Prešovu 3 hráčov, 100 tisíc a mimo záznam pustí 6 bodov.
Dá sa prehrať ale mali by sme byť ľudia. Poháre na ľad nepatria. Prešov gratulujem. - 24.1.2023 - 20:51
- +23
- 88Backo
- Inak to tu už dlhé roky nebolo aby ľudia hádzali niečo v Nr na ľad,ale potom všetkom čo sa udialo som čakal,že po rozhodcoch niekto hodí rovno celý hajzel🤣
- 24.1.2023 - 20:58
- +11
- aaaa
- hajzlovu misu, to už na Nitrianskom štadione bolo
- 24.1.2023 - 21:04
- +10
- Fidel©
- Vtedy bol iba dekel
- 24.1.2023 - 21:21
- +6
- Prima
- Len tak: Ale to by museli zísť z diaľnice a Ľutina je bokom,žeby potom cez Jakovany?
- 24.1.2023 - 21:47
- +1
- 88Backo
- Posrali sme si to sami bohužiaľ svojimi chybami a katastrofálnymi presilovkami,ten Trto tam ozaj chýbal na nich...Rozhodcovia bohužiaľ zápas nezvládli na konci,keď sa lámal,tak si to teraz pekne vyžerú a očakávam,že si po dnešku dlho nezapiskaju.Na druhej strane dat pískať tak slabých rozhodcov na takýto zapas,keď sa nehrajú ďalšie zápasy 🤦♂️?!
- 24.1.2023 - 20:52
- +4
- Sunkafit
- Najlepsie bolo ze potom este Sykora vyhodil cisty puk a ty šašovia boli pokakany to zapiskat a oslepli
- 24.1.2023 - 20:55
- +5
- Cia
- Backo ved dve najslabsie muzstva dvaja "najslabsi" rozhodcovia i ked dnes Cechmankovske pady pod nohy sa bezne piskaju ako faul
- 24.1.2023 - 21:06
- +1
- 88Backo
- Nikdy v živote som nevidel aby dostal brankár 2min keď hentak zachytí puk,nikdy!
- 24.1.2023 - 21:13
- +4
- Cia
- No vidis ja nieco napisem a mozno tu druhu cast ani nie k tomu zapasu a ty si hned vztahovacny cesi tomu hovoria jesitny a tym som chcel poukazat na vela NR prispievatelov takto vztahovacne reagujete stale
- 24.1.2023 - 21:31
- +1
- MackoPu
- Bingo
- 25.1.2023 - 0:28
- +3
- Render 77 Nr
- No tak už si videl .Hlavne tu nerevte furt dneska to nevyšlo nabudúce im dáme len musia najprv naši hrať.
- 24.1.2023 - 21:31
- +3
- Cia
- A este inak ked si nevidel pozri zaznami z nedele Kantor sa tiez divil zaco ho vylucil ale nevidel som ani jednu staznost od fans NZ to bude asi tou jesitnostou
- 24.1.2023 - 21:38
- +3
- Cia
- V novych pravidlach je ze aj ked hrac trafi puk a protihrac mu v jazde prepadne cez hokejku je to faul aj ked je to hrac v poli prosim dostudovat
- 24.1.2023 - 21:34
- +13
- Sunkafit
-
aj si videl ten faul?
- 24.1.2023 - 21:46
- 0
- Cia
- Odpovedal som na "ked trfi puk tak nie..."
- 24.1.2023 - 22:04
- +6
- Sunkafit
- ok nevidel
- 24.1.2023 - 22:09
- 0
- M4TO
- trafil a podrazil = faul
- 24.1.2023 - 22:37
- +4
- Cia
- Ok upravili ste si to podla seba Vasa Jesitnost
- 24.1.2023 - 22:38
- +5
- Myšo
- Tu bude sranda
Nitra do riti robte dačo hádam nechcete vypadnúť !
- 24.1.2023 - 20:52
- +4
- wedro
- Prešov : Urobili ste mi radosť 🙂
( pozrel som si 3. tretinu na konci padali vulgárne slová a zahádzanie ľadovej plochy....)
Gerlach šikovný hráčik...
Takžetak® - 24.1.2023 - 20:52
- +10
- 1925
- Tebe spraví radosť každé mužstvo ktoré vyhrá nad Nitrou
nestrapňuj sa už
- 24.1.2023 - 21:31
- +7
- jozkis
- ale ved on je vedro... naco reagujes? on vie cim je naplnene to jeho vedro
Takžeinak® - 24.1.2023 - 21:50
- +7
- 1925
- Keď každý týždeň čítaš pacientov ako wedro, tričko, janiek a podobnych retardov tak ti občas rupnú nervy
- 24.1.2023 - 21:56
- +7
- ElwisNR
- Je to sklamanie takýto zápas si pokaziť už v prvej tretine.Bohužiaľ toto mužstvo je od začiatku zle poskladané a aj napriek zmenám budeme mať čo robiť,aby sme sa vyhli derby zápasom s Levicami,Topoľčanmi...Máme najmenej strelených gólov najviac inkasovaných a posledné mužstvo ligy nám dá doma 4 góly 😡
- 24.1.2023 - 20:52
- +3
- Cvikelka
- Nitra ešte bude mať medajlu.
Zdyeraj Kym Čong nesmažú. Napíš to tam - 24.1.2023 - 20:55
- +6
- Corgi77
- Ako vidím dnes zas všetci patkáni povyliezajú.
- 24.1.2023 - 20:55
- +9
- Cvikelka
- Corgi77: Ja nie. Ja sa vás už dávno zastávam.
- 24.1.2023 - 20:56
- +2
- mato_ke
- Ale teraz nereagoval na teba
- 24.1.2023 - 23:00
- +1
- Cvikelka
- Ale ja sa bránim preventívne 😀😀
- 24.1.2023 - 23:14
- +7
- mato_ke
- V tom prípade máš na dnes výnimočne odpustené
- 24.1.2023 - 23:20
- +2
- Cvikelka
- Cupeeer aj Košičan mi odpustil 😀
- 25.1.2023 - 9:23
- +1
- Westbeast0
- Rozhodli lepsie presilovky a lepsie individualne vykony legionarov na strane hosti... Zamotava sa to teda poriadne
- 24.1.2023 - 20:56
- 0
- Captain
- Ďalši tim čo pušťa prešovu body aby nitra vypadla
- 24.1.2023 - 20:57
- +46
- Kelthuzad123456
- Stale je Presov posledny a Slovan prvy.. Nerobil by som z toho paniku
- 24.1.2023 - 20:58
- +2
- Marchand63
- Kym neotocis tanulku dole hlavou.
