Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nitra deklasovala Nové Zámky

zdroj: HK Nitra
18.2.2025 20:36 TASR

Hokejisti HK Nitra deklasovali v utorkovom dueli 49. kola Tipos extraligy zostupujúce Nové Zámky 13:1, čím vyrovnali rekord najvyššej slovenskej súťaže. Dvanásťgólovým rozdielom prehrali Zámčania nedávno aj na ľade Popradu (0:12) a v ročníku 1998/1999 Slovan Bratislava zvíťazil 12:0 nad Spišskou Novou Vsou.


Nitrania urobili so súperom krátky proces. Skórovali už v 24. sekunde, po prvej tretine viedli 3:0 a v druhom dejstve mu nadelili poltucet. Pripísali si štvrté víťazstvo z uplynulých piatich zápasov. Po dva góly strelili Robby Jackson, Adam Nemec (obaja 2+1) a Samuel Buček, Jaedon Descheneau mal bilanciu 1+3. Posledné Nové Zámky utrpeli už trinástu prehru v sérii.

Tipos extraliga - 49. kolo:

HK Nitra - HC Nové Zámky 13:1 (3:0, 6:0, 4:1)
Góly:
1. Descheneau (Cotton, Gill), 19. Lacka (tr. strieľanie), 19. Buček (Gill, Descheneau), 26. Descheneau (Kalman), 27. Nemec (Cotton, Gill), 29. Okoličány (Pobežal, Lisý), 32. Buček (Stacha, Descheneau), 37. Hrnka (Kováč, Lisý), 40. Jackson (Hrnka, Green), 41. Jackson (Hrnka), 47. Nemec (Pobežal, Chrenko), 54. Kováč (Green, Jackson), 59. Pobežal (Chrenko, Nemec) - 49. Čapoš (Ondrušek). Rozhodovali: Žák, Kocúr - Stanzel, Hercog, vylúčení: 3:3 na 2 min., presilovky a oslabenia: 0:0, 1763 divákov.

Nitra: Kašík - Cotton, Mezei, Green, Lisý, Vitaloš, Stacha, Hain, Kalman - Descheneau, Gill, Buček - Kováč, Hrnka, Jackson - Lacka, Čederle, Okoličány - Pobežal, Chrenko, Nemec

Nové Zámky: Mičík (47. Julínek) - Jasečko, Čajkovič, Čapoš, Věntus, Krchňavý, Konrád - Berčík, Ondrušek, Kodhaj - Petrík, Hazala, Frankovič - Žurek, Šutý, Liniajev - Synák, Šechný, Molnár

Erik Čaládi (Nové Zámky)

"Bol to len obraz toho, ako to u nás vyzerá. Niektorých chalanov sme videli prvýkrát. Kvalita tam skrátka nie je. Nitra to od začiatku zobrala do svojich rúk a vytrvala v tom 60 minút. Potešil nás aspoň potlesk tribún po strelenom góle. Klobúk dole, že aj napriek rivalite medzi fanúšikmi sa zatlieskalo mladému hráčovi, ktorý dal prvý gól v extralige."

Andrej Kmeč (Nitra)

"Dôležité body, ktoré sme potrebovali do tabuľky. Bohužiaľ, pre Zámky končí sezóna takto. Vyskladali to, čo je dostupné. Samozrejme, kvalita tam nie je taká veľká. Pre nás sú to dôležité tri body, ale počet gólov by som nepreceňoval. Súper je v nezávideniahodnej situácii. Pre nás začína dôležitá fáza proti silným súperom počnúc ďalším kolom. Tí nám ukážu na čom sme."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


fabbeN

 

Tento zápas ukázal, že nepotrebujeme ani prvý útok. Srandy koniec. Najviac mi dnes bolo ľúto tej rodinky hosťujúcich, čo prišla na zimák.
18.2.2025 - 20:45
+24

Crosby087

 

V ceskej extralige 4 muzstva bojuju o posledne miesto a vyhnutie sa barazi a u nas?
Mesiac rozhodnute o vypadavujucom, rozpredaj druzstva a zabalenie boja o play off a podobne…
K comu je dobry termin prestupov iny ako vo vacsine Europy? Na kalkulovanie ako vidime vtejto sezone?
Ziadna koncepcia, nic pre skvalitnenie ligy. Absolutne nic….
18.2.2025 - 22:59
+3

Standacik

 

Naopak v CZ uvazuju o zavedeni priameho postupu a zostupu
19.2.2025 - 12:29
+1

Render 77 Nr

 

Keď chcú mať taký grc ako u nás smelo do toho.
19.2.2025 - 13:03
+1

AVEMNE

 

Tam by to aspoň malo zmysel v tom ze o postup ma záujem reálne každý rok tak 3-4 mužstva nie ako u nás 1
19.2.2025 - 13:38
0

topska

 

Neprejde to tam s najvacsou pravdepodobnostou kedze o tom rozhoduju kluby, teraz to ani zmenit nemozu...A zatial vacsina vobec nie je. Dokonca novi ludia tomu nakloneni zatial velmi nie su.
19.2.2025 - 14:09
+2

Standacik

 

To nie je podstata
19.2.2025 - 16:25
+1

topska

 

tak asi ti nerozumiem
19.2.2025 - 16:54
+1

Standacik

 

Jasne ako facka: podstata je ze aj oni uvazuju o formate vypadavania z ligy
20.2.2025 - 13:16
+1

topska

 

