Diskusia: Nitra zdolala Slovan po nájazdoch, zvíťazila po dvoch prehrách (FOTO)
Hokejisti HK Nitra zvíťazili nad HC Slovan Bratislava 3:2 po predĺžení a samostatných nájazdoch v piatkovom stretnutí 41. kola Tipos extraligy. Víťazný gól strelil Samuel Buček. Nitrania zvíťazili po dvoch prehrách a figurujú na 6. mieste tabuľky. Slovan je tretí o bod pred Žilinou, no odohral o zápas viac.
Tipos extraliga, 41. kolo:
HK Nitra - HC Slovan Bratislava 3:2 pp a sn (0:0, 1:2, 1:0 - 0:0, 1:0)
Góly: 9. Lacka (Okoličány, Cotton), 47. Čederle (Lacka, Bača), rozh. nájazd Buček - 29. Štetka (Preisinger, Golian), 35. Acolatse (Hoelscher). Rozhodcovia: Snášel, Štefik - Šoltés, Ordzovenský, vylúčení: 4:7 na 2 min, presilovky a oslabenia: 0:0, 3127 divákov.
Nitra: Aittokallio - Cotton, Mezei, Green, Kalman, Vitaloš, Bača, Pánik - Descheneau, Gill, Buček - Pobežal, Bubela, Jackson - Lacka, Čederle, Okoličány - Bajtek, Hrnka, Csányi -
Slovan Bratislava: Godla - Acolatse, Bačik, Golian, Ahnelöv, Kubka, Maier, Královič - Pecararo, Hoelscher, Bondra - Puliš, Peterek, Takáč - Minárik, Slovák, Dudáš - Kukumberg, Preisinger, Štetka
Peter Oremus (Slovan):
„Dobrý zápas z našej strany, mali sme tam šance, škoda, že sme nedali viac gólov. Mrzí ma situácia pred gólom na 2:2, kedy sme mali buly v útočnom pásme. V nájazdoch bola Nitra o ten gól lepšia a asi si zaslúžila druhý bod, no chalani zápas dobre odpracovali, nemôžem im nič vytknúť.“
Andrej Kmeč (Nitra):
„Sme radi za dva body, aj keď škoda, že to nebolo klasické trojbodové víťazstvo, lebo šancí sme mali dosť. Prvú tretinu sme nemali ideálnu, chýbal nám pohyb. Zlepšili sme sa v druhej tretine, v ktorej sme súpera prestrieľali a mali sme aj dosť šancí. Žiaľ, znova sme inkasovali po individuálnych chybách. V tretej tretine sme mali iba jednoznačný cieľ vyrovnať. V predĺžení sme mali viac šancí, ale prelievalo sa to. Nájazdy sme už zvládli lepšie.“
- len_tak
- Gratulujem: Nitre k dvom bodom a Slovanu k jednému. Mohlo to byť viac fyzické. Nitra parádny 3.útok. Slovan treba poctivo pracovať a menej faulovať.
- 24.1.2025 - 21:15
- +7
- ori
- Denis Godla
Nebyt jeho tak by to dnes skoncilo debaklom. Dufam, ze si konecne viac zachyta a znova ho po dobrom vykone “za odmenu” neposadia.
PS: Kto by si naopak zasluzil posadit je Pecararo. Bude mat Oremus odvahu? Milion chyb, zavineny gol, takmer potopil tim v predlzeni a tym najazdom na konci to len zaklincoval. Naco ide na najazd, ked si neveri a spravi toto? Momentalne len zabera miesto. - 24.1.2025 - 21:18
- +3
- OUTBLAST
- Nie že by som nesúhlasil so všetkým menovaným ale potomnsa naskytá otázka...koho tam chceš dať miesto neho? Však už teraz to lepia s odretými ušami a trasú sa aby sa dakto nezranil alebo neochorel 🤦
Dúfajú že sa chytí a bude mu to zasa sypať a to sa niet čo čudovať lebo náhrady niet 🙄
...a to ešte na takú jeho malú obranu treba brať do úvahy fakt že má pri sebe na centri dreváka Helšera 🙄 - 24.1.2025 - 21:24
- 0
- ori
- Viem co chces povedat. Na druhu stranu toto ale nie je len o nepremienani sanci, ale aj zbytocnych vyluceniach a chybach, ktore koncia golom v nasej sieti. Nebyt Denisa v brane, tak nam dnes Pecararo prehra zapas v predlzeni a ani by nedoslo na najazdy. O vyrovnavajucom gole na 2:2 ani nehovorim. A uz sa to s nim taha fakt dlho, to nie je vec jedneho-dvoch zapasov.
Mne je jasne, ze ho neposadi a v nedelu bude znova hrat 1/3 zapasu (~20 minut ice time) a bude hrat vsetky presilovky, kym ini, ktori makaju a maju formu, sa budu musiet trtosit v tretom utoku. Len som chcel pripomenut tie silne reci, ktore mal Oremus, ze on si spravi poriadok v kabine a pod nim budu hrat len ti, co si to zasluzia. - 24.1.2025 - 22:08
- +2
- OUTBLAST
- Ano aj vtedy keď Pekáčovi uletel dekel v Michalovciach a dal ten krošček do huby za 5+DKZ tak sa Orel dušoval ako to nebude tolerovať a ako sa s ním bude rozprávať ☝️ legenda hovorí že dodnes nenašiel správnu príležitosť 🤣
- 24.1.2025 - 23:03
- 0
- ElMarkoElKlingac
- Legenda hovori, ze on sa s nim rozpraaval, ale "puchov" si rozumeli, jeden slovensky, druhy anglicky.
- 24.1.2025 - 23:10
- +3
- OUTBLAST
- Ďalší smutný výkon (až na pár zábleskov)
Prvá lajna nefunkčná...Pekáč naďalej v lese a ešte sa k tomu pridáva nervozita takže aj zbytočné vylúčenia...Helšer drevený v každej situácii ,čo prihrávka to sračka,strela nič,spracovanie nič..