- 24.1.2023 - 21:00
- +1
- Kelthuzad123456
- Ved toto
- 24.1.2023 - 21:00
- +1
- Ottawa Senators
- Tolko presiloviek a nic. Zaroven nedisciplinovany vykon, bez ktoreho by sme to v pohode dali. Prehrali sme si to my…
Potom sem pridu do diskusii tito tragedi, ktorych najvacsia radost je nasa prehra. Doprial by som im ale sledovat aspon 5 zapasov tento beton co hraju tito vychodniari, jediny kto chcel od nich hrat hokej bol brankar Rabcan, ostatni cakali na modrej. Nepochopitelne to stacilo, nedisciplinovanost…
Tak ci tak, pohoda, nevypadneme. - 24.1.2023 - 21:00
- +5
- Pharaoh111
- mozno si len tondo dosiel splnit sen, vypadnut s nitrou...
- 24.1.2023 - 21:14
- +13
- Ottawa Senators
- Viem, ze vase smutne zivoty by to aspon troska rozveselilo. My ale nevypadneme
- 24.1.2023 - 21:31
- +6
- miro-nr
- No kvalitná sprcha pre fanušikov čo sa už videli pomaly v semifinale PO !
Vyhrali sme zopár zápasov a už tu niektorým narástli egá na rozmery pána z TN .
Dnes sme vobec nehrali ako mužstvo ktoremu ide už prakticky o všetko,dnes to bolo slabé ako takmer počas celej sezóny. Uvidíme ako dopadne zápas v piatok,ja len dúfam,že nam po ňom neostane už len modlenie. Držím palce ,verím ,že sa udržíme a prehnaní optimisti :ani štyri lastovičky leto nerobia ! Len poctivá praca ,bojovnosť a kusok drzosti .
Inak tá naša obrana je vela krát na smiech,to cuvanie ,chaos,to dpč(sorač Aďka)sa ešte za ten čas nenaučili aspon ako tak brániť.
Može si písať kto chce čo chce,zatial sme dobre/ako tak zahrali len zápas v TN,tie dalšie výhry boli skor náhody a šťastie na našej strane. Takto sa nedá vyhrávať dlhodobejšie.
Záver ZČ bude veru pre nás asi najzaujímavejší za posledné desatročie. Držím našim palce. - 24.1.2023 - 21:01
- +4
- miro-nr
- pána z TT tam malo byť
- 24.1.2023 - 21:14
- 0
- azzurri
- Čo by len v semi playoff 😂.niektorí tu už písali že ideme vyhrať titul ako st.louis neviem v ktorom roku ked boli este v januári v tabuľke na poslednom mieste 😂😂😂.ach chlapci dajte si dole tie ružové okuliare 😎😂😂😂.budeme radi ked sa zachránime
- 24.1.2023 - 21:30
- +6
- miro-nr
- Nechcel som hned hento spomenúť,ale dobre ,že si to sem dal.
Mne to písať nemusíš,ja som realista(podla viacerých tu pesimista),ja píšem už skoro tri mesiace ,že budem rád ked sa zachranime. - 24.1.2023 - 21:35
- 0
- NasHokej97
- Vylúčenie Kašíka blbosť, ale to dneska nerozhodlo. Dnes rozhodla kvalita legionárov (7b od Prešovských, 0 od Nitrianských), presilovky a tragikomedia Nitrianských obrancov.
Za flaše na ľade dúfam príde adkekvátny trest. Či už klubu, ale aj rozhodcom. Nechať plynúť hru s flašami na ľade, to bola od rozhodcov väčšia tragedia ako hociaké iné rozhodnutie v zápase. Dokonca sa mi zdalo že sa hráč Prešova na jednom z nich zdrbal - 24.1.2023 - 21:07
- +29
- jozkis
- s tymto by sa dalo suhlasit... aj ked to vylucenie... je to otazne. keby nebolo a keby bolo keby. ale davam plusku. chcel som za to ze "kratky" prispevok, ale to asi nie, ale vecny
- 24.1.2023 - 21:59
- 0
- nitranitricka27
- zdrbal sa o Balážovú prilbu a komentator ze o flašu..
- 25.1.2023 - 10:29
- 0
- dominator97
- tlieskam ale presovu za objavenie a dotiahnutie na slovensko americkeho importu s takym menom
- 24.1.2023 - 21:08
- +5
- dominator97
- *ci importa
- 24.1.2023 - 21:14
- 0
- sloniik
- Dnes Presov prisiel hrat tak, ako sa ma hrat vonku. Nasi dnes hrali zle.
Rozhodcovia dnes hroza, pri kazdom zakroku hraca cumeli na seba a dohadovali sa ci a co vlastne odpiskat. Tak bud to vidia, alebo nevidia.
Pome Nitra olee, makajme dalej! - 24.1.2023 - 21:09
- +9
- majklsong
- Rozhodujucim faktorom boli pasikavy za toto beru peniaze na arbytraz na posudenie ako rozhoduju zapasy ci do vrecka alebo normal-.
- 24.1.2023 - 21:09
- +2
- sedo
- Rozhodujúci faktor: Chrenko
- 24.1.2023 - 21:14
- +7
- azzurri
- Rozhodcovia určite neboli rozhodujúcim faktorom
- 24.1.2023 - 21:31
- +6
- Demon
- Arbytraz? Pavuk? Pavuuuuuuk!
- 25.1.2023 - 11:57
- 0
- apa
- Rozhodujúci faktor je že ste nevedeli dať o gól viac.Výčitku smeruj hlavne na svojich hráčov.
- 25.1.2023 - 18:49
- 0
- majklsong
- .Pred ocami tisicok divakov si toto dovolia.Hanba tak%%ymto rozhodcom .
- 24.1.2023 - 21:12
- 0
- Tokino
- Asi sme potrebovali zase padnúť...Nebol to dobrý výkon, Prešov hral konsolidovane, organizovane a bol nebezpečný vpredu.Rozdiel bol v našej nedisciplinovanosti, nevyužívaní pres.hier a v legionároch tí v Presove sú inde.Rozhodol gól v spornej presilovke.Dnes Buncis nevyhodil čistý puk pri góle 3:4, dal sa vylúčit 2:30 pred koncom a nakonci zápasu zahodil 100 % šancu...V piatok uz s nožom na krku proti výbornému LM to bude velmi náročné po tomto zápase...
- 24.1.2023 - 21:12
- +2
- miro-nr
- Pokial budeme my(HK Nitra) stavať na vykonoch 18ročneho Sýkorku a v každom druhom zápase je náš najlepší hráč na lade tak sa stala niekde pri skladbe mužstva obrovská chyba! A tá chyba sa nenapravila ani počas sezony ! Hadam chápeš o čom píšem .
- 24.1.2023 - 21:25
- +15
- BieloModra
- Ked odpiskaju nam co ideme do hry bez brankara, v case ked sa este dal dat teoreticky gol zdrziavanie v hre to nie je divne?
ja neviem ale asi hej
- 24.1.2023 - 21:47
- +4
- mato_ke
- Nevidel som samotný "zákrok", ale ak naozaj nezahral nik hokejkou ale priamo rukou, tak za toto sa už nejakú dobu pískajú 2 min.