Ale kto? Prvoligove kluby a par ludi zo zvazu. To iste ako u nas. Naozaj sa tam v tomto smere nic nemeni. Myslim nazorovo. O tom rozpravaju uz roky. Ale! Ja si to v Cesku naozaj aj viem predstavit momentalne.
20.2.2025 - 19:16
0

Standacik

 

logicky za toto Jarda hlasovať nebude
20.2.2025 - 23:06
0

azzurri

 

absolutny suhlas
19.2.2025 - 12:47
0

Wana

 

Nedôstojné... Som rád že to naši nehrotili a tretiu tretinu hrali už len na dve lajny, inak by to bolo oveľa väčším rozdielom...
18.2.2025 - 20:46
+5

roa

 

Ja som to vedel: roa


Dvanásť gólov je pekné číslo, ale ešte nie je koniec a sú aj krajšie čísla, máme sa načo tešiť.
Mali by sa dávať stávky kto prekoná najbližšie Poprad.
29.1.2025 - 14:50
0
odpovedať

roa


Môj tip 18.02. - Nitra.
18.2.2025 - 20:47
+4

Tokino

 

Smutné
18.2.2025 - 20:47
+1

SlovakRanger

 

Zápas riešiť nebudem, no jednu vec mi nedá nespomenúť. Situácia ako naša sa už nesmie v našej lige kvôli priamemu zostupu nikdy opakovať, nič neničí imidž našej ligy viac ako takéto blamáže. Zároveň je však baráž s tímom SHL zas nefér pre víťaza SHL, ktorý dobitý po play-off musí nastúpiť proti oddýchnutému a zároveň kvalitnejšiemu tímu.
Ideálne by bolo podľa môjho názoru urobiť to po vzore Švédska a dať 11. s 12. tímom hrať play-out sériu na 4 víťazné.
Takým spôsobom zostanú všetky kádre do posledného tímu spolu až do konca a zároveň dostaneme veľmi emotívnu sériu o všetko, kde 2 kluby urobia všetko pre svoju záchranu
18.2.2025 - 20:48
+42

CORGI

 

To je tiež dobrý nápad.
18.2.2025 - 22:41
+7

luciakanky

 

Dobrý nápad a asi aj najférovejšie riešenie takže už teraz vieme, že szlh toto ani len nenavrhne
19.2.2025 - 7:53
+8

Fandimhokeju

 

Skvelý nápad.
19.2.2025 - 16:01
+2

Nitraaa

 

Ani neni co hodnotit , nasi hraci mali taky dlhsi trening a môzu ist spokojne domov . Nie je to vina fanusika zamkov ani tych hracov ktori si to dnes odniesli , za toto musi prebrat zodpovednost zväz pretoze on svojim rozhodnutim o priamom zostupe dobrovolne zhodil extraligovu uroven na rybnikovu ligu. A to sme hrali na pol plynu a v poslednej tretine vymenili brankara a stiahli prvu formaciu …
18.2.2025 - 20:48
+8

axxel

 

Mame aj my zápas s Nitrou doma, ale dúfam, že si nebudeme nič dokazovať ako dnes domáci ... stačí im 7 ci 8 gólov, ti mladasi v drese hostí nemôžu zato, že vo vedení majú diletantov co rozpredaju kader... fair play a ucta k superovi je niekedy viac ako 13 gólov
18.2.2025 - 20:49
+5

gallup nr

 

to si teraz nahodil, pretoze chces diskutovat alebo pretoze chces "diskutovat"?

ako som pisal aj v livke, nechcem si ani predstavovat, ako sa musia citit hraci a fans nz, ale ani by som nebol rad, ak by to dnes nasi vypustili, co v podstate v tretej tretine nakoniec aj urobili.
to, ze mladi chceli davat goly asi nie je nieco, za co sa maju hanbit, ale rozumiem aj pohladu, ze mohli nz viac setrit. zjavne sa ale chceli naladit do dalsich tazkych zapasov, aj na ten u vas.
18.2.2025 - 20:54
+14

Wana

 

čo bolo veľa bororo?
18.2.2025 - 20:54
+2

axxel

 

Presne
18.2.2025 - 20:56
0

Wana

 

Zápas si asi nevidel ked si takúto koninu vypustil...
18.2.2025 - 20:58
+8

Nitraaa

 

Plna zostava mladikov , v tretej tretine chytala nasa trojka , zapas sme dohrali na dve formacie a cely cas hrali nasi hraci na pol plynu , listok nebol zadarmo a klub predsa musi dodat neaku uroven pre platiaceho divaka , co by si este chcel? Mali sme hrat cely zapas bez brankara alebo dobrovolne v oslabeni alebo ako si to predstavujes?
18.2.2025 - 21:00
+9

fanda55

 

No veď ako? Keď kombinujes, tak netrafis bránu aby si šetril súpera. Tak to predsa funguje vo vyspelom svete
18.2.2025 - 21:02
0

Nitraaa

 

Ktovie ci si aj kanadania na ms juniorov spytuju svedomie ked superom nalozia podobny vysledok
18.2.2025 - 21:08
+4

strojar

 

Veď presne toto urobili hráči Nitry v zápase najmenej dvadsaťkrát.
18.2.2025 - 21:25
0

BieloModra

 

Absolutne zbytocne podkuranie
18.2.2025 - 21:00
+10

Corgi77

 

Ty si určite ten zápas nevidel a hneď si išiel napísať túto chujovinu však??
18.2.2025 - 21:03
+7

axxel

 