Aj neprítomnosť Bakoša bola dosť vidno lebo na tú jeho stranu ani nemal kto ísť. 🙄
Godla podržal,dúfam že nedostane za odmenu ďalšiu šnúru drepenia na lavičke 🤦
Potešil gól Štetku,aká irónia aj mladé ucho je istejšie na nájazde ako mazáci...💩 - 24.1.2025 - 21:19
- +1
- ori
- K tej prvej lajne by som dodal, ze minuly zapas Hoelscher ozil vedla Minarika, ktory proti Zvolenu odohral dobry zapas.
Aka bola reakcia trenerov? Minarik presunuty z prveho do tretieho utoku a nedostal sancu ani len v druhom pri chorobe Bakosa. Niekedy naozaj nerozumiem tym rozhodnutiam.. - 24.1.2025 - 21:23
- +2
- OUTBLAST
- Minárik dneska drel za všetkých,nikto sa viac nezrážal ...tam je vidno že chýba aj Lukošík lebo toto je tiež jeho parketa...
Vela luďom tu prechádza trpezlivosť s Pekáčom a je to oprávnene ale mne sa otvára mačeta vo vačku z Helšera lebo toto je neuveritelné že takéto ohreblo má byť center 1.lajny.... - 24.1.2025 - 21:28
- 0
- WTF
- Vcelku kvalitný zápas pre diváka,škoda toľkých nevyužitých šancí,Slovan bere bod len vďaka Godlovi...Cotton by si ozaj zaslúžil Levice za tie posledne výkony na prebratie
Konečne dobrá reakcia lavičky,že ho posadili na tretiu tretinu👏
- 24.1.2025 - 21:23
- +2
- nigol
- Slabé korčuľovanie, kompenzované prehnanou agresivitou, z toho vyplývajúce časté vylúčenia... Godla fantastický... a už si ani nepamätám kedy sme vyhrali nájazdy, trénujú ich vôbec?
- 24.1.2025 - 21:24
- 0
- OUTBLAST
- Podla mňa nie resp iba pri predzápasovej rozcvičke ...dakedy v minulom roku sme tuším vyhrali aj na nájazdy 🤣
- 24.1.2025 - 21:29
- +1
- jh12
- Mame obranu a potom cottona co je myslou nevim de. Ale kamaráti mu išli preč tak asi sa snim nema kto hrať. Snaf sa cim skor spamätá. Predĺženie bolo super. Obaja brankári dnes vynikajúco
- 24.1.2025 - 21:26
- +2
- BieloModra
- Vzdy ked idem na stadion si hovorim klud, kluuud ved je to hokej, kluud ved hadam nasi zahraju....ALE NIE! PROSTE NIE
Hadam by pomohla pocrtna, presna strelba...semo-tamo vyuzit presilovku a tak....
Neviem strelit dol okolo zrdky, Godla ich ma pokryte...betony a hrud detto tak skusim hornu zdrd...hlavne ak mi na lade lezia dvaja Slovanisti...ale nie!
Dakujem teda za tie dva body a vdaka Marek, ten najazd bol carovny 👌😀
POME NITRA! UZ ZIADNY LAHSI ZAPAS NEBUDE TAK SA UVEDOMTE TROSKU CHALANI! - 24.1.2025 - 21:26
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- miko 75
- Tiež sa mi zdá nejako moc kritická.😄
- 24.1.2025 - 21:30
- +3
- BieloModra
- Dnes ma tam skoro porazilo! 😀 sa cudujes?
- 24.1.2025 - 21:31
- +1
- miko 75
- Nie, nečudujem,len ty nebyvas kritická,tak som bol prekvapený.👍😄
- 24.1.2025 - 22:12
- +2
- TurnerSVK
- Cotton konecne posadeny ten chlapec je v totalnom lese co robi zapas co zapas spravi tu istu chybu.. Snad sa uvedomi, inak je nam zbytocny.. Nova posila nula bodov aj napriek golu v najazdoch to je len vystrel do tmy.. Sme siesty ale dva body na tretie miesto takze zatial pohodicka ale ja stale cakam uz na nejake posily
bud je ten trh taky prazdny, alebo nemame zaujem uz posilnovat, alebo cakame na horuce prestupove obdobie, ktora moznost je spravna?
- 24.1.2025 - 21:27
- +4
- TurnerSVK
- Ja cakam rozhodne jeden dopredu jeden dozadu inak je to na PO slabe nalejme si cisteho vinka vychladeneho to uz necham na tebe aka znacka
- 24.1.2025 - 21:31
- 0
- BieloModra
- Vies co je najlepsie? Ze je uplne jedno co cakas...pokial nebude hrat prvy a druhy utok ako treba tak su posily v podstate zbytocne
- 24.1.2025 - 21:33
- +4
- Tomino
- V podstate s týmto tímom sme boli majstri , tak keď to zas v hlavách dáme do poriadku , vrátia sa hráči , tak to môže (aj nemusí ) byť jazda
- 24.1.2025 - 21:37
- +2
- TurnerSVK
- prave tie posily alebo posila by mohli ten prvy/druhy utok nakopnut ale nie posila co tuto sezonu nehrala .. potrebovali a potrebujeme nieco overenejsie, tak ako pobrali ine timy..
- 24.1.2025 - 21:37
- +2
- FP-Tommynko
- Co sa tyka legionarov tak urcite hotovo....ale mozno sa naskytne vymena slovak za slovaka
- 24.1.2025 - 21:32
- 0
- TurnerSVK
- urcite si nemyslim ze co sa tyka legionarov je hotovo.. na 100% neni hotovo
- 24.1.2025 - 21:36
- 0
- martin gal
- Zápas,okrem úvodného golu som nevideu,takže vdaka aj za 2 body.Ale až by sme sa v PO stretli,v čibinovi máme dobrého trojskeho koníka
- 24.1.2025 - 21:32
- 0
- 69roman
- Po tomto zápase by si malo nitrianske vedenie uvedomiť že nam chýbaju minimálne štyria normálny obrancovia s takouto obranou vo vyraďovacej časti moc vody nenamutime
- 24.1.2025 - 21:34
- +2
- Turkey
- Dnes sme hrali v obrane práveže dobre. Ale určite by to chcelo jedného skúseného zahraničného obrancu - kľudne niečo ako Kousa. Keď sa Stacha stihne dostať do formy, vôbec to nemusí byť zlé. Cotton keď sa koncentruje, je tiež úplne iný hráč - viď minulé play off. Za mňa to nemáme zle poskladané a hlavne podľa mňa máme najlepších slovenských hráčov v celej lige. To sa ukázalo aj v minulom play off.