Svojho času sa buly opakovalo a hráč bol len napomenutý, ale už to rovno vylučujú..v Košiciach si to pamätám tiež, keď tak tuším vylúčili súpera, nepamätám už ale presne kto to bol.
Tam sa pravidlá nepýtajú, či to je 12.sekunda zápasu alebo 12 sekúnd do konca.
Ale chápem úplne čo tým myslíš, no žiaľ..ak sa to udialo, potom rozhodcovia dobre rozhodli. - 24.1.2023 - 23:06
- +5
- fabbeN
- Bol som na štadióne a tak som nemal k dispozícií lepší záber ale mám pocit, že Buncis ten puk posunul hokejkou keď bol na zemi - ale možno sa mýlim. Čiže to možno bolo odpískané zle.
- 24.1.2023 - 23:21
- +1
- BieloModra
- Takto som to aj ja videla
- 24.1.2023 - 23:28
- 0
- Sunkafit
- Nedalo sa tam vidiet ani trt
- 25.1.2023 - 5:59
- 0
- miro-nr
- Opakuje sa ak hrač prvým dotykom kopne do puku. Ked ho zahrá rukou tak 2minuty
- 24.1.2023 - 23:38
- +2
- mato_ke
- Vďaka ti za poučenie, budem múdrejší
- 24.1.2023 - 23:48
- 0
- Zkubydu
- Poradim ti Mato Ke: skor nez okomentujes situaciu, ktoru si nevidel, si ju rozhodne radsej najskor pozri, nez by si mal pisat blbosti!!!
- 24.1.2023 - 23:41
- 0
- mato_ke
- UPDATE
Pred hodinou pridala na svoj FB HK Nitra video z tohto "zákroku" Buncisa a musím povedať, že za mňa tam žiadny úmysel nevidím a vylúčenie v takom čase, ktoré nebolo zjavné a zreteľné je za mňa mimo misu..
- 25.1.2023 - 20:45
- +3
- BieloModra
- no... a nie ty... ale x ludi tu bude vypisovat ako sme my "urevani"
- 26.1.2023 - 7:11
- +2
- speedman
- Z môjho pohľadu to ale rukou zahral. V druhej sekunde toho videa to zakrýva svojím telom on, aj Krivo. Toto video má teda výpovednú hodnotu 0. Chcelo by to kameru z opačnej strany. Chcem tým povedať len toľko, že to tak čiarový mohol vidieť. Nič viac, nič menej.
- 26.1.2023 - 8:21
- +3
- BieloModra
- a ja som tym chcela povedat to, ze x ludi bez toho aby skor posudilo dany moment uz dopredu vynesie zaver o tom ako neopravnene nieco kritizujeme, vies kde stavam a vies ze som to mala pred sebou... to smyknutie a pad Filipsa nebolo urcite cielene zakryt ci zahrat puk rukou
- 26.1.2023 - 9:02
- 0
- speedman
- Ja sa nehádam. Bola si asi 10x bližšie
Zakrýva rozumej - nie je puk vidieť na kamere. Asi mu v tom čase bolo jedno, kde je kamera. - 26.1.2023 - 9:12
- 0
- BieloModra
- rozumiem
- 26.1.2023 - 9:13
- 0
- Westbeast0
- Keď sa to video zastaví v správnom čase, je vidieť Buncisovu pravú ruku ktorá nedrží hokejku a puk (asi odrazený od ruky) pomaly smeruje dozadu... Ten rozhodca tam dotyk puku s rukou asi videl, ale prečo to posúdil ako úmyselne zahrané už musí zodpovedať on...
- 26.1.2023 - 8:54
- 0
- apa
- Lenže vieš teoreticky ste mali dosť času počas zápasu dať viac gólov.Skôr výčitku by som adresoval hráčom.
- 25.1.2023 - 18:52
- 0
- Lemonik
- Si zabudol ze bodaj by vypadli... A ti urevanci fandia svojmu klubu aj keď je posledný...
- 24.1.2023 - 21:43
- +7
- BieloModra
- Pripomeniem ti to a nebude to dlho trvat...najnevdacnejsi fanusik svojho timu je ten popradsky...dlhodobo co vy dokazete navyrevuvat ...to my sa nechytame
- 24.1.2023 - 21:44
- +15
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
- Ja hej
chyba asi
- 24.1.2023 - 22:20
- 0
- Qazz
- Spravili si tu z toho terapiu
- 24.1.2023 - 22:05
- +1
- gabby
- a do .ici 🤘🥁 liga nabera grady 📢☝️ hop este bude veselo 📢
- 24.1.2023 - 21:16
- +6
- 6911
- Kúpené.
- 24.1.2023 - 21:17
- +1
- majklsong
- Blod mal si na stadione tu vypisujes chujoviny.
- 24.1.2023 - 21:17
- 0
- BieloModra
- Ako som predpokladala velmi tazky zapas pre nas.
Dnes rozhodli presilovky...aby som bola presnejsia nasa nemohucnost vyuzit ich.
Obrovskym pozitivom je, ze sme potesili strasne vela ludi uzivajte... nikdy neviete kedy sa vam to vrati.
My zbrane neskladame!
POME NITRA!!! - 24.1.2023 - 21:18
- +14
- ElwisNR
- Ešte pár zápasov a budeme populárni ako Slovan.
- 24.1.2023 - 21:28
- +2
- peto137
- to je uz udel uspesnych.. zakomplexovani nemaju radi uspesnych.. ako hovori klasik - uspech sa neodpusta.. tak sa teraz tesia vsetci neprajnici, ked sa nedari tuto sezonu.. osobne nechapem takyto smutny zivot.. vsak sa tesim, ked sa dari mne.. ale tu sa radsej mnohi vytesuju z neuspechu inych..
- 24.1.2023 - 21:39
- +9
- BieloModra
- Ako to myslis?
- 24.1.2023 - 21:42
- 0
- peto137
- Nitra bola najlepsia, ked vsetci proti nam.. to je v nitranskej povahe.. natruc vsetkym sa zachranime.. a ak nie, to nie je koniec sveta. je to sport, odflakli/odkorculovali sme v prvej polovici sezony snad 25 z 30 zapasov.. dnes to bolo vela aj o psychike.. a o chybach - hracov, aj rozhodcov.. aj o stasti.. taky je sport.. prehravame a vyhravame spolu.. a nejde o zivot.. iba ak o ten hokejovy.. pome Nitra.. ideme dalej v piatok..