No nevidel ... nič dobré, nemám čas tu každému odpisovat
18.2.2025 - 21:10
0

Corgi77

 

Ďakujem, nemám ďalšie otázky.
18.2.2025 - 21:12
+3

Sedko NR

 

Čiže nakoniec sa majú naši cítiť zle za toto hej ? Zaujímavé uvažovanie...
18.2.2025 - 21:08
+1

AVEMNE

 

o čom? Keby nebola ucta dnes je 20 hravo
18.2.2025 - 21:24
+1

martin gal

 

Vražda v priamom prenose.
18.2.2025 - 20:51
+1

fanda55

 

Nie je čo hodnotit. Zväz to vymyslel perfektne, klobúk dole. Dva rozpustené kádre.
18.2.2025 - 20:51
+6

Sheva7

 

Ano vymyslene to je super ,keď si na poslednom mieste maš vypadnuť a hotovo.
18.2.2025 - 21:00
+5

Nitraaa

 

No ved vypadli , uz v januari
18.2.2025 - 21:03
+1

AVEMNE

 

presne až neuveritelné 2 ligy to tak majú fíha určite sú ostatní mimo...
18.2.2025 - 21:27
+3

topska

 

A aj tam nemoze postupit kazdy a je dost zaujimava pravdepodobnost ze nikto nevypadne.
18.2.2025 - 21:29
0

69roman

 

Pekný tréning pre mňa bol moment zápasu keď dal mlady Čapoš gól a naše vyspelejšie publikum mu za to zatlieskalo👍👍👍
18.2.2025 - 20:52
+15

Rebel74

 

Naše vyspelejšie publikum je vždy nad vecou keď sa vyhráva. Problém je ukázať vyspelosť pri nepriaznivom výsledku….
Každopádne pekný moment.
18.2.2025 - 20:55
+22

69roman

 

Tak z toho našeho najlepšieho tvrdého jadra fansu som pri Tom góle potlesk nepočul ale nezazlievam im to ukázalo sa že v hľadisku sú aj ľudia ktorý nehľadia len na to kto odkiaľ je
18.2.2025 - 21:19
+2

AVEMNE

 

možno nepočuli od bubna mimo rytmu
18.2.2025 - 21:28
+2

BieloModra

 

Vrazdenie jahniat!
Tesim sa, ze si nasi dobre zastrielali ale....
Toto nebol zapas hodny najvyssej sutaze, mne derby bude chybat, lebo toto derby nebolo . Je mi luto fanusikov Zamkov, ze sa tohto dozili a vazim si kazdeho hraca ktory si obliekol novozamocky dres!

Corgoni na tento zapas uz zajtra zabudnite, cakaju nas superi co hraju extraligu
18.2.2025 - 20:55
+10

MV

 

Dnes keby mame trochu šťastia tak sme mohli byť 2. a strácať len bod na KE. Nakoniec SNV aj KE berú po dvoch bodoch v SN.
18.2.2025 - 20:56
+1

FacSKA

 

A teraz si predstav, že skončíš o skóre druhý s tým, že prečo som nedal tým Zámkom viac
18.2.2025 - 21:23
+3

strojar

 

Trochu šťastia? Naozaj?
Prečo prehrali v NZ 1:8?
18.2.2025 - 21:28
0

MV

 

Píšem dnes keby mali šťastie, nie v decembri. Dnes isli Reway aj Viedensky asi svoje najhoršíie najazdy.
18.2.2025 - 22:50
+1

strojar

 

1. Do tabuľky sa počítajú nielen februárové, ale aj decembrové zápasy/body.
2. V NZ prehrali v januári.
19.2.2025 - 6:49
+2

MV

 

1.unikla ti pointa. ak chce byt NR vyssie v tabulke tak KE aj SNV musia zakopnut a vcera tomu bolo velmi blizko. ano, mohli sme brat body vo vsetkych zapasoch, kde sme body nebrali, captain obvious
2.mylis sa. bol to decemeber, tusim na stefana.
19.2.2025 - 9:37
+1

strojar

 

Pointa zjavne unikla tebe.
Pointa je v tom, SNV má o zápas menej ako Nitra - o zápas s NZ, čiže odstup od Nitry je reálneo tri body väčší.
SNV hrá teraz 2x s NZ, čo je šesť istých bodov.
19.2.2025 - 12:25
0

MV

 

maju aj vzajmony s KE. tam niekto 3b nespravi.
19.2.2025 - 13:26
0

strojar

 

V tom druhom bode máš pravdu.
19.2.2025 - 12:31
0

Wana

 

Boli by sme prvý, stačilo keby máme tablet a niekoho na telefóne.
18.2.2025 - 21:45
0

MV

 

Dnes ho fakt nepotrebovali
18.2.2025 - 22:52
0

SlovakRanger

 

Nepotrebovali? A prvá formácia čo, keď sedeli celú tretiu tretinu? Aspoň by sa mali s čím hrať
18.2.2025 - 22:57
+3

fabbeN

 

Oni nesedeli. Oni už dávno boli osprchovaní v civile.
18.2.2025 - 23:15
+1

ElwisNR

 

Gratulujem našim a rešpekt hráčom NZ ktoré to schytavajú v každom zápase.Už aj LM to zabalil tak možno sa ozaj treba zamyslieť či by lige nepomohla nejaká baráž s poslednými 2 mužstvami.Lebo toto je fraška.
18.2.2025 - 20:57
+4

Dracik_18

 

Tak toto je zlé...
18.2.2025 - 21:00
+1

Corgi77

 