- 25.1.2025 - 8:01
- +2
- Magellan
- Gratulujem NR k výhre: Potvrdilo sa, že z NR si vieme doniesť nejaký bodík, aj keď zahráme 💩. Keby však NR bola viac efektívna, tak odídeme s nakladačkou a potom by vyšiel aj môj predzápasový tip, že s prehľadom prehráme. Vďaka Godlovi to skončilo pre nás ešte celkom fajne.
Na Pecarara sa nedá pozerať, je bez formy, nervózny, keď nestráca puky, tak fauluje. Prvý útok nefunkčný, druhý momentálne bez Bakoša oslabený a tretí bez Lukošíka tiež neviditeľný. Zasa sme tam, kde predtým, keď sme zbierali výhry (body) len vďaka nejakému individuálnemu presedeniu sa alebo po chybe súpera. Nebaví ma tento Slovan. - 24.1.2025 - 21:36
- +2
- nevertheless26
- Ďalší adept na posadenie je Buček. Ten je tiež stratený, strašné sebčenie, v niektorých momentoch zápasu ma jak na saláme. Prvý útok stojí na ňom. Dnes Gill celkom pekne myšlienky až na to nepremenené zakončenie hráčov ktorým nahráva. Neviem či by nebolo vhodne ich aspoň na zápas rozdeliť s Bučekom. V minulej sezóne keď dal tondo buceka ku lackovi a cedovi tak sa celkom rozbehli obaja. Podľa mňa je na čase zasiahnuť medzi nich.
- 24.1.2025 - 21:43
- +2
- 69roman
- Aj by som reagoval ale nebudem nakoľko ak niekto kritizuje Buceka tak sa nerozumie hokeju áno produktivita tam teraz nie je ale bodaj by sme v každom útoku mali jedného Buceka s terajšou hrou ten chalan je všade už dávno som nevidel že by prehral jeden súboj a to nehovorím že super si na neho dáva pozor a vždy sú pri ňom minimálne dvaja hráči nalepený
- 24.1.2025 - 21:48
- +3
- nevertheless26
- Nevravim že nie o tom potom, snaha z jeho strany je tam obrovská, súboje tak isto (aj keď občas vypustí (proti spišskej pri 4 góle napr). Len od neho si myslím že práve čakáme že nás potiahne tými bodami. A jasne že si dávajú na neho pozor, minulu sezónu to pekne využil a mal veľa asistencií. Jedine čo chcem aby sa aj presadil stretlecky, za tu snahu si to zaslúži. Treba mu dať nejaký impulz.
- 24.1.2025 - 22:25
- 0
- Wana
- Bučekov čas príde v playoff...
- 24.1.2025 - 22:28
- +1
- Norik
- Bucekovi ked nejde,bojuje..: Gillovi nejde a hra odovzdane.
Nefunguje im to,ale nie,ze Bucek sebci.. ano,sebci,ale od gilla nedostava kvalitne puky na zakoncenie. Tak sa snazi hrat na seba. - 24.1.2025 - 22:28
- 0
- Sedko NR
- To je všetko v poriadku, ale vo veľa pripadoch by mohol nájsť lepšie postaveného spoluhráča ktorý by strieľal z lepšej pozície a tým by aj striasol aj tých protihráčov čo ho zdvojuju.
- 24.1.2025 - 22:51
- +3
- pejOliver
- Deschenau mu to tam dnes pár x nacapoval, myslím si že to začne fungovať a pozdvihnú aj Gilla
- 25.1.2025 - 7:04
- +2
- Turkey
- S tým Gillom nesúhlasím. Pri ňom je jasné, že nebude hrať fyzicky, nemá na to predpoklady. Je však veľmi rozumný hráč a pozične je takmer vždy tam kde treba. Pri bránení takmer nerobí chyby. Nie je všetko len o bodoch.
- 25.1.2025 - 8:04
- +6
- Nerkio
- Och konecne niekto s kym suhlasim na 100%.Dakujem,Turkey
- 25.1.2025 - 8:18
- 0
- aMigos2
- tak to je neuveritelne ze tebe niekto vyhovel s komentarom
- 25.1.2025 - 8:20
- +2
- Nerkio
- Zato ze sa to tebe nepodarilo,nemusis zufat…Raz mozno
- 25.1.2025 - 8:46
- +4
- aMigos2
- ty vies ze sa mi to dari velmi casto súkromne láska, a to mi stací
- 25.1.2025 - 8:55
- +1
- NR
- Na Buceka tu nikdy nic nenapisem,aj keby sa prechadza po lade.ten chalan nas tolko krat vytiahol z bahna,ze keby nedal gol do konca sezony,tak mu zatlieskam a poprajem vsetko dobre v dalsej kariere.A nepochybujem,ze on si len prejde tymto horsim obdobim a bude zase spät.
- 24.1.2025 - 22:48
- +15
- NR
- Aj ked dnes bol Samo asi hlavou inde,najprv na trestnu ked tam mal ist super co ho fauloval a na konci si myslel,ze je naj hrac zapasu
- 24.1.2025 - 22:52
- +1
- majco
- Súhlas.