- 24.1.2023 - 21:30
- +9
- BieloModra
- Tak...podpisujem sa
- 24.1.2023 - 21:33
- 0
- ElwisNR
- Ja ti poviem tak že ak by Nitra vypadla bude ma to srať ale na hokej pojdem ale nechápem ten prínos pre ligu tak ak sa napríklad zachráni sa PO,LM a možno bude v lige Žilina...
A komu tím prospějete?
Tým chcem povedať,že mužstvo ktoré pred rokom hralo finále
a zlým zložením mužstva,zraneniami nám hrozí priamy zostup hlúpim systémom a nikde nieje záruka,či mužstvo čo nás má nahradiť a postúpiť je kvalitnejšie.Nitra by lige chýbala či sa ti niekomu páči alebo nie. - 24.1.2023 - 21:52
- +7
- ElwisNR
- Som rád,že máš radosť.
- 24.1.2023 - 22:02
- +1
- Sunkafit
- radosť a mindáky je rozdiel
- 24.1.2023 - 22:11
- +3
- miro-nr
- Nekrič hop,ked klesáš v taNulke
- 24.1.2023 - 23:39
- +4
- peto137
- jasne, ze to bude poriadne sr..hnevat... a najma to, ze roky tu budujeme tim uspesny, meno a povedomie klubu a znacku HK NItra (ako tu hovoria klasici).. a vypadnutie by nas vratilo o desat rokov spat.. ved preto ta psychika hra proti nam.. ale prave to si nemozme takto dopustit, lebo dnes sme prehrali na tom zapas, a nemozne na tom, ze sa toho budeme bat, prehrat ligu..
- 24.1.2023 - 21:59
- +1
- kabelko55
- A čo keď to znova poskladáte rovnako zle o rok? Nech vypadne najslabší tento rok My z TN, vy z NR ,PO alebo LM lebo všetci hráme prd
- 24.1.2023 - 21:59
- +6
- ElwisNR
- Baráž mala s nejakými
obmenami zostať a bolo by to spravodlivé bezohľadu na to či zostúpi NR,PO,LM. - 24.1.2023 - 22:04
- 0
- kabelko55
- Keď odsúhlasili zostup v komentároch bolo mozno 95% za..a nadávali na Kovacika či Radosu keď išli proti Satanovi teraz už treba veriť že zostúpi najhorší iné nespravíme nic
- 24.1.2023 - 22:11
- +2
- Tomino
- Extraliga priamy zostup a postup nechcela, my sme chceli baráž, len žilina a spol sa nevedia dostať hore, tak vymýšľajú kktiny
- 24.1.2023 - 22:19
- +2
- BieloModra
- A dam aj verejne: vsetko najlepsie k narodeninam vela zdravicka
- 24.1.2023 - 22:32
- 0
- Tomino
- Vďaka, ale mohlo byť aj lepšie, tak snáď piatok
- 24.1.2023 - 22:33
- +1
- ElwisNR
- Je to ako to je.Už s tým nič nenarobime treba sa pokúsiť udržať.A uvidíme na koho to výjde.
- 24.1.2023 - 22:21
- +1
- kabelko55
- My sme ešte ani nenastúpili na jediný zápas ozaj doma, ale bojujeme a všetci nech bojujú a fanúšikov to bude bavit
- 24.1.2023 - 22:39
- 0
- BieloModra
- Tak nic ine som necakala ved dekadu sa nam pozerali na chrbat to tak asi musi byt
- 24.1.2023 - 21:32
- +2
- NR
- Len kopa nasich nickov bola rovnaka ked sa nam darilo a par ludi som tu vela krat brzdil.Snad nam tato sezona pomoze aj v tomto smere
- 24.1.2023 - 21:46
- +6
- BieloModra
- Kiez by ...s tym suhlasim da sa tu fungovat podstatne lepsie
- 24.1.2023 - 22:18
- +1
- bigi
- ja len taka mala poznamocka, ci ste sa vobec niekedy zamysleli ze cim to bude?
- 25.1.2023 - 7:28
- +3
- Sunkafit
- Nikdy ved len ty tu mas rozum jediny
- 25.1.2023 - 9:35
- +8
- Render 77 Nr
- Neboj Andrejka takú radosť im nespravíme len chalani musia makať všetci nie sa spoliehať na druhého.
- 24.1.2023 - 21:34
- +1
- BieloModra
- Nepovedala by som ze sa spoliehali jeden na druheho...proste dnes sa nic neodrazilo ako malo bolo citit velku nervozitu viazla strelba prihravky...komplikovane si to pigali medzi sebou my musime asi hrat von
tam to ide lepsie
- 24.1.2023 - 21:41
- +2
- blue-311
- Netreba: klesat na duchu. Ale treba zvysit zalohu za pohare, alebo stotoznit a pokutovat, aby si jednoduchi jedinci rozmysleli ci budu hadzat aj nabuduce.
- 24.1.2023 - 21:20
- +2
- Sedko NR
- Fuu tu bude strašne vela ľudí smutných keď nevypadneme 😂 snáď budete v poriadk, ešte velaa kôl dokonca
- 24.1.2023 - 21:23
- +3
- sloniik
- Zas sa tu stretlo klbko pacientov z inych miest. Uz len Janiek chyba
- 24.1.2023 - 21:23
- +6
- Baco11111
- No a nech teraz niekto povie niečo proti priamemu zostupu, konečne to má grády aj na opačnom póle. V minulosti o takom čase sa v dolnej časti hralo len o fazuľky, nechcem rovno povedať že sa kupčilo s bodmi.
- 24.1.2023 - 21:23
- +15
- fanpp
- V Trenčíne aby nebola po piatku panika...
- 24.1.2023 - 21:24
- +9
- kabelko55
- Čo príde snehová kalamita k nám?
- 24.1.2023 - 21:31
- 0
- fanpp
- Aby v piatok nevyrastol zasnežený Gerlach v Dubnici
- 24.1.2023 - 21:33
- +2
- BieloModra
- Len by som sa chcela opytat ci uz kazdy co si ccel ulavit a potesili sme ho prehrou prispel...tak prispel?
- 24.1.2023 - 21:30
- +11
- peto137
- niekotri sa tak netesia ani z vyhry vlastneho muzstva.. ako z prehry nenavideneho muzstva.. tazky zivot..
- 24.1.2023 - 21:33
- +9
- BieloModra
- Tak veru...ja som sa dnes otriasla relativne rychlo
napriklad nepamatam kedy bolo v utorok tolko ludi na hokeji. Dnes sme hrali zle to je fakt aaale este nie je koniec.
- 24.1.2023 - 21:38
- +3
- peto137
- tak sa nam nevydaril tento zapas.. skoda, vzdy, ked sme sa dvihli prisla vzapati chyba (vylucenie, gol), co nas opat zrazilo dolu.. to sa stava, vyhrai sme vsak styri zapasy predtym.. problem bol, ze sme prehrali predtym 13 po sebe.. a dnes aj psychika.. a mylseli sme si, ze to pojde uz samo.. nepojde.. teba sa vratit opat na zem, obliect monterky a v piatok ist na stadion a nehadzat pohare (inak, ako sa vlastne mohlo hrat tu poslednu minutu s poharmi na lade???)