Ešte že je ten priamy zostup a liga je vyrovnaná a napínavá do posledného kola.
Dnes keby hrali naplno dajú v pohode 20 gólov.
Nedôstojny zápas v lige a vôbec ma to nebavilo.
18.2.2025 - 21:02
+6

doc.koniferum

 

sú to napísal ako keby sa to dialo každý rok.hold, tohto roku to bolo ako píšeš.minuly napr nie.vtedy si čo písal?teraz vážne.tuto sezónu to nevyšlo.NZ to ale pobabrali už v lete
18.2.2025 - 21:25
+7

topska

 

A konecne bude toho koniec. Lebo zase sme tu skusali nieco co vsade (ale ze fakt takmer) limituju alebo zavrhli v hokejovom svete. Lebo volby ci pana...Uz to hlasy neprinesie tak uz sa tak za to bit nebudu.
18.2.2025 - 21:31
+4

doc.koniferum

 

aký model by si navrhoval?ale férový a hlavne taký ktorý by nezvýhodňoval ani jednu stranu?skrátka rovným metrom pre všetkých.asi taký ako vyššie niekto píše, posledný a predposledný medzi sebou.
18.2.2025 - 22:10
+3

topska

 

Kvoli jednemu, mooozno dv9m prvoligistom? Bohuzial, nemienim tu kazit extraligu na ukor prvej ligy. Dalsia vec ktoru tu ideme skusat? Ja tu nie som na navrhy ale nechcem nieco co takmer nikde nefunguje. A nie, nebudem tu teraz volat po pokazeni si extraligy alebo si nezaserem prvu ligu legionarmi a neodsuniem z hokeja mladych. Kvoli tomu ze o rok moozno jeden tim bude schopny to v extralige skusit...
18.2.2025 - 22:31
+5

AVEMNE

 

Sak tam u vás nikto nechce postúpiť okrem jedného tak už sa tam uvedom!
19.2.2025 - 5:51
0

doc.koniferum

 

jaaaj chlape uvedom sa ty!tam kde žijem sa nehrá ani len prvá liga.ja chodím po hokejoch kade tade,mám na výber.takze mne to je tak jedno
19.2.2025 - 6:33
0

AVEMNE

 

Polemiky o postupe sú dobré len pre vedúcich mužstiev ktory natočiť ruky a pýtajú peniaze...ale sami vedia ze žiadny postup nebude
19.2.2025 - 9:41
0

hello, havarju

 

Aká je teda pravdepodobnosť, že sa to o rok zopakuje. 50 na 50 alebo viac. Aj tých 50 na 50 - je veľa...
18.2.2025 - 21:41
0

Sedko NR

 

Toto je tak nedôstojné, koho toto bavilo akože ? Takto ta liga v zahraničí musí mať ozaj cveng, ešte keď sa pridá Luptak čo stráca pár bodov na play off a on radšej rozpredá káder
18.2.2025 - 21:02
+3

Dracik_18

 

Ten aspoň boduje a nedostáva kefy ...prečo porovnávaš Suchardu s Luptakom ?
18.2.2025 - 21:14
0

doc.koniferum

 

boduje ako boduje.v konečnom dôsledku sa bere do úvahy ako skončíš v lige.a on veru hoci je na scéne už nejaký ten piatok tak zatiaľ nikde nič neukázal.samozrejme okrem pár excesov
18.2.2025 - 21:27
+1

Dracik_18

 

ako sa to vezme či ukázal ,alebo nie ...
18.2.2025 - 21:39
+1

Sedko NR

 

Nebodoval a nedostával kefy aby postúpil do play off ? V ktorej normálnej lige by sa toto udialo ? Chýbajú im 4 body preboha
18.2.2025 - 22:09
+1

Dracik_18

 

Presne tak toto nie je normálne liga
18.2.2025 - 22:23
+2

WTF

 

Nitra nevyrovnala rekord,ale stanovila nový,opravte si tie dristy od TASR
18.2.2025 - 21:05
0

BieloModra

 

Kaslat na takyto rekord
18.2.2025 - 21:07
+3

69roman

 

Presne kašľať na takýto rekord proti dnešným zámkom si mohla zahrať aj naša juniorka doplnená hráčmi z Levíc ale klobúk dolu pred chalanmi z NZ že sa na takéto niečo podujali .
18.2.2025 - 21:17
0

BieloModra

 

Hej uz som to v lajfke pisala...nesu kozu na trh za NZ vedenie. Jedine co by sa dalo v tejto mizerii z ich pohladu najst, ze maju sancu zahrat extraligovy zapas a snad dostanu dake €... Valasek by mal kanalmi chodit
18.2.2025 - 21:23
+3

Sedko NR

 

My nepotrebujeme už body ? Či naši mladí by automaticky nad tými z NZ vyhrali ?
18.2.2025 - 22:10
+1

JedineNITRA

 

Čo sa týka golového rozdielu, vyrovnala...
18.2.2025 - 21:12
0

HCKEFANS

 

Vyrovnala rekord. 12:0, ci 13:1 alebo 15:3 stale je rozdiel rovnaky o 12 golov.
19.2.2025 - 18:52
0

AVEMNE

 

nemám rád takéto zápasy...
18.2.2025 - 21:20
+1

PerX

 

Pre Zamky to je hanba a cudujem sa trosku Nitre ze busi do nich stale,7-8 im dajte ale 13 je pre mna vela a nerozumiem tomu...
18.2.2025 - 21:26
+1

Hc-Ke-1

 