- 24.1.2025 - 23:07
- 0
- Tokino
- Dnes sme stratili bod, boli sme lepší..Cotton zaslúžene posadený, Vitáloš a naš 3 utok momentalne najlepši na ľade.Chyba nam skusený bek na playoff a hlavne mame katastrofalne, pomalé, čitatelné presilovky v podstate si ani nepamätam kedy sme z nej dali gól.Deženou a Buček sa snaď nakopnú
- 24.1.2025 - 21:44
- +1
- omen
- remiza zasluzena... nasa obrana slaba, nitrianska slaba, Slovan ma Pecarara, Nitra Buceka, Nitre nejdu presilovky, Slovanu tiez nie... to co nakoniec rozhodlo bola nitrianska 3 patka a obsencia Bakosa, pretoze vdaka tomu nemal Slovan funkcny utok
Ja sa ani nedivim, ze do zmeny musztva Havlicek ani moc nechce ist... to musztvo je zle postavene... bohuzial vieme preco Od zaciatku sme nemali prvu patku... za mna i Pecararo je hrac do druhej patky Slovan nemal adekvatne moznosti na slovenskych centrov o obrane ani nehovorim Ked bol nato cas, tak nevysli prichody Panika a Ortegu (aj ked asi nevysli je silne slovo), slovenski centri na trhu neboli (co najkrajsie doklada prichod Slovaka) Nieco sa zlepsilo, ale zas tak velmi pustat zilou sa ocividne uz vtedy nechcelo OK, uz to nejak dohrajme... snad sa nieco zarobi... ale to tretie miesto je vlastne len trapenie - 24.1.2025 - 21:48
- 0
- Orlieoko
- Sa mi páči ako pekne obhajuješ "neposilnenie" kádra a sám seba presviedčaš, že na budúcu sezónu to už bude úplne o inom....aby si nebol prekvapený 😀
- 25.1.2025 - 8:19
- 0
- Slovanista77
- Kde berieš ten negativizmus?
- 25.1.2025 - 22:51
- 0
- Dalmatiner1
- “snad sa nieco zarobi…”
🙈
V nasom hokeji sa da ken znizit strata. Vsetci co tam davaju peniaze to robia bud ako cestu k inym projektom(aktualny majitelia Slovana), alebo ako charitu . - 25.1.2025 - 11:24
- +1
- AVEMNE
- Fyzicky extrémne náročný zápas pre nás...slovan nás doslova pucil a nútil bojovať o puk tam kde to bolí...a to naše mužstvo nemusí...ale 2 body sú doma...Kalman ma na svoj vek strelu jak s kanona už len to triafat a bude to nový Vlk
- 24.1.2025 - 21:48
- +4
- fabbeN
- Cotton to tam polovicu sezóny čapuje súperom a ešte si dovolí otvoriť ústa na Mila. Mali by mu vypláchnuť žalúdok. Dnes to bolo na moje oči veľmi ubojované, taký playoff zápas s tým rozdielom, že hráči oboch tímov sú absolútne mimo formy. Keď nedokážeme dať Godlovi góly potom, čo je polovicu zápasu v bránkovisku na chrbte a nevie kde je puk tak to o niečom značí.
- 24.1.2025 - 21:52
- +2
- TurnerSVK
- Cotton sa pohadal s Milom?
- 24.1.2025 - 21:55
- 0
- fabbeN
- Po tom zlom striedaní čo nás vylúčili za šiestich
- 24.1.2025 - 22:00
- 0
- TurnerSVK
- a sak tam Bucek tusim bol ten co zle striedal ci Cotton? pribliz mi to trochu, som myslel ze sa pohadali po tej jeho hrubke..
- 24.1.2025 - 22:07
- 0
- Wana
- Dnes treba aj rozhodcov pochváliť (až na ten offside čo videla aj moja žena z kuchyne)
- 24.1.2025 - 22:23
- +2
- miro-nr
- Ty si tu taký odborník,tak sa spýtam: je nejaké pravidlo kedy sa piskne ofsajd ?! Lebo už viac krát - aj na medzinárodnom fóre- sa pískalo až po dotyku hráča s pukom ,keď nevykorculoval on či spoluhráč . Ale veľa krát sa nepiskol a platil gól keď puk prešiel do útočného pásma ,hráči z neho vykorčuľovali ( aj keď len na čiaru) a potom hrali ďalej a padol z toho regulerny gól !
No len sa pýtam ,lebo Jackson sa dotkol puku v útočnej tretine až po Tom ako obaja naši hráči prekorculovali súčasne po modrej čiare.
Pre príklad - dostali sme gól tak v TN a aj na MS20 tak padol gól.
- 24.1.2025 - 22:58
- 0
- WTF
- Toto bol úplne iný príklad...hrac v pásme to nestihol
- 25.1.2025 - 6:05
- +1
- Wana
- Ty čo blúzniš ty odborník? Ved náš hráč bol este dva metre v pásme, dokonca ani hokejku nemal von z pásma. Bol to offside jak Brno hneď viditeľný a preto ho aj posudzovali na videu asi tak 10sekund...
- 25.1.2025 - 6:54
- +2
- antinamor
- Toto nie je fotbal, že by platilo, ak sa hráč v offside nezapojí do hry, ostatní hráči môžu pokračovať.
- 25.1.2025 - 9:56
- 0
- antinamor
- *futbal
- 25.1.2025 - 10:03
- 0
- miro-nr
- Má MS 20 tak cechom uznali gól,tak potom ako to je .
A ešte raz ,podľa mňa sa puku dotkol Jackson až keď obaja naši hráči prešli korčuľami po modrej čiare .
Už sa chápeme ,alebo tu budeš stále písať niečo iné ?
Chcem len vedieť výklad toho pravidlá - to je všetko. Je tu nejaký rozhodca čo by to to dokázal ? - 25.1.2025 - 12:21
- +2
- strojar
- Načo ti je výklad pravidla, keď nitriansky hráč bol dva metre v pásme?
- 25.1.2025 - 13:18
- 0
- miro-nr
- Skús troška čítať s porozumením .
Ten puk sa mal posudzovať ako nahodený. Hráč dá vrátil na modrú čiaru a spolu s Jacksonom vošli do útočnej tretiny a až potom Jackson prebral puk pod svoju kontrolu .