- 24.1.2023 - 21:44
- +5
- BieloModra
- Tazko...prilba k tomu a ti mantaci ani neprerusia hru?
- 24.1.2023 - 22:06
- 0
- peto137
- ved toto.. som fakt nepochopil, preco neprerusili hru? chceli to uz mat za sebou??? neboli si isty, kde sa ma potom vhadzovat??? alebo co???
- 24.1.2023 - 22:11
- +2
- BieloModra
- Ja vobec neviem ale absolutne nezvladnuty zaver zapasu
- 24.1.2023 - 22:16
- +1
- Zkubydu
- Rozhodne si neboli isti pocas celeho zapasu nicim: Pocnuc utocneho faulu Stachu, Buncisa, Kasika... tak na konci ked viedol Presov... vlasne uz mohli odpiskat len svoju neschopnost!!!
- 24.1.2023 - 23:18
- +1
- BieloModra
- Dnes si nam chybal ...
- 24.1.2023 - 22:10
- +2
- Sedko NR
- O týžden som tam jak na koni 💪
- 24.1.2023 - 22:54
- +2
- kabelko55
- Treba sa pozrieť medzi svojich čo kde vypisujú napr Cr..i77 a potom sa to vracia späť ,ako som už písal inde každý nech sa pozerá na seba ,ale na SVK je to tak neprajem nikomu iba sebe
- 24.1.2023 - 21:39
- +5
- BieloModra
- Rozumiem...a v podstate suhlasim
- 24.1.2023 - 22:07
- 0
- Corgi77
- Ak myslíš mňa, ja nechodím provokovať do cudzích diskusii, len si robím srandu z jednoduchších ľudí, čo majú komplexy a ukazujú sa v NR diskusiách keď prehráme.
- 25.1.2023 - 8:49
- +1
- Fandimnasim
- Podľa mňa je viac takých čo vám fandí. Ja si myslím že to tím zvládne. Toto som si nedávno prečítala v knižke a hodí sa mi to pre váš tím. "Tí, čo sa ľahko vzdajú, sa pripravia o šancu vyhrať. Uspejú tí, čo zabojuju." Takže Nitra bojovať. Polovicu úspechu tento tím už má a to sú fanúšikovia, ktorí to stále nevzdávajú. Druhá polovica sa už tiež črtá pár posledných zápasov ste vyhrali a aj herný prejav sa zlepšoval (zápasy nepozerám ale usudzujem podľa komentárov od vás a takisto sem tam prečítam online text o zápase). A Prešovu gratulujem k výhre.
- 24.1.2023 - 21:40
- +8
- BieloModra
- Vdaka👌👊
- 24.1.2023 - 21:50
- +4
- BieloModra
- Nebud ho prosim ta
- 24.1.2023 - 21:51
- +3
- BieloModra
- Akoze nie? Prejdi si to
jasne ze ano
- 24.1.2023 - 22:10
- 0
- RudoNR18
- Jaaaj ze by to bolo takto? Co dostal ban a musel novy ucet zakladat?
- 24.1.2023 - 22:17
- +2
- BieloModra
- Co?
Rudko slepy si?
- 24.1.2023 - 22:29
- 0
- RudoNR18
- Tak nebol to Jano BB? Ja si vzdy ich mylim s Juslanom nechcem sa dotknut ani jedneho z chlapcov.. ale ajtak si to ovplyvnila..
- 24.1.2023 - 22:54
- +5
- Flak108
- Ja vám fandím, aj keď v každom tábore sa nájdu magori. Potom v diskusii prerastú negatívne dojmy a človek si to proste spája s dotyčným tímom aj keď tam pes nieje vôbec zakopaný.
- 24.1.2023 - 21:58
- +4
- kabelko55
- Ty nefandis nám ale im?
- 24.1.2023 - 22:05
- 0
- Flak108
- Keď hra Trenčín fandím Dukle. Keď hra dukla s Nitrou fandím Dukle. Keď hra dukla s Duklou fandím Dukle. Tej našej. A tak ďalej.. je to zložitý komplex.
- 25.1.2023 - 5:58
- +2
- Fidel©
- Rovnako ako vy oblievanim Stefanku pivom. Co si dokazujes? Nieco podobne sa stalo vsade. V kazdom meste sa najde idiot. Nemalo by sa to stavat. Emocie pracuju a nie kazdy ich vie zvladnut
- 25.1.2023 - 8:57
- +10
- nigol
- Gerlach prerástol našu ligu
- 24.1.2023 - 21:32
- +3
- BieloModra
- Velmi sikovny hrac
- 24.1.2023 - 21:38
- +6
- aaaa
- Dokedy je prestupový termín? Skončil 15 teho januára, alebo ešte trvá? Dik
- 24.1.2023 - 21:34
- 0
- Marchand63
- 15.2.
- 24.1.2023 - 21:35
- 0
- bez nicku
- 15.2
- 24.1.2023 - 21:36
- 0
- Poprad_eskape
- Nebojte Nitrania, vidíme sa v play-out, či ako sa to volá. My zo 7., vy z 10.
Prešov vypadne, LM fajront po ŽČ. Teraz mi napíšte, kde sa presne toto dá vsadiť.
A potom bude 3:2 pre dakoho v sérii PP-NR a ten, kto postúpi do QF, dostane tam 1:4 od favorita a dovi dopo. Takže žiadne trápenie už od konca januára za takýto "finish" sezóny nestojí - 24.1.2023 - 21:41
- +6
- Sunkafit
- Ok som spokojny
- 24.1.2023 - 21:47
- +2
- Poprad_eskape
- Presne, my spokojní musíme krotiť tých ustráchaných, ktorí to berú príliš vážne.
- 24.1.2023 - 22:06
- +1
- BieloModra
- Mne postaci ked vas buducu sezonu porazime vo finale
ale dakujem kamosko, nech je ako pises
- 24.1.2023 - 21:52
- +4
- Poprad_eskape
- Vo finále Poprad ani Nitra veľmi úspešní nie sú. Aj keď vašim to v 2016 vyšlo, tieto "naše" tímy zvyknú skôr brať striebro, keď už tam dajak dopľantajú - z tohto ohľadu to beriem, že budúci rok to bude tak, ako vravíš. No takže máme dohodnutú túto sezónu aj ďalšiu. A že šport je plný prekvapení..
- 24.1.2023 - 22:03
- +1
- BieloModra
- Tak patrilo by sa vam asi pochlapit
v kazdom pripade zuctovanie pride a kto si co uhra bude mat no
- 24.1.2023 - 22:15
- +1
- nigol
- Škoda, fandil som Nitre
- 24.1.2023 - 21:49
- +3
- Prima
- Som šokovaný.