A čo mali robiť po 8 góle ?
18.2.2025 - 21:27
+5

BieloModra

 

Postavit sa na modru a cakat, tak by si to predstavolal inkasovat dva tri tresty za zdrziavanie hry, semotamo trest za lavicku....ja nechapem ako si to predstavuju...
18.2.2025 - 21:31
+3

PerX

 

Nehrat naplno? Ten zapas sa da v pohode aj tak uhrat aby ich nemuseli zahanbit.
18.2.2025 - 21:32
0

Ottawa Senators

 

Ja som teda zápas nevidel...vďaka bohu
Viem však s istotou povedať, že proti týmto Zámkom sa nikto nehecne aby hral naplno. Takže podľa mňa si úplne mimo.
18.2.2025 - 21:38
+1

Prima

 

Prvú a druhu tretinu Nitra hrala naplno. Napájanie všetkými hráčmi už v obrannom pásme a keď sa puk dostal za modrú čiaru okamžite otočka späť.Žiadne rozohravanie. Brankár a obrana sa točili ako na kolotoči. Pripadalo mi to od Nitry nedôstojne už len z pohľadu, že za nich hra kopec hráčov čo hrali u nás že za nad hra kopec hráčov od nich a že máme kopec funkcionárov od nich a že vždy sme im vyšli v ústrety keď to potrebovali, dokonca aj vlastný gól sme si dali doma a prehrali sme vyhraty zápas. Mladíkom určite tento zápas neprospel. Ale veď dobre. Tak nám treba,keď sme pobabrali všetko čo sa dalo.
19.2.2025 - 8:56
0

Nerkio

 

Prima prosim ,pretan sa strapnovat….Prosim
19.2.2025 - 9:29
+10

Prima

 

Nestrapňujem sa,je to môj názor, ty môžeš mať iný. Ale hnať sa za rekordom s mužstvom, ktoré je každý jeden jeden zápas ináč poskladane z hráčov čo nahrávajú extraligu?
19.2.2025 - 12:11
0

Nerkio

 

Myslis ze kedy sme hrali tak ten rekord neprekoname??Vsimol si si ze cely stadion po Vasom gole zatlieskal?nasi vobec nehrali kontaktne.a teda aj Chrenko ,Nemec ci Lisy sa maju hanbit ze si chceli proti svojim kamaratom zahrat naplno??Inak to si asi nemohol vidiet ale po zapase si mladici aj spravili spolocnu fotku,pretoze si plne uvedomuju situaciu.Hnevat sa mozes jedine na Vase vedenie.
19.2.2025 - 12:19
+8

Prima

 

Nitrafans netlieskal, tak nepreháňaj. Ja viem že prevažná väčšina divákov v Nitre je slušná, ale ďalšia časť nie. Napriek tomu čo píšem o vašej včerajšej hre vám titul prajem a q qj budem držať palce.
19.2.2025 - 15:38
+1

strojar

 

Odkiaľ vieš kto tlieskal a kto nie?
19.2.2025 - 16:39
0

Prima

 

Treba čítať kto čo píše. A bolo konštatované že fans sa nepripojili.Ale veď to je jedno. Ja tiež zatlieskam súperovi ak strelí iekny gól a taktiež obom hráčom.pri záverečnom oceňovani.
19.2.2025 - 21:00
0

AVEMNE

 

tlieskala väčšia časť štadiona...až moc
19.2.2025 - 18:10
+1

strojar

 

Tlieskal celý zimák.
19.2.2025 - 18:55
0

Render 77 Nr

 

Presne Ty si iný pacient zato ze niekto si všimol ze to mohol byť rekord Ty a tebe podobný vidia ze sme sa hnali pritom by sme pohode prekonali keby o to išlo.
19.2.2025 - 12:24
+2

amaskiea

 

Nemôžem uveriť...:
to je fakt nehoráznosť takto ignorovať pekné slovenské tradície (ktorými sme mimochodom povestní už aj na medzinárodnom ľade), že si totiž po 3-4 góloch neposadali na ľad a neskúšali vydržať takto až do konca zápasu posediačky, ...a vzhľadom na vzájomnú súdružskú minulosť možno mohli spoločne čo-to aj popiť
Tento pocit akéhosi nároku(?) na solidárnosť iných s našou vlastnou nekvalitou a neschopnosťou, to je jeden level, žiadať to bez akýchkoľvek zábran verejne, to je ešte ďalší level navrch - normálne nejaká mentálna porucha toto, u nás bohužiaľ značne rozšírená
19.2.2025 - 10:12
+6

AVEMNE

 

Problém je len v tom ze sme si teoreticky aj posadali a aj tak bolo 13..po druhej tretine zostala polka v kabíne a normálne sa osprchovali neboli ani na striedačke..to ze ich potom rozobrali naši 18 ročný plus jedna formácia je iná rec
19.2.2025 - 12:38
+5

amaskiea

 

to je zjavne (niektorým) stále málo, tí, čo zostali, mali hrať so zaviazanými očami, možno kolenami alebo s opačným koncom hokejky... len aby sa (niektorí) Novozámčania mohli cítiť, prepytujem, dôstojnejšie
19.2.2025 - 13:50
+3

SlovakRanger

 