A pre tvoje info ,po takýchto situáciách už padlo veľa gólov .
Ak nechápeš,tak ti to kľudne aj s videom prídem vysvetliť na Novomeského. - 25.1.2025 - 15:00
- +2
- Wana
- Miro na čo tu budeme točiť o jasnom offside? To ani nebola podstata môjho príspevku, ja som chcel vyzdvihnúť nadštandardný výkon rozhodcov...
- 25.1.2025 - 12:12
- 0
- miro-nr
- Ja som len chcel výklad tých pravidiel. Lebo raz sa to posudzuje ako ofsajd a inokedy nie .
Dal som ti aj príklady a nič .
No a nebol som sám čo si to všimol,ešte to spomenul niekto v diskusii. Keby sa dala poslať fotka tak ti pošlem,aby si vedel na čo presne som sa pýtal. Ale vďaka za tvoju veľmi odbornú odpoveď ,veľmi si to vážim . - 25.1.2025 - 12:17
- 0
- peto137
- Podla mna mas uplnu pravdu, ked toto bol ofsajd,tak musel byt aj ten zo zapasu s trencinom,kde zase nebol odpiskany... nemoze byt ta ista situacia posudena opacne - raz ako gol, druhykrat ako ofsajd.. inak, okrem tejto situacie, rozhodcovia boli fakt v principe ok..
- 25.1.2025 - 14:35
- 0
- fabbeN
- Akože dnes som nad tým rozmýšľal ale nie som si istý, či nebol nejaký hráč ešte hlbšie v pásme. Pripomína mi to túto situáciu, kde gól uznali
https://www.youtube.com/watch?v=oVCuzEiIDXA&ab_channel=SPORTSNET - 25.1.2025 - 15:02
- 0
- miro-nr
- Nebol tam nikto iní, ďalší traja naši boli okolo červenej čiary.
Ja neviem všetci sa tu neuveriteľne rozumieš hokeju a toto si nevšimli ? Len čo robili ciarovi- možno to bolo milimetrove,ale v TV je jasne vidieť že obaja #91 aj #10 mali jednu nohu v jednom momente naraz na modrej čiare. - 25.1.2025 - 15:48
- +2
- Render 77 Nr
- Miro neviem aké video pozeráte ale skôr ako mali naši mali na čiare nohu bol puk vonku a vtedy bol náš hráč č 10 hlboko vo vnútri tretiny
- 25.1.2025 - 17:03
- 0
- Nerkio
- Ale on vykorculoval na modru a puku sa nedotkol …
https://x.com/vretenicka/status/1883137243344437372?s=46 - 25.1.2025 - 17:07
- 0
- Render 77 Nr
- Ale puk bol vonku a náš hráš vo vnútri hneď mal pískať ci už môžes byt mimo hry keď sa nedotknes puku ?
- 25.1.2025 - 17:14
- 0
- Nerkio
- Ale ved preto daval FabbeN link na podobnu situaciu kde to uznane a vysvetlene bolo
- 25.1.2025 - 17:16
- 0
- Render 77 Nr
- No ale náš oproti tomuto o pol metra viacej vo vnútri pásme nepozeraj keď bol na čiare korculov jemu išiel puk medzi nohami keď sa ešte len vracal a to nebol ešte pri čiare
- 25.1.2025 - 17:25
- 0
- fabbeN
- Lenže offside sa "resetne" keď hráči vykorčuľujú z pásma a nemajú puk pod kontrolou. Puk vošiel do pásma, hráč v pásme z pásma vyšiel a druhý hráč potom vošiel do pásma, ktoré bolo bez nitrianskeho hráča a zobral puk pod kontrolu. Pozri video s Makarom.
- 25.1.2025 - 18:01
- +3
- miro-nr
- No konečne to niekto pochopil !
Mňa by zaujímal výklad rozhodcu.
Je to akoby avizovaný ofsaid a zrušený po opustení tretiny útočiacich hráčov .
Ale pochopili sme sa konečne s niekým. Len škoda,že sem nedokážem dať fotku . No kto má internetovú tv ľahko si to stopne presne v momente keď naši hráči korčuľuje narazpo modrej a vstupujú do ut.tretiny a až potom Jackson zachytáva puk. - 25.1.2025 - 19:05
- 0
- Render 77 Nr
- Načo schvaľujú nové pravidlá keď ich potom nevedia pískať len bordel je stoho.
- 25.1.2025 - 20:39
- 0
- miro-nr
- No neviem,ale práveže ten gól na tvojom videu asi uznať nemali ,lebo hráč mal puk na hokejke. Ak by ho mal len pred sebou tak ok,ale nie som rozhodca.
- 25.1.2025 - 15:51
- +1
- miro-nr
- Lenže vidíš, tunajší hokejoví odborníci si túto situáciu vôbec nevšimli.
A to o dosť "spornejsiu" situáciu na MS 20 posúdili rozhodcovia ako neofsajd a česi z toho skórovali .
Preto som tu položil tu otázku ohľadom pravidiel. - 25.1.2025 - 15:42
- +3
- Wana
- Pozrel som to este raz a veru zda sa ze ten gól mal platiť...
- 25.1.2025 - 19:37
- +1
- NasHokej97
- Ďalší na hovno výkon, môžeme ďakovať Godlovi aj za ten bod. Dneska aspoň máme "výhovorku" že Bakoš chýbal, teda nemali sme ani jeden funkčný útok. Ako som sa tu Pecarara zastával keď nás tu ťahal, nevyšiel mu jeden zápas a prišiel tu na neho hate, tak aj ja sa už dostávam do štádia kde by som ho preradil nižšie či dobre nie posadil. Jedna vec je byť mimo formu - to sa samozrejme môže stať, ale keď k tomu sa pridávaju opakovane drbnuté fauly či nedisciplinovanosť a laxnosť tak to už není ok. K Holscherovi sa už ani nevyjadrujem, úplne zbytočný hráč.