- 24.1.2023 - 21:51
- +1
- steevee
- Klud Nr hra este o 39b: Nitra vyhrala 7 z v rade,ale tento je nevysiel. Presov bol efektivny. Hod me to za hlavu a pripravme sa na LM.Rozhodcovia hrubo zasiahli do deja zapasu.Podla.mna budu postihy.Ale to je uz teraz jedno.Gratulacia do PO. Nebyt Gerlacha,tak dnes a nielen dnes nebodujete. Ale to je vasa sikovnost a stastie pri vybere hraca. Liga je velmi zaujimava ako uz davno nie.POMEEE Nitra
- 24.1.2023 - 21:53
- +4
- Byron
- Zase snaha pasikavých nepriniesla body pre ntr. Bohužiaľ vďaka posile tejto štvorice sa zachránia...
- 24.1.2023 - 21:54
- +3
- Wana
- pil ší?!
- 24.1.2023 - 22:08
- +6
- Sunkafit
- povie ten čo plače každý zápas o rozhodcoch ako režú slovan
počujete slovan režú rozhodcovia!
d
- 24.1.2023 - 22:14
- +8
- NR_navždy
- Gratulujem Prešovu tak sa má hrať vonku a o záchranu! K našim neni čo dodať veď to je celu sezónu v podstate rovnaké . 2 zasadne veci čo dnes rozhodli presilovky a legionári. Rozhodcovia pískajú veľké H… na to sme zvyknutí ale určite niesu príčinou našej prehry. Zápasov ešte dosť každý to má vo svojich rukách a keď sa po každej výhre budeme vidieť už v playoff tak vypadneme.
- 24.1.2023 - 22:03
- +1
- Corgi77
- Dnes sem prišli aj takí čo som myslel že komplex dávno prekonali.
Nuž, ako vidím Nitra navždy v srdciach.
Uživajte si. - 24.1.2023 - 22:04
- +3
- hello, havarju
- Gratulácia Prešov! Dnes ste to ozaj ubojovali.
Vyhrali ste ale zatiaľ len bitku. Vojnu nie! - 24.1.2023 - 22:06
- +1
- Pharaoh111
- neepodstatny zapas v nepodstatnej amaterskej lige
- 24.1.2023 - 22:07
- +6
- hello, havarju
- Na kerú riť tu potom píšeš nejaké príspevky, keď je to nepodstatný zápas pre teba..
- 24.1.2023 - 22:10
- +6
- miro-nr
- Zabudol pripísať ,že aj nepodstatný komentar od nepodstatného uživatela !
- 24.1.2023 - 23:26
- +3
- AndrejTN
- Sa tu opustate jak.. 😂 hrá sa ešte o veľa bodov.
- 24.1.2023 - 22:12
- +4
- 69roman
- Dnes bola názorna ukážka ako pri presilovke chýba hráč ktorého by viacej ľudí videlo v prvej lige a to Tvrdon ťa presilovkova päťka v ktorej hrá dnes nevedela čo má robiť !
- 24.1.2023 - 22:17
- +3
- Tokino
- Hej lebo keď tam hral doteraz tak sme mali presilovky ako víno a premieňali sme ich...
- 24.1.2023 - 22:24
- +5
- Norik
- No, veru. S Tvrdonom: sme boli v presilovkach na 1 mieste. 50% uspesnost..
- 25.1.2023 - 17:34
- 0
- TurnerSVK
- Sklamany som, cakal som vyhru a ovela tazsi zapas som cakal v piatok, pri vsetkej ucte k Presovu.. bohuzial, dobrych povedzme desat minut tretej tretiny nestacilo. Dnes sme sa poriadne nevedeli dostat do pasma ani pri presilovkach a to som si myslel ze ich uz hrat vieme.. Rozhodcovia zapas trosku ovplyvnili ale hlavne za stavu 1-3 mat 4min presilovku a hadam ani nevystrelit to je na zamyslenie... Ideme dalej, mohli sme odskocit, takto sa zrejme budeme trast o extraligu az do posledneho kola a to doslova.. ale zasluzene,nemali sme stastie na hracov, trenera atd.. treba si to vyzrat, aj my fanusikovia aj vedenie samotne... o to silnejsi sa buducu sezonu vratime, len neviem este do akej ligy..
- 24.1.2023 - 22:20
- +4
- TurnerSVK
- Ked si to tak zoberiem od 15 30 som bol na stadione /respektive pri stadione/ az do konca hokeja, sak ja som bol podstate na dvoch hokejovych podujatiach.. a nakupene som mal hadam pred tretou,mozno aj preto mi je teraz do placu lebo som citlivy.. musim sa vyspat lebo po ceste domov mi tak tiekli slzy ze som soferovi zapinal stierace, co som myslel ze prsi..
- 24.1.2023 - 22:28
- +6
- Marchand63
- Pred spanim si nezabudni odsat mlieko, aby sa ti cicky nezapalili.
- 24.1.2023 - 22:32
- +12
- Wana
-
- 24.1.2023 - 22:38
- 0
- Zkubydu
- Kym vsetci tu hladaju vinnika: ja vravim, ze nevadi... Mohli sme hrat Play off, takto sa len zachranime.
- 24.1.2023 - 22:29
- +2
- kabelko55
- Tak..pomaly začneme vyťahovať kalkulačky
- 24.1.2023 - 22:31
- +2
- TomasJA
- Som vychodniar ,takze Presov palec hore ! No nechcem ani Nitru v 2 lige , LM hra dobre .Co teraz ????
- 24.1.2023 - 22:41
- +5
- mato_ke
- Som východniar ale Nitra je mi tak o 832% hokejovo sympatickejšia ako Prešov, ktorého zápasy rovnako nerád pozerám ako keď sme hrali svojho času so Žilinou, ktorej zostupu som sa vtedy mimoriadne potešil
(proti mestu a ľuďom odtiaľ nemám nič, len ten herný štýl ligu zabíjal a mňa tiež)
Takže podčiarknuté, zrátané..dnes bitku vyhral Prešov, ale vojna končí až o niekoľko týždňov, takže ja sa o Nitru nebojím.
Záchrana je základ, ale verím, že jej neujde ani minimálne boj o play-off
Pome Nitra!
- 24.1.2023 - 23:18
- +15
- peters
- Tak Presov hra dobre, Nitra sa zlepsila, Mikulas podla hry tiez nie je na vypadnutie, v Trencine uz tiez zacina prituhovat, ale len slabo zatial, vlastne nema ani kto vypadnut 😄. Neutahujem si, len je to zaujimave a som stastny, ze Barani sa sa z toho vyhrabali, ked bol este cas. No nezavidim nikomu..