Pritom absolútne to vypustiť by práve bolo reálne ešte nedôstojnejšie, priam až zosmiešňujúce pre NZ než dohrať to na pol plynu ale predsa s nejakou snahou s rozdielom o 12 gólov (čo je až komické, že ešte bol napriek tomu ten rozdiel veľmi milosrdný).
Trochu mi to, čo by bolo "správne urobiť" pripomína až také tie exhibičné futbalové akcie, kde deťom dovolia tí brankári aby im dali gól a mali z toho radosť.
19.2.2025 - 14:01
+2

amaskiea

 

veď práve to úplne otváram oči
19.2.2025 - 14:10
+1

Ottawa Senators

 

Tak to potom davam klobuk dole ak sa dokazali hecnut, ajtak si myslim, ze az tak dominantne a bezchybne nehrali. Ale to je len moja domienka, kedze som zapas fakt nevidel. Poslednou vetou si to vystihol, ospravedlnovat sa snad nikto nikomu nemusi, mozno jedine vase vedenie vám.
19.2.2025 - 11:55
+2

strojar

 

Ak by naozaj boli hrali dve tretiny naplno, už po druhej by bolo 20:0.
19.2.2025 - 12:14
0

Nerkio

 

Tak sa pozri kto hral tretiu tretinu a kto im dal goly.Nemec,Kovac alebo Pobezal …
18.2.2025 - 21:38
+3

Wana

 

Dnes je to moderné, vyjadrovať sa k veciam a pritom o tom hnedé vedieť... Zápas si nemohol vidieť, inak by si toto nenapísal. Dnes ak by Nitra hrala celý zápas tak Zámky dostanú 20 a viac...

Tretiu tretinu prvá formácia nenastupovala, do brány nastúpil brankár číslo 3, všetci starí harcovníci zostali sedieť časť druhej a celú tretiu tretinu. V tretej tretine mali podľa mňa 17r Nemec, 17r Chrenko, 17r Lisý, 17r Kalman a 18r Pobežal icetime 10minút a viac... Ale tebe darmo niečo vysvetlovať...
18.2.2025 - 21:41
+5

BieloModra

 

3 hraci zakladu volno, brankarska jednotka+ 2 hraci marodka...
18.2.2025 - 21:44
+1

amaskiea

 

Takže keby začali hrať s prstom v riti, to by bolo pre Zámky menej zahanbujúce? Logika národa Andreja Danka.
18.2.2025 - 21:41
+7

gallup nr

 

priatelsky zapas v curlingu asi
18.2.2025 - 21:33
0

Render 77 Nr

 

Niektorí sú fak divný je to šport a hrali 2 útoky co Ty naši juniori mali nehrat? Makali na tom není nič zlé.
18.2.2025 - 21:36
+1

BieloModra

 

Dalsi....
18.2.2025 - 21:28
+1

AVEMNE

 

a kto do nich búšil...naši 17-18ročný hráči čo hrali najviac
18.2.2025 - 21:40
+2

Corgi77

 

Ak by búšili, dali by 20.
19.2.2025 - 6:57
0

miro-nr

 

Tak výsledok pekný,hru som nevidel ,lebo z urgentnú má hneď prijali na kardio jis a trvalo to zopár hodín.
Chlapcom držím palce. Asi tak skoro zápasy ani vidieť nebudem,ale tak dúfam ,že niečo ešte kuknem.
18.2.2025 - 21:34
0

Wana

 

drž sa
18.2.2025 - 21:34
0

miro-nr

 

Budem sa snažiť,vďaka
18.2.2025 - 21:36
0

matus53

 

veľa zdravia
18.2.2025 - 21:41
0

BieloModra

 

Hlavne vypni mobil
18.2.2025 - 21:37
0

miro-nr

 

No ten im vadil na urgente,tu prekvapivo nie.
18.2.2025 - 21:39
0

BieloModra

 

Proste mobil nepomaha ani tebe ani pristrojom, drz sa
18.2.2025 - 21:45
0

miro-nr

 

Otázka - úplne vážna:
Dnes sa tu vymenilo sedem ľudí. Sedem x okolo mňa rengenovali s tým prenosným prístrojom ,z toho 3x tesne vedľa mňa. Naozaj si myslíš ,že tu je problém zapnutý mobil ?
19.2.2025 - 20:04
0

Cataflan

 

Ďalší úspech Valaseka
18.2.2025 - 21:35
0

robo333

 

Kolko rokov je priamy zostup a kolko je to ta ako teraz prvy krat , humenne malo stratu par kol pred koncom 3-4 body , Presov mal stratu dokonca jeden bod dva tak co tu trepete ze za to moze zostup ked by nebol zostup tak co ti vasi hraci z NHl gibson a spol by co zrazu vsetko vyhrali ? Vypadnite a drzte h..y to ze valasek je u vas to je vasa chyba humenne presov atd normalne zahrali sezonu
18.2.2025 - 21:35
+8

SlovakRanger

 

To znie ako keby my fanúšikovia sme najali Imreho a potom ho na kolenách prosili aby neodchádzal, lebo my ho potrebujeme.
Nie je to vina priameho zostupu ale toto sa stane znovu a znovu, časom, ak priamy zostup zostane.
18.2.2025 - 21:41
+2

Wana

 

Ja dúfam že toto nieje koniec hokeja v NZ, zároveň dúfam že je to koniec Imreho v slovenskom hokeji...
18.2.2025 - 21:51
+3

KrebsKandidat

 

Si tu pam domaci, ze si divolujges vyhadzovat?
19.2.2025 - 13:57
0

KrebsKandidat

 

Plna vana preklepov
19.2.2025 - 14:08
0

Samco321

 