Keď už spomínam centra, tak dobrou správou je - ak sa to teda potvrdí je že by mal byť podpísaný na budúcu sezónu Marcinko. Síce by to bolo tak o 2 roky neskor ako by som si idealne želal, ale aj tak snaď bude lepší ako to... čo tu máme teraz. Ešte podísať poriadného 1. zámorského centra a po dlhom čase by sme konečne mohli mať aspoň 3 ako tak poriadných centrov.
https://isport.blesk.cz/clanek/hokej-tipsport-extraliga/457367/komete-mava-dalsi-kapitan-vraci-se-do-trince-kde-podepsal-po-sezone.html - 24.1.2025 - 22:43
- +3
- Slovanista77
- Marcinko už je síce starý ale do tretieho útoku na centra vysoko nadpriemerná posila…plus vidím ako pozitívum jeho skúsenosti s PO a vyhrávaním titulov.
- 25.1.2025 - 10:59
- +2
- NasHokej97
- Asi tak, tiež by som ho videl asi do 3. formácie. V ZČ by som od neho neočakával nejaké neuveritelné výkony, ale v PO verím že by bol platný.
XXX-XXX-XXX
Bakoš-Peterek-Takáč
Lukošík-Marcinko-XXX
Minárik-XXX-XXX
(Kukumberg-XXX-XXX)
Uplne ideálne by bolo keby sme k tomu ešte pridali dvoch Slovákov do top 9. Do 3. útoku je viacero smerov ako sa môže klub pozerať (extraliga-Bondra,Tkáč...etc, cz-Kupco,Petrovský alebo nejakého mladíka zo zámoria). Skôr som zvedavý či pôjdeme čisto legio 1. útok alebo sa tam tiež podarí nejaký podpis. Z extraligy by som do 1. útoku resp. top 6 bral asi iba Hecla ale dúfam skôr v takého Grígera alebo Krištofa. Ale tým ako sa "darí" Pánikovi v KHL by som sa nečudoval keby sa tu ale nakoniec objavil on. - 25.1.2025 - 13:05
- 0
- omen
- Panik je podla mna skoro isty... teda neverim, ze sa mu podari este nejake zahranicie za tie peniaze ktore bude pozadovat Pri vhodnom doplneni prveho utoku, by tam vsak mohol zapadnut nasledne by sa usetrilo i legio miesto Otazne je, kolko bude vlastne moct byt v buducej sezone legionarov...
A ja by som este vymenil Lukosika a Minarika v tvojej zostave - 25.1.2025 - 14:00
- 0
- Slovanista77
- Tiež si myslím že je veľká šanca príchodu Pánika...mne by sa tu veľmi páčil Libor Hudáček ale uvedomujem si že to aj napriek jeho vyššiemu veku nie je úplne realne.
- 25.1.2025 - 16:44
- +1
- NasHokej97
- Mne sa zdá že som raz niekde zachytil že Hudáček už doklepe kariéru v Třinci. Čo je trocha škoda, lebo jeho som ho vždy mal za hráča ktorý sa mohol ešte na konci kariéry vrátiť do Slovana.
- 25.1.2025 - 19:39
- 0
- Slovanista77
- Jo pamätam si to aj ja ale vtedy to bol (asi) iný Slovan
- 25.1.2025 - 19:40
- 0
- NasHokej97
- Tak skoro sme tu mali Haláka, takže úplne nevylučujem že tu môžeme ešte uvidieť Hudáčka. Ale bohužiaľ ak o Hudáčka bude mať stále Ťrinec záujem, tak je v podstate jedno čo sa bude diať v tom Slovane. Ono sa kľudne môže stať že ak si bude držať aku takú výkonnosť, tak tam kľudne môže hrať do 40ky jak Vrána.
- 25.1.2025 - 20:00
- 0
- Slovanista77
- Uvidime…vieme aky je hokej.
- 25.1.2025 - 20:11
- 0
- omen
- uprimne Hudacka vidim realneho za 2 az 3 roky, skor asi nie (to skor jeho brata na poziciu dvojky, ak bude chciet Godla odist... ale aj tam by som radsej videl niekoho mladsieho, ale poteseny budem i z Godlu, ak zostane)
No ak by prisiel ten Panik, tak vela miesta pre "velke slovenske mena" uz ani asi nebude Ja by som to videl potom:
Panik-import-import
Bakos-Peterek-Takac
Minarik-Marcinko-slovensky hrac z ligy/zamoria
Lukosik-2x slovensky hrac z ligy/zamoria/junior
no a nutne i "piatu" patku - 25.1.2025 - 21:03
- 0
- Slovanista77
- No na krídlo 3.útoku by sa hodilo nejaké väčšie meno z našej ligy…nutne potrebujeme skvalitniť tú 3.lajnu pretože vidíme ako to vyzerá keď vypadne napr. prvá a nemá ju kto zastúpiť…
- 25.1.2025 - 21:47
- 0
- Orlieoko
- Kde vy berete ten aptimizmus.. ?? 🤔 rýchlo sa vrátime do reality za pár mesiacov....
- 25.1.2025 - 22:15
- 0
- Slovanista77
- Uvidíme a podla toho sa zariadime😉
- 25.1.2025 - 22:43
- 0
- omen
- skusim ti odpovedat:
ad1 horsie ako za Hascaka to za mna byt nemoze... v tomto som optimista
ad2 nemyslim si, ze Slovan bude buducu sezonu "drvit" usperov... chcem lepsie muzstvo ako bolo teraz... a opat v tomto som optimista
Odkial vsak je tvoj pesimizmus? Co su tvoje vizie? a preco si to myslis? - 25.1.2025 - 23:03
- 0
- Orlieoko
- Nemaj veľké očakávania, iba toľko poviem.