- 24.1.2023 - 22:44
- +2
- Bielomodry
- Tak sme to pustili Presovu,vsetci pustaju,co Nitra bude vynnimka?
Ale nie,gratulujem zasluzene k 3 bodom..Gerlach,je pan hrac..Buduci rok-prec zo Slovenska.
- 24.1.2023 - 22:44
- +1
- matus93
- Toho Gerlacha by nebolo zle stiahnuť na play off ako onehdy zalešaka
- 24.1.2023 - 22:52
- +2
- FP-Tommynko
- Som sklamaný z hry ale ešte viac z vedenia. Mame jednoznačne najslabší káder v lige. Peniaze mame na lepších hráčov, ale my hráme so zraneným Filipom, Tomas je totálne mimo formy, Syky si príliš nakladá, legionári raz dobre a 3 zápasy neviditeľní , obrana primlada… načo su nášmu vedeniu peniaze na účte? Oni to nevidia že tím nemá kvalitu, Stavjana to lepí patexom ako len môže…sa čudujem že ešte netreskol dverami, takto bojovať záchranu s poloinvalidmi? Načo ešte čakajú?
- 24.1.2023 - 23:17
- +11
- miro-nr
- Asi na zázrak
- 24.1.2023 - 23:43
- 0
- TurnerSVK
- sak nase vedenie place za peniaze cely zivot aj ked mame aj ked nemame to uz je chorobnost...
- 24.1.2023 - 23:54
- 0
- TurnerSVK
- to jak jeden kamarat, volam ho von vypit k Slovakovi, povie ze ma v penazenke posledne tri eura do vyplaty a pridem k nemu a v sufliku kde ma ponozky tam zrolovane stovky.. toto aj nase vedenie
- 24.1.2023 - 23:55
- +1
- 1925
- Ty sa mu hrabes v skrini ?
- 25.1.2023 - 8:43
- 0
- Westbeast0
- Tak keď k nemu chodí, asi má aj kľúče od bytu... Čiže sa tam cíti ako doma...
- 25.1.2023 - 8:51
- +1
- maček
- pôvodne som chcel ísť do Nitry, ale nakoniec som poslal svoje jednovaječné dvojča.....to mi dalo tieto poznámky:
čo povedať, dnes som šiel do Nitry, pretože som chcel vidieť dobrý zápas o všetko a napraviť si chuť po zápase Slovan-Mikuláš, kde slovanisti predviedli dokonalú travesty šou, keď sa prezliekli za hokejistov.......
......Nitra zo začiatku tlačila, ale prvý gól dal Prešov, potom sa Nitra dlho nevedela skonsolidovať a Prešov trestal v presilovke, tie mal ďaleko lepšie ako Nitra, tá mala jedinú presilovkovú schému: traja hráči na modrej si budú vymieňať puk jak šikovný škrupinkár hrach pod pohárikmi a jeden z nich bez prípravy vystrelí, zatiaľ čo dvaja borci pred bránou odrazené puky upracú do brány ....tak kameňom úrazu bola práve tá rýchlosť prihrávok a z chýbajúca strela bez prípravy....takže ťažko už potom čosi dorážať do brány....
......v závere to pruhovaní poriadne pokašľali, čoho dôsledkom bola ku koncu zápasu zahádzaná plocha
......v Nitre majú skvelý čaj....mal som tri pollitrové a pohár som hodil mládeži.....
Toto mi stihlo povedať moje dvojča, bo ja som v Nitre na zápase nebol....... - 24.1.2023 - 23:18
- +11
- BieloModra
- Takze Tomas videl dobre!!! Si sa infiltroval
- 24.1.2023 - 23:41
- +3
- maček
- Dvojča! Bolo to dvojča! jednovaječné!!!!
- 24.1.2023 - 23:44
- +2
- Yoda_21
- Fantazia, Presov!
- 24.1.2023 - 23:35
- +2
- Zkubydu
- viacero ludi obetovalo 2€ mladezi: len nie vsetci trafili do zltej nadoby. Uprimne sa im, ale nedivim, lebo SZLH by malo tymto "par tisicom" divakov vratit vstupne, lebo ich zamestnanci spali v pracovnej dobe...od neviditelnych icingov spred modrej, az po kontroverznu hru rukou pri Bully, ktoru nikto nevidel, po oplacanie Stachu po prehliadnutom sekani, cisty zakrok Kasika a podobne. Napriak tymto detajlom si Nitra prehrala zapas lebo hrala zle...
- 24.1.2023 - 23:36
- +2
- Cia
- A dokola len prezentujes len svoje pravidlá Nitran Jurro ti to podrazenie vysvetlil o 23:01 a ty dokola
- 25.1.2023 - 0:28
- +3
- MackoPu
- No klasika debata, skoro ako v lajfke shitstormy od "naj." fanusikov napr. po jasnom podrazeni brankarom. Vinnik jasny.
- 25.1.2023 - 0:23
- +11
- Render 77 Nr
- Macko pár ich tu je hlavne nepodkuruj tým ze oznacis všetkých to je úbohé iba provokujes v tom si dobrý.
- 25.1.2023 - 7:14
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Ol!ver
- Už to od teba vyznieva ako taký prinajlepšom malinký komplex
- 25.1.2023 - 8:03
- +8
- sloniik
- Hlavne, ze ten shitstorm tu tvoria prave fanusikovia z inych miest. Ale ta tvoja celovka ti tuto robi tmu a tak to radsej nevidis. Ty sa tu tiez v nasich diskusiach objavis iba pri prehre a chodis iba provokovat. Nikdy si nam nic zmysluplne si do diskusie nepriniesol. Zamysli sa prosim ta hlavne ty nad sebou a potom hodnot niekoho ineho. Spadas presne do tej skupiny, kde su diskutujuci, ktori maju, slusne povedany, slabsi prejav a spravanie sa.
- 25.1.2023 - 8:17
- +8
- Jimmy Tulipan
- Pekne Prešov.
- 25.1.2023 - 2:05
- +6
- bigi
- nasa liga je zvacsa zaujimava az od semifinale play off. ale konecne je zaujimava aj pocas ZC len skoda ze nie na spici ale na spodku tabulky. a to tu bolo placu ze zaviedli priamy zostup, a zaujimavosti ligy to len prospelo
- 25.1.2023 - 7:44
- +4
- Jimmy Tulipan
- Bigi: prečo sa stal Valach u vás nechcený? Vykonnostne na to stále má alebo nie?
- 25.1.2023 - 8:49
- 0
- LenTak93
- nechcený? veď teraz nehral, lebo bol zranený
- 25.1.2023 - 9:28
- 0
- Jimmy Tulipan
- Na Twitteri ide info, že skončil. Možno je to kačica, tak ale je to od účtu ktorý nezverejňuje kadečo...
- 25.1.2023 - 9:32
- 0
- bigi
- pokial viem snazia sa ho vymenit, ponukli ho BB
- 25.1.2023 - 10:44
- 0
- Peryo
- Napíšte mu a povie vám. Nebol vymenený skončil a ešte sa musel vyplatiť aby netrénoval s juniorkou. Na IG sa už rozlúčil s fans
- 25.1.2023 - 11:07
- +1
- Jimmy Tulipan
- Tak to je smutné, že ho nevhali sa vyplatiť zo zmluvy po tom čo je známy jeho životný pribeh.
Myslím, že kvalitný obranca stále a do KE by som ho hneď bral... - 25.1.2023 - 11:32
- +2
- LenTak93
- tak to by bolo pekné gesto, aj vzhľadom na tú dražbu pre neho
by sme si ho zaplatili takto
- 25.1.2023 - 11:49
- 0
- bigi
- preco sa stal nechceny? dobra otazka ale zly adresat. to treba mierit na to TN duo bananas. minuly rok bol nas najlepoi obranca v PO. a ani tento roknebol ten najhorsi. obcas ma zbytocne vylucenia a co je hlavne v fenzive nepouziva svoju najlepsi zbran tvrdu strelu, co je skoda
- 25.1.2023 - 10:43
- +2
- KrebsKandidat
- Poculi sme slovo Bozie? Prezentovat svoj nazor ako pravdu svatu, na to by ta bolo
- 25.1.2023 - 18:41
- +1
- bigi
- cize nie je liga zaujimava? hlavne na spodku kde posledny bojuje a snazi sa nebyt poslededny? ok tak nam prezentuj svoj nazor
- 26.1.2023 - 6:53
- 0
- wilkinson22
- Nečítal som celú diskusiu, či sa to už tu rozoberalo, ale z highlightov mám jeden poznatok, tie oslabenia hráte strašne, pri prvom góle Gerlacha, nechápem prečo ostal Krivosik stiahnutý a nevystúpil proti Gerlachovy, aj ten štvrtý gól padol po divnom bránení v oslabení, toľko môj laicky poznatok a názor
- 25.1.2023 - 9:21
- +2
- Render 77 Nr
- Tak tak chyba za chybou .
- 25.1.2023 - 9:29
- +1
- ZtrykoSlazoU
- gramatickou
- 25.1.2023 - 11:53
- +2
- AzraeI
- To, ale este vacsi podiel malo podla mna, ze tam nechali sameho tusim Simuna clonit Kasikovi. Ten gol padol, lebo nic nevidel.
- 25.1.2023 - 17:52
- 0
- Render 77 Nr
- Keby len to vaši pekne vystupovali k hráčom a naši stále stiahnutý pred brankárom vaši hráči pred bránou naši po bokoch čakajú na odraz.
- 26.1.2023 - 7:05
- 0
- FanNR
- Juraj Jakubisko ide na staré kolená natáčať nový trhák, nechce viac povedať, okrem nazvu: Jednoduchá YMCA.
- 25.1.2023 - 9:30
- +4
- FP-rivaldo7
- vyhrou sme prekvapili aj sami seba. je dobre tahat takuto seriu a ze konecne aj my vieme hrat hokej. nase playoff uz zacalo. zachranit sa bude tazke a boje to budu tvrde. uspeje ten, co nazbiera v poslednych zapasoch najviac bludistakov. uzime si to, ved nejde o nic, len o vsetko.
- 25.1.2023 - 10:39
- +2
- Urpiner16
- Pohyb na konci tabuľky pramení z priameho vypadávania a tu hľa ako sa to za tie roky zmenilo.Zrazu aj od polky na dol sa maká lebo pri dlhej šnúre prehier nemá ani taký Trenčín nič isté.
Ak príde na niekoho deka má smolu.Zrazu všetci hrajú.Čím to asi bude odporcovia priameho vypadnutia. - 25.1.2023 - 10:42
- +14
- kolombo
- Ešte by mohli zmeniť postup do play off. Pri 12 tímoch aby 10 malo šancu je strašne veľa. Tomu desiatemu vlastne stačí zahrať minimum zápasov v sezóne dobre a je v playoff a pri troche šťastia, tak ako sa to podarilo minulý rok Prešovu, vyradiť siedmeho, ktorý v tej sezóne musel ukázať oveľa viac. Pri 12 muzstvach by som bol skôr za osmičku priamo postupujúcich.
- 25.1.2023 - 13:15
- 0
- Demon
- Ale to je viac-menej ciel, aby mal kazdy o co hrat az do konca.
Napinavejsie zapasy a tiez mensia prilezitost kupcit s bodmi.
Ked im o nic nejde a maju naskok na posledneho, nie je napr. pre 10. tim tabulky extra problem pustat body ci uz timom bojujucim o zachranu, alebo tim, co si chcu vylepsit poziciu do play off.
Ale ak ich to pripravi o play off, alebo im prisudi tazsieho supera, uz to je minimalne na povazenie. - 25.1.2023 - 13:24
- +3
- kolombo
- Do istej miery súhlasím no zároveň keď si len trochu lepší vieš, že playoff ta neminie. A tí lepší čakajú 50 zápasov na playoff. Je to skôr o tom kto sa neprebojuje do playoff ako opačne, kto tam postúpi. Nakoniec podľa mňa aj pre toto je mnoho zápasov cez sezónu takých o ničom, lebo reálne nemáš o co hrať. Keď dnes prehráš, môžeš to dobehnúť zajtra, nakoniec aj tak skoro každý postúpi tak načo tlačiť na pílu.
- 25.1.2023 - 20:10
- 0
- strojar
- Výsledok zápasu je podľa jeho priebehu (bohužiaľ pre Nitru) je úplne zaslúžený.
Obe mužstvá nastúpili na zápas jasne motivované. Zatiaľ čo u Prešova to viedlo k cieľavedomej snahe zápas vyhrať, hráči Nitry boli (pre mňa nepochopiteľne) kŕčovití a roztrasení.
Rozhodcov (z východu) komentovať nebudem, len skonštatujem, že sa im veľmi nedarilo. - 25.1.2023 - 12:52
- +4
- FP-rivaldo7
- rozhodcovia podali prekvapivo objektivny vykon, pre kazdeho co pozna pravidla hokeja a nemyli si ich s futbalom alebo hadzanou islo o pochopitelne verdikty. nedarilo sa skor chlapcom s corgonom na hrudi, najma v presilovkach a najma ich importom zo zahranicia nebilo srdce za vyhru v 6 bodovom stretnuti.
- 25.1.2023 - 14:19
- +6
- strojar
- Ty evidentne pravidlá hokeja nepoznáš.
- 25.1.2023 - 20:22
- +4
- speedman
- No - súhlasím. Akurát ten kŕč prišiel až po ľahkovážnosti, ktorá tu už v tejto fáze nemá čo hľadať.
- 26.1.2023 - 8:23
- 0