Rekord nerekord este to mozu dat kludne aj kosice alebo spiska doma...ale keby idu za tym cielom neostali by v satni bucek a spol skor ma mrzi čedo ta repre mu nepomohla tam sa vystrielal verim ze play off bude opet žiarlit jedine co ma tesi robby konecne to padlo 🫢
18.2.2025 - 22:14
+1

Samco321

 

A nechapem preco nenapisu ze kde bol bubela baca baco passolt. Daju zostavu Vypnúť komentáre to je cele..
18.2.2025 - 22:26
0

Nerkio

 

Bubela baco a baca boli vo fanzone .Passolt este dnes nehral kedze sa len pripojil k muzstvu
18.2.2025 - 22:35
+1

strojar

 

Nepripojil. Ešte nie ani nie je v Nitre.
19.2.2025 - 6:52
0

bez nicku

 

Dufam, ze pride a nedopadne to ako s Greenom do Slovana.
19.2.2025 - 7:09
0

Tomino

 

Mali voľno , keby máme plnú zostavu , hráme na plno tak ideme cez min 20golov ...
18.2.2025 - 22:48
0

CORGI

 

Keď Poprad im naložil 12:0, tiež boli podaktorí diskutéri takí citliví? Alebo sa tu prejavuje len komplex s názvom NITRA.
18.2.2025 - 22:51
+27

BieloModra

 

+++
18.2.2025 - 22:52
0

Shaggy9

 

Be be be
Be bee
18.2.2025 - 23:25
+2

cipulis

 

ano boli
19.2.2025 - 6:12
+1

Ottawa Senators

 

Neviem co sa stazuju, ved v derby sa ide na krv, tiez nas nikdy nesetrili
19.2.2025 - 11:56
0

P24

 

1 - strašne ma baví tá tohto sezónna móda, že máš brat ohľad na súpera a nenaložit mu.
2 - ja som teda ten, ktorý priame vypadnutie považuje za kravinu, ale prosím vás. Toto je skôr zhoda náhod, že to posledne dve sezóny takto vypálilo je zhoda náhodou, rovnako sa môže o rok štát, že sa bude rozhodovať v poslednom kole.
3 - ono je to skôr o tom, že niektorí pseudomanažeri by si mali uvedomiť, že takto ničia značku ligy aj svoju vlastnú. Tu majú Rapáčovci odpoveď, preco u nás nefunguje klubizmus. Keď divák vidí, že klubu je v zásade jedno, čo sa deje s jeho menom, neexistuje dôvod, prečo by mal ten klub aj v ťažkých chvíľach podporovať fanúšik zo širšieho fanusikovskeho jadra.
18.2.2025 - 23:49
+4

mario74

 

Ahojte: Ja by som vás chcel všetkých pozdraviť. Som tu už 19 rokov a po X rokoch sa mi podarilo obnoviť si konto 😅 Pozdravujem všetkých čo si ma ešte pamätajú
18.2.2025 - 23:56
+3

antinamor

 

Za 19 rokov 8 príspevkov. Ty asi nebudeš spisovateľ v civile?
19.2.2025 - 5:59
+2

lubfito

 

Niečo sa muselo udiať. Ja mám momentálne 34 komentov a to určite nebude pravda 😀
19.2.2025 - 7:10
+1

BieloModra

 

pekne vitam
19.2.2025 - 7:41
0

lubfito

 

Pochválen
19.2.2025 - 8:43
0

dominator97

 

aj sa udialo
20.2.2025 - 18:34
0

miro-nr

 

Vitaj späť. Len neviem či práve toto bude pre teba to najlepšie "prostredí" ,alebo skór ty preň. F každom prípade vitaj.
19.2.2025 - 6:00
0

Nerkio

 

https://www.facebook.com/share/1AER4ctLxA/?mibextid=wwXIfr
19.2.2025 - 19:28
+5

BieloModra

 

👌👌👌👌 dooost dobre👌 konecne prichadzaju aj taketo temy
19.2.2025 - 19:40
+4

Pukky

 

Teraz som to čítal. Škoda.
19.2.2025 - 20:38
0

Prima

 

Ale výsledok ostáva v platnosti aj individuálne štatistiky.
19.2.2025 - 20:56
0

Ottawa Senators

 

Ale uz asi dost Suchardovci, Valasekovci. Uz robia bez toho obrovsku hanbu, toto je uz uplna dehonestacia, ze je mi jedno ci sa to skontumuje alebo nie.

Do buducnosti, nech sa Zamky vratia ale nie s tymto vedenim (viem, ze utopia, co sa tyka investora) ale tito si nezasluzia uz nikdy extraligu, pred par rokmi si robili dobry den z prvoligistov so svojim Beckom a dnes si robis srandu z najvyssej ligy.