- 26.1.2025 - 10:28
- 0
- omen
- Fakt to prosím rozved... Neprihlási sa budúci rok Slovan do ligy? Terajšia druhá päťka (už podpísaná) bude prvá?a prídu už len horší hráči? Čo si ty vlastne predstavuješ pod veľké očakávania? Lebo takto ti prd rozumieť a vyznievas ako pozer... sorry Napíš kľudne i do posty
- 26.1.2025 - 11:17
- 0
- Orlieoko
- Padajú to mená ako Pánik, Hudaček a pod., dokonca že Godla zostane. Iba nato som reagoval. Myslím že úroveň/ kvalita/hodnota sa bude skladať približne rovnaká ako je teraz, to ale samozrejme netvrdím, že to nakoniec nemôže vypáliť dobre, len sa pripravte na Maiera a spol v obrane a 2-3 "mačky vo vreci" z ICHL. To či to bude lepšie a bude stačiť na titul každý rok ako bolo povedané na prvej tlačovke ukáže až samotná sezóna.
- 26.1.2025 - 11:25
- 0
- Slovanista77
- Ak máš pravdu tak ti garantujem že to "vypáliť dobre" naozaj nemôže...len mi to úplne nevychádza práve v súvislosti s tou tlačovkou a doterajšími podpismi ktoré boli navyše v priebehu sezóny. Pokial viem tak Pánik tu mal pripravenú veľmi dobrú dlhodobú zmluvu a tak neviem či Korbačka záhadne zastaví kohutik alebo prečo by tá (ne)kvalita tímu mala zostať rovnaká...
- 26.1.2025 - 15:01
- 0
- omen
- no tak ok... za mna padlo len meno Panik a ani tam by mi uplne nevadilo, keby neprisiel... ja by som bol vdacny i za to ak by vysiel ten Marcinko Pre mna by dokonca bolo uspech, ak by hraci prisli z ICHL a nie z ECHL ako tuto sezonu... takze asi vidis, ze moje ocakavania nie su vysoke... tak len dufam, ze ma ta realita fakt nazaskoci
- 26.1.2025 - 15:53
- 0
- Slovanista77
- Gríger asi nie, ten Krištof je otázny...len treba brať do uvahy že stále sú to hráči v ešte pomerne dobrom veku a tak asi budú skúšať skôr zahraničie. Ten Hecl by sa mi tu páčil tiež ale do prvého útoku skôr nie a neviem či je on typologicky úplne vhodný hráč do 3.útoku...
- 25.1.2025 - 16:49
- +2
- maček
- Podľa nášho výkonu, čo som videl koniec druhej a celú tretiu tretinu, môžeme byť za ten bod vďační
Gratulácia do Nitry - 24.1.2025 - 22:51
- +3
- miro-nr
- Keď som počúval po zápase Oremusa ,tak ten to videl úplne inak.
- 24.1.2025 - 22:59
- +1
- maček
- ...a volám sa ja Oremus?
- 24.1.2025 - 23:30
- +4
- antinamor
- Keď vymeníme zopár písmenok...možno
- 25.1.2025 - 9:58
- +5
- CORGI
- Dnešný hokej ma bavil. Škoda, že sme neboli až tak efektívni, ale vďaka aj za tie 2 body. Bohužiaľ, ale šlape nám hlavne 3 útok ale aj 2 má dobré záblesky. Samo sa trápi v hre, ale aspoň si zlepšil náladu víťazným nájazdom, ktorý bol fakt na milimeter trafený do toho pravého rohu Godlovej bránky. Možno so mnou nebudú všetci súhlasiť, ale Descheneau dnes super výkon oproti utorku v KE. Ešte mu treba dať pár zápasov a myslím, že sa uchytí.
- 24.1.2025 - 23:51
- +1
- antinamor
- Ja s tebou súhlasím, včera zahral dobre, rozhodne sa nestratil. Aj nájazd premenil chladnokrvne, za mňa pozitívna zmena k lepšiemu. Chalan sa do toho nakoniec dostane a myslím, že budeme vysmiati.
- 25.1.2025 - 10:02
- +3
- strojar
- Nitrančania nadávajú, slovanisti nadávajú.
Načo chodíte na ten hokej? - 25.1.2025 - 7:39
- 0
- MV
- Ty by si mohol to trollovanie vyučovať
- 25.1.2025 - 13:13
- +2
- ElwisNR
- No ja len dúfam že ustojíme prvú 6-ku lebo nás nečakajú ľahké zápasy.Čo sa týka zápasu nebolo to zlé ale sme majstrovské mužstvo dáme gól a z
nasledujúceho striedania gól dostaneme alebo doslova prihráme súperovi na gól to by sa stavať nemalo,presilovky pomalé a tragické a všetko na strelu z prvej na Bučeka.Pred play off to mužstvu psychicky nepomáha.Herne sa okrem 3.útoku trápi celé mužstvo včera ma potešil Aittokallio,Vitaloš sa po podpise stáva 2-way obrancom mal tam dobré ťahy dopredu a Lacka-Okoličány-Čederle.Nejaké info o fans z Dražďan nemáme ako sa ocitli na zápase? - 25.1.2025 - 8:48
- 0
- steevee
- S nádychom play off: Zápas dobrým tempom bojovnosťou. Prvá tretina opatrná vyrovnaná. Druhá a tretia už s preváhou Nitry. Obaja brankári veľmi dobrý výkon. Z Nitry vyčnieva spomínaný tretí útok. Mne sa páčil okrem Vitaloša aj Green. Podľa mňa sa zlepšuje zo zápasu na zápas, jeho korčuľovanie a vedenie pokuje veľmi dobre. Body sú len otázkou času. Kalman takisto veľmi dobre riešenia a rozhodnutia na jeho mladý vek. S Cottonom dobre rozhodnutie. Je veľmi dobrý hokejista stále mladý 23-ročný musí sa troška ukľudniť a bude opäť kľúčový obranca do play off. Aj 4 útok bojoval Bajtek lietal ako kometa. Jackson už mal lepšie momenty Škoda tej tyčky čo dal. Gól by mu pomohol. Bubela ukázal aký je silný na puku A keď nerobí elementárne chyby tak je veľmi platný hráč. Pre Nitru dôležité víťazstvo, aj keď za dva body. Vykon ma stúpajucu tendenciu. Včera všetci bojovali a to bolo vidieť.
- 25.1.2025 - 10:36
- +6
- pejOliver
- Veľmi dobre zhrnutie zápasu a do bodky súhlasím. Green vie parádne zaviesť puk do pásma už len to zúžitkovať. Bubela tak isto veľmi platný a pred play off prichádza zlepsenie, ešte doladiť pár veci a nech všetci chytia formu a bude to zas dobre.
- 25.1.2025 - 12:33
- +3
- NR
- Vsetky tie Cederly a Lacky,pamatate tie komenty na tuto dvojicu ked tu boli prvu sezonu? Pekny priklad,ked klub ma trpezlivosť a hraci nezutekaju po jednej lepsej sezone. Tu je vysledok pre obe strany aj do buducna
- 25.1.2025 - 11:29
- +13
- BieloModra
- Podpis👍
- 25.1.2025 - 11:49
- 0
- martin gal
- Veru,bou som jeden z nich.
- 25.1.2025 - 14:36
- 0
- majco
- Som zvedavý ako ďalej s Cottonom,úryvok z rozhovoru s Andrejom Kmečom.
Už predtým ste ho stiahli z presilovky... (Powerplay netradične hral defenzívny typ obrancu Martin Vitaloš, pozn. red.)
Už predtým ste ho stiahli z presilovky... (Powerplay netradične hral defenzívny typ obrancu Martin Vitaloš, pozn. red.)
Keď máme nejaké veci dohodnuté a štyria hráči očakávajú, že sa niečo stane, no on má svoje rozhodnutie, ktoré nie je v prospech tímu, tak tam nemá čo robiť. Presilovky sú špeciálne situácie, ktoré rozhodujú zápasy – a my v nich chceme dávať góly.
- 25.1.2025 - 11:32
- 0
- aMigos2
- tuším vidim 1x ze Kmeč niekoho takto verejne zzzd-bkal, snasd to pomoze
- 25.1.2025 - 11:38
- 0
- ElwisNR
- Možno to nakoniec môže pomôcť aj Cotton-ovi a bude hrať pozornejšie a Kmeč môže byť dlhodobo dobrá trénerská voľba.
- 25.1.2025 - 11:52
- +4
- Chairon
- Ano ale len ako asistent
- 25.1.2025 - 12:19
- 0
- jh12
- Ale tu nadavate na Kmeca, a pritom si 1/2 fanusikov hovori patrioti, narodniari a dobre ze nejdu pravice zdvihat. Tak mi teda ukazte, kto ma silny lokalny vztah k NR z pohladu trenerov.
Tondo - zanechal stopu, na zaciatku to tiez nebolo ok
Rudo Ulicny - polozil by za NR zivot
Kmec - detto
Ivo Svarny a Milo - detto
Jedina vynimka v tomto nelokalnom prostredi mimo Tonda tu bol este Oremus. Nikto iny, doslova nikto iny by to tu takto fanaticky roky nerobil, lebo nema vztah k NR a trvalo by roky, kym by si ho nejaky trener mimo NR prostredia nejako vybudoval. Mozno sa najde v juniorke par trenerov ale im chybaju skusenosti.
Takze pani, budme radi za Kmeca - 25.1.2025 - 12:33
- +8
- P24
- Oremus je odchovanec Nitry.
- 25.1.2025 - 14:05
- +5
- jh12
- pravda, takze to je asi tak vsetko z nejakyh normalnych trenerov CZ/SK
- 25.1.2025 - 14:10
- 0
- Magellan
- Tak podľa tohto záberu mal ten gól platiť.
Snáď sa podarí v tomto ligu posunúť dopredu spolu s tým, že potom by mali aj rozhodcovia vysvetliť ten verdikt na mikrofón ako v NHL. - 25.1.2025 - 19:07
- +5
- miro-nr
- Ďakujem ti veľmi pekne a teraz čakám vyjadrená hokejových odborníkov kde bol ten dvojmetrový ofsaid.
Ja viem,že nie som vždy príjemný na našich hráčov a som dosť kritický,ale vždy som za fér pískanie a na chyby upozorňujem .
Inak Miloš kde si ?
Zaujímalo by ma ako to ,že ciarovi nemali pohľad kamery TV prenosu ?? - 25.1.2025 - 19:12
- +2
- BieloModra
- Ja dakujem za tento prispevok
- 25.1.2025 - 19:16
- +2
- BieloModra
- Vlastne aj za ten na #17
- 25.1.2025 - 19:18
- +2
- miro-nr
- Vilagoš je správny chalan.
- 25.1.2025 - 23:40
- 0
- fabbeN
- Tak tak Miro, takto je to lepšie keď sa s tebou dá komunikovať a len nechrlíš oheň.
- 25.1.2025 - 19:27
- +2
- Wana
- Ja uz som ti dal vyššie za pravdu...
- 25.1.2025 - 19:39
- 0
- ElwisNR
- Tak to je dosť prúser ja som so 100% istotou tvrdil kamarátovi že gól to nebol že to rozhodcovia museli presne vidieť na videu.
- 25.1.2025 - 21:46
- 0
- miro-nr
- Tak takých tu bolo kopec.
Nie som žiadny odborník,len mám oči otvorené a fakt mozem odprisahat,že som hneď povedal,že to gól mal byť a to som ani opakovačku nevidel.
Ešte syn sa ma pýtal ,že prečo by mal platiť,no asi už mám čo to nepozeráme hokeja za tie roky. - 25.1.2025 - 23:37
- +1
- amaskiea
- ten z dvojice nitrianskych hráčov, ktorý išiel na modrú čiaru zvnútra útočného pásma, sa dotkol čiary až v momente, keď už bol puk v pásme a čiara tým pádom už CELOU SVOJOU ŠÍRKOU bola súčasťou útočného pásma, t.j. dotyčný nitriansky hráč bol celý čas oboma nohami v útočnom pásme = ofsajd
- 31.1.2025 - 6:17
- 0