Vylucia vas este do konca sezony? Ci ako?
19.2.2025 - 21:33
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
1. Spiš. N. V 54 173:152 104
2. Košice 54 172:130 101
3. Nitra 54 197:163 97
4. Žilina 54 174:146 94
5. B. Bystrica 54 161:145 88
6. Poprad 54 178:144 86
7. Slovan 54 164:159 81
8. Trenčín 54 150:155 80
9. Michalovce 54 157:153 80
10. Zvolen 54 174:174 73
11. L. Mikuláš 54 140:173 59
12. N. Zámky 54 114:260 29
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Prešovčanky zvíťazili v druhom finále nad Popradčankami 5:4 pp, séria 1:1

Hokejistky Prešova uspeli v druhom finále play off Kaufland SŽHL a sériu hranú na tri víťazstvá vyrovnali na 1:1. Šarišanka po sobotnej prehre 2:8 triumfovala v nedeľu 5:4 po predĺžení. Tretí a štvrtý duel sú na programe budúci víkend v Poprade. včera o 18:07 - TASR


Pekarčík nazbieral štyri body, skórovali aj Mišiak a Kmec

Slovenský hokejista Juraj Pekarčík strelil gól a nazbieral tri asistencie v nočnom zápase kanadskej juniorskej súťaže QMJHL a pomohol Monctonu k víťazstvu nad Saint John 8:0. V OHL skóroval Martin Mišiak a vo WHL sa presadil Jozef Viliam Kmec. včera o 10:26 - TASR


Mešár strelil gól, 0+1 zaznamenali Sýkora, Dvorský, Kňažko a Regenda

Slovenský hokejista Filip Mešár zaznamenal gól v noci na nedeľu v nižšej zámorskej súťaži AHL. Dvadsaťjedenročný útočník pomohol Lavalu Rocket k triumfu na ľade Uticy 3:2. Bodovali aj ďalší štyria Slováci, Adam Sýkora, Dalibor Dvorský, Samuel Kňažko a Pavol Regenda dosiahli zhodne po jednej asistencii. včera o 09:22 - TASR


Popradčanky zvíťazili v prvom finále nad Prešovčankami 8:2

Hokejistky Popradu uspeli v prvom finále play off Kaufland SŽHL. V sérii hranej na tri víťazstvá triumfovali na ľade Šarišanky Prešov 8:2. Druhý duel je na programe v nedeľu opäť v Prešove. 15.3.2025 18:45 - TASR


Kmec mal vo WHL dve asistencie, pomohol k triumfu Prince George

Slovenský hokejový obranca Jozef Viliam Kmec si pripísal dve asistencie v nočnom zápase kanadskej juniorskej súťaže WHL. Tímu Prince George Cougars tak pomohol k triumfu nad Wenatchee Wild 4:2. Zaznamenal aj dve plusky a po bitke aj 17 trestných minút. V 62 dueloch v tejto sezóne nazbieral 59 bodov (17+42). 15.3.2025 09:25 - TASR


Parent podpísal nováčikovskú zmluvu s New Jersey Devils na sezónu 2025/26

Kanadský hokejista Xavier Parent podpísal nováčikovský kontrakt s New Jersey Devils v NHL na sezónu 2025/26. Dvadsaťtriročný útočník v súčasnosti hrá tretí rok za farmársky tím "diablov" Utica Comets v AHL. 14.3.2025 15:48 - TASR


Brankár Hill podpísal s Vegas šesťročnú zmluvu s ročným platom 6,25 mil.

Kanadský hokejový brankár Adin Hill podpísal s klubom Vegas Golden Knights zmluvu s platnosťou do konca sezóny 2030/2031. Nový kontrakt mu vynesie celkovo 37,5 milióna dolárov a platový strop "zlatých rytierov" zaťaží každoročne sumou 6,25 milióna. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke. 14.3.2025 15:15 - TASR


Zary z Calgary Flames dostal trest na dva zápasy

Útočník Calgary Flames Connor Zary dostal v hokejovej NHL trest na dva zápasy za faul na obrancu Vancouveru Canucks Eliasa Petterssona. 14.3.2025 10:47 - TASR


Lantoši strelil gól, Liberec však nepostúpil do štvrťfinále

Slovenský hokejista Dávid Gríger prispel vo štvrtok asistenciou k postupu Karlových Varov do štvrťfinále play off českej extraligy. Domáci zvíťazili v rozhodujúcom piatom zápase predkola nad Vítkovicami 2:1 a v celej sérii triumfovali 3:2. 13.3.2025 21:34 - TASR


Hamilton bude chýbať New Jersey do konca základnej časti

Hokejistom New Jersey Devils bude do konca základnej časti NHL chýbať ich najproduktívnejší obranca Dougie Hamilton. Tridsaťjedenročného Kanaďana vyradilo zranenie v dolnej časti tela, ktoré utrpel 4. marca v zápase s Dallasom. Hamilton odstúpil z duelu už po siedmich striedaniach. 13.3.2025 18:27 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

17. 03. 2025
Žilina - B. Bystrica o 17:30
Nitra - Poprad o 18:00
18. 03. 2025
Žilina - B. Bystrica o 17:30
Nitra - Poprad o 18:00
19. 03. 2025
Spiš. N. V - Zvolen o 17:30
Košice - Trenčín o 18:00

Odohrané zápasy

16. 03. 2025
TrenčínMichalovce
4:2REPORT
14. 03. 2025
ZvolenSlovan
3:2REPORT
MichalovceTrenčín
5:0REPORT
13. 03. 2025
MichalovceTrenčín
2:3REPORT
ZvolenSlovan
5:2REPORT
11. 03. 2025
SlovanZvolen
5:1REPORT

Najviac bodov

Andrew CalofPOP67 bodov
2.Cracknell A.POP59
3.Boucher M.BBY56
4.Josling S.TRE56
5.Olson K.ZVO54

Najlepší strelec

Adam CracknellPOP35 gólov
2.Olson K.ZVO32
3.Krastenbergs R.MIC31
4.Boucher M.BBY29
5.Josling S.TRE28

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS94.09 perc
2.Grigals G.TRE93.03 %
3.Rabčan E.BBY92.75 %
4.Vay Á.POP92.7 %
5.Rychlík R.ZIL91.7